Nostalgija

Раднички

omega68 RSS / 05.08.2022. u 21:24

Не постоји текст који сам више пута почињао и брисао.

Зајебано.

Мислим, зајебано је писати о реликтима комунизма, свакако.

Раднички је као и све у овој држави - комуномафијашки.

Али није био одувек. Некад је био Млади Радник и пре рата је био симбол   наде и тежње ка бољем и праведнијем.

Дошли су комунци и њихов поглед на свет, правду и нови поредак. Застава је постала највећа перионица пара у земљи, а ФК Раднички ћерка фирма.

Но, све то мени као десетогодишњаку кога је ћале заразио ногометом није било важно. Мени је важно било да са 6 година дозивам Жабарца и да се цео запад тиме забавља, важно ми је било да почнем да тренирам због др Саве Пауновића, да покушавам да изведем тај суви лист Жарета Оларевића или да заспивам како дајем гол и трчим на исток који је тада био КОП, а не југ као данас, као реликт раних деведесетих.

Да, ми смо играли против Пелеа и његовог Сантоса.

4:4

Да, ми смо били понос Шумадије.

..За нашег Радничког, срце наше бије,

јер је наш Раднички понос Шумадије'',

одзвањало је Чика Дачом и  Шумарицама кад је Бела Палфи  газио атлетском стазом поред митског Истока и кад је као Брајан Клаф зауставио кишу и Гејзима Љаљу са нашим Бригелом (Спасићем)

И кад је 1986. тај наш, тада друголигаш, из купа избацио Партизна са Чапљићем, Милком и Катанецом.

(И Милинком Пнтићем који је дао два гола из слободних удараца)

Или кад су браћа Миловановић, Бузић и Короман вратили тај исти клуб у Прву Лигу после двадесет и више година.

Кад смо се сви, па и ја, осећали крагујевчанима, кад смо мислили да смо србкки Атлетик Билбао, кад смо сањали да ћемо да изађемо у Европу...

,,Јебем ли вам матер лоповску и говнарску.
Пратим вас и навијам 45 година, још од кад ме ћале одвео да гледам Жабарца и Овцу.Пичка ли вам материна знате ли чији дрес ноисите?Чавкин и Савин и Жаретов, говнари једни.Спасићев који је гинуо та сваку лопту, и Аћимов.
Нешкоив.
Још тад су ми сви причали да сте лопови и перечи пара само, а ја им нисам веровао него сам се палио на црвену боју Младог Радника и локалпатриотизам...
Стоко, багро која је изданак комунизма, све ће то грађани Крагујевца да плате, годинама се уљуљкујете, смрадови корумпирани од свих комуно-мафијајашких власти до данас.
Шта је било?
Вратили сте 3 бода која су људи морали да вам поклоне у прошлој сезони јер сте, иста лоповска управо, морали да добијете да не испаднете пошто сте се талили са ко зна којим менаџерима и били печени да испаднете.
Говнари, кретени и издајници Крагујевца, дошљаци и набеђени чаршијанци - сви сте се слизали за проклете паре, да Бог да вам преселе. Даће Бог и неки нови људи да вам, свима, сваки динар изађе на нос и на децу и унучиће. ''

...написао сам вечерас на ФБ после пораза од распалог Вождовца у 88. минуту утакмице.

Са свим консеквенцама које могу да ми се десе.

 

Ако умрем, нека умрем за мој Раднички на уснама 

 

 

 



Komentari (66)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

zoja444 zoja444 22:06 05.08.2022

nista licno

drago mi je sto nisam musko. kakav fanatizam.
omega68 omega68 22:14 05.08.2022

Re: nista licno

Данас је и женама дозвољено да играју фудбал и да буду родносензитивне, па чак и да буду фанатične
solo solo 22:35 05.08.2022

Re: nista licno

родносензитивне



omega68 omega68 22:36 05.08.2022

Re: nista licno

Ха
Черевићан Черевићан 23:37 05.08.2022

што беше

или,написао сам свестан консеквенци које могу да ми се десе

.....преданости испричаном
наравно су..... вредна хвале,
ту опаске сваке......... вишак
спрам ужитка што Вам дале

г omega
shmoo shmoo 00:41 06.08.2022

Баскијска тугованка

omega68

кад смо мислили да смо србкки Атлетик Билбао



У Атлетику Билбао су некада могли да играју само Баскијци.

Дакле, у Радничком само Срби. Никакви црнци итд.

Не знам да ли су данас променили ту политику клуба, Атлетик Билбао, али тако је било до пре 10-15 година када сам престао да их пратим.


после пораза од распалог Вождовца у 88. минуту утакмице.



Не бих ја Вождовац називао распалим.

После Чукаричког који је заиста једини приватни клуб у Србији, то јест у приватном власништву, Вождовац је некако најприватизованији ако тако може да се каже. Зна се ко улаже паре и ко узима паре. А ту онда нема оних просеравања као у клубовима који су још увек "удружења грађана", односно "спортска привредна друштва" како пише за твој Раднички 1923 на сајту клуба, већ се одлично зна ко шта ради и за шта је задужен и одговоран јер нема места за још ко зна колико паразита који живе од клуба. Има Вождовац и добру структурну организацију, добру омладинску школу, добар скаутинг по Србији и добар је онолико колико се у оваквим "фудбалским" условима у Србији може бити добар.

Исто као и Чукарички.

У сваком случају, Вождовац је много боље организован клуб од Радничког Крагујевац. У Вождовцу се поред Чукаричког и ТСЦ Бачка Топола (њих зовемо Орбанов клуб, мађарске паре су уложене) најбоље газдује од свих клубова у Србији јер је Вождовац практично приватни клуб.

А иначе биће нам овако у фудбалу у Србији докле год је Звезде и Партизана оваквих какви су, "удружења грађана" помагана из државног буџета и са спонзорима које држава обавеже да уливају лову у њих.

И са гомилама паразита који су преко Звезде и Партизана накачени на те државне и спонзорске (Гаспром, Телеком) сисе.


Мислим, зајебано је писати о реликтима комунизма, свакако.



Звезда и Партизан су највеће штеточине српског фудбала већ пуних 30 година уназад.

Ја ти лепо кажем да је узрок болести у вечитим близанцима.

А треба лечити узроке болести, а не последице.








Ако умрем, нека умрем за мој Раднички на уснама



Треба га пустити да оде под стечај па да га неки добротвор са Радничким у срцу и много пара купи на добошу за ситне паре, да се приватизује, да онда тај неки добротвор уложи почетну лову за стабилизацију клуба, лову која ће му се вратити од касније продаје играче које ће сам клуб правити у својој школи.

Тако је са Чукаричким урађено. И није нам уопште лоше од тада.

Дакле, Омега, није довољно само срце за клуб.

То имам и ја за Чукарички.

Али немам лову. А треба лова.

Макар она почетна и то не мала.

И онда паметно газдовање клубом.

Драган Гале Обрадовић (фирма ADOC) је имао и срце (играо је као омладинац за Чукарички) и лову и захваљујући томе ми постојимо и данас иако су 2012. године Чукарички хтели да угасе као клуб.

Упропастио је Чукарички и до стечаја га довео својим коцкарским дуговима Мали Муштикла, син Жике Станкома Великог Муштикле (још један реликт комунизма, како ти кажеш), јер је мислио да му је тата оставио фудбалски клуб као и све остало у животу, да се дете мало поигра и да га онда баци у ђубре.

Срећом, те се нашао овај човек који је данас власник Чукаричког да се клуб спасе од гашења.

И за ових 10 година власнику Чукаричког се кроз продају играча увелико вратио новац који је уложио у клуб, а сада клуб већ и без Обрадовићевог финасирања живи самостално од продаје играча.

(Када год чујеш да је Чукарички неког фудбалера или неколико њих продао за 2-3 милиона евра који иду клубу, знај да је то годишњи буџет клуба и да од те лове Чукарички живи наредних годину дана.)

То ти је једини рецепт, друже Омега.

Скупите се ви у Крагујевцу који толико волите тај Раднички као што ја волим Чукарички, смислите план како да клуб извадите из канџи паразита (приватизација да се зна власник; какво црно "спортско привредно друштво" како вам пише сада на сајту), нађите човека који може да уложи новац који ће му се брижљивим планирањем вратити после неколико година и све ће бити много боље.

И за Раднички и за вас и за Крагујевац и за Србију и за српски фудбал уопште.

shmoo shmoo 00:59 06.08.2022

Re: Баскијска тугованка

Извини, Омега, за дужину претходног коментара, али када год се потегну те теме, могу да развезем причу до јутра... Као у некој кафани...





omega68 omega68 09:12 06.08.2022

Re: Баскијска тугованка

у
Радничком само Срби. Никакви црнци
итд.
Само Шумадинци
У сваком случају, Вождовац је много боље организован клуб од Радничког Крагујевац.

Нисам ни мислио на то.Види се да не пратиш тај удружени злочиначки подухват звани Динг-донг Супер лига Србије.До Радничког, Вождовац није дао гол 320 минута + ових осамдесет и нешто - 400 минута,а и тај је био из прекида.Зато сам га тако назвао.Играчки је тренутно очајан.И кад од таквог изгубиш...
Са осталим се слажем
shmoo shmoo 10:08 06.08.2022

Re: Баскијска тугованка

omega68

Види се да не пратиш тај удружени злочиначки подухват звани Динг-донг Супер лига Србије.








Не пратим.

Но, и поред тога Вождовац има два сениорска репрезентативца (Вујновић и Миловић) и барем десетак репрезентативаца на нивоима до 21 године, до 20 година, до 19 година, до 16, година,... у овом тренутку.

Ви у Радничком 1923 немате ниједног сениорског репрезентативца било које репрезентације и имате 4 репрезентативца на узрастима до 21 године старости.

Вождовац на фудбалском тржишту вреди 7,5 милиона евра по играчком кадру.

Раднички 1923 вреди 5,5 милиона евра по играчком кадру.

(Од тога само ова два наша клинца из Чукаричког, Видосављевић на позајмици и Лука Зорић, вреде вам заједно скоро милион еврића.)

Вождовац је у прошлом првенству играо плеј оф, скупио 49 бодова, дао 48 голова и примио 45 голова.

Раднички 1923 је у прошлом првенству скупио 35 бодова, дао 34 гола и примио 60 голова (и замало испао из лиге).

Вождовац је прошло првенство завршио на 5. месту, Раднички 1923 завршио на 14. месту.

У овом првенству Вождовац је скупио 8 бодова, дао 2 гола, а примио 3 (и то сва три гола им је дао Спартак, дакле на једној утакмици. Остала 4 клуба са којима је играо Вождовац, укључујући и Раднички, нису им дали гол).

Раднички 1923 је до сада скупио 5 бодова, дао 2 гола и примио 4.

На основу чега си мислио да добијете Вождовац на крову усред Београда?

Зашто нисте добили Војводину на Чика Дачи него си мислио да ћете да се вадите против "распалог" Вождовца на крову тржног центра преко пута Централног гробља у Београду?

На основу чега?

Али добро, не разумем се ја и не пратим Динг Донг лигу која се од овог првенства званично зове Mozzart Bet Супер лига Србије. (Отишли Кинези, јбг.)

Него, Омега друже, држ' те се ви ове године да не испаднете из Прве лиге јер Нови Пазар не сме да испадне по политичкој линији, Сурдулицу и Ниш држе браћа Тончев, Јавор, Спартак, Лучани и Напредак су играчки много јачи од вас па су вам једина шанса да не будете баш последњи на табели на крају првенства ова Младост из Новог Сада и Колубара.

А стварно не бих волео да прођете као Металац из Горњег Милановца и да вас опет видим у Другој лиги, па да вам онда Орбанов клуб из Бачке Тополе покупује онда и оно мало играча који вреде а које имате.

(И да нам вратите на крају овог првенства малог Видосављевића којег смо вам дали на позајмицу да не испаднете из лиге! Има он још увек шта да каже у Чукаричком... Зорића можете и да задржите. )

Крагујевцу јесте потребан стабилан прволигаш. И Крагујевцу и Србији и српском фудбалу уопште.

Ако могу Крушевац и Суботица, онда може и Крагујевац то да обезбеди.

Само немојте више да будете "спортско привредно друштво" и то ће бити све у реду.







omega68 omega68 10:20 06.08.2022

Re: Баскијска тугованка

Вождовац има два сениорска репрезентативца (Вујновић и Миловић


Где су ти играли?
До Војина у колу?
Бежи бре Тасо...
softelectronics_e softelectronics_e 10:22 06.08.2022

Re: Баскијска тугованка

shmoo
omega68

Види се да не пратиш тај удружени злочиначки подухват звани Динг-донг Супер лига Србије.








Не пратим.

Но, и поред тога Вождовац има два сениорска репрезентативца (Вујновић и Миловић) и барем десетак репрезентативаца на нивоима до 21 године, до 20 година, до 19 година, до 16, година,... у овом тренутку.

Ви у Радничком 1923 немате ниједног сениорског репрезентативца било које репрезентације и имате 4 репрезентативца на узрастима до 21 године старости.

Вождовац на фудбалском тржишту вреди 7,5 милиона евра по играчком кадру.

Раднички 1923 вреди 5,5 милиона евра по играчком кадру.

(Од тога само ова два наша клинца из Чукаричког, Видосављевић на позајмици и Лука Зорић, вреде вам заједно скоро милион еврића.)

Вождовац је у прошлом првенству играо плеј оф, скупио 49 бодова, дао 48 голова и примио 45 голова.

Раднички 1923 је у прошлом првенству скупио 35 бодова, дао 34 гола и примио 60 голова (и замало испао из лиге).

Вождовац је прошло првенство завршио на 5. месту, Раднички 1923 завршио на 14. месту.

У овом првенству Вождовац је скупио 8 бодова, дао 2 гола, а примио 3 (и то сва три гола им је дао Спартак, дакле на једној утакмици. Остала 4 клуба са којима је играо Вождовац, укључујући и Раднички, нису им дали гол).

Раднички 1923 је до сада скупио 5 бодова, дао 2 гола и примио 4.

На основиу чега си мислио да добијете Вождовац на крову усред Београда?

Зашто нисте добили Војводину на Чика Дачи него си мислио да ћете да се вадите против "распалог" Вождовца на крову тржног центра преко пута Централног гробља у Београду?

На основу чега?

Али добро, не разумем се ја и не пратим Динг Донг лигу која се од овог првенства званично зове Mozzart Bet Супер лига Србије. (Отишли Кинези, јбг.)

Него, Омега друже, држ' те се ви ове године да не испаднете из Прве лиге јер Нови Пазар не сме да испадне по политичкој линији, Сурдулицу и Ниш држе браћа Тончев, Јавор, Спартак, Лучани и Напредак су играчки много јачи од вас па су вам једина шанса да не будете баш последњи на табели на крају првенства ова Младост из Новог Сада и Колубара.

А стварно не бих волео да прођете као Металац из Горњег Милановца и да вас опет видим у Другој лиги, па да вам онда Орбанов клуб из Бачке Тополе покупује онда и оно мало играча који вреде а које имате.

(И да нам вратите на крају овог првенства малог Видосављевића којег смо вам дали на позајмицу да не испаднете из лиге! Има он још увек шта да каже у Чукаричком... Зорића можете и да задржите. )

Крагујевцу јесте потребан стабилан прволигаш. И Крагујевцу и Србији и српском фудбалу уопште.

Ако могу Крушевац и Суботица, онда може и Крагујевац то да обезбеди.








Ooooo, jebote!
Shmuuu, tebi je mentalni kapacitet, gotovo, neograničen.
Kada si u stanju da pratiš te gluposti.
shmoo shmoo 10:23 06.08.2022

Re: Баскијска тугованка

omega68
Вождовац има два сениорска репрезентативца (Вујновић и Миловић


Где су ти играли?
До Војина у колу?
Бежи бре Тасо...



Јбг, Црна Гора, Црна Гора.

Репрезентација је репрезентација. Вујновић чак дао и један гол за репрезентацију.

Што Раднички 1923 не доведе неког репрезентативца?

Било којег држављанства...

Има ових јефтиних црнаца... Макар на позајмицу.

Видиш како је Матијашевић у Чукаричком погодио са Бадамосијем.

Дечко до сада на 4 утакмице у нашој лиги дао 3 гола и на још 2 текме у Европи 2 гола. На 6 утакмица дао 5 голова за Чукарички.

А пре тога у белгијском Кортријку једва утрпао један гол. Једва и да је играо.

Репрезентативац Гамбије.

Свако се ту протеже само према свом губеру, мој Омега.

Видиш да је и Звезда то укапирала па довела левог бека из Грузије.

Тако ће морати и Раднички Крагујевац.



EDIT: Обрати убудуће пажњу на ова два клинца из Вождовца, Ивезића из њиховог подмлатка (задњи везни) и Теодоровића који је дошао из Звездине школе (шпиц).

Типујем на њих.

А најбоља аквизиција овог лета коју је Чукарички направио јесте мали Лучић, лево крило, из Звездине школе. Неће га Звезда, таман је за нас са његових 20 година.

У њему већ видим један годишњи буџет Чукаричког после продаје негде напољу.



shmoo shmoo 10:46 06.08.2022

Re: Баскијска тугованка

softelectronics_e


Ooooo, jebote!
Shmuuu, tebi je mentalni kapacitet, gotovo, neograničen.
Kada si u stanju da pratiš te gluposti.



Није неограничен, напротив. Врло је сужен, скучен и ограничен што се тога тиче, Чарли, јер ради се о страсти. И онда сав ментални капацитет оде на страст.


The Secret in their eyes - Passion


Шта ћеш...

Некоме је страст добра клопа, некоме ландарање по кафанама широм Србије, неко подејбава рају у пролазу док седи испред продавнице с флајком пива у руци, неко јури жене, неко се коцка, неко се опија, неко србује, неко 24/7 јебе кеву Вучићу, неко прати емисије о медицини на ТВ,...

Сви ми имамо неку страст.

Ето код мене је то фудбал.

А шта је твоја страст, Чарли?

softelectronics_e softelectronics_e 10:50 06.08.2022

Re: Баскијска тугованка

shmoo
softelectronics_e


Ooooo, jebote!
Shmuuu, tebi je mentalni kapacitet, gotovo, neograničen.
Kada si u stanju da pratiš te gluposti.



Није неограничен, напротив. Врло је сужен, скучен и ограничен што се тога тиче, Чарли, јер ради се о страсти. И онда сав ментални капацитет оде на страст.


The Secret in their eyes - Passion


Шта ћеш...

Некоме је страст добра клопа, некоме ландарање по кафанама широм Србије, неко јури жене, неко се коцка, неко се опија, неко србује, неко прати емисије о медицини на ТВ,...

Сви ми имамо неку страст.

Ето код мене је то фудбал.

А шта је твоја страст, Чарли?


Pa valjda se zna.
Pojesti, popiti i nešto poklopiti.
Šta drugo.
A danas za pojesti - ratatui uz lagani roštilj.
Jer danas nema landranja kojekude po Srbiji.
Jer nam je došlo mlađe dete na godišnjicu mature.
shmoo shmoo 10:52 06.08.2022

Re: Баскијска тугованка

softelectronics_e

Pa valjda se zna.
Pojesti, popiti i nešto poklopiti.



Ето видиш, кажем ти ја.


Šta drugo.



Ма има, Чарли, великачки је и шарен овај наш свет.

omega68 omega68 14:27 06.08.2022

Re: Баскијска тугованка

Чукарички

А штонас тај гигант домаћинског пословања сваке године брука у Европи и не може ни нерешено да одигра бар код куће?
Што крајње економском логиком не продају некоме учешће у Европи?
Близанци и остала омудина су све како кажеш али ни ти брђани са два навијача нису ништа више од пичкине ливаде
shmoo shmoo 14:41 06.08.2022

Re: Баскијска тугованка

omega68
Чукарички

А штонас тај гигант домаћинског пословања сваке године брука у Европи и не може ни нерешено да одигра бар код куће?
Што крајње економском логиком не продају некоме учешће у Европи?
Близанци и остала омудина су све како кажеш али ни ти брђани са два навијача нису ништа више од пичкине ливаде



Занемарићу твоју малициозност и одговорићу ти пристојно и уљудно јер не сматрам да си ти баш такав у души. Само те много боли истина коју сам себи нећеш да признаш.

Не постоји текст који сам више пута почињао и брисао.

Зајебано.

Мислим, зајебано је писати о реликтима комунизма, свакако.

Раднички је као и све у овој држави - комуномафијашки.

Али није био одувек.


Питаш зашто не идемо даље у Европи, зашто не уступамо место неком другом у европским такмичењима.

(А коме то у Србији, леба ти, уступити место? Звезда и Партизан већ играју Европу, сви остали су још гори од Чукаричког и у домаћем првенству и у европским утакмицама.)

Зато што то није политика клуба. Чукаричког.

Интерес и није неки успех у Европи (осим ако не дође случајно и на срећу) него опстанак клуба који би могао сам да се издржава. Па тек када се то постигне, онда можда, ако има баш толико вишка пара, могу да се доводе неки играчи који ће можда и постићи нешто у европским такмичењима.

А за сада, довољно је и то што смо преживели ипак иако су хтели да угасе клуб 2012. и да на земљишту на којем је стадион зидају своје стамбено-пословне објекте као и у остатку Београда и што још увек постојимо као фудбалски клуб да можемо следеће 2026. године да прославимо стогодишњицу постојања.

Ово сам баш прекјуче, после пораза од Твентеа, написао Чучку док смо се дописивали о тој теми:


Сви кукају, што Чука не плати и доведе неке играче за Европу.

Није то политика Чукаричког. Ми правимо играче, не доводимо готове играче. или боље речено, доведемо клинце које Звезда и Партизан и Војводина неће, па од њих правимо играче. И живимо од продаје играча које правимо. А и када доведемо неког готовог старијег играча, то је увек неки без уговора. Највише пара је својевремено Чукарички платио Напретку за Бојића - 300 хиљада.

Ми када некога продамо за 1,5-2 милиона, то нам је годишњи буџет клуба.

И то нам је једини начин да живимо свесни да у Србији Звезда и Партизан имају и помоћ државе и спонзоре типа Гаспром и Телеком. Ми немамо ништа од тога.

Нисмо удружење грађана као остали него стварно једини прави приватни клуб у Србији.

Знаш ли да је Чукарички једини клуб у Србији који је уредно платио сав ретроактивни порез на трансфере играча?

Свима другима је опроштено. Нама није. Морали смо да платимо.

И онда је после тога, када је схватио да ће нас кецати докле год не легнемо на руду и не престанемо да кењамо како је приватизација клубова једини модел за спас српског фудбала, Гале Обрадовић, власник, својевремено склопио примирје са СНС-ом и са Кокезом тада у ФСС, па су нас оставили на миру.

Прошле године после 6-7 година немилости у општини Чукарица због уговора о изнајмљивањуу стадиона и земљишта на 10 година који је склопио са Чукаричким Урош Јанковић, онај из ДСС ( и између осталог зато је Урош вероватно и фасовао 2 године затвора у оној намештаљки, тобоже због примања мита, иако и голман Стојковић тврди да Јанковић није ту био ништа крив), успели смо некако да изгладимо односе са председником општине па се надамо да ће и уговор за стадион и земљиште бити продужен те 2025. или макар другачије решен да власник не би селио Чукарички негде по Србији.

Џукеле су хтеле да на том земљишту зидају стамбене зграде. Ексклузивна локација. А сада се надамо да су одустали од тога и да ће Гале Обрадовић успети да намири њихову грамзивост на неки други начин.

Стадион Чукаричког је иначе на том земљишту од почетка шездесетих. То је извео тадашњи председник општине Влада Дујић. Пре тога игралиште нам је било тамо где је данас пијаца на Бановом брду. Од 1926.

И сад замисли да због незајажљивости Коларића и остале СНС багре на општини Чукарички на своју стогодишњицу постојања мора да се сели негде на неки стадион у Србији?

Грех, брате. Велики грех.

Није ни Галетов (власник Чуке) џеп баш бесконачно дубок да може да уложи све што има у Чукарички са великм питањем да ли ће му се вратити. Јесте он добростојећи, капитал му у иностранству итд, али није бесконачно богат па да му клуб буде играчка. Зато пре 10 година то и јесте био договор када је он купио Чуку за 100 хиљада евра на добошу да би је спасао гашења (идејни творци тог потеза и читаве финасијске конструкције су били поменути Урош јанковић, Влада Милојевић и Поп, - Зоран Поповић, тренер и мој комшија и другар из детињства). Суштина је била да се клуб који постоји од 1926. године не угаси. Није заслужио такву судбину. И сви смо тада били ангажовани на томе пошто је Чукарички Мали Муштикла, Жикин син, својим коцкарским дуговима довео до стечаја.

И када тако почнеш и то радиш, онда то радиш са оним што имаш. Нема протезања преко губера.

Ту смо где нам је и место... А за нешто више... Другачији услови су потребни. И у Србији и српском фудбалу и у самом клубу који би онда тражио више уложених пара.

О том потом. Зависи од даљег развоја ситуације и у Србији и уопште.

Твенте је и иначе (као на пример Глазгов Ренџерс) испадао из Прве лиге Холандије због финасијских проблема, па се вратио у прву лигу пре три године. Вреде по играчима дупло више од Чукаричког на трансфермаркту, али су и сада у минусу неколико стотина милиона евра.

Чукарички то себи не може и не сме да допусти иначе би се угасио.

И нико не би стао иза Чукаричког. Ни држава ни град ни општина ни спонзори.

А ми гологузија са Чукарице немамо те паре да га спашавамо нити би се нашао још један Гале Обрадовић, бивши омладинац Чукаричког, да вади клуб из гована.

Тако да, друже мој, поставили смо за ових десетак година здраве темеље у Чукаричком да живимо следећих најмање 5-6 година, а можда и више.

Све преко тога о том потом. Видећемо.




Када прихватиш ту чињеницу да фудбал у једном друштву не може бити бољи од тог друштва у којем се игра и да се онда у тој ситуацији свако ту протеже према своме губеру, онда ћеш лакше и подносити поразе чак и од једног "распалог" Вождовца.

А дотле, од кукњаве над судбином једног "спортског привредног друштва" као што је Раднички 1923 и од успомена какав је то некада клуб био, нема неке вајде.


EDIT: Зашто би Чукарички продавао било коме своје учешће у Европи?

Па ове године узесмо на томе пола милиона евра. Чиста зарада пар стотина хиљада евра.

Зашто бисмо те паре било коме поклањали?

Каква је то тек економска логика?

Јесте, тачно је. Са сваким пролазом у следеће коло, узели бисмо и више пара.

Али за то је потребно онда и платити више да би се довели бољи играчи.

А рекох ти одмах, није то политика ФК Чукаричког. Задужити се, па онда остати без клуба...

За сада је тако.

Видећемо како ће се даље ствари развијати као што то рекох и Чучку.

Али да ти поновим, и сада и у будућности, треба да се протежеш према своме губеру.

(Мислим на Раднички.)

Ни мање ни више од тога.

И биће све добро.

vcucko vcucko 14:55 06.08.2022

Re: Баскијска тугованка

omega68
Чукарички

А штонас тај гигант домаћинског пословања сваке године брука у Европи и не може ни нерешено да одигра бар код куће?
Што крајње економском логиком не продају некоме учешће у Европи?
Близанци и остала омудина су све како кажеш али ни ти брђани са два навијача нису ништа више од пичкине ливаде

Ako ćemo pravo, to za dva i po navijača važi za celu ligu sem za CZ i PA.

Kad CZ i PA igraju na nekoj livadi u tzv. unutrašnjosti, od mogućih recimo 10.000 gledalaca bude 5.000. Od toga 3.000 ovih profi navijača CZ i PA (koji ne plaćaju kartu i kojima po izjavama sa najviših instanci niko ništa ne može). Pa 1.000 lokalaca koji navijaju za CZ ili PA, ali nisu ti profi nego plate kartu, sede i gledaju fudbal. Znači ostaje 1.000 lokalaca koji kao navijaju za domaće ili su pobegli od ženinog zvocanja, svejedno.

I da unutrašnost ima uslove da igra na svom stadionu kad se plasira u evro-kupove, umesto što igra na JNA, isto bi bilo. I da dođe Tvente u Milanovac ili Jagodinu isto bi bilo 1.000 gledalaca. I to ako. Jbg Real i Liverpul ne mogu da dođu, do njih treba izbaciti bar tri ozbiljna kluba, recimo Tventea ili Briža ili tako nekog. A i tada bi došlo 2.000, ajde gradska šminka bi došla da se slika za Instagram.

Čemu onda, zašto i kako?
shmoo shmoo 15:19 06.08.2022

Re: Баскијска тугованка

vcucko
omega68
Чукарички

А штонас тај гигант домаћинског пословања сваке године брука у Европи и не може ни нерешено да одигра бар код куће?
Што крајње економском логиком не продају некоме учешће у Европи?
Близанци и остала омудина су све како кажеш али ни ти брђани са два навијача нису ништа више од пичкине ливаде

Ako ćemo pravo, to za dva i po navijača važi za celu ligu sem za CZ i PA.

Kad CZ i PA igraju na nekoj livadi u tzv. unutrašnjosti, od mogućih recimo 10.000 gledalaca bude 5.000. Od toga 3.000 ovih profi navijača CZ i PA (koji ne plaćaju kartu i kojima po izjavama sa najviših instanci niko ništa ne može). Pa 1.000 lokalaca koji navijaju za CZ ili PA, ali nisu ti profi nego plate kartu, sede i gledaju fudbal. Znači ostaje 1.000 lokalaca koji kao navijaju za domaće ili su pobegli od ženinog zvocanja, svejedno.

I da unutrašnost ima uslove da igra na svom stadionu kad se plasira u evro-kupove, umesto što igra na JNA, isto bi bilo. I da dođe Tvente u Milanovac ili Jagodinu isto bi bilo 1.000 gledalaca. I to ako. Jbg Real i Liverpul ne mogu da dođu, do njih treba izbaciti bar tri ozbiljna kluba, recimo Tventea ili Briža ili tako nekog. A i tada bi došlo 2.000, ajde gradska šminka bi došla da se slika za Instagram.

Čemu onda, zašto i kako?




И то је све тачно.

Него та мантра о Чукаричком као клубу који има 2 и по навијача, то је мантра из коментара у Журналу, коментара које пишу плаћени ботови Зветзде и Партизана.

Наиме, вечити близанци не могу да нам опросте што све наше играче из Чукаричког продајемо у 90% случајева негде напољу и што онда на томе зарадимо више пара него цела наша Прва лига на трансферима.

А иста је слика по Целој Србији осим када играју Звезда и Партизан.

Свугде је "2 и по" навијача.

А пошто људи не отварају линкове, ево узрока тих малициозних ботовских коментара "делија" и "гробара" о "2 и по" навијача Чукаричког:


FENOMEN KLUBA SA BANOVOG BRDA Kako je Čukarički za pet sezona zaradio više od skoro cele Superlige


...

Kao jedan od dva privatizovana kluba u eliti, belo-crni su imali taj luksuz da izgrade budućnost na zdravim, čvrstim osnovama. U svetu fudbala, ne postoji ništa stabilnije od kvalitetne Omladinske škole.

“Brđani” su, od kako je Dragan Gale Obradović preuzeo klub, sistematski doveli trenere, uspostavili stipendije i obezbedili mladim fudbalerima odlične uslove za razvoj. Za prvu pomoć, dok ne stasaju njihovi školarci, pokupili su suvišne igrače Zvezde i Partizana, poput braće Srnić, Rajka Brežančića ili nešto kasnije Miroslava Bogosavca. Njihovim prodajama kasnije su postavili početni kapital za velike poslovne uspehe.

Čukarički je u prethodnih pet sezona od prodaje igrača zaradio odličnih 18.100.000 evra, ako u to uračunamo i izvestan, samo još uvek ne i zvanično potvrđen transfer Dimitrija Kamenovića u Lacio. Poređenja radi, Vojvodina je od početka 2015. godine od prodaje igrača zaradila oko 8.000.000 evra. Ostali superligaši, ne računajući “večite”, neuporedivo manje. Dakle, Čukarički se ozbiljno uzdigao iz proseka.

Rekordan transfer, za sada, čini prodaja Slobodana Tedića u Mančester siti. Reč je o nekadašnjem omladincu Vojvodine, koji se doškolovao na Banovom brdu i naposletku izborio za sjajan transfer. Slična je priča bila i sa Petrom Mićinom.


Naravno, bilo je i poslovnih grešaka, poput one sa bivšim kapitenom naše kadetske reprezentacije Zehrudinom Mehmedovićem. Njega su želeli Mančester siti, Roma i još neki velikani evropskog fudbala, ali su Beograđani “zategli” preveliku cenu i na kraju su ostali bez talentovanog veziste bez obeštećenja.

Od dece Čukaričkog prodati su ranije Erhan Mašović i Staniša Mandić, a Kamenović se takođe vodi kao izdanak Omladinske škole “brđana”.

Međutim, ono što je posebno za pohvalu, Čukarički u prvom timu ima veliki broj mladih i talentovanih igrača. Kada dođe vreme za to, dobro obeštećenje će belo-crni moći da naplate i od transfera Veljka Birmančevića (22), Stefana Šapića (23), Milutina Vidosavljevića (19), Stefana Kovača (22), Đorđa Petrovića (21), Milana Savića (20), Jovana Lukića (18)…

Možda je najvažnija stvar za beogradski tim ta što sada evropski skauti motre na Banovo brdo. Za taj status su se izborili sa transferima u Mančester, Briž, Udine, a sada i Rim.


PRODAJE ČUKARIČKOG

Sezona 2015/16
Nikola Stojiljković (Braga) 750.000 evra*
Slavoljub Srnić (Crvena zvezda) 420.000
Rajko Brežančić (AZ Alkmar) 400.00

Sezona 2016/17
Andrija Pavlović (Kopenhagen) 2.000.000
Filip Stojković (Minhen 1860) 600.000
Nemanja Stevanović (Partizan) 150.000

Sezona 2017/18
Erhan Mašović (Klub Briž) 1.600.000
Ognjen Ožegović (Partizan) 300.000

Sezona 2018/19
Petar Mićin (Udineze) 2.500.000
Staniša Mandić (Sogndal) 250.000

Sezona 2019/20
Slobodan Tedić (Mančester siti) 3.000.000
Samjuel Ovusu (Al Fejha) 1.500.000
Ognjen Mudrinski (Jagelonija) 600.000
Luka Stojanović (Čikago Fajer) 500.000
Boris Kopitović (BATE Borisov) 300.000

Sezona 2020/21
Dimitrije Kamenović (Lacio) 2.500.000
Miroslav Bogosavac (Ahmat) 500.000
Eze Vinsent (Šahtjor Soligorsk) 300.000

*Podaci uzeti sa specijalizovanog sajta Transfermarkt.de



ЛИНК


Да додам да смо после тога продали Ракоњца московској Локомотиви за 2,5 милиона, затим Ђорђа Јовановића Макабију за скоро 2 милиона и младог голмана Петровића у САД за скоро милион.


И од свих наведених имена, само је Славољуб Срнић за 400 хиљада отишао у Звезду, односно голман Стевановић за 150 хиљада и Ожеговић за 300 хиљада у Партизан.

Сви остали негде у иностранство.

И отуд та љубоморна завидна мантра Звездиних и Партизанових ботова у коментарима о "2 и по" навијача Чукаричког.

Као да остали клубови у Србији, осим Звезде и Партизана имају па нешто више навијача када играју на домаћем терену.

Али само се Чукарички везује за ту причу о "2 и по" навијача.

А чињеница је да Звезда и Партизан нису узели ни динара (што се иначе у Србији подразумева јер како може продаја фудбалера за милионе евра да пролази без учешћа Звезде и Партизана) од трансфера свих ових побројаних играча Чукаричког на којима је клуб зарадио своје постојање.

А то су углавном све деца из Звездине и Партизанове школе које вечити близанци нису хтели јер доводе и препродају неке анонимусе из Африке пошто је такав дил са менаџерима који паразитски сисају крв у та два наша највећа и најтрофејнија фудбалска клуба.

И онда ботови Звезде и Партизана једу своја сопствена муда мантрајући у коментарима на нету ту причу о Чукаричком као клубу којег гледа само родбина играча као да то није случај и са свим осталим клубовима у Србији осим Звезде и Партизана.

omega68 omega68 16:27 06.08.2022

Re: Баскијска тугованка

онда ботови Звезде и Партизана једу своја сопствена муда мантрајући у коментарима на нету ту причу о Чукаричком као клубу којег гледа само родбина играча као да то није случај и са свим осталим клубовима у Србији осим Звезде и Партизана.

Alo, bio sam svedok, na vašem stadionu kad smo igrali baraž, bilo više nas iz kg nego domaćih navijača.
A u revanšu - 20 000 navijača kojima je to prvi izbor pre blizanaca
shmoo shmoo 16:35 06.08.2022

Re: Баскијска тугованка

omega68
онда ботови Звезде и Партизана једу своја сопствена муда мантрајући у коментарима на нету ту причу о Чукаричком као клубу којег гледа само родбина играча као да то није случај и са свим осталим клубовима у Србији осим Звезде и Партизана.

Alo, bio sam svedok, na vašem stadionu kad smo igrali baraž, bilo više nas iz kg nego domaćih navijača.
A u revanšu - 20 000 navijača kojima je to prvi izbor pre blizanaca



Ма не кажем ја да то није тачно.

Али тако је на свим стадионима Прве лиге осим када играју Звезда и Партизан.

(А и тада дође пар хиљада људи што каже Чучко.)

И на Чика Дачи је тако.

А зашто се онда само Чукарички помиње као "клуб са 2 и по навијача"?

Зашто не онда и Раднички 1923?

Објаснио сам зашто је тако...

А ово што ти помињеш, то је била утакмица из 1998. године.

Пре скоро четврт века, Омега.

ЛИНК





Бараж за Прву лигу.

Тада на Бановом брду замало мог ћалета да погодите каменчином у главу. Човек од 72 године тада. Фрљали сте каменице из свог дела трибина у рафалима.

Него ја подметнуо руку, па сам после имао модрицу и болела ме рука 2 месеца.




И Чукарички када је играо Другу лигу исток у СФРЈ седамдесетих, стадион нам је на свакој утакмици био дупке пун.

Али ово су друга времена, Омега. Домаћи фудбал је самог себе дезавуисао за последњих 30 година и није онда ни чудо што га само нас пар хиљада залуђеника и ексцентрика у читавој Србији тако пажљиво пратимо.


Али колико сада има навијача на Чика Дачи, Омега?

У 2022. години?

О томе ја причам.

Исто као и на Чукаричком.

Зашто онда само за Чукарички важи та мантра о "2 и по навијача"?

Рекох ти зашто.

Обрати се Звездиним и Партизановим ботовима на мрежи.

У Чукарички се од 2015. године улило 20-25 милиона евра од продаје играча.

Могу ли Звезда и Партизан тиме да се похвале?

Да ли се зна коме је све отишао тај новац од трансфера играча код вечитих близанаца?



shmoo shmoo 16:52 06.08.2022

Re: Баскијска тугованка

omega68



Омега друже!

Ти мене изгледа погрешно разумеш.

А крајње сам добронамеран.

Ово што сам ти овде написао јесте један могући рецепт (приватизација) и за Раднички 1923 и за све остале у Србији.

Не знам да ли је најбољи, али за Чукарички се показало као врло делотворан у овом времену и у овом друштву у којем живимо..

А суштина свега јесте да немамо више у Србији фудбалске клубове који су од удружења грађана по Закону о спорту постали спортска привредна друштва јер је то само још једна продаја магле иза које се перу паре како и сам то кажеш у уводном тексту.

А и српском фудбалу и друштву у Србији и клубовима ће свакако бити боље ако буду приватизовани, са власницима који јесу заинтересовани за опстанак клуба и са клубовима где се за сваки динар зна путања.

И када на тај начин ојача и Раднички 1923, али и сви остали клубови у Србији, и Чукаричком ће бити боље.

Разумеш?

Само то сам хтео да ти кажем.

omega68 omega68 17:03 06.08.2022

Re: Баскијска тугованка

А и српском фудбалу и друштву у Србији и клубовима ће свакако бити боље ако буду приватизовани, са власницима који јесу заинтересовани за опстанак клуба.

И када на тај начин ојача и Раднички 1923, али и сви остали клубови у Србији, и Чукаричком ће бити боље.

Разумеш?

Slažem se
shmoo shmoo 17:04 06.08.2022

Re: Баскијска тугованка

omega68
А и српском фудбалу и друштву у Србији и клубовима ће свакако бити боље ако буду приватизовани, са власницима који јесу заинтересовани за опстанак клуба.

И када на тај начин ојача и Раднички 1923, али и сви остали клубови у Србији, и Чукаричком ће бити боље.

Разумеш?


Slažem se



Разумесмо се коначно.


gedza.73 gedza.73 17:28 06.08.2022

Re: Баскијска тугованка

vcucko
umesto što igra na JNA

Nije valjda da se stvarno zove stadion Jugoslovenske narodne armije?

Ograđujem se jer o fudbalu ne znam apsolutno ništa osim par minuta neke engleske serije o ženama fudbalera (nije pornić) i

vcucko vcucko 18:51 06.08.2022

Re: Баскијска тугованка

gedza.73
vcucko
umesto što igra na JNA

Nije valjda da se stvarno zove stadion Jugoslovenske narodne armije?

Ograđujem se jer o fudbalu ne znam apsolutno ništa osim par minuta neke engleske serije o ženama fudbalera (nije pornić) i


Zove se stadion Partizana. Ali kolokvijalno je ostalo JNA.


shmoo shmoo 10:20 07.08.2022

Re: Баскијска тугованка

vcucko
gedza.73
vcucko
umesto što igra na JNA

Nije valjda da se stvarno zove stadion Jugoslovenske narodne armije?

Ograđujem se jer o fudbalu ne znam apsolutno ništa osim par minuta neke engleske serije o ženama fudbalera (nije pornić) i


Zove se stadion Partizana. Ali kolokvijalno je ostalo JNA.





Или стадион војске иако сте на суду добили право власништва над стадионом ако се добро сећам?


Sve je počelo davne 1989. godine, kada je tadašnji prvi čovek armije, Savezni sekretar za narodnu odbranu, general Veljko Kadijević, potpisao akt koji je bio u skladu sa tada važećim propisima, a na osnovu kojeg je tada sačinjen kojim je sačinjen ugovor o prenosu prava korišćenja na nepokretnostima bez naknade. (ЛИНК)




Звезда није морала на суд за Маракану. Јбг, државно мезимче. Мајка Србија га више воли од овог другог детета у црно-белим дресовима.


Најтужнија ми је прича са Омладинским стадионом на Карабурми којег је Терзић и остала ДБ багра наумила да сруши да ту зида зграде да би прала паре (као што су хтели да ураде и са стадионом Чукаричког, па је за сада то спречено). Зато је Терза и оставио у клубу као свог човека оног пензионисаног ДБ-овца Дракчета Димитријевића када је "отишао" у Звезду.



Vesić: Grad uknjižio stadion OFK Beograda, sledi prodaja (ЛИНК)




Па су кренули да упропашћују клуб. Ено их сада у српској лиги.

А суштински, ОФК Београд је једини заиста прави градски београдски клуб који је некада био прволигаш и био велики клуб. Сви остали, па и Чукарички, некада су играли у нижим лигама док је ОФК Београд био једини велики градски београдски прволигашки клуб.

(Омега, мислиш да је Раднички 1923 једини клуб којег реликти комуњарске прошлости, како ти кажеш, усеравају и понижавају?)

Звезда и Партизан су национални клубови. ОФК Београд је градски београдски клуб.


Omladinski stadion - Stadion u raspadanju nekadašnjeg velikana OFK Beograda koji se trenutno takmiči u Srpskoj Ligi Beograd (3. rang) a koji bi uskoro mogao da se ugasi zbog finansijskih problema (ЛИНК)






Је ли, Чучко, а која им је ово фора да граде стадионе у Сурчину?

Вучић тамо хоће стадион за репрезентацију, Терзић сели Звезду у Сурчин...



Zvezdina selidba sa Marakane u Surčin: Terzić najavio kupovinu 20 hektara zemlje i novi stadion (ЛИНК)




Прво, зашто баш Сурчин?

А друго, ко ће да им долази на утакмице у Сурчину?

И овако ни репрезентација ни Звезда не могу ни пола стадиона да испуне на својим утакмицама осим у ретким, врло ретким приликама на сваких 5 година.

У Сурчину неће ни трећину капацитета користити.

Мислим, боли ме уво за Звезду... Ионако не идем на Маракану (осим када Звезда игра са Чукаричким) још од половине осамдесетих када се на Звездином Северу појавио Аркан и од нас цигана почео да прави делије. Јбг, нисам делија јер сам се у животу заклињао на верност некоме само по један пут и нисам никада то мењао.

Па сам остао циганин као реликт некада славне прошлости Црвене звезде (Куп УЕФА 1979.).




И Звездин Бари сам пратио искључиво из фотеље, јебе ми се за Звезду већ добрих 35 година.

Али ми нису јасни ови њихови потези...

Сурчин, јбт!

Отићи ћу ја тамо када буде играо Чукарички, неће ме мрзети. (Ако могу да путујем по Србији са Чуком, могу и до Сурчина.)

Али за све остало ме заиста не занима да се запутим у Сурчин због било кога другог.

Не разумем их...

vcucko vcucko 12:23 07.08.2022

Re: Баскијска тугованка

shmoo
vcucko
gedza.73
vcucko
umesto što igra na JNA

Nije valjda da se stvarno zove stadion Jugoslovenske narodne armije?

Ograđujem se jer o fudbalu ne znam apsolutno ništa osim par minuta neke engleske serije o ženama fudbalera (nije pornić) i


Zove se stadion Partizana. Ali kolokvijalno je ostalo JNA.





Или стадион војске иако сте на суду добили право власништва над стадионом ако се добро сећам?


Sve je počelo davne 1989. godine, kada je tadašnji prvi čovek armije, Savezni sekretar za narodnu odbranu, general Veljko Kadijević, potpisao akt koji je bio u skladu sa tada važećim propisima, a na osnovu kojeg je tada sačinjen kojim je sačinjen ugovor o prenosu prava korišćenja na nepokretnostima bez naknade. (ЛИНК)




Звезда није морала на суд за Маракану. Јбг, државно мезимче. Мајка Србија га више воли од овог другог детета у црно-белим дресовима.


Најтужнија ми је прича са Омладинским стадионом на Карабурми којег је Терзић и остала ДБ багра наумила да сруши да ту зида зграде да би прала паре (као што су хтели да ураде и са стадионом Чукаричког, па је за сада то спречено). Зато је Терза и оставио у клубу као свог човека оног пензионисаног ДБ-овца Дракчета Димитријевића када је "отишао" у Звезду.



Vesić: Grad uknjižio stadion OFK Beograda, sledi prodaja (ЛИНК)




Па су кренули да упропашћују клуб. Ено их сада у српској лиги.

А суштински, ОФК Београд је једини заиста прави градски београдски клуб који је некада био прволигаш и био велики клуб. Сви остали, па и Чукарички, некада су играли у нижим лигама док је ОФК Београд био једини велики градски београдски прволигашки клуб.

(Омега, мислиш да је Раднички 1923 једини клуб којег реликти комуњарске прошлости, како ти кажеш, усеравају и понижавају?)

Звезда и Партизан су национални клубови. ОФК Београд је градски београдски клуб.


Omladinski stadion - Stadion u raspadanju nekadašnjeg velikana OFK Beograda koji se trenutno takmiči u Srpskoj Ligi Beograd (3. rang) a koji bi uskoro mogao da se ugasi zbog finansijskih problema (ЛИНК)






Је ли, Чучко, а која им је ово фора да граде стадионе у Сурчину?

Вучић тамо хоће стадион за репрезентацију, Терзић сели Звезду у Сурчин...



Zvezdina selidba sa Marakane u Surčin: Terzić najavio kupovinu 20 hektara zemlje i novi stadion (ЛИНК)




Прво, зашто баш Сурчин?

А друго, ко ће да им долази на утакмице у Сурчину?

И овако ни репрезентација ни Звезда не могу ни пола стадиона да испуне на својим утакмицама осим у ретким, врло ретким приликама на сваких 5 година.

У Сурчину неће ни трећину капацитета користити.

Мислим, боли ме уво за Звезду... Ионако не идем на Маракану (осим када Звезда игра са Чукаричким) још од половине осамдесетих када се на Звездином Северу појавио Аркан и од нас цигана почео да прави делије. Јбг, нисам делија јер сам се у животу заклињао на верност некоме само по један пут и нисам никада то мењао.

Па сам остао циганин као реликт некада славне прошлости Црвене звезде (Куп УЕФА 1979.).




И Звездин Бари сам пратио искључиво из фотеље, јебе ми се за Звезду већ добрих 35 година.

Али ми нису јасни ови њихови потези...

Сурчин, јбт!

Отићи ћу ја тамо када буде играо Чукарички, неће ме мрзети. (Ако могу да путујем по Србији са Чуком, могу и до Сурчина.)

Али за све остало ме заиста не занима да се запутим у Сурчин због било кога другог.

Не разумем их...


Zaista ne znam detalje, mislim da nije u pitanju Surčin kao takav nego one livade kod Ledina i aerodroma. Svejedno. Mene mrzi da od starog Merkatora odem do JNA, mogu da mislim kako bi neko sa potpuno drugog kraja grada prihvatio da ide na Ledine.

Mada, to i nije ništa novo. I drugde imaš te unificirane arene, na livadama van gradova. Lakša je organizacija, ne pravi se gužva u gradu. U bogatijim zemljama je bolje rešen prevoz, ide metro ili gradski voz velikog kapaciteta. Pa opet se odlazak na utakmicu i tamo često pretvori u celodnevnu akivnost.

Meni je jako žao Karaburme, baš lep stadion bio, na lepom mestu. Možda tamo da se napravi nacionalni, u krajnjoj liniji i da oživi taj uveliko posrnuli kraj grada?
shmoo shmoo 13:31 07.08.2022

Re: Баскијска тугованка

vcucko

mislim da nije u pitanju Surčin kao takav nego one livade kod Ledina i aerodroma.



Вероватно су парцеле у питању. И ширина простора. То сам и ја помислио јер не знам шта би друго било.

Meni je jako žao Karaburme, baš lep stadion bio, na lepom mestu. Možda tamo da se napravi nacionalni, u krajnjoj liniji i da oživi taj uveliko posrnuli kraj grada?


Не вреди када је Сурчин у игри.

А на ОФК-овом ће вероватно да никне још један стамбено-пословни комплекс или огромни тржни центар, ко зна који по реду у Бгд.

bangyahead bangyahead 23:34 10.08.2022

Re: Баскијска тугованка

vcucko
omega68
Чукарички

А штонас тај гигант домаћинског пословања сваке године брука у Европи и не може ни нерешено да одигра бар код куће?
Што крајње економском логиком не продају некоме учешће у Европи?
Близанци и остала омудина су све како кажеш али ни ти брђани са два навијача нису ништа више од пичкине ливаде

Ako ćemo pravo, to za dva i po navijača važi za celu ligu sem za CZ i PA.

Kad CZ i PA igraju na nekoj livadi u tzv. unutrašnjosti, od mogućih recimo 10.000 gledalaca bude 5.000. Od toga 3.000 ovih profi navijača CZ i PA (koji ne plaćaju kartu i kojima po izjavama sa najviših instanci niko ništa ne može). Pa 1.000 lokalaca koji navijaju za CZ ili PA, ali nisu ti profi nego plate kartu, sede i gledaju fudbal. Znači ostaje 1.000 lokalaca koji kao navijaju za domaće ili su pobegli od ženinog zvocanja, svejedno.

I da unutrašnost ima uslove da igra na svom stadionu kad se plasira u evro-kupove, umesto što igra na JNA, isto bi bilo. I da dođe Tvente u Milanovac ili Jagodinu isto bi bilo 1.000 gledalaca. I to ako. Jbg Real i Liverpul ne mogu da dođu, do njih treba izbaciti bar tri ozbiljna kluba, recimo Tventea ili Briža ili tako nekog. A i tada bi došlo 2.000, ajde gradska šminka bi došla da se slika za Instagram.

Čemu onda, zašto i kako?


Teško je pratiti ove čaršave. Treba formulisati misli ovako, kao Čućkov u 2-3 pasusa.
shmoo shmoo 08:11 11.08.2022

Јој!

bangyahead

Teško je pratiti ove čaršave. Treba formulisati misli ovako, kao Čućkov u 2-3 pasusa.



Брате мој рођени, па шта си ти то урадио са својим мозгом ако не можеш да испратиш писани текст који је дужи од твитерашких 140 карактера?

Запитај се.

Мојне себи да дозволиш да за пар година кренеш у клозет, па уђеш у орман.

Озбиљно ти кажем. Озбиљно и заиста добронамерно.

Зар ти нису сасвим довољан пример ови наши клинци данас који слабо шта да читају чак и на интернету него само буље у сличице?

Више лају него што говоре људским језиком и не разумеју се ни међусобно, а камоли са светом око себе.










Како ћемо, брате мој рођени, са Њима да комуницирамо ако се ни међусобно више не будемо разумели?











(Омега, може једно гостовање код тебе уколико будем написао приказ ове књижице?)


shmoo shmoo 08:23 11.08.2022

П.С.

bangyahead


Како су твоји? И ТАМО и ОВДЕ?

Сви добро, све у реду?

omega68 omega68 09:57 11.08.2022

Re: Јој!

може једно гостовање код тебе уколико будем написао приказ ове књижице?)

Наравно
bangyahead bangyahead 12:24 11.08.2022

Re: П.С.



Како су твоји? И ТАМО и ОВДЕ?

Сви добро, све у реду?



Ne radi se o nemoženju razumevanja već o nemanju kadenja da se procesuira toliki tekst, a nije nezanimljiva tema niti društveno beznačajna. Razume se, ne kao na boleštini na tvitera - ali skraćenije, izneti osnovnu tezu, npr. Zašto Radnički KG, Vojvodina i Čukarički ne mogu da prevaziđu ličnu korupciju i naprave uspešnu tranziciju sa juniorskog na seniorski nivo?

Dobro smo svi, preboleli smo najstrašniju turbulenciju koronafašizma i negde smo oko pozne 1943. Partizani u Bosni krenuli u protivofanzivu, a Draža pokušava da istaktizira i stekne ponovnu naklonost Britanaca, dok ovi igraju na Broza iako ih ovaj ne podnosi; Crvena Armija nadire sa istoka; mi osluškujemo iz baraka u Borskom rudniku i radujemo se svi sve bližoj liniji puškaranja i razmene vatre između okupatora i saveznika...
shmoo shmoo 12:34 11.08.2022

Re: П.С.

bangyahead

Zašto Radnički KG, Vojvodina i Čukarički ne mogu da prevaziđu ličnu korupciju i naprave uspešnu tranziciju sa juniorskog na seniorski nivo?



Па ето... Рекох већ да фудбал (и све око фудбала) не може бити боље од друштва у којем се тај фудбал игра.

Какво друштво, такав фудбал.


Dobro smo svi



Хвала богу!

bangyahead bangyahead 13:04 11.08.2022

Re: П.С.


Па ето... Рекох већ да фудбал (и све око фудбала) не може бити боље од друштва у којем се тај фудбал игра.

Какво друштво, такав фудбал.


Dobro smo svi



Хвала богу!



Gledali smo sada Evropsko I17 u Arecu, i naši momci su briljantni bili. Imamo neki strašan tandem Mijatović-Milošević (jopet), i nadigrali smo šampione Evrope, Nizozemce, dali 2 gola, pogodili 2 prečke, držali ih u zubima, međutim ovi nam se izmigolje pred kraj i dobiju na penale, odu u finale i uzmu prvenstvo...


bangyahead bangyahead 13:09 11.08.2022

Re: П.С.

Aha, hvala bogu, sada smo te uhvatili! Predstavlja se kao rojalista, a u stvari komunista. Na srpskom se piše Bogu! Aha, policija, Es gibt einen Kommunisten!
shmoo shmoo 06:36 12.08.2022

Re: П.С.

bangyahead

Па ето... Рекох већ да фудбал (и све око фудбала) не може бити боље од друштва у којем се тај фудбал игра.

Какво друштво, такав фудбал.


Dobro smo svi



Хвала богу!



Gledali smo sada Evropsko I17 u Arecu, i naši momci su briljantni bili. Imamo neki strašan tandem Mijatović-Milošević (jopet), i nadigrali smo šampione Evrope, Nizozemce, dali 2 gola, pogodili 2 prečke, držali ih u zubima, međutim ovi nam se izmigolje pred kraj i dobiju na penale, odu u finale i uzmu prvenstvo...






Као и увек.

Зато сам и био одушевљен на Светском првенству у Јужној Африци 2010. и није ме били брига шта ћемо даље да урадимо јерс смо после милијарду безуспешних покушаја коначно победили Немце голом Ланета Јовановића у једној такмичарској утакмици.

А пре тога за мојих 50 година живота вечито сам гледао како поведемо са 2:0 против Шваба и онда пукнемо.

Коначно сам и то био доживео да их једном добијемо за мога века.


shmoo shmoo 06:37 12.08.2022

Re: П.С.

bangyahead
Aha, hvala bogu, sada smo te uhvatili! Predstavlja se kao rojalista, a u stvari komunista. Na srpskom se piše Bogu! Aha, policija, Es gibt einen Kommunisten!



Кажу да у узречицама не мора велико Б.




solo solo 06:24 06.08.2022

igraće lopte dok im je kurcu ćeif

Говнари, кретени и издајници Крагујевца, дошљаци и набеђени чаршијанци - сви сте се слизали за проклете паре, да Бог да вам преселе

bangyahead bangyahead 23:42 10.08.2022

Re: igraće lopte dok im je kurcu ćeif

Kada smo polagali neke ispite za licence srbske u mojoj branši, zapravo, najkvalitetnija ekipa je bila iz - KG.

Što se teme tiče - komunci i četnaje, zapravo izgleda da mi svi treba da riknemo koji se sećamo tog vremena (ruku na srce, kada sam bio klinac, sećam se samo Otpisanih, Srbi protiv Krigera, Hičkoka i Festovih premijera a ne nešto specifično ČET-PAR društvene tekme). Onda će naši klinci, kojima su ove priče so 2Oth century smor, napraviti novo društvo.
Ribozom Ribozom 14:34 06.08.2022

fudbal mafija

Nama je prosle godine lokalni tim ispao iz prve lige, pa sad igra utakmice protiv ekipe vodoinstalatera ili domacica. Nego juce se u gradu pobili navijaci, sto se nikad nije desilo: LINK
Sad me interesuje kako dalje ide; policija ponudi dil navijacima da rade za njih, ovi malo rasturaju drogu, malo ubijaju protivnike i prave cevape od njih, sve dok glvni ne isamara predsednikovog glavonju...

Nego, hteo dam da vam podelim savet kako poboljsati ljubavni zivot, posto zene ne zalaze na ovakve blogove, te preporucujem da napravite zeni salatu koja se zove 'tabula'.
Potrebna vam je:
- Bunt persuna poveci
- par grancica nane (mint, menta)
- dva manja ne-vodena paradajza
- 2 kasike burgur-a (krupno mlevena psenica), moze i kus-kus
- so, limun, ulje (maslinovo)

Sve ovo sitno iseckati i pomesati. Burgur samo nabubri u vodi, kus-kus mora da se skuva.
shmoo shmoo 16:05 06.08.2022

Re: fudbal mafija

Ribozom

Nego juce se u gradu pobili navijaci, sto se nikad nije desilo: LINK




Ма пусти, и Бундес лига почела са тешким инцидентима (Ајнтрахт Франкфурт - Бајерн Минхен).

Постали људи нешто неурозни у цивилизраној Еуропи, па све више личе на Србију.

Соло, дај сад слику оног лека попиздицин којег лекари у Србији масовно прописују као терапију својим пацијентима.

omega68 omega68 17:06 06.08.2022

Re: fudbal mafija

kako poboljsati ljubavni zivot, posto zene ne zalaze na ovakve blogove, te preporucujem da napravite zeni salatu koja se zove 'tabula'.

U Kušadasiju od svih jeftinih stvari, najjeftiniji su
kartoni!!
Durex 12 komada ni 500 dinara.
srdjan.pajic srdjan.pajic 22:22 06.08.2022

Re: fudbal mafija

omega68
kako poboljsati ljubavni zivot, posto zene ne zalaze na ovakve blogove, te preporucujem da napravite zeni salatu koja se zove 'tabula'.

U Kušadasiju od svih jeftinih stvari, najjeftiniji su
kartoni!!
Durex 12 komada ni 500 dinara.



Pazi se, omega: latex je opasan, oće da ti se osuši ona stvar od toga. Nego lepo domaćinski, otiđi kod seljaka da ti odseče jedno desetak metara ovčijeg creva (samo malo plakni, to oće ponekad da dismr), iseci koliko treba, i veži čvor na vrh, i zaboravi na dureks. Dakle, ko naši stari što su radili.
omega68 omega68 23:37 06.08.2022

Re: fudbal mafija

https://www.logicno.com/hrana-zdravlje/pogledajte-sokantnu-usporedbu-australije-i-nigera-u-broju-cijepljenih-i-umrlih.html

Video je to vrlo lijepo prikazao sa grafom u kojem stopa vakcinacije u Australiji raste, dok u Nigeru stagnira. Nakon toga stopa oboljelih (ili bolje reći pozitivnih) od Covida u Australiji potpuno eksplodira, na trenutke čak dosegne 100.000 prijavljenih slučajeva na tjedan, dok u Nigeru skoro da nema slučajeva.

Sa smrtnim slučajevima je još gore, nakon svake doze broj umrlih u Australiji dramatično naraste, dok u Nigeru skoro da i nema umrlih. Pogledajte video i zaključke izvedite sami:
srdjan.pajic srdjan.pajic 00:17 07.08.2022

Re: fudbal mafija

omega68
https://www.logicno.com/hrana-zdravlje/pogledajte-sokantnu-usporedbu-australije-i-nigera-u-broju-cijepljenih-i-umrlih.html

Video je to vrlo lijepo prikazao sa grafom u kojem stopa vakcinacije u Australiji raste, dok u Nigeru stagnira. Nakon toga stopa oboljelih (ili bolje reći pozitivnih) od Covida u Australiji potpuno eksplodira, na trenutke čak dosegne 100.000 prijavljenih slučajeva na tjedan, dok u Nigeru skoro da nema slučajeva.

Sa smrtnim slučajevima je još gore, nakon svake doze broj umrlih u Australiji dramatično naraste, dok u Nigeru skoro da i nema umrlih. Pogledajte video i zaključke izvedite sami:


Bravo! Da pozdravim sektu "Logičara!"

VAŽNA PORUKA ZA LOGIČARE

Vrijeme uvjeravanja prolazi. One koji ne shvaćaju što se događa, treba ignorirati i ne gubiti vrijeme na njih. Poštene, empatične i logične osobe se trebaju okupiti, bez obzira na osobna uvjerenja i svjetonazore. Osim raskrinkavanja, dolazi vrijeme djelovanja brojnim i legalnim sredstvima u gospodarstvu, zdravlju, autonomiji… U protivnom, sve će nas porobiti.

Pitate se što učiniti nakon čitanja ovog teksta? Jednostavno, šaljite i dijelite tekst poštenim, empatičnim i logičnim osobama. Informirajte bližnje o postojanju portala Logično. Priključite nam se na našem Telegram kanalu tako što ćete kliknuti na Vijesti. Od danas možete komunicirati i pisati nam u Telegram grupi Zajednica. Budimo složni, mudri i jaki.

Posjetite naš novi video kanal na platformi Odysee i obvezno se registrirajte, kao i najveću arhivu alternativnih video snimaka Jubitu./quote]
srdjan.pajic srdjan.pajic 00:20 07.08.2022

Re: fudbal mafija

A pade mi napamet, pošto znam koliko ti ceniš to da sve bude prirodno i organski, dakle, umesto creva od ovce bi mogao da se opredeliš i za lignje. Ili sipe, zavisi od veličine spolovila, naravno.

Možeš posle i da tu (punjenju) lignju spremiš i poslužiš. Tako da se ništa ne baci.

(Uh, ovde sam možda malo preterao . Kriv je ovaj ribozom!).



omega68 omega68 08:23 07.08.2022

Re: fudbal mafija

Примитивац остаје примитивац чак и у земљи првог геноцида
softelectronics_e softelectronics_e 08:30 07.08.2022

Re: fudbal mafija

srdjan.pajic
omega68
https://www.logicno.com/hrana-zdravlje/pogledajte-sokantnu-usporedbu-australije-i-nigera-u-broju-cijepljenih-i-umrlih.html

Video je to vrlo lijepo prikazao sa grafom u kojem stopa vakcinacije u Australiji raste, dok u Nigeru stagnira. Nakon toga stopa oboljelih (ili bolje reći pozitivnih) od Covida u Australiji potpuno eksplodira, na trenutke čak dosegne 100.000 prijavljenih slučajeva na tjedan, dok u Nigeru skoro da nema slučajeva.

Sa smrtnim slučajevima je još gore, nakon svake doze broj umrlih u Australiji dramatično naraste, dok u Nigeru skoro da i nema umrlih. Pogledajte video i zaključke izvedite sami:


Bravo! Da pozdravim sektu "Logičara!"

VAŽNA PORUKA ZA LOGIČARE

Vrijeme uvjeravanja prolazi. One koji ne shvaćaju što se događa, treba ignorirati i ne gubiti vrijeme na njih. Poštene, empatične i logične osobe se trebaju okupiti, bez obzira na osobna uvjerenja i svjetonazore. Osim raskrinkavanja, dolazi vrijeme djelovanja brojnim i legalnim sredstvima u gospodarstvu, zdravlju, autonomiji… U protivnom, sve će nas porobiti.

Pitate se što učiniti nakon čitanja ovog teksta? Jednostavno, šaljite i dijelite tekst poštenim, empatičnim i logičnim osobama. Informirajte bližnje o postojanju portala Logično. Priključite nam se na našem Telegram kanalu tako što ćete kliknuti na Vijesti. Od danas možete komunicirati i pisati nam u Telegram grupi Zajednica. Budimo složni, mudri i jaki.

Posjetite naš novi video kanal na platformi Odysee i obvezno se registrirajte, kao i najveću arhivu alternativnih video snimaka Jubitu./quote]

Koliko budaletina će se nakačiti na ovo?
srdjan.pajic srdjan.pajic 19:33 07.08.2022

Re: fudbal mafija

softelectronics_e
srdjan.pajic
omega68
https://www.logicno.com/hrana-zdravlje/pogledajte-sokantnu-usporedbu-australije-i-nigera-u-broju-cijepljenih-i-umrlih.html

Video je to vrlo lijepo prikazao sa grafom u kojem stopa vakcinacije u Australiji raste, dok u Nigeru stagnira. Nakon toga stopa oboljelih (ili bolje reći pozitivnih) od Covida u Australiji potpuno eksplodira, na trenutke čak dosegne 100.000 prijavljenih slučajeva na tjedan, dok u Nigeru skoro da nema slučajeva.

Sa smrtnim slučajevima je još gore, nakon svake doze broj umrlih u Australiji dramatično naraste, dok u Nigeru skoro da i nema umrlih. Pogledajte video i zaključke izvedite sami:


Bravo! Da pozdravim sektu "Logičara!"

VAŽNA PORUKA ZA LOGIČARE

Vrijeme uvjeravanja prolazi. One koji ne shvaćaju što se događa, treba ignorirati i ne gubiti vrijeme na njih. Poštene, empatične i logične osobe se trebaju okupiti, bez obzira na osobna uvjerenja i svjetonazore. Osim raskrinkavanja, dolazi vrijeme djelovanja brojnim i legalnim sredstvima u gospodarstvu, zdravlju, autonomiji… U protivnom, sve će nas porobiti.

Pitate se što učiniti nakon čitanja ovog teksta? Jednostavno, šaljite i dijelite tekst poštenim, empatičnim i logičnim osobama. Informirajte bližnje o postojanju portala Logično. Priključite nam se na našem Telegram kanalu tako što ćete kliknuti na Vijesti. Od danas možete komunicirati i pisati nam u Telegram grupi Zajednica. Budimo složni, mudri i jaki.

Posjetite naš novi video kanal na platformi Odysee i obvezno se registrirajte, kao i najveću arhivu alternativnih video snimaka Jubitu./quote]

Koliko budaletina će se nakačiti na ovo?


Ja znam jednu.
omega68 omega68 18:07 08.08.2022

Re: fudbal mafija

Traži
Horori iz Australije – majka i sin umrli nakon cijepljenja, otac napao doktora i razbio mu auto
Stopa smrtnosti
Robert MARIĆ
8.08.22
82komentara
6,315
Strašna snimka dolazi iz Queenslanda u Australiji. Čovjek napada doktora i razbija mu auto bumerangom i šakama i pritom mu viče: „Zašto si im dao vakcinu? Da nisi danas bi bili živi!“. Prema informacijama koje se dijele uz taj video izgleda da su tom čovjeku žena i sin umrli ubrzo nakon vakcinacije.
Pogledajte video napada:


Naravno, sad bi bilo najlakše osuditi tog čovjeka kao divljaka, i sigurni smo da će mnogi tako uraditi koji razmišljaju površno. Ali ipak, zapitajte se kako biste vi reagirali da vam neka draga osoba, ili više njih, umre nakon cjepiva, a da pritom znate ko im je dao tu vakcinu i nagovarao ih da je uzmu.

I tu se mora postaviti moralno pitanje. Ako doktori primaju financijski stimulans da daju cjepiva, a tako je u puno zemalja, znajući pritom za teške posljedice, jesu li napadi na njih opravdani? Iako fizički napadi u pravilu nikad nisu zakoniti, zakoni većine zemalja priznaju pravo na samoobranu. Ako netko vama ili vašoj familiji nameće i daje preparate koji su dokazano opasni, i ako ti ljudi umru, nije li onda napad na takvog doktora samoobrana? Nešto o čemu bi pravni stručnjaci svakako trebali dati mišljenje.

Inače spomenimo da već neko vrijeme u Australiji dolazi do ogromnog porasta bolesti kao što su: srčani udari, bol u prsima, respiratorni problemi. O tome smo pisali prije par mjeseci. Naravno, nama je jasno o čemu se tu radi, ali pogledajte ministricu zdravstva pokrajine Queensland kako mulja i pokušava objasniti ovu „misteriju“. Uz napomenu da je prijevod pogrešan, ne radi se o 40 % povećanju Kovida nego Koda 1 (Code 1 emergency) to je zajednički naziv za teška stanja opasna po život:
omega68 omega68 07:34 09.08.2022

Re: fudbal mafija

Професор Џефри Сакс каже да је “прилично увјерен да је (ковид-19) изашао из биотехничке лабораторије Сједињених Америчких Држава” и упозорава да постоји опасно истраживање вируса, које се спроводи ван очију јавности.

Професор Сакс је предсједник Центра за одрживи развој на Универзитету Колумбија и предсједник УН-ове Мреже рјешења за одрживи развој. Такође је био члан ковид комисије водећег медицинског часописа “Ланцет”.

Кроз своја истраживања као предсједник комисије, професор Сакс је дошао до закључка да постоје веома опасна биотехничка истраживања која се скривају од јавности, а да је велики дио ових истраживања подржавао САД, као и да је врло могуће да је САРС-ЦоВ-2, вирус одговоран за ковид-19, настао опасним истраживањем вируса које је пошло по злу.

...
Робинсон: Шокантна ствар је за мене била да је предсједник „ЕцоХеалтх Алианце“ био у тиму Свјетске здравствене организације која се бавила истрагом поријекла ковида и закључила да није у питању лабораторија.

Сакс: Па, више је од тога. Ја сам га именовао – то је Петар Дашак – да предсједава радном групом комисије за пандемију која се водила за Ланцет. И водио је радну групу о поријеклу. Наивно сам мислио на почетку „то је човјек који је толико повезан, он би знао“. Онда сам схватио да ми не говори истину. Било ми је потребно пар мјесеци, али што сам то више увиђао, више сам негодовао.

Рекао сам му: „Види, морас да одеш.“ Онда су ме остали научници у тој групи напали да сам анти-научан. Питао сам их: „Које су ваше везе са свим овим?“ Нису ми рекли. Закон о слободном приступу информацијама (ФОИА) је објавио неке документе које НИХ скривао од јавности, и видио сам да су људи који су ме нападали такође дио овога. Тако да сам распустио цијелу радну групу. Моје искуство било је да посвједочим како то они не говоре. И покушавају да нам скрену пажњу на нешто друго. И од постављања питања о којима причају. Не знамо одговоре. Али имамо добре разлоге да питамо. Имамо добре разлоге и да знамо да НИХ не ради адекватно свој посао тренутно.

link
bayarea bayarea 12:36 10.08.2022

Re: fudbal mafija

Ma svi oni lepo na lecenje u medtim
bangyahead bangyahead 23:45 10.08.2022

Re: fudbal mafija

Nego, hteo dam da vam podelim savet kako poboljsati ljubavni zivot, posto zene ne zalaze na ovakve blogove, te preporucujem da napravite zeni salatu koja se zove 'tabula'.
Potrebna vam je:
- Bunt persuna poveci
- par grancica nane (mint, menta)
- dva manja ne-vodena paradajza
- 2 kasike burgur-a (krupno mlevena psenica), moze i kus-kus
- so, limun, ulje (maslinovo)


Imaju Arapi neku ljutu travku, mardžardara je zovu, mislim da je to kao neka ljutkasta rukola. Valja i to ubacit u ovu kuskus varijantu, in the manner of speaking.
docsumann docsumann 17:22 06.08.2022

ovo je neki sportski sport...


shmoo shmoo 08:41 11.08.2022

За Омегу и Чучка

информативни коментар:


ZARADE SUPERLIGAŠA OD TRANSFERA OD SEZONE 2015/2016

(Izuzev Crvene zvezde i Partizana)


Čukarički – 21.320.000 evra

Vojvodina – 7.415.000

Spartak – 3.260.000

Voždovac – 2.900.000

Radnik – 2.650.000

Radnički Niš – 2.465.000

Napredak – 1.590.000

Mladost Lučani – 820.000

Proleter – 700.000

TSC – 500.000

Metalac – 380.000

Novi Pazar – 170.000

Radnički Kragujevac - 0

Kolubara – 0



ЛИНК


Никакав чаробни штапић није у питању него организациона структура са приватним власништвом клуба, квалитетна омладинска школа и добар скаутинг као носећи стубови овога што видите.

У условима у којима се игра фудбал у Србији (Европи и читавом свету), то је могуће решење да један мали локални фудбалски клуб и даље постоји и да се не угаси.


Звезда и Партизан имају и квалитетну омладинску школу и добар скаутинг али шта вреди... Паразити у њима све то пониште.

Овима осталима, мањим клубовима од Звезде и Партизана, као "спортским привредним друштвима" (екс удружења грађана, за која Омега лепо каже - комуномафијашка) још је теже, поготово поред оваквих Звезде и Партизана, рупа без дна.

И тако свих 30 година уназад од распада Југославије.

omega68 omega68 10:08 11.08.2022

Re: За Омегу и Чучка

У принципу се слажем али НИЈЕ СВЕ БАШ ТАКО


Kragujevčani bi konačno mogli nešto mirnije da žive ove sezone.

Radi se o klubu u kom su primanja redovna, ali ne preterano velika čak i za naše uslove, ali bi i to moglo da se promeni u nekom narednom periodu jer će klub dobiti nove finansijke injekcije.

Prva je prodaja Ognjena Lukića, govori se o cifri od pola miliona evra, uz procenat od 10% od sledeće prodaje što bi takođe moglo jednog dana veoma dobro da se vrati. Cifra je, prema nekim drugim informacijama, i oko milion evra, ali se iz kluba niko nije oglašavao tim povodom. Prema našim informacijama, klub je imao tokom leta ponudu Meca od 800 hiljada evra.

Nije to sve od prihoda, Radnički će dobiti i 2% od transfera Filipa Kostića koji je prešao u Juventus za sumu od 15 miliona evra.

"Čeka nas borba za nekih 30 miliona dinara, što mislim da ćemo uspeti da nadomestimo. Jedan od tih izvora je svakako dugo očekivani transfer Filipa Kostića, koji po ugovoru donosi određena sredstva, 2% od ukupne vrednosti transfera pripada Radničkom", rekao nam je pre dva meseca tadašnji generalni direktor Kragujevčana, Petar Veselinović.

To bi značilo i dodatnih 300 hiljada evra za Kragujevčane, ali ni to neće biti sve. Ukoliko se bude postupalo po pravilima FIFA, Radnički će imati i manju sumu (koja je nekoliko desetina hiljada evra) od prodaje Komnena Andrića u Francusku od strane zagrebačkog Dinama, baš po principu po kom je novac dobijen i od transfera Filipa Kostića.
Radnički je za prodaju Kostića zaradio 1.250.000 evra, potom je dobijao 2% od svakog narednog transfera Kostića, 120 hiljada evra 2014. godine kada je prodat u Štutgart, pa 2016. godine još 280 hiljada evra kada je prodat u Hamburger. Godine 2018. godine je Radnički dobio još 120 hiljada evra prilikom transfera u Ajntraht.

Dakle, samo od Kostića, Radnički je zaradio preko 2 miliona evra u svojoj novijoj istoriji...


ЛИНК


Има ту и од ЛУке Миливојевића...

Е сад што то лопови развуку и стално кукају да им град плаћа - то је то што си ти у праву.
Неко би то улагао и додатно зарађивао, али неко би узео паре и УГАСИО.
Имамо ми примера СВАКАКВИХ ПРИВАТИЗАЦИЈА
shmoo shmoo 11:41 11.08.2022

Re: За Омегу и Чучка

omega68

ЛИНК


Има ту и од ЛУке Миливојевића...

Е сад што то лопови развуку и стално кукају да им град плаћа - то је то што си ти у праву.
Неко би то улагао и додатно зарађивао, али неко би узео паре и УГАСИО.
Имамо ми примера СВАКАКВИХ ПРИВАТИЗАЦИЈА



Е, па то... То је проблем.

Ма само нека вам крене... И Радничком и свима осталима.

Гледаћемо бољи фудбал сви и неће нас бити срамота од онога што видимо. Наравно, под условом да знамо где нам је данас место у Европи и у свету по питању фудбала и да то није одавно онај квалитет каквим смо се некада дичили, а данас га се само радо сећамо.

Та времена су прошла.

Али зато нека крене свима помало па да полако опет градимо све то како треба, али овај пут на здравим основама.


П.С. -


Понеки пут сам седео са Карасијем, Станиславом, на стадиону и гледао Чукарички. (Одавно га нисам видео... Оматорио. Крштеница.)

И гледа Караси стрпљиво, гледа... После неких 60 минута утакмице ухвати се за главу и каже гласно:

"Јеботе, како ови глупо играју! Потпуно без мозга! Па није све у билдовању мишића, па ко пребаци лоптом цркву, уђе у први тим!"

(И при томе мисли и на фудбалере Чукаричког и на противника.)



Могу мислити како се он осећа док гледа... Он је некада играо озбиљан фудбал и види јасно ту разлику од онога некада и овог фудбала данас у домаћим лигама.



omega68 omega68 12:18 11.08.2022

Re: За Омегу и Чучка

значи долазиш у суботу, да се видимо?
shmoo shmoo 12:31 11.08.2022

Re: За Омегу и Чучка

omega68
значи долазиш у суботу, да се видимо?



Надам се...

Ако будем (мислим да је у недељу), јавићу ти.


omega68 omega68 12:53 11.08.2022

Re: За Омегу и Чучка

Ипак у понедељак
shmoo shmoo 06:44 12.08.2022

Re: За Омегу и Чучка

omega68
Ипак у понедељак



Па јес... Чукарички ионако није одложио своје првенствене утакмице због Европе као што су то урадили Звезда и Партизан.

Додатних 24 сата између две текме добро дође. Поготово за ова 2-3 наша играча што имају преко 30 година, па су после сваке утакмице болесни 3 дана.


Затворен „Чика Дача“: Раднички кажњен, Нови Пазар добро прошао


Дисциплинска комисија ФСС суспендовала је стадион „Чика Дача“ у Крагујевцу због непримереног понашања навијача Радничког 1923 на утакмици против Војводине (0:2).

Публика је ломила столице и убацивала их на терен, па ће се утакмица Шумадинаца и Чукаричког у понедељак одиграти пред празним трибинама.



ЛИНК


Јбг.




Има одложени снимак на Арени у понедељак у 21:45.

omega68 omega68 20:16 11.08.2022

A

Заврши ли се братоубилачки рат код оног црњана Филипа?
Немам снаге ни да привирим.
bangyahead bangyahead 20:58 11.08.2022

Re: A

To bi neki budući režim - tipa, ako Šumadinci uzmu MUP i Službu;

valjao dobro da propita ko je i sa kakvim motivima širio unutardruštvenu mržnju. Razume se - pošto pohapse krimogenu bandu...
shmoo shmoo 06:47 12.08.2022

Re: A

omega68
Заврши ли се братоубилачки рат код оног црњана Филипа?
Немам снаге ни да привирим.



Ма какав братоубилачки рат!

Оно тамо је позЕриште у којем Филип Младеновић блиста у пуном сјају у главној роли.


kako da menjaš bunt
kad ti si taj virus







Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana