Društvo| Sex

(NE) DAO VAM BOG DA STE OVIH DANA KEVIN SPEJSI

Vojislav Stojković RSS / 30.07.2023. u 15:06

Post je bez mnogo reči, samo dva linka. Prvi je iz 2017, a drugi je današnji.

Link prvi.

Link drugi.

 

 

Tagovi



Komentari (147)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

kamilo_emericki kamilo_emericki 17:10 30.07.2023

Odličan blog

Sa tužnim osmjehom čitam komentare sa prvog linka.
Nikome nisam hasum ali neke moralne gromade su se baš izblamirale. Sve princeze i prinčevi slobode koji priliku i poziv za linč ne mogu odbiti.
magnus magnus 21:05 30.07.2023

Re: Odličan blog

ovog su ubili partizani ,
nego ovih dana je bolje biti kevin spejsi nego kevin mitnik

freehand freehand 21:13 30.07.2023

Re: Odličan blog

magnus
ovog su ubili partizani ,



Razne su esesovce, ustaše a bogami i četnike i baliste ubili partizani. Kojih nam je najviše žao?
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 14:52 31.07.2023

Re: Odličan blog

kamilo_emericki
Sa tužnim osmjehom čitam komentare sa prvog linka.
Nikome nisam hasum ali neke moralne gromade su se baš izblamirale. Sve princeze i prinčevi slobode koji priliku i poziv za linč ne mogu odbiti.

Smatram da je tvoj komentar nepristrasan jer tada nisi ucestvovao u diskusiju. Zato je vredniji od nasih koji jesmo... na bilo kojoj strani.
angie01 angie01 15:04 31.07.2023

Re: Odličan blog

Vojislav Stojković
kamilo_emericki
Sa tužnim osmjehom čitam komentare sa prvog linka.
Nikome nisam hasum ali neke moralne gromade su se baš izblamirale. Sve princeze i prinčevi slobode koji priliku i poziv za linč ne mogu odbiti.

Smatram da je tvoj komentar nepristrasan jer tada nisi ucestvovao u diskusiju. Zato je vredniji od nasih koji jesmo... na bilo kojoj strani.


koliko razumem. ako se podigne opstuznica, nije dovoljno da to neko hoce, da oklevece, postoji i neki istrazni postupak, koji utvrdjuje osnove za tako nesto-posle je sve stvar nekih dokaza, zakona, odbrane koja zna kako da vozi slalom, porote, sudije, manje vise, ljudskog faktora,...svakako su ovakvi procesi ekstremno zahebani, pa jos u sferama u kojima obitavaju akteri- nama nedokucive mogucnosti- realno, potpuno smo aut za bilo kakvo objektivno procenjivanje,...mozemo da pricamo u ondosu na svoja shvatanja, obrazovanje, iskustva, merila vrednosti,...sve u svemu, nemamo pojma...isto oni, koji misle ovako, kao i oni, koji misle onako....
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 15:12 31.07.2023

Re: Odličan blog

freehand
magnus
ovog su ubili partizani ,

Razne su esesovce, ustaše a bogami i četnike i baliste ubili partizani. Kojih nam je najviše žao?

Većini četnika, pretpostavljam.
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 15:29 31.07.2023

Re: Odličan blog

angie01
realno, potpuno smo aut za bilo kakvo objektivno procenjivanje,...mozemo da pricamo u ondosu na svoja shvatanja, obrazovanje, iskustva, merila vrednosti,...sve u svemu, nemamo pojma...isto oni, koji misle ovako, kao i oni, koji misle onako....

U savremenim demokratskim državam građani su svoje pravo da sude i presuđuju po pitanjima krivičnih dela predali u ruke svojih država. Dakle, u ime građana sudi sud, jer je stručan i ima uvid u sve činjenice. Porota, u nekim, ne u svim pravosudnim sistemima, predstavlja građane.
U konkretnom slučaju K.Spejsija porota suda u Londonu je zaključila da on nije kriv, a zatim je sud doneo svoju oslobađajuću presudu.

Sud javnosti je nešto sasvim drugo, a javnost, kako su to predstavili mediji, Spejsija je osudila pre suđenja. Upravo o tome je bio onaj moj post iz 2017.g.

Može li se osuditi bilo ko, pre nego zvanični sud donese presudu. Ako može, a u ovom i mnogim drugim slučajevima, ne samo za seksualno zlostavljanje, pokazalo se da može, postavlja se pitanje veličine kazne: ko je određuje, a ko izvršava. Ako je to deo javnosti, mediji, društvene mreže i botovi, nismo daleko od vešanja na bandere i spaljivanja na trgovima ili bar od metka u leđa.
angie01 angie01 15:53 31.07.2023

Re: Odličan blog

Može li se osuditi bilo ko, pre nego zvanični sud donese presudu


otkud sad to moralisanje,...pa kod nas se svakodnevno neko proglasava kurvom-sto ako je uopste tacno, ne ugrozava nikog, nikome nije nanelo stetu, niti je to zlostavljanje,...jeste, al ne sa njene strane.

ne znam da li si me razumeo, ja bolje ne umem da objasnima,...tada, za vreme tvog prvog bloga, ja nisam potrcala da bacim kamen, dapace,...no sada, s obzirom na sva nova otkrica vezana za holivudske zveda u tom smislu i ceo paralelni univerzum, koji podrazumeva precuni prelazak preko zlostavljanja u svetu mocnika,...uzimajuci u obzir cudne Spejsijeve izjave- rekoh, ko bi to radio i zasto- ne mogu da zauzmem stav da je ta presuda cista kao suza-sustinski, ne znam, nemam pojma, kao ni ti, kao ni bilo ko ko se ovde javlja,...ne znamo ni kako je do te presude doslo,...mi svi zivimo u nekom sasvim drugom univerzumu nego sto je taj.

iskreno, volela bih da nije kriv,...meni je on bio jedan od onih one of a kind,...kao sto je i Christoph Waltz,...to su ti neponovljivi, fenomenalni virtuozi....al eto, nisam spokojna u tom razmiljanju, zbog svega sto sam navela, da se ne ponavljam.
dragosevacsutra dragosevacsutra 09:55 01.08.2023

Re: Odličan blog

ne mogu da zauzmem stav da je ta presuda cista kao suza-sustinski, ne znam, nemam pojma, kao ni ti, kao ni bilo ko ko se ovde javlja,...ne znamo ni kako je do te presude doslo,


za razliku od haskih 'presuda' koje su ciste kao suza


dragosevacsutra dragosevacsutra 20:41 02.08.2023

Re: Odličan blog

angie01
koliko razumem. ako se podigne opstuznica, nije dovoljno da to neko hoce, da oklevece, postoji i neki istrazni postupak, koji utvrdjuje osnove za tako nesto-posle je sve stvar nekih dokaza, zakona, odbrane koja zna kako da vozi slalom, porote, sudije, manje vise, ljudskog faktora,...svakako su ovakvi procesi ekstremno zahebani, pa jos u sferama u kojima obitavaju akteri- nama nedokucive mogucnosti- realno, potpuno smo aut za bilo kakvo objektivno procenjivanje,...mozemo da pricamo u ondosu na svoja shvatanja, obrazovanje, iskustva, merila vrednosti,...sve u svemu, nemamo pojma...isto oni, koji misle ovako, kao i oni, koji misle onako....


vidi nepismena curko -

Bivis i Bathed a ne Bivas i BaDhed;

uraTci a ne uraDci.

i finally,

dno dna je da ti nekoga zoves 'milijana'. krajnje degutantno.

a da ne pricamo da recimo osoba koju ti svesrdno podrzavas (da se ne lazemo, podrzavam je i ja) se zove bas tako - Milijana.

Ali ti to naravno ne znas niti ti je ikad palo na pamet da bi neko mogao tako da se zove in real life.

Sad michi sa onim tvojim gancijem i Kolinom pa duvajte zajedno u svirale.
I tezgarite po engelskim pabovima.




tessa1 tessa1 07:49 03.08.2023

Re: Odličan blog

dno dna je da ti nekoga zoves 'milijana'. krajnje degutantno.



Dragoševac, ne znam da li si ti proklet čovjek kao ja da riječi možeš čuti,

evo primjer, riječ, izgovaram tvrdo č,

zvuči: rjeeČ, ali baš tvrdo Č, podebljati ga jaČe. :)


Od 100% u par procenata gore dole, i do 107% :), bih pogodila ko kako priča da čujem govor, glas, izgovor prema onom što čitam, napisanom..

Malo sam spetljala, valjda će neko razumjeti šta mi je na umu.

Ukratko, nije problem Milijana, ni što me potvara, ne bira više načine da diskredituje, stavi me tamo gdje pripadam, u neku kantu manje vrijednih, stvara me kao Golema od blata i zla,

čujem kako izgovara Mljaana podrugljivo i ponižavajuće.


I Susan Tedeschi, za dobar dan svima. Što sam ovaj blagoslov podijelila s vama znak je samo jutros moje dobre volje. :)



tessa1 tessa1 07:52 03.08.2023

Re: Odličan blog

Poznavala sam davno dvije Milijane, jednu bucku, imala je vikendicu u crnogoričnoj šumi, i druga je kao dijete ličila na Princa, pjevača, ne mogu objasniti zašto, možda zbog kuštrave kose, ćubice na glavi, skoro je moja mama spominjala njenu sestru advokaticu i ja se sjetim Milijane djeteta ali likom ista Princ. :)
dragosevacsutra dragosevacsutra 08:11 03.08.2023

Re: Odličan blog

čujem kako izgovara Mljaana podrugljivo i ponižavajuće.




vidim da nastavlja

evo npr milijana,..kazi, gde sam se ja njoj ikada obratila, gde sam rekla bilo sta njoj licno ili bilo sta od onoga sto godinama bulaznu u krug, vredjajuci me najgore moguce,..ono primitivno pogani dvojac,...more mars.


jeli curko - jel se tako obracas i onoj pravoj milijani koju si ovde nebrojeno puta citirala, a da ni ne znas da se zena zaista zove milijana?

kozo svapska neopevana.
Colin_bgd Colin_bgd 15:38 03.08.2023

Re: Odličan blog

pa duvajte zajedno u svirale.
I tezgarite po engelskim pabovima.

E jes' budala, vala bas...

Solo, kao i obicno, zakaza', pa morem ja stavit, jelda...



ps. Slusajte ljudi produkciju prvo, pa onda pljuvanje...
dragosevacsutra dragosevacsutra 20:57 03.08.2023

Re: Odličan blog

jel i tebe sprecio rat da zavrsis fakultet pa si zbrisao u london da tezgaris po klubovima

dragosevacsutra dragosevacsutra 21:02 03.08.2023

Re: Odličan blog

Poznavala sam davno dvije Milijane, jednu bucku, imala je vikendicu u crnogoričnoj šumi, i druga je kao dijete ličila na Princa, pjevača, ne mogu objasniti zašto, možda zbog kuštrave kose, ćubice na glavi, skoro je moja mama spominjala njenu sestru advokaticu i ja se sjetim Milijane djeteta ali likom ista Princ. :)




ova o kojoj govorim je sa druge planete za devedeset devet nas sa ove. a koza koja je redovno pominje na blogu ni ne zna da se zena tako zove.

da imam zensko dete, zvala bi se milijana. po njoj.
tessa1 tessa1 03:45 04.08.2023

Re: Odličan blog

ova o kojoj govorim je sa druge planete za devedeset devet nas sa ove

Dragoševac, ispričaj nam svoju polovinu priče kada budeš raspoložen. :)
tessa1 tessa1 03:49 04.08.2023

Re: Odličan blog

ps. Slusajte ljudi produkciju prvo, pa onda pljuvanje...

Coline, znaš onaj događaj kad je tip iz vode vikao da nije Srbin,

tako zamišljam da ti u Londonu govoriš da nisi Srbin iz Bosne il nedajbože Bosanac,

ali pazi, gledam na to sa vedrije strane, uvijek možeš vikati da si npr Marina Abramović.
tessa1 tessa1 03:51 04.08.2023

Re: Odličan blog

promoter promoter 08:17 04.08.2023

Re: Odličan blog

tessa1
Na slovo M a nije Milijana

Kliknuo sam i kad se nisam šlogirao.
Kakva prašuma, strašno!
shmoo shmoo 08:22 04.08.2023

Re: Odličan blog

tessa1
znaš onaj događaj kad je tip iz vode vikao da nije Srbin


Како ти оно кажеш?

Усташка кучка?

Ма јок бре... Прецењујеш их.

То су све џукеле.

Најобичније домаће овдашње џукеле.

Знаш оне са репом пуним чичака што не смеју да те нападну спреда него ти се пришуњају отпозади да те уједу.

Јебем им матер ништачку.

tessa1 tessa1 10:10 04.08.2023

Re: Odličan blog


U ovom tekstu ima više,

i slika iz kratkog filma, srpske seljanke iz prve polovine prošlog stoljeća (Abramovićeva je ponovo otišla u Srbiju da bi napravila video-rad pod nazivom Balkan Erotic Epic (Balkanski erotski ep), u kojem se iskazuje njen direktan, komičan, a možda i ironično esencijalistički stav prema domovini), žene i muškarci imaju odnos sa zemljom, piše u zagradi, njen odnos prema domovini,

povješane srpske seljanke, streljane, žene u crnini (ne mislim na ove u crnom) a da to nije oral na bini, ona kleči u crnoj haljini, mladi muškarci joj prilaze, sinovi bi joj mogli biti, i turaju joj spolovili u usta, i itd, nisu za Švajcarce i Njujorčane atraktivan odnos prema domovini?


Prije neki dan pogledam statistiku silovanja u DE u proteklih par god, ponudili su u jednoj diskusiji o AfD a oni opet osvajaju vlast i glasove sa njom,

789 u 2022. i 50% su napravili ljudi stranog porijekla (nichtdeutschen),

razmišljam, 789 grupnih silovanja u jednoj državi i glavni adut je porijeklo tih 50-50% muškaraca tj predmet političkog sukoba.

I na ovom blogu mi pričamo o umjetniku i milionima koje će ili nije zaradio a ne pričamo da je više u svijetu nekažnjenih sexualnih prestupnika nego lažno optuženih ljudi kao npr on..


Sudeći po već usvojenoj modi dokazivanja našeg zločinačkog gena, traže ljudi odgovore zašto im se dešava loš život i ja to donekle razumijem,

i atraktivnosti radi porodice Kecmanović iz BiH (i njihove veze sa Mladićem) da se evo nekoliko mjeseci ne spomene da je u Mladenovcu žena izgubila ćerku i sina, za nekoliko mjeseci sveprisutna atmosfera linča neće pisati o žrtvi silovanja i poginulom djetetu u saobraćajkama nego da li je silovatelj radikal i Srbin iz Bosne i odakle je onaj što je vozio auto..

Kao i Marina, ne boli nju za domovinom ni uvo, zemlja u koju se tura spolovilo i žene od zemlju trljaju, da je boli ne bi to radila, i ovi ljudi virtuelni ne rade oni ništa za druge, sve za sebe i iz svog očaja i ko zna kojeg interesa.


Prije neki dan vidjela sam na nekom drugom profilu piše poznati Tviteraš iznad snimka gradonačelnika Bačke Palanke,

najfinija srbija alekdandra andzelkoviča vucica


I ja se zamislih, ne gledam snimak, nešto mi čudno, možda je gradonačelnik Anđelko, ali i poznato mi, aa, da, otac mu je Anđelko..


Da li bi pisalo iznad tog snimka da je Vučićev otac Dušan iz Paraćina, da ne nabrajam druge narode i narodnosti i koliko bi tek bilo pogrešno i osuđujuće, da li bi pisalo Aleksandra Dušanoviča Vučića, ne bi,

znate li vi kako se zove otac Slobodana Miloševića, ili Ante Pavelića, evo provjerila sam,


Svetozar i Mile, Svetozar je Slobodanov, Mile je napravio čika Antu.


Da, da, Anđelko je Vučićev otac zato što ga spominje često?, ali ovo “najfinija srbija alekdandra andzelkoviča vucica” je najfinija hajka i insinuacija na njegovo bosansko porijeklo, on kaže tj navodi misao da je taj u tom trenutku krvavi svijet gradonačelnika Bačke Palanke ne radikalski svijet nego krvavi svijet od oca Andželkoviča a mi svi znamo odakle je potekao?



tessa1 tessa1 10:26 04.08.2023

Re: Odličan blog

Šta bi tek bilo da imam vremena? :))


Ista, morate mi vjerovati. :)

dragosevacsutra dragosevacsutra 17:43 04.08.2023

Re: Odličan blog

Усташка кучка?


aj da vidimo jel ce da bude neki blog o oluji i 'ciscenju svog dvorista'; makar napisan i iz londona

(gde smo jel da proterani iz beograda (pa nismo zavrsili ni fakultet); nismo sami otisli kao krajisnici).


shmoo shmoo 19:42 04.08.2023

Re: Odličan blog

dragosevacsutra
Усташка кучка?


aj da vidimo jel ce da bude neki blog o oluji i 'ciscenju svog dvorista'; makar napisan i iz londona

(gde smo jel da proterani iz beograda (pa nismo zavrsili ni fakultet); nismo sami otisli kao krajisnici).






solo solo 10:21 05.08.2023

W I K E N D !

Најобичније домаће овдашње џукеле.

се пришуњају отпозади да те уједу.

Јебем им матер ништачку.




Sve je to plitak potok prijatelju moj za enokratno uporabo.

Best before 5. oktobar 2000.
solo solo 10:27 05.08.2023

Re: Colin_bgd

Solo, kao i obicno, zakaza', pa morem ja stavit, jelda...


Opet me ofirala tvoja žena?

Nije ok.

Stavljaj,stavljaj, da malo predahnemo.

Pravda za dojebnike!

Черевићан Черевићан 17:50 30.07.2023

memoro

таблоидне вести пратим ...са задршком
кад се све дорекне....тада им прилазим,
тако себе смишљено лишавам трилема
у улогу пресудитеља.. никад не залазим
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 14:56 31.07.2023

Re: memoro

De omnibus dubitandum, sem u subjekat koji sumnja - cogito ergo sum.
solo solo 10:40 05.08.2023

Re: memoro

cogito ergo sum.


Coito ergo sum!

* 'ebem dakle jesam
docsumann docsumann 17:53 30.07.2023

pseudo Grunf


tko se zaleće - proleće
solo solo 10:42 05.08.2023

Re: pseudo Grunf

tko se zaleće - proleće


Tko se zaleće lakše mu uleće i u zimu i u proleće.
promoter promoter 18:01 30.07.2023

?

I šta će biti sada?
solo solo 18:12 30.07.2023

Re: ?

?
I šta će biti sada?


Novi blog o Srebrenici.

Ali džaba.
Crvena baba nas je banovala.
promoter promoter 18:22 30.07.2023

Re: ?

solo
?
I šta će biti sada?


Novi blog o Srebrenici.

Ali džaba.
Crvena baba nas je banovala.

Pa kada ste neozbiljni.
solo solo 18:38 30.07.2023

Re: ?

Pa kada ste neozbiljni.


Po čijoj proceni?
promoter promoter 18:46 30.07.2023

Re: ?

solo
Pa kada ste neozbiljni.


Po čijoj proceni?

Cijinoj.
shmoo shmoo 20:39 30.07.2023

Re: ?

promoter
solo
?
I šta će biti sada?


Novi blog o Srebrenici.

Ali džaba.
Crvena baba nas je banovala.

Pa kada ste neozbiljni.




Ко је црвена баба?

То ми звучи као добар наслов за неки порнић - Црвена баба нас је бановала.





solo solo 22:22 30.07.2023

Re: ?

Ко је црвена баба?

То ми звучи као добар наслов за неки порнић - Црвена баба нас је бановала.


solo solo 18:40 30.07.2023

kako god



Javlja mi se da Kevin nije zapalio.

principessa_etrusca principessa_etrusca 19:29 30.07.2023

Re: kako god

У годинама када су многе познате личности оптужене за неки сексуални преступ (не обавезно силовање) који датира од пре неколико деценија, то се догодило и Клифу Ричарду. Његов случај није дошао до суда, оптужница никада није подигнута, али му је у његовом одсуству полиција упала у кућу. Наравно, посао полиције је да истражи наводе које има, али је БиБиСи подигао хеликоптер да снима полицијску акцију и да то објави као ударну вест.

Сер Клиф је тужио БибиСи, и епилог је да му је БиБиСи платио одштету, а и знатне судске трошкове.

newimprovedtadejus newimprovedtadejus 10:57 31.07.2023

a šta ako je sve za šta ga optužuju istina

ali nisu mogli tu istinu i da dokažu..
šta onda?
i neka je jebavao djecu, svaka mu čast i njemu i svakom drugom koji se uspio izvući?
treba spomenik da im dignemo..
u ime..
slobode?
promoter promoter 11:26 31.07.2023

Re: a šta ako je sve za šta ga optužuju istina

newimprovedtadejus
ali nisu mogli tu istinu i da dokažu..
šta onda?
i neka je jebavao djecu, svaka mu čast i njemu i svakom drugom koji se uspio izvući?
treba spomenik da im dignemo..
u ime..
slobode?

Kako ti to znaš?
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 11:33 31.07.2023

Re: a šta ako je sve za šta ga optužuju istina

promoter
newimprovedtadejus
ali nisu mogli tu istinu i da dokažu..
šta onda?
i neka je jebavao djecu, svaka mu čast i njemu i svakom drugom koji se uspio izvući?
treba spomenik da im dignemo..
u ime..
slobode?

Kako ti to znaš?


koje to?
promoter promoter 11:59 31.07.2023

Re: a šta ako je sve za šta ga optužuju istina

newimprovedtadejus
promoter
newimprovedtadejus
ali nisu mogli tu istinu i da dokažu..
šta onda?
i neka je jebavao djecu, svaka mu čast i njemu i svakom drugom koji se uspio izvući?
treba spomenik da im dignemo..
u ime..
slobode?

Kako ti to znaš?


koje to?


Pa to što si napisala.
Sud ne zna, ali zato ti.
Jebote!
docsumann docsumann 12:05 31.07.2023

Re: a šta ako je sve za šta ga optužuju istina

sumnja, ne zna

jbt
angie01 angie01 12:52 31.07.2023

Re: a šta ako je sve za šta ga optužuju istina

sumnja, ne zna


nisam imala nameru da se javljam, posto nisam najbolje razumela koncept prikrivene osude komentatora- i u Teofilovom tekstu- koga postujem.

sta bih rekla, sada sa punim pravom, s obzirom da sam ispoljavalja i sumnju na optuzbe u prvom blogu,...da ne mogu sa sigurnoscu da tvrdim da je presuda cista ko suza, jer su Spesijeve izjave u pocetku bile prilicno nedefinisane- nije bio pripremljen, dobio je neku bezlicnu formu od PR sluzbe, koja moze da igra u svakom pravcu u kome posle slucaj krene-zato bi to neko uopste radio?...ovo nije optuzba s moje strane, samo ne verujem slepo,...narocito sto su se u medjuvremenu otkrile takve neverovatne morbide vezane za filmski svet u Holividu-slucaj ostrva, recimo- gde je ispalo da su akteri bili i nama najomiljeniji, pristojni, porodicni, bla, bla, bla, ljudi...

je l ono bese OJ Simson oslobodjen,...kako jos ono ide u americkom zakonodavstvu, da ne mozes biti tuzen dva puta za isto delo,...daleko smo mi od pravednog drustva,...a mocnici zive u nekoj sasvim drugoj planeti od nase...mi ovde dole, mozemo da baratamo samo sa onim sto nam je dozvoljeno da vidimo,...a koliko i sta je od toga deo Pra, isto nemamo pojma.

niko nije pitao, al recimo, u slucaju Majkla Dzeksona, ja verujem da je on spavao sa onom decom, da l u istom krevetu, ili sobi, al ne verujem da je to imalo neke veze sa nekom sexualnom konotacijom, nego sa usamljenoscu, sa cinjenicom da on nije iziveo druzenje kao dete i spavanje sa drugarima na slip overu-koji je se isto desava u istoj sobi.
docsumann docsumann 13:28 31.07.2023

Re: a šta ako je sve za šta ga optužuju istina

kako jos ono ide u americkom zakonodavstvu, da ne mozes biti tuzen dva puta za isto delo,.


sem ako se ne pojave neki novi dokazi koji bitno redefinišu slučaj
tessa1 tessa1 13:33 31.07.2023

Re: a šta ako je sve za šta ga optužuju istina

ali nisu mogli tu istinu i da dokažu..
šta onda?


Uvijek mi je bio odvratan, ja bih svom djetetu rekla da se pripazi tog čike, (ne vjerujem da sam pisala na blogu od prije par god, isto instinktivno reagujem na njega i prije i poslije optužbi),

ima masku i iza nje krije nešto hladno, arogantno, podmuklo, ni glumom ne može prefarbati, obojiti ljudskim emocijama,

i Cosby mi se nikad nije mogao prodati kao otac familije u kući u kultnoj seriji, crnci inače kubure sa emocijama prema bjelcima, djeci, npr Will Smith, odvratan, Morgan Freeman, i posebno, ne bira njega Tarantino tek tako, Samuel J. Lackson, oni emocije gaje samo prema svojoj rasi..

Kad sam kod Tarantina, Leonardo je dobar glumac, zaboravim napisati već godinama. :)


Ali kad smo kod dima i vatre, pošto se ovo već desilo, zašto se isto dešava i danas ako su ljudi postali oprezniji i sumnjičavi.. preporučujem još jednom kad sam se ja napatila, patite se i vi, poslije ovog dokumentarca stvarno se u čovjeku nešto pretumba, svijet više nije isti.

angie01 angie01 13:34 31.07.2023

Re: a šta ako je sve za šta ga optužuju istina

sem ako se ne pojave neki novi dokazi koji bitno redefinišu slučaj


ja mislim da nisi u pravu,...moze jedino po nekom drugom osnovu, al za isto delo ne.

...ako nije bilo jedno 100 takvih primera u krimi filmovima:))),...jedan je zavrsio sa zadovoljenjem pravde, jer se obezbedio taj drugi osnov za novu tuzbu- Entoni Hopkins ubica i Rajan Gosling advokat/tuzitelj, zaboravila sam ime filma.

ako je tacno to kako sam shvatila da funkcionise taj zakon,...otvaraju se silne spekulacije za donete oslobadjajuce presude u sumnjivim okolonstima.
angie01 angie01 13:38 31.07.2023

Re: a šta ako je sve za šta ga optužuju istina

zaboravila sam ime filma.


evo ga,


alselone alselone 13:48 31.07.2023

Re: a šta ako je sve za šta ga optužuju istina

docsumann
sumnja, ne zna

jbt

Ja na omom blogu u onom slučaju sumnjao da su optužbe tačne tj. čak nisam ni sumnjao u optužbne nego u apriori presudu pa me napalo ko da branim silovatelje.
angie01 angie01 14:00 31.07.2023

Re: a šta ako je sve za šta ga optužuju istina



nikada bolji govor, sve je rekao=ko ume da slusa, Tom Henks na aparatima, kiselo smejanje u publici.
angie01 angie01 14:04 31.07.2023

Re: a šta ako je sve za šta ga optužuju istina

Ja na omom blogu u onom slučaju sumnjao da su optužbe tačne


isto, Kevin Spejsi je odlican glumac, meni bio omiljen,...sada posle novih otkrica + ponovni pogled na njegove tadasnje izjave,...ne znam sta bih rekla,...svakako duboko razocarana, na razne nacine...
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 14:06 31.07.2023

Re: a šta ako je sve za šta ga optužuju istina

tessa1

Uvijek mi je bio odvratan


meni nije, ni tada ni sada.. nit smatram da se treba sad izjašnjavati, gledaće mu filmove kome se gleda, neće ko neće..
i gorih sudbina je bilo..

nego primjećujem taj kognitivni diskontinuitet..
kad nije bilo dokazano da je kriv onda se jaukalo kako pozivaju na linč..
sad kad nije dokazano da nije kriv, sad bi da se linčuje pozivaoce na linč..
pa mislim šta se bunite onda, isti princip.. navijački.. i glup
tessa1 tessa1 14:11 31.07.2023

Re: a šta ako je sve za šta ga optužuju istina

meni nije, ni tada ni sada.. nit smatram da se treba sad izjašnjavati, gledaće mu filmove kome se gleda, neće ko neće..

O tome je i riječ, nisam gledala filmove njegove ni prije, bio mi je odvratan iz razloga koji će se desiti nakon mnogo godina, navoda o njemu, ne znači mi ni to ništa šta je ko smatrao, da li je bilo ili nije i hoće li on snimati filmove, lijepo rekoh: čovjek kojeg bih ja držala na oku.
angie01 angie01 14:12 31.07.2023

The Usual Suspects



Vojislav Stojković Vojislav Stojković 14:45 31.07.2023

Re: a šta ako je sve za šta ga optužuju istina

angie01
je l ono bese OJ Simson oslobodjen,...kako jos ono ide u americkom zakonodavstvu, da ne mozes biti tuzen dva puta za isto delo,...

...ako je tacno to kako sam shvatila da funkcionise taj zakon,...otvaraju se silne spekulacije za donete oslobadjajuce presude u sumnjivim okolonstima.


Spejsiju se sudilo na Centralnom krivičnom sudu u Londonu, poznatom kao Old Bejli, a ne u SAD. Bio je optužen za nepristojan napad, seksualni napad i navođenje osobe na seksualnu aktivnost bez pristanka. Navodni prekršaji su se desili u periodu između 2004. i 2013. godine, kada je bio umetnički direktor u londonskom Old Vik teatru. Oslobodjen po svim tackama optunice.

U SAD je u oktobru 2022. američki sud odbacio građansku tužbu protiv Spejsija za seksualni napad za slučaj koji je pokrenuo Entoni Rap 2017.g. Rap je tvrdio da ga je Spejsi neprimereno dirao na zabavi 1986. kada je imao 14 godina.

angie01 angie01 14:50 31.07.2023

Re: a šta ako je sve za šta ga optužuju istina

Spejsiju se sudilo na Centralnom krivičnom sudu u Londonu, poznatom kao Old Bejli, a ne u SAD.


razumela sam da je u USA,

je l u UK drugaciji zakon?

manje vise-nebitno za ono sto sam htela raci...nista im ne verujem.
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 15:02 31.07.2023

Re: a šta ako je sve za šta ga optužuju istina

tessa1
Uvijek mi je bio odvratan..
/

Odvratan ili omiljen, kako kome. Ali oko njegove glume, one pre 2017.g, saglasna je i kritika i publika, sto nije tako cesto. O tome svedoce nagrade i gledanost.
angie01 angie01 15:05 31.07.2023

Re: a šta ako je sve za šta ga optužuju istina

Ali oko njegove glume


savrsen!
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 15:08 31.07.2023

Re: a šta ako je sve za šta ga optužuju istina

angie01
Spejsiju se sudilo na Centralnom krivičnom sudu u Londonu, poznatom kao Old Bejli, a ne u SAD.


razumela sam da je u USA,

je l u UK drugaciji zakon?

manje vise-nebitno za ono sto sam htela raci...nista im ne verujem.

I to je legitiman stav, jer svi mi mozemo verovati u bilo sta i u bilo koga. Znas ono: Jel ti zeno verujes meni ili svojim ocima?
angie01 angie01 15:25 31.07.2023

Re: a šta ako je sve za šta ga optužuju istina

Jel ti zeno verujes meni ili svojim ocima?


ovo bi bilo lako,...al niko ovde nema sta da vidi,...i to je najzahebanije,...rekoh ti, nije jednostavno podici optuznicu, potrebni su razlozi za to,...u ovom slucaju su cudne njegove izjave na pocetku- ono, BAS cudne,...a drugo, gomila novih uzasnih stvari koje su otkrivene u tom svetu,...mi smo mali u svakom smislu za sve to.

pogledaj molim te fantastican Rikijev govor na Golden Globu,...isto face pojedinih poznatih u sali, koji nisu slucajno snimljeni u pojedinim momentima,...to je mozada najkonkretnije, sto je do sada receno.
tessa1 tessa1 15:35 31.07.2023

Re: a šta ako je sve za šta ga optužuju istina

Odvratan ili omiljen, kako kome. Ali oko njegove glume, one pre 2017.g, saglasna je i kritika i publika, sto nije tako cesto. O tome svedoce nagrade i gledanost.


Prije nekog vremena se desio u Srbiji slučaj vaspitača u vrtiću, ne vjerujem da je neko tad još ne znajući njegovo pravi lice rekao da je odvratan?,

Tadejus spomenu “i gore sudbine”, da, ima li gore od slučaja da otac drži ćerku u podrumu i porađa je kao što se ovde desio (pa malo ko dovodi u vezu njega sa zločinačkim genom germanskog naroda?, imalo bi smisla?), bio je uzoran komšija i radni kolega,

i ovaj voditelj iz dokumentarac, ono što me porazilo je činjenica da je samo poslednje dvije decenije aktivnog života pravio bedu gdje god je došao, ej, preselio se u “bolnicu”, napravio sebi pomoćnu prostoriju da je bliže nemoćnim, dvije decenije dok se šuškalo o njemu da je pedofil, ali se niko ne usuđuje izreći glasno, ni novine (engleske spletke u krimićima su stvorile žurnalizam, medije, unište čovjeku života za ca 15 min), ima jedna iz doma za nezbrinutu djecu, kaže: naša riječ protiv njegove a on se druži sa papom,

manijačina i izgledom i ponašanjem, i niko ništa..


Ljudima slava i poznatost, dobre uloge i itd zasjeni moć rasuđivanja, opreza, vidiš čovjeka da se igra s djecom, vodio je programe za djecu u kojima im ispunjava želje, odrasle su generacije uz njega, pomisliš jao kako je fin, za to vrijeme dijete u bolničkoj postelji pokazuje crtež i kaže da je on njegov najveći strah, i sve to snima kamera, on se nasmije, kao ma blesavo dijete, ne zna šta priča, već tada se poigravao sa svima.. prijavljivao se za pomoć u bolnici, i niko ne postavi pitanje, zašto o sexualnom životu čovjeka o kojem kolaju svakakve mračne glasine ne znamo ništa? Nisu ga nikada povezali ni sa ženom ni sa odraslim muškarcem. Ne postaviš ono prvo i osnovno pitanje jer to ko fol nije pristojno - sve te afere na vrhu su uvijek povezane sa više ljudi i u filmovima, tema je interesi između njih, zašto se zataškava - kao nije pristojno pitati o privatnosti čovjek koji je bio desna ruka kraljevskoj porodici neometano dvije decenije dok se o njegovoj nastranosti tiho priča, sexualno zlostavljao i ometene u razvoju..


Kevin možda nije pipao te dečkiće, ili šta govore da im je radio, meni je tip čovjeka koji mi se ne sviđa da je dobio još 4 Oskara.
tessa1 tessa1 15:40 31.07.2023

Re: a šta ako je sve za šta ga optužuju istina

Znas ono: Jel ti zeno verujes meni ili svojim ocima?

Koje? Zaboravim da smo na blogu.
docsumann docsumann 16:01 31.07.2023

Re: a šta ako je sve za šta ga optužuju istina

angie01
sem ako se ne pojave neki novi dokazi koji bitno redefinišu slučaj


ja mislim da nisi u pravu,...moze jedino po nekom drugom osnovu, al za isto delo ne.

...ako nije bilo jedno 100 takvih primera u krimi filmovima:))),...jedan je zavrsio sa zadovoljenjem pravde, jer se obezbedio taj drugi osnov za novu tuzbu- Entoni Hopkins ubica i Rajan Gosling advokat/tuzitelj, zaboravila sam ime filma.

ako je tacno to kako sam shvatila da funkcionise taj zakon,...otvaraju se silne spekulacije za donete oslobadjajuce presude u sumnjivim okolonstima.


razmisli (pa guglaj ), je l' ima smisla da mu se ne sudi ponovo, ako se pojave novi bitni dokazi, koji nisu bili poznati tokom prvog suđenja...

angie01 angie01 16:11 31.07.2023

Re: a šta ako je sve za šta ga optužuju istina

razmisli (pa guglaj ), je l' ima smisla da mu se ne sudi ponovo, ako se pojave novi bitni dokazi, koji nisu bili poznati tokom prvog suđenja...


sto se mene tice -ima, svakako da ima, ako je pravda cilj.

al rekoh ti, po americkim zakonima- ne znam kako je u UK, jer kaze Jeremaja da mu se tamo sudilo- ne moze se nekome suditi po istom osnovu, cak i ako se pojave novi dokazi.

...pa ispada, ako uspes da izmuvas prvo sudjenje u svoju korist i naknadno se pojave neke nove stvari, koje presudu osporavaju, ne moze se podici nova optuznica za isto to delo za koje si vec bio tuzen i presudjen,...rekoh, taj detalj je bio deo zapleta najmanje 100 krimi filmova.

da li je sve ovo stvarno tako- ne znam,...milsim da je bila i neka zackoljica oko toga sa OJ Simsonom.

mozda znaju ovi pravnici sa bloga.
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 16:23 31.07.2023

Re: a šta ako je sve za šta ga optužuju istina

tessa1
Znas ono: Jel ti zeno verujes meni ili svojim ocima?

Koje? Zaboravim da smo na blogu.


Žena zatekne muža sa ljubavnicom, in flagrantni, u njihovoj bračnoj postelji i kada počne da negoduje, psuje i kune, muž se pravda i odgovori na taj, po predanju, čuveni način: Pa, je li moguće ženo, da ti ne veruješ meni, već svojim očima.

Odnos lične percepcije i uverenja (socijalnih stavova, vrednosnih sudova, etc.) je složen i teško ga je razumeti- Mnogi, primera radi,imaju prazan stomak i frižider, ali veruju da žive u zlatnom dobu.
tessa1 tessa1 17:26 31.07.2023

Re: a šta ako je sve za šta ga optužuju istina

Žena zatekne muža sa ljubavnicom, in flagrantni, u njihovoj bračnoj postelji i kada počne da negoduje, psuje i kune, muž se pravda i odgovori na taj, po predanju, čuveni način: Pa, je li moguće ženo, da ti ne veruješ meni, već svojim očima.

Odnos lične percepcije i uverenja (socijalnih stavova, vrednosnih sudova, etc.) je složen i teško ga je razumeti- Mnogi, primera radi,imaju prazan stomak i frižidera, ali veruju da žive u zlatnom dobu.

Ima smisla, ali sa ovom temom ništa ako ne stignemo do kratke suknje. :)
maksa83 maksa83 17:51 31.07.2023

Re: a šta ako je sve za šta ga optužuju istina

al rekoh ti, po americkim zakonima- ne znam kako je u UK, jer kaze Jeremaja da mu se tamo sudilo- ne moze se nekome suditi po istom osnovu, cak i ako se pojave novi dokazi.


Double Jeopardy Clause

docsumann docsumann 20:39 31.07.2023

Re: a šta ako je sve za šta ga optužuju istina

po americkim zakonima-


pa nije, upravo je onako kako sam i rekao

a provjerih is a ChatGP-om (google je pase)

mislim, kretennski bi bilo drugačije
angie01 angie01 21:05 31.07.2023

Re: a šta ako je sve za šta ga optužuju istina

pa nije, upravo je onako kako sam i rekao


kako tacno?

ja razumem, da je nemoguce suditi nekome dva puta po istom osnovu-za isto delo,...znaci, ako postoji prostor da se nova tuzba odnosi na drugo delo, onda da.

...cini mi se da tako pise i ispod maxinog linka- nisam sve procitala:)

recimo, u filmu sa Hopkinsom, ciji sam trejler postavila, on je oslobodjen za pokusaj ubistva, jer nije nadjeno oruzje na mestu zlocina,...medjutim, zena je naknadno preminula-on je iskljucio sa aparata u bolnici-...u medjuvremenu je nadjen pistolj kojim je pucano i nova optuznica je sada bila za ubistvo...znaci, drugo krivicno delo.

ako imas bolja saznanja, kazi.
maksa83 maksa83 21:26 31.07.2023

Re: a šta ako je sve za šta ga optužuju istina

a provjerih is a ChatGP-om (google je pase)

E, to što ti ChatGPT kaže - proveravaj, ukoliko ti nije baš uža oblast znanja pa znaš odmah da lupeta.

Milan Novković Milan Novković 00:15 01.08.2023

Re: a šta ako je sve za šta ga optužuju istina

maksa83
a provjerih is a ChatGP-om (google je pase)

E, to što ti ChatGPT kaže - proveravaj, ukoliko ti nije baš uža oblast znanja pa znaš odmah da lupeta.


Probao ja na ozbiljnijem posliću (IT) ista pitanja Guglovom Bardu (iskoristio i priliku da ga probam ozbiljnije) i ChatGPTju, u jedno sat-dva posla.

Bard mi je uštedeo par dana, output high-quality consulting stuff, još sat vremena sitnih provera i može se u veći projekat.

ChatGPT - više za početnike u ime osnovnog učenja nego za ozbiljan rad. Čak više u ime početnog informisanja nego osnovnog učenja.

@Docs - Google nije pase utoliko što je search engine podloga ovih noviš AIish servisa. Naime, kako počneš kao znalac više da ih propituješ na temu na kojoj su plitko podučavani oni odu i douče dok ti čekaš, a Google je prosto bolja search engine nego Bing - ovo sigurno, iako se potencijalno frljam pošto ne znam šta oni konkretno rade u kojim verzijama.

Pitao Barda kako će Google da pomiri ad revenue model nad kojim čuči search (plasiranje oglasa i favorizovanje na raznim search result stranicama) i zbog kojih je odugovlačio Bard release, pa ostale goodies (oni imaju svašta) sa Bard agregacijom i prepričavanjem - i dao mi jako iscrpan odgovor, sve što nam ionako pada na pamet, pa nekoliko interesantnih novina - zvučalo logično na prvi pogled iako se nisam udubljivao.
docsumann docsumann 08:04 01.08.2023

Re: a šta ako je sve za šta ga optužuju istina

Google nije pase utoliko što je search engine podloga ovih noviš AIish servisa


why that serious - Nikola Jokic
principessa_etrusca principessa_etrusca 08:43 01.08.2023

Re: a šta ako je sve za šta ga optužuju istina

Spejsiju se sudilo na Centralnom krivičnom sudu u Londonu, poznatom kao Old Bejli, a ne u SAD. Bio je optužen za nepristojan napad, seksualni napad i navođenje osobe na seksualnu aktivnost bez pristanka. Navodni prekršaji su se desili u periodu između 2004. i 2013. godine, kada je bio umetnički direktor u londonskom Old Vik teatru. Oslobodjen po svim tackama optunice.

Спејси је преко десет година био у Олд Вику, а отишао је 2015. Олд Вик ми је иначе драго позориште, али је некако баш засијало добрим представама у његово време. (Ко се сећа, тада је Спејси био у реклами за Америкен Ерлајнс где је изговарао "the best seat in the house".)

По одласку је добио највише овдашње признање које странац може да добије, у рангу титуле сера (коју не може да користи јер није грађанин Комонвелта).

Оптужбе су баш произвеле шок, а оптужен је за 20-ак инцидената директно у вези са Олд Виком, током неких 20-ак година почевши још од средине 90-их када је сарадња почињала.

Генерално је тешко на суду доказати неке историјске сексуалне преспупе од пре десет и више година, па онда нажалост и ослобађајућа пресуда може да остави простор за сумњу.
dragosevacsutra dragosevacsutra 09:58 01.08.2023

Re: a šta ako je sve za šta ga optužuju istina

Kako ti to znaš?



kao sto zna koliko nigel ima na racunu. a i kolike su peMzije koje iste jorgovanka...

docsumann docsumann 10:17 01.08.2023

Re: a šta ako je sve za šta ga optužuju istina

recimo, u filmu sa Hopkinsom,


recimo Hurican, sa Denzelom Vašingtonom
angie01 angie01 11:07 01.08.2023

Re: a šta ako je sve za šta ga optužuju istina

recimo Hurican, sa Denzelom Vašingtonom


to bese ono sa bokserom u zatvoru, koji pokusava da dokaze svoju nevinost,..ne secam se bas svega...to je obrnuti primer-nevino osudjen,...ako se dobro secam...sto bi znacilo, ako se pojave dokazi da je nevin, pustaju ga na slobodu.

ima i onaj sa Metju Mekonahijem,..Advokat iz automobila, gde prvo uspeva da oslobodi bogatog nasilnika, dok mu je recimo verovao da je nevin, tokom proces nalazi dokaze da nije, al ne moze on protiv svog klijenta i po oslobadjunju, hapse izgrednika po drugoj osnovi,...

evo dela ispo maxinog linka,

The Double Jeopardy Clause of the Fifth Amendment to the United States Constitution provides: "[N]or shall any person be subject for the same offence to be twice put in jeopardy of life or limb..."[1] The four essential protections included are prohibitions against, for the same offense:

retrial after an acquittal;
retrial after a conviction;
retrial after certain mistrials; and
multiple punishment

Milan Novković Milan Novković 12:12 01.08.2023

Re: a šta ako je sve za šta ga optužuju istina

docsumann
Google nije pase utoliko što je search engine podloga ovih noviš AIish servisa


why that serious - Nikola Jokic

Ja počinjem da ih koristim za posao. Polako i bez žurbe, ali počinjem.

Bard sigurno, sa ChatGPT ću još da se igram pošto je nepouzdan, osim ako mu plugins ili vreme ne pokrpe mane za primenu - npr Wolfram Plugin koji za sada izgleda baš impresivno.
Milan Novković Milan Novković 12:19 01.08.2023

Re: a šta ako je sve za šta ga optužuju istina

Milan Novković
docsumann
Google nije pase utoliko što je search engine podloga ovih noviš AIish servisa


why that serious - Nikola Jokic

Ja počinjem da ih koristim za posao. Polako i bez žurbe, ali počinjem.

Bard sigurno, sa ChatGPT ću još da se igram pošto je nepouzdan, osim ako mu plugins ili vreme ne pokrpe mane za primenu - npr Wolfram Plugin koji za sada izgleda baš impresivno.


Imam čak i prvi "srceparajući" sinopsis za demo za investitore/klijente (ospice dobijam od demoa, prezentacija i marketinga)

- Pomerim malo početne params pa da mi se self-organising-IoT-sensor-network ne organizuje baš optimalno.

- I onda mreža ode do Wolfram Plugina, preko ChatGPTja, dobije bolju topologiju

- Automatski se reorganizuje

- I Speech-synthesis module (Android mobile dev) ispriča šta se desilo, uz obilato hvalisanje, na engleskom, sa ojačim Srpskim akcentom (možda batalim akcenat za početak i maznem onu comp damu iz Star Treka, ljudi su navikli da je ona uvek u pravu i sve zna
docsumann docsumann 16:55 01.08.2023

Re: a šta ako je sve za šta ga optužuju istina

.ako se dobro secam...sto bi znacilo, ako se pojave dokazi da je nevin, pustaju ga na slobodu.


mora da se ponovi suđenje, ne puštaju ga automatski
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 17:26 01.08.2023

Re: a šta ako je sve za šta ga optužuju istina

Kako ide ona pravnička izreka: Bolje stotine krivih na slobodi, nego jedan nevin na robiji.
Mada i robija nije najgore što čoveka može snaći:


promoter promoter 17:29 31.07.2023

Uh!

Ja sam voleo ranije da gledam filmove i serije Kevina Spejsija.
Sada više ne gledam.
Bio Kevin prav ili kriv.
tessa1 tessa1 19:05 31.07.2023

Re: Uh!

Sada više ne gledam.


Znači tako, odzvonilo je i holivudskoj filmskoj industriji? :)



Mislim da je prelaz Twittera u X sam vrh neprofesionalnosti, nova apsurdna dimenzija neprofesionalnosti, nema odgovora zašto bi neki čovjek, ne-ma, i onaj najbogatiji na svijetu, kupio Coca-Colu i promjenio brend i logo u Xoca-Xola, ali zašto?

Zašto bi čovjek 229 miliona posjeta dnevno Twitteru jedan dan prebacio u Firmu Krstić?

Ni odgovor da je X ime njegovog djeteta nije dovoljan, naprotiv, propast je veća, neprofesionalno, nepromišljeno, privatizovao je 229 miliona posjeta dnevno bez odgovora: čemu sve?
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 19:40 31.07.2023

Re: Uh!

promoter
Ja sam voleo ranije da gledam filmove i serije Kevina Spejsija.
Sada više ne gledam.

Od 2017.g. nije gotovo ništa ni snimao, jer je izbačen iz svih projekata koje je započeo, a u nove ga nisu pozivali. To je bila cena optužbi, za koje je pravosnažno oslobođen i u USA i u UK. Čak mu je producent tražio odštetu od 31 mil. dolara za štetu koju je pretrpio pošto je s njim prethodno prekinio ugovor za snimanje šeste sezone Kuće od karata.

Da li će Holivud i filmski svet oprostiti Spejsiju za seksualna nedela koja, po susdskim presudama, nije ni počinio, ostaje da se vidi.
angie01 angie01 20:09 31.07.2023

Re: Uh!

Da li će Holivud i filmski svet oprostiti Spejsiju za seksualna nedela koja, po susdskim presudama, nije ni počinio, ostaje da se vidi.


mogu jos samo da dodam, da sam procitala neke tekstove koji su se bavili tim sudjenjem i bas neobicno sve deluje u najmanju ruku-svi svedoci, tuzitelji pricaju slicnu pricu, al je problem sto je proslo mnogo vremena i nema drugih dokaza do reci,.. reci su i svedocenja svedoka,..uzgred postoji i sitnica, da su zaposleni u pozoristu, ciji je on bio upravnik-Old Vik u Londonu, upozoreni na Spejsijevo ponasanje i savetovani da se cuvaju...da li je sve to skupa dobro smisljena zavera ili nesto drugo,..nikada necemo saznati,...kao ni sta se sve krije iza navodnog samoubistva Epstajna, sa sve modricama-koga je pre skanadala tuzila njegova bivsa devojka na zivopisnih 2000 strana i ta tuzba je bila odbacena,...imamo i slucaj Vajnstajna, koji je pokrenuo brojne prituzbe za seksual herasment od strane holovudskih mocnika.

a sto se Holivuda tice- znaju oni bolje od suda sta je istina.
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 20:59 31.07.2023

Re: Uh!

angie01
a sto se Holivuda tice- znaju oni bolje od suda sta je istina.

Ne interesuje njih istina, već profit.
tessa1 tessa1 21:05 31.07.2023

Re: Uh!

Vjerovatno je vidio da Twitter ima oblik tj život u čijem stvaranju nije učestvovao, osjeti da mu se ne pripisuju zasluge, nije njegova zaostavština,

kao npr i Coca-Cola, to je to, ne diraj ništa, recept postoji, prenosi se usmeno i kažu da unutra sipaju drogu i ti se sad pravi pametan pa izbaci na tržište Xoca-Xolu sa brokoli,

čovjek kupi Luvr, i mi svi znamo da je kupio, ali on ga ipak ofarba u crno i nazove X, ko veli, za sto godina niko se više neće sjećati muzeja na slovo, na slovo L.


angie01 angie01 21:06 31.07.2023

Re: Uh!

Ne interesuje njih istina, već profit.


saglasna.
tessa1 tessa1 21:35 31.07.2023

Re: Uh!

:))

kamilo_emericki kamilo_emericki 22:24 31.07.2023

Re: Uh!

Vojislav Stojković
angie01
a sto se Holivuda tice- znaju oni bolje od suda sta je istina.

Ne interesuje njih istina, već profit.

Modeliranje ponašanja, istorije, promocija određenih vrijednosti su jednako važni kao i profit.
U koliko ste filmova vidjeli kako se žena prvo opire muškarcu da je ovaj zagrli i poljubi pa onda pada u strsni zagrljaj. Skoro da su proizveli pravilo da otpor prilikom zagrljaja i poljupca znak da se "navali". Naročito je Bond, Džems Bond bio specijalista za to.
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 22:38 31.07.2023

Re: Uh!

Međutim, sad je druga priča - ako se žena opire, a ti navališ očekujući da padne u strasni zagrljaj, završićeš pred sudom-
kamilo_emericki kamilo_emericki 23:07 31.07.2023

Re: Uh!

Vojislav Stojković
Međutim, sad je druga priča - ako se žena opire, a ti navališ očekujući da padne u strasni zagrljaj, završićeš pred sudom-

Novo vrijeme, novi običaji.
Ne mislim ja da je to nekadašnje bilo ispravno ali je i guranje klatna u drugu krajnost jednako budalasto
Ketrin Donov (Catherine Deneuve) je prošla medijsku šikanu zato što se založila za opstanak uvaranja, ponekad i malo insistirajućeg, do određene granice. Zloupotreba moći i polažaja za iznudu "ljubavi" treba da bude itekako kažnjiva.
Link na stav Katrin Donov
principessa_etrusca principessa_etrusca 08:47 01.08.2023

Re: Uh!

tessa1
:))


Цела идеја са именом Твитера је птичица, не разумем путачу.
principessa_etrusca principessa_etrusca 08:52 01.08.2023

Re: Uh!

Novo vrijeme, novi običaji.

Силовање се увек знало шта је, а нова правила се односе на целу скалу сексуално сугестивних понашања.

Питање је да ли треба нова правила примењивати ретроградно.
promoter promoter 09:11 01.08.2023

Re: Uh!

tessa1
Sada više ne gledam.


Znači tako, odzvonilo je i holivudskoj filmskoj industriji? :)



Mislim da je prelaz Twittera u X sam vrh neprofesionalnosti, nova apsurdna dimenzija neprofesionalnosti, nema odgovora zašto bi neki čovjek, ne-ma, i onaj najbogatiji na svijetu, kupio Coca-Colu i promjenio brend i logo u Xoca-Xola, ali zašto?

Zašto bi čovjek 229 miliona posjeta dnevno Twitteru jedan dan prebacio u Firmu Krstić?

Ni odgovor da je X ime njegovog djeteta nije dovoljan, naprotiv, propast je veća, neprofesionalno, nepromišljeno, privatizovao je 229 miliona posjeta dnevno bez odgovora: čemu sve?

Za par meseci ćeš se navići.
tessa1 tessa1 10:31 01.08.2023

Re: Uh!

Цела идеја са иненом Твитера је птичица, не разумем путачу.

:))
tessa1 tessa1 10:32 01.08.2023

Re: Uh!

Za par meseci ćeš se navići.

Ovo su one rečenice nakon kojih čovjek namigne, taj čovjek bih mogla nekada biti i ja. :)


kick68 kick68 14:39 03.08.2023

Re: Uh!

Naročito je Bond, Džems Bond bio specijalista za to.


Kako se James Bond predstavlja kad je pijan?
My name is Bond, James Dean ...
Verovatno se ponavljam, ali morala sam:))

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana