VIDEO SAM TITA 88 PUTA!

Aleksandar Todorovic Bekan RSS / 21.10.2007. u 13:53

TITO!
TITO!
“VIDEO SAM TITA 88 PUTA.

SVAKI PUT SAM GA VIDEO. TAKO SU MI REKLI. JA SAM BIO DETE A ON JE BIO TITO I UVEK NAM JE MAHAO S BELOM RUKAVICOM KROZ PROZOR. NEKO BI REKAO DA JE TO TITO I MI SMO VIKALI TITO TITO.

STANOVAO SAM U BLIZINI PUTA KOJIM JE ON UVEK IŠAO KUĆI I DALJE STANUJEM. NA VRHU PUTA SAM STAJAO I GLEDAO GA. I IŠAO SAM U ŠKOLU KOJA SE NALAZILA BLIZU VRHA PUTA I DALJE SE NALAZI.

DRUG TITO JE UVEK IŠAO TIM PUTEM ALI NIKAD NIJE TIM PUTEM IŠAO PEŠKE VEĆ JE UVEK IŠAO MERCEDESOM KOJI JE BIO CRN A JA JESAM. JA SAM IŠAO PEŠKE JER MI JE BILO BLIZU KAD JE ON DOLAZIO IZ DALEKA, I GLEDAO SAM GA DUGO. A ON JE UVEK BRZO PROŠAO PUTEM DOK SAM GA JA SPORO ČEKAO SATIMA DA PRODJE. ALI NIJE ME MRZELO DA GA ČEKAM DA DODJE PUTEM JER SU GA SVI ČEKALI I NIKO NIJE MOGAO DA ODE KUĆI JER JE PUT BIO ZATVOREN A POSLE SMO SE VRAĆALI U ŠKOLU DA ODGOVARAMO ISTIM TIM PUTEM. IMALI SMO ZASTAVICE OD PAPIRA NA ŠTAPIĆU KOJIMA SMO MAHALI OKOLO PA SU SE UVEK BRZO SLOMILE A IMALI SMO I NEKO CVEĆE. JA ČIM SAM GA VIDEO POČEO SAM DA GA GADJAM TIME JER SU MU I DRUGI SVI MAHALI I GADJALI GA TIME. A ONDA JE MENI TO ISPALO I AUTO GA JE PREGAZIO. A BILO JE PUNO LJUDI PORED PUTA PA NISAM VIDEO NIŠTA.

SVAKE GODINE SAM NA ISTOM MESTU NA PUTU ČEKAO TITA. TO JE TRAJALO 8 GODINA A ONDA SAM ZAVRŠIO OSNOVNU ŠKOLU I NIKAD NISAM PONAVLJAO JER NISAM HTEO. A TITO JE I DALJE NASTAVIO DA UVEK IDE ISTIM PUTEM I SVE SE PONAVLJALO.

A JEDNOM JE UŠAO U ZGRADU PREKO PUTA PUTA. TO JE BILA OPŠTINA NOVI BEOGRAD. NE ZNAM STA JE TAMO RADIO JER SVUDA JE BILO PUNO LJUDI PA SAM BIO I JA. ČEKALI SMO GA DA IZADJE NAPOLJE PA DA GA VIDIMO I DA MU VIČEMO TITO TITO. ČEKALI SMO GA CEO DAN. A ONDA KAD JE IZAŠAO UŠAO JE U AUTO I BRZO OTIŠAO PUTEM.

POSLEDNJI PUT SAM GA VIDEO KADA JE UMRO PA SMO GA ČEKALI DA DODJE IZ LJUBLJANE. TAMO SU MU SEKLI NOGU A I JA SAM IMAO OPERACIJU SAD U FEBRUARU SAMO SU MENI SEKLI NESTO DRUGO VEZANO ZA POTOMSTVO AKO SE JEDNOM BUDEM OŽENIO I IMAO DECU SA NEKOM ŽENOM KOJU BIH U MEDJUVREMENU NAŠAO. MI SMO GA ČEKALI DUGO DA STIGNE VOZOM A ON JE BIO U MERCEDESU KOJI JE IŠAO POLAKO I TADA NAM NIJE MAHAO. A MI SMO ĆUTALI I NISMO VIKALI TITO TITO OSIM JEDNOG ČOVEKA KOJI JE BIO LUD PA VIKAO ŽIVEO. A KADA JE TITO STIGAO U SKUPŠTINU, STEVAN DORONJSKI JE ČITAO GOVOR 3 IPO SATA DA JE PAO MRAK I SVI SMO GA SLUŠALI JER NAS NIJE MRZELO DA GA SLUŠAMO JER NISMO MOGLI DA ODEMO KUĆI JER PUT JE BIO ZATVOREN A POSLE SMO SE VRAĆALI U ŠKOLU DA ODGOVARAMO ISTIM TIM PUTEM.

KASNIJE SAM TITA VIDEO JOŠ JEDNOM U MIMOHODU I JOŠ JEDNOM U KUĆI CVEĆA I TAMO SAM GA VIDEO JOŠ NA JEDNOJ SLICI.

DANAS IMAM 44 GODINE I VIŠE NE ZNAM GDE ŽIVIM.”


Piše: Aleksandar Todorović - Bekan

http://bekanismi.blog.hr/

Atačmenti



Komentari (29)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Nebojša Milenković Nebojša Milenković 14:48 21.10.2007

BLAGO TEBI!

VIDEO SAM TITA 88 PUTA.

a evo te i na slici:

evo tita

Olivera Vujnović Olivera Vujnović 15:05 21.10.2007

FANTASTICNO

Gde iskopa ovu korejanku. Slatka kao med, a nema pojma sta peva

koreanke titu

Draga Olivera,
Svi smo mi ponekad malo Koreanci.
v.stojkovic v.stojkovic 15:03 21.10.2007

Bolje...

Puno bolje bi za tebe bilo da si manje gledao u Tita, a više u čitanke, sveske, vežbanke...
Черевићан Черевићан 16:20 21.10.2007

дан младости . . . . наше

има томе . . .уочавам себе на травнатом паркету партизановог стадијона међу раздраганом масом слецких беџбача, док. . . .горе
kао нанебу , у ложи
a неким нестварним светлом обасјан назире се
вољени
Херојски Лик
Друже Тито ми Ти се кунемо . . бејасмо млади идејом понети, веровасмо у невероватно и неразумевасмо наше старе који су мрмљали , . . јебовасон
jinks jinks 20:18 21.10.2007

Re: дан младости . . . . наше

бејасмо млади идејом понети, веровасмо у невероватно и неразумевасмо наше старе који су мрмљали , . .

Koliko, sad kada je kao proslo nesto vremena, moze da se zakljuci na koju kartu najvise igraju ti ... da ne kazem ... diktatori.

Da li je to mozda - generacijski sukob, u svim mogucim varijantama.

Eto, i SM je dosao na vlast slihtajuci se ostarelim prvoborcima, palim pod udarom prve stasale generacije posleratnih kom..... (SM je bio II generacija). Tito je ihaha igrao na generacijski jaz (uz jos neke druge ...). Bila je skoro emisija o tehnici vladanja Maoa i Staljina, i oni su slicno radili (Kulturna revolucija u Kini nije nista drugo nego sukob dve generacije kom..... za ogranicen broj fotelja, u kome je najstariji Mao preziveo, stajuci na jednu od strana ... slicno je radio i Staljin).
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 16:51 21.10.2007

Najbolje o Titu je pisao..

Najbolje, najstudioznije i najobjektivnije, po mom mišljenju o Titu je pisao profesor sociologije politike Todor Kulić. Evo što je kazao u intervju "Vremenu" od 14. februara, 1999. godine, a što po meni najbolje odslikava Titovu političku i istorijsku ulogu. Samo tri četiri pitanja iz obimnog intervjua...

Odabrali ste da u knjizi poredite Tita sa knezom Milošem i Pašićem. Da li se moglo praviti i neko drugo poređenje?

Po mom mišljenju, Miloš, Pašić i Tito su tri najkrupnije ličnosti u istoriji ovog prostora. Sva trojica pripadaju dubokoj balkanskoj oslobodilačkoj strukturi. Na tom prostoru Srbi su imali najveći potencijal oslobodilačke kulture i imali su nešto što drugi narodi nemaju - kosovski oslobodilački mit, uporediv sa značajem Ilijade ili germanskim Nibelunzima. Sva trojica bila su u strukturi tog oslobodilačkog mita - u kom vođa oslobodilac zahteva neograničenu poslušnost. To su komponente koje povezuju i Miloša, i Pašića, i Tita. Povezuje ih, takođe, neobično promišljena diplomatska i politička okretnost koja je, po mom mišljenju, skopčana sa sposobnošću razumevanja vlastitog iskustva. Pašić se obrazovanjem nešto uzdizao, ali je balkanska politička haotična situacija kod sve trojice oformila izvanredan politički refleks i refleks traženja saveznika. Kako je Slobodan Jovanović rekao, opisujući Miloševu politiku: "Krivudao je kao guja kroz kamenjar". Ja mislim da se na Tita ta slika može primeniti još i više.

Karakteristično je za svu trojicu da pored sebe nisu trpeli sposobne ljude. Da li se ta osobina može podjednako rasporediti na političke sudbine sve trojice, ili je za raspad Jugoslavije posle Titove smrti značajnije to što je generacija političara koja je rasla u njegovoj senci pokazala neuporedivo nesposobnijom?

Nijedan od njih trojice nije trpeo rivale, ni Miloš Karađorđa, ni Pašić Stojana Protića, ni Tito nekoga ko bi mu bio ravan. To nije specifičnost balkanskih, to je osobenost svih vladara. Dosta uprošćeno, za Tita bi se moglo reći da se oslanjao na samostalne, sposobne diplomate, i na poslušne generale. Đilas izrazito tvrdi da Tito nije bio ni zlopamtilo ni osvetoljubiv kao Staljin, mada je bio sujetan. Od Miloša i Pašića odvaja ga to što je njegov odnos prema imovini bio drukčiji.

Mit o siromaštvu i skromnosti komunističkih vladara širio se oko svih: drug Staljin nema ništa - osim Sovjetskog Saveza?

Staljin je bio asketa. Askete su na vlasti opasnije nego bonvivani. Tito je, naravno, imao sve. Međutim, upravo zato što nije pripadao kategoriji asketskih vođa, Titove čistke bile su manje brutalne - osim obračuna sa "informbiroovcima" - nego u drugim komunističkim zemljama, a pogotovu nisu bile nalik na iracionalno-paranoidne Staljinove čistke. Okolnost da je Tito bio bonvivan ogleda se i u njegovoj političkoj praksi: čak i kad su bile brutalne i energične, čistke su zavisile od političke kulture podvlašćenih izvršilaca.

Sa iskustvom iz proteklih deset godina, može se čuti da je Tito mnogo šta u svoje vreme dobro radio - na primer, da je znao koga i zašto drži u zatvoru, naročito kad se baci pogled na neke od političkih lidera u eksjugoslovenskim republikama?

To je pravilnost u strukturi ovdašnje oslobodilačke političke kulture - današnje žrtve sutrašnji su izbavitelji. Onaj ko izađe iz zatvora na Balkanu automatski stiče politički rejting po onoj novozavetnoj strukturi žrtva-izdajnik-spasitelj. Kada je Aleksandar Karađorđević bio u dilemi da li da strelja Apisa ili ne, bilo je u njegovoj okolini razumnih ljudi koji su mu savetovali: "Veličanstvo, samo ne u krv! Jer ćete dočekati sutra da pozdravljate Apisove kosti sa balkona svog dvorca". On se tog saveta nije držao i Apisa je učinio mučenikom, čije je nasleđe stalna pretorijanska zaverenička struja u vojsci. Tito takođe o tome nije vodio računa. Svi njegovi bivši zatvorenici nikli su, kao pečurke posle kiše, u obliku političkih vođa u višepartijskom režimu.



nsarski nsarski 17:16 21.10.2007

Re: Najbolje o Titu je pisao..

Sva trojica pripadaju dubokoj balkanskoj oslobodilačkoj strukturi.


Svaka cast Kulicu, ali ja kad procitam ovako nesto, meni se odmah stuzi. I nekako vuce na povratjanje.
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 17:26 21.10.2007

Re: Najbolje o Titu je pisao..

nsarski
Sva trojica pripadaju dubokoj balkanskoj oslobodilačkoj strukturi.


Svaka cast Kulicu, ali ja kad procitam ovako nesto, meni se odmah stuzi. I nekako vuce na povratjanje.

Treba najpre da vidiš kako on definiše to od čega se tebi povraća. Delom si mogao to videti kod prvog pitanja, ali očito nisi pažljivo čitao.
To što on zove "oslobodilačka kultura" zapravo je sindrom "solunca" ili kasnije "nosioca spomenice"..No bolje je da ti to on pojasni...evo iz istoga intervjua..čitaj zadnju rečenicu.

Nedavno objavljena knjiga Todora Kuljića "Tito - sociološkoistorijska studija" (Institut za političke studije, Beograd, 1998) narušava taj talas javnog demonizovanja ili ignorisanja Josipa Broza, čije ime nosi glavna beogradska ulica (istina, sad u društvu sa Mađarima, Bajazitom Ilderimom, Obrenovićima, Karađorđevićima, Austrijancima, Nemcima, Nedićem i ostalim slavnim srpskim vladarima). Profesor sociologije politike na Filozofskom fakultetu u Beogradu Todor Kuljić objašnjava: "Trudio sam se da Titovu ličnost u sklopu balkanskih političkih struktura mnogo ne precenim. Verovatno će jedna od primedbi biti da sam ga previše sociologizovao, podvrgao nekim strukturama... Kad vide knjigu 'Tito', ljudi traže događaje, priču, a ja sam analizirao procese." Na početku, sagovornik "Vremena" još dodaje kako Tito "nije bio samo vešt političar čije su operativne sposobnosti priznavali njegovi podvlašćeni, već je bio i priznat državnik. Razlog je, s jedne strane, njegova sposobnost da koristi napetost između dva svetska bloka. S druge strane, uspeo je da ovaj haotični balkanski osinjak gotovo pola veka drži u miru - što se ovde nije dogodilo u poslednja dva veka - i, povrh svega, to je uradio autoritarno, ali ne teroristički. Da li je bio i istorijska ličnost, vreme će pokazati. Po političkoj kulturi i stilu vladavine razlikovao se od svojih boljševičkih savremenika, ali istovremeno, pripada srpskoj oslobodilačkoj političkoj kulturi. To znači da uspešan, pobednički vođa-ratnik na vlasti pretenduje na neograničenu poslušnost zbog svog spasiteljskog učinka."
nsarski nsarski 17:39 21.10.2007

Re: Najbolje o Titu je pisao..

Ne smeta meni Tito kao takav (mada nemam ni veliku ljubav za njega i onu drugu dvojicu), smeta mi taj izraz "dubokoj balkanskoj oslobodilackoj strukturi".
Wtf does that mean?!
Ili, da pitam drugacije: postoji li "duboka iberijska (apeninska, severno-africka, itd.) oslobodilacka struktura". Jer ako balkanska postoji, morale bi i ove druge i jos mnoge nepomenute.
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 18:01 21.10.2007

Re: Najbolje o Titu je pisao..

nsarski
Ne smeta meni Tito kao takav (mada nemam ni veliku ljubav za njega i onu drugu dvojicu), smeta mi taj izraz "dubokoj balkanskoj oslobodilackoj strukturi".
Wtf does that mean?!
Ili, da pitam drugacije: postoji li "duboka iberijska (apeninska, severno-africka, itd.) oslobodilacka struktura". Jer ako balkanska postoji, morale bi i ove druge i jos mnoge nepomenute.

Šarski, kod Kulića to ima negativan značaj...
No ima toga. Evo recimo Kuba, pa Severna Koreja, pa neke afričke diktature...
jinks jinks 20:24 21.10.2007

Re: Najbolje o Titu je pisao..

Titove čistke bile su manje brutalne

Svaka cast ... Dobro je ova zemlja i prosla, kakva je pamet ovde bila tolike godine na vlasti.

Po toj prici, jos bi neko trebao da mu bude zahvalan na tome. Najbolje da ga niko ovde nije nikada ni video (pocev od namernog ignorisanja 100:1, pa prvih godina i ranih radova, ..... )
МАРШАЛ ЖУКОВ МАРШАЛ ЖУКОВ 18:04 21.10.2007

Како су се гостили председници...

Чланак је из НИН-а, па кога не мрзи да чита...

http://www.nin.co.yu/pages/article.php?id=32982

А није ли и Титов лични лекар написао књигу "Ко сте ви, друже председниче" или нешто тако слично ?
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 18:21 21.10.2007

Re: Како су се гостили председници...

МАРШАЛ ЖУКОВ
Чланак је из НИН-а, па кога не мрзи да чита...

http://www.nin.co.yu/pages/article.php?id=32982

А није ли и Титов лични лекар написао књигу "Ко сте ви, друже председниче" или нешто тако слично ?

Slažem se sa Beticom da je uvek bolje imati predsednika na luksuznom brodu nego u crkvi..o))
МАРШАЛ ЖУКОВ МАРШАЛ ЖУКОВ 18:29 21.10.2007

Re: Како су се гостили председници...

Ово вероватно сви знају, но, уклапа се у писаније :

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Jedan profesor univerziteta sproveo je jedan ogled na svojim studentima.
Ponudio je grupi tri kandidata za predsednika države:

1. Kandidat je opisan kao neodgovorna licnost sklona laganju, uz to je strastveni ljubitelj alkohola. On je bio u vanbracnoj vezi sa dve ljubavnice.

2. Kandidat je covek koji je još u školi uzimao drogu, prilicno je lenj, spava do podne,nekulturan, vulgaran i bez manira dzentlmena i pije po litar viskija dnevno.

3. Kandidat je uvek bio primeran i ambiciozan. Bio je cak odlikovan za zasluge u odbrani svoje zemlje. Ovaj kandidat nije imao ni jednu mrlju na svojoj prošlosti.

Studenti su bili zamoljeni da odaberu svog kandidata za predsednika na temelju sopstvene razumne procene.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Студенти су гласали како се и може претпоставити, па им није било свеједно кад су видели резултате
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
1. Licnost je Frenklin Delano Ruzvelt

2. Licnost je ser Vinston Cercil

3. Licnost je kaplar Adolf Hitler
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
blackbox blackbox 22:51 21.10.2007

Re: Како су се гостили председници...

Drago Kovacevic

МАРШАЛ ЖУКОВЧланак је из НИН-а, па кога не мрзи да чита...http://www.nin.co.yu/pages/article.php?id=32982А није ли и Титов лични лекар написао књигу "Ко сте ви, друже председниче" или нешто тако слично ?Slažem se sa Beticom da je uvek bolje imati predsednika na luksuznom brodu nego u crkvi..o))

A zašto taj spisatelj ne napisa tu knjigu kada je Broz bio živ, dok mu je poltronisao i kad on to nije tražio i uživao sve privilegije bivajući u njegovoj blizini. Tada se oholo i ponosno predstavljao kao njegov lični lekar.Nije mu smetalo što mu nije bio na babinama i što nezna tačna kada i gde je rođen. Bez veze.
To sa večerom je isto bez veze, kao da je on sam večerao ili poručivao. Upravo ti kuvari su izmišljali i dodvoravali se.
Nisam se slagao sa onima koji su od njega pravili boga ali ni sa onima koji naknadno izmišljaju ili se tobož svega sećaju pa pišu memoare i knjige koje će se dopasti čitaocima.
Ima dosta onih koji su plakali kao kiša kada je on umro i trudili se da ih što više ljudi vidi tako uplakane, a sada ti isti pljuju po njemu, znači i po sebi.
МАРШАЛ ЖУКОВ МАРШАЛ ЖУКОВ 08:34 22.10.2007

Re: Како су се гостили председници...

blackbox
Drago Kovacevic

МАРШАЛ ЖУКОВЧланак је из НИН-а, па кога не мрзи да чита...http://www.nin.co.yu/pages/article.php?id=32982А није ли и Титов лични лекар написао књигу "Ко сте ви, друже председниче" или нешто тако слично ?Slažem se sa Beticom da je uvek bolje imati predsednika na luksuznom brodu nego u crkvi..o))

A zašto taj spisatelj ne napisa tu knjigu kada je Broz bio živ, dok mu je poltronisao i kad on to nije tražio i uživao sve privilegije bivajući u njegovoj blizini. Tada se oholo i ponosno predstavljao kao njegov lični lekar.Nije mu smetalo što mu nije bio na babinama i što nezna tačna kada i gde je rođen. Bez veze.
To sa večerom je isto bez veze, kao da je on sam večerao ili poručivao. Upravo ti kuvari su izmišljali i dodvoravali se.
Nisam se slagao sa onima koji su od njega pravili boga ali ni sa onima koji naknadno izmišljaju ili se tobož svega sećaju pa pišu memoare i knjige koje će se dopasti čitaocima.
Ima dosta onih koji su plakali kao kiša kada je on umro i trudili se da ih što više ljudi vidi tako uplakane, a sada ti isti pljuju po njemu, znači i po sebi.


Шта да кажем, слажем сте 100% са свим што сте написали.
Сви око Тита, а сам он, знали су јако добро да се "најбрже пење низ длаку" (и обрнутно, наравно), мислим да даље не мора ништа да се прича...
Већ написах овде са Нсарским да је то плакање једино чега се ја сећам, имао сам тада, када је "највећи син наших народа и народности" бацио есцајг непуне три и по године...
nsarski nsarski 18:08 21.10.2007

Seca li se neko -

a davno je to bilo - onog mimohoda, kad je Sadam Husein stao pored izlozenog Tite i stajao tako, i stajao, svi cute, a on stoji, i stoji, ne trepce, pa jos stoji - mislim da je stajao jedan dobar sat. Protokol se uzvrpoljio, drugi drzavnici cekaju na red, a ovaj ne mrda. Ah, kakva su to vremena bila!
МАРШАЛ ЖУКОВ МАРШАЛ ЖУКОВ 18:15 21.10.2007

Re: Seca li se neko -

nsarski
a davno je to bilo - onog mimohoda, kad je Sadam Husein stao pored izlozenog Tite i stajao tako, i stajao, svi cute, a on stoji, i stoji, ne trepce, pa jos stoji - mislim da je stajao jedan dobar sat. Protokol se uzvrpoljio, drugi drzavnici cekaju na red, a ovaj ne mrda. Ah, kakva su to vremena bila!


Јок ја, Нсарски, тада имадох једно три и по годинице :)
Али се сећам да је цео комшилук плакао као киша кад су јавили да је Тито умро...
nsarski nsarski 18:39 21.10.2007

Re: Seca li se neko -

Али се сећам да је цео комшилук плакао као киша кад су јавили да је Тито умро...


Da, narod plakao na sve strane. Ja se iznenadio - mislio sam da ce da slave, da zaigraju kolo na trgu, kad ono medjutim. Tada mi je postalo jasno da se ne razumem u politiku. Ic.
МАРШАЛ ЖУКОВ МАРШАЛ ЖУКОВ 18:45 21.10.2007

Re: Seca li se neko -

nsarski
Али се сећам да је цео комшилук плакао као киша кад су јавили да је Тито умро...


Da, narod plakao na sve strane. Ja se iznenadio - mislio sam da ce da slave, da zaigraju kolo na trgu, kad ono medjutim. Tada mi je postalo jasno da se ne razumem u politiku. Ic.


Хехе, знаш како кажу : "најбрже се пење низ длаку"...
Тито је ваљда знао раји да каже оно што раја воли да чује...

Ја бих рекао да тај фазон пали богами и дан данас, и то не само код нас...
ivana23 ivana23 20:09 21.10.2007

Re: Seca li se neko -

nsarski
a davno je to bilo - onog mimohoda, kad je Sadam Husein stao pored izlozenog Tite i stajao tako, i stajao, svi cute, a on stoji, i stoji, ne trepce, pa jos stoji - mislim da je stajao jedan dobar sat. Protokol se uzvrpoljio, drugi drzavnici cekaju na red, a ovaj ne mrda. Ah, kakva su to vremena bila!

Secam se i kako je Sandro Pertini stavio ruku na sanduk i neutesno plakao. A tek Kenet Kaunda sa maramicom od kvm. Margaret Tacer u dubokoj crnini. A Sadam, pa evo:
Jukie Jukie 18:45 21.10.2007

Podseca me na Kristofera

Kristofer, lik iz knjige "Čudan dogadjaj sa psom u neko doba noći" ima sličan stil pisanja.
Igor S. Igor S. 00:09 22.10.2007

Vrati se Tile!

sve ti je oprosteno!

Jedan Pionir

P osten
I skren
O dan
N apredan
I strajan
R adan
Bojan Zdravic Bojan Zdravic 05:38 22.10.2007

Ja sam ga video samo jednom


Bio je na stepenistu Skupstine, a mi smo bili u parku preko puta dovedeni organizovano sa skolom. Mahao nam je.... Bio je skroz obucen u belo.... Iznenadio sam se kad sam provalio da ima narandzastu kosu.....
Unfuckable Unfuckable 09:26 22.10.2007

Re: Ja sam ga video samo jednom

Iznenadio sam se kad sam provalio da ima narandzastu kosu..


.
meni više vuče na furniture - mahagony varijetet....ili je Jožek tada bio u soft - punk fazi, maybe, izazvanoj intenzivnim korišćenjem halucinogena & holesterola & omljadinki mljadih.....
mariopan mariopan 16:37 22.10.2007

Re: Ja sam ga video samo jednom

I ja sam videla Tita. Odveli me na rodjendansku zurku...bila sam mala a deca idu tamo gde ih odrasli vode..sta cu.
Najbolje se secam haljinice koju su obukli mojoj sestri..bila je mala i jako lepa..velike plave oci , kovrdzava plava kosica , preslatka..imala je pet godina a ja valjda sedam ipo. Od jutra su poceli da nas kupaju cesljaju i oblace u nove haljine a bracu u letnje kosulje i pantalone..sto se ne nosi svaki dan..i sve novo..odkle to novo kada mi nista novo nismo nikad pre ni posle videli...ne znam.Njoj su obukli roze haljinicu od svile i tila , kratku, a preko grudi gde je haljinica bila secena siroka masna od crnog satena. Nikad lepsu haljinu nisam videla. Ne znam sta su meni obukli..samo se secam novih lakovanih krem cipelica sa kaisicem preko noge.

Tamo u vili bilo je mnogo sveta i mnogo dece.posluzili nas sladoledom u velikim casama..svi su se gurali da se slikaju sa Titom a ja sam nasla zabavu gledajuci konobare kako zongliraju prepunim posluzavnicima sa onim sladoledom ..i ne znam odakle mi misao da ce se neko od njih saplesti i sve to sruciti nekome za vrat ili u krilo. Na polasku smo dobili bombonjere sa NJEGOVIM potpisom i posvetom..bombone pojeli a kutije bacili..pa sam posle bila grdjena i ne znajci zasto..jer neko rece da te kutije od bombona treba dozivotno da cuvamo. Braca su se slikala svuda i kod kaveza sa majmunima jer tu je bio i mali zoo vrt..i sa Titom..sestrina slika je izasla na naslovnoj strani nekih novina jer je nju Tito celu zagrlio..nije se samo rukovao kao sa nama..a mene ni na grupnoj slici jedva da prepoznam..gledam u stranu i samo po onim cipelicama znam da sam to ja.

Posle su nam one lepe haljinice skinuli i nikada ih vise nismo videli...a ja sam zaradila jedinicu jer nisam znala drugacije da opisem MOJ SUSRET SA TITOM kada me je u ponedeljak uciteljica izvela pred ceo razred da ispricam kako mi je bilo kod Tita.Nisam pokazala dovoljno odusevljenja ..bombone pojela a kutiju bacila i tako nepostovanje ..prema toj bombonjeri i NJEGOVOM potpisu..to niko nije ocekivao od mene.)))
Jelena Pavlović Jelena Pavlović 14:28 29.10.2007

Re: Ja sam ga video samo jednom

Izbezumljeno sam uletela u sobu i zatekla mamu i nanu u suzama jer je umro ON. Histerija mase je cudesna. Histericno mrzimo i volimo, radujemo se na sletskim vezbama jer igramo NJEMU koji sedi u lozi stadiona. Zamisljali smo da je njegov rodjendan bio sinonim proleca, a ustvari tacan datum rodjenja je magla. Ja sam bila presrecna jer smo gubili casove. Histericno smo uzvikivali Marsalovo ime po kome je bio poznat. Ja sam uspevala da nazirem crnu kosu “drugarice” Jovanke, a za NJEGA nisam bila sigurna gde je. Fizicki nije bio dovoljno upadljiv mojim kratkovidim ocima. Samo sam videla veliku, crnu pundju Jovanke Broz, Titove zene. Ona je bila mnogo mladja i ja sam mislila da je to, to kada je neko mnogo mladji..
Tito, Tito, Tito, Ti to, Tiiiiiii, Toooooo!!!
Dali su mu nadimak oni kojima je izdavao naredbe: Ti, to, a ti to. Valjda je trebalo da se nesto uradi pa su ti morali da rade to, a Tito je zbog toga dobio svoj nadimak. Moj androgeni blizanac i ja hteli smo da se zovem drugacije od onoga sto su moji hteli, a Tito je bio Tito zbog tih kojima je naredjivao. Kao mali Tito je bio Joza i sankao se u koritu, a za veceru je jeo svinjsku, ili govedju glavu, ne secam se sta sam citala u osnovnoj skoli. Nikada mi nije bilo jasno kako je zagorskoj sirotinji uspelo da odgaji sina “nasih naroda i narodnosti” koji su posle njegove smrti razvili kanibalske sposobnosti i umesto svinjske glave, koju je jeo Joza, poceli da jedu jedni druge. A Joza se otisnuo u svet gde je svirao klavir, nosio bele rukavice i skupa odela. Kao Fidel Kastro pusio je cuvene Havana cigare i bio nas Fidel, sa akcentom na e, u drugom slogu.
Uplasila sam se kada je umro. Mnogo je bilo tiho, iznenada, kao pred oluju.
Nisam shvatila tacan razlog placu mojih ukucana. Palo mi je na pamet da su histericni. Ljudi su postali deo histericne mase. Mama i nana su podpale pod uticaj histerije mase. One su bile masa, a i ja sam bila njen deo. Svi smo masovno pohisterisali. Ja sam pri pominjanju ovog pojma uvek mislila na Bitlse i devojke koje su u gomili cupale kosu i ridale jer ih je pogledao, ili nije, Pol Makartni dok su cekale iza ograde na aerodromu kada se avion sa Bitlsima spustio u Ameriku.. On je bio najlepsi od cetvorice. Pol je bio smeker. A i za Tita se pricalo da je bio smeker. Uspeo je da predje masu koja je histericno ridala i cekala u redu pored njegovog odra. Tada sam se pitala sta je u sanduku..

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana