Sport

Završnice

NNN RSS / 06.07.2016. u 10:44
U nedostatku adekvatnijih tekstova blogokolega, otvaram ovaj post, jer je nekako gre'ota da ova prebogata sportska nedelja ostane neispraćena.
slide1.png 
 
 Košarka (ipak smo mi zemlja košarke :))
igraju se kvalifikacioni turniri za Olimpijske Igre. 
Mi smo dobro krenuli, dobili Portoriko (moglo je i ubedljivije, ali protiv tradicionalno neugodnog, a uz to i vrlo pitoresknog, protivnika). Portoriko je dobio Angolu, i za polufinale samo treba da ne izgubimo sa više od 8 razlike ;)
Kako stvari stoje, u polufinalu ćemo igrati sa Češkom, koja je izgubla od Letonije.
Što se tiče ostalih kvalifikacionih grupa, najzanimljivije bi trebalo da bude u Italiji, koji su već dobili Hrvate i bacili ih (najverovatnije) na Grke u polufinalu.
3. turinir na Filipinima bi trebalo da Francuskoj obezbedi prolaz na OI mada je tamo i Kanada sa nekoliko dobrih NBA igrača, ali bez 1. zvezde Viginsa.
E, da, u fokusu je prelazni rok, pa je već bilo nekoliko "bombi" od kojih je svakako najveća prelazak Durantule u Golden Stejt.

 Tenis (ipak smo mi još uvek teniska nacija :))
ulazimo u završnicu jednog od najzanimljivijih Gren Slemova u poslednjih par godina, jer učesnici ovog puta igraju i za trofej, a ne samo za vicešampionski poslužavnik. Kao što Kirjos reče, Federeru i Mariju se najviše cakle oči. Mari igra fenomenalno poslednjih godinu i po dana, pa je nekako i najbliži trofeju (prvo mora da pobedi Congu u četvrtfinalu), dok Federer opet nekako možda će i najviše da zagrize, jer već 4 godine nije podigao trofej, a nekoliko puta je bio blizu, a uz to, on je ipak (još uvek) Federer. Na puti mu stoji Čillić i verovatno Raonić (a možda čak i Kveri, mada čak i on ne može dva meča onako da servira).
Kod žena postoji realna verovatnoća da sestre Vilijams igraju 5 međusobno finale Vimbldona (a 8. ukupno GS finale), osim ako se Anđelika Kerber ne umeša. 
Mi imamo predstavnikje u juniorskoj konkurenciji (Olgu Danilović i Miomira Kecmanovića) + Zimonjić u miks dublu.
 
 Fudbal (ipak smo mi selektorska nacija)
Možda numemo digramo, ali u svakom Srbinu čuči selektor, a najveća jebada globalizacije je što sada najbolje znamo i ko treba da igra i za Francusku, Španiju, Englesku...
Večeras je prvo polufinale i svi navijamo za bratski Vels protiv portugalske ciganije.
Sutra je finaleprefinala Francuska - Nemačka (ovo je bilo viđeno za finale još pre dve godine, kada su bilu u četvrtfinalu mundijala).
+ kreću Evrokupovi
 
 Atletika 
Upravo počinje Evropsko Prvenstvo u Amsterdamu, ovo više dođe kao zagrevanje za Olimpijske Igre. Ivana skače danas u 18:40 i došla je sa najboljim rezultatom ove sezone među svim učesnicama... Dudaš je već počeo u desetoboju.
 
Opširnije u komentarima... 


Komentari (325)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

blogovatelj blogovatelj 11:59 06.07.2016

Sedmi pik na draftu

Kanada sa nekoliko dobrih NBA igrača, ali bez 1. zvezde Viginsa


Sedmi pik na draftu Jamal Murray je skolski drug mog mladjeg sina. Igrali basket kao deca zajedno, a ovaj od jeseni igra za Denver. Ne znam da li igra za Kanadu na ovom turniru. I nije rodjak Endiju



NNN NNN 12:23 06.07.2016

Re: Sedmi pik na draftu


takoreći, možemo da kažemo srpska škola


Već je igrao za reprezentaciju,
trenurtno nije u reprezentaciji,
inače, ono što me uplašilo,
je kada sam u Google-u krenuo da kucam Canad...
prvo mi je ponudio "basketball team"


sledeći nivo (ili neki od sledećih), je valjda da ti od gugla stigne poruka na telefon
"sada liži ženu ovako..."
blogovatelj blogovatelj 12:57 06.07.2016

Re: Sedmi pik na draftu

takoreći, možemo da kažemo srpska škola


Mogu da ti kazem i da jeste.
Otac mu je bio trener sve do odlaska na koledz. A na koledz je otisao dve godine ranije, iskljucivo zbog kosarke. Cale je Jamajkanac podrijetlom, ali je mali rodjen ovde u Kanadi, odrastao u Kicineru u kome ima mnogo, ali mnogo Srba, plus jos odrastao u kraju gde ima nenormalno mnogo Srba. Na igralistu osnovne skole u mom komsiluku samo crnci i Srbi igraju basket.

PS. Ipak je godinu dana ranije otisao na koledz, a ne dve.
blogovatelj blogovatelj 13:02 06.07.2016

Re: Sedmi pik na draftu

sledeći nivo (ili neki od sledećih), je valjda da ti od gugla stigne poruka na telefon
"sada liži ženu ovako..."


Gugl zna vise mracnih tajni o nama nego sto ih mi sami o sebi znamo.
A zamisli sta zna NSA kad spoji i ono sto Gugl i ono sto Fejsbuk zna o nama?
niccolo niccolo 13:34 06.07.2016

Re: Sedmi pik na draftu

blogovatelj
sledeći nivo (ili neki od sledećih), je valjda da ti od gugla stigne poruka na telefon
"sada liži ženu ovako..."


Gugl zna vise mracnih tajni o nama nego sto ih mi sami o sebi znamo.
A zamisli sta zna NSA kad spoji i ono sto Gugl i ono sto Fejsbuk zna o nama?

Dakle, događaj od prošle nedelje. Trebalo da odem ja da nešto potpišem i žena sa kojom sam komunicirao mi pošalje sms poruku sa imenom i prezimenom i telefonom drugog potpisnika, te se ja čujem sa njim. I provedemo na tom potpisivanju, po prvi put se videvši u životu, 15 min zajedno. U priči shvatimo da je on išao u osnovnu sa nekom mojom koleginicom. Sutradan mi je FB ponudio da postanem FB prijatelj sa njim...
antioksidant antioksidant 13:37 06.07.2016

Re: Sedmi pik na draftu

Trebalo da odem ja da nešto potpišem i žena sa kojom sam komunicirao

ovako je moj bliski prijatlj poceo pricu o svom razvodu
NNN NNN 13:38 06.07.2016

Re: Sedmi pik na draftu

Sutradan mi je FB ponudio da postanem FB prijatelj sa njim...

U budućnosti će FB da ti ponudi prijateljstvo dan ranije!
Kazezoze Kazezoze 13:48 06.07.2016

EP u atletici

Upravo sam došao sa Museumpleina u Amsterdamu gde je počelo atletsko prvenstvo Evrope. Gledao sam malo (ulaz gratis) desetobojce i naš Dudaš je nakon tri discipline treći.

Takmičenje će se nastaviti popodne na starom olimpijskom stadionu koji je renoviran zbog ovog EP.
princi princi 13:50 06.07.2016

Re: Sedmi pik na draftu

sledeći nivo (ili neki od sledećih), je valjda da ti od gugla stigne poruka na telefon
"sada liži ženu ovako..."

Au!

Inače, Ontario će da razbija u basketu za koju godinu samo tako. Raptorsi su sve veći thing, a sa ovom pozitivnom imigracionom politikom ima da krene priča samo tako. Srbi, Nigerijci, pa i poneki Amer.
NNN NNN 14:05 06.07.2016

Re: EP u atletici

Meni je jedan od najjačih utisak u Amsterdamu pre dva i po meseca bilo to što su kapije stadiona bile otvorene i mogo je duđe ko god je hteo i gomila atletičara (i rekreativaca?) je trenirala (a sat ispred je odbrojavao do početka ovog EP)
vcucko vcucko 14:38 06.07.2016

Re: EP u atletici

Kazezoze
Upravo sam došao sa Museumpleina u Amsterdamu gde je počelo atletsko prvenstvo Evrope. Gledao sam malo (ulaz gratis) desetobojce i naš Dudaš je nakon tri discipline treći.

Takmičenje će se nastaviti popodne na starom olimpijskom stadionu koji je renoviran zbog ovog EP.

Ne razumem održavanje EP u atletici mesec dana pre OI.
Dva put u tako kratko vreme natempirati vrh forme je praktično nemoguće. Očekujem da npr. naši aduti (ako ih imamo sem Španovićke, slabo to pratim) svesno idu na neku eventualnu medalju na EP jer je to mnogo lakše postići, a obezbeđuje onu državnu penziju. Onda malo u Brazil u turizam. Tako mi bar deluju poslednja učešća naših sportista na OI, otprilike velika žurka za dečake i devojčice.
I ne mislim ništa loše, naprotiv, njihova karijera njihova stvar, svaki uspeh u datim okolnostima je pozitivno čudo i zaslužuje poštovanje. Samo mi nije jasan kalendar takmičenja.
blogovatelj blogovatelj 17:12 06.07.2016

Re: Sedmi pik na draftu

Sutradan mi je FB ponudio da postanem FB prijatelj sa njim...


Cim neko gleda u tvoj FB profil automatski posle toga ti taj isti FB nudi da postanete prijatelji.
To samo znaci da je on trazio tebe na Fejsu. A mozda si i ti trazio njega pre toga.
blogovatelj blogovatelj 17:16 06.07.2016

Re: Sedmi pik na draftu

U budućnosti će FB da ti ponudi prijateljstvo dan ranije!


Meni se ovde desilo da sam usao u radnju u koju udjem otprilike jednom u tri godine, a kad sam dosao kuci dobijem spam da idem na njihovu FB stranu. A u radnji sam samo gledao, nisam kupio nista, nisam provukao karticu nijednu, nisam se logovao na njihov wi fi.
Kasnije vidim da su ista korporativna gamad sa onima koji su mi izdali
Master Card. Izgleda da beleze brojeve telefona koji im udju u radnju bez znanja vlasnika.
chedimir chedimir 18:04 06.07.2016

Re: Sedmi pik na draftu

NNN

takoreći, možemo da kažemo srpska škola


Već je igrao za reprezentaciju,
trenurtno nije u reprezentaciji,
inače, ono što me uplašilo,
je kada sam u Google-u krenuo da kucam Canad...
prvo mi je ponudio "basketball team"


sledeći nivo (ili neki od sledećih), je valjda da ti od gugla stigne poruka na telefon
"sada liži ženu ovako..."
буди срећан ако стане на *лижи жену овако* да не буде *бадичек жену овако * па да из ормара искочи Звонко Михајловски и каже *ништа то не ваља*
niccolo niccolo 18:07 06.07.2016

Re: Sedmi pik na draftu

antioksidant
Trebalo da odem ja da nešto potpišem i žena sa kojom sam komunicirao

ovako je moj bliski prijatlj poceo pricu o svom razvodu

Pa dobro, ništa netačno nije rekao

A mozda si i ti trazio njega pre toga.

Ama, nisam čoveče...

Plus, jel razvijamo teorije zavere (koje uopšte nisu teorije zavere) ili ne?
NNN NNN 18:57 06.07.2016

Re: Sedmi pik na draftu

да из ормара искочи Звонко Михајловски и каже *ништа то не ваља*

ili da prokomentariše:

- On je samo umetnik i ništa više,
a u njegovom poslu biti umetnik i ništa više
znači biti sve!


tadejus tadejus 19:46 06.07.2016

Re: Sedmi pik na draftu

antioksidant
Trebalo da odem ja da nešto potpišem i žena sa kojom sam komuniciraoovako je moj bliski prijatlj poceo pricu o svom razvodu


saće gugl nikolovoj ženi da pošalje poruku kako da prepozna da je muž vara..
a mom mužu će da pošalje preporuke za izbjegavanje plaćanja alimentacije i pride sve prednosti života neženja..
a onda će meni da pošalje link ka nekom dating sajtu za raspuštenice..
bolje da sad prestanem.. dobre su meni i one septičke jame koje mi stalno preporučuju.. (čime sam to zaslužila kunem se da ne znam, osim što sam jednom pročitala reklamni slogan nekog proizvođača narečenih jama, kaže we're number one in number two business, može biti da sam onda guglecnula)..
i eto sad
NNN NNN 20:47 06.07.2016

Re: Sedmi pik na draftu

one septičke jame koje mi stalno preporučuju

A tek kad Tviter proporuči
vučića, djvučićevića i krla
(al' da ne govnavimo blog, trol može, ali negde treba povući crtu)
niccolo niccolo 12:53 07.07.2016

Re: Sedmi pik na draftu

nikolovoj ženi

Ha! Nikad robom!

p.s. Dudaš i dalje drugi, sad skaču s motkom. Trenutno su na 4.60.
emsiemsi emsiemsi 06:19 10.07.2016

Re: Sedmi pik na draftu

NNN

takoreći, možemo da kažemo srpska škola


Već je igrao za reprezentaciju,
trenurtno nije u reprezentaciji,
inače, ono što me uplašilo,
je kada sam u Google-u krenuo da kucam Canad...
prvo mi je ponudio "basketball team"


sledeći nivo (ili neki od sledećih), je valjda da ti od gugla stigne poruka na telefon
"sada liži ženu ovako..."

Није ваљда да гугл треба да ти каже како --- мој савет ти је ... било како, али редовно !
emsiemsi emsiemsi 06:25 10.07.2016

Re: Sedmi pik na draftu

tadejus
antioksidant
Trebalo da odem ja da nešto potpišem i žena sa kojom sam komuniciraoovako je moj bliski prijatlj poceo pricu o svom razvodu


saće gugl nikolovoj ženi da pošalje poruku kako da prepozna da je muž vara..
a mom mužu će da pošalje preporuke za izbjegavanje plaćanja alimentacije i pride sve prednosti života neženja..
a onda će meni da pošalje link ka nekom dating sajtu za raspuštenice..
bolje da sad prestanem.. dobre su meni i one septičke jame koje mi stalno preporučuju.. (čime sam to zaslužila kunem se da ne znam, osim što sam jednom pročitala reklamni slogan nekog proizvođača narečenih jama, kaže we're number one in number two business, može biti da sam onda guglecnula)..
i eto sad

Нисам знао да си распуштеница !
princi princi 13:43 06.07.2016

Aaaa, to ćeš dizvineš

Večeras je prvo polufinale i svi navijamo za bratski Vels protiv portugalske ciganije.


Mrzim Ronalda, ali više volim mog Paola. Obrigada.
NNN NNN 14:08 06.07.2016

Re: Aaaa, to ćeš dizvineš

više bih se iznenadio da si rekao da ćeš da navijaš za Nemce (u drugom polufinalu)

inače jedan od razloga što će Srbadija da navija za Vels je što će (ako nešto urade) posle moći da priča kako smo mi taj isti Vels lagano gazili sa 6:1 i 3:0

A i brate, Kristijano
vcucko vcucko 14:43 06.07.2016

Re: Aaaa, to ćeš dizvineš

princi
Večeras je prvo polufinale i svi navijamo za bratski Vels protiv portugalske ciganije.


Da nisu ovo malo pobrkani lončići?
Mislim bratski pa Vels, a ovamo protiv pa ciganija. Pre će biti da se ove kolektivne rodbinske veze ukrštaju sa ovom drugom odrednicom Sem toga, ne znam da mi je iko u familiji bio rudar

Tako da, mislim, napred braćo kolonijalisti
princi princi 14:50 06.07.2016

Re: Aaaa, to ćeš dizvineš

Tako da, mislim, napred braćo kolonijalisti

Kome je Vels bratski, da bog da mu na svadbi pevao Tigar iz Velsa (au, čekaj, pa to i nije tako loš deal!). Malo mjuze za večerašnji sladoled party.



tyson tyson 15:47 06.07.2016

Re: Aaaa, to ćeš dizvineš

Mrzim Ronalda, ali više volim mog Paola. Obrigada.

Čekaj bre, koliko vas ima na tom korisničkom nalogu?


princi princi 16:47 06.07.2016

Re: Aaaa, to ćeš dizvineš

tyson
Mrzim Ronalda, ali više volim mog Paola. Obrigada.

Čekaj bre, koliko vas ima na tom korisničkom nalogu?



Troje. Što pitaš?
vcucko vcucko 16:51 06.07.2016

Re: Aaaa, to ćeš dizvineš

princi
Tako da, mislim, napred braćo kolonijalisti

Kome je Vels bratski, da bog da mu na svadbi pevao Tigar iz Velsa (au, čekaj, pa to i nije tako loš deal!). Malo mjuze za večerašnji sladoled party.

Nisam siguran da si me razumeo, uz dužno poštovanje.
Kad kažem kolonijalisti, mislim Portugal.
Teško da su Velšani imali neku značajnu ulogu u tome. Oni su, khm, kopali ugalj
tyson tyson 23:27 06.07.2016

Re: Aaaa, to ćeš dizvineš

Troje. Što pitaš?

Pa vidim, čas muško, čas žensko...


princi princi 07:40 07.07.2016

Re: Aaaa, to ćeš dizvineš

tyson
Troje. Što pitaš?

Pa vidim, čas muško, čas žensko...



Znaš kako je, ménage à trois...

Nego, ne znam za koga danas da navijam. Francuska duša kaže jedno, ali imponuje i nemački fašizam spram Brexita. Lomim se...
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 22:23 07.07.2016

Re: Aaaa, to ćeš dizvineš

odvalili smo, chamugari braca, preimpresivna je frans fizichki, a Tonchi Grizman je zvrk, shilo, a i cool proslavlja golove!
vcucko vcucko 22:39 07.07.2016

Re: Aaaa, to ćeš dizvineš

Srđan Fuchs
odvalili smo, chamugari braca, preimpresivna je frans fizichki, a Tonchi Grizman je zvrk, shilo, a i cool proslavlja golove!

Uživao sam, ne krijem, kako je reprezentacija podsaharske Francuske rutinski otresla idole ljubitelja nematschke medecine. Ne ide to tako, deutsche sivonje. Ne možeš ti za sve da se pripremiš, sve da predvidiš, da budeš fit kao Robocop i da unapred nacrtaš na tabli celu utakmicu (ili rat). Od Kajzera Vilhelma i Guderijana rade istu stvar i uvek tresnu tintarom o zid. U Rio De J. im je prošlo jer su preko puta imali pi.kicu Mesija.
A Švajni je naš zetonja, vidi se. Voli da je zvekne rukom, nego leba da jede Svaka mu dala, mislim Ana...
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 22:49 07.07.2016

Re: Aaaa, to ćeš dizvineš

čovek se previše posrbljuje, ono je bio vidićevski potez!
Atomski mrav Atomski mrav 01:36 08.07.2016

Re: Aaaa, to ćeš dizvineš

čovek se previše posrbljuje, ono je bio vidićevski potez!

Nije tačno. Ono što je Boateng uradio u polufinalu protiv Italije je vidićevski potez. Ovo je Švajni hteo da pokaže Nojeru kako se boksuje lopta, ali Nojer nažalost nije baš to dobro usvojio pa su zbog boksovanja lopte Švabe popile dva zgoditka večeras.

Ajde, realno - dobro je da ponekad Nemci budu bolji a da izgube.
NNN NNN 08:52 08.07.2016

Re: Aaaa, to ćeš dizvineš

Ajde, realno - dobro je da ponekad Nemci budu bolji a da izgube.

Generalno, uvek je nekako dobro kad izgube

Nego, stvarno su bili boji,
a opet su bili loši

Miler koliko god da je bio očajan na ovom EP,
sad je bio ubedljivo najgori!

(pošto smo svi selektori) čudim se da on Nemcima bude jedini špic, a on čak nije ni "pravi špic"
Gomez povređen, Podolski mator, Gece i Širle van forme,
Rojs open nije u timu,
ladno je trebalo da vrati Klosea koji je verovatno najpotcenjeniji igrač u istoriji fudbala.

Švajni se dezintegrisao od kako je otišao u onaj raspad od Premijer Lige.

Boateng je uvek bio drvo.

Tek sad se vidi koliko je Lam nezamenljiv.

Ozil opet ništa.

Nojer kiksnuo.

i takvi nikakvi Nemci prilično nadigraju solidne Francuze.

Ako je prvi gol bio neočekivan, tek je drugi gol splet suludih okolnosti,
prvo kiks prilikom izbacivanja lopte, pa Pogba izmajmunisao šiptara (koji je bio zapaženiji u napadu od svih nemačkih napadača zajedno),
pa kiks Nojera,
pa Inzagi Grizman
svarog svarog 09:00 08.07.2016

Re: Aaaa, to ćeš dizvineš

Švajni se dezintegrisao od kako je otišao u onaj raspad od Premijer Lige.


Misliš, otkako je otišao u mančester utd

Inače prvo poluvreme je baš bilo čudno. Francuzi su se mnogo povukli, a Nemci su baš bezobrazno krenuli na njih. Nemački štoperi su bili na 40 metara od francuskog gola. I opet nisu imali puno šansi s obzirom an posed. To je moralo biti kažnjeno kako tako. Samo me zanima da li je to bila taktika Dešama da ih pusti toliko ili jednostavno nisu mogli da se odupru u Ipp
emsiemsi emsiemsi 06:36 10.07.2016

Re: Aaaa, to ćeš dizvineš

vcucko
princi
Tako da, mislim, napred braćo kolonijalisti

Kome je Vels bratski, da bog da mu na svadbi pevao Tigar iz Velsa (au, čekaj, pa to i nije tako loš deal!). Malo mjuze za večerašnji sladoled party.

Nisam siguran da si me razumeo, uz dužno poštovanje.
Kad kažem kolonijalisti, mislim Portugal.
Teško da su Velšani imali neku značajnu ulogu u tome. Oni su, khm, kopali ugalj

Принци је, иначе, познат по томе да пали на гурање.
emsiemsi emsiemsi 06:38 10.07.2016

Re: Aaaa, to ćeš dizvineš

princi
tyson
Troje. Što pitaš?

Pa vidim, čas muško, čas žensko...



Znaš kako je, ménage à trois...

Nego, ne znam za koga danas da navijam. Francuska duša kaže jedno, ali imponuje i nemački fašizam spram Brexita. Lomim se...

Нема дилеме --- баш пре неки дан читам на споменику захвалности француској да волимо Француску као што је она нас волела.
emsiemsi emsiemsi 06:43 10.07.2016

Re: Aaaa, to ćeš dizvineš

NNN
Ajde, realno - dobro je da ponekad Nemci budu bolji a da izgube.

Generalno, uvek je nekako dobro kad izgube

Nego, stvarno su bili boji,
a opet su bili loši

Miler koliko god da je bio očajan na ovom EP,
sad je bio ubedljivo najgori!

(pošto smo svi selektori) čudim se da on Nemcima bude jedini špic, a on čak nije ni "pravi špic"
Gomez povređen, Podolski mator, Gece i Širle van forme,
Rojs open nije u timu,
ladno je trebalo da vrati Klosea koji je verovatno najpotcenjeniji igrač u istoriji fudbala.

Švajni se dezintegrisao od kako je otišao u onaj raspad od Premijer Lige.

Boateng je uvek bio drvo.

Tek sad se vidi koliko je Lam nezamenljiv.

Ozil opet ništa.

Nojer kiksnuo.

i takvi nikakvi Nemci prilično nadigraju solidne Francuze.

Ako je prvi gol bio neočekivan, tek je drugi gol splet suludih okolnosti,
prvo kiks prilikom izbacivanja lopte, pa Pogba izmajmunisao šiptara (koji je bio zapaženiji u napadu od svih nemačkih napadača zajedno),
pa kiks Nojera,
pa Inzagi Grizman

Чекај, чекај --- па који је то фазон са Филипом Ламом ?! Мислим, колики идиот треба да буде неки селектор да један од најбољих фудбалера света (дужи низ година) не буде у селекцији ?
NNN NNN 08:29 10.07.2016

Re: Aaaa, to ćeš dizvineš

čovek je 83. godište
oprostio se od reprezentacije posle Mundijala,
kao kapitan podigao trofej i otišao u ustoriju...
NNN NNN 14:14 06.07.2016

Vimbldonić

kako je krenulo ide ka "ić" polufinalu...
zoja444 zoja444 14:46 06.07.2016

adagio, ma non troppo

obozavam ovakve samuraje.


principessa_etrusca principessa_etrusca 14:47 06.07.2016

Викиншко славље

silver silver 17:46 06.07.2016

Re: Викиншко славље

Principessa
Podsetila si me na seriju Vikings, veče pred napad na Pariz :)




Večeras sam uz velške zmajeve :)
NNN NNN 20:40 06.07.2016

Re: Викиншко славље

Викиншко славље

Ovo je fenomenalno.

Na utakmici protiv Engleske, Englezi (za koje vlada zabluda da su bogznakakvi navijači) se nisu čuli, samo se čulo navijanje Islanđana.
Mada, ruku na srce, treba i Engleskim navijačima odati priznanje,
godinama, decenijama bodre ono.
principessa_etrusca principessa_etrusca 11:20 07.07.2016

Re: Викиншко славље

Silver

Нисам гледала серију, али сам имала сличну асоцијацију као ти и помислила како је изгледало када се неколико хиљада моћних Викинга искрца на нову обалу.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 08:42 08.07.2016

Re: Викиншко славље

principessa_etrusca
Silver

Нисам гледала серију, али сам имала сличну асоцијацију као ти и помислила како је изгледало када се неколико хиљада моћних Викинга искрца на нову обалу.


с овима треба да се уједини Србија, јебеш Кине и Русије, мали ал' зезнути!

супруга и ја смо примећивали како су им лепи људи на трибинама, готово да ниси могао ружно лице да видиш на њиховом делу трибине!

јесте л' и ви, Келткиње, тако лијепе?
emsiemsi emsiemsi 11:58 10.07.2016

Re: Викиншко славље

principessa_etrusca

Лајк !
emsiemsi emsiemsi 12:00 10.07.2016

Re: Викиншко славље

Srđan Fuchs
principessa_etrusca
Silver

Нисам гледала серију, али сам имала сличну асоцијацију као ти и помислила како је изгледало када се неколико хиљада моћних Викинга искрца на нову обалу.


с овима треба да се уједини Србија, јебеш Кине и Русије, мали ал' зезнути!

супруга и ја смо примећивали како су им лепи људи на трибинама, готово да ниси могао ружно лице да видиш на њиховом делу трибине!

јесте л' и ви, Келткиње, тако лијепе?

Обрати пажњу на понашање !
Ово је спортски блог.
jedi-knight jedi-knight 15:11 06.07.2016

Desetoboj

Dudas je trenutno treci posle 3 discipline:
100m 10.90; skok u dalj 7.44m i bacanje kugle 14.24m ...
trenutno skace u vis i preskocio je 192cm u trecem.
Mislim da moze do medalje
jedi-knight jedi-knight 15:31 06.07.2016

Re: Desetoboj

trenutno skace u vis i preskocio je 192cm u trecem


198 cm...u trecem
NNN NNN 19:05 06.07.2016

Re: Desetoboj

Dudaš je ove godine išao već preko 2 metra,
nadam se da je najboje sačuvao za OI,
mada bi medalja ovde legla ko budali šamar.

Upravo je 400m završio ka 2. i 2. je ukupno posle 1. dana.
jedi-knight jedi-knight 20:47 06.07.2016

Re: Desetoboj

Re: Desetoboj
Dudaš je ove godine išao već preko 2 metra,
nadam se da je najboje sačuvao za OI,
mada bi medalja ovde legla ko budali šamar.

Upravo je 400m završio ka 2. i 2. je ukupno posle 1. dana.


Dosta je nizak nivo rezultata. Sa 4200 posle prvog dana u na OI nece biti dovoljno ni za 10. mesto, ali medalji se u zube ne gleda. Dudas ima dosta korektan drugi dan. Spanac je bolji u 110pr i motci, ali je zato 10m slabiji u disku. Kasjanov ce ostati prvi. Njemu je drugi dan jos jaci nego prvi. Dominantan je u skoro svakoj disciplini. Drugi dan je, sa druge strane, zajeban jer ima nekoliko komplikovanih disciplina gde uvek poneko "ubode nulu" tj ne ostvari plasman. Npr niko od njih ne trenira posebno bacanje diska, a u tri pokusaja, koliko imas u desetoboju, lako moze da se desi da se naprave tri prestupa. Isto vazi i za skok motkom...
NNN NNN 09:29 07.07.2016

Re: Desetoboj

Hvala!
NNN NNN 09:57 07.07.2016

Re: Desetoboj

zajeban jer ima nekoliko komplikovanih disciplina gde uvek poneko "ubode nulu" tj ne ostvari plasman

ladno si urekao Španca!
iz tri pokušaja nije uspeo da ostvari rezultat!
Mnogo su zajebane tehničke discipline,
verovatno, ako ne posle prvog, onda sigurno posle drugog kiksa uđe voda u uši...
NNN NNN 11:30 07.07.2016

Re: Desetoboj

Od 1 kreće skok s motkom
i Belgijanac koji je 3. ima ubedljivo najbolje rezultate,
a Ukrainac je tu autsajder,
prilika da se još malo promešaju karte.

Dudaš za sad odličan,
negde sam čitao da ovde praktično ni ne trenira skok s motkom :(
jedi-knight jedi-knight 13:00 07.07.2016

Re: Desetoboj

Dudaš za sad odličan,
negde sam čitao da ovde praktično ni ne trenira skok s motkom :(


Trenira itekako.
Ne moze se skakati 4.90, koliko je njegov licni rekord, bez treninga.
Ukoliko bude danas na tom nivou, ulazi u borbu za zlato.
NNN NNN 13:36 07.07.2016

Re: Desetoboj

jbg zastao na 4,70
a konkurencija skače SB
a Belgijanac gleda i smeška se
sreća da ne pravi veliku razliku skok s motkom (10 cm je otprilike 30 bodova)
NNN NNN 14:39 07.07.2016

Re: Desetoboj

Belgijanac razbio (5,40)

Dudaš je prilično loš u bacanju koplja (ni 60m, bilo bi lepo da sad probije tu granicu),
jedina sreća u nesreći j ešto je Ukrajinac još lošiji (55),
ali zato Čeh je ove godine već bacao 67
opet mogu malo da se promešaju karte ili približe jedan drugom
niccolo niccolo 15:02 07.07.2016

Re: Desetoboj

Biće, rekao bih, vrlo napeto za srebro i bronzu.
jedi-knight jedi-knight 15:14 07.07.2016

Re: Desetoboj

Re: Desetoboj
Biće, rekao bih, vrlo napeto za srebro i bronzu.


Bice svakako, ali koplje je veoma osetljiva disciplina. Moze lako da se podbaci 5-6m, tj 60-70 bodova.
Dudas nikada nije prebacio 60m, ali je poznat kao izvanredan takmicar i mozda je bas danas dan za to. Koplje ako se dobro "pogodi", moze da odleti jako daleko. Mala greska prilikom ugla izbacaja pravi razliku, nije rec o snazi.
U ovom trenutku, nikome nije nista obezbedjeno
marco_de.manccini marco_de.manccini 15:57 07.07.2016

Re: Desetoboj

Mala greska prilikom ugla izbacaja pravi razliku, nije rec o snazi.

Koliko mala?

Formula*** za daljinu izbačaja je

d = v^2 sin(2a) / g

gde je

g zemljino ubrzanje, dakle konstanta koja nema veze s takmičarem,
v je početna brzina izbačaja i
a je početni ugao izbačaja.

Povećanje brzine za 5 odsto daje povećanje daljine za oko 10 odsto (zbog kvadratne zavisnosti). U idealnim uslovima, najbolji mogući ugao je 45 stepeni, ali čak i kad se promaši za 10 stepeni (što nije malo) gore ili dole, dakle za izbačaje od 35 do 55 stepeni, gubitak u daljini nije veći od 6 odsto (ovaj relativno mali gubitak za tako veliku promenu ugla posledica je činjenice da je sinus prilično ravna funkcija blizu svog maksimuma).

Dakle, u principu se isplati povećati brzinu na račun preciznosti ugla.

S druge strane, najverovatnije takmičari vremenom dostignu neki nivo brzine koju ne mogu dalje da poprave i rezultati na takmičenjima se svedu na tehniku, za koliko su promašili ugao dok su bacali tom svojom maksimalnom brzinom.

---------------------------

*** Naravno, ovo nije potpuno tačna formula jer je zanemaren otpor vazduha, vetar, ... ali nije ni daleko od prave, jer je koplje "dobro dizajnirano".
NNN NNN 17:02 07.07.2016

Re: Desetoboj

posle 9 disciplina Dudaš je 3.
niccolo niccolo 17:40 07.07.2016

Re: Desetoboj

Kako idu poeni na 1.500? Jel možemo da izgubimo 70 prednosti u odnosu na Ukrajinca? I da li možemo da nadoknadimo 53 poena u odnosu na Čeha?
jedi-knight jedi-knight 18:23 07.07.2016

Re: Desetoboj

Re: Desetoboj
Kako idu poeni na 1.500? Jel možemo da izgubimo 70 prednosti u odnosu na Ukrajinca? I da li možemo da nadoknadimo 53 poena u odnosu na Čeha?


Dudas moze i do zlata. Trenutno vodeci ima jako jos licni na 1500 u odnosu na nasega. Treba uzeti u obzir da su takmicenje poceli juce ujutro i mi sada ne znamo ko je u kakvom stanju, a desetobojcima je 1500m patnja jer su teski ( zbog bacackih discipline ). Nas Dudas je sjajan takmicar i sigurno je da ce ici maksimalno po cenu da padne na glavu kada prodje kroz cilj. Juce je, recimo, na 400m krenuo prejako i jedva je dosao do cilja, ali sama cinjenica da je spreman da rizikuje jakim tempom govori o njegovom takmicarskom duhu.
Ja tipujem na zlato :)
niccolo niccolo 18:33 07.07.2016

Re: Desetoboj

Bronza

jedi-knight jedi-knight 18:42 07.07.2016

Re: Desetoboj

Re: Desetoboj
Bronza


Nijanse.

Inace jako slab nivo rezultata. Na OI, 8200 nece biti dovoljno ni za deseto mesto

NNN NNN 19:34 07.07.2016

Re: Desetoboj

niccolo
Bronza



Srebro mu izmaklo za samo 4 poena!
Kazezoze Kazezoze 20:05 07.07.2016

Re: Desetoboj

NNN
niccolo
Bronza



Srebro mu izmaklo za samo 4 poena!


Trebalo mu je da nadoknadi 8 sekundi za Čehom i 16 sekundi za Belgijancem u trci na 1500m.
Za malo nije uspeo, šteta. Ali je i bronza odličan uspeh. Dečko je borac.
NNN NNN 20:48 07.07.2016

Re: Desetoboj

Ima prostora za napredak
da je preskočio "svojih" 4,90 imao bi rezultat u rangu s Belgijancem
Uvek ima najviše prostora za napredak u bacačkim disciplinama
(ali da opet nekim čudom ne trpe trkačke),
možda da se poradi na tehnici
(džedaje daj nešto iz stručnog ugla, ali da mogu mase da isprate :))
Prilikom bacanja koplja je izgledao kao da baca iz mesta
doduše delovalo je da ima neku povredu ruke
neka ide u Češku da uči.
jedi-knight jedi-knight 21:48 07.07.2016

Re: Desetoboj

(džedaje daj nešto iz stručnog ugla, ali da mogu mase da isprate :))


Hmmmm...recimo da kod desetobojaca, najmanje bodova nose bacacke discipline. Rezultati koji donose 900 i vise bodova zahtevaju i veliku snagu. Na primer, 900 bodova u bacanju kugle je preko 17m, dok je u skoku u dalj "samo" 7.40m. Mnogo je lakse dovesti telo u stanje da skoci u dalj 7.50 nego baciti kuglu 17m ili disk 52m. Pritom, faktori koji uticu na skok u dalj uticu i na skok u vis, skok motkom, da ne kazem sprint i 110m prepone, dok faktori koji uticu na bacacke discipline negativno uticu na sve ostalo. Koplje je izuzetak, jer je tu presudna brzina izbacaja, kao i tehnika: najbolji bacac koplja svih vremena, Jan Zelezni, bio je relativno dzgoljav.
Nije retko da desetobojci bacaju koplje iz nekoliko koraka zaleta, prakticno iz mesta, jer manje rizikuju prestupe, a za daljine od oko 60m, zalet i nije potreban.
Dudas je ocigledno imao problem sa laktom, sto je veoma cest problem kod kopljasa i prosto je neverovatno da je bacio u rangu svojih najboljih rezultata.
U skoku motkom je, cini mi se, izgubio zlato. Ove godine je vise puta preskakako 4.90m, a na ovom takmicenju nije imao snage u zaletu; videlo se da je umoran, bez energije. Slabo je"ulazio" u motku prilikom odskoka, odnosno slabo je sabijao sto je u drugoj fazi rezultovalo nedostatkom "dubine". Letvica mu je u svakom skoku bila predaleko.
NNN NNN 21:55 07.07.2016

Re: Desetoboj

jedi-knight
(džedaje daj nešto iz stručnog ugla, ali da mogu mase da isprate :))


Hmmmm...recimo da kod desetobojaca, najmanje bodova nose bacacke discipline. Rezultati koji donose 900 i vise bodova zahtevaju i veliku snagu. Na primer, 900 bodova u bacanju kugle je preko 17m, dok je u skoku u dalj "samo" 7.40m. Mnogo je lakse dovesti telo u stanje da skoci u dalj 7.50 nego baciti kuglu 17m ili disk 52m. Pritom, faktori koji uticu na skok u dalj uticu i na skok u vis, skok motkom, da ne kazem sprint i 110m prepone, dok faktori koji uticu na bacacke discipline negativno uticu na sve ostalo. Koplje je izuzetak, jer je tu presudna brzina izbacaja, kao i tehnika: najbolji bacac koplja svih vremena, Jan Zelezni, bio je relativno dzgoljav.
Nije retko da desetobojci bacaju koplje iz nekoliko koraka zaleta, prakticno iz mesta, jer manje rizikuju prestupe, a za daljine od oko 60m, zalet i nije potreban.
Dudas je ocigledno imao problem sa laktom, sto je veoma cest problem kod kopljasa i prosto je neverovatno da je bacio u rangu svojih najboljih rezultata.
U skoku motkom je, cini mi se, izgubio zlato. Ove godine je vise puta preskakako 4.90m, a na ovom takmicenju nije imao snage u zaletu; videlo se da je umoran, bez energije. Slabo je"ulazio" u motku prilikom odskoka, odnosno slabo je sabijao sto je u drugoj fazi rezultovalo nedostatkom "dubine". Letvica mu je u svakom skoku bila predaleko.

Srđan Fuchs Srđan Fuchs 22:27 07.07.2016

Re: Desetoboj

taj Dudash je Voshino dete, pricao je deci na jednom skupu o ljubavi prema atletizmu, predobro i prezdravo jedno gradsko dete.

moj Filip trchao danas po kuci - tata, uzeo Dudash medalju!
emsiemsi emsiemsi 12:01 10.07.2016

Re: Desetoboj

NNN
Dudaš je ove godine išao već preko 2 metra,
nadam se da je najboje sačuvao za OI,
mada bi medalja ovde legla ko budali šamar.

Upravo je 400m završio ka 2. i 2. je ukupno posle 1. dana.

... ко кркару Србин !
AlexDunja AlexDunja 16:51 06.07.2016

ja razmišljala da objavim

ali dosta mi je treša:))
odličan fedov meč, slomio čilića na tenane, imam utisak da se nije previše umorio, raonić sledeći

naši klinci su kul:))

blogovatelj blogovatelj 17:21 06.07.2016

Re: ja razmišljala da objavim

raonić sledeći


Al ce ga otreska Raonic. Znace Mekinro kako da ga psiholoski spremi za naduvenka.
AlexDunja AlexDunja 17:28 06.07.2016

Re: ja razmišljala da objavim



Al ce ga otreska Raonic. Znace Mekinro kako da ga psiholoski spremi za naduvenka

a dobro
o tenisu i igri se i ne radi, u srba se nikad nije ni radilo.
teško je razumeti tu igru:)

apacherosepeacock apacherosepeacock 17:44 06.07.2016

Re: ja razmišljala da objavim

blogovatelj
raonić sledeći


Al ce ga otreska Raonic. Znace Mekinro kako da ga psiholoski spremi za naduvenka.



Samo da se ne utronja, kao sto se Novak traumirao neko vreme od mr. big asshol dok mu se nije otvorila dizna u glavi..
AlexDunja AlexDunja 18:03 06.07.2016

Re: ja razmišljala da objavim

dok mu se nije otvorila dizna u glavi..

mallo poštovanja prema veličinama bi bilo pristojno
blogovatelj blogovatelj 18:06 06.07.2016

Re: ja razmišljala da objavim

teško je razumeti tu igru:)


Da, to samo vi sofisticirani, bogomdani, odabrani, naduveni mozete da razumete.
niccolo niccolo 18:07 06.07.2016

Re: ja razmišljala da objavim

ja razmišljala da objavim

Ja nisam, mislio sam da će NNN da nastavi...

p.s. NNN treba da bude dežuran i za USO, ja imam neke obaveze tih dana
blogovatelj blogovatelj 18:08 06.07.2016

Re: ja razmišljala da objavim

mallo poštovanja prema veličinama bi bilo pristojno


Hoce, hoce da ga otreska Raonic. Kad bude kren'o da servira k'o sa tresnje, videces sta ce da mu napravi...
chedimir chedimir 18:08 06.07.2016

Re: ja razmišljala da objavim

... јуче блог " Не само о Магнусу Карлсену" данас "Завршнице" ја се понад'о нешта о шаху кад оно,јок!
chedimir chedimir 18:10 06.07.2016

Re: ja razmišljala da objavim

imadu neki koji znaju kako da otresu trešnju,bojim se da je Federer jedan od njih.
blogovatelj
mallo poštovanja prema veličinama bi bilo pristojno


Hoce, hoce da ga otreska Raonic. Kad bude kren'o da servira k'o sa tresnje, videces sta ce da mu napravi...

AlexDunja AlexDunja 18:28 06.07.2016

Re: ja razmišljala da objavim

Kad bude kren'o da servira k'o sa tresnje,


as a koga je serviro čilić?
sa višnje?
NNN NNN 19:15 06.07.2016

Re: ja razmišljala da objavim

odličan fedov meč, slomio čilića na tenane, imam utisak da se nije previše umorio,

pa baš da je natenatne, a suočavao se sa tri meč lopte...
Neobično lako je Čilić došao do 2:0,
a onda se malko usrao od pobede u 3.
prvo je u finišu propustio 3 vezane brejk lopte,
a onda kada se suočio sa brejk loptom (jedinom u 3. setu) odservirao duplu grešku

(posle sam otišao na basket i nisam gledao)

Pre dve godine je Federer lagano u polufinalu Vimbldone pobedio Raonića rutinski sa 3:0 (mislim da je bilo 3 puta po 6:4)
doduše pre dve godine je i Čilić lagano dobio Federera u SF USO pena
AlexDunja AlexDunja 20:36 06.07.2016

Re: ja razmišljala da objavim

Neobično lako je Čilić došao do 2:0,

pa svi smo znali da on ume servis, bum bekhend, servis bum forhend
i fed je to znao, pričao je o tome na pres konferenciji
pre neki danm uskreno ja nisam ni mallo sumnjala,
sledeći meč će već biti teži, obzirom na nedostatak mečeva
ove sezone, ali odkično je za sad:)
NNN NNN 20:42 06.07.2016

Re: ja razmišljala da objavim

Conga izborio 5. set, ali se raspao posle.
U svakom slučaju 100 puta bolje vrhunski tenis,
nego treće razredni fudbal...
NNN NNN 20:45 06.07.2016

Re: ja razmišljala da objavim

fed je to znao

U stvari, Federer najviše treba da zahvali Đoković,
jer da Novak nije izgubio i da ga je čekao u polufinalu,
Rodžer uopšte ne bi tako grizao da preokrene
doduše ni Marin se ne bi preterano ložio
(prošle godine ga je Novak u QF lagano dobio, a o onom haresmentu u SF US opena ne treba ni trošiti reči)
AlexDunja AlexDunja 20:53 06.07.2016

Re: ja razmišljala da objavim

(prošle godine ga je Novak u QF lagano dobio, a o onom haresmentu u SF US opena ne treba ni trošiti reči)

ma to je bilo celo čuđenje:)))
fed alalio i otišo na odmor, al nije moglo se ponovi, prosto nije
AlexDunja AlexDunja 20:57 06.07.2016

Re: ja razmišljala da objavim

Da, to samo vi sofisticirani, bogomdani, odabrani,

da
blogovatelj blogovatelj 03:53 07.07.2016

Re: ja razmišljala da objavim

da


I naduveni, to si zaboravila citirat'
iris.davidovich iris.davidovich 04:34 07.07.2016

Re: ja razmišljala da objavim

NNN
fed je to znao

U stvari, Federer najviše treba da zahvali Đoković,
jer da Novak nije izgubio i da ga je čekao u polufinalu,
Rodžer uopšte ne bi tako grizao da preokrene
doduše ni Marin se ne bi preterano ložio
(prošle godine ga je Novak u QF lagano dobio, a o onom haresmentu u SF US opena ne treba ni trošiti reči)


Totally, ovo mu je sansa, kad nema Novaka, Sad il Nikad. A meni se cini bice Sad. I onda necemo moci da zivimo od Naduvenka (ovde oko mene najveci fanovi su mu Indusi, oni samo navijaju za one u odnosu na koje se osecaju inferiorno)

princi princi 17:57 07.07.2016

Re: ja razmišljala da objavim

(ovde oko mene najveci fanovi su mu Indusi, oni samo navijaju za one u odnosu na koje se osecaju inferiorno)

Da, identifikuju se sa Federerom, velikim belim čovekom, gazdom. Novak je Ciganin, k'o i oni, i zato se njega/sebe gade. Drugosrbijanski sindrom, self-hating Jews.
blogovatelj blogovatelj 19:03 08.07.2016

Re: ja razmišljala da objavim

Al ce ga otreska Raonic. Znace Mekinro kako da ga psiholoski spremi za naduvenka


teško je razumeti tu igru


Da Dundza, tesko je razumeti tu plemenitu igru. To samo mi aristokrate mozemo

PS.

A naduvenko satro zaposlio Ljubicica ne bi li lakse prodro u Novakov balkanski nacin razmisljanja. Jebote, oni ne mogu da provale Raonicev mentalni sklop, a ne Nolov
Sad vec definitivno mozemo da kazemo da je gospodin Nadmeni ispusena lula.
Polufinala su mu plafon, Vodace ga ko mecku po glavnim terenima jer Najk trenutno nema boljeg manekena u tenisu od njega, lepo mu stoji ona Najk kokarda posred celenke. Uzimace 4-5 miliona godisnje od turnira plus za nosenje kokarde i Roleks satova, posadjivace ga na vr' sovre uvek, kako djedovima i prilici. I svima lepo.
blogovatelj blogovatelj 19:15 08.07.2016

Re: ja razmišljala da objavim

imadu neki koji znaju kako da otresu trešnju,bojim se da je Federer jedan od njih.


Da se podsetimo misli od pre par dana ovog mladog i mudrog coveka. Vidi se da zna znanje sto se tenisa tice.
chedimir chedimir 01:20 10.07.2016

Re: ja razmišljala da objavim

blogovatelj
imadu neki koji znaju kako da otresu trešnju,bojim se da je Federer jedan od njih.


Da se podsetimo misli od pre par dana ovog mladog i mudrog coveka. Vidi se da zna znanje sto se tenisa tice.

akcenat je bio na "bojim se" a ne na "neki koji znaju",naravno da sam navijao za Raonića i drago mi je da je pobedio.
blogovatelj blogovatelj 06:30 10.07.2016

Re: ja razmišljala da objavim

akcenat je bio na "bojim se" a ne na "neki koji znaju",naravno da sam navijao za Raonića i drago mi je da je pobedio.


Džaba si se bojao.
emsiemsi emsiemsi 12:11 10.07.2016

Re: ja razmišljala da objavim

NNN
Conga izborio 5. set, ali se raspao posle.
U svakom slučaju 100 puta bolje vrhunski tenis,
nego treće razredni fudbal...

Ја мислим да се каже трећеразредни !
Где је Брајовић сада када највише треба !? Вероватно негде лобира против Руса.
NNN NNN 12:22 10.07.2016

Re: ja razmišljala da objavim

трећеразредни

jeste

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana