Reč i slika

Što mu mišova, poštao šam majka!

zilikaka RSS / 29.06.2021. u 19:55

wWjuKE1.jpeg

Prošle nedeje nas je napustila naša Maza, terijerka sa kojom smo proveli deset divnih godina. Nismo mogli da joj pomognemo da ne bude tako. Niko nije.
Jedini način da razbijemo muk i tugu svih nas ukućana, ma koliko nogu imali, bio je da pod hitno pružimo dom nekom kome baš treba.
 
Mica potiče iz okolnog sela, od majke mešanke i oca neznanog junaka. Njeni prethodni ukućani objavili su slike celog legla. Svaki je bio lep na svoj način ali na njoj je oko zastalo. Rodila se ljubav na prvi pogled.
Evo, nekoliko dana je sa nama i kupila nas je sve, baš sve.
 
Svako ko nešto zna o psima zna i da je hrana tabu. To kod nas ovako izgleda.
 
l7WWsAx.jpeg 
 



Komentari (162)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

niccolo niccolo 19:58 29.06.2021

Tako

Jedini način da razbijemo muk i tugu svih nas ukućana, ma koliko nogu imali, bio je da pod hitno pružimo dom nekom kome baš treba.

i treba.
zilikaka zilikaka 20:08 29.06.2021

Re: Tako

Da, ali je trebalo vremena da svi u kući to prihvate, da to nije izdaja nego jedini način kako se sa tom vrstom gubitka treba nositi.
P.S.
Jedino se Laki nije pitao, al jasno da je ova objava posvećena baš njemu.
nikvet pn nikvet pn 20:44 29.06.2021

Re: Tako

Једини и прави лек честитамо принову!
zilikaka zilikaka 20:51 29.06.2021

Re: Tako

nikvet pn
Једини и прави лек честитамо принову!

Ti bar znaš celu priču.
Svako od nas tuguje na svoj način al eto meni je bio cilj da od lošeg napravim dobro i da baš udomimo nešto, da nekom prižimo šansu koju Maza više nije imala.

Izbor sam prepustila drugima i liči da nisu pogrešili.

tess1 tess1 07:56 30.06.2021

Re: Tako

Jedino se Laki nije pitao, al jasno da je ova objava posvećena baš njemu.

Rijetko mi se desi da ne razumijem napisano, ovaj put i sa slikom, a kad se desi izgleda ovako: Maza i Mica, ma nije Maza, hm, možda je mama od Mice, kako samo njih dvije, možda se opraštaju?, uh, to je čudno, ali hrana je kod Zili u dvorištu?, ček, to je Laki, postao je majka?.. :)

Zili, sa novim si kučetom em nastavila život em ga ovde donijela, u ovu toksičnost, i život i normalnost.
Milan Novković Milan Novković 09:59 30.06.2021

Re: Tako

tess1
Jedino se Laki nije pitao, al jasno da je ova objava posvećena baš njemu.

Rijetko mi se desi da ne razumijem napisano, ...

Meni se retko desi da razumem napisao, al zato "napisano" pičim pa rasturam

A tek što "pišem", leleeeee ...


tess1 tess1 05:39 01.07.2021

Re: Tako

Des Milane. :)
Milan Novković Milan Novković 09:00 03.07.2021

Re: Tako

tess1
Des Milane. :)

Prisutan

Oporavljamo se od šoka posle povratka u kišoviti i ladni London!
shmoo shmoo 09:16 03.07.2021

Re: Tako

Milan Novković


Oporavljamo se od šoka posle povratka u kišoviti i ladni London!



Па кад се ниси иселио у Бритиш Коламбија као мој Кум... Тамо ти је било исто као и у Србији ових дана... Још и горе...

А шта би ти тамо фалило? Ионако имате истог председника државе. Плус Индијанци које немаш у Лондри.


Куме, читам овде вести да су у Ванкуверу, односно цела Бритиш Коламбија, још горе врућине него овде код нас?



Да Куме, било 40 пре 2 дана, нови рекорд… никада пре. Данас је већ боље. Иначе овде су климе забрањене да се каче по прозорима а старе зграде немају централно хлађење тако да смо се скували. Пакао је био.


tess1 tess1 12:19 03.07.2021

Re: Tako

Prisutan

Oporavljamo se od šoka posle povratka u kišoviti i ladni London!

Znači tako, kiša i hladno. Evo i ja sam kupila sofu i slušalice, i nakon tri mjeseca namontirala luster. Sofa je jeftina, slušalice imaju dvije mane, luster dobar. Sjajno sam. A kako si ti Milane? :)
Milan Novković Milan Novković 23:01 03.07.2021

Re: Tako

shmoo
...

Па кад се ниси иселио у Бритиш Коламбија ...

Selio bih se ja, al sad imam unuka i treba ga svemu podučavati - bubnjevi, kvantna mehanika, gimnastika, Ličko igranje i pevanje, ... i ostale plemenite veštine
Milan Novković Milan Novković 23:23 03.07.2021

Re: Tako

tess1
Prisutan

Oporavljamo se od šoka posle povratka u kišoviti i ladni London!

Znači tako, kiša i hladno. Evo i ja sam kupila sofu i slušalice, i nakon tri mjeseca namontirala luster. Sofa je jeftina, slušalice imaju dvije mane, luster dobar. Sjajno sam. A kako si ti Milane? :)

Svaka čast

Ja sam preležao radio amaterstvo oko faksa, +/- n godina, a tamo smo imali 48-časovna takmičenja i u sluškama se čuo strašan šum (smene su bile i po 5-10 sati, pauze za spavanje na tvrdim stolicama kratke) pa imam specijalan odnos prema sluškama, iako ih svako malo stavim, na kratko, da uronim u muziku.

Sofa i luster dobro zvuče, ja bih još samo dodao mačku što ti kunja oko stopala dok čitaš na sofi, sa pomalo odmaknutom knjigom kao da si blago dalekovida (meni je dalekovidost elegantnija od kratkovidosti).

A džentlmen što diskretno pegla na drugom kraju velike sobe sa staklenim zidom je opcija

Ja sam uvek super, hvala na pitanju (ako ne računamo baš kratke disturbances in the force). Sa popriličnim Zen mirom radim Covid testove (komada 4 po povratku iz Španije, sa 5 dana karantina, dva odradio, two to go.

Pokušavam da pokapiram Špance - uvek sam mislio da im kapiram (likovne pa ostale) umetnike zbog visokog, plavog neba i na njemu tih specifičnih oblaka, pa srednjevekovnu surovost kad im vidim one prašume od šunki po prodavnicama, pa sam mislio da su agresivni kad bi da se svađaju na EC R&D projektima, a naš neki tihi Sloba od 4m visine (nači isto ko Alse, samo tih im za pola sata uradi ono sa čim se oni muče 20 dana, ...

... da bih se prijatno iznenadio kako te na licu mesta zavole kad pokažeš promil interesovanja za njihovu zemlju i kulturu ...

Ukratko, slabije i sporije kapiram i dalje, s tom razlikom što mi je odavno otišla starija ćerka pa nemam nikog baš smirenog na dohvat ruke da mi pojašnjava stvari, ljude i pojave

Vidi ovaj skok, dobar za gledanje iz zavaljena-u-sofu poze, žena fotkala, Lois Greenfield, namučila igrače dok nisu frazu naučili kako treba





shmoo shmoo 23:33 03.07.2021

Re: Tako

Milan Novković
shmoo
...

Па кад се ниси иселио у Бритиш Коламбија ...

Selio bih se ja, al sad imam unuka i treba ga svemu podučavati - bubnjevi, kvantna mehanika, gimnastika, Ličko igranje i pevanje, ... i ostale plemenite veštine



Па кад дете дипломира све те вештине, онда магистарска и докторска дисертација из кафањеринга!





tess1 tess1 07:34 04.07.2021

Re: Tako

Milane, javiću se kasnije. :)
haklberi_tom haklberi_tom 08:23 04.07.2021

Re: Tako

tess1
Milane, javiću se kasnije. :)

Ako si zauzeta sa doručkom, da ti kažem da sam ja to obavio u 05.30.

tess1 tess1 10:00 04.07.2021

Re: Tako

Ja sam preležao radio amaterstvo oko faksa, +/- n godina, a tamo smo imali 48-časovna takmičenja i u sluškama se čuo strašan šum (smene su bile i po 5-10 sati, pauze za spavanje na tvrdim stolicama kratke) pa imam specijalan odnos prema sluškama, iako ih svako malo stavim, na kratko, da uronim u muziku.

Milane, ovaj pojačivač je težak i kabal punjača kratak. Dvije mane, zvuk je odličan. Ne znam kako ja to riječima zvučim da su i slušalice specijalne, svemirske, tako i NadN zamisli svjetske premijere, izložbe i recitacije.. :)

Moja mama kad je vidjela sto rekla je da njen otac nikad ne bi napravio ovako nešto ružno. :)



Sofa i luster dobro zvuče, ja bih još samo dodao mačku što ti kunja oko stopala dok čitaš na sofi, sa pomalo odmaknutom knjigom kao da si blago dalekovida (meni je dalekovidost elegantnija od kratkovidosti.

Nismo mačka i ja dobre za jednu kuću, samo ovaj mališa dolazi u obzir. Mislila sam ga već pretprošlo ljeto nabaviti mojima, oni provode od aprila do oktobra na selu, pa mi ideja bila uzeti ga sebi preko zime, i razmislim: 1) kod njih će podivljati, kao i moje dijete što podivlja svaki raspust 2) neće mi ga vratiti, i za dijete su predlagali da ostane živjeti sa njima. :)

Kad i ako se odlučim, samo Border Collie.



A džentlmen što diskretno pegla na drugom kraju velike sobe sa staklenim zidom je opcija

Moram razmisliti. :)
Zezam se, u pravu si, bolje je džentlmen s ove strane stakla nego neki egzibicionista, goluždrav u kaputu, s druge strane, u mraku, gleda me kako peglam. :)

Ja sam uvek super, hvala na pitanju (ako ne računamo baš kratke disturbances in the force). Sa popriličnim Zen mirom radim Covid testove (komada 4 po povratku iz Španije, sa 5 dana karantina, dva odradio, two to go.

I ja sam mislila da je ovaj moj mir dok čekam vakcinu (i dok nemam odgovor zašto sam dozvolila kolektivnu konfuziju kad nikad nisam bila dio kolektiva) znak zrelosti i katarze, hm, ali više nisam sigurna da je to to. Vidjeću gdje su mi pragovi trpljenja, ne znam šta bi bio drugi nauk iz ovog dugog i statičnog iskušenja tj ropca.

... da bih se prijatno iznenadio kako te na licu mesta zavole kad pokažeš promil interesovanja za njihovu zemlju i kulturu ...

Svi smo takvi. Na pijaci me presvuku samo kad mi kažu "druže", kupim i ananas za 13€, ko velim, oni znaju reći "druže", ja ću kupiti ananas iz njihovog dalekog i egzotičnog sela, red je. :)

Ukratko, slabije i sporije kapiram i dalje, s tom razlikom što mi je odavno otišla starija ćerka pa nemam nikog baš smirenog na dohvat ruke da mi pojašnjava stvari, ljude i pojave

Ih sada, reče li da je razmišljanje precjenjeno. Pjevaj pjesme ljubavne, ma baš te briga. :)

Vidi ovaj skok, dobar za gledanje iz zavaljena-u-sofu poze, žena fotkala, Lois Greenfield, namučila igrače dok nisu frazu naučili kako treba

Lijepo.


Preporučujem seriju,

Barry

tess1 tess1 10:03 04.07.2021

Re: Tako

Ako si zauzeta sa doručkom

Pravila sataraš za danas, i sklopila komodu, juče sam igrala bilijar i jeli smo kod Mongola.
docsumann docsumann 20:11 29.06.2021

kad sam vidio naslov bloga


pomislih - o ne, opet transrodna tematika
zilikaka zilikaka 20:12 29.06.2021

Re: kad sam vidio naslov bloga

docsumann

pomislih - o ne, opet transrodna tematika


Pa skoro, al iz drugog sveta. On se baš uživeo u ulogu.
docsumann docsumann 20:15 29.06.2021

Re: kad sam vidio naslov bloga

zilikaka
docsumann

pomislih - o ne, opet transrodna tematika


Pa skoro, al iz drugog sveta. On se baš uživeo u ulogu.





inače volim na YT-u da gledam klipove sa sličnim pričama
zilikaka zilikaka 20:21 29.06.2021

Re: kad sam vidio naslov bloga

Te scene stvarno umeju da razneže i poprave raspoloženje. Dragi božji stvorovi u najboljem izdanju.

I mamo i mi snimke, nego ko će da uplouduje, to dugo traje.
mirelarado mirelarado 20:37 29.06.2021

Re: kad sam vidio naslov bloga

zilikaka
Te scene stvarno umeju da razneže i poprave raspoloženje. Dragi božji stvorovi u najboljem izdanju.

I mamo i mi snimke, nego ko će da uplouduje, to dugo traje.


Divno, Zili! Osveži mi ovo vrelo veče.
bene_geserit bene_geserit 20:38 29.06.2021

Re: kad sam vidio naslov bloga

Dragi božji stvorovi u najboljem izdanju

Milionerka u žalosti: Udala se za delfina, pa postala udovica
zilikaka zilikaka 20:43 29.06.2021

Re: kad sam vidio naslov bloga

bene_geserit
Dragi božji stvorovi u najboljem izdanju

Milionerka u žalosti: Udala se za delfina, pa postala udovica

Dobro, uvek imaš iskakanja ali ako se zna ko je ko i gde mu je mesto, ja ne vidim prepreku za ogromnu ljubav.
niccolo niccolo 20:45 29.06.2021

Re: kad sam vidio naslov bloga

zilikaka
bene_geserit
Dragi božji stvorovi u najboljem izdanju

Milionerka u žalosti: Udala se za delfina, pa postala udovica

Dobro, uvek imaš iskakanja ali ako se zna ko je ko i gde mu je mesto, ja ne vidim prepreku za ogromnu ljubav.

Jbg, zajeb'o se delfin očigledno. Nije ni godinu dana bio u braku a već je imao stomačne probleme
nikvet pn nikvet pn 20:49 29.06.2021

Re: kad sam vidio naslov bloga

Кумовали им ЛПГТ?
mariopan mariopan 10:03 30.06.2021

Re: kad sam vidio naslov bloga

zilikaka
docsumann

pomislih - o ne, opet transrodna tematika


Pa skoro, al iz drugog sveta. On se baš uživeo u ulogu.


Čim on deli svoj obrok sa bebom to je majka, vidi se.

Super ste uradili, i treba to odmah a ne kao ja.
solo solo 18:20 02.07.2021

Re: docsumann

inače volim na YT-u da gledam klipove


I ja.

Skoro naleteh na ovu verziju, možda i jedna od najboljih.



zilikaka zilikaka 21:39 29.06.2021

Još koju o mešancima

Naš prvi pas ovde je bila ženka unaprednamenjenog imana Sima (Strahota).
Slučaj je hreo da se sretnemo ispred Banovine u Novom Sadu, gde sam ja išla u Pokrajinsku inspekciju a ona neko vreme živela ispod auta. Tad je imala oko 3 meseca.
Da li zbog nametnutog rodnog identiteta, jer smo joj se obračali u muškom rodu, za više od 12 godina nije baš uspevala da se skrasi. Ulica joj je bila neprežaljena ljubav. Tek dolaskom Maze se tu i tamo skućila.
Zato smo jedno vreme zazirali od sličnog poteza al se nadam da će ovaj mali zvrk imati dobar model ponašanja.
Samo da ne počne da nam čuvarski patrolira, jer to ima da vidi.

Njen zadatak bi bio da žbunjari i pokriva sitne živuljke iz susednog napuštenog dvorišta, a tamo stvarno bilo svega dok Maza nije zavela red.

nikvet pn nikvet pn 22:06 29.06.2021

Re: Još koju o mešancima

Пази их од врућине. Макар и Шевенинген (подрум) преко дана.

Првих 7-10 тропских дана преко 30С пси поднесу некако али после падају ко муве, топлотни удар је најчешће фаталан. Велики црни пси поготову.
bene_geserit bene_geserit 22:37 29.06.2021

Re: Još koju o mešancima

Првих 7-10 тропских дана преко 30С пси поднесу некако али после падају ко муве, топлотни удар је најчешће фаталан. Велики црни пси поготову

Ovde kod nas su tako krenuli da farbaju ulice u belo da smanje akumuliranje toplote u asfaltu. Ko Gustav jbte (ili je to bio onaj dvodimenzinalni kako se beše zove? La Linea).
Dakle četku u ruke i farbaj te velike crne pse u belo.
zilikaka zilikaka 04:01 30.06.2021

Re: Još koju o mešancima

Пази их од врућине. Макар и Шевенинген (подрум) преко дана.

Šta misliš, gde im je dnevna rezidencija.
Laki nema ništa protiv a Mici jeste malo "skučeno" al bar ima po kome da se pentra cao dan.
zilikaka zilikaka 04:03 30.06.2021

Re: Još koju o mešancima

Dakle četku u ruke i farbaj te velike crne pse u belo.

Mi smo to obavili na vreme,jedino nam tu kod glave pokvario farbu, češo se dole o rezervni točak. Moraćemo zafarbati.
nikvet pn nikvet pn 08:58 30.06.2021

Re: Još koju o mešancima

bene_geserit
farbaju ulice u belo


A за зебру оставе црно или...?
mariopan mariopan 10:26 30.06.2021

Re: Još koju o mešancima

nikvet pn
Пази их од врућине. Макар и Шевенинген (подрум) преко дана.

Првих 7-10 тропских дана преко 30С пси поднесу некако али после падају ко муве, топлотни удар је најчешће фаталан. Велики црни пси поготову.


Meni su bili gosti pre dva dana, familija iz Beograda (18 komada) i svi kučići (3 komada) sa njima. Nisu mogli da ih ostave na toj vrućini same na ceo dan, ni one koji žive napolju ni one u stanu. Bilo je pakleno vruće pa su ih doveli sa sobom.

Sami su sebi našli mesto gde im je najbolje ali hladila su ih i deca. Oni su se polivali vodom na sred dvorišta, punili bazen (dečiji) pa ga praznili kada se i kuče uvali u bazen...cirkus i ludnica ali nama je bilo veselo.

Sad nalazim igračke za kučiće po bašti, iza garaže, u kući...:)))
mariopan mariopan 10:38 30.06.2021

Re: Još koju o mešancima

Sima (Strahota).



Simu Strahotu i mi često pominjemo, strašan lik.
bene_geserit bene_geserit 23:23 30.06.2021

Re: Još koju o mešancima

A за зебру оставе црно или...?




mada Gustav je sve bojio u crno ...
Черевићан Черевићан 00:54 30.06.2021

избор је избор

а љубав.... већ ће се родити

без живуљки....у кући нам
ни тренутка не мо'ш бити,
кад трајање им истекне
нов их избор ..ће сменити

п,с.
у башти су уз плач урнисани
и пригодом вазда помињани
zilikaka zilikaka 05:37 30.06.2021

Re: избор је избор

без живуљки....у кући нам
ни тренутка не мо'ш бити,
кад трајање им истекне
нов их избор ..ће сменити

Da, jedino što može i valja. Inače je pusto i prazno.
A toliko njih vapi za nekim domom.
Drugar je u par navrata odlazio u prihvatilište, tražio da nije tamo dospela njegova pobegulja.
Pričalo da mu se srce cepalo kad gleda onolike pse u kavezima koji kad neko naiđe svi prosto mole i nadaju se da će taj neko baš njiga uzeti.
cmix909 cmix909 11:45 30.06.2021

Re: избор је избор

zilikaka
... gleda onolike pse u kavezima koji kad neko naiđe svi prosto mole i nadaju se da će taj neko baš njiga uzeti.

Jedna izuzetno pozitivna osoba usvojila je divnog rasnog psa zenskog roda s afinitetom prema damama u bundama; pretpostavlja se da je jedna takva bila bliska italijanskom 'lovcu' koji ju je ovde izgubio ili ostavio. Usvojenje se dogodilo na dan kada je osoba, i sama usvojena, saznala za smrt svoje 'bioloske majke'.

jednarecfonmoi jednarecfonmoi 01:36 01.07.2021

tuga i sreca

beskrajna tuga kad ode na nebo dobra kuca koja je sa nama bila tu godinama. zao mi je zili. zaista.vrlo dobro znam kako je to.

a ova mala je zajeban lik, penje sa na glavu beloj kuci, zagospodarice uskoro kucom celom kao sto vec lako je nasla put do vasih srca, daleko od tih groznih kaveza.

kao da ima dodira sa nemackim lovnim terijerom, u svim tim ukrstanjima.
zilikaka zilikaka 10:15 01.07.2021

Re: tuga i sreca

kao da ima dodira sa nemackim lovnim terijerom, u svim tim ukrstanjima

Verovatno ima. Maza nam je baš bila pravi NLT i ta sličnost je verovatno presudila da nju odaberemo.
Opet, želeli smo da udomimo, a čiste rase se retko udomljavaju. A i nismo želeli baš kopiju Maze, jer nisu ista ni dva psa iz istog legla,.
Ovako nemamo očekivanja da budu iste, a verujem da će ovaj mali zvrk biti sasvim dobar pas.
srdjan.pajic srdjan.pajic 02:53 02.07.2021

A

Lepo kučence, zili, moje klinke bi oba roditelja dale za jedno ovakvo štene.

Ne znam da li je dozvoljeno nama mačkarima kvaziveganima da se javimo na ovom blogu, ali ja ću da preuzmem rizik i kažem da smo i mi dobili još jednog repatog člana porodice. Od kad je naš voljeni Uške otišao u mačija večna lovišta, 19. novembra prošle godine (sa njegovom tužnom sudbinom i patnjama je upoznat rezidentni veterinar bloga koji je pokušao da pomogne, hvala mu još jednom na tome), mislio sam da mi je dosta mačaka i kućnih ljubimaca i patnji za izgubljenim stvorom, a nijedno neće moći da popuni tu šupljinu iza njega. Ali pre neku nedelju žena donese mače, obično, crnobelo, iz lokalnog šeltera, evo ovo:



Starija klinka je posle dužeg razmišljanja došla, izložila neku komplikovanu priču kakvu samo klinke tog uzrasta mogu da smisle, o tome kakvo ime da damo mačetu. Dakle, Andromeda, ni manje ni više.


Uglavnom, Andromeda, Endi, je super, jedino je Margarita, naša stara mačka, baš nešto ne voli, ali se polako navikava na malog uljeza, čak je i povremeno pusti da jede iz njene činije ili se uspne na njeno mačije drvo.

Ali Uške ostaje u sećanju i srcu doveka.







haklberi_tom haklberi_tom 05:33 02.07.2021

Re: A

srdjan.pajic
Lepo kučence, zili, moje klinke bi oba roditelja dale za jedno ovakvo štene.

Ne znam da li je dozvoljeno nama mačkarima kvaziveganima da se javimo na ovom blogu, ali ja ću da preuzmem rizik i kažem da smo i mi dobili još jednog repatog člana porodice. Od kad je naš voljeni Uške otišao u mačija večna lovišta, 19. novembra prošle godine (sa njegovom tužnom sudbinom i patnjama je upoznat rezidentni veterinar bloga koji je pokušao da pomogne, hvala mu još jednom na tome), mislio sam da mi je dosta mačaka i kućnih ljubimaca i patnji za izgubljenim stvorom, a nijedno neće moći da popuni tu šupljinu iza njega. Ali pre neku nedelju žena donese mače, obično, crnobelo, iz lokalnog šeltera, evo ovo:



Starija klinka je posle dužeg razmišljanja došla, izložila neku komplikovanu priču kakvu samo klinke tog uzrasta mogu da smisle, o tome kakvo ime da damo mačetu. Dakle, Andromeda, ni manje ni više.


Uglavnom, Andromeda, Endi, je super, jedino je Margarita, naša stara mačka, baš nešto ne voli, ali se polako navikava na malog uljeza, čak je i povremeno pusti da jede iz njene činije ili se uspne na njeno mačije drvo.

Ali Uške ostaje u sećanju i srcu doveka.





Mi smo se pre nekoga vremena rešili tih muka.
Od kada su nam umrla dva mačora, blizanca, i vučjak, rekli smo - dosta!
Mada nas brdo fotografija podseća na njih.
docsumann docsumann 09:43 02.07.2021

Re: A

mačkari i kučkari svih zemalja, ujedinite se

nikvet pn nikvet pn 09:49 02.07.2021

Re: A

srdjan.pajic
da smo i mi dobili još jednog repatog člana porodice.


Врло лепо мистер Пејџик, све похвале и честитке.

Али није згорега мало опреза, ето Бенета да упозори. Можда те деца сутрадан оптуже за невиђену суровост родитељску (злостављање?) како им нисте приуштили толико сањаног пса па ето тешке трауме из детињства кроз живот да их прати.

Но добро, и овај супститут поправља ствар
nikvet pn nikvet pn 10:12 02.07.2021

Re: A

ето тешке трауме из детињства кроз живот да их прати


Другар из основне имао је исто тако суровог оца антикучкара и патио једно пола века. Добар је био Бора отац и домаћин, имали су и свиње и кока носиља на стотине, мачке у пролазу потајно али пса никако. Ни унуцима није хтео да приушти. На сахрани очевој другар ме пита шта да набави. Четрес дана стрпи се аман; после смо набавили Машу лабрадорку; бомбона, имала и штенад више пута, отишла у 11г од аденома коже; сад има Лару исто лабрадорку.
docsumann docsumann 11:22 02.07.2021

Re: A

Можда те деца сутрадан оптуже за невиђену суровост родитељску (злостављање?) како им нисте приуштили толико сањаног пса па ето тешке трауме из детињства кроз живот да их прати.


a vidim i da su u UK su farmeri protestovali što su djeca izložena brutalnoj veganskoj propagandi, gdje im se objašnjava kako su mesni produkti koji im se serviraju za obroke zapravo meso životinja.
nečuveno surovo. pa ne morate djeci naprečac da razbijate mit o Djeda Mrazu

zilikaka zilikaka 16:27 02.07.2021

Re: A

Ali Uške ostaje u sećanju i srcu doveka.

Uh, nisam znala za njega. A skoro sam ga pominjala kao najlepšu mačku za koju znam.

Za novu macu mogu samo da pozdravim potez, sevap je i unela je novu energiju u kuću, garant.
srdjan.pajic srdjan.pajic 18:51 03.07.2021

Re: A

nikvet pn
srdjan.pajic
da smo i mi dobili još jednog repatog člana porodice.


Врло лепо мистер Пејџик, све похвале и честитке.

Али није згорега мало опреза, ето Бенета да упозори. Можда те деца сутрадан оптуже за невиђену суровост родитељску (злостављање?) како им нисте приуштили толико сањаног пса па ето тешке трауме из детињства кроз живот да их прати.

Но добро, и овај супститут поправља ствар


Zezaj samo ti, zapravo glavni razlog što nemamo kera je što je ovde držanje kučeta napolju zakonom zabranjeno, kao oblik najveće surovosti prema životinjama (sem ako ne živiš na nekom ranču, mada i onda kerove obično drže unutra, da ih ne odnese puma, rastrgnu kojoti, ugrize zvečarka, ili se prosto smznu, to jest preko dana trče napolju a onda ih u suton puste u kuću. Kerovi generalno smrde i nisu za kuću. Drugi problem je lajanje i zavijanje, što bi mi izludelo komšiluk, sa kojim smo inače u dobrim odnosima, šteta da ih kvarimo.

Da ne pominjem i to da, kao što uvek biva kad mala deca hoće kucu, to se završi tako što roditlji šetaju kera da kenja i pišta tri puta dnevno, dok se deca samo igraju sa njima, ili se puvaju pred drugaricama. Možda sam surov, ali - neka, hvala. Mačke su optimalne domaće životinje za držanje u gradu ili prigraCkom naselju, diskretne, čiste, korisne jer love miševe. Mačke, i akvarijumske ribice, dobro, one su korisne u estetskom smislu uglavnom.

Nego, ćera mi je sad na jahačkom kampu, treća godina, i prošle nedelje je imala priliku da izvede uvežbani emergency dismount. Elem, konjina (marke mustang) kojeg je jahala je rešio da se počeše jer ga je svrbelo ispod sedla, pa se onako sa sve mojim deterom u sedlu iznenada svalio na stranu, pa na leđa, da ih dobro protrlja. Srećom, klinka je to ishendlovala mrtva ladna, strčala sa konja, sačekala da ovaj završi sa češanjem, i kao da se ništa nije desilo ponovo ga uzjahala i nastavila sa radom. Posle toga nijedna klinka iz njene grupe nije htela ni da priđe tom konju, tako da je do kraja dana jahala sama.

To kad nam je ispričala, sva ushićena kao da joj se desio neki neverovatno zabavan događaj, žena i ja smo se baš potresli, pa sam ja sutradan malo srbnuo i spremio se da se izderem na Direktoricu jahaćeg programa, jer se ispostavilo da je kljuse (marke mustang) imalo tog dana alergiju, i koprivnjaču, što je ova direktorica ladno izignorisala, i zamalao da mi konjina spljeska dete. No, baba me iskulirala, kaže, brate, Srbine, to je sve deo obuke, deca moraju da osete kad će konj tako nešto da uradi i da ga na vreme spreče, a ako ne uspeju, moraju da znaju kako da sa konja siđu u tim vanrednim okolnostima. Osim toga, mi drugih konja nemamo, svi su na zadatku.

Tako da sam samo podvio rep i otišao kući kao popišan. Dete je naravno imalo najbolju nedelju u kampu ikad, i ima još jednu, na istom mestu, ne može da dočeka da prođe vikend.
zilikaka zilikaka 19:41 03.07.2021

Re: A

ovde držanje kučeta napolju zakonom zabranjeno, kao oblik najveće surovosti prema životinjama (sem ako ne živiš na nekom ranču, mada i onda kerove obično drže unutra, da ih ne odnese puma, rastrgnu kojoti, ugrize zvečarka, ili se prosto smznu, to jest preko dana trče napolju a onda ih u suton puste u kuću. Kerovi generalno smrde i nisu za kuću. Drugi problem je lajanje i zavijanje, što bi mi izludelo komšiluk, sa kojim smo inače u dobrim odnosima, šteta da ih kvarimo.

Čekaj, to znači da je kod vas i kretanje noću, u svom dvorištu visoko rizično. A i danju niste spašeni, ako haraju zvečarke. Baš si lep kraj odabrao, nema šta...
Što se lajanja tiče, retko koji pas previše laje, osim ako nema razloga u vidu nezvanih posetilaca svih vrsta.
Za zimu me ne možeš ubediti, neki psi su stvoreni da budu na hladnom i da im baš prija.
Ono što može da bude dobar razlog za ne uzeti psa je ako ste dugo svi odsutni iz kuće, jer oni za razliku od mačaka ne vole da budu sami.
srdjan.pajic srdjan.pajic 00:28 04.07.2021

Re: A

Čekaj, to znači da je kod vas i kretanje noću, u svom dvorištu visoko rizično. A i danju niste spašeni, ako haraju zvečarke. Baš si lep kraj odabrao, nema šta...


Zavisi koliko ti je kuća daleko od ivice prerije. Mi smo manjeviše u centru grada, ali nam je taj neki open space baš blizu, i svakako bi mogla poneka da zaluta i kod nas ako se baš namerači. Zvečarke vide u infracrvenom opsegu, tako da mogu da operišu i danju i noću, zapravo uglavnom noću jer preko dana dremaju na suncu.

A baš pre neku nedelju, sedimo mi kod mušterije na sastanku, i ulazi Veliki Gazda, zabrinuto zagledan u telefon. Javili mu od kuće da mu je kera (crnog labradora, mladog) ujela zvečarka. Zabo njušku u travu uz neku stazu kojom su ga šetali, i pravo na zvečku, bez opomene ga apnula za nos. Kažu da je bila poveća mada je tu bitnije godište nego veličina, mlade zvečarke su opasnije jer ne mogu da kontrolišu količinu otrova koji izluče, dok matore to umeju, one često ugrizu a da otrov uopšte ne ispuste, kao opomenu, a čuvaju rezervu za lov. Uglavnom, kera su brzo kod veterinara odveli, ovaj mu rknuo antivenom, i spasli mu život. Kaže ovaj tip da se ker toliko drao, kao da mu kožu sa leđa deru, delom od bolova, a delom od straha. S druge strane, mačka bi se odma bacila na posao, da prikolje tu zvečarku.

Za zimu i kerove, kao što ti reče zavisi i od rase, a i ker ako nema brlog kao kojoti što imaju da se u njega zavuče, ili bar dobro izolovanu kućicu, neće dugo da potraje, bar ne ovde uz planinu, mada, sad kako je globalno otopljavanje zavladalo, to je verovatno manji problem. S druge strane, ovde je leti vrelo, pa bi te rase koje su stvorene za zimu, preko leta lipsale, morao bi opet u kući da ih držiš, ispod ekrondišna. Na to držanje kera u dvorištu gledamo kao na krajnji varvarizam i verovatno bi ti brzo došla policija na vrata, oduzela kuče a tebi pisala kaznu.

Za lajanje, ma gde bre ne laju, čujem ih ovde po komšiluku iako su u kućama. A još kad krene ono dozivanje, pa to je pravi pakao, tu spavanja nema. I ne mora on ni da laje celu noć, dovoljno je samo par puta da te iz sna probudi, i ćao, nema spavanja više.

A za mačke, one podjednako ne vole da budu ostavljene same, ja sam dva poda zbog njih menjao kad smo ih ostavili, u rukama neiskusnog mačkopazitelja. Ali to se rešava slično kao sa kučićima, ili platiš nekom da dođe i nahrani ih i pomazi, ili ih daš u onaj pansion za ljubimce. E, sad, Uške nije voleo taj pansion nikako, pa smo njega ostavljali kod kuće, a Megi je tamo bilo super pa smo nju ostavljali u pansionu, i mirna Bačka.



nikvet pn nikvet pn 00:42 04.07.2021

Re: A

Добро г.Пајићу, прихватам ти аргументе, убедио си ме (ретка појава на блогу). У кућу не даш, слажем се, а напољу вребају пуме.

Него, стани мало - службени коњ да се ваља кад му се ћефне, па где то сме?! Јесу ли чули за тимарење аман? У ЈеНеА било је ПС о томе да научиш ко оченаш. Заставник Џемо (није Џемо, дамубијеш сад...) нам хебо кеву: Ово да се угланца ко црначка јајца! Циганче да се огледне! Разумеш?! То тимарење је грозота од посла али мора да се ради. Немој да те менаџерка убеђује како мустанГЗима то не треба, сваки коњ на посо креће отимарен баш то да се не дешава. Натовариш коњу гранатЛе за брдску батерију и он ето залегне да се ваља?! Ниси умео да јој одговориш, питај је о тимарењу, ектопаразитима а богами и о купању. Службени-радни коњ ако се ритне или уједе то је до његове нарави и тренерског незнања али ваљање на дужности?! Смртна опасност за дете? Е то не-мо-же. Никад. То је штрока, нехигијена, немар, нерад. Грозно. Напуши је сутра ммјбм
srdjan.pajic srdjan.pajic 04:51 04.07.2021

Re: A

nikvet pn
Добро г.Пајићу, прихватам ти аргументе, убедио си ме (ретка појава на блогу). У кућу не даш, слажем се, а напољу вребају пуме.

Него, стани мало - службени коњ да се ваља кад му се ћефне, па где то сме?! Јесу ли чули за тимарење аман? У ЈеНеА било је ПС о томе да научиш ко оченаш. Заставник Џемо (није Џемо, дамубијеш сад...) нам хебо кеву: Ово да се угланца ко црначка јајца! Циганче да се огледне! Разумеш?! То тимарење је грозота од посла али мора да се ради. Немој да те менаџерка убеђује како мустанГЗима то не треба, сваки коњ на посо креће отимарен баш то да се не дешава. Натовариш коњу гранатЛе за брдску батерију и он ето залегне да се ваља?! Ниси умео да јој одговориш, питај је о тимарењу, ектопаразитима а богами и о купању. Службени-радни коњ ако се ритне или уједе то је до његове нарави и тренерског незнања али ваљање на дужности?! Смртна опасност за дете? Е то не-мо-же. Никад. То је штрока, нехигијена, немар, нерад. Грозно. Напуши је сутра ммјбм


E, ne znam ti ja o konjima ništa, samo odvozim i dovozim kući dete (mala zna da prepozna jedno stotinak rasa konja, zvuči neverovatno, ali je nabubala neku enciklopediju konja, i ne maši, ja nisam ni znao da ih toliko uopšte ima). Znam samo da na tom kampu (to je ceo dan, puno radno vreme, od toga deca konje jašu možda sat dva vremena, sve ostalo je fizikalisanje oko konja, uključujući i timarenje), ima puno konja, mislim oko stotinak, tu rade onaj boarding, i dete mi kaže da imaju i neke baš jako rasne konje tamo, tako da mi je malo verovatno to da su konji zapušteni kako ti sumnjaš.

Ovu mustanšku ragu je, kako mi je dete objasnilo, napala alergija, i izašlo mu ono što se ovde zove hives, ja mislim da je to koprivnjača. To dođe i ode (znam, i ja sam imao to jedne godine, iako se redovno timarim), i konj oće da se počeše, samo što iskusniji jahači to prepoznaju pa mu ne daju. Što mi sad kad ovo pišem deluje malo surovo, moram da priznam.

A ta baba, instruktorka, usput i nema jedno oko, tako da mi je bilo na kraju malo i žao da se upuštam u svađu, koju bih sigurno izgubio.


bene_geserit bene_geserit 04:07 02.07.2021

Animal Hate Speech Protection

Dva profesora na University of Sheffield (Drs. Josh Milburn and Alasdair Cochrane) su objavili rad u "Oxford Journal of Legal Studies" da se prošire "hate speech protections" na životinje. Uz razloge tipa:
“some animals do seem to have their social confidence eroded because of their awareness of the risk of violence.”

Dakle spremite se.
srdjan.pajic srdjan.pajic 04:42 02.07.2021

Re: Animal Hate Speech Protection

“some animals do seem to have their social confidence eroded because of their awareness of the risk of violence.”



Ček, ne razumem šta je pisac ovde hteo da kaže.
bene_geserit bene_geserit 07:29 02.07.2021

Re: Animal Hate Speech Protection

Ček, ne razumem šta je pisac ovde hteo da kaže.

Pa ko bi se upuštao u vaše libtardske glave da razume.
To su naveli kao razlog zbog čega treba da postoji zakon protiv govora mržnje protiv životinja.
tess1 tess1 07:48 02.07.2021

Re: Animal Hate Speech Protection

Dakle spremite se.

Za šta? I ko da se spremi za ovu i temu o beskućnicima, feminizmu, veganstvu? Sredovječni muškarci po blogu? Cc..

Japanska izreka kaže "Ekser koji štrči, biva zakivan."

Ovde su tri Avganistanca (jedan ima 16 god, napisala bih ko su i da su Srbi) silovali, tukli i zadavili djevojčicu od 13 god. i ostavili je mrtvu i naslonjenu na drvo.

Slika je od jutros, sportska gimnazija na brodu na Dunavu, zastava LGTB tamo na jarbolu, i grafit ispred.





Bane, tvoje teme su kao novi dobri ekseri krivo prikucani na truloj dasci punoj starih koroziranih eksera, posao za besposlene i plitkoumne ljude, posao da im skrati vrijeme i zabavi misli, na koncu, zdrav posao ako se radi pravilno, bolje je danas prikucati i 100 eksera u dasku iz koje si prvo izvadio loše i pogrešne nego na blogu strahovati od feministkinja i gejeva..

Pitanje je, kakvu djecu i ljude ostavljamo iza nas a ne kakva budućnost tebe i druge mračnjake čeka.. Razumiješ?
haklberi_tom haklberi_tom 21:34 03.07.2021

Re: Animal Hate Speech Protection

tess1
Dakle spremite se.

Za šta? I ko da se spremi za ovu i temu o beskućnicima, feminizmu, veganstvu? Sredovječni muškarci po blogu? Cc..

Japanska izreka kaže "Ekser koji štrči, biva zakivan."

Ovde su tri Avganistanca (jedan ima 16 god, napisala bih ko su i da su Srbi) silovali, tukli i zadavili djevojčicu od 13 god. i ostavili je mrtvu i naslonjenu na drvo.

Slika je od jutros, sportska gimnazija na brodu na Dunavu, zastava LGTB tamo na jarbolu, i grafit ispred.





Bane, tvoje teme su kao novi dobri ekseri krivo prikucani na truloj dasci punoj starih koroziranih eksera, posao za besposlene i plitkoumne ljude, posao da im skrati vrijeme i zabavi misli, na koncu, zdrav posao ako se radi pravilno, bolje je danas prikucati i 100 eksera u dasku iz koje si prvo izvadio loše i pogrešne nego na blogu strahovati od feministkinja i gejeva..

Pitanje je, kakvu djecu i ljude ostavljamo iza nas a ne kakva budućnost tebe i druge mračnjake čeka.. Razumiješ?

Pa - i ti deluješ, uglavnom, mračno?!
Šta li je uzrok takvom delovanju?!
srdjan.pajic srdjan.pajic 04:58 04.07.2021

Re: Animal Hate Speech Protection

bene_geserit
Ček, ne razumem šta je pisac ovde hteo da kaže.

Pa ko bi se upuštao u vaše libtardske glave da razume.
To su naveli kao razlog zbog čega treba da postoji zakon protiv govora mržnje protiv životinja.


Nego, rastera nas onaj Bobić Mojsilović ko mačke s jebišta. A ja mislio da smo u temi, ti veličaš kukuljičare, ja branim libtarde, sve to ima veze sa fejsbukom na ovaj ili onaj način, ali izgleda da smo opet promašili temu.
haklberi_tom haklberi_tom 05:27 04.07.2021

Re: Animal Hate Speech Protection

srdjan.pajic
bene_geserit
Ček, ne razumem šta je pisac ovde hteo da kaže.

Pa ko bi se upuštao u vaše libtardske glave da razume.
To su naveli kao razlog zbog čega treba da postoji zakon protiv govora mržnje protiv životinja.


Nego, rastera nas onaj Bobić Mojsilovuć ko mačke s jebišta. A ja mislio da smo u temi, ti veličaš kukuljičare, ja branim libtarde, sve to ima veze sa fejsbukom na ovaj ili onaj način, ali izgleda da smo opet promašili temu.

Nisam u toku?!
Šta se dogodilo?
tess1 tess1 07:33 04.07.2021

Re: Animal Hate Speech Protection

Pa - i ti deluješ, uglavnom, mračno?!
Šta li je uzrok takvom delovanju?!

Emsi, da li je moguće da ti je žena zabranila da spominješ ćerke - radi onih vulgarnosti i sexizma konkretno na Twitteru?
shmoo shmoo 08:47 04.07.2021

Re: Animal Hate Speech Protection

srdjan.pajic
bene_geserit
Ček, ne razumem šta je pisac ovde hteo da kaže.

Pa ko bi se upuštao u vaše libtardske glave da razume.
To su naveli kao razlog zbog čega treba da postoji zakon protiv govora mržnje protiv životinja.


Nego, rastera nas onaj Bobić Mojsilovuć ko mačke s jebišta. A ja mislio da smo u temi, ti veličaš kukuljičare, ja branim libtarde, sve to ima veze sa fejsbukom na ovaj ili onaj način, ali izgleda da smo opet promašili temu.



Мене је Бобић трајно бановао тако да сам се ја те напасти одавно решио исто као што се људи реше и корова у њиви с кукурузом у оној ТВ реклами.

А видим по интересовању блогера да су и иначе Бобићеви блогови баш популарни.

Још да нису поскупеле темпере а пеМзија мала, што каже Соло, где би Бобићу био крај што се тиче блогерске каријере на Блогу Б92.

Само небо би му било граница.

(Потрудио сам се да отчукам овај коментар о Бобићу пре него што се изгласа неки закон у Скупштини гледе Animal Hate Speech Protection.

Не треба се играти са Државом. Зна се ко увек на крају победи. К'о и Немци у фудбалу.)

tess1 tess1 10:08 04.07.2021

Re: Animal Hate Speech Protection

Мене је Бобић трајно бановао тако да сам се ја те напасти одавно решио исто као што се људи реше и корова у њиви с кукурузом у оној ТВ реклами.

On je tebe banovao a ti se riješio korova? Da li je moguće da ćeš cijelo ljeto provesti ovde na blogu?
shmoo shmoo 12:59 04.07.2021

Re: Animal Hate Speech Protection

tess1
Мене је Бобић трајно бановао тако да сам се ја те напасти одавно решио исто као што се људи реше и корова у њиви с кукурузом у оној ТВ реклами.

On je tebe banovao a ti se riješio korova?



Да.

Па зар нисмо рекли да је лепота у оку посматрача?


Da li je moguće da ćeš cijelo ljeto provesti ovde na blogu?



Можда.

Мада не верујем у то.

Чак ме ни Бобићеви блогови не могу натерати на тако нешто.

А ти?

Хоћеш ли?

Цело лето?

На Блогу Б92?

Уз све слушалице, комоде, билијарске кугле, сатараш од јуче и Монголе?

(Зар прошли пут нису били ипак неки други Кинези у питању?)

tess1 tess1 13:39 04.07.2021

Re: Animal Hate Speech Protection

Да.

Па зар нисмо рекли да је лепота у оку посматрача?


Ne, to ima veze sa karakterom kojeg ti nemaš. Sa tvojom ružnoćom.

А ти?

Хоћеш ли?

Цело лето?

На Блогу Б92?


Da, navratila bih s vremena na vrijeme, i imam par ideja za nova gostovanja (vidio sa da onaj još broji posjete iako si ga zapišao kao da ti život od toga zavisi?), pitam, ako će tvoj očaj i izlučevine curiti sa svih blogova, da znam.

Уз све слушалице, комоде, билијарске кугле, сатараш од јуче и Монголе?

(Зар прошли пут нису били ипак неки други Кинези у питању?)


Hehe, s crnim đavolom bi vi pakt sklopili protiv mene. Pilićari.




p. s. izvadi ruke iz te ucmizdrene i lijene guzice i zaradi sebi para, podijeli ovde s ljudima i šta si stvorio (oprao prozore, napravio ručak, zasadio papriku, prefarbao stolariju, nešto) i gdje dobro trošio..


shmoo shmoo 15:11 04.07.2021

Ситна цревца

tess1

Ne, to ima veze sa karakterom kojeg ti nemaš. Sa tvojom ružnoćom.



Добро.

Кад ти тако кажеш, мора да је то тако.


Da, navratila bih s vremena na vrijeme, i imam par ideja za nova gostovanja



Једва чекам.

Ма ЖИВЈЕЋЕ ОВАЈ БЛОГ Б92, сигуран сам сада у то!





(А што ти не дају ауторску па да не мораш да гостујеш? Мислим да би то било фер према теби и твом уложеном труду...)



Hehe, s crnim đavolom bi vi pakt sklopili protiv mene. Pilićari.



Који "ви"?

Овде нема никог осим мене, печеног пилета и неких тиквица.

(Добро, добро, и моје жене.)

На нас четворо мислиш?


izvadi ruke iz te ucmizdrene i lijene guzice i zaradi sebi para, podijeli ovde s ljudima i šta si stvorio (oprao prozore, napravio ručak, zasadio papriku, prefarbao stolariju, nešto) i gdje dobro trošio..



Ја

ОВО

данас имам на недељној трпези.

Плус оно наречено печено пиле и кромпир чорбу са куркумом.

Здушно сам учествовао у стварању ових уметничких дела.

А ти?

Шта је код тебе на столу данас?

Сатараш од јуче?

Са понеким убуђалим Кинезом и Монголом?

(Врућине су велике па и те Кинезе и Монголе ипак треба ставити на хладно у фрижидер (пардон, хладњак), а не да преноће на столу. Колико год да су отпорни, ипак на овим врућинама врло брзо позелене од зависти и муке.)

Е извини, радо бих са тобом овде размењивао кухињске рецепте, али ево управо ми почиње "Чудотворни мач" на Другом програму РТС.

Одох да га гледам.

Паметније ми је то да радим него да теби доливам чанчиће воде у ту твоју оковану кацу (с купусом или без њега) у коју су те затворили






tess1 tess1 15:57 04.07.2021

Re: Ситна цревца

Једва чекам.

Ма ЖИВЈЕЋЕ ОВАЈ БЛОГ Б92, сигуран сам сада у то!

Ma ne da će živjeti blog sa mnom nego tvoje uverenje da će umrijeti bez tebe i tvog mrtvog slova na papiru, kad, trt, život ide dalje..

Nemaš ti šta čekati. Za primjer drugima te objesiti naglavačke kao odstreljeno toksično krmče il kao Musolinija na ulazu na moj blog.

сатараш од јуче


Сатараш од јуче?


Pravila sataraš za danas


Sataraš sam jutros pravila za danas, po djetetovoj želji, jede mu se sataraš kad dođe sa bazena, tako bio dogovor, sa sirom grčkim i on će kupiti hljeb frišak kod Turčina. Dobar sam napravila (mesnat i paradajz i paprike), juče na pijaci kupila i ananas za 13€, crveni i bijeli luk je od mojih od kuće iz bašte. Dva patlidžana, malo ljutih papričica. Cak-cak, dok se kuvao sklopila komodu.

Samo malo, sataraš od juče je znak da nisam dobra majka i žena? Nisam dobra majka i žena sa satarašom od juče kao što si ti dobra majka i žena za gotovom sofrom danas? Da mi se tako ne gadiš, bilo bi smiješno. Sitni čoveče.

haklberi_tom haklberi_tom 18:58 04.07.2021

Re: Animal Hate Speech Protection

tess1
Pa - i ti deluješ, uglavnom, mračno?!
Šta li je uzrok takvom delovanju?!

Emsi, da li je moguće da ti je žena zabranila da spominješ ćerke - radi onih vulgarnosti i sexizma konkretno na Twitteru?

Kakvih vulgarnosti na kakvom twitteru i kakve ćerke?!
Ja pričam o svojoj deci.
tess1 tess1 19:59 04.07.2021

Re: Animal Hate Speech Protection

Pa - i ti deluješ, uglavnom, mračno?!
Šta li je uzrok takvom delovanju?!

Kakvih vulgarnosti na kakvom twitteru i kakve ćerke?!
Ja pričam o svojoj deci.

Napomeni me na mom sledećem blogu gdje smo stali, da ne tovarim ovaj Zilin. Rado ću ti odgovoriti na obe ove konstrukcije i pretpostavke. I do tada mi ne zapišavaj komentare.
haklberi_tom haklberi_tom 20:21 04.07.2021

Re: Animal Hate Speech Protection

tess1
Pa - i ti deluješ, uglavnom, mračno?!
Šta li je uzrok takvom delovanju?!

Kakvih vulgarnosti na kakvom twitteru i kakve ćerke?!
Ja pričam o svojoj deci.

Napomeni me na mom sledećem blogu gdje smo stali, da ne tovarim ovaj Zilin. Rado ću ti odgovoriti na obe ove konstrukcije i pretpostavke. I do tada mi ne zapišavaj komentare.

Da ti (ja) služim kao podsetnik!?
Pa ti mene zezaš?
A do tada - ne bi bilo loše da se ne baviš mojom porodicom.
Jer - se ja ne bavim tvojom - niti bilo čijom drugom.
Jer - mora da se zna red!
tess1 tess1 03:35 05.07.2021

Re: Animal Hate Speech Protection

Jer - se ja ne bavim tvojom - niti bilo čijom drugom.
Jer - mora da se zna red!

Rekoh ti da mi ne zapišavaš komentare, neki red mora da se zna.
tess1 tess1 03:41 05.07.2021

Re: За Тес са дна каце

'Ај за све оне са по (најмање) две домовине... Цијела Тузла двије козе музла, јбг.

Taso, šta ono bi, čovjek te isprati s bloga a ti ni mukajet, podvi rep? Jel i on ima samo jednu domovinu kao ti, il je nešto drugo, treće u pitanju?
haklberi_tom haklberi_tom 05:53 05.07.2021

Re: Animal Hate Speech Protection

tess1
Jer - se ja ne bavim tvojom - niti bilo čijom drugom.
Jer - mora da se zna red!

Rekoh ti da mi ne zapišavaš komentare, neki red mora da se zna.

Ko najutijo?!
tess1 tess1 08:14 05.07.2021

Re: Animal Hate Speech Protection

Ko najutijo?!

Ideš ti pervetitu u skriptu, samo da čujem šta se desilo sa junakom Tasom sinoć..
tess1 tess1 08:17 05.07.2021

Re: Animal Hate Speech Protection

Tj ti si u skripti odavno, jutros rano u 5 mi ptičica šapnula da je uključim..
haklberi_tom haklberi_tom 09:16 05.07.2021

Re: Animal Hate Speech Protection

tess1
Ko najutijo?!

Ideš ti pervetitu u skriptu, samo da čujem šta se desilo sa junakom Tasom sinoć..

Nisi u pravu!
Na tvoju sreću, žensko si - tako da za boldovano ne mogu da ti pošaljem standardan odgovor.
cmix909 cmix909 14:20 05.07.2021

Re: Animal Hate Speech Protection

srdjan.pajic
... rastera nas onaj Bobić...

Moje sumnje su pale na visu instancu, a zbog teskih reci koje su pale na racun Singidunuma na akvi, jer se secam da je jednom dopisniku neutralisan prilog sa imenom kompanije ukljucene i u slican projekat u prestonici na akvi, ali levo i malko gore na zemljovidu.
srdjan.pajic srdjan.pajic 20:28 04.07.2021

Happy 4th

Mislim, onima koji slave.

Pravimo spojenu roštiljijadu sa komšijama do, u to ime smo izbili nekoliko dasaka u ogradi koja nam deli dvorišta da može da se cirkuliše između. Njih ima komada šest, plus baba i deda iz Kalafonije (pozdrav drugu Drakčetu na nebesima), onda nas četvoro, i komše sa druge strane biciklističke staze, amer i japanka i dete iz tog mešovitog mraka, braka, po imenu Mira. I dete po imenu Odin, koje voli da trčka gologuzo, od komšija sa druge strane dvorišta. Dobro, i njegovi roditelji, to su oni što ih je ženin Tesla budio noću šaljući tajanstvene svetlosne signale.

A i prvi put smo na kuću istakli zastavu, u patriJockom maniru. Stavio bih ja i našu, ali ne mogu da se opredelim koja je tačno naša, SFRJotka, srBska, ona pre ili ona posle komunjara, mada nemam trenutno nijednu, moraću sledeći put da se opskrbim u otadžbini. Možda da onda stavim samo poster Jokića umesto zastave, a?

Za klopu: skoro veganski ćevapi, po receptu od one Flokijeve hanume iz Minkena, tzv bosanski ćevapi, dakle bez krmetine, nego samo teletina + janjetina. A onda i pljeske, leskovačke, od tri vrste mesa, sa krmetinom. Umesto somuna (to mi nešto ne ispada kako treba pa sam sad odustao od pravljenja) čibata lebac iz pekare, plus žena mesi svoju panju, koja je odlična. Za nju neko pečeno povrće na roštilju. Od slatkiša - kap kejk od čokolade, domaći. A od pića, naravno, ćaletova radža od kajsije i jabuke, i piva, i ladna i mlaka, češko i meksičko. To je kod nas, dakle, domaćinski.

Šta je kod komšije u planu, ne znamo, nismo se lepo iskordinisali jer oni celo pre podne se mole Bogu u crkvi, pad kad se vrate videćemo, mada sam ja zamesio mlevenog mesa da mogu pola naselja da naranim.

Petarde i rakete su takođe stavljene u stanje najviše propravnosti, u saksiju-bure instalirana je cev za lansiranje bottle rockets, a imamo i neke interkontinentalne bottle rockets od kojih se čak i ja pomalo plašim.

Biće i neka slika, valjda.

niccolo niccolo 20:41 04.07.2021

Re: Happy 4th

Od slatkiša - kap kejk od čokolade, domaći.

Daj recept.

gvozden1 gvozden1 20:42 04.07.2021

Re: Happy 4th

A i prvi put smo na kuću istakli zastavu......


Petarde i rakete su takođe stavljene u stanje najviše propravnosti......

dakle, domaćinski


Domaćinski?

Nije Srki, to je čist kičeraj.
gvozden1 gvozden1 22:46 04.07.2021

Re: Happy 4th

Happy 4th

Mislim, onima koji slave


Ovi slave

Обележен Дан борца, Брнабићева и Дачић положили венце

A desilo se tog dana

На данашњи дан 1941. године у Београду је одржана седница Политбироа Централног комитета Комунистичке партије Југославије, на челу са Јосипом Брозом Титом, на којој је донета одлука


U državi se slavi laž, prevara, otimačina, slave ga potomci komunističkih generala i Miloševićev portparol, i kao ok je, super, nema veze.

I nema onih koji kažu, manite se prošlosti, hajmo u budućnost, ovo im ne smeta.

Vostani bre već jednom Serbie.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 23:26 04.07.2021

Re: Happy 4th

Vostani bre već jednom Serbie.


Probudio me sad iza ponoci Dositej.Ima on taj obicaj, zovne u gluho doba noci sa nebeske katedre da naravoucenise. I kaze, nema nista od vostajanja dogod domacini serbski mesaju slavenosrpski i turski i dok im glavu domacinsku cuva austrijska vojna sapka. Kaze ako moze to mora i cetvrti juli. Reko da javim. Ajd lak aksam.
srdjan.pajic srdjan.pajic 03:53 05.07.2021

Re: Happy 4th


Vostani bre već jednom Serbie.



Oću, boli me q...c.
shmoo shmoo 08:01 05.07.2021

Re: Happy 4th

gvozden1
Happy 4th

Mislim, onima koji slave


Ovi slave

Обележен Дан борца, Брнабићева и Дачић положили венце

A desilo se tog dana

На данашњи дан 1941. године у Београду је одржана седница Политбироа Централног комитета Комунистичке партије Југославије, на челу са Јосипом Брозом Титом, на којој је донета одлука


U državi se slavi laž, prevara, otimačina, slave ga potomci komunističkih generala i Miloševićev portparol, i kao ok je, super, nema veze.

I nema onih koji kažu, manite se prošlosti, hajmo u budućnost, ovo im ne smeta.

Vostani bre već jednom Serbie.




На једној кући овде код мене на Брду (на углу Кировљеве и Тургењевљеве) стајала деценијама табла да је та седница Политбироа на којем је донета одлука о устанку одржана баш у тој кући.

Табле нема већ 20 година.

Сада је ту неки приватни Чика Зуба.

tess1 tess1 08:12 05.07.2021

Re: Happy 4th

Taso, da li je moguće da te čovjek izbacio sa sportskog bloga sa samo dvije rečenice i ti se nisi vratio da cmizdriš, brišeš komentare, šalješ poljupce, pozivaš na redaljku, polupaš mu blog? Šta se dešava, pričaj nam..
tess1 tess1 08:24 05.07.2021

Re: Happy 4th

Ne mogu vjerovati. I to je to. Veliko OK.

Jesi li barem malo pričekao da te zamoli da se vratiš?




docsumann docsumann 08:26 05.07.2021

Re: Happy 4th

U ratu se oni koji pucaju na vojnike ubijaju, a u miru oni koji omalovažavaju državnu himnu apse.




doduše Džimija su na kraju ubili...
gvozden1 gvozden1 08:40 05.07.2021

Re: Happy 4th

Uh Doks, al ga uporedi :)
Nije to ni slično.
docsumann docsumann 08:58 05.07.2021

Re: Happy 4th

gvozden1
Uh Doks, al ga uporedi :)
Nije to ni slično.


pa ko da se poredi s Hendžom?

pričam o principu.
intervencija na državnoj himni ili zastavi je legitiman (simbolički) način u koliko želiš da izraziš protest protiv politike vlade neke zemlje.

a čini mi se i da smo o ovome već pričali.
alselone alselone 09:02 05.07.2021

Re: Happy 4th

državnoj himni ili zastavi

mislim da bismo kao civilizacija trebali izbaciti tu pagansku zlatnu telad od zastave i himne kao obeležje naroda i države (i narodnosti, drugovi).

Možda ne baš da izbacimo ali da minimizujemo ložanu, to svakako.
Tu prvenstveno mislim na Ameriku. Evropa je još delimično i kul na tu temu.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 09:06 05.07.2021

Re: Happy 4th

Da sam razumeo, baš i nisam.
O šajkači nešto?
Šta tursko?



Glupo da miniram sopstveni stos al' ajde. Bre ti je tursko, sajkaca je austrijska. Jos mi Dositej rece da se moraju i jelek (turski) i anterija (persijski) skidati. Tj. ako mora da se cisti. Mada on kaze bolje ne. Sa simbolima svakako moze da radi ko sta hoce.
docsumann docsumann 09:09 05.07.2021

Re: Happy 4th

Možda ne baš da izbacimo ali da minimizujemo ložanu, to svakako.
Tu prvenstveno mislim na Ameriku. Evropa je još delimično i kul na tu temu.


jbg, njihova zastava je pretrpjela najviše kritičkih intervencija od raznih umjetnika i muzičkih izvođača u potonjih 70-tak godina.
s razlogom, dodao bih.

alselone alselone 09:12 05.07.2021

Re: Happy 4th

docsumann
Možda ne baš da izbacimo ali da minimizujemo ložanu, to svakako.
Tu prvenstveno mislim na Ameriku. Evropa je još delimično i kul na tu temu.


jbg, njihova zastava je pretrpjela najviše kritičkih intervencija od raznih umjetnika i muzičkih izvođača u potonjih po 70-tak godina.
s razlogom, dodao bih.



Moja omiljena
docsumann docsumann 09:17 05.07.2021

Re: Happy 4th

What is the Proper Way to Display a US Flag?

LINK




EDIT:

jedan od upisanih komentara

I am a German girl. If we Germans would admire our flag as you all do, we would be called Nazis again…I think you do have too much trouble about this flag.
haklberi_tom haklberi_tom 09:23 05.07.2021

Re: Happy 4th

docsumann
gvozden1
Uh Doks, al ga uporedi :)
Nije to ni slično.


pa ko da se poredi s Hendžom?

pričam o principu.
intervencija na državnoj himni ili zastavi je legitiman (simbolički) način u koliko želiš da izraziš protest protiv politike vlade neke zemlje.

a čini mi se i da smo o ovome već pričali.

Ukoliko želiš da izraziš protest protiv politike vlade imaš toliko drugih legitimnih načina.
docsumann docsumann 09:26 05.07.2021

Re: Happy 4th

haklberi_tom
docsumann
gvozden1
Uh Doks, al ga uporedi :)
Nije to ni slično.


pa ko da se poredi s Hendžom?

pričam o principu.
intervencija na državnoj himni ili zastavi je legitiman (simbolički) način u koliko želiš da izraziš protest protiv politike vlade neke zemlje.

a čini mi se i da smo o ovome već pričali.

Ukoliko želiš da izraziš protest protiv politike vlade imaš toliko drugih legitimnih načina.


dopusti da svak bira svoj način kako da izrazi politički protest.
haklberi_tom haklberi_tom 09:37 05.07.2021

Re: Happy 4th

docsumann
haklberi_tom
docsumann
gvozden1
Uh Doks, al ga uporedi :)
Nije to ni slično.


pa ko da se poredi s Hendžom?

pričam o principu.
intervencija na državnoj himni ili zastavi je legitiman (simbolički) način u koliko želiš da izraziš protest protiv politike vlade neke zemlje.

a čini mi se i da smo o ovome već pričali.

Ukoliko želiš da izraziš protest protiv politike vlade imaš toliko drugih legitimnih načina.


dopusti da svak bira svoj način kako da izrazi politički protest.

Ko sam ja da dopustim ili ne dopustim?
docsumann docsumann 09:40 05.07.2021

Re: Happy 4th

haklberi_tom
docsumann
haklberi_tom
docsumann
gvozden1
Uh Doks, al ga uporedi :)
Nije to ni slično.


pa ko da se poredi s Hendžom?

pričam o principu.
intervencija na državnoj himni ili zastavi je legitiman (simbolički) način u koliko želiš da izraziš protest protiv politike vlade neke zemlje.

a čini mi se i da smo o ovome već pričali.

Ukoliko želiš da izraziš protest protiv politike vlade imaš toliko drugih legitimnih načina.


dopusti da svak bira svoj način kako da izrazi politički protest.

Ko sam ja da dopustim ili ne dopustim?


to je fraza, al kad si već krenuo bukvalno - dopusti im to u sebi.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana