Kućni ljubimci

Ćao svima, ja se zovem Astra, i ja sam šeprtlja

zilikaka RSS / 18.03.2024. u 20:33

gost als

 

 7ggqtxX.jpeg

 

iC25KWs.jpeg 

 

8Zz3jD7.jpeg 

 

zcCKiKi.jpeg 

 

Više u komentarima.  



Komentari (164)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

angie01 angie01 20:37 18.03.2024

ovo nije pas,

nego bebica.
dragosevacsutra dragosevacsutra 20:38 18.03.2024

Re: ovo nije pas,

andjeeelija u fotofinishu!!!



angie01 angie01 20:40 18.03.2024

Re: ovo nije pas,

miki-odhebi!
dragosevacsutra dragosevacsutra 20:43 18.03.2024

Re: ovo nije pas,

aman bre - jel i ovde. mislio sam da sam prvi, objavio komentar u istom minutu kad i ti misleci da sam prvi. nisam bio, drugi sam. ti si objavila prvi komentar, ja rekao da pobedjujes u fotofinisu, sve sa smajlijem. posle editovao komentar jer sam zaista bio drugi.

i onda ovakva tvoja reakcija.

a za tog mikija sam ti rekao da odjebes, jer niti znam ko je niti me zanima. a ako cemo da pocnemo da prckamo po privatnim stvarima svasta ce da ispliva.
alselone alselone 20:43 18.03.2024

Re: ovo nije pas,

Totalna bebura sa velikim nogama.
angie01 angie01 20:57 18.03.2024

Re: ovo nije pas,

i onda ovakva tvoja reakcija.


necu uopste da prevodim tvoje komentare, ne interesuje me-covece, lepis se za mene i spominjes me stalno, nemam pojma zasto si se vezao, al se skloni, to sam ti rekla.


shmoo shmoo 00:15 19.03.2024

Re: ovo nije pas,

alselone
Totalna bebura sa velikim nogama.



Мађарска вижла?

Одличан пас, како ја кажем сваком оном псу којег хоћу да га похвалим за нешто.

Ја сам је одмах замислио како јој изгледају уши када је у пуном трку.

Подсећа на моју Мазу. Није иста, подсећа. По тим ушесима.

(Мазу смо стално зезали парафразирајући Дизнија, Дамбо:"Да ли сте икада видели пса који лети?" )

Почеће да ти маркира птице у жбуњу без да је учиш... Да знаш...

Маза је била са нама 17 година.

Желим вам да Астра буде са вама много много много дуже...

А да не живим сада у стану, првих 45 година свога живота живео сам у кући са двориштем, овај ваш избор пса као принове у породици би био и мој избор за моју породицу.





alselone alselone 07:25 19.03.2024

Re: ovo nije pas,

Мађарска вижла?


Jap.

Желим вам да Астра буде са вама много много много дуже...

Hvala ti. Krenuli smo da je hranimo po Nikovim uputima :), plus dosta vežbe i ljubavi, nadam se da će nam poživeti.
Spiridon Spiridon 09:41 19.03.2024

Re: ovo nije pas,

Totalna bebura sa velikim nogama.




Obožavam ove lovačke sa velikim šapama... Naš Žika Bigl je od te fele. On seje ljubav po našoj kući.

Evo kako to radi:


alselone alselone 12:08 19.03.2024

Re: ovo nije pas,

Odlična slika!

Moraću ovu malu slikati kada se namesti u lovačku pozu, a već to praktikuje po dvorištu. Jako je smešna!

I samo sebi pravi neke lovačne zadatke - ne ide normalno travnjakom nego se provlači kroz žbunje, pa ispod jelke, pa kroz rupu u bršljanu itd.
shmoo shmoo 20:16 19.03.2024

Re: ovo nije pas,

alselone
Odlična slika!

Moraću ovu malu slikati kada se namesti u lovačku pozu, a već to praktikuje po dvorištu. Jako je smešna!

I samo sebi pravi neke lovačne zadatke - ne ide normalno travnjakom nego se provlači kroz žbunje, pa ispod jelke, pa kroz rupu u bršljanu itd.



Ова моја имала у себи и неке "немачке крви" к'о моја жена.

(Мешанац, али рекли ми ови из Кинолошког савеза да је имала много карактеристика немачког краткодлаког птичара.)

Осим што је маркирала (укочи се, показује њушком мени шта треба да нам уловим, али је зезао реп који није могао да се смири па је растеривала птице из жбуња, а ја нисам хтео да јој га купирам јер ионако нисам ловац а и то купирање репова паса ми није блиско), умела је још и да онако систематски немачки претражује линију по линију на ливади или на њиви... Нисам је ни то учио као ни маркирању...

П.С. - Куче, не жена.

Мада није ни жена другачија што се тиче те немачке систематске крви, само не трчка около по њивама и ливадама.

dragosevacsutra dragosevacsutra 20:37 18.03.2024

drugi!

per aspera ad astra!

alselone alselone 20:45 18.03.2024

Re: drugi!

per aspera ad astra!


Voleo sam latinske citate u prvom srednje a imali smo i profu koji nije puno smarao gramatikom latinskog neko citatima, pričama i slično. Veoma kul tip. :)
dragosevacsutra dragosevacsutra 21:21 18.03.2024

Re: drugi!

Voleo sam latinske citate u prvom srednje a imali smo i profu koji nije puno smarao gramatikom latinskog neko citatima, pričama i slično. Veoma kul tip. :)



Milan Novković Milan Novković 22:09 18.03.2024

Re: drugi!

alselone
per aspera ad astra!


Voleo sam latinske citate u prvom srednje a imali smo i profu koji nije puno smarao gramatikom latinskog neko citatima, pričama i slično. Veoma kul tip. :)

Audere est facere


angie01 angie01 21:34 18.03.2024

nego Alse,

tvoje fotke su uvek prikaz neke apotekarske sredine, nije bitno, da l je dvoriste, soba,...pa kam gi pobacane igracke, neka lego gradnja, lopte, lutke i krpice-pored troje dece?
alselone alselone 07:33 19.03.2024

Re: nego Alse,

tvoje fotke su uvek prikaz neke apotekarske sredine, nije bitno, da l je dvoriste, soba,...pa kam gi pobacane igracke, neka lego gradnja, lopte, lutke i krpice-pored troje dece?



Ne mogu da kažem da nije tako, ali u poslednjih par meseci uspevamo da nered nekako zadržimo u okviru dečijih soba.
zoja444 zoja444 22:17 18.03.2024

alse

koga je izabrala za vodju copora i koga najvise voli?
alselone alselone 07:38 19.03.2024

Re: alse

koga je izabrala za vodju copora i koga najvise voli?


Nije ni 72 sata ukupno sa nama, nije se još odlučila.
nikvet pn nikvet pn 09:19 19.03.2024

Re: alse

Мала псина је сада тотална збуњоза, глупсон комплет, појма нема шта га је снашло. Ништа мајка-браћа-сестре него некаква гомила људи сличнога мириса. Љубазни и пријатни, неко брз нестрпљив, неко флегма и она сад подсвесно бира према сличности нарави. Али ловачки има велику толеранцију па неће бити проблема.

Са срећом да лаје и да вас чува! И ви њу! (насмејани кучећи смајли)
nikvet pn nikvet pn 10:52 19.03.2024

Re: alse

Има нека америчка статистика (нема шансе да избунарим линк) која је утврдила корелацију - дете која је имало љубимца да лично о њему брине - није постало наркоман. Психичка вакцинација.
alselone alselone 11:41 19.03.2024

Re: alse

Психичка вакцинација.


Što kaže onaj fazon za vreme korone:

- Kod mene u kvartu je jako porasla svesnost važnosti vakcinacije. Juče sretnem komšiju u ulazu, sam se vakciniše.
angie01 angie01 12:00 19.03.2024

Re: alse

- Kod mene u kvartu je jako porasla svesnost važnosti vakcinacije. Juče sretnem komšiju u ulazu, sam se vakciniše.


kad si vec pomenuo, a imao si komentar i pre neki dan-preporuka za sve vakcinisane protiv Korone, da odu da cekiraju srce i pluca i krvne sudove,...barem da piju onaj Andol 100...eto, ja rekla i oslobodila dusu.
alselone alselone 12:05 19.03.2024

Re: alse

a imao si komentar i pre neki dan-preporuka za sve vakcinisane protiv Korone, da odu da cekiraju srce i pluca i krvne sudove


Ja sam bio dva puta. Prvi put jer sam imao povećanj broj otkucaja kada sam imao koronu, pa sam otišao na detaljan pregled, pa na kontrolu, a drugi put pre godinu dana na sistematskom kada sam radio snimanje srca i karotida u vratu pošto se tu prvo pojavljuje zakrečenje.

Tu negde pola godine pre prvog odlaska sam ponovo počeo da vežbam i samo malo uveo red u ishranu. Danas imam bolji pritisak i nego pre 21 godinu kada sam prvi put merio.
Milan Novković Milan Novković 12:22 19.03.2024

Re: alse

nikvet pn
Има нека америчка статистика (нема шансе да избунарим линк) која је утврдила корелацију - дете која је имало љубимца да лично о њему брине - није постало наркоман. Психичка вакцинација.

U Londonu nije teško naći ljude kojima je biznis šetanje i briga o kućnim ljubimcima čiji vlasnici moraju na godišnje, prekovremen rad, ili prekovremeno blogovanje.

Meni izdaleka svi ovi vlasnici biznisa izgledaju kao klošari+narkomani sa kombijem.

Ipak, dvojica o kojima više znam nisu to i imaju sledeću osobinu: kućni ljubimci im se skoro više obraduju kad ih vide nego vlasnicima.

Za jednog od njim mi priča drugarica, koju njen golden ritriver, i sadašnji i prethodni obožava - kaže obožava je, ali se ipak više obraduje tom "klošaru"

Zvuči logično - ako neko toliko voli životinje da mu te životinje uzvraćaju ljubav više nego vlasnicima ima smisla pretpostaviti da su takvi ljudi u nekom karakterističnom duhovnom miru, bez obzira što su svi žustri.

Trivija, ne znam koliko je poznata, nije mi žena tu da je konsultujem: kaže ista drugarica da joj je prethodni ritriver najviše i anajnaglije skakao od uzbuđenja kad mu se u okolini izgovori reč "banana"
Milan Novković Milan Novković 12:25 19.03.2024

Re: alse

nikvet pn
Мала псина је сада тотална збуњоза, глупсон комплет, појма нема шта га је снашло. Ништа мајка-браћа-сестре него некаква гомила људи сличнога мириса. Љубазни и пријатни, неко брз нестрпљив, неко флегма и она сад подсвесно бира према сличности нарави. Али ловачки има велику толеранцију па неће бити проблема.

Са срећом да лаје и да вас чува! И ви њу! (насмејани кучећи смајли)

Zamisli tek kuče pri grupi u kojoj je Alse - svaštojed kojem je minimalan obrok dupla porcija
maksa83 maksa83 12:31 19.03.2024

Re: alse

Ipak, dvojica o kojima više znam nisu to i imaju sledeću osobinu: kućni ljubimci im se skoro više obraduju kad ih vide nego vlasnicima.

To je normalno, poznato je da pas više voli onog ko ga izvodi napolje nego onog ko ga hrani.
alselone alselone 12:37 19.03.2024

Re: alse

minimalan obrok dupla porcija



650 grama u mesu, 900 sa krompijerom i povrće, 1300 sa vinom, 1400 sa lebom (jer se mora jesti sa lebom).
Milan Novković Milan Novković 12:41 19.03.2024

Re: alse

alselone
minimalan obrok dupla porcija



650 grama u mesu, 900 sa krompijerom i povrće, 1300 sa vinom, 1400 sa lebom (jer se mora jesti sa lebom).

Hleb i litar sladoleda posle svega mora, dok povrće nije potrebno
alselone alselone 12:43 19.03.2024

Re: alse

Sladoled sam zaboravio.
predatortz predatortz 13:38 19.03.2024

Re: alse

alselone
a imao si komentar i pre neki dan-preporuka za sve vakcinisane protiv Korone, da odu da cekiraju srce i pluca i krvne sudove


Ja sam bio dva puta. Prvi put jer sam imao povećanj broj otkucaja kada sam imao koronu, pa sam otišao na detaljan pregled, pa na kontrolu, a drugi put pre godinu dana na sistematskom kada sam radio snimanje srca i karotida u vratu pošto se tu prvo pojavljuje zakrečenje.

Tu negde pola godine pre prvog odlaska sam ponovo počeo da vežbam i samo malo uveo red u ishranu. Danas imam bolji pritisak i nego pre 21 godinu kada sam prvi put merio.


Slična iskustva, mada zvanično nisam imao koronu. Verovatno jesam, svi oko mene jesu i u kući i na poslu, pa neće biti da sam baš toliki Supermen. Verovatno bila skroz asimptomatska.

I, što reče, primetim ubrzan puls.
Ok, ja se jesam prilično ugojio tokom korone i posle nje, ali problema sa pulsom i pritiskom do tad nisam imao.
Pritisak mi bio blago povišen, ništa strašno, do 150/95, ali pre toga bio knjiški.

I rešim da se utegnem. Izborom hrane i vežbama. Relativno brzo sam svukao 7 kg, pritisak mi super do 130/80-85), puls se vratio na 65-70.

Dakle, pažljiv izbor klope i aktivnosti mogu da reše mnogo toga.

Edit:

Što bi rekli uBosni, slatko pašče!
alselone alselone 13:50 19.03.2024

Re: alse

Dakle, pažljiv izbor klope i aktivnosti mogu da reše mnogo toga.

Pa čak i veoma bazičan izbor klope i osnovno vežbanje (aktivnost) mogu da reše mnogo toga. Pažljiv izbor hrane i pažljivo osmišljeno i disciplinovano vežbanje mogu da reše probleme za koje danas mislimo da su ili nerešivi, ili mislimo da su nasledni ili mislimo da za njih treba ozbiljna hemija od lekova. To što je moja žena rešila ishranom i vežbanjem današnja medicina misli da je nemoguće. Neće ni da pokuša da ti posavetuje to da probaš.
Milan Novković Milan Novković 14:11 19.03.2024

Re: alse


predatortz
alselone
a imao si komentar i pre neki dan-preporuka za sve vakcinisane protiv Korone, da odu da cekiraju srce i pluca i krvne sudove


Ja sam bio dva puta. Prvi put jer sam imao povećanj broj otkucaja kada sam imao koronu, pa sam otišao na detaljan pregled, pa na kontrolu, a drugi put pre godinu dana na sistematskom kada sam radio snimanje srca i karotida u vratu pošto se tu prvo pojavljuje zakrečenje.

Tu negde pola godine pre prvog odlaska sam ponovo počeo da vežbam i samo malo uveo red u ishranu. Danas imam bolji pritisak i nego pre 21 godinu kada sam prvi put merio.


Slična iskustva, mada zvanično nisam imao koronu. Verovatno jesam, svi oko mene jesu i u kući i na poslu, pa neće biti da sam baš toliki Supermen. Verovatno bila skroz asimptomatska.

I, što reče, primetim ubrzan puls.
Ok, ja se jesam prilično ugojio tokom korone i posle nje, ali problema sa pulsom i pritiskom do tad nisam imao.
Pritisak mi bio blago povišen, ništa strašno, do 150/95, ali pre toga bio knjiški.

I rešim da se utegnem. Izborom hrane i vežbama. Relativno brzo sam svukao 7 kg, pritisak mi super8do 130/80-85), puls se vratio na 65-70.

Dakle, pažljiv izbor klope i aktivnosti mogu da reše mnogo toga.

Sitnice:

- Te vakcinacije i zdravih su kriminal protiv čovečanstva, i ko zna da li će većina istine ikad izaći na šire videlo (onaj koga interesuje uvek može da nađe mišljenja nekih ljudi iz industrije, a i to je teško pošto većina rizikuje grantove pa poslove ako preteruje sa istinoljubivošću)

- Mentalne pa fiziološke utehe:

1. Neki nisu ni dobili mRNA sa vakcinom - placebo, uglavnom

2. Ozbiljnije su nadrljali oni kojima je vakcinom pogođena iole bitna vena (1 u 75), a ozbiljno nadrljani oni kojima je pogođena veća vena (1 u 750). To su male verovatnoće koje svakom pojedincu donose mir (zamisli sebe u grupi od 75, male su šanse da će devojka baš tebe izabrati za ples

2.1 Pa rizici zavise dosta i od načina davanja vakcine (talasa statističku vodu ovaj fakat, inače bi znali više)

A ostalo:

- Mi smo evoluirali da štedimo kalorije i da se što više razmnožavamo - nači ništa seksanje celu noć čim izađemo iz ludih godina, nego ko brzopotezni šah

- Nismo evoluirali da predugo živimo - evolutivno je i dalje poželjno da ne padamo munjevito posle reprodukcionih godina pošto možemo da pomažemo oko preživljavanja dece i unuka

- Čim nam naglašen metabolizam nije potreban organizam žestoko obara mehanizme koji ga potpomažu pošto i oni koštaju u energtskom smislu - količina plazme, razna krvna zrnčad, nabrekli mišići ... samo troši energiju.

- Istovremeno salo je dobro, taloži energiju za slučaj da sutra nema hrane

Puls i pritisak automatski rasu sa stresom, kortizoli razni svašta diriguju pod pretpostavkom da je stres korelisan sa živvotnom opasnošću, pa je tkivima potrebno više energije. Naš reptile brain pod stresom smatra da ti je život ugrožen oda lava ili slično, ne da se nerviraš na blogu zbog tuđih komentara

A stress je i omanja vežba, penjanje na 3. sprat, kad nismo u kondiciji.

Kad prestanemo da vežbamo, neki fitness params nam brzo opadaju već za dan-dva, pa onda količina krvi za nedelju dve, pa mišići za koju nedelju više ...

... dok nam apetit ne opada, pa ti vidi
angie01 angie01 15:57 19.03.2024

Re: alse

sladjane, ovde cu ti reci-jer je blog kod frija zatvoren, a Milan te neobicno tolerise, prestani da me pominjes i da interpretiras neistinito moje komentare-samo se makni od mene.
nikvet pn nikvet pn 18:05 19.03.2024

Re: alse

alselone
1300 sa vinom,


Синоћ на Бекриској слави брука колико се мало појело и попило. Чичишта матора зарибала. Па се подсећамо... Један другар, оправдано одсутан, тамонеке године на поласку у провод имао је 102, ујутру у повратку - 108 кила. Жена га терала на вагу да се ужасне али џаба.
alselone alselone 19:53 19.03.2024

Re: alse

Па се подсећамо


Kako ste nekada sablje... danas ruke onemoćale.

Nik, kuka svaku noć kao da oplakuje pola sveta. MI izađemo pa je pomazimo ili držimo malo u krilu dok se ne smiri pa se vratimo. Oće unutra po svemu sudeći ali ne dajemo.

Da li joj je možda hladno? Noći su oko 1 stepen. Noćas smo joj obukli džemberčić od maltezera. :)
zoja444 zoja444 20:05 19.03.2024

Re: alse

naravno da joj je hladno. zar joj niste obezbedili kucicu?
alselone alselone 20:15 19.03.2024

Re: alse

Naravno da ima kućicu.
angie01 angie01 20:18 19.03.2024

Re: alse

Da li joj je možda hladno? Noći su oko 1 stepen. Noćas smo joj obukli džemberčić od maltezera. :)


recice ti doca bolje, al sigurno joj je hladno,...a i nece da bude sama-treba joj toplo, sigurno i neko da je mazi...beba je.
zilikaka zilikaka 21:07 19.03.2024

Re: alse

kuka svaku noć kao da oplakuje pola sveta. MI izađemo pa je pomazimo ili držimo malo u krilu dok se ne smiri pa se vratimo. Oće unutra po svemu sudeći ali ne dajemo.

Ih, bre, kakav si to čovek?!
Kod nas je za svako novo kuče muž prve noći spavao u kutiji.
Znači, malac dođe gore sa nama, onda bude u svojoj privremenoj kutiji, u kuhinji. Mali đavoli brzo nauče da izađu, pa kutija mora da bude il vrlo duboka il sa podignutim i uvezanim stranicama.
I svaki put je bilo isto, dok smo mi u kujni, ništa. Mir, tišina, spava ko top. Kad odemo i mi na spavanje, taman zadremamo, kreće dreka iz kutije.
Onda ustajanje, maženje, tišina, dremka, mir, pa opet sve isto...

Sledeće je da donesemo kutiju u sobu pored kreveta ali to ne bude dosta nego mora da oseti ruku pored sebe. Onda muž, pošto mu je lakše da domaši, pusti ruku u kutiju i tako spava.
I bude sve u redu dok mu ruka ne utrne pa reši da je povuče.

...i tako bukvalno za svako jedno koje je ušlo u kuću. Sve isto, ko preslikano.

Sledećeg dana već ide napolje da vidi gde je stiglo, da ceo dan upoznaje okolinu, a uveče u šupu, da ne padne noću u prokop za garažu. Tu već bude dernjave ali nam je daleko pa slabije čujemo.
Za koji dan se totalno prilagodi i to je to.
alselone alselone 21:13 19.03.2024

Re: alse

Spavala je i ona prvu noć unutra. Ali naredne dve prekukala cele. Noćas je treća, pa razmatram motel u Veterniku. Lakše ću provesti noć uz Baju koji tuče iz susedne sobe.
Milan Novković Milan Novković 21:57 19.03.2024

Re: alse

zilikaka
kuka svaku noć kao da oplakuje pola sveta. MI izađemo pa je pomazimo ili držimo malo u krilu dok se ne smiri pa se vratimo. Oće unutra po svemu sudeći ali ne dajemo.

Ih, bre, kakav si to čovek?!
Kod nas je za svako novo kuče muž prve noći spavao u kutiji.
Znači, malac dođe gore sa nama, onda bude u svojoj privremenoj kutiji, u kuhinji. Mali đavoli brzo nauče da izađu, pa kutija mora da bude il vrlo duboka il sa podignutim i uvezanim stranicama.
I svaki put je bilo isto, dok smo mi u kujni, ništa. Mir, tišina, spava ko top. Kad odemo i mi na spavanje, taman zadremamo, kreće dreka iz kutije.
Onda ustajanje, maženje, tišina, dremka, mir, pa opet sve isto...

Sledeće je da donesemo kutiju u sobu pored kreveta ali to ne bude dosta nego mora da oseti ruku pored sebe. Onda muž, pošto mu je lakše da domaši, pusti ruku u kutiju i tako spava.
I bude sve u redu dok mu ruka ne utrne pa reši da je povuče.

...i tako bukvalno za svako jedno koje je ušlo u kuću. Sve isto, ko preslikano.

Sledećeg dana već ide napolje da vidi gde je stiglo, da ceo dan upoznaje okolinu, a uveče u šupu, da ne padne noću u prokop za garažu. Tu već bude dernjave ali nam je daleko pa slabije čujemo.
Za koji dan se totalno prilagodi i to je to.

A el fLižider otključan dok muž spava u kutiji, u kuhinji?
crossover crossover 22:20 19.03.2024

Re: alse

maksa83
Ipak, dvojica o kojima više znam nisu to i imaju sledeću osobinu: kućni ljubimci im se skoro više obraduju kad ih vide nego vlasnicima.

To je normalno, poznato je da pas više voli onog ko ga izvodi napolje nego onog ko ga hrani.


Тако је настала изрека "радује се ко куче у лифту".
zilikaka zilikaka 22:25 19.03.2024

Re: alse

el fLižider otključan dok muž spava u kutiji, u kuhinji

Jeste, naravno, da ga vidim ko će mu (frižideru) prići bez dozvole.
Osim toga, spram spavanja u kutiji, šta misliš, čemu služi široki selotejp?
zilikaka zilikaka 22:29 19.03.2024

Re: alse

To je normalno, poznato je da pas više voli onog ko ga izvodi napolje nego onog ko ga hrani.

Ja uglavnom ne nisam ta koja hrani kučiće, al sa velikim blentom imam poseban odnos. Mi se mazimo i gledamo u oči i tako nekako stvorismo odnos koji prevazilazi hranjenje
nikvet pn nikvet pn 07:12 20.03.2024

Re: alse

Џемпер од малтезера бриткој ловног псини... Слама или стара одећа.

Очекиван ноћни плач решава транзистор, тј тихи ноћни програм са више приче мање музике, БГ први програм.

У кућу засад ни под разно, касније можда кад прими основне команде.

Иначе бокс треба кад потражи момка најесен. Први пут прескачемо али напролеће ваљаће и за штенце. Може се направити врло декоративно, посади одмах сад неколико гиџа винове лозе наоколо.
principessa_etrusca principessa_etrusca 14:21 20.03.2024

Re: alse

Meni izdaleka svi ovi vlasnici biznisa izgledaju kao klošari+narkomani sa kombijem.

Виђам те шетаче паса ујутру, а и знала сам једног Шкота који је то радио, бивши војник специјалац, а клијенти били искључиво селебритији, један афрички председник, пар Руса и сл. Шетао је само по једно куче, а наплаћивао по сату као консултант у Харли стриту. Додуше, куце таквих власника, ни криве, ни дужне, могу бити мете киднапера.
vrabac_onaj vrabac_onaj 10:16 21.03.2024

Re: alse

Uvedi bre to štene u kuću preko noći, nemoj da izigravaš ludaka.
Ne, neće se "razmaziti".
A bez brige naučiće da spava napolju kada bude trebalo.

U ostalom, uzeo si je da bude pre svega porodični pas a ne Šarplaninca da čuva ovce po Sinjajevini i da se kolje sa vukovima i međedima.
predatortz predatortz 10:36 21.03.2024

Re: alse

vrabac_onaj
Uvedi bre to štene u kuću preko noći, nemoj da izigravaš ludaka.
Ne, neće se "razmaziti".
A bez brige naučiće da spava napolju kada bude trebalo.

U ostalom, uzeo si je da bude pre svega porodični pas a ne Šarplaninca da čuva ovce po Sinjajevini i da se kolje sa vukovima i međedima.


ne slušaj ga!
pujdi je mjesto u avliji!
vrabac_onaj vrabac_onaj 10:56 21.03.2024

Re: alse

predatortz

pujdi je mjesto u avliji!


to kad nam se žene budu ponovo porađale po štalama.

predatortz predatortz 10:58 21.03.2024

Re: alse

vrabac_onaj
predatortz

pujdi je mjesto u avliji!


to kad nam se žene budu ponovo porađale po štalama.



Hajvane su i u bolnici rodile!
vrabac_onaj vrabac_onaj 11:12 21.03.2024

Re: alse

predatortz

Hajvane su i u bolnici rodile!


Pa to ti i kažem, isto tako neće pas postati "pička" i "razmazotina" ako ponekad prespava i unutra, naročito dok je štene.
I obrnuto, neće postati "ljuti vuk" od spavanja napolju.

Meni samo žao šteneta, tek donesenog iz legla gde jeste verovatno bilo u nekom boksu ali ušuškano sa majkom i braćom i sestrama.
A psi su, čoporativne životinje. Sad joj je Alseloneova porodica novi čopor.
A Alselone - VUK PREDVODNIK
gvozden1 gvozden1 13:52 21.03.2024

Re: alse

predatortz


Hajvane su i u bolnici rodile!

E zato je mene moja mila majka, bog da joj dušu prosti, upokojila se nedavno, kući rodila.
Jeste da se ne zna tačan datum, ona je tvrdila da me rodila na Lučindan, a zavedeno je da sam rođen 2. 11. ali to je manji problem od opasnosti da ispadnem hajvan.

Starija sestra je rođena u bolnici, ali pošto se čekalo muško, za svaki slučaj je to kući obavljeno.
alselone alselone 16:31 21.03.2024

Re: alse

A bez brige naučiće da spava napolju kada bude trebalo.

Ovo me brine da neće. Da će nam kukati pred vratima svaku noć dok je ne pustimo.

Spavala je dve noći unutra, prvu, i treću kada je jako kukala i tresla se, pa je žena sišla u prizemlje i spavale su zagrljene. :)
Od tada kuka svaku noć kao da joj je poslednja.
maksa83 maksa83 16:37 21.03.2024

Re: alse

Ovo me brine da neće. Da će nam kukati pred vratima svaku noć dok je ne pustimo.

Čkalja zna da kod nas ne ulazi u kuću, i ne pokušava, iako kapira dvorište i ceo plac kao svoj fiefdom, a sebe kao čuvara nas unutra, nikad nije pokušao da uđe jer mu je ćeif ili je gladan ili nešto hoće.

Samo je dva puta to uradio - oba puta kada je grmelo, toga se plaši VRLO, onda je uleteo i zabo se u najdalji ćošak najdalje sobe i šćućurio se sav siroma sjeban.
alselone alselone 16:40 21.03.2024

Re: alse

pujdi

Pujdo ili ćeno?
alselone alselone 16:41 21.03.2024

Re: alse

Samo je dva puta to uradio - oba puta kada je grmelo, toga se plaši VRLO, onda je uleteo i zabo se u najdalji ćošak najdalje sobe i šćućurio se sav siroma sjeban.


Ova se plaši drugih pasa, jako je slatka. Malopre smo izašli na ulicu malo ispred kapije da protrče ona i Snuki (maltezer) i pas iz susednog dvorišta je počeo da laje na nju i jako se uplašila i dotrčala da je podignem. Kao bebura prava!

Deluje da će biti jako pametna. Već nadmudri ovog maltezera lako.
zilikaka zilikaka 17:04 21.03.2024

Re: alse

pas iz susednog dvorišta je počeo da laje na nju i jako se uplašila i dotrčala da je podignem. Kao bebura prava!

Da, to je tipično. Svi naši kučići su se tako ponašali. Svi osim terijerke. Ona je bila najmanja al je od prvog dana sve postrojavala. Srce ko lavor.
nikvet pn nikvet pn 17:38 21.03.2024

Re: alse

alselone
kada je jako kukala i tresla se, pa je žena sišla u prizemlje i spavale su zagrljene. :)

i jako se uplašila i dotrčala da je podignem


Како вас пеца, само посматрам

То је храбра ловна псина, на пушку ни не трепће него се радује; правите пекмеза од ње (и обрнуто) издржите мало, вратиће се дупло.
alselone alselone 17:46 21.03.2024

Re: alse

То је храбра ловна псина, на пушку ни не трепће него се радује; правите пекмеза од ње (и обрнуто) издржите мало, вратиће се дупло.


Moja žena okačila na FB sliku Astre i kućice i napali je ljudi kako su vižle kućni psi!? I to se zainatili. Kako su psi koji nemaju podlaku pa im je hladno, te ne vole samoću, i kao treba da se drži unutra. To je po meni budalaština, kako lovački pas može da bude kućni pas.

Tip koji mi je prodao je lovac, i pričao mi je kako njena mama i tata uskaču zimi u Dunav da donesu upucanu patku, bez ikakvih problema.
predatortz predatortz 17:56 21.03.2024

Re: alse

alselone
pujdi

Pujdo ili ćeno?


Zavisi od kraja. U Tuzli je bilo "cuko" od milja. Pašče ili ker najčešće, a pas u formalnim razgovorima.
predatortz predatortz 17:58 21.03.2024

Re: alse

moja mila majka, bog da joj dušu prosti, upokojila se nedavno


Žao mi je.
Venčanja pamjat!
Mir duši njenoj, a tebi iskreno saučešće.
gvozden1 gvozden1 19:09 21.03.2024

Re: alse

predatortz
moja mila majka, bog da joj dušu prosti, upokojila se nedavno


Žao mi je.
Venčanja pamjat!
Mir duši njenoj, a tebi iskreno saučešće.

Hvala.

Sad otkazujem total TV, ona volela Olju Bećković, Kesića, i to što ide na Novoj S i N1.

Vučića očima nije mogla da gleda, a seljanka u devetoj deceniji.
predatortz predatortz 19:14 21.03.2024

Re: alse

gvozden1
predatortz
moja mila majka, bog da joj dušu prosti, upokojila se nedavno


Žao mi je.
Venčanja pamjat!
Mir duši njenoj, a tebi iskreno saučešće.

Hvala.

Sad otkazujem total TV, ona volela Olju Bećković, Kesića, i to što ide na Novoj S i N1.

Vučića očima nije mogla da gleda, a seljanka u devetoj deceniji.


Kao što je moja baba, očeva majka, za Miloševića, čim se pojavio i imao simpatije mnogih, rekla:

Ovaj će nas u crno zaviti!

Mudre su žene iz naroda. Čini mi se mnogo mudrije od onih koji su silna znanja po školama stekli.
angie01 angie01 19:19 21.03.2024

Re: alse

Moja žena okačila na FB sliku Astre i kućice i napali je ljudi kako su vižle kućni psi!? I to se zainatili. Kako su psi koji nemaju podlaku pa im je hladno, te ne vole samoću, i kao treba da se drži unutra. To je po meni budalaština, kako lovački pas može da bude kućni pas.


ajd i ja:)))...ona je sada beba i u novom je okruenju, da je ostala uz majku i bracu, ona bi spavala scucurena uz njih, narocito majku i to u necemu sto je zaklon-kuca,...znaci, prirodno je da tako mala prvo bude scucurena/zasticena sa novom porodicom, na koju isto treba da se navikne, i jos je odvojena od svoje majke...svaka beba toplokrvne zivotinje-sisara ima potrebu da oseti toplinu svoje mame.

za dresuru ima vremena, ne mora odmah, jos ce biti uskoro toplo, pa ce joj bitii prijatnije napolju, al mora prvo da stasa, prihvati, navikne se...
alselone alselone 19:21 21.03.2024

Re: alse

Moji na selu poštuju Vučića. Nisu ga voleli kad je došao, ne vole ga ni danas, ali ga poštuju i zahvalni su šta je uradio za selo u poslednjih par godina. Gvozden može da potvrdi ili opovrgne se za selo u poslednjih par godina urađeno dosta. Dobili su subvencije za novi traktor, za kupovinu krave sa teletom, za neku poljoprivrednu mašinu, subvencije po grlu kupne stoke nisu male, cena mleka je skočila...

Jebeš ga, kada su mi to pričali letos, nisam imao pojma.
alselone alselone 19:21 21.03.2024

Re: alse

Moji na selu poštuju Vučića. Nisu ga voleli kad je došao, ne vole ga ni danas, ali ga poštuju i zahvalni su šta je uradio za selo u poslednjih par godina. Gvozden može da potvrdi ili opovrgne se za selo u poslednjih par godina urađeno dosta. Dobili su subvencije za novi traktor, za kupovinu krave sa teletom, za neku poljoprivrednu mašinu, subvencije po grlu kupne stoke nisu male, cena mleka je skočila...

Jebeš ga, kada su mi to pričali letos, nisam imao pojma.
angie01 angie01 19:22 21.03.2024

Re: alse

Čkalja zna da kod nas ne ulazi u kuću, i ne pokušava


a nije ni beba, dovedena pre par dana.
alselone alselone 19:27 21.03.2024

Re: alse

Jeste, ali je beba pa ne zna šta radi. Tih par sati što je bila unutra, već je krenula da vuče zavesu, da grize nogu od stola, ko zna šta bismo zatekli ujutru kad se probudimo.
angie01 angie01 19:29 21.03.2024

Re: alse

Jebeš ga, kada su mi to pričali letos, nisam imao pojma.


koje je to selo?

ovi moji seljaci sa pijace, govore sve suprotno, svi u popizditisu do te mere, da je recimo moj stari siradzija prodao krave, sve oterao u pizdu materinu-a bavio se time ceo zivot-i negde se zaposlio, nemam pojma gde za neku sicu od plate.
angie01 angie01 19:32 21.03.2024

Re: alse

Jeste, ali je beba pa ne zna šta radi. Tih par sati što je bila unutra, već je krenula da vuče zavesu, da grize nogu od stola, ko zna šta bismo zatekli ujutru kad se probudimo.


pa dobro, rekla ti cini mi se zili, kako se to resava, ono sa kutijom,..meni ovo surovo navikavanje, verujem i da joj je hladno i da je strah i da joj treba mazenje.
Ribozom Ribozom 19:35 21.03.2024

Re: alse

alselone
a imao si komentar i pre neki dan-preporuka za sve vakcinisane protiv Korone, da odu da cekiraju srce i pluca i krvne sudove


Ja sam bio dva puta. Prvi put jer sam imao povećanj broj otkucaja kada sam imao koronu, pa sam otišao na detaljan pregled, pa na kontrolu, a drugi put pre godinu dana na sistematskom kada sam radio snimanje srca i karotida u vratu pošto se tu prvo pojavljuje zakrečenje.

Tu negde pola godine pre prvog odlaska sam ponovo počeo da vežbam i samo malo uveo red u ishranu. Danas imam bolji pritisak i nego pre 21 godinu kada sam prvi put merio.


Eto, da su nam u vakcinu ubacili neki mali cipcic, pa da nam kad se priblizimo frizideru kaze no-no, kada kupujemo hranu punu suplemenata, kada smo pod stresom da nam kaze 'ma oladi malo', ili da ne sedamo na 'ladan beton...
Nego sada je pranje od teorije da cemo svi pocrkati od vakcine posle (bese) pet godina, pa kao neki primali placebo, nekima promasili venu.
Ja nisam imao koronu, iako su svi oko mene imali i pre nego sto sam se vakcinisao. Isto kao predator ugojio se za godinu dana 15 kila sto sam sa mukom skinuo.
Nego, bio zimus na nekoj proslavi u Srbiji, pa malo malo ljudi mere pritisak, mere secer,piju lekove a sve to 50-ogodisnjaci. A piju i zderu za sve pare. I kada sam ih pitao sta se desava, oni mi objasnise da ja i neznam kako oni tesko zive (kao stres). Aparat za pritisak nemam, lekove ne pijem, kupim sok samo na odmoru, preradjenu hranu isto.
Pa jbt, ako vam je lakse da optuzite gej(c)a onda vam i ne treba kontrola vazduha, vode i hrane, eto za sve su krivi ti masoni.
(citirao sam tvoj komentar iako se ne odnosi iskljucivo na tvoje pisanije)
maksa83 maksa83 19:40 21.03.2024

Re: alse

a nije ni beba, dovedena pre par dana.

Nije beba ali je rođen bukvalno tu i odrastao tu, doduše prvih par godina uz majku.
angie01 angie01 19:50 21.03.2024

Re: alse

Nije beba ali je rođen bukvalno tu i odrastao tu, doduše prvih par godina uz majku.


znaci sve suprotno od Astre.
gvozden1 gvozden1 19:59 21.03.2024

Re: alse

Gvozden može da potvrdi ili opovrgne se za selo u poslednjih par godina urađeno dosta. Dobili su subvencije za novi traktor, za kupovinu krave sa teletom, za neku poljoprivrednu mašinu, subvencije po grlu kupne stoke nisu male, cena mleka je skočila...

Cena mleka jeste skočila, ali je pre samo godinu dana bila katastrofalna, toliko da su mnogi odustali od posla koji im je generacijama bio osnovni.

Ali da, u pravu si, subvencije zaista postoje, na putevima se zaista radi, ali to su najčešće lokalni putevi koji su u nadležnosti lokalnih samouprava, pa je teško sve to pripisati Vučiću.
Mada, s obzirom da on o svemu odlučuje, teško je i osporiti njegov uticaj i na lokalne puteve.


predatortz predatortz 20:04 21.03.2024

Re: alse

Ali da, u pravu si, subvencije zaista postoje, na putevima se zaista rad


Na putevima i gradnji uopšte se najlakše krade.
A kvalitet izgrađenog ne bih da komentarišem. Već je bilo ozbiljnih, kilometrima dugih, intervencija na "Milošu Velikom".
nikvet pn nikvet pn 20:06 21.03.2024

Re: alse

У пољопривреду заиста почиње да долази кинта, осећа се. После Недимовића и Јовањице увидели су да су стварно претерали, отишла би сва земља у парлог.
jovilim_e jovilim_e 20:08 21.03.2024

Re: alse

predatortz
alselone
pujdi

Pujdo ili ćeno?


Zavisi od kraja. U Tuzli je bilo "cuko" od milja. Pašče ili ker najčešće, a pas u formalnim razgovorima.

Ja sam imao dva psa koji su se zvali Pas.
A prvi pas koga se sećam se zvao Boris.
jovilim_e jovilim_e 20:15 21.03.2024

Re: alse

predatortz
Ali da, u pravu si, subvencije zaista postoje, na putevima se zaista rad


Na putevima i gradnji uopšte se najlakše krade.
A kvalitet izgrađenog ne bih da komentarišem. Već je bilo ozbiljnih, kilometrima dugih, intervencija na "Milošu Velikom".

Samo neka se gradi.
Nema ugradnje bez gradnje!
alselone alselone 20:15 21.03.2024

Re: alse

Pokrili je bebećim jorganom.
Nik na aparatima.


alselone alselone 20:19 21.03.2024

Re: alse

У пољопривреду заиста почиње да долази кинта, осећа се. После Недимовића и Јовањице увидели су да су стварно претерали, отишла би сва земља у парлог.

Kupili su novi traktor prvi put posle 1984. Nije mala stvar nov traktor. I to još Belarus, ne neko sranje.

Uzeli ga skoro bez para. Od 30 i nešto hiljada koliko je koštao država dala pola, oni dali samo par hiljada, a ostalo razbili kreditom na relativno male rate koje delom mogu da plaćaju u mleku. Uz sve to još papirologija bila jako jednostavna, potpisali dole u selu, nismo morali da komplikuju do grada, pa 100 papira i čuda.

Slično tome uzali kravu sa teletom, i to neka rasna "sa papirima". 120 hiljada bila krava, država dala pola, oni deo i deo na rate.

Više takvih stvari mi je ispričao. A i vidim po njima da su veseliji, orniji.

Pre toga bio pijani Velja Ilić u selu kada je bio ministar, naobećavao, popio, i nikad se više nije pojavio kao ni ostali koji su bili na vlasti.

Daleko od toga da je ovo oda Vučiću. Pričam samo šta su mi rekli i jako sam srećan zbog njih.
vrabac_onaj vrabac_onaj 20:38 21.03.2024

Re: alse

Tih par sati što je bila unutra, već je krenula da vuče zavesu, da grize nogu od stola, ko zna šta bismo zatekli ujutru kad se probudimo.


to se lako nauči da ne radi.
samo da bi naučila, mora da bude unutra, što kao što vidim nije slučaj.
vrabac_onaj vrabac_onaj 20:43 21.03.2024

Re: alse

vrabac_onaj
Tih par sati što je bila unutra, već je krenula da vuče zavesu, da grize nogu od stola, ko zna šta bismo zatekli ujutru kad se probudimo.


to se lako nauči da ne radi.
samo da bi naučila, mora da bude unutra, što kao što vidim nije slučaj.


Ili uopšteno.
Da bi pas znao kako da se ponaša u prometnoj ulici u centru grada, mora da se vodi na takva mesta. Da bi znao da sedi u čamcu, mora da provodi neko vreme u čamcu. Da se ponaša lepo u javnom prevozu, mora nekad da uđe u javni prevoz.
Itd...
Isto važi i za ponašanje unutar kuće ili stana.

U stvari, vrlo je jednostavno.
zilikaka zilikaka 21:18 21.03.2024

Re: alse

vrabac_onaj
Tih par sati što je bila unutra, već je krenula da vuče zavesu, da grize nogu od stola, ko zna šta bismo zatekli ujutru kad se probudimo.


to se lako nauči da ne radi.
samo da bi naučila, mora da bude unutra, što kao što vidim nije slučaj.


Naša Mica, inače deklarativno dvorišni pas, mali mešanac, skoro redovno prespava gore kod nas. To jer je muž umislio da joj je hladno a ja nemam živaca da se objašnjavam. Ipak, koliko god po dvorištu ludovala, kad dođe gore ponaša se kao bubica. Uglavnom je ne primećuješ.
Bukvalno sve, uključujući hranu možemo da ostavimo i njoj na dohvat - pipnuti neće.
U početku reagovala jedino na fen ali i to odavno ukapirala te sad očekujemo da počne da koristi daljinski za TV. :)
Ima onu prirodnu inteligenciju gde kapira da je to gore privilegija koju neće da prokocka.
Što je najinteresantnije, ničemu je posebno nismo učili, od početka je gore bila sasvim drugačija.
maksa83 maksa83 21:29 21.03.2024

Re: alse

angie01
Nije beba ali je rođen bukvalno tu i odrastao tu, doduše prvih par godina uz majku.


znaci sve suprotno od Astre.

+ je imao napravljenu kućicu, a i da nije imao je gde da se skloni (rođen je u odbačenoj prikolici na susednom napuštenom placu), 20m dalje.

Poenta je da kuče (pogotovo lovačko) možeš da naučiš šta je off limits. Da li kuća treba da bude off limits je odluka vlasnika, Čkalja je slobodan free range pas koji ide gde hoće i radi šta hoće ali je izabrao nas, nije odrastao sam (pored majke tu je bila i tetka, i njegov ćale na susednom placu).

Nisam iskusan kučkar ali ne bih imao srca da držim samo štene napolju.
maksa83 maksa83 21:37 21.03.2024

Re: alse


Ili uopšteno.

U stvari, vrlo je jednostavno.

Da dodam - da bi ulovio šargarepu moraš da razmišljaš kao šargarepa.
angie01 angie01 21:39 21.03.2024

Re: alse

ali ne bih imao srca da držim samo štene napolju.


to je bila moja poAnta.
predatortz predatortz 21:42 21.03.2024

Re: alse

Nisam iskusan kučkar ali ne bih imao srca da držim samo štene napolju


Polje je štenetu prirodno okruženje. Uvođenjem u kuću i navikavanjem na nju mi mu potiremo prirodu.

Kao što smo sjebali decu koja se više ne igraju vani nego drndaju telefone ili im organizujemo fizičke aktivnosti u okviru klubova.
vrabac_onaj vrabac_onaj 21:47 21.03.2024

Re: alse

zilikaka

Naša Mica, inače deklarativno dvorišni pas, mali mešanac, skoro redovno prespava gore kod nas. To jer je muž umislio da joj je hladno a ja nemam živaca da se objašnjavam. Ipak, koliko god po dvorištu ludovala, kad dođe gore ponaša se kao bubica. Uglavnom je ne primećuješ.
Bukvalno sve, uključujući hranu možemo da ostavimo i njoj na dohvat - pipnuti neće.
U početku reagovala jedino na fen ali i to odavno ukapirala te sad očekujemo da počne da koristi daljinski za TV. :)
Ima onu prirodnu inteligenciju gde kapira da je to gore privilegija koju neće da prokocka.
Što je najinteresantnije, ničemu je posebno nismo učili, od početka je gore bila sasvim drugačija.


Ja na žalost živim u stanu, pa nemam izbor. Ali da imam, imao bih sigurno ona "vrata za pse" na ulaznim vratima, pa nek mu je a volju.
Ono što zna da ne sme, pošto nam je stan na dva nivoa, je da ne sme gore gde se spava. Kada je bio mali napravili smo i neka vratnca na stepenicama da ne može gor (više da se ne bi polomi na stepenicama). Sada su ona uglavnom otvoren, njemu ne pada na pamet da se penje gore (gor spavaju "bogovi" koji ujutru siđu sa neba da ga vode u šetnju i nahrane ).
Mada ponekad ja prespavam sa njim dole, i on se pone na rasklopljenu ugaonu i spava mi dole iza nogu. Ne mogu da kažem da nisam srećan tada.

U šatoru isto, uđe i sklupča mi se kod stopala. Doduše, to je i praktično kada je hladno, još jedno telo u šatoru koje emituje toplotu može samo dobro da dođe.

Nego, gledah nešto slike što smo oko Sretenja tumarali po Srbiji i nađoh ovu.
Ko one, gipsane figure što gastosi stavljaju ispred ulaza, oni lavovi, labudi...

Gipsani Buvara

angie01 angie01 21:47 21.03.2024

Re: alse

Polje je štenetu prirodno okruženje. Uvođenjem u kuću i navikavanjem na nju mi mu potiremo prirodu.


ova bebica, da je nisu doveli, spavala bi slepljena za kevu u nekom zaklonu-jer je to prirodno...to sto place celu noc, nije stvar njene razmazenosti, nego neprirodnih okolnosti u kojima se nasla.


vrabac_onaj vrabac_onaj 21:49 21.03.2024

Re: alse

predatortz

Polje je štenetu prirodno okruženje. Uvođenjem u kuću i navikavanjem na nju mi mu potiremo prirodu.

Kao što smo sjebali decu koja se više ne igraju vani nego drndaju telefone ili im organizujemo fizičke aktivnosti u okviru klubova.


Auu....

I čopor je štenetu prirodno okruženje. I šta ćemo sad?
maksa83 maksa83 21:51 21.03.2024

Re: alse

Polje je štenetu prirodno okruženje.

Prirodno okruženje mu je čopor, ali ja ne bih više da kujem to gvožđe bez krčmara...
vrabac_onaj vrabac_onaj 21:51 21.03.2024

Re: alse

I dodatno.
Da li je psu dvorište u urbanoj sredini prirodno okruženje?
cassiopeia cassiopeia 21:51 21.03.2024

Re: alse

alselone
Pokrili je bebećim jorganom.
Nik na aparatima.




Mene samo vižla mogla privesti na blog :))))

6 godina živela sa vižlanom, čudna je to veza. Kažu neki vižla nije pas, već vižla. Ja nisam imala srca da noćiva u kućici, iako kad je doveden to bio plan...do prvog minusa. Onda mi veterinar rekao, odlučite se, ili spavanje u kući ili u kućici. Čas tamo, čas ovamo nije dobro, ako ih navikneš na toplo očas se razbole.
Mi imali sreće, ništa nije u "ajkula" fazi glodao po kući, malo su stradale naše ruke i po koja trenerka.
Zato obavezno tvrde igračke da ima šta da glođe.
Inače, sad već matorko, puni 10 godina za mesec i po, prisvojio ćebe koje sam ćerci kupila i ne mrda sa njega po ceo dan.
Mnogo vole da su angažovani, ja sam mog učila da traži keksiće, one pseće ili granulicu. Izbacim ga iz sobe, ćušnem negde granulicu, ili stavim na policu ili negde gde je zgodno, pustim ga u sobu i dam mu da pomiriše ruku i komandu traži. Tako četiri- pet tura i posle umoran odvali spavanje po tri sata. Sad kad je tako mala, dozirajte šetnje i fizički napor zbog kukova i kostiju.
Upozori decu da kad krene da ih gricka, jer je svrbe zubići, da daju oštru komandu ne i da joj uvale igračku u usta.
Vižle su najsretnije kad su aktivne, kad ih nagradiš jer su nešto dobro uradile. Vika kod njih ne pali, kao ni kažnjavanje. Princip pozitivnog strouka ja najefikasniji. Učite je na vodu da rado ide na kišu, posebno kad otopli, imate dvorište pa je izvodljivo. Ja sam na terasi punila bazenče i puštala da se brčka. Vole sunce, često ćeš videti da leži na suncu. Šta da ti kažem, samo strpljenja dok ne prođe jedno godinu dana, onda to bude divan pas i trenerke su bez rupa :)))
cassiopeia cassiopeia 21:56 21.03.2024

Re: alse

predatortz predatortz 21:56 21.03.2024

Re: alse

I čopor je štenetu prirodno okruženje. I šta ćemo sad?


Ništa! I to smo sjebali.
maksa83 maksa83 22:04 21.03.2024

Re: alse

Mene samo vižla mogla privesti na blog :))))

E! Ti beše znaš vižlu Milicu sa Vračara?
cassiopeia cassiopeia 22:24 21.03.2024

Re: alse

maksa83
Mene samo vižla mogla privesti na blog :))))

E! Ti beše znaš vižlu Milicu sa Vračara?


Milica je mama mom vižlanu. Na žalost, rano umrla, srce je izdalo. 11 ih je oštenila u cugu, sad Milicin gazda ima dve njene ženke, Kalu i Ninu.
maksa83 maksa83 22:32 21.03.2024

Re: alse

Milica je mama mom vižlanu. Na žalost, rano umrla, srce je izdalo.

Ooo tuga. :((((

Milicu sam upoznao dok mi je posao bio u ulici iznad Depoa, tu su je redovno dovodili u kafić u kom smo započinjali dan, odmah smo uspostavili neki specijalan odnos, beskrajno mio pas, ne znam ko se kome više obraduje (ja njoj verovatno). Ja se oduševim ko dete kad dođe a ona onako elegantno graciozno boli-me-uvo-ali-evo-dolazim kako samo vižle umeju došeta i uvali njušku da je maziš.
vrabac_onaj vrabac_onaj 22:38 21.03.2024

Re: alse

Buvarina najbolja drugarica vižla Lusi.
Ovo je od pre godinu i po, sada je on malo veči od nje.



Nasmešnije je kada se sretnu negde u šumi ili na Truci. Sa 50 metara se ukipe. Pa krenu jedno prema drugom, pa neko od njih legne. Pa zauzme onaj markirajuči stav. I sve vreme fokusiraju jedno drugo. Pa opet krenu, lagano, šunjajući se ali sve vreme se gledaju u oči.
Na kraju kad se približe na desetak metara, neko od njih prvi jurne...

I ondakreće jurnjava, igra, valjanje.
I to rade samo jedno sa drugim. Ni sa jednim drugim psom, ni ona ni on.
Ali jebiga, znaju se još kad su bili štenci.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana