Hronika| Politika| Zabava

Bruka i poslednji dani

Obren Markov RSS / 25.10.2012. u 19:40
Baš zato što je DS još uvek (doduše, uglavnom po navici) toliko uticajna: ovo nije samo njena stvar. Ovim postupcima se legitimizuju svi loši običaji koje smo zapatili, i čak prestali da ih skrivamo i ušminkavamo tokom par decenija višestranačja.
 
Odmah da kažem: nisam član, simpatizer pa čak ni glasač DS. Ipak, iskreno sam prihvatio ideju da aktuelna vlast, uspostavljena lenjošću i nemotivisanošću birača u drugom krugu predsedničkih izbora a potom upodobljena po gradovima i opštinama naše ko to kaže ko to laže male domovine, treba - a za dobro svih nas - da ima bar jednu snažnu, na teritoriji cele Srbije organizovanu stranku kao alternativu i protivtežu. Iz razloga mog prihvatanja toga odnosno činjenice da me je neko u taj stav ubeđivao, ja sada dajem sebi za pravo da procenjujem i da se zgrozim nad - na prvi pogled, potpuno unutarstranačkim - dešavanjima oko izbora novog glavnog demokrate zemlje Srbije.

Ne poznajem statut DS, i ne znam ko među njima ima pravo da zakaže, otkaže ili pomeri održavanje izborne skupštine. Činjenice su ove: 8. septembra, Glavni odbor DS je zakazao izbornu skupštinu, sa sve datumom. Neko ko nije Glavni odbor (predsednik ? predsedništvo ? sekretarijat ? - u trenutku pisanja ovog teksta, nije objavljeno ni ko ni kako) je 25. oktobra, poslednjeg dana za prijavu predsedničkih kandidatura, promenio datum ordžavanja izborne skupštine, odloživši je za dve sedmice. Najsuvislije pitanje nije zbog čega se ovo radi, nego kako je to uopšte moguće ? Ako je Glavni odbor doneo neku odluku, normalno je da je može izmenuti ili on sam, ili eventualno organ koji je iznad njega - a to u normalnim demokratski uređenim strankama nije ni njen predsednik, niti dogovor predsednika i zamenika mu, nego njena Skupština. A ni Glavnog odbora ni Skupštine DS danas nije bilo. OK, ja ne poznajem Statut DS. Možda sve ovo i jeste po Statutu. Ali, da li je sve što je u okviru formalnog pravila (ako je uopšte tako) istovremeno i dobro, kvalitetno, pravedno rešenje ? Recimo, u konkretnom slučaju, osim Tadića i Đilasa, postojala su još dva kandidata u najavi, od kojih je jedan (očigledno, najmanje obavešten od svih) već predao zvaničnu kandidaturu ? Pa, zamislite da je Milošević nešto slično, na državnom nivou, radio jeseni 2000te ?!?

U osnovi, u pitanju je akt nipodaštavanja reda, akt koji priliči shvatanju politike u kojoj se odluke donose u uskom krugu ljudi a ostali služe samo da im daju legitimitet i da ih potom sprovode. Neko će se naći i reći (šta neko, eno ih puni mediji) kao je najvažnije jedino to da stranka ostane nepocepana, pa makar i po cenu kršenja procedure i lepih običaja; a moj stav je suprotan tome: ako stranka može da opstane nepocepana jedino tako što će kršiti pravila i norme, onda i ne treba da ostane nepocepana. Jedan od glavnih problema koji imaju stranke na vlasti je baš kršenje zakona i dobrih običaja vladanja; ako to njihovi najozbiljniji konkurenti rade ničim izazvani i dok su još u opoziciji, čemu onda uopšte da postoje ? Sem zbog materijalne dobrobiti pojedinaca, ali to je već neka druga priča.

Još nešto mi pada u oči. Tadić kao zahteva, a ova dvojica kao pristaju, na neka personalna podpredsednička rešenja. Ako sam dobro shvatio, podpredsednike biraju delegati Izborne skupštine, a ne predsednički kandidati onda kada postanu predsednik; i kako sad to ? Naravno, u svim tim izveštajima fale reči koje "šminkaju" celu stvar, koje bi trebalo da govore o podršci određenim podpredsedničkim kandidatima što naravno jeste legitimno; no, na taj način se čak možda i nesvesno podcrtava suština i prava istina: ti ljudi, delegati, tamo neće biti da bi na osnovu programa, ličnih kvaliteta, harizme i sličnih stvari odlučili o kandidatima, već zato da bi glasali kako im se naredi. I to u stranci koja preferira da bude, i naziva se demokratskom.

Baš zato što je DS još uvek (doduše, uglavnom po navici) toliko uticajna: ovo nije samo njena stvar. Ovim postupcima se legitimizuju svi loši običaji koje smo zapatili, i čak prestali da ih skrivamo i ušminkavamo tokom par decenija višestranačja. Na taj način se daje puno opravdanje ne samo sebi za način na koji je DS vladala a čime je na kraju demotivisala birače da je podrže; ovako se još više daje opravdanje i motiv aktuelnim vlastima oličenim u SNS da rade šta hoće, da se rugaju principima demokratije i da se lažno predstavljaju kao pobednici i legitimna vlast i tamo gde su na izborima do nogu potučeni. Vi u Beogradu to ne osećate ? Pa onda, hajdemo za primer ovako, pozdravlja vas Novi Sad, i njegov gradonačelnik iz SNS, sa svega 16% izbornih glasova, a koji nakon upodobljavanja vlasti po modelu one republičke kontroliše četvrti po veličini budžet u zemlji. Mislite o tome, kada sledeći put čujete lupu na vratima.

A DS... Lošije se ona danas snalazi nego SPS onda kada su ih vijali govnjivim motkama, lošije se snalazi i od same sebe onda kada joj je smaknut predsednik a nama nada u bolje. Ovakva DS, neka mi oproste oni njeni članovi koje poznajem a koji za ovo što ću reći ne žele da se glasno spominje, ona ima probleme veće nego što se iko nadao na dan tog izgubljenog drugog kruga i sada već liči kao da je gotova.



Komentari (97)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

dragoljub92 dragoljub92 19:48 25.10.2012

pa gotova

to znaju i vrabci na grani
Obren Markov Obren Markov 19:52 25.10.2012

Re: pa gotova

dragoljub92
to znaju i vrabci na grani

Vrapci svašta dživdžane, to im je pos'o
dragoljub92 dragoljub92 19:58 25.10.2012

Re: pa gotova

Obren Markov
dragoljub92
to znaju i vrabci na grani

Vrapci svašta dživdžane, to im je pos'o

ma vrapci za vrabce al kad ,u jednom trenutku, uopšte nisam mogo da prepoznam stranku zbog koje sam se udaljio od prijatelja.
jednostavno ja u ovome ne prepoznajem DS, ni u tragovima.
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 22:36 25.10.2012

Re: pa gotova

dragoljub92
to znaju i vrabci na grani


Nažalost, ja ne znam, jer u Beogradu je sve manje vrabaca.
expolicajac expolicajac 19:52 25.10.2012

Pita

Svaki pokušaj da se od govna napravi pita osuđen je na propast
Obren Markov Obren Markov 19:56 25.10.2012

Re: Pita

Svaki pokušaj da se od govna napravi pita osuđen je na propast

Onda...?

dragoljub92 dragoljub92 19:59 25.10.2012

Re: Pita

Obren Markov
Svaki pokušaj da se od govna napravi pita osuđen je na propast

Onda...?


ma jok,samo pustiš vodu.
AlexDunja AlexDunja 20:12 25.10.2012

Re: Pita


ma jok,samo pustiš vodu.

ne bih da te podsećam, ali apstinenti i beli listići
su to pričali od prvog vagona

ovo obrenu kažem, dragoljub je samo citiran
Obren Markov Obren Markov 20:28 25.10.2012

Re: Pita

ne bih da te podsećam, ali apstinenti i beli listići
su to pričali od prvog vagona

ovo obrenu kažem, dragoljub je samo citiran


A beli listići... vas sam samo čekao
I šta kažete, postigli ste nešto, sredili politički život u Srbalja, okrenuli političare građanima, suzbili korupciju, krivci za ranija zastranjivanja se masovno kaju zbog svojih postupaka... ?
dragoljub92 dragoljub92 20:32 25.10.2012

Re: Pita

Obren Markov
ne bih da te podsećam, ali apstinenti i beli listići
su to pričali od prvog vagona

ovo obrenu kažem, dragoljub je samo citiran


A beli listići... vas sam samo čekao
I šta kažete, postigli ste nešto, sredili politički život u Srbalja, okrenuli političare građanima, suzbili korupciju, krivci za ranija zastranjivanja se masovno kaju zbog svojih postupaka... ?

pa? bar smo pokazali da ne mogu,oni u koje smo se kleli , da nas više vuku za nos.
šta smo trebali da ih jopet izglasamo pa da budu ubeđeni da smo mi '..stoka,jedna grdna..'i da mogu da nas jebu doveka? e pa neće da mož'
AlexDunja AlexDunja 20:32 25.10.2012

Re: Pita


A beli listići... vas sam samo čekao

mene nisi čekao, ja odustala od direktnog učešća posle dvehiljadite.

nije da ne posmatram.


edit:
a šta bi bilo drugačije?

ivica ne bi pričao, pa povlačio gluposti?

petnicu ne bi ubijali?
ulične svirače ne bi gonili kao prosjake?
studenti ne bi tražili snižavanje kriterijuma,
namesto poboljšanja programa?
šta bi bilo drugačije nego je sada?

dulić trivan vs vučić ona nafrakana, nisamnaučilakako se zove

i još jedan edit:

bar sledeća kampanja neče biti:
pustite nas da vas zajebavamo,
nećete valjda da vas zajebavaju oni koji su ružni i bljak
Obren Markov Obren Markov 20:51 25.10.2012

Re: Pita

pa? bar smo pokazali da ne mogu,oni u koje smo se kleli , da nas više vuku za nos.
šta smo trebali da ih jopet izglasamo pa da budu ubeđeni da smo mi '..stoka,jedna grdna..'i da mogu da nas jebu doveka? e pa neće da mož'


Odlično, sad i nas i vas vuku za nos oni koje smo kleli.. i tako su namerni doveka, ako ne prestanemo sa beljenjem i opet izaberemo one prve... Meni očito fali gen za to, ali ja i dalje belilu ne vidim pravog razloga ni smisla
dragoljub92 dragoljub92 20:53 25.10.2012

Re: Pita

prestanemo sa beljenjem i opet izaberemo one prve

ne za oveprve neću da glasam nikad više, bolje i za crnog ciganina nego za njih
hoochie coochie man hoochie coochie man 21:03 25.10.2012

Re: Pita

Odlično, sad i nas i vas vuku za nos oni koje smo kleli.


Vucenje za nos je sledovalo, nije se moglo izbeci
To je video onaj ko je znao da gleda i pre izbora.
Sad, neko sam bira onoga ko ce ga vuci za nos, potpise mu dozvolu da ga ovaj vuce, a neko nikome ne potpisuje pristanak.
Makar toliko kad se vise ne moze, makar minimum dostojanstva sacuvati.
freehand freehand 21:17 25.10.2012

Re: Pita

dragoljub92
prestanemo sa beljenjem i opet izaberemo one prve

ne za oveprve neću da glasam nikad više, bolje i za crnog ciganina nego za njih

Dabre, crni cigani su skoro najgori, odmah na drugom mestu.
A ti nisi rasaista, nego se to samo tako kaže.
Obren Markov Obren Markov 21:25 25.10.2012

Re: Pita

bolje i za crnog ciganina nego za njih

Nije bolje, pitaj novosađane, oni imaju neka iskustva sa ovim što se izdaju za obojene
Obren Markov Obren Markov 21:40 25.10.2012

Re: Pita

mene nisi čekao, ja odustala od direktnog učešća posle dvehiljadite.

nije da ne posmatram.


Ti gledaš, a oni odlučuju. Srećno u gledanju.
dragoljub92 dragoljub92 21:43 25.10.2012

Re: Pita

freehand
dragoljub92
prestanemo sa beljenjem i opet izaberemo one prve

ne za oveprve neću da glasam nikad više, bolje i za crnog ciganina nego za njih

Dabre, crni cigani su skoro najgori, odmah na drugom mestu.
A ti nisi rasaista, nego se to samo tako kaže.

pa, jesam, i šta sad?
Obren Markov
bolje i za crnog ciganina nego za njih

Nije bolje, pitaj novosađane, oni imaju neka iskustva sa ovim što se izdaju za obojene

a ti nikad nisi ču za izreku ..bolje i crni ciganin...

DS neće više nikad da dobije MOJ glas, jedino ako izaberu mog nišliju za predsednika,a to neće da se desi, unači NIKAD više DS.pa makar slobodnoruki isčupaja svu fatu iz seb
AlexDunja AlexDunja 21:45 25.10.2012

Re: Pita

Ti gledaš, a oni odlučuju. Srećno u gledanju.

ako mi kažeš šta si ti promenio učestvovanjem,
i ja ću tebi da poželim sreću:)
freehand freehand 21:54 25.10.2012

Re: Pita

DS neće više nikad da dobije MOJ glas, jedino ako izaberu mog nišliju za predsednika,a to neće da se desi, unači NIKAD više DS.pa makar slobodnoruki isčupaja svu fatu iz seb

Šta mene briga šta ćeš ti sa svojim glasom?
I budi spokojan glede čupanja, Drakče.

Obren Markov Obren Markov 21:57 25.10.2012

Re: Pita

AlexDunja
Ti gledaš, a oni odlučuju. Srećno u gledanju.

ako mi kažeš šta si ti promenio učestvovanjem,
i ja ću tebi da poželim sreću:)


Nije tako jednostavno. Zapravo sam promenio neučestvovanjem u tom drugom krugu - ja i još nekoliko hiljada njih.
I tog dana sam potpuno promašio temu, priznajem. Što je priznanje koje se od prosečnog unesrećenog white papersa nakon poslednjih izbora ne može ni klještima izvući. A dosta je vas koji osećate da ste zahebali, samo vam je teško da naglas priznate
dragoljub92 dragoljub92 22:47 25.10.2012

Re: Pita

A dosta je vas koji osećate da ste zahebali, samo vam je teško da naglas priznate

mene nije sramota samo nemam šta da priznam,hteo sam da izgube vlast i izgubili su, ne kajem se.
ps
čovek od mog prijateljstva može i nemora da ima korist,al od neprijateljstva će da ima veliku štetu,dobar sam ko prijatelj al još gori ko neprijatelj.
dragoljub92 dragoljub92 22:50 25.10.2012

Re: Pita

freehand
DS neće više nikad da dobije MOJ glas, jedino ako izaberu mog nišliju za predsednika,a to neće da se desi, unači NIKAD više DS.pa makar slobodnoruki isčupaja svu fatu iz seb

Šta mene briga šta ćeš ti sa svojim glasom?
I budi spokojan glede čupanja, Drakče.


pa što mi nabacujete osećaj krivice?
Obren Markov Obren Markov 22:56 25.10.2012

Re: Pita

čovek od mog prijateljstva može i nemora da ima korist,al od neprijateljstva će da ima veliku štetu,dobar sam ko prijatelj al još gori ko neprijatelj.

Pa prijatelju, šta ima ?
dragoljub92 dragoljub92 23:02 25.10.2012

Re: Pita

Obren Markov
čovek od mog prijateljstva može i nemora da ima korist,al od neprijateljstva će da ima veliku štetu,dobar sam ko prijatelj al još gori ko neprijatelj.

Pa prijatelju, šta ima ?

evo neki likovi oće da mi nabace osećaj krivice,al neće da može
freehand freehand 23:21 25.10.2012

Re: Pita

dragoljub92
freehand
DS neće više nikad da dobije MOJ glas, jedino ako izaberu mog nišliju za predsednika,a to neće da se desi, unači NIKAD više DS.pa makar slobodnoruki isčupaja svu fatu iz seb

Šta mene briga šta ćeš ti sa svojim glasom?
I budi spokojan glede čupanja, Drakče.


pa što mi nabacujete osećaj krivice?

Zbog crnih cigana. A i nije osećaj krivice nego sramota, Drakče.

dragoljub92 dragoljub92 23:29 25.10.2012

Re: Pita

freehand
dragoljub92
freehand
DS neće više nikad da dobije MOJ glas, jedino ako izaberu mog nišliju za predsednika,a to neće da se desi, unači NIKAD više DS.pa makar slobodnoruki isčupaja svu fatu iz seb

Šta mene briga šta ćeš ti sa svojim glasom?
I budi spokojan glede čupanja, Drakče.


pa što mi nabacujete osećaj krivice?

Zbog crnih cigana. A i nije osećaj krivice nego sramota, Drakče.


e ,jebali te crni cigani,nemoj meni da prodaješ tu foru,dobro znaš da je to stara izreka koja iako ima u sebi šovinizam,ipak nije šovinistička kad se upotrebi ovako kako se upotrebljava,ma uostalom boli me qrac,misli šta oćeš ionako ti je svako ko kritikuje DS smrtni neprijatelj pa ti se pomutio um.
freehand freehand 23:35 25.10.2012

Re: Pita

e ,jebali te crni cigani,nemoj meni da prodaješ tu foru,dobro znaš da je to stara izreka koja iako ima u sebi šovinizam,ipak nije šovinistička kad se upotrebi ovako kako se upotrebljava,ma uostalom boli me qrac,misli šta oćeš ionako ti je svako ko kritikuje DS smrtni neprijatelj pa ti se pomutio um.

Drakče, oladi malo kapislu:
sve vreme pokušavam da ti kažem da ima reči i sentenci koje se na ulici upotrebljavaju i upotrebljavaju ih svi, ali u javnom prostoru nose sasvim drugačiju konotaciju. U ovom slučaju vrlo zloćudnu.
I pametni ih ljudi izbegavaju.
Što se Ds tiče - ti si taj koji je opsednut, koliko vidim. Ja ih ne pominjem uopšte,kamoli u svakoj rečenici.
dragoljub92 dragoljub92 23:45 25.10.2012

Re: Pita

Što se Ds tiče - ti si taj koji je opsednut, koliko vidim. Ja ih ne pominjem uopšte,kamoli u svakoj rečenici.

znaš šta prvo me politička koreknost ne obavezuje ničim,drugo se naslanja na prvo ako izbacimo sve iz govora šta će da ostane?
treće ovde je tema DS ako nisi čitao ,blog je posvećen događajima u DS,a ti iako ne pominješ DS opet napadaš svakog ko ih napada,daklem šta si ti..?
čak i autor ,u blogu je opalio po DS a onda napao nas koji smo uradili isto,ili je to stil političke koreknosti,šta..?
upotrebljavaju ih svi, ali u javnom prostoru nose sasvim drugačiju konotaciju. U ovom slučaju vrlo zloćudnu.

onako kako sam je ja upotrebi samo zlonamerni mogu da učitaju zloćuđe.
freehand freehand 23:55 25.10.2012

Re: Pita

treće ovde je tema DS ako nisi čitao ,blog je posvećen događajima u DS,a ti iako ne pominješ DS opet napadaš svakog ko ih napada,daklem šta si ti..?

Pa ovde su svi blogovi godinu (najmanje) unazad o DS.
Kao onaj vic u kome psihijatar tipu pokazuje slike a on u svemu vidi sise.
To što imaš predsednika koji sa tri izjave u poslednjih nekoliko dana izazove diplomatske skandale sa četiri države - nema veze.
onako kako sam je ja upotrebi samo zlonamerni mogu da učitaju zloćuđe.

Onako kako si je ti napisao meni baš liči na rasizam. Što kaže da sam ja zlonameran, pošto si ti fin i dobroćudan.
dragoljub92 dragoljub92 00:06 26.10.2012

Re: Pita

pošto si ti fin i dobroćudan.

takav sam po celom telu
freehand freehand 00:15 26.10.2012

Re: Pita

dragoljub92
pošto si ti fin i dobroćudan.

takav sam po celom telu

buba_truba buba_truba 09:01 26.10.2012

Re: Pita

Obren Markov
ne bih da te podsećam, ali apstinenti i beli listići
su to pričali od prvog vagona


A beli listići... vas sam samo čekao
I šta kažete, postigli ste nešto, sredili politički život u Srbalja

Izvini što si me ovoliko čekao, radilo se...

Postigli smo da se DS ili uljudi, ili da nestane - onako nije valjlo - štaviše bilo je već onoliko .

A da je sve ostalo po starom, da li ti veruješ da bi se oni onako u hodu, sami od sebe dozvali i upristojili?
Ja ne verujem i zato nijednog trenutka nisam zažalila što sam bila beli listić. Naprotiv, ako se DS stvarno reformiše, biću ponosna na svoj udeo u tome , a ako se raspadne - jebiga, bolje nije ni zaslužila... a takva (onakva) nama ne treba.

Edit: Dakle, sredili smo DS, što nam i jeste bio cilj... a onda će oni tako uređeni da sređuju politički život u Srbalja - što im i jeste zadatak (po programu). Malo li je?
rage rage 09:25 26.10.2012

Re: Pita

Odlično, sad i nas i vas vuku za nos oni koje smo kleli.. i tako su namerni doveka, ako ne prestanemo sa beljenjem i opet izaberemo one prve... Meni očito fali gen za to, ali ja i dalje belilu ne vidim pravog razloga ni smisla



Razlozi su jasni da jasniji ne mogu da budu!
Oš' da učestvuješ u pizdariji ili ne?

Već je pitanje bilo kakvog izbora - to je nešto drugo: moraš da se odlućiš da li stojiš iza njega SADA i ZANAVEK, vezano za SADA.

To je ono što NISMO bili u stanju da uradimo u 90% "istorijskih" situacija, osim kad smo bili NATERANI, baš kao onomad kad UPALISMO pa UGASISMO Skupštinu.

Ko hoće da RAZUME - shvatiće.
Ko neće - nema šta se isčuđava.

Sex dolazi ODMAH!

Palidrvca vuku LUD i ZBUNJEN.

Ko će PRVI?!
Obren Markov Obren Markov 13:07 26.10.2012

Re: Pita

Edit: Dakle, sredili smo DS, što nam i jeste bio cilj...


Jel ima neki beli listić i za naprednjake i za presence ? Ili ste ove sredili a ovi sad kolo vode ?
Obren Markov Obren Markov 13:11 26.10.2012

Re: Pita

Ko hoće da RAZUME - shvatiće.
Ko neće - nema šta se isčuđava.

Sex dolazi ODMAH!

Palidrvca vuku LUD i ZBUNJEN.

Ko će PRVI?!


Stvarno me mrzi da se raspravljam na ovom nivou... Evo ti jedan komentar postavljen malo niže pa ga proučavaj
freehand freehand 13:25 26.10.2012

Re: Pita

Obren Markov
Ko hoće da RAZUME - shvatiće.
Ko neće - nema šta se isčuđava.

Sex dolazi ODMAH!

Palidrvca vuku LUD i ZBUNJEN.

Ko će PRVI?!


Stvarno me mrzi da se raspravljam na ovom nivou... Evo ti jedan komentar postavljen malo niže pa ga proučavaj

SADA, ZANAVEK, SADA.
NISMO NATERANI, UPALISMO UGASISMO.
RAZUME
ODMAH
LUD I ZBUNJEN
PRVI


Obren Markov Obren Markov 13:27 26.10.2012

Re: Pita

SADA, ZANAVEK, SADA.
NISMO NATERANI, UPALISMO UGASISMO.
RAZUME
ODMAH
LUD I ZBUNJEN
PRVI


Ko neće - nema šta se isčuđava.
Sex dolazi!
Palidrvca vuku.
Ko će?!

aleksandarkarisik aleksandarkarisik 15:41 26.10.2012

Re: Pita

pa? bar smo pokazali da ne mogu,oni u koje smo se kleli , da nas više vuku za nos.
šta smo trebali da ih jopet izglasamo pa da budu ubeđeni da smo mi '..stoka,jedna grdna..'i da mogu da nas jebu doveka? e pa neće da mož'


Joj. Lepo je na određen način pokazati ovo sa čime se i ja slažem. Samo ovaj način je preskup za sve. Pustiti ove da vladaju da bi se pokazalo ovo o čemu pričaš je po sistemu "nećete vi od moje kože bubnjeve", ako se sećate tog starog vica.
srdjan.pajic srdjan.pajic 20:18 25.10.2012

DS

Dogadjanja sa DS-om su postala prava meksikanska serija - reality show, jeftina zanimacija dok brod tone. I koga je, ustvari, briga? Oni koji nikad nisu glasali za njih, neće ni na sledećim izborima, a oni koji su bili njihovi glasači do poslednjih izbora, takodje neće glasati za bilo kakvu rekombinaciju istih tih likova. Štaviše, izgubiće i one zaludne ili ugradjene koji su glasali za njih. Tako da se samo trte za džabe, i arče vreme, svoje i naše.

Obren Markov Obren Markov 20:30 25.10.2012

Re: DS

I koga je, ustvari, briga? Oni koji nikad nisu glasali za njih, neće ni na sledećim izborima, a oni koji su bili njihovi glasači do poslednjih izbora, takodje neće glasati za bilo kakvu rekombinaciju istih tih likova.

Osećam određenu reizagnaciju u ovim rečima... a nije baš da smatram da nema razloga za nju
milivoje_bg milivoje_bg 20:47 25.10.2012

Не знаш статут, али нашироко коментаришеш

Што не прочиташ статут !?
predatortz predatortz 20:54 25.10.2012

Re: Не знаш статут, али нашироко коментаришеш

milivoje_bg
Што не прочиташ статут !?


Delim domaćinovo mišljenje da je sada manje bitno šta kaže statut.
Problem je u tome što, evidentno, otkazuje motor koji nas je držao da ne potonemo...
dragoljub92 dragoljub92 20:56 25.10.2012

Re: Не знаш статут, али нашироко коментаришеш

predatortz
milivoje_bg
Што не прочиташ статут !?


Delim domaćinovo mišljenje da je sada manje bitno šta kaže statut.
Problem je u tome što, evidentno, otkazuje motor koji nas je držao da ne potonemo...

koj bre motor,pa taj motor nas potopi
predatortz predatortz 20:58 25.10.2012

Re: Не знаш статут, али нашироко коментаришеш

dragoljub92
predatortz
milivoje_bg
Што не прочиташ статут !?


Delim domaćinovo mišljenje da je sada manje bitno šta kaže statut.
Problem je u tome što, evidentno, otkazuje motor koji nas je držao da ne potonemo...

koj bre motor,pa taj motor nas potopi


Jok, Dragojube! Sa tim motorom smo bili nosom tik iznad vode...
Ovi nisu motor, ovi su sidro!
dragoljub92 dragoljub92 21:03 25.10.2012

Re: Не знаш статут, али нашироко коментаришеш

nosom tik iznad vode...

ma kakvi stim motorom smo zaronili ispod vode, samo nam dupe bilo na površini.
samo, teško nam je da priznamo da smo izdani
AlexDunja AlexDunja 21:07 25.10.2012

Re: Не знаш статут, али нашироко коментаришеш

Jok, Dragojube! Sa tim motorom smo bili nosom tik iznad vode...
Ovi nisu motor, ovi su sidro!

konkretno, u čemu je razlika?

ne između motora i sidra, to znam

nego između vlada gde su ds i naprednjaci na čelu
a svi ostali isti?
expolicajac expolicajac 21:07 25.10.2012

Re: Не знаш статут, али нашироко коментаришеш

milivoje_bg
Што не прочиташ статут !?

Izvini na indiskreciji, a na koje članove statuta misliš?
predatortz predatortz 21:10 25.10.2012

Re: Не знаш статут, али нашироко коментаришеш


nego između vlada gde su samo ds i naprednjaci na čelu
a svi ostali isti?


Izvini, ali mislim da tebi ne treba objašnjavati razliku između DS i naprednjaka...

dragoljub92 dragoljub92 21:13 25.10.2012

Re: Не знаш статут, али нашироко коментаришеш

predatortz

nego između vlada gde su samo ds i naprednjaci na čelu
a svi ostali isti?


Izvini, ali mislim da tebi ne treba objašnjavati razliku između DS i naprednjaka...


pa, moje mišljenje je da nema razlike.
Obren Markov Obren Markov 21:28 25.10.2012

Re: Не знаш статут, али нашироко коментаришеш

milivoje_bg
Што не прочиташ статут !?

U tekstu ne komentarišem ni statut ni statutarnost postupka; komentarišem kvalitet postupka.
Uzgred, pošto si očigledno statutarno verziran, bi li nam svima ovde pojasnio kakav je to statut koji ovako nešto omogućuje... ?
AlexDunja AlexDunja 21:32 25.10.2012

Re: Не знаш статут, али нашироко коментаришеш

Izvini, ali mislim da tebi ne treba objašnjavati razliku između DS i naprednjaka...

to nije bilo pitanje koje sam postavila.

bilo je: koja je razlika između vlada koje vode naprednjaci,
ili ds, sa koalicionim partnerima koji se ne menjaju.
milivoje_bg milivoje_bg 21:33 25.10.2012

Re: Не знаш статут, али нашироко коментаришеш

Obren Markov
milivoje_bg
Што не прочиташ статут !?

U tekstu ne komentarišem ni statut ni statutarnost postupka; komentarišem kvalitet postupka.
Uzgred, pošto si očigledno statutarno verziran, bi li nam svima ovde pojasnio kakav je to statut koji ovako nešto omogućuje... ?

Жути !

predatortz predatortz 21:40 25.10.2012

Re: Не знаш статут, али нашироко коментаришеш


bilo je: koja je razlika između vlada koje vode naprednjaci,
ili ds, sa koalicionim partnerima koji se ne menjaju.


Koalicije prave kompromis oko neke ideje.
Mislim da se ideje naprednjaka u nečemu razlikuju od ideja DS.
AlexDunja AlexDunja 21:42 25.10.2012

Re: Не знаш статут, али нашироко коментаришеш


Koalicije prave kompromis oko neke ideje.
Mislim da se ideje naprednjaka u nečemu razlikuju od ideja DS.


si siguran da su oko ideja
a ne oko sinekura?
Obren Markov Obren Markov 21:51 25.10.2012

Re: Не знаш статут, али нашироко коментаришеш

si siguran da su oko ideja
a ne oko sinekura?


Ja sam recimo potpuno siguran da ima kompromisa oko sinekura i oko ideja. Na obe strane ili na svim stranama, kako ko više voli. Samo:

Najgora je podmetačina za naivne poštenjačine tvrdnja da se vlasti ne razlikuju međusobno samo zbog toga što svi žele materijalnu dobit. Ideje se ipak razlikuju, a na kraju baš ideje odlučuju kako ćemo živeti - a ne to što je neki ministar uzeo neko džakče para ili nije.

Nema čistunstva. Ali ima razlike. O tome se radi.
AlexDunja AlexDunja 21:54 25.10.2012

Re: Не знаш статут, али нашироко коментаришеш

Najgora je podmetačina za naivne poštenjačine tvrdnja da se vlasti ne razlikuju međusobno samo zbog toga što svi žele materijalnu dobit. Ideje se ipak razlikuju, a na kraju baš ideje odlučuju kako ćemo živeti - a ne to što je neki ministar uzeo neko džakče para ili nije.


pa dobro. a zašto si onda napisao ovakav blog?

el se u ds sada o idejama radi?
oko toga se kecaju, pa odlažu izbore?
dragoljub92 dragoljub92 21:57 25.10.2012

Re: Не знаш статут, али нашироко коментаришеш

Nema čistunstva. Ali ima razlike. O tome se radi.

aj prosvetli me pa mi kaži koja je to ideja vodilja u DS, osim pare pare pare.
dragoljub92 dragoljub92 21:59 25.10.2012

Re: Не знаш статут, али нашироко коментаришеш

AlexDunja
Najgora je podmetačina za naivne poštenjačine tvrdnja da se vlasti ne razlikuju međusobno samo zbog toga što svi žele materijalnu dobit. Ideje se ipak razlikuju, a na kraju baš ideje odlučuju kako ćemo živeti - a ne to što je neki ministar uzeo neko džakče para ili nije.


pa dobro. a zašto si onda napisao ovakav blog?

el se u ds sada o idejama radi?
oko toga se kecaju, pa odlažu izbore?

trsla se gora, rodio se žuti pacov
jebo te bog kad sam i ja počeo da ih zovem žuti
Obren Markov Obren Markov 22:10 25.10.2012

Re: Не знаш статут, али нашироко коментаришеш

pa dobro. a zašto si onda napisao ovakav blog?

el se u ds sada o idejama radi?
oko toga se kecaju, pa odlažu izbore?

kecaju se oko vođstva, moći i para, što nije nikakav problem samo po sebi - naprotiv, podrazumeva se, naročito ako su svi članovi iste stranke, sa istom idejom u njenom programu. Problem je što se ovi kecaju kao da za pravila o kecanju (poze, ko koga etc) nikada nisu čuli, i na taj način urušavaju ideju iza koje navodno stoje. A ta ideja: potrebna nam je, i potreban je neko jak i normalan da je zastupa. Oni se, oko toga, ovih dana potpuno delegitimišu.
Zato sam napisao blog, da taj uvid ne zadržim samo za sebe već da ga podelim sa blogozajednicom
Obren Markov Obren Markov 22:18 25.10.2012

Re: Не знаш статут, али нашироко коментаришеш

aj prosvetli me pa mi kaži koja je to ideja vodilja u DS, osim pare pare pare.


DS je formalno stranka levice koja se udvara nacionalistima.
SNS je nacionalistička stranka koja se udvara građanskoj opciji.
Ima razlike, ako ništa drugo, a ono čiji će biti više nadrndani na kraju mandata
AlexDunja AlexDunja 22:19 25.10.2012

Re: Не знаш статут, али нашироко коментаришеш

dragoljub92 dragoljub92 22:24 25.10.2012

Re: Не знаш статут, али нашироко коментаришеш

DS je formalno stranka levice koja se udvara nacionalistima.
SNS je nacionalistička stranka koja se udvara građanskoj opciji.

ne vidim razliku jer je realno nema.to što ti želiš da ima razlike ne znači da je stvarno i ima.
Obren Markov Obren Markov 22:43 25.10.2012

Re: Не знаш статут, али нашироко коментаришеш

ne vidim razliku jer je realno nema.to što ti želiš da ima razlike ne znači da je stvarno i ima.

Sad sam opet u onoj poziciji da se mirišem pod pazuhom da vidim jel me zbog tako nečega mirisno-pojavnog samo na pola razumeju
Dakle, ko je propustio: nisam fan ni DS ni SNS. Razlike između te dve stranke su prirodno male, jer i jedni i drugi pokušavaju da zauzmu čitavo biračko telo. Što ne znači da ih (razlika) uopšte nema, ali to je sad već stvar osetljivosti i percepcije svakog birača pojedinačno. Drugi je deo priče taj, da se kod manje ambicioznih stranaka, ideološki usmerenijih, ta razlika (na idejnom planu) mnoogo lakše vidi. A zna se ko može ući sa DS, a ko sa SNS u koaliciju i dati deo ideološkog tona takvoj koaliciji - što čini da koaliciona razlika bude i veća nego samo ona između DS i SNS. Naravno, SPS je posebna priča koja se u ovo gore rečeno nikako ne uklapa, ali meni liči da i Ivici vreme neizbežno prolazi...
aleksandarkarisik aleksandarkarisik 15:48 26.10.2012

Re: Не знаш статут, али нашироко коментаришеш

konkretno, u čemu je razlika?

ne između motora i sidra, to znam

nego između vlada gde su ds i naprednjaci na čelu
a svi ostali isti?

Pa evo nekih razlika između vlada:
- Nije bilo opasnosti od stavljanja Srbije na crnu Šengensku listu.
- Nisu ni 100 dana bili vlada a već počelo da se priča nestašicama osnovnih životnih namirnica
Toga sam se prvo setio.
Daleko bilo da branim predhodnu vladu, samo nalazim, ipak, kvalitativne razlike.
Atomski mrav Atomski mrav 20:56 26.10.2012

Re: Не знаш статут, али нашироко коментаришеш

Suspenzijom bezviznog režima se pretilo i ranije, tako da nisi u pravu. Što se prvih 100 dana neke vlade tiče - nijedna vlada ne kreće od nule, već nasleđuje stanje od prethodne...
Hansel Hansel 21:45 26.10.2012

Re: Не знаш статут, али нашироко коментаришеш

- Nije bilo opasnosti od stavljanja Srbije na crnu Šengensku listu.

Ako sam večeras dobro čuo u prolazu vesti dana u "Dnevniku 2", izvukli Dačićevu izjavu: "Nema opasnosti od ukidanja viza!"

Moram da pogledam na sajtu, ne znam da li su već postavili tu informativnu emisiju.
hoochie coochie man hoochie coochie man 21:52 26.10.2012

Re: Не знаш статут, али нашироко коментаришеш

Moram da pogledam na sajtu, ne znam da li su već postavili tu informativnu emisiju


Ne moras da gledas, tacno tako je rekao :)
I obrazlozio.mozda ne bas od reci do reci ali otprilike:

mislite li da je moguce da ja razgovaram sa Tacijem a da Srbiji budu ukunute vize
Obren Markov Obren Markov 22:01 26.10.2012

Re: Не знаш статут, али нашироко коментаришеш

Nema opasnosti od ukidanja viza!


Istina, rek'o je
Mislim da u istom paketu ide i ono da Tačija niko ne pita za platformu, valjda.
aleksandarkarisik aleksandarkarisik 02:19 27.10.2012

Re: Не знаш статут, али нашироко коментаришеш

Što se prvih 100 dana neke vlade tiče - nijedna vlada ne kreće od nule, već nasleđuje stanje od prethodne..

Evaluacija rada vlade nakon 100 dana je uobičajena stvar. Za to vreme se očekuje neki pomak u odnosu na predhodnu vladu. Dakle, nasleđeni problemu u celosti ne mogu da važe kao opravdanje. Suspenzijom se od uvođenja bele Šengenske liste nikada nije pretilo na ovaj način.
Da, ne bi me čudilo da počnu da se vade i na "Antu Markovića i njegovu kamarilu".
Spiridon Spiridon 21:18 25.10.2012

..

zato ja kazem da je LDP jedina opcija sa svim svojim manama. Ako ima nesto bolje recite. SPS, SNS, DS, SRS
a na ovom blogu je vise energije utroseno na pljuvanje po LDP-u nego po svim ostalim strankama zajedno

koji qurac im Ceda toliko smeta pitam se

predatortz predatortz 21:19 25.10.2012

Re: ..


koji qurac im Ceda toliko smeta pitam se


Koji qrac ljudu vide u Čedi, pitam se ja
hoochie coochie man hoochie coochie man 21:24 25.10.2012

Re: ..

Kad se u LDPu bude poajvio neko s kim ce Ceda makar i nestatutarno pregovarati o mestu predsednika, ili kad, nedaj boze, Ceda izgubi interne stranacke izbore onda ce to mozda biti stranka, za sada nije.

Sto se same organizacije i unutrasnje demokratije tice, DS pored svih svojih ogromnih mana, tolikih da su bili dovoljni da glasam belo, je za sve druge stranke etalon demokratije, niko im nije ni blizu.
maksa83 maksa83 21:24 25.10.2012

Re: ..

LDP jedina opcija sa svim svojim manama...

Misliš manamana?


Spiridon Spiridon 21:32 25.10.2012

Re: ..

predatortz

koji qurac im Ceda toliko smeta pitam se


Koji qrac ljudu vide u Čedi, pitam se ja


pa sto se opterecujes covekom koji je marginalan na politickoj sceni. Eno ti predsednika, premijera, bivseg predsednika. Oni ti vladaju Srbijom i direktno uticu na tvoj zivot, a ti trosis reci na Cedomira Jovanovica, marginalca. to je jedini covek koji govori ono sto ja osecam. Nosite se bre vise u tri lepe picke materine.

banuj ako hoces
jace je od mene
predatortz predatortz 21:37 25.10.2012

Re: ..

Nosite se bre vise u tri lepe picke materine.


Hvala, blogokolega...

No, ovo je još jedan u nizu 'političkih' blogova.
Ćaskamo,družimo se, razmenjujemo mišljenja...

Smatram da je ova žuč na kraju tvog komentara izlišna.
Spiridon Spiridon 21:42 25.10.2012

Re: ..

predatortz
Nosite se bre vise u tri lepe picke materine.


Hvala, blogokolega...

No, ovo je još jedan u nizu 'političkih' blogova.
Ćaskamo,družimo se, razmenjujemo mišljenja...

Smatram da je ova žuč na kraju tvog komentara izlišna.



kapiras iz komentara da nije tebi direktno upuceno i da je vise reakcija na jednu generalnu odvratnu atmosferu stvorenu oko pogresnog coveka

ponavljam, pogresnog coveka koji to ne zasluzuje


Obren Markov Obren Markov 21:42 25.10.2012

Re: ..

Nosite se bre vise u tri lepe picke materine.

banuj ako hoces
jace je od mene


Neću da te banujem, i nije jače od tebe, samo se ne boriš kako bi trebalo
Nekulturno je. To da.
maksa83 maksa83 21:46 25.10.2012

Re: ..

to je jedini covek koji govori ono sto ja osecam

Čista sintetika projektovana da se tebi svidi i nabode maksimalno 10%, i to po vedrom danu.

Inače šuplje i ne živi taj život koji propoveda. K'o Ayn Rand koja se proslavila libertarijanskim manifestom a onda kad je zveknula realnost i došlo stani pani iskoristila mediker i sošl sekjuriti.

Nosite se bre vise u tri lepe picke materine.

U tri pm hoću jaaaa
neću jedan neću dvaaa
predatortz predatortz 21:46 25.10.2012

Re: ..


kapiras iz komentara da nije tebi direktno upuceno i da je vise reakcija na jednu generalnu odvratnu atmosferu stvorenu oko pogresnog coveka


Pa, pazi, nije da taj čovek ne podgreva takvu atmosferu.

Sa jedne strane priče o tajkunima, lopovluku...

Sa druge strane, na sasvim konkretna pitanja odgovara:

Radi za jednu stranu firmu, da vozi džip koji mu je pozajmio jedan prijatelj, da nema obezbeđenje nego ga prate pijatelji...
hoochie coochie man hoochie coochie man 21:48 25.10.2012

Re: ..

Nekulturno je. To da.


bem li ga?
Meni je zazvucalo nekako iskreno, cista emocija, doslo coveku
Nije mi vuklo na banalnost i nekulturu ma kako se, izvan konteksta, to moze i tako citati, kao nekultura.
Sve da se i na mene odnosilo, a ima razloga, ne bih se naljutio.
expolicajac expolicajac 21:50 25.10.2012

Re: ..

Spiridon
predatortz

koji qurac im Ceda toliko smeta pitam se


Koji qrac ljudu vide u Čedi, pitam se ja


pa sto se opterecujes covekom koji je marginalan na politickoj sceni. Eno ti predsednika, premijera, bivseg predsednika. Oni ti vladaju Srbijom i direktno uticu na tvoj zivot, a ti trosis reci na Cedomira Jovanovica, marginalca. to je jedini covek koji govori ono sto ja osecam. Nosite se bre vise u tri lepe picke materine.

banuj ako hoces
jace je od mene

Oš jednu mastiku i maslinku pride sa malo kozijeg sira. Objašnjavam baš večeras jednom "slobisti" da uz sve glupsoti koje je napravila DS nisu ni "malji deca" u odnosu na zlobislava. On se koprca, pa ni tam ni ovam, al ljušti mastiku ko lud
Cerski nisam alkoholičar majkem mi
Spiridon Spiridon 21:53 25.10.2012

Re: ..

Obren Markov
Nosite se bre vise u tri lepe picke materine.

banuj ako hoces
jace je od mene


Neću da te banujem, i nije jače od tebe, samo se ne boriš kako bi trebalo
Nekulturno je. To da.


obrene dosta je bilo. Ubi me u pojam cinjenica da je postalo vaznije israti se po Cedomiru nego se uhvatiti u kostac sa realnim problemima. Zamisli bre pacenika koji jedva sastavlja kraj sa krajem i pljuje po Cedomiru. Dno brate dno.

Glume pamet, a zive ludilo. Ovi moji gastarbajteri su uglavnom ljubomorni na njega zato sto dobro izgleda, pametan je i ima lovu, a nije morao da ode iz zemlje da bi to postigao.

I moram da naglasim da nisam clan LDP-a i da nemam nikakav interes da ga hvalisem. Svestan sam da ovakvo gledanje na stvari moze samo da mi naskodi.

i ovde zavrsavam

pozdrav


Dont Fear The Reaper Dont Fear The Reaper 22:13 25.10.2012

Re: ..

Inače šuplje i ne živi taj život koji propoveda. K'o Ayn Rand koja se proslavila libertarijanskim manifestom a onda kad je zveknula realnost i došlo stani pani iskoristila mediker i sošl sekjuriti.


Ili k'o budući SpecijalnI Izaslanik UN, Savetnik međnar konglomerata i potpreSenik neke već političke organizacije što zaseda po inozemstvu. Borio Se "do kraja" ... farse, a svi već mesecima znali za koji je datum rezervisao karte da krene u Prosvećenu pečalbu ☻☻

                    
Obren Markov Obren Markov 22:44 25.10.2012

Re: ..

i ovde zavrsavam

pozdrav


Pozdrav, hvala što si bio
satinelle satinelle 21:28 25.10.2012

dezorijentacija u prostoru

Bas imam identican problem, da se vratim istim putem kojim sam dosla...neki "defekt" u mozgu, sta li je..., ali desava se povremeno, pa tako i DS-u. Jasno je da su dezorijentisani, iako kao decenijski "beli listic" nemam prava da se bunim, jer ne (sa)ucestvujem, smatram da je cela prica samo jos "jedan odlazeci cirkus u nasem gradu". Btw. onog Krstica da zapljunem unapred, ako se javi ili pojavi na ovom blogu, pa makar me lincovali na sred Terazija. Grozno, ali iskreno. (normalan vise ne moze ni da ih slusa, ni da ih gleda, a jos manje da ih cita )
stopalo stopalo 08:33 26.10.2012

ne razumem sta domacina pogadja

mogu samo da preporucim da procitas statut i vidis da su recimo ovlascenja predsednika veca nego sto je imao sah u iranu

hebote imaju cak i uze predsednistvo kao tito nekad kolegijum politbiroa (sa djilasom i rankovicem)

a tadicu, ta ovlascenja nimalo nisu smetala dok je on bio predsednik, nego je sad poceo da se bori za demokratiju u stranci kad je iznogud postao kalif

pomalo licemerno
Obren Markov Obren Markov 08:41 26.10.2012

Re: ne razumem sta domacina pogadja

mogu samo da preporucim da procitas statut i vidis da su recimo ovlascenja predsednika veca nego sto je imao sah u iranu

Javilo mi se da su ovakvo rešenje garant obrazlagali potrebom da rad stranke bude brži i efikasniji
stopalo stopalo 09:06 26.10.2012

Re: ne razumem sta domacina pogadja

Obren Markov
mogu samo da preporucim da procitas statut i vidis da su recimo ovlascenja predsednika veca nego sto je imao sah u iranu

Javilo mi se da su ovakvo rešenje garant obrazlagali potrebom da rad stranke bude brži i efikasniji


ma ja sam i dalje fasciniran uzim predsednistvom

Члан 50.
Уже Председништво Странке је оперативно-политички орган Странке.
Уже Председништво Странке редовно заседа, анализира актуелну политичку ситуацију, заузима опште политичке ставове и обавља друге послове неопходне за континуирано функционисање у раду Странке и о томе извештава Председништво Странке на првој наредној седници Председништва Странке.


Члан 48.
Председништво Странке:
1. утврђује и води политику Странке између два заседања Главног одбора;
2. потврђује одлуке ужег председништва Странке;


Члан 50.
Седницама ужег Председништва могу присуствовати и друга лица по позиву.


pored gore navedenog saha imamo i neko telo gde mogu prisustvovati i "druga lica" koje donosi odluke i o tome "obavestava" predsednistvo koje "potvrdjuje odluke" tog tela a istovremeno je odgovorno za politiku stranke

demokratski

Obren Markov Obren Markov 13:14 26.10.2012

Re: ne razumem sta domacina pogadja

pored gore navedenog saha imamo i neko telo gde mogu prisustvovati i "druga lica" koje donosi odluke i o tome "obavestava" predsednistvo koje "potvrdjuje odluke" tog tela a istovremeno je odgovorno za politiku stranke


A Glavni odbor potvrđuje potvrđene odluke predsedništva, koje mu ponudi uže predsedništvo ?
rade.radumilo rade.radumilo 10:12 26.10.2012

Osećaj lične važnosti.

Što volim ove tipa: "Nemam za koga da glasam... Svi su oni isti... Do juče sam se kleo u ove..."

Alo bre, demokratija podrazumeva odgovornost, kako izabranih prestavnika, tako i odgovornost birača! Nemaš za koga da glasaš? Ma nemoj! Što lepo kažu Amerikanci: Igraš s onim kartama koje su ti podeljene.
Nisu DS, DSS, SNS, SPS-PUPS-JS, URS, Preokret... bili jedini na onim listovima. Bilo je tu još nekih starih faca, nekih zastrašujućih likova ali bilo je i nekih sasvim novih. Da li ste im dali šansu? Jok, vašoj sujeti je godilo da se pravite važni:
"Neće oni dobiti moj glas! Videće oni!"
E pa oni vaš glas nisu dobili, niti je neko drugi. Umesto toga, neki drugi ljudi su glasali za one za koje su namerili i sada imamo šta imamo. Ja već merkam kanistere za benzin i novi zamrzivač kako bih mogao da napravim zalihe namirnica za svoje dete...
Obren Markov Obren Markov 13:12 26.10.2012

Re: Osećaj lične važnosti.

Nisu DS, DSS, SNS, SPS-PUPS-JS, URS, Preokret... bili jedini na onim listovima. Bilo je tu još nekih starih faca, nekih zastrašujućih likova ali bilo je i nekih sasvim novih. Da li ste im dali šansu? Jok, vašoj sujeti je godilo da se pravite važni:
"Neće oni dobiti moj glas! Videće oni!"
E pa oni vaš glas nisu dobili, niti je neko drugi. Umesto toga, neki drugi ljudi su glasali za one za koje su namerili i sada imamo šta imamo. Ja već merkam kanistere za benzin i novi zamrzivač kako bih mogao da napravim zalihe namirnica za svoje dete...


Potpisujem.
Atomski mrav Atomski mrav 20:50 26.10.2012

Re: Osećaj lične važnosti.

Kojih novih?
Obren Markov Obren Markov 22:07 26.10.2012

Re: Osećaj lične važnosti.

Kojih novih?

Pa i SNS behu novi ako ćemo formalno. Po istom kriterijumu, i URS.
Ali stvarno, bilo je i kojekakvih baš novih likova, Dveri, Radnici i seljaci i valjda poštena inteligencija, NOPO... Ne kažem da su izgledali kao neko kome treba dati glas, ali jesu bili novo bilje u bašti.
mr.fogg mr.fogg 11:49 27.10.2012

Re: Osećaj lične važnosti.

Alo bre, demokratija podrazumeva odgovornost, kako izabranih prestavnika, tako i odgovornost birača!


Birači imaju slobodu izbora (tako i treba da bude).
Posle izbora njihova odgovornost prestaje.
Izabrani preuzimaju odgovornost da ispune ono što su biračima obećali. Da li ispunjavaju te obaveze?
Da? > O.K.
Ne? > Onda birači menjaju stav i glasaju za nekog drugog. Ne svađaju se sa drugim biračima.

Kada bi većina ovako razmišljala, možda bi bilo bolje.
Ili ne?
Obren Markov Obren Markov 11:53 28.10.2012

Re: Osećaj lične važnosti.

Izabrani preuzimaju odgovornost da ispune ono što su biračima obećali. Da li ispunjavaju te obaveze?
Da? > O.K.
Ne? > Onda birači menjaju stav i glasaju za nekog drugog. Ne svađaju se sa drugim biračima.

Kada bi većina ovako razmišljala, možda bi bilo bolje.


Apsolutno. Funkcija slobodnih izbora i nije toliko u tome da dovede najsposobnije na vlast (objektivno, postoje brojne prepreke za to, a koje se najčešće navode kao argumenti za tehnokratiju umesto demokratije) koliko u tome da predupredi i ublaži unutardruštvene sukobe.

Ima tu samo jedan mali problemčić. Kod nas većina ljudi ne oseća da demokratija funkcioniše na kvalitetan način, pa iz tog razloga ona ovu svoju ulogu i ne vrši dovoljno dobro. Nije samo stvar u načinu razmišljanja birača, potrebni su i određeni uslovi za to.
mr.fogg mr.fogg 11:18 27.10.2012

Bruka i poslednji dani

U Srbiji ne postoji 'demokratija'.
U Srbiji postoji 'autokratija'.

Tužno je da se na ovakvom blogu pojavi toliko inteligentnih ljudi (glasača) koji raspravljaju o strankama kao o fudbalskim klubovima. Još se i svađaju :(

Političari jedva čekaju takve reakcije da bi mogli da afirmišu postojanje svojih stranaka. Sutra, kada ne budu uradili ništa, kao što i neće uraditi, objasniće nam da je tako moralo da bude, da nismo glasali za ovo ili ono ... i da bi ponovo trebalo da glasamo baš za njih. 'U narednim godinama' trudiće se da urade baš ono što smo mi od njih tražili ... a godine prolaze.
Nezgodno je što oni žive onako, a mi ovako :(

Ko preživi pričaće.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana