Sport

Džokeri

NNN RSS / 05.06.2023. u 00:08
Nastavljamo
07:37:10_2023052307161250361_original_am-l.jpeg
 
Đoković je u gotovo egzibicionom meču pobedio relativno nepoznatog Peruanca Variljasa i plasirao se u četvrtfinale Rolan Garosa gde ga čeka Hačanov. Drugi četvrtfinalni par čine Alkaraz (koji je neočekivao prelako savladao Musetija) i Cicipas (koji je uz malo muke na samom početku lagano pobedio kvalifikanta Ofnera). U drugoj polovini žreba su ostali šljakaši Rud - Jari i Rune - Serundolo, a u poslednjoj četvrtini žreba Zverev - Dimitrov i Nišioka - Ečeveri.
 
Denver - Majami igraju 2. utakmicu NBA finala večeras u 02:00 
U prvoj utakmici Denver je uspeo da otera protivnika od svog reketa, svako je dobro odradio svoju rolu, a Majami se ispromašivao sa distance. Jokić, stiče se utisak, da nije mnogo forsirao, a opet je maestralno vodio utakmicu u napadu. Denver nije mnogo poleteo posle prve utakmice, a i pored sigurne pobede, videlo se da imaju još rezerve u napadu. Videćemo šta će Majami pokušati da promeni u ovoj utakmici, verovano će da budu agresivniji na oba kraja, a u napadu da pokušavaju da možda više igraju kroz reket, ali sigurno neće da odustanu od šuteva za tri. U ovom plej-ofu Denver je bio najbolja napadačka ekipa, a Majami najbolja odbrambena, Denver je bio najbolji domaćin, a Majami gost... Dosta od ove utakmice zavisi kako će se finalna serija odvijati, Denver svakako ima kvalitet za nastavak pobedničkog niza.
 
Naša reprezentacija u basketu 3-na-3 je uspela da odbrani titulu prvaka sveta pobedivši u finalu Amerikance uz preokret u neverovatno uzbudljivoj završnici. 
 
Zlatan Ibrahimović rešio da se oprosti od aktivnog igranja fudbala u 43. godini... 
 
(opširnije u komentarima...) 
 


Komentari (104)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Черевићан Черевићан 01:40 05.06.2023

de plano

или.....uz preokret ka neverovatnom

потребно је имати .........репере у спорту
да мотивишу.......... наш приватни живот,
релација таква................. резултате даје
посебно кад запне и прети нам банкрот
NNN NNN 21:40 05.06.2023

Re: de plano

Nekad pomislim "tačno bih poludeo da ne pratim sport"
(a opet nekad se plašim da ne poludim od preteranog loženja )
Hvala na javljanju gosn Čer
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 09:48 06.06.2023

Re: de plano

NNN
(a opet nekad se plašim da ne poludim od preteranog loženja )


oće da se desi da ti kažem
muž u mene manijak igra košu sa nekim sebi sličnim ložionama i naloženi manijak dođe s puta oko tipa 6 i kaže imam trening u pola devet..
ja reko umoran si al ajde.. đe ćeš kravi objasnit..
ode manijak i doskoči nekome na nogu i iskrene zglob ali nesrećnik nastavi da igra..
sutra odemo doki izgleda napukla kost..
manijak ja skakao na toj tako napukloj kosti još pola sata, noga otekla da na vjeruješ.. i onda ma nije mi ništa stavljao led na to dok si nije napravio promzline..
čovjek ga gleda a reko šta njega gledaš, kako je meni, znaš li..
elem, eno ga vuče se u onoj prostetičkoj čizmi već treću nedelju i sad oće takav opet na put..
a sve jer je previše gledao jokića
bene_geserit bene_geserit 17:46 06.06.2023

Re: de plano

manijak ja skakao na toj tako napukloj kosti još pola sata, noga otekla da na vjeruješ

ja sam radio takve stvari sa 23 (jednom sam igrao još dva basketa sa laktom izbačenim iz ležišta, obe kosti, dok je vruće ne boli, i ne ukapiraš da nešto nije u redu, tek kad se ohladi je da poludiš)
ali baš sa 50 ...
NNN NNN 18:11 06.06.2023

Re: de plano

Više puta sam igrao sa lakšim povredama, ali kada sam polomio prst (po "dijagonali" pukla kost) bukvalno mi se u trenutku povraćalo. Ipak mislim da mi je najluđa povreda kad sam prodavao sjajnu fintu, pa se preko protivnikove noge dočekao na zube (nekim čudom nisu mnogo stradali, ali sam morao na ušivanje usne)
A sad me bole leđa od sedenja za računarom po ceo dan
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 18:27 06.06.2023

Re: de plano

bene_geserit

ali baš sa 50 ...


probala sam i ja da kažem nešto u tom smislu al džaba sad.. ko da imam četvoro djece..
docsumann docsumann 18:29 06.06.2023

Re: de plano

ja sam previše gledao Roni Kolemana, pa sad ne mogu lijevu ruku skroz da podignem uvis
freehand freehand 02:22 05.06.2023

Rokanje

Poluvreme, +6.
Jokara 13-3-4.

P.S. Kraj treće četvrtine: 31-3-7.

I zašto oni ljudi u Denveru nose dresove reprezentacije Srbije? Da nam šabana strefi srčka, jel to razlog?
NNN NNN 21:41 05.06.2023

Re: Rokanje

A počeli su i da se ljube "tri puta"
promoter promoter 06:24 05.06.2023

Puko Denver!

Jbg!
Šmuuuu, pomagaj!
shmoo shmoo 08:50 05.06.2023

Re: Puko Denver!

promoter
Jbg!
Šmuuuu, pomagaj!


Јебига, искрено и поштено говорећи нисам уопште заинтересован ни за кошарку ни за тенис па стварно нема смисла да се јављам на овим блоговима NNN намењеним љубитељима тих спортова само тек да бих се просеравао.

Не би то било лепо и пристојно од мене.

Да си ме питао како стоји на табели општинске лиге и како игра ФК Борац из Амерића код Младеновца, па и да причамо. (ЛИНК)

А овако, право да ти кажем, јебе ми се за Денвер и остале америчанске селендраче и њихову кошарку и тенис.





promoter promoter 09:46 05.06.2023

Re: Puko Denver!

shmoo
promoter
Jbg!
Šmuuuu, pomagaj!


Јебига, искрено и поштено говорећи нисам уопште заинтересован ни за кошарку ни за тенис па стварно нема смисла да се јављам на овим блоговима NNN намењеним љубитељима тих спортова само тек да бих се просеравао.

Не би то било лепо и пристојно од мене.
...

Čekaj!
Pa kako to?!
Eeeee, jbg!

Pravo da ti kažem, ni meni, posle jučerašnje sarme nije ni do čega.
Pazi, kada ima još cca 30 kg kiselog kupusa.
A savršen, prste da ližeš.
Nema salate do salate od kiselog kupusa.
Blago poalevljenoga.
Juče trebalo da imamo neke goste.
Kada žena, tradicionalno u duhu srpskog gostoprimstva, pravi stari srpski specijalitet - lazanje.
Ja se obradovao onoliko.
Međutim, ti gosti otkažu, te se od lazanja odustalo - i napravio lonac sarme.
Sada imam da se mučim 4 dana samo tako.
Malo je reći da je sarma savršena.
shmoo shmoo 11:56 05.06.2023

А је л' волиш ти да играш шлаге?

promoter

Sada imam da se mučim 4 dana samo tako.
Malo je reći da je sarma savršena.




Тако ти је то у животу. Неко се роди под сретном звездом, а неко не.

Живот је курва. Исто као и фудбал и политика.












tessa1 tessa1 13:06 05.06.2023

Re: Puko Denver!

Gledam na Sportalu konferencije za štampu sa trenerima,

nisam obraćala pažnju kako su to pametni ljudi. Logično, uslov da budeš trener dvije ekipe u finalu NBA, šta?





+

preporučujem oba, drugi posebno, kako je on samo uzdahnuo, pogeo glavu, kaže: pa vi ne razumijete košarku..
solo solo 13:38 05.06.2023

Igraj,ne duvaj...

Живот је курва. Исто као и фудбал и политика.


Meni je ovo sportsko voajerisanje.

Воајеризам означава доживљавање сексуалног задовољства у потајном посматрању сексуалних односа, нагог тијела, доњег веша, или било чега другог што посматрач налази за сексуално привлачно. Ово уживање постаје поремећај тек ако закочи даљи развој сексуалног живота и, уместо да припреми пуни генитални однос, постаје замена за њега. Ријеч је настала од латинске ријечи „voir“, што значи „гледати“, и буквални превод од „воајер“ би било „посматрач“, уз пежоративни призвук.


Neću da gledam,oću da igram!



Svaki politički prizvuk u klipu nije isključen.
NNN NNN 21:43 05.06.2023

Re: Puko Denver!

Puko Denver!
jbg, ove tačno prokenjalo sve ono što su ispromašivali u 1. utakmici, a Denver opet imao šut za produžetak...
Jokić ubacio 41, ali svi ostali bili slabiji nego u 1. utakmici
NNN NNN 21:45 05.06.2023

Re: Igraj,ne duvaj...

Neću da gledam,oću da igram!
i ja 'oću, a više od 5 godina "nisam uz'o loptu u ruke" (posle punih četvrt veka redovnog rekreativnog igranja)
NNN NNN 21:54 05.06.2023

Denver - Majami 108:111

1:1
Prvi poraz Denvera na domaćem terenu posle 9 vezanih pobeda u ovogodišnjem plej-ofu.
Prilično luda utakmica, nije da je bilo neočekivano da Majami krene da "sipa" trojke,
ali me Denver prilično razočarao velikim padovima, to je ono što im nije bilo karakteristično u ovom plej-ofu.
Krenuli su sa -11 (10:21), pa preokrenuli na 50:35 (tada im je baš išao šut),
pa opet mnogo pali na početku poslednje četvrtine (bez Jokića na praketu), a onda kada se vratio Jokić i dalje veći deo nisu uspevali da se sastave - a Majami krenuo sa 10/11 (5/6 trojke) u poslednjoj četvrtini (a i taj jedan promašaj su pokupili) i još 3 napada sa bacanja, bukvalno su bili iskoristili prvih 13 od 14 napada u poslednjoj četvrtini - to je nečuveno za bilo kog protivnika i otišao na 12 razlike.
Denver pred kraj krenuo da pogađa, ali ipak poslednji šut za produžetak nije ušao.
Jokić 41 poen 11 skokova, ali samo 4 asistencije
(inače prvi centar u istoriji NBA finala sa 40+ poena i 10+ skokova, a da nije iz Lejkersa - tj. jedini koji su to do sad uspeli su Čembrlen, Džabar i Šekil igrajući za Lejkerse).
Kuriozitet je da je da je ovo Jokiću 3 utakmica u ovogodišnjem plej-ofu sa preko 40 poena - i da je Denver sve tri izgubio!!!
Dakle neophodne su njegove asistencije, tj. i da ostatak ekipe povuče u napadu.
NNN NNN 22:01 05.06.2023

4. kolo - 2. dan

Rud je dobio prilično teško Jarija, iako 3:0 to ne govori, posdećalo je na Novakov meč protiv Davidovič Fokine, pa još teže...
Norvežanim je prvi set dobio u TB, Čileanac je više imao inicijativu, a u drugom i trećem je preokrenuo 1:4 i 2:4, svaki set je trajao duže od sat vremena.
Rune je još teže pobedio, u superTB (10:7) u meču u kome je protivnik imao mnogo više brejk-lopti (20:8).
Zverev je odrao Dimitrova, a Ečeveri Nišioku (samo je prvi set bio neizvesan), tako da smo dobili kompletnu sliku četvrtfinalista.
NNN NNN 22:10 05.06.2023

Četvrtfinala - 1. dan

Đoković - Hačanov igraju u 3. terminu na Šartijeu, dakle sigurno ne pre 14h
Alkaraz - Cicipas igraju u noćnom terminu (od 20:15)

Novak je odigrao najbolji meč posle Australian Opena u prethodnom kolu i sa takvom igrom je favorit, a Rus je pravi protivnik u ovoj fazi takmičenja, ako Novak uspe da zadrži / podigne nivo igre imaće čemu da se nada i u eventualnom polufinalu.

Alkaraz - Cicipas je odmah posle žreba bio projektovni derbi u četvrtifinalu, Grk ne igra na nivou od prethodnih par godina na šljaci, ali je ipak prilično sigurno stigao do ove faze, dok je Španac baš rasturio potencijalno nezgodnog protivnika u prethodnom kolu, pa ćemo da vidimo na šta će da liči ovaj iščekivani meč.
promoter promoter 06:29 06.06.2023

Re: Četvrtfinala - 1. dan

NNN
Đoković - Hačanov igraju u 3. terminu na Šartijeu, dakle sigurno ne pre 14h
Alkaraz - Cicipas igraju u noćnom terminu (od 20:15)

Novak je odigrao najbolji meč posle Australian Opena u prethodnom kolu i sa takvom igrom je favorit, a Rus je pravi protivnik u ovoj fazi takmičenja, ako Novak uspe da zadrži / podigne nivo igre imaće čemu da se nada i u eventualnom polufinalu.

Alkaraz - Cicipas je odmah posle žreba bio projektovni derbi u četvrtifinalu, Grk ne igra na nivou od prethodnih par godina na šljaci, ali je ipak prilično sigurno stigao do ove faze, dok je Španac baš rasturio potencijalno nezgodnog protivnika u prethodnom kolu, pa ćemo da vidimo na šta će da liči ovaj iščekivani meč.

Biće laganih 3 : 0 za Alkaraza.
Na nesreću, niko ga nije izbacio pre Nola, tako da Nole posle polufinala može da se pakuje kući.
Alkaraz je trenutno brži dva i po puta od Nola.
Rezultate iz minusa preokreće samo tako, vezujući 7 do 8 gemova kao od šale.
Izgleda kao da se zajebava sa protivnikom, pusti ga da povede, pa ga potom zbomba kao Panta pitu.
NNN NNN 18:07 06.06.2023

Re: Četvrtfinala - 1. dan

Đoković - Hačanov
Sjajan meč! 4:6 7:6(0) 6:2 6:4
Hačanov je toliko bio čvrst sa obe strane, delovao je potpuno neprolazno, bio je još bolji nego što rezultat pokazuje, nije mi bilo svejedno, ali se Novak prillično podigao kako je drugi set prolazio, već pred kraj je imao veliku inicijativu, a onaj TB je bio potpuno savršen. A onda 3. set... gledam Novaka više od 15 godina i opet je čovek uspeo da me iznenadi koliko je dobro odigrao! Imao je 19 vinera uz samo jednu grešku (na šljaci!)!! a pri tome Rus uopšte nije loše igrao, naprotiv, šta više imao je isti odnos vinera i grešaka kao i u prvom setu (11:8). U 4. setu Novak je nastavo da dominira, ali se videlo da je umor možda malo počeo da stiže obojicu, uz male trzavice uspeo je dominantno da privede meč kraju.
promoter promoter 18:35 06.06.2023

Re: Četvrtfinala - 1. dan

NNN
Đoković - Hačanov
Sjajan meč! 4:6 7:6(0) 6:2 6:4
Hačanov je toliko bio čvrst sa obe strane, delovao je potpuno neprolazno, bio je još bolji nego što rezultat pokazuje, nije mi bilo svejedno, ali se Novak prillično podigao kako je drugi set prolazio, već pred kraj je imao veliku inicijativu, a onaj TB je bio potpuno savršen. A onda 3. set... gledam Novaka više od 15 godina i opet je čovek uspeo da me iznenadi koliko je dobro odigrao! Imao je 19 vinera uz samo jednu grešku (na šljaci!)!! a pri tome Rus uopšte nije loše igrao, naprotiv, šta više imao je isti odnos vinera i grešaka kao i u prvom setu (11:8). U 4. setu Novak je nastavo da dominira, ali se videlo da je umor možda malo počeo da stiže obojicu, uz male trzavice uspeo je dominantno da privede meč kraju.

Smršao sam dve kile gledajući Nola.
NNN NNN 21:48 06.06.2023

Re: Četvrtfinala - 1. dan

Alkaraz - Cicipas

Zastrašujuće je koliko je Alkaraz rasturao Cicipasa 2 i po seta,
onda se Grk malo trgao spasio meč-lopte, pa niotkuda napravio brejk (pre toga nije bio ni blizu brejk-lopti), pa ponovo spasio meč-loptu na svoj servis, nekako se dotandrlajo do taj-brejka i uspeo da izbori koliko toliko časniji poraz.
bene_geserit bene_geserit 23:49 06.06.2023

Re: Četvrtfinala - 1. dan

Biće laganih 3 : 0 za Alkaraza.
Na nesreću, niko ga nije izbacio pre Nola, tako da Nole posle polufinala može da se pakuje kući.
Alkaraz je trenutno brži dva i po puta od Nola.
Rezultate iz minusa preokreće samo tako, vezujući 7 do 8 gemova kao od šale.
Izgleda kao da se zajebava sa protivnikom, pusti ga da povede, pa ga potom zbomba kao Panta pitu.

Čarli, konju jedan.
bene_geserit bene_geserit 04:05 07.06.2023

Re: Četvrtfinala - 1. dan

Zastrašujuće je koliko je Alkaraz rasturao Cicipasa 2 i po seta,
onda se Grk malo trgao spasio meč-lopte, pa niotkuda napravio brejk (pre toga nije bio ni blizu brejk-lopti), pa ponovo sapsio meč-loptu na svoj servis, nekako se dotandrlajo do taj-brejka i uspeo da izbori koliko toliko časniji poraz.

Sad sam tek stigao da pogledam.
Moj utisak: Alkaraz je eksloatisao Cicipasov kilavi jednoručni bekend, Cicipas ga nije uopšte pomerao iz konfort zone, Alkaraz je sve vreme stajao u sredini sa nešto izvlačenja na forhend stranu, delovalo je da Alkaraz sve stiže, ali dobrim delom zbog toga što Cicipas ne ume da napadne iz bekenda, kad se izvuče na forhend Alkaraz je jako opasan - ako mu daš ugao da napadne počistiće liniju. Naravno lakše je reći nego učiniti tj. tako počistiti top 10 igrača na njegovoj ominljenoj podlozi.

Protiv Đokovića biće to potpuno drugačiji meč.
Ko bi znao šta će da bude Novakov plan, nadam se da neće da proba previše da mu skraćuje lopte da ga dovodi na mrežu, to se već vidi da će teško da radi. Takođe standardan Novakov % tenis će slabo da radi, moraće agresivnije i što dublje lopte i što više na bekend.
promoter promoter 06:45 07.06.2023

Re: Četvrtfinala - 1. dan

bene_geserit
Zastrašujuće je koliko je Alkaraz rasturao Cicipasa 2 i po seta,
onda se Grk malo trgao spasio meč-lopte, pa niotkuda napravio brejk (pre toga nije bio ni blizu brejk-lopti), pa ponovo sapsio meč-loptu na svoj servis, nekako se dotandrlajo do taj-brejka i uspeo da izbori koliko toliko časniji poraz.

Sad sam tek stigao da pogledam.
Moj utisak: Alkaraz je eksloatisao Cicipasov kilavi jednoručni bekend, Cicipas ga nije uopšte pomerao iz konfort zone, Alkaraz je sve vreme stajao u sredini sa nešto izvlačenja na forhend stranu, delovalo je da Alkaraz sve stiže, ali dobrim delom zbog toga što Cicipas ne ume da napadne iz bekenda, kad se izvuče na forhend Alkaraz je jako opasan - ako mu daš ugao da napadne počistiće liniju. Naravno lakše je reći nego učiniti tj. tako počistiti top 10 igrača na njegovoj ominljenoj podlozi.

Protiv Đokovića biće to potpuno drugačiji meč.
Ko bi znao šta će da bude Novakov plan, nadam se da neće da proba previše da mu skraćuje lopte da ga dovodi na mrežu, to se već vidi da će teško da radi. Takođe standardan Novakov % tenis će slabo da radi, moraće agresivnije i što dublje lopte i što više na bekend.

U pravu si što se tiče ove analize.
Da dodam - Cicipas je gađao tačno tamo gde se Alkaraz uputio u punom trku.
Tek u trećem setu je pravio sekundnu zadršku pre udarca, kada se Alkaraz zaleti u punom trku, pa mu onda gađa iza leđa.
Alkaraz to radi u svakom poenu - napravi jako kratku zadršku pre udarca, što mu omogućuje da osmotri gde protivnik stoji. Taj delić dileja, pored toga protivnika zakuca za mesto gde stoji.
No, to je Cicipas uradio samo 2 do 3 puta.+, naravno, tek u trećem setu.
Što se tiče Nolovog plana, Nolo će, kako je inače uporan kao mazga, početi da igra protiv Alkaraza sa onim što mu je najslabije u igri, to jest, da se nadjebava sa dropšotovima - u kojima je Alkaraz za njega doktor nauka.
Naravno, ne verujem da Nole nije ukapirao da je velika većina Alkarazovih dropšotova forhendom - i to sa bekhend strane.
Noletovi drop šotovi su potpuno trivijalni, lopta leti jako visoko, što dovodi do toga da odskoči samo tako.
Ali Nole neće da odustaje, dok god ne osvoji jedan, nakon što mu Alkaraz vrati deset.
Prema tome, nema tu puno pameti, Nole neka gruva sa osnovne linije najduže lopte što može, a kada ne zna šta - onda u sredinu.
I da se nadamo da osvoji poneki gem.
promoter promoter 06:45 07.06.2023

Re: Četvrtfinala - 1. dan

bene_geserit
Biće laganih 3 : 0 za Alkaraza.
Na nesreću, niko ga nije izbacio pre Nola, tako da Nole posle polufinala može da se pakuje kući.
Alkaraz je trenutno brži dva i po puta od Nola.
Rezultate iz minusa preokreće samo tako, vezujući 7 do 8 gemova kao od šale.
Izgleda kao da se zajebava sa protivnikom, pusti ga da povede, pa ga potom zbomba kao Panta pitu.

Čarli, konju jedan.

Izvini se!
Milutin Milošević Milutin Milošević 14:13 06.06.2023

U ženskom delu žreba

Svitolina se nije rukovala sa Zabalenkom nakon poraza. Funjarski potez.

promoter promoter 14:17 06.06.2023

Re: U ženskom delu žreba

Milutin Milošević
Svitolina se nije rukovala sa Zabalenkom nakon poraza. Funjarski potez.


Nije ti to neka novost.
Nijedna ukrajinska teniserka ne pruža ruku Ruskinjama ni Beloruskinjama.
Takvo im naređenje stiglo.
NNN NNN 18:17 06.06.2023

Re: U ženskom delu žreba

Razumem Ukrajince, devastiraju im državu godinu i po dana, ali ne vidim šta su im teniseri krivi...
Ovo nije najgore što se Sabalenki dogodilo na ovom RG,
posle jednog meča na konferenciji za štampu neki slepac iz Ukrajine je pitao otprilike "Kako možete da igrate kad vaša država učestvuje u bombardovanju Ukrajine?"
ona kaže "Ne želim da odgovaram na ovakva pitanja", a on nastavlja "znači podržavate to" i još je nešto kenjao, pa je ona posle neko vreme bilo pošteđena od pres konferencija.
Milsim dođe novinar na sportski turnir, ali reši da se "proslavi u odbrani domovine"
NNN NNN 00:26 07.06.2023

Četvrtfinale - 2. dan

Zverev - Ečeveri u 3. terminu (posle 14h)
Rud - Rune u večernjem terminu (od 20:15), prošle godine na RG su se kvalitetno pičkarali (Skadinavijo iz tri dela, nikad nećeš biti cela)
NNN NNN 22:23 07.06.2023

Re: Četvrtfinale - 2. dan

Oba meča završena 3:1 i u polufinalu ćemo imati Zvereva i Ruda koji su i prošle godine ovde bili odlični.
NNN NNN 00:31 07.06.2023

Finale Lige Konferencija

Fiorentina - Vest Hem (21:00)
U Fiorentini ima nekih naših reprezentativaca (Jović, Milenković i Terzić), pa navijam za njih (imam i druga u Firenci...), mada su mi i Čekićari jedan od dražih klubova sa ostrva.
NNN NNN 22:19 07.06.2023

Re: Finale Lige Konferencija

Pobediše (smrdljivi) Englezi golom u 90. minutu.
Fiorentina je imala inicijativu, u par krucijalnih trenutaka VAR je bio na strani Vest Hema, Mladenović je verovatno najsporiji fudbaler u 21. veku, ono po čemu ću da pamtim ovu utkmicu je da su engleski huligani razbili glavu fudbaleru Fiorentine prilikokm izvođenja kornera, a glavni sudija je odreagovao sa "zabole me kurac ceo", a baš me interesuje kako bi odragovao da su pogodili njegovu pomoćnicu koja je bila na manje od metra, taj deo tribine je morao biti ispražnjen!
Ne znam dokle će (širom sveta) da se toleriše huliganska stoka.
NNN NNN 00:11 08.06.2023

Majami - Denver 3. utakmica

počinje u 02:30 i može u velikoj meri da odredi dalji tok serije,
u drugoj utakmici Majami je više pogađao trojke (do poslednjeg napada imali 50+%), a Denver je davao manje lakih poena iz reketa nego u prvoj, Jokić je ostao u velikoj meri bez pomoći, kao da je Spolstra nadmudrio Melouna, ali sitnice su odlučivale (čak i neke sudijske greške na štetu Denvera!), Nagetsi imaju kvalitet, videćemo da li će uspeti da ga materijalizuju.
freehand freehand 04:07 08.06.2023

Re: Majami - Denver 3. utakmica

NNN
počinje u 02:30 i može u velikoj meri da odredi dalji tok serije,
u drugoj utakmici Majami je više pogađao trojke (do poslednjeg napada imali 50+%), a Denver je davao manje lakih poena iz reketa nego u prvoj, Jokić je ostao u velikoj meri bez pomoći, kao da je Spolstra nadmudrio Melouna, ali sitnice su odlučivale (čak i neke sudijske greške na štetu Denvera!), Nagetsi imaju kvalitet, videćemo da li će uspeti da ga materijalizuju.

Još dve
NNN NNN 04:18 08.06.2023

Re: Majami - Denver 3. utakmica

Pobeda Denvera (109:94)!
Jokić monstruozan tripl-dabl 32 poena 21 skok 10 asistencija
(prvi 30+ 20+ 10+ TD u istoriji NBA plej-ofa)

Marej na svom nivou 34 poena, čak i iznad i on je uspeo u poslednjim minutu da tripl dabla 10 sk + 10 as!
X faktor bio Kristijan Braun sa 15 poena (uz samo jedan promašaj 7/8)
Gordon vrlo dobar (dabl dabl :)) 11p 10s 5a
Kod Majamija samo Batler 28p i Adebajo (22p + 17sk)
Denver ih ubio u reketu: 32 poena više iz reketa i 24 skoka više!
Prednost je rasla do +21 sredinom poslednje četvrtine, onda Majami pokupio neke skokove u napadu (Adebajo) i ispogađali neke trojke (Lauri i Robinson) i na manje od minut i po do kraja spustili na -9 i imali napad, ali to je bilo sve od njih, Marej sa bacanja priveo utakmicu kraju. Jović ponovo ušao u igru, čak i Judonis Haslem u 43. godini ušao kao najstariji učesnik u istoriji NBA finala.
Denver vratio prednost domaćeg terena, ali je realno da i u sledećoj utakmici napadnu pobedu.
promoter promoter 05:37 08.06.2023

Re: Majami - Denver 3. utakmica

NNN
Pobeda Denvera (109:94)!
Jokić monstruozan tripl-dabl 32 poena 21 skok 10 asistencija
(prvi 30+ 20+ 10+ TD u istoriji NBA plej-ofa)

...

Šmuuuu!
Ako si brinuo za Jokića, sve je pod kontrolom.
Jedan je Jokić!
tessa1 tessa1 06:29 08.06.2023

Re: Majami - Denver 3. utakmica

Jeeste, i ja sam DoObio puno poOruka da su svi BuUdni. :)
docsumann docsumann 07:15 08.06.2023

Re: Majami - Denver 3. utakmica

Kristijan Braun


meni je taj dečko od početka djelovao kao pun pogodak na draftu.

pravi igrač za ovu filozofiju košarke koju Nagetsi gaje.
nevjerovatan atleta (ne samo za bijelca), s visokom radnom i igračkom etikom, neumoran u defanzivi, s konstantnim, intezivnim pritiskom na igrača u odbrani, eksplozivan u tranziciji, solidan šuter, nesebičan, skroman (brzo je povatao kako se igra uz Jokića).


prva sezona a ne jebeživusilu u finalu
bene_geserit bene_geserit 08:06 08.06.2023

Re: Majami - Denver 3. utakmica

prva sezona a ne jebeživusilu u finalu

Jeste, ali ima već 22 godine i koji mesec, nije tipičan ruki, sazreo je već pre NBA.

Denver je imao sreće da kad su imali draft pik u tom rangu, oko 20. koliko se sećam, da je NBA-ready igrač bio još uvek raspoloživ. Idealno za kandidata za titulu gde nema puno vremena za razvoj premladih igrača a plaćaš luxury tax, treba ti rotation igrači da igraju za sitne pare.
Drugi koga su uzeli sa pozicije 30. (Peyton Watson) je dosta mlađi, 20 godina i 9 meseci, ali i od njega može da ispadne rotation player koliko već sledeće godine.
Odlično su uboli taj draft.
freehand freehand 08:50 08.06.2023

Re: Majami - Denver 3. utakmica

NNN
Pobeda Denvera (109:94)!
Jokić monstruozan tripl-dabl 32 poena 21 skok 10 asistencija
(prvi 30+ 20+ 10+ TD u istoriji NBA plej-ofa)

Marej na svom nivou 34 poena, čak i iznad i on je uspeo u poslednjim minutu da tripl dabla 10 sk + 10 as!
X faktor bio Kristijan Braun sa 15 poena (uz samo jedan promašaj 7/8)
Gordon vrlo dobar (dabl dabl :)) 11p 10s 5a
Kod Majamija samo Batler 28p i Adebajo (22p + 17sk)
Denver ih ubio u reketu: 32 poena više iz reketa i 24 skoka više!
Prednost je rasla do +21 sredinom poslednje četvrtine, onda Majami pokupio neke skokove u napadu (Adebajo) i ispogađali neke trojke (Lauri i Robinson) i na manje od minut i po do kraja spustili na -9 i imali napad, ali to je bilo sve od njih, Marej sa bacanja priveo utakmicu kraju. Jović ponovo ušao u igru, čak i Judonis Haslem u 43. godini ušao kao najstariji učesnik u istoriji NBA finala.
Denver vratio prednost domaćeg terena, ali je realno da i u sledećoj utakmici napadnu pobedu.

Dva igrača istog tima tripl dabl u jednoj utakmici - nikad viđeno.
Ali luđe u tome je što se u Denveru nikad niko ni sa kim ne sudara, u smislu otimanjaza loptu i za učinak. SVe radi kao singerica, nema sujete, nema zaisti. Sjajna ekipa, veličanstvena. I koliko mogu da razumem -to od Jokića polazi.

promoter promoter 09:11 08.06.2023

Re: Majami - Denver 3. utakmica

freehand
NNN
Pobeda Denvera (109:94)!
Jokić monstruozan tripl-dabl 32 poena 21 skok 10 asistencija
(prvi 30+ 20+ 10+ TD u istoriji NBA plej-ofa)

Marej na svom nivou 34 poena, čak i iznad i on je uspeo u poslednjim minutu da tripl dabla 10 sk + 10 as!
X faktor bio Kristijan Braun sa 15 poena (uz samo jedan promašaj 7/8)
Gordon vrlo dobar (dabl dabl :)) 11p 10s 5a
Kod Majamija samo Batler 28p i Adebajo (22p + 17sk)
Denver ih ubio u reketu: 32 poena više iz reketa i 24 skoka više!
Prednost je rasla do +21 sredinom poslednje četvrtine, onda Majami pokupio neke skokove u napadu (Adebajo) i ispogađali neke trojke (Lauri i Robinson) i na manje od minut i po do kraja spustili na -9 i imali napad, ali to je bilo sve od njih, Marej sa bacanja priveo utakmicu kraju. Jović ponovo ušao u igru, čak i Judonis Haslem u 43. godini ušao kao najstariji učesnik u istoriji NBA finala.
Denver vratio prednost domaćeg terena, ali je realno da i u sledećoj utakmici napadnu pobedu.

Dva igrača istog tima tripl dabl u jednoj utakmici - nikad viđeno.
Ali luđe u tome je što se u Denveru nikad niko ni sa kim ne sudara, u smislu otimanjaza loptu i za učinak. SVe radi kao singerica, nema sujete, nema zaisti. Sjajna ekipa, veličanstvena. I koliko mogu da razumem -to od Jokića polazi.


Da.
A pogledaj cifre ovoga Gordona.
Osim što ubija protivnika onim zakucavanjima i skokovima, u rubrici asistencija ima sve veće brojeve.
bene_geserit bene_geserit 09:22 08.06.2023

Re: Majami - Denver 3. utakmica

Btw, u koledžima uglavnom igraju zonu.
A Kristijan Braun je 3 godine igrao protiv zone u koledžu.
Majami dosta igra zonsku odbranu.
freehand freehand 09:31 08.06.2023

Re: Majami - Denver 3. utakmica

bene_geserit
Btw, u koledžima uglavnom igraju zonu.
A Kristijan Braun je 3 godine igrao protiv zone u koledžu.
Majami dosta igra zonsku odbranu.

Ma dečko je ko kengur, sav je skočni mišić. Još malo pa će biti ko gordon.
svarog svarog 10:16 08.06.2023

Re: Majami - Denver 3. utakmica

I ja odgledah ovu utakmicu, kako ću danas pregurati posao bog te pita :)
Denver je mnogo bolja ekipa, ali Majami nekako u poslednjoj četvrtini pritisne papučicu do kraja u odbrani, agresija na maksimumu i ako uz to krenu trojke mogu da stignu bilo koju prednost.
I noćas su dva minuta do kraja spustili ispod 10, na praktično 3 poseda, uz skokove u napadu i ukradene lopte. Samo što nisu mogli da pogode te trojke...
Misim da se o tituli pita Denver, tj. da li će Marej i Porter ili Braun, ili drugi Braun, ali moraju bar dvojica, da odigraju dobro u napadu uz standardnog Jokića.
Ako se pojave, nema ko da ih zaustavi
bene_geserit bene_geserit 10:25 08.06.2023

Re: Majami - Denver 3. utakmica

Samo što nisu mogli da pogode te trojke...

Interesantno, da su šutirali trojke kao prošli meč, opet bi pobedili 3 razlike.
freehand freehand 10:46 08.06.2023

Re: Majami - Denver 3. utakmica

bene_geserit
Samo što nisu mogli da pogode te trojke...

Interesantno, da su šutirali trojke kao prošli meč, opet bi pobedili 3 razlike.

Bi, da nije bilo brauna i Mareja. Jer na deset razlike oni daju trojku ali onda Denver iskoristi napad, pa je to onda 9 razlike. Hoću da kažem - ne treba samo Majami da pogađa, nego i Denver da promašuje da bi se desio takav preokret.
U prethodnoj utakmici Denver je igzubio prednost ranije pa je jurio rezultat, a da je Marejeva trojka ušla u nastavcima bi bilo 10+ za Denver.
bene_geserit bene_geserit 10:58 08.06.2023

Re: Majami - Denver 3. utakmica

ne treba samo Majami da pogađa, nego i Denver da promašuje

Ma rekao sam matematički, da Denver sve isto a da je Majami, umesto 11-35, šutirao trojke kao na prethodnom meču 17-35, ekstra 6 trojki == 18 poena == pobeda od 3 razlike = al sam dobar Žućo račundžija.
Tja ipak ne ličiš na Maksu, njemu je matematika u malom prstu ...
bene_geserit bene_geserit 11:02 08.06.2023

Re: Majami - Denver 3. utakmica

Jamal Murray’s playoff shot chart is…very green

freehand freehand 13:34 08.06.2023

Re: Majami - Denver 3. utakmica

bene_geserit
ne treba samo Majami da pogađa, nego i Denver da promašuje

Ma rekao sam matematički, da Denver sve isto a da je Majami, umesto 11-35, šutirao trojke kao na prethodnom meču 17-35, ekstra 6 trojki == 18 poena == pobeda od 3 razlike = al sam dobar Žućo račundžija.
Tja ipak ne ličiš na Maksu, njemu je matematika u malom prstu ...

Dobro, izvini, nisam znao da si zaista pravio tako ozbljnu računicu.
Ali to ipak ne znači ništa sem šta bi bilo kako bilo, jer bi na svaku od tih pogođenih trojki cela situacija išla drugačije i sve bi se odvijalo drugačije. Tako da - u pravu si, ali i nisi.
Enver prethodnu nije izgubio zbog trojki Majamija nego zbog popuštanja u koncentraciji. U ovoj utakmici to je popravio, i uzeću slobodu da kažem - njima Majami nije dorastao protivnik.
NNN NNN 17:05 08.06.2023

Re: Majami - Denver 3. utakmica

Kristijan Braun
Dečko je došao kao NCAA šampion sa Kanzasom, a pre toga je bio i srednjoškolski šampion, ima odličan takmičarski karakter.
Denver se odlično pojačao sa njim, KCP-jem (koji ovo finale igra ispod svog proseka, a pre tri godine sa Lejkersima je bio 3. čovek ekipe u finalu) i Brusom Braunom, tri vrlo dobra igrača koji su se odlično uklopili u ekipu i ovo što treba Jokiću.
NNN NNN 00:35 08.06.2023

Polufinale - žene

Muhova - Sabalenka od 15h, a posle
Švjontek - Hadid Maja (prva Brazilka u polufinalu GS, do sada u singlu nikada nije prolazila dalje od 2. kola, ali sada ulazi u top10, u dublovima je imala više uspeha, ima jedno GS finale i pre nekih meseca dana je uzela Masters u Madridu u dublu, ali Poljakinja je favorit)
NNN NNN 18:41 08.06.2023

Re: Polufinale - žene

Muhova - Sabalenka
Pobeda Čehinje posle borbe od više od 3 sata (svaki od setova trajao više od sat) 7:6 6:7 7:5 i to Beloruskinja imala 5:2 i meč-loptu!
(nisam gledao, bio sam u nekoj gužvi, kad se sve sabere, ne znam da li sam odgledao ceo set ženskog dela turnira )
Ionako je Iga Švjontek favorit da osvoji svoj 3. RG
NNN NNN 20:06 08.06.2023

Re: Polufinale - žene

Prođe Iga, ali je u drugom setu najblaže rečeno bilo izjednačeno (čak je Brazilka bila, po meni, nešto bolja, imala je i set loptu u TB, a pre toga je promašila zicerčinu, malo joj se "stegla ruka", ali je zato pustila na 1. meč-lopti, svakako je osveženje za ženski tenis, bar ovih sat vremena što sam odgledao )
tessa1 tessa1 17:12 09.06.2023

Re: Majami - Denver 3. utakmica


Jokić



Šta tek da zna za odbojkašice i basketaše? Oneesveestio bi se?
bene_geserit bene_geserit 19:57 08.06.2023

Novak-Alkaraz u prvom terminu

Novak-Alkaraz u prvom terminu, koje su sise, zaključili su da je za tenis neophodno da Alkaraz pobedi.
Nikad nisam video da ne stave u prime termin (uveče) ubedljivo najveći meč na turniru.
NNN NNN 21:04 08.06.2023

Re: Novak-Alkaraz u prvom terminu

Nije nužno da dnevni termin favorizuje Alkaraza (jeste da će loptica moći da leti nešto brže), ako uzmemo da je on više "šljakaš" od Novaka, to bi značilo da njemu više odgovara kada su sporiji uslovi, pa bi onda brži više prijali Novaku, ali to su "sitnice", nadam se da Novak ima plan (A, B, i C ako treba) i da može da ga sprovede u delo da parira i zaustavi zahuktalog mladića.
bene_geserit bene_geserit 03:52 09.06.2023

Re: Novak-Alkaraz u prvom terminu

Nije nužno da dnevni termin favorizuje Alkaraza

1. danju duva vetar koji se smiri uveče
2. sunce
3. top spin forhend mnogo bolje radi danju nego uveče
dok uslovi za igru postanu normalniji lako može da bude već 2:0 u setovima za Španca
NNN NNN 00:18 09.06.2023

Polufinale - muškarci

Đoković - Alkaraz od 14:45
Novak će imati najteži zadatak - da zaustavi zahuktalog momka iz Španije koji do sada uglavnom rasturio svoje protivnike, ono što je kod Alkaraza impresivno je što ima neverovatan "dinamički opseg" udaraca iz forhenda: od toga da raspali projektil iz "neutralne pozicije", pa sve do perfektnog drop-šota, neverovatna kombinacija snage i osećaja + što leti po terenu i logično voli da diktira igru. Videćemo šta će Novak pokušati da primeni i koliko će u tome imati uspeha, ono što je sigurno je da je iskustvo na njegovoj strani, a i verovatno je najprilagodljiviji igrač u istoriji, svakako će pokušati da pomeri protivnika "iz zone komfora", činjenica je da ni Španac do sada ove nije imao protivnika približnog Đokoviću. Nada postoji da Novak može do finala.
U finalu će protivnik biti pobednik meča Rud - Zverev. Obojica su ovde igrali odlično (kao i prošle godine uostalom), trebalo bi da bude kvalitetan i verovatno zanimljiv meč, bilo bi lepo da ga ispratimo u dobrom raspoloženju.
alselone alselone 15:55 09.06.2023

Tuče mali al tuče i čiča

Đoković u jednom od svojih najmudrijih izdanja. Uživam da ga gledam. Čak nisam ni nervozan kad pogreši drop šot.

Sada je 0:30 na 4:5 pa ću morati da prebacim kanal na 5 minuta.
alselone alselone 16:38 09.06.2023

Re: Tuče mali al tuče i čiča

Vučić navija za Alkaraza.
NNN NNN 17:36 09.06.2023

Re: Tuče mali al tuče i čiča

Pobeda, čudna, ali pobeda 6:3 5:7 6:1 6:1
Prva dva seta su bila vrhunska,
bio sam ubeđen da će Novak da (u najmanju ruku) parira i da Alkaraz neće moći da dominira kao u prethodnim mečevima. Novak je iskoristio to što je možda Španac (iako je vrlo zreo za svoje godine) ipak bio donekle iznenađen. Novak je uspeo da materijalizuje prvi set u svoju korist, a onda je bilo dosta izjednačeno i u drugom, Alkaraz je napravio brejk u "pravom" trenutku, ali je Novak odmah ribrejknuo, onda je Novak preživeo 3 brejk i set lopte, imao momentum, stigao i do brejk-lopte, međutim onda je opet Španac preokrenuo, ali i u drugom setu koji je izgubio Novak je pokazao da vrlo uspešno može da se nadigrava u polju, nekoliko grešaka na mreži ga je delilo možda i od drugog seta.
Onda se početkom 3. seta Alkaraz povredio, a nije hteo da preda, nije baš da je statirao, ali Novak je uspeo da privede meč kraju.
bene_geserit bene_geserit 17:45 09.06.2023

Re: Tuče mali al tuče i čiča

1. Đoković bi ga pobedio i da se ovaj nije povredio
2. reverzni jinx i sve ali da ponovim, Čarli konju
3. jel su ovo bili grčevi, ili mu se vratila ona povreda kvadricepsa?
alselone alselone 18:28 09.06.2023

Re: Tuče mali al tuče i čiča

Samo da dodam da ima Boga i da je konačno usralo Novaka posle onoliko propuštenih i izgubljenih GS-ova na baksuzan način, da baksuz stigne njegovog protivnika koji je u tom momentu bio favorit.

Malo pravde i za nas Cigane.
nikvet pn nikvet pn 19:07 09.06.2023

Re: Tuče mali al tuče i čiča

Психички - младац је био медијски напаљен до неиздржа.

Тактички - Ноле је његов радни темпо allegro forte ладно спустио на moderato cantabille. И до краја би га рутински сатро.

Физички изгледа - прешприцан. Брука др Фуентеса?

NNN NNN 19:08 09.06.2023

Re: Tuče mali al tuče i čiča

1. Đoković bi ga pobedio i da se ovaj nije povredio
I ja sam bio priličan optimista (ali ne volim dok traje makar i poslednji poen da se palim, ako ni zbog čega drugog onda zbog
2. reverzni jinx i sve ali da ponovim, Čarli konju
)

3. jel su ovo bili grčevi, ili mu se vratila ona povreda kvadricepsa?

Večera od preksinoć
Delovalo je kao grčevi, ali čini mi se desni kvadriceps, a i na ruku se žalio, iskreno stvarno se ni najmanje ne štedi.
NNN NNN 19:14 09.06.2023

Re: Tuče mali al tuče i čiča

koji je u tom momentu bio favorit.
Na kladionicama prilično neprijatna duplo veća prednost davana Alkarazu (nešto ispod 1,5 prema nešto ispod 3), malo preterali s obzirom koliko je rasturio prethodne protivnike, ali nije igrao ni protiv jednog baš žilavog, a išao je na najžilavijeg, a možda malo srpski inat proradio u meni što je Novak bio toliko potcenjen, pa sam još više se primio.

Za drugo polufinale bukvalno 50:50 na kladionicama.
NNN NNN 19:28 09.06.2023

Re: Tuče mali al tuče i čiča

Za drugo polufinale bukvalno 50:50 na kladionicama.
Lično bih blagu prednost dao Rudu iz krajnje subjektivnih razloga, Zvereva nisam gledao ove godine na RG, ali gledao sam ga ove godine dva puta protiv Medvedeva na šljaci - oba puta dobio Rus (ruski Rus) i to u Rimu relativno lako, a u Monaku (kod kuće ) bio spektakuranam meč, više od 3 sata u odlučujućem setu u TB nemac propustio neke meč-lopte... i ne izgleda mi da je na prošlogodišnjem nivou*
Dok sam Ruda ovde gledao malo protiv nekog nepoznatog Talijana, ali lik igrao kao Nadal i protiv Runea na mahove i stvarno mi delovao dobro, igrao je mnogo raznovrsnije nego što sam očekivao.
Trenutno Rud uzeo prvi set, ali Zverev više pritiska u 2.
alselone alselone 19:30 09.06.2023

Re: Tuče mali al tuče i čiča

Na kladionicama prilično neprijatna duplo veća prednost davana Alkarazu (nešto ispod 1,5 prema nešto ispod 3), malo preterali s obzirom koliko je rasturio prethodne protivnike, ali nije igrao ni protiv jednog baš žilavog, a išao je na najžilavijeg, a možda malo srpski inat proradio u meni što je Novak bio toliko potcenjen, pa sam još više se primio.

Pre meča sam mislio da Nole dobija glat bez obzira na procene kladionica ali posle drugog seta sam pomisio da gubi. Mali je bio u energetskom naletu i plašim se da Novak ne bi izdržao pet setova onakvog tenisa.
bene_geserit bene_geserit 19:39 09.06.2023

Re: Tuče mali al tuče i čiča

ali posle drugog seta sam pomisio da gubi

Ma nema šansi, Đoksa kad dobije prvi set na slemu pobeđuje u 97% mečeva, kaže statistika.
I taj drugi je bio ravnopravan izgubio zbog par lopti, nije da se nešto okrenulo taktički u meču.
Fizički je delovalo da ima problema, sve u svemu delovalo je kao standardan Novakov maraton meč gde će da dobije 5. set sa 6:2 ili gde će rutinski da dobije 3. i 4. set.
NNN NNN 19:39 09.06.2023

Re: Tuče mali al tuče i čiča

prošlogodišnjem nivou*

Zverev u piku je možda najnezgodniji protivnik Đokoviću (i bilo kome - čovek ima "sveto trojstvo" pobedio Federera na travi, Đokovića na betonu i Nadala na šljaci), prošle godine je ovde u polufinalu nadigrao Nadala (ali da bi se pobedio Nadal treba i više od toga) imao je u 1. setu 6:2 u TB i "zicer", ali je Nadal stigao "nemoguće" i poentirao "iz očaja" sapsio i ostale set-lopte (kad se ne iskoristi 6:2 na svoj servis idu dve na protivnički i posle "ulazi voda u uši", dešavalo se više puta najpoznatiji slučaj Rodik protiv Federera u finallu Vimbldona 2009.), a ond aje Nadal na skoro preslikan način iskoristio svoju set-loptu! Međutim Zverev nije pao u 2. setu, naprotiv, bio je opet egal, ali je na samom kraju doživeo tešku povredu koja ga je udaljila nekoliko meseci od terena, pa se tak sad vraća na svoj očekivani nivo.
alselone alselone 19:42 09.06.2023

Re: Tuče mali al tuče i čiča

kaže statistika


Sad čitam - Novak je do sada igrao 70 GS-ova a u 34 se plasirao do finala. Neverovatno!
NNN NNN 19:46 09.06.2023

Re: Tuče mali al tuče i čiča

taj drugi je bio ravnopravan izgubio zbog par lopti, nije da se nešto okrenulo taktički u meču.

Bukvlano (iako možda nije tako delovalo),
u jednom svom servis gemu Alkaraz na 2. servis pogađa liniju, pa onda u sledećm poenu izvede onaj "cirkuski udarac" i umesto 0:30 bude 30:0 i opet gusto dobije gem, pa onda u onom maratonskom gemu na kraju, Novak mu je poklonio dva poena posle promašenih zicera (a Alakaraz njemu jedan) i u još jednom servis gemu Alakaraz je uzeo par poena servisom, a u polju je Novak dominirao što je najvažnije na šljaci, jedino što je Novak na svom servisu u poslednja 3 gema imao neočekivanih problema, a je imao svoj potcenjeno visok nivo servisa, sigurno bi uzeo i 2. set (a u tom slučaju, Alkaraz se više ne bi pitao, a čak u ovom slučaju sa povredom mislim da bi odmah predao).
promoter promoter 20:03 09.06.2023

Re: Tuče mali al tuče i čiča

bene_geserit
1. Đoković bi ga pobedio i da se ovaj nije povredio
2. reverzni jinx i sve ali da ponovim, Čarli konju
3. jel su ovo bili grčevi, ili mu se vratila ona povreda kvadricepsa?

Jedan je Nolo!

Konj ti tata!
Ja nisam mogao da gledam nego sam pratio rezultat na lajvu.
alselone alselone 20:05 09.06.2023

Re: Tuče mali al tuče i čiča

Povredi se i ovaj.

Pffff, kakav splet neverovatnih okolnosti.

vcucko vcucko 20:19 09.06.2023

Re: Tuče mali al tuče i čiča

nikvet pn
Психички - младац је био медијски напаљен до неиздржа.

Тактички - Ноле је његов радни темпо allegro forte ладно спустио на moderato cantabille. И до краја би га рутински сатро.

Физички изгледа - прешприцан. Брука др Фуентеса?


Dva Š: Španija i špricevi.

Ako je Nadal jedinica mere za ušpricanost, mali je ušprican Nadal i po.

Nema tu velike karijere, pući će kao prenaduvani balon.
NNN NNN 20:32 09.06.2023

Re: Tuče mali al tuče i čiča

Trenutno Rud uzeo prvi set, ali Zverev više pritiska u 2.
Rud je (ponovo) finalista, a Zverev se raspao sredinom 2. seta, pre toga je imao 3 vezane brejk-lopte, Rud je prve dve lepo spasio, a na trećoj je Nemac promašio zicerčinu i više nije imao prilike, Norvežanin je dodatno opustio ruku i stvarno deluje kao da je na svom vrhuncu (očekivao sam neizvesnije poludinale).
bene_geserit bene_geserit 20:36 09.06.2023

Re: Tuče mali al tuče i čiča

Rud je (ponovo) finalista

Rud Novaku set nikad nije uzeo, da se tradicija nastavi u nedelju.
bene_geserit bene_geserit 20:42 09.06.2023

Re: Tuče mali al tuče i čiča

Ako je Nadal jedinica mere za ušpricanost, mali je ušprican Nadal i po.

Nema tu velike karijere, pući će kao prenaduvani balon.

Alkaraz je tek 20 godina star. Bilo bi bolje da nije počinjao sa tegovima prerano i da su dali njegovom telu malo više vremena da se razvije. Tenis na 5 setova je ekstremno naporan za dečka u razvoju. Novak što je kuburio kad je bio u sličnim godinama je iz sličnog razloga, telo mu još uvek nije bilo spremno za tako ekstremne napore.
NNN NNN 21:35 09.06.2023

Re: Tuče mali al tuče i čiča

Novak što je kuburio kad je bio u sličnim godinama je iz sličnog razloga, telo mu još uvek nije bilo spremno za tako ekstremne napore.
Bukvalno mi je to prvo palo na pamet, Novak je 2006. ovde prvi put igrao četvrtfinale i igrao je prvi put protiv Nadala (koji je tada već branio titulu) prva dva seta je dobio Nadal sa 6:4, a onda je Novak predao, a nešto slično se dogodilo 2007. na Vimbldonu (mnogo više podseća na ovaj slučaj), Novak je predao Nadalu polufinale sredinom 3. seta (pri 1:4), a bilo je 1:1 u setovima, Novaku su valjda žestoko prokrvarili žuljevi na nogama ili tako nešto. Tako da nije čudno da se u tim godinama u samim završnicama turnira protiv najboljih jednostavno mladi igrači preforsiraju.
NNN NNN 21:38 09.06.2023

Re: Tuče mali al tuče i čiča

U međuvremenu Novak je naučio da "razume svoje telo" i igra čak i kroz povrede i bolove, pa je recimo poslednja dva svoja Australian Opena osvojio uz nimalo naivne povrede!
nikvet pn nikvet pn 21:50 09.06.2023

Re: Tuče mali al tuče i čiča

Јесбре, оне године на Ози-опен кад се клао са Рафом онолико па надувени Корејћанин главни спонзор држо говоранцију ко афрички удав; они дрхте да се сруше. У зао час срећа неко им дотури столице; фала му и данданас.
promoter promoter 06:07 10.06.2023

Re: Tuče mali al tuče i čiča

bene_geserit
Rud je (ponovo) finalista

Rud Novaku set nikad nije uzeo, da se tradicija nastavi u nedelju.

Amin!
NNN NNN 22:49 09.06.2023

Rekordi

Navikli smo da Novak Đoković na Gren Slemovima, kako se bliži završnica, obori neki rekord, e sad svaki rekord je beznačajan u odnosu na onaj koji može da dostigne eventualnom pobedom u finalu, ali vredi pomenuti da je ovo njegovo 34. Gren Slem finale, tu je oborio sopstvni rekord, a pošto ponestaje muških rekorda - ovim finalom se izjednačio sa Kris Evert, ono što nisam video da se pominje, a još je slikovitije - to je da je ovim finalom Novak došao do svakog Gren Slem finala najmanje 7 puta, to niko nikad u istoriji tenisa nije postigao, kod žena Kris Evert i Martina Navratilova imaju po bar 6 od svakog, a Federer i Nadal su na po bar 5
bene_geserit bene_geserit 23:13 09.06.2023

Re: Rekordi

Navikli smo da Novak Đoković na Gren Slemovima, kako se bliži završnica, obori neki rekord

Mene zanima jedan prilično lud rekord, da li do kraja karijere može do 100 pobeda na svakom slemu. Trenutno je na 91 na RG-u, 89 na AO-u, 86 na Vimbldonu, i 81 na USO-u.
Što se toga tiče niko mu nije ni blizu, Federer je najbliži, ima 73 na RG-u kao najlošije.
I to sve posle diskvalifikacije na USO, otkazanog Vimbldona, deportacije sa AO, zabrane igranja na USO, 3.5 slema šansi manje od recimo Federera tokom njegove karijere. Moguće da neće uspeti zbog US Opena ...
NNN NNN 00:18 10.06.2023

Majami - Denver 4. utkmica

počinje u 02:30
Denver je u obe pobede rasturio protivnika u reketu i zadržao ih na potprosečnom broju trojki uz slabiji procenat, dok je Majami u jedinoj pobedi odlično šutirao trojke i zaustavio Jokićeve saigrače.
Očekujem još intenzivniju utakmicu, svako će da gleda da "otera kola na svoju vodenicu",
Denver ima kvalitet, ali mora da se pojavi još neko uz standardno fenomenalnog Jokića i "plej-of Mareja", Gordon drži nivo i dva Brauna s klupe daju energiju (veteran Grin popunjava rupe), ali čekamo da se MPJ pojavi, kao i KCP koliko toliko u napadu.
Porter je bio dobro krenuo 1. utakmicu, imo čak dve blokade u prvoj četvrtini, odigrao natprosečno dobru odbranu, dao i dve trojke, ali je dobio nezgodan udarac i pao, posle toga je doduše imao jedno dobro zakucavanje, ali se "izgubio".
Ovaj potencijalno ubitačni šuter je u ovom finalu šutirao trojke ukupno (čini mi se) 3/19 što je kriminal, a odbrana mu nije jača strana, ali i pored toga Nagetsi vode, a uz eventualno njegov bljesak, mogli bi da se dodatno približe tituli.
NNN NNN 04:11 10.06.2023

Re: Majami - Denver 4. utkmica

Pobeda Denvera! 3:1, još jedna...
Gordon brutalan, 27 poena uz odličan šut i odličnu odbranu celu utakmicu, a onda povukao Brus Braun u poslednjoj četvrtini, u kojoj Jokić (23 + 12 + 4 + 3 + 3) skoro da nije igrao zbog faulova, Marej poenterski tanak (samo 15), ali zato 12 asistencija bez izgubljene lopte, KCP odigrao odličnu odbranu kada je bilo bitno, jednostavno timska pobeda!
PS Denver trojke 14/28, lepo izbalansiran tim
bene_geserit bene_geserit 04:41 10.06.2023

Re: Majami - Denver 4. utkmica

još jedna

još po jedna za oba Džokera ...
promoter promoter 06:18 10.06.2023

Re: Majami - Denver 4. utkmica

bene_geserit
još jedna

još po jedna za oba Džokera ...


Idemo dalje!
Još po jedna i da odmorimo malo.
niccolo niccolo 07:57 10.06.2023

Re: Majami - Denver 4. utkmica

Nego, zna li neko neke linkove gde bi moglo da se gleda i jedno i drugo, u nedelju odnosno ponedeljak/utorak? Pri tome bitno da funkcionišu linkovi u Italiji…
alselone alselone 08:12 10.06.2023

Re: Majami - Denver 4. utkmica

Plati VPN do Srbije, pa gledaj na EONu.
To nema greške i ne košta puno.
freehand freehand 09:02 10.06.2023

Re: Majami - Denver 4. utkmica

niccolo
Nego, zna li neko neke linkove gde bi moglo da se gleda i jedno i drugo, u nedelju odnosno ponedeljak/utorak? Pri tome bitno da funkcionišu linkovi u Italiji…



LINK

Ne znam da li radi u Italiji, pretpostavljam da bi trebalo.
svarog svarog 11:01 10.06.2023

Re: Majami - Denver 4. utkmica

Noćas je arena prenosila na svom jutjub kanalu. Bar su tako reklamirali. Mozda ce i u ponedeljak

Inače, što se utakmice, a i cele serije tiče, meni se čini da odbrana Denvera osvaja ovu titulu iako se uglavnom priča o napadačkim učincima. Vratili su Majami na regular season mode
NNN NNN 21:29 10.06.2023

Re: Majami - Denver 4. utkmica

Još jedna lepa vest iz NBA (upravo je Vojnarovski objavio)
Darko Rajaković (pomoćni trener Memfis Grizlisa) će od sledeće sezone biti glavni trener Toronto Reptorsa
NNN NNN 13:29 10.06.2023

Finale - žene

Švjontek - Muhova od 15h
Poljakinja je apsolutni favorit za svoju 3. titulu u parizu, ali Čehinja se nada da ponoviuspeh svoje zemljakinje Krejčikove koja je kao "nenositeljka" pre dve godine niotkud bljesnula i uzela trofej i u singlu (inače je elitna dubl igračica).
promoter promoter 18:13 10.06.2023

Re: Finale - žene

NNN
Švjontek - Muhova od 15h
Poljakinja je apsolutni favorit za svoju 3. titulu u parizu, ali Čehinja se nada da ponoviuspeh svoje zemljakinje Krejčikove koja je kao "nenositeljka" pre dve godine niotkud bljesnula i uzela trofej i u singlu (inače je elitna dubl igračica).

Booooogami, bilo je nategnuto.
NNN NNN 19:19 10.06.2023

Re: Finale - žene

Gledao sam reprizu Denvera, a ne direktan prenos ženskog finala
ali sam ispratio rezultat, Iga uzela 3. Rolan Garos, ali mnogo teže nego što je očekivao, prvi set je bio "očekivan", ali velika borba u 2. gde je Čehinja preokrenula, a onda vrlo sličan i odlučjući set u kome je Muhova imala brejk prednosti 4:3, pa je Švjontek brejknula za 4:4, pa je Muhova imala brejk-loptu, ali je Poljakinja sačuvala servis i onda napravila još jedan brejk za titulu.
NNN NNN 19:29 10.06.2023

Finale Lige Šampiona Mančester Siti -Inter

Siti već godinama dominira u PL i juri LŠ, a Intera "nema nigde" od 2010. kada su poslednji put osvojili sa Murinjom i Dejanom Stankovićem.
Siti je izraziti favorit, ali igra se jedna utakmica, a "lopta je okrugla" i Talijani su Talijani.
U Interu je najmlađi sin Dejana Stankovića - Aleksandar (još uvek maloletan) koji je čak ulazio u igru u nekoliko utakmica LŠ, ali večeras nije u protokolu.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana