Društvo| Na današnji dan| Obrazovanje| Religija

Mitropolija

natasa_tasic_10 RSS / 05.09.2021. u 08:07

Rekoh sebi nemoj Nataša danas da bloguješ.

Lepo se spremi za crkvu, da stigneš na molitvu za školarce, al eto uključih FB i iskoči mi twiter i šta ćeš reči mi same došle.

Zašto i zašto se ne pomeri ustoličenje i zašto mora na Cetinju, zar ne može negde drugde...i milion pitanja koja se postavljaju a odgovor je jedan.

Mitropolit se ustoličava tamo gde je Mitropolija,a to je na Cetinju  i nema šta tu da se bilo ko buni.

 

Nema pomeranja, jer za razliku od ovih huškača pravi Crnogorci nikada veru za večeru prodati neće već će braniti i čast i poštenje.

Što se tiče barikada mogli su ih staviti milion, sleteli su na Cetinje helikopterom i hvala Bogu što je Njegova svetost Patrijarh Srpski gospodin Porfirije zabranio medije, jer bi uneli samo jos veći razdor no što jeste trenutno napravljen.

Poenta je da Mitropolit Joanikije, čovek koji je verom dokazao da se država moje odbraniti i to mnogima smeta.

 

Sve što mogu reći je da od povlačenja nema ništa, a stati i učiniti i svedočiti pravdu u ova teška vremena je breme koje mu neće biti lako za nošenje.

Neka je sretno i blagosloveno ustoličenje,a usijane glave i ovde i tamo neka idu pod tuš, nama je svima dosta podela. 

Pravi razlog za sve ove nerede je samo sakriven i dobro upakovan,a to verujem da nema veze sa ustoličenjem,već sa nečim drugim. 

Ovaj trenutak ne bismo trebali ispustiti jer je prvi posle dugo godina, trenutak pruzene ruke ka pomirenju i smirivanju strasti.

 



Komentari (906)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

solo solo 08:27 05.09.2021

Byzantine blue


Mitropolit se ustoličava tamo gde je Mitropolija,a to je na Cetinju i nema šta tu da se bilo ko buni


I sve je dobro što se dobro svrši. I mir u svetu.

Sad možemo da se vratimo svi na svoje radne zadatke a vi drugarice i drugovi umetnici pažljivo sa tim bikom.



natasa_tasic_10 natasa_tasic_10 08:32 05.09.2021

Re: Byzantine blue

Hahahahah pa ti si hit. Gde nadje ovoga bika. Sada ne prestajem da se smejem
solo solo 08:34 05.09.2021

Re: Byzantine blue

Gde nadje ovogq bika


Tamo gde i tvoj ,,originalni,, režiser.

Византијско плаво је југословенски филм снимљен 1993. године који је режирао Драган Маринковић, а сценарио је поред њега писала и Нада Марковић-Беблер, према књизи Милорада Павића.[1][2]
docsumann docsumann 08:34 05.09.2021

Re: Byzantine blue

u Vizantijsko Plavom
natasa_tasic_10 natasa_tasic_10 08:36 05.09.2021

Re: Byzantine blue

Tamo gde i tvoj ,,originalni,, režiser.
.
Videcemo sta ce biti do kraja. Nismo bas srecne da budemo gole. Film je jedno,a ovo je drugo.
zilikaka zilikaka 09:20 05.09.2021

Re: Byzantine blue

Hahahahah pa ti si hit. Gde nadje ovogq bika

Pa to ti je Vizantijsko plavo. Izgleda da tvoj reditelj ima Pavića u podsvesti.
P.S: Ne valja otvoriti post pa čekati. Onda skoro sigurno ponoviš nečiji komentar.
natasa_tasic_10 natasa_tasic_10 09:30 05.09.2021

Re: Byzantine blue

Izgleda da tvoj reditelj ima Pavića u podsvesti.

Ocigledno
shmoo shmoo 09:58 05.09.2021

Re: Byzantine blue

solo

Mitropolit se ustoličava tamo gde je Mitropolija,a to je na Cetinju i nema šta tu da se bilo ko buni


I sve je dobro što se dobro svrši. I mir u svetu.

Sad možemo da se vratimo svi na svoje radne zadatke a vi drugarice i drugovi umetnici pažljivo sa tim bikom.







Добро, капирам да је ово на бику Европа.

Али ко је овај брадоња са Европом?





magnus magnus 11:03 05.09.2021

Re: Byzantine blue

Gde nadje ovoga bika
ekranizacija jedne Pavićeve priće ( Vedžvudov pribor za čaj)
zilikaka zilikaka 11:09 05.09.2021

Re: Byzantine blue

ekranizacija jedne Pavićeve priće

Zapravo više. Film je neka kombinacija, ako se dobro sećam.
Milan Novković Milan Novković 11:21 05.09.2021

Re: Byzantine blue

solo
Gde nadje ovogq bika


Tamo gde i tvoj ,,originalni,, režiser.

Византијско плаво је југословенски филм снимљен 1993. године који је режирао Драган Маринковић, а сценарио је поред њега писала и Нада Марковић-Беблер, према књизи Милорада Павића.[1][2]

Ma hajte, mol'm vas, drugar'ce i drugoi, jes ta Aida malo zakomplikovana u svakom smislu, od onomad (а шта и очекивати од некога ко се зове Ђузепе?!), no međutim (ali ipak) ...

... "Morir! Sì pura e bella" - mora golišavo, nema tu oću-neću
Kakve crne odore i ostali bakrači, pa ne rađamo se u aljinicama

EDIT: Misim, gde da uplatimo kintu režiseru preko SMS-a
natasa_tasic_10 natasa_tasic_10 20:21 05.09.2021

Re: Byzantine blue

Kada smo kod bika, radnja je sledeca.
Balerina ga jase, onda dolazi do nas, Vrhovna Svestenicq mu se klanja, nesto igram sa njim tamo vamo i koljem ga.
Rekoh ti hit
natasa_tasic_10 natasa_tasic_10 20:21 05.09.2021

Re: Byzantine blue

Kada smo kod bika, radnja je sledeca.
Balerina ga jase, onda dolazi do nas, Vrhovna Svestenicq mu se klanja, nesto igram sa njim tamo vamo i koljem ga.
Rekoh ti hit
freehand freehand 20:40 05.09.2021

Re: Byzantine blue

natasa_tasic_10
Kada smo kod bika, radnja je sledeca.
Balerina ga jase, onda dolazi do nas, Vrhovna Svestenicq mu se klanja, nesto igram sa njim tamo vamo i koljem ga.
Rekoh ti hit

Taurobolium. Inače, beli bik daleko je stariji mitski simbol, i u Egiptu i u mitraizmu.
macak_tosa macak_tosa 08:38 05.09.2021

Da!

Živeo mitropolit Joanikije!
gvozden1 gvozden1 09:14 05.09.2021

Nije loše

Pa za sad su dobri.
Mislim na crnogorsku vladu.
Da budem iskren, plašio sam se da će biti kolebljiviji.

Uhapsiše i ovog Veljovića, čitam.

Nego, kakav li je osećaj kad se zoveš Veselin, prezivaš Veljović, a tvrdiš da nisi Srbin? :)
natasa_tasic_10 natasa_tasic_10 09:32 05.09.2021

Re: Nije loše


Nego, kakav li je osećaj kad se zoveš Veselin, prezivaš Veljović, a tvrdiš da nisi Srbin? :)
,kada volis belo,svi drugi osecaji nestaju.
mirelarado mirelarado 11:04 05.09.2021

Re: Nije loše

gvozden1
Pa za sad su dobri.
Mislim na crnogorsku vladu.
Da budem iskren, plašio sam se da će biti kolebljiviji.

Uhapsiše i ovog Veljovića, čitam.

Nego, kakav li je osećaj kad se zoveš Veselin, prezivaš Veljović, a tvrdiš da nisi Srbin? :)


I ja mislim da je crnogorska vlada danas osvetlala obraz i pokazala državničku mudrost. I novoustoličeni mitropolit i SPC takođe su pokazali mudrost i uzdržanost.

Vidim da Milovi cvile što su izbegnuti veći sukobi, a i AV se jede u sebi. Dobar rasplet.
gvozden1 gvozden1 13:08 05.09.2021

Re: Nije loše


I ja mislim da je crnogorska vlada danas osvetlala obraz i pokazala državničku mudrost. I novoustoličeni mitropolit i SPC takođe su pokazali mudrost i uzdržanost.

A zapravo su uradili običnu stvar, omogućili ljudima da ostvare svoje pravo.

Ali, objektivno govoreći, nije im bilo lako.
Ovo je sa pravne, formalne strane jasno, država je imala obavezu da obezbedi ustoličenje na Cetinju.

Sa političke je mnogo komplikovanije, sa te strane se ovaj čin može lako predstavite kao pobeda Srba, a pobeda Srba nije nešto što prija ni Crnogorcima, ni Muslimanima, ni Albancima.
Većina njih bi radije videla poraz nego pobedu Srba, kao što većina ovde radije vidi pobedu.

Bili su proterani uz zid neodustajanjem crkve, i na kraju su ipak uradili ono što im je bio posao.

Ipak nije loše.
maksa83 maksa83 09:51 05.09.2021

budno oko kamere


je zabeležilo najcrnogorskiju sliku na svijet:

magnus magnus 11:10 05.09.2021

frankovci

Nevjerovatna pristrasnost hrvatskih priočila , a komentari ispod tekstova lakmus fašizma , jedan bivši jugooficir sa beogradskm zubalom [youtube]http://projektvelebit.com/podcast-velebit-davor-domazet-loso-crnogorci-su-crveni-hrvati-i-zato-pjevaju-thompsona/[/youtube]
freehand freehand 11:24 05.09.2021

Re: frankovci

magnus
Nevjerovatna pristrasnost hrvatskih priočila , a komentari ispod tekstova lakmus fašizma , jedan bivši jugooficir sa beogradskm zubalom [youtube]http://projektvelebit.com/podcast-velebit-davor-domazet-loso-crnogorci-su-crveni-hrvati-i-zato-pjevaju-thompsona/[/youtube]


Nisu svi.


shmoo shmoo 11:33 05.09.2021

Re: frankovci

magnus
Nevjerovatna pristrasnost hrvatskih priočila , a komentari ispod tekstova lakmus fašizma , jedan bivši jugooficir sa beogradskm zubalom [youtube]http://projektvelebit.com/podcast-velebit-davor-domazet-loso-crnogorci-su-crveni-hrvati-i-zato-pjevaju-thompsona/[/youtube]




Gost u Podcastu Velebit je geopolitički analitičar admiral Davor Domazet Lošo.





Метеорска каријера!


Davor Domazet-Lošo rodio se u Sinju 1948. godine. Završio je sve jugoslavenske vojne škole, uključujući i glavnu, Ratnu školu. Od 1987. do 1990. godine obnašao je dužnost pročelnika za obavještajnu analitiku i prosudbe u zapovjedništvu Vojnopomorske oblasti (ratna mornarica). Nakon karijere u Ratnoj mornarici JNA prebjegao je u nastajuću Hrvatsku vojsku u činu kapetana fregate. Član stožera Zbora narodne garde postao je 3. srpnja 1991. godine. Ubrzo se uključuje u vojne operacije i organizira ustroj vojne obavještajne službe. U OS RH napredovao je od čina kapetana bojnog broda do admirala (2000.).



А чу ли га ти како рече да су сви у Босни у ствари Хрвати, и Срби и муслимани, јер је Босна у ствари хрватска дједовина?

Још је обнашао и дужност савјетника Колинде Грабар да простите Китаровић.








shmoo shmoo 11:34 05.09.2021

Re: frankovci



shmoo shmoo 11:46 05.09.2021

Re: frankovci

magnus



За макар једну ствар сасвим сигурно скидам капу том "ненародном" режиму од 1945. до распада СФРЈ:







Јер... У питању је опстанак Државе. И онда су ту сва средства дозвољена.

И да су тако радили све време, не би се та Југославија ни распала.

Али као што видиш...

Ако смо пали, били смо паду склони.

Систем је иструлио изнутра.

magnus magnus 12:12 05.09.2021

Re: frankovci

U OS RH napredovao je od čina kapetana bojnog broda do admirala (2000.).
muljator , prvo je čeko u bg , pa kad je vidio da vojska neče napravit puč i rješit stvari prešo u ZNG, na pitanje zašto je tako dugo bio u BG dok je "hrvatska gorjela" , izjavio da je imao na vma kod stomatologa naručenu izradu novog zubala a da su tamo bila dobra ,pa je čekao dok ne završi kao nije htio sebe i hr opterečivat nego je došo iz bg sa novim zubima, uglavnom imao je paralelne linije komandovanja na mnogo mjesta , recimo za zločine u Maslenici koji se pripisuju odgovornosti Gotovine i Ademija ispostavilo se da su radile njegove "neosficijelne linije zapovjedanja" , bez znanja načelnika GŠ Černjenka kreno na RS poslje oluje u akciji "Una " pa žestoko dobio po pičci ,a htio da bude " oslobodilac Banja luke" umješan u svako potpirivanje zavjera i loše konspiracije

shmoo shmoo 13:59 05.09.2021

Re: frankovci

magnus
U OS RH napredovao je od čina kapetana bojnog broda do admirala (2000.).
muljator , prvo je čeko u bg , pa kad je vidio da vojska neče napravit puč i rješit stvari prešo u ZNG, na pitanje zašto je tako dugo bio u BG dok je "hrvatska gorjela" , izjavio da je imao na vma kod stomatologa naručenu izradu novog zubala a da su tamo bila dobra ,pa je čekao dok ne završi kao nije htio sebe i hr opterečivat nego je došo iz bg sa novim zubima,






Нисам знао то за зубало.

Па какав је то љигаш! Првокласни!




freehand freehand 11:32 05.09.2021

Ludilo na novom nivou

I sad - da li je veća hipokrizija "građanista" kojima pena udari na usta na pomen svega što ima veze sa Srbijom i iz nje izvedenim pridevima a koji brane pravo huligana i divljaka da nasiljem odgovore na "guranje prsta u oko" što je nesumnjivo ustoličenje mitropolita u sedištu mitropolije;
ili tradicionalnih i prepodobnih srbskih domaćina koji navijaju za policiju da sprovede zakon i zaštiti mirne građane koji svoja prava ostvaruju na miran način poštujući svetovne i crkvene zakone i norme?

Dakle, sve suprotno od, na primer, gej parade gde prvi traže da policija upotrebi sva raspoloživa sredstva da bi građani ostvarili svoja prava, a ovi drugi plaču nad nasiljem koje država sprovodi protiv naše dece koja se štanglama, kamenicama i drugim sredstvima suprotstavljaju širenju nemorala i trovanju srbstva?
Jaril Jaril 11:59 05.09.2021

Re: Ludilo na novom nivou

Ситуација са устоличењем је показатељ шта буде кад се центри моћи преиграју па изгубе контролу и игра их преплави.

Потпуно је лудо да демократска, либерална страна гура кршење приватне својине и наметање другима шта ће да раде у своја четири зида. А лудо је и то што СПЦ гура јерес национализма до те мере да кад ови други кажу Црква Србије, звучи логично и основано.

А онда се на све то дода да је поента у контроли новца јер Острог, али и цела Митрополија генеришу енормне количине пара. А и да су ови што су напали полицију заправо плаћена паравојска по моделу који смо видели и у Србији. И кад они ударе на полицију, то је - грађански рат.

И онда схватиш да су сви изграчи потпуно изгубили било какву контролу над дешавањима и да су улетели у лудило. Које, по дефиницији лудила, не виде.

И на крају, чија је моћ већа? Ових што су изнудили употребу хеликоптера или ових што су хеликоптере користили?

Ничија. Победила је само игра моћи која је понизила обе стране.
gvozden1 gvozden1 12:06 05.09.2021

Re: Ludilo na novom nivou

обе стране

Jao što volim ovu sintagmu.

freehand freehand 12:10 05.09.2021

Re: Ludilo na novom nivou

А лудо је и то што СПЦ гура јерес национализма до те мере да кад ови други кажу Црква Србије, звучи логично и основано.

Gde si ti to video da SPC radi nešto što bi opravdalo besmislicu poput "Crkva Srbije"? Kod koga? Pa Amfilohije je bio hodajući dokaz da to nije ni realno ni moguće, eno ti i Atanasija i Grigorija, a patrijarh je u Podgorici održao izvanrednu besedu, pravu besedu ljubavi i bratstva.

А онда се на све то дода да је поента у контроли новца јер Острог, али и цела Митрополија генеришу енормне количине пара. А и да су ови што су напали полицију заправо плаћена паравојска по моделу који смо видели и у Србији. И кад они ударе на полицију, то је - грађански рат.

Ma kakvi. to je spinčina. Igra je malo krupnija, igra prestola je ovde u pitanju, čitav kompleks Istok-Zapad koji se u poslednje tri decenije lomi preko pojma Srbija", i svega što podrazumeva "srpskost". Pa su onda i Milo i njegovi drugari sa Žute grede od onomad sa pozicije ljutih Srba prešli na poziciju još ljućih antisrba.
I to je ključ za otvaranje ove male prodavnice jeftinih tajni.

И онда схватиш да су сви изграчи потпуно изгубили било какву контролу над дешавањима и да су улетели у лудило. Које, по дефиницији лудила, не виде.

И на крају, чија је моћ већа? Ових што су изнудили употребу хеликоптера или ових што су хеликоптере користили?

Ничија. Победила је само игра моћи која је понизила обе стране.

Ma kakvi. Shvatiš da je ovde SPC odigrala smireno i mudro, povukla se koliko god je bilo moguće opozvavši poziv na okupljanje naroda i vernika ali održavši ono što je moralo da bude održano. Helikopter i obezbeđenje tu su samo efemerni dekor koji služi spinerima da imaju čime da se bave.
Svaka čast i patrijarhu i novom mitropolitu, a bogami i Vladi Crne Gore i na uzdržanosti i na odlučnosti istovremeno.
I da ne zaboravim - svaka čast i Dritanu abazoviću, kao čoveku i političaru.
magnus magnus 12:16 05.09.2021

Re: Ludilo na novom nivou

ustoličenje mitropolita u sedištu mitropolije;

a ovi drugi plaču nad nasiljem koje država sprovodi protiv naše dece koja se štanglama, kamenicama i drugim sredstvima suprotstavljaju širenju nemorala
ali van njihvog bludilišta ,ako smijem primjetiti . mitropolita nisu ustoličavali na trgu
magnus magnus 12:19 05.09.2021

Re: Ludilo na novom nivou

Gde si ti to video da SPC radi nešto što bi opravdalo besmislicu poput "Crkva Srbije"? Kod koga?
taj naziv koristi i patrijarh turske i sveg natoa Bartolomeo, u nekom svom helenističkom šovinizmu gdje traži od Slavenskih crkava toponimske titule
freehand freehand 12:19 05.09.2021

Re: Ludilo na novom nivou

ali van njihvog bludilišta ,ako smijem primjetiti . mitropolita nisu ustoličavali na trgu

Ovo je nešto o četiri zida, koliko razumem?
I ima veze sa Kačavendinim (a bogami i drugim) dvorcima-bludilištima.
magnus magnus 12:21 05.09.2021

Re: Ludilo na novom nivou

freehand
ali van njihvog bludilišta ,ako smijem primjetiti . mitropolita nisu ustoličavali na trgu

Ovo je nešto o četiri zida, koliko razumem?
I ima veze sa Kačavendinim (a bogami i drugim) dvorcima-bludilištima.
baš tako , recimo ako je kačavenda natego punoljetnu osobu u svom bludiliptu, za javnost i državu to je njihova stvar, a crkava to rješava unutar sebe
freehand freehand 12:28 05.09.2021

Re: Ludilo na novom nivou

magnus
freehand
ali van njihvog bludilišta ,ako smijem primjetiti . mitropolita nisu ustoličavali na trgu

Ovo je nešto o četiri zida, koliko razumem?
I ima veze sa Kačavendinim (a bogami i drugim) dvorcima-bludilištima.
baš tako , recimo ako je kačavenda natego punoljetnu osobu u svom bludiliptu, za javnost i državu to je njihova stvar, a crkava to rješava unutar sebe

Pa da nije u pitanju vladika SPC i da upravo nisi vladičanski dvor (i ko zna šta još, uključujući oltar daleko bilo - nazvao "njegovim bludilištem" to bi možda imalo smisla. Da ne pominjemo sad Pahomijevo bludilište i samo ono što se pouzdano zna. U prvom slučaju sa "punoletnom osobom" to je sa pravne strane ok ali sa etičke i verske strane o takvoj crkvi govori sve najgore. Mislim, ako je tebi to ok sve u redu.
A što se ovog drugog tiče - u pitanju su tepška krivična dela i samo vrh ledenog brega o kome mnogi znaju a većina ćuti i tu je država u udruženom zločinačkom poduhvatu zajedno sa crkvom, za šta bi kao blagu kaznu trebalo vratiti katran i perje za saučesnike a kolac i raspeće za silovateljska i pedofilska govna.







principessa_etrusca principessa_etrusca 12:48 05.09.2021

Re: Ludilo na novom nivou

И на крају, чија је моћ већа? Ових што су изнудили употребу хеликоптера или ових што су хеликоптере користили?

Ничија. Победила је само игра моћи која је понизила обе стране.

Држава ЦГ, номинално правна и демократска, гарантује слободу вероисповести и слободу кретања, а хеликоптерски превоз је био једини безбедан начин да високо свештенство буде превезено на дуго унапред заказану церемонију у седишту митрополије.

Вероватни пропуст државе је што није јуче похапсила изгредничку руљу која је палила гуме и бацала каменице, мада је можда то било рискантно, имајући у виду да ју је предводио Милов саветник за безбедност.

На крају, без обзира на кокаин, молотовљеве коктеле, хеликоптер итд, реч која је обележила данашњи дан је Д-О-С-Т-О-Ј-А-Н.
freehand freehand 13:13 05.09.2021

Re: Ludilo na novom nivou

На крају, без обзира на кокаин, молотовљеве коктеле, хеликоптер итд, реч која је обележила данашњи дан је Д-О-С-Т-О-Ј-А-Н.

E videh to na Tviteru i ostao sam potpuno zbunjen. Odakle inovercima i nevernicima uopšte ideja da od svega raspravljaju baš o dostojnosti sveštenika SPC?
Toliki su moroni da ničega drugog nisu mogli da se sete?
principessa_etrusca principessa_etrusca 13:35 05.09.2021

Re: Ludilo na novom nivou

magnus
Gde si ti to video da SPC radi nešto što bi opravdalo besmislicu poput "Crkva Srbije"? Kod koga?
taj naziv koristi i patrijarh turske i sveg natoa Bartolomeo, u nekom svom helenističkom šovinizmu gdje traži od Slavenskih crkava toponimske titule

Васељенска патријаршија је, доста тихо, од Московске патријаршије преузела више западноевропских парохија, углавном са црквама које су богати Руси још у 19. веку подизали по монденској Европи, и има и посебни архиепископију западноевропских цркава руске традиције.

Последње деценије, Руси те цркве враћају, углавном након дужих судских спорова, рецимо саборну цркву Александра Невског у Паризу, цркву св. Николе у Ници и архангела Михаила у Кану.
gedza.73 gedza.73 13:38 05.09.2021

Re: Ludilo na novom nivou

Odakle inovercima i nevernicima uopšte ideja da od svega raspravljaju baš o dostojnosti sveštenika SPC?
Toliki su moroni da ničega drugog nisu mogli da se sete?

To su isti oni koji psuju majku četničku sveštenicima, koji su rušili Njegošev mauzolej, koji su krali relikvije iz manastira i koji su štampali


Lepo ih ti nazva moronima.
Ovaj kalendar štampalo je Udruženje sveštenika Crne Gore, koje je tadašnja Udba osnovala 1945. godine.


Od oko 140 bogoslova čak 80 su bili simpatizeri SKOJ-a. Većina njih je otišla u partizane, neki su izginuli, drugi su se istakli u proganjanju crkve i visoko su se uspeli u komunističko-državnoj hijerarhiji. Veselin Bulatović, jedan iz te generacije cetinjskih bogoslova, bio je ministar unutrašnjih poslova Crne Gore i poznati golootočki mučitelj”, dodaje Rakočević.

Naš sagovornik podseća da su u „komunističkim redovima bili raspop Blažo Marković, Boško Popović, Simo S. Radunović, prota Jagoš Simonović (u prvo vreme arhijerejski namesnik u Kolašinu, docnije Titov pukovnik), Leontije Marković (ostroški arhimandrit), raspop Jovo Radović (verski referent u pokrajinskoj komunističkoj vladi za Crnu Goru) i još neki”.

„Među izdajnike u crkvenoj kući spada i Udruženje sveštenika Crne Gore, koje je Udba osnovala 1945. godine, a prvi predsednik mu je bio pop Petar Kapičić. Uz pomoć udruženja, vlast je osudila mitropolita Arsenija Bradvarevića, pomogla pri rušenju crkve na Lovćenu i u drugim sličnim poslovima”, kaže Rakočević

Istoričari su zabeležili, a o tome svedoče i dokumenta iz ondašnje crnogorske Udbe, kao i zapisi sveštenika, da je crnogorska milicija u crnim dugim kožnim mantilima, čizmama do ispod kolena dobro potkovanim pločicama koje su odzvanjale cetinjskim ulicama i sokacima podgoričke Stare varoši noću upadala u svešteničke kuće „i crkvene objekte i sa pištoljem na slepoočnici vodila sveštenike na upis u udruženje”.

Ko nije hteo, znalo se – batine do iznemoglosti, a za neke i metak u čelo.


Inače Vlasotince u Srbiji ima više stanovnika od Cetinja a po podacima
Сви остали су имали депопулацију, с тим да је она била најмања у Војводини (око 100 хиљада), а највећа у региону Јужне и Источне Србије (око 180 хиљада). Регион Шумадије и Западне Србије (смањење око 150 хиљада),




principessa_etrusca principessa_etrusca 13:43 05.09.2021

Re: Ludilo na novom nivou

freehand
На крају, без обзира на кокаин, молотовљеве коктеле, хеликоптер итд, реч која је обележила данашњи дан је Д-О-С-Т-О-Ј-А-Н.

E videh to na Tviteru i ostao sam potpuno zbunjen. Odakle inovercima i nevernicima uopšte ideja da od svega raspravljaju baš o dostojnosti sveštenika SPC?
Toliki su moroni da ničega drugog nisu mogli da se sete?

Не знам шта је било на Твитеру, ја говорим о снажној сцени у Подгорици када је Порфирије питао ”Је ли достојан?”, а хиљаде присутних грмнуло ”Достојан!”

П.С. Неверници који се баве црквеним питањима су духовна деца Блажа Јовановића који је прогањао митрополита Арсенија Брадваревића који је као стар човек робијао у Котору, прогннан из ЦГ и од последица болести које је зарадио у затвору, умро у београдском Ваведењу. Блажо Јовановић о митрополиту: "Арсеније не само што се неће вратити у Црну Гору као митрополит него док сам ја жив неће је ни као туриста у авиону прелетети"
freehand freehand 14:44 05.09.2021

Re: Ludilo na novom nivou

principessa_etrusca
freehand
На крају, без обзира на кокаин, молотовљеве коктеле, хеликоптер итд, реч која је обележила данашњи дан је Д-О-С-Т-О-Ј-А-Н.

E videh to na Tviteru i ostao sam potpuno zbunjen. Odakle inovercima i nevernicima uopšte ideja da od svega raspravljaju baš o dostojnosti sveštenika SPC?
Toliki su moroni da ničega drugog nisu mogli da se sete?

Не знам шта је било на Твитеру, ја говорим о снажној сцени у Подгорици када је Порфирије питао ”Је ли достојан?”, а хиљаде присутних грмнуло ”Достојан!”

П.С. Неверници који се баве црквеним питањима су духовна деца Блажа Јовановића који је прогањао митрополита Арсенија Брадваревића који је као стар човек робијао у Котору, прогннан из ЦГ и од последица болести које је зарадио у затвору, умро у београдском Ваведењу. Блажо Јовановић о митрополиту: "Арсеније не само што се неће вратити у Црну Гору као митрополит него док сам ја жив неће је ни као туриста у авиону прелетети"

teška priča o ideološkoj zadrtosti.
Kod Crnogoraca je sve i uvek nekako preterano.
Ono tšo sam pomenuo lajtmotiv je Zagovornika građanskih vrednosti, zadrtih koliko i neki od komunista onomad.

shmoo shmoo 14:52 05.09.2021

Re: Ludilo na novom nivou

magnus
Gde si ti to video da SPC radi nešto što bi opravdalo besmislicu poput "Crkva Srbije"? Kod koga?
taj naziv koristi i patrijarh turske i sveg natoa Bartolomeo, u nekom svom helenističkom šovinizmu gdje traži od Slavenskih crkava toponimske titule



Вартоломејев и Зизјуласов екуменизам који се потура у име НАТО?

(На пример, Вартоломејево признавање аутокефалности украјинској православној цркви по диктату НАТО.)

Не, хвала.

С лицемерима не бих њиховим путем.

Тај човек је, бре, у својој самољубивости (а и по задатку) у пролеће 2010. године једним својим чином срушио хиљадугодишњу аутономију Свете Горе као монашке републике тако што је поцепао одлуку Прота Свете Горе (владе монашке републике састављене од по једног представника сваког манастира) о праву власништва над Светоандрејским скитом у близини Кареје.

Света Гора јесте под јурисдикцијом Васељенске патријаршије али тако нешто није учинио ниједан васељенски патријарх у историји пре Вартоломеја.

Па онда Вартоломејево вишедеценијско насилничко иживљавање над манастиром Есфигмен и његовим монасима које итекако подсећа на ово што је бивши Титов пионир, узорни омладинац и члан Партије, а сада НАТО гувернер Црне Горе у покушају, Мило Ђукановић, хтео да уради и са Српском православном црквом и њеном имовином у Црној Гори.

Види се да је то све једно те исти рецепт смишљен у једној те истој кухињи.


ГРЧКИ ВРХОВНИ СУД КОНАЧНО РЕШИО СУДБИНУ МАНАСТИРА ЕСФИГМЕН

13.07.2020 14:12

Након година жалби и других одлагања, правно питање око раколничког братства манастира Есфигмен на Светој Гори, познатог по својој девизи: „Православље или смрт“, грчки Врховни суд коначно је решио.


Јула 8, Суд је одбацио жалбу братства на право некретнине, против одлуке Апелационог суда у Солуну од 17. јуна, којом су их обавезали да коначно предају све узурпиране територије на и изван Свете горе Атос новом братству Есфигмена, које је тренутно са боравиштем у Кареји, извештава Vima Orthodoxias.

Манастир Есфигмен већ дуги низ година живи у расколу са остатком Свете Горе, са Васељенском патријаршијом и остатком Православног света, а у знак протеста против екуменске активности Цариградског патријарха са Католичком црквом и другима. Док су атонски манастири протествовали против такве активности престанком помињања Васељенског патријарха на Литургијама, братство Есфигмена је отишло и корак даље, придруживши се расколничкој, старо-календарској групацији.

Устав и статут Свете Горе забрањују монашки суживот са неправославнима или расколницима, тако да је 2005. године основано ново братство Есфигмена, које је признато од остатка Свете Горе, али нема историјску везу са манастиром Есфигмен. Након одлуке од 17. јуна, расколничка веб страница „ESPHIGMENOU MONASTERY – MOUNT ATHOS“, известила је да: „У манастиру је тренутно више од 100 старијих монаха који су живели у манастиру више од 50 година. Прошле недеље, у подсмеху истинске правде која се обично види у банана републикама и тоталитарним режимима, Грчка влада је наредила монасима да напусте манастир. Позивамо Грчку владу да заустави ову неморалну и нехришћанску акцију и да нас пусте да се молимо у миру као што је то братство више од 1500 година радило“, рекао је игуман Методије из манастира Есфигмен.

Питање је решено црквено и административно од раних 2000-их, пише Vima Orthodoxias, иако је спровођење одлука годинама одлагано низом жалби, захтева за суспензијом и другим одлагањима. Сада је питање спровођења у рукама државних органа одговорних за заштиту Свете Горе Атос. Веб страница манастира Есфигмен је 23. јуна навела да Грчка влада „има непосредне планове за упад у манастир како би похапсила и затворила игумана и монахе.“

Russian Athens известила је 1. јуна да се неколико бродова полиције приближило манастиру Есфигмен у понедељак, 29. јуна, док је неколико полицијских аутомобила дежурало у близини манастира, припремајући напад са 80 специјалаца. Монасима је био дат ултиматум да испразне манастир до тог четвртка, мада су то одбили, чак су и претили да ће сам манастир уништити. Према једном члану расколничког братства, манастир је под опсадом већ месец дана и полиција не дозвољава монасима да изађу по храну и такође блокирају испоруку производа са мора, извештава информативна агенција Red Spring.

У априлу 2019. год. апелациони суд у Солуну изрекао је казну од 17 година затвора и новчану казну у износу од 675 долара (600 евра) за игумана Есфигмена, о. Методија (Папалампракопулос) за његово учешће у нападу молотовљевим коктелом 2013. године на полицију. Још је један монах добио исту казну, док је још шест осуђено на 9 година и 5 месеци. Игуман Методије и монах Антипас, главни подстрекачи, првобитно су осуђени на 20 година 2017, а остали монаси на 10 година и 4 месеца, мада су те казне биле жалбене. До овог инцидента је дошло када су судски извршитељи 29. јула 2013. године стигли у административне канцеларије Есфигмена у Кареји да би иселили расколничке монахе, који су одговорили бацањем три молотовљева коктела и експлозивном направом. У међувремену, монаси и њихове присталице и даље се моле за мир и за хладније главе које ће превладати у Грчкој влади, пише веб страница Есфигмена.

„Зашто их једноставно не оставе на миру? Све што желе је да остану сами да се моле у ​​миру “, прокоментарисао је Џон Ригас из асоцијације Friends of Esphigmenou. „Они дословно никога не узнемиравају. Они су монаси “, рекао је.


ЛИНК

crossover crossover 16:06 05.09.2021

Re: Ludilo na novom nivou

gvozden1
обе стране

Jao što volim ovu sintagmu.


Pozivamo obe strane na uzdržanost... inače će Holbruk morati da se slika u čarapama. Klasika.
freehand freehand 16:11 05.09.2021

Re: Ludilo na novom nivou

crossover
gvozden1
обе стране

Jao što volim ovu sintagmu.


Pozivamo obe strane na uzdržanost... inače će Holbruk morati da se slika u čarapama. Klasika.

Bogumi, ti izgleda ne viđu ono saopštenje američke ambasade u Titograd?
crossover crossover 16:21 05.09.2021

Re: Ludilo na novom nivou

freehand

Bogumi, ti izgleda ne viđu ono saopštenje američke ambasade u Titograd?


Nijesam, priznajem, ceo dan radim na prikupljanju vitamina D. Komentarisao sam samo principijelno i posvećeno mirnom rešenju krize što bi rekao Džejms Rubin svojoj gospođi.
freehand freehand 16:24 05.09.2021

Re: Ludilo na novom nivou

crossover
freehand

Bogumi, ti izgleda ne viđu ono saopštenje američke ambasade u Titograd?


Nijesam, priznajem, ceo dan radim na prikupljanju vitamina D. Komentarisao sam samo principijelno i posvećeno mirnom rešenju krize što bi rekao Džejms Rubin svojoj gospođi.

I nijesi pogriješio, ama bi ipak valjalo da se upoznaš sa aktuelnim trenutku. U tom ključu biha ja i razumijeo brojčanu jadnost i nikakvu učinkovitost pokušaja Žute grede 2.0.

P.S. Mrzim što kačim ovo đubre od Telegrafa, al mi je prvo iskočilo. Inače, saopštenje izašlo na Fejsbuku:

Ambasada Sjedinjenih Američkih Država u Podgorici oglasila se povodom dešavanja uoči ustoličenja mitropolita SPC na Cetinju. Kako se navodi u objavi na Fejsbuku, pozivaju se sve strane na hitno smirivanje situacije.

- Verske slobode i sloboda izražavanja, uključujući mirno okupljanje, moraju se poštovati. Iako je bilo mnogo upiranja prstom u to ko je odgovoran, na kraju će pojedinci odgovarati za svoje postupke. Pozivamo građane da ne ispoljavaju svoj bes prema policiji, dok ona pokušava da očuva javni red, a policiju da koristi samo sredstva koja su neophodna za uspostavljanje mira. Svi koji podržavate multietničku, inkluzivnu i demokratsku Crnu Goru - apelujemo na vas da smirite trenutne tenzije - navodi se u saopštenju.


crossover crossover 16:48 05.09.2021

Re: Ludilo na novom nivou

Nego, sad kad si me naterao da guglam, vidim da je Patrijarha i Mitropolita na ustoličenje dovezao Hjui, a ne Mi-8. O tempora, o helicopters!
alselone alselone 16:52 05.09.2021

Re: Ludilo na novom nivou

ceo dan radim na prikupljanju vitamina D


Ceo vikend radim na prikupljanju vitamina D.

Prvo šuma oko Grze i Borski stol.




A zatim na vitamin C kroz prasence i vince kod gospodina domaćina Nika na ovu šarmantnu vikendicu u sred guste šume i obraslu u paprat i mahovinu, kao da živi neki čarobnjak iz romana epske fantastike.


freehand freehand 16:53 05.09.2021

Re: Ludilo na novom nivou

crossover
Nego, sad kad si me naterao da guglam, vidim da je Patrijarha i Mitropolita na ustoličenje dovezao Hjui, a ne Mi-8. O tempora, o helicopters!


Pa dobro, al deda svih američkih helikoptera je ipak bio Rus.

A ozbiljno govoreći, gledajući tviter danas rekao bi čovek da je najvažnija stvar upravo detalj da Patrijarh i Joanikije u manastir (moraju) helikopterom, a ne to što su na takav postupak (u organizaciji Vlade CG) naterani od strane divljaka i huligana. O Tempora, o Milos...
srdjan.pajic srdjan.pajic 16:53 05.09.2021

Re: Ludilo na novom nivou

crossover
a ne Mi-8.


Verovatno im bio na remontu.
freehand freehand 16:57 05.09.2021

Re: Ludilo na novom nivou

srdjan.pajic
crossover
a ne Mi-8.


Verovatno im bio na remontu.

Pa ono jes, nema veze što je Montenegro u NATO, eno i Amerikanci su naveliko kupovali te MIL šklopocije za AVganistan. Rat traži ozbiljnu opremu.

P.S. Pre nego što se zaletiš sa nekom glupom šalom. Za tvoje dobro:

[url=https://www.militaryaerospace.com/communications/article/16715565/us-army-to-buy-30-russian-mi17-helicopters-for-use-in-high-hot-areas-of-afghanistan]U.S. Army to buy 30 Russian Mi-17 helicopters for use in high, hot areas of Afghanistan
[/url]
gvozden1 gvozden1 17:00 05.09.2021

Re: Ludilo na novom nivou

crossover
Nego, sad kad si me naterao da guglam, vidim da je Patrijarha i Mitropolita na ustoličenje dovezao Hjui, a ne Mi-8. O tempora, o helicopters!

Jel crkveni il državni?
crossover crossover 17:03 05.09.2021

Re: Ludilo na novom nivou

alselone
ceo dan radim na prikupljanju vitamina D


Ceo vikend radim na prikupljanju vitamina D.

Prvo šuma oko Grze i Borski stol.
A zatim na vitamin C kroz prasence i vince kod gospodina domaćina Nika na ovu šarmantnu vikendicu u sred guste šume i obraslu u paprat i mahovinu, kao da živi neki čarobnjak iz romana epske fantastike.


Nemaš pojma koliko vam obojici zavidim, meni je taj deo Srbije jedan od najlepših, Južni Kučaj i Grza. Uživajte, i pozdravi Nika.
crossover crossover 17:05 05.09.2021

Re: Ludilo na novom nivou

gvozden1
crossover
Nego, sad kad si me naterao da guglam, vidim da je Patrijarha i Mitropolita na ustoličenje dovezao Hjui, a ne Mi-8. O tempora, o helicopters!

Jel crkveni il državni?


Mislim da je policijski.
freehand freehand 17:07 05.09.2021

Re: Ludilo na novom nivou

crossover
gvozden1
crossover
Nego, sad kad si me naterao da guglam, vidim da je Patrijarha i Mitropolita na ustoličenje dovezao Hjui, a ne Mi-8. O tempora, o helicopters!

Jel crkveni il državni?


Mislim da je policijski.

I mi smo ih imali nekoliko. Jedan je onog 5. oktobra nadletao Beograd, ako je verovati kasnijim svedočenjima nosio i velike kanistre sa suzavcem koji , eto, nisu bačeni iako je Milošević i to naredio.
alselone alselone 17:15 05.09.2021

Re: Ludilo na novom nivou

Nemaš pojma koliko vam obojici zavidim, meni je taj deo Srbije jedan od najlepših, Južni Kučaj i Grza. Uživajte, i pozdravi Nika.


Taj deo je stvarno biser i nisam siguran koliko ga je ljudi svesno. Nik nam je našao i licenciranog vodiča pa smo špartali okolo.

Upoznaj Srbiju da bi je više voleo.


srdjan.pajic srdjan.pajic 17:33 05.09.2021

Re: Ludilo na novom nivou

freehand
srdjan.pajic
crossover
a ne Mi-8.


Verovatno im bio na remontu.

Pa ono jes, nema veze što je Montenegro u NATO, eno i Amerikanci su naveliko kupovali te MIL šklopocije za AVganistan. Rat traži ozbiljnu opremu.

P.S. Pre nego što se zaletiš sa nekom glupom šalom. Za tvoje dobro:

[url=https://www.militaryaerospace.com/communications/article/16715565/us-army-to-buy-30-russian-mi17-helicopters-for-use-in-high-hot-areas-of-afghanistan]U.S. Army to buy 30 Russian Mi-17 helicopters for use in high, hot areas of Afghanistan
[/url]



Palamudi ti koliko hoćeš, ali važne popove na Cetinje nije prevezao taj jeftin krš za Talibane, nego ozbiljan helikopter.
srdjan.pajic srdjan.pajic 17:36 05.09.2021

Re: Ludilo na novom nivou

I mi smo ih imali nekoliko. Jedan je onog 5. oktobra nadletao Beograd, ako je verovati kasnijim svedočenjima nosio i velike kanistre sa suzavcem koji , eto, nisu bačeni iako je Milošević i to naredio.



Verovatno se pokvario mehanizam za otvaranje kanistera sa suzavcem.
freehand freehand 17:37 05.09.2021

Re: Ludilo na novom nivou

Palamudi ti koliko hoćeš, ali važne popove na Cetinje nije prevezao taj jeftin krš za Talibane, nego ozbiljan helikopter

Palamudim ja, nije to problem, ali si ti plaćao ruske helikoptere za tu vašu vojsku kad je došlodo prave frke.
srdjan.pajic srdjan.pajic 17:39 05.09.2021

Re: Ludilo na novom nivou

freehand
Palamudi ti koliko hoćeš, ali važne popove na Cetinje nije prevezao taj jeftin krš za Talibane, nego ozbiljan helikopter

Palamudim ja, nije to problem, ali si ti plaćao ruske helikoptere za tu vašu vojsku kad je došlodo prave frke.


Ma, potrošna roba, jeftini krševi, bolje to da se aka nego ozbiljne mašine. I neka su za to dali moje novce.


freehand freehand 17:42 05.09.2021

Re: Ludilo na novom nivou

srdjan.pajic
freehand
Palamudi ti koliko hoćeš, ali važne popove na Cetinje nije prevezao taj jeftin krš za Talibane, nego ozbiljan helikopter

Palamudim ja, nije to problem, ali si ti plaćao ruske helikoptere za tu vašu vojsku kad je došlodo prave frke.


Ma, potrošna roba, jeftini krševi, bolje to da se aka nego ozbiljne mašine. I neka su za to dali moje novce.



Pa da, za to im je trebalo oko deset godina da skapiraju da će ipak morati da odreše kesu i kupe ozbiljne krševe za ozbiljan posao.
Mislim, mogu ja da palamudim a možeš i da pročitaš linkovan tekst.
gvozden1 gvozden1 17:44 05.09.2021

Re: Ludilo na novom nivou



Ma, potrošna roba, jeftini krševi, bolje to da se aka nego ozbiljne mašine. I neka su za to dali moje novce

A zato ste i izgubili rat.
Da su tu bili pravi helikopteri....

Jbt Srki, ja treba da te učim kako da se vadiš.

(Il ti se ne pominje poraz?)
srdjan.pajic srdjan.pajic 17:53 05.09.2021

Re: Ludilo na novom nivou

Pa da, za to im je trebalo oko deset godina da skapiraju da će ipak morati da odreše kesu i kupe ozbiljne krševe za ozbiljan posao.
Mislim, mogu ja da palamudim a možeš i da pročitaš linkovan tekst.



Pročitao, pa nisu ih kupili sebi nego ovim slepcima avganistanskim, koji su se razbežali kad su videli prve Talibane, da imaju u nečem da lete, neće valjda da im daju apače i blekhokove. A moralil su malo i da nakite da ne ispadne da se štedelo na njima.

Ne znam, da sam ja neki važan pop sigurno bih tražio da me se vozi na teren u dobrom helikopteru.

srdjan.pajic srdjan.pajic 17:55 05.09.2021

Re: Ludilo na novom nivou

A zato ste i izgubili rat.
Da su tu bili pravi helikopteri....


Misliš oni (avganistanska nazovi vojska) su izgubili rat? Izgleda da su dobili helikoptere kao mi migove, za remont spremne. Jebi ga, koliko para toliko muzike.

freehand freehand 17:56 05.09.2021

Re: Ludilo na novom nivou

koji su se razbežali kad su videli prve Talibane, da imaju u nečem da lete, neće valjda da im daju apače i blekhokove. A

Da sam ti ja ne bih pominjao bežaniju, talibane i blekhokove u istoj rečenici, al kako hoćeš.
gvozden1 gvozden1 18:00 05.09.2021

Re: Ludilo na novom nivou

Misliš oni (avganistanska nazovi vojska) su izgubili rat?

Kolko vidim vi pobegoste podvijena repa.
Al ako ti to zoveš pobedom neka ti bude.
I želim vam još takvih pobeda.
srdjan.pajic srdjan.pajic 18:12 05.09.2021

Re: Ludilo na novom nivou

gvozden1
Misliš oni (avganistanska nazovi vojska) su izgubili rat?

Kolko vidim vi pobegoste podvijena repa.
Al ako ti to zoveš pobedom neka ti bude.
I želim vam još takvih pobeda.


Slabovid si nešto, mi smo se dostojanstveno i planski povukli nakon uglavnom izvršenog zadatka, jedan dan pre roka. A razbežali su se ovi što smo ih opremili jeftinim helikopterima, koji su svi verovatno ionako bili na remontu.
srdjan.pajic srdjan.pajic 18:30 05.09.2021

Re: Ludilo na novom nivou

E, mojne da se palite, jasno je da je sovjetska vojna tehnologija najbolja, nego samo da kažem da mi je drago da se ovo u Cetinju završilo bez većeg sranja. A presudno je bilo to da su popovi stigli na posao i vratili se bezbedno sa posla zahvaljajući dobrom helikopteru.





gvozden1 gvozden1 18:30 05.09.2021

Re: Ludilo na novom nivou

dostojanstveno


Ako ti tako kažeš

Ovako su to uradili Rusi




Ovako vi



Al ne brini, i pobeda i dostojanstvo su relativne stvari :)
srdjan.pajic srdjan.pajic 18:33 05.09.2021

Re: Ludilo na novom nivou

gvozden1
distojanstveno


Ako ti tako kažeš

Ovako su to uradili Rusi





Ne razumem, šta rade ova dvoja na slici? Čekaju da im se remontuje helikopter, buket za pilota, unutra umotana flajka votke, isto za pilota?
gvozden1 gvozden1 18:36 05.09.2021

Re: Ludilo na novom nivou


Ne razumem, šta rade ova dvoja na slici? Čekaju da im se remontuje helikopter, buket za pilota, unutra umotana flajka votke, isto za pilota?

Ma jok bre, čovek završio što je hteo u Avganistanu, (sovjetski poslednji general) krenuo kući sa sinom, ne beži ni od koga, ide polako, još i cveće nosi.

A dostojanstvenije je bežati po mraku. (vaš poslednji)
vcucko vcucko 18:50 05.09.2021

Re: Ludilo na novom nivou

gvozden1
dostojanstveno


Ako ti tako kažeš

Ovako su to uradili Rusi




Ovako vi



Al ne brini, i pobeda i dostojanstvo su relativne stvari :)

U paradnom poretku, uz zastave i pesme. Kao što ljudi i treba da krenu kući iz rata. Čak je i Kobzon bio na licu mesta.

Za razliku od nekih.
(ovde ide priča o glodarima)

P.S. a bradonje kozojebi su bili tamo gde i treba da budu (ako već negde treba da budu, što je vrlo upitno). U remote planinčugama.
Odakle su ih upravo Pajitjevi pacoši dovabili u gradove.
srdjan.pajic srdjan.pajic 18:59 05.09.2021

Re: Ludilo na novom nivou

gvozden1

Ne razumem, šta rade ova dvoja na slici? Čekaju da im se remontuje helikopter, buket za pilota, unutra umotana flajka votke, isto za pilota?

Ma jok bre, čovek završio što je hteo u Avganistanu, (sovjetski poslednji general) krenuo kući sa sinom, ne beži ni od koga, ide polako, još i cveće nosi.

A dostojanstvenije je bežati po mraku. (vaš poslednji)


Ma, sovjetski propagandni materijal, čudi me da ti u to veruješ, huči. Bre, do noći su tamo svi bili pijani ko letve (ovi koji se pre toga nisu pukli u venu heroinom), ne bi tad našli izlaz iz zemlje, ni znali da li su došli ili su pošli. Bežanje po danu je tada bila jedina opcija, a morali su malo da ih zakite buketom i lažnim osmesima koji pokazuju neskrivenu sreću što beže odande makar i kao "pobednici". Mislim, nećemo valjda sad da revidiramo istoriju zbog loših helikoptera kojima naši popovi na koncu (i iskusno) i nisu leteli na to Cetinje i nazad.
gvozden1 gvozden1 19:04 05.09.2021

Re: Ludilo na novom nivou


Ma, sovjetski propagandni materijal, čudi me da ti u to veruješ, huči

Naravno da je propaganda, jedva su dočekali da vam se nasmeju, ali i istina je da ste pobegli u haosu, da su vam ljudi ginuli, a sovjeti otišli dostojanstvenije.

Nije sporno da ste u Avganistanu ispušili i vi i sovjeti, ali onakav haos ste ipak doživeli samo vi.

I sad vam Zaharova vadi mast, očekivano.
srdjan.pajic srdjan.pajic 19:21 05.09.2021

Re: Ludilo na novom nivou

Naravno da je propaganda, jedva su dočekali da vam se nasmeju, ali i istina je da ste pobegli u haosu, da su vam ljudi ginuli, a sovjeti otišli dostojanstvenije.


Pobegli u panici (stvarno veruješ u ovu sovjeCku propagandu?), nakon što su kompletno rasturili zemlju i potamanili koliko ono beše, 20% stanovništva, uglavnom neselektivno. I za čije babe zdravlja, komunizam zaveli nisu, a ni teritoriju oteli nisu. Praznih šaka pobegli. Mi smo bar završili to što je zacrtano bilo, u okviru svojih mogućnosti, i povukli se po dogovoru sa Talibanima, u predviđenom roku. Sad što se tu ugurao ISIS, pa se detoniralo par njihovih svetih ratnika u kanalizaciji pored aerodroma i ubilo nekolicinu naših na kapiji, i mnogo više ovih svojih što su čekali u redu da se ukrcaju na aerodrom, šta ćeš, dešava se, oni (ISISovci) su ti kao elementarna nepogoda, to jest tako je to meni tumačeno ovde na blogu.

gedza.73 gedza.73 19:24 05.09.2021

Re: Ludilo na novom nivou


Nije sporno da ste u Avganistanu ispušili i vi i sovjeti,

Soprno je što su ispušili i Afganistanci i Afganistan i to već nekoliko decenija.
Verujem da dobar deo dece američkih političara na karti ne zna da pokaže ni Evropu a kamoli sela u kome se tamane Talibani (a i koji će im đavo kad uživaju u svim 'tekovinama moderne civlizacije') kao i da deca bivših kgb-eovaca i sovjetskih generala lelemude po mondenskim letovalištima a vi budale se jepte i ubijajte svoje rođake.

Mislim da je važnije i nama i našoj deci kako će da žive na ovom prostoru nego dal' je bolji američki ili ruski vazduplohov. A i jedni i drugi su umešani u ova dešavanja. Mislim kako su njihove službe vrlo dobro upućene u naše partiJote, političare i na vlasti i u opoziciji koji se ne krste koliko kradu.

Jebem ti život ako upadnemo u još jedan rat, bilo da nam oružje daju Amerikanci ili Rusi, pa da rasturimo ovo malo sirotinje što imamo.

vcucko vcucko 19:52 05.09.2021

Re: Ludilo na novom nivou

gedza.73

Jebem ti život ako upadnemo u još jedan rat, bilo da nam oružje daju Amerikanci ili Rusi, pa da rasturimo ovo malo sirotinje što imamo.

Jel' to ono, pre rata nismo imali ništa. Pa su onda došli Nemci i sve uništili

Inače ovo što se dešava na Kabul Airport je poučno za ovdašnje durgosrbijance. Da vide, kako će kauboji da ih zaštite i povedu u obećanu zemlju USA.

Mislim, kad to bude na dnevnom redu

vcucko vcucko 19:53 05.09.2021

Re: Ludilo na novom nivou

gvozden1


I sad vam Zaharova vadi mast, očekivano.


Ma rajca njega Maša već dugo, pa vidiš da ne pusti komentar bez da je spomene.
Nego ne smi kazat bidan, stidno mu...
gvozden1 gvozden1 19:55 05.09.2021

Re: Ludilo na novom nivou


Pobegli u panici (stvarno veruješ u ovu sovjeCku propagandu

Ne, otišli ste dostojanstveno, video ceo svet.

Neverovatno je Srki koliko si ti slep za američku sramotu, ali zato od srpskih sitnica, praviš neke velike probleme.

Nije politika sport Srki pa da navijaš, politika su principi, makar za nas kojima politika nije posao.
gedza.73 gedza.73 20:11 05.09.2021

Re: Ludilo na novom nivou

Inače ovo što se dešava na Kabul Airport je poučno za ovdašnje durgosrbijance. Da vide, kako će kauboji da ih zaštite i povedu u obećanu zemlju USA.


Ogromna većina tih drugosrbijanaca je bila duboko umešana u ovde instaliran sovjetski sistem. Za razliku od njih pošteni četnici su već otišli na Zapad pa devedesetih nisu morali da mole Jenkije za vize. To onaj krem dela krem koji nije zbrisao kod ideoloških istomišljenika u SSSR kao ovi što su prodali đedovski veru za američku neveru.




nego ti ili Tasa verovatno znate što je to Fiorentina dobila na sudu Crvenu Zvezdu?




natasa_tasic_10 natasa_tasic_10 20:11 05.09.2021

Re: Ludilo na novom nivou


Jebem ti život ako upadnemo u još jedan rat, bilo da nam oružje daju Amerikanci ili Rusi, pa da rasturimo ovo malo sirotinje što imamo.

Jesi li video Patrijarhov post na Inst.kaze da su hteli snajperima da ih skidaju.
Da su to uradili, rat bi izbio sto posto...
predatortz predatortz 20:12 05.09.2021

Re: Ludilo na novom nivou

Inače ovo što se dešava na Kabul Airport je poučno za ovdašnje durgosrbijance. Da vide, kako će kauboji da ih zaštite i povedu u obećanu zemlju USA.


Moram priznati da su kod nas udomili sve smradove koji su odmah nakon rata radili za njih i drukali.

Većina njih je danas u USA.
gedza.73 gedza.73 20:22 05.09.2021

Re: Ludilo na novom nivou

Jesi li video Patrijarhov post na Inst.kaze da su hteli snajperima da ih skidaju.


Jesu ovi montenegrini malo poblesavili ali su verovatno znali da ako naprave veliku gužvu ima da ostanu bez studentskih povlastica i nekretnina po Beogradu tako da nešto ne verujem u tu opciju.

Možda ima teologa na blogu da nešto pitam a da se ne obrukam. Zar nije uzvik bio grčki Aksios? Na nekoliko rukopoloženja smo uzvikivali Aksios al' sad ne bi' smeo da se zakunem.

natasa_tasic_10 natasa_tasic_10 20:25 05.09.2021

Re: Ludilo na novom nivou

Jesu ovi montenegrini malo poblesavili ali su verovatno znali da ako naprave veliku gužvu ima da ostanu bez studentskih povlastica i nekretnina po Beogradu tako da nešto ne verujem u tu opciju.

Morali bi da se isele sa Vracara
Jeste govorili su Aksios.
Dostojan.
gedza.73 gedza.73 20:26 05.09.2021

Re: Ludilo na novom nivou

vcucko
Nešto oko odštete za ovog Falka, što igra s mene pa na uštap.

Nije to. nešto oko uplate na privatan račun u nemačkoj banci pa se valjda neki Žabar zajebao i jednu ratu uplatio zvezdi a iz kluba odgovorili da ipak Fiorentina uplati na onaj isti račun a Zvezda će da im vrati te novce. Kako Zvezda nije izmirivala dug ovi ih tuže i dobiju.

bene_geserit bene_geserit 20:42 05.09.2021

Re: Ludilo na novom nivou

Ovako su to uradili Rusi


Pobegli u panici (stvarno veruješ u ovu sovjeCku propagandu?), nakon što su kompletno rasturili zemlju i potamanili koliko ono beše, 20% stanovništva, uglavnom neselektivno. I za čije babe zdravlja, komunizam zaveli nisu, a ni teritoriju oteli nisu. Praznih šaka pobegli. Mi smo bar završili to što je zacrtano bilo, u okviru svojih mogućnosti, i povukli se po dogovoru sa Talibanima, u predviđenom roku.


Kod nas je zabeležen porast mentalnih bolesti zbog očaja zbog klimatskih promena.
zaharaga zaharaga 20:48 05.09.2021

Re: Ludilo na novom nivou

srdjan.pajic
Naravno da je propaganda, jedva su dočekali da vam se nasmeju, ali i istina je da ste pobegli u haosu, da su vam ljudi ginuli, a sovjeti otišli dostojanstvenije.


Pobegli u panici (stvarno veruješ u ovu sovjeCku propagandu?), nakon što su kompletno rasturili zemlju i potamanili koliko ono beše, 20% stanovništva, uglavnom neselektivno. I za čije babe zdravlja, komunizam zaveli nisu, a ni teritoriju oteli nisu. Praznih šaka pobegli. Mi smo bar završili to što je zacrtano bilo, u okviru svojih mogućnosti, i povukli se po dogovoru sa Talibanima, u predviđenom roku. Sad što se tu ugurao ISIS, pa se detoniralo par njihovih svetih ratnika u kanalizaciji pored aerodroma i ubilo nekolicinu naših na kapiji, i mnogo više ovih svojih što su čekali u redu da se ukrcaju na aerodrom, šta ćeš, dešava se, oni (ISISovci) su ti kao elementarna nepogoda, to jest tako je to meni tumačeno ovde na blogu.





Sovjete je u Avganistanu docekala zvanicna avganistanska vlast, i ispratila zvanicna avganistanska vlast.

Nadzibulah osta predsednik do 1993, dve godine nakon sto vec vise ne bese SSSR.

vcucko vcucko 20:55 05.09.2021

Re: Ludilo na novom nivou

gedza.73
vcucko
Nešto oko odštete za ovog Falka, što igra s mene pa na uštap.

Nije to. nešto oko uplate na privatan račun u nemačkoj banci pa se valjda neki Žabar zajebao i jednu ratu uplatio zvezdi a iz kluba odgovorili da ipak Fiorentina uplati na onaj isti račun a Zvezda će da im vrati te novce. Kako Zvezda nije izmirivala dug ovi ih tuže i odbiju na sudu.


Cirkus Kolorado.
U našem fudbalu ne bi čovek pogrešio da sve zajedno privede i pritvori. Pa onda na tenane da se utvrđuje ko nije kriv i da se poneko sukcesivno i pusti.

Mada, realno, male smo mace prema FIFA i UEFA alama, oni rade sa većim sumama.

Evo i u Južnoj Americi haos (a kad tamo pa nije bio). Upravo igraju Brazil i Argentina, u stvari počeli su i stigli do trećeg minuta. Onda upada brazilska policija i drito na terenu zavrće ruke trojici Argentinaca, koji igraju u Engleskoj. A po Brazilskom Kovid-protokolu, ko dolazi iz GB mora dve nedelje u karantin. Hteli su da ih odvedu još iz hotela, ali su pobegli. Pa ih baje ipak stavili u tim, kao neće oni smeti na nas
Oni tamo su specifična vrsta goveda. Možda simpatična, ali definitivno goveda
gedza.73 gedza.73 21:07 05.09.2021

Re: Ludilo na novom nivou

crossover crossover 22:20 05.09.2021

Re: Ludilo na novom nivou

srdjan.pajic
crossover
a ne Mi-8.

Verovatno im bio na remontu.


Ne znam kako se kaže kod vas ali kod nas se to ne zove remont nego mejntenens and trablšuting. Čisto da znaš da se ne blamiraš kad dođeš u Srbiju na neki aerodrom. :)
stemajz stemajz 22:58 05.09.2021

Re: Ludilo na novom nivou

hehe :)

MH-47E Chinook helicopter 92-00476 airlifted out of the battle zone in Afghanistan by a Russian MI-26 "Halo" helicopter.


freehand freehand 23:10 05.09.2021

Re: Ludilo na novom nivou

stemajz
hehe :)

MH-47E Chinook helicopter 92-00476 airlifted out of the battle zone in Afghanistan by a Russian MI-26 "Halo" helicopter.



Pusti ga bre, vidiš da pati jer su Sovjeti tamanili stanovništvo dok ovi njegovi proizvode kolateralnu štetu.
a to je zato što oni ostvaruju ciljeve. I povlače se mirno i po planu ne ostavljajući ništa neprijatelju. Sem što kukaju nad nekim trilionima.
stemajz stemajz 23:12 05.09.2021

Re: Ludilo na novom nivou

пахуљица :)
crossover crossover 23:55 05.09.2021

Re: Ludilo na novom nivou

Jebeš helikoptere, nego Nenad Čanak i Žene u crnom na barikadama za odbranu demokratije na Cetinju. Izgleda da je Milo stvarno i nepovratno prso.
nsarski nsarski 00:09 06.09.2021

Re: Ludilo na novom nivou

crossover
gvozden1
обе стране

Jao što volim ovu sintagmu.


Pozivamo obe strane na uzdržanost... inače će Holbruk morati da se slika u čarapama. Klasika.


Ne treba Holbruk (i onako je malo mrtav) kad imamo miroljupca, filozofa Bernard-Henri Levy-ja koji već bos pregovara sa Ahmad Masudom (sin vođe pobunjenika na severu) o budućnosti zemlje.

shmoo shmoo 00:33 06.09.2021

Re: Ludilo na novom nivou

Nenad Čanak i Žene u crnom na barikadama za odbranu demokratije na Cetinju.



EDIT:


Izgleda da je Milo stvarno i nepovratno prso.



Нико га није терао да дрмуса ограду. Има само да пријавимо случај и решена ствар.

crossover crossover 00:55 06.09.2021

Re: Ludilo na novom nivou

nsarski

Ne treba Holbruk (i onako je malo mrtav) kad imamo miroljupca, filozofa Bernard-Henri Levy-ja koji već bos pregovara sa Ahmad Masudom (sin vođe pobijenika na severu) o budućnosti zemlje.


Da, BHL ne izbija iz Avganistana još od osamdesetih, ako neko zna znanje to je on. A zna i kako se snimaju filmovi u opsednutom Sarajevu gde ni ptica ne može da proleti ali zato može BHL sa filmskom ekipom.



maksa83 maksa83 06:07 06.09.2021

Re: Ludilo na novom nivou

Mislim, nećemo valjda sad da revidiramo istoriju zbog loših helikoptera kojima naši popovi na koncu (i iskusno) i nisu leteli na to Cetinje i nazad.

Pajo pušti helikoptere i popove od toga se ne živi (osim onih koji prave helikoptere i popova) najnovija i za tebe najvažnija vest je da je peć koju ćeš da kupiš (hoćeš, rajt?) službeno ODOBRENA i PREPORUČENA sa Najvišeg Mesta tj. od strane Zakonodavnih Organa:



bene_geserit bene_geserit 08:07 06.09.2021

Re: Ludilo na novom nivou

Pajo pusti helikoptere i popove od toga se ne živi (osim onih koji prave helikoptere i popova) najnovija i za tebe najvažnija vest je da je peć koju ćeš da kupiš (hoćeš, rajt?) službeno ODOBRENA i PREPORUČENA sa Najvišeg Mesta tj. od strane Zakonodavnih Organa

I ja planiram taj da kupim, nego se narudžba čeka 12-13 nedelja, a kad to vidim ne bavim se naručivanjem, mož nikad i da ne stigne.
Jel taj pica oven odobren zvanično od CDC-a za stalnu upotrebu uz uslov da ne premazuješ pice pastom ivermectina umesto sosa ?
Nego otkud znaš da Paja nije proširio biznis i na helikoptere ?

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana