Sport

Dva Džokera

NNN RSS / 28.05.2023. u 11:49

Svako ko je igrao npr. remi zna koliko je džoker znači, a tek dva... 

Već neko vreme sa nestrpljenjem očekijemo početak Rolan Garosa i NBA finala. 

EE2A6jiXYAUy3Cu?format=jpg&name=4096x4096 Na Rolan Garosu Džoker Novak Đoković juri rekordnu 23. Gren Slen titulu čime bi praktično i formalno stavio tačku na raspravu o tome ko je najveći teniser u istoriji. 

da91da0c-44b4-4ab2-baa1-6295653f8092.jpg Džoker Nikola Jokić je doveo Denver do svog prvog velikog NBA finala istorijskim partijama u ovogodišnjem plej-ofu. 

Na ovogodišnjem Rolan Garosu Srbija (nije mala, nije mala) će imati 7 predstavnika u singlovima od toga čak 6 u muškoj konkurenciji! Poslednji put smo imali 6 tenisera na RG 2019. kada je pored petorice već standardnih (Đoković, Lajović, Krajinović, Đere i Kecmanović) koji su poslednjih nekoliko godina konstantno u top 100 (dešavalo se čak i da svi budu u top 50) učestvovao na svom oproštajnom RG i novopečeni političar, a sada je naš šesti teniser Hamad Međedović, momak koji je još uvek tinejdžer (dakle mlađi od Alkaraza i Runea) i kome će ovo biti debi na Gren Slemovima na koji se plasirao kroz kvalifikacije. Inače Međedović je član Novakove teniske akademije, doduše Novak vraća teniski kompleks gradu jer on ne bi da se bavi politikom...
Danas je prvi dan turnira i od naših igra samo Laslo Đere i to protiv Andreja Rubljova, to je jedan od najzvučnijih parova dana, meč počinje ne pre 14:30 na Lenglenu.
Sutra igraju svi ostali naši (još nije objavljena satnica), Đoković igra protiv Aleksandra Kovačevića, Srbina iz SAD-a, Krajinović igra protiv Tiafoa, a 3. srpsko-američki par je Međedović - Džiron, Kecmanović igra protiv Talijana Vavasorija, Lajović protiv Kineza Žanga, a jedina naša teniserka - kvalifikantkinja Olga Danilović igra protiv nepoznate Ukrajinke Katerine Biandl.
Novak Đoković će kao 3. nosilac juriti svoj 3. Kup Musketara. Novak je u istoj polovini žreba kao Alkaraz (koji je prvi nosilac), a u Novakovoj četvrtini je pomenuti Rubljov, dok je kod Alkaraza Cicipas projektovan za četvrtfinale. U drugoj polovini žreba, koju predvodi Medvedev, je Siner, kao i Rud i Rune i svi naši osim Đerea, ali o tome ćemo više kako turnir bude odmicao.
 
Što se NBA lige tiče tu se Denver plasirao u finale metlanjem Lejkersa još pre nekoliko dana i sada čeka pobednika istočne konferencije u kome je Majami imao 3:0, ali je Boston jutros izjednačio u poslednjoj sekundi i za dva dana će biti domaćini u majsotrici. 
Denver će imati prednost domaćeg terena ukoliko Majami napravi još jedno iznenađenje, u suprotnom Boston će imati domaćinstvo ako bude prva ekipa u istoriji koja je prokrenula 0:3 
Lično bih više voleo Majami, ne samo što "na papiru" više leži Denveru (mada su već napravili veliko iznenađenje eliminacijom najbolje ekipe ligaškog dela - Milvokija, a Boston je završio drugi ukupno), nego i zbog našeg Nikole Jovića koji je tamo i ulazi "na kašičicu" u "garbidž tajmu", u više navrata i u ovom plej-ofu ulazio u igru i za neki dan puni 20 godina.
Denver je predvođen maestralnim Jokićam (još jedna tripl-dabl plej-of serija!) i spektakularnim Marejem (jedini u istoriji plejofa sa 30+ poena uz 50-40-90 procente) sa 4:0 pobedio "favorizovane" Lejkerse (favorizovane od strane medija, posebno ESPN-a). Ono što krasi igru Denvera, posebno u ovoj sezoni, a naročito u plej-ofu je timska igra. Zbog važnosti mečeva se igra u vrlo skraćenim rotacijama, zato prva petorka Marej, KCP, MPJ, Gordon, Jokić potpomognuta sa klupe pre svega B. Braunom i veteranom Grinom, uz donekle K. Brauna, trpi veliko opterećenje, ali zato je nivo igre konstantno vrlo visok (uz više dosta više skokova nego padova u igri), pa će im dobro doći produženi odmor, ali opet može i kontraefekat da izazove toliko dugačka pauza bez takmičarskih mečeva. Uglavnom ko god da bude drugi finalista finale počinje 1. juna u 08:00 po istočnom američkom vremenu, tj. od 2 sata posle ponoći po našem u noći između četvrtka i petka. 
 
Nama preostaje da našim "Džokerima" poželimo puno zdravlja i sreće u istorijskim pohodima na vrhove sportskih Olimpa u svojim disciplinama i nadajmo se da uživamo u ovim trenucima.
 
Od ostalih sportskih događaja u fokusu su završnice fudbalskih klupskih takmičenja, sve jače lige se sada završavaju, u većini su šampioni već neko vreme poznati, a u Bundesligi je juče u poslednjim sekundama bukvalno odlučeno ko je (nažalost i dalje) šampion. 
U sredu je finale Lige Evrope (narodski nekadašnji Kup UEFA) Roma - Sevilja, duel naših defanzivnih veznih Matića i Gudelja, Romu predvodi Murinjo koji nikada nije izgubio neko evropsko klupsko finale, a Sevilja je rekorder ovog takmičenja sa 6 trofeja (iz 6 finala)!
 
 
(opširnije u komentarima...) 



Komentari (79)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

solo solo 11:53 28.05.2023

Izvini


Da ne kvarim.

Dosadan blog.

Prepričavanja.

Slike-sjajne!
NNN NNN 14:35 28.05.2023

Re: Dva Džokera - Ima i treći

As uvek dobro dođe, naročito u tenisu
docsumann docsumann 13:02 28.05.2023

one hint

Lično bih više voleo Majami,


saglasan!
NNN NNN 14:29 28.05.2023

RG - 1. kolo, 1. dan

Prvog dana, osim pomenutog meča, Đere - Rubljov (koji kako sada stvari stoje ima da počne oko 17h)
ima još nekoliko zanimljivih mečeva, već u početnom terminu su igrali Gofan i Hurkač i otišlo je u pet setova (pobedio Poljak), kao i još dva meča iz prvog termina, u jednom od njih je Hačanov preokrenuo protiv domaćeg Lestijenea, inače Rus je 11. nosilac i projektovan je Novaku u 4. kolu.
Takođe jedan od zanimljivijih mečeva opravdava moja očekivanja Veseli - Cicipas,
Čeh je imao 5:3 u prvom setu i izgubio ga, mislio sam da će da se raspadne posle toga, naročito što je izgubio i 2. set, ali je uzeo 3. i deluje možda čak i bolje u četvrtom.
NNN NNN 15:11 28.05.2023

Re: RG - 1. kolo, 1. dan

Veseli - Cicipas
"izmalerisao" sam Veselog, propustio je 4 set lopte u 4. setu (na dve je imao inicijativu, ali mu se stegla ruka), a Grk je iskoristio 1. meč loptu.
Inače Veseli zna da bude nezgodan, dobro se sećam oba Novakova poraza od njega (Monako 2016. - jedini veliki turnir od Pariza 2014. do RG 2016. na kojem Novak nije igrao finale (21 od 22) i u Dubajiju prošle godine).
NNN NNN 19:23 28.05.2023

Re: RG - 1. kolo, 1. dan

Ispade Đere posle solidne borbe, relatvno neobičan meč, dosta obrta, ali znamo da je na Gren Slemu (naročito na pariškoj šljaci) maraton.
Đere je počeo loše ubedljivo izgubio prvi set, imao i zdravstvenih problema, kada je izgubio servis na početku 2. seta izgledao je kao "jednosmerna ulica", ali se "povampirio", preokernuo u 2. setu, napravio brejk i na početku trećag, ali onda se Rubljov izdigao i zaslužano pobedio posle dva i po sata (ja sam baksuz uključio sam se u 3. setu kad je Laslo napravio brejk, danas nije moj dan ).
NNN NNN 14:31 28.05.2023

F1

Trenutno je trka u Monaku, ali tamo je ionako najzanimljivije da se gledaju one jahte kada je neki širi kadar, pošto je preticanje praktično nemoguće. Zapravo najzanimljiveje su kvalifikacije, a tamo je Ferstapen u poslednjim trenucima ugrabio pol poziciju od Alonsa.
promoter promoter 15:04 28.05.2023

Re: F1

NNN
Trenutno je trka u Monaku, ali tamo je ionako najzanimljivije da se gledaju one jahte kada je neki širi kadar, pošto je preticanje praktično nemoguće. Zapravo najzanimljiveje su kvalifikacije, a tamo je Ferstapen u poslednjim trenucima ugrabio pol poziciju od Alonsa.

Ko, uopšte, gleda te trke?
Dvadeset krugova pa neko nekoga prestigne.
DInamika i zanimljivost do jaja.
NNN NNN 15:07 28.05.2023

Re: F1

Sve "ulične trke" u F1 su prilično negledljive (jedino kiša može da unese neku dinamiku), dok na normalnim stazama ima preticanja (DRS), ali realno ne može da se poredi sa ludilom MotoGP-a.
NNN NNN 15:15 28.05.2023

Re: F1

kiša
Evo je!


docsumann docsumann 16:04 28.05.2023

Re: F1

to je bio album štogod
vcucko vcucko 06:19 30.05.2023

Re: F1

promoter
NNN
Trenutno je trka u Monaku, ali tamo je ionako najzanimljivije da se gledaju one jahte kada je neki širi kadar, pošto je preticanje praktično nemoguće. Zapravo najzanimljiveje su kvalifikacije, a tamo je Ferstapen u poslednjim trenucima ugrabio pol poziciju od Alonsa.

Ko, uopšte, gleda te trke?
Dvadeset krugova pa neko nekoga prestigne.
DInamika i zanimljivost do jaja.

Gledao u nedelju veče prenos iz Indianapolisa, valjda ono Indi 500.

Mogu ti reći da je za klasu interesantnije od F1. Jedino što, kao i sve iz USA, cela stvar traje 3-4 sata, sa beskrajnim prekidima i praznim hodovima. Znači kad kažem gledao, mislim nešto delimično i na preskok. Naravno tamo su prekidi opravdani, jer svako toliko neko se popne uz one zidiće u krivinama, ili se skrljaju. Ima neki tim koji drže Argentinci, bolid u bojama zastave blanco-celeste. Taj je desnim zveknuo u zidić, nastavio, ali je očigledno ostao i bez upravljanja i bez kočenja, jer se zakucao u valjda vodećeg, ne znam ta imena. Srećom samo se zaustavio, nije bila totalka.

Vredi pogledati, u malim količinama.
NNN NNN 18:17 30.05.2023

Re: F1

Ja i klinac (koji obožava sve trkačke sportove) smo se brzo bili navukli na NASCAR.
E sad, da li sam prirodno talentovan, ili glup, pa me kenja, a numem da iskoristim, uglavnom prva trka koju je prenostio Sport Klub i prva koju smo ikad gledali i ja odaberem da navijama za Martina Trueksa Džuniora (prvi put u životu čuo za bilo kog naskar trkača), dok sam gledao probio se sa otprilike 15. na 5. mesto, bolid bio crn sa nekim malecima duginin bojama ili tako nešto (tada imao broj 78), uglavno - lik te zezone postane šampion
Mali sin odabrao Džoa Lugana, opet verovatno iz praktičnih razloga jedini skroz drečavo žut bolid br. 22, pa se lako prati u onoj gustoj masi - lik postane šampion sledeće sezone
Bukvalno samo u prvih nekoliko minuta gledanja izgradili rivalstvo i ispostavilo se kao potpun pogodak.
Doduše kada smo ispunili svoje ciljeve malo nam je opao entuzijazam, pa sad odgledamo možda jedva jednu trku mesečno, a pre smo svake nedelje.
vcucko vcucko 20:09 30.05.2023

Re: F1

NNN
Ja i klinac (koji obožava sve trkačke sportove) smo se brzo bili navukli na NASCAR.

IndyCar.

NASCAR su, mislim, one budžene limuzine (Bene ili neko drugi preko bare, pomozite). Ovo su bolidi, američka Formula.

NNN NNN 20:17 30.05.2023

Re: F1

Da, da (na Indikar se još nismo navukli), a naskar je relavtino ok, malo je dosadno što je većina trka uglavno one "u krug", ali se prilično krljaju, ima dosta kontakata, pa je dosta dinamično.
vcucko vcucko 20:24 30.05.2023

Re: F1

NNN
Da, da (na Indikar se još nismo navukli), a naskar je relavtino ok, malo je dosadno što je većina trka uglavno one "u krug", ali se prilično krljaju, ima dosta kontakata, pa je dosta dinamično.

Krljaju se i u Indiju.

Baš ova situacija što sam opisao, sve je počelo tako što je drugi isekao prvog i poslao ga u zid. Onda je onaj Argentinac naleteo na toga na zidu. Ali to sečenje, za tako nešto bi u Formuli 1 sledila momentalna diskvalifikacija.
A svi uleću i seku samo tako.
Черевићан Черевићан 16:13 28.05.2023

in fine

или....Nama preostaje

политичких превирања....... мноштво
ајде мало живцу спортом избаланса,
другом аплитудом ...уму смиренијом
док се не јави....... мамљивија шанса


NNN NNN 18:00 29.05.2023

Re: in fine

Hvala na komentaru kao i uvek gosn Čer, a što se politike tiče - dva kišna dana vikenda otpade na skupove, ali samo na "najvećem skupu" učesnici nisu pokisli nego su bili popišani
bene_geserit bene_geserit 22:49 28.05.2023

Novakov žreb

Moram da priznam da mi se sviđa kako se odvio žreb za Novaka.
Alkaraz u polufinalu ili finalu, ne deluje mi mnogo bitno, mora da ga dobije ako hoće da osvoji, osim što je u polufinalu veče zagarantovano, što je dobro za Novaka. Promenila se i prognoza za drugu nedelju, deluje da neće biti kiše, što je takođe dobro (bez obzira na krov, kiša ne odgovara Novaku, teren može da se natopi vodom pre nego ga navuku, veće su šanse da ima vetra, mogu loptice da se ovlaže).
U četvrtfinalu je od 4 moguća protivnika (Rune, Sinner, Tsitsipas, Rublev) dobio najlakšeg.
Osmina finala takođe laka, ne deluje da ima ikoga opasnog u tom delu žreba (Poljak ne zna da igra šljaku, Agut je senka onog igrača od nekad).
Drugo i treće kolo su teži od proseka, Mađar je težak rival za drugo kolo, Davidović-Fokina pogotovo za treće. Ali Novak je imao tanku pripremu za RG, još uvek mu fale dobri mečevi, deluje da se težina protivnika povećava iz kola u kolo, taman za njega da uđe u formu do tog projektovanog polufinala. A ako kojim slučajem izgubi u trećem kolu onda ionako nije imao šansu na ovom RGu, pa nema veze.

Samo da je sa laktom i ramenom sve u redu. Novak tvrdi da nema problema, ali to ne znači da je sve u dobrom stanju. Videće se dosta iz toga kako servira.
NNN NNN 00:47 29.05.2023

Re: Novakov žreb

Sve se slažem, jedino što sam priželjkivao potencijalno Medvedeva u Novakovoj polovini (ili obrnuto formalno), ali u idelanom scenariju da Novak osvoji u ovakvom slučaju bi se vratio na prvo mesto, dok da ima Alkaraza u finalu bio bi kratak za 15 ATP poena (i dalje zahvaljujući tome što se ne računaju poeni sa prošlogodišnjeg Vimbldona), ali sve to je još uvek na dugačkom štapu, za početak da vidimo kako će da funkcioniše Novakovo telo i koliko će uspeti da podigne formu, jer nikada do sada nije imao ovako kratku "pripremu" za RG - odigrao je samo 8 mečeva na šljaci.
bene_geserit bene_geserit 01:01 29.05.2023

Re: Novakov žreb

jedino što sam priželjkivao potencijalno Medvedeva u Novakovoj polovini

Pa evo da ga stavimo na Ruud-ovo mesto, ima Runea u četvrtfinalu, Medvedeva ili Sinnera u polufinalu i Alkaraza u finalu, ne deluje mi lakše.
U svakom slučaju žreb je na sreću najlošijeg od prva 4 (Ruud) ukrstio sa Rune-om (treći favorit da uzme RG), pa su se stvari izbalansirale.
Najgore je prošao Alkaraz sa Cicipasom u četvrtfinalu, ali on mu je uredna mušterija pa nema veze.
NNN NNN 01:23 29.05.2023

Re: Novakov žreb

Mislio sam hipotetički da je sve isto samo je moglo da bude Medvedev u polufinalu (mada i on deluje kao da se pomirio sa šljakom - uzeo je svoj prvi turnir i to Masters u Rimu).

Što se žreba tiče (uvek imam neke preferencije...) glavna stvar je da sam se odavno pomirio (kad je Novak već zagospodario tenisom) da je "žreb za slabiće" tj. ako hoćeš da osvojiš moraš da budeš spreman da pobeđuješ najjače.
...e sad pod "stare dane" verovatno bi mu prijalo da se neki jaki "pokolju" međusobno da ne mora baš sve sam.
U tom scenariju Alkaraz - Cicipas je najzvučniji par u četvrtfinalu, mada Grk se jedva izvukao da ne ode u 5. set već u prvom kolu, nešto ove sezone ne briljira kao prethodnih na šljaci, ali opet...
Svakako ne mogu da kažem da sam nezadovoljan žrebom, najviše što je izbegao sve potencijalne mine u četvrtfinalu (prošle godine je tu imao Nadala - koji mu uvek upadne gde je najranije moguće, da je kojim slučajem bio spreman, ne bih se iznenadio da su bili projektovani za 4. kolo).
Samo podvlačim da uvek najviše zavisi od spremnog Novaka nego od žreba (koji deluje ok ), a kako će Novak da izgleda ubrzo ćemo videti.
bene_geserit bene_geserit 06:12 29.05.2023

Re: Novakov žreb

Medvedev u polufinalu (mada i on deluje kao da se pomirio sa šljakom - uzeo je svoj prvi turnir i to Masters u Rimu)

A u to ne verujem dok se ne potvrdi.
Taj turnir u Rimu je igran po neobičnim vremenskim uslovima.

Zato i nisam zabrinut za Đokovićevu formu (vremenski uslovi su bili jako loši za njegovu igru), da je stvarno bio nezadovoljan formom ubacio bi posle Rima jednu od one dve 250-ce da ima još koji meč.
Jedino mogućom povredom i lošim stanjem lakta ili ramena.
NNN NNN 00:50 29.05.2023

Denver

(dok čekamo protivnika u finalu) ima interesantan tekstić (na "latinici" doduše), mislim veliku većinu ovoga oni koji prate znaju, ali je lepo što je sve složeno na jednu gomilu:
https://www.actionnetwork.com/nba/denver-nuggets-25-things-to-know-about-the-nba-western-conference-champions
Pošto niko ne otvara linkove
The Denver Nuggets are playing the disrespect card despite being the No. 1 seed who won the Western Conference Finals with a two-time MVP. Their claim is that no one has paid attention to them, that they aren’t treated as a legit contender and are constantly talking about other teams relative to them. After Game 1 of the Western Conference Finals, which they would eventually sweep, the conversation was about if the seventh-seeded Los Angeles Lakers had “figured them out.”

And the media has had it.

There’s been pushback in recent days, most notably in this clip from Chris Mannix:


Implicitly, the idea is that the Nuggets are “just” a great basketball team, as if that’s not enough to warrant attention.

As someone who has covered the Nuggets as my local squad for the past 11 years, I have a pretty good sense of what’s interesting about this team, so I thought I’d share those things with you.


The must-have app for NBA bettors
DOWNLOAD NOW
1. Nikola Jokic would rather be horse riding.

The fact that Jokic likes horses has been out there. But you really need to understand how much he loves it. His horse, Dreamcatcher, won a race in Serbia. The ribbon for that has hung in his locker.

But more to the point, as someone who has covered him for the duration of his career … I think he likes it more. I think he loves high-level basketball, which is why he likes the playoffs. But Jokic’s preferred life would likely be spending time with his horses in Serbia.

You can’t become as great of a player as he is without being super competitive, without wanting to be great. His work ethic has evolved over the years to something different altogether, and his coaches and teammates rave about it. Jokic puts in the work to be great.

But that’s what it is: work. He loves horses, and he loves Serbia.



Nikola Jokic’s Historic Run Can Only End One Way
Read now
2. The depths of Jokic’s aversion to credit cannot be overstated.

Jokic has resisted being described as the team’s best player from the very beginning. It was admirable and lovable when he was clearly the best player circa the team’s first playoff run in 2019. It was a little more “this might be working against you” in 2020.

He stopped rejecting the notion as much in 2021 and 2022, but even in these playoffs, he made a reference to it. He still does not seem to think he is, or that the question is even substantive as if there can’t be a best player on the team.

One of the reasons Jokic doesn’t get as much credit as other MVP candidates despite winning two? He doesn’t want it. In the last two seasons, there were in-depth profiles of Joel Embiid in The Athletic and Sports Illustrated the month before the MVP vote. Do you think the timing on those was coincidental?


It is, on the other hand, pulling teeth to get Jokic to come to the podium for postgame pressers — though he answers with as much insight as he can muster and is always courteous, ending every presser with, “Thank you guys, a pleasure like always,” which he certainly does not mean. He has rejected requests for one-on-one interviews with just about every major outlet.

Some of this is just the way he approaches life and the little patience he has for attention. Some of this is drawn culturally, coming from a European approach to sports which is dissimilar to the American approach.

And some of it was a challenge he needed to overcome. The Nuggets look to him. He’s their leader, the way all great players are for their teams. In Game 3, when Jokic took the clipboard and was drawing up plays late, that’s leadership we would never have seen from him early in his career. It’s a sign of where he’s evolved to. He’s become the leader Denver needed.

3. After the Nuggets were beaten in Game 7 vs. Portland in Jokic’s first playoff run (2019), he apologized postgame.

Head coach Michael Malone said Jokic took responsibility for the loss in the coach’s office. The relationship between Jokic and Malone is simply not the same as it is with a lot of superstars.

Certainly, some of that has changed four years later, with Jokic older, a two-time MVP and a superstar on a max contract. But much of the relationship stays the same.

Jokic is coachable, the same way Tim Duncan was, and that brings a lot to the table.

4. Jokic doesn’t tactically consider matchups.

One time, a colleague was going to ask Jokic about his approach in a matchup. I tried to tell him it was a waste of time because Jokic isn’t strategic. He doesn’t enter games with the intention to score early or pass early. He reads the game and makes the play.

I said, “He’s a bird.”

Birds are incredibly smart creatures based on their instincts and built across networks of communication. Their flight patterns are not random, they are instinctual.

This may or may not have led to me singing Nelly Furtado’s “I’m Like a Bird” in the locker room when someone attempts to get Jokic to break down the game analytically.

That’s Jokic. If you bring the double from top side, he’s going to kick to the outside shooter. If you help on the weak side, he’s going to sense it — I still don’t know how — and whip a pass to the corner shooter. If you leave him one-on-one and stunt to take away his cutting lanes, he’s going to score one-on-one.

Jokic makes it sound incredibly simple. It’s not. He’s doing advanced quantum mechanics on the fly instinctually and is almost always right.

5. Jokic is deceptive.

When Michael Porter Jr. first got to training camp, he was confused about the hype. He thought (backup center) Mason Plumlee was the best center in those days. He learned pretty quickly.

6. Jokic once asked to be benched.

When the team was struggling in 2017, trying to play Jokic and fellow big man Jusuf Nurkic together, Jokic went to Malone and asked to be benched. He felt there wasn’t room for them both to play their games together and that since he didn’t care, he would come off the bench. Malone acquiesced to the request.

The results, predictably, were terrible, and on Dec. 15, Jokic was reinserted into the starting lineup. The rest is history.

Dec. 15 is now celebrated as “Jokmas” by Nuggets fans.

7. Jokic was drafted during a Taco Bell commercial.

No, seriously. ESPN was playing a Taco Bell commercial when Denver’s selection was made and listed on the screen.


8. Jokic breaks a lot of models.

The statistical arguments for him through the years have been bonkers. #NotSinceWilt is used often when Wilt Chamberlain’s accomplishments should not be considered possible in the modern era. A fun one for these playoffs is that Jokic is only the third player to have 440-plus points, 150-plus assists and (after Game 1 of the Finals) 200+ rebounds in a single playoff run. He’s accomplished those marks in five fewer games than the next guy.


9. Jamal Murray went through hell trying to get back from his ACL tear.

The original thought internally by the Nuggets was that he might be back by February of last season. But pretty early on, it became clear that wasn’t the case. (I mistakenly reported there was still an internal optimism towards that as late as January.)

Murray faced a lot of problems during his recovery, but none more so than the mental side of it. He had never been challenged the way he had with powering through the fear of re-injury. Ultimately, he returned to start this season, and along the way, he kept making note of the small steps. First road game. First 30-point game. First back-to-back. First playoff game.

Murray’s glad to have put that behind him, but it was a brutal experience for him. The fact that he averaged 30 points on 50-40-90 shooting in the conference finals, the first player to ever do so — due to Stephen Curry’s 3-point volume dragging down his overall FG% — is a testament to the work he put in.

Malone mentioned this recently, but in reality, he talked about it before the season. Murray cried in a meeting after he suffered the injury, asking if the team was going to trade him as “damaged goods.”

Murray’s the most fierce competitor on the Nuggets, often surly and angry after great games and insightful and open after bad ones.

What he’s done to recover from his injury in the time he has is truly remarkable.


The ultimate NBA betting cheat code
TRY FOR FREE
10. Murray is big on mindfulness.

He’s a practitioner of meditation. He studied Bruce Lee as a kid with his father to work on mental toughness.

A running gag about Murray among Nuggets media whenever he tweaks an ankle is he’s about to go off. He seems to play better banged up.

Murray’s focus is razor sharp and it’s a big reason the Nuggets are in the NBA Finals.

11. Michael Porter Jr. is the ultimate story of walking the walk.

MPJ was a high school phenom. He was one of the most highly touted recruits in the country when he signed with Mizzou, only to suffer one of many back injuries and miss essentially the entire season.

He redshirted his rookie season after being drafted by Denver. Late that season, he was in a shooting competition with Will Barton while the media spoke with Michael Malone.

Barton was on fire, nailing everything — except MPJ was matching him constantly. Barton looked at me and said, “You seeing this shit?”

Flash forward to the next training camp. When asked what he was excited to see from Porter this season, veteran Paul Millsap said, “Whether he’s as good as he’s constantly telling us he is.”

MPJ is a born scorer. He’s 6-foot-10 with 50-40-90 capability shooting — he “only” shot 49-41-80 this season. He had to work to get a chance his rookie season, and when he did, was dropping 30-point games. But he would be yanked out of the rotation for mistakes.

To be clear, these mistakes frustrated his teammates, too. He would be lost on offensive possessions in terms of where he was supposed to be. He would lose opponents on defense constantly. And he was constantly held accountable for those mistakes in a way veterans weren’t. It created friction.

It wasn’t clear if Porter would ever go beyond being an individually great shooter who couldn’t operate in a team concept.

Until this season.

Porter, from Day 1, dedicated himself to the things the team asked of him. He sprinted to the corners on fastbreaks to spread the floor. He rebounded at a high level (5.5 per game). And defensively, he simply made fewer mistakes. He stayed locked in.

For years, MPJ has told us he doesn’t care about being a star, he just wants to win. That’s easier when you’re doing that on a max contract, which he signed 18 months ago, but the point remains. Porter has stepped up to be a star scorer when needed and contributed in other ways on every play. He’s an amazing story of what happens when a star talent commits himself to be the best player his team needs him to be.

12. Aaron Gordon proved everyone wrong.

After nearly winning the dunk contest, Gordon put himself on the map a little bit. But in Orlando, he was trying to be a superstar. One executive said before the Nuggets traded for him, “He thinks of himself as Kawhi [Leonard] when he’s more Shawn Marion.”

It was a concern when the Nuggets made their “big move” in trading longtime starter and favorite Gary Harris for him along with draft capital. Gordon was in a contract year, looking for $100 million as a star player. Would he fit?

He did. Brilliantly. Gordon dedicated himself to doing all the things a team needs to win. He’s the Nuggets’ best defender and a solid rebounder. He learned to play with Jokic in the year-and-a-half Murray missed and developed a chemistry with him that tears up teams that switch and play at the perimeter without rim protection.

Gordon wasn’t selected as an All-Star this season and was pretty disappointed. But his contributions have gotten the Nuggets to the Finals.

13. Bruce Brown was what Denver needed.

Brown has been the connector Denver needed the whole way. He plays brilliantly next to Jokic. In the minutes without Jokic, he’s taken to running full sprint to attack the basket in transition, straight line. I’ve taken to calling it “Fullback Dive” because there’s nothing fancy or complicated, and it’s just what the team needs, just like if they’re on the goal line. Just someone to plow ahead.

Brown is a smart player who made his team better when he was in Brooklyn. He came to Denver, in part, because of the recommendation of former Nets teammate Jeff Green.

The Nuggets are limited by the CBA in offering Brown more than $10 million this summer should he opt out of his player option. This will probably be his only season with Denver given what he will command on the market as a guy who clearly is a winner no matter where he goes.

But he was also a brilliant move by a front office with a large starting payroll trying to find the right pieces to complete a contender.

14. Brown is super into country.

He wears cowboy hats and jeans to the arena and postgame pressers. His pregame workouts are sometimes accompanied by country music. If the Nuggets face the Heat in the Finals, it’ll be a point across to Jimmy Butler given his appreciation for country music.


15. Speaking of Jeff Green, he’s been a big part of this group. Green went from hyped prospect to OKC, to trade piece for Kendrick Perkins, to disappointing Celtic, to disappointing Grizzly, to Clipper to Net to Nugget.

Green’s arc is fascinating considering he had heart surgery early in his career and has managed to carve out a 15-year career. It was a terrifying thing he had to recover from, and he’s been a consummate professional through it.

On top of recruiting Bruce Brown, he also recruited DeAndre Jordan to the Nuggets. That may sound like nothing given that Jordan’s not a key player and was removed from the rotation by Christmas. (Though he has had some big moments, like in a win over Cleveland at home.)

Jordan has been an incredible veteran presence on this team. He’s always counseling young players on the bench. He worked with Zeke Nnaji on how to play drop defense. He’s had the ear of players like MPJ and Christian Braun through slumps.

Green and Jordan are the kinds of players who help make a locker room despite not being the kind of on-court stars that fans dazzle over.


16. Christian Braun is going to play a long time.

From the first postgame interview I did with Braun, I walked back in the media room and said, “That kid is going to play for 12 years in this league, at least.” He’s a winner, having won in high school, then a national championship at Kansas, and now is in the NBA Finals.

It’s not that Michael Malone as a rule doesn’t play rookies, but for a team contending, you had better not make many mistakes. And Bruan hasn’t. He’s been a rotation player on a team with championship aspirations in his rookie season. That’s rare.

17. The Kroenkes are winning despite a lot of resentment.

The Rams won the Super Bowl in 2022. The Avalanche won the Stanley Cup in 2022. The Nuggets are in the Finals.

Kroenke Sports and Entertainment is winning a lot for how they’re perceived.

I would be lying to you if I said I don’t think they deserve criticism. The Nuggets are one of the very few teams not to have a practice facility. They don’t have enough baskets in their arena second-floor facility to always have room for the work they want to do.

They let the 2013 Executive of the Year (Masai Ujiri) walk and the 2013 Coach of the Year (George Karl) walk, both due to contract concerns. (There were other reasons for a change when it came to Karl, including postseason failures, but his contract was a big reason.) The same thing happened with Tim Connelly in 2022.

The team hasn’t been able to broadcast their games on local cable, the largest television provider in the state by far, for three years due to a contract dispute they refuse to let go of. They are not the only team facing this issue; RSNs are a crisis for the league as a whole. But it’s been tough for their own fans to see Jokic’s three-year MVP-caliber run.

Nuggets ownership has a reputation around the league for frugality. That’s just a reality. But they’re also four wins away from their third organizational championship in two years. It’s difficult to criticize the way they’ve operated. They’ve just won.

18. Learn the Sombor Shuffle.

That crazy shot no one could believe in Game 4 vs. Anthony Davis captured the attention of lots of folks.

What was funny was the reaction afterwards. Lakers fans asked: “How many times is he ever going to hit that?” Podcast hosts marveled over this entirely new shot that had never been attempted.

Except it has. It’s the Sombor Shuffle.


The term was invented by the good folks over at DenverStiffs.com years ago to describe the move.

This shot is absolutely in Jokic’s repertoire, and it never ceases to amaze. He doesn’t always go to it, but man, when he does, it feels automatic.

19. The Nuggets bench makes the “mine” noise from the seagulls in “Finding Nemo” when Michael Porter Jr. does something.

That’s it. That’s the thing.

20. Meet superfan Vicki Ray.


That’s it, that’s the other thing.

21. Head strength and conditioning coach Felipe Eichenberger is one of the most important people in Nuggets history.

It was Eichenberger who got Jokic to dedicate himself to getting in shape. Jokic was out of shape early in the season and started doing postgame workouts in both weights and sprints. The result had two effects:

Jokic lost a ton of weight, which put him into MVP mode.
It helped Jokic become one of the best-conditioned athletes in the game. You may laugh at that because of how he looks, but think about Game 4 of the Western Conference Finals, when Jokic was grabbing the ball and racing down the floor, outpacing Anthony Davis by multiple steps.
Eichenberger’s work with Jokic has been transformational. He’s also one of the first to tell Jokic, despite Jokic’s protests, that he would be MVP.

22. Michael Malone still doesn’t wear purple.

Malone was deeply hurt after being fired from the Kings in 2014 despite an excellent start that was derailed when DeMarcus Cousins came down with meningitis. It’s stuck with him bitterly. He still refuses to wear purple after the experience.

This is part of Malone’s identity, though. He’s the son of an NBA coach. He’s been in the league since 2004. He almost became a state trooper before getting his first coaching job offer. He’s a lifer, the son of a lifer in the NBA. He’s coached LeBron James, Chris Paul and Jokic.

In an era where so many coaches don’t last beyond 2-3 seasons, Malone has taken the Nuggets to their first Finals in his eighth season with the team. It’s a testament to the club’s belief in him and the success he’s had that he’s still here.

23. Denver hasn’t talked championship until they reached the moment.

I tried. I really did. I asked Jamal Murray in January if this was the best team he’s been on.

“I dunno, that Bubble team was great,” Murray said.

I asked Aaron Gordon if this team could win a championship in February.

“We have to keep our minds on what’s in front of us, and that’s the next game,” Gordon said.

Denver barely mentioned the word “championship” until they got past the Suns. Their collective message is that they can’t talk about it; they have to be about it. They’ve held to that. It’s one reason why they make fewer headlines; they haven’t put the cart before the horse.

24. Denver has the same defensive rating in the playoffs as the Miami Heat (eighth best), with all teams above them eliminated.

There has been this constant idea that teams would tear up the Jokic pick and roll and that Denver’s defense was terrible. They were 15th in the regular season, but in the stretch where they really put the hammer down to secure the first seed? They were sixth for a three-month stretch.

Denver’s capacity for defense in the playoffs has always been better than people realize. It’s less about overall capability or defensive talent level and more about ability to solve problems. The Nuggets attack offensive weaknesses and mitigate offensive strengths.

For all the conversation about Denver’s defense, it doesn’t need to be elite for them to win a title. It just has to be good enough for the offense to win the title. So far, it has been.

25. The Nuggets were +2000 to win the title in July.

If they win it all, it won’t be a massive surprise. They had a win total of 51.5 at close and were the No. 1 team in the West for a while. But maybe that’s the point. None of this should be surprising.

This might be the Nuggets’ second or third Finals appearance had Murray not been injured. But they’re here now and it’s time that whoever is left sleeping on them wakes up to this new force in the NBA title picture.
NNN NNN 00:52 29.05.2023

Re: Denver

S tim što sam za ovo
19. The Nuggets bench makes the “mine” noise from the seagulls in “Finding Nemo” when Michael Porter Jr. does something.
(bio) ubeđen da izgovaraju "Majk" kao varijaciju Majklovog imena na "majn" iz Fajnding Nemo.
niccolo niccolo 10:10 29.05.2023

Re: Denver

Ako mene pitaš, previše je besmislene diskusije oko Jokića i Denvera, tamo kod nji'...slično kao što je sve više i više šuma oko tenisa, retko ko se zaista bavi igrom, uglavnom se priča o ovome (ko je koza a ko nije koza) i onome (koga vole koga ne vole). A mišljenje, naravno, imaju svi. I društvene mreže putem kojih nas, ničim izazvani, obaveštavaju o istima. Dok su se mediji uglavnom pretvorili u linkovaonice tviter smatranja raznih smarača...

p.s. Da ne bude nesporazuma, ne mislim na tekst koji si stavio (nisam ga ni čitao, što bi rekao Čarli ko će da čita tolike čaršave ), već me to inspirisalo da pomenem ono što mi smeta.
niccolo niccolo 10:58 29.05.2023

Re: Denver



Što je najgore, nisam siguran da nekome ne bi zaista palo na pamet.
NNN NNN 17:57 29.05.2023

Re: Denver

Ako mene pitaš, previše je besmislene diskusije oko Jokića i Denvera, tamo kod nji'...slično kao što je sve više i više šuma oko tenisa, retko ko se zaista bavi igrom, uglavnom se priča o ovome (ko je koza a ko nije koza) i onome (koga vole koga ne vole). A mišljenje, naravno, imaju svi. I društvene mreže putem kojih nas, ničim izazvani, obaveštavaju o istima. Dok su se mediji uglavnom pretvorili u linkovaonice tviter smatranja raznih smarača...

p.s. Da ne bude nesporazuma, ne mislim na tekst koji si stavio (nisam ga ni čitao, što bi rekao Čarli ko će da čita tolike čaršave ), već me to inspirisalo da pomenem ono što mi smeta.


Stiče se utisak da je neki mejstrim u Americi tek sad "otkrio" Jokića i Denver, a Ameri realno obožavaju od svega da prave "spektakl".

U finalnoj seriji Denver (i Jokić) su sve vreme bili potcenjeni, mnogi su se čudili kako ulazi "Sombor šafl" (kao da to nismo mogli da vidimo sto puta pre toga).

Mnogi "analitičari" su bili besramno jezivi, najbolju paralelu koju sam video u nekim našim komentarima je da je većina njih finale Zapada komentarisala kao da igra "Amerika" (Lejkersi), protiv nekih "stranaca" (Denver).
Uglavnom veći košarkaški i timski kvalitet je isplivao mnogima tek sad otvorio oči.
Mada je bukvalno bilo komentara (kada su obe serije bile na 3:0) tipa "ko bi uopšte gledao finale Denver - Majami"
Kada vidiš sve to na gomili - još više poželiš da Jokić sa Nagetrsima uzme titulu.
maksa83 maksa83 18:38 29.05.2023

Re: Denver

Mnogi "analitičari" su bili besramno jezivi, najbolju paralelu koju sam video u nekim našim komentarima je da je većina njih finale Zapada komentarisala kao da igra "Amerika" (Lejkersi), protiv nekih "stranaca" (Denver).

Pa nek se navikavaju lagano na strance. Objasnio lepo neki tip na jućubu zašto im ulazi sve više stranaca, zato što im je "dečija košrarka" sjebana - oni maltene uopšte ne treniraju nego sastave tim klinaca koje vozaju po Americi da igraju milion utakmica nedeljno, forsiraju ih i imaju nenormalan broj povreda. Napravili su od basketa leteći sport u kom je atraktivnost najvažnija a osnove su batalili, dok sa druge strane iz Evrope dolaze klinci koji treniraju ozbiljno i idu na kampove i "sa 14 već znaju sve što treba da znaju". I tako su došli dotle da im dinaridi (ok + poneki Veliki Kekec) nose timove a somborska slanina koja im je upala u tim takoreći slučajno postane Makarije Čudotvorac.
NNN NNN 18:57 29.05.2023

Re: Denver

somborska slanina
Možda bi trebalo da proba da napravi neki brend kada se zasiti košarke.
Tek nedavno je neko uspeo da iskopa snimak njegovog drafta (šta je stvarno snimala kamera u sali), jer u toku TV prenosa drafta u trenutku kada je Denver birao Jokića je išla neka reklama za Tako bel, bukvalno najveći underdog u istoriji NBA.
Doduše Nikola je ionako prespavao TV prenos (svog) drafta
NNN NNN 01:09 29.05.2023

RG - 1. kolo, 2. dan

Izašao je raspored za 2. dan i ipak igra "samo" četvoro naših (na RG se prvo kolo razvuče u 3 dana).
Novak igra drugi meč na Šatrijeu i počeće sigurno ne pre 13:15
Nešto posle njega će na teren Krajinović i Međedović koji igraju 3. mečeve na svojim terenima (verovatno posle 14:30), a Lajović je u 4. terminu, sigruno ne pre 16h, ali što je kasniji termin teže je predvideti početak (kako znaju mečevi da se oduže videli smo već prvog dana).

Nema nešto zvučnih parova (Fonjini - Ože Aliasim možda ako Talijan zagrize), teoretski možda i Per - Nori, ali samo ako Francuz upadne u pozitivan trip što mu se sve ređe dešava.
Od zvučnijih imena drugog dana igraće i Alkaraz, Vavrinka, Tim, Siner...
NNN NNN 17:24 29.05.2023

Re: RG - 1. kolo, 2. dan

Pobeda Novaka 6:3 6:2 7:6 i neobično gledljivom meču, tj. bilo je baš puno lepih poena i vinera, dosta neobično za šljaku. Novak je u prva dva seta, posebno 2. baš dominirao, dobro je započeo i 3. ali je brzo počelo da se komplikuje i biva nesiguran na servisu. U prva dva seta je izgubio samo 7 poena na svom servisu sve ukupno, a onda u 3. 14 (uz dva brejka)! Ipak u TB je pokazao ko je ko, pa nije moralo da se bespotrebno produžava.
Kovačević "naše gore list" me prijatno iznenadio, već neko vreme pratim rezultate, ali ga nikada ranije nisam gledao. Novak u sledećem kolu igra protiv Mađara Fučovića.
NNN NNN 17:26 29.05.2023

Re: RG - 1. kolo, 2. dan

Međedović izgubio u svom debiju, ali vidim da je rezultat u "njegovom stilu", tj. on je i u kvalifikacijama vrlo ubedljivo gubio početne setove, pa onda preokretao, tako da me 0:6 2:6 nije mnogo iznenadilo, čak sam se i ponadao posle 6:1 u trećem, ali se opet vratio na "početna podešavanja" i četvrti set izgubio sa nulom.
NNN NNN 17:28 29.05.2023

Re: RG - 1. kolo, 2. dan

Krajinović i Lajović su tek počeli svoje mečeve i trenutno ubedljivo gube u 1. setovima, valjda će bar neko uspeti da se trgne (bar Lajović kada bi mogao da se digne na nivo iz Banjaluke pre mesec i po dana).
NNN NNN 17:47 29.05.2023

Re: RG - 1. kolo, 2. dan

Što se ostalih tiče Fonjini je pomalo iznenađujuće razbio pulena strica Nadala Ože-Aliasima koji je prošle godine igrao 5 setova protiv sinovca svog trenera, pa sam pomislio da je postao relevantan na šljaci.

Zato Beona Per nije "razočarao" prvo je ispustio brejk prednosti u prvom setu i izgubio ga, pa se podigao uz pomoć publike i uzeo sledeća sva seta, lagano izgubio 4. imao brejk prednosti veći deo odlučujeg seta i na kraju ispustio 4:2 i ispao, ali je bar priredio spektakl navijačima i ja sam dobar deo meča odgledao.

U valjda najstarijem paru Vavrinka je prokockao 2:0 u setovima i brejk prednosti, bio u konopcima i ipak dobio odlučujući set protiv Ramosa.

Tim je gubio 2:0 i protivnik je servirao za meč, sada servira (2.put) za izjednačenje.
NNN NNN 18:33 29.05.2023

Re: RG - 1. kolo, 2. dan

Krajinović i Lajović
Krajinović izduvava, već je u zaostatku i u 3. setu, a Duci predao :(
Prvo kolo, a "spala knjiga na jedno slovo"...
NNN NNN 23:56 29.05.2023

Re: RG - 1. kolo, 2. dan

Jedna od slika dana je Đokovićeva poruka posle meča:
gvozden1 gvozden1 07:37 30.05.2023

Re: RG - 1. kolo, 2. dan

NNN
Jedna od slika dana je Đokovićeva poruka posle meča:

Ima li neka slična Jokićeva reakcija?
Imao je priliku, dala mu Srbija neku nagradu, čujem.
NNN NNN 18:23 30.05.2023

Re: RG - 1. kolo, 2. dan

Ne znam. Da li mu je možda Srbija dala nagradu za odbarnu Kosova, pa ima neku obavezu?

Kad god neko naš nešto postigne u nečemu - odma' se jave neki jadnici sa
"šta ja imam od toga"

I na ovu Đokovićevu sliku (a i bilo šta drugo) gomila reakcija je "što nije nešto preduzeo što narod loše živi"

Je l' ste vi ljudi baš toliko očajni i prejadni ako stvarno očekujete da vam teniser i košarkaš rešavaju državne i životne probleme?
gvozden1 gvozden1 18:30 30.05.2023

Re: RG - 1. kolo, 2. dan

Je l' ste vi ljudi baš toliko očajni i prejadni ako stvarno očekujete da vam teniser i košarkaš rešavaju državne i životne probleme?

A šta je problem ako se primeti da jedan jeste a drugi nije reagovao na nešto u Srbiji?

Ne znam za te koji očekuju da im sportisti rešavaju bilo šta, ali ste mi čudni vi koji kažete, to što vidiš- ne vidiš, a i ako vidiš, ćuti.
NNN NNN 20:58 30.05.2023

Re: RG - 1. kolo, 2. dan

Duci predao
jer je dobio boginje!
(to u njegovim godinama može da bude najblaže rečeno neprijatno, a možda čak i opasno)
NNN NNN 23:54 29.05.2023

RG - 1. kolo, 3. dan

Miomir Kecmanović igra u 1. terminu (od 11h), Olga Danilović u drugom (ne pre 12:30).
Od "naših" (kao što je Aleksandar Kovačević) sutra pre podne igra i Selena Janićijević (pod francuskom zastavom).
Od zvučnijih sutra na terene izlaze Medvedev, Zverev, Rud, Rune...
+ francuski veterani Gaske, Monfis (koji zatvara program u poslednjem terminu)
NNN NNN 18:29 30.05.2023

Re: RG - 1. kolo, 3. dan

Miomir Kecmanović
Nije bio prenos, pa sam pratio rezultat i spektakularno je izduvao!
Ispao je u najdužem meču dosadašnjeg turnira u super TB 11:9
inače je vodio 2:0 u setovima u 3. setu je dva puta ispustio brejk prednosti, jedno četiri brejk lopte (sa težinom meč-lopta) u samom finišu 3. seta, a onda i prave 4 meč lopte u TB, pa je 4 set izgubio u TB, pa je u 5. servirao za meč i imao meč-loptu, pa je otišlo u TB...

Uglavnom od 6 muških predstavnika, samo je Đoković prošao u 2. kolo (65. put uzastopno na GS).
NNN NNN 20:51 30.05.2023

Re: RG - 1. kolo, 3. dan

Olga Danilović
Olga pobedila, tako da ipak nije sve tako loše.

Doduše Krajinović je po svoj prilici najavio kraj karijere uskoro,
biće jedan od najbojih koji nikada nisu osvojili ni jedan ATP turnir
izgubio je svih 5 finala (jedan Masters - Pariz 2017, dva serije 500 Hamburg i Kvins(!) i dva 250), u karijeri ima pobede protiv Đokovića, Medvedeva, Vavrinke, Tima, Cicipasa, Ruda, Rubljova... najbolji plasman mu je 26. mesto

PS Žilijen Beneto izgubio svih 10 ATP finala, tako da je po tome "bolji" od Filipa.

niccolo niccolo 20:54 30.05.2023

Re: RG - 1. kolo, 3. dan

Žilijen Beneto izgubio svih 10 ATP finala, tako da je po tome "bolji" od Filipa.

Nije lako držati rekord u današnjem sportu
NNN NNN 01:20 31.05.2023

Re: RG - 1. kolo, 3. dan

Monfis
Apsolutno najbolji meč prvog kola (i šire),
Monfis je krajnjim naporom uzeo 3. set poveo sa 2:1, a onda se potpuno raspao izgubio 4. set sa 1:6,
gubiio u 5. sa 0:4, suoačavo se brejk-loptom, a onda... BUM
uzima sledećih 11 gemova (prilično spektakularnim poenima), nekoliko hiljada preostalih navijača upada u ponoćni delirijum, navijanje je "fudbalsko", a u pauzi između gemova na 3:4 svi pevaju Marseljezu (treću najbolju himnu na svetu ), bukvalno sudija ne uspeva da ih primiri,
a Gael uspeva u potpunosti da se vrati, vraća još jedan brejk i 4:4, a onda u svom stilu lagano gubi servis i Baez servira za meč, ali opet se vraća nekim neverovatnim poenima i 5:5 je, a neki minut kasnije je i 6:5 za Monfisa!
Publika je sada potpuno luda čak i kada Argentinac promaši prvi servis, pa ih u jednom trenutku smiruje sudija, a nešto kasnije i sam Monfis koji uz neviđenu podršku sa tribina (što mu baš mnogo pomaže jer mu treba duža pauza između poena!), uz grčeve, ali i svojstvenu dozu teatralnosti koristi 2. meč loptu i pobeđuje 3:2
Ogromna pohvala za 37-godišnjeg veterana (koji je trenutno na 394. mestu), a žao mi je malog Argentinca koji je imao sve protiv sebe (u nekim bitnim momentima je čak i sam sebi bio najveći neprijatelj, mada je većinu poena Monfis osvojio na spektakularan način kao u najboljim danima), inače Baez je ovde i prošle godine izgubio u 5. setova protiv tada možda i najboljeg Zvezeva i to tako što je propustio par meč-lopti.
Vredelo je ispratiti ovaj ponoćni spektakularni preokret.
NNN NNN 00:19 30.05.2023

NBA finale Istoka majstorica

Pred početak ove sezone sam prognozirao finale Denver - Boston
Denver pomalo i iz subjektivnih razloga, mada zna se da kada su zdravi i kompletni da su vrlo ozbiljna ekipa, a i dobro su se pojačali. Što se konkurenata na Zapadu ticalo i dalje aktuelni šampioni GSW su sačuvali ekipu od prošle sezone, ali mislim posle onog Grinovog nokautiranja Pula da je ta dinastija završena. Na papiru pred plej-of Finiks je imao najzvučnija imena (u toku sezone ih pojačao Durent), ali opet Polov baksuzluk sa povredama u doigravanju i realno i nedovoljna uigranost, a pre svega odlični Denver su pokazali ko je ko na Zapadu.
Što se Istoka tiče, Filadelfija je bila jaka u teoriji, ali očigledno je da manjka hemija, naročito što je Embid više jurio MVP, a Boston je kao vicešampion skoro više od pola sezone vodio i na Istoku i u celoj ligi, ali ih je pred kraj pretekao Milvoki koji se (opet!) raspao protiv Majamija, pa je red da te dve ekie odluče ko će sa Istoka u veliko finale.
Majami je već najveće iznenađenje (mada su igrali finale u Bablu), ali ako ne prođu sve će ostati u senci toga da su prvi u istoriji koji su prokockali 3:0
Oni možda i previše zavise od toga kakav dan ima Džimi Batler (koji kad eksplodira ubaci preko 50 poena, uz odličnu odbranu, pa krenu učestale glasine da je Džordanov vanbračni sin), ali isto tako zna da bude kontraproduktivan u napadu kad ne može ništa da ubode. Adebajo je vrlo kompletan i od njega mnogo zavisi, a ostali su uglavnom agresivci u odbrani koji u napadu pretežno šutiraju trojke.
Boston deluje kao tim sastavljen od doličnih pojedinaca, u odbrani su prilično "jaki na lopti" to mi je bio glavni utisak već neko vreme, a posebno kada ih je Denver pobedio u njihovom poslednjem međusobnom meču relativno ubedljivo uz brilijantnu partiju Jokića (ako je neko gledao seća se da se posle jednog zakucavanja malko iskrivio obruč, pa da su popravljali pola sata )
7. utakmica finala Istoka počinje u 02:30 Boston je domaćin i favorit, ali lopta je okrugla, a ako smemo da priželjkujemo nekoga onda ipak Majami (ako ni zbog čega dugog onda zbog Nikole Jovića).
bene_geserit bene_geserit 04:35 30.05.2023

Re: NBA finale Istoka majstorica

Ipak Majami.
Trener Bostona će da leti, neverovatno je kakav dobar tim ima a kako ne ume da izvuče ništa iz njega. Slab protok lopte, sve nekako na silu, kad god ih gledam muka me uhvati.

Najbolji mogući razvoj za Denver, Majami im leži, bar regularni deo sezone, zaboravili su kad su ih zadnji put pobedili, mada je bilo uglavnom gusto u mečevima kojih se sećam, a i regularna sezona je slab indikator za plej-of. U svakom slučaju umorni su i nemaju neku predugačku rotaciju.
vcucko vcucko 06:30 30.05.2023

Re: NBA finale Istoka majstorica

bene_geserit
Ipak Majami.
Trener Bostona će da leti, neverovatno je kakav dobar tim ima a kako ne ume da izvuče ništa iz njega. Slab protok lopte, sve nekako na silu, kad god ih gledam muka me uhvati.

Najbolji mogući razvoj za Denver, Majami im leži, bar regularni deo sezone, zaboravili su kad su ih zadnji put pobedili, mada je bilo uglavnom gusto u mečevima kojih se sećam, a i regularna sezona je slab indikator za plej-of. U svakom slučaju umorni su i nemaju neku predugačku rotaciju.

Plus protiv M. imaju prednost domaćeg terena, a protiv B. ne bi.

A prvi meč je valjda već prekosutra(?) kod Pajića, u drugoj varijanti bi išli u Boston.
niccolo niccolo 08:37 30.05.2023

Re: NBA finale Istoka majstorica

Ja mislim da je 2.6 prvi meč.

Dosta luda serija Majami-Boston
promoter promoter 18:17 30.05.2023

Re: NBA finale Istoka majstorica

niccolo
Ja mislim da je 2.6 prvi meč.

Dosta luda serija Majami-Boston

Jeste, oko 2 ujutro.
NNN NNN 18:37 30.05.2023

Re: NBA finale Istoka majstorica

Trener Bostona će da leti
Džo Mazula (godinu dana mlađi od Đokovića, a 8 godina od Judonisa Haslema - još uvek igrača Majamija) je debitant, a postao trener tako što je bio asistent Udoki koji je otprilike mlatio kurcom (ali bukvalno) na neko žensko osoblje Bostona (na čistačice i sl. vadio pitona) pa ga šutnuli čim je izašlo u javnost!
Mazula je postao "slavan" kada je na jednoj od prvih utakmica finalne serije istoka Majami preokrenuo tako što je 3. četvrtinu dobio sa 46:25, a iako je Majami sasuo 46 poena za četvrtinu - ovaj "genijalac" nije uzao ni jedan jedni tajm-aut za to vreme!?!
Uglavnom posle toga su ga sprdali da nosi neiskorišćene tajm-aute kući svojoj porodici...

Možda od presudnog uticaja na ishod ove utakmice je imala povreda Tejtuma na samom početku, on je i pored toga odigrao skoro celu utakmicu, ali je bio neprepoznatljiv
(pre toga je u mejstorici polufinala ubacio Filadelfiji rekordnih 51 poen).
Međutim i ostali igrači Bostona bili bledi i zasluženo su ispali.
promoter promoter 18:17 30.05.2023

Aaaaaa, jebote!

Svetski broj 2, Medvedev, izgubio od svetskog broja 172 i ispao u prvom kolu Rolan Garosa.
Bazmeg!
NNN NNN 20:37 30.05.2023

Re: Aaaaaa, jebote!

Gledao sam veći deo meča i ipak sam šokiran!
Anonimni* Brazilac je bio nešto bolji u prvom setu,ali je tek u TB uspeo da to materijalizuje,
drugi set je bio izjednačeniji, opet je otišlo u TB, tamo je Brazilac imao dve vezane set lopte, na obe je imao inicijativu, ali je pogrešio, a onda je na set lopti za Medvedeva izveo možda najgori udarac koji sam ikad video!
Desi se ne tako retko da se promaši smeč, ali ili bude dalek ili visok ili na bekhend, Đoković je čak uspeo i da se upeca u mrežu 2013. na RG, međutim ovaj udarac koji je Tiago promašio je bio neopisivo lagan, da je on verovatno u trenutku bio neodlučan da li da razpizdi lopticu ili samo da je spusti preko mreže, pa nije uradio ni jedno ni drugo nego je "ubacio u aut"
Posle tog poklona je krenuo da se raspada u 3. setu, odmah izgubio svoj servis, pa kasnije ipak uspeo da vrati brejk, pa da spasi 3 vezane brejk-lopte i ipak ispusti servis, pa u sledećem gemu da propusti tri vezane brejk-lopte i do kraja seta nije uzeo gem 2:6
Mislim da mu više niko nije davao nikakve šanse, ja sam otišao malo da dremem, a ostavio sam uključen TV, kad sam se probudio, lik uzeo set i ubrzo i meč!

*osvojio je US Open u juniorskoj konkurenciji 2018.
a u seniorskoj je pre 3 godine čak uzao jedan turnir (250), ali i dalje nije ušao u top 100
bene_geserit bene_geserit 06:55 31.05.2023

Re: Aaaaaa, jebote!

ipak sam šokiran

mene nije iznenadio, pa svake godine ispadne rano
jedan osvojen masters uz vrlo čudno vreme koji nije ličio na turnir na šljaci ili dugogodišnja istorija
ne znam da li stvarno što mu je forhend suviše ravan bez spina, ili nešto drugo da je razlog
ali Meda nije iznenada naučio da igra na šljaci
nego su mu se zvezde posložile na prethodnom turniru
NNN NNN 19:30 31.05.2023

Re: Aaaaaa, jebote!

Ma nisam iznenađen da Medvedev loše odigra na šljaci, nego posle završetka 2. seta gde mu je Sejbut Vajld bukvalno poklonio set, a onda se i raspao skroz u 3. setu, pa nisam očekivao da se izdigne i osvoji sledeća dva.
Medvedev je posle meča izjavio da mu je žao što je rano ispao, ali da mu je drago da je sezona šljake (za njega) konačno gotova.
NNN NNN 01:32 31.05.2023

2. kolo - 1. dan

U prvom terminu će da igra Cicipas,
u 2. Vavrinka
u 3. Alkaraz
(kada bi trebalo i većina potencijalnih Novakovih protivnika u daljem takmičenju - Bautista Agut, Hurkač, Hačanov, Rubljov)
u 4. terminu igraju Davidovič Fokina - Van Aš, a pobednik tog meča se ukršta sa pobednikom meča
Đoković - Fučovič u noćnom terminu (20:15) koji je u prethodna tri dana bio rezervisan za francuske tenisere.
NNN NNN 22:30 31.05.2023

Re: 2. kolo - 1. dan

3:0 pobeda Đokovića, ali bilo je svega, prvi set je trajao sat i po! Zato je 2.set trajao pola sata, u 3. je Novak nastavio da uzima servise protivniku, pa se nije zakomplikovalo kao u prvom. Znalo se da Mađar jako udara, vetar je dosta smetao na početku, posle je Novak više ušao u ritam i to se odmah materijalizovalo. Novak ima nekonstantnosti u igri, ali verujem da će da podiže nivo i koncentraciju.
bene_geserit bene_geserit 22:54 31.05.2023

Re: 2. kolo - 1. dan

Novak je delovao jako zadovoljno posle meča.
Taman meč kakav treba za dizanje forme, problemi sa vetrom u prvom setu.
Nešto sam optimista kad je ovaj RG u pitanju ... moguće da kad Novak igra sam uvek optimista.
NNN NNN 23:10 31.05.2023

Sevilja - Roma finale Lige Evrope

Utamica je trajala više od 130 minuta, a Sevilja je posle penala osvojila 7. titulu!
Prvi poraz Murinja u finalima evrokupova. Bono je odbranio 2 penala, kapiten Rome Manćini je dao autogol i promašio penal u penal-seriji. Matić i Gudelj zamenjeni na kraju drugog produžetka, crkli od umora pretrčali preko 15 km sigurno.
Ipak sam blago navijao za Romu, mada generalno volim Sevilju u ovom takmičenju (od 2005. osvojili 7 puta, ne jebu živu silu), za Andalužane igra i naš golman Dmitrović, ali realno Bono je nezamenljiv.
NNN NNN 04:24 01.06.2023

2. kolo - 2. dan

Olga Danilović igra u 3. terminu, dakle posle 14:30
a Monfis posle onog spektakularnog maratona se povukao, pa će Rune bez borbe u 3 kolo (šteta).
NNN NNN 17:49 01.06.2023

Re: 2. kolo - 2. dan

Altajer izbacio Sinera posle maratona od 5 i po sati!
Imao je Siner meč-lopte u 4. pa je onda spasio seriju meč-lopti u 5.
(čak ni čist smeč nije bivao dovoljan za kraj poena, meča...).
Nemac je na kraju plakao kao dete - čista emocija na kraju ludog i iscrpljujućeg meča.
Sada u toj četvrtini žreba najviši nosioci ostaju Tiafo i Ćorić koji je isto jedva prošao posle 5 setova i 4 i po sata. Zverev (koji je odustajanjem Monfisa dobio večernji termin protiv Molčana) ostaje najzvučnije ime u toj četvrtini žreba, iako je van forme - možda mu se vrati malo za ogroman peh koji je imao u prošlogodišnjem polufinalu kada se ozbiljno povredio, a najblaže rečeno bio je egal sa Nadalom.
Uglavnom trenutni razvoj podseća na prošlogodišnji RG kada su glavni favoriti bili u jednoj polovini žreba, a iz druge, slabije polovine rano poispadali mnogi visoki nosioci.
NNN NNN 17:55 01.06.2023

Re: 2. kolo - 2. dan

Olga Danilović
Upravo pobedila!
Prvi set je ubedljivo dobila 6:2, a onda je u drugom gubila 1:5, ali je uspela da preokrene i dobije sa 7:5 Talijanku Piolini koja je duplo bolje plasirana.

U 3. kolu će da igra protiv Tunižanke (Tunišanke?) Ons Žaber, koja je trenuto 7. na WTA listi (a pre godinu dana je bila čak 2.), tako da će verovatno čak da bude prenos (prenoslili su Žaber upravo sada), pa možda odgledam neku našu teniserku na GS posle "sto godina".
NNN NNN 22:55 01.06.2023

3. kolo - 1. dan

Đoković protiv Davidoviča Fokine igra u 3. terminu na Šatrijeu (dakle ne pre 15h).
Španac je dobar šljakaš i u poslednje dve sezone konstantno napreduje, Novak ga dobro poznaje, često su "sparingovali" i ovo je viši nivo u odnosu na prethodne protivnike.
U prva dva kola Novak je imao vrlo pristojan nivo igre, a ovo je pravi protivnik da eventualno nastavi da podiže formu ka željenoj.

Sada se veeć međusobno ukrštaju nosioci i počinje krljanje.
U večernjem terminu igraju Alkaraz - Šapovalov,
a u toku dana Rubljov - Sonego, Cicipas - Švarcman, Museti - Nori... dakle "počinje" Gren Slem.
bene_geserit bene_geserit 03:19 02.06.2023

Re: 3. kolo - 1. dan

Đoković protiv Davidoviča Fokine igra u 3. terminu na Šatrijeu (dakle ne pre 15h)

Bilo bi bolje da je uveče. Valjda neće biti previše vetra.
promoter promoter 06:33 02.06.2023

Re: 3. kolo - 1. dan

bene_geserit
Đoković protiv Davidoviča Fokine igra u 3. terminu na Šatrijeu (dakle ne pre 15h)

Bilo bi bolje da je uveče. Valjda neće biti previše vetra.

Juče Siner izgubi od Nemca Altmajera (nikad čuo, no, Švabo je to) nakon 5 sati i 26 minuta.
Kada ih pogledaš onako mršave, rekao bi da ne mogu da preguraju 3 sata.
Ali vraga, jako žilavi momci.
Naravno, iznenađenje je da Siner izgubi, jer je on među prvih 10, a ja se nadam da će sledeće godine biti među prvih 5.
Prilično simpatičan momak.
docsumann docsumann 08:15 02.06.2023

Re: 3. kolo - 1. dan

Kada ih pogledaš onako mršave, rekao bi da ne mogu da preguraju 3 sata.


što si mršaviji to duže guraš. basic logic.




bene_geserit bene_geserit 08:45 02.06.2023

Re: 3. kolo - 1. dan

Juče Siner izgubi

"Medina" (ili preciznije "Runeova" ) polovina se baš očistila.
Kad bi još Rune izveo nekako od nekog da izgubi pre finala, pa da i to RG finale bude šalalala.
U toj polovini navijam za Zvereva, bilo bi lepo da se vrati posle onakve povrede.
NNN NNN 20:42 02.06.2023

Re: 3. kolo - 1. dan

Đoković protiv Davidoviča
Pobeda u 3 seta ni približno ne opisuje koliko je bio težak meč, naprotiv!
Prva dva seta su trajala sko po sat i po svaki!
Đoković je na kvalitet, iskustvo i koncentraciju uspeo da stekne veluku prednost, pa je 3. set bio "formalnost".
Đoković je počeo lošije, u prvoj polovini 1. seta Španac je diktirao igru i imao inicijativu i lakše osvajao svoje i više pritiskao protivničke serivse. Gubitak servisa Đokoviću je odmah upalio alarm i Novak kreće da igra angažovanije i ekspresno vraća brejk i sada on ima inicijativu, međutim umesto da prelomi set u svoju korist, sa 3 servis greške (!?!) poklanja svoj servis gem i Davidovič Fokina servira za set, međutim Novak se odmah sabrao i opet ekspresno vratio brejk i izborio TB u kome je posle 1:3 izdominirao za 1:0 u setovima.
U drugom setu opet kreće uz oscilacije, opet razmene brejkova, imao je Novak servis gem za set, ali tada je opet pao, pa se uz muku izborio za TB u kome opet posle obostranih serija uzima set i posle skoro 3 sata vodi sa 2:0 u setovima.
u 3. setu Novak je "energetski" malo pao i po kretnjama je podsetio na nivo sa početka prvog seta, ali srećom po njega Davidovič Fokina je pao mnogo više (u jednom trenutku i doslovno), pa je Novak sa lakoćom osvajao poene, koje je i sam skraćivao, ali najviše je Španac grešio, pa je Novak prilično rutinski uzeo set i sa 3:0 ponedio vrlo nezgodnog protivnika koji je dobar šljakaš.
NNN NNN 21:04 02.06.2023

Re: 3. kolo - 1. dan

Od ostalih mečeva za sad imamo da je Hačanov pobedio Kokinakisa sa 3:1 i to relativno lako je poveo sa 2:0, onda je australijski Grk smanjio na 2:1 i u četvrtom setu servirao za izjednačenje, propustio set-loptu i u TB je završen meč, čime je Rus izbegao sudbinu mlađeg zemljaka koji je isto relativno lako poveo sa 2:0, Sonego (kome je najveći uspeh na šljaci polufinale Mastersa 2021. u Rimu koje je u maratonu izgubio od Đokovića) smanjio na 2:1, a onda u 4 setu u TB u kome su oba igrača koristila svoje servis poene na 5:5 napao dugačkom loptom i pogodio liniju, a onda na set lopti Rubljov pokušao posle dobrog servisa sa izlaskom na mrežu, ali je pasing šotom Talijan izborio 5. set u kome je iskoristio "momentum". Bukvlano su centuimetri Rubljova delili od prolaza dalje, ali 7. nosilac (koji se nalazi u Novakovoj Četvrtini) je završio učešće na ovogodišnjem RG
Fonjini je ispao od anonimong Austrijanca Ofnera u 5 setova.
Cicipas je lagano u 3 seta pobedio Švarcmana, a Museti je ponovo rasturio svog protivnika (Nori) i za sada možda najubedljivije gazi i više nije "ispod radara", čeka pobednika meča Alkaraz - Šapovalov (Španac preokrenuo 2. set i poveo 2:0)
Novak čeka pobednik ameča između Peruanca Variljasa (koji je prilično iznenađujuće do sad dobro igrao) i Hurkača, za sada Peruanac vodi 2:1, ali Poljak ima brejk na početku 4. seta.
bene_geserit bene_geserit 21:31 02.06.2023

Re: 3. kolo - 1. dan

Novak čeka pobednik ameča između Peruanca Variljasa (koji je prilično iznenađujuće do sad dobro igrao) i Hurkača

Naredna dva kola su svakako laganica za Novaka, ako je zdrav i ako vetar nije prejak.
Uspešno je odradio ovaj težak deo (2. i 3. kolo).
Raduje što polufinale mora da bude uveče, tad se vetar smiri a i druga nedelja možda bude sa manje vetra.

Btw, negativan side effect od toga što Novak ide na Alkaraza u polufinalu je da dve najveće zvezde igraju istog dana, pa organizatori imaju izgovor da Novaka stave u dnevnom umesto večernjem terminu. Zato je dobro što je ovo Novak pregurao bez problema i što mu je lagan žreb naredna 2 kola, jel kad je vetar Novak ne liči na sebe (vetar uglavnom stane uveče).
Alkaraz ide na Musettija u narednom kolu, prvi ozbiljan protivnik za njega.
NNN NNN 23:18 01.06.2023

NBA Finale

Denver - Majami u 02:30 počinje
Čekali smo 9 dana da se Jokić i ekipa vrate na teren, ovo je neobično dugačka pauza i može da poremeti ritam ekipe, ali verujem da im je prijala i može da bude od pomoći ako se produži serija.
Što se Denvera tiče tu Jokić ne prestaje da iznenađuje u najpozitivnijem smislu i da pomera granice, prosto ne znam šta mogu više od njega da očekujem, nadam se da ostane zdrav i da bude inspirisan.
Marej je bio spektakularan, protiv Lejkersa je bio na nivou iz "babla", a realno možda i bolji. Videćemo da li će moći i u finalu da ima približan nivo, jer iskerno mislim da će biti opterećeniji agresivnom odbranom spolja.
Gordon je bio onaj tihi timski čovek zadužen za najbolje protivničke igrače u odbrani i svoj deo je odradio šampionski, verovatno će i u finalu često da preuzima najboljeg protivničkog igrača.
MPJ odrasta i to se videlo kako je plej-of odmicao (čak je u 3. utakmici protiv Lejkersa oborio lični rekord u asistencijama :)), što se njega u napadu tiče - nebo je granica, možda bude X faktor ako ga krene.
KCP ima šampionsko iskustvo i mnogo može da zavisi od njegove odbrane, ali i pogađanja otvorenih šuteva.
B.Braun sa klupe donosi ogromu energiju i može da povuče kada treba, Grin je prijatno iznenađenje pod stare dane, menja Jokića i Gordona po potrebi, a to nije loše uticalo na učinak ekipe što je najvažnije. K. Braun je još dobijao priliku sa klupe i on ima veliku energiju u odbrani, a ima i šampionski pedigre iz mlađih kategorija.

Što se Majamija tiče, oni baš dosta zavise od Batlera, a on je imao više utakmica i u ovom plej-ofu, a i ranije da "poludi" u napadu, a u odbrani je konstantno zver.
Adebajo je vrlo kompletan igrač takođe na oba kraja terena, verovatno će biti zadužen za Jokića, ali kao što je karakteristično za Majami - svi će da pomažu.
Od ostalih je Martin izdvojio u finalnoj seriji, ali možda najjači adut je trener Spolstra, čovek koji već dugi niz godina vodi ekipu, ima i titule, zna da motiviše ekipu, a posebno im je dobar skuting, doveli su nekoliko igrača van drafta i oni su im vrlo bitni šrafovi. Majami igra agresivno u odbrani, a u napadu se dosta oslanja na šut spolja. Uspeli su da izbace dve najbolje ekipe iz regularnog dela sezone, prija im uloga autsajdera.
Mislim da Denver ima kvalitet za šampionski prsten ove sezone.
bene_geserit bene_geserit 04:36 02.06.2023

Re: NBA Finale

Bez problema za Denver prvi meč. Čim Jokić krene samo da asistira i ne šutira, znaš da je pobeda tu, ostatak tima ide šut, pa ne mora da forsira.
Denver 20 slobodnih, Miami 2, ali ih je Denver uglavnom puštao bez faula u reketu.
Struss 0-9 za 3, ali ni Porter (2-11) i Murray (2-7) nisu bili baš sjajni, i jedni i drugi mogu daleko bolje.
I treću i četvrtu četvrtinu Majami počinje serijom 10:0, ali Denver odgovara.
Nekako su igrali bez grča i opterećenja kao da je nebitna utakmica u regularnoj sezoni gde je neki autsajder došao u Denver i nema šansu za pobedu.
docsumann docsumann 08:23 02.06.2023

Re: NBA Finale

moj špurijus pred finalnu seriju (kad je definitivno postalo jasno da je Heat u njoj) je da Danver ovo osvaja bez problema.
čak toliko da ćemo biti manje "ushićeni" nego što bi "trebalo". sve će biti jasno vrtlo brzo

kvalitet, uigranost, prednost domaćeg terena (Denver bez poraza kod kuće u ovom plej ofu) i naravno - Jokić.
sazreli su kao ekipa i odlično tempirali formu.

sad da li 4:0, 4:1 ili 4:2 manje je bitano...vjerovatno rezultat u sredini.
NNN NNN 20:13 02.06.2023

Re: NBA Finale

Pobeda Denvera 104:93 (reklo bi se rutinska) uz novi tripl dabl Jokića 27 poena + 10 skokova + 14 asistencija (uz neke rekorde*, sada je i on počeo kao Đoković da pomera granice svog sporta).
Denver je odigrao timski, konstantno su povećavali prednost do kraja 3. četvrtine, posle uz trzavice i "dodatno angažovanje" Jokića priveli utakmicu kraju bez rezultatske neizvesnosti.
Što se Jokića tiče, prosto je nezamislivo da neko (i to centar!) može u potpunosti da dominira napadom uz samo 3 (tri!) šuta iz igre u prvom poluvremenu (i bez skokova u napadu, zapravo i u odbrani ih je imao samo 3). Čovek je "silom prilika" šutirao na samim krajevima četvrtina, ali je zato imao 10 asistencija (bez izgubljene lopte), pa je već na poluvremenu imao dabl-dabl 10p + 10a, a Denver je uz skoro 60% procenta iz igre imao velikih + 17 (59:42), a na kraju 3. četvrtine je bilo 84:63 Jokiću je falio još jedan skok za TD (mada njega to bukvalno ne interesuje, jednom je u prvom poluvremenu odbijenu loptu pustio da izađe u aut iako je mogao da "pokupi skok''). Međutim na početku poslednje četvrtne Majami vezuje nekoliko trojki (koje su očajnu šutirali prethodni deo utakmice) i serijom od 14:0 topi prednost na 10 razlike (a već više puta u ovom plej-ofu su preokretali takvu razliku). Međutim onda se Jokić vraća u igru i bukvalno tek tada kreće da napada Adebaja, daje nekoliko koševa i otklanja bilo kakvu rezultatku neizvesnot, a završava kao najefikasniji igrač utakmice.
Od ostalih Nagetsa istakao se standardno Marej, koji je završio sa 26 poena (18 u prvom poluvremenu) uz dobar procenat šuta i velikih 10 asistencija (mislim da zbog svojih teških šuteva, koje više i ne toliko iznenađujuće pogađa) ne dobija dovljno kredita za svoju nesebičnost u igri.
MPJ je imao dabl dabl 14p + 13s uz 2 odlične blokade u 1. četvrtini (većinu koševa je dao u prvom poluvremenu, posle onog pada je usporio, ali je odigrao do kraja).
Gordon je bio glavna pokretačka snaga u prvoj četvrtini (12 od svojih 16 poena), pojeo je manje čuvare u protivničkom reketu, a celu utakmicu je igrao odličnu odbranu, tiha voda breg roni.
Brus Braun je bio "injekcija" u napadu u 3. četvrtini.
Sve u svemu - uvek je imao ko šta da preuzme i svako je svoj deo odradio odlično!

Što se Majamija tiče podbacio je Batler sa samo 13 poena (a nije mnogo ni šutirao, naročito u 2. poluvremenu).
Adebajo je bio vrlo efikasan u napadu sa 26 poena, a jedan od planova Denvera je očigledo bio da ga "puste" da šutira sa distance, što je on iznenađujuće dobro odradio (nikada u krijeri nije imao ovoliko pogodaka van reketa), ali što se poena iz reketa tiče tu je očigledno krupnija ekipa Denvera uništila protivnika.
Od ostalih Vinsent je imao dobru partiju, a Martin, Robinson i posebno Strus su se ispromašivali.
Videćemo koliko će u sledećoj utakmici uspeti da se koriguju, ali pre svega videćemo koliko će Denver uspeti da materijalizuje svoje prednosti na parketu - u 1. utakmici to je bilo gotovo perfektno.

NNN NNN 20:30 02.06.2023

Re: NBA Finale

Što se rekorda tiče, za ljubitelje statističkih dostignuća:
Jokić je sa 14 oborio rekord po broju asistencija za centra u NBA finalima, prethodni rekrod je držao veliki Bil Rasel sa 13 iz 1969.
Jokić je sa 14 asistencija oborio i rekord u debiju u NBA finalima,
a postao je tek drugi igrač u istoriji tripl dablom u svojoj prvoj utakmici u NBA finalu (prethodno Kid iz 2002. sa 23 + 10 +10)
Postao je i drugi igrač u NBA finalima koji je na debiju imao najviše poena i najviše asistencija na utakmici još od Džordana iz 1. utakmice finala 1991.
Jokić i Marej su tek drugi par u istoriji NBA finala koji su na jednoj utakmici imali 25+ poena i 10+ asistencija (pre su to uradili samo Medžik i Vorti 1987.)
Jokić je u ovoj utakmici prebacio 450 poena uz 200 skokova i 150 asistencija, a to su u jednom plej-ofu uradili još samo Bird i LeBron
... uglavnom ko imalo prati košarku, čak i da ne kapira najbolje igru, dovoljno je samo da pogleda u kom društvu se nalazi Nikola Jokić i da valjda bude jasno kakva je košarkaška veličina u pitanju!
promoter promoter 05:46 03.06.2023

Re: NBA Finale

NNN
Što se rekorda tiče, za ljubitelje statističkih dostignuća:
Jokić je sa 14 oborio rekord po broju asistencija za centra u NBA finalima, prethodni rekrod je držao veliki Bil Rasel sa 13 iz 1969.
Jokić je sa 14 asistencija oborio i rekord u debiju u NBA finalima,
a postao je tek drugi igrač u istoriji tripl dablom u svojoj prvoj utakmici u NBA finalu (prethodno Kid iz 2002. sa 23 + 10 +10)
Postao je i drugi igrač u NBA finalima koji je imao najviše poena i najviše asistencija na utakmici još od Džordana iz 1. utakmice finala 1991.
Jokić i Marej su tek drugi par u istoriji NBA finala koji su na jednoj utakmici imali 25+ poena i 10+ asistencija (pre su to uradili samo Medžik i Vorti 1987.)
Jokić je u ovoj utakmici prebacio 450 poena uz 200 skokova i 150 asistencija, a to su u jednom plej-ofu uradili još samo Bird i LeBron
... uglavnom ko imalo prati košarku, čak i da ne kapira najbolje igru, dovoljno je samo da pogleda u kom društvu se nalazi Nikola Jokić pi da valjda bude jasno kakva je košarkaška veličina u pitanju!

Jedan je Jokić!

Da prosti Šmuuu.
NNN NNN 23:52 02.06.2023

3. kolo - 2. dan

Ovog dana neće biti nešto zvučnih mečeva, verovatno najintersantnije deleuje meč večernjeg termina Zverev - Tiafo (koji je ostao najviši nosilac u ovoj četvrtini), jedini preostali meč u kome se sastaju nosioci je Fric - Serundolo, a za nas najinteresantniji je poslednji meč na Lenglenu Olga Danilović - Ons Žaber (teoretski ne može da počne pre 16:30, a verovatno će dosta posle). Kuriozitet je meč tinedžerki Koko Gof - Mira Andreeva,
Gof je već napunila 19, a Andreeva je tek napunila 16, pa njih dve ukupno imaju manje od npr. Đokovića!

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana