Društvo| Gost autor| Obrazovanje

Politi i zapaliti ili ...

apostata RSS / 25.01.2015. u 22:23

gost autor: čovjek sa kojim sam se na blogu po pravilu uvijek žestoko 'kačio' - not2old2rock

 

Danas je umro Pavle Minčić, jedan od onih koji su mi ulepšali detinjstvo.

 

5cadsg.jpg 

U ova smutna vremena uvek je pravo vreme da se prozbori koja o moralu i o poštenju, ali ja bih da se nadovežemo na Apostatin tekst i prozborimo još po koju o dvostrukim aršinima (kome se tema ne dopada nek ide u crkvu što rece jedan).
Ovaj tekst je objavljen u Novostima:

 

"U jednom beogradskom listu za decu objavljen je strip u kojem se glavni junaci hrane pečenom decom. Da se otkloni svaka eventualna zabluda, nacrtano je dete nabijeno na ražanj iznad vatre, a okolo iskežene spodobe čekaju ručak. Jezivo. Da mozak stane. Taj udžbenik kanibalizma došao je iz Francuske, pod bezazlenim imenom "Merlin i Deda Mraz".

Pre neko veče, da ne imenujem televiziju, jer tu bitne razlike nema, emitovan je film gde pečena deca nisu na jelovniku ali zato jesu sirovi ljudski vratovi: krv šiklja na sve strane, zamućene oči, životinjski urlici, čupanje unutrašnjih organa, žvakanje. Jezivo. Da mozak stane.

Ima tome oko dve godine kako sam napisao i objavio tekst, apel, jauk da država, Vlada Srbije, uredbom, zakonom, kako god bilo, zabrani emitovanje filmova s elementima brutalnog nasilja, na televizijama s nacionalnom frekvencijom, a i šire. Povodom toga javilo se nekoliko društvu poznatih ljudi, među njima i tadašnji predsednik Demokratske stranke, te me izgrdiše na pasja kola jer, evo, Dmitrović hoće da uvede cenzuru, to su retrogradne snage, protivnici progresa, aveti devedesetih, s takvima nećemo u Evropu...

Moja osnovna teza bila je, i ostala, da brutalno nasilje, u stvarnom životu ili na filmu (posebno na filmu, jer to nam je stalno pred očima, dnevno i po nekoliko sati) ostavlja trag u čoveku, skladišti se u dubokim slojevima naše podsvesti i kod određenog broja ljudi, iznenada, logikom koju nikada nećemo dešifrovati, aktivira se u formi krvavih tragova.

Otuda, uglavnom otuda - ubeđen sam, imam bezbroj razloga da budem ubeđen - ova jeziva ubistva po Srbiji, kao preslikana s filmske trake neke američke ili britanske produkcije, kada do juče miran, kulturan, snishodljiv čovek pobije nečiju celu porodicu, ili uzme pušku, krene ulicom i ubija sve koji naiđu, ili, što ranije nikada nije bilo, sin ubije roditelje, majka dete, otac sina, sestra brata.

Ništa od svega ovoga država - ministarstva obrazovanja, kulture i informisanja, ne znam ko je nadležan - ne vidi kao problem, razlog za intervenciju. Ugledni psiholozi, psihoterapeuti, sociolozi upozoravaju da je zastrašujući stepen agresije koja se sliva sa stranica i ekrana naših medija, ali džaba, nema ko da ih čuje.

Umesto toga Vlada Srbije priprema za usvajanje Građanski zakonik koji će zabraniti roditeljima da fizički kažnjavaju sopstvenu decu. Ide se na princip odgoja kroz razgovor. Sedmogodišnje dete uzme očev čekić s balkona i razbije prozor, a onda otac i majka sednu i dva, tri sata objašnjavaju nasledniku zbog čega to nije dobro. Efekte takvog "kažnjavanja" gledamo svakoga dana po osnovnim i srednjim školama Srbije, gde profesori jedva izvlače živu glavu pred učenicima na koje više ne smeju ni glas da podignu, taman da ih ovi pljuju u lice, kao što se inače i događa."

Ratko Dmitrović

http://www.zlocininadsrbima.com/Novost.aspx?Naslov=P?d?g?gi??-iz-Srbi??%3A-P?c?n?-i-drug?-d?c?

 

Verovatno bi se, ako ih uopšte ovde ima, na prste jedne ruke mogli nabrojati oni koji bi "prsi junačke" pred Ratka Dmitrovića u zaštitu istakli i kojima naslov ne bi zvučao kao dobar predlog za "odnos" prema autoru teksta, što razumem, pre NIKO ili skoro niko (za Velvet Underground ne znam) što ne znači da mogu da zažmurim pred ovim što je napisao, a ama baš niko drugi nije reagovao (Ršum?)

To što je crtež ove teško poremećene osobe potiče iz Francuske ne znači da treba da upadamo u neke besmislene stereotipe, to ostavljam onima što "mućni glavom" i slične smatraju za intelektualne i moralne gigante, mada ne bi bilo loše da čitava francuska javnost porazmisli pre nego krene da bilo kome deli moralne lekcije, a odobrava priče o paelji od beba i kuskusa sa ocima devojcice. Avaj, ne bi me začudilo da pri nekom sledećem snimanju Asteriksa neka organizacija za zaštitu životinja cikne zbog besomučnog galskog proždiranja prasića i ne sumnjam da bi se istima pridružila, po principu žaba-noga-potkovica, neka ovdašnja pridrž da... grupa građana budžetsko-sisackog tipa, čisto da opravda svoje postojanje, ali DETE NA RAŽNJU, koga to briga? Možda da je bilo u boji, eto "borkinja", ali OBIČNO dete, doduše NA RAŽNJU, koga briga?!

Na blogu kod apostate videli smo razne bestijalije na crtežima i pojedinci(evrofanatici)su to pravdali slobodom štampe, mogu li i decu na ražnju? Sa ili bez ALI?

Dakle, KAKO je OVO promaklo kompletnoj (srpskoj) javnosti?
Da li je toliko bitno KO govori ili je bitnije ŠTA govori?

Na kraju, sramota me je što citiram Ratka Dmitrovica, što mu pišem ime. Teško da nas dvojica imamo dodirnih tacaka (osim ove) i necu više da se pravdam i 'bem ja takvu štampu gde decu peku na ražnju i društvo gde niko ne reaguje, nego mu obraz spašava Ratko Dmitrovic, zato ovaj tekst.

 

Tagovi



Komentari (82)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

G.Cross G.Cross 22:44 25.01.2015

Paja

Umro Paja Mincic? Pokoj mu dusi. Majstor svog zanata.

zasto Paju pomenuti u kontekstu ovog bloga ?
hajkula1 hajkula1 22:55 25.01.2015

Re: Paja

G.Cross
Umro Paja Mincic? Pokoj mu dusi. Majstor svog zanata.

zasto Paju pomenuti u kontekstu ovog bloga ?



Da podseti na normalnost.




Digla sam ruke od države. Uzdala sam se u javnost ali ni to više ne postoji. Ovaj blog dođe kao svetla tačka u mrakači.
Imam utisak, da ne kažem uverena sam, da zasipanje đubretom tek predstoji.


not
not2old2rock not2old2rock 22:56 25.01.2015

Re: Paja


Nije u kontekstu bloga, apostata (kojem se zahvaljujem na gostoprimstvu ) je predložio da se napravi nekakav prelaz, još jedan klip, a kako mi je ovo prvenac pitao sam da li bi bilo u redu da se stavi klip sa Pajom Minčićem, to je cela priča.
hajkula1 hajkula1 22:57 25.01.2015

He, he


Na kraju, sramota me je što citiram Ratka Dmitrovica, što mu pišem ime.



Pazi kad sam linkovala Šešelja zbog iznošenja činjenica o Etihadu i priči o Trepči.





vrabac_u_steni vrabac_u_steni 00:28 26.01.2015

mirror



milojep milojep 00:47 26.01.2015

Jad i čemer

Na blogu kod apostate videli smo razne bestijalije na crtežima i pojedinci(evrofanatici)su to pravdali slobodom štampe, mogu li i decu na ražnju? Sa ili bez ALI?


Sa obzirom sa koje strane sveta dolaze ti crteži, ti koje si pomenuo se neće oglasiti skoro sigurno!
Da napadaju-nemoguće!
Da brane -nema direktnog interesa (nema rezona oplesti po srpskom društvu)
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 07:33 26.01.2015

lično

Verovatno bi se, ako ih uopšte ovde ima, na prste jedne ruke mogli nabrojati oni koji bi "prsi junačke" pred Ratka Dmitrovića u zaštitu istakli i kojima naslov ne bi zvučao kao dobar predlog za "odnos" prema autoru teksta, što razumem, pre NIKO ili skoro niko (za Velvet Underground ne znam) što ne znači da mogu da zažmurim pred ovim što je napisao, a ama baš niko drugi nije reagovao (Ršum?)


meni je srpska medijska scena toliko smeće, a režim toliko odbojan da sam ja lepo poisključivao sve te loše i nasilne kanale. sve je nabijeno jednom umišljenom negativnošću i toliko odurno da je to prosto nepotrebno u životu - ovako samo kažem, kao neko kome se hebe živo i za "liberalne evropske" bičere i za mudžoske đihad vojne akcije.

isključiv tako, gle, život sasvim pristojan...




rade.radumilo rade.radumilo 09:05 26.01.2015

Nekada je bilo bolje

Nešto dumam, teško je današnjim roditeljima. Deca su im konstantno izložena prizorima nasilja. Nije to kao u vreme kada smo mi bili deca, tada smo imali:

- Priče o devojčici koju proždere veliki zli vuk, pa ga raspori lovac.
- Oca koji ostavi decu u šumi da pomru, a oni naiđu na kuću u kojoj živi žena kanibal, taman se namerači da od njih napravi specijalitet, kada je klinci gurnu u vatru.
- Nekog momka, koga su zvali Biberče, koji nosa neke silne odsečene glave i tako to.

Kada sam ja bio klinac (RTB 19:15h):



Za moje dete (Mini Ultra 24x7):

Srđan Fuchs Srđan Fuchs 10:23 26.01.2015

Re: Nekada je bilo bolje

rade.radumilo
Nešto dumam, teško je današnjim roditeljima. Deca su im konstantno izložena prizorima nasilja. Nije to kao u vreme kada smo mi bili deca, tada smo imali:

- Priče o devojčici koju proždere veliki zli vuk, pa ga raspori lovac.
- Oca koji ostavi decu u šumi da pomru, a oni naiđu na kuću u kojoj živi žena kanibal, taman se namerači da od njih napravi specijalitet, kada je klinci gurnu u vatru.
- Nekog momka, koga su zvali Biberče, koji nosa neke silne odsečene glave i tako to.

Kada sam ja bio klinac (RTB 19:15h):



Za moje dete (Mini Ultra 24x7):


ja isto mislim da postoji veći izbor danas, pa tako i izbor nenasilja, jednostavno iskljušiš loše programe, i na kraju krajeva, potpuno preprečiš upliv zlu u živote svoje porodice i mališana...

a kada ustreba da izađemo i vičemo UA VLADA i lupamo o lonce-šerpe-poklopce, vi cibajte mejl - ima blogera kod kojih sam na mejling listi...
not2old2rock not2old2rock 10:48 26.01.2015

Re: Nekada je bilo bolje

rade.radumilo
Biberče, koji nosa neke silne odsečene glave i tako to.




Naravno da je i ranije bilo nasilja ali izjednačavati pitaj boga otkad narodnu priču u kojoj dečak ubija alu koja je oličenje zla i reš dete sa ražnja? Teško mi je da poverujem da ti je promakao stih velikog pesnika:"Zlo činiti od zla se braneći, tu zločinstva nema nikakvoga" i da ne vidiš razliku između priča s porukom kao što su Biberče ili Hrabri krojač ili David i Golijat ... i spremanja specijaliteta od očiju devojčica, jer ako je tako, imaš ozbiljan problem.
arianna arianna 11:06 26.01.2015

Re: Nekada je bilo bolje

Nije to kao u vreme kada smo mi bili deca


i mi smo se usrećili


Tarzan je hodao go
Pepeljuga se vraćala kući u ponoć
Pinokio je stalno lagao
Aladin je bio kralj lopova
Betmen je vozio 300 na sat
Uspavana lepotica je spavala po ceo dan i čekala princa da je probudi
Oliva je imala Popaja, a stalno flertovala sa Badzom
Snežana je živela sa sedam tipova

itd
not2old2rock not2old2rock 11:27 26.01.2015

Re: Nekada je bilo bolje

arianna

Pepeljuga se vraćala kući u ponoć


rade.radumilo rade.radumilo 13:18 26.01.2015

Re: Nekada je bilo bolje

Teško mi je da poverujem da ti je promakao stih velikog pesnika:"Zlo činiti od zla se braneći, tu zločinstva nema nikakvoga"


Nije bio veliki pesnik, ali je bio veliki pripadnik ljudskog roda:

rade.radumilo rade.radumilo 13:22 26.01.2015

Re: Nekada je bilo bolje

Naravno da je i ranije bilo nasilja ali izjednačavati pitaj boga otkad narodnu priču u kojoj dečak ubija alu koja je oličenje zla i reš dete sa ražnja?


Za mene je to sve isto, a bogami i ovo:

not2old2rock not2old2rock 13:25 26.01.2015

Re: Nekada je bilo bolje

rade.radumilo
Teško mi je da poverujem da ti je promakao stih velikog pesnika:"Zlo činiti od zla se braneći, tu zločinstva nema nikakvoga"


Nije bio veliki pesnik, ali je bio veliki pripadnik ljudskog roda:



Jeste, a i rotkvice rodile prošle godine...
Dont Fear The Reaper Dont Fear The Reaper 14:35 26.01.2015

Re: Nekada je bilo bolje

not2old2rock
rade.radumilo
Biberče, koji nosa neke silne odsečene glave i tako to.




Naravno da je i ranije bilo nasilja ali izjednačavati pitaj boga otkad narodnu priču u kojoj dečak ubija alu koja je oličenje zla i reš dete sa ražnja? Teško mi je da poverujem da ti je promakao stih velikog pesnika:"Zlo činiti od zla se braneći, tu zločinstva nema nikakvoga" i da ne vidiš razliku između priča s porukom kao što su Biberče ili Hrabri krojač ili David i Golijat ... i spremanja specijaliteta od očiju devojčica, jer ako je tako, imaš ozbiljan problem.



Sve to foliranje ne menja na činjenici da je cenzura izgleda to što bi ti? Pa to uvek ima ko hoće (obaška talog u vidu Dmitrovića). Menjaju se samo u finesama, osnova je uvek ista: ubijanje u pojam svega drugačijeg i moralisanje i određivanje šta sme da se misli, crta, snima, i pogotovo piše, pa onda i čita i gleda.

Isto je to sve - bilo da l su jurili makazama svakog ko se drznuo da pusti dužu kosu, ili obuče uske pantalone, a nedajbože da gleda Diznija, tog mrskog imperijalistu koji bi da porobi dečje umove gore neg veronatuk.

Bilo da l su, ko Koštunica i njegovi satrapi koji su optuživali za satanizam zbog koncerta Residentsa, bilo da su namesto toga vijali šiptare, balije, srbe il 'rvate..

Bilo da l su terali u logore ili ubijali zbog karikature, bilo da l su uterivali jednoumlje po Beogradu jednobojnim u samo 3 dozvoljene bolje suncobranima i tendama (nacisti baš imaju nešto protiv svih boja koje nisu crne i smeđe - stoga je valjda i Ford pravio samo crne Fordove ☻ )

A omiljena zabava je da se krstaši protiv "nasilja" po "nacionalnim televizijama": To su isti oni zbog kojih je cenzurisan Crni Talas, ista malograđanština i niska inteligencija koja bi nas uskratila za takva dela kao što su recimo Little Big Man, Kopoline Kumove i Apokalipsu, ili Pekinpoove filmove, plus naravno desetine hiljada drugih (obaška Herschell Gordon Lewis ☻)

A naravno, veliki Čistunci i Moralizatori će da odrede šta je "Pogodno" i korisno, a šta nije. Aha, već smo videli i viđamo kako to ide. Inkvizitori i talibani su svukud isti, kakve god boje i šljokice ;> po sebi posipali (pogotovo crne ili smeđe).

Mali ljudi - velika cenzura.

A kada se bez skrupula deci utura u glavu zatupljivanje veronatukom, pa još o trošku države, to je super. Pa naravno da jeste. Decu od malena treba zagkupljivati, pa bilo veronatucima, bilo vekovnim neprijateljima - koji god da su na tim prostorima. A zaglupljivanje TV-om, filmovima i igricama, pa najlakše je tražiti cenzuru i zabranu an general, nego se potruditi oko sopstvene dece. Nego, daj cenzuru, pa da se uvalimo posle prasetine sa toplim pivom u ruci, da geldamo (inače - najgore zatupljivanje svih vremena) - fudbal.

P.S:-a da se ONO pod incijalima RD upari sa Pajom, Pavletom, to je gore od svog nasilja po svim televizijama :(

martin_krpan martin_krpan 17:08 26.01.2015

Re: Nekada je bilo bolje

Dont Fear The Reaper
not2old2rock
rade.radumilo
Biberče, koji nosa neke silne odsečene glave i tako to.




Naravno da je i ranije bilo nasilja ali izjednačavati pitaj boga otkad narodnu priču u kojoj dečak ubija alu koja je oličenje zla i reš dete sa ražnja? Teško mi je da poverujem da ti je promakao stih velikog pesnika:"Zlo činiti od zla se braneći, tu zločinstva nema nikakvoga" i da ne vidiš razliku između priča s porukom kao što su Biberče ili Hrabri krojač ili David i Golijat ... i spremanja specijaliteta od očiju devojčica, jer ako je tako, imaš ozbiljan problem.



Sve to foliranje ne menja na činjenici da je cenzura izgleda to što bi ti? Pa to uvek ima ko hoće (obaška talog u vidu Dmitrovića). Menjaju se samo u finesama, osnova je uvek ista: ubijanje u pojam svega drugačijeg i moralisanje i određivanje šta sme da se misli, crta, snima, i pogotovo piše, pa onda i čita i gleda.

Isto je to sve - bilo da l su jurili makazama svakog ko se drznuo da pusti dužu kosu, ili obuče uske pantalone, a nedajbože da gleda Diznija, tog mrskog imperijalistu koji bi da porobi dečje umove gore neg veronatuk.

Bilo da l su, ko Koštunica i njegovi satrapi koji su optuživali za satanizam zbog koncerta Residentsa, bilo da su namesto toga vijali šiptare, balije, srbe il 'rvate..

Bilo da l su terali u logore ili ubijali zbog karikature, bilo da l su uterivali jednoumlje po Beogradu jednobojnim u samo 3 dozvoljene bolje suncobranima i tendama (nacisti baš imaju nešto protiv svih boja koje nisu crne i smeđe - stoga je valjda i Ford pravio samo crne Fordove ☻ )

A omiljena zabava je da se krstaši protiv "nasilja" po "nacionalnim televizijama": To su isti oni zbog kojih je cenzurisan Crni Talas, ista malograđanština i niska inteligencija koja bi nas uskratila za takva dela kao što su recimo Little Big Man, Kopoline Kumove i Apokalipsu, ili Pekinpoove filmove, plus naravno desetine hiljada drugih (obaška Herschell Gordon Lewis ☻)

A naravno, veliki Čistunci i Moralizatori će da odrede šta je "Pogodno" i korisno, a šta nije. Aha, već smo videli i viđamo kako to ide. Inkvizitori i talibani su svukud isti, kakve god boje i šljokice ;> po sebi posipali (pogotovo crne ili smeđe).

Mali ljudi - velika cenzura.

A kada se bez skrupula deci utura u glavu zatupljivanje veronatukom, pa još o trošku države, to je super. Pa naravno da jeste. Decu od malena treba zagkupljivati, pa bilo veronatucima, bilo vekovnim neprijateljima - koji god da su na tim prostorima. A zaglupljivanje TV-om, filmovima i igricama, pa najlakše je tražiti cenzuru i zabranu an general, nego se potruditi oko sopstvene dece. Nego, daj cenzuru, pa da se uvalimo posle prasetine sa toplim pivom u ruci, da geldamo (inače - najgore zatupljivanje svih vremena) - fudbal.

P.S:-a da se ONO pod incijalima RD upari sa Pajom, Pavletom, to je gore od svog nasilja po svim televizijama :(



Dobar komentar Reaper. To je to. Ja nekako ne mogu da povjerujem, da postoje (pismeni) ljudi koji su zalažu za bilo kakav oblik cenzure. Postoji koncenzus o tome, da se zabranjuju mediji koji su protiv opšteg morala i to je u Njemačkoj/Austriji stavljeno u pravni kontekst - Sittenwidrigkeit . Međutim, ako pitate iole pismene učitelje u AT/DE: Da li to onda znači da djeca/tinejdžeri neće gledati pedofilske sajtove, koje kakve šok stranice kao što je bio ogrish.com, kinky/animal sex, itd..., odgovor je uvijek bio naravno negativan. Hej, da li je iko primjetio da svaki klinac ima smartphone i da je wireless svuda oko nas. Zalaganje za zabrane danas - brrr, jezivo.
hajkula1 hajkula1 19:45 26.01.2015

Re: Nekada je bilo bolje

martin_krpan
Zalaganje za zabrane danas - brrr, jezivo.



Znači, pedofilski, kanibalski i drugi bolesni sajtovi treba da postoje.

Etika? Moral? Gde su granice? Zaštita slabijih, ugroženih, šta je s njihovim pravima?
Domazet Domazet 20:37 26.01.2015

Lepo kazu ljudi...

rade.radumilo
Nešto dumam, teško je današnjim roditeljima. Deca su im konstantno izložena prizorima nasilja. Nije to kao u vreme kada smo mi bili deca, tada smo imali:

- Priče o devojčici koju proždere veliki zli vuk, pa ga raspori lovac.
- Oca koji ostavi decu u šumi da pomru, a oni naiđu na kuću u kojoj živi žena kanibal, taman se namerači da od njih napravi specijalitet, kada je klinci gurnu u vatru.
- Nekog momka, koga su zvali Biberče, koji nosa neke silne odsečene glave i tako to.

Kada sam ja bio klinac (RTB 19:15h):



Za moje dete (Mini Ultra 24x7):


...nista vise nije kao sto je bilo u stara dobra vremena. Cak ni stara dobra vremena.
emsiemsi emsiemsi 22:02 26.01.2015

Re: Nekada je bilo bolje

Dont Fear The Reaper
not2old2rock
rade.radumilo
Biberče, koji nosa neke silne odsečene glave i tako to.




Naravno da je i ranije bilo nasilja ali izjednačavati pitaj boga otkad narodnu priču u kojoj dečak ubija alu koja je oličenje zla i reš dete sa ražnja? Teško mi je da poverujem da ti je promakao stih velikog pesnika:"Zlo činiti od zla se braneći, tu zločinstva nema nikakvoga" i da ne vidiš razliku između priča s porukom kao što su Biberče ili Hrabri krojač ili David i Golijat ... i spremanja specijaliteta od očiju devojčica, jer ako je tako, imaš ozbiljan problem.



Sve to foliranje ne menja na činjenici da je cenzura izgleda to što bi ti? Pa to uvek ima ko hoće (obaška talog u vidu Dmitrovića). Menjaju se samo u finesama, osnova je uvek ista: ubijanje u pojam svega drugačijeg i moralisanje i određivanje šta sme da se misli, crta, snima, i pogotovo piše, pa onda i čita i gleda.

Isto je to sve - bilo da l su jurili makazama svakog ko se drznuo da pusti dužu kosu, ili obuče uske pantalone, a nedajbože da gleda Diznija, tog mrskog imperijalistu koji bi da porobi dečje umove gore neg veronatuk.

Bilo da l su, ko Koštunica i njegovi satrapi koji su optuživali za satanizam zbog koncerta Residentsa, bilo da su namesto toga vijali šiptare, balije, srbe il 'rvate..

Bilo da l su terali u logore ili ubijali zbog karikature, bilo da l su uterivali jednoumlje po Beogradu jednobojnim u samo 3 dozvoljene bolje suncobranima i tendama (nacisti baš imaju nešto protiv svih boja koje nisu crne i smeđe - stoga je valjda i Ford pravio samo crne Fordove ☻ )

A omiljena zabava je da se krstaši protiv "nasilja" po "nacionalnim televizijama": To su isti oni zbog kojih je cenzurisan Crni Talas, ista malograđanština i niska inteligencija koja bi nas uskratila za takva dela kao što su recimo Little Big Man, Kopoline Kumove i Apokalipsu, ili Pekinpoove filmove, plus naravno desetine hiljada drugih (obaška Herschell Gordon Lewis ☻)

A naravno, veliki Čistunci i Moralizatori će da odrede šta je "Pogodno" i korisno, a šta nije. Aha, već smo videli i viđamo kako to ide. Inkvizitori i talibani su svukud isti, kakve god boje i šljokice ;> po sebi posipali (pogotovo crne ili smeđe).

Mali ljudi - velika cenzura.

A kada se bez skrupula deci utura u glavu zatupljivanje veronatukom, pa još o trošku države, to je super. Pa naravno da jeste. Decu od malena treba zagkupljivati, pa bilo veronatucima, bilo vekovnim neprijateljima - koji god da su na tim prostorima. A zaglupljivanje TV-om, filmovima i igricama, pa najlakše je tražiti cenzuru i zabranu an general, nego se potruditi oko sopstvene dece. Nego, daj cenzuru, pa da se uvalimo posle prasetine sa toplim pivom u ruci, da geldamo (inače - najgore zatupljivanje svih vremena) - fudbal.

P.S:-a da se ONO pod incijalima RD upari sa Pajom, Pavletom, to je gore od svog nasilja po svim televizijama :(


Глупости !
not2old2rock not2old2rock 01:18 27.01.2015

Re: Nekada je bilo bolje

Ja nekako ne mogu da povjerujem, da postoje (pismeni) ljudi koji su zalažu za bilo kakav oblik cenzure.



Kad sam pre par godina video da je jedan autor bloga pitao pojedince da li su pročitali tekst bio sam u neverici, a sad vidim skoro čitav dijapazon moralnih ništarija, od ovog intelektualno limitiranog što Gandijevom fotografijom hoće da opravda svoju nastranost (u čemu na žalost nije usamljen), a ima i takvih "veličina" koje čim darneš iz rukava vade najjači argument, a to je da imaju monopol na "crni talas" i rock'n'roll i mi ostali možemo da ih na kašičice koristimo, kad nam dozvole, a u tom, eto i "borkinja".
Jedan o Gandiju, drugi o Koštunici, a "borkinje" za čije sam se zdravlje baš zabrinuo tu drobe o čekiću ili jebem li ga o čemu, pošto nizašta konkretnije nisu uspele da se uvate ali svi u glas o koječemu, a dete je na ražnju? Kamo ljudskost, žene? Beda gospodo, ljudska i moralna beda ili pre bolest? Garnirana beba na pladnju, a druga se vrti na žaru je odlična prilika za obračun s višegodišnjim političkim mrtvacem ili bulažnjenje o talibanima i tome sličnim?

"Božic baukova se slavi na jednom predivnom mestu u srcu jednog vulkana koji se nalazi u pecini na jednom divnom brdašcu. Baukovi se tu okupljaju jednom godišnje i razmenjuju malu decu umesto božicnih poklona.
Na taj nacin se održavaju prijateljstva i pripremaju divne gozbe. Tu dolaze baukovi iz svih krajeva sveta i prave razne specijalitete: paelju od beba, kus-kus sa ocima malih devojcica, kiseli kupus sa kolenicama, pardon, kolenima..."

Ne sumnjam da ima i takvih kojima voda krene na usta kad vide ovako garnirano dete na pladnju i koji žale što su (ako su?) propustili ovako "divne" gozbe, ali bih voleo da su na sigurnom.


martin_krpan martin_krpan 06:48 27.01.2015

Re: Nekada je bilo bolje

hajkula1
martin_krpan
Zalaganje za zabrane danas - brrr, jezivo.



Znači, pedofilski, kanibalski i drugi bolesni sajtovi treba da postoje.

Etika? Moral? Gde su granice? Zaštita slabijih, ugroženih, šta je s njihovim pravima?


Ne, nego je glupo rezonovanje da će se zabranama postići neki cilj. To su recidivi okoštale komunističke ili autoritativno desničarske svijesti koja ljude vidi kao stolne lampe: on/off. Danas je društvo komplikovanije, ljudi više znaju, djeca sa dvije godine nauče slova,...dok su sa 7 u "sretna vremena" učili debelu/kosu/tanku liniju. Treba uznemirujuće sadržaje skloniti sa udarnih termina nacionalonih frekvencija, o tome nema dileme, ali ako neko hoće da vidi necenzurisanu verziju kako islamisti u SA ili ISIS odsjecaju glave, taj će to da uradi (u SA je to po zakonu, haha). Ili pečenje djece na ražnju - i to je neka realnost na žalost. Kaže domaćin: to je bolest! Pa naravno da je bolest, ali koja budala može bolest da zabrani, kakav idiotski stav. Bolest se dijagnostifikuje, a bolesnici se stavljaju, u shodno svojoj bolesti, društveni prostor kome pripadaju, a djeca se uče da je i to realnost i da postoje ljudi koji su bolesni i koji nisu kao komšija Pero.

milisav68 milisav68 12:48 27.01.2015

Re: Nekada je bilo bolje

martin_krpan
a djeca se uče da je i to realnost i da postoje ljudi koji su bolesni i koji nisu kao komšija Pero.

A ujedno se uče i da je normalno staviti dete na ražanj, jer komšija koji nije Pero radi kao urednik dečjeg lista (zajedno sa ilustratorom), umesto da je zatvoren u društveni prostor kome pripada.

Kult "slobode govora" promoviše svakakve budale, i umesto da leči uzroke problema, raspravlja o posledicama, omalovažavajući ljude koji ukazuju na uzroke.



rade.radumilo rade.radumilo 13:18 27.01.2015

Re: Nekada je bilo bolje

A ujedno se uče i da je normalno staviti dete na ražanj, jer komšija koji nije Pero radi kao urednik dečjeg lista (zajedno sa ilustratorom), umesto da je zatvoren u društveni prostor kome pripada.


A čemu, u jednoj tobože sekularnoj državi, ovakav bukvar uči decu? U državi u kojoj žive i pripadnici drugih konfesija?

milisav68 milisav68 13:29 27.01.2015

Re: Nekada je bilo bolje

rade.radumilo
A čemu, u jednoj tobože sekularnoj državi, ovakav bukvar uči decu? U državi u kojoj žive i pripadnici drugih konfesija?

Pa to je isto posledica "slobode govora".

Šta će crkva i religija u školi?
rade.radumilo rade.radumilo 14:26 27.01.2015

Re: Nekada je bilo bolje

Pa to je isto posledica "slobode govora".

Šta će crkva i religija u školi?


Upravo iz tog razloga, država i državne institucije nemaju slobodu govora. Javni službenici nemaju slobodu govora. Njihov govor je ograničen time što su oni u službi svih građana, bez obzira na rasu, pol, veroispovest, seksualno opredeljenje, afinitet prema lego kockama itd.

S druge strane, pojedinci i njihova udruženja i organizacije imaju slobodu govora, sve dotle dok taj govor ne:
- Direktno ne poziva na nasilje nad drugim pojedincima i organizacijama.
- Ne pokušava drugim pojedincima i organizacijama da nametne šta da govore.
milisav68 milisav68 14:51 27.01.2015

Re: Nekada je bilo bolje

rade.radumilo

S druge strane, pojedinci i njihova udruženja i organizacije imaju slobodu govora, sve dotle dok taj govor ne:
- Direktno ne poziva na nasilje nad drugim pojedincima i organizacijama.

A dete na ražnju je prihvatljiv model ponašanja i nije poziv na nasilje?
rade.radumilo rade.radumilo 15:10 27.01.2015

Re: Nekada je bilo bolje

A dete na ražnju je prihvatljiv model ponašanja i nije poziv na nasilje?


Poziv na nasilje? Protiv koga i zbog čega. Nisam imao priliku pročitati priču, tako da osim slike izvučene iz konteksta ne znam da li se u priči:

A) Pojavljuju "strašni" i "zločesti" likovi koji "jedu malu decu", a koji su označeni kao "negativci".
B) Pojavljuju likovi koji "jedu malu decu", ali koji su označeni i kao "ne tako loši momci".

Ukoliko je odgovor pod A, onda ne vidim razliku između tog stripa i svih onih bajki u kojima zle veštice, aždaje, džinovi ili veliki zli vukovi "jedu malu decu".
U slučaju da je odgovor pod B, onda ne vidim razliku između tog stripa i objašnjavanja deci da je biti profesionalni vojnik, "časno" zanimanje.
milisav68 milisav68 15:49 27.01.2015

Re: Nekada je bilo bolje

rade.radumilo
Poziv na nasilje? Protiv koga i zbog čega. Nisam imao priliku pročitati priču, tako da osim slike izvučene iz konteksta ne znam da li se u priči:

Ovo je klasika, nemam pojma o čemu se radi (a nisam čitao ni blog ni komentare), ali imam svoje mišljenje.

"Božic baukova se slavi na jednom predivnom mestu u srcu jednog vulkana koji se nalazi u pecini na jednom divnom brdašcu. Baukovi se tu okupljaju jednom godišnje i razmenjuju malu decu umesto božicnih poklona.
Na taj nacin se održavaju prijateljstva i pripremaju divne gozbe. Tu dolaze baukovi iz svih krajeva sveta i prave razne specijalitete: paelju od beba, kus-kus sa ocima malih devojcica, kiseli kupus sa kolenicama, pardon, kolenima..."


A ovo tek pokazatelj izgubljenosti u vremenu i prostoru.
U slučaju da je odgovor pod B, onda ne vidim razliku između tog stripa i objašnjavanja deci da je biti profesionalni vojnik, "časno" zanimanje.

Prvo, vojska ne služi samo za ratovanje, a i kad služi za rat, onda je najčešće u odbrani zemlje/ljudi/dobara, pa je tako veoma časno zanimanje.

Kada se u svetu napustio taj kodeks časti i odgovornosti, onda su počela masovna stradanja civila.

Zato danas živimo u licemernom društvu, gde siledžije određuju šta je sloboda govora, a šta nije, i šta je smešno, a šta nije.
rade.radumilo rade.radumilo 16:34 27.01.2015

Re: Nekada je bilo bolje

Ovo je klasika, nemam pojma o čemu se radi (a nisam čitao ni blog ni komentare), ali imam svoje mišljenje.


Naprotiv, blog sam pročitao a tamo nema ničeg osim slike izvađene iz konteksta.
Kao što rekoh, priču nisam pročitao tako da ne znam u kom kontekstu su prikazani ti isti bauci:
A) Kao "zli stvorovi" koji "jedu malu decu"?
B) Kao "ne tako loši momci" koji nešto ipak moraju jesti?
Dakle, pitanje za sve vas koji se hvatate za srce/jetru/želudac pred ovom slikom glasi: Ko su i šta su ti bauci iz ove priče i kako se priča, po njih, završi na kraju?

Prvo, vojska ne služi samo za ratovanje, a i kad služi za rat, onda je najčešće u odbrani zemlje/ljudi/dobara, pa je tako veoma časno zanimanje.


Ne vidim da ima nečeg časnog u tome da neko bude plaćeni ubica, nije bitno u čijoj službi.

EDIT:
Ako je reč o baucima, onda ova rečenica ne predstavlja ništa drugo nego ekvivalent sablažnjavanju pred erotskim filmom koji (zamislite molim vas, slatka moja) prikazuje nage ljude.

Taj udžbenik kanibalizma došao je iz Francuske, pod bezazlenim imenom "Merlin i Deda Mraz".
milojep milojep 17:53 27.01.2015

Re: Nekada je bilo bolje

Pa naravno da je bolest, ali koja budala može bolest da zabrani, kakav idiotski stav.


Misliš li da si ovim nešto mnogo pametno rekao?


a djeca se uče da je i to realnost i da postoje ljudi koji su bolesni


Kada decu budem hteo učiti tome daću im link na tvoje komentare! A onaj zabavnik, pazi zabavnik,im sigurno neću kupovati.
milisav68 milisav68 17:54 27.01.2015

Re: Nekada je bilo bolje

rade.radumilo
Dakle, pitanje za sve vas koji se hvatate za srce/jetru/želudac pred ovom slikom glasi: Ko su i šta su ti bauci iz ove priče i kako se priča, po njih, završi na kraju?

A ti onda verovatno gledaš sa decom porniće, pa te to ne zgražava.

Autor pravi paralelu sa Crvenkapom i vukom.
– To je isto kao što u Crvenkapi na kraju priče lovac raspori vuka, i izvuče baku. Tako isto na kraju ove priče negativci bivaju pobeđeni – kaže Grasi i dodaje: “Mi nismo procenili da bi taj deo stripa mogao da bude sporan, i nećemo ga više objavljivati, a u budućosti ćemo obraćati mnogo više pažnje!”

Ne vidim da ima nečeg časnog u tome da neko bude plaćeni ubica, nije bitno u čijoj službi.

Vojnik nije plaćeni ubica, jer ako bi tako rezonovao, onda bi i policajci bili to isto, pošto im se dešava i da ubiju nekog kriminalca.

Po toj logici se i informatičari bave nečasnim zanimanjem, i plaćene su ubice, jer rade softver za razne dronove i rakete koje ubijaju ljude.

Druga je stvar što postoje zloupotrebe i propusti, pa se onda razne budale nađu na tom "radnom mestu".
rade.radumilo rade.radumilo 09:13 28.01.2015

Re: Nekada je bilo bolje

A ti onda verovatno gledaš sa decom porniće, pa te to ne zgražava.


Ne, ali ne vidim da bih išta postigao cenzurom. Možda bih postigao isto što i roditelji mojih školskih drugova, u vreme kada su VHS kasete postale popularne. Deca su im bežala iz škole da odgledaju porniće kod nekog, dok im roditelji nisu tu.

Vojnik nije plaćeni ubica, jer ako bi tako rezonovao, onda bi i policajci bili to isto, pošto im se dešava i da ubiju nekog kriminalca.


Koliko znam, definicija ubice glasi: osoba koja usmrti drugu osobu. Ukoliko još primi i novčanu nadoknadu za to, onda je plaćeni ubica. Možda su ta zanimanja i neophodna, možda policajac i mora ubiti nekog na svojoj dužnosti, ali tu i dalje nema ničeg časnog.

Po toj logici se i informatičari bave nečasnim zanimanjem, i plaćene su ubice, jer rade softver za razne dronove i rakete koje ubijaju ljude.


Upravo tako. To što sam ja informatičar je jedna stvar, to je isto kao i da sam varilac. Samo nije isto da li zavarujem konstrukciju na mostu ili zavarujem konstrukciju na tenku.
milisav68 milisav68 09:46 28.01.2015

Re: Nekada je bilo bolje

rade.radumilo
Ne, ali ne vidim da bih išta postigao cenzurom. Možda bih postigao isto što i roditelji mojih školskih drugova, u vreme kada su VHS kasete postale popularne. Deca su im bežala iz škole da odgledaju porniće kod nekog, dok im roditelji nisu tu.

Sa koliko godina, sigurno ne sa 6-12.

I to je ono što sporno u celoj priči, ne možeš (i ne treba) decu (zauvek) sklanjati od takvih stvari, ali im ne treba ni poturati pod nos, a Politikin zabavnik je upravo to - prvenstveno za decu.
Koliko znam, definicija ubice glasi: osoba koja usmrti drugu osobu. Ukoliko još primi i novčanu nadoknadu za to, onda je plaćeni ubica. Možda su ta zanimanja i neophodna, možda policajac i mora ubiti nekog na svojoj dužnosti, ali tu i dalje nema ničeg časnog.


Ako tako gledaš, onda nema većih smradova od programera.
not2old2rock not2old2rock 10:30 29.01.2015

Re: Nekada je bilo bolje

Dont Fear The Reaper

Sve to foliranje



http://www.novosti.rs/вести/насловна/хроника.405.html:531167-Педофили-као-модни-агенти-врбовали-девојчице-преко-интернета

Očekujem da pustiš neku suzu i za ovim "mučenicima" i ne sumnjam da si u stanju da napišeš da im "primitivci ugrožavaju prava izražavanja", možda čak i da me povežeš sa Slinom, kao što ne sumnjam da ćeš sve bez po muke povezati s "neobaveštenim", crkvama, talibanima, nacistima i ko zna s čim još, jer
osnova je uvek ista: ubijanje u pojam svega drugačijeg i moralisanje i određivanje šta sme da se misli, crta, snima, i pogotovo piše, pa onda i čita i gleda.

a i opšte je poznato da pedofili stvarno vole decu, zar ne?

Naravno, od afežejki očekujem da po dobrom starom pravilu baba o uštipcima još jednom izdeklamuju priču o kažnjavanju dece koju bi izdeklamovale i da je blog o mormonskim narodnim pesmama ili o uticaju gama zraka na sablasne nevene, jer bože moj, ima li šta bitnije nego da se po hiljaditi put napiše da kano klisurine stojički stoje iza stava da decu nipošto ne smete da šljepnete po guzi? Dakle, šljepnuti nipošto ali ih slobodno secite, pecite i jedite i to onda pokazujte toj istoj MALOJ deci, jer je Mali Politikin zabavnik namenjen deci od šest do dvanaest godina, a ne tinejdžerima (ne)doraslim za gledanje pornića.

Btw, pošto je AFŽ zauzet ponavljanjem mantre o nenasilju, pa im je promaklo, Dizni je bio rasista, antisemita i njegovi crtači su bili isključivo muškarci, a to imperijalista baš nije moj stil. Kao neko ko je sedamdsetih i osamdesetih nosio kosu do po leđa ne osećam se prozvanim ni za vitlanje makazama naokolo, a naciste i mlako pivo ne volim otprilike podjednako, tako da ti je ceo tekst popriličan promašaj.






rade.radumilo rade.radumilo 12:30 29.01.2015

Re: Nekada je bilo bolje

I to je ono što sporno u celoj priči, ne možeš (i ne treba) decu (zauvek) sklanjati od takvih stvari, ali im ne treba ni poturati pod nos, a Politikin zabavnik je upravo to - prvenstveno za decu.


Pa i Bajke, uz koje smo svi odrasli, su prvenstveno za decu, pa su mereno tim aršinima prilično nedolične za istu. Od odsecanja glava, proždiranja dece, do zaključavanja ćerki ili otetih devojaka u kulama, tamnicama itd.

Ako tako gledaš, onda nema većih smradova od programera.


Pročitaj: "Svetlije od Hiljadu Sunaca" (Heller als tausend Sonnen, prevod: Narodna knjiga, Beograd 1987, o knjizi: INFO)
milojep milojep 12:55 29.01.2015

Re: Nekada je bilo bolje

Od odsecanja glava, proždiranja dece, do zaključavanja ćerki ili otetih devojaka u kulama, tamnicama itd.


Imam klinca i nikad mu nisam pričao te bajke (a već su ovde ljudi pojasnili i razliku između tih bajki i ovog đubreta o kojem je blog).
Ako već hoćeš da teraš neki princip, reci da ne vlaja ni jedno ni drugo a ne da jedno pravdaš drugim.

A evo šta Duci Simonović kaže o popularnim pričama za decu (ovo nije sve ima i za Paju patka i dr. pogledati obavezno na Youtube-u)

Ja sam zato da se na primeru Volt Diznijevih stripova i njegovih filmova,kao i stripova poput MANDRAKA,koji ima pored sebe fizikalca Lotara koji je Crnac,ili FANTOM-DUH KOJI HODA.Sedište mu je u Africi,i čuvaju ga Pigmeji.To je isto sa TARZANOM.To su rasistički stripovi.Belac u džunglama gospodari Crncima.To je rasistička varijanta kojom vaspitavaju svoju decu i ona je i dalje na snazi.Volt Dizni je stvorio sliku bolesnog sveta,svi žive sami.Na primer,Buldozi su MIKI MAUSU predstavljeni kao Hispanjolci,odnosno Crnci.I oni su uvek robijaši i lopovi.Kao što sam pričao o bajkama IVICA I MARICA ,ili CRVENKAPA:CRVENKAPA JE JEDNA OD NAJMONSRTUOZNIJIH PRIČA IKADA ISPRIČANA! Samo početak priče-bolesna baka leži u sred šume,i majka šalje ćerku da joj nosi kolačiće!? Pa svaki normalan čovek bi tu ženu doveo kod sebe da je leči,pa kako može bolesna starica da se brine o sebi!?
Sam početak priče je monstruozan.I onda neke budaletine kažu-pa deca to ne shvataju na taj način.Pa o tome se i radi,oni podsvesno upijaju te bolesne principe,zato se starica pojavljuje kao neka veštica,kao ispali joj zubi,znači,ako čovek gubi telesnu snagu,više ne vredi,ne ceni se duhovnost,ne ceni se ljudskost,ne ceni se životno iskustvo,već se ceni ta fizikalija,…i zato je veštica uvek stara i odvratna.Tako je odvratan odnos prema starim ljudima.ALAN FORD je izvannredan strip.To je jedan od najboljih stripova koji je ikada napravljen.To je strip koji ima kritičku dimenziju i koji u karikaturalnom smislu,daje sliku kapitalističkog života.Na primer Superhik,koji otima siromasima i daje bogatašima,simbolika je neverovatna,nije ni čudo što su Magnusa i Bunkera proglašavali komunistima…

rade.radumilo rade.radumilo 14:47 29.01.2015

Re: Nekada je bilo bolje

Ako već hoćeš da teraš neki princip, reci da ne vlaja ni jedno ni drugo a ne da jedno pravdaš drugim.


To da li ja mislim da li je dobro ili loše za moje dete, je krajnje privatna stvar. Ono što nije privatna stvar jeste da se zagovara uvođenje cenzure, jer se (ijuju slatka moja) deci serviraju neprilični (ma jeste li vid'li draga moja) sadržaji. Pri tome, ako staviš pred njih sadržaje koji obiluju sa isto toliko nepriličnim sadržajima, ali su tu već dugo vremena, onda počnu da grakću kako: Nije to isto, to su bajke (a šta je ovo dokumentarac?) i kako, eto, imaju višu moralnu poruku (koju, da su vukovi veliki i zli i da ih treba istrebiti?).

A evo šta Duci Simonović kaže o popularnim pričama za decu (ovo nije sve ima i za Paju patka i dr. pogledati obavezno na Youtube-u)


Ako ti nije poznato, Walt Disney, je bio konzervativni desničar, propagator "tradicionalnih" i "porodičnih" vrednosti, rasista i antisemita.

Tako na primer, njegovi crtači su mogli da budu isključivo muškarci, dok je žene zapošljavao u odeljenju za bojenje slika, pa čak i tako one su dobijale otkaz posle navršene 30 godine.[15]

Obavljao je i funkciju potpredsednika organizacije formirane 1944. pod nazivom „Filmsko udruženje za očuvanje američkih ideala“, izrazito antikomunističke organizacije, koja je okupljala desno orijentisane ličnosti iz filmske industrije


Svi njegovi likovi su zapravo aseksualni, iako su im dodeljene muške i ženske uloge, smešteni su u patrijarhalno okruženje i žive patrijarhalnim životima, uglavnom oslikavajući ruralni deo SAD i suburban way of life. Tek nakon njegove smrti, i to dobar broj decenija kasnije, kompanija Disney pravi iskorake iz šablona koji je on zacrtao.
rade.radumilo rade.radumilo 14:54 29.01.2015

Re: Nekada je bilo bolje

Garnirana beba na pladnju, a druga se vrti na žaru


Na toj slici koju si postovao piše, verovatno nisi čitao pre nego si postovao:

"Zlonamerno je izvući iz konteksta celog stripa samo jednu scenu".
rade.radumilo rade.radumilo 14:59 29.01.2015

Re: Nekada je bilo bolje

Kada decu budem hteo učiti tome daću im link na tvoje komentare! A onaj zabavnik, pazi zabavnik,im sigurno neću kupovati.


Verovatno ćeš potpisati peticiju i da se izbriše ova scena iz filma:

milojep milojep 14:59 29.01.2015

Re: Nekada je bilo bolje

Svi njegovi likovi su zapravo aseksualni, iako su im dodeljene muške i ženske uloge, smešteni su u patrijarhalno okruženje i žive patrijarhalnim životima, uglavnom oslikavajući ruralni deo SAD i suburban way of life.


Eno Duci priča obrnutoKaže kod Diznijevih junala niko ne živi niti zna ko su mu majka i otac.Te neki sestrići, ovaj živi sa psom, ovome samo pare važne... u pravu je čovek
milisav68 milisav68 16:07 29.01.2015

Re: Nekada je bilo bolje

rade.radumilo
Pa i Bajke, uz koje smo svi odrasli, su prvenstveno za decu, pa su mereno tim aršinima prilično nedolične za istu. Od odsecanja glava, proždiranja dece, do zaključavanja ćerki ili otetih devojaka u kulama, tamnicama itd.

Pa jesu, ali to im nije bila svrha, i bilo je onako usput, nije se potenciralo.

Drugo, od samih roditelja je zavisilo da li će deca to da čuju/vide, a danas se licemerno lupaju "nalepnice" - nije pogodno za mlađe od toliko i toliko godina, pa nek deca žmure.

Posle se čudimo kad deca upadnu naoružana u školu, pa naprave masakr.
Pročitaj: "Svetlije od Hiljadu Sunaca"


I dalje ne razumeš poentu, hoćeš da kažeš da su i naučnici nečasni smradovi.

I oni su plaćeni da smisle oružje koje će još više i jače da ubije - dakle i oni su plaćene ubice.

Ne funkcioniše to tako.

rade.radumilo rade.radumilo 10:52 30.01.2015

Re: Nekada je bilo bolje

I oni su plaćeni da smisle oružje koje će još više i jače da ubije - dakle i oni su plaćene ubice.

Ne funkcioniše to tako.


Funkcioniše. Ako prostudiraš događaje oko projekta "Menhetn", videćeš da je grupa naučnika pokrenula inicijativu da se FDR-u prezentuje mogućnost pravljenja A-bombe i potrudili su se da njega i Pentagon ubede u to. Motivi na stranu, politički establišment nije bio svestan ni da postoje atomi, a ponajmanje su imali svest o mogućnostima atomske energije.
Sve se može upotrebiti u vojne svrhe, ali jedna stvar je napraviti npr. most koji ljudi svakodnevno koriste da bi živeli bolje, pa ga vojska posle iskoristi u ratu, a sasvim je druga stvar direktno raditi na razvoju oružja. Svi imamo mogućnost izbora, kada je naš rad u pitanju. Pitanje je šta ćemo s tim izborom uraditi.
rade.radumilo rade.radumilo 11:06 30.01.2015

Re: Nekada je bilo bolje

Posle se čudimo kad deca upadnu naoružana u školu, pa naprave masakr.


Koliko slučajeva toga, u Evropi, znaš. Pri čemu su u zemljama Evrope najliberalniji zakoni što se tiče sadržaja u medijima.
Već sam napomenuo, da se na osnovu postojećih podataka, te dve stvari nikako ne mogu dovesti u korelaciju.

angie01 angie01 09:11 26.01.2015

kada odlaze fini ljudi

emsiemsi emsiemsi 22:03 26.01.2015

Re: kada odlaze fini ljudi

angie01

Слава Павлу Минчићу !
svarog svarog 15:18 26.01.2015

rešenje

Da li vi tražite neku vrstu zabrane od strane nadležnih (države)? U tekstu nigde to nisam video i nadam se da je tako

I ja se slažem da je onaj strip neprihvatljiv za moje dete. Sve je na roditeljima, za njih nema izgovora i tako treba i da bude. Ne smeju dozvoliti da neko drugi preuzima bilo kakvu odgovornost za vaspitanje i odgajanje njihove dece.
Roditelj mora da pazi i određuje šta njegovo dete gleda i čita, šta uči i na šta se ugleda. Jeste teško ali važniji posao ne postoji i niko drugi ne treba da ga radi. (ovo zato što imam malu decu a kad dođu do škole razmišljaću šta i kako)
Tako da ja ne bih kupio ovaj broj Politikinog zabavnika i ako bi to uradio dovoljan broj roditelja, shvatili bi oni gde su se zahebali. Da sam pretplaćen otkazao bih pretplatu ili bih ih opomenuo. Javnost, NVO i mediji treba (IMO) da reaguju i da skreću pažnju koliko mogu. Zato podržavam ovaj blog.

Ali država ne sme da zabrani ni da propisuje šta moje dete sme ili ne sme da čita ili gleda
not2old2rock not2old2rock 02:25 27.01.2015

Re: rešenje

svarog
Da li vi tražite neku vrstu zabrane od strane nadležnih (države)? U tekstu nigde to nisam video i nadam se da je tako

I ja se slažem da je onaj strip neprihvatljiv za moje dete. Sve je na roditeljima, za njih nema izgovora i tako treba i da bude. Ne smeju dozvoliti da neko drugi preuzima bilo kakvu odgovornost za vaspitanje i odgajanje njihove dece.
Roditelj mora da pazi i određuje šta njegovo dete gleda i čita, šta uči i na šta se ugleda. Jeste teško ali važniji posao ne postoji i niko drugi ne treba da ga radi. (ovo zato što imam malu decu a kad dođu do škole razmišljaću šta i kako)
Tako da ja ne bih kupio ovaj broj Politikinog zabavnika i ako bi to uradio dovoljan broj roditelja, shvatili bi oni gde su se zahebali. Da sam pretplaćen otkazao bih pretplatu ili bih ih opomenuo. Javnost, NVO i mediji treba (IMO) da reaguju i da skreću pažnju koliko mogu. Zato podržavam ovaj blog.

Ali država ne sme da zabrani ni da propisuje šta moje dete sme ili ne sme da čita ili gleda


Naravno da roditelj treba da vodi računa s čim mu dete dolazi u kontakt, ali ako i Politikin zabavnik (na njemu sam naučio da čitam, pre mene moja sestra, čitali su ga moji roditelji i to bez bojazni da se pojavi sličan kretenizam) morate da proverite pre no što date deci u ruke bojim se to neće biti dobro ni po decu, a ni po vas, prosto, ne možete SVE da proverite. Meni je garnirano dete na tacni i drugo nataknuto na ražanj nešto što ne mogu da progutam.

Da se razumemo, ne može država da određuje šta vaše dete sme ili ne sme da čita, ali mora jasno da kaže šta nije za vaše dete, po meni ovo nije, urednik Politikinog zabavnika misli da jeste.
svarog svarog 11:43 27.01.2015

Re: rešenje

ne može država da određuje šta vaše dete sme ili ne sme da čita, ali mora jasno da kaže šta nije za vaše dete, po meni ovo nije, urednik Politikinog zabavnika misli da jeste.


Onda se ipak ne slažemo. Moje dete ima mamu i tatu za to
rade.radumilo rade.radumilo 12:25 27.01.2015

Re: rešenje

Naravno da roditelj treba da vodi računa s čim mu dete dolazi u kontakt, ali ako i Politikin zabavnik (na njemu sam naučio da čitam, pre mene moja sestra, čitali su ga moji roditelji i to bez bojazni da se pojavi sličan kretenizam) morate da proverite pre no što date deci u ruke bojim se to neće biti dobro ni po decu, a ni po vas, prosto, ne možete SVE da proverite. Meni je garnirano dete na tacni i drugo nataknuto na ražanj nešto što ne mogu da progutam.


Podsećaš me na neke ljude koje sam poznavao, a koji su iz svakih novina koje su ulazile u kuću isecali neku "neprimerenu" fotografiju, da slučajno njihova ćerka ne vidi takvo što. Razgovor? Edukacija? Ijuju, daleko bilo.
rade.radumilo rade.radumilo 12:28 27.01.2015

Re: rešenje

ali mora jasno da kaže šta nije za vaše dete


A ko su oni da kažu šta je za moje dete, a šta nije? Da nije ovo možda dobro za moje dete:

milojep milojep 17:29 27.01.2015

Re: rešenje

rade.radumilo
ali mora jasno da kaže šta nije za vaše dete


A ko su oni da kažu šta je za moje dete, a šta nije? Da nije ovo možda dobro za moje dete:



Ne znam u čemu je tvoj kompleks? Ti iz neke nemoći da smisliš nešto pametno kao komentar na ogavne stripove u kojima se deca nabijaju na kolac i peku ubacuješ Svetog Savu sa jednom bezazlenom pričicom i sad neki strip o knindžama za koji ovde niko nije ni znao da je postojao. Šta pokušavaš, da okreneš na nacionalno, pa da dramosereš o zatucanosti srpskog društva i slično? Daaaj stvarno je jadno
not2old2rock not2old2rock 18:11 27.01.2015

Re: rešenje

Podsećaš me na neke ljude koje sam poznavao, a koji su iz svakih novina koje su ulazile u kuću isecali neku "neprimerenu" fotografiju, da slučajno njihova ćerka ne vidi takvo što.


Jel ti neko nekad rekao da si vickast? Znam zašto nije.

"Овакви прикази, према оцени психолога и социолога, могу значајно да утичу на децу у том узрасту, изазивајући у њима или трауме или пак потпуну неосетљивост, која у крајњој линији води ка већој агресивности када порасту.
„То је период у којем су деца врло осетљива. Код млађих се тако развијају рационални страхови од ирационалних ствари, а код старијих се ствара виши ниво емоционалне неосетљивости, низак степен емпатије. Деца, да тако кажемо, огуглају па касније лакше прихватају и сцене правог насиља. У томе може да лежи и узрок неке будуће агресије или пак опште анксиозности, односно стрепње и страха од свега и свачега“, каже психотерапеут Милена Опарница, уз оцену да би у овом случају неки вид цензуре морао да постоји.
Сличног је мишљења и социолог Драгана Димић, која истиче да дете, као табула раза, прихвата све и свашта.
„Тако може да прихвати и ово, али онда не треба да чуди ако једно дете стави друго у рерну или га убаци у веш-машину“, каже Драгана Динић."
rade.radumilo rade.radumilo 10:04 28.01.2015

Re: rešenje

ubacuješ Svetog Savu sa jednom bezazlenom pričicom


Vidi ovako, da je stavljen Rastko Nemanjić, onda je priča mogla da bude bezazlena. Međutim, kako piše Sveti Sava priča nije nimalo bezazlena.

sad neki strip o knindžama za koji ovde niko nije ni znao da je postojao


Tražilo se, u prethodnom komentaru, da urednik Politike određuje šta je podobno za našu decu. Kako je i taj strip izdavala Politika svojevremeno, moje pitanje glasi: Da li je to podobno za našu decu?

Šta pokušavaš, da okreneš na nacionalno, pa da dramosereš o zatucanosti srpskog društva i slično


Nema to veze samo sa Srpskim društvom. Gde god se, u demokratskim društvima (ili onim koja se tako vikaju), urla i viče kako se treba uvesti neka cenzura zarad nekih "viših" "moralnih" vrednosti društva, a sve jel'te u interesu naše dečice, nekako je uvek ta cenzura okrenuta "udesno".

Prometej u gaćama(LINK)
iliti: Kako sam otišao u Skoplje da tamo ugledam srpsku budućnost

Najgori primer te vrste, u Srbiji, je upravo slika Svetog Save u bukvaru za prvi razred OŠ. Naime u prvoj verziji (tamo negde oko 2002-e), pojavila se slika Svetog Save, u stripskom maniru, koji namiguje jednoj pčeli. Haranga koja se podigla, dostojna je bila harange koja se podigla povodom postavljanja statue pobednika na Terazijama.
U oba slučaja, dušebrižnici za "moralne" i "tradicionalne" vrednosti društva su "pobedili", pa je tako Sveti Sava koji namiguje pčeli izbačen iz bukvara, a pobednik je postavljen na Kalemegdanu, na visokom stubu i ograđen kako ne bi mogao jasno da se vidi.
Poetska/kosmička ili već nekakva druga pravda je htela da statua pobednika, koja je toliko sablažnjavala "moralne" i "tradicionalne" građane Beograda, postane simbol ovog grada. Isto tako, originalni crtež Svetog Save koji namiguje, deci bi bio prijemčiviji od ikone u bukvaru.
rade.radumilo rade.radumilo 10:09 28.01.2015

Re: rešenje

психотерапеут Милена Опарница, уз оцену да би у овом случају неки вид цензуре морао да постоји.
Сличног је мишљења и социолог Драгана Димић, која истиче да дете, као табула раза, прихвата све и свашта.


Jedini je problem, što kad malo pogledaš podatke vidiš da se "mišljenja" onih koji važno vrte palčevima malo ne poklapaju sa stvarnošću. Po njihovoj logici, u društvima u kojima postoji cenzura i određivanje podobnosti materijala dostupnog javnosti, stepen nasilja bi treba obiti niži i obrnuto.
Nekako, ti "stručnjaci" nikako da dokažu takvu korelaciju na osnovu podataka, pa im samo ostaje da na nekakvim TV panelima/okruglim stolovima važno vrte palčevima.

Evo ti malo rezultata na osnovu empirijskih podataka, a ne "mišljenja":

AlexDunja AlexDunja 19:50 26.01.2015

na stranu ostatak teksta

Umesto toga Vlada Srbije priprema za usvajanje Građanski zakonik koji će zabraniti roditeljima da fizički kažnjavaju sopstvenu decu. Ide se na princip odgoja kroz razgovor. Sedmogodišnje dete uzme očev čekić s balkona i razbije prozor, a onda otac i majka sednu i dva, tri sata objašnjavaju nasledniku zbog čega to nije dobro. Efekte takvog "kažnjavanja" gledamo svakoga dana po osnovnim i srednjim školama Srbije, gde profesori jedva izvlače živu glavu pred učenicima na koje više ne smeju ni glas da podignu, taman da ih ovi pljuju u lice, kao što se inače i događa."

Ratko Dmitrović

šta predlažete dmitrović i ti?
fizičko kažnjavanje deteta koje je toliko zanemareno
da mu sa sedam godina ne pada na pamet da uradi
ništa zabavnije od razbijanja prozora čekićem?

šta predlažete u vezi sa ocem koji ostavlja čekić
na dohvat ruke sedmogodišnjaku kome ne može
pasti na pamet ništa zabavnije od razbijanje prozora čekićem?
valjda ga on najbolje poznaje, otac mu je,
brine o njemu, zna šta mu je zabavno?
Domazet Domazet 20:33 26.01.2015

Ovo sa cekicem je po meni cisti...

AlexDunja
Umesto toga Vlada Srbije priprema za usvajanje Građanski zakonik koji će zabraniti roditeljima da fizički kažnjavaju sopstvenu decu. Ide se na princip odgoja kroz razgovor. Sedmogodišnje dete uzme očev čekić s balkona i razbije prozor, a onda otac i majka sednu i dva, tri sata objašnjavaju nasledniku zbog čega to nije dobro. Efekte takvog "kažnjavanja" gledamo svakoga dana po osnovnim i srednjim školama Srbije, gde profesori jedva izvlače živu glavu pred učenicima na koje više ne smeju ni glas da podignu, taman da ih ovi pljuju u lice, kao što se inače i događa."

Ratko Dmitrović

šta predlažete dmitrović i ti?
fizičko kažnjavanje deteta koje je toliko zanemareno
da mu sa sedam godina ne pada na pamet da uradi
ništa zabavnije od razbijanja prozora čekićem?

šta predlažete u vezi sa ocem koji ostavlja čekić
na dohvat ruke sedmogodišnjaku kome ne može
pasti na pamet ništa zabavnije od razbijanje prozora čekićem?
valjda ga on najbolje poznaje, otac mu je,
brine o njemu, zna šta mu je zabavno?

...seksizam. Sta sad, kao majka je nesposobna da koristi cekic i da ga potom zaboravi? Zna se ko u nasoj kuci koristi cekic i isti neodgovorno ostavlja na dohvat sedmogodisnjem (neizlemljivom!) detetu? Da se dete opeklo na serpu TU bi odmah MAJKA bila kriva?

A autoru koji bi drzavni udar protiv drzave koja bi da zabrani da se deca lemaju (decu ne treba jesti, decu treba lemati) mogu samo da kazem: Stovani, mnogo ste nervozni, shit happens!
AlexDunja AlexDunja 21:25 26.01.2015

Re: Ovo sa cekicem je po meni cisti...

...seksizam

izvini, u dmitrovićevom tekstu
stoji da je čekić očev, pa ga je, valjda otac i zaboravio.
shit happens, ofskroz, ali ne treba decu tući zbog toga,
kao ni zbog toga što manijaci crtaju manijačke stripove.
ne postoji ni jedan razlog da se tuče dete.
ti kako hoćeš.
Domazet Domazet 22:45 26.01.2015

Ti uporno...

AlexDunja
...seksizam

izvini, u dmitrovićevom tekstu
stoji da je čekić očev, pa ga je, valjda otac i zaboravio.
shit happens, ofskroz, ali ne treba decu tući zbog toga,
kao ni zbog toga što manijaci crtaju manijačke stripove.
ne postoji ni jedan razlog da se tuče dete.
ti kako hoćeš.

...otac pa otac!? Da li to znaci da samo majke ostavljaju vruce serpe??

Zahebavam se bre (na racun tvojih stereotipa). A decu ne treba tuci, to svakako.

Postavlja se medjutim i pitanje da li deca treba da tuku roditelje? Ako je suditi po nekim ranije izrecenim tvrdnjama gostoprimljivog blogodomacina to je potpuno u redu. Jerbo su roditelji mnogo pili dok su deca bila mala. Pa zaboravili na to otkako je postalo cool biti u AA.

apostata apostata 22:53 26.01.2015

Re: Ti uporno...

Domazet

...otac pa otac!? Da li to znaci da samo majke ostavljaju vruce serpe??

Zahebavam se bre (na racun tvojih stereotipa). A decu ne treba tuci, to svakako.

Postavlja se medjutim i pitanje da li deca treba da tuku roditelje? Ako je suditi po nekim ranije izrecenim tvrdnjama gostoprimljivog blogodomacina to je potpuno u redu. Jerbo su roditelji mnogo pili dok su deca bila mala. Pa zaboravili na to otkako je postalo cool biti u AA.


Jesam li to ja?
Ako jesam koje su to tvrdnje?
AlexDunja AlexDunja 23:35 26.01.2015

Re: Ti uporno...

(na racun tvojih stereotipa)

kojisu tačno moji stereotipi?
milojep milojep 00:39 27.01.2015

Re: Ovo sa cekicem je po meni cisti...

AlexDunja

ne postoji ni jedan razlog da se tuče dete.


mnogo je efikasnije kažnjavati ga,zatvoriti ga, psihološki ga mučiti,vršiti verbalnu torturu...

Najgluplje je zakonima vaspitavati, zakoni su tu da se naprave granice a ne da se neko od 'sredstava' vaspitavanja stoprocentno ukine!
Da li je odmeren udarac otvorenom šakom po detetovom dupetu tuča deteta? Da li je blago povlačenje uveta detetu tuča deteta?...
Ne stajem ni na jednu stranu ali me uvek isprovocira jednostrano viđenje
AlexDunja AlexDunja 18:58 27.01.2015

Re: Ovo sa cekicem je po meni cisti...

Da li je odmeren udarac otvorenom šakom po detetovom dupetu tuča deteta? Da li je blago povlačenje uveta detetu tuča deteta?...

jeste. svaki udarac je tuča,
svako ponižavanje je nasilje.

tvrdim da uvek postoji bolje rešenje od svake vrste nasilja.
i od verbalnog, naravno.

ne postoji drugačije viđenje kad je nasilje u ptanju,
ili si nasilnik ili nisi. prosto ko pasulj.
milojep milojep 19:46 27.01.2015

Re: Ovo sa cekicem je po meni cisti...

tvrdim da uvek postoji bolje rešenje od svake vrste nasilja.
i od verbalnog, naravno.


Baš zato sam i rekao, ne treba isticati samo fizičko kažnjavanje deteta! Sva nasilja su opasna! Vrlo je simptomatično zašto se forsira borba protiv jednog tipa nasilja.
Do čega je to dovelo recimo u nekim razvijenim zemljama zapada? Pa do toga kada imaš problema sa vaspitanjem dece doktori ti prepišu sedative za decu pod dijagnozom hiperaktivnosti. A farmakomafiji se suprostaviti ne može.
Zato se zapitajmo ko kolo vodi oko ovih stvari.
Srozava se autoritet i roditelja,učitelja,profesora a 'slobode govora' idu dotle da deca čitaju stripove sa nabijanjem dece na kolac!?
Evidentno je propadanje a ljudi ,evo i ovde na blogu, ne vide uzroke!
AlexDunja AlexDunja 19:57 27.01.2015

Re: Ovo sa cekicem je po meni cisti...




A farmakomafiji se suprostaviti ne može.
Zato se zapitajmo ko kolo vodi oko ovih stvari.


pre nego pristanemo na teoriju zavere treba da se dogovorimo sa sobom
da je nasilje neprihvatljivo,
svaki njegov vid.
postoje društva bez nasilja, bušmani na primer.
na njih treba da se ugledamo.
milojep milojep 20:04 27.01.2015

Re: Ovo sa cekicem je po meni cisti...

pre nego što pristanemo na teoriju zavere, treba da se dogovorimo sa sobom
da nasilja ne treba da bude.


Vidi popovi od Hrista na ovamo pričaju to što ti reče za nasilje i dogovor među sobom , a nama je opet Amfilohije veći neprijatelj od farmakomafije,korporacija lopova i sl.!
I kakve crne teorije zavere, ja bih voleo da tu teoriju neosećam kroz propast društva u svim sferama.
AlexDunja AlexDunja 20:10 27.01.2015

Re: Ovo sa cekicem je po meni cisti...


Vidi popovi od Hrista na ovamo pričaju to što ti reče za nasilje i dogovor među sobom , a nama je opet Amfilohije veći neprijatelj od farmakomafije,korporacija lopova i sl.!
I kakve crne teorije zavere, ja bih voleo da tu teoriju neosećam kroz propast društva u svim sferama.

na ovo mogu samo da ti kažem da su popovi neuspešni,
kao što i sam znaš:)
amfilohije naročito.

pusti njih i ti se dogovori sa sobom, onako
bez posrednika, nikad nemoj da podigneš ruku na živo biće,
i leptir će to da prenese mahanjem krilima:)

edit: nemoj ni tešku reč da potegneš. i sve ok sa tobom:)
milojep milojep 20:25 27.01.2015

Re: Ovo sa cekicem je po meni cisti...

na ovo mogu samo da ti kažem da su popovi neuspešni,
kao što i sam znaš:)
amfilohije naročito.


Pa i ti i Amfilohije treba da se zapitate zašto

pusti njih i ti se dogovori sa sobom, onako
bez posrednika, nikad nemoj da podigneš ruku na živo biće,
i leptir će to da prenese mahanjem krilima:)


Znao sam da su leptirići u pitanju!

nemoj ni tešku reč da potegneš. i sve ok sa tobom:)


Dok poteže Vučićević ja neću sigurno
AlexDunja AlexDunja 20:27 27.01.2015

Re: Ovo sa cekicem je po meni cisti...

Pa i ti i Amfilohije treba da se zapitate zašto

što ja? ja nisam religiozna i nisam ništa učila od popova?

Dok poteže Vučićević ja neću sigurno

ko je vučićević?
milojep milojep 20:52 27.01.2015

Re: Ovo sa cekicem je po meni cisti...

što ja? ja nisam religiozna i nisam ništa učila od popova?


pa iste stvari propovedate a nešto se ne primaju...

ko je vučićević?


pa ovaj seronja što vodi emisiju 'Teška reč'
AlexDunja AlexDunja 21:25 27.01.2015

Re: Ovo sa cekicem je po meni cisti...


pa ovaj seronja što vodi emisiju 'Teška reč'

pa ceo blog zna da ja nemam aparat:))
cccc, ništa ne pratiš
milisav68 milisav68 21:33 27.01.2015

Re: Ovo sa cekicem je po meni cisti...

AlexDunja

što ja? ja nisam religiozna i nisam ništa učila od popova?

Al` tvoji preci jesu.
milojep milojep 21:45 27.01.2015

Re: Ovo sa cekicem je po meni cisti...java

AlexDunja

pa ovaj seronja što vodi emisiju 'Teška reč'

pa ceo blog zna da ja nemam aparat:))
cccc, ništa ne pratiš


MOra da nema ni Amfilohije

Eto korena neuspeha!

A zbog Vučićevića ti zavidim


AlexDunja AlexDunja 23:10 27.01.2015

Re: Ovo sa cekicem je po meni cisti...java

horor
emsiemsi emsiemsi 23:38 27.01.2015

Re: Ovo sa cekicem je po meni cisti...

AlexDunja
Da li je odmeren udarac otvorenom šakom po detetovom dupetu tuča deteta? Da li je blago povlačenje uveta detetu tuča deteta?...

jeste. svaki udarac je tuča,
svako ponižavanje je nasilje.

tvrdim da uvek postoji bolje rešenje od svake vrste nasilja.
i od verbalnog, naravno.

ne postoji drugačije viđenje kad je nasilje u ptanju,
ili si nasilnik ili nisi. prosto ko pasulj.

Грозим се ових комунистичких или - или позиција.
Простима је све просто као пасуљ.
AlexDunja AlexDunja 23:46 27.01.2015

Re: Ovo sa cekicem je po meni cisti...


Грозим се ових комунистичких или - или позиција.

koja je tvoja nekomunistička pozicija prema nasilju?

kod tebe postoji opravdano nasilje prema slabijem?
prema detetu, prema ženi, prema nemoćnom?
emsiemsi emsiemsi 00:17 28.01.2015

Re: Ovo sa cekicem je po meni cisti...

AlexDunja

Грозим се ових комунистичких или - или позиција.

koja je tvoja nekomunistička pozicija prema nasilju?

kod tebe postoji opravdano nasilje prema slabijem?
prema detetu, prema ženi, prema nemoćnom?

Глупости !
Ја мрзим насиље.
Такође, не подносим (сем колико морам) агресивне особе - попут тебе !
AlexDunja AlexDunja 00:53 28.01.2015

Re: Ovo sa cekicem je po meni cisti...

nisi odgovorio ni na jedno pitanje koje sam ti postavila.
i još vičeš na mene.... cccc

i još si rekao da pričam gluposti i da sam agresivna,
a ja se tebi ne bih ni obratila da me ti nisi napao:)
alselone alselone 10:17 28.01.2015

Gospode boze sta sam sve procitao na ovom

blogu.

Ovaj blog vrca, preljeva, od proseravanja u komentarima.
G r o f G r o f 23:50 29.01.2015

sve bih ja to polio i zapalio...

A Mojsije reče narodu: "Opremite ljude između sebe za pohod na Midjance, da na Midjancima izvrše Jahvinu osvetu.
Oni zavojuju na Midjance, kako je Jahve naredio Mojsiju, i pobiju sve muškarce.
Odvedu tada Izraelci u ropstvo midjanske žene s njihovom djecom i svu njihovu stoku, krupnu i sitnu, i zaplijene sve njihovo blago. Ognjem spale sve gradove njihove u kojima su živjeli i sva njihova naselja, a sve njihovo uzmu za plijen i pljačku, i ljude i životinje."

Mojsije se razljuti na zapovjednike vojske, tisućnike i satnike, koji se bijahu vratili s toga bojnog pohoda. Reče im: "Što! Na životu ste ostavili sve ženskinje!"
"A baš su žene, po nagovoru Bileamovu, zavele Izraelce da u Peorovu slučaju istupe protiv Jahve."
"Stoga svu mušku djecu pobijte! A ubijte i svaku ženu koja je poznala muškarca! A sve mlade djevojke koje nisu poznale muškarca ostavite na životu za se."
Knjiga o brojevima, 31
not2old2rock not2old2rock 00:31 30.01.2015

Re: sve bih ja to polio i zapalio...

G r o f
pobijte! ubijte


Grofe, dvojka za trud, ali ovo što si napisao ima smisla samo ako nam kažeš u kojoj školi je ovo gradivo za ne-tinejdžere, inače nema baš neke veze s temom. Nadam se da ne moram ponovo da objašnjavam da se radi o literaturi za uzrast od šest do dvanaest godina?
milojep milojep 00:37 30.01.2015

Re: sve bih ja to polio i zapalio...

Nadam se da ne moram ponovo da objašnjavam da se radi o literaturi za uzrast od šest do dvanaest godina?


Zna to grof! On je na tom nivou

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana