Astrologija| Budućnost| Društvo| Politika

"Vučićev paradoks"

freehand RSS / 30.04.2014. u 09:43

Ispunjavanju predizbornih obećanja i deklarisanih namera iskreno se nadaju i u njihovom sprovođenju podržavaju ga samo oni koji su glasali protiv njega. Mada mu, mahom, ne veruju.

success_paradox.jpg

Njegovi glasači generalno a članovi i funkcioneri stranke i koalicioni partneri naročito - ako nisu interesno i položajem direktno prikopčani na aparat -  ili nisu svesni onoga o čemu on govori, ili misle da je to šarena laža za zamazivanje očiju i magarčenje stranaca i dobijanje vlasti i zaokruživanje  dominacije nad državnim resursima.

Prava fantazmagorija će nastupiti onog momenta kad (ako) reforme zaista krenu, i kad počne da boli. Kad mu  pretorijanci budu najžešći oponenti iz javnog i političkog života, na svaki ga način štiteći od besnog huka "Izdaja! Izdaja!" iz njegovog sopstvenog tabora.

Dolaze zlatni dani za cinike i zlopamtila.

 

 



Komentari (289)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

looping looping 09:58 30.04.2014

1

Ispunjavanju predizbornih obećanja i deklarisanih namera iskreno se nadaju i u njihovom sprovođenju podržavaju ga samo oni koji su glasali protiv njega. Mada mu, mahom, ne veruju.

Da li ti to počinješ da veruješ da će PV da uradi nešto korisno ili mi se čini?
freehand freehand 14:35 30.04.2014

Re: 1

looping
Ispunjavanju predizbornih obećanja i deklarisanih namera iskreno se nadaju i u njihovom sprovođenju podržavaju ga samo oni koji su glasali protiv njega. Mada mu, mahom, ne veruju.

Da li ti to počinješ da veruješ da će PV da uradi nešto korisno ili mi se čini?

Ne, ja od početka želim da verujem da postoji mogućnost da se varam i da će on ipak nešto pokušati da uradi.
Ali mi ne ide baš jer me svakodnevnica demantuje, i to stalno i nemilosrdno.
laziiprevare laziiprevare 15:26 30.04.2014

Re: 1

Jedan od kandidata za ministra bio saradnik zemunskog klana .(bivši premijer Živković u Skupštini Srbije)


To je skandalozno, užasnut sam tom primedbom. ( premijer Vučić u Skupštini Srbije)




Nagradna igra: Pronađi saradnika zemunskog klana među ministrima

Omiljena ulica članova Vlade Srbije





Ja od početka želim da verujem da postoji mogućnost da se varam i da će on ipak nešto pokušati da uradi.


freehand freehand 15:57 30.04.2014

Re: 1

Ja od početka želim da verujem da postoji mogućnost da se varam i da će on ipak nešto pokušati da uradi.



Pa da, to je već "Frihednov paradoks".
To što mi sa verom nikako ne ide ne poništava želju kao takvu.
gavrilo gavrilo 17:30 30.04.2014

Re: 1

looping
Ispunjavanju predizbornih obećanja i deklarisanih namera iskreno se nadaju i u njihovom sprovođenju podržavaju ga samo oni koji su glasali protiv njega. Mada mu, mahom, ne veruju.

Da li ti to počinješ da veruješ da će PV da uradi nešto korisno ili mi se čini?


Ovim redom...


-Ko je hranio Mogvaja?

-Sto godina samoće

-Kud plovi ovaj... Splav Meduze?

-Nova snaga promena

-"Vučićev paradoks"


...doci ce do svog paradoksa

jedva cekam sledeci blog
laziiprevare laziiprevare 18:20 30.04.2014

Re: 1

- Zašto nas kao obične gradjane treba da zanima izbor najbližih saradnika A. Vučića i njegovog tima? Smatram da široka javnost ne treba i nije dužna da zna takve detalje buduće vlade, jer su za većinu tih ljudi to potpuno nebitne i anonimne licnosti. Ali, isto tako, ako Aleksandar Vučića i njegovi saradnici smatraju da su baš ti ljudi kvalitetni, profesionalni i pouzdani za buduća zaduženja koja će obavljati, KO SMO ONDA MI da sumnjamo i kritikujemo takav izbor ?!

Deficit je 620 miliona evra od januara do marta, ako se tim tempom nastavi bićemo na neizdrživom deficitu od skoro 2,5 milijarde. *


* Ovo je neki čoban, budala ...

"Frihednov paradoks"




- Zamolio me je da ponovimo snimak jer misli da je trepnuo. Pogledao sam i shvatio da je u pravu, nakon čega smo uradili još nekoliko paparaco snimaka ...


Moj paradoks: Drogirao sam se deset minuta s OVOLIKOM IGLOM... i video sam vozove u Srbiji koji idu 160 km na sat.
angie01 angie01 18:45 30.04.2014

Re: 1

nakon čega smo uradili još nekoliko paparaco snimaka ...
:)))

KO SMO ONDA MI da sumnjamo i kritikujemo


laziiprevare,
freehand freehand 20:26 30.04.2014

Re: 1

gavrilo
looping
Ispunjavanju predizbornih obećanja i deklarisanih namera iskreno se nadaju i u njihovom sprovođenju podržavaju ga samo oni koji su glasali protiv njega. Mada mu, mahom, ne veruju.

Da li ti to počinješ da veruješ da će PV da uradi nešto korisno ili mi se čini?


Ovim redom...


-Ko je hranio Mogvaja?

-Sto godina samoće

-Kud plovi ovaj... Splav Meduze?

-Nova snaga promena

-"Vučićev paradoks"


...doci ce do svog paradoksa

jedva cekam sledeci blog

Niz je duži, nego si se ti kasno uključio. Ali pazi: nemoj dalje od naslova. Može ti se desiti neka aritmija, ili štogod slično.
laziiprevare laziiprevare 21:27 30.04.2014

Ekspoze je Sveto pismo

Angie01 , nije na nama smrtnicima da tumačimo šta će biti ili neće biti.



Zahvalan sam da se u ovom danu Тi brineš za mene, zato odbacujem i protivim se svakom pokušaju da me odvrate od volje Tvoje. Potpuno se predajem Тebi, otvori moje oči da mogu da vidim kako si velik i kako je potpuna Тvoja briga za ovaj novi dan. Na svakom putu danas stojim za Тebe. Pokaži mi to, da ne bih nastavio da živim sebičnim životom.



Blažen si, Ivice, sine , neću da živim u sjaju i raskoši , objavi moju borbu protiv zla u Srbiji.

Mitsko biće iz minuta u minut ...
makemyday makemyday 16:24 01.05.2014

Re: 1

Ispunjavanju predizbornih obećanja i deklarisanih namera iskreno se nadaju i u njihovom sprovođenju podržavaju ga samo oni koji su glasali protiv njega. Mada mu, mahom, ne veruju

Upravo tako.
predatortz predatortz 10:00 30.04.2014

Korenite reforme

Ispunjavanju predizbornih obećanja i deklarisanih namera iskreno se nadaju i u njihovom sprovođenju podržavaju ga samo oni koji su glasali protiv njega. Mada mu, mahom, ne veruju.


Moja firma je unazad tri godine na tenderu dobijala posao u ZUOV-u. Nismo bili ničiji igrači, nikome nismo plaćali za ukliz, prosto bili smo najpovoljniji ponuđač. Saradnja je bila odlična, na obostrano zadovoljstvo. Mi smo svoj deo posla obavljali brzo i kvalitetno, oni su plaćali odmah po izvršenom poslu.

Nedavno im je direktor ( prof. Ušćumlić, socijalista ) otišao u penziju ( čitaj: preko noći ga smenili Naprednjaci ) . Dobili su nekog SNS lika. Ok, to nas nije zanimalo računajući da će mu, kao i prethodnom, biti bitno da se posao kvalitetno odrađuje.

Zovem juče čoveka, sa kojim tri godine korektno sarađujem, da ga pitam da li će biti tender za ovu godinu. Pošto se radi o maloj javnoj nabavci, nisu dužni da ga javno oglašavaju, već samo da pozovu više ponuđača. Čovek mi, sa osetnom dozom stida u glasu, kaže:

Izvini, direktor je naložio da vas ne zovemo. Dobio sam već ponude.

E to vam je, dragi moji, ta obećana SNS reforma.
petronijevic001 petronijevic001 10:25 30.04.2014

Re: Korenite reforme

Не видим шта то Вучић може да промени.Он не држи главне полуге власти, јер је Србија мешавина puppet state САД и Немачке и rump-state.

Он једино може да настави тзв."борбу против корупције" и даљу политичку инструментализацију кривичног правосуђа.Неко ће бити ухапшен, задржан што је могуће дуже у притвору, то доноси политичке поене и диже рејтинг.То може да се претвори у неки облик ограничене репресије према политичким неистомишљеницима, јер више ништа друго не пали код бирача, а како ситуација буде тежа, требаће више хапшења, притвора, да би се надокнадио пад рејтинга..

Што се тиче економије, видим да се заговара нека шок-терапија, која није нигде успела, ни у Мозамбику ни у Пољској, Аргентини, Русији.Не знам откуд толики оптимизам у погледу овог концепта који се толико пропагира у медијима.Смањење плата, пензија, накнада породиљама води уштедама у буџету, али тешко да ће помоћи привреди да пласира своје робе и услуге, т.јест да нешто некоме прода и оствари добит.

Све остало је чиста демагогија и рециклирање неких давно заборављених људи(Удовички, Весић, итд.).
charlie charlie 10:52 30.04.2014

Re: Korenite reforme

petronijevic001
Не видим шта то Вучић може да промени.Он не држи главне полуге власти, јер је Србија мешавина puppet state САД и Немачке и rump-state.

Он једино може да настави тзв."борбу против корупције" и даљу политичку инструментализацију кривичног правосуђа.Неко ће бити ухапшен, задржан што је могуће дуже у притвору, то доноси политичке поене и диже рејтинг.То може да се претвори у неки облик ограничене репресије према политичким неистомишљеницима, јер више ништа друго не пали код бирача, а како ситуација буде тежа, требаће више хапшења, притвора, да би се надокнадио пад рејтинга..

Што се тиче економије, видим да се заговара нека шок-терапија, која није нигде успела, ни у Мозамбику ни у Пољској, Аргентини, Русији.Не знам откуд толики оптимизам у погледу овог концепта који се толико пропагира у медијима.Смањење плата, пензија, накнада породиљама води уштедама у буџету, али тешко да ће помоћи привреди да пласира своје робе и услуге, т.јест да нешто некоме прода и оствари добит.

Све остало је чиста демагогија и рециклирање неких давно заборављених људи(Удовички, Весић, итд.).

Сагласан !
Коректно примећено и сажето и јасно саопштено !
tadejus tadejus 12:16 30.04.2014

Re: Korenite reforme

petronijevic001
Што се тиче економије, видим да се заговара нека шок-терапија, која није нигде успела, ни у Мозамбику ни у Пољској, Аргентини, Русији...



prije će biti poderane gaće terapija nego šok..
aman
procjena je da će nakrkati deficit od 8% BDP-a ove godine, što mislim da ni Sloba nije dobacio a zloglasni DS je u krizno/izbornim godinama dobacivao preko 6 pa se to smatralo dnom svih dna.. kad tamo..
kanda se ipak arčilo pred izbore
a ne prodadosmo ništa, znači braco sve iz duga da se finansira..
pa sad ti vidi koliko će još tog duga da nam odobre.
šok...
ququ..
mada ono jest, šokira mišljenje da bi to nekako moglo i trebalo biti održivo
milos_mijatovic milos_mijatovic 13:50 30.04.2014

Re: Korenite reforme

tadejus
petronijevic001
Што се тиче економије, видим да се заговара нека шок-терапија, која није нигде успела, ни у Мозамбику ни у Пољској, Аргентини, Русији...



prije će biti poderane gaće terapija nego šok..
aman
procjena je da će nakrkati deficit od 8% BDP-a ove godine, što mislim da ni Sloba nije dobacio a zloglasni DS je u krizno/izbornim godinama dobacivao preko 6 pa se to smatralo dnom svih dna.. kad tamo..
kanda se ipak arčilo pred izbore
a ne prodadosmo ništa, znači braco sve iz duga da se finansira..
pa sad ti vidi koliko će još tog duga da nam odobre.
šok...
ququ..
mada ono jest, šokira mišljenje da bi to nekako moglo i trebalo biti održivo


Камо среће да буде само 8%. Пољопривреда ће нам подбацити ове године, и ето још већег дефицита у најави.
tadejus tadejus 14:08 30.04.2014

Re: Korenite reforme

milos_mijatovic

Камо среће да буде само 8%. Пољопривреда ће нам подбацити ове године, и ето још већег дефицита у најави.


ne prećeruj
niko nije ni računao sa još jednom vanredno dobrom poljoprivrednom sezonom, naprotiv
eventualno prekoračenje tih konzervativnih prognoza moglo bi biti ugroženo jedino ludački neodgovornom politikom vlasti
za koju ipak zaista nikakva racionalna razloga nemaju, pa se nadajmo da je neće ni upražnjavati
optimisti se još nadaju da bi oni to ipak mogli zbiti na 7% do kraja godine ako dobro pritegnu kaiš u drugoj polovini godine (a i tih 7 jelte nije baš nikako malo)
milos_mijatovic milos_mijatovic 14:16 30.04.2014

Re: Korenite reforme

tadejus
milos_mijatovic

Камо среће да буде само 8%. Пољопривреда ће нам подбацити ове године, и ето још већег дефицита у најави.


ne prećeruj
niko nije ni računao sa još jednom vanredno dobrom poljoprivrednom sezonom, naprotiv
eventualno prekoračenje tih konzervativnih prognoza moglo bi biti ugroženo jedino ludački neodgovornom politikom vlasti
za koju ipak zaista nikakva racionalna razloga nemaju, pa se nadajmo da je neće ni upražnjavati
optimisti se još nadaju da bi oni to ipak mogli zbiti na 7% do kraja godine ako dobro pritegnu kaiš u drugoj polovini godine (a i tih 7 jelte nije baš nikako malo)


Из твојих уста у божје уши, па да буде тако.
gavrilo gavrilo 18:32 30.04.2014

Re: Korenite reforme

petronijevic001
Не видим шта то Вучић може да промени.Он не држи главне полуге власти...
Што се тиче економије, видим да се заговара нека шок-терапија, која није нигде успела, ни у Мозамбику ни у Пољској, Аргентини, Русији.Не знам откуд толики оптимизам у погледу овог концепта који се толико пропагира у медијима.Смањење плата, пензија, накнада породиљама води уштедама у буџету, али тешко да ће помоћи привреди да пласира своје робе и услуге, т.јест да нешто некоме прода и оствари добит.

Све остало је чиста демагогија и рециклирање неких давно заборављених људи(Удовички, Весић, итд.).


Sta je demagogija?

700.000 zaposlenih u javnim preduzecima na 300.000 zaposlenih u proizvodnji

ne znam ni jednu osobu koja radi u proizvodnji i ima platu vecu od 30.000
ljudi zaposleni u tekstilnoj i kozarskoj industriji rade za 20-25000, rudari u proseku za 30.000
a sve jednu osobu koju poznajem i radi neki administrativni posao u drzavnoj sluzbi ima najmanje 50.000, recimo plate zaposlenih sa 7 stepenom SS u putevima Srbije je oko 70.000!

po fakultetima pravne i knjigovodjstvene sluzbe imaju izmedju 50-100.000 i radno vreme kakvo ne postoji u EU, neki i placene godisnje odmore od po 2 meseca na godisnjem nivou.

Samo to da se promeni i eto ogromnih para u budzetu.





angie01 angie01 18:48 30.04.2014

Re: Korenite reforme

a ne prodadosmo ništa


zaboravljas ulogu univerzal banke:)
8c_competizione 8c_competizione 19:27 30.04.2014

Re: Korenite reforme

E to vam je, dragi moji, ta obećana SNS reforma.


ovo zvuci ko zlatne SPS godine 90ih po ministarstvima
angie01 angie01 19:56 30.04.2014

Re: Korenite reforme

prof. Ušćumlić, socijalista )


je l' OVAJ?<>>>ljubitelj ljusiceve istorije?
freehand freehand 20:57 30.04.2014

Re: Korenite reforme

Sta je demagogija?

700.000 zaposlenih u javnim preduzecima na 300.000 zaposlenih u proizvodnji

Pa to je demagogija: pogledaj Vučićeve izjave od pre tri godine, i dve godine. Pogledaj broj zaposlenih u javnom sektoru od kad je formirana prva njegova Vlada, pa rekonstruisana da bi bila još bolja od te najbolje, pa ona još bolja od najbolje najbolje. šta vidiš?
Da ti pomognem: to je demagogija, i to ona najcrnja.
po fakultetima pravne i knjigovodjstvene sluzbe imaju izmedju 50-100.000 i radno vreme kakvo ne postoji u EU, neki i placene godisnje odmore od po 2 meseca na godisnjem nivou.

Samo to da se promeni i eto ogromnih para u budzetu.

A ovo je glupost i neznanje, uz demagodiju, al to se slaže.
Ne znam na koje pravne i knjigogovdstvene službe misliš, ali one svakako primaju plate u skladu sa zakonom. A debelo ih je dopunio svojim saborcima tvoj idol.
Ali ako ti treba dobar knjigovođa - moraš da ga platiš. ako hoćeš dobrog pravnika - moraš i njega da platiš. neće svi ko Štros Kan i Guzenbauer da rade za dobro Srbije.
Ali nije problem u nujihovim platama, nego u broju onih koji ne rade ništa. Koji je debelo povećan u poslednje dve godine, a naročito u jesen i zimu prošle.
Pogodi - kako i zašto?

StEtOc|nA StEtOc|nA 15:53 02.05.2014

Re: Korenite reforme

freehand
Pogledaj broj zaposlenih u javnom sektoru od kad je formirana prva njegova Vlada


Mali problem je što mi zapravo i nemamo pojma koliko je zaposlenih u javnom sektoru. Ni sada, ni kada su vlast preuzimali a ni ranije. Tako da sada nagađamo, kao i onda, mada u Srbiji postoje bar 2 institucije koje bi mogle da daju bez greške tačnu cifru (PIO fond i Poreska uprava). Ali iz nekog razloga to ne rade.
freehand freehand 17:53 02.05.2014

Re: Korenite reforme

StEtOc|nA
freehand
Pogledaj broj zaposlenih u javnom sektoru od kad je formirana prva njegova Vlada


Mali problem je što mi zapravo i nemamo pojma koliko je zaposlenih u javnom sektoru. Ni sada, ni kada su vlast preuzimali a ni ranije. Tako da sada nagađamo, kao i onda, mada u Srbiji postoje bar 2 institucije koje bi mogle da daju bez greške tačnu cifru (PIO fond i Poreska uprava). Ali iz nekog razloga to ne rade.

Ja mislim da znaju, i jedni i drugi, do u promil.
s.dj s.dj 10:02 30.04.2014

Ko je ko?

Prenosim svoj komentar sa, već po malo potrošene, teme kolege Dalija:

Ono što je juče bila samo najava u medijima (a pričalo se već neko vreme o tome u kuloarima), danas je osvanulo kao tačno. Ivica Kojić, ne samo čovek od poverenja i kum Mlađana Dinkića, već i njegove oči, uši i jezik, postao je šef kabineta Aleksandra Vučića. Lepo, nema šta. Ivica je godinama (zajedno su još od NBS), bio glavni kanal za pristup Mlađanu (u starom kraju poznatijem kao Ćevko), i čovek koji je prenosio Dinkićeva naređenja. Neka od tih naređenja su izašla na videlo putem siepaleaks afere. Sigurno je da će njegovo iskustvo biti dragoceno za najavljenu "efikasniju" politiku subvencija. Šta preporučuje Kojića? Radoholik i poslušnik svakako jeste. Ustvari takvi poslušnici se retko viđaju.

Već godinama na ovom portalu se zalažem da se Kojić ili Kalanovićka jave kao svedoci saradnici protiv Ćevka, jer je to jedini način da se raskrinka njegova uloga u proteklih 15 godina "privrednog razvoja" Srbije, pitam se da li je to sada slučaj? Da li je Kojić "propevao" ili se franšiza seli na drugog nosioca? Ko je zapravo ponosni vlasnik franšize? Da li je to uopšte bio Mlađan ili je i on bio samo poserdnik, istureni lik za nekog skrivenog gazdu?

Ovo sve nema veze sa najvaljenim smanjenjem plata od 10%, nenajavljenim smanjenjem penzija, najavljenim povećanjem paušalnog poreza od 60% (neko kaže 30%), nužnim otpuštanjima u propalim javnim preduzećima, eventualnim smanjenjem državne administracije i medijskom kampanjom da su svi oni koji izađu na ulicu da štrajkuju organizovani od strane tajkuna. Pitanje postavljeno na ovom blogu vezano za pružanju šanse Udovički (naslednici Dinkića na čelu NBS) i Vujoviću postaje manje važno od pitanja kako preživeti i kako se boriti za promenu nakaradnog sistema toliko odomaćenog u našoj Srbiji.
charlie charlie 10:07 30.04.2014

Re: Ko je ko?

s.dj
Prenosim svoj komentar sa, već po malo potrošene teme kolege Dalija:

Ono što je juče bila samo najava u medijima (a pričalo se već neko vreme o tome u kuloarima), danas je osvanulo kao tačno. Ivica Kojić, ne samo čovek od poverenja i kum Mlađana Dinkića, već i njegove oči, uši i jezik, postao je šef kabineta Aleksandra Vučića. Lepo, nema šta. Ivica je godinama (zajedno su još od NBS), bio glavni kanal za pristup Mlađanu (u starom kraju poznatijem kao Ćevko), i čovek koji je prenosio Dinkićeva naređenja. Neka od tih naređenja su izašla na videlo putem siepaleaks afere. Sigurno je da će njegovo iskustvo biti dragoceno za najavljenu "efikasniju" politiku subvencija. Šta preporučuje Kojića? Radoholik i poslušnik svakako jeste. Ustvari takvi poslušnici se retko viđaju.

Već godinama na ovom portalu se zalažem da se Kojić ili Kalanovićka jave kao svedoci saradnici protiv Ćevka, jer je to jedini način da se raskrinka njegova uloga u proteklih 15 godina "privrednog razvoja" Srbije, pitam se da li je to sada slučaj? Da li je Kojić "propevao" ili se franšiza seli na drugog nosioca? Ko je zapravo ponosni vlasnik franšize? Da li je to uopšte bio Mlađan ili je i on bio samo poserdnik, istureni lik za nekog skrivenog gazdu?

Ovo sve nema veze sa najvaljenim smanjenjem plata od 10%, nenajavljenim smanjenjem penzija, najavljenim povećanjem paušalnog poreza od 60% (neko kaže 30%), nužnim otpuštanjima u propalim javnim preduzećima, eventualnim smanjenjem državne administracije i medijskom kampanjom da su svi oni koji izađu na ulicu da štrajkuju organizovani od strane tajkuna. Pitanje postavljeno na ovom blogu vezano za pružanju šanse Udovički (naslednici Dinkića na čelu NBS) i Vujoviću postaje manje važno od pitanja kako preživeti i kako se boriti za promenu nakaradnog sistema toliko odomaćenog u našoj Srbiji.

Не знам ништа од свега овога што је написано, но, видим да си ти поприлично упознат(а) са материјом - стога да те питам следеће:
Зашто ми треба да дамо шансу Кори Удовички, чиме нас је то она задужила, те у коначници, ко је она и за кога она ради ?
s.dj s.dj 10:14 30.04.2014

Re: Ko je ko?

Не знам ништа од свега овога што је написано, но, видим да си ти поприлично упознат(а) са материјеом - стога да те питам следеће:
Зашто ми треба да дамо шансу Кори Удовички, чиме нас је то она задужила, те у коначници, ко је она и за кога она ради ?


Nije čudno što ne znaš ništa o tome jer takve informacije nisu i neće biti medijski eksponirane. Za njih znaju samo oni koji su bili ili su još uvek deo sistema.

Što se mene tiče, Kori je već imala svoju šansu, i kao guverner i kao ministar. Ovo bi se pre moglo nazvati treća šansa (sreća?).
myredneckself myredneckself 10:58 30.04.2014

Ne znaš ti free, PM


wants to be amused, i spremno dočekuje prvi huk.
freehand RSS / 30.04.2014. u 10:43


"Svi će morati da ustaju ranije od 1. maja. Očekujem veliku pobunu i biće zanimljivo", rekao je Vučić pošto je preuzeo dužnost od dosadašnjeg premijera Ivice Dačića. link
Dakle, nije dovoljno rano, možeš (moraćeš) ti to malo bolje...

Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 10:29 30.04.2014

alternativa?

Prava fantazmagorija će nastupiti onog momenta kad (ako) reforme zaista krenu, i kad počne da boli. Kad mu pretorijanci budu najžešći oponenti iz javnog i političkog života, na svaki ga način štiteći od besnog huka "Izdaja! Izdaja!" iz njegovog sopstvenog tabora.

I šta nastupa ako/kad nastupi slom tog reformskog pro EU kursa? Šta je sledeće?
alselone alselone 10:33 30.04.2014

Re: alternativa?

Šta je sledeće?


Onda ponovo srecni vratimo vas na vlast. I sve tako dok ne ostanu samo bubasvabe i dinkic na planeti, posto smislene alternative nemamo.
beobb beobb 10:36 30.04.2014

Re: alternativa?

Ukrajina
s.dj s.dj 10:39 30.04.2014

Re: alternativa?

I šta nastupa ako/kad nastupi slom tog reformskog pro EU kursa? Šta je sledeće?


Evropa nema alternativu!

Na divljem zapadu igraš onako kako ti meci pršte pod nogama...
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 10:41 30.04.2014

Re: alternativa?

Onda ponovo srecni vratimo vas na vlast.

Ja sam pre da sad stavimo vas.
predatortz predatortz 10:44 30.04.2014

Re: alternativa?

I šta nastupa ako/kad nastupi slom tog reformskog pro EU kursa? Šta je sledeće?


Kad se izređaju svi proevropski reformatori, ako od nas nešto pretekne, ostaje nam samo jedno:

Da na kolenima zamolimo Koštunicu da se reaktivira. Jer za vakta njegovog, iako je kažu neobavešten i nesposoban, trista hiljada ljudi više nego danas je imalo posao, a plata je bila cca 100 E veća u proseku.
alselone alselone 10:45 30.04.2014

Re: alternativa?

Ja sam pre da sad stavimo vas.


Jos kad bi vas neko slusao...
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 10:47 30.04.2014

Re: alternativa?

iako je kažu neobavešten i nesposoban, trista hiljada ljudi više nego danas je imalo posao, a plata je bila cca 100 E veća u proseku.

Ma ne samo to. Za Koštunicinog vakta i u Americi je nekoliko miliona ljudi više imalo posao. I tamo uzdišu za njim.
predatortz predatortz 10:49 30.04.2014

Re: alternativa?

Nebojsa Krstic
iako je kažu neobavešten i nesposoban, trista hiljada ljudi više nego danas je imalo posao, a plata je bila cca 100 E veća u proseku.

Ma ne samo to. Za Koštunicinog vakta i u Americi je nekoliko miliona ljudi više imalo posao. I tamo uzdišu za njim.


Da, ali vi rekoste da ćemo mi na krizi profitirati. Zar ne? Uzgred, vama nikad neću oprostiti jednu stvar:

Vašim devastiranjem svega čega ste se dotakli nametnuli ste ovom narodu Vučića.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 10:55 30.04.2014

Re: alternativa?

Da, ali vi rekoste da ćemo mi na krizi profitirati. Zar ne? Uzgred, vama nikad neću oprostiti jednu stvar:

Da je Koštunica preteko i Grcima bi bilo bolje. I Špancima. A Irska bi i dalje bila evropski tigar.
alselone alselone 10:56 30.04.2014

Re: alternativa?

Da je Koštunica preteko i Grcima bi bilo bolje. I Špancima. A Irska bi i dalje bila evropski tigar.


A Mirko kao najbolji premijer u istoriji bi se najbolje pokazao idealnim uslovima?
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 10:57 30.04.2014

Re: alternativa?

Vašim devastiranjem svega čega ste se dotakli nametnuli ste ovom narodu Vučića.

Došlo je vreme da otkrijem istinu: to SMO uradili namerno. Jer samo on može da VAS dovede u red.
predatortz predatortz 10:58 30.04.2014

Re: alternativa?

Nebojsa Krstic
Da, ali vi rekoste da ćemo mi na krizi profitirati. Zar ne? Uzgred, vama nikad neću oprostiti jednu stvar:

Da je Koštunica preteko i Grcima bi bilo bolje. I Špancima. A Irska bi i dalje bila evropski tigar.


Za njih ne znam, ali teško da bi Srbima moglo biti gore. Osim toga, da sam na mestu vas iz DS, ne bih imao obraza da delim packe drugima. Jer, nije Koštunica instalirao ove. Vi ste.
inco inco 10:59 30.04.2014

Re: alternativa?

predatortz
Da na kolenima zamolimo Koštunicu da se reaktivira. Jer za vakta njegovog, iako je kažu neobavešten i nesposoban, trista hiljada ljudi više nego danas je imalo posao, a plata je bila cca 100 E veća u proseku.


Onda bolje da požurimo, pre nego što ovi prodaju i Telekom i EPS, jer ako čekamo ništa neće ostati za prodaju dSS-u a samim tim i ništa od blagostanja dSS tipa.

Doduše jesu oni originalni proponenti "Hajde Jano" ekonomije, al' ni ovi sada nisu loši učenici. Ko zna, možda učenik nadmaši i učitelja...
charlie charlie 11:01 30.04.2014

Re: alternativa?

Nebojsa Krstic
Onda ponovo srecni vratimo vas na vlast.

Ja sam pre da sad stavimo vas.

Не мораш много да тражиш !
Ја предлажем - себе !
За чланове мога кабинета предлажем (редослед навођења ништа не имплицира) - Кркара, Нсарског, Дебелог Тасу, Енџи01, Максу83, Уроша Са Вождовца, Јелицу Грегановић, Фрихенда, Спаића из Колорада - или тако некако, те Мариопан, Зиликаку и, рецимо, Боцвену.
Шта мислиш о овоме саставу, те колико (пута) би ми били боља Влада од свих досадашњих !?
Успут - додуше, мало сам био претенциозан и то што смо до сада гледали сам назвао 'Владама', јер, на нашу жалост, тако што нема име.
Едит --- додајем и алселоне-та.
alselone alselone 11:03 30.04.2014

Re: alternativa?

to SMO uradili namerno.


Nemoj tako grubo. Nije to namerno, razlozi su mnogo blazi. Dilentatizam u kombinaciji sa korumpiranoscu.
predatortz predatortz 11:05 30.04.2014

Re: alternativa?

Не мораш много да тражиш !
Ја предлажем - себе !
За чланове мога кабинета предлажем (редослед навођења ништа не имплицира) - Кркара, Нсарског, Дебелог Тасу, Енџи01, Максу83, Уроша Са Вождовца, Јелицу Грегановић, Фрихенда, Спаића из Колорада - или тако некако, те Мариопан, Зиликаку и, рецимо, Боцвену.


U ovoj zemlji štošta ne štima, ali je političko organizovanje dozvoljeno. Partija imamo i previše, ako mene pitaš. Srećne su one države koje ih imaju tri, četiri...

Dakle, okupite se, registrujte i navalite na glasače.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 11:05 30.04.2014

Re: alternativa?

Za njih ne znam, ali teško da bi Srbima moglo biti gore

O da, moglo je, tek ćeš da vidiš.
predatortz predatortz 11:07 30.04.2014

Re: alternativa?

Nebojsa Krstic
Vašim devastiranjem svega čega ste se dotakli nametnuli ste ovom narodu Vučića.

Došlo je vreme da otkrijem istinu: to SMO uradili namerno. Jer samo on može da VAS dovede u red.


Da VI ste doveli u ovakav položaj NAS ( građane Srbije koji ni u snu nisu sanjali da će se Šešeljevi podrepaši vratiti na vellika vrata u politički život zemlje).

Znam da govorim u množini, ali komunicirajući sa tom množinom i stekao sam ovakvo mišljenje.
maksa83 maksa83 11:08 30.04.2014

Re: alternativa?

За чланове мога кабинета предлажем (редослед навођења ништа не имплицира) - Кркара, Нсарског, Дебелог Тасу, Енџи01, Максу83, Уроша Са Вождовца, Јелицу Грегановић, Фрихенда, Спаића из Колорада - или тако некако, те Мариопан, Зиликаку и, рецимо, Боцвену.

Ja samo ako me se stavi umesto Bajatovića. Pet plata u zbiru preko des' soma EUR mesečno sa zadatkom da glumim gljivu bi bilo baš osvežavajuće, uklapa mi se u finansijsku konstrukciju skroz.
predatortz predatortz 11:08 30.04.2014

Re: alternativa?

Nebojsa Krstic
Za njih ne znam, ali teško da bi Srbima moglo biti gore

O da, moglo je, tek ćeš da vidiš.


Šta je moglo neću da vidim, ali da ovi mogu gore čak i od vas - u to verujem.
zilikaka zilikaka 11:21 30.04.2014

Re: alternativa?

Ja samo ako me se stavi umesto Bajatovića. Pet plata u zbiru preko des' soma EUR sa zadatkom da glumim gljivu bi bilo baš osvežavajuće, uklapa mi se u finansijsku konstrukciju skroz.


Iš tamo! To je moj resor!

Mada, eto prihvatam da ti budem prvi pomoćnik, za 75% navedenih prihoda. Kolko da ti dvaput godišnje napišem par smislenih rečenica, ako te baš neko nešto o poslu i pita.
Ostalo vreme bismo mogli zajedno
looping looping 11:31 30.04.2014

Re: alternativa?

predatortz
Nebojsa Krstic
Da, ali vi rekoste da ćemo mi na krizi profitirati. Zar ne? Uzgred, vama nikad neću oprostiti jednu stvar:

Da je Koštunica preteko i Grcima bi bilo bolje. I Špancima. A Irska bi i dalje bila evropski tigar.


Za njih ne znam, ali teško da bi Srbima moglo biti gore. Osim toga, da sam na mestu vas iz DS, ne bih imao obraza da delim packe drugima. Jer, nije Koštunica instalirao ove. Vi ste.

Ovi iz DS izgleda nisu obavešteni, i dalje vode izbornu kampanju mada su izbori završeni i ne nameravaju ništa da menjaju u svojim stavovima - e to se zove karakter. A neko to zove i političko-suicidna arogancija.
maksa83 maksa83 11:31 30.04.2014

Re: alternativa?

Iš tamo! To je moj resor!

Pa kakvi smo to ljudi, gde će nas to dovesti ako odmah krenemo da se džapamo međusobno oko resursa i ko će više da drpi?

A da, setio sam se.

P.S. I nisam mislio da budem Muhara. Pre neka kao Bukovača ili Tartuf. Neki nivo da se održi...
charlie charlie 11:33 30.04.2014

Re: alternativa?

maksa83
Iš tamo! To je moj resor!

Pa kakvi smo to ljudi, gde će nas to dovesti ako odmah krenemo da se džapamo međusobno oko resursa i ko će više da drpi?

A da, setio sam se.

Молим, молим !
Разјасните се сада, а потом - сви на своје радне задатке !
highshalfbooze highshalfbooze 12:57 30.04.2014

Re: alternativa?

Nebojsa Krstic
Došlo je vreme da otkrijem istinu: to SMO uradili namerno



U ovo iskreno verujem.
highshalfbooze highshalfbooze 13:03 30.04.2014

Re: alternativa?

Nebojsa Krstic
Za njih ne znam, ali teško da bi Srbima moglo biti gore

O da, moglo je, tek ćeš da vidiš.


Ne verujem da je moglo, ali sam siguran da će biti. Ovi su izgleda sposobniji od vas.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 13:20 30.04.2014

Re: alternativa?

predatortz
Nebojsa Krstic
Da, ali vi rekoste da ćemo mi na krizi profitirati. Zar ne? Uzgred, vama nikad neću oprostiti jednu stvar:

Da je Koštunica preteko i Grcima bi bilo bolje. I Špancima. A Irska bi i dalje bila evropski tigar.


Za njih ne znam, ali teško da bi Srbima moglo biti gore. Osim toga, da sam na mestu vas iz DS, ne bih imao obraza da delim packe drugima. Jer, nije Koštunica instalirao ove. Vi ste.

Нису они.
Ми смо.
looping looping 13:24 30.04.2014

Re: alternativa?



Za njih ne znam, ali teško da bi Srbima moglo biti gore. Osim toga, da sam na mestu vas iz DS, ne bih imao obraza da delim packe drugima. Jer, nije Koštunica instalirao ove. Vi ste.

Нису они.
Ми смо.

Bilo pa prošlo. Ne povratilo se.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 13:25 30.04.2014

Re: alternativa?

Da VI ste doveli u ovakav položaj NAS ( građane Srbije koji ni u snu nisu sanjali da će se Šešeljevi podrepaši vratiti na vellika vrata u politički život zemlje).

Pa tu mogućnost nije mogla da sanja samo potpuna neznalica, neko ko nije primetio da su ti "podrepaši" od 2000. naovamo, svaku kampanju gubili za nokat.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 13:26 30.04.2014

Re: alternativa?

looping


Za njih ne znam, ali teško da bi Srbima moglo biti gore. Osim toga, da sam na mestu vas iz DS, ne bih imao obraza da delim packe drugima. Jer, nije Koštunica instalirao ove. Vi ste.

Нису они.
Ми смо.

Bilo pa prošlo. Ne povratilo se.

Добро.
Нек буде тако.
Али -- онда је Небојша питао ко?
Дакле, ко?
Ако не ваљају ни они ни ови ни они трећи...
Ко?

Питање је једноставно: ко?
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 13:27 30.04.2014

Re: alternativa?

Nebojsa Krstic
Da VI ste doveli u ovakav položaj NAS ( građane Srbije koji ni u snu nisu sanjali da će se Šešeljevi podrepaši vratiti na vellika vrata u politički život zemlje).

Pa tu mogućnost nije mogla da sanja samo potpuna neznalica, neko ko nije primetio da su ti "podrepaši" od 2000. naovamo, svaku kampanju gubili za nokat.

То се овде не жели видети.
Уобичајено одрицање стварности...
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 13:27 30.04.2014

Re: alternativa?

Ovi iz DS izgleda nisu obavešteni, i dalje vode izbornu kampanju

Odakle si ti?
looping looping 13:28 30.04.2014

Re: alternativa?

Bilo pa prošlo. Ne povratilo se.

Добро.
Нек буде тако.
Али -- онда је Небојша питао ко?
Дакле, ко?
Ако не ваљају ни они ни ови ни они трећи...
Ко?

Питање је једноставно: ко?

To da "oni" ne valjaju je maltene naučno dokazano, to da li "ovi" ne valjaju tek treba da se dokaže a trećih još nema na vidiku.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 13:29 30.04.2014

Re: alternativa?

A Mirko kao najbolji premijer u istoriji bi se najbolje pokazao idealnim uslovima?

Možda bi, možda ne bi. To ne znam ja, ne znaš ni ti.
looping looping 13:30 30.04.2014

Re: alternativa?

Nebojsa Krstic
Ovi iz DS izgleda nisu obavešteni, i dalje vode izbornu kampanju

Odakle si ti?

Rođen u BG-u, živeo u jednom banatskom selu, studirao u BG-u, radio u jednom banatskom selu i sada u inostranstvu.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 13:42 30.04.2014

Re: alternativa?

Rođen u BG-u, živeo u jednom banatskom selu, studirao u BG-u, radio u jednom banatskom selu i sada u inostranstvu.

ma ne pitam te to.
milos_mijatovic milos_mijatovic 13:55 30.04.2014

Re: alternativa?

charlie
maksa83
Iš tamo! To je moj resor!

Pa kakvi smo to ljudi, gde će nas to dovesti ako odmah krenemo da se džapamo međusobno oko resursa i ko će više da drpi?

A da, setio sam se.

Молим, молим !
Разјасните се сада, а потом - сви на своје радне задатке !


Заборавио си да додаш :"Господине" држећи при том шаке у Буда-стајл пози
freehand freehand 14:27 30.04.2014

Re: alternativa?

Nebojsa Krstic
Prava fantazmagorija će nastupiti onog momenta kad (ako) reforme zaista krenu, i kad počne da boli. Kad mu pretorijanci budu najžešći oponenti iz javnog i političkog života, na svaki ga način štiteći od besnog huka "Izdaja! Izdaja!" iz njegovog sopstvenog tabora.

I šta nastupa ako/kad nastupi slom tog reformskog pro EU kursa? Šta je sledeće?

Zaista ne znam. Veliki prognozeri ćute, a ja mogu samo da pretpostavim da bi moglo ličiti na povratak Slobinim metodama u pokušaju. Sa zajmovima, piramidama, nemirima, etatizmom. I nekom vrstom implozije.
freehand freehand 14:33 30.04.2014

Re: alternativa?

predatortz
Nebojsa Krstic
iako je kažu neobavešten i nesposoban, trista hiljada ljudi više nego danas je imalo posao, a plata je bila cca 100 E veća u proseku.

Ma ne samo to. Za Koštunicinog vakta i u Americi je nekoliko miliona ljudi više imalo posao. I tamo uzdišu za njim.


Da, ali vi rekoste da ćemo mi na krizi profitirati. Zar ne? Uzgred, vama nikad neću oprostiti jednu stvar:

Vašim devastiranjem svega čega ste se dotakli nametnuli ste ovom narodu Vučića.

Pa dobro, ali tu je jedna sttvar bar jasna: ako je sve devastirano onda Vučić i njegovi ne mogu ništa da devastiraju pa je čitava ova priča besmislena. Ili se oni nisu svega dohvatili, nego je preostalo ono što su držali koalicioni partneri iz SPS i URS? Ili to ti malo udaraš u demagoške talambase koji ništa ne znače ali bombastično zvuče?
tadejus tadejus 14:39 30.04.2014

Re: alternativa?

freehand

Zaista ne znam. Veliki prognozeri ćute, a ja mogu samo da pretpostavim da bi molo ličiti na povratak Slobinim metodama u pokušaju. Sa zajmovima, piramidama, nemirima, etatizmom. I nekom vrstom implozije.


ovo je vrlo malo vjerovatan scenario
Sloba je imao sankcije (i rat jelte) kao opravdanje raskida odnosa sa povjeriocima
ovi taj luksuz nemaju
dakle genge će se morati namicati odnekud za taj stalno dospjevajući ino dug
a to neće moći Slobinom šemom rada štamparije u tri smjene
piramide takođe nisu moguće u današnjem bankarskom sistemu
ono što je kao loš ishod moguće i izgledno to je lagano srozavanje plata i penzija u javnom sektoru, a sa njima i platežne moći ukupnog stanovištva, po principu 10 po 10%, prevremeno penzionisanje tu i tamo i tako tavorimo..
reformišemo tek koliko moramo po EU nalogu
i tako čekamo da padnemo dovoljno nisko da nas se primi u klub i udjeli neka milostinja
da se ne lažemo ni krletovi tu ne bi mogli puno bolje po pitanju krajnjeg ishoda
za više je trebalo daleko više hrabrosti i energije a toga nit bješe nit sad ima
alselone alselone 14:40 30.04.2014

Re: alternativa?

piramide takođe nisu moguće u današnjem bankarskom sistemu


e.g. Bernard Madoff
tadejus tadejus 14:42 30.04.2014

Re: alternativa?

alselone
piramide takođe nisu moguće u današnjem bankarskom sistemue.g. Bernard Madoff


ne zbog privatnog vlasništva
šira priča ak baš voliš mogu elaborirati
alselone alselone 14:46 30.04.2014

Re: alternativa?

šira priča ak baš voliš mogu elaborirati


nit volim, nit znam da elaboriram al, jebemliga, bila je piramidalna sema i to u sred wall street-a
freehand freehand 14:48 30.04.2014

Re: alternativa?

alselone
Šta je sledeće?


Onda ponovo srecni vratimo vas na vlast. I sve tako dok ne ostanu samo bubasvabe i dinkic na planeti, posto smislene alternative nemamo.

Čoveče, dobićeš za ovo pet soma lajkova sutra na kvantašu!
tadejus tadejus 14:49 30.04.2014

Re: alternativa?

alselone
šira priča ak baš voliš mogu elaboriratinit volim, nit znam da elaboriram al, jebemliga, bila je piramidalna sema i to u sred wall street-a


pa bio je i taj ponzi prije 100 godina ali nije poenta u tome što možeš od mase zgrabiti lovu i pobjeći, nego kako to može da uradi država koristeći bankarski sistem kao paravan
to ipak ne biva baš tako lako
alselone alselone 14:51 30.04.2014

Re: alternativa?

Čoveče, dobićeš za ovo pet soma lajkova sutra na kvantašu!


Zašto sutra?
freehand freehand 14:51 30.04.2014

Re: alternativa?

tadejus
freehand

Zaista ne znam. Veliki prognozeri ćute, a ja mogu samo da pretpostavim da bi molo ličiti na povratak Slobinim metodama u pokušaju. Sa zajmovima, piramidama, nemirima, etatizmom. I nekom vrstom implozije.


ovo je vrlo malo vjerovatan scenario
Sloba je imao sankcije (i rat jelte) kao opravdanje raskida odnosa sa povjeriocima
ovi taj luksuz nemaju
dakle genge će se morati namicati odnekud za taj stalno dospjevajući ino dug
a to neće moći Slobinom šemom rada štamparije u tri smjene
piramide takođe nisu moguće u današnjem bankarskom sistemu
ono što je kao loš ishod moguće i izgledno to je lagano srozavanje plata i penzija u javnom sektoru, a sa njima i platežne moći ukupnog stanovištva, po principu 10 po 10%, prevremeno penzionisanje tu i tamo i tako tavorimo..
reformišemo tek koliko moramo po EU nalogu
i tako čekamo da padnemo dovoljno nisko da nas se primi u klub i udjeli neka milostinja
da se ne lažemo ni krletovi tu ne bi mogli puno bolje po pitanju krajnjeg ishoda
za više je trebalo daleko više hrabrosti i energije a toga nit bješe nit sad ima

Nisam razrađivao precizan sistem. Mada, da je neko devedesete pitao da li je u '92 moguć lanac piramidalnih štedionica, hiperinflacija i svo ludilo koje je nsatupilo - većina bi rekla ovo što i ti sada.
Ono što sam ja siguran da postoji dovoljno prljave mašte i dovoljno nesputane volje da se u šrkipcu pribegne kreacijama tog tipa.
freehand freehand 14:54 30.04.2014

Re: alternativa?

alselone
Čoveče, dobićeš za ovo pet soma lajkova sutra na kvantašu!


Zašto sutra?

Nisi pitao "Zašto na kvantašu?"?
alselone alselone 14:59 30.04.2014

Re: alternativa?

Nisi pitao "Zašto na kvantašu?"?


Nisam?
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 15:04 30.04.2014

Re: alternativa?

tadejus
piramide takođe nisu moguće u današnjem bankarskom sistemu

А-ха ;-)
Real estate bubble

Не што те пирамиде нису могуће, него што ми немамо ту моћ.
Има ко има...
freehand freehand 15:34 30.04.2014

Re: alternativa?

alselone
Nisi pitao "Zašto na kvantašu?"?


Nisam?

Nisi. A nisi ni duhovit. Ali si dosadan za sve pare.
laziiprevare laziiprevare 15:47 30.04.2014

Re: alternativa?

I šta nastupa ako/kad nastupi slom tog reformskog pro EU kursa? Šta je sledeće?


Agonija i spušštanje na nižži civilizacijski nivo. (otpredsednica vlade i ministarka Kori Udovički)


Došlo je vreme da otkrijem istinu: to SMO uradili namerno.


Prema saznanjima "Vesti" iz vrha bezbednosnih službi, proteklih meseci intenzivno su trajali pregovori između jedne osobe iz vrha Ministarstva pravde Srbije i još jedne osobe iz Republičkog javnog tužilaštva o Simovićoj predaji. Međutim, svima je konce pomrsio Kalinić koji je preživeo Simovićeve hice. (jun 2010.)





Boris Tadić me pozvao jer nije želeo da padne odgovornost na njih za moju smrt . Ja ne znam zašto tužilaštvo ćuti, treba pitati tog Simovića, koga nikada u životu nisam ni čuo, ni sreo, a ko je njemu dao nalog? (Tomislav Nikolić, jun 2010)




Olja Bećković: Koliko puta je Šeselj iz Haga slao direktive da se javi Simoviću da ubije nekoga ?

Tomislav Nikolić: Ja znam za jednu ...

Olja Bećković: Mislim da Vi dugujete javnosti te odgovore, dakle ako zaista postoji čovek, koji šalje naloge da se neko ubije, pa to nije Vaša lična stvar.


Došlo je vreme da otkrijete istinu: Ko je to uradio namerno ? To nije Vaša lična stvar.
tadejus tadejus 15:48 30.04.2014

Re: alternativa?

freehand

Nisam razrađivao precizan sistem. Mada, da je neko devedesete pitao da li je u '92 moguć lanac piramidalnih štedionica, hiperinflacija i svo ludilo koje je nsatupilo - većina bi rekla ovo što i ti sada.Ono što sam ja siguran da postoji dovoljno prljave mašte i dovoljno nesputane volje da se u šrkipcu pribegne kreacijama tog tipa.


pa dobro sad predviđanje metodom "sve što je već bilo može i da se ponovi" nije baš neko sofisticirano predviđanje
naravno da bismo nekako mogli opet da zaratimo i opet da nam uvedu sankcije u toj mjeri da postanemo zatvoreni privredni sistem..
ali čak i da se to desi to više nije stanovništvo u kom je imovina dosta ravnomjerno raspoređena, u kom prosječno stanovništvo ima ušteđevinu, u kom su rođaci iz inostranstva lakovjerni u mjeri da polože pare uz obećanje dvocifrene kamate na stranu valutu, itd. itsl.
te se okolnosti ponoviti ne mogu

ono što bi moglo jeste da jorgovanka počne da odobrava zajmove vladi
efekat bi svakako bio hiperinflacija ali ni taj scenario ne smatram vjerovatnim

ima tu još mogućnosti
npr. turska i neke južno američke države su (ne bez uspjeha) testirale ideju da se administrativnim mjerama depoziti u stranoj valuti pretvore u domaću
cilj je bio suzbijanje dvovalutnog sistema
extreman primjer bi bio da ti država sutra kaže da ono evara što držiš u banci.. e to ti je od danas dinarska štednja, preračunato po aktuelnom kursu..
niko nije išao baš tako daleko ali može i to da se uradi
svašta može
ono što je radio sloba nije realno, da ne kažem i da je nemoguće

te tipujem na dalje postepeno srozavanje patežne moći i životnog standarda do nivoa gdje nas prime u klub kao zadnje od zadnjih
šta će u međuvremenu da nam se desi na kulturno/civilizacijskom nivou.. to ćemo da vidimo
tadejus tadejus 15:50 30.04.2014

Re: alternativa?

Predrag Brajovic

tadejuspiramide takođe nisu moguće u današnjem bankarskom sistemuА-ха ;-)Real estate bubbleНе што те пирамиде нису могуће, него што ми немамо ту моћ.Има ко има...


ti izgleda miješaš teoriju ponci šeme (ili piramidalnog finansiranja) i teoriju tržišnog mjehura
a sličnosti skoro da nema

a onda dalje o moći...
svašta ti tu nešto miješaš, rekla bih
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 16:31 30.04.2014

Re: alternativa?

tadejus
Predrag Brajovic

tadejuspiramide takođe nisu moguće u današnjem bankarskom sistemuА-ха ;-)Real estate bubbleНе што те пирамиде нису могуће, него што ми немамо ту моћ.Има ко има...


ti izgleda miješaš teoriju ponci šeme (ili piramidalnog finansiranja) i teoriju tržišnog mjehura
a sličnosti skoro da nema

a onda dalje o moći...
svašta ti tu nešto miješaš, rekla bih

Очекиван одговор.

Банкари су познати као поштени људи несклони финансијским спекулацијама на светском тржишту: некретнина, робе, зајмова, обвезница... Без њихове преварне намере real estate bubble није био могућ. Но, стварно не бих губио даље време.

Кога можда занима, ево ОВДЕ понешто о теми сличности и разлика real estate bubblea и Ponzi scheme.
tadejus tadejus 16:45 30.04.2014

Re: alternativa?

Predrag Brajovic
Очекиван одговор.Банкари су познати као поштени људи несклони финансијским спекулацијама на светском тржишту: некретнина, робе, зајмова, обвезница... Без њихове преварне намере real estate bubble није био могућ. Но, стварно не бих губио даље време.Кога можда занима, ево ОВДЕ понешто о теми сличности и разлика real estate bubblea и Ponzi scheme.


jao brate šta si tek ovde pobrkao...
kakvi crni bankari kad se govori o jezdi i dafini..
aman

no dobro, zanemarimo, pretpostavimo da ovde u stvari ne diskutujemo o mogućim ishodima aktuelne politike u Srbiji, nego o problemima finansijskih rizika..
čak i tad
namjera bankara nikad nije da navede stanovništvo da kupuje precjenjena sredstva (bile to kuće, akcije ili šta treće)
ni bankaru to nije u interesu (pogotovo ne ako se obezbjeđuje hipotekom)..
namjera investicionog fonda bi to mogla da bude ali u poslednjoj hipotekarnoj američkoj krizi i to je samo usputna epizoda koja je išla uz namjeru američke vlade da privuče što više birača omogućavajući im da kupe kuće koje ne mogu priuštiti..
nije da to ikakve veze ima sa poncijevom šemom
jer nema
ili ajde, de, ima, koliko i rast djeteta od rođenja do adolescencije, dostignuća nauke na polju genetskog inžinjeringa.. i tako još nekih pojava..
no dal ima poente tražiti sličnosti u navedenim pojavama...
pa još u kontekstu predviđanja naše političke i ekonomske budućnosti..
ne
mislim da ipak nema
no razumijem da se nekakva blogo reputacija mora braniti
alselone alselone 17:10 30.04.2014

Re: alternativa?

A nisi ni duhovit. Ali si dosadan za sve pare.


Cini mi se da si nesto pobrkao. Ti si meni pritrcao sa, kako ti vec volis da kazes, kursadzijskom saljivoscu.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 18:02 30.04.2014

Re: alternativa?

namjera bankara nikad nije da navede stanovništvo da kupuje precjenjena sredstva (bile to kuće, akcije ili šta treće)
ni bankaru to nije u interesu (pogotovo ne ako se obezbjeđuje hipotekom)..

:))))))))))
Банкари раде за плату и бонусе, ваљда то знаш, и не ризикују своју имовину. Њима је у интересу да продају своју робу. Њихова роба је новац.

Јеботе, негираш целу светску финансијску кризу :))))
No Income No Job no Assets Loans Ово су тзв. НИНЏА кредити, за куповину прецењених некретнина. Ево њихове суштине: the only thing an applicant had to show was his/her credit rating, which was presumed to reflect willingness and ability to pay. То јест -- нема везе каква су ти примања, ако покажеш ЖЕЉУ, добићеш кредит.
tadejus
ne
mislim da ipak nema
no razumijem da se nekakva blogo reputacija mora braniti

Океј.
Уобичајено смарање...
И уметање нечега што нисам рекао или нисам мислио.
Но, рекох: не бих да губим време.
Мада -- утврдили смо да светске кризе није ни било и да је похлепа капитала (читај: коме су банкари извршиоци) није направила...

У којој лабораторији ти живиш?
angie01 angie01 18:53 30.04.2014

Re: alternativa?

Da na kolenima zamolimo Koštunicu da se reaktivira.


je l onog sto je pustio mirumarkovic i sina joj, nosaca gajbica, da pobegnu sa 4 milijarde evrica?
blogovatelj blogovatelj 19:28 30.04.2014

Re: alternativa?

Ali si dosadan za sve pare.


Samo bih da se unese u zapisnik da si prvi počeo da vređaš.
I da mu dajem preporuke sa zadovoljstvom. I da me od srca nasmeje.
Šta ću kad volim kvantaš stajl humor.
8c_competizione 8c_competizione 19:33 30.04.2014

Re: alternativa?

Da na kolenima zamolimo Koštunicu da se reaktivira. Jer za vakta njegovog, iako je kažu neobavešten i nesposoban, trista hiljada ljudi više nego danas je imalo posao, a plata je bila cca 100 E veća u proseku.


da izvines Free malko za Kostunjavog, zajebi ti to. sve je krenulo naopako od kako je on poceo za nesto da se pita. Krletovi samo zavrsili posao, a Vucicevci sada udaraju kajle u sanduk!
hoochie coochie man hoochie coochie man 20:29 30.04.2014

Re: alternativa?

I šta nastupa ako/kad nastupi slom tog reformskog pro EU kursa? Šta je sledeće?


Pa desiće se ono što se o čemu se sada samo priča.
Samo će se to tada dešavati stihijski i na drastičan naćin, a sada to može kontrolisano i da manje boli.
Tada neće imati para za penzije, plate, subvencije, nege trećeg lica, porodilje, socijalne slučajeve... I neće trebati ničija odluka da se to smanjuje jer para neće biti pa će se deliti neka crkavica od onoga što se nekako skrpi.

Desiće se to da se ni sa kim ne može pregovarati nego se moraju ispunjavati postavljeni uslovi.
Neko, ko bude imao interes, ko god to bio, Rusi, Ameri, EU, MMF da udeli neku crkavicu postaviće svoje uslove oko kojih nema pregovora. Npr, smanjite penzije za 70%, otpustite 50% činovnika, smanite vojsku za 80%, pa ćemo vam dati malo para.
Imaćemo nemire i štrajkove ali oni koji imaju pare se neće smilovati.
Grčka puta dva, otprilike.


freehand freehand 20:36 30.04.2014

Re: alternativa?

alselone
A nisi ni duhovit. Ali si dosadan za sve pare.


Cini mi se da si nesto pobrkao. Ti si meni pritrcao sa, kako ti vec volis da kazes, kursadzijskom saljivoscu.

Ne, Alsalone: ti si Krstiću pritrčao čim si video prvi njegov komentar, sa svojim već uobičajenim besmislicama. I sa njima nastavio.
Kako da ti to objasnim: da si na bilo koji smislen način iskazao bilo kakvo mišljenje, da si izrazio bilo kakav stav, da si opovrgao bilo koju njegovu tezu, da si mu se suprotstavio makar i kao Endži, da si učinio bilo šta a da to nije već tako smorno ponavljanje iste matrice - ok. Ali čoveče... Dosadno je, bez sadržaja, bez smisla, bez duha.
To što imaš fanove koji reaguju po navici - ne menja ništa na stvari. Samo povećava količinu besmisla.
blogovatelj
Ali si dosadan za sve pare.


Samo bih da se unese u zapisnik da si prvi počeo da vređaš.
I da mu dajem preporuke sa zadovoljstvom. I da me od srca nasmeje.
Šta ću kad volim kvantaš stajl humor.

Ne znam o kakvom zapisniku pričaš, a ne znam ni o kakvim uvredama pričaš?
Ja ovde nikoga nisam vređao.
A što se zajedničkog smisla za humor tiče - mašala i aferim. Samo se preporučujte.
freehand freehand 20:39 30.04.2014

Re: alternativa?

predatortz
I šta nastupa ako/kad nastupi slom tog reformskog pro EU kursa? Šta je sledeće?


Kad se izređaju svi proevropski reformatori, ako od nas nešto pretekne, ostaje nam samo jedno:

Da na kolenima zamolimo Koštunicu da se reaktivira. Jer za vakta njegovog, iako je kažu neobavešten i nesposoban, trista hiljada ljudi više nego danas je imalo posao, a plata je bila cca 100 E veća u proseku.

Ih, a tek za vreme Branka Mikulića?!
Moram da ti kažem da odavno nisi bio u ovakvoj minus fazi sa kvalitetom komentara.
angie01 angie01 20:58 30.04.2014

Re: alternativa?

da si mu se suprotstavio makar i kao Endži,





...mis'im, sta si ti, cuvar tekovina ds-a?

nisam se uoste suprostavljala Krsticu, u tu raspravu na taj nacin sam upala posle napada na anonimnost blogera-koji uopste nije bio korektan i prilicno je bio uvredljiv,-...ostalo u nastavku jeste bilo moje misljenje o onome o cemu se pricalo.

...mislim, ne razumem tvoju intonaciju vrhovnog procenitelja.
freehand freehand 21:04 30.04.2014

Re: alternativa?

angie01
da si mu se suprotstavio makar i kao Endži,





...mis'im, sta si ti, cuvar tekovina ds-a?

nisam se uoste suprostavljala Krsticu, u tu raspravu na taj nacin sam upala posle napada na anonimnost blogera-koji uopste nije bio korektan i prilicno je bio uvredljiv,-...ostalo u nastavku jeste bilo moje misljenje o onome o cemu se pricalo.

...mislim, ne razumem tvoju intonaciju vrhovnog procenitelja.

Ma bitno je da razumeš svoju intonaciju vrhovne proceniteljke, uz to nezavisne intelektualke dok ja čuvam tekovine ds...

Ovaj... Otkud ovaj ds?
Ako ja sad tebi pomenem ČeduBebuVecuPecu, Bikisrki i tako dalje - jel će to onda razmenu da dovede na egal?

Edit: e da, šta sam ja: ja sam Frihend, domaćin ovde. I više volim pametne, lucidne i makar smislene komentare čak i ako se sa njima ne slažem, nego one druge.
angie01 angie01 21:13 30.04.2014

Re: alternativa?

Ako ja sad tebi pomenem ČeduBebuVecuPecu, Bikisrki i tako dalje - jel će to onda razmenu da dovede na egal?


apsolutno nemam nista sa pomenutima!

nisti sa bilo kakvim grupacijama-obicno reagujem, imam neki stav na osnovu naceg konkretnog, dela, mislajenja.


Ma bitno je da razumeš svoju intonaciju vrhovne proceniteljke,


zar nisi ti u svom obracanju alsu, da ne ulazim u ostali deo, iz meni nepoznatog razloga, maliciozno ubacio i mene?- na to sam ti odgovorila, nating els!
freehand freehand 21:18 30.04.2014

Re: alternativa?

apsolutno nemam nista sa pomenutima!

nisti sa bilo kakvim grupacijama-obicno reagujem, imam neki stav na osnovu naceg konkretnog, dela, mislajenja.

Ali znaš da ja imam sa ds? I to si zaključila iz nečega na ovom blogu?
zar nisi ti u svom obracanju alsu, da ne ulazim u ostali deo, iz meni nepoznatog razloga, maliciozno ubacio i mene?- na to sam ti odgovorila, nating els!

Ne znam šta je intonacija "vrhovnog procenitelja"? Izneo sam mišljenje kao i ti. I?
Na osnovu čega? Na osnovu desetine komentara na Krstićevom blogu, a sastavljenih od... Nečega.
srdjan.pajic srdjan.pajic 21:22 30.04.2014

Re: alternativa?

blogovatelj
Ali si dosadan za sve pare.


Samo bih da se unese u zapisnik da si prvi počeo da vređaš.
I da mu dajem preporuke sa zadovoljstvom. I da me od srca nasmeje.
Šta ću kad volim kvantaš stajl humor.


Blogi, dodji ovamo, zagrli me, pa da zajedno gledamo ovu porodičnu seriju: Šorka medju Kusradžijama.

Zezam se, ali mećem 20 dolara (američkih) da će alse da popusti pod Frihendovim naletima, to jest da će poslednji komentar u nizu biti Frikijev. Jel prihvataš?



freehand freehand 21:27 30.04.2014

Re: alternativa?

srdjan.pajic
blogovatelj
Ali si dosadan za sve pare.


Samo bih da se unese u zapisnik da si prvi počeo da vređaš.
I da mu dajem preporuke sa zadovoljstvom. I da me od srca nasmeje.
Šta ću kad volim kvantaš stajl humor.


Blogi, dodji ovamo, zagrli me, pa da zajedno gledamo ovu porodičnu seriju: Šorka medju Kusradžijama.

Zezam se, ali mećem 20 dolara (američkih) da će alse da popusti pod Frihendovim naletima, to jest da će poslednji komentar u nizu biti Frikijev. Jel prihvataš?


E moj Šabane, iz koje si ti lige kad si krenuo sa ovakvim uvlačenjem? Jebi ga, tebi i one televizijske kursadžije moraju po dva puta da prepričavaju sa objašnjavenjem.
Drž se ti tvojih traperskih, ti su ti taman.
angie01 angie01 21:40 30.04.2014

Re: alternativa?

Ali znaš da ja imam sa ds?


pitala sam, jer se tako ponasas- ne samo na ovom blogu...jer skaces ljudima u oci, kao da si licno povredjen.


Ne znam šta je intonacija "vrhovnog procenitelja"?


to kako karakterises tudje komentare.

da, i ja volim kada je neko duhovit i kada kaze nesto smisleno, sto ne bih bas mogla da prepoznam u ovakvom nacinu komunikacije.

niti zelim da nastavim ove krugove preganjanja, koji nemaju nikakvu svrhu i besmisleni su.

rekoh- reagovala sam na tvoj pokusaj revansa:), tvoje tendenciozno pominjanje mene, bez bilo kakve potrebe.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana