Planeta

Наше хероје вакцинишите присилно

omega68 RSS / 19.01.2021. u 23:38

Наше хероје ( у даљем тексту НХ)  вакцинишите присилно

Или их цепајте цепивом, присилно, јабоме.

Што?

Зато што већина неће да прими вакцину против вируса Ковид19.

Добро, неће, па шта? То је њино људско право.

Е па нећемо тако Дино! Као прво,  не желим да ме за моје паре које одвајам од плате, или моје ближње, заразе приликом неке рутинске интервенције коју исти тако, рутински углавном, обављају ,,левом руком'' но то је тек друга и тужна прича. Као друго, где су били кад је грмило , кад је сивало, кад је

Ako odbiju vakcinaciju roditeljima prete novčane kazne, ali i ODUZIMANJE DECE

Кад су сужњи вапили да су као родитељи најбоље упућени шта је за њихово дете најбоље.

Кад ...

 Ukoliko roditelj ne želi da vakciniše dete, čak i kada je od strane profesionalca medicinske struke procenjeno da takav postupak ugrožava zdravlje deteta i njegovo pravo na adekvatnu zdravstvenu zaštitu, sud opšte nadležnosti u parničnom postupku može delimično lišiti roditelje roditeljskog prava, odnosno može ih lišiti prava da odlučuju o pravu deteta na zdravstvenu zaštitu.

- U tom slučaju detetu se postavlja privremeni staratelj, koji će se starati o zdravlju deteta i umesto roditelja dati saglasnost i time obezbediti da dete bude vakcinisano - kažu za "Danas" u Ministarstvu za rad, zapošljavanja, boračka i socijalna pitanja, povodom izjave ministra prosvete Mladena Šarčevića da država neće biti blagonaklona prema roditeljima koji odbiju da vakcinišu decu i da će oni snositi sankcije, među kojima je krajnja – izuzeće iz porodice.

Кад је, дакле, легализован нацизам.

А знате за оно 

Kada su nacisti došli po komuniste,
ja sam ćutao;
jer nisam bio komunista.
Kada su zatvorili socijaldemokrate,
ja sam ćutao;
jer nisam bio socijaldemokrata.
Kada su došli po sindikalce,
ja se nisam pobunio;
jer nisam bio sindikalac.
Kada su došli po mene,
nije preostao niko da se pobuni.

Као треће, ко вас је терао да будете Хипократови заветници?

Могли сте опуштено да будете машинбравари, на пример.Или програмери.Проститутке или молери.

Бели мантил има одговорност пријатељи и пријатељице.

У мом одељењу средње школе од двадесет седам ученика, данас је двадесет лекара.

Ја нисам.  Не зато што сам био интелектуално инфериоран. Не, ја сам имао страх од одговорности. Нисам смео да преузмем ризик за нечији живот. Било ми је незамисливо да неко умре, па чак и нанамерно, због неке моје потенцијалне грешке.Наравно да сам касније схватио да су многи моји одељенски, па чак и оне хиперзензибилне, врло брзо и лако превазишли тај назови проблем.

Моју мајку су НХ једне године  држали четрдесет дана у болници без операциј, шатро лечећи је, а  слободни сте да читате да су чекали, српски речено - паре. Онда су јој рекли да почињу одмори и да се јави за два месеца. Е онда је ургирала моја рођака, из БГД наравно, па су је оперисали за 24 сата. Џабе јакако.

Ко за кривак смо за три дана имали прославу матуре на којој сам, правилно погађате, начинио скандал у виду причања ове приче пред еминентним и врсним лекаркама и лекарима срца Србије. И онако припит, е да бих скрио порив  да им уделим ките цвећа, направио сам све да ме мрзе и да ми не дају упут за, не дај Боже, неку озбиљну институцију Престонице.

Е да, на крају четврте године средње сам им  рекао да је супер што их познајем и да ћу ваљда лако да добијам упуте за Београд.И тад су се јако љутили на мене.

Љутио сам се и ја што моја другарица, у 4. години, схватите то је матуранткиња  који   тада има момка каже да су мушке полне жлезде - ФЕСТИСИ. Јбг, погрешно преписала са табле.

Ја је питам да ли је у  животу и у кревету чула за тестисе? Бадава.

Друга за ,,земљу хиљаду језер'' каже славодобитно да је то Венеција. Трећа за ракете ССССР које су се тада звале СС-20, пита који је то авион итд. Данас су то уважене стручњакиње и немоте случајно да будете родно неодговорни и да их назовете само стручњацима. Само не у мушком роду, молим.

Елем, позивам НХ да поштују своју науку коју су успешно, све не кријући интелигенцују, тако успешно завршили и шире је међу бесловесним становништвом. Нека покажу примером да верују у оно у шта нас убеђују. Ок, оно кад нема возила Хитне помоћи јер ординирајући лекар у том битном тренутку ординира са делом женског особља по шумаричким јебодромима се десило у неком паралелном универзуму. Или кад ти жена премире на порођају а идиот неће да је породи  царским резом. Мислим, хоће он али ти преко колеге тражи 50 евра, у кутији флаше вискија. Није важно ког, ако морам да признам.

Зато, цепајте НХ цепивима, присилно, да их ми неконтролисано не цепамо.

П.С.

Зарад историјске истине и смираја своје душе морам да одам признање изузетним али, на жалост ретким, институцијама као што су ,,Дедиње'' или Џодићев Институт за радиологију и онкологију.

Хвала им што постоје, бар тако понеки

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



Komentari (243)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

solo solo 01:05 20.01.2021

Nije tebe...


Nije tebe naljutila ,,struka,, tebe su naljutili pojedinci.

Zato mojne cepaš ,,struku,, cepaj pojedini.

Зарад историјске истине и смираја своје душе морам да одам признање изузетним али, на жалост ретким, институцијама као што су ,,Дедиње'' или Џодићев Институт за радиологију и онкологију.


Eto i sam si rek'o.

Mala ispravka. Nije viđe Džodićev institut, sad je Danin.



predatortz predatortz 09:12 20.01.2021

Re: Nije tebe...


Nije tebe naljutila ,,struka,, tebe su naljutili pojedinci.


Upravo tako.
Ne valja ova generalizacija. Imamo mi dosta izuzetnih lekara. I po znanju, i po ljudskim osobinama. Nemojmo o njima suditi po manjini onih koji nisu takvi.

Što se tiče prisilne imunizacije, bilo koga i bilo gde, to nije ništa drugo nego poziv na nasilje.
Naročito ako se završi ovako:
Зато, цепајте НХ цепивима, присилно, да их ми неконтролисано не цепамо.


Ovo, brat' omega, liči na poziv na linč.
Pametan si čovek, ne dozvoli da te baš toliko savladaju emocije.





omega68 omega68 09:12 20.01.2021

Re: Nije tebe...

Nije više Džodićev institut

Ovaj, ne znam kako sa ti saopštim...zauvek će biti Džodićev Institut.
omega68 omega68 09:22 20.01.2021

Re: Nije tebe...

Ovo, brat' omega, liči na poziv na linč.
Pametan si čovek, ne dozvoli da te baš toliko savladaju emocije.

Jesi li pročitao uvodni tekst?Ono o oduzimanju dece?Na šta ti to liči?
Ne budi licemer pa proglasiš mene kao najvećeg krivca gde ti isti lekari, koji su se slagali sa linčom roditelja u vezi vakcine, sada neće da primaju vakcinu.Licemer si ti, licemeri su oni.Ja samo ukazujem na to.Nema linča sa moje strane ako oni prestanu da budu licemeri.
Dhrago mi je ako sam sad jasniji.
predatortz predatortz 09:31 20.01.2021

Re: Nije tebe...

omega68
Ovo, brat' omega, liči na poziv na linč.
Pametan si čovek, ne dozvoli da te baš toliko savladaju emocije.

Jesi li pročitao uvodni tekst?Ono o oduzimanju dece?Na šta ti to liči?
Ne budi licemer pa proglasiš mene kao najvećeg krivca gde ti isti lekari, koji su se slagali sa linčom roditelja u vezi vakcine, sada neće da primaju vakcinu.Licemer si ti, licemeri su oni.Ja samo ukazujem na to.Nema linča sa moje strane ako oni prestanu da budu licemeri.
Dhrago mi je ako sam sad jasniji.


Imunizaciju dece smatram za možda i najveće dostignuće medicinske nauke. Deca nam više ne umiru od bolesti koje su, zahvaljujući vakcinama, skoro pa iskorenjene.
Primera radi, moja prababa, mamina baba, rodila je trinaestero a šest joj je preteklo. Nisu bili nikakva sirotinja, nije bilo umiranja zbog gladi, nije bilo umiranja od teškog rada ili zbog povreda. Naprotiv, bili su vrlo bogati. Deca su umirala jer nije bilo vakcina.
Mi smo generacija koja je uredno isprimala sve propisane vakcine. Fali li nekom nešto zbog toga? Ili smo u debelom dobitku u odnosu na one pre nas?

Država je dužna da štiti zdravlje dece, pa ako treba i od zadrtih, priglupih ili nedokaznih roditelja.

Nema tu nikakvog licemerja. Ta sankcija, na koju se pozivaš, je sankcija protiv idiota. A kad je javno zdravlje u pitanju, treba i mora da postoji.

omega68 omega68 09:47 20.01.2021

Re: Nije tebe...

Država je dužna da štiti zdravlje dece, pa ako treba i od zadrtih, priglupih ili nedokaznih roditelja.

Šta god pričao ovo je NACIZAM
Koliko su tih "šest" , godina živeli?
Pretpostavljam da su dugo źiveli i imali ždravo potomstvo jer su preživeli selekciju koja postoji u prirodii.
Ta KOREKNOST koja se sprovodi u svim sferama će da uništi ljudsku vrstu - to, nek preživi dete iako mu nije suđeno da preživi će da uništi vrstu a sve pod humanim opravdanjem "da nam svako dete preživi".
Jer takvo sutra neće da rodi zdravo potomstbo nego će morati od starta da leče njegovo dete pa tek njegovo...
predatortz predatortz 09:53 20.01.2021

Re: Nije tebe...

Ta KOREKNOST koja se sprovodi u svim sferama će da uništi ljudsku vrstu - to, nek preživi dete iako mu nije suđeno da preživi će da uništi vrstu a sve pod humanim opravdanjem "da nam svako dete preživi".
Jer takvo sutra neće da rodi zdravo potomstbo nego će morati od starta da leče njegovo dete pa tek njegovo...


Ovde se debelo ne slažemo. Lečiti - to je obaveza. Čovek i goveče leči, leči kera, svinju... Dete lečiti, to nije sramota. Ne lečiti, ako mene pitaš, to je ludilo. Fatalizam!

Po ovom tvom, ispade, da je kompletna medicina đavolja rabota. Jer, ko pretekne, taj treba da živi i produži vrstu. Ne treba vaditi upaljeno slepo crevo? Ne treba popravljati zube? Jer, ako ti imaš karijes, imaće i tvoja deca, a tek njihova?!

Ne, nismo iz iste priče...
looping looping 09:56 20.01.2021

Re: Nije tebe...

Pretpostavljam da su dugo źiveli i imali ždravo potomstvo jer su preživeli selekciju koja postoji u prirodii.
Ta KOREKNOST koja se sprovodi u svim sferama će da uništi ljudsku vrstu - to, nek preživi dete iako mu nije suđeno da preživi će da uništi vrstu a sve pod humanim opravdanjem "da nam svako dete preživi".
Jer takvo sutra neće da rodi zdravo potomstbo nego će morati od starta da leče njegovo dete pa tek njegovo...

Upravo je ovo Nacizam.

Postoji prirodna selekcija ali današnji čovek nalazi načine da žive i oni koji ranije "nisu trebali" da žive. I oni slabiji mogu da doprinesu čovečanstvu (često i više nego oni jači).

Dok je suština nacizma eliminisati one slabe ili dopustiti da ih priroda eliminiše.
omega68 omega68 11:16 20.01.2021

Re: Nije tebe...

Upravo je ovo Nacizam.

Ahaha ti nacizmom nazivaš prirodnu selekciju.
Dok je suština nacizma eliminisati one slabe ili dopustiti da ih priroda eliminiše.

Jeste nacizam prinudno eliminisati/ubiti/ slabe ali nije nacizam pustiti prorodnu selekciju.
To što si levičarka ne znači da možeš mene da natpričaš.
looping looping 11:56 20.01.2021

Re: Nije tebe...

omega68
Upravo je ovo Nacizam.

Ahaha ti nacizmom nazivaš prirodnu selekciju.
Dok je suština nacizma eliminisati one slabe ili dopustiti da ih priroda eliminiše.

Jeste nacizam prinudno eliminisati/ubiti/ slabe ali nije nacizam pustiti prorodnu selekciju.
To što si levičarka ne znači da možeš mene da natpričaš.

Nisam levičar.
Smatram da postoji bog ali sam daleeko od razmišljanja bilo kog velikosveštenstva.

I nije fora u natpričavanju nego u tome da su ljudi u Srbiji pre 40 godina ili čak pre 100 godina manje bili primitivni nego danas.

Inače, prirodna selekcija je i u tome da su deca primitivnih roditelja zdravstveno ugroženija od druge dece. Takva im je genetika pa ih priroda osudila.
Tzv. vernici će na to reći: takva je volja božja.


omega68 omega68 12:08 20.01.2021

Re: Nije tebe...

deca primitivnih roditelja zdravstveno ugroženija od druge dece.

"Primitivni" uvek imaju više zdrave dece i pobede qrcem one "neprimitivne"
looping looping 12:18 20.01.2021

Re: Nije tebe...

omega68
deca primitivnih roditelja zdravstveno ugroženija od druge dece.

"Primitivni" uvek imaju više zdrave dece i pobede qrcem one "neprimitivne"

Da - rakija (bitno je da je domaća)/ mesina, pa da vidimo koga će korona...
milisav68 milisav68 12:40 20.01.2021

Re: Nije tebe...

omega68
"Primitivni" uvek imaju više zdrave dece i pobede qrcem one "neprimitivne"

To je tako bilo dok nije pukla prva puška.

Nekad Marko jaho Šarca sa mišići jaki
Danas svaki golja jaše Kavasaki.

bene_geserit bene_geserit 03:49 21.01.2021

Re: Nije tebe...

Pretpostavljam da su dugo źiveli i imali ždravo potomstvo jer su preživeli selekciju koja postoji u prirodii.
Ta KOREKNOST koja se sprovodi u svim sferama će da uništi ljudsku vrstu - to, nek preživi dete iako mu nije suđeno da preživi će da uništi vrstu a sve pod humanim opravdanjem "da nam svako dete preživi".
Jer takvo sutra neće da rodi zdravo potomstbo nego će morati od starta da leče njegovo dete pa tek njegovo..

Dobro bre Omega, pa većina te dece nije umirala od nekih teskih naslednih bolesti koje se propagiraju kroz generacije već od virusnih i bakterijskih bolesti od kojih možeš da umreš koliko god da si kvalitetan arijevski primerak.
omega68 omega68 12:20 21.01.2021

Re: Nije tebe...

već od virusnih i bakterijskih bolesti od kojih možeš da umreš koliko god da si kvalitetan arijevski primerak.

Šta znači pominjanje arijevaca, nešto duhovito?
Virusne i bakterijske bolesti je lečila narodna medicina, ili si to propustuo u školi života?
Čak su i za kugu našli rešenje.

Stvarno nemam razumevanja za ljude koji prirodu i njenu selekciju ruže i grde i traže da se to poboljša.Da se poboljša priroda????
gvozden1 gvozden1 13:41 21.01.2021

Re: Nije tebe...

.Da se poboljša priroda

Da se dopuni.

Postoji i prirodan način komuniciranja među ljudima, glasom, dozivanjem, a onda je čovek dopunio prirodu pa izmislio telefon.
I stvarno je mnogo bolje, priroda to nikad ne bi mogla sama.

Omega, pa preteruješ stvarno.
omega68 omega68 14:35 21.01.2021

Re: Nije tebe...

ti si prvi počeo sa preterivanjima da dete nije vlasništvo roditelja.
Naravno da nemaju pravo na maltretiranje i ubistvo ali čiji su ako nisu njihovi.
Pa nekad su stariji ljudi prvo pitali dete:
''Čiji si''?
Niko nije odgovarao sa ,,celog društva i države''.
zemljanin zemljanin 14:45 21.01.2021

Re: Nije tebe...

omega68
ti si prvi počeo sa preterivanjima da dete nije vlasništvo roditelja.
Naravno da nemaju pravo na maltretiranje i ubistvo ali čiji su ako nisu njihovi.
Pa nekad su stariji ljudi prvo pitali dete:
''Čiji si''?
Niko nije odgovarao sa ,,celog društva i države''.

mngo daleko ides ... pa nekad su bili i ugovorni brakovi ... nekad su deca bila ekonomska podrska, vise radne snage u porodici, cim postanu 'mali ljudi' u polje i da se radi ... a slusa se samo jedan ... pa nekad se znalo da zensko ide iz kuce a musko ostaje ... nekad.

dete nije vlasnistvo ... roditelji su tu, po prirodnom sledu stvari, da mu pomognu da krene u zivot ... instikti su ti koji bi trebali da obezbede da su roditelji 'najbolji izbor' za novi zivot ... ali priroda nije savrsena ... i nisu svi roditelji najbolji izbor ... zajednica moze da preuzme dete ako je nedvosmisleno to u interesu deteta ... roditeljski interes i prava su ograniceni interesima i pravima deteta.


gvozden1 gvozden1 14:56 21.01.2021

Re: Nije tebe...

omega68
ti si prvi počeo sa preterivanjima da dete nije vlasništvo roditelja.
Naravno da nemaju pravo na maltretiranje i ubistvo ali čiji su ako nisu njihovi.
Pa nekad su stariji ljudi prvo pitali dete:
''Čiji si''?
Niko nije odgovarao sa ,,celog društva i države''.

Pa naravno da nisu vlasništvo.
Vlasništvo podrazumeva slobodu raspolaganja, ako je nešto moje ja mogu da radim s njim šta hoću, da ga prodam npr.

Decu, iako su moja, ne mogu da prodajem.

Nisu ni državno vlasništvo, nisu ničije, ne može se tako o ljudskim bićima razgovarati.
omega68 omega68 17:44 21.01.2021

Re: Nije tebe...

Nisu ni državno vlasništvo,

Pa kako onda država uzme decu ako nisu njena.Daju ih hraniteljima za po 45000 din, neko uzima proviziju, roditeljima se daje mizerija za dečji dodatak a onda se roditelj proglasi sirotinjom kojoj mora dete da se uzme.Zarad deteta, je l?
alselone alselone 18:56 21.01.2021

Re: Nije tebe...

Stvarno nemam razumevanja za ljude koji prirodu i njenu selekciju ruže i grde i traže da se to poboljša.Da se poboljša priroda????


Ako može nekako da moja deca i ja preteknemo pomoću lekova a posle neka se evolucija ponovo vežba ubijajući neprilagođene.
gvozden1 gvozden1 20:09 21.01.2021

Re: Nije tebe...

Pa kako onda država uzme decu ako nisu njena

Više nisam siguran da se ne zezaš.

Pa ne uzima ona decu sebi, ne postaju ta deca državna deca, svojina države, ona samo obezbeđuje da se neko stara o njima.
Deca mala, ne mogu sama, roditelji neće, ne mogu, nisu u stanju, pa ko će da obezbedi staranje ako ne država?

Naravno, u praksi ima i zloupotreba, i pogrešnih odluka, svega, ali da postoje situacije u kojima država treba da preuzme brigu za staranje, pa nesporno je da postoje.
predatortz predatortz 20:29 21.01.2021

Re: Nije tebe...

alselone
Stvarno nemam razumevanja za ljude koji prirodu i njenu selekciju ruže i grde i traže da se to poboljša.Da se poboljša priroda????


Ako može nekako da moja deca i ja preteknemo pomoću lekova a posle neka se evolucija ponovo vežba ubijajući neprilagođene.



Ma, zajebava Omega.
Ova njegova priča o prirodnoj selekciji imala bi smisla samo u slučaju da on, zagovornik, od svog punoletstva, dakle kada je o svojim postupcima odlučivao sam, ni jedan put nije otišao kod lekara ili popio lek.

U svakom drugom slučaju je golo zajebavanje i ne treba se pecati.

omega68 omega68 23:39 21.01.2021

Re: Nije tebe...

pa nekad su bili i ugovorni brakovi

Uništenjem te stvati je počela propast ljudskog roda.
To je, priznali ili ne, bila najbolja stvar za mladence.Danas se skorio svaki brak svodi na nekoliko meseci ili je istopolan ili...
NNN NNN 19:54 22.01.2021

Re: Nije tebe...

Stvarno nemam razumevanja za ljude koji prirodu i njenu selekciju ruže i grde


Bravo brate Omega,
Darvinova teorija evolucije o nastanku vrsta putem prirodne selekcije
je jedna od najgenijalnijih promisli do kojih je dobacila ljudska vrsta!


U nekakav kreacionizam veruju samo oni glupaci koji ne mogu da se pomire sa činjenicom "da su nastali od majmuna", nego ubađuju sebe da ih je stvorio Bog po svom liku;
pa realno da li bi svevišnji savršeni Bog po svom liku stvorio nešto tako jadno i glupo?!



alselone alselone 20:52 22.01.2021

Re: Nije tebe...

gvozden1


Gvozdene, znaš kako kaže šahista monarhista?

- Bez Talja ne valja.
gvozden1 gvozden1 21:06 22.01.2021

Re: Nije tebe...

alselone
gvozden1


Gvozdene, znaš kako kaže šahista monarhista?

- Bez Talja ne valja.

Blizu su.
Samo jedno slovo zamene, jedno dodaju i to je to :)
zemljanin zemljanin 21:17 22.01.2021

Re: Nije tebe...

Samo jedno slovo zamene, jedno dodaju i to je to :)


... eee, valja bez Kralja ... jedno zamenjeno, jedno dodato

PS. Raja ne valja bez LK ... to je prosvetiteljska

jos pijem kafu - ne zameri
gvozden1 gvozden1 21:30 22.01.2021

Re: Nije tebe...

eee, valja bez Kralja ... jedno zamenjeno, jedno dodato

Možda tamokodvas, u Srbiji ne ide, vidimo :)
haklberi_tom haklberi_tom 22:03 22.01.2021

Re: Nije tebe...

NNN
Stvarno nemam razumevanja za ljude koji prirodu i njenu selekciju ruže i grde


Bravo brate Omega,
Darvinova teorija evolucije o nastanku vrsta putem prirodne selekcije
je jedna od najgenijalnijih promisli do kojih je dobacila ljudska vrsta!


U nekakav kreacionizam veruju samo oni glupaci koji ne mogu da se pomire sa činjenicom "da su nastali od majmuna", nego ubađuju sebe da ih je stvorio Bog po svom liku;
pa realno da li bi svevišnji savršeni Bog po svom liku stvorio nešto tako jadno i glupo?!




Treba biti obazriv pri izricanju ovakvih ocena - osim ako nisi Bog.
solo solo 23:50 22.01.2021

Re: Nije tebe...

U nekakav kreacionizam veruju samo oni glupaci koji ne mogu da se pomire sa činjenicom "da su nastali od majmuna", nego ubađuju sebe da ih je stvorio Bog po svom liku;
pa realno da li bi svevišnji savršeni Bog po svom liku stvorio nešto tako jadno i glupo?!


Barataš sa samo dve pretpostavke?

Ne bih te citirao sa ,,jadno i glupo,, ali recimo uskogrudo.

K'o i ovde na blogu priče o prvoj i drugoj Srbiji.

Ima i treća - za početak
bene_geserit bene_geserit 04:47 23.01.2021

Re: Nije tebe...

Virusne i bakterijske bolesti je lečila narodna medicina, ili si to propustuo u školi života?
Čak su i za kugu našli rešenje.
Stvarno nemam razumevanja za ljude koji prirodu i njenu selekciju ruže i grde i traže da se to poboljša. Da se poboljša priroda?

Meni to ovako deluje:
- kad su u pitanju nasledne bolesti (a i srčane bolesti, povišen pritisak, osteroporoza, koeficijent inteligencije, IQ, psihijatrisjke poremećaje i sl.), inbreeding je daleko najznačajniji faktor (e sad, za prirodnu selekciju je verovatno teško proceniti), a nekad su se ljudi ženili i udavali u 3 susedna sela a danas na drugom kontinentu, pa ti sračunaj koliko se inbreeding smanjio
- kod virusnih i bakterijskih bolesti prilično je izlišno porediti efikasnost antibiotika, vakcina, i ostalih čuda moderne medicine sa narodnom medicinom, nekada su epidemije kuge ubijale po trećinu stanovništva na nekoj teritoriji, ne znam kad su našli to "rešenje" za kugu narodnom medicinom ali mi deluje da su veće šanse danas da zakačiš kugu upotrebom narodnih preparata od bubrega mrmota a da ćeš da je lečiš antibioticima
omega68 omega68 01:16 24.01.2021

Re: Nije tebe...

Naravno, u praksi ima i zloupotreba, i pogrešnih odluka, svega, ali da postoje situacije u kojima država treba da preuzme brigu za staranje, pa nesporno je da postoje.

Ali nikako da ti padne na pamet loša namera države ili organizovane mafije koja će da oduzima zdravu i pametnu decu od roditelja isto takp zdravih, pravih, sposobnih i idealnih da budu roditelji.Proglasi ih sistem za nesposobne i posle.ta deca odu po najboljoj ceni.
Kao što device imaju najbolju cenu.Posle ni tako sposobni i normalni roditelji neće moći da se izbore a kamo li neki osrednjih ili malo manjih kapaciteta.Niko .nema prava da štiti decu od roditelja osim u drastičnim slučajevima.nasilja.Mnogi su iz teške sirotinje odgajili vrhunsku decu, pa čak i bez nekih škola su odgajili buduće naučnike.A mnogi ugledni i situirani su upropastili silnu decu i niko se nije zapitao da li im je trebalo oduzeti te jadnike.Ja razumem botovisanje za vlast i razumem ideološka drugosrbijanska botovisanja ali nemojte da kršite osnovnu logiku i gušite inteligenciju.
mariopan mariopan 11:00 24.01.2021

Re: Nije tebe...

alselone
Stvarno nemam razumevanja za ljude koji prirodu i njenu selekciju ruže i grde i traže da se to poboljša.Da se poboljša priroda????


Ako može nekako da moja deca i ja preteknemo pomoću lekova a posle neka se evolucija ponovo vežba ubijajući neprilagođene.



Mi smo svi pretekli zahvaljujući nauci a ne pukoj sreći, pa ko je srećan da ga ne pokupi neka čuma - pretekao a ko nije "Bog dao Bog uzeo" kako je nekad bilo.

Ne mogu da verujem da se vraćamo na to vreme kada je Bog dao pa uzimao.

I ja sam ogorčena na neke lekare koje sam silom prilika morala da sretnem u poslednja dva meseca, ali ne mogu tu da uguram sve njih jer sam istovremeno imala i sjajne, profesionalne, najbolje moguće lekare koji su mi pokazali da su večinom ne samo dobri lekari nego i dobri ljudi.
A sve je do ljudi.
Mi brkamo stvari, od lekara očekujemo i da su obavezno i dobri ljudi, jer tim zanimanjem se ne bave nehumani, karijeristi, srebroljupci....a pazi čuda, ima ih i tu....lekari su samo ljudi. Kada im skinemo oreol vidimo da su to ljudi kao svi drugi i da ih ima svakavih, i šta se onda čudimo?
Ustvari, ljutimo se što smo očekivali da su to ljudi posebnog kova, sa pravim oreolom, i kad se ispostavi da nisu udaramo i one koji to zaista jesu, pravi heroji.
To nije pravedno a nije ni istina.
Mnogo je više heroja, mnogo više.
highshalfbooze highshalfbooze 12:02 24.01.2021

Re: Nije tebe...

omega68

Stvarno nemam razumevanja za ljude koji prirodu i njenu selekciju ruže i grde i traže da se to poboljša.Da se poboljša priroda????


omega68
Зарад историјске истине и смираја своје душе морам да одам признање изузетним али, на жалост ретким, институцијама као што су ,,Дедиње'' или Џодићев Институт за радиологију и онкологију.


solo solo 12:11 24.01.2021

Re: Nije tebe...

Mi smo svi pretekli zahvaljujući nauci a ne pukoj sreći, pa ko je srećan da ga ne pokupi neka čuma - pretekao a ko nije "Bog dao Bog uzeo" kako je nekad bilo.


,,Preticanje,, je limitirana kategorija.

A i preticanje je kažnjivo ako pretičeš na punoj liniji. Pa te uFate.
omega68 omega68 19:41 24.01.2021

Re: Nije tebe...

@highshalfbooze
Nije kontradiktorno.Prirodnu selekciju sam stavio u kontest silnih vakcina kod dece koje se sada nacistički uteruju u narod pod pretnjom zatvora za roditelje a u vezi dečjih bolesti koje su mnoge i mnoge generacije dece preležavale i koje su ih kasnije činili zdravijim osobama kad odrastu.
Ovo o pohvali medicine (pojedinih ustanova)
je u drugom kontekstu, tu se više ne radi o vakcinama već o potrebi da se pomaže bolesnim ljudima.Stvarno više neću da se pravdam ljudima koji kao ulove neke moje nedoslednosti, greške ili nelogičnosti.U ovom slučaju NEMA nelogičnosti ili kontradiktornosti
highshalfbooze highshalfbooze 11:43 25.01.2021

Re: Nije tebe...

omega68
@highshalfbooze
U ovom slučaju NEMA nelogičnosti ili kontradiktornosti


Ne? A kako nazivaš to što okrivljuješ radnike medicinske struke zbog reči koje je izgovorio ministar prosvete?
omega68 omega68 13:45 25.01.2021

Re: Nije tebe...

Okrivljujem ih zato što su ćutali.Nikad niko, osim jedne lekarke koja priča na youtube, nije rekao ovo za decu i obavezne vakcine.Nego, što kaže Pajić sve se svede na falsifikovanje potvrde da se primila vakcina i to je vrhunac borbe lekara protiv farmakomafije.Naravno da mora da se ćuti jer bi se izgubile privilegije.Tako ćute i istoričari u vezi falsifikovanja istorije posle berlinskog kongresa.Tako ćuti svaka profesuja jer mogu da ostanu bez privilegija.
A kad nešto kaže onaj koji ne može da izgubi privilegiju jer nije iz te branše i zato može slobodno da priča, onda ga ta branša izmaže jer nije stručan .Nema veze što to isto misle, da ne izgube vajdičicu ne samo da ćute nego i satanizuju svakog ko sme slobodno da kaže.
Eto, to je narod kojim se vlada ovako kako se danas vlada.Samo tako tim narodom i može da se vlada.
Nego da ne bude zabune, svaki narod može da se dovede u ovakvo stanje koje sam opisao.U mnogim zemljama taj proces je u toku.
highshalfbooze highshalfbooze 16:33 25.01.2021

Re: Nije tebe...

Smatram da si previše iskomplikovao jednostavnu činjenicu da ministar lupeta gluposti.
A smatram da si to uradio da bi skrenuo pažnju na sebe i na svoje partikularno mišljenje.
looping looping 06:36 20.01.2021

1

Puno je problema, korupcije i nesavesnog rada u zdravstvu, jako puno.

Ali sa druge strane, nezgodno je kada su roditelji primitivni i time ugrožavaju svoju decu.
Ali treba ih ostaviti na miru.
omega68 omega68 07:37 20.01.2021

Re: 1

Ok znači ti kažeš da su primitivni svi ovi zdravstveni radnici koji odbijajući vakcinu protiv korone ugrožavaju i sebe i pacijente.Aferim
looping looping 07:57 20.01.2021

Re: 1

omega68
Ok znači ti kažeš da su primitivni svi ovi zdravstveni radnici koji odbijajući vakcinu protiv korone ugrožavaju i sebe i pacijente.Aferim

Da. Primitivni i neprofesionalni. Čak i ako ispred imena imaju silne titule.

Inače, svako ima prava da odbije vakcinu ako je ne želi.
kamilo_emericki kamilo_emericki 08:54 20.01.2021

Re: 1

omega68
Ok znači ti kažeš da su primitivni svi ovi zdravstveni radnici koji odbijajući vakcinu protiv korone ugrožavaju i sebe i pacijente.Aferim

Zbog kojih razloga treba odbiti vakcinisanje?

omega68 omega68 09:14 20.01.2021

Re: 1

kamilo_emericki
omega68
Ok znači ti kažeš da su primitivni svi ovi zdravstveni radnici koji odbijajući vakcinu protiv korone ugrožavaju i sebe i pacijente.Aferim

Zbog kojih razloga treba odbiti vakcinisanje?


Zbog zlatarskog sira i vojne muzike
omega68 omega68 09:15 20.01.2021

Re: 1

Inače, svako ima prava da odbije vakcinu ako je ne želi.

Znači i roditelji dece pred upis u školu?
looping looping 09:19 20.01.2021

Re: 1

omega68
Inače, svako ima prava da odbije vakcinu ako je ne želi.

Znači i roditelji dece pred upis u školu?

Da, mogu i školu da odbiju.
Odu u planinu i uče prave stvari.
gvozden1 gvozden1 10:30 20.01.2021

Re: 1

omega68
Inače, svako ima prava da odbije vakcinu ako je ne želi.

Znači i roditelji dece pred upis u školu?

Nije to tako jednostavno, brate Omega.
Iako je reč o svojoj deci ipak su oni drugi ljudi, znači ne odlučuje o sebi nego o drugima, a to je uvek klizavo.

Nisu deca ni svojina, nisu stvari, a i roditelja ima svakakvih pa i onih kojima nije baš razumno dopustiti da odlučuju o svemu, nekima i o svojoj deci.

Mora se tu biti oprezniji.

A ono, neka pomre što je bolesno, razmisli malo brate Srbine.
kamilo_emericki kamilo_emericki 10:36 20.01.2021

Re: 1

omega68
kamilo_emericki
omega68
Ok znači ti kažeš da su primitivni svi ovi zdravstveni radnici koji odbijajući vakcinu protiv korone ugrožavaju i sebe i pacijente.Aferim

Zbog kojih razloga treba odbiti vakcinisanje?


Zbog zlatarskog sira i vojne muzike

Impresioniran sam odgovorom, kratko, jasno, jezgrovito. Hvala.

nikvet pn nikvet pn 10:36 20.01.2021

Re: 1

looping

Inače, svako ima prava da odbije vakcinu ako je ne želi.


Па и нема, ако тиме угрожава другога.

То је прво и основно право одбране групе-племена-нације-људске врсте. Са тог становишта сви имамо друштвену обавезу да будемо - пази сад - и м у н и. Не вакцинисани него имуни. Суштина а не форма. А да ли је тај лични имунитет настао вакцинацијом, пребољењем, медитацијом, врачањем или чиме год - небитно је. Битно је да постоји начин да се персонални имунитет направи па формално и докаже.

Тек као друго, секундарно, после колективног права на одбрану врсте силазимо у зону личних основних људских права. Тачно кажеш, свако има право да одбије вакцину али уз омањи услов - ако докаже свој имунитет. Онда нема медицинске индикације нити потребе за вакцинацијом.
omega68 omega68 11:54 20.01.2021

Re: 1

roditelja ima svakakvih pa i onih kojima nije baš razumno dopustiti da odlučuju o svemu, nekima i o svojoj deci.

Je l ti shvataš šta pišeš??????
A zašto neka vaša inkvizicija izuzetnih umova ne odredi koji ljudi uopšte treba da se pare i prave decu da ne bi kasnije bio problem o čemu ti roditelji smeju da odlučuju.
Zabraniti određenim ljudima parenje, podela veštačkih pomagala i lutki nepodobnima za pravljenje dece, to je vaš san i san vašig globalističkih inspiratora.Ili pravljeenje dece koja će biti oduzimama i davana podobnima iz određenih UZVIŠENIH naroda?
Ok, ali ne dugo na mom blogu.
zemljanin zemljanin 12:24 20.01.2021

Re: 1

pre takve diskusije trebalo bi barem definisati polazni okvir a to je da li je dete vlasnistvo pa na taj nacin i definisemo prava ili su roditelji odgovorni ali bez prava ... pa ce i zakljucak biti jasan ... ako u startu stvari postavimo sa aspekta zloupotrebe - onda je diskusija jalova.

Inace, ako bih se opredeljivao, da, postoje slucajevi kada je u interesu deteta da se odvoji od roditelja
omega68 omega68 13:04 20.01.2021

Re: 1

Inace, ako bih se opredeljivao, da, postoje slucajevi kada je u interesu deteta da se odvoji od roditelja

Pročitaj podvučeno u tekstu bloga
gvozden1 gvozden1 18:28 20.01.2021

Re: 1

Hoću, neću, hoću, neću

Ma hoću

A zašto neka vaša inkvizicija izuzetnih umova ne odredi koji ljudi uopšte treba da se pare i prave decu

Zato što bi to bilo ludačka pomisao da neko nekome dozvoljava ili zabranjuje da pravi decu.

Ali to što neko ima pravo da pravi dete ne znači da ima pravo da sa tim detetom raspolaže kao da mu je to svojina.
Nije svojina, ljudsko biće ne može biti ničija svojina pa ni svojina svojih roditelja.

Roditeljsko pravo nije neograničeno, i ono mora imati neke granice.

Evo poznatog primera, dete krvari do smrti, život mu može biti spasen jednostavno, davanjem krvi.
Ali roditeljima njihovo verovanje kaže da je to pogrešno.

Treba li im ostaviti pravo da kažu, to je moje dete, ja imam pravo da o njemu odlučujem, i tako pustiti da dete umre, ili im treba uskratiti pravo i spasiti detetu život?

Vakcinacija nije tako drastičan slučaj u kom je jasno, ali na granici jeste.

Šta ako se ispostavi da roditelji nisu bili u pravu kad su imali neki stav protiv vakcine, pa se kasnije ispostavi da dete umre zato što nije vakcinisano?

omega68 omega68 20:46 20.01.2021

Re: 1

Nije svojina, ljudsko biće ne može biti ničija svojina pa ni svojina svojih roditelja.

А може да буде власништво државе?
Ма море ...
zaharaga zaharaga 22:09 20.01.2021

Re: 1

kamilo_emericki
omega68
Ok znači ti kažeš da su primitivni svi ovi zdravstveni radnici koji odbijajući vakcinu protiv korone ugrožavaju i sebe i pacijente.Aferim

Zbog kojih razloga treba odbiti vakcinisanje?



Iz istih razloga kao i botoksiranje usana: trenutno zaista nema potrebe, a ako se uradi, na duzi rok posledice mogu biti lose.

zaharaga zaharaga 22:16 20.01.2021

Re: 1

nikvet pn
looping

Inače, svako ima prava da odbije vakcinu ako je ne želi.


Па и нема, ако тиме угрожава другога.

То је прво и основно право одбране групе-племена-нације-људске врсте. Са тог становишта сви имамо друштвену обавезу да будемо - пази сад - и м у н и. Не вакцинисани него имуни. Суштина а не форма. А да ли је тај лични имунитет настао вакцинацијом, пребољењем, медитацијом, врачањем или чиме год - небитно је. Битно је да постоји начин да се персонални имунитет направи па формално и докаже.

Тек као друго, секундарно, после колективног права на одбрану врсте силазимо у зону личних основних људских права. Тачно кажеш, свако има право да одбије вакцину али уз омањи услов - ако докаже свој имунитет. Онда нема медицинске индикације нити потребе за вакцинацијом.



Ama kako neko ugrozava druge ako se ne vakcinise?
Vakcina ne stiti druge, nego samo vakcinisanog. A drugi, ako hoce da budu zasticeni, nek se vakcinisu sami.
zemljanin zemljanin 22:44 20.01.2021

Re: 1

Ama kako neko ugrozava druge ako se ne vakcinise?
Vakcina ne stiti druge, nego samo vakcinisanog. A drugi, ako hoce da budu zasticeni, nek se vakcinisu sami.

pa nije tako jednostavno ... vakcinisanje se sprovodi i kao mera suzbijanja epidemije ili minimiziranja potencijalnih zrtava datog virusa ... ukoliko se ne prenosi on je mrtav - kraj putovanja ... da ne spominjem sve ovo drugo cemu svedocite - opterecenje sistema i sl. ... a sve dok virus cirkulise, evolucija radi svoje pa su moguce i zaraznije opcije a i smrtnosnije kao i novi oblici ... ne moze se sve svesti na ljudska prava, ovo nisu drustveni fenomeni ...
zaharaga zaharaga 00:46 22.01.2021

Re: 1

zemljanin
Ama kako neko ugrozava druge ako se ne vakcinise?
Vakcina ne stiti druge, nego samo vakcinisanog. A drugi, ako hoce da budu zasticeni, nek se vakcinisu sami.

pa nije tako jednostavno ... vakcinisanje se sprovodi i kao mera suzbijanja epidemije ili minimiziranja potencijalnih zrtava datog virusa ... ukoliko se ne prenosi on je mrtav - kraj putovanja ... da ne spominjem sve ovo drugo cemu svedocite - opterecenje sistema i sl. ... a sve dok virus cirkulise, evolucija radi svoje pa su moguce i zaraznije opcije a i smrtnosnije kao i novi oblici ... ne moze se sve svesti na ljudska prava, ovo nisu drustveni fenomeni ...


Hajde, molim te, opet: Kako je to moje vakcinisanje bitno da bi se zastitili drugi? Valjda ce druge da stiti njihovo vakcinisanje, a ne moje vakcinisanje? Zasto ja moram da se vakcinisem da ne bih ugrozio druge? Ne pitam za drustveni fenomen, nego za logicno razumno objasnjenje jedne takve tvrdnje.
zemljanin zemljanin 01:15 22.01.2021

Re: 1

Hajde, molim te, opet: Kako je to moje vakcinisanje bitno da bi se zastitili drugi? Valjda ce druge da stiti njihovo vakcinisanje, a ne moje vakcinisanje? Zasto ja moram da se vakcinisem da ne bih ugrozio druge? Ne pitam za drustveni fenomen, nego za logicno razumno objasnjenje jedne takve tvrdnje.

pretpostavljas da su svi drugi vakcinisani ... ali nije tako, ako se zarazis, mozes preneti virus i drugoj osobi koja nije vakcinisana ... mislim da tu nema nerazumevanja ... ako se 30 ili 40% stanovnistva ne vakcinise, imamo problem ... sad stopa smrtnosti nije velika ali svaki put kada se virus razmnozava vrlo su moguce mutacije ... da nije toliko sposoban da se siri, ne bi ni vodili ovu diskusiju ... znaci imamo istu, trenutnu, situaciju samo je broj potencijalnih zarazenih i zrtava, smanjen na % nevakcinisanih ...
milisav68 milisav68 08:12 22.01.2021

Re: 1

zaharaga
Ama kako neko ugrozava druge ako se ne vakcinise?
Vakcina ne stiti druge, nego samo vakcinisanog. A drugi, ako hoce da budu zasticeni, nek se vakcinisu sami.

Ne mogu svi da se vakcinišu.

Trenutno, vakcina protiv Covida 19 nije skroz ispitana i nije preporučljiva za starije od 60, mlađe od 16 i trudnice.

A i ugrupi od 16 do 60 imaš ljude sa nekim hroničnim bolestima koji takođe ne mogu da se vakcinišu.

Zato bi svi oni koji mogu da se vakcinišu, trebali da se vakcinišu, da bi se napravio kakav-takav kolektivni imunitet, da ne bi bili prenosici, i da ne bi zarazili te koji ne mogu da prime.

Postoji i druga stvar (koju je pomenuo Zemljanin).

Kada se napravi kolektivni imunitet, onda virus nema prostor da se razmnožava i mutira i postane mnogo opasniji nego što je sada, i da se smrtnost poveća na mnogo veći procenat.

Takođe, ti koji su u grupi koja može da primi vakcinu, ako se zaraziš i dobiješ težu kliničku sliku, završićeš u bolnici, i zauzeti krevet nekome, kome koji se razboleo od neke druge bolesti, i potrebna mu je pomoć lekara i krevet u bolnici.

Tokom epidemije, mnogo ljudi je umrlo od nekih drugih bolesti, a koje su izlečive, jer nisu imali pristup bolnicama i lekarima , pošto su oni bili zauzeti epidemijom Covida 19.

Uglavnom, ovakav sistem zaštite - vakcinacije i kolektivnog imuniteta, iskorenio je mnoge smrtonosne bolesti kao što je na primer Variola vera, a i ti si kao mali primio vakcinu protiv nje.
alselone alselone 08:19 22.01.2021

Re: 1

Kada se napravi kolektivni imunitet, onda virus nema prostor da se razmnožava i mutira i postane mnogo opasniji nego što je sada, i da se smrtnost poveća na mnogo veći procenat.


Verovatnoća da virus mutira u goru formu je neuporedivo manja nego da mutira u slabiju formu.

Gledaj to ovako. Da bi virus bio jako agresivan po organizam, mora da te ubode u bocu, da u dlačicu bude takav kakav treba da bude kako bi bio jako štetan. A sve ostale forme su slabe. To je ključ i ključaonica fazon. Samo jedan ključ ulazi u bravu sve ostale forma maše. Tako i virus. Mora imati tačno i to savršeno tačnu formu ključa za naše brave kako bi nas ubio. U milione ostalih formi u koje može da mutira biće potpuno benigne po nas.
alselone alselone 08:29 22.01.2021

Re: 1

Da, dodatno, ne samo da treba da nas ubije u toj savršenoj formi, nego treba da nas ubije polako. Jer ako ubija brzo, nećemo stići da ga prenesemo.

Tako da, verovatnoća mutacije u neku crnu smrt koja ide i kosi redom, zaista nije velika. To naravno ne znači da treba da se zajebavamo, apsolutno ne, nego samo kažem sa matematičke strane štas tu dešava.
milisav68 milisav68 08:50 22.01.2021

Re: 1

alselone

Verovatnoća da virus mutira u goru formu je neuporedivo manja nego da mutira u slabiju formu.

Gledaj to ovako. Da bi virus bio jako agresivan po organizam, mora da te ubode u bocu, da u dlačicu bude takav kakav treba da bude kako bi bio jako štetan. A sve ostale forme su slabe. To je ključ i ključaonica fazon. Samo jedan ključ ulazi u bravu sve ostale forma maše. Tako i virus. Mora imati tačno i to savršeno tačnu formu ključa za naše brave kako bi nas ubio. U milione ostalih formi u koje može da mutira biće potpuno benigne po nas.

Dobro bre, za koga ti navijaš, ja hoću da ga uplašim a ti kolac u točkove.

Ima tu druga stvar sem malo povećane smrtnosti, a to su posledice.

Čitam iskustva po internetu, gde su ljudi koji su bili ono što se kaže zdravi i pravi, postali invalidi posle preležane infekcije, jer imaju velika oštećenja na srcu i lako se umaraju.

Pa onda ima iskustva gde se nisu vratili miris i ukus (negde samo delimično, a negde skroz).

Na prvu loptu to deluje kao - pa nije strašno, a kad razmisliš.

Miris - pokvarene hrane ili dima.

Ukus pokvarene hrane.
Da, dodatno, ne samo da treba da nas ubije u toj savršenoj formi, nego treba da nas ubije polako. Jer ako ubija brzo, nećemo stići da ga prenesemo.

Nije čovek jedini na ovoj planeti.

alselone alselone 08:56 22.01.2021

Re: 1

Da, da, vraćanje mirisa i ukusa je mnogo više od uživanja u hrani, nego je direktno vezano za preživljavanje
milisav68 milisav68 09:32 22.01.2021

Re: 1

alselone
Da, da, vraćanje mirisa i ukusa je mnogo više od uživanja u hrani, nego je direktno vezano za preživljavanje

A ako ubacimo teoriju zavere, još veći prostor za gori džank fud.

Oko uticaja na nervi sistem nisam stigao da pročitam.
nikvet pn nikvet pn 09:48 22.01.2021

Re: 1

zaharaga

Hajde, molim te, opet: Kako je to moje vakcinisanje bitno da bi se zastitili drugi? Valjda ce druge da stiti njihovo vakcinisanje, a ne moje vakcinisanje? Zasto ja moram da se vakcinisem da ne bih ugrozio druge?


Не мораш да се вакцинишеш - ако си имун. И ако то можеш да докажеш.

Вакцина и имунитет су два појма, два одвојена скупа који се не подударају. Већином се преклапају али не скроз. Где нема преклапања? У две зоне. Прва: тамо где има имунитета а није обављена вакцинација. Ко то има? Преболели, затим артефицијелно имунизовани (хиперимуни серум) и природно имуни. Доказ? Серолошки титар-тест. Свесно или несвесно то су друштвено одговорне персоне на којима се посета вируса завршава, они нису вектори. И зашто такви да се вакцинишу кад нема медицинске индикације нити друштвене импликације? Због државне принуде, фармакопрофита?

Друга зона где се имунитет и вакцинација не преклапају је неуспела вакцинација. То се деси код јединки које на вакцинацију не одговоре производњом антитела из разноразних разлога. Дакле, јесу вакцинисани али без резултата, без имунитета. То је поприлично опасно стање из два разлога: организам остаје пријемчив за обољење и остаје и вектор инфекције. И персонално и колективно ризична ситуација.

Управо зато свакако да је паметније испитати стање имунитета него вакцинисати широком четком. Ту треба применити механизам државне принуде и пропратити документом са неким процењено минималним роком валидности имунитета и ето аусвајса за гдегод.

milisav68 milisav68 09:58 22.01.2021

Re: 1

Доказ? Серолошки титар-тест.

Doktore* , jel to ovo?

Za one koji su pitali kako da provere status antitela nakon vakcinacije:

testirati IgG Antitela

testirati IgG At ISKLJUCIVO na SPIKE protein

raditi tek minimum 2 nedelje od 2. doze


*kada smo `99 bili mobilisani, među nama bio jedan veterinar (kul lik) i svi smo ga oslovljavali sa - doktore (vojska = stoka).
nikvet pn nikvet pn 10:58 22.01.2021

Re: 1

status antitela nakon vakcinacije


Поштено да кажем нисам детаљно пропратио. Реагенси и акцесоар за квантитативну анализу су исто зелени ко и вакцина. Нема сумње да убрзано напредују и основано претпостављам да су већ поприлично достигли ниво сигурности борбених средстава код класичних зараза.

Додатак за антиваксере, пример:

Омегито омбре ти рецимо нећеш па нећеш вакцину а твоја кева се вакцинише. И не успе јој вакцина али то нико нема појма. Ти се смуцаш тамо-вамо и донесеш јој вирус. Не мораш да оболиш, може и механички пренос. И?
omega68 omega68 14:20 22.01.2021

Re: 1

Biću i dalje na distanci za svaki slučaj.Rekao sam im da još planiram decu, makar sa drugom ženom
Neću da pričam za druge, pričam za sebe - stvarno nemam opsesiju da smo moji bližnji i ja nešto toliko bitni za Svet i da moramo što duže da živimo.Ono, mi da živimo po svaku cenu.Jbg, dve operacije sam imao na koje možda nisam morao da žurim, bio sam u strahu da ću da ostavim sitnu decu i mladu ženu na vetrometini života, ali sam rekao nek' bude kako mi je sudbina odredila.Ispalo je dobro, nisam bio predviđen još uvek za Božje naselje.Tako neka bude i sa kovidom.Dok me ne ucene poslom, neću da razmišljam o nečemu za šta proizvođač ne garantuje.Veređa mi inteligenciju i spreman sam sve da žrtvujem.Smrt je samo nastavak, nikako nije kraj.
predatortz predatortz 14:25 22.01.2021

Re: 1

.Ono, mi da živimo po svaku cenu.Jbg, dve operacije sam imao na koje možda nisam morao da žurim, bio sam u strahu da ću da ostavim sitnu decu i mladu ženu


A ovamo, prirodna selekcija, qratz, palac...

A čim je frka, trči hećimu!
zemljanin zemljanin 14:41 22.01.2021

Re: 1

ma mi samo teoretisemo, nidje veze ... ne verujem da ce ijedna drzava da propisuje obaveznu vakcinaciju, za Covid, svojim gradjanima ... za strance ce verovatno da zategnu u toj meri da ce ljudi da dignu ruke jer moraju da putuju ... ali retorika i popularizacija ce se nastaviti ... za retoriku me zabole, popularizaciju podrzavam ... a kako nemam potrebu da o tome realno razmisljam, ovo samo bistim pasulj sa vama, dok cekate vakcine
omega68 omega68 14:49 22.01.2021

Re: 1

Sveštenik mi priča pre neki dan kako migranti i ,,braća Romi'' (tako on kaže) nemaju koronu.Nijednog još nije sahranio u parohiji a ima ih dosta, mislim na ovu njegovu braću ne na migrante.
zemljanin zemljanin 14:56 22.01.2021

Re: 1

Nijednog još nije sahranio u parohiji a ima ih dosta, mislim na ovu njegovu braću

nek spusti cenu
alselone alselone 15:06 22.01.2021

Re: 1

Baš čudno da pravoslavni sveštenik nije bio na sahranama muslimanskih migranata. Ima tu nešto sigurno.

Editovao si komentar pa mi je šala proklizala ali neću je sada brisati.
predatortz predatortz 15:27 22.01.2021

Re: 1

Baš čudno da pravoslavni sveštenik nije bio na sahranama muslimanskih migranata. Ima tu nešto sigurno.


Još čudnije da ne zna od čega su umrli patrijarh i još neki episkopi.
alselone alselone 15:44 22.01.2021

Re: 1

Još čudnije da ne zna od čega su umrli patrijarh i još neki episkopi.


Romi i migranti su novi kinezi. ni oni nisu umirali ranije.
gvozden1 gvozden1 15:55 22.01.2021

Re: 1

zemljanin
Nijednog još nije sahranio u parohiji a ima ih dosta, mislim na ovu njegovu braću

nek spusti cenu

Sto evrića, lakše za računanje, a spustio bi, nije njemu do para, matematika ga ebe :)

Bio mi pop pred Jovanjdan, džipom nekim a bio sneg, pitam ga kako ide mašina po snegu, kaže super, stavio sve nove gume, žena ga gradila što baca pare, i stare bile solidne, a on njoj, ćuti bre, petoro sam sa'ranio, a za gume četvoro dovoljno.

Zeza se pop, al stvarno tako bilo.
omega68 omega68 17:36 22.01.2021

Re: 1

A ovamo, prirodna selekcija, qratz, palac...

A čim je frka, trči hećimu!

Predo, nisam protiv lekara i nisam protiv svih vakcina.
Protiv sam vakcine protiv npr. zauški ili malih boginja jer smo generacijama to preležavali i posle toga OJAČAVALI.Ako je nekom suđeno da ne izdrži kao mali npr. Male boginje ...mislim...
Protiv sam vakcina za HPV za devojčice jer će im dati lažnu sliku da mogu da se radodaju gde stignu misleći da su sigurno zaštićene, a možda se ispostavi da nisu.Umesto toga treba deca i muška i ženska da budu manje promiskuitetna.
Protiv sam vakcina za kovid i MMR jer niko neće da potpiše da će da snosi posledice u slučaju nesrećnih ishoda.
Budite sad politički korektni koliko hoćete, imam utisak da se samo zajebavate ali ako ozbiljno mislite-mislim da imate izbiljnih problema.
zilikaka zilikaka 18:03 22.01.2021

Re: 1

Protiv sam vakcine protiv npr. zauški ili malih boginja jer smo generacijama to preležavali i posle toga OJAČAVALI.Ako je nekom suđeno da ne izdrži kao mali npr. Male boginje ...mislim


I neki dečaci su tako ojačani posle zauški zauvek izgubili mogućnost da imaju decu.
Kod nas je sterilitet i dalje tabu tema ali ako ja poznajem desetak takvih slučajeva, koliko ih zapravo ima. I koliko je ta naizgled bezazlena bolest njima suštinski promenila život, a sad imamo način da se to više ne dešava.


Protiv sam vakcina za HPV za devojčice jer će im dati lažnu sliku da mogu da se radodaju gde stignu misleći da su sigurno zaštićene, a možda se ispostavi da nisu.Umesto toga treba deca i muška i ženska da budu manje promiskuitetna

I što bi nam smetalo ako neko žensko čeljade od možda prvog partnera zapati virus jer je on isto prethodno negde zapatio, i to je kasnije košta možda glave.
Takva joj sudbina. Sve to valjda spada u onaj prirodni odabir gde je od trinaestoro dece normalno da preživi šestoro.

Bre Omega,ja i kera, ej, kera koji ima urođenu bolest, držim u kući, pazim i redovno mu dajem lekove. Jer je moj, jer ga volim, jer on nas voli...jer imam načina da mu pomognem.

Mislim da ove tvoje stavove, ako su zaista takvi a ne tek prilika za podizanje prašine, ipak najbolje opisuje ono:"Lako je tuđim..."
omega68 omega68 18:14 22.01.2021

Re: 1

Ok neka tako bude.
gedza.73 gedza.73 22:38 22.01.2021

Re: 1

gvozden1
Bio mi pop pred Jovanjdan, džipom nekim a bio sneg, pitam ga kako ide mašina po snegu, kaže super, stavio sve nove gume, žena ga gradila što baca pare, i stare bile solidne, a on njoj, ćuti bre, petoro sam sa'ranio, a za gume četvoro dovoljno.

Mi našeg zezali, pitali ga kako stoji sa tezgama. Kaže kako je krenulo u prvom onom turnusu pomislio sam ovi izlečiše sve. Niko d'umre. Sad malo krenulo.

A jednog iz ekipe koji je zatarabio bio debelo (ali na dva tri, dana) su otkinuli od zajebavancije.

'Upropastio si nam planove. Nije post a i tvoji bi se isprsili, sigurno bi bilo i piva u limenkama na sa'rani'

gvozden1 gvozden1 23:01 22.01.2021

Re: 1


Mi našeg zezali, pitali ga kako stoji sa tezgama. Kaže kako je krenulo u prvom onom turnusu pomislio sam ovi izlečiše sve. Niko d'umre. Sad malo krenulo.

A jednog iz ekipe koji je zatarabio bio debelo (ali na dva tri, dana) su otkinuli od zajebavancije.

'Upropastio si nam planove. Nije post a i tvoji bi se isprsili, sigurno bi bilo i piva u limenkama na sa'rani'


Ovaj moj dobar čovek, hoće da se zeza, ali ozbiljno radi posao, ne ono otaljavanje, zaista se trudi oko svoje misije.
Kod mene se uvek, ali baš uvek zadrži na kafi, vidim da mu je stalo da me nekako privoli da odlazim u crkvu, uvek nađe pristojan način da to pomene, ali nikad napadno.

Naravno da mu ne zameram, čak naprotiv, cenim to kod njega.

Često mu obećam, i sebi kažem, ma otići ću, al jbg... il me mrzi il nemam vremena, uvek nešto.

A trebao bih, iako je relativno mlad čovek srce ga zeza, ugradili mu stentove, ne bih voleo da otputuje a da ne ispunim obećanje.
gedza.73 gedza.73 23:46 22.01.2021

Re: 1

Ovaj moj dobar čovek, hoće da se zeza, ali ozbiljno radi posao, ne ono otaljavanje, zaista se trudi oko svoje misije.

I naš je dobar.
Često mu obećam, i sebi kažem, ma otići ću, al jbg... il me mrzi il nemam vremena, uvek nešto.

Ja idem ponekad. Rek'o da proverim dal' se stvarno tamo organizuju neki diverzantski odredi koji mrze ceo svet oko sebe, biju žene, pozivaju na neodržavanje dentalne higijene, zabranjuju slatkiše, tarfiraju na ulazu i na izlazu...

I jok bre. Čak za divno čudo uglavnom se pomenu nemoćni, bolesni, nesrećni, putnici, ljubav prema bližnjima, mir u svetu, dobročinstvo, malo više duhovnosti naspram materijalizma...

Uvek čekam, valjda mi se komentari pojedinih blogera uvukli negde u pozadinu pa burgijaju, da ispod svega toga iskoči neka gadna ujdurma


zaharaga zaharaga 00:01 23.01.2021

Re: 1

nikvet pn
zaharaga

Hajde, molim te, opet: Kako je to moje vakcinisanje bitno da bi se zastitili drugi? Valjda ce druge da stiti njihovo vakcinisanje, a ne moje vakcinisanje? Zasto ja moram da se vakcinisem da ne bih ugrozio druge?


Не мораш да се вакцинишеш - ако си имун. И ако то можеш да докажеш.

Вакцина и имунитет су два појма, два одвојена скупа који се не подударају. Већином се преклапају али не скроз. Где нема преклапања? У две зоне. Прва: тамо где има имунитета а није обављена вакцинација. Ко то има? Преболели, затим артефицијелно имунизовани (хиперимуни серум) и природно имуни. Доказ? Серолошки титар-тест. Свесно или несвесно то су друштвено одговорне персоне на којима се посета вируса завршава, они нису вектори. И зашто такви да се вакцинишу кад нема медицинске индикације нити друштвене импликације? Због државне принуде, фармакопрофита?

Друга зона где се имунитет и вакцинација не преклапају је неуспела вакцинација. То се деси код јединки које на вакцинацију не одговоре производњом антитела из разноразних разлога. Дакле, јесу вакцинисани али без резултата, без имунитета. То је поприлично опасно стање из два разлога: организам остаје пријемчив за обољење и остаје и вектор инфекције. И персонално и колективно ризична ситуација.

Управо зато свакако да је паметније испитати стање имунитета него вакцинисати широком четком. Ту треба применити механизам државне принуде и пропратити документом са неким процењено минималним роком валидности имунитета и ето аусвајса за гдегод.



Mda, opet i opet, ja pod prinudom moram da dokazujem moj imunitet radi dobrobiti onih koji svoj imunitet ne mogu da dokazu. Trt! Ako svi moraju da dokazu imunitet onda svi moraju da ga dokazu. I onda nema nikakvog rizika za kolektiv. Ako ja imunitet nemam, to je moj i samo moj rizik. A da se vakcinisem ja zato da neko drugi ne bi morao, pa hajde da obrnemo pricu, evo ja necu, pa nek se zato taj drugi vakcinise.

A da ne ulazimo u pricu rizika od primanja neproverene vakcine, koja koristi nikada uspesno koriscenu tehnologiju, za koju proizvodjac ne garantuje nista, ni da radi ni da je bezopasna.

Rizik da cu se ja lose provesti, veci je za mene ako se vakcinisem. A, takav vakat sada, svak nek proceni rizik za sebe.
solo solo 00:29 23.01.2021

Re: 1

Da. Primitivni i neprofesionalni. Čak i ako ispred imena imaju silne titule.

Inače, svako ima prava da odbije vakcinu ako je ne želi.


Onda se tu pojavi sređena država koja je u obavezi da postavi striktna pravila da pojedince vrati u definisana pravila ponašanja koja moraju da poštuju da ne bi bili sankcionisani.


zemljanin zemljanin 00:43 23.01.2021

Re: 1

Čak za divno čudo uglavnom se pomenu nemoćni, bolesni, nesrećni, putnici, ljubav prema bližnjima, mir u svetu, dobročinstvo, malo više duhovnosti naspram materijalizma...

da li su u medjuvremenu tu okolo setale i zanosne devojke u kupacim kostimima? ... izbor za miss i ta retorika

za*ebavam se, ali bilo je za volej sa 'mir u svetu'
solo solo 01:06 23.01.2021

Re: 1

A ovamo, prirodna selekcija, qratz, palac...

A čim je frka, trči hećimu!


Čaki dok se stvari sređuju( iako se ovde ne sređuju) mora da postoji prelazni period - međurešenja - u svakom poslu pa i ovom.

Problem je što su međurešenja ovde postala definitivna rešenja jer se tako najlakše muljari.
Zamisli kako je život ,,dosadan i monoton,, kad je sve sređeno i klizi kao po loju apsolutno predvidivo. Nema tu izazova.

Ono ,,lepota poroka,,
milisav68 milisav68 07:42 23.01.2021

Re: 1

zaharaga
Rizik da cu se ja lose provesti, veci je za mene ako se vakcinisem. A, takav vakat sada, svak nek proceni rizik za sebe.

Žvaće bulja gaće, a?.

Jel ti stvarno misliš da će ova vlast da kupi 5 ili 6 miliona vakcina?

U kakvom Diznilendu ti živiš?
haklberi_tom haklberi_tom 10:06 23.01.2021

Re: 1

gvozden1

Mi našeg zezali, pitali ga kako stoji sa tezgama. Kaže kako je krenulo u prvom onom turnusu pomislio sam ovi izlečiše sve. Niko d'umre. Sad malo krenulo.

A jednog iz ekipe koji je zatarabio bio debelo (ali na dva tri, dana) su otkinuli od zajebavancije.

'Upropastio si nam planove. Nije post a i tvoji bi se isprsili, sigurno bi bilo i piva u limenkama na sa'rani'


Ovaj moj dobar čovek, hoće da se zeza, ali ozbiljno radi posao, ne ono otaljavanje, zaista se trudi oko svoje misije.
Kod mene se uvek, ali baš uvek zadrži na kafi, vidim da mu je stalo da me nekako privoli da odlazim u crkvu, uvek nađe pristojan način da to pomene, ali nikad napadno.

Naravno da mu ne zameram, čak naprotiv, cenim to kod njega.

Često mu obećam, i sebi kažem, ma otići ću, al jbg... il me mrzi il nemam vremena, uvek nešto.

A trebao bih, iako je relativno mlad čovek srce ga zeza, ugradili mu stentove, ne bih voleo da otputuje a da ne ispunim obećanje.

U našoj crkvi je bio jako dobar lik - nenapadan, a što je najvažnije - stvarno veruje u ono što priča.
Za slavu se ja, ujutro, vratim iz crkve, krenuh da se presvlačim kako bi još koješta pomogao ženi - kada vidim da mi u džepu od pantalona ostale parice koje sam hteo da ostavim u crkvi.
Žena me, promptno, odposla nazad u crkvu (što mi nije problem, jer je 200 metara od nas).
Ulazim, a ono trenutno nikoga osim sveštenika.
On ukapirao zbog čega se vraćam - čim je video da moja ruka kreće ka džepu, te reče --- ma, šta ste se vraćali, to nije važno.
Ja njega, na to, potapšam po ramenu i rekoh (mlađi je jedno 2 decenije od mene) ... ne brini, znam ja jako dobro šta je važno, a saznaćeš i ti.
Ostavim one parice, on me malo u čudu pogleda, ja ga ponovno potapšam - i odoh.
Pošto je bio predobar lik, te crkvenu 'zajednicu' podosta unapredio, dobio je 'prekomandu' da to uradi i u nekoj drugoj crkvi.
To je sudbina najboljih!
Bez obzira što smo mi protestovali kod nadležnih organa da nam ne diraju našeg sveštenika.
omega68 omega68 12:55 23.01.2021

Re: 1

Ipak moram samo ovo-moje žensko čeljade će majka pokušati da ubedi da i prvi put to radi sa zaštitom.
Ja sam imao ljubimce golubove, ali svako mlado ako je bilo škart odlazilo je u zaborav.Kučiće kad sam imao imao sam samo zdrave, nemam takva iskustva kao ti.Zauške ...pa vođeni su sinovi da se zaraze na vreme.A ako se i desi sterilitet uvek je bilo nekog da prripomogne.To je život.
gedza.73 gedza.73 19:17 23.01.2021

Re: 1

izbor za miss i ta retorika
za*ebavam se, ali bilo je za volej sa 'mir u svetu'

kakav volej meni uvek isto to padne na pamet.
Al' stvarno do sad nisam čuo neke ružne ili mrziteljske reči.

Imam problem sa nekim 'spoljnim' stvarima ali generalno sa onim što se čuje u crkvi, ili ono što ja odaberem da čujem, nemam.

Mislim da je jedna od najvećih grešaka u istoriji naše SPC progon bogumila. Gledajući značaj, tradiciju, istoriju srpska pravoslavna crkva je daleko manje agresorska u odnosu na mnoge druge konfesije ili ideologije


zaharaga zaharaga 20:24 23.01.2021

Re: 1

milisav68
zaharaga
Rizik da cu se ja lose provesti, veci je za mene ako se vakcinisem. A, takav vakat sada, svak nek proceni rizik za sebe.

Žvaće bulja gaće, a?.

Jel ti stvarno misliš da će ova vlast da kupi 5 ili 6 miliona vakcina?

U kakvom Diznilendu ti živiš?


Od vakcine zvace li zvace, od kovida ni da mljacne.

Za vakcine: 5 miliona x 20 jevr, 100 miliona.


Za izbore poklon gradjanstvu: 5 miliona x 100 jev, 500 miliona.


Cena da se vlast dodvori onima koji su ga na vlast postavili iznosi 20% cene da se smire oni koji ga s vlasti mogu skinuti. Ima rezon da kupi vakcine. Plus, vakcine mogu imati dodatni (prvenstveni?) efekat smirivanja pucanstva. Isplati se!


zaharaga zaharaga 21:15 23.01.2021

Re: 1

milisav68


Trenutno, vakcina protiv Covida 19 nije skroz ispitana



Da, i...



Zato bi svi oni koji mogu da se vakcinišu, trebali da se vakcinišu,



Ja mora da sam mnogo glup, jer nikako da uvidim logicki sled. Meni jedino sto pada na pamet jeste da se ceka dok se vakcina skroz ispita, pa onda obaviti vakcinaciju.





mariopan mariopan 11:21 24.01.2021

Re: 1

kamilo_emericki
omega68
kamilo_emericki
omega68
Ok znači ti kažeš da su primitivni svi ovi zdravstveni radnici koji odbijajući vakcinu protiv korone ugrožavaju i sebe i pacijente.Aferim

Zbog kojih razloga treba odbiti vakcinisanje?


Zbog zlatarskog sira i vojne muzike

Impresioniran sam odgovorom, kratko, jasno, jezgrovito. Hvala.


Recimo, ja bih mogla da odbijem jer sam imala jake alergijske reakcije na nepoznat uzrok, po život opasne, provela dve nedelje u bolnici zbog toga i jedva pretekla. Ili recimo pridružene hronične bolesti koje se leče nekim lekovima koji su kontraindikacija za vakcinu, a to već zna lekar koji će preporučiti da se primi neka druga vakcina ili ne primi uopšte.
alselone alselone 09:16 20.01.2021

Revolucija za roditelje

- Tata dođi da vidiš nešto u moju sobu!
- Slikaj pa mi pošalji Vajberom.


Živeo Omegito.
Srećna slava svima koji slave, pa i meni.
predatortz predatortz 09:17 20.01.2021

Re: Revolucija za roditelje

Srećna slava svima koji slave, pa i meni


Srećna ti slava, domaćine!
alselone alselone 09:21 20.01.2021

Re: Revolucija za roditelje

Hvala domaćine.

Baš lep neki dan od kako sam ustao.

Sada u crkvu sa sinom po sveću, a potom u pečenjaru po jagnjetinu i jaretinu (ćale odrastao sa dalmatincima, jagnje voli i sve je to u redu, ali jare! to mu je specijalitet).
alselone alselone 09:23 20.01.2021

Re: Revolucija za roditelje

Realno, prava stvar bi bila da ga sam okrenem, ali dobro, biće vremena. A i sreda je, valjalo bi da je riba.

Štaš.
predatortz predatortz 09:23 20.01.2021

Re: Revolucija za roditelje

Sada u crkvu sa sinom po sveću


To čoveka baš ispuni nekim ponosom.


ali jare! to mu je specijalitet).


Moj čovek! Sva pečenja na jednu stranu, vruća jaretina na drugu i pretegnuće.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana