Ljudska prava| Na današnji dan| Politika| Život

Dobićeš ti šut kartu iz Srbije!

zilikaka RSS / 03.03.2022. u 18:01

Danas, 3. marta, negde oko pola pet popodne, zvoni mi interfon.

Naviknuta da nenajavljeno vazda dolazi ili neka dostava ili čitači, istrčim dole bez provere na kapiju, kad tamo ispred zatičem dve žene od po pedeset i kusur godina, i jedna uz osmeh počinje nešto:

Dobar dan, mi smo došli za Naprednu...
Pitam, Srpku Naprednu stranku?

Da, odgovara ona.
Iz momenta se okrenem i samo kažem do viđenja, ulazeći u dvorište i zaključavajući vrata, kad čujem s druge strane:
Dobićeš ti šut kartu iz Srbije!

U momentu mi padne mrak na oči. Ova mene tera iz moje jedine zemlje jer sam jasno stavila do znanja da nisam njihov glasač!
Ponovo, otključam vrata, istrčim napolje, one već krenule dalje, i počnem da vičem za njima:

Molim, koga ćeš ti da teraš iz Srbije?
 
Dobijam s druge strane odgovor:
Ići ćeš ti u Ukrajinu kad se tako odnosiš prema Naprednoj stranki!
 
E, onda sam krenula za njima i počela da vičem što jače, da uzbunim sve što mogu:

Ljudi, evo ovi idu redom po kućama i agituju za glasanje, a ova mene tera iz Srbije jer neću da glasam za Vučića!
 
Na žalost, skoro ništa publike, jedan mlađi čovek ulazeći u auto, prokomentarisao samo da može i Vučić da se otera iz Srbije, i one ubrzaše korak. Žalim što sam ja bila potpuno razoružana, ostao mi telefon u kući, nisam mogla da snimim dovikivanje


 
Eto dokle smo došli. Nisam videla nikakav spisak al pošto su se preko interfona obratili samo po prezimenu, verovatno imaju podatke da smo slabo izlazili da glasamo.

 

Ovog puta ćemo svi iz kuće izaći. Uopšte nije važno za koga, verovatno i nećemo svi za iste, al svakako ćemo protiv ovih što bi ladno da nas proteraju, kad već nisu stigli da spreme konc logore.
A ovo objavljujem odmah i trudiću se da što više proširim, jer kakve god vlasti da smo do sada imali, ni jedna nije otvoreno pretila šut kartama.

 



Komentari (236)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

milisav68 milisav68 18:21 03.03.2022

Jbga

Za njih je telefon - otrov.

Samo čovek treba u trenutku da se seti da ga uključi i da snima.

Mreže obave ostalo.

Baš mi skoro naletelo kako tip snima jednu sa spiskom, ona krije lice i beži.
zilikaka zilikaka 18:24 03.03.2022

Re: Jbga

Za njih je telefon - otrov.

Samo čovek treba u trenutku da se seti da ga uključi i da snima.

Pa kažem, nisam ga imala, istrčala ne pretpostavljajući ko je, a sve se desilo u trenutku.
Do sada mi nikad, ali nikad nisu došli na vrata.

svarog svarog 22:16 03.03.2022

Re: Jbga

Al` se iznervirah sad. Bolje da sam za sutra ostavio otvaranje bloga. Bitange
selica_nena selica_nena 00:52 04.03.2022

Re: Jbga

Al` se iznervirah sad.


Isto. To, bre, sad ogoljeno preti.
mariopan mariopan 12:32 05.03.2022

Re: Jbga

zilikaka
Za njih je telefon - otrov.

Samo čovek treba u trenutku da se seti da ga uključi i da snima.

Pa kažem, nisam ga imala, istrčala ne pretpostavljajući ko je, a sve se desilo u trenutku.
Do sada mi nikad, ali nikad nisu došli na vrata.


Dobro je što si ovo napisala, sad ne izlazim bez telefona.

A imam i kuče koje ne treba pujdati, kidiše na kapiju da ga pustim napolje da se igra sa decom (samo jehovini svedoci to ne znaju) zato je kapija zaključana pa moraju da zvone. Samo zapretim da ću pustiti kuče.
alselone alselone 18:24 03.03.2022

jbt koji horor

stvarno nisam siguran koliko bih se iskontrolisao da su meni rekli tako nešto.
zilikaka zilikaka 18:25 03.03.2022

Re: jbt koji horor

stvarno nisam siguran koliko bih se iskontrolisao da su meni rekli tako nešto.

Šta da ti kažem, urlala sam za njima, nego pobegle.
alselone alselone 18:27 03.03.2022

Re: jbt koji horor

Šta da ti kažem, urlala sam za njima, nego pobegle.

Evo jedan vic za tebe, da te oraspoloži:

Čovek dolazi na trafiku, kupuje novine, pogleda naslovnu stranu, baca ih u kantu.
I tako danima.

Pita ga prodavac:

- Pa šta to radiš?
- Gledam čitulje.
- Ali čitulje nisu tu, pred kraj su.

- Ta koju ja čekam biće na naslovnoj strani.
mirelarado mirelarado 18:31 03.03.2022

Re: jbt koji horor

alselone
stvarno nisam siguran koliko bih se iskontrolisao da su meni rekli tako nešto.


Jezivi primitivci! Nadam se da će time sve one koji nisu za njih pobuditi da neizostavno izađu na izbore.
zilikaka zilikaka 18:35 03.03.2022

Re: jbt koji horor

Jezivi primitivci!

Da, ali ti poslušnici postaju opasni, ladno ne prežu ni od čega zbog drugačijeg mišljenja.
zilikaka zilikaka 18:37 03.03.2022

Re: jbt koji horor

Evo jedan vic za tebe, da te oraspoloži:


E, moj ti, ja sam taj vic slušala u vreme kad je on stvarno imao smisla a ja bila mlađa tinejdžerka.
Ribozom Ribozom 19:57 03.03.2022

Re: jbt koji horor

Dobićeš ti šut kartu iz Srbije!

Ići ćeš ti u Ukrajinu kad se tako odnosiš prema Naprednoj stranki!


A mogle su da te proteraju i na Havaje ili Ibicu.
U pravu su te zene, cak i Ukrajina ce biti Monaco za Vucicevu Srbiji posle izbora.

Nego, iskusni opozicionari namame te napednjake u kucu, gde imaju spremno vrelo ulje (palmino) u kofi iznad vrate
srdjan.pajic srdjan.pajic 20:12 03.03.2022

Re: jbt koji horor

zilikaka
Evo jedan vic za tebe, da te oraspoloži:


E, moj ti, ja sam taj vic slušala u vreme kad je on stvarno imao smisla a ja bila mlađa tinejdžerka.


I ja se sećam istog vica, i nije smešan kad vidiš da je prošlo četvrt veka, ali unazad. Mada, ovih pretnji teranjem iz kuća nije bilo ni za vreme Slobe.
nikvet pn nikvet pn 20:47 03.03.2022

Re: jbt koji horor

Вечерас сам сазнао да на пумпама може да се сипа до 20 литара. Нисам поверовао док се нисам лично уверио. И сад сам у бедаку горе него Зили, стари филмови ми се поново завртели...
alselone alselone 20:49 03.03.2022

Re: jbt koji horor

Odeš na tri punpe i napunpaš rezerv'ar.
milisav68 milisav68 20:51 03.03.2022

Re: jbt koji horor

srdjan.pajic

I ja se sećam istog vica, i nije smešan kad vidiš da je prošlo četvrt veka, ali unazad.

Taj vic je star više od pola veka.
nsarski nsarski 20:52 03.03.2022

Re: jbt koji horor

alselone
Odeš na tri punpe i napunpaš rezerv'ar.


Čekaj, od kada je uvedeno to ograničenje? I gde?
milisav68 milisav68 20:54 03.03.2022

Re: jbt koji horor

nikvet pn
Вечерас сам сазнао да на пумпама може да се сипа до 20 литара. Нисам поверовао док се нисам лично уверио. И сад сам у бедаку горе него Зили, стари филмови ми се поново завртели...

Ma..."samo" će da poskupi kao i svuda.Gledam neke slike iz inostranstva, primaklo se na dva evra.
milisav68 milisav68 20:57 03.03.2022

Re: jbt koji horor

nsarski

Čekaj, od kada je uvedeno to ograničenje? I gde?

Od danas, interno su vlasnici naredili, pošto su ljudi dolazili sa kanisterima.

Čitam da po Beogradu nema brašna po Maksiju.

Narod je pravilno shvatio sinoćni govor predsednika - da svega ima.

mirelarado mirelarado 21:00 03.03.2022

Re: jbt koji horor

Narod je pravilno shvatio sinoćni govor predsednika - da svega ima.


To sam prvo pomislila kad je mahao onim fotkama pirinča i brašna.
Ribozom Ribozom 21:10 03.03.2022

Re: jbt koji horor

mirelarado
Narod je pravilno shvatio sinoćni govor predsednika - da svega ima.


To sam prvo pomislila kad je mahao onim fotkama pirinča i brašna.


Na biz b92 su preneli pre mesec-dva hvalisanje Sinise Malog kako im dobro ide i da su prodali psenicu/zitarice za dobru cenu.
mirelarado mirelarado 21:12 03.03.2022

Re: jbt koji horor

Ribozom
mirelarado
Narod je pravilno shvatio sinoćni govor predsednika - da svega ima.


To sam prvo pomislila kad je mahao onim fotkama pirinča i brašna.


Na biz b92 su preneli pre mesec-dva hvalisanje Sinise Malog kako im dobro ide i da su prodali psenicu/zitarice za dobru cenu.


Još jedan koji laže čim zine.
alselone alselone 21:55 03.03.2022

Re: jbt koji horor

milisav68
nsarski

Čekaj, od kada je uvedeno to ograničenje? I gde?

Od danas, interno su vlasnici naredili, pošto su ljudi dolazili sa kanisterima.

Čitam da po Beogradu nema brašna po Maksiju.

Narod je pravilno shvatio sinoćni govor predsednika - da svega ima.



Eno kaže jedan na tviteru kako su ljudi dolazili sa tankovima od par stotina litara.
Dobro je da tariguza ima još uvek.
srdjan.pajic srdjan.pajic 22:02 03.03.2022

Re: jbt koji horor

milisav68
srdjan.pajic

I ja se sećam istog vica, i nije smešan kad vidiš da je prošlo četvrt veka, ali unazad.

Taj vic je star više od pola veka.


E pa toliko baš nisam star, deda.

maksa83 maksa83 22:22 03.03.2022

Re: jbt koji horor

Da, ali ti poslušnici postaju opasni, ladno ne prežu ni od čega zbog drugačijeg mišljenja.

Pa pričao sam već da su mojoj majci (1944. godište) pretili telefonom "veštice u čvor ću te vežem" zato što nije htela da ih pusti na krov onomad kada je Vučić dovukao autobuse na neki već njegov megamiting.

Nema mira sa njima, nema dogovora sa njima. Jebati ih na svakom koraku.

zilikaka zilikaka 22:28 03.03.2022

Re: jbt koji horor

Pa pričao sam već da su mojoj majci (1944. godište) pretili telefonom "veštice u čvor ću te vežem" zato što nije htela da ih pusti na krov onomad kada je Vučić dovukao autobuse na neki već njegov megamiting.

Ja sam ovo propustila.
A za ostalo si u pravu. Dok se povlačimo pred nesojem tačno radimo ono što oni očekuju.
zilikaka zilikaka 22:29 03.03.2022

Re: jbt koji horor

srdjan.pajic
milisav68
srdjan.pajic

I ja se sećam istog vica, i nije smešan kad vidiš da je prošlo četvrt veka, ali unazad.

Taj vic je star više od pola veka.


E pa toliko baš nisam star, deda.


Ti nisi koliko vic jeste
mirelarado mirelarado 22:32 03.03.2022

Re: jbt koji horor

Dok se povlačimo pred nesojem tačno radimo ono što oni očekuju.


E, to! Ne treba im ispunjavati očekivanja.
st.jepan st.jepan 03:28 04.03.2022

Re: jbt koji horor

Вечерас сам сазнао да на пумпама може да се сипа до 20 литара.

Pametniji deo mene je, čim se u Ukrajini zakuvalo, odlučio da odmah napuni rezervoar kamiončeta, ali ga je gluplji deo mene demokratski preglasao.
Bude li sutra i tih 20L, OK, biće trećeg aprila za do Iloka. A uz malo usputnog žickanja, možda i do Segedina.
st.jepan st.jepan 20:03 04.03.2022

Re: jbt koji horor

st.jepan
Вечерас сам сазнао да на пумпама може да се сипа до 20 литара.

Bude li sutra i tih 20L,

Bilo.
Ne 20, nego kolko hoćeš.
Bez čekanja.
solo solo 00:05 05.03.2022

Re: jbt koji horor

Čitam da po Beogradu nema brašna po Maksiju.


Nije istina. Bio sam popodne ima svega. I u Maxiju i u Veru. Sve normalno.
milisav68 milisav68 00:31 05.03.2022

Re: jbt koji horor

solo

Nije istina. Bio sam popodne ima svega. I u Maxiju i u Veru. Sve normalno.

To su ljudi ptičali juče, nebitno.

Vic

Gura žena paletu sa brašnom ka kasi, tek će neki čovek:
- Kako vas nije sramota...
- Gospodine, ja radim ovde.

zilikaka zilikaka 08:34 05.03.2022

Re: jbt koji horor

milisav68
solo

Nije istina. Bio sam popodne ima svega. I u Maxiju i u Veru. Sve normalno.

To su ljudi ptičali juče, nebitno.

Vic

Gura žena paletu sa brašnom ka kasi, tek će neki čovek:
- Kako vas nije sramota...
- Gospodine, ja radim ovde.



Ta manična kupovina je očekivana pratilja straha. Blizu nas je počeo pravi rat.
Jedino mi nismo jasni mi matori, oni koji upravo vuku ogromne količine, kako se ne sećaju da je i kad je ovde bilo sankcija, i bombardovanja, uvek postojao načina da se nešto nabavi, a da ni hranu ne možeš dugo skladištiti.
Ili je ovaj talas bio rezultat onog "frka je, pa ja da otmem za sebe što više, a drugi nek se snalaze". Ko za one japanske trešnje, onomad za bogojavljensku vodu...
Jedino što se ovo plaća, pa ne znam baš....

mariopan mariopan 12:40 05.03.2022

Re: jbt koji horor

alselone
stvarno nisam siguran koliko bih se iskontrolisao da su meni rekli tako nešto.

Ne bih se kontrlisala, to je baš prilika da im se glasno na....majke, dede,oca, stričeva, familije i svega na svetu a da te ne bude sramota.

Kontrolišeš se za pristojan svet ovo je ološ i sa njima pričaš kako im pripada.

Dosta mi je više da pristojni ljudi trpe teror od ološa samo zato sto su lepo vaspitani. Sa njima treba na njihovom jeziku. Bitange.
magnus magnus 21:46 06.03.2022

Re: jbt koji horor

I ja se sećam istog vica, i nije smešan kad vidiš da je prošlo četvrt veka, ali unazad. Mada, ovih pretnji teranjem iz kuća nije bilo ni za vreme Slobe.

Teško mi je da to napišem , a i mnogi če se zgaditi , ali slobo je pri vrhu imao kvalitetniji kadar od vučiča. ovo je teška debilana. Ista stvar je u Hrvatskoj , Tuđmanovi ministri su po kapacitetima bili tri klase iznad plenkijevih. Sad jel to globalni ili regionalni trend ne znam. Ali je činjenica da niti kvalitetni ljudi ulaze u politiku a niti ima dovoljno ljudi koji imaju znanja iz svog faha a da imaju i integritet i menadžerske sposobnosti. Opšta šarlatanizacija , a sa bolonjom to je postao i standard

gvozden1 gvozden1 23:15 06.03.2022

Re: jbt koji horor

Opšta šarlatanizacija

Vala, šta je Ukrajinu snašlo, onaj klovn za predsednika, pregovarač sa Rusijom didžej sa kačketićem, jednog im i ubiše, jad i beda.

I to da ratuje sa Rusijom.
Черевићан Черевићан 19:09 03.03.2022

status praesens

- dobar dan, mi smo došli

агитовања је ...........широка лепеза
па ....нек' не чуди ....зврц на врата,
оно што нам гласне сличицу о себи
реакција тада .........наша одабрата
zilikaka zilikaka 19:15 03.03.2022

Re: status praesens

Ih, da sam samo naslutila šta će biti...bio bi to hit na mrežama
niccolo niccolo 19:17 03.03.2022

Normalno

da se izlazi i glasa protivu boleštine.
shmoo shmoo 19:24 03.03.2022

? и !

Dobar dan, mi smo došli za Naprednu...
Pitam, Srpku Naprednu stranku?

Da, odgovara ona.


А то ће ускоро да буду неки избори у Србији?

Па рече мени данас један добар познавалац прилика на Блогу Б92 да се то по Блогу баш види, а ја му не верујем.

Na žalost, skoro ništa publike


Е, јбг!

srdjan.pajic srdjan.pajic 19:44 03.03.2022

.

Ja ne glasam na izborima u Srbiji od kad sam emigrirao, ali beš mi sve ako ne skočim do Čikaga zbog ovog. Ovo sam podelio svakom za koga sam se setio da ima pravo glasa, i imam mu kontakt.
zilikaka zilikaka 19:47 03.03.2022

Re: .

Ovo sam podelio svakom za koga sam se setio da ima pravo glasa, i imam mu kontakt.

Svaka čast!
srdjan.pajic srdjan.pajic 19:54 03.03.2022

Re: .

zilikaka
Ovo sam podelio svakom za koga sam se setio da ima pravo glasa, i imam mu kontakt.

Svaka čast!


Ovo je bila crvena linija za mene.
zilikaka zilikaka 20:20 03.03.2022

Re: .

Ovo je bila crvena linija za mene.

A tek za mene!
Pazi, nisam verovala da nešto može tako da me istera iz takta. Da ti dođu na kućni prag i prete!

A veruj da je onoj spodobi to sasvim spontano izletelo.
I ja sam sigurna da bi bila kadra da tako nešto i ostvari, samo da joj se pruži prilika.
gvozden1 gvozden1 21:27 03.03.2022

Re: .

sam sigurna da bi bila kadra da tako nešto i ostvari, samo da joj se pruži prilika.

Nemoj uopšte da sumnjaš u to.

Sreća je jedino da taj ešalon nikad ni o čemu neće da se pita, to je talog i kod njih.
Dobacuje do nivoa na kom je sad, ide po kućama i misle da su vlast.
I zadovoljni su sobom.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 23:08 03.03.2022

Re: .

zilikaka
Ovo je bila crvena linija za mene.

A tek za mene!
Pazi, nisam verovala da nešto može tako da me istera iz takta. Da ti dođu na kućni prag i prete!

A veruj da je onoj spodobi to sasvim spontano izletelo.
I ja sam sigurna da bi bila kadra da tako nešto i ostvari, samo da joj se pruži prilika.


Dobro da si ovo podelila. Procitao i odmah poslao zahtev za upis u spisak za glasanje.

Ni ja se u takvim situacijama ne povlacim - a nije da ih nije bilo i ne samo u jednoj zemlji - nego gledam da popizdim i preko mere. Postoji granica.
zilikaka zilikaka 23:17 03.03.2022

Re: .

Dobro da si ovo podelila. Procitao i odmah poslao zahtev za upis u spisak za glasanje.

Ni ja se u takvim situacijama ne povlacim - a nije da ih nije bilo i ne samo u jednoj zemlji - nego gledam da popizdim i preko mere. Postoji granica.

Miim da si uradio pravu stvar. Ovde se sprema veliko zlo, pa pomozite koliko možete.
cmix909 cmix909 10:46 04.03.2022

Re: .

srdjan.pajic
Ja ne glasam na izborima u Srbiji od kad sam emigrirao, ali beš mi sve ako ne skočim do Čikaga zbog ovog. Ovo sam podelio svakom za koga sam se setio da ima pravo glasa, i imam mu kontakt.

Osim Marka, ko ce jos brojati glasove??
highshalfbooze highshalfbooze 19:52 03.03.2022

Zar

Nećeš da glasaš za blogokoleginicu koja sada zaključava blogove za komentare?
zilikaka zilikaka 20:15 03.03.2022

Re: Zar

highshalfbooze
Nećeš da glasaš za blogokoleginicu koja sada zaključava blogove za komentare?

Cenim njeno zalaganje za Rome i tu je tačka. Ne znam zašto joj je ovo trebalo. Nadam se da ona zna.
Uzgred, stvarno bih iskreno zamolila da se ovo ne pretvori u niz komentara o njoj.
Ne bih tako nešto sebi da dozvolim.
angie01 angie01 21:09 03.03.2022

Re: Zar

hebote,ja ne kapiram, sta je sa tim zenama u godinama, pa se ukljucuju u takve stvari i jos imaju samodozivljaj da su nesto znacajne u najnizem polozaju,...inace, dno smo dotakli davno, jer smo dopustili...da je istrcalo pola komsiluka da ih potera, tesko da bi se ponovo usudile na tako nesto-a to se u Srbiji nece desiti,...ovde se cuti i susti ili uclanjuje radi licne koristi.
zilikaka zilikaka 21:26 03.03.2022

Re: Zar

da je istrcalo pola komsiluka da ih potera, tesko da bi se ponovo usudile na tako nesto-a to se u Srbiji nece desiti,...ovde se cuti i susti ili uclanjuje radi licne koristi.

Ma kod nas je baš blesavo. Malo ljudi stanuje tu, uglavnom su radnje, poslovni prostori, slabo i ima pravog komšiluka.
A što kažeš, verovatno se i da ih ima niko ne bi umešao.
Ljudi uglavnom neće da se eksponiraju, gledaju samo svoju guzicu i to kratkoročno.


gedza.73 gedza.73 20:59 03.03.2022

Dokle smo mi došli

Dobićeš ti šut kartu iz Srbije!

kad džukele i potrčci proteruju ljude iz njihovih kuća nadajući se kako će neko odozgo da ih primeti i nagradi sendvičom.

mirelarado mirelarado 21:02 03.03.2022

Re: Dokle smo mi došli

gedza.73
Dobićeš ti šut kartu iz Srbije!

kad džukele i potrčci proteruju ljude iz njihovih kuća nadajući se kako će neko odozgo da ih primeti i nagradi sendvičom.



Stvarno, da li je ta predizborna kampanja po kućama uopšte zakonita?
gedza.73 gedza.73 21:05 03.03.2022

Re: Dokle smo mi došli

Stvarno, da li je ta predizborna kampanja po kućama uopšte zakonita?

Ne znam dal' jeste. Ali tog skota je bilo dobro da je snimila i da ga prijavi u policiju. Kad bi imala vremena i volje da se bakće sa budalama mogla bi da pronađe ko je. Pa prijava za pretnju i uznemiravanje.
angie01 angie01 21:12 03.03.2022

Re: Dokle smo mi došli

Stvarno, da li je ta predizborna kampanja po kućama uopšte zakonita?


ja mislim da nije-pre neki dan ih snimao neki lik i oni pobegli, pre toga su nesto mucali da traze prijatelja u zgradi.
mirelarado mirelarado 21:22 03.03.2022

Re: Dokle smo mi došli

angie01
Stvarno, da li je ta predizborna kampanja po kućama uopšte zakonita?


ja mislim da nije-pre neki dan ih snimao neki lik i oni pobegli, pre toga su nesto mucali da traze prijatelja u zgradi.


Onda ih stvarno treba prijavljivati.
angie01 angie01 21:31 03.03.2022

Re: Dokle smo mi došli

Onda ih stvarno treba prijavljivati.


kome?...svuda su njihovi,...
zilikaka zilikaka 21:35 03.03.2022

Re: Dokle smo mi došli

kad džukele i potrčci proteruju ljude iz njihovih kuća nadajući se kako će neko odozgo da ih primeti i nagradi sendvičom.

Znaš, ko za inat, juče pričam kolegi o tome kako bih iz kućnih priča mogla da napravim hroniku ovog kraja. Kako su tu bili i Jevreji i Nemci, pa neke pojedinačne sudbine i ponašanja tokom rata i posle njega, i kako je sve do ljudi, do pojedinca.
I ispričam kako je mojoj babi komšinica preko bašte, Švabica, govorila da pazi da joj ne beži živina preko ograde (tokom rata su bili zapatili i živinu i kozu u dvorištu, da se prehrane), jer ima još dovoljno mesta u logorima.
Onoj istoj babi kojoj su Hortijevci nešto pre, sve svoje u Bačkoj pobili.
Sad ja, na drugom kraju istog dvorišta, doživim da mi neka kučka preti da ću dobiti šut kartu iz svoje zemlje.
Ne znam, možda sam preemotivna al meni je stvarno to granica posle koje nema dalje.
zilikaka zilikaka 21:37 03.03.2022

Re: Dokle smo mi došli

Onda ih stvarno treba prijavljivati.

Ne bih imala dokaz, bilo bi moje da protiv dva njihova ne, plus što tamo gde treba da ih prijaviš teško da bi iko prstom mrdnuo.
Rekoh da ne mogu da prežalim što nisam imala telefon da sve snimim. Ta ludača je bila sasvim laka za isprovocirati da sve ponovi.
mirelarado mirelarado 21:39 03.03.2022

Re: Dokle smo mi došli

angie01
Onda ih stvarno treba prijavljivati.


kome?...svuda su njihovi,...


Tražiš im lične isprave i prijaviš policiji za uznemiravanje.
Neće odgovarati, jer su svuda njihovi, ali možda obustave takvu kampanju kao neproduktivnu. Cilj je da prestanu da šalju svoje džukce da maltretiraju pošten svet.
zilikaka zilikaka 21:45 03.03.2022

Re: Dokle smo mi došli

Tražiš im lične isprave i prijaviš policiji za uznemiravanje.

Ja sam za ovima išla nekih 20 metara niz ulicu i urlala, one su maksimalno ubrzale korak i otišle dalje. Teško bi išlo to sa legitimisanjem posle tog incidenta, jedino smo mogle da se još i pobijemo na ulici.
A i oni imaju instrukcije kako da se ponašaju. Ova prva je krenula sa pričom ljubazno i prosto nekako zaverenički tiho. Mislim da je izdeklamola kako su njih dve tu ispred Napredne, jer je upravo mene to zbunilo, navikla da ponosno deklamuju puno ime stranke, a ne tako da mrljaju, zato sam i prvo pitala da li je to SNS?
angie01 angie01 21:47 03.03.2022

Re: Dokle smo mi došli

Tražiš im lične isprave i prijaviš policiji za uznemiravanje.
Neće odgovarati, jer su svuda njihovi, ali možda obustave takvu kampanju kao neproduktivnu. Cilj je da prestanu da šalju svoje džukce da maltretiraju pošten svet.


ovo je naivno-policija ne bi prstom mrdnula,mozda bi mrdnuo neko iz komsiluka da ih brani, kako bi se preporucio,...niko ovde ne brani posten svet-to nije ni cilj,..cilj je da se brani njihov svet...mi smo potpuno skenjani kao drustvo.
zilikaka zilikaka 21:47 03.03.2022

Re: Dokle smo mi došli

niko ovde ne brani posten svet-to nije ni cilj,..cilj je da se brani njihov svet...mi smo potpuno skenjani kao drustvo.

I ja mislim
mirelarado mirelarado 21:51 03.03.2022

Re: Dokle smo mi došli

zilikaka
Tražiš im lične isprave i prijaviš policiji za uznemiravanje.

Ja sam za ovima išla nekih 20 metara niz ulicu i urlala, one su maksimalno ubrzale korak i otišle dalje. Teško bi išlo to sa legitimisanjem posle tog incidenta, jedino smo mogle da se još i pobijemo na ulici.
A i oni imaju instrukcije kako da se ponašaju. Ova prva je krenula sa pričom ljubazno i prosto nekako zaverenički tiho. Mislim da je izdeklamola kako su njih dve tu ispred Napredne, jer je upravo mene to zbunilo, navikla da ponosno deklamuju puno ime stranke, a ne tako da mrljaju, zato sam i prvo pitala da li je to SNS?


Ma, znam, Zili, sve mi je jasno. Svako bi bio zatečen tom drskošću.
nikvet pn nikvet pn 21:56 03.03.2022

Re: Dokle smo mi došli

Их Зили, да си пустила псину...
zilikaka zilikaka 22:05 03.03.2022

Re: Dokle smo mi došli

nikvet pn
Их Зили, да си пустила псину...

Taman posla, gde smem. Mada se on na ulici sasvim drugačije ponaša, nikog ne primećuje osim komšijskog kera s kojim ide sa se svađa.
Opet, iskreno, kad ker oseti da je gazdi zuknuo adrenalin, ko zna...
nikvet pn nikvet pn 22:11 03.03.2022

Re: Dokle smo mi došli

Е то, газдин адреналин је окидач да добију шут-карту из твога сокака.
maksa83 maksa83 22:21 03.03.2022

Re: Dokle smo mi došli

ja mislim da nije-pre neki dan ih snimao neki lik i oni pobegli, pre toga su nesto mucali da traze prijatelja u zgradi.

Nije neki lik nego glumac Boki Dimitrijević, Pikac iz Vratiće se Rode.

Ne može da se embeduje ovde pošto je na Instagramu (ali bitno da može da se embeduje nešto što se zvalo Blip TV, šta god to bilo).

Evo je cela stvar, ko može da vidi.
angie01 angie01 22:36 03.03.2022

Re: Dokle smo mi došli


Nije neki lik nego glumac Boki Dimitrijević, Pikac iz Vratiće se Rode.


a je l...videla sam snimak, al ne i ko snima,...Pikac


edit: da to je taj snimak,..kako ih je samo smireno odradio, svaka mu cast.
solo solo 00:08 04.03.2022

Re: Dokle smo mi došli

Onda ih stvarno treba prijavljivati.

kome?...svuda su njihovi,...


Ebi ga onda ste vi na blogu manjina.

Šta misli o tome demokratska doktrina? Mislim o manjini?

Šta misle o tome blogeri Čomić,Radulović,Krstić recimo.

Za Tasića pa još debelog znam šta misli.

crossover crossover 01:26 04.03.2022

Re: Dokle smo mi došli

maksa83
ja mislim da nije-pre neki dan ih snimao neki lik i oni pobegli, pre toga su nesto mucali da traze prijatelja u zgradi.

Nije neki lik nego glumac Boki Dimitrijević, Pikac iz Vratiće se Rode.

Ne može da se embeduje ovde pošto je na Instagramu (ali bitno da može da se embeduje nešto što se zvalo Blip TV, šta god to bilo).

Evo je cela stvar, ko može da vidi.


Ево овде могу сви да виде. ЛИНК
predatortz predatortz 21:43 03.03.2022

Trebala si ti...

... dizalicu iz gepeka da izvadiš!
zilikaka zilikaka 21:46 03.03.2022

Re: Trebala si ti...

predatortz
... dizalicu iz gepeka da izvadiš!

Naravoučenije: Nigde bez telefona i dizalice:)
predatortz predatortz 22:00 03.03.2022

Re: Trebala si ti...

zilikaka
predatortz
... dizalicu iz gepeka da izvadiš!

Naravoučenije: Nigde bez telefona i dizalice:)




Jebaji ga, što bi tekli u mom kraju, mene su razni proterivali iz Srbije. Al' đe tebe?

Šta znam, meni skoro dolazile dve na vrata. Mlada deca, jedna lepa kao anđeo.
E zbog toga sam bio fin i rekao samo da je njihov šef izdao sve ono za šta sam se ja borio i da znam da je teško za posao, ali da probaju da nađu neki pošteniji način da za hleb zarađuju. Da se sutra ne stide sebe.

Odoše deca, još se ljubazno pozdraviše.

Meni posle sve to bilo malo tužno, a onda skontah da neka od njih može da bude nova Zorana, ili ne dao Bog Brnabićka, pa mi posle nije bilo krivo zbog komentara koji sam im uputio.
zilikaka zilikaka 22:13 03.03.2022

Re: Trebala si ti...

Meni posle sve to bilo malo tužno, a onda skontah da neka od njih može da bude nova Zorana, ili ne dao Bog Brnabićka, pa mi posle nije bilo krivo zbog komentara koji sam im uputio.

Ma ako si im rekao, mada, teško da se iz tog ešalona regrutuje za visoke funkcije. Da bi bio visoko kao pomenute dve, mora pre svega da te podupire gomila nečijeg interesa (čitaj para).
gvozden1 gvozden1 22:13 03.03.2022

Re: Trebala si ti...


Jebaji ga, što bi tekli u mom kraju, mene su razni proterivali iz Srbije. Al' đe tebe?

Ma, Pred, budale bre.
Nemaju oni pojma ni šta su rekle, šta to znači ni koliku su glupost izvalile.

Mene druga stvar čudi, što se to toliko emotivno doživljava.

Meni nije teško da zamislim da mi se identična stvar desi, ali da ja nešto zbog toga pucam, da ih jurim, vičem, to ne mogu.

Da li bi ih ignorisao ili bih se mlatio sa njima (mlatio u smislu zajebavao) verovatno zavisi od trenutka, ali da ih shvatim dovoljno ozbiljno da se s njima svađam ili da ih jurim, to sigurno ne.

Čuj, oni će da me šutiraju iz Srbije!
zilikaka zilikaka 22:19 03.03.2022

Re: Trebala si ti...

Nemaju oni pojma ni šta su rekle, šta to znači ni koliku su glupost izvalile.

Mene druga stvar čudi, što se to toliko emotivno doživljava.


Eto vidiš, ti me ne razumeš a Pajke skroz razume moju reakciju, a ja ne razumem zašto je tako kad bi bilo logično da nije.
predatortz predatortz 22:23 03.03.2022

Re: Trebala si ti...

zilikaka
Nemaju oni pojma ni šta su rekle, šta to znači ni koliku su glupost izvalile.

Mene druga stvar čudi, što se to toliko emotivno doživljava.


Eto vidiš, ti me ne razumeš a Pajke skroz razume moju reakciju, a ja ne razumem zašto je tako kad bi bilo logično da nije.


To vam je stvar temperamenta.

Ono, mudrije je sprdati se sa glupačama, zajebavati ih, ali teško se baš uvek iskontrolisati.

Ja sam generalno smiren tip, ali imao sam par ispada u kojim sam sam sebe iznenadio, pa i uplašio.
gvozden1 gvozden1 22:31 03.03.2022

Re: Trebala si ti...

zilikaka
Nemaju oni pojma ni šta su rekle, šta to znači ni koliku su glupost izvalile.

Mene druga stvar čudi, što se to toliko emotivno doživljava.


Eto vidiš, ti me ne razumeš a Pajke skroz razume moju reakciju, a ja ne razumem zašto je tako kad bi bilo logično da nije.

Ajd ovako, ti si svoja na svome, da bi te neko odatle isterao moraju da postoje okolnosti kojima ove ni blizu nisu.
Ali ni blizu.

Onda dolaze neke dve budale, od kojih ama baš ništa ne zavisi, koje ama baš ni na šta ne mogu da utiču, ti si svesna te njihove bedne pozicije, i kažu ti, ni manje ni više, nego da će da te isteraju iz tvoje države.

I uspevaju da te iznerviraju, da im nešto odgovaraš emotivno, da reaguješ žučno.

Meni to ne izgleda kao adekvatna reakcija, pod uslovom da nije sračunata.

Ako bi bila ciljana na to da se digne frka, da im se umanji rejting, onda ok, a iskreno uzbuđivanje oko nebitnih budala, ne znam, po meni to ne treba tako.

Ej, svoja na svome, i dođe neka Persa, ja se osetim ugroženim!
Ne znam.
predatortz predatortz 22:33 03.03.2022

Re: Trebala si ti...

Onda dolaze neke dve budale, od kojih ama baš ništa ne zavisi, koje ama baš ni na šta ne mogu da utiču, ti si svesna te njihove bedne pozicije, i kažu ti, ni manje ni više, nego da će da te isteraju iz tvoje države.


Nikad ne podcenjuj glupe ljude i zla vremena.
gvozden1 gvozden1 22:40 03.03.2022

Re: Trebala si ti...

predatortz
Onda dolaze neke dve budale, od kojih ama baš ništa ne zavisi, koje ama baš ni na šta ne mogu da utiču, ti si svesna te njihove bedne pozicije, i kažu ti, ni manje ni više, nego da će da te isteraju iz tvoje države.


Nikad ne podcenjuj glupe ljude i zla vremena.

Ne može to ovde da se primeni.

Svi mi ovde mnogo bolje od njih znamo šta ta njihova stranka može, i da nije svemoćna, i da tako nešto, da nekoga seli u Ukrajinu, sve i kad bi htela ne može.
Nema tu moć.

Ja verujem da te dve čak i misle da je to moguće, one bi to sigurno i uradile, veruju da njihov Vučić to može, zato i prete, ali bre, to što one misle, pa to je smejurija.
zilikaka zilikaka 22:42 03.03.2022

Re: Trebala si ti...

Nikad ne podcenjuj glupe ljud

Upravo.

Mislim da je mene izulo saznanje koliko je ta podela duboka. Pazi, razumela bih da je u pitanju neko ko stvarno ne preza ni od čega jer je ugrožen. Neko ko po svaku cenu brani visoku poziciju i brdo love. Tu vladaju mafijaški zakoni i to ti je jasno, al ove bre dve šuše, kuče nema za čega da ih ujede. Jedna gurala bicikl, idu od kuće do kuće, al su spremne da kolju zubima tako napujdane.
zilikaka zilikaka 22:46 03.03.2022

Re: Trebala si ti...


Ja verujem da te dve čak i misle da je to moguće, one bi to sigurno i uradile, veruju da njihov Vučić to može, zato i prete,

Pa vidiš da razumeš.
A kad se stvore okolnosti ta zla krv se očas posla razbukti.
angie01 angie01 22:49 03.03.2022

Re: Trebala si ti...

al ove bre dve šuše,


sta sad, iskreno su svim srcem za sns...a to sto si poredila je greska,...sve je to isto i mali i veliki-isti sustav, samo je razlicita tezina-dobiti.

..zbog tih malih i postoje oni veliki, oni im to omogucavaju.
maksa83 maksa83 22:50 03.03.2022

Re: Trebala si ti...

Onda dolaze neke dve budale, od kojih ama baš ništa ne zavisi, koje ama baš ni na šta ne mogu da utiču, ti si svesna te njihove bedne pozicije, i kažu ti, ni manje ni više, nego da će da te isteraju iz tvoje države.

Jes' ti svestan koliko oni ljudi zapravo jesu isterali iz države bez da su im dolazili na vrata?
gvozden1 gvozden1 22:52 03.03.2022

Re: Trebala si ti...

Pa vidiš da razumeš.
A kad se stvore okolnosti ta zla krv se očas posla razbukti.

Takve okolnosti moraju da budu baš ekstremne, a to nije u izgledu.
To bez nekog velikog rata nije moguće.

A opet, da neko nas seli negde, i to je teško zamisliti, i u tom velikom ratu.
gvozden1 gvozden1 22:52 03.03.2022

Re: Trebala si ti...


Jes' ti svestan koliko oni ljudi zapravo jesu isterali iz države bez da su im dolazili na vrata?

Ma nije to ovaj slučaj.
predatortz predatortz 22:55 03.03.2022

Re: Trebala si ti...

gvozden1
Pa vidiš da razumeš.
A kad se stvore okolnosti ta zla krv se očas posla razbukti.

Takve okolnosti moraju da budu baš ekstremne, a to nije u izgledu.
To bez nekog velikog rata nije moguće.

A opet, da neko nas seli negde, i to je teško zamisliti, i u tom velikom ratu.


Mislim da si se malo bukvalno uhvatio za to iseljavanje.
Činjenica je da je takav nakot spreman na to da ti se usere u život na stotine načina. I da je imbecil ubeđen da čini nešto za oppšte dobro.

E toga sam se nagledao!

gvozden1 gvozden1 22:59 03.03.2022

Re: Trebala si ti...


Mislim da si se malo bukvalno uhvatio za to iseljavanje

Ali tako sam Zili shvatio?

Ne ono, evo kakav je SNS, ovakvi su, onakvi su, nego baš to, iseljavanje.
zilikaka zilikaka 23:04 03.03.2022

Re: Trebala si ti...

Činjenica je da je takav nakot spreman na to da ti se usere u život na stotine načina. I da je imbecil ubeđen da čini nešto za oppšte dobro.

E toga sam se nagledao!


Da, a ovi su napravili armiju takvih, slepo poslušnih i na sve spremnih.
zilikaka zilikaka 23:11 03.03.2022

Re: Trebala si ti...

Mislim da si se malo bukvalno uhvatio za to iseljavanje

Ali tako sam Zili shvatio?

Pazi, mogla je reći i da će me uhapsiti, i to je strašno i jednako nemoguće, al ovo meni strašnije. Ubedili ih da imaju pravo da Srbiju čiste od nepodobnih.
Takvi ti sutra, ako dođe neko zlo, dolaze opet na vrata al razvaljuju i isteruju. U ime svog ubeđenja koje si se usudio da ne deliš sa njima.
Nego, stvarno, godinama pričaš ovde o otimanju posle rata, o progonima zbog drugačijeg mišljenja, o dobu po tebi najgoreg zla, a kad to prepoznaš danas, te iste takve napujdane, tebi to ništa. To me čudi.

gvozden1 gvozden1 23:23 03.03.2022

Re: Trebala si ti...

Nego, stvarno, godinama pričaš ovde o otimanju posle rata, o progonima zbog drugačijeg mišljenja, o dobu po tebi najgoreg zla, a kad to prepoznaš danas, te iste takve napujdane, tebi to ništa. To me čudi.

Pa okolnosti i moć.
Oni su imali moć i ostvarivali su, ovi nemaju niti će imati tu moć.

Stav prema tome je u redu, apsolutno ga delimo, ali konkretna reakcija, i, čini mi se, postojanja nekog realnog straha, je prenaglašena.

Da je pretnja bila ostaćeš bez posla, ili nešto tog nivoa, to bi možda nekog smisla imalo.
Ali ovo, iselićemo te iz tvoje države, pa odmah mora da ti je jasno da su idioti.

Paralela bi bila da dođe neki klinja, da je nevaspitan, nepristojan, bahat, ali žgoljav i smotan, i da preti da će nekog da bije.

Odvratan ti je, ali nemaš strah od njega, ne može nikoga da bije.
angie01 angie01 23:45 03.03.2022

Re: Trebala si ti...

Ubedili ih da imaju pravo da Srbiju čiste od nepodobnih.


pa sta te cudi,..pa ovde na blogu isto tako srbomeruju, proglasavaju podobne i nepodobne, slucajne Srbe i slicne monstruozne bedastoce,...i nije bas bilo nekih protesta protiv toga, tu i tamo neko nesto kaze,a vecina lupa preporuke-to ti je taj isti ljudski sljam u RL.
srdjan.pajic srdjan.pajic 23:47 03.03.2022

Re: Trebala si ti...

gvozden1
Nego, stvarno, godinama pričaš ovde o otimanju posle rata, o progonima zbog drugačijeg mišljenja, o dobu po tebi najgoreg zla, a kad to prepoznaš danas, te iste takve napujdane, tebi to ništa. To me čudi.

Pa okolnosti i moć.
Oni su imali moć i ostvarivali su, ovi nemaju niti će imati tu moć.

Stav prema tome je u redu, apsolutno ga delimo, ali konkretna reakcija, i, čini mi se, postojanja nekog realnog straha, je prenaglašena.

Da je pretnja bila ostaćeš bez posla, ili nešto tog nivoa, to bi možda nekog smisla imalo.
Ali ovo, iselićemo te iz tvoje države, pa odmah mora da ti je jasno da su idioti.

Paralela bi bila da dođe neki klinja, da je nevaspitan, nepristojan, bahat, ali žgoljav i smotan, i da preti da će nekog da bije.

Odvratan ti je, ali nemaš strah od njega, ne može nikoga da bije.


Huči, tupiš, izivini što baš ja moram to da ti kažem .

Bez posla se ostaje već odavno, čak i ako se samo ne pojaviš na zakazanom mitingu radikala da mašeš zastavicom (imam primer u mojoj familiji na selu za to). Ali ovo sa dolaskom na kućni prag, da ti prete izbacivanjem iz zemlje ako ne glasaš za njih, još nije viđeno, i sigurno nije za podcenjevanje.

Nego, sad se brinem da mi, blogeri, koji ovde godinama zajednički kenjamo po vlastima, iako se po svemu ostalom oštro razlikujemo, ne ostanemo svi đuture bez državljanstva, i prava glasa (kao onomad kad si ti meni... dobro ajde nećemo sad o tome).




gvozden1 gvozden1 23:49 03.03.2022

Re: Trebala si ti...

,a vecina lupa preporuke

E da makar tih preporuka prokletih nema, manje bi bolelo.
Ovako još i one sipaju so na ranu :)

Ajd da tražimo da se ukinu.
bene_geserit bene_geserit 23:49 03.03.2022

Re: Trebala si ti...

monstruozne bedastoce

Anđo, opet te neko maltretira ?

Nego jel ste gledali nastavak Vikinga ("Vikings: Valhalla" ), vođa vikinga u 11. veku u Norveškoj je ... naravno crnkinja.
Njen lik je pravljen po postojećem istorijskom liku koji je 1. muško 2. viking ali ne crn.
srdjan.pajic srdjan.pajic 23:52 03.03.2022

Re: Trebala si ti...

bene_geserit
monstruozne bedastoce

Anđo, opet te neko maltretira ?

Nego jel ste gledali nastavak Vikinga ("Vikings: Valhalla" ), vođa vikinga u 11. veku u Norveškoj je ... naravno crnkinja.
Njen lik je pravljen po postojećem istorijskom liku koji je 1. muško 2. viking ali ne crn.


Ojebotebene, čime se ti baviš... dok Hilandar gori!
gvozden1 gvozden1 23:53 03.03.2022

Re: Trebala si ti...


Bez posla se ostaje već odavno, čak i ako se samo ne pojaviš na zakazanom mitingu radikala da mašeš zastavicom (imam primer u mojoj familiji na selu za to

Upravo to i pričam.
Kad time zaprete imaš razloga da se trgneš, ali da te isteraju iz države, pa to samo glupi snsovac može da tresne.
A da uradi ne može niko.
Nego, sad se brinem da mi, blogeri, koji ovde godinama zajednički kenjamo po vlastima, iako se po svemu ostalom oštro razlikujemo, ne ostanemo svi đuture bez državljanstva, i prava glasa (kao onomad kad si ti meni... dobro ajde nećemo sad o tome).


Sitan je on za to, sitan.
angie01 angie01 23:54 03.03.2022

Re: Trebala si ti...

Anđo, opet te neko maltretira ?


gde si to procitao?

...volim sto se sami javljate.

kao, nije strasno da ti neko kaze da ces da letis iz zemlje, da nisi nas i podoban...

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana