Istorija| Ljudska prava| Zdravlje| Život

Ko je oklevetao Edipa?

Vojislav Stojković RSS / 03.10.2019. u 23:07

                                          Okružnom sudu Šabac

Predmet: Zahtev za rehabilitaciju Edipa.

Na osnovu čl. 1. 2 i 3. Zakona o rehabilitaciji (Službeni glasnik RS, br. 33/2006), zahtevam da Sud rehabilituje Edipa  kao i nepoznat broj muškaraca, koji su na bilo koji način pretrpeli duševnu bol  zbog posledica klevete nanesene ne samo Edipu, već  i muškoj populaciji uopšte.


                                            O b r a z l o ž e nj e

Prilažem kopiju Ediipove biografije, a koju je na svoj način napisao izvesni Sofokle i čiji je orginal sačuvan u Aleksandrijskoj biblioteci.

Edip, rođen nepoznate godine pre nove ere u Tebi,  Grčka, od oca Laja i majke Jokaste.

7419.jpg

Njemu je  još kao novorođenčetu, starom samo nekoliko dana, njegov rođeni otac Laj, inače po zanimanju kralj,  probušio stopala, vezao ih remenjem i ostavio ga u šumi podno planine Kiterona, kako bi ga proždrle divlje zveri.  Laj je to učinio iz straha od strašnog prokletstva koje je trebalo da progoni njegov rod do trećeg kolena, a prva  žrtva tog prokletstva morao je biti on sam. Prorečeno mu je da će umreti od ruke svog sina. Zahvaljujući nepoznatom pastiru dete je spašeno, a zatim usvojeno od Poliba, korintskog kralja, koji mu je, zbog probušenih stopala, i nadenuo ime Edip. Vaspitala ga je Polibova žena Meropa i on je srećno odrastao u Korintu, sve dok ga jedan pijani Korinćanin nije nazvao nahodom. Edip odlazi u Delfe da bi saznao svoje poreklo. Međutim, izvesna Pitija, umesto da mu otkrije prošlost, proriče mu budućnost po kojoj će on ubiti svoga oca i oženiti se svojom majkom.  Veoma potrešen zbog tog saznanja mladi Edip se ne vraća u Korint već odlazi u beli svet kako bi izbegao prst sudbine. Na putu za Tebu sreće oholog starca koji ga udari štapom, a snažni Edip mu u afektu uzvrati i nehotice ga ubije. Produžava u Tebu, ne znajući da je oholi starac kralj Tebe i njegov pravi otac. Usput spašava grad od nemani, a građani ga proglašavaju kraljem, ženi se kraljevom udovicom Jokastom, ne znajući da je ona njegova majka, i sa njom izrodi četvero dece. Mnogo kasnije, u  tragičnm nizu događaja, Edip će, kad  sazna da je ubio svog oca, oženio se svojom majkom i s njom imao decu, sam sebe oslepiti i otići u dobrovoljno izgnanstvo, gde je do smrti kajao svoje grehe i kleo targičnu sudbinu.

 

Iznete činjenice iz Ediipove biografije nedvosmisleno pokazuju:

ad1.  Edip je ubio Laja nehotično i ne znajući da mu je otac.

ad2.  Motiv ubistva nije mogla biti ljubomora, a ni bilo koja vrsta rivaliteta.

ad3.  Edip je od svoje majke Jokaste odvojen treći dan po rođenju.

ad4.  Edip je oženio Jokastu ne znajući da mu je majka.

Edipa, najtragičnijeg junaka antičke Grčke, oklevetao je jedan bečki lekar, koji umesto da leči hemoroide  svojim bogatim i zadriglim sugrađanima, što mu i jeste bio posao, u oktobru 1897.g. objavljuje rad Edipov kompleks. U tom radu se tvrdi  da muško dete počev od treće, pa do pete godine oseća seksualnu privlačnost prema majci, a rivalstvo i agresivnost prema ocu.  Samo zbog straha da ga otac ne kastrira, trogodišnji dečaćić ne realizuje svoje incestuozne namere, te se kod njega javlja Edipov kompleks ispoljen kao želja za oceubistvom.

 

7420.jpg

 

Reč je, poštovani sude, o Sigmundu Frojdu, rođenom 6. maja 1856.g. u Frajburgu, od oca Jakoba, trgovca vunom i majke Amalie, domaćice.

O moralnim, a i stručnim kavalitetima imenovanog  dovoljno govore sledeći podaci:

-          Svoje ime Sigismund Schlomo Freud promenio je 1877. u Sigmund Frojd.

-          O njegovoj mladosti malo se zna, jer je u dva navrata, 1885. i 1907. g. lično uništavao spise na osnovu kojih bi se moglo doznati više.

-          Svaki je dan štucovao bradu i brkove kod istog brijača, svake subote kartao s istim društvom.

-          Već posle 11 godina braka sa lepom i strastvenom Martom, prekida intimne 

7421.jpg

odnose.  Bio je ljubomoran, isključiv, uveren da su žene ograničene svojim polom.

 

-          Sa svim svojim saradnicima i prijateljima se posvađao i razišao -  Brojerom, Lakanom, Jungom, Rankom , Ferencijem…

-          Uživao je opojnu drogu kokain, pravdajući svoj porok navodnim eksperimentima.

-          Svoje pacijente je lečio kokainom, hipnozom i psihoanalizom.

-          Posvetio se lečenju histerije, za koju je također smatrao da ima seksualne uzroke, ali po vlastitom priznanju nikad nije izlečio ni jednu svoju pacijenticu.

Poštovani sude, nije teško zaključiti da je taj čovek sumnjivih moralnih i stručnih  kvaliteta neopravdano oklevetao Edipa, a zatim svoju koncepciju Edipovog kompleksa, proširio na čitavu mušku populaciju.

 

On je to učinio da bi umirio svoju savest, osećaj greha iz detinjstva. Naime, kada je Sigismundu bilo četiri godine, njegov otac Jakob se sa porodicom seli u Beč, jer mu trgovina vunom u Frajburgu više nije bila isplativa. Velika porodica Frojdovih, (dvojica Jakobovih sinova iz prvog braka i sedmero dece iz drugog braka sa Amelijom, među kojima je Sigismund bio najstariji,) smestila se u maleni bečki stan. Sigismundova majka Amelija je bila 20 godina mlađa od njegovog oca Jakoba, te je četverogpdišnji dečak slušao, a ponekad, namerno ili nenamerno, gledao seksualne intimnosti svoje majke i oca. Taj čin nije mogao razumeti, doživeo ga kao svojevrsnu majčinu izdaju, a oca zamrznuo. Kad je odrastao i postao lekar, svoje traume iz detinjstva namerno i s predumišljajem preneo je na sav muški rod.

Na osnovu svega iznetog jasno je  da Sud ima dovoljno dokaza na osnovu kojih, u skaldu sa Zakonom, mora doneti pravosnažno rešenje o  rehabilitaciji Edipa kao i svih muškarca kojima su  dr Frojd i njegovi mnogobrojni sledbenici postavili dijagnozu Edipov kompleks ili nerazrešena edipalna situacija i time im naneli neslućenu duševnu bol.

 

Napomena: Ja, poštovani sude, od svoje  treće  do pete godine, a ni kasnije,  nisam  imao ni najmanje seksualne porive prema svojoj majci. Zbog majke nikad nisam osetio ni najmanji riivalitet  prema ocu,  niti sam bilo kada nameravao da ga ubijem. Ni jedan psihijatar mi nikad nije postavio bilo kakavu dijagnozu, jer ja kod psihijatra nikad nisam ni bio. Stoga je jasno da  vam se ne obraćma iz ličnih razloga, već  prvenstveno zbog rehabilitacije pokojnog  Edipa, tog tragično postradalog grčkog građanina, koji je neopravdano oklevetan. Ukoliko sud pozitivno reši moj zahtev i rehabilituje Edipa, automatski će biti skinuta  i anatema sa vascelog  muškog roda, po kojoj smo  svi  mi muškarci  još od ranog detinjstva incestualni manijaci, a dočim malo porastemo, mračne oceubice. 

................... 

Reč je, naravno , o retrospektivi - pogledu unazad. 



Komentari (43)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

nsarski nsarski 23:29 03.10.2019

Iver i klada


Unuk Sigmunda Frojda, Sir Clement Frojd je bio član britanskog Parlamenta, u privatnom životu pedofil, silovatelj, i osumnjičen za ubistvo trogodišnjeg deteta. Sve ovo posmrtno otkriveno. Pre toga se niko nije usuđivao. Nešto kao sa J. Epštajnom. Vladajući narativ, jbg, da citiram termin rabljen par blogova niže.



Zamisli kakvo slatko uzbuđenje doživljava 12-godišnja devojčica kada krene da je napastvuje ovakav zavodnik i Apolon.

Uopšte, priča o Frojdu, "histeriji", psihoanalizi i sličnim mentalnim akrobacijama zaslužuje ozbiljnu raspravu i istragu.
Tvoj tekst je dobar uvod.
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 23:41 03.10.2019

Re: Iver i klada

nsarski
Vladajući narativ, jbg, da citiram termin rabljen par blogova niže.

Nije sve u narativu, nešto je i u genima.
mariopan mariopan 07:09 04.10.2019

Re: Iver i klada


Uopšte, priča o Frojdu, "histeriji", psihoanalizi i sličnim mentalnim akrobacijama zaslužuje ozbiljnu raspravu i istragu.
Tvoj tekst je dobar uvod.


Pogotovo o "histeriji". Pod tom se dijagnozom krilo svašta, a lečilo lobotomijom ili strujom. Važilo za žensku bolest.

Pa ako ti se više ne sviđa sopstvena žena lako si mogao da je se rešiš na legalan način, "lečenjem".

Kako li su žene preživele ta mračna vremena ne znam.

nsarski nsarski 07:33 04.10.2019

Re: Iver i klada

Pogotovo o "histeriji". Pod tom se dijagnozom krilo svašta, a lečilo lobotomijom ili strujom. Važilo za žensku bolest.


Jedno od objašnjenja je da je u pitanju "lutajuća materica" koja izaziva histeriju.
mariopan mariopan 07:48 04.10.2019

Re: Iver i klada

nsarski
Pogotovo o "histeriji". Pod tom se dijagnozom krilo svašta, a lečilo lobotomijom ili strujom. Važilo za žensku bolest.


Jedno od objašnjenja je da je u pitanju "lutajuća materica" koja izaziva histeriju.


Da, jadne žene u rukama tih hohštaplera, jer neki su samo to i bili.

A onaj Frojdov unuk liči na manijaka, da se čovek naježi.

Zaklonjeni titulama, novcem i položajem, rade grozomorne stvari čak i u današnje vreme, i to se sazna tek posle smrti.

Dovoljno je da budu poznati, bogati i popularni kao Majkl Dzekson na primer, pa da mogu da rade sta hoće?

A Edipa razvlače po sudovima još uvek?

On bar nije bio pedofil.
martin_krpan martin_krpan 09:31 04.10.2019

Re: Iver i klada

nsarski

Unuk Sigmunda Frojda, Sir Clement Frojd je bio član britanskog Parlamenta, u privatnom životu pedofil, silovatelj, i osumnjičen za ubistvo trogodišnjeg deteta. Sve ovo posmrtno otkriveno. Pre toga se niko nije usuđivao. Nešto kao sa J. Epštajnom. Vladajući narativ, jbg, da citiram termin rabljen par blogova niže.



Zamisli kakvo uzbuđenje doživljava 12-godišnja devojčica kada krene da je napastvuje ovakav zavodnik i Apolon.

Uopšte, priča o Frojdu, "histeriji", psihoanalizi i sličnim mentalnim akrobacijama zaslužuje ozbiljnu raspravu i istragu.
Tvoj tekst je dobar uvod.


Kakve veze Frojd ima sa svojim unukom? I sin i unuk su mogli da postanu psihopate na mnogo raznih načina. Diskreditacija Frojda po osnovu unuka je eugeničarska talibanija.
tasadebeli tasadebeli 09:46 04.10.2019

Re: Iver i klada

martin_krpan
nsarski

Unuk Sigmunda Frojda, Sir Clement Frojd je bio član britanskog Parlamenta, u privatnom životu pedofil, silovatelj, i osumnjičen za ubistvo trogodišnjeg deteta. Sve ovo posmrtno otkriveno. Pre toga se niko nije usuđivao. Nešto kao sa J. Epštajnom. Vladajući narativ, jbg, da citiram termin rabljen par blogova niže.



Zamisli kakvo uzbuđenje doživljava 12-godišnja devojčica kada krene da je napastvuje ovakav zavodnik i Apolon.

Uopšte, priča o Frojdu, "histeriji", psihoanalizi i sličnim mentalnim akrobacijama zaslužuje ozbiljnu raspravu i istragu.
Tvoj tekst je dobar uvod.


Kakve veze Frojd ima sa svojim unukom? I sin i unuk su mogli da postanu psihopate na mnogo raznih načina. Diskreditacija Frojda po osnovu unuka je eugeničarska talibanija.





И ја то исто мислим. Овде кошава толико дува да сви Београђани и све Београђанке имају по дифолту врло бистре очи, а при томе им и ивер обично пада врло далеко кладе.

nsarski nsarski 10:01 04.10.2019

Re: Iver i klada

Kakve veze Frojd ima sa svojim unukom?


O ovome bi možda mogla da se povede ozbiljnija diskusija, ali pošto si ti raspoložen za pljuvačinu ja ti se samo zahvaljujem na komentaru. Live long and prosper.
tasadebeli tasadebeli 10:16 04.10.2019

Re: Iver i klada

nsarski
Kakve veze Frojd ima sa svojim unukom?


O ovome bi možda mogla da se povede ozbiljnija diskusija, ali pošto si ti raspoložen za pljuvačinu ja ti se samo zahvaljujem na komentaru. Live long and prosper.




Проспер ту Просперо.

(Prosper to Prospero.)

Пунктум.





natasa_tasic_10 natasa_tasic_10 19:08 04.10.2019

Re: Iver i klada

Strasno. Meni nije jasno zasto uopste postoje takvi bolesnici
Черевићан Черевићан 00:23 04.10.2019

in effectu

O stručnim kavalitetima imenovanog dovoljno govori sledeće

богме Dr. Freud је усталас'о јавност
после њега богме ништа није исто,
разгрн'о нам Id је, Superego, Ego,
сексуалност и тиме слудио начисто
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 06:30 04.10.2019

Re: in effectu

Черевићан
.. и тиме слудио начисто

amika amika 11:34 04.10.2019

Захтев се одбија

Захтев се одбија
1. због ненадлежног суда
2 Софокле је написао око 130 драма, последњу у 90. години и не може се узимати као веродостојан извештај за оптужницу.
3. Поступак против др Фројда се већ води деценијама и остаће следећим генерацијама да га разреше.
4. Фројд је занимљивији по својим тумачењима снова, а табу тема секса му је наметнута због наших таблоидних интересовања и опсесија које треба детаљније размотрити.

Vojislav Stojković Vojislav Stojković 17:46 04.10.2019

Re: Захтев се одбија

U vreme kada sam pisao tekst taj sud ste isticao po brzopoteznim rehabilitacijama, pa sam mislio da na talasu tih brzih rehabilitacija nekako provučem i Edipa.

S druge strane, ako je ijednom Šapčaninu bilo kada data dijagnoza Edipovog kompleksa ili nerazrešene edipalne situacije, a statistički to je vrlo verovatno, Sud se može proglasiti nadležnim.
milisav68 milisav68 18:06 04.10.2019

Re: Захтев се одбија

U vreme kada sam pisao tekst taj sud ste isticao po brzopoteznim rehabilitacijama

Presude su bile drastično brže.
shone shone 14:17 04.10.2019

Sigmundizacija


Štovani Vojislave.

Nisam našao podatak koje porodično poreklo vuče Sigmund - ono po starini. Meni zvuči kao da je nešto iz Valhalle

Nameće se novi momenat koji je i sam Sigmund baveći se ,,Edipičkovštinom,, skrajnuo a to su aspekti edipovog kompleksa kod dece u homoseksualnim brakovima. U obe verzije homoseksualnih brakova mali Edip bi bio u teškoj dilemi koga će da skrati za glavu - ako razumete dilemu.
Što reče Sarski ,,o ovome bi možda mogla da se povede ozbiljnija diskusija,,.

Potpuno novo svetlo na genezu ovog narativa daje podatak da je otkriveno izgubljeno pismo Jokaste iz Tebe upućeno Edipu koji je več uveliko prašio u izgnanstvu i koje u slobodnijem prevodu Ericha Von Danikena glasi:
,,Sine Edipe vrati se,oprašta ti sve tvoja mama!,,

Mislim, ako razumete šta sam hteo da primetim.
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 17:41 04.10.2019

Re: Sigmundizacija

Mislim da razumem.
shone shone 18:08 04.10.2019

Re: Sigmundizacija

Mislim da razumem.


Šalu nastranu na stranu.

Ova tema je pravo osveženje na blogu. Ako do isteka vremena Sigmund ne bude regrutovan u partizanskog komesara, četničkog vojvodu ili počasno učlanjen u PUPS - pun pogodak.


Kako god
macak.tosa031 macak.tosa031 18:19 04.10.2019

Re: Sigmundizacija

shone

Štovani Vojislave.

Nisam našao podatak koje porodično poreklo vuče Sigmund - ono po starini. Meni zvuči kao da je nešto iz Valhalle

Nameće se novi momenat koji je i sam Sigmund baveći se ,,Edipičkovštinom,, skrajnuo a to su aspekti edipovog kompleksa kod dece u homoseksualnim brakovima. U obe verzije homoseksualnih brakova mali Edip bi bio u teškoj dilemi koga će da skrati za glavu - ako razumete dilemu.
Što reče Sarski ,,o ovome bi možda mogla da se povede ozbiljnija diskusija,,.

Potpuno novo svetlo na genezu ovog narativa daje podatak da je otkriveno izgubljeno pismo Jokaste iz Tebe upućeno Edipu koji je več uveliko prašio u izgnanstvu i koje u slobodnijem prevodu Ericha Von Danikena glasi:
,,Sine Edipe vrati se,oprašta ti sve tvoja mama!,,

Mislim, ako razumete šta sam hteo da primetim.

Pojasni!
macak.tosa031 macak.tosa031 18:20 04.10.2019

Re: Sigmundizacija

shone
Mislim da razumem.


Šalu nastranu na stranu.

Ova tema je pravo osveženje na blogu. Ako do isteka vremena Sigmund ne bude regrutovan u partizanskog komesara, četničkog vojvodu ili počasno učlanjen u PUPS - pun pogodak.


Kako god

Ma samo da ne ode kod ovih!
shone shone 18:26 04.10.2019

Re: Sigmundizacija

Pojasni!


Čaki ne usuđujem se ništa da objašnjavam nekome ko ima trocifreni IQ.
Tasa mi to nikad ne bi oprostio.

Ma samo da ne ode kod ovih!


Demokrata? Nema šanse.
predatortz predatortz 18:32 04.10.2019

Re: Sigmundizacija

Ova tema je pravo osveženje na blogu. Ako do isteka vremena Sigmund ne bude regrutovan u partizanskog komesara, četničkog vojvodu ili počasno učlanjen u PUPS - pun pogodak.


Ne, ali bih mogao da ga zamislim kao Šicera.
shone shone 18:35 04.10.2019

Re: Sigmundizacija

Ne, ali bih mogao da ga zamislim kao Šicera.


,,student nije zapalio žito,,
shone shone 18:34 04.10.2019

zaboravih

Ko je oklevetao Edipa?


Šta ćemo sa Elektrom?

Ako se aktiviraju ,,mizogenke,, eto belaja Stojkoviću.



Doduše tu se pokrljao sa Jungom oko ,,patentnog sertifikata,,

I dok se termin Elektrin kompleks često povezuje sa Frojdom, u stvari je Karl Jung osmislio termin 1913 godine. Frojd je odbacio termin i opisao ga kao pokušaj da „se naglasi analogija između ponašanja dva pola.“ Frojd je sam koristio termin ženstveno Edipovo ponašanje kako bi opisao ono što danas zovemo Elektrinim kompleksom.


P.S. More sve bi ja njih đuture u Šabac....

Vojislav Stojković Vojislav Stojković 18:59 04.10.2019

Re: zaboravih

Ako se ide dublje u analizu, a neki su išli vrlo duboko i tražili odgovor zašto je baš Frojd došao do teorije Edipovog kompleksa, sa dosta osnove se može zaključiti da je to zbog obrezivanja koje se kod naroda i religije kojoj je pripadao, ritualno sprovodi osmi dan po rođenju nad svim bebama muškog pola. Za bebe ženskog pola nešto tako bolno i strašno nisu uspeli smisliti, pa iz tog perioda i nemaju šta da potiskuju u podsvet.
shone shone 19:06 04.10.2019

Re: zaboravih

da je to zbog obrezivanja koje se kod naroda i religije kojoj je pripadao, ritualno sprovodi osmi dan po rođenju nad svim bebama muškog pola.


Evanđelje po Luki prenosi da je Isus bio obrezan osmog dana po rođenju (Luka 2:21). Osmi dan po rođenju novorođenče Isus je donesen u hram i obrezan shodno zakonu postojećem u Izraelu još od vremena Abrahama. Tom prilikom roditelji mu nadadoše ime Isus, kako je prema hrišćanskoj predaji blagovestio arhangel Gavrilo njegovoj majci Mariji.

Kasnije su se judeo-hrišćani pozivali na Isusovo obrezanje kao primer da je obrezanje obavezno za sve hrišćane. Međutim, u hrišćanstvu je obrezivanje veoma rano ukinuto, i donekle zamenjeno krštenjem.[1]


Da ovo je interesantno. Zašto je obrezivanje ukinuto u hrišćanstvu?

zbog obrezivanja koje se kod naroda i religije kojoj je pripadao, ritualno sprovodi


Zar je toliko opasno reći da je Sigmund bio Jevrejin?
shone shone 19:12 04.10.2019

Re: zaboravih

Za bebe ženskog pola nešto tako bolno i strašno nisu uspeli smisliti, pa iz tog perioda i nemaju šta da potiskuju u podsvet.


O da, smislili su još te kako.

I žene obrezuju?

https://www.b92.net/zdravlje/prevencija.php?yyyy=2011&mm=05&dd=30&nav_id=515542
Milan Novković Milan Novković 19:10 04.10.2019

Ma ...

... i anatema sa vascelog muškog roda, po kojoj smo svi mi muškarci još od ranog detinjstva incestualni manijaci, a dočim malo porastemo, mračne oceubice ...

... nema toga, odavno, a ako nekom od nas nisu rekli na vreme da "rat" nije završen ... bože moj

A Frojd - radio u svoje vreme i sa bazom znanja tog vremena, kreirao koliko je mogao.

Nači edipov komples, Elektra - nema toga, evolucija se potrudila ...

Naime, ima nešto kod nas što se zove: MHC (major histocompatibility complex)

On značajno dešiniše "miris" tela, zovimo ga "popularno" - feromone.

Što različitiji MHC između muškarca i žene, to su atraktivniji jedno drugom - tako evolucija selektovala, deca se rađaju sa kvalitetnijim imunim sistemom.

Kod bliske rodbine su MHC slični, tako priroda suzbija inbreeding i talasanje u kvalitetu genetskog materijala koji dajemo deci.

Treba paziti na pojedinačne primere, oni uvek mogu da budu pomereni iz raznih razloga.

Ima društava gde očevi ne kažnjavaju sinove, i odjednom u takvim društvima ni Fojd ne bi mogao da isčeprka materijal za istraživanje, iako se nešto nije ni trudio da ga hladnokrvno i kvalitetno bira.
shone shone 19:24 04.10.2019

Re: Ma ...

... nema toga, odavno, a ako nekom od nas nisu rekli na vreme da "rat" nije završen ... bože moj Kod bliske rodbine su MHC slični, tako priroda suzbija inbreeding i talasanje u kvalitetu genetskog materijala koji dajemo deci.


Jedan rat završi, otvara se novi.

Jednog dana neko će u komentaru napisati:

,,Nači nešto što se zove: MHC (major histocompatibility complex) - nema toga, evolucija se potrudila ...,,


Tako to ide sa evolucijom. Svako vrijeme ima svoju nafaku.
A bože moj u međuvremenu ,,u nešto se udarati mora,,

Milan Novković Milan Novković 19:59 04.10.2019

Re: Ma ...

shone
...

Tako to ide sa evolucijom. Svako vrijeme ima svoju nafaku.
A bože moj u međuvremenu ,,u nešto se udarati mora,,

...

U slučaju da samo misliš da si u pravu, a ne znaš koliko - kozmetika evoluirala, još samo ako im treba dozvola pa im dozvole - u slučaju da ti je MHC preblizak daminom, kupiš parfem koji ga "udalji"

Na sreću danas svi umemo da proverimo da nam je sva bliža rodbina na broju.
shone shone 20:17 04.10.2019

Re: Ma ...

U slučaju da samo misliš da si u pravu, a ne znaš koliko


Podsetio si me na davno zaboravljen film o ,,feromonima,,

hoochie coochie man hoochie coochie man 20:30 04.10.2019

Re: Ma ...

u slučaju da ti je MHC preblizak daminom, kupiš parfem koji ga "udalji"


Zna i glava da se izgubi zbg tih feromona, treba biti oprezan.

Ovako, da bi se odredio momenat prskanja protiv nekih insekata u voćarstvu, ljudi smislili prevaru, napravili feromon ženke, okače ga negde u voćnajku, i muškarčići ko ludi lete na njega.

Al đavola, ispod toga postave lepljivu podlogu i crvc, dok on skapira da tu nema ženke, znači od seksa ništa, on se zalepio za tu podlogu i..ode glava.

Posle ih ljudi nešto broje, sabiraju oduzimaju, računaju nešto, ali što se njih tiče feromon im glave dođe.
shone shone 20:31 04.10.2019

Re: Ma ...

Na sreću danas svi umemo da proverimo da nam je sva bliža rodbina na broju.


To ona priča o babi sa zvoncem na nozi ili tako nekako da baba zazvoni u mraku
shone shone 20:40 04.10.2019

Re: Ma ...

Ovako, da bi se odredio momenat prskanja protiv nekih insekata u voćarstvu, ljudi smislili prevaru, napravili feromon ženke, okače ga negde u voćnajku, i muškarčići ko ludi lete na njega.


Čuo sam priču, ortaci kupili neko Mađarsko sredstvo protiv komaraca za pecanje na Tamišu - kampovali. Uputstvo za upotrebu samo na Mađarskom. Namazali se dobro, komarci ih ojadili ko nikad do tad. Odneli nekom Mađaru da im prevede. Ono sredstvo koje se šprica pored šatora da privlači komarce i odvraća od ljudi. Nešto slično tvojoj priči samo veselije.
hoochie coochie man hoochie coochie man 20:43 04.10.2019

Re: Ma ...

Nešto slično tvojoj priči samo veselije.


Mnogo veselije :)
mariopan mariopan 21:08 04.10.2019

Re: Ma ...

Nešto slično tvojoj priči samo veselije.

Evo za tebe i Hučija, nisu feromoni ali je prevara na bazi mirisa i ukusa plus korisno da se nauči.

Kada sam imala baštu uvek bi krompirova zlatica napala lišće pa one njihove larve neprekidno žvaću li žvaću. Unište krompir ako se ništa ne preduzme.

Da ne bih prskala hemijom naberem mnogo koprive i potopim u bure sa vodom da odstoji na suncu dok se ne usmrdi, nekoliko dana jer mlada kopriva brzo satrune.

Onda se to procedi kroz najlon čarapu i metlicom poprska po krompiru. Lepo se vidi kako larve momentalno prestaju da jedu. Ne jedu jer im se ne sviđa ukus i miris a sunce na toplom letnjem danu njih dehidrira i uginu.

Sutradan nema nijedne.

Ta tečnost je i korisno đubrivo. Zalijete cveće ili voće.

Priroda je čudo. Dobro je znati i malo prirodnih sredstava za baštu?
shone shone 21:35 04.10.2019

Re: Ma ...

naberem mnogo koprive i potopim u bure sa vodom da odstoji na suncu dok se ne usmrdi, nekoliko dana jer mlada kopriva brzo satrune.


Da,čuo sam da to radi.
macak.tosa031 macak.tosa031 05:59 05.10.2019

Re: Ma ...

mariopan

...

Da ne bih prskala hemijom naberem mnogo koprive i potopim u bure sa vodom da odstoji na suncu dok se ne usmrdi, nekoliko dana jer mlada kopriva brzo satrune.

Onda se to procedi kroz najlon čarapu i metlicom poprska po krompiru. Lepo se vidi kako larve momentalno prestaju da jedu. Ne jedu jer im se ne sviđa ukus i miris a sunce na toplom letnjem danu njih dehidrira i uginu.

Sutradan nema nijedne.
...

A-joj, majko mila, kako to smrdi!
To ko nije osetio, ne može da poveruje.
To smrdi čak i smrdibubama.
mariopan mariopan 11:35 05.10.2019

Re: Ma ...

shone
naberem mnogo koprive i potopim u bure sa vodom da odstoji na suncu dok se ne usmrdi, nekoliko dana jer mlada kopriva brzo satrune.


Da,čuo sam da to radi.

Ja sam to nekoliko puta pisala po blogu, neće da se baci.
floki floki 20:22 04.10.2019

ja bih rekao...

... da je ovaj njegov nećak mnogo opasniji lik - edward bernays

on i onaj harold laswell i walter lippmann...
nsarski nsarski 20:35 04.10.2019

Re: ja bih rekao...

floki
... da je ovaj njegov nećak mnogo opasniji lik - edward bernays

on i onaj harold laswell i walter lippmann...


Da, slažem se, ali Bernays mu nije direktni direktni rod pa nisam hteo da izazivam. Inače si u pravu, Bernays je šampion.
shone shone 20:53 04.10.2019

Re: ja bih rekao...

Bernays je šampion.


Palestinac?
floki floki 21:09 04.10.2019

Re: ja bih rekao...

da, nije potomak ali mu je frojd bio u isto vreme i "rođeni" ujak i teča?

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana