Sport

Ljudi, počeo Mundijal!

NNN RSS / 23.11.2022. u 22:06
Iako je za otvaranje odabrana utakmice Katar - Ekvador (koju većina ne bi ni gledala da nije bila uz ceremoniju otvaranja), pravi početak SP je bio utakmicom Argentina - Saudijska Arabija! 
maxresdefault.jpg 
Prethodnog dana su Englezi ugazili nesrećne i hrabre Irance, Nizozemci su u finišu slomili oslabljene Senegalce, a podmlađeni Ameri su posle vođstva uzeli bod Velšanima.
Ipak utakmica između "domaće" KSA i precenjeno favorizovane ARG je imala sve (nije bilo baš crvenih kartona...). 
Ukratko Argentinci su bili toliki favoriti (ne zato što su bogzna u kakvoj formi i zbog Mesija), nego što su Saudijci (na papiru) bili teški autsajderi, na prošlom SP su na otvaranju od Rusa primili 5 komada, a npr. pre 20 godina ih je Klose protiv Nemačke ponizio (8:0 uz 4 gola, čini mi se svi glavom). I ovde je krenulo po očekivanjima, Mesi je već u 2. minutu propustio priliku iz kakvih je da bar sto golova, ali je iz prilično strogo dosuđenog penela uz pomoć VAR-a doveo Argentinu u vođstvo već posle desetak minuta. U odgovorima na pitanje za prognozu na tw, niko nije rekao manje od 3:0 za ARG, a obično su gađali oko 6 komada, šta više Gaučosi su dali još 3 u prvom poluvremenu, ali svi opravdano poništeni zbog minimalnog ofsajda... i tu dolazuimo do dela koji me oduševio (i čemu u stvari SP i koristi), u poluvremenu sam otišao nešto da pojedem na brzinu i sve vreme razmišljao koliko su prilično neafirmisani i nepoznati igrači iz Saudijske Arabije hrabro i disciplinovano i PERFEKTNO odigrali, kada su podigli poslednju odbrambenu liniju "visoko" na 40-ak metara od svog gola! Prvo kada sam to video na početku pomislio sam ima da prime 5 još u prvom poluvremenu, ali da onako precizno i uigrao odigraju i "milion" puta uhvate favorizovane Južnoamerikance u "zaleđu" nisam mogao ni da sanjam. Mislio sam dako će ARG u 2. poluvremenu da proba sa "ubacivanjem iz 2. plana" i da ih nadmudri, ali nisam još ni završio "meze", a čujem veliko slavlje na tribinama - izjednačenje! Još se nismo opasuljili - preokret 1:2 golčina Al Davsarija! 
Mesi da je šmeker - tražio bi da razmene "desetke" posle utakmice (ali nije ni blizu šmekera). Uglavnom Saudijci su hrabrom i požrtvovanom igrom izdržali do kraja protiv šokirane Argentine. Sledeće dve utakmice su nulom pokvarile utisak od tog jutra, ali su "Galski petlovi" zbrisali nedovoljno jake "Kengure". Oduševio me Mbape, za koga znamo da je vrhunski igrač i kao munja brz, ali ovde je praktično bio organizator igre svuda na protivničkoj polovini (uglavnom sa leve strane) i blistao je i u toj ulozi + naravno jedan od mojih najomiljenijih i generalno najpotcenjenijih igrača našeg vremena Olivije Žiru, koji je pretekao Anrija na vrhu večne liste strelaca za Francusku. Branioci trofeja su došli u vidno izmenjenom sastavu u odnosu na prošlo prvenstvo, ali su i dalje jaki kao zemlja  (ono kad im Koman ulazi sa klupe, a Kamavinga ni ne mora). 
Nastavljeno je sa bledim vicešampionima susjedima protiv Maroka, a onda je Japan "saudizovao" Nemačku! (da je neko na kladionicama vezao ova dva preleza - kvota bi bila oko 3 hiljade!). Nemci su lagano u prvim poluvremenu gazili Japance koji nisu uspevali ni da pređu na protivničku polovinu, a onda su u drugom zaigrali hrabro i uspeli za nekoliko minuta da potpuno preokrenu i prirede još jedno iznenađenje - tako da moramo da budemo oprezniji protiv Brazila ;).
Mladi Španci su očekivano ugazili Kostarikance, čak sam u fantaziju vagao kako da ih ubacim, ali Luis Enrike igra sa 20 igrača i ništa nisam (jeftino) pohvatao...
Večeras Kanađani pokušavaju da iznenade izvikane Belgijance, ali Kurtoa i sudija se ne daju...
Uglavnom sve je ovo uvertira za poslednju utakmicu poslednjeg dana prvog kola (nadajmo se i poslednjoj utakmici prvenstva sa istim ekipama :D) Srbija - Brazil.
Mi smo ovde došli da igramo fudbal pod Piksijevom dirigentskom palicom. Brazil je jak "kao zemlja" i jedan od favorita, pa je donekle i dobro što prvu utakmicu igramo sa njima da najbolje sagledamo sve eventualne nedostatke (i da ih skautiramo za finale :D). Ložnja je ogromna (tome Mundijali i služe :D). Ako puknemo - možda to iskoristimo za spuštanje na zemlju i "da izvučeno pouke" za naredne protivnike, ali ako ih dobijemo ... (uh!).
Da ne dužim mnogo, uživajmo u fudbalu na ovom kasnojesenjem SP i navijajmo za naše.
 
(opširnije u komentarima...) 



Komentari (198)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

crossover crossover 22:47 23.11.2022

Here comes your man

NNN
Mi smo ovde došli da igramo fudbal pod Piksijevom dirigentskom palicom. Brazil je jak "kao zemlja" i jedan od favorita, pa je donekle i dobro što prvu utakmicu igramo sa njima da najbolje sagledamo sve eventualne nedostatke (i da ih skautiramo za finale ).


И Немачка је 2010. била јака као земља, и то са Јогијем.

Не могу ни да замислим бољег тренера од Пиксија.

predatortz predatortz 22:54 23.11.2022

Re: Here comes your man

crossover
NNN
Mi smo ovde došli da igramo fudbal pod Piksijevom dirigentskom palicom. Brazil je jak "kao zemlja" i jedan od favorita, pa je donekle i dobro što prvu utakmicu igramo sa njima da najbolje sagledamo sve eventualne nedostatke (i da ih skautiramo za finale ).


И Немачка је 2010. била јака као земља, и то са Јогијем.

Не могу ни да замислим бољег тренера од Пиксија.



Ja se na fudbal nešto ne ložim i sve to jako površno pratim, no čini mi se da ova ekipa solidno igra. Ne mogu da prognoziram dobačaj naše reprezentacije, ali im se ne može zameriti da su kao starlete na terenu.
Igraju muški i srcem, pa dokle nam je dato da dobacimo.
crossover crossover 23:01 23.11.2022

Re: Here comes your man

Ja se na fudbal nešto ne ložim i sve to jako površno pratim, no čini mi se da ova ekipa solidno igra. Ne mogu da prognoziram dobačaj naše reprezentacije, ali im se ne može zameriti da su kao starlete na terenu.
Igraju muški i srcem, pa dokle nam je dato da dobacimo.


Ја се ложим али немам појма каква нам је сад репрезентација, нисам баш пажљиво пратио. Али бих много волео да добијемо Бразил са 1:0, ем их не подносим, ем штакојикурац Бразил. :)
svarog svarog 23:06 23.11.2022

Re: Here comes your man

Ja se bas ložim ovo SP ali neću biti nesto ogorčen na nase i da ne prođu grupu.
Jedini razlog zbog kog bih bio razočaran je da vidim da im je svejedno na terenu. A posto se to nece desiti unapred sam zadovoljan.
Osim toga vidim ih u finalu sa Francuskom
NNN NNN 23:19 23.11.2022

Re: Here comes your man

crossover crossover 23:23 23.11.2022

Re: Here comes your man

Исто расположење и код мене.
Него, ајде што не знам каква нам је репрезентација него нисам знао ни да су промењена правила око измена играча, сад може да се мења 5+1+1.
alselone alselone 08:05 24.11.2022

Re: Here comes your man

Čitam vas ladan kao špricer, fudbal prolazi pored mene već dugi niz godina da ne pogledam uopšte ni minute, i sada osetim kako se blago palim, pa ću možda žrtvovati na preskoke neki minut večeras. Duboko me nerviraju fudbaleri a počo je i fudbal generalno.
bangyahead bangyahead 12:58 24.11.2022

Re: Here comes your man

alselone
Čitam vas ladan kao špricer. Duboko me nerviraju fudbaleri a počo je i fudbal generalno.




Qatar wallpaper music theme -

newimprovedtadejus newimprovedtadejus 15:09 24.11.2022

Re: Here comes your man

crossover
Ja se na fudbal nešto ne ložim i sve to jako površno pratim, no čini mi se da ova ekipa solidno igra. Ne mogu da prognoziram dobačaj naše reprezentacije, ali im se ne može zameriti da su kao starlete na terenu.
Igraju muški i srcem, pa dokle nam je dato da dobacimo.


Ја се ложим али немам појма каква нам је сад репрезентација, нисам баш пажљиво пратио. Али бих много волео да добијемо Бразил са 1:0, ем их не подносим, ем штакојикурац Бразил. :)


lele ovaj moj najstariji zna sve o svakom mogućem igraču do u vrlo sitna crevca a kako je i rodila ga majka Srbin tako je odmah razvio i teoriju da Brazilci imaju previše asova, svi će očekivati da budu startna ekipa pa će biti tenzija i to će im biti downfall ..
dijete je i inače spužva za trivije svih vrsta a još otkad Mitar igra u premijer ligi nema da omane neki detalj..
da tenzije budu još više kladio se u školi s nekim malim Brazilcem što ga ne voli (mali je stvarno annoying što jeste rijetko za njih al eto) pa sad još i to..
ima da izludimo večeras
softelectronics_e softelectronics_e 15:19 24.11.2022

Re: Here comes your man

newimprovedtadejus
crossover
Ja se na fudbal nešto ne ložim i sve to jako površno pratim, no čini mi se da ova ekipa solidno igra. Ne mogu da prognoziram dobačaj naše reprezentacije, ali im se ne može zameriti da su kao starlete na terenu.
Igraju muški i srcem, pa dokle nam je dato da dobacimo.


Ја се ложим али немам појма каква нам је сад репрезентација, нисам баш пажљиво пратио. Али бих много волео да добијемо Бразил са 1:0, ем их не подносим, ем штакојикурац Бразил. :)


lele ovaj moj najstariji zna sve o svakom mogućem igraču do u vrlo sitna crevca a kako je i rodila ga majka Srbin tako je odmah razvio i teoriju da Brazilci imaju previše asova, svi će očekivati da budu startna ekipa pa će biti tenzija i to će im biti downfall ..
dijete je i inače spužva za trivije svih vrsta a još otkad Mitar igra u premijer ligi nema da omane neki detalj..
da tenzije budu još više kladio se u školi s nekim malim Brazilcem što ga ne voli (mali je stvarno annoying što jeste rijetko za njih al eto) pa sad još i to..
ima da izludimo večeras

Ja mnogo volim Mančester, Junajted.
Naravno, i Liverpul.
Jedno veče mi stiže na vajber ... ćale, pozdrav sa Old Traforda.
Partizan igrao u Mančesteru, skupilo se društvo sa Kembridža i otišli na utakmicu.
predatortz predatortz 15:41 24.11.2022

Re: Here comes your man

lele ovaj moj najstariji zna sve o svakom mogućem igraču do u vrlo sitna crevca


Kod mene ovako:

Stariji, otprilike kao i taj tvoj. Sve zna, već dva dana divlja pevajući navijačke pesme po kući. Sa društvom večeras ide u njihov kafić u kraju, nedelju dana se domunđavaju oko organizacije.


Mlađi, a mlađi je 14 meseci od brata, daj bože da uopšte zna da se odigrava neko svetsko prvenstvo u fudbalu.
bangyahead bangyahead 20:21 24.11.2022

Re: Here comes your man

sada osetim kako se blago palim, pa ću možda žrtvovati na preskoke neki minut večeras


Neka te motiviše da nam ladno stoji lik koji izgleda kao tvoj mlađi buraz na golu
alselone alselone 20:51 24.11.2022

Re: Here comes your man

Neka te motiviše da nam ladno stoji lik koji izgleda kao tvoj mlađi buraz na golu

Gledao sam buraza i buraze i zadovoljan sam prvim poluvremenom. Realno je Brazil bolji ali možemo još da iznenadimo.
bangyahead bangyahead 21:24 24.11.2022

Re: 0:1

2. poluvreme je blagi užas. Prestrašeni smo. Valjda će se sada osloboditi. Najgore se desilo - dobili smo gol od Brazila.
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 21:25 24.11.2022

Re: 0:1

bangyahead
2. poluvreme je blagi užas. Prestrašeni smo. Valjda će se sada osloboditi. Najgore se desilo - dobili smo gol od Brazila.

Kanda bila ta taktika, ulazi vlahovic, sad il nikad
alselone alselone 21:32 24.11.2022

Re: 0:1

Sad sam gledo...
bangyahead bangyahead 22:16 24.11.2022

Re: 0:1

alselone
Sad sam gledo...

Najbolji sin Nacije nas je lagao - izgleda da nećemo osvojiti Mundijal.
crossover crossover 03:00 25.11.2022

Re: Here comes your man

newimprovedtadejus
lele ovaj moj najstariji zna sve o svakom mogućem igraču do u vrlo sitna crevca a kako je i rodila ga majka Srbin tako je odmah razvio i teoriju da Brazilci imaju previše asova, svi će očekivati da budu startna ekipa pa će biti tenzija i to će im biti downfall ..
dijete je i inače spužva za trivije svih vrsta a još otkad Mitar igra u premijer ligi nema da omane neki detalj..
da tenzije budu još više kladio se u školi s nekim malim Brazilcem što ga ne voli (mali je stvarno annoying što jeste rijetko za njih al eto) pa sad još i to..
ima da izludimo večeras


Eh, digitalnim generacijama je to sve sad lako. Mi smo morali da plaćamo pretplatu buđavom RTS-u i Aci Stojanoviću da bi došli do takvih informacija. Onda ti Aca objasni zašto se Runijev ćale koji je bivši bokser pošibao na svadbi sa mladinim ćaletom i kod kog frizera i sa kim ide njegova keva. Posle takvih uvida ti se odjednom otvore sve čakre i onda imaš mnogo bolji pregled igre kad Liverpul dođe na Old Traford.
vcucko vcucko 07:14 25.11.2022

Re: 0:1

bangyahead
2. poluvreme je blagi užas. Prestrašeni smo. Valjda će se sada osloboditi. Najgore se desilo - dobili smo gol od Brazila.

Spori. Svaki Brazilac ostavi svakog našeg za metar već u prvom koraku. I to dok smo još mogli da trčimo. I dok smo još mogli nekako, na gurku, da pokrivamo. Posle sat vremena, kad smo popadali na noseve, bilo je pitanje sekunde kad će nam dati gol. A posle su mogli i pet.

Nema veze, za nas Mundijal počinje u ponedeljak. Protiv crne Afrike i alpskih Arnauta na nož i to ti je. Znali smo to odmah posle žreba.
vcucko vcucko 07:24 25.11.2022

Re: Here comes your man

alselone
Neka te motiviše da nam ladno stoji lik koji izgleda kao tvoj mlađi buraz na golu

Gledao sam buraza i buraze i zadovoljan sam prvim poluvremenom. Realno je Brazil bolji ali možemo još da iznenadimo.

Nekoliko balvana u oku, koji idu direktno Piksetu na dušu (ništa zloba i zadnja namera).

Gudelj već u drugoj utakmici veka za redom gubi čistu loptu na 16 i protivniku poklanja čist gol. To što je Vanja sinoć odbranio nije tema. Takvom igraču nije mesto na SP.

Svi su nespremni, ali Mitar je očigledno povređen i totalno nespreman. Igrač u takvom stanju se ne gura u vatru protiv Brazila (sve i da je izričito tražio, zna se ko je komandant parade).

Golovi klasični brazilski. Pogledaj na Tjubetu Brazil u Švedskoj 1958. ama potpuno isto. Samo su tad sa krila ubacivali Garinča i Zagalo, a u gol su ćuškali Didi, Vava i Pele. Ali to znači i da je naša igra na nivou 1958.

Protiv crnaca ubaciti Vlahovića i budalet'nu Jovića zajedno, to je utakmica za njega. Mitar za drugi krug ako prođemo i ako može da se onako priručno pripremi. Ovako može da mu shebe karijeru.
predatortz predatortz 08:31 25.11.2022

Re: 0:1


Spori. Svaki Brazilac ostavi svakog našeg za metar već u prvom koraku.


Previsoki smo da bi igrali brzo protiv Brazila. Prosek naše reprezentacije je 187,1 cm. A takvi ne mogu trčati egal sa nekim nabijenim, visokim između 170 i 175.
shmoo shmoo 09:16 25.11.2022

Re: Here comes your man

vcucko

Gudelj već u drugoj utakmici veka za redom gubi čistu loptu na 16 i protivniku poklanja čist gol. To što je Vanja sinoć odbranio nije tema. Takvom igraču nije mesto na SP.



Знаш међу Србима неког физички јачег тркача кваришу противничких акција (задњег везног) од Гудеља? (Што би рекли, неког физички јачег српског Гатуза од Гудеља.)

Ја га не видим.

Максимовић је одличан играч и такође тркач али је физички много слабији од кромањонца Гудеља. Није за овакве утакмице од почетка.

Прво полувреме је показало да можемо да играмо егал са Бразилом. Нисмо имали ниједну стопостотну шансу, али богами нису је имали ни они. Пар полушанси до којих су они дошли више случајно него својом игром.

Е, а онда је дошло друго полувреме за које чак ни Гудељ физички није спреман. А фудбал се, на нашу велику жалост, игра 90 минута, а не 45 минута.

(Колико пута смо само против Шваба водили 2:0 у првом полувремену, па на крају утакмице пуцали?)

Тако да, друже, уопште нисам незадовољан ониме што сам синоћ видео у првом полувремену. А жао ми је што нисмо после толиких деценија порасли па да укапирамо да постоји и друго полувреме на свакој утакмици.

Али то смо ми. Да нисмо такви, не бисмо били Срби.

И такви какви су ови момци који тренутно играју за Србију, моји су.

Немам друге.

И овима сам захвалан за све што су до сада урадили и што смо, ето, по други пут узастопце кроз кавликфиккације отишли на светско првенство.

То никад није успело ниједној нашој репрезентацији (Југославија/Србија) читавих 60 година пре ових момака.







(Друго полувреме, наредне утакмице... Своди се на исто. Није Бразил ни почетак ни крај играња фудбала међу Србима иако су нам то тако рекли претходних дана у медијима.

Али слагали нас. Као и увек што нас лажу.)

shmoo shmoo 09:29 25.11.2022

Re: 0:1

predatortz

Spori. Svaki Brazilac ostavi svakog našeg za metar već u prvom koraku.


Previsoki smo da bi igrali brzo protiv Brazila. Prosek nače reprezentacije je 187,1 cm. A takvi ne mogu trčati egal sa nekim nabijenim, visokim između 170 i 175.



Мислиш, ти више волиш оне играче са ниским тежиштем што им трава голица муда док трче по терену?

Па још када имају криве ноге и немаш појма на коју ће страну да потрче!

Ихаааај!

Шоу програм!

Светски прваци.

Узгред, како ми иде на курац оно говно Нејмар. Већ годинама не могу да га гледам. Да синоћ није играла Србија, не бих га ни синоћ гледао колико ми се гади његово понашање и на терену и ван терена.

Јесте велики играч.

Али је тешко говно. Јесте приметили како прави представу од свог појављивања на терену. Као да је оперска примадона. Излази после свих, везује пертле пред камерама... Блицају фоторепортери да би клинци држали слику тог говнета (самог, без екипе) на зиду у својој соби...



Никада таквог не бих држао у својоју екипи ма колико год био добар фудбалер.

Фудбал је ипак екипна игра лоптом. И није само бизнис ма колико год то желели ФИФА и УЕФА.

И зато ће и ови Бразилци опет да пукну негде на свом путу до финала светског првенства као и претходних 20 година чим буду налетели на неког судију са мало више људског интегритета од овог Иранца синоћ и на мало безобразнију екипу од нас која неће обраћати пажњу на имена која пишу на бразилским дресовима него ће да их стави тамо где им је и место.

У неки ријалити за естрадне звезде.

(Није ништа боље ни са Португалом са оним другим великим светским играчем и говнетом од човека, Роналдом. Погледај какав је само пенал добио на поклон против Гане и то само зато што му на дресу на леђима пише Роналдо. Зато неће ни они стићи до финала овог светског првенства као ни претходних деценија.)










softelectronics_e softelectronics_e 09:39 25.11.2022

Re: Here comes your man

shmoo
vcucko

Gudelj već u drugoj utakmici veka za redom gubi čistu loptu na 16 i protivniku poklanja čist gol. To što je Vanja sinoć odbranio nije tema. Takvom igraču nije mesto na SP.



Знаш међу Србима неког физички јачег тркача кваришу противничких акција (задњег везног) од Гудеља?

Ја га не видим.

Максимовић је одличан играч али је физички много слабији од кромањонца Гудеља. Није за овакве утакмице од почетка.

Прво полувреме је показало да можемо да играмо егал са Бразилом. Нисмо имали ниједну стопостотну шансу, али богами нису је имали ни они.

Е, а онда је дошло друго полувреме за које чак ни Гудељ физички није спремна. А фудбал се, на нашу велику жалост, игра 90 минута, а не 45 минута.

(Колико пута смо само против Шваба водили 2:0, па на крају пуцали?)

Тако да, друже, уопште нисам незадовољан ониме што сам синоћ видео у првом полувремену. А жао ми је што нисмо после толиких деценија порасли па да укапирамо да постоји и друго полувреме на свакој утакмици.

Али то смо ми. Да нисмо такви, не бисмо били Срби.


Ali!
Shmuu!
Kakva je to priča da naši igrači imaju snage samo za jedno poluvreme.
Pa nijedan od njih ne igra u ovoj našoj smešnogj ligi, niti u albanskoj, bugarskoj ili moldavskoj.
Svi oni igraju u vrhunskim klubovima vrhunskih liga.
I Stojković najprodornijeg krilnog igrača ne ubaci od početka, nego onog smešnog Živkovića.
Što se Gudelja tiče, on je na mestu zadnjeg veznog.
Zadnji vezni ima dva zadatka ... sprečavanje napada, jedno, te drugo, još važnije - pokretanje novog napada.
A Gudelj je u toj ulozi 'go kurac'.
Da ne pričamo kako lako izgubi loptu na 25 metara.
A to se u sadašnjem fudbalu, jednostavno, ne sme.
On jada, nije čak u stanju, da loptu ispuca u aut, nego mu otmu živu loptu.
predatortz predatortz 09:42 25.11.2022

Re: Here comes your man

Što se Gudelja tiče, on je na mestu zadnjeg veznog.
Zadnji vezni ima dva zadatka ... sprečavanje napada, jedno, te drugo, još važnije - pokretanje novog napada.
A Gudelj je u toj ulozi 'go kurac'.
Da ne pričamo kako lako izgubi loptu na 25 metara.
A to se u sadašnjem fudbalu, jednostavno, ne sme.
On jada, nije čak u stanju, da loptu ispuca u aut, nego mu otmu živu loptu.


Al' mu Ceca tašta!
A to ti je veća preporuka u određenim krugovima nego bilo šta drugo.

Slažem se - go kurac igrač!
Nije ni za zamenu, a ne za prvu postavu.
shmoo shmoo 09:54 25.11.2022

Божа Дунстер

softelectronics_e, predatortz

Ali!
Shmuu!



Занемарите то шта ја причам.

То ја разговарам са голубовима.





Уосталом, рекох вам то и на прошла два блога. Ми смо свој циљ испунили самим одласком на светско првенство. Други пут узастопце што од 1962. године (60 година!) није успевало ни оним чувеним фудбалским репрезентацијама Југославије чије смо играче ковали у звезде.

За мене сасвим довољно.

А у Катар смо сада у 2022. отишли само да се играмо фудбала.

Не да будемо светски прваци као што ова наша нација и сваки појединац у њој ионако већ мисли за себе да је првак света самом том чињеницом што се родио без обзира на реалну слику и стварно стање ствари у том свету у који је бачен, већ само да се играмо фудбала.

Па докле траје и колико год да траје.







(А Пиксију је, као и сваком Божи Дунстеру пре њега и после њега, желим само све најбоље са свим његовим играчима и његовим вођењем фудбалске репрезентације јер међу Србима то уопште није нимало лак посао. Напротив, тежи је од вођења државе. И при томе још немаш подршку из иностранства за вођење фудбалске репрезентације као што је имаш за вођење државе. )

nikvet pn nikvet pn 10:27 25.11.2022

Re: Here comes your man

shmoo
фудбал се, на нашу велику жалост, игра 90 минута, а не 45 минута.


Конац дело краси.

Једини Србин који игра свих 90, и 190 и 290 минута је Новак Ђоковић. Зато је ту где јесте.

softelectronics_e softelectronics_e 10:56 25.11.2022

Re: Божа Дунстер

shmoo
softelectronics_e, predatortz

Ali!
Shmuu!



Занемарите то шта ја причам.

То ја разговарам са голубовима.





Уосталом, рекох вам то и на прошла два блога. Ми смо свој циљ испунили самим одласком на светско првенство. Други пут узастопце што од 1962. године (60 година!) није успевало ни оним чувеним фудбалским репрезентацијама Југославије чије смо играче ковали у звезде.

За мене сасвим довољно.

А у Катар смо сада у 2022. отишли само да се играмо фудбала.

Не да будемо светски прваци као што ова наша нација и сваки појединац у њој ионако већ мисли за себе да је првак света самом том чињеницом што се родио без обзира на реалну слику и стварно стање ствари у том свету у који је бачен, већ само да се играмо фудбала.

Па докле траје и колико год да траје.







(А Пиксију је, као и сваком Божи Дунстеру пре њега и после њега, желим само све најбоље са свим његовим играчима и његовим вођењем фудбалске репрезентације јер међу Србима то уопште није нимало лак посао. Напротив, тежи је од вођења државе. И при томе још немаш подршку из иностранства за вођење фудбалске репрезентације као што је имаш за вођење државе. )


Ma!
Ništa ja tebi ne prigovaram.
Takođe, čestitam im što smo se plasirali.
Nisam nezadovoljan ni ako se ne plasiraju za drugi krug.
ŠiftoŠvajcarska je prejaka za nas.
Ali priča da igrači koji igraju u vrhunskim ligama, u pola sezone (nije još ni pola), imaju kondicije za samo jedno poluvreme je drtava i odvratna priča.
Nisam rekao da je ti pričaš, nego, kada god to čujem, dođe mi da onoga ko to kaže nabijem na kitonijus.
Pa to makar svako može da na-trenira.
Da može da trči kao magarac, ne jedno poluvreme, nego dve utakmice uzastopno.
shmoo shmoo 11:14 25.11.2022

Re: Here comes your man

nikvet pn
shmoo
фудбал се, на нашу велику жалост, игра 90 минута, а не 45 минута.


Конац дело краси.

Једини Србин који игра свих 90, и 190 и 290 минута је Новак Ђоковић. Зато је ту где јесте.




Слажем се.

Ех, индивидуални спорт.

Сам свој газда, не зависиш ни од кога, а све зависи од тебе.

И када победиш и када изгубиш, можеш само са собом то да расправиш, не и са другима јер су они само посматрачи.

Када бисмо у фудбалу могли да васпитамо и гајимо 11 Новака Ђоковића деа имају такву главу као он и када побеђују и када губе, били бисмо прваци света.


milisav68 milisav68 11:28 25.11.2022

Re: 0:1

shmoo
И зато ће и ови Бразилци опет да пукну негде на свом путу до финала светског првенства као и претходних 20 година чим буду налетели на неког судију са мало више људског интегритета од овог Иранца синоћ и на мало безобразнију екипу од нас која неће обраћати пажњу на имена која пишу на бразилским дресовима него ће да их стави тамо где им је и место.

Nije to sinoć bilo odlučujuće.Nit je Brazil imao neku silnu podršku sudija, nit smo se mi ukenjali.Jednostavno su bili bolji, naročito u fizičkoj spremnosti, i to se videlo na terenu, gde je oko lopte uvek bilo više žutih igrača.Jer da bi igrao po Evropi, moraš da budeš duplo bolji od domaćeg igrača, a i kod njih (u Brazilu) je velika konkurencija, oni imaju više registrovanih igrača nego mi stanovnika.

Zato se ono pravilo da nema ograničenja broja stranih igrača po evropskim klubovima malo obilo o glavu evropskim reprezentacijama, pa nema Italijana, Nemci i Englezi kilavi, Španci se iživljavaju nad poluamaterima itd.Jedino se Francuzi tu drže jer su odavno napravili balans sa igračima iz bivših kolonija kao polustrancima.

Ovo naravno ne znači da je Brazil sigurno novi prvak sveta (tako valjda kažu kvote na kladionicama), ali će sigurno biti među prve četiri ekipe (opet to malo zavisi i do sistema ukrštanja, ne znam kakav je raspored).

Uostalom, videćemo dalji razvoj odnosa snaga u našoj grupi.
predatortz predatortz 11:31 25.11.2022

Re: 0:1

Uostalom, videćemo dalji razvoj odnosa snaga u našoj grupi.


Naravno.
Prvu utakmicu smo igrali protiv najjačeg protivnika. Jeste nam igra u veznom redu bila nepovezana, ali Brazil je Brazil...
Ima još da se igra!
milisav68 milisav68 11:44 25.11.2022

Re: 0:1

predatortz
ali Brazil je Brazil...

Da, a mi smo ga prvi i poslednji put pobedili pre 90 godina.

Možda zbog toga što smo onda bili kraljevina.
vcucko vcucko 11:47 25.11.2022

Re: Божа Дунстер

shmoo

(А Пиксију је, као и сваком Божи Дунстеру пре њега и после њега, желим само све најбоље са свим његовим играчима и његовим вођењем фудбалске репрезентације јер међу Србима то уопште није нимало лак посао. Напротив, тежи је од вођења државе. И при томе још немаш подршку из иностранства за вођење фудбалске репрезентације као што је имаш за вођење државе. )


Možda me nisi razumeo.

Piksiju u globalu nema šta da se zameri, naprotiv. Doživeli smo noć u Lisabonu, od nas dosta. Nego nikako ne mogu da se otrgnem utisku, da je sinoć malo pogubio konce. Konkretno. Mitar je očigledno povređen i nespreman. Do nedavno išao na štake. Evo kao da vidim Mitra kako diže glas i ultimativno zahteva da igra. Ako je zaista tako bilo (ne kažem da znam, samo da imam takav utisak) to je početak urušavanja autoriteta. Legendo, ti si komandant parade, ti odlučuješ i tačka.

Evo rekoh i ostadoh živ: protiv Kameruna treba da igraju Vlahović i Jović. Ovde ako sam ikad spominjao Jovića to je bilo pogrdno. Ali to je utakmica za njega. Kao što je onda u Italiji 1990. protiv Emirata bila utakmica za Pančeva. To je Osim pogodio. Tu će takav da da gol. Posle je Pančev počeo i protiv Španije pa se niko ne seća da je igrao, nije pipnuo loptu. Srećom ga izvuko i uveo Deju.

To hoću da kažem, ako me razumeš.
Atomski mrav Atomski mrav 11:53 25.11.2022

Re: Божа Дунстер

Nego nikako ne mogu da se otrgnem utisku, da je sinoć malo pogubio konce. Konkretno. Mitar je očigledno povređen i nespreman. Do nedavno išao na štake. Evo kao da vidim Mitra kako diže glas i ultimativno zahteva da igra. Ako je zaista tako bilo (ne kažem da znam, samo da imam takav utisak) to je početak urušavanja autoriteta. Legendo, ti si komandant parade, ti odlučuješ i tačka.


Nisam mogao očima da verujem kad sam video Mitrovića na terenu. Protiv Brazila, nakon mesec dana pauze. A pritom nije trebalo ni da igra protiv Norveške, tu se zapravo sjebao. Sinoć je trebalo da igra Vlahović a ako je i on rovit onda Jović, što da ne.
Piksi je na TV posle utakmice delovao prilično utučeno i popižđeno. "Ne radiš ono što sam ti rekao" fazon...
vcucko vcucko 12:06 25.11.2022

Re: Божа Дунстер

Atomski mrav
Nego nikako ne mogu da se otrgnem utisku, da je sinoć malo pogubio konce. Konkretno. Mitar je očigledno povređen i nespreman. Do nedavno išao na štake. Evo kao da vidim Mitra kako diže glas i ultimativno zahteva da igra. Ako je zaista tako bilo (ne kažem da znam, samo da imam takav utisak) to je početak urušavanja autoriteta. Legendo, ti si komandant parade, ti odlučuješ i tačka.


Nisam mogao očima da verujem kad sam video Mitrovića na terenu. Protiv Brazila, nakon mesec dana pauze. A pritom nije trebalo ni da igra protiv Norveške, tu se zapravo sjebao. Sinoć je trebalo da igra Vlahović a ako je i on rovit onda Jović, što da ne.
Piksi je na TV posle utakmice delovao prilično utučeno i popižđeno. "Ne radiš ono što sam ti rekao" fazon...

Pri tome je prethodno išla vest, da će početi Vlahović. Onda odjednom Mitar, sam. Prilično očigledno je bilo neke žestoke rasprave, Piksi je što kažeš delovao baš rastrojeno.

To mora da se seče u korenu, onako vojnički, komandir voda itd. Inače ode mas' u propas'. Ipak su to samo fuzbaleri. Od škole imaju kurs preferansa (za karantin), vozački ispit i merenje sisa. Kaka crna demokratija
Atomski mrav Atomski mrav 12:09 25.11.2022

Re: Божа Дунстер

Ne znam, skroz sam začuđen. I pre utakmice u Lisabonu je Mitrović bio rovit pa je počeo utakmicu sa klupe. No, šta je bilo - bilo je. Valjda će se Piski uzeti u pamet za preostale dve utakmice u grupnoj fazi.
shmoo shmoo 12:16 25.11.2022

Re: Божа Дунстер

softelectronics_e

Ma!
Ništa ja tebi ne prigovaram.



Знам, нисам тако ни разумео.



Pa to makar svako može da na-trenira.
Da može da trči kao magarac, ne jedno poluvreme, nego dve utakmice uzastopno.



Може. То је тачно.

Па као што видиш, то синоћ није био случај.

Али је исто тако и тачно да репрезентација Србије у другом полувемену није трчала онолико колико и у првом. Од самог почетка другог полувремена Бразил је толико притиснуо да ови наши нису могли да држе тај темпо.

Видевши да мора нешто да се мења због замора материјала, Пиксета уводи Илића уместо Гудеља, Радоњића уместо Младеновића и Лазовића уместо уместо Живковића.

Пет минута касније примамо први гол. А уз мало среће, да је Павловић стигао до лопте коју је наш голман одбио пре овог Бразилца код првог гола (а сантиметри су одлучивали), питање је како би се утакмица даље одвијала.

Чак смо добро и издржали такви какви смо били на 0:0 од 45. до 62. минута.

Можда бисмо уз све већу нервозу Бразилаца некако успели, уз срећу која нам у другом полувремену није била наклоњена, и да извучемо 0:0 да смо имали снаге да наставимо са оном поставком игре из првог полувремена.

Али нисмо. Великим екипама, много јачим од нас као што је то Бразил где је сваки од тих појединаца врхунски играч у свом клубу где игра и не седи на клупи већи део првенства, тих неколико сантиметара је сасвим довољно да добију утакмицу.

Пошто више нисмо имали шта да изгубимо после 0:1, враћамо се на ону поставку тима и игре коју смо имали током квалификација са Митровићем и Влаховићем заједно на терену, тиме се отвара много већи простор Бразилцима и примамо други гол као на тренингу. Крај.

Да подсетим, Бразил је на 1. месту ранг листе националних репрезентација ФИФА по својим резултатима.

Србија је на 21. месту.






Дефинитвно, уопште нисам незадовољан ониме што сам видео у првом полувремену. Напротив.

То је то. Са оним што тренутно ми имамо и што имају Бразилци, то је то.

Не отвара се небо сваки дан нити на свакој утакмици имаш понеког Аугенталера у противничкој екипи да те обрадује.



П.С. - А дефинитивно ми смета што Срби, захваљујући свом менталитету који медији само потпирују уместо да га обуздавају, по дифолту сваку победу и сваки пораз у било чему па и у фудбалу обавезно проглашавају историјском и пресудном за сопствени опстанак.

Мислим, играће Срби и даље фудбал и после ове синоћне утакмице са Бразилом, а ја ћу и даље да идем на Чукарички да гледам те клинце како стасавају до неких наредних светских првенстава.

Једино што нам мало више прагматичности и прихватања реалности у свему томе не би уопште шкодило.

vcucko vcucko 12:19 25.11.2022

Re: 0:1

milisav68
predatortz
ali Brazil je Brazil...

Da, a mi smo ga prvi i poslednji put pobedili pre 90 godina.

Možda zbog toga što smo onda bili kraljevina.

Još jednom, isto za kraljevine. Pre SP '34. u Italiji, Brazil je poslednju pripremnu utakmicu igrao u Beogradu. Jugoslavija - Brazil 8-4! Moša dao tri, Tirke jedan. Ali tada su igrali i Hrvati, prošao bojkot. Selektor isto Boža Dunster.
Jedini put u istoriji da je Brazil primio osam komada.
To su jedine dve pobede Jugoslavije nad Brazilom, ikad.
maksa83 maksa83 12:30 25.11.2022

Re: Божа Дунстер

Od škole imaju kurs preferansa (za karantin)

Jasizvinjavam što upadam jer mahom preskačem da komentarišem fudbalske teme jer neam pojma otom ali čitam o stvarima kada o njima pišu ljudi koji se baš lože jer bude zanimljivo (sad kad sam se naograđivao da kažem konačno šta sam hteo) - moja duboka sumnja je da su fudbaleri inklinirani igrama kao što je preferans, pošto on ipak zahteva da se u glavi mota neki ne skroz trivijalan mentalni model.

P.S. Moj deda koji je igrao fudbal pre WW2 je mahom igrao tablić, kao i cela njegova ekipa kraljevačkih golubara, a da muva na kartama i namešta kada meša i deli su ga naučile profi kockarke po banjama pošto im je bio drag (lep čovek, pok. baba je pizdela kada se žene okreću za njim).
shmoo shmoo 12:47 25.11.2022

Re: 0:1

vcucko
milisav68
predatortz
ali Brazil je Brazil...

Da, a mi smo ga prvi i poslednji put pobedili pre 90 godina.

Možda zbog toga što smo onda bili kraljevina.

Još jednom, isto za kraljevine. Pre SP '34. u Italiji, Brazil je poslednju pripremnu utakmicu igrao u Beogradu. Jugoslavija - Brazil 8-4! Moša dao tri, Tirke jedan. Ali tada su igrali i Hrvati, prošao bojkot. Selektor isto Boža Dunster.
Jedini put u istoriji da je Brazil primio osam komada.
To su jedine dve pobede Jugoslavije nad Brazilom, ikad.



Ех та фудбалска историја... Много каже, а не говори ништа.

Па и те '74. коју ти и ја памтимо као наше прво светско првенство које смо пратили, сматрали смо великим успехом што смо са Бразилом одиграли 0:0 на отварању тог светског првенства, чак смо величали и 1:1 против Шкотске (коју данас скоро редовно поједемо за доручак) и то само зато што смо згазили оне тадашње папке, аматере, из Заира са 9:0.

Али није свет што пређе бијаше, зар не?

Данас једна Саудијска Арабија пукне Аргентину, а Јапанци претрче Швабе и победе голом лика који је део каријере провео у дресу Партизана.

Видећемо докле ће и та константа у светском фудбалу звана Бразил да траје у овом данашњем фудбалском свету који је много другачији од онога што знамо од пре 20, 30, 50, 100 година...

А шта преостаје нама које су деценијама медији лагали да смо "европски Бразилци" и ложили нас исто као и пред ову синоћну утакмицу?

Па ето нам га сада.

Камерун и Шипцарци (опет!... мало ми је досадно вазда да се натежемо са том албанском мафијом по Европи)


Srbija i Hrvatska jedini Evropljani koji gube od Brazila (ЛИНК)

shmoo shmoo 12:50 25.11.2022

Re: Божа Дунстер

vcucko

To hoću da kažem, ako me razumeš.



Разумео сам те и први и други пут.

Него ето...

Пишем по коментарима све шта ми се врзма по глави после синоћне утакмице.

shmoo shmoo 12:55 25.11.2022

Re: Божа Дунстер

maksa83

moja duboka sumnja je da su fudbaleri inklinirani igrama kao što je preferans, pošto on ipak zahteva da se u glavi mota neki ne skroz trivijalan mentalni model.



Дубоко би се разочарао када би видео овако као ја у школским клупама да ти некадашњи стереотипи и предрасуде везани за фудбалере са овим нашим данашњим клинцима данас у потпуно истој мери важе и за клинце који тренирају кошарку.

Изгледа да што је више пара у игри у неком спорту, то јест што је он мање спорт а више бизнис, онда тај спорт продукује све већи број безмозгановића?

Прави расадници талената којима је преферанс највећа тајна свемира.

Данашње клинце кошаркаше и фудбалере једино разликује још просечна висина екипе (мада се и та разлика смањује све више и више). Што се тиче употребе мозга, разлике међу њима нема.

За остале спортове немам довољно велики узорак у школи да бих било шта тврдио.

nikvet pn nikvet pn 13:01 25.11.2022

Re: Божа Дунстер

Бразил нас је испрашио тачно како Ноле млати младу боранију. У свлачионици им се тресу гаће али први сет концентрисано изнесу. Кад опадне радни напон и концентрација превагну искуство и кондиција.
shmoo shmoo 13:05 25.11.2022

Re: Божа Дунстер

nikvet pn
Бразил нас је испрашио тачно како Ноле млати младу боранију. У свлачионици им се тресу гаће али први сет концентрисано изнесу. Кад опадне радни напон и концентрација превагну искуство и кондиција.






Кратко, јасно и ефикасно речено.

(Али то нам је што нам је. Ако је неко и мислио да смо бољи од тога и да можемо боље, онда тај не прати фуЗбал. Отприлике као што ја не знам име ниједног тенисера осим Нолета, а и то само зато што је Србин, и још Надала и Федерера за којег чујем да је већ у пензији?)

shmoo shmoo 13:15 25.11.2022

Re: 0:1

milisav68

Nit je Brazil imao neku silnu podršku sudija,



Није силна подршка нити пресудна, али сасвим приметна.

(А усуђујем се да кажем, за један Бразил и непотребна ако су већ тако велика екипа која је дошла да освоји светско првенство).

Ако Павловић одмах у 5. минуту утакмице после старта добије жути картон, а Бразилци после онаквих крљања Митровића по зглобу и после шаке у врат Тадића не само да не добију жути картон него не буде ни фаул за нас, онда се то зове благо натезање судије на једну страну.

Ми то знамо из домаћег фудбалског првенства где у свакој утакмици домаће судије тако суде по двоструким аршинима натежући по мало на страну Звезде и Партизана јер су они Звезда и Партизан.

Па сад... Ко од аутсајдера издржи и то, издржао је.

Ко не издржи, изгуби утакмицу.

Да су наши играли мало безобразније попут Бразила, као што то рече наш играч Лукић, ирански судија би нас напунио картонима и унесрећио за наредне две утакмице.

maksa83 maksa83 13:56 25.11.2022

Re: Божа Дунстер

Дубоко би се разочарао када би видео овако као ја у школским клупама да ти некадашњи стереотипи и предрасуде везани за фудбалере са овим нашим данашњим клинцима данас у потпуно истој мери важе и за клинце који тренирају кошарку.

Ma ne ložim se ja da su košarkaši neki veliki naučnici, ali fudbaleri slove za ... ne preterano duboke (*) pa mi ovo "fudbaleri igraju preferans u karantinu" zaparalo uši, pošto su otpr. svi ljudi koje znam da su se ložili na preferans bili natprosečno inteligentni. (Mene tetka koja me je volela ko svoje dete i sve bi učinila za mene probala da nauči ali posle sat vremena digla ruke.)

(*) i to je okej, nije mu pos'o da bude pametan i lepo priča, a i ko god meša i deli te karte retko ih razdeli da se dobije rojal flaš iz ruke.
milisav68 milisav68 14:30 25.11.2022

Re: 0:1

shmoo
Данас једна Саудијска Арабија пукне Аргентину, а Јапанци претрче Швабе и победе голом лика који је део каријере провео у дресу Партизана.

To su tzv incidenti, malo opuštanja, potceniš protivnika i eto.Zato služe grupne faze da se malo adaptiraš i eventualno ispraviš.Zamisli da je odmah nokaut faza, izgubiš prvu utakmicu i odmah kući.Tada bi domaćin i komšiluk uvek bio u prednosti.
Видећемо докле ће и та константа у светском фудбалу звана Бразил да траје у овом данашњем фудбалском свету који је много другачији од онога што знамо од пре 20, 30, 50, 100 година...

Videćemo, samo Brazil traje više od 50 godina, mislim i pre 90 godina je bio u vrhu (doduše, konkurencija je bila mnogo manja).
milisav68 milisav68 14:34 25.11.2022

Re: Божа Дунстер

maksa83

Ma ne ložim se ja da su košarkaši neki veliki naučnici, ali fudbaleri slove za ... ne preterano duboke (*) pa mi ovo "fudbaleri igraju preferans u karantinu" zaparalo uši, pošto su otpr. svi ljudi koje znam da su se ložili na preferans bili natprosečno inteligentni. (Mene tetka koja me je volela ko svoje dete i sve bi učinila za mene probala da nauči ali posle sat vremena digla ruke.)

I meni je to zaparalo uši.

E, a nije valjda da kasnije nisi naučio da igraš?

Mislim, jeste malo komplikovano, ali ne baš toliko.
maksa83 maksa83 14:38 25.11.2022

Re: Божа Дунстер

E, a nije valjda da kasnije nisi naučio da igraš?

Mislim, jeste malo komplikovano, ali ne baš toliko.

Ma nisam ja neki kartaroš generalno, Exploding Kittens i UNO sa decom mi je krajnji domet, ja sam od onih što su zaludnos u mladosti spucali na bilijar.

crossover crossover 15:22 25.11.2022

Re: Божа Дунстер

maksa83
Moj deda koji je igrao fudbal pre WW2 je mahom igrao tablić, kao i cela njegova ekipa kraljevačkih golubara, a da muva na kartama i namešta kada meša i deli su ga naučile profi kockarke po banjama pošto im je bio drag (lep čovek, pok. baba je pizdela kada se žene okreću za njim).


Ako je učio zanat od Lepe Lukić u Mataruškoj banji onda je bio prilično zajeban igrač. Sa takvima ne sedaš za sto jer ćeš da se vratiš kući bez gaća.
vcucko vcucko 15:24 25.11.2022

Re: Божа Дунстер

shmoo
maksa83

moja duboka sumnja je da su fudbaleri inklinirani igrama kao što je preferans, pošto on ipak zahteva da se u glavi mota neki ne skroz trivijalan mentalni model.



Дубоко би се разочарао када би видео овако као ја у школским клупама да ти некадашњи стереотипи и предрасуде везани за фудбалере са овим нашим данашњим клинцима данас у потпуно истој мери важе и за клинце који тренирају кошарку.


Čuj košarku. To uopšte nije u pitanju.

Nego, nekad (once upon a time) su recimo vaterpolisti važili za školovanu gospodu sportiste. Jes, kad se tada sve (domaća i međunarodna takmičenja) igralo u ono par meseci leta. Pa su imali sve vreme sveta i za ostale aktivnosti. Danas su vaterpolisti, verovao ili ne, prvi tamo gde se iole veće pare obrću sa utokama za pojasom i na bilo kakve polu-ili ilegalne načine.

Docs, oprosti, ali tokmutaka.

Ne možeš da očekuješ da profi sportista koji trenira efektivno recimo 6 sati dnevno i to dvokratno, plus teretana plus ko zna šta, plus ekstra individualni rad, da on ili ona imaju vremena za školu, literaturu i lepo ponašanje. Ne biva.
predatortz predatortz 15:27 25.11.2022

Re: Божа Дунстер


Ne možeš da očekuješ da profi sportista koji trenira efektivno recimo 6 sati dnevno i to dvokratno, plus teretana plus ko zna šta, plus ekstra individualni rad, da on ili ona imaju vremena za školu, literaturu i lepo ponašanje. Ne biva.


Ja sam prekinuo treniranje tenisa u tuzlanskoj "Slobodi" jer je bilo nemoguće terati to ozbiljno, a paralelno ozbiljno terati i školu.
Postoje ljudi koji daju vrhunske rezultate na oba polja. Ja im se divim! Ali, ti ljudi nemaju život.

maksa83 maksa83 17:52 25.11.2022

Re: Божа Дунстер

Ako je učio zanat od Lepe Lukić u Mataruškoj banji onda je bio prilično zajeban igrač.

Ne verujem, to se sve dešavalo pre 2. svetskog rata, Lepava je tada imala između -10 i -2 godine.

docsumann docsumann 19:56 25.11.2022

Re: Божа Дунстер

Docs, oprosti, ali tokmutaka.


nema doks više mnogo veze s vaterpolom.

ja sam ga trenirao dok su ga igrali ti pametni

šalu na stranu, da nisam batalio vaterpolo sa 18. ne znam kako bih ga gurao uz faks.


p.s. a ovo za vaterpoliste i (polu)kriminalni milje mi takođe nepoznato. moguće, mada ne mislim da je to neka izričito njhova crta, među sportistima...
bangyahead bangyahead 20:14 25.11.2022

Re: Here comes your man

nikvet pn


Конац дело краси.

Једини Србин који игра свих 90, и 190 и 290 минута је Новак Ђоковић. Зато је ту где јесте.



И 353 минута
shmoo shmoo 21:01 25.11.2022

Re: Божа Дунстер

maksa83
Дубоко би се разочарао када би видео овако као ја у школским клупама да ти некадашњи стереотипи и предрасуде везани за фудбалере са овим нашим данашњим клинцима данас у потпуно истој мери важе и за клинце који тренирају кошарку.

Ma ne ložim se ja da su košarkaši neki veliki naučnici, ali fudbaleri slove za ... ne preterano duboke (*) pa mi ovo "fudbaleri igraju preferans u karantinu" zaparalo uši, pošto su otpr. svi ljudi koje znam da su se ložili na preferans bili natprosečno inteligentni. (Mene tetka koja me je volela ko svoje dete i sve bi učinila za mene probala da nauči ali posle sat vremena digla ruke.)



Е, јбг... Разумем те.

Мој матори опет још пре него сам се ја родио, почетком шездесетих прошлог века, са својом екипом прешао са преферанса на бриџ. Био тада Кум (који ме је крстио) у САД на неком службеном путу, донео правила, превео,... (још увек чувам тај његов превод искуцан на писаћој машини, пожутели папири од времена).

И тако то кренуло следећих 40 година у тој екипи мог ћалета сваког боговетног уторка од 5 поподне до поноћи без обзира на годишње доба, временске и историјске прилике или приватне обавезе играча за тим њиховим бриџ столом.

А мој матори онда стално мени говорио да је "преферанс кочијашка игра" (цитирам га). Није ни хтео да ме учи преф, учио сам га од других људи да бих после могао и ја да научим бриџ из тих правила које је Кум донео од преко баре јер је преферанс у ствари основна школа за бриџ.

bangyahead bangyahead 02:37 26.11.2022

Re: 0:1

vcucko
bangyahead
2. poluvreme je blagi užas. Prestrašeni smo. Valjda će se sada osloboditi. Najgore se desilo - dobili smo gol od Brazila.

Spori. Svaki Brazilac ostavi svakog našeg za metar već u prvom koraku. I to dok smo još mogli da trčimo. I dok smo još mogli nekako, na gurku, da pokrivamo. Posle sat vremena, kad smo popadali na noseve, bilo je pitanje sekunde kad će nam dati gol. A posle su mogli i pet.

Nema veze, za nas Mundijal počinje u ponedeljak. Protiv crne Afrike i alpskih Arnauta na nož i to ti je. Znali smo to odmah posle žreba.


Чували смо се за финале с њима.
shmoo shmoo 10:04 26.11.2022

Прво полувреме 0:1, друго полувреме...

milisav68

Данас једна Саудијска Арабија пукне Аргентину, а Јапанци претрче Швабе и победе голом лика који је део каријере провео у дресу Партизана.


To su tzv incidenti, malo opuštanja, potceniš protivnika i eto.Zato služe grupne faze da se malo adaptiraš i eventualno ispraviš.Zamisli da je odmah nokaut faza, izgubiš prvu utakmicu i odmah kući.Tada bi domaćin i komšiluk uvek bio u prednosti.



Да смо ми којим случајем добили Бразил (импосибл мишн), да ли бисмо онда и на то гледали као на инцидент или бисмо, такви какви смо, већ видели нашу репрезентацију у финалу светског првенства?



А овако, после 0:2 против Бразила, ове наше већ видимо на путу кући после групне фазе у Катару.

Нема код нас лабаво. Ил' пуковник ил' покојник.

Све оно између не признајемо.

Шта га знам... Ја и даље то светско првенство у фудбалу у Катару за Србију видим овако:

Играли смо се, изгубили смо. Идемо даље да се играмо, па докле траје.

А Пиксију и момцима неизмерна захвалност с моје стране што први пут у свом сада већ подужем животу (рођен сам 1964.) нашу репрезентацију (Југославија/Србија) видим на два светска првенства узастопце.

Тако сам и у Јужној Африци 2010. године био захвалан и оној екипи Радомира Антића за оних 1:0 против Немачке у званичној такмичарској утакмици против Немачке такође први пут у мом животу.

Све оно после није код мене носило толико емоција као та утакмица. Не кажем да ми је било неважно, али није носило у себи толико емоција као тих 1:0 тада са Швабама.

Исто је и са овом садашњом Пиксијевом репрезентацијом. Све ово после оних 2:1 против Португала у Лисабону не носи толико емноција као та текма то вече код Роналда у гостима.



Ех, те фудбалске емоције... Кад већ потежемо историју...

Сећам се да је на овој утакмици 1978. у Београду, после 2:5 у Берлину и 0:1 после првог полувремена у Београду половина стадиона отишла кућама у полувремену.

Остали ми паћеници да се мрзнемо и да киснемо.

Али исплатило се.





(После тог и таквог почетка такмичења Звезда те сезоне стигла до финала Купа УЕФА и мало је фалило и да га освоји.)



Зашто сам остао те вечери 1978. на стадиону до краја утакмице? Па ваљда зато што сам пре тога ко зна колико пута као клинац прочитао док нисам научио напамет:








milisav68 milisav68 10:26 26.11.2022

Re: 0:1

shmoo

Да смо ми којим случајем добили Бразил (импосибл мишн), да ли бисмо онда и на то гледали као на инцидент или бисмо, такви какви смо, већ видели нашу репрезентацију у финалу светског првенства?

Koji smo to mi, a koji ste vi :)

E zezam se, lično nisam očekivao pobedu jer znam odnos snaga, odnosno ko je gde na rang listi.Tako da razočarenje nije veliko, a nada u pobedu uvek postoji.Čekamo sledeću utakmicu, i tu je želja za pobedom realnija.

Sa druge strane, baš zbog našeg i mesta S.Arabije na toj rang listi, ekipe iz gornjeg doma te liste više pažnje obraćaju na nas nego na ekipe poput S, Arabije.

shmoo shmoo 10:38 26.11.2022

Re: 0:1

milisav68

nada u pobedu uvek postoji






Да није тако, не бисмо се онда уопште ни играли.

Sa druge strane, baš zbog našeg i mesta S.Arabije na toj rang listi, ekipe iz gornjeg doma te liste više pažnje obraćaju na nas nego na ekipe poput S, Arabije.



И то је такође тачно.


П.С - Знам да волиш кошарку... Прецизније речено, ближа ти је и много је боље познајеш него ја.

Размишљање једног обичног српског вола (аматер тач):

Зашто је фудбал, такав какав је, релативно једноставна игра лоптом која не захтева толико ангажовање мозга играча попут кошарке, ипак још увек популаран и најпопуларнији од свих тих екипних спортова са лоптом широм планете?

Мислим, Милисаве, да је то зато што ако сакупиш 5 врхунских НБА играча да играју против неког нижеразредног кошаркашког клуба (на пример КК Церак), без обзира колико НБА имали лош дан, колико год се сплеле неке околности, КК Церак не може једноставно да добије НБА звезде ни под каквим условима, чак ни са 20 поена форе.

(И то исто важи и за одбојку, рукомет, ватерполо,...)

А у фудбалу то није тако. У неком сулудом сплету околности током игре, ФК БАСК (на пример) могао би да добије и једног Реала, Барсу, Манчестера, Ливерпула,... Не догађа се често, али се догађа.

И ваљда отуд та нада коју помињеш када је фудбал у питању и отуд вероватно и та популарност фудбала.


milisav68 milisav68 13:00 26.11.2022

Re: 0:1

shmoo

Зашто је фудбал, такав какав је,

Pričali smo već o tome, i dalje mislim da je glavni razlog uslov koji ti treba da bi se bavio nekim sportom, a to je za fudbal samo lopta i relativno ravna zemlja (može i pesak, ali ne sa pustinskom klimom :) između ostalog su Brazilci zbog toga broj jedan).

Za sve ostalo ti treba nekakav beton/asfalt/parket (čvrsta ravna podloga), pa obruč ili mreža ili gol ili bazen...

Druga stvar je fizička predispozicija, odnosno - visina.

Fudbalom mogu da se bave i niski i visoki (i debeli, mogu makar da budu golmani :) ).

Za košarku, odbojku, pa i za vaterpolo ti treba visina.

Zato smo (između ostalog) mi (regionci :)), uspešni u tim sportovima jer smo prosečno visoki iznad planetarnog proseka.

Takođe je i bitan način bodovanja (mali broj), gde je mnogo boljim ekipama teže da daju gol, ako slabiji protivnik igra bunkericu.


Otud i nada za pobedu, jer možeš da se braniš celu utakmicu, a da iskoristiš samo jedan kiks protivnika, i da pobediš.

U svakom slučaju ima više razloga zašto je fudbal najpopularniji.
shmoo shmoo 17:36 26.11.2022

Re: 0:1

milisav68

Fudbalom mogu da se bave i niski i visoki (i debeli, mogu makar da budu golmani :) ).



Једаред сам гледао утакмицу шкотске треће лиге, не сећам се који клубови... Центарфор једне екипе, човек од 180 цм висине и једно 150 кила живе ваге, усред игре дигне руку, судија прекине утакмицу, а центарфор оде до кофе са водом поред линијских заставица и налоче се из кофе к'о прасац., Онда судија да знак да се текма настави.







U svakom slučaju ima više razloga zašto je fudbal najpopularniji.



Слажем се. Ово моје што сам аматерски думао је само један од фактора који утичу на то.

bangyahead bangyahead 04:43 28.11.2022

Re: 0:1

Koji smo to mi, a koji ste vi :)


Ово мене стално питају гости у Јерусалиму
јербо причам у првом лицу множине и о Израелцима и о Србима.
alselone alselone 15:52 28.11.2022

Re: 0:1

alselone
Sad sam gledo...

Moje mudre, dalekosežne odluke dolaze do izražaja svakog dana.
bangyahead bangyahead 18:47 29.11.2022

Re: 0:1

alselone
alselone
Sad sam gledo...

Moje mudre, dalekosežne odluke dolaze do izražaja svakog dana.


nemoj tako, ima još šanse za dostojanstvenu tekmu
-

NNN NNN 23:03 23.11.2022

Suđenje

Možda VAR usporava, ali opet daje neku novu dimenziju da se "stvarno igra po pravilima"

...i onda poluamaterske sudije osakate Kanađane za jedan očigledan penal, a verovatno i još jedan u prvom poluvremenu (valjda bi bar jedan dali ) + što su progledali kroz prste Belgijancu za drugi žuti karton u 60. minutu.
angie01 angie01 23:15 23.11.2022

Re: Suđenje

NNN NNN 23:19 23.11.2022

Re: Suđenje

vcucko vcucko 07:38 24.11.2022

Re: Suđenje

NNN
Možda VAR usporava, ali opet daje neku novu dimenziju da se "stvarno igra po pravilima"

...i onda poluamaterske sudije osakate Kanađane za jedan očigledan penal, a verovatno i još jedan u prvom poluvremenu (valjda bi bar jedan dali ) + što su progledali kroz prste Belgijancu za drugi žuti karton u 60. minutu.

Kanada razvalila igrom, dok su imali snage da trče ko navijeni. Alfonzo Dejvis već dve godine najbolji igrač Bajerna. I sinoć je kidao, ali kao tim su još mali, nemaju završnicu. I baš on da maši penal

Utisak dosada banzaiii! ekipa. Naravno i Arabija, ali oni fakat igraju kod kuće, a Argentina ima dugu istoriju štucanja na mundijalima. Japanci rasturiše Nemce (koji više i nisu Nemci). Nemcima se smeši Lufthansa, da bi ostali moraju da pobede Španiju (ni bod im ne pika!) koja ih delje već 10-15 godina.

Večeras, šta reći. Aj' s pomoći božjom, pa da nazdravimo.
milisav68 milisav68 14:12 24.11.2022

Re: Suđenje

vcucko
Utisak dosada banzaiii! ekipa. Naravno i Arabija, ali oni fakat igraju kod kuće, a Argentina ima dugu istoriju štucanja na mundijalima.

Ima, al ima nešto i po kladionicama.

Iz keca u dvojku sa uloženih 100 dinara se dobijalo 700.000 dinara.

Zameni dinare sa stranom valutom...
vcucko vcucko 15:28 24.11.2022

Re: Suđenje

milisav68
vcucko
Utisak dosada banzaiii! ekipa. Naravno i Arabija, ali oni fakat igraju kod kuće, a Argentina ima dugu istoriju štucanja na mundijalima.

Ima, al ima nešto i po kladionicama.

Iz keca u dvojku sa uloženih 100 dinara se dobijalo 700.000 dinara.

Zameni dinare sa stranom valutom...

Ako ćemo tako, za Japan iz 1 u 2 je bilo isto, ako ne i više (msm, koliko je tih kroz istoriju što su od Nemaca gubili na poluvremenu pa dobili - oni stari, neprskani Nemci su uglavnom radili obratno).

Možda i nije do kladže. Ajde da razvijemo teoriju zavere kad smo je već načeli.
Sa jedne strane prebogati Saudi. Sa druge večno dužna i ružna Argentina. Koliko je kanulo nepovratnih sredstava na neke đa državne đa privatne račune u Bajri?

Mene niko nikad uveriti neće, da Rvati nisu prodali polufinale Vrancuzima '98. Pazi, Rvati ih sat vremena gaze, bolji i konačno Šuker zabije gol. Onda odjednom, ničim izazvan, Boban ispred svojih 16 daje loptu u noge Tiramu. Koji zabija jedina dva gola u reprezentativnoj karijeri (a čovek bek, stigao do blizu 100 utakmica).
Te noći sam jedva zaspao, iskreno nisam znao da li sam odahnuo, ili pameću skrenuo.

A Brazil iz finala, najgori Brazil ikad, dobila bi i SRJ, ladno. Nikad gori Brazil. Plus, ako se sećaš, na dan finala stižu vesti iz Pariza "Ronaldo je mrtav - Ronaldo je ipak živ - ne zna se da li je Ronaldo mrtav ili živ". Takve stvari se ipak završavaju u nekim nama smrtnicima nedostupnim sferama.

Atomski mrav Atomski mrav 16:14 24.11.2022

Re: Suđenje

"Ronaldo je mrtav - Ronaldo je ipak živ - ne zna se da li je Ronaldo mrtav ili živ"


I mrtav i živ - Šredingerov Ronaldo.
crossover crossover 01:38 25.11.2022

Re: Suđenje

vcucko
Mene niko nikad uveriti neće, da Rvati nisu prodali polufinale Vrancuzima '98. Pazi, Rvati ih sat vremena gaze, bolji i konačno Šuker zabije gol. Onda odjednom, ničim izazvan, Boban ispred svojih 16 daje loptu u noge Tiramu.


Kad reče teorije zavere, jel se sećaš kad je Šimunić protiv Australije 2006. dobio tri žuta kartona? Glupi Pol nije ni shvatio šta je uradio sve do produžetka iako su Oziji podivljali posle drugog žutog. Ni u Premijer ligi nije bio mnogo bolji, stalno je pravio debela sranja, ali ovo mu je bio "vrhunac" karijere.
benedykt benedykt 06:31 25.11.2022

Re: Suđenje

vcucko
Naravno i Arabija, ali oni fakat igraju kod kuće, a Argentina ima dugu istoriju štucanja na mundijalima.

Tja, Saudi ekipa zaista jeste kao kod kuće ali isto to važi na jedan uvrnuti način i za Argentinu i Brazil. Naime, u Kataru su ti najbrojniji Indijci kojih ima oko milion otprilike a od te cifre ubedljivo najviše ima onih sa juga Indije iz Kerale. E sad, tamo kao i npr u Bengalu tj Kolkati ili susednom Bangladešu je opšta pomama i tuča na relaciji Brazil vs Argentina. U prevodu, svi živi navijaju i to svim srcem ili za jedne ili za druge.
Evo ti uostalom pa pogledaj video iz Kerale od pre par dana kada su uzeli motke pa krenuli da se mlate ”Argentinci” protiv ”Brazilaca”, valjda posle poraza Argentine od Saudija kada su ”Brazilci” krenuli da ih podjebavaju…
softelectronics_e softelectronics_e 07:39 25.11.2022

Re: Suđenje

benedykt
vcucko
Naravno i Arabija, ali oni fakat igraju kod kuće, a Argentina ima dugu istoriju štucanja na mundijalima.

Tja, Saudi ekipa zaista jeste kao kod kuće ali isto to važi na jedan uvrnuti način i za Argentinu i Brazil. Naime, u Kataru su ti najbrojniji Indijci kojih ima oko milion otprilike a od te cifre ubedljivo najviše ima onih sa juga Indije iz Kerale. E sad, tamo kao i npr u Bengalu tj Kolkati ili susednom Bangladešu je opšta pomama i tuča na relaciji Brazil vs Argentina. U prevodu, svi živi navijaju i to svim srcem ili za jedne ili za druge.
Evo ti uostalom pa pogledaj video iz Kerale od pre par dana kada su uzeli motke pa krenuli da se mlate ”Argentinci” protiv ”Brazilaca”, valjda posle poraza Argentine od Saudija kada su ”Brazilci” krenuli da ih podjebavaju…

Eeeee, fala Bogu da si se pojavio!
Da čujemo kako jeste!
benedykt benedykt 08:50 25.11.2022

Re: Suđenje

softelectronics_e
benedykt
vcucko
Naravno i Arabija, ali oni fakat igraju kod kuće, a Argentina ima dugu istoriju štucanja na mundijalima.

Tja, Saudi ekipa zaista jeste kao kod kuće ali isto to važi na jedan uvrnuti način i za Argentinu i Brazil. Naime, u Kataru su ti najbrojniji Indijci kojih ima oko milion otprilike a od te cifre ubedljivo najviše ima onih sa juga Indije iz Kerale. E sad, tamo kao i npr u Bengalu tj Kolkati ili susednom Bangladešu je opšta pomama i tuča na relaciji Brazil vs Argentina. U prevodu, svi živi navijaju i to svim srcem ili za jedne ili za druge.
Evo ti uostalom pa pogledaj video iz Kerale od pre par dana kada su uzeli motke pa krenuli da se mlate ”Argentinci” protiv ”Brazilaca”, valjda posle poraza Argentine od Saudija kada su ”Brazilci” krenuli da ih podjebavaju…

Eeeee, fala Bogu da si se pojavio!
Da čujemo kako jeste!

Misliš da se malo prekine monotonija tvog spamovanja koja se pretežno svodi na prizemne dogodovštine tvojih kćerki u mrskoj ti and the zloj Engleskoj, uz naravno malo seljoberskog puvakanja sa istima pošto se tvoje dogodovštine obično svode na ždrljekanje po nekakvim seoskim čatrljama…

Eh da, by the way… Samo poslednji i to neuki slepac može da kaže nešto kao… Ja mnogo volim Mančester Junajted. Naravno, i Liverpul…!?! Jer je to isto kao reći, ja mnogo volim Crvenu Zvezdu, naravno i Partizan, ili… Ja mnogo volim Real iz Madrida, naravno i Barselonu.
Ali prevelika je tvoja pamet da bi znao makar najosnovnije o bilo čemu što nije obžderavanje…
softelectronics_e softelectronics_e 09:00 25.11.2022

Re: Suđenje

benedykt
softelectronics_e
benedykt
vcucko
Naravno i Arabija, ali oni fakat igraju kod kuće, a Argentina ima dugu istoriju štucanja na mundijalima.

Tja, Saudi ekipa zaista jeste kao kod kuće ali isto to važi na jedan uvrnuti način i za Argentinu i Brazil. Naime, u Kataru su ti najbrojniji Indijci kojih ima oko milion otprilike a od te cifre ubedljivo najviše ima onih sa juga Indije iz Kerale. E sad, tamo kao i npr u Bengalu tj Kolkati ili susednom Bangladešu je opšta pomama i tuča na relaciji Brazil vs Argentina. U prevodu, svi živi navijaju i to svim srcem ili za jedne ili za druge.
Evo ti uostalom pa pogledaj video iz Kerale od pre par dana kada su uzeli motke pa krenuli da se mlate ”Argentinci” protiv ”Brazilaca”, valjda posle poraza Argentine od Saudija kada su ”Brazilci” krenuli da ih podjebavaju…

Eeeee, fala Bogu da si se pojavio!
Da čujemo kako jeste!

Misliš da se malo prekine monotonija tvog spamovanja koja se pretežno svodi na prizemne dogodovštine tvojih kćerki u mrskoj ti and the zloj Engleskoj, uz naravno malo seljoberskog puvakanja sa istima pošto se tvoje dogodovštine obično svode na ždrljekanje po nekakvim seoskim čatrljama…

Eh da, by the way… Samo poslednji i to neuki slepac može da kaže nešto kao… Ja mnogo volim Mančester Junajted. Naravno, i Liverpul…!?! Jer je to isto kao reći, ja mnogo volim Crvenu Zvezdu, naravno i Partizan, ili… Ja mnogo volim Real iz Madrida, naravno i Barselonu.
Ali prevelika je tvoja pamet da bi makar toliko znao o bilo čemu što nije obžderavanje…

A zašto da se ne voli Mančester Junajted i Liverpul istovremeno?
I Real i Barselona?
U stvari, Barselonu nešto i ne volim od kada su počeli da igraju ovaj smešan fudbal koji se sada igra. To besomučno dodavanje unatrag, desno krilo vrati desnom beku, desni bek desnom halfu, taj half golmanu, golman levom halfu, taj half levom beku, a on desnom krilu - i potom nazad.
Pa ko zna koliko puta tako.
Ovaj sadašnji fudbal je prevelika dosada da bi se to nešto specijalno pratilo.
Što se tiče moje dece, nije nužno da ih ti pominješ.
Ako već pominješ decu, bolje ti je da pišeš o svojoj.
Što se tiče klope, evo jednog specijaliteta.
Praziluk na pradajz čorbi.
Naravno, doda se i drugog povrća, dakle, krompira, šargarepe i slično.
Naravno 2, pre toga se izdinsta crni luk.
Za prilog mogu da budu čvarci ili slanina, ili čak, kobasica - sveža, pržena, ili čak kuvana u vodi i belom vinu.
Milina.
A danas, svečano, kako i dolikuje petkom - čorbast pasulj.
Sutra ide neko 'krljanje' sa nekim društvom kod 'Goce i Renata'.
Valja se!
milisav68 milisav68 11:39 25.11.2022

Re: Suđenje

vcucko
Ako ćemo tako, za Japan iz 1 u 2 je bilo isto, ako ne i više (msm, koliko je tih kroz istoriju što su od Nemaca gubili na poluvremenu pa dobili - oni stari, neprskani Nemci su uglavnom radili obratno).

Da, to je bilo indetično, ali manje iznenađujuće, jer što kažeš neprskani Nemci, ali i disciplinovani Japanci, sudar dve disciplinovane nacije, odnosno trka Mercedesa i Tojote.
Možda i nije do kladže. Ajde da razvijemo teoriju zavere kad smo je već načeli.
Sa jedne strane prebogati Saudi. Sa druge večno dužna i ružna Argentina. Koliko je kanulo nepovratnih sredstava na neke đa državne đa privatne račune u Bajri?

Može i tako, ali zašto to sami igrači Argentine ne bi iskoristili pa uplatili tiket preko poverljivih osoba.
NNN NNN 23:18 23.11.2022

Program poslednjeg dana 1. kola

11:00 Kamerun - Švajcarska (čisto da vidimo ko će da bude 3. u grupi )
14:00 Urugvaj - Južna Koreja (Urugvajci i dalje imaju zvučan napad, a Azijati se nadaju novom iznenađenju)
17:00 Portugalija - Gana (Portugalci su još jedna od reprezentacija protiv koje violimo da navijamo )
20:00 Srbija - Brazil
Ovo je utakmica koja se čeka mesecima (samo da ne pregorimo), Mitrović, Kostić i Lukić su upitni, ali ne sumnjamo da će oni koji budi igrali dati sve od sebe.
Već sam rekao da je Brazil prejak (gledao sam ih malo u njihovim kvalifikacijama i bili su impresivni), ali svakako neću mnogo da izduvam u slučaju nepovoljnog rezultata, primarni cilj je da prođemo grupu i mislim da možemo.
Ali ako bljesnemo, odvrnuću loženje još malko
NNN NNN 17:19 24.11.2022

Re: Program poslednjeg dana 1. kola

Kamerun - Švajcarska
Na terenu je sve vreme bilo 12 Kamerunaca i baš taj što je postigao jedini gol igra za Švajcarsku!
solo solo 23:55 23.11.2022

Đenkaaaaaaa, tvojih 5 min.

shmoo shmoo 08:47 24.11.2022

Re: Đenkaaaaaaa, tvojih 5 min.

solo


Ponovo radi bioskop



- Јеси чуо да је Куста наставио снимање у Америци?
- Супер!



Ђорђе Кадијевић снима наставак Лептирице.

Kadijević se prisetio i vremena u kom je emitovana „Leptirica“ i ispričao da su se tokom premijernog emitovanja filma događale stvari na granici komičnog.

- Da li verujete da su majke dovodile decu u stan pokojne Mirjane Nikolić koja je igrala glavnu ulogu da dođu da je pipnu i vide da nije veštica, da je glumica i da je dobra u stvari - seća se Kadijević.
...
Tu je, prema njegovim rečima, bila polemika i na nivou prosvete, pošto su profesori upućivali decu da gledaju film da bi dopunili sazanja o srpskoj literaturi 19. veka zbog Milovana Glišića koji je autor priče.

- Kada su videli šta je na ekranu, grdno su se pokajali i protestovali su ozbiljno da je u pitanju obmana televizijskog auditorijuma koji je nepsreman dočekao tako nešto nepoznato u kinematografiji - kaže.


Каже, наставак ће се звати "Клетва" и неће бити баш прави наставак него више други део.


Kadijević kaže da novi film nije rimejk u punom smislu reči i da je njegova osnovna ideja da smo mi, a ne samo mi, već jedan širi planetarni prostor u znaku velikog prokletstva, koje nas prati, a "naročito nas na nesrećnom Balkanu tokom čitave istorije".

Film se, kako dodaje zove "Kletva" i sugeriše osećanje da su neka prokletstva bačena na nas od boga ili sudbine otkad znamo za sebe. "I i ta lebdeća strahota kletve transponuje se u urbani ambijent i to u doba korone", otkriva Kadijević za N1.

- Korona je sastavni deo tog proklestva, a tematika ide mnogo šire od toga i govori o jednoj pojavi koja je planetarna, nije samo lokalna, da nismo mi samo prokleti već i širi prostor ovog sveta - rekao je Kadijević u Novom danu.



ЛИНК







А сад извините ме поштовани скупе (мој покојни таст, бог душу да му прости, на то "поштовани скупе" обично је додавао и "пољубите ви мене у моје дупе", али ја то нећу овде додавати), морам да журим, ових дана нешто немам времена због Мундијала. Једва стигох и ово мало да вам напишем.





solo solo 09:24 24.11.2022

Re: Đenkaaaaaaa, tvojih 5 min.

морам да журим, ових дана нешто немам времена због Мундијала. Једва стигох и ово мало да вам напишем.


Nisi jedini koji gleda fudbal.

Živeo!




- Јеси чуо да је Куста наставио снимање у Америци?
- Супер!


Bajate informacije.



















vcucko vcucko 15:46 24.11.2022

Re: Đenkaaaaaaa, tvojih 5 min.

shmoo


Mimimimimimimi...

newimprovedtadejus newimprovedtadejus 15:47 24.11.2022

Re: Đenkaaaaaaa, tvojih 5 min.

vcucko
shmoo


Mimimimimimimi...



a jesi čuo što je navodno Orban na tvitaću objavio da prognozira da je Srbija prvak svijeta?
brate mi kad odaberem društvo, baš odaberemo

edit:
stvarno jeste
go figure
https://twitter.com/PM_ViktorOrban/status/1594065374412410880
NNN NNN 17:12 24.11.2022

Re: Đenkaaaaaaa, tvojih 5 min.

To da se malko opere za onaj ekspanzionistički navijački šal što je nosio
(na kome je Vojvodina u sastavu "velike Mađarske'')
gvozden1 gvozden1 18:26 24.11.2022

Re: Đenkaaaaaaa, tvojih 5 min.

To da se malko opere za onaj ekspanzionistički navijački šal što je nosio

Možda zato što se mi ne pecamo na te njegove fore sa velikom Mađarskom, za razliku od ostalih koji se isprepadaju svaki put :)
Черевићан Черевићан 00:21 24.11.2022

memento

pravi početak SP

qrcu фала ..................да је отпочело
живот полако ..........смисао поприма,
политика украј јед спортски наступа
желим нам с'тога ...напетости свима
NNN NNN 00:59 24.11.2022

Re: memento

Pola prošlog svetskog prvenstva u fudbalu sam proveo na moru (ne žalim se),
a sad kad već moram da sedim kod kuće i radim - bar da fudbal na TV-u ispuni vreme
+ igraju naši, sve nekako ima puniji smisao :)
softelectronics_e softelectronics_e 13:06 24.11.2022

Da!

Drago mi je za Mbapea.
Neverovatno koliko je eksplozivan!
Još neverovatnije je koliki, iako on omalen, mu je dug korak.
Što se tiče Komana, glupost je da on nije starter.
vcucko vcucko 15:38 24.11.2022

Re: Da!

softelectronics_e
Drago mi je za Mbapea.
Neverovatno koliko je eksplozivan!
Još neverovatnije je koliki, iako on omalen, mu je dug korak.
Što se tiče Komana, glupost je da on nije starter.

Nije Mbape sitan, visok je 178. A širok kao šifonjer i to razbacani šifonjer.
softelectronics_e softelectronics_e 17:08 24.11.2022

Re: Da!

vcucko
softelectronics_e
Drago mi je za Mbapea.
Neverovatno koliko je eksplozivan!
Još neverovatnije je koliki, iako on omalen, mu je dug korak.
Što se tiče Komana, glupost je da on nije starter.

Nije Mbape sitan, visok je 178. A širok kao šifonjer i to razbacani šifonjer.

Rekao sam da je omalen.
Kada se uporedi sa ostalima.
I sa tom visinom koju si naveo, ima neverovatno dug korak.
Atomski mrav Atomski mrav 14:02 24.11.2022

Uigranost

...prilično neafirmisani i nepoznati igrači iz Saudijske Arabije hrabro i disciplinovano i PERFEKTNO odigrali, kada su podigli poslednju odbrambenu liniju "visoko" na 40-ak metara od svog gola!


Koliko sam video na Flashscore-u, 9 od 11 igrača prve postave Saudijske Arabije na utakmici protiv Argentine igra u istom klubu. S druge strane, Argentinci nisu ni imali neke krštene pripreme, kao i većina reprezentacija na ovom SP.

Nemci... kako su napadali zonu Japana u poslednjim minutima utakmice, kao da je u pitanju rukomet, a ne fudbal.

Francuzi za sada deluju kao najveći favoriti da osvoje back-to-back titulu...
vcucko vcucko 15:36 24.11.2022

Re: Uigranost

Atomski mrav

Francuzi za sada deluju kao najveći favoriti da osvoje back-to-back titulu...

Imaju najduži roster, što bi rekli u NBA.
U stvari, oni mogu da sastave tri reprezentacije. Belu, arapsku i crnu. I sve tri da se bore za titulu.

Ali Španci su im bacili opasnu rukavicu u lice. I oni mogu da ubace tri tima ovih sitnih što jedu loptu i tikatakaju. S tim što oni i zabijaju.
Nemci ako ne podignu igru bar 200% u odnosu na ovo juče, Španci će ih ne pobediti, nego napuniti.
NNN NNN 17:16 24.11.2022

Re: Uigranost

Pazi i Nemci imaju 7 igrača Bajerna
(Nojer, Kimih, Gorecka, Musiala, Gnabri, Miler, Sane),
pa opet nisu izašli sa tom sedmoricom "veličanstvenih" zajedno
milisav68 milisav68 15:25 24.11.2022

Psihološka priprema :)

softelectronics_e softelectronics_e 19:50 24.11.2022

Eh!

Moja prognoza je 2 : 2 za naše.
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 20:01 24.11.2022

igra Mitar

Al bice gusto
predatortz predatortz 20:52 24.11.2022

Re: igra Mitar

newimprovedtadejus
Al bice gusto


Tvrda utakmica! Naši u evidentnom grču, ali ni oni (pupupu) nemaju neka rešenja.
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 21:11 24.11.2022

Re: igra Mitar

predatortz
newimprovedtadejus
Al bice gusto


Tvrda utakmica! Naši u evidentnom grču, ali ni oni (pupupu) nemaju neka rešenja.

braco izgibosmo

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana