Društvo| Ljudska prava| Moj grad| Nostalgija| Život

Sa lica mesta...

MightyNora RSS / 10.03.2010. u 22:05

I šta sad?

ohrid001.jpg 

Srušiše i Lokija. Eto, nekako se sve to skupljalo do danas. Šta stvarno treba da predstavlja cenu tog čina? Ne znam ni sam.

 ohrid002.jpg

Nisam prisustvovao kada se desilo. Čuo sam da su zablokirali ulicu. Da je jedan čovek povređen. Sve ove informacije su nepotvrđene. Jel iko igde video ikakvu vest?

ohrid005.jpg 

 Valjda niko nije ništa mogao da izvuče iz objekta. Sekli su ga tako, sa svim stvarima u njemu. Ima tu neki kamion, sa nešto stvari, ali nisam imao srca da pitam.

 ohrid012.jpg

 Nema više punjene, piletine, kobasice, gurmanske... Nema više radnih mesta za neke ljude. Nema više sastajališta. Menjamo opis grada. Menjamo ćoškove, navike i stavove.

 ohrid010.jpg

Čuo sam da su ljudi vikali sa prozora, da su bila i kola hitne pomoći. Ljudi stoje unaokolo i gledaju u nezverici.

ohrid016.jpg 

 Nisu ovi ljudi koji su sve to radili krivi. Ne.

 ohrid018.jpg

 Jel može neko da mi kaže u šta se to ovaj grad pretvara?

ohrid011.jpg 

 Ghost town?



Komentari (181)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

mikele9 mikele9 22:14 10.03.2010

Ghost town?

Jel može neko da mi kaže u šta se to ovaj grad pretvara?

Mogu ja, za koju godinu ovako će izgledati.
MightyNora MightyNora 22:25 10.03.2010

Re: Ghost town?

Iskreno, nadam se da ne. Ali, kako smo krenuli... sve ima da smeta. Samo se pitam kada ce na nas da dodje red?
AlexDunja AlexDunja 22:20 10.03.2010

... neće stati

mrzitelji ne mogu da stanu.
nikada im nije dosta.

tvoj grad, moj grad...
sve gradove
u kragujevcu će ovde grade
poslovni prostor
MightyNora MightyNora 22:23 10.03.2010

Re: ... neće stati

E toooooo, samo nam je jos jedan trzni centar trebao...
AlexDunja AlexDunja 22:34 10.03.2010

Re: ... neće stati

E toooooo, samo nam je jos jedan trzni centar trebao...

izvini, nisi u toku,
nije samo tržni centar, evo ti vest

Protest protiv secce drvecha i gradnje u Velikom parku
KRAGUJEVAC, 9. marta (Tanjug) - Oko stotinu
gradjana, uglavnom mladih, okupilo se vecceras u Velikom parku
u Kragujevcu zbog najave da che pocceti secca drvecha kako bi
kompanija "Femili sport", porodice tenisera Novaka Djokovicha,
poccela gradnju sportsko-rekreativnog centra.
Naglassavajuchi da se ne protive da Djokovichi grade u
Kragujevcu, gradjani su kazali da se protive secci drvecha i
ocenjuju da Veliki park, kao zelena oaza u centru grada, treba
takav i da ostane a ne da se pretvara u gradjevinsko zemljisste.
Gradjani su se, kako tvrde, spontano okupili na protest i
to tako ssto su se informisali posredstvom grupe koja je
formirana na Fejsbuku, a koja je protiv secce drvecha i gradnje u
Velikom parku.
Na toj lokaciji vecceras je stajala mehanizacija, a
gradjani su se razissli nakon jednoccasovnog mirnog protesta, na
kojem je i potpisivana peticija protiv secce drvecha.
Poccetkom februara, direktor kompanije "Femili sport"
Srdjan Djokovich izjavio je u Kragujevcu da che gradnja sportsko-
rekreativnog centra, u okviru kojeg i teniske akademije, pocceti
ovog prolecha.
Kompanija "Femili sport" je pre dve godine na 99 godina
zakupila zemljisste i za to lokalnoj samoupravi platila 36.000
evra.
Srdjan Djokovich je pre mesec dana izjavio i da che se
teniska akademija graditi na povrssini od 4,5 hektara, kao i da
che najpre biti izgradjeno osam otvorenih teniskih terena sa
pratechim objektima.
U drugoj fazi, kako je Djokovich tada rekao, gradiche se
sportski, hotelski i poslovni objekti, povrssine od nekoliko
desetina hiljada kvadratnih metara.
Joss nije zvaniccno saopsstena vrednost ove investicije,
ali se u protekle dve godine u izjavama gradskih zvaniccnika
moglo ccuti da je recc o sumi od 10 do 20 miliona evra.
Djokovichi su prvobitno sa lokalnom samoupravom
potpisali ugovor o formiranju zajedniccke firme u koju bi grad
ulozzio gradjevinsko zemljisste, ali se potom odustalo od te
ideje, pa su Djokovichi zakupili zemljisste.

MightyNora MightyNora 22:41 10.03.2010

Re: ... neće stati

Hvala na informaciji. Ocigledno da ne znam. Ali sad je tu pitanje - ko je tu kriv - gradska uprava?
AlexDunja AlexDunja 22:56 10.03.2010

Re: ... neće stati

Ali sad je tu pitanje - ko je tu kriv - gradska uprava?

pretpostavljam kao i svuda,
veza politike i kapitala.
i osionost onih koji ne moraju nikoga da
pitaju ništa kada donose odluke
koje se tiču svih.
MightyNora MightyNora 23:06 10.03.2010

Re: ... neće stati

Svest nam je pala ispod kolena.

Ma sta ispod kolena - Ispod noznih clanaka
JJ Beba JJ Beba 00:58 11.03.2010

Re: ... neće stati

u kragujevcu će ovde grade
poslovni prostor

a ne Đoković teniske terene?
AlexDunja AlexDunja 08:53 11.03.2010

Re: ... neće stati

a ne Đoković teniske terene?

tereni su najmanji deo komplexa.
jesen92 jesen92 12:44 11.03.2010

Re: ... neće stati

u kragujevcu će ovde grade
...AD, moram da te ispravim...slika ne odgovara pravoj lokaciji.....Taaman posla kada bi ovo sekli...to im , na srecu, jos nije palo na pamet.....zadnjih godina su u Velikom iliti Gornjem parku uradili staze i jos po nesto...ima klupa do kojih dobacuje telenorov wireless.....Lokacija za secu je u pravcu bazena pa malo desno gde je nekad bio deciji vrtic(ceo taj deo su ljudi zvali "vrtic"i bokserski klub a zadnjih godina i karting staza...povrsina se proteze do "milanovackog puta" i na njoj je bas lepa sumica....
AlexDunja AlexDunja 13:35 11.03.2010

Re: ... neće stati

jesen92
u kragujevcu će ovde grade
...AD, moram da te ispravim...slika ne odgovara pravoj lokaciji.....Taaman posla kada bi ovo sekli...to im , na srecu, jos nije palo na pamet.....zadnjih godina su u Velikom iliti Gornjem parku uradili staze i jos po nesto...ima klupa do kojih dobacuje telenorov wireless.....Lokacija za secu je u pravcu bazena pa malo desno gde je nekad bio deciji vrtic(ceo taj deo su ljudi zvali "vrtic"i bokserski klub a zadnjih godina i karting staza...povrsina se proteze do "milanovackog puta" i na njoj je bas lepa sumica....


ma znam tačno gde je lokacija,
ukapirala sam...
nego ovu sliku velikog parka sam
našla na netu...
pa tako.
jesen92 jesen92 16:11 11.03.2010

Re: ... neće stati

nego ovu sliku velikog parka sam
našla na netu...
pa tako.
..ti "pa tako" a ja se uplasih da mozda nisam obavestena...Salim se, naravno...
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 22:22 10.03.2010

nek crknu dabogda

i djilas i i svi oni koji mu vire iz dupeta!
MightyNora MightyNora 22:27 10.03.2010

Re: nek crknu dabogda

Pazi, odem na drugo mesto u okolini da klopam nesto. I covek mi kaze, vidno potresen, koji je inace glavni kuvar na tom mestu:"Si krenuo po pljeskavice? Sta si jeo pljeskavica ovde jeo si, vise ih nema."

Ja jos i ne kontam. Poslao me da vidim. Sramotna slika. No comment.

Srđan Mitrović Srđan Mitrović 22:30 10.03.2010

Re: nek crknu dabogda

ne znam šta da kažem... godinama sam tamo kupovao pljeske, vodio prijatelje... izgleda da hoće da samo izlazimo po tržnim centrima i kupujemo u delti.
Bili Piton Bili Piton 22:32 10.03.2010

Re: nek crknu dabogda


Ael moze neko da mi objasni sta kome smeta jedan kiosk....?

Mozda nisu placali reket kome treba....

Cemu specijalci s kacigama jbt?

MightyNora MightyNora 22:43 10.03.2010

Re: nek crknu dabogda

Bili Piton

Ael moze neko da mi objasni sta kome smeta jedan kiosk....?

Mozda nisu placali reket kome treba....

Cemu specijalci s kacigama jbt?



Probali su par puta pre da sruse kiosk, ali su se skupili ljudi i nisu im dali. Ovako je ocigledno moralo uz "malo upotrebe sile".

A kome smeta kiosk? E kad bi jos i to znao....
MightyNora MightyNora 22:43 10.03.2010

Re: nek crknu dabogda

Srđan Mitrović
ne znam šta da kažem... godinama sam tamo kupovao pljeske, vodio prijatelje... izgleda da hoće da samo izlazimo po tržnim centrima i kupujemo u delti.

Alfa, beta, gama, delta, kako god... Nece mi zameniti ovo nikada.
Bili Piton Bili Piton 22:51 10.03.2010

Re: nek crknu dabogda

MightyNora


A kome smeta kiosk? E kad bi jos i to znao....


Mozda hoce na tom mestu da zasade bolji i lepsi....

Seriously, ako je bio nelegalno podignut objekat to je sigurno moglo da se resi na drugi nacin a ne destrukcijom, tim pre sto je izgleda bilo popularno i omiljeno mesto...
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 22:59 10.03.2010

Re: nek crknu dabogda

Seriously, ako je bio nelegalno podignut objekat to je sigurno moglo da se resi na drugi nacin a ne destrukcijom, tim pre sto je izgleda bilo popularno i omiljeno mesto...

ne znam da li uopše smem da kažem a da ne popijem gnev prisutnih, ali ja sam in general protiv kioska. dakle, ne sećam se da sam kiosk s hranom ikada videla u nemačkoj. postoje mesta koja su slična tim našim kioscima ali su uvek deo neke zgrade/kuće ili sasvim posebni objekti, kao male kuće, sa regularnom dozvolom za rad.

ako bi Loki otvorio isto to u nekom regular lokalu u okolini, šta bi tu tačno bio problem?

sad udrite...

Bili Piton Bili Piton 23:03 10.03.2010

Re: nek crknu dabogda



Nisi jedina koja ne voli kioske, znam jos neke, ali meni stvarno ne smetaju...uvek sam mislio da imaju sarma, ma kako ruzni bili.

Nema ni u Engleskoj kioska, ali u Engleskoj posle 11 uvece nema nicega, tako da to izadje na isto.
MightyNora MightyNora 23:04 10.03.2010

Re: nek crknu dabogda

BebaOdLonchara
ako bi Loki otvorio isto to u nekom regular lokalu u okolini, šta bi tu tačno bio problem?


Ja neću da udaram, ali moram da pitam.

Jel stvarno misliš da će da mu dozvole da opet digne Loki? Jer da može, valjda bi se već dogovorio oko toga. Meni nešto ne liči da je takva situacija, makar ne bi valjda došlo do ovoga. Al daj bože da vidimo i to...
mirelarado mirelarado 23:06 10.03.2010

Re: nek crknu dabogda

MightyNora
A kome smeta kiosk? E kad bi jos i to znao....


Не знам ни ја. Ту су била четири киоска и сада су их све порушили. Све је мање и трафика и новинарница у мом крају. Нико неће моћи да закупљује скуп пословни простор како би у њему продавао јефтине пљескавице. Изгледа да треба да остану само Мек Доналдс и скупи ресторани. Деца из оближње школе "Мика Алас" мораће да ужинају у Мaxi самопослугама.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 23:11 10.03.2010

Re: nek crknu dabogda

Jer da može, valjda bi se već dogovorio oko toga

lokacija je čudo i sigurno ga je daleko manje koštalo nego da je zakupio lokal...tako mislim, što ne znači da sam upravu. (hvala za neudaranje )
MightyNora MightyNora 23:19 10.03.2010

Re: nek crknu dabogda

BebaOdLonchara

lokacija je čudo i sigurno ga je daleko manje koštalo nego da je zakupio lokal...tako mislim, što ne znači da sam upravu. (hvala za neudaranje )


Nema na cemu. =) Ja nekako volim konstruktivno neslaganje misljenja.
MightyNora MightyNora 23:20 10.03.2010

Re: nek crknu dabogda

Mirela, izgleda da je to ono sto cemo sve vise i vise da gledamo u buducnosti - Ghost town.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 23:21 10.03.2010

Re: nek crknu dabogda

pa ja bih volela da je srušen iz tih razloga (skidamo sve kioske pa i Lokija). to mi je razuman razlog. e sad, vreme će da pokaže koliko i da li sam upravu...?
man ray loves me man ray loves me 23:23 10.03.2010

Re: nek crknu dabogda

Nema ni u Engleskoj kioska

Ima gde ima - i kiosci i pljeske a bogami i burek
neki ruse a neki se ponose.
AlexDunja AlexDunja 23:26 10.03.2010

Re: nek crknu dabogda

pa ja bih volela da je srušen iz tih razloga (skidamo sve kioske pa i Lokija). to mi je razuman razlog.

ne razumem apsolutno protivljneje
svim kioscima.
najiskrenije.

ja mislim da neki treba da postoje, neki ne.
postoje kriterijumi po kojima se to
može odrediti.
nadam se fleksibilni.

meni su neki kiosci ruglo,
a neki pak živopisni i na pravom mestu.
Lionsgate Lionsgate 23:35 10.03.2010

Re: nek crknu dabogda

ako bi Loki otvorio isto to u nekom regular lokalu u okolini, šta bi tu tačno bio problem?


Slicno je proslo jos cuvenije mesto, kiosk kod Mare, na skveru izmedju S.Kovacevica, Vojvode Dragomira i Petrogradske. Bio je na zgodnoj lokaciji, odmah do ulaza u OS J.Miodragovic pa su se klinci jos od malena navlacili na Marine pljeske, vesalice, palacinke, pola Cubure je tamo doruckovalo, rucalo, veceralo. . . dosli opstinari, urucili resenje o neuslovnosti objekta (nemanje tecne vode, kanalizacije itajrad), bilo malo bune ali se Mara kao pragmaticna poslovna zena preselila u lokal u zgradi u Sime Milosevica. I dan danas radi. . .

Pretpostavljam da ce i Loki poput Mare da zakupi neki lokalcic u kraju, ime ima, sad mu fali lokacija. . .
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 23:41 10.03.2010

Re: nek crknu dabogda

Pretpostavljam da ce i Loki poput Mare da zakupi neki lokalcic u kraju, ime ima, sad mu fali lokacija. . .



meni su neki kiosci ruglo, a neki pak živopisni i na pravom mestu.

slažem se ali kiosk mora da ima tečnu vodu, kanalizaciju i sve ono što mora da ima i restoran, prodavnica, bilo koji objekat slične namene, što je prilično nemoguće u kiosku...ili grešim?
Bili Piton Bili Piton 23:44 10.03.2010

Re: nek crknu dabogda

BebaOdLonchara

slažem se ali kiosk mora da ima tečnu vodu, kanalizaciju i sve ono što mora da ima i restoran, prodavnica, bilo koji objekat slične namene, što je prilično nemoguće u kiosku...ili grešim?


Pogledaj Bebo ovaj klip sto je okacila Man Ray Loves Me....Portland Oregon od tih prikolica za jelo napravio vic, ljudi uzivaju...znaci svakako je moguce resiti tecnu vodu i odvod - kad se to hoce.
AlexDunja AlexDunja 23:47 10.03.2010

Re: nek crknu dabogda

slažem se ali kiosk mora da ima tečnu vodu, kanalizaciju i sve ono što mora da ima i restoran, prodavnica, bilo koji objekat slične namene, što je prilično nemoguće u kiosku...ili grešim?

zaista ne znam
sve što bi trebalo da znam,
da bih ti odgovorila na ovo pitanje.

po mom mišljenju razlike izmedju restorana
i kioska postoje. drastične.
i ne bi trebalo da svi uslovi za dozvole budu isti.
i nisam za isključiva rešenja,
a da gradjani trpe.

samo toliko.
Lionsgate Lionsgate 23:48 10.03.2010

Re: nek crknu dabogda

ja mislim da neki treba da postoje, neki ne.
postoje kriterijumi po kojima se to
može odrediti.
nadam se fleksibiln

Nekad davno, secanje me ne sluzi kad je to bilo (mozda chika Bili moze toga da se seti ako vec ne moze da se seti sta je bilo na mestu danasnje Beogradjanke ) je postojala neka akcija u gradu "Napravimo tipski beogradski kiosk", trajalo je to neko vreme, pravili su i konkurse, pa je kao po obicaju sve palo u zaborav. . .
mirelarado mirelarado 23:49 10.03.2010

Re: nek crknu dabogda

MightyNora
Mirela, izgleda da je to ono sto cemo sve vise i vise da gledamo u buducnosti - Ghost town.


Можда би ми било лакше да управо у улицама око киоска, које су поплочане пре неколико година, те коцке нису већ увелико попуцале,а нико их не поправља и не одржава. Баш онако велеградски разваљено изгледају.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 23:52 10.03.2010

Re: nek crknu dabogda

Pogledaj Bebo ovaj klip sto je okacila Man Ray Loves Me....Portland Oregon od tih prikolica za jelo napravio vic, ljudi uzivaju...znaci svakako je moguce resiti tecnu vodu i odvod - kad se to hoce.

videla, i tamo se to hoće. ovde, na mestu gde je Loki bio, ja ne vidim redove food-boxova.
Bili Piton Bili Piton 23:53 10.03.2010

Re: nek crknu dabogda

Lionsgate
ja mislim da neki treba da postoje, neki ne.
postoje kriterijumi po kojima se to
može odrediti.
nadam se fleksibiln

Nekad davno, secanje me ne sluzi kad je to bilo (mozda chika Bili moze toga da se seti ako vec ne moze da se seti sta je bilo na mestu danasnje Beogradjanke ) je postojala neka akcija u gradu "Napravimo tipski beogradski kiosk", trajalo je to neko vreme, pravili su i konkurse, pa je kao po obicaju sve palo u zaborav. . .


Hehe...

Secam se onih crvenih pekabeovih kioska koji su prodavali virsle i kobasice u zemickama (zvali smo ih "ulicarke" ) - kobasice su bile bolje...a zemicke redovno bajate
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 23:54 10.03.2010

Re: nek crknu dabogda


Можда би ми било лакше да управо у улицама око киоска, које су поплочане пре неколико година, те коцке нису већ увелико попуцале,а нико их не поправља и не одржава. Баш онако велеградски разваљено изгледају.

e TO i mene najviše nervira!
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 23:55 10.03.2010

Re: nek crknu dabogda

Secam se onih crvenih pekabeovih kioska koji su prodavali virsle i kobasice u zemickama (zvali smo ih "ulicarke" ) - kobasice su bile bolje...a zemicke redovno bajate

..i one masne mekike
AlexDunja AlexDunja 23:58 10.03.2010

Re: nek crknu dabogda

kobasice su bile bolje...a zemicke redovno bajate

senf je tu bio najbolji:)
Lionsgate Lionsgate 23:58 10.03.2010

Re: nek crknu dabogda

Secam se onih crvenih pekabeovih kioska koji su prodavali virsle i kobasice u zemickama (zvali smo ih "ulicarke" ) - kobasice su bile bolje...

Da, ti kiosci su nas od'ranili u skolskom dobu, sa jedne strane lonac sa kobajama sa druge lonac sa virslama, pa za sta si raspolozen. . . a pocetkom '80-tih su u meni ubacili i pljeske, one smrznute frikomove, zvali smo ih "opanak" - bile su slicnog elasticiteta

Uzgred, ja znam sta je bilo na mestu danasnje Beogradjanke
Bili Piton Bili Piton 00:04 11.03.2010

Re: nek crknu dabogda



...da se vratimo na temu. Jedna od najlepsih stvari u Beogradu je, za mene, immediate availability of anything sto ti padne na pamet u pola noci, i to sve na prdometu bukvalno. Meni ako u pola noci nestane cigara ovde moram da tabanam pola sata do najblize benzinske pumpe i isto toliko nazad - a da gladujem moram do ujutro, dok se ne otvori prva samiska u kojoj cu verovatno naci two days old egg & fish sandwiches....

edit - sta je bilo na mestu danasnje beogradjanke??
AlexDunja AlexDunja 00:07 11.03.2010

Re: nek crknu dabogda

...da se vratimo na temu. Jedna od najlepsih stvari u Beogradu je, za mene, immediate availability of anything sto ti padne na pamet u pola noci, i to sve na prdometu bukvalno

da ne pričamo o novotarijama,
kao što su donesi.com:)
ivana23 ivana23 00:14 11.03.2010

Re: nek crknu dabogda

Bili Piton
...da se vratimo na temu. Jedna od najlepsih stvari u Beogradu je, za mene, immediate availability of anything sto ti padne na pamet u pola noci, i to sve na prdometu bukvalno. Meni ako u pola noci nestane cigara ovde moram da tabanam pola sata do najblize benzinske pumpe i isto toliko nazad - a da gladujem moram do ujutro, dok se ne otvori prva samiska u kojoj cu verovatno naci two days old egg & fish sandwiches.... edit - sta je bilo na mestu danasnje beogradjanke??

Meni se to u zivotu nije desilo, ni za vreme bombardovanja.

Cigarete i upaljac (sibice, baterije...) uvek imam u steku. Dovoljno.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 00:17 11.03.2010

Re: nek crknu dabogda

Jedna od najlepsih stvari u Beogradu je, za mene, immediate availability of anything sto ti padne na pamet u pola noci, i to sve na prdometu bukvalno

da! meni je to bio veliki problem u nemačkoj. u hamburgu ništa ne radi posle 11pm, ali ni-šta.
Lionsgate Lionsgate 00:34 11.03.2010

Re: nek crknu dabogda

E ja sam ziveo u nekom drugom inostranstvu izgleda, na 50m od stana sam imao supermarket sa radnim vremenom 0-24h, starbucks koji je isto tako radio 0-24h, skoro kao u Beogradu

sta je bilo na mestu danasnje beogradjanke??

Bio sam suvise mali da bi se licno secao ali video sam neke fotografije i cuo price, tamo je bila neka stambena zgrada, u prizemlju je bila Kluzova prodavnica koja se posle preselila u zgradu na cosku G.Zdanove@Masarikove.
Bili Piton Bili Piton 00:45 11.03.2010

Re: nek crknu dabogda

Lionsgate
E ja sam ziveo u nekom drugom inostranstvu izgleda, na 50m od stana sam imao supermarket sa radnim vremenom 0-24h, starbucks koji je isto tako radio 0-24h, skoro kao u Beogradu


Pa nije svako inostranstvo isto osim toga ja sam bas u "mahali" (residential area) - na ulici posle 8 uvece ni kuceta ni maceta - samo se lisice doduse muvaju, kreste i kidaju kese s djubretom.



Bio sam suvise mali da bi se licno secao ali video sam neke fotografije i cuo price, tamo je bila neka stambena zgrada, u prizemlju je bila Kluzova prodavnica koja se posle preselila u zgradu na cosku G.Zdanove@Masarikove.


A pa da, Kluz se preselio preko puta gde je do tada bila robna kuca "Inex", gde su se u prizemlju prodavale igracke i narocito oni "Matchbox" automobilcici kojih sam imao ne zna im se broja...
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 00:51 11.03.2010

Re: nek crknu dabogda

Kluzova prodavnica koja se posle preselila u zgradu na cosku G.Zdanove@Masarikove.

to je sad deo Madlenijanuma, right?
JJ Beba JJ Beba 00:54 11.03.2010

Re: nek crknu dabogda

Srđan Mitrović
ne znam šta da kažem... godinama sam tamo kupovao pljeske, vodio prijatelje... izgleda da hoće da samo izlazimo po tržnim centrima i kupujemo u delti.

kakvi smradovi
useravaju ovaj grad samo tako. Prosto se takmiče ko će ga više sjebati.
kakva ekipa.
zabole njih za Lokija i duga mesta gde ljudi hasaju noću (i danju), nemaju oni pojma šta je to i gde je to. Oni klopaju po Maderama, Franšima i ostalim fensi ljiga mestima.

gle kako su agilni da razvale lokija i preoru Bulevar a ovi mirno bez panike onoliko pljačkaju u saradnji sa RTSom, telekomom , lutrijom, Pinkom...
Bili Piton Bili Piton 01:02 11.03.2010

Re: nek crknu dabogda

BebaOdLonchara
Kluzova prodavnica koja se posle preselila u zgradu na cosku G.Zdanove@Masarikove.

to je sad deo Madlenijanuma, right?


Zgrada tacno preko puta SKCa, ne znam sta je danas tamo, nisam obratio paznju.
JJ Beba JJ Beba 01:13 11.03.2010

Re: nek crknu dabogda

Nisi jedina koja ne voli kioske, znam jos neke, ali meni stvarno ne smetaju...uvek sam mislio da imaju sarma, ma kako ruzni bili.

ja ne jedem meso al sam mnoge noći završavala tamo sa onima koji jedu.
I ja ne volim one radikalske kioske, ali Loki je posato kultno mesto, deo beogradskog noćnog itinerera.
Lionsgate Lionsgate 01:19 11.03.2010

Re: nek crknu dabogda

Zgrada tacno preko puta SKCa, ne znam sta je danas tamo, nisam obratio paznju.

Tamo je nekad bila Robna kuca Kluz, sad nesto kao neki medija-PR-centar, odrzavaju neke prezentacije, predavanja i sl.

A ima zanimljiva prica i za plac na kojem je bila Beogradjanka, to je pre onog velikog rata bilo vlasnistvo neke bogate porodice koja se bavila tekstilnom proizvodnjom, dal' su bili iz Paracina ili Leskovca ne znam, uglavnom su pred rat imali nameru da tu dignu zgradu koja bi bila pandan palati Albanija ali ih je rat u tome omeo. 30-tak godina kasnije su verovatno podstaknuti njihovom idejom gradske vlasti odlucile tu da podignu najvisu zgradu na Balkanu. . .

Razmisljam o Beogradu i dolazi mi da je u Beogradu sve vise bivsih mesta, srusenih legendarnih kafana, bioskopa, knjizara, drvoreda. . . preorali su nam proslost, secanja, oduzeli su nam Beograd iz detinjstva. Ybg, to neko naziva progresom ali ipak ti se smrzne oko srca. . .
JJ Beba JJ Beba 01:25 11.03.2010

Re: nek crknu dabogda

Tamo je nekad bila Robna kuca Kluz, sad nesto kao neki medija-PR-centar, odrzavaju neke prezentacije, predavanja i sl.

beogrdska nedleja dizajna
festival nauke
Bili Piton Bili Piton 01:27 11.03.2010

Re: nek crknu dabogda

Lionsgate


Razmisljam o Beogradu i dolazi mi da je u Beogradu sve vise bivsih mesta, srusenih legendarnih kafana, bioskopa, knjizara, drvoreda. . . preorali su nam proslost, secanja, oduzeli su nam Beograd iz detinjstva. Ybg, to neko naziva progresom ali ipak ti se smrzne oko srca. . .


Da znas....

Samo cekam kad ce na sred Kalemegdana da podignu soping centar sa pogledom na onaj dole na Uscu...
Lionsgate Lionsgate 01:32 11.03.2010

Re: nek crknu dabogda

Samo cekam kad ce na sred Kalemegdana da podignu soping centar sa pogledom na onaj dole na Uscu...

Paa, nisi daleko od istine, doduse druga strana tvrdjave je u pitanju. Postoji ideja, poprilicno su je gurali, da se Zoo vrt iseli negde kod Surcina a da se u tvrdjavu puste investitori koji ce je "oplemeniti". . .
Bili Piton Bili Piton 01:44 11.03.2010

Re: nek crknu dabogda


Strava i uzas.

Pritom niko ne tvrdi da Beogradu ne treba regeneracija i investicije - ali zasto sve uvek mora stihijski i naopako (i, narocito, rusilacki, kao sto se pokazuje) - to mi nije jasno.
ivana23 ivana23 01:45 11.03.2010

Re: nek crknu dabogda

Lionsgate
Samo cekam kad ce na sred Kalemegdana da podignu soping centar sa pogledom na onaj dole na Uscu...
Paa, nisi daleko od istine, doduse druga strana tvrdjave je u pitanju. Postoji ideja, poprilicno su je gurali, da se Zoo vrt iseli negde kod Surcina a da se u tvrdjavu puste investitori koji ce je "oplemeniti". . .

Mislim da se odustalo od te ideje nakon dolaska neke evropske instance.

Beogradski Zoološki vrt ostaće na istoj dresi, na Kalemegdanu, a vrlo je verovatno da će biti i proširen. To je epilog sastanka predstavnika grada i Evropske asocijacije zooloških vrtova (EAZV), na kojem je dogovoreno i da se uskoro predlože lokacije za proširenje doma životinja.

Nadjoh vest
crossover crossover 02:30 11.03.2010

Re: nek crknu dabogda

Lionsgate
A ima zanimljiva prica i za plac na kojem je bila Beogradjanka, to je pre onog velikog rata bilo vlasnistvo neke bogate porodice koja se bavila tekstilnom proizvodnjom, dal' su bili iz Paracina ili Leskovca ne znam, uglavnom su pred rat imali nameru da tu dignu zgradu koja bi bila pandan palati Albanija ali ih je rat u tome omeo. 30-tak godina kasnije su verovatno podstaknuti njihovom idejom gradske vlasti odlucile tu da podignu najvisu zgradu na Balkanu. . .

Јесте, постојао је пројекат "Палате Теокаревић" из 1940. арх Григорија Самојлова.
Bili Piton Bili Piton 02:35 11.03.2010

Re: nek crknu dabogda


Ako su Teokarovici onda su iz Leskovca, cenim.
crossover crossover 02:49 11.03.2010

Re: nek crknu dabogda

Bili Piton
Ako su Teokarovici onda su iz Leskovca, cenim.

Из Лесковца... и из Параћина :)))
maksa83 maksa83 02:52 11.03.2010

Re: nek crknu dabogda

Ael moze neko da mi objasni sta kome smeta jedan kiosk....?

Elementari maj dir Bili - taj jedan kiosk smeta nekome da na tom placiću napravi zgradu u kojoj će kvadrat koštati oko tri soma jura (bar). Pri tome neće morati stanovima i kešom da podmiruje neke postojeće vlasnike placa, što je odmah 25% veći profit. Baš zgodno. E sad, samo taj kiosk kada bi mu neko sklonio... Gle, skloniće ga. Baš zgodno. E kad te 'oće onda te baš 'oće...
maksa83 maksa83 02:54 11.03.2010

Re: nek crknu dabogda

ne znam da li uopše smem da kažem a da ne popijem gnev prisutnih, ali ja sam in general protiv kioska. dakle, ne sećam se da sam kiosk s hranom ikada videla u nemačkoj.

Beč je pun kioska sa hranom, i to ne samo turskih (kebab fazon), nego i orijentalnih, domaćih, ovakvih, onakvih npr. po centru ćeš bez problema videti fini i picnut svet kako posle pozorišta bez blama stoji pored i jede kobasice.
Bili Piton Bili Piton 02:55 11.03.2010

Re: nek crknu dabogda

crossover
Bili Piton
Ako su Teokarovici onda su iz Leskovca, cenim.

Из Лесковца... и из Параћина :)))


Ne nego mi se javlja da sam se sreo s tim prezimenom u nekom nasem romanu (based on actual events) i da se deo radnje odvija na njihovom posedu u okolini Leskovca...jos malo pa cu se setiti i o kojoj je knjizi rec.
Bili Piton Bili Piton 02:59 11.03.2010

Re: nek crknu dabogda

maksa83
Ael moze neko da mi objasni sta kome smeta jedan kiosk....?

Elementari maj dir Bili - taj jedan kiosk smeta nekome da na tom placiću napravi zgradu u kojoj će kvadrat koštati oko tri soma jura (bar). Pri tome neće morati stanovima i kešom da podmiruje neke postojeće vlasnike placa, što je odmah 25% veći profit. Baš zgodno. E sad, samo taj kiosk kada bi mu neko sklonio... Gle, skloniće ga. Baš zgodno. E kad te 'oće onda te baš 'oće...


Pa pomislio sam i ja to isto ali vidim na fotkama - to je parkic neki, morali bi da ga sravne sa zemljom, zar ne? They wouldn't do that, would they...or would they...
crossover crossover 03:02 11.03.2010

Re: nek crknu dabogda

Ма јесте бре Били, ниси ништа погрешио, имали су куће и фабрике у Лесковцу и Параћину. Прву фабрику су основали у Вучју поред Лесковца.
maksa83 maksa83 03:02 11.03.2010

Re: nek crknu dabogda

Pa pomislio sam i ja to isto ali vidim na fotkama - to je parkic neki, morali bi da ga sravne sa zemljom, zar ne? They wouldn't do that, would they...or would they...

Maštatiječoveče, znaš ih valjda kako su slabi na zelenilo.

K'o što je ajkula slaba na foku.
Bili Piton Bili Piton 03:07 11.03.2010

Re: nek crknu dabogda

crossover
Ма јесте бре Били, ниси ништа погрешио, имали су куће и фабрике у Лесковцу и Параћину. Прву фабрику су основали у Вучју поред Лесковца.


Jeste, a setio sam se i gde sam o tome citao, kod Svetlane Velmar Jankovic
blogovatelj blogovatelj 04:14 11.03.2010

Re: nek crknu dabogda

kobasice su bile bolje...a zemicke redovno bajate


I ljubicastobela piramida u koju je spakovan jogurt.
vishnja92 vishnja92 06:08 11.03.2010

Re: nek crknu dabogda

Nekad davno, secanje me ne sluzi kad je to bilo (mozda chika Bili moze toga da se seti ako vec ne moze da se seti sta je bilo na mestu danasnje Beogradjanke ) je postojala neka akcija u gradu "Napravimo tipski beogradski kiosk", trajalo je to neko vreme, pravili su i konkurse, pa je kao po obicaju sve palo u zaborav. . .

jeste, bilo je - ovi kiosci (ciji se zeleni ostaci vide na fotkama gore) pobedili su na konkursu za beokiosk pre skoro 20 godina. bili su potpuno u skladu sa okasnelom postmodernistickom projektantskom histerijom u Beogradu ali su bili veseli, sareni (plavi-zeleni-crveni-zuti) i jaaaaako pametno osmisljeni: kao lego kocke, mogli su da se kombinuju za razlicite namene, veci-manji-zatvoreni-zastakljeni, svi isti a razliciti. koncept isteran do kraja.
posle su unakazeni, izandjali i izmodili.

u medjuvremenu je bio jos jedan pokusaj da se uvede tipski kiosk - to je onaj satro-bakarni-tek-sleteo-sa-bascarsije. neslavno je potonuo u zaborav, ofalimtiseboze.

a jos vise posle vise nikoga nije bilo briga za Grad.
Unfuckable Unfuckable 06:42 11.03.2010

Re: nek crknu dabogda

Деца из оближње школе "Мика Алас" мораће да ужинају у Мaxi самопослугама.

ključno.
Uostalom, kada mogu onolike legendarne kafane da "preurede" u ekstrakul kafiće i Kosta kafeterije, jedan kiosk je prava dečija igra.
marija.mt marija.mt 08:09 11.03.2010

Re: nek crknu dabogda

ali ja sam in general protiv kioska


kako bre bebo protiv kioska. pa mene jedino kiosci nikad nisu izneverili. za nas koji ne misle na vreme kiosci su spas. kad ogladnim u sred noci, kad nemam kinte ni za sta drugo, kad je nova godina, bozic...i kad nista drugo ne radi, kiosci su tu.
zivela sam na krstu - tu je bila mara, pa na dorcolu - tu je bio loki, sad kad dodjem u bg sam na autokomandi - tu je stepin vajat - njega valjda nece da mi diraju
bauer. bauer. 08:41 11.03.2010

Re: nek crknu dabogda

Деца из оближње школе "Мика Алас"

Obližnja škola, na koju se Loki naslanjao, se zvala Pero Popović Aga. Ako se ne varam. Ali, ko ga jebe. Klopa kod Lokija je bila odlična, uključujući i M od Mesa. Ne znam samo šta će sad da naprave na tom, inače skučenom prostoru?

To je bio Food Joint kakav se retko može naći i u najvećim gradovima na Planeti. Da mi je neko rekao na vreme da revolucija jede svoju decu...
vishnja92 vishnja92 08:47 11.03.2010

Re: nek crknu dabogda

pa mene jedino kiosci nikad nisu izneverili.

da.

arhitekturom (i urbanizmom ) se mogu korigovati navike ljudi ali ne moze (i ne treba) da se menja nacin zivota, prema tome: ako Strukture nisu shvatile da je kiosk sastavni deo grada, to bi trebalo da je problem Struktura a ne svekolikog izgladnelog gradjanstva.

kiosci su Beogradu potrebni.

(potrebe se prepoznaju (postoji mnooogo mehanizama za to) a onda se usmeravaju. primer sa ozelenjavanjem: mozes napraviti divan park sa stazicama pod pravim uglom i posle psovati stoku sto gazi po travi, ili mozes napraviti zelenu povrsinu bez ijedne staze - ljudima nije svojstveno ortogonalno kretanje, sami ce utabati puteljke i kreirati mapu. posle ostaje samo da se to poploca/izbetonira/stagod, ali za to treba imati nerva i osluskivati, a ovi aparatcici to ne znaju)
marija.mt marija.mt 09:13 11.03.2010

Re: nek crknu dabogda

kiosci su Beogradu potrebni


kad se setim, brat i ja studenti, provincijalci, ostanemo sa po 200 dindzi, odemo kod mare - pljeskavica, koka kola i dve palacinke - i bog da nas vidi...
banexe banexe 10:03 11.03.2010

Re: nek crknu dabogda

... dabogda !!!
mikele9 mikele9 10:28 11.03.2010

Re: nek crknu dabogda

slažem se ali kiosk mora da ima tečnu vodu, kanalizaciju i sve ono što mora da ima i restoran, prodavnica, bilo koji objekat slične namene, što je prilično nemoguće u kiosku...ili grešim?

Čekaj bre malo! Ne samo ti Bebo, pa jel' vi gledate američke filmove? Izađu dvojica ili dvoje ili jedan, iz zgradurine/kompanije na pauzu i na samom ćošetu čovek i kolica sa sve hot dogovima! Ništa tečna voda ni potoci, ćenife i kanalizacije, turi kiflu u salvetu u nju viršlu i po volji senf i finito! Jel' lažem? I niki ga ne tera a kamo li da ga urušava uz prisustvo FBI ili CIA!
Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 11:12 11.03.2010

Re: nek crknu dabogda

ako bi Loki otvorio isto to u nekom regular lokalu u okolini, šta bi tu tačno bio problem?

sad udrite...

Bebo, evo ja cu ispred tebe pa nek biju moju mjesinu, tvoju neka ne diraju...:)
potpuno se slazem sa tvojim apsolutno normlanim i jedino prihvatljivim stavom, jer ono sto nam je Loki isporucivao pored kope bila je nehigijena na kvadrat.
Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 11:13 11.03.2010

Re: nek crknu dabogda

ako bi Loki otvorio isto to u nekom regular lokalu u okolini, šta bi tu tačno bio problem?

sad udrite...


Bebo, evo ja cu ispred tebe pa nek biju moju mjesinu, tvoju neka ne diraju...:)
potpuno se slazem sa tvojim apsolutno normalnim i jedino prihvatljivim stavom, jer ono sto nam je Loki isporucivao pored klope bila je nehigijena na kvadrat.
Bili Piton Bili Piton 11:27 11.03.2010

Re: nek crknu dabogda

Aleksandar Stosic


Bebo, evo ja cu ispred tebe pa nek biju moju mjesinu, tvoju neka ne diraju...:)
potpuno se slazem sa tvojim apsolutno normalnim i jedino prihvatljivim stavom, jer ono sto nam je Loki isporucivao pored klope bila je nehigijena na kvadrat.


Sigurno ga nisu zato srusili, Stosicu. Da je zbog toga trebalo bi onda porusiti i brojne beogradske "elitne" restorane.
mikele9 mikele9 11:42 11.03.2010

Re: nek crknu dabogda

kakvi smradovi
useravaju ovaj grad samo tako. Prosto se takmiče ko će ga više sjebati.

Bebo CARICE!
JJ Beba JJ Beba 12:04 11.03.2010

Re: nek crknu dabogda

Ne nego mi se javlja da sam se sreo s tim prezimenom u nekom nasem romanu (based on actual events) i da se deo radnje odvija na njihovom posedu u okolini Leskovca...jos malo pa cu se setiti i o kojoj je knjizi rec.

ima ih kod S. Velmar Janković
JJ Beba JJ Beba 12:09 11.03.2010

Re: nek crknu dabogda

mikele9
kakvi smradovi
useravaju ovaj grad samo tako. Prosto se takmiče ko će ga više sjebati.

Bebo CARICE!

marija.mt marija.mt 12:11 11.03.2010

Re: nek crknu dabogda

jer ono sto nam je Loki isporucivao pored klope bila je nehigijena na kvadrat


mozda, ali ja sam tamo jela nebrojeno puta, uglavnom nocu posle grada i nista mi ne fali. ne samo da smo dobro jeli, vec je to vise bio nacin da produzimo druzenje kad nam se ne ide kuci.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 12:13 11.03.2010

Re: nek crknu dabogda

Čekaj bre malo! Ne samo ti Bebo, pa jel' vi gledate američke filmove? Izađu dvojica ili dvoje ili jedan, iz zgradurine/kompanije na pauzu i na samom ćošetu čovek i kolica sa sve hot dogovima! Ništa tečna voda ni potoci, ćenife i kanalizacije, turi kiflu u salvetu u nju viršlu i po volji senf i finito! Jel' lažem? I niki ga ne tera a kamo li da ga urušava uz prisustvo FBI ili CIA!

ok, uveli smo ogromne šopingmolove po ugledu na oversiz, sad da ubacimo i htotdogove...ah, njih već imamo
setila sm se da sam u londonu (davno) viđala one koji prodaju na ulici hotdogove sa crnim lukom (Bili?), ima kod slavije neki bata prodaje hotdog ali nemam protiv da mu se, kao u nušićevoj, taj "kiosk" ugradi u neki deo ulaza u zgradu, ili već?

Beč je pun kioska sa hranom, i to ne samo turskih (kebab fazon), nego i orijentalnih, domaćih, ovakvih, onakvih npr. po centru ćeš bez problema videti fini i picnut svet kako posle pozorišta bez blama stoji pored i jede kobasice.

pa i u nemačkoj, što je to blam? ima u nemačkoj ulične hrane ali to nisu nasumično postavljeni kiosci. kao što sam objasnila, oni su deo nečega malo većeg ili su veći itself, kao kućica. postoji jedan najčuveniji currywurst u Mönckebergstraße, koji je tačno iznad jednog od ulaza u U-bahn stejšn Mönckebergstraße. i tu dolaze svi, od japijevaca i dama preko turista, običnih ljudi, klinaca...prekoputa je burger king



meni se dopada po nemačkoj kada uzmu neki deo centra, na trgovima, pa postave identične drvene "kiocke" i tu prodaju sve i svašta, a obično nekom prigodom, tako da oko božića, ti "kiosci" stoje od novembra...to lepo izgleda. Loki je nasumično izabrana lokacija na koju su ljudi navikli. nisam sigurna koliko će na tom mestu da nikne zgrada? kiosk kakav je bio njegov mi ne bi smetao na ulazu u neku pijacu, kao onaj kod palilulske pijace...

samo želim reći da rušenje lokija ima neke prednosti, mada ne znam Pravi razlog koji je doveo do toga.


Jelica Greganović Jelica Greganović 13:07 11.03.2010

Re: nek crknu dabogda

Ja moram da kažem da se slažem sa Bebom, jer otkako su kao čirevi nikli u mom Bgd kraju kiosci, oko starog Merkatora, pa oni na zemunskom keju kao spomenik koruptivnosti stranke onog u Hagu, ja stvarno mislim da na osnovu nekog kriterijuma kako grad treba da izgleda, gde mogu i kakvi kiosci da stoje (što naravno treba da se radi po pomenutom kriterijumu, a ne vimbldonskoj ekonomiji), treba te stvari srediti...dakle, nisam načelno protiv kioska, ali jesam protiv onog čuda o pečuraka svih vrsta iz kojih se puši, purnja, visi i viri svašta na sve strane po Bgd...uostalom i drugde.
Lionsgate Lionsgate 13:20 11.03.2010

Re: nek crknu dabogda

kad se setim, brat i ja studenti, provincijalci, ostanemo sa po 200 dindzi, odemo kod mare - pljeskavica, koka kola i dve palacinke - i bog da nas vidi...


Marina pljeska sa kajmakom tek donesenim sa Kalenica, a uvijena u najobicniju trgovacku hartiju, naravno ako ne jedes s'nogu, eh kad se setim tih dana... imao sam tad godina kao Unf nekad u 80-tim a posle do Momenta ili pocivse Cihauhaue. . .





Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 13:59 11.03.2010

Re: nek crknu dabogda

Sigurno ga nisu zato srusili, Stosicu. Da je zbog toga trebalo bi onda porusiti i brojne beogradske "elitne" restorane.

ma za lokija, onog sa autokomande (zaboravih mu ime), nisliju i njima slicne bas se mnogo brinem. iskreno, vazda su mi isli na ganglije, i sa sranje klopom, i sa neurednim okolisom i sa pijandurama i dokoloicarima koje se skupljaju tu...kakvi su to sad pa argumentivtipa "jaaaaooo sto sam tamo kao klinac jeo punjene batake"? Po toj liniji da ne treba mozda da placemo i za onim danima kada se pljeca jela na slaviji...
mirelarado mirelarado 14:04 11.03.2010

Re: nek crknu dabogda

bauer.
Деца из оближње школе "Мика Алас"

Obližnja škola, na koju se Loki naslanjao, se zvala Pero Popović Aga.


Не вараш се, Џек, али су јој, већ поодавно, променили име, као и већини школа и улица у Београду. И то је део разградње идентитета.
MightyNora MightyNora 14:19 11.03.2010

Re: nek crknu dabogda

И то је део разградње идентитета.



Tako bi ga i ja nekako nazvao. Nije samo do Lokija. Mislim, jeste, ali nije to sustina. Razgrađuju nas da bi mogli opet da nas spoje. Kao hirurzi rade na dusi ovog grada, a mi nismo bas sigurni sta to sve nosi.

To je u mojim ocima nekako problem.
marija.mt marija.mt 14:20 11.03.2010

Re: nek crknu dabogda

iskreno, vazda su mi isli na ganglije, i sa sranje klopom, i sa neurednim okolisom i sa pijandurama i dokoloicarima koje se skupljaju tu...


pa i pijandure i dokolicari su ljudi, moraju i oni negde da se skupljaju i nesto da jedu. gde drugo moze da se jede za 100 dinara osim u nekom od kioska. treba imati u vidu da ne zive bas svi u udobnim domovima sa friziderima punim hrane i ne mogu svi da jedu po restoranima.
ja sad tamo jedem iz zabave, volim, a ranije sam vrlo cesto po kioscima jela jer sam to jedino mogla da priustim.
JJ Beba JJ Beba 14:42 11.03.2010

Re: nek crknu dabogda

, vazda su mi isli na ganglije, i sa sranje klopom, i sa neurednim okolisom i sa pijandurama i dokoloicarima koje se skupljaju tu..

uuu al si strog.

ša fali dokoličarima, pijanim pesnicima, usamljenim muzikantima, dangubama, luzerima i ostalim gubitnicima tranzicije?
sa njima je bolje zezanje nego sa onim pijancima & dokoličarima što klopaju i piju po Maderama, Franšima, Fridama i ostalim gistro gastro rupama?

edit
margina rulz!
Bili Piton Bili Piton 14:57 11.03.2010

Re: nek crknu dabogda

BebaOdLonchara

setila sm se da sam u londonu (davno) viđala one koji prodaju na ulici hotdogove sa crnim lukom (Bili?)


Njih su davno rasterali i s pravom jer su stvarno trovali narod (i mene izmedju ostalih, kad sam se jednom presao pa kupio nesto od njih cekajuci nocni bus)...
Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 15:49 11.03.2010

Re: nek crknu dabogda

ša fali dokoličarima, pijanim pesnicima, usamljenim muzikantima, dangubama, luzerima i ostalim gubitnicima tranzicije?
sa njima je bolje zezanje nego sa onim pijancima & dokoličarima što klopaju i piju po Maderama, Franšima, Fridama i ostalim gistro gastro rupama?

a odakle tebi bebo ideja da ja ako odbijam lokija i co. prihvatam maderu i co.
volim i ja marginu, ali znase sta je margina a sta je nesto mnogo gore
JJ Beba JJ Beba 16:32 11.03.2010

Re: nek crknu dabogda

a odakle tebi bebo ideja da ja ako odbijam lokija i co. prihvatam maderu i co.

nisam to rekla, to je moje viđenje Lokija i Madere.
Tvoje viđenje Lokija (i sličnih mesta) je da se tu okupljaju protuve, pijanci, i ostali dokoličari koji valjda kaotakvi ruže okoliš.
Ja mislim da ne ruže.


ali znase sta je margina a sta je nesto mnogo gore

priznajem da ovo ne kapiram - ja sam gloop
Bili Piton Bili Piton 17:18 11.03.2010

Re: nek crknu dabogda

Aleksandar Stosic

ccc, kako sam nevaspitan


Nego sta si. Uvek si bio.
Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 17:37 11.03.2010

Re: nek crknu dabogda

Nego sta si. Uvek si bio.

ti postavljas standarde lepog ponasanja?
JJ Beba JJ Beba 17:55 11.03.2010

Re: nek crknu dabogda

ja nisma mislio na te - rokenrol - otpadnike i desperadose, umetnice duse, vec na drustveni talog i sljam koji se tu okuplja,

kako ti kaem, meni sva ta mesta, ti bircuzi, shtayga, kiosci meni sve to r'n'roll, sam život..
Ili je isti nešto upeglano, ne pijano nego na belo navučeno, ne pivo nego viski...?

drustveni talog i sljam koji se tu okuplja, a ti ako ne znas o cemu prica - onda nista

šljam? šljam oko Lokija i inih mesta? Društveni talog?
ja mislila da su u Maderi, Franšu.....

Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 18:01 11.03.2010

Re: nek crknu dabogda

JJ Beba
ja nisma mislio na te - rokenrol - otpadnike i desperadose, umetnice duse, vec na drustveni talog i sljam koji se tu okuplja,

kako ti kaem, meni sva ta mesta, ti bircuzi, shtayga, kiosci meni sve to r'n'roll, sam život..
Ili je isti nešto upeglano, ne pijano nego na belo navučeno, ne pivo nego viski...?

drustveni talog i sljam koji se tu okuplja, a ti ako ne znas o cemu prica - onda nista

šljam? šljam oko Lokija i inih mesta? Društveni talog?
ja mislila da su u Maderi, Franšu.....


pa, ok JJ Bebo, znas na sta mislim. Mislimo isto o maderi, ali teras mak na konac. Ima dve vrste sljama, mozda i vise, jedna je u maderi, ov drugi pripadaju drugom korpusu sljama tipa Keba, Dzej i njihovi pastiri. Ako ih ti nisi nikada videla da se muva u tom delu Dorcola onda, opet kazem, nista.
o onim trecim - rnr, jel stvarno treba da pisem nesto i da se pravdam?
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 18:11 11.03.2010

Re: nek crknu dabogda

čuda o pečuraka svih vrsta iz kojih se puši, purnja, visi i viri svašta na sve strane po Bgd.

Sutomorizacija Beograda

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana