Sport

AO - 2. nedelja

NNN RSS / 22.01.2023. u 22:30
Nekako smo se dokotrljali do 2. nedelje, a u prvoj je bila baš neobično velika "seča favorita". U ovakvoj konstelaciji (a i bilo kojoj) da je Novak potpuno fit ne bi se dovodilo u pitanje dokle može da stigne. Đokovića muči povreda zadnje lože još od polufinala Adelejda i za sada odlično krstari kroz to uz sva ograničenja u kretanju koje ima. Njegovi navijači (a i on sam, logično) se nadaju da će da se ponovi turnir ovde od pre dve godine kada je uprkos pucanju mišića u 3. kolu uspeo da stigne do trofeja (a da neće da se desi kao na US Openu 2019. kada se mučio s povredom, pa odustao u 4. kolu). Upravo u 4. kolu (sa početkom od 09h po našem vremenu) igra protiv domaćeg "Brzog Gonzalesa" Aleksa de Minora, igrača koji važi za možda i najbržeg na turu, uz to Novak u ovom meču verovatno neće imati prednost "domaćeg terena". Pobednik ovog meča u četvrtfinalu ide na pobednika meča između Rubljova i Runea (nema više lakih protivnika). 
1713259_1.jpg?r=1671798771833 
U poslednjoj četvrtini žreb se otvorio Bautisti Agutu koji na svom putu do eventualnog polufinala ima trojicu Amerikanaca "nenosilaca", tim pre je šteta što je Endi Mari ispao posle više od 14 sati tenisa u prva tri kola (nekada mu je toliko trebalo za polufinale, a možda čak i finale ovde), ali raduje da se vratio tenisu na ozbiljnom nivou - kaže da je pre dva dana slučajno naleteo na lekara koji mu je 2017. rekao da može da mu se sredi kuk, ali da nikada više neće moći da se bavi profesionalno sportom, verujem da taj susret i nije bio toliko slučajan sa Marijeve strane :D
U gornjoj polovini žreba je samo Cicipas preživeo (i to jedva se povratio protiv Sinera jutros) i u četvrtfinalu će igrati protiv mladog Čeha Lehečke (koji je pre dva meseca igrao finale turnira NextGen, a pre toga je bio prilično nepoznat). Drugi četvrtfinalni par je Hačnov - Korda, obojica su bili dosta dobri, samo je češki Amerikanac (sin pobednika ovog turnira od pre četvrt veka) imao prilično zvučnije protivnike. 
Preostaje nam da se nadamo da će Novak za početak biti jači od povrede, a u tom slučaju će se sa protivnicima već nekako snaći. 

Od ostalih sportova NFL je stigao do divizijskih utakmica u plej-ofu, trenutno u prvom poluvremenu Sinsinati po mećavi vodi u Bafalu i pobedika čekaju Čifsi u konferncijskm finalu, a Iglsi čekaju pobednika meča San Francisko - Dalas.
 
U toku je i svetsko prvenstvo u rukometu, mi smo izduvali za četvrtfinale, ali smo odigrali skroz pristojno, a protiv Nemačke na startu je nedostajalo i malo sreće, tako da iz naše grupe dalje idu Nemci i Norvežani. 
 
U NBA Jokićev Denver trenutno vodi na Zapadu i stvarno deluje kao da igraju sve bolje, a u toku  nedelje će imati nekoliko teških gostovanja, pa ćemo videti kako će se držati.
 
Evroliga nikad neizvesnija, naši grizu za top 8 
 
Klupski fudbal se vraća u redovne tokove posle Mundijala, u najjačim ligama su se lideri osamili na vrhu, ali i dalje ima još dosta da se igra.
 
 
(opširnije u komentarima...) 



Komentari (87)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

solo solo 23:20 22.01.2023

.


Život je lep!

Черевићан Черевићан 00:22 23.01.2023

на ваги

или , nikad neizvesnijе

сад на половини........... почиње нам јед
исчек је ...један ......уз вишак проблема,
кандидата за победу ...има богме више
нама искључивим.... ипак ....једна шема
NNN NNN 19:04 23.01.2023

Re: на ваги

један

softelectronics_e softelectronics_e 09:03 23.01.2023

Uhhhh!

Rubljov dobi Runea u tajbrejku 5. seta, u kome je Rune poveo sa 5 : 0, pa izgubio sa 9 : 11.
NNN NNN 19:08 23.01.2023

Re: Uhhhh!

Lud meč, naročito poslednji set, ali još u 4. je delovalo kao da je mladi Danac usppeo da "uđe u glavu" Rusu!
Onda ona završnica gde je Rubljov prvo poklanjao, pa se vraćao, pa onda u samom finišu supertaj-brejka prvo onaj poen kad je dva puta loptica zakačila liniju, pa onda propušten zicer na prvoj meč-lopti, pa onda poslednji poen od vrha mreže!
Mislim da je Rubljov bio bolji (ako bi se pogledala statistika izgledalo bi kao da je odrao protivnika!?), ali malo je nedostajalo da mu Rune ukrade meč (zapravo ga je biio ukrao i na kraju ispustio).
softelectronics_e softelectronics_e 12:09 23.01.2023

Jedan je Nolo!

Dobi Nolo u tri laka seta.
NNN NNN 19:11 23.01.2023

Re: Jedan je Nolo!

Ja sam oduševljan kako je Novak izgledao na terenu, delovalo je kao da nema nikakvih problema.
niccolo niccolo 20:28 23.01.2023

Re: Jedan je Nolo!

Courier: 'I'm not gonna ask you how you beat him so convincingly, I'm gonna ask you *why* you beat him so convincingly'

Djokovic [pauses, smirks]: 'Because I wanted to'

solo solo 12:13 23.01.2023

.



Australijski klokan dobio expresno po pičci.

Sad se smej!

Gazi Nole do kraja.

NNN NNN 19:14 23.01.2023

Re: .

Što je najluđe baš za de Minora postoje glasine da je lažirao vakcinalni status!
Možda je ovde probao "drž'te lopova" taktiku, ali se o njemu u tom kontekstu nije ni približno govorilo kao o Novaku, najverovatnije jer je de Minor minoran
bene_geserit bene_geserit 01:38 24.01.2023

Re: .

Ovo protiv De Minour-a je bilo ko sa detetom da igra.
Nije mi jasno zbog čega se ljudi kao De Minour bave tenisom, kad evidentno nema fizikalije za vrhunski sport, udara loptu ko devojčica.
bene_geserit bene_geserit 08:27 24.01.2023

Re: .

Pogledao sam Rybakina - Ostapenko, prvi meč ženskog tenisa u poslednjih 10 godina bar za mene.
Iznenadio me kvalitet tenisa, bio je viši nego što sam očekivao.
Ona Ostapenko ugojila se ko prase, šteta vidi se da je bila ekstremno talentovana, ali ne može onako debela. U muškoj konkurenciji nema šanse da se tako ugojiš pa da igraš na vrhunskom nivou.

NNN NNN 19:33 23.01.2023

NFL

Bafalo - Sinsinati totalno razočarenje od utakmice, mislim Sinsi je bio skroz na očekivanom nivou, ali su Bilsi bili potpuno u kontraritmu, sve što je moglo i kad god je moglo (u najgorim trenucima po njih) su uspeli da zaseru, verovatno najgora utakmica sezone za njih, a najvažnija.

Sa druge strane San Francisko - Dalas skroz druga priča (izdržao sam da gledam prvo poluvreme).

Na kraju u konferencijska finala su se plasirale objektivno 4 najjače ekipe lige.
"Na papiru" su domaćini blagi favoriti u oba susreta, ali to je tek u NFL-u neizvesno, posebno što je npr. Sinsinati u poslednjih praktično godinu dana sva tri puta dobio Čifse u vrlo uzbudljivim utakmicama minimalnom razlikom, tako da imaju značajnu psihološku prednost.
Ja i dalje navijam za Čifse, a posebno bi lepo bilo gledati u finalu dudari brat na brata, ne zna se ko je bolji na svojoj poziciji, obojica već imaju titule.
svarog svarog 19:52 23.01.2023

Re: NFL

Kelce Bowl

Ja sam očekivao pobedu Sinsija ali nisam očekivao da faktički rezervna OL Sinsija razbije defanzivnu liniju Bilsa i to posebno na trčanjima.
Osim toga, Dabol, sadašnji trener Džajantsa a prošle godine ofanzivni koordinator Bilsa je izgleda mađioničar.
Od Alena je napravio vrhunskog QB i prvu sezonu bez njega Alen gubi gomilu lopti i donosi loše odluke. Ipak ono mučenje protiv Majamija nije bilo slučajno.
Alen ove sezone deluje kao da njegove fizikalije znatno prevazilaze njegovo čitanje igre. Nasuprot Džoa Buroa (koji je po meni rame uz rame sa Mahomsom na vrhu NFL) i koji po sigurnosti koju emituje podseća na Brejdija.

SF - Fila će biti neviđen sudar titana na liniji. Juče je Trent Vilijams dozvolio Parsonsu od 15 duela samo jedan pritisak na qb.

S druge strane, Sinsi - Kanzas je duel kvoterbekova, veštine, dovitljivosti,
docsumann docsumann 20:21 23.01.2023

Re: NFL

SF - Fila će biti neviđen sudar titana na liniji. Juče je Trent Vilijams dozvolio Parsonsu od 15 duela samo jedan pritisak na qb.


to će biti spektakl.

već na ovoj utakmici sa Kubojsima sve je prštalo od fizikalija. Trent je No1 na svojoj poziocijio, al Iglsi prave pritisak sa svih strana.
nevjerovatno da jedna ekipa ima i najbolju o-liniju i najdominantniju D-liniju (malo su kubirili sa zaustavljanjem trčanja tokom sezone, al su s protiv Džajantsa izgledali neprobojno).



svarog svarog 13:27 24.01.2023

Re: NFL

Mislim da SF ima prednost u lajnbekerskoj liniji i sto se tice trčanja, posebno Hurtsa i sto se tiče pokrivanja pasa.
Takođe prednost SF u napadu je nestvaran broj jardi posle hvatanja koje prave CMC, Dibo i Kitl.

S druge strane, ako bi OL Iglsa mogla da spreči pritisak na Hurtsa kao do sada i da mu po 5-6 sekundi da baci loptu, malo tanji sekondari SF tesko da ce moci da se izbori sa AJ Braunom i Devontom Adamsom. Opet ni defanzivna linija SF nije za potcenjivanje.

A i videćemo kako se mladi Prdi bori sa pravim pritiskom, kakv nije imao u svojoj kratkoj karijeri

Ali kada su ovako jaki i protivnici slične snage, mozda i najviše odlučuje taktika.
Sećaš se prošle godine kad su Titansi cak 9 puta sekovali Buroua, i opet izgubili i pored neverovatne dominacije OL
docsumann docsumann 14:48 24.01.2023

Re: NFL

ne treba zaboraviti ni Hrtsove liderske sposobnosti. kad je on na terenu kompletan tim Iglsa igra sa silnim samopouzdanjem. nevjerovatno je kako svi u Fili vjeruju svom qb-u.
a i objektivno samo je Mahoms imao bolju sezonu po MVP kriterijumima.

CMC, Dibo i Kitl.


super napad (vjerovatno najpotentniji u NFL, danas). CMC i Dibo su polivalentne ubice, svako na svoj način.
no, vjerujem da će i odbrana Iglsa biti na visini baš kao što je bila protiv Džajantsa.

baš sam juče gledao kako je Mailata odigrao svoju prvu tekmu protiv SF-a, koji je imao manje više isti, moćni, pas raš.
nevjerovatno kako se dobro nosio sa Bozom, samo jedna greška (koja i nije potpuno njegova, jer je nastao opšti haos u džepu koji je kolapsirao)


docsumann docsumann 14:59 24.01.2023

Re: NFL

ne treba zaboraviti ni Hrtsove liderske sposobnosti. kad je on na terenu kompletan tim Iglsa igra sa silnim samopouzdanjem. nevjerovatno je koliko svi u Fili vjeruju svom qb-u.
a i objektivno samo je Mahoms imao bolju sezonu po MVP kriterijumima.

CMC, Dibo i Kitl.


super napad. vjerovatno najpotentniji u NFL, danas. CMC i Dibo su polivalentne ubice, svako na svoj način, a Kitl najbolji tajt end nakon Kelsija (s tim što je bolji bloker)
no, vjerujem da će i odbrana Iglsa biti na visini baš kao što je bila protiv Džajantsa.

baš sam juče gledao kako je Mailata odigrao svoju prvu tekmu protiv SF-a, koji je tada imao manje više isti, moćni, pas raš.
nevjerovatno kako se dobro nosio sa Bozom, samo jedna greška (koja i nije potpuno njegova, jer je nastao opšti haos u džepu koji je kolapsirao)


o-linija Iglsa (prva petorka) ima tri Pro Bowl igrača ove godine (Kelsi, Džonson, Dikerson), a realno je i Mailata zaslužio poziv.
bukvalno samo Seumalo (desni gard) nije Pro Bowl kalibar, iako bi igrao u prvoj postavi u 90% timova lige.
centar i desni tekl su im najbolji u čitavoj ligi, a lijevi tekl (Mailata) se bori za mjesto No2 na poziciji lijevog tekla (Trent je ipak još uvijek neprikosnopven)


docsumann docsumann 15:05 24.01.2023

Re: NFL

Sećaš se prošle godine kad su Titansi cak 9 puta sekovali Buroua, i opet izgubili i pored neverovatne dominacije OL


OL Bengalsa je izgledala kao skupina amatera prošle godine. zbog nje su izgubili i Super Bowl.
ove godine to je druga priča...
svarog svarog 16:52 24.01.2023

Re: NFL

Pa da, a opet došli do SB.
Tako da dobrom taktikom može da se premosti i manjak na liniji ako se ima drugih resursa
docsumann docsumann 17:50 24.01.2023

Fili Krisms Spešl




nastupaju: Kelsi, Dikerson, Mailata

kako se snimao album...

docsumann docsumann 07:12 25.01.2023

Re: Fili Krisms Spešl

za Čarlija...ako želi da se uputi malo dublje u taktičke šeme, kako se raning beku otvara koridor sa sedam blokova u istom trenutku (6:28) i slične budalaštine

softelectronics_e softelectronics_e 07:32 25.01.2023

Re: Fili Krisms Spešl

docsumann
za Čarlija...ako želi da se uputi malo dublje u taktičke šeme, kako se raning beku otvara koridor sa sedam blokova u istom trenutku i slične budalaštine


Pričaš o onom tzv. sportu, tj. smešnom rvanju u jurcanju za tzv. loptom.
U kojoj se igrači par minuta zagrljeni nešto dogovaraju, onda 6 sekundi traje neka trka, potom sudija stane i gledajući u kameru melje nešto nekoliko minuta.
Jebote, igra u kojoj je najmanja efektivnost potrošenog vremena.
docsumann docsumann 08:08 25.01.2023

Re: Fili Krisms Spešl

Jebote, igra u kojoj je najmanja efektivnost potrošenog vremena.


ja bih to definisao kao najviše akcije po jedinici aktivnog vremena
bene_geserit bene_geserit 08:53 25.01.2023

Re: Fili Krisms Spešl

igra u kojoj je najmanja efektivnost potrošenog vremena

Jesil ti gledao nekad bejzbol?
Ili karling.
OK, šalim se za kalring, to ionako nije sport.
softelectronics_e softelectronics_e 08:54 25.01.2023

Re: Fili Krisms Spešl

bene_geserit
igra u kojoj je najmanja efektivnost potrošenog vremena

Jesil ti gledao nekad bejzbol?
Ili karling.
OK, šalim se za kalring, to ionako nije sport.

Karling mi je omiljeni sport za uspavljivanje.
Karling i snuker.
Na TV setujem tajmer na 15 minuta, pronađem snuker (ili kada ima neko prvenstvo u karlingu) - i milina.
Zaspem kao bebica.
docsumann docsumann 09:05 28.01.2023

Re: Fili Krisms Spešl

dva sjajna finala konferencija NFL-a nas čekaju sutra.

što reče svarog, u duelu Iglsa i 49ers prštaće od fizikalija na liniji skrimidža, a u duelu između Čifsa i Bengalsa, imamćemo prevashodno relvoveraški obračun dvojice supertalentovanih mladih kvoterbekova.

opet, može se desti i posve obrnuti scenario da prvi duel riješe hvatači, a drugi dobar pas raš jedne od ekipa.

u NFL-u ništa nije garantovano. i greške su sastavni dio jednačine uspjeha..
svarog svarog 11:06 29.01.2023

Re: Fili Krisms Spešl

Jedva čekam. Kako ću sutra na posao bog zna.
Ali da ne bude zabune, sve 4 ekipe imaju odlične i odbrane i napade, samo su težišta malo drugačije raspoređena.
Recimo u napadu se Kanzas i Bengalsi oslanjaju vise na pas, a Fila i SF na trčanje.
Ali i Čifsi (u poslednje vreme) i Bengalsi (koji su Bilse razbili trčanjem) umeju da trče, kao sto i Hurts i Purdi umeju da bace vrhunske pasove.

Isto i odbrane Čifsa i Bengalsa nisu mnogo slabije, iako važe za napadačke ekipe.

Ovog vikenda videćemo najbolje sto ima NFL, samo da nas ne razočaraju utakmice
NNN NNN 19:42 23.01.2023

Rukometaši

Pobedili Nizozemsku i završili četvrtfinalnu grupu na 3. mestu.
Prvenstvo sveta završavamo na 11. mestu (a Slovenci zbog bolje gol-razlike na 10. idu u kvalifikacije za OI, ej, živote lutalico, ali valjda i dve najbolje sa EP koje se već nisu plasirale na OI preko SP će iči u Pariz, tako da još postoji šansa).

vcucko vcucko 20:59 24.01.2023

Re: Rukometaši

NNN
Pobedili Nizozemsku i završili četvrtfinalnu grupu na 3. mestu.
Prvenstvo sveta završavamo na 11. mestu (a Slovenci zbog bolje gol-razlike na 10. idu u kvalifikacije za OI, ej, živote lutalico, ali valjda i dve najbolje sa EP koje se već nisu plasirale na OI preko SP će iči u Pariz, tako da još postoji šansa).


Odlučilo je izgleda to što je u prvoj grupi, kad smo za gol pukli od Nemačke, branio samo Cupara i to loše. Tek kasnije je stigao ovaj debeljuca. Da je bio tu protiv Nemačke dobili bi ih, bez obzira na sve divljanje nemačkog golmana. Taman su odlučile dve-tri lopte.
NNN NNN 00:30 25.01.2023

Re: Rukometaši

za gol pukli od Nemačke, branio samo Cupara i to loše. Tek kasnije je stigao ovaj debeljuca. Da je bio tu protiv Nemačke dobili bi ih, bez obzira na sve divljanje nemačkog golmana. Taman su odlučile dve-tri lopte.

Negde sam naleteo da ga Nemci, tj. njegov klub iz Berlina nije nešto pustio odmah, nego sa par dana zakašnjenja, pa nije zbog toga branio na ovoj utakmici, možda mi se samo učinilo, jer ne želim da verujem da je takva zloupotreba moguća.
NNN NNN 00:24 26.01.2023

Re: Rukometaši

Imamo i polufinalne parove svetskog rukomentnog prvenstva, u petak će igrati
Francuska - Švedska i Danska - Španija (koja je u suludoj završnici protiv usranih Norvežana izborila prvo produžetak, pa posle i prolaz dalje).
softelectronics_e softelectronics_e 19:09 24.01.2023

Da, da!

Svaka čast braćo Srbi !

NNN NNN 01:06 25.01.2023

Četvrtfinale - 2. dan

Ono što nas svakako najviše interesuje (a generalno i teniski svet) je meč između Đokovića i Rubljova - ovo je jedini četvrtfinalni par u kome se sastaju žrebom projektovni nosioci, što najjednostvnije znači da su dobri i u formi. Đokovića je još desetak dana pred turnir mučila povreda zadnje lože koja ga je iscrpljivala i fizički i psihički (jer nikada nije tačno znao kada će da se aktivira), ali je do sada to dosta dobro hendlovao i ono što posebno raduje je što je rekao da u prethodnom meču protiv de Minora nije osećao nikakve probleme, pa je dodatno delovao poletno (kao Forest Gamp kad se oslobodi onih protieza za noge i potrči, poleti :)). Ukoliko bude mogao da igra na tom nivou biće očigledni favorit, mada je ovaj protivnik sve samo ne naivan, Rus je već par godina top 10 igrač i nema nekih mana u igri, a možda jedina mu je bila donekle nestabilnost, mada kako je preokrenuo 5. set i taj-brejk protiv Runea, ni na to se ne može mnogo računati.
Igrali su dva puta na tvrdoj podlozi - oba puta na Završnom turniru i Novak je oba puta bio na vrhunskom nivou, ako ga ne bude mučila povreda moći će da igra na dovoljno visokom nivou da pobedi do sada najtežeg protivnika sa druge strane mreže.
Meč će otvoriti večernji program na Rod Lejver areni oko 09:30 po našem vremenu.
Pobednika ovog meča će u polufinalu čekati pobednik američkog duela između Tomija Pola (koji je otprilike tačno 10 godina mlađi od Novaka i koji je već neko vreme oko 30. mesta na ATP listi, pa i nije neko iznenađenje da je uspeo da dogura dovde, već na prethodnom Vimbldonu je igrao u osmini) i Bena Šeltona (koji je najmlađi učesnik četvrtfinala i potpuno iznenađenje, do sada je od Gren Slemova učestvovao sam na prošlom US Openu i to sa vajld kartom, ali eto ga ovde živi san, već je donekle prevazišao svog oca koji je bio teniser, ali nikada nije stigao dalje od osmine finala nekog Gren Slema).
NNN NNN 18:11 25.01.2023

Re: Četvrtfinale - 2. dan

Pobedio Novak rezultatski vrlo ubedljivo 6:1 6:2 6:4
Generalno nije mnogo grešio, mada je meni u početku delovalo kao da su obojica prilično nervozni, možda je to bilo i zbog vetra, uglavnom Novak je uspeo ceo meč da sačuva svoj servis, nekoliko brejk lopti je upravo servisom spasao, a neke i odličnom igrom u polju (odbrana + kontranapad). Bio je Novak dosta agresivan o vrlo dobar na riternu, a generalno se nije u igri osetilo da ga muči mnogo povreda i delovao prilično fokusirano i rešeno da istera ovo do kraja kako treba. Uliva optimizam za nastavak.
NNN NNN 18:17 25.01.2023

Re: Četvrtfinale - 2. dan

U prethodnom četvrtfinalnom meču favorizovani Pol je pobedio talentovanog Šeltona 3:1
Malko sam uhvatio, generalno obojica su bili dobro raspoloženi, inače su u dobrim odnosima, a i postigli su najveće uspehe u dosadašnjoj karijeri. Pred Šeltonom bi mogla da bude svetla budućnost, videćemo kako će sada igrati kada je izašao na svetlost pozornice.
bene_geserit bene_geserit 19:08 25.01.2023

Re: Četvrtfinale - 2. dan

Pred Šeltonom bi mogla da bude svetla budućnost, videćemo kako će sada igrati kada je izašao na svetlost pozornice

Nisam ga gledao, jel taj ono američka škola tenisa servis i slabo šta drugo, ili ipak nešto više od toga?
Meni tu osim Korde slabo deluje da ima kompletnih igrača ...
NNN NNN 19:49 25.01.2023

Re: Četvrtfinale - 2. dan

Jeste, prilično klasično američki, ali je levoruk, pa možda to bude dodatno nezgodno protivnicima, a relativno je veliki i pokretan (neću da kažem "novi Sampras" ), mislim sve je to još na dugačkom štapu, a Korda jeste prilično kompletan, da se nije povredio imao bi realne šanse bar za polufinale.
Ja sam od Frica očekivao dosta više ovde, jer je bio dobar na Završnom turniru, a prošle godine je bio u 4. kolu AO i u četvrtfinalu Vimbldona i od kad se pojavio lagano ali sigurno napreduje i penje se na ATP listi, međutim ovde je baš podbacio.
NNN NNN 01:20 25.01.2023

NBA

Jokić je već par utakmica propustio zbog povrede zadnje lože,
on lično ne deluje kao neko ko je sklon povredama, ali ako neki naš Džoker mora da ima tu povredu, onda bolje da se on "žrtvuje za tim".
I za večeras mu je status trenutno questionable.
bene_geserit bene_geserit 04:39 25.01.2023

Re: NBA

I za večeras mu je status trenutno questionable

Ipak je igrao, ali je bio prosečan.
NNN NNN 17:55 25.01.2023

Re: NBA

bio prosečan
Ovo sam i ja primetio, bukvalno je imao ovosezonski prosek u svim segmentima:
25 poena (uz odličan procenat šuta) + 11 skokova + 10 asistencija
Uz to i dao koš za pobedu.
Ovo mu je četvrti uzastopni tripl dabl, inače koliko to njega ne interesuje govori i poslednja utakmica na kojoj nije imao tripl dabl imao je 21 + 18 + 9 i nije ni ulazio u poslednjoj četvrtini, jer nije bilo realne potrebe.
Spiridon Spiridon 11:10 25.01.2023

..

Nadal je smisljeno na vreme izbegao Novaka na AO ali zato ce se punom parom pripremati za US open znajuci da tamo nema Novaka.

Jbg. cilj ne bira sretstva.

Njemu je do kraja karijare bitno samo da ga Novak sto manje polupa i da eventualno ima vise slemova od Noleta.

Jedino na Rolangarosu nece bezati od Noleta.

Jako pickasta strategija ali za sada mu radi.
softelectronics_e softelectronics_e 12:29 25.01.2023

Re: ..

Spiridon
Nadal je smisljeno na vreme izbegao Novaka na AO ali zato ce se punom parom pripremati za US open znajuci da tamo nema Novaka.

Jbg. cilj ne bira sretstva.

Njemu je do kraja karijare bitno samo da ga Novak sto manje polupa i da eventualno ima vise slemova od Noleta.

Jedino na Rolangarosu nece bezati od Noleta.

Jako pickasta strategija ali za sada mu radi.

Daleko je US Open!
Tek posle Rolan Garosa i Vimbldona.
Ili si ti nešto pobrkao?
softelectronics_e softelectronics_e 12:30 25.01.2023

Da, da!

Reši Nolo Rubljova sa 3 : 0.
NNN NNN 20:53 25.01.2023

Polufinale - žene

Standardno na Gren Slemovima (od kad nema naših) počinjem da pratim ozbiljnije ženski deo turnira tek od polufinala
Dešavalo mi se par puta pred spavanje da uhvatim nešto malo ili kada čekam da počne Novak...
Uglavnom (nema Omege da primeti), ostale su samo igračice slovenskog porekla (a nije ni da je u četvrtfinalu bilo nešto šarenije, kao uostalom i u muškom delu turnira više-manje).
Prvi meč bi trebalo da bude zanimljiviji, igraju Gren Slem šampionke Azarenka i Ribakina.
Meni je Vika generalno ok, kada se pojavila me nerveralo što se mnogo dere, ali sam ipak staromodan i nekako navijam za nju.
Jedan od razloga je što je osvojila AO 2012. i 2013. isto kada i Novak pa zbog te asocijacije (doduše i Ribakina je osvojila Vimbldon 2022. isto kad i Novak) i volim "povratnice", a žena se i "ostvarila u ulozi majke", krljala se sa Serenom kada je ova bi(va)la na vrhuncu...

U drugom polufinalu je izraziti favorit još jedna Beloruskinja Sabalenka protiv Poljakinje Linet koja nikada nije bila ni u prvih 30 i ovo joj je ubedljivo najveći uspeh, dok sa druge strane ni Arina nikada nije do sada igrala u finalu Gren Slema (već je nekoliko puta gubila u polufinalima poslednje dve godine i ovo sada joj je velika šansa)
bene_geserit bene_geserit 06:26 26.01.2023

polemika

random Federerov fan, negde na internetu

As an ardent Fed fan, performances like this from the Djoker are what make me respect what the Fed did against him all the way up to the bitter end – with the 2020 AO SF being their last H2H match. Six years older than Djokovic and with at least three times more mileage in his legs when the Djoker made his breakthrough in 2011, it is quite remarkable how consistently Fed went toe to toe with the Djoker all through the 2010s, basically the "Djoko Decade".

In fact, in their last three matches (Wimby2019, WTF2019, AO2020), Fed wholly dominated two of them – Wimbledon 2019, WTF 2019 – somehow managing to lose the former (in a manner his fans might never fully recover from) but winning the latter in imperious fashion. (It's worth noting that the WTF 2019 match was a knockout match, with the World No.1 ranking on the line. Djoko losing meant Nadal finished as year-end number one.)

These days, everybody seems to want to talk about Djoko being able to find opponents' weakness(es) and hitting them there until they fall, but that was hardly ever the case in his matches against Fed, on any surface. (It's not exactly the case against Nadal either on clay, say, but Djoko most definitely has a strategy for Nadal on HCs, having won the last 9 matches without dropping a set!) Contrariwise, against Fed, Djoko relied much less on strategy and much more on grit. He knew he couldn't outdo the Fed in any area (expect perhaps the BH), so he played attritional tennis and waited for Fed to make mistakes or get nervous, both of which happened more and more as the Fed grew older, especially in 5-set matches. On the other hand, when the Fed held his nerve, he won more convincingly than anybody ever has against a determined and in-form Djoko (Cincy 2012 and 2015, Shanghai 2014, WTF 2019).

(By the way, I talk about Djoko not being able to outdo Fed because of the obvious change in Djoko's change in playstyle when facing the Fed. In the early years, say 2006 to about 2012, Djoko often played with variety against Fed, employing the dropshot, going to the net occasionally, trying to attack more often, etc. But once he realized he could never beat the greatest, most versatile, all-court attacking player in tennis history at his own game, he changed his approach and became the dour baseline attritionalist with the most sublime RoS in tennis history. It was a wise (if unsurprising) decision and brought him the required wins; but it also allowed us to see some of Fed's greatest attacking tennis, like in RG2011, Wimby2012, USO2015, and Wimby2019...except, of course, on BPs. *eyeroll* An exception to this might be AO2016, where a combo of the Fed playing average tennis and making UEs and the Djoko purring like a vintage car whose engine had just been oiled made the first two sets a blowout. That Fed managed to win the 3rd set is testament to his ability.)

Finally, here are some very interesting statistics in the Djoko-Fed H2H.

1. Across 50 matches of ND-RF, Djoko leads the H2H 27-23. However, Fed's points dominance (PD) = 1.02, games dominance (GD) = 1.01, total points won = 50.2%, total games won = 50.4%, total sets won = 50%. The losing player having all these "in-match stats" in his favour has got to be the only such anomaly in the game's history.

2. In Bof3 matches, the RF-ND H2H is 16-16 (played between 2006-2019). For these 32 matches, the in-match statistics for the Fed are: PD = 1.05; GD = 1.15; BP ratio = 1.05 (he even leads this against possibly the game's greatest returner...confirming my opinion that Fed's return is highly underrated, except of course on BPs, SPs, and MPs); total points won = 50.6%; games won = 51.5%; sets won = 52.6%. In short, the Fed leads the Djoker in every one of these categories , an astonishing feat.

3. On grass, Djoko leads the H2H 3-1, but the Fed's in-match statistics are PD = 1.04, GD = 1.19, total points won = 50.4%, total games won = 51%.

4. In the Wimby 2019 final, Fed had 67 winners, exclduing 27 aces, against the greatest RoS and baseliner outside of clay. Djoko, meanwhile, had a total of 54 winners, including aces. Truly remarkable yet completely unsurprising.

And having said all that, kudos to the Djoker on another relentless performance. I don't think I'll ever find his play exciting (though I've always enjoyed some his crosscourt FH angles and find his RoS astounding) and it'd be really great to see him challenged and beaten on HCs (after Fed, nobody besides Thiem has really challenged him), but I don't think it'll happen – unless Tsitsi wins his SFs in straights and plays Fed-style attacking tennis in the final. Indeed, Djoko overtaking Fed's Wimbledon record and going past 25 slams are both highly plausible. I don't begrudge him the latter but the former would have been near-impossible but for destiny and the "tennis gods" cruelly denying Fed a 9th Wimbledon.
bene_geserit bene_geserit 06:27 26.01.2023

Re: polemika

odgovor od strane random Đokovićevog fana


Respect to you, ardent Federer fan! But I must come back with arguments against your rather selective statistics and facts.

I'm a keen Djokovic fan, and I would be his fan even if he were not winning. I'm sure you would agree that fandom is based on a certain indefinable "chemistry" rather than on statistics, and that you would have been an ardent fan of The Great RF even if he hadn't won so many tournaments. But what you shouldn't do is be blind to the facts and statistics which don't glorify your man.

If you don't accept that emotional attachment (fandom) shouldn't be a selective filter on facts in a rational mind, then you might as well stop reading my post right here. However, if you believe that you can be objective and an ardent Federer fan, then please give my comments below fair consideration.

Age -
... is a double edged sword. One can be too young and inexperienced, as well as hampered by an ageing body. It's unfair to argue that Federer's record against Djokovic is disadvantaged by the fact that he is 6 years older than Djokovic, unless you also acknowledge that Djokovic's record against Federer in the early years of their overlap, was equally disadvantaged by his relative youth and inexperience. And - when we look at their head to head record, we can see that in the early years, Federer was winning against Djokovic, while in their latter matchups, Djookvic was winning against Federer. If you don't accept that fact, then I would ask you to explain why Federer didn't win his first major until he was 22 years old? Why was his record at majors so undistinguished from the age of 18 to the age 22? Could it be that he was gaining experience, honing his skills and physically maturing into tennis adulthood during those early years? And if Federer was still "cooking" in those early years, why not acknowledge that Djokovic was going through a similar maturing experience?

Yes, tennis players do mature to their best age at different rates, just look at Nadal and Becker (and many others) who were winning majors in their teens, but Djokovic and Federer were both slower starters:- it took Djokovic 4 years to win his 1st major, Federer took 5 years.

Personally, after each one had won their first major, they both stayed at their peak level for a very long time. Federer has exceptional longevity, and it looks as if Djokovic is following in Fed's footsteps as far as longevity is concerned. Although, Djokovic hasn't yet achieved the same longevity as Federer, he might achieve it, or he might not. Federer won every other major when he was 36 and 37 years old - that points to a very fit tennis player, and not to one hampered by old age. One could say the same for Djokovic now. In fact, rather than being disadvantaged by advancing years, I think that both tennis players continued to get better over time. Any loss of function (speed of reaction, slowness of recovery) was negligible by comparison to their increasing skills sets and the adjustments they made to their style of play and their choice of tournaments.

Therefore, you really cannot cite the 6 year age gap as being the reason why Djokovic's has a better record than Federer (which he does).

Points won vs. Matches won.
I must say, I had never heard anyone argue that Federer was a better tennis player than Djokovic because Federer won more points in their matches against each other, which Djokovic happened to win! The objective is to win a match, and not to win more games or more sets. There are lots of close matches in tennis where the player who won the match may very well have won fewer points in total - even fewer games! What matters is winning the match, and it would never have occurred to Federer that he must win more points even if he loses the match - all tennis players know that. So should their fans. The objective of every tennis player is to win the LAST point in the match. Winning key, pressure points is disproportionally important in tennis, so please don't use this argument again - it doesn't do justice to Federer, or to you as a tennis follower.

No strategy ... ?!?!
That was a shocking statement from you that Djokovic had no strategy against Federer. Djokovic's matches are all about strategy and tactics, whomever he plays in any match. The trouble is that tennis fans don't often look for it or know how to recognise it. It's hard to spot in Djokovic's game when playing against the best of the best, because he adapts very quickly or very well. Federer too often found the way to win, when not in top form, or when facing a particularly difficult opponent. Djokovic is excellent in mixing it up - and in the same match! If one approach isn't working, he'll quickly change it and keep trying until he finds what works. Djokovic customises his play to his opponent, the surface and the conditions, and he does it very quickly. A spontaneous scramble can yield results when the previous approach wasn't a winning one. Sometimes a planned approach works very well. One of my favourite plays some years ago was how Djokovic responded to Federer's SABR play, perhaps you remember it? SABR (aka Sneak Attack by Roger) was a tactic where Federer would serve to the side taking the opponent's body, eyes and attention away from the centre, and while the player was scrambling to reach and return the ball, Federer would have silently and imperceptibly run forward to the net, anticipating the return ball, which he would then volley and win the point. It worked pretty well on a lot of players. There was much speculation how Djokovic would respond to SABR - most commentators expected Djokovic to try to return the ball straight at Federer's body, which would have made Djokovic pretty unpopular with the crowds, even though it was a perfectly legitimate move (the objective being to win). Would Djokovic do it or not, was the debate. At one of their Wimbledon Final's, Roger tried it 4 times, and each time Djokovic won the point by doing a perfect lob over Federer's head! That was a planned move - Djokovic must have practiced it for hours beforehand. Federer didn't try that SABR move with Djokovic again, but - if it had been successful, I have no doubt that Djokovic would have changed his response PDQ.

By mixing up instinctive, risky shots, with classic expected responses, Djokovic often held Federer off balance. I recall those two Djokovic returns on match point in US Open semis / finals two years running, which turned around a losing match into a winning one for Djokovic. Kyrgios plays most of his shots like that, which makes him a very difficult and dangerous opponent. Your recollection of Djokovic's baseline play is highly selective - try and remember some of their other matches. One of my favourites was Djokovic's first ever win over Federer at Montreal Masters Finals 2007 - do watch it again, you'll see a different Djokovic from the one you described.

Djokovic is a master of strategy and tactics on the court, and what makes him the top player is the fact he has superb instinct to know when to change, to foresee a couple of moves ahead, and that he can actually execute what he intends (much of the time).

You made me laugh ...
... when you mentioned that Djokovic has a 3-1 H-to-H against Federer on grass, but failed to mention that Djokovic's 3 wins all came in Wimbledon Finals, with the one loss in Wimby semis in 2012. And then you argued that these wins didn't matter much because RF won more points and more games. However, Djokovic took three Wimbledon Trophies home, from those matches, to Federer's one (after beating Murray in the final).

I was surprised that you did not ...
.... argue that the overall H-to-H (27:23, or 28:23 if you include the WTF walkover when RF pulled out) is so close as to be statistically not significant. I would argue back that in 50 matches, 10% margin is rather significant, but I wouldn't argue back too hard. Instead, I would point out their respective results against the rest of the filed, where Djokovic's performance (win/loss percentages) are rather better than Federer's, which reinforces the H-to-H difference.

Let's be fair to tennis and to both players - Djokovic is ahead of Federer on almost every metric, from their H-to-H, the performance in matches, the number of Majors, the time spent as No.1, the number of great records (e.g. non-calendar grand slam, 2 Golden Masters, etc) and he's still going strong. But, that doesn't stop Federer from being one of the greatest ever, or from being the tennis player who most contributed to Djokovic reaching the heights which he did.

As one famous physicist (Isaac Newton) once said, "I got where I am by standing on the shoulders of giants. In the same way, Djokovic could well claim that he got where he is now by standing on the shoulders of Federer, who stood on the shoulders of Sampras, etc. etc. etc.

We fans of our adored tennis players really must appreciate the quality and achievements of their rivals and of the tennis players of the past. Jeff Sackmann wrote a brilliant series of essays on his (personal opinion) top 128 tennis players of all time, worth reading it on Tennis Abstract if you have the time and inclination.
Atomski mrav Atomski mrav 09:10 26.01.2023

Re: polemika

I nije neka polemika, Federerov navijač izvlači neke opskurne statistike upinjući se da dokaže da je Federer, u stvari, bio bolji od Đokovića iako je gubio od njega. Đokovićev navijač ga je oduvao.
NNN NNN 19:16 26.01.2023

Re: polemika

Razbio ga k'o Đoković Federera
Priča o ukupnom broju poena ima smisla u košarci, a u tenisu jeste u korelaciji, ali nije presudna (npr. Đoković je osvojio više poena od protivnika u porazima 2014. od Vavrinke u QF AO i Nišikorija u SF USO, a da nije izgubio, verovatno bi se prošetao do titula).
Samo jedna ispravka za ovog "našeg" - Federer je SABR "patentirao" u leto 2015. posle Vimbldona na tvrdoj podlozi, dakle nije toga bilo na Vimbldonu, to je eksploatisao u Sinsinatiju i na US Openu, dok ga Novak nije odučio, ovde ima dobar klip lošijeg kvaliteta, ali dovoljno slikovit. Ovo je bila jedna od naježih Novakovih pobeda u finalima, Federer je bio superagresivan i igrao je generalno odlično.


Inače na pomenutom Vimbldonu 2014. (jednom od najkvalitetnijih mečeva u istoriji), možete da uživate u Novakovim pasing šotovima (ceo 3. set ih je prepun, nešto najbolje u tenisu), imao ih dvocifern broj i to uglavnom iz bekhenda.
alselone alselone 09:56 26.01.2023

Polufinale

Momenat kada se ja obično uključujem u GS-ove kada igra Đoković.
softelectronics_e softelectronics_e 15:19 26.01.2023

Eeee, da!

Naše u finalu!
Ruskinja i Beloruskinja.
Milutin Milošević Milutin Milošević 15:24 26.01.2023

Re: Eeee, da!

Da je Zabalenka rodjena pre 60+ godina, bila bi zvezda medijskih kampanja SSSR-a

A Ribakina je jedna ozbiljna ribetina
NNN NNN 01:58 27.01.2023

Polufinale - muškarci

Meč koji nas najviše interesuje, Đoković - Pol, počinje u večerenjem terminu na Rod Lejver areni po našem vremenu od 09:30
Za Đokovića je najvažnije da ostane jači od povrede koja ga je mučila od početka turnira, kao i da ostane fokusiran bez obzira na sve distrakcije koja ga standardno prate na Gren Slemovima kroz karijeru, a sada su prilično odvrnute na maksimum. Što se Amerikanca tiče, ovo je najveći uspeh u njegovoj dosadašnjoj karijeri i Novak je za njega rekao da igra tenis svog života, a takav protivnik nikada nije naivan i za potcenjivanje. Verujem da je Novak silno motivisan, samo da sačuva visok nivo fizičkog (i psihičkog) stanja i da nastavi sa igrama kakve pruža, a posebno u poslednja dva meča.

U prvom polufinalu koje treba da počne oko 04:30 po našem vremenu će igrati Hačanov i Cicipas koji su lakše nego što je očekivano prošli četvrtfinalne mečeve, i to Rusu je u 3. setu zbog povrede predao zahuktali Korda junior, a Cicipas je uspeo u 2. i 3. da spasi dosta brejk-prilika (5+3) i da na iskustvo i suvi kvalitet u 3 seta izbaci mladog Čeha Lehečku u prilično izjednačenom meču.
bene_geserit bene_geserit 03:02 27.01.2023

Re: Polufinale - muškarci

bez obzira na sve distrakcije koja ga standardno prate na Gren Slemovima kroz karijeru, a sada su prilično odvrnute na maksimum

Onaj Srđan jes budala čovek, sin mu zarađuje od sponzora 20 miliona godišnje (naravno sve zapadne firme, opalo sa nekadašnjih 35 miliona pre korone), a on uspeva da pravi gafove ovog tipa.
Mediji Novaka razapinju uz qrac za svaku glupost koju naduvaju ili izmisle (pazi ovo sa povredom ovaj put, čisto jedenje govana, nepostojeća tema), i onda im on daje materjala bezveze.
Samo distrakcija za Novaka, na sreću ovaj put mu ne mogu ništa.
literatesa literatesa 16:39 27.01.2023

Re: Polufinale - muškarci

Jutros rano čitam, Srđan rekao: pratiću polufinale od kuće i navijati za svog sina.

Pa jbt tačno su Jokićeva braća male mace za problematične Đokoviće, razmišljam poslije. :)
NNN NNN 17:28 27.01.2023

Re: Polufinale - muškarci

Novak je pobedio u 3 seta u relativno neobičnom meču sa manjim i većim oscilacijama, povremeno se mučio na svom servisu, ali je odlično* pritiskao protivnikov. Prvi set je zapravo bio lud, je Novak imao 5:1 i servirao 30:0, pa 40:30 onda je na đusu ušao u raspravu sa sudijom i ispustio servis, a kasnije i sledeći, pa je od ogromne prednosti za čas došlo do 5:5, međutim posle toga se trgao i uzeo set sa 7:5, onda u sledeća dva seta nije imao tolike padove, mada se u par navrata mučio. Što se protivnika tiče, ja sam bio iznenađen dubinom udaraca, ali da nije bilo odnog zamračenja u 1. setu (inače u prvom setu Novak je imao preko 20 neiznuđenih grešaka), bukvalno bi ispalo da je Novak začuđujuće lako pobedio.
*statistika koju smo mogli da vidimo posle meča na Eurosportu je pokazala da je Pol u prethodnom delu turnira imao 42% neuzvraćenog prvog servisa, dok je protiv Novaka taj procenat pao na samo 12% !!! To je bukvalno šok za igrača, odservira dobro i umesto da lagano upiše poen, mora da rudari i trči po onoj sparini (osvijio je jedva preko pola poena posle svog prvog servisa, ali je dosta pristojno igrao u polju jbg. ipak je ovo polufinale Gren Slema, pokazao je da nije zalutao).
Dakle Novak je uspeo, i pored svega što ga muči ovih dana da ostvari ubedljivu pobedu, čak i ubedljiviju nego što je delovalo na terenu.
Uz ovakav retern, kretanje i dobro doziranu agresivnost, i nešto bolju kontrolu, tj. manje grešaka, je vrlo blizu svom najvišem nivou, tj. onom poželjnom na kome može doći do najvećih titula.
NNN NNN 17:36 27.01.2023

Re: Polufinale - muškarci

Ispratio sam donekle i prvo polufinale, možda je prvi set bio presudan i trasirao ostatak meča, jer je bio prilično izjednačen i pripao je Cicipasu posle TB, kao je meč odmicao Grk je sve više pritiskao Rusa, ali tenis ne bi bio ono što jeste, a ne mora da se "igra do kraja" i onda u gemu u kome je Cicipas servirao za meč, Hačanov došao do brejka i to "niotkud", tj. Cicipas je imao potpunu inicijativu, Hačanov se branio "iz očaja", a onda je Grk promašio relativno lagan smeč, pa je meč otišao u TB u kome je Rus spasio dve meč-lopte i izborio 4. set.
Ono što je Cicipasa krasilo na ovom turniru je jača glava nego inače, pa se (slično kao i protiv Sinera) izvukao posle prokockane prednosti i iz 4. polufinala izborio svoje prvo finale Australian Opena.
bene_geserit bene_geserit 06:50 28.01.2023

Re: Polufinale - muškarci

Novak

Nole mi fizički deluje bolje nego ikad, ne znam jel tripujem ili stvarno, kao da je nabacio po neko kilo mišića, udarci su mu u stilu "bez starca nema udarca", igra moćan tenis (jes njegovo dvorište), a i dalje je brz i rastegljiv, refleksi i dalje ko munja.
Potpuno mi deluje bolji nego ikad, znam da nema šansi da je i blizu dobar kao 2011. ili 2015. ali u tom sam tripu.
docsumann docsumann 08:59 28.01.2023

Re: Polufinale - muškarci

sličnog sam viđenja.
naročito što se tiče njegovog forhenda. 2011 Novak je ispaljivao projektile po terenu tim udarcem.
posljednjih godina se mom laičkom oko činilo da su mu forhendi više plasirani nego ispaljeni iz haubice.
sada mi opet djeluju oštro i snažno. vjerovatno i Novak polako prilagođava svoj stil svojim godinama, kao što je to Federer dobro radio na kraju karijere. teži da agresivnom i precizbom igrom što prije razvuče protivnika i skrati poen.
možda mu zato i treba koje kilo mišića više a koji procenat izdržljivosti manje. sve je to stvar balansiranja i optimizacije, a očigledno u njegovom timu znaju dobor što rade.
NNN NNN 17:36 28.01.2023

Re: Polufinale - muškarci

Igra agresivnije, u cilju skraćivanja poena, podseća više na Federera npr. (kao što ste već rekli). 2011. kada je ekspoldirao, je posebno ubijao onim insajd-aut forhendom (Indian Vels i Majami npr. ranije faze, tj. pre polufinala i finala kada je delio "krompire''), ali tada je pucao od samopouzdanja. 2015. je mogao bukvalno kako god hoće da igra, a sada gleda da racionalizuje igru i za sada mu ovo skraćivanje poena ide dosta dobro, najbolji primer je bio upravo u polufinalu, kada je protiv Pola na početku prvog seta super pogađao, pa je onda izgubio fokus i krenuo da promašuje i pravi veliki broj grešaka, a posle se konsolidovao i rutinski pobedio.
Dosta slikovit prikaz ovoga je bilo kada je Agasi pre desetak godina rekao za Marija da bi igrao bolji tenis da nije toliko dobar defanzivac, jer prečesto nije napadao kada je realno moglo (a onda u 2. polovini 2016. kada se Velika trojka ispovređivala, i nije bilo ozbiljne konkurencije Škot je bukvalno jeo svoje protivnike i pogađao vinere iz situacija iz kakvih ranije ne bi ni razmišljao da napadne).
alselone alselone 20:32 28.01.2023

Re: Polufinale - muškarci

2011. kada je ekspoldirao, je posebno ubijao onim insajd-aut forhendom

Meni su ti njegovi insajt aut forhendi jedni od najlepših poteza u sportu, generalno. Tipa - Džordanov skok šut u nazad ili ono zavrtanje lopte kada prođe ispod koša, pa onda na primer Miličićevo kucanje u treći metar kad skoči kao da je lud i tako dalje.
Baš sam uživao u tim potezima, vizuelno.
softelectronics_e softelectronics_e 13:32 27.01.2023

Ehhhh!

Postao sam nepodnošljiv sam sebi.
Jer sam nezadovoljan što Nolo ne dobije sve setove sa 6 : 1.
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 14:11 27.01.2023

TATA i (j)AO

Odnos očeva i sinova, sem kod Jevreja, moguće da je najsloženji kod Srba, bar kad su u pitanju očevi u Maratoncima, a bogami i očevi srpskih teniserki i tenisera (ne bih da imenTujem).


solo solo 16:30 27.01.2023

AO

NOVAKOVE REČI NA ĆIRILICI: Kamere nisu prikazale Noletovu poruku svim Srbima!



On je svim Srbima čestitao Savindan.

Interesntno, kameru nisu okrenuli kako bi se videlо šta je napisano.


NNN NNN 17:47 27.01.2023

Finale - žene

Od 09:30 će u ženskom finalu igrati Ribakina i Sabalenka,
Ruskinja-Kazahstanka je do finala izgubila samo jedan set (usput izbacivši Švjontek), dok Beloruskinja nije izgubila ni jedan set.
Blagi favorit je Sabalenka (i po kladionicama) i stvarno igra moćno, ali do sada u karijeri nema još ni jednu GS titulu, dok Ribakina ima Vimbldonsku od prošle godine, pa možda neće imati toliki pritisak.
Uglavnom obično bude dosta visok nivo tenisa (što se donekle od finala i očekuje, mada je tu rezultat u prvom planu) videćemo kako će se snaći, neka bolja pobedi.
solo solo 19:00 27.01.2023

Тасо


Срећна слава Свети Сава!

Kао и свима који славе.

shmoo shmoo 22:12 27.01.2023

Неки имају само једног, а неки два принца

solo

Срећна слава Свети Сава!

Kао и свима који славе.




Хвала, такође срећна слава и празник и теби и свима осталима.









softelectronics_e softelectronics_e 05:46 28.01.2023

Re: Тасо

solo

Срећна слава Свети Сава!

Kао и свима који славе.


Jedan je Sveti Sava!
shmoo shmoo 11:12 28.01.2023

Re: Тасо

softelectronics_e
solo

Срећна слава Свети Сава!

Kао и свима који славе.


Jedan je Sveti Sava!



Један је и Мали Принц.

Једино браће Јокић има тројица.



softelectronics_e

06:06 28.01.2023

Ehhhh!
Jajav je ovo sneg koji pada 24 sata, a ne može da prekrije zemlju?



Да, Чарли, и ја се исто питам како ће онда зверке да оставе свој траг?

softelectronics_e softelectronics_e 12:45 28.01.2023

Re: Тасо

shmoo

...


Један је и Мали Принц.

Једино браће Јокић има тројица.

...

Ali je samo Nikola Jokić jedan!
softelectronics_e softelectronics_e 08:02 28.01.2023

?

Ko će danas da pobedi?
Ribakina ili Sabalenka?
Ja mislim Ribakina.
Čini mi se da Sabalenki još nešto nedostaje kada se igraju bitni mečevi.
softelectronics_e softelectronics_e 12:47 28.01.2023

Re: ?

softelectronics_e
Ko će danas da pobedi?
Ribakina ili Sabalenka?
Ja mislim Ribakina.
Čini mi se da Sabalenki još nešto nedostaje kada se igraju bitni mečevi.

Ipak dobi Sabalenka!
Kako god bilo, morala je da pobedi naša!
Nas, Belorusa i Rusa, 320 miliona.
NNN NNN 02:16 29.01.2023

Finale - muškarci

Đoković - Cicipas igraju od 09:30
i pre turnira (i po kladionicama) su bili prva dva favorita za osvajanje.
Realno zdrav, motivisan i fokusiran Đoković može da pobedi bilo koga na Rod Lejver areni, a ovo mu je trenutno najteži protivnik.
Što se zdravlja tiče to bi nadamo se trebalo da bude u redu, jer ove nedelje nismo primećivali neke probleme, pa neka tako i ostane.
U finalu Gren Slema sve je bitno:
servis, prvi i najvažniji udarac, na ovom turniru je generalno dobro služio Novaka, a često je rizikovao i na drugom (zbog toga nešto veći broj grešaka), jer generalno želi da skraćuje poene. Grku je to isto moćno oružje (protiv Sinera i Lehečke se dosta puta izvukao).
...zbog toga retern, po kome je Novak najbolji u istoriji će da bude mnogo bitan, da pomeri Cicipasa iz komforne zone, da ga natera da se muči na svom servisu.
Novak je na ovom turniru, naročito kako je odmicao, reternirao odlično. Doduše u finalu će logično imati mnogo zahtevnijeg protivnika, ali tu bi možda mogao da napravi i najznačajniju prednost.
Igra u polju - tu je Novak malo kuburio na početku turnira (naročito kada se zna da ima ogromne mogućnosti), verujem da će ovde da bude u stanju da i tu zagrize kako zna,
forhend ga je generalno služio vrlo dobro, samo da zadrži taj visok nivo, a ako i bekhend bude kakav znamo da može - onda nema zime.
...i naravno glava, u ovakvim mečevima je glava je ekstremno bitna, to je najčešće ono što razlikuje odličnog tenisera i šampiona, a Novak je legenda i juri da podigne lestvicu na najviši nivo. Ono što smo već mogli da primetimo je da i Cicipas prilično sazreva na ovom planu (i to što nije pao protiv Sinera posle gubitka dva seta, i protiv Hačanova kada je ispustio 3. set i u četvrtfinalu što je uspevao da izdrži "na konopcima" u 2. i 3. setu), dok Đokovića zverski pritiskaju sa svih strana (a dodatno i sam sebe pritiska), tako da ako ovde uspe da ostane i fizički, ali i psihički čvrst do kraja može da se popne još jednu stepenicu više u svojoj prebogatoj karijeri.
NNN NNN 12:46 29.01.2023

Re: Finale - muškarci

Pobeda!
softelectronics_e softelectronics_e 09:25 29.01.2023

Jeeeeee!

Nolo pobeđuje 3 : 1.
solo solo 09:44 29.01.2023

Re: Jeeeeee!

Nolo pobeđuje 3 : 1.


Prenosi samo eurosport.

Čovek igra pod srpskom zastavom.

B R U K A !!!! za nacionalne frekvencije.

NNN NNN 12:47 29.01.2023

22. Gren Slem titula

NNN NNN 12:49 29.01.2023

10. Australian Open

10/10 u finalima AO
20/20 u polufinalima i finalima AO

NNN NNN 12:51 29.01.2023

NAJBOLJI

Novak se ponovo zasluženo vraća na 1. mesto ATP liste,
prošle godine nije mogao da učestvuje na polovini velikih turnira (2/4 GS i 4/8 Mastersa),
pa bi i pre Australian Opena bio prvi samo da su računati poeni sa Vimbldona, tako da ovo je samo ispravka nepravde.
niccolo niccolo 12:53 29.01.2023

Re: NAJBOLJI

NNN NNN 12:57 29.01.2023

Re: NAJBOLJI

Ovo je Novaku ujedno i 93. titula u karijeri čime je prestigao Nadala (92),
ispred je Lendl (94), Federer (103) i Konors (109),
ali što se velikih titula tiče - tu niko nema više
Gren Slem 22 - deli trenutno prvo mesto sa Nadalom (Federer 20)
Završni turnir 6 deli prvo mesto sa Federerom (Nadal nema ni jedan)
Mastersi 38 (Nadal drugi sa 36, Federer treći sa 28)
Ni pre ovog turnira se među onima koji ozbiljnije prate tenis nije postavljalo pitanje ko je GOAT, ali tek sada ponestaje (protiv)argumenata onima koji tvrde da to nije Đoković.
omega68 omega68 13:20 29.01.2023

Најбољи

Свети Новак
mentol mentol 13:25 29.01.2023

Re: NAJBOLJI

Komentatorima sa eurosporta treba dati beneficirani radni staž... "One of the greatest" ih godinama maltretira a nikad u penziju... Muka je to
docsumann docsumann 14:03 29.01.2023

Re: NAJBOLJI

je l može za nas lenje, kako sad izgleda vrh ATP liste i koji su Novakovi izgledi da zadrži No1?
kamilo_emericki kamilo_emericki 13:21 29.01.2023

Čestitke

Prvo Novaku, pa roditeljima.
Ostali mogu da se poredaju kako hoće.
solo solo 13:29 29.01.2023

.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana