Sport

Finala

NNN RSS / 27.01.2024. u 02:21

Red je da ispratimo sva ova finala (iako ono najvažnije nije u skladu sa našim željama) dakle:

 

Tenis - Australian Open

Žene: Sabalenka - Ženg subota 09:30

Muškarci:  Medvedev - Siner nedelja 09:30

 

Rukomet

Evropsko prvenstvo: Francuska - Danska  nedelja 17:45

pre toga od 15h utakmica za 3. mesto Nemačka - Švedska

inače dan pre toga će na afričkom kontinentalnom prvenstvu u finalu snage odmeriti (očekivano) Egipat i Tunis od 17h

 

Američki fudbal

u nedelju uveče (na ponedeljak) se igraju finala konferencija 

od 21h igraju Baltimor Rejvens - Kanzas Siti Čifs

a posle od 00:30 San Francisko 49ers - Detroit Lajons

 

Ski skokovi

Ovog vikenda je svetsko prvenstvno u ski letovima (ne znam da li ima negde TV prenos pošto ne vidim na Eurosportu najavu :()

 

Košarka

Nastavlja se Euroliga, 

u NBA Denveru bi trebalo da gostuju Filadelfija (subota 23:30) i Milvoki (utorak 03:00)

 

Fudbal 

Na Afričkom Kupu Nacija od subote kreće nok-aut faza, a već su mnogi favoriti na papiru nokautirani i poslati kući. Na azijskom prvenstvu nok-aut faza kreće u nedelju. Jedan od kurioziteta je što su 3 Zvezdina igrača davala golove na ovim kontinentalnim takmičenjima (Kraso, Kangva i Hvang)

 

(opširnije u komentarima, ko ima živaca i vremena...) 

 



Komentari (69)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

solo solo 02:37 27.01.2024

HU kerz! I pad je let.




Jedan je NOLE!

solo solo 02:50 27.01.2024

P.S.

Stari zavet,knjiga propovednika 3 poglavlje

Svemu ima vreme, i svakom poslu pod nebom ima vreme.
2 Ima vreme kad se radja, i vreme kad se umire; vreme kad se sadi, i vreme kad se čupa posadjeno;
3 Vreme kad se ubija, i vreme kad se isceljuje; vreme kad se razvaljuje, i vreme kad se gradi.
4 Vreme plaču i vreme smehu; vreme ridanju i vreme igranju;
5 Vreme kad se razmeće kamenje, i vreme kad se skuplja kamenje; vreme kad se grli, i vreme kad se ostavlja grljenje;
6 Vreme kad se teče, i vreme kad se gubi; vreme kad se čuva, i vreme kad se baca;
7 Vreme kad se dere, i vreme kad se sašiva; vreme kad se ćuti i vreme kad se govori.
8 Vreme kad se ljubi, i vreme kad se mrzi; vreme ratu i vreme miru.
9 Kakva je korist onome koji radi od onog oko čega se trudi?
10 Video sam poslove koje je Bog dao sinovima ljudskim da se muče oko njih.
11 Sve je učinio da je lepo u svoje vreme, i savet metnuo im je u srce, ali da ne može čovek dokučiti dela koja Bog tvori, ni početka ni kraja.
12 Doznah da nema ništa bolje za njih nego da se vesele i čine dobro za života svog.
13 I kad svaki čovek jede i pije i uživa dobra od svakog truda svog, to je dar Božji.
14 Doznah da šta god tvori Bog ono traje doveka, ne može mu se ništa dodati niti se od toga može šta oduzeti; i Bog tvori da bi Ga se bojali.
15 Šta je bilo to je sada, i šta će biti to je već bilo; jer Bog povraća šta je prošlo.


ISUK


NNN NNN 03:18 27.01.2024

Dončić


(to je komentar)
NNN NNN 03:40 27.01.2024

Re: Dončić

73 poena!!!
Ne postoji živ čovek koji je ubacio više poena u NBA
25/33 šut iz igre (trojke 8/13 bacanja 15/16) + 10 skokova + 7 asistencija,
uopšte nije forsirao na kraju (imao 65 poena na više od 10 minuta da kraja), od tad igrali "flaster" na njemu, half kort pres, konstantno udvajanje, čovek u dosta navrata ostavljao saigrače potpuno same na šutevima, čak na kraju kada je Atlanta jurila rezultat, mogao da "iskamči" bacanja, on se oslobađao lopte jer je to bio bolji rezon, čovek je bukvalno nezaustavljiv kad mu krene.
Bogdanović (i više nego) solidan 24 poena.
jovilim_e jovilim_e 08:27 27.01.2024

Re: Dončić

NNN
73 poena!!!
Ne postoji živ čovek koji je ubacio više poena u NBA
25/33 šut iz igre (trojke 8/13 bacanja 15/16) + 10 skokova + 7 asistencija,
uopšte nije forsirao na kraju (imao 65 poena na više od 10 minuta da kraja), od tad igrali "flaster" na njemu, half kort pres, konstantno udvajanje, čovek u dosta navrata ostavljao saigrače potpuno same na šutevima, čak na kraju kada je Atlanta jurila rezultat, mogao da "iskamči" bacanja, on se oslobađao lopte jer je to bio bolji rezon, čovek je bukvalno nezaustavljiv kad mu krene.
Bogdanović (i više nego) solidan 24 poena.

Jok i nije forsirao, a postigao 73 poena.
Sve preko 30 poena je forsiranje.
Klubovi koji imaju takvu 'distribuciju' poena u kojoj im jedan igrač postiže skoro pola poena su neozbiljni klubovi.

Aaaa, da.
Sada vidim da je rezultat bio 148:143?
Pa ko tu koga zajebava?
Da li su ekipe zajedno napravile 2 lične greške.?
Jebeš takvu utakmicu u kojoj se ne igraju odbrane.
svarog svarog 10:27 27.01.2024

Re: Dončić

Ne postoji živ čovek koji je ubacio više poena u NBA


Tehnički tačno, al imam dopunu:

Vilt Čembrlen 2. mart 1962 - 100 poena
Kobi Brajant 23. januar 2006. - 81 poen

A pre neki dan na godišnjicu Kobijevih 81, KAT je dao 62 i Embid 70. Isti dan

docsumann docsumann 12:11 27.01.2024

Re: Dončić

svarog
Ne postoji živ čovek koji je ubacio više poena u NBA


Tehnički tačno, al imam dopunu:

Vilt Čembrlen 2. mart 1962 - 100 poena
Kobi Brajant 23. januar 2006. - 81 poen

A pre neki dan na godišnjicu Kobijevih 81, KAT je dao 62 i Embid 70. Isti dan



svarog svarog 12:23 27.01.2024

Re: Dončić

70 poena je 70 poena, ali kontakti posle kojih onoliki čovek se baca na parket i faulove koje mu sude su stvarno sramotni.
A i pomoglo je što je igrao protiv vunderkinda Vembija
NNN NNN 12:27 27.01.2024

Re: Dončić

Na poluvremenu je bilo 66:66 i tu je imao 41 poen (16/21 šut iz igre)
Na desetak minuta do kraja je imao 65 (23/29 šut) od 116 poena Dalasa,
posle je Atlanta krenula drastično da forsira "flastera" ali onda su se pravile veće rupe u odbrani + su jurili rezultat (a generalno imaju veliki "pejs" tj. igraju vrlo brzo) + što su dosta i pogađali, pa je ispao i veći rezultat nego što je slutilo...

Inače kada Partizan Megi ubaci 112 poena za 40 minuta onda je "šuterska rapsodija",
ali kada se u NBA za 20% duže trajanje utakmice ubaci 130-140 onda je to "cirkuz"

Iskreno mnogo više volim plejof kada su čvršće odbrane (i sudijski kriterijum),
ali ovo što je Dončić sinoć uradio (i što radi kad ovako bljesne) je pravo uživanje.
najlepše od svega je što on uglavnom sam kreira svoje poene i što svoju igru u napadu može da prilagodi bilo kom čuvaru i odbrani.
NNN NNN 12:37 27.01.2024

Re: Dončić

Vilt Čembrlen 2. mart 1962 - 100 poena
Kobi Brajant 23. januar 2006. - 81 poen


Čembrlen je tad šutirao 36 od 63 (!) iz igre i bacanja 28 od 36 (što je za njega bilo vrhunski jer je imao jedva preko 50%)

Kobi je (ako se dobro sećam) tada šutirao iz igre 28 of 48 (i bacanja 18 od 20) + što je recimo svoja poslednja 22 poena (i ujedno poslednja 22 poena Lejkersa) dao u "garbidž tajmu" tj. kada je utakmica uveliko bila rešena na + 20

Ovde smo imali čoveka koji je šutno "samo" 33 puta, dok je ostatak ekipe šutnuo 52 puta (a povređeni su im 2. igrač kajri Irving + Pauel koji je prethodne dve sezone bio starter), dakle bilo je očigledno svrsishodno da Dončić više forsira, a i brate išlo ga je, šta je trebalo da kaže "ne hvala"

Mislim ovde su ljudi glorifikovali Dražena kada je juniorima Olimpije ubacio 112 poena, što je bilo bukvalno iživnjavanje na potpuno nedoraslom portivniku.
docsumann docsumann 12:41 27.01.2024

Re: Dončić

70 poena je 70 poena,


pazi, i 100 dolara je 100 dolara, al sad ih procijeni u 1960. pa u 2023. i dalje je to 100 dolara, al ne vrijede isto tad i sad.

analogija je dakako nategnuta (do razumnih granica), al radi posao

a na Venbenjenbenjambu itekako treba računati. dominiraće ligom za godinu-dvije. bukvalno je tek napunio 20.
docsumann docsumann 12:43 27.01.2024

Re: Dončić

Ovde smo imali čoveka koji je šutno "samo" 33 puta, dok je ostatak ekipe šutnuo 52 puta (a povređeni su im 2. igrač kajri Irving + Pauel koji je prethodne dve sezone bio starter), dakle bilo je očigledno svrsishodno da Dončić više forsira, a i brate išlo ga je, šta je trebalo da kaže "ne hvala"


normalno.
svaka prava ekipa igra na igrača koji je vruć. tj. koga ide u datom momentu. a ako je to još glavna zvijezda tima - samo rokaj
svarog svarog 13:08 27.01.2024

Re: Dončić

pazi, i 100 dolara je 100 dolara, al sad ih procijeni u 1960. pa u 2023. i dalje je to 100 dolara, al ne vrijede isto tad i sad.

analogija je dakako nategnuta (do razumnih granica), al radi posao


Pa sad, poređenje raznih perioda u sportu je uvek bilo fina razbibriga, ali ništa više od toga. Nemamo nikakav deflator koji bi sveo poen iz 60-ih, 80-ih i sada na isti nivo, sem ličnog utiska i "nekad je bilo bolje". Da je lako postići 70 poena davali bi ih svaki dan.

Biće dobar Vembi, ako ostane zdrav, ali za sad je samo atrakcija.
docsumann docsumann 14:15 27.01.2024

Re: Dončić

Da je lako postići 70 poena davali bi ih svaki dan.


ne, niko naravno ne kaže da je lako, bar niko normalan.
ali, to famozno ali, današnja košarka tih 70 čini relativno lakšim od ondašnjih 70.

mislim da je Vembi, ovaj od potonjih 20-tak utakmica, više nego solidan igrač. preko 20 poena u prosjeku , oko 10 skokova, masu banana i pokoja asistencija.
pratim ga s pola radara, pa primjećujem vidan napredak, s iskustvom samopouzdanjem i probvaljivanjem nba šema





svarog svarog 14:54 27.01.2024

Re: Dončić

Vembi je projekat odavno. Njega su izvukli iz evroligaške ekipe poslednju sezonu pred draft i gurnuli ga u neku malu francusku ekipu gde je sve bilo podređeno njegovom individualnom razvoju (slično kao što je bilo sa Novickim svojevremeno).

Nema sumnje da se i sada u SAS radi to isto u nadi da kada stasa oko njega sklope dobar tim i krenu opet na titule kao onomad sa Dankanom.

Ne sećam se da je ovoliki hajp bio oko nekog igrača pre drafta kao oko njega.

Jeste impresivno kad vidiš onolikog čoveka kako trči, vodi loptu, šutira, lupa banane... Kad samo uporediš njega i Điku Murešana, ili ajd Bobija on je bliži sa visinom, to je kao nebo i zemlja kako se kreću.
Ali svejdno ga je Embid fino dočekao u NBA

docsumann docsumann 15:43 27.01.2024

Re: Dončić

Ali svejdno ga je Embid fino dočekao u NBA


amerika generalno voli da hajpuje. posebno u sportu. veći hajp-veći šou-više para.
zato im je bilo teško da se priviknu na Jokićevu nehajperski pristup košarci i životu.

ali ako si gledao kao Venbenjama pristupa treningu, individualnom radu i radu na fizikalijama, jasno ti je da je dječko na svom mjestu, posvećen i svjestan svojih mogućnosti.

EDIT. algoritam dobacio:




mlatisa mlatisa 20:21 27.01.2024

Re: Dončić

Ne postoji živ čovek koji je ubacio više poena u NBA

Није то ништа. Не постоји ни жив ни мртав човек који је убацио мање поена од мене у НБА.
michiganac michiganac 00:14 28.01.2024

Re: Dončić

mislim da je Vembi, ovaj od potonjih 20-tak utakmica, više nego solidan igrač. preko 20 poena u prosjeku , oko 10 skokova, masu banana i pokoja asistencija.


Prvi cilj koji ce mu natovariti (i utabati stazu) je da premasi posljednji kvadrupl-dabl zabiljezen u NBA '94 od strane Dejvida Robinsona.

...


Gledam opet kako su skrajnuli Embida da se ne pojavi ni 4. godinu uzastopno u Denveru. Bez sumnje jedna od najvećih prevara decenije u NBA bice ako i ove godine uzme MVP.
NNN NNN 10:01 28.01.2024

Re: Dončić

Gledam opet kako su skrajnuli Embida da se ne pojavi ni 4. godinu uzastopno u Denveru. Bez sumnje jedna od najvećih prevara decenije u NBA bice ako i ove godine uzme MVP.
Bukvalno najava utakmice, Jokić vs Embid, vidim (konačno) dolazi na utakmicu i navodno posle zagrevanja osetio nelagodnost...
uglavnom, ima fore da propusti još samo 6 utakmica do kraja sezone ili ispada iz trke i formalno.
svarog svarog 13:29 28.01.2024

Re: Dončić

posle prošle godine ne vidim način da on dobije MVP, šta god uradio do kraja sezone
svarog svarog 10:42 27.01.2024

NFL

Kako vam deluju finala konferencija?

Čini se da '49 izraziti favoriti, ali utakmica protiv Grin Beja je baš ostavila gorak ukus. Da li je to samo trenutna forma, izostanak Diba ili nešto drugo, tek meni se čini da bi Detroit (koji od 1952. nije imao dve vezane pobede u plejofu :) mogao da učini meč dosta zanimljivijim nego što se očekuje.

U drugom finalu bi Rejvensi bili potpuni favoriti samo da ne igraju protiv Čifsa. I to ne zato šro Čifsi igraju posebno dobro, nego zato što su tu Mahoms, Kelsi i Endi Rid i kakva god je situacija čovek ne može da se kladi protiv njih.
S druge strane Baltimor igra vrhunsku sezonu i što je posebno dobro za njih, odbrana dominira, jer poznato je da Lamar ume da stane u plejofu. Ovo verujem da će biti tvrda utakmica, sa malo poena i pobednik se odlučuje u poslednjem drajvu.
NNN NNN 13:12 27.01.2024

Re: NFL

Ne znam, mislim najlepša stvar kod NFL-a je što je nepredvidiv

Sve što si rekao stoji.
Ja ću sigurno da navijam za Čifse kao i poslednjih već desetak godina, ali već sam više puta rekao da mi ne deljuju ni približno ubedljivo kao prethodnih nekoliko sezona, doduše, ako neko može baš da bljesne to su oni.

U drugom polufinalu slična priča, 49si jesu favoriti, ali Detroit je baš "kliknuo" ove sezone, oni su neko večiti autsajderi, a lično su mi privukli pažnju kada su u čini mi se 2. kolu pobedili Čifse (koji su jedina ekipa koju sam ove sezone stvarno ispratio, što reče Doks nikad manje nisam gledao NFL + što od ove sezone prenosi Arena, pa imaju i multiprenos, doduše plejof standarno gledam)

Inače ima jedan Looney tunes crtani Duško Dugouško sa Simom Strahotom (ili su to Dača i Gonzales, to mi nekako više ima smisla, ono kada se vremeplovom vrate u stari Rim ) kada se u nekoj areni krljaju sa nekim lavovima, pa narator kaže "neporaženi lavavi iz Detroita", naravno kao klinac nisam kapirao foru, tj. nisam imao pojma na šta se odnosi, a sada stvarno stvarno neporaženi :)
svarog svarog 15:00 27.01.2024

Re: NFL

Ne znam, mislim najlepša stvar kod NFL-a je što je nepredvidiv


to zato što nisi pročitao scenario
NNN NNN 22:39 27.01.2024

Re: NFL

to zato što nisi pročitao scenario
Majstori su kada je zabava u pitanju, ono je vrhunski džingl (čak je i mama Kelsi dobila ulogu), sad jedva čekam SuperBoul da vidim šta su to smislili
NNN NNN 12:53 27.01.2024

Australian Open

Sabalenka očekivano pobedila 6:3 6:2 a rezultat je čak i ubedljiviji nego što je stvarno bilo na terenu, imala je i Kineskinja svoje šanse i nije je baš "pojela" Beloruskinja kao što se čini, ali razlika u klasi je ipak bila očigledna.
Drago mi je što je Arina odbranila titulu.
NNN NNN 13:49 27.01.2024

Re: Australian Open

Rohan Bopana (u paru sa Metju Ebdenom) stigao do svoje prve Gren Slem titule u muškom dublu!

U svojoj 44. godini će po prvi put u karijeri biti 1. dubl teniser sveta!

Bukvalno hodajući znak "verujte u svoje snove"



NNN NNN 14:40 28.01.2024

Re: Australian Open

Siner pobedio Medvedeva posla 0:2 u setovima!!!
Nisma gledao, otišao sam da spavam posle prva dva seta , a Rus je toliko "mleo" Sinera (imao je ukupno 11 brejk-lopti u prva 2 seta, da je delovalno kao da će meč biti prilično jednostran), a kad sam se probudio i pogledao rezultat prilično sam se iznenadio, jer sam i pre meča očekivao da Medo dobije odličnog Sinera.
U oba seta je rezultatski bilo prilično mirno i bez brejkova do 5:4 kada Medvedev servira za ostanak (čak je u oba slučaja imao 40:30), a onda popušta očigledno psihički i gubi setove! U odlučujućem setu "momentum" je već bio skroz na strani Tirolca.
Inače sad gledam statistiku, Siner je u 4. setu ubacivao 1. servis samo 46% ali je na drugom setvisu uzeo 11/15 poena! (relano ima jake živce, a Medvedev se opet usr'o!)
Svaka čast Sineru, sad vidim da je postao tek 3. koji je pobedio 3 top 5 tenisera na putu do Gren Slem titule.
alselone alselone 14:49 28.01.2024

Re: Australian Open

A ja sam obrnuto. Krenuo da gledam od 2:0. Reko, e baš sam se kasno uključio, neću pogledati ni pola sa meča. Kad ono...

Siner je nice guy, i drago mi je da je pobedio ali mi nešto ne ide u glavu. Kako sa takvom građom može biti toliko dobar?
NNN NNN 15:05 28.01.2024

Re: Australian Open

Medvedev se opet usr'o
Što nisam očekivao,
jer u polufinalu je imao 0:2 protiv Zvereva i u TB uspeo da osvoji setove, posebno u 4. kada je Zverev imao 5:4 i servise (doduše tu je Medvedev imao baš mnogo sreće prilikom riterna)...
Siner posle Dejvis kupa uzima i AO, baš me interesuje koliko će biti dobar u nastavku sezone.

docsumann docsumann 15:14 28.01.2024

Re: Australian Open

Siner posle Dejvis kupa uzima AO, baš me interesuje koliko će biti dobar u nastavku sezone.


podsjeća na Novakov proboj 2010/2011.

predviđam mu ne samo dobru sezonu, već i karijeru, jer mislim da se kao igrač izgrađivao i usavršavao temeljno i postepeno. nije bio bum-zvijezda kao Alkaraz, već je sazrijevao sporije, korak po korak.
vjerujem da će ga to učiniti i konzistentnijim i dugovječnijim og sličnih mladih nada koje su se pojavljivale zadnju deceniju i po - dvije
NNN NNN 17:47 28.01.2024

Re: Australian Open

Gazzetta o Jannik-u Sinner-u.
- Bio sjajan skijaš pre odlaska na tenisku akademiju. (poznato?)
- nije znao italijanski do 14. god
- Roditeljima rekli da neće imati dece. Usvojili Marka, koji je rodjen u Rusiji
- 2 god kasnije saznali su da će prirodnim putem dobiti Jannik-a
NNN NNN 17:59 28.01.2024

Re: Australian Open

Kako sa takvom građom može biti toliko dobar?
Ovo je pitanje za Doksa (još bolje bi bilo kada bi Džedaj video, pa da odgovori)
Siner je iste visine i težine kao Đoković, realno sav je žilav i dosta pokretljiv, jeste da je Đoković nekako skladniji i razgibaniji (meni Siner deluje kao da ima krupnije kosti od Đokovića i da je mršaviji), ali meni njegova građa ne deluje kao neki problem (generalno su teniseri u današnje vreme nekako tanki), mnogo veća misterija (kao što je Bene već potencirao) je kako neke teniserke koje su realno debele mogu da prave tako dobre rezultate (mislim kako se uopšte bave profesionalnim sportom sa takvom građom).
docsumann docsumann 18:22 28.01.2024

Re: Australian Open

Ovo je pitanje za Doksa (još bolje bi bilo kada bi Džedaj video, pa da odgovori)


džedaj je za te stvari ubjedljivo najmjerodavniji.

mojelaičko mišljenje, podržano iskustvom iz plivačkih sportova mi sugeriše da Siner ima lake kosti i brze reflekse.
sad to na suvom ne znači koliko i u vodi, al me podsjeća građom i kretanjem na neke vaterpolo igrače koji nisu imali izrazitu muskulatura, a strahovito su bili brzi i plovni (recimo Jelenić, od starijih igrača Stanko Zloković...) ono, baš te prevare na eye check, mada je Viktor bio visok 196-98(?)

eto, nije baš najublhedljivija analogija, al na to mi vuče

možda je košarka bolja za to, zbog slične "suvoće" igrališta, npr - Durant ili u NFL- Marshal Faulk . lik je bio najbolji raning bek u svoje vrijeme, dakle na poziciji gdje očekuješ nabildovanog terijera, a izgledao kao regular gaj


Черевићан Черевићан 12:55 27.01.2024

така тура

или.....iako nije u skladu sa našim željama

није...рекет 'тео....Г-дина Новака
Талијану богме срастао са руком,
усуд је тако.........овог пута.......хтео
сусрете се Првак Света....с'бруком

п.с.
понекад је (слабог дана)
и То славе...............мана
NNN NNN 13:16 27.01.2024

Re: така тура

Novakova najveća snaga je što i kad nema svoj dan ume da pobedi jakog protivnika
(ja sam prošlo jutro do samog kraja verovao u kakav ishod), ali lopta je okrugla
Hvala na javljanju
zoja444 zoja444 18:34 27.01.2024

pitanje

ko bi mogli biti oni batinasi sinoc u fantomkama i sa palicama? i sta da rade nesrecni slucajni prolaznici tada?
NNN NNN 22:46 27.01.2024

Re: pitanje

Nervira me što ih mnogi nazivaju "navijači Zvezde"*
ono su plaćeni huligani (i zna se ko ih i odakle plaća, a čim "odjednom" nema nigde policije na vidiku - potpuno je očigledno o čemu se radi, ali o tome nećemo jer je taj još pre neku godinu izjavio da država ne može da se bori protiv njih...)

Navijača zvezde ima na milione i bukvalno ni jedan ne bi uradio ništa što je ona stoka radila sinoć i kada već pominjem navijače Zvezde jedan upravo kuca ovaj komentar, a jedan je sinoć ubacio 73 poena u NBA utakmici, a ono divljaštvo nema nikave veze sa navijanjem za Zvezdu.
zoja444 zoja444 00:53 28.01.2024

Re: pitanje

istu recenicu sam napisala oko policije, pa sam je izbrisala. strah. ne razumem da uniformisani maskirani batinasi prebijaju neduzne gradjane. zbog sporta?!
NNN NNN 10:05 28.01.2024

Re: pitanje

Vest na B92
"Policija radi na rasvetljavanju..."
a samo je dovoljno da vide ko im je javio da se povuku
(verovatno isti onaj koji im je naredio i da ne intervenišu kada su "kompletni idioti" rušili u Savamali) i slučaj rešen,
ali parazitska policija ionako ne radi u interesu naroda, nego u interesu krupnog kriminala.
NNN NNN 16:55 28.01.2024

Ski letovi

Stefan Kraft je postao svetski prvak u letovima,
Velinger je 2.
Zajc je uzeo bronzu (imao lošju 3. seriju, a zbog vetra nije bilo 4. serije),
na prste mogu da se izbroje letovi od preko 230 metara,
a vredi pomenuti da je neki Ukrajinac uspeo da skoči 127 metara u stilu Edija Orla.
NNN NNN 16:59 28.01.2024

Re: Ski letovi

Danas su u ekipnom takmičenju Slovenci uzeli zlato, Austrijanci srebro, a Nemci bronzu.
NNN NNN 19:23 28.01.2024

Rukomet finale

Francuska - Danska PRODUŽECI!

Kakav rukomet, najluđe je što za Francuze još igra Nikola Karabatić,
Danci celu utakmicu vode gol - dva, Francuzi uspeju da preokrenu i povedu 5 minuta pred kraj, a onda legendarni Mikel Hansen daje gol za izjednačenje, pa u kontri 1 na 1 legendarni golam Landin brani, pa Hansen daje gol za vođstvo (10 godina niste pratili rukomet i uključite TV i vidite ove legende skoro pa imune na protok vremena, iako to nije realno, jer Karabatić ima epizodnu ulogu, Hansen se vratio posle zdravstvenih problema)
jovilim_e jovilim_e 19:34 28.01.2024

Re: Rukomet finale

NNN
Francuska - Danska PRODUŽECI!

Kakav rukomet, najluđe je što za Francuze još igra Nikola Karabatić,
Danci celu utakmicu vode gol - dva, Francuzi uspeju da preokrenu i povedu 5 minuta pred kraj, a onda legendarni Mikel Hansen daje gol za izjednačenje, pa u kontri 1 na 1 legendarni golam Landin brani, pa Hansen daje gol za vođstvo (10 godina niste pratili rukomet i uključite TV i vidite ove legende skoro pa imune na protok vremena, iako to nije realno, jer Karabatić ima epizodnu ulogu, Hansen se vratio posle zdravstvenih problema)

Koga to može da zanima kada nam je Nole pukao na Australian Openu?
NNN NNN 19:42 28.01.2024

Re: Rukomet finale

Francuska posle preokreta i produžetaka stiže do zlata!
Karabatiću je ovo 4. evropsko zlato, ima 4 svetska, a u Parizu će imati priliku da stigne i do 4. olimpijskog, na tom putu je najveća prepreka svetski šampion Danska i sve osim ovog finala bi bilo iznenađenje iako u rukometu su relativno male razlike, ipak presuđuje pobednički mentalitet. Hansen je sa 9 golova uspeo da pretekne Karabatića na 1. mestu u istoriji EP, ali mu je to slaba uteha za ovaj poraz u finalu.
NNN NNN 20:15 28.01.2024

Košarkaški derbi ABA lige

Zvezda na poluvremenu vodi 55:38, zbog produžetaka u rukometu sam propustio 1. četvrtinu,
meč za sad dosta podseća na onaj sa početka godine u Evroligi.
NNN NNN 22:08 28.01.2024

Re: Košarkaški derbi ABA lige

Baš je stvarno dosta podsećalo na EL derbi, samo što je tada Partizan na -9 na manje od dva minuta do kraja promašio šut za tri, a sad je pogodio, pa još jedna, pa penal završnica, pa ludilo, pa čak izjednačenje, pa 4 sekunde do kraja "Uzmi Jago ovo blago", pa Avramović šutira sa pola, pa čak da zamalo produžetak posle odbitka...
Uglavnom ipak zaslužena pobeda Zvezde 88:86, ali umalo da prokacka dobijenu utakmicu,
ovako su najverovatnije obezbedili prednost domaćeg terena u plejofu.
NNN NNN 22:10 28.01.2024

Re: Košarkaški derbi ABA lige

U nekom od prethodnih komentara sam pominjao jednog od globalno najpoznatijih Zvezdaša, evo ga brat ne propušta uz sve obaveze:
jovilim_e jovilim_e 07:46 29.01.2024

Re: Košarkaški derbi ABA lige

NNN
Baš je stvarno dosta podsećalo na EL derbi, samo što je tada Partizan na -9 na manje od dva minuta do kraja promašio šut za tri, a sad je pogodio, pa još jedna, pa penal završnica, pa ludilo, pa čak izjednačenje, pa 4 sekunde do kraja "Uzmi Jago ovo blago", pa Avramović šutira sa pola, pa čak da zamalo produžetak posle odbitka...
Uglavnom ipak zaslužena pobeda Zvezde 88:86, ali umalo da prokacka dobijenu utakmicu,
ovako su najverovatnije obezbedili prednost domaćeg terena u plejofu.

To koliko su sudije Zvezdi pomagale, ipak, nije normalno.
Sve diskutabilne situacije su presuđivane, bez izuzetka, na Zvezdinu korist.
vcucko vcucko 08:44 29.01.2024

Re: Košarkaški derbi ABA lige

NNN
Baš je stvarno dosta podsećalo na EL derbi, samo što je tada Partizan na -9 na manje od dva minuta do kraja promašio šut za tri, a sad je pogodio, pa još jedna, pa penal završnica, pa ludilo, pa čak izjednačenje, pa 4 sekunde do kraja "Uzmi Jago ovo blago", pa Avramović šutira sa pola, pa čak da zamalo produžetak posle odbitka...
Uglavnom ipak zaslužena pobeda Zvezde 88:86, ali umalo da prokacka dobijenu utakmicu,
ovako su najverovatnije obezbedili prednost domaćeg terena u plejofu.

Partizan svaku utakmicu počne u totalnom raspadu sistema. Ono u 5. minutu gubimo 15 razlike, tu negde damo i prve koševe. Pa ti posle stiži. Ne mogu da verujem da Žoc ne može da nađe startnu petorku koja će bar da otvori utakmicu u nekakvom egalu. Pa posle šta bude. Ovako Zvezda, koja u EL ne može da se sastavi sa pobedom i živi isključivo od trojki, celo prvo poluvreme igra kolce po našem reketu.

Panter kako igra ove sezone, da smo ga bar prodali letos i uzeli neku paru.
Opet, Pi-Džej dobar igrač, Kaminski dolazi sebi. Međutim Ledej ni senka od prošle godine, više misli na izmotavanje nego na koš.

Rešiće se sve u predstojeće tri utakmice u EL. Ako dobijemo dve, možda do kraja i možemo do 6. mesta. Ako ne, jbga ili jesi ili nisi. Ići u plej-in pa u plej-of sa pozicije osmog, znači na Real, slaba vajda. To june je uteklo prošle godine, sa gotovog ražnja.

Doduše, juče naleteo slučajno na nekoj Areni, Gran Kanarija ubi Reala, bilo 30 razlike dva minuta do kraja pa na kraju 23. Znači odraše ih. Videćemo.
NNN NNN 22:42 28.01.2024

NFL finala konferancija

Kao što se rukomet odužio, pa sam propustio 1. četvrtinu košarke, tako se i košarka (standardno) odužila, meč je trajao oko 2 i po sata! ...iz tog razloga sam propustio 1. četvrtinu američkog fudbala, ali ono što je bitno je da posle 1. poluvremena Čifsi vode u Baltimoru 17:7 (Mahoms je opet bacio tačdaun pas za Kelsija), ipak ovde ima još mnooogo da se igra, iako mi je rezultat iznad očekivanja, pošto sam nekoliko puta gledao KCC kako "nestaje" u 2. poluvremenu, i dalje mi je strepnja velika, ali nada je vrlo živa.
NNN NNN 01:25 29.01.2024

Re: NFL finala konferancija

Čifsi prošli u Super Boul, svoj 4. od poslednjih 5!
"Čuvali su rezultat" u 2. poluvremenu, a ono izbijanje lopte za fambl u end zoni na samom početku poslednje četvrtine je potez ne utakmice nego dosadašnjeg plejofa!
NNN NNN 01:30 29.01.2024

Re: NFL finala konferancija

U 2. konferencijskom finalu Detroit krenuo silno i poveo 14:0 iskoristio prva dva poseda, SF smanjio na 14:7, ipak mislim da ću morati da spavam, sutra je radni dan, ali do poluvremena ću sigurno da ispratim...
Iako je SF i dalje favorit, Lavovi mi deluju nekako kompaktno, u poslednje vreme su se vrteli i neki klipovi iz svlačionice, imaju dobru atmosferu, a to što su generalno gubitnička franšiza (i što je sam grad ozbiljno prs'o) im daje neku dodatnu motivaciju (uhvatio sam sebe da baš navijam da uđu u SB).
docsumann docsumann 10:48 29.01.2024

Re: NFL finala konferancija

ja legoh sinoć prije 10, a jutros odgledah hajlajtse.

Lavovi su se borili lavovski, al su 49ersi na kvalitet uspjeli da izvuku preokret u drugom dijelu.
ko spomenu plejof Lamara, baš taj je sinoć izašao na teren u Baltimoru.

kod Čifsa se primjeti šampionski mentalitet. s 3. titulom bi se ozvaničili kao posljednja (aktuelna) NFL dinastija, potonja je bila ona Petriotsa iz ere Beliček-Brejdi.

NNN NNN 18:50 29.01.2024

Re: NFL finala konferancija

Gleado sam prvo poluvreme i Lavovi vodili 24:7 iako me iskustvo naučilo da sve može da se preokrene, a juče takav dan bio, nisam mislio da će 49ersi da se izvuku i jutros prvo pogledam na telefonu rezultat i vidim da su bili napravili seriju 27:0,
koliko god da je SF dobar, Detroit baš nekako nije odavao utisak kao ekipa koja može toliko da padne, ali opet smo dobili dve možda najkvalitetnije ekipe u SB.
(ja sam očekivao iz NFC pre Filadeflju ili Dalas, ali oni su toliko sramotno pukli, posebno me Orlovi razočarali jer su pre tog pucanja na prvo koraku imali katastrofalnu završnicu sezone i poklonili su 1. mesto, ali opet gledam tih nekoliko poslednjih utakmica su igrali portiv Dalasa dva puta (ok ista divizija), Čifsa, 49-ersa, Bafala...)
svarog svarog 19:30 29.01.2024

Re: NFL finala konferancija

Tačno se vidi iskustvo i igraca i trenera. Kanzas je uspeo da zakljuca 10 razlike, a Detroit nije uspeo ni 17. Ako lavovi bar upola ponove prosli a i pretprosli draft mogli bi da ih sledeće sezone opet gledamo daleko u zavrsnici.
Inace cifsi su igrali bas dosta oslabljeni, bez najboljeg igrača ofanzivne linije i vrhunskog lajnbekera bez kog su ostali bukvalno uoči meča.
A i ja sam propustio zbog košarke prvu četvrtinu i otprilike sve tačdaune :)
NNN NNN 19:38 29.01.2024

Re: NFL finala konferancija

Inače Detroit je jedna od retkih ekipa koja nikada nije bila u Super Boulu, evo i sada su bili za otprilike jednu četvrtinu kratki.
NNN NNN 19:43 29.01.2024

Re: NFL finala konferancija

Ako lavovi bar upola ponove prosli a i pretprosli draft mogli bi da ih sledeće sezone opet gledamo daleko u zavrsnici.
Oni su "eksplodirali" ove sezone, a relano je očekivati da im ovogodišnji rukiji (i sofmori) budu bolji u sledećoj sezoni (sezonama).
Pošto mnogo više pratim NBA, malo me podsećaju na Oklahomu, gomila mladih igrača (koji su samo pre dve sezone služili za sprdnju i nabijanje koš-razlike) sada je mnogo napredovala + su prepuni pikova u narednim sezonama, tako da je za očekivati da budu još bolji u bliskoj budućnosti.
svarog svarog 20:01 29.01.2024

Re: NFL finala konferancija

Da, plus sto gm radi dobar posao. Dali su odličnog TE u Minesotu i onda draftovali jos boljeg, pa pošalju proslogodisnjeg ruki rb u Filu, a draftuju opet jos boljeg. Četiri ovogodišnja rukija se pominju u priči za oroy i droy.
Tanki su u sekondariju i naravno qb je limitiran. Mada mislim da su se opredelili da naprave dobru ekipu da moze da igra i sa prosečnim qb. Kao na primer SF
niccolo niccolo 13:18 29.01.2024

Ništa nisam gledao

ceo vikend...ali kapiram da ništa posebno nisam ni propustio. Doduše, kakva je situacija u NFL?

Edit: Bolje da sam prvo čitao komentare, pre nego što sam uzeo da pišem. Ali, blogeri ne čitaju komentare...
NNN NNN 22:56 30.01.2024

Evroliga

Zvezda konačno pobedila (Velensiju i to prilično ubedljivo 82:64 - Nedović blistao sa 27 poena, kad je zdrav i u elementu nema mu ravnog u Evropi, samo što se tako nešto dešava tek nekoliko puta u sezoni)
Ove nedelje je opet duplo kolo, pa će da bude malo ložnje oko basketa.
NNN NNN 22:59 30.01.2024

NBA

Jokić standardno tripl dabl u pobedi protiv Milvokija.
Sledeće noći gostuju u Oklahomi, bilo bi dobro da ovu seriju teških utakmica završe trijumfalno, jer ipak su oni sada ekipa sa šampionskim mentalitetom.
bene_geserit bene_geserit 06:05 31.01.2024

Re: NBA

bilo bi dobro da ovu seriju teških utakmica završe trijumfalno, jer ipak su oni sada ekipa sa šampionskim mentalitetom.

Da od sledećih 6, 4 su baš teške i još 2 sa Portlandom kod kuće. Gostovanja Oklahomi, Milvokiju, Sakramentu i Lejkersima - svi ti timovi imaju daleko bolji skor kod kuće nego Denver u gostima, realna bi bila jedna pobeda u 4 meča ali ko zna možda pozitivno iznenade.
jovilim_e jovilim_e 07:33 31.01.2024

Re: NBA

NNN
Jokić standardno tripl dabl u pobedi protiv Milvokija.
Sledeće noći gostuju u Oklahomi, bilo bi dobro da ovu seriju teških utakmica završe trijumfalno, jer ipak su oni sada ekipa sa šampionskim mentalitetom.

Jedan je Jokić!
niccolo niccolo 13:25 31.01.2024

Od gluposti

da pomenemo da je Marija Vuković iz nepoznatnih razloga onaj cg grb nazvala kokoškom, pa su tamo svi poludeli...pa se onda ona izvinjavala, ali ima onih koji su zaboravili da je do juče bila najnajnaj pa i dalje kenjaju...
jovilim_e jovilim_e 13:56 31.01.2024

Re: Od gluposti

niccolo
da pomenemo da je Marija Vuković iz nepoznatnih razloga onaj cg grb nazvala kokoškom, pa su tamo svi poludeli...pa se onda ona izvinjavala, ali ima onih koji su zaboravili da je do juče bila najnajnaj pa i dalje kenjaju...

Ko je Marija Vuković?
niccolo niccolo 19:50 31.01.2024

Re: Od gluposti

Pa ona što je uzela srebro ispred Angeline Topić na Evropskom prvenstvu.
NNN NNN 22:38 31.01.2024

Re: Od gluposti

Ali jeste nekako smešno što je rekla kokoška, kad se zna da kokoške nisu dvoglave nego orlovi
niccolo niccolo 12:33 01.02.2024

Re: Od gluposti

Ma ja to racionalno mogu da objasnim samo ako je htela da ispadne duhovita pa joj nije uspelo...
NNN NNN 00:45 02.02.2024

Dejvis kup

Naši igraju protiv Slovačke,
koliko vidim igraju Kecmanović (od 15h) i Lajović posle,
očekivao sam pre Đerea, jer mislim da će da se igra na šljaci, mada je Kecmanović bio dosta dobar na AO

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana