Na današnji dan| Politika

Game over*

Obren Markov RSS / 19.04.2013. u 18:33

First Agreement of Principles Governing the Normalization of Relations

1. There will be an Association/Community of Serb majority municipalities in Kosovo. Membership will be open to any other municipality provided the members are in agreement.

2. The Community/Association will be created by statute. Its dissolution shall only take place by a decision of the participating municipalities. Legal guarantees will be provided by applicable law and constitutional law (including the 2/3 majority rule).

3. The structures of the Association/Community will be established on the same basis as the existing statute of the Association of Kosovo municipalities e.g. President, vice President, Assembly, Council.

4. In accordance with the competences given by the European Charter of Local Self Government and Kosovo law the participating municipalities shall be entitled to cooperate in exercising their powers through the Community/Association collectively. The Association/Community will have full overview of the areas of economic development, education, health, urban and rural planning.

5. The Association/Community will exercise other additional competences as may be delegated by the central authorities.

6. The Community/Association shall have a representative role to the central authorities and will have a seat in the communities' consultative council for this purpose. In the pursuit of this role a monitoring function is envisaged.

7. There shall be one police force in Kosovo called the Kosovo Police. All police in northern Kosovo shall be integrated in the Kosovo Police framework. Salaries will be only from the KP.

8. Members of other Serbian security structures will be offered a place in equivalent Kosovo structures.

9. There shall be a Police Regional Commander for the four northern Serb majority municipalities (Northern Mitrovica, Zvecan, Zubin Potok and Leposavic). The Commander of this region shall be a Kosovo Serb nominated by the Ministry of Interior from a list provided by the four mayors on behalf of the Community/Association. The composition of the KP in the north will reflect the ethnic composition of the population of the four municipalities. (There will be another Regional Commander for the municipalities of Mitrovica South, Skenderaj and Vushtrri). The regional commander of the four northern municipalities will cooperate with other regional commanders.

10. The judicial authorities will be integrated and operate within the Kosovo legal framework. The Appellate Court in Pristina will establish a panel composed of a majority of K/S judges to deal with all Kosovo Serb majority municipalities.

11. A division of this Appellate Court, composed both by administrative staff and judges will sit permanently in northern Mitrovica (Mitrovica District Court). Each panel of the above division will be composed by a majority of K/S judges. Appropriate judges will sit dependant on the nature of the case involved.

12. Municipal elections shall be organized in the northern municipalities in 2013 with the facilitation of the OSCE in accordance with Kosovo law and international standards.

13. Discussions on Energy and Telecoms will be intensified by the two sides and completed by June 15.

14. It is agreed that neither side will block, or encourage others to block, the other side's progress in their respective EU path.

15. An implementation committee will be established by the two sides, with the facilitation of the EU.

*title by Vladimir Kovačev



Komentari (112)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

AlexDunja AlexDunja 18:43 19.04.2013

...

ko srednjoškolci...
Vasa S Tajcic Vasa S Tajcic 18:43 19.04.2013

Преговори

Хвала Богу да напокон видимо о чему су преговарали глумци из државног врха. Баш ме интересује како ће турбо патриоте да спинују ово као још кедну победу.
oskar-z-wild oskar-z-wild 22:58 19.04.2013

Re: Преговори

Vasa S Tajcic
Хвала Богу да напокон видимо о чему су преговарали глумци из државног врха. Баш ме интересује како ће турбо патриоте да спинују ово као још кедну победу.


A onaj iz Haga nije bio glumac!

Bio je pravi državnik po vašoj slici i prilici?!








Born: August 20, 1941, Požarevac
Died: March 11, 2006, The Hague
Jelica Greganović Jelica Greganović 18:33 20.04.2013

Re: Преговори

Баш ме интересује како ће турбо патриоте да спинују ово као још кедну победу.

Jašta će, druga pobeda u nizu, odmah posle Kumanovskog sporazuma.
expolicajac expolicajac 18:57 19.04.2013

Ovo si namerno

postavio na engleskom da samo mi evrofanatici možemo da razumemo. Težak si pakosnik.
Obren Markov Obren Markov 19:07 19.04.2013

Re: Ovo si namerno

Istina, a evo i prevoda

expolicajac expolicajac 19:09 19.04.2013

Re: Ovo si namerno

Obren Markov
Istina, a evo i prevoda


Ovde vidim samo Ivicu i Ketrin, a gde je kum Tači.
Obren Markov Obren Markov 19:11 19.04.2013

Re: Ovo si namerno

expolicajac
Obren Markov
Istina, a evo i prevoda


Ovde vidim samo Ivicu i Ketrin, a gde je kum Tači.


On se još uvek plaši da fotografi kradu dušu
Vasa S Tajcic Vasa S Tajcic 19:30 19.04.2013

Re: Ovo si namerno

A Vucic? Jel on dever? ili je to Rasmusen?
Obren Markov Obren Markov 19:32 19.04.2013

Re: Ovo si namerno

A Vucic?


Pravo pitanje
Jelica Greganović Jelica Greganović 18:34 20.04.2013

Re: Ovo si namerno

ili je to Rasmusen

Rasmunsen je stari svat.
JJ Beba JJ Beba 19:25 19.04.2013

***

'oće patriote da ruše nešto ovih dana?
Obren Markov Obren Markov 19:30 19.04.2013

Re: ***

'oće patriote da ruše nešto ovih dana?

... u procesu odlučivanja da li će Srbija da prihvati sporazum koji je potpisao njen Predsednik Vlade ?
Iskreno, ta Vučićeva konstrukcija (od malopre po medijima) izgleda kao da je nešto već srušeno...
8c_competizione 8c_competizione 20:20 19.04.2013

Re: ***

'oće patriote da ruše nešto ovih dana?


jok!

Sabor SPC, pod utiskom filma i iskazane ljubavi, odlucio da se patriJote dobrovoljno prikljuce Paradi Ponosa i sto vise demonstriraju sirenje ljubavi!

ukoliko dodje do skidanja do neglizea, objasnjeno im je da trebaju da se osecaju kao kad vade onaj ledeni krst iz jezera!

i "ne ubi" je dekretom Sinoda opet vracen u modu

i "ljubi bliznjeg svog" takodje
JJ Beba JJ Beba 20:27 19.04.2013

Re: ***


jok!

dve vesti, jedna loša druga dobra.
loša vest- ode kosovo
dobra vest- biće patika
Obren Markov Obren Markov 20:36 19.04.2013

Re: ***

dobra vest- biće patika


Pazi sad kad ne bude ni njih.
JJ Beba JJ Beba 21:19 19.04.2013

Re: ***

Obren Markov
dobra vest- biće patika


Pazi sad kad ne bude ni njih.

dali76 dali76 19:32 19.04.2013

...

Game over?
Not really.
Tek smo poceli, sto bi reko the Slavuj od Mrchojevci.
Obren Markov Obren Markov 19:35 19.04.2013

Re: ...

Not really.
Tek smo poceli, sto bi reko the Slavuj od Mrchojevci.


Misliš, nešto u ovom smislu ?
stasava stasava 19:43 19.04.2013

nije još

Ali, de Gol je samo parafirao, još će da se "femkaju"!
little_radojica little_radojica 19:53 19.04.2013

Re: nije još

Сад ће Косово да одбије... Они су потписали само да су усагласили заједнички предлог о којем ће њихове институције одлучивати наредних дана. Не треба превидети потенцијални потез Косова да "народ", а не Тачи, неће такав споразум... Ипак, добро је да су се ствари мрднуле са мртве тачке
Unfuckable Unfuckable 03:46 20.04.2013

Re: salonsko licemerje

Ипак, добро је да су се ствари мрднуле са мртве тачке


zanimljivo je da ova misao stoji skoro 8 sati bez preporuke, pored svih presvučenih ldpovaca i nabeđenih demokrata,
svedok92 svedok92 19:55 19.04.2013

A sada

hitno da se zakaže miting protiv vojvođanskog separatizma !!!
(ljudi ovako deluju malo zbunjeni, kao da su zaboravili ko je pravi krivac... )
Obren Markov Obren Markov 19:59 19.04.2013

Re: A sada

da se zakaže miting protiv vojvođanskog separatizma

... i to na nekom lepom mestu, gde ima izloga Nike, Adidas, ovo-ono...
pedjalon pedjalon 20:09 19.04.2013

Re: A sada

Obren Markov
da se zakaže miting protiv vojvođanskog separatizma

... i to na nekom lepom mestu, gde ima izloga Nike, Adidas, ovo-ono...

Može u Kosovskoj Mitrovici?
Obren Markov Obren Markov 20:39 19.04.2013

Re: A sada

Može u Kosovskoj Mitrovici?


Samo da neko ne pogreši Mitrovicu...
skyspoter skyspoter 20:17 19.04.2013

Jon Snow

je najbolje definisao sporazum na twiter:


Serbian enclaves inside sovereign Kosovo.


A šta će biti sa Bosnom?
maksa83 maksa83 20:36 19.04.2013

Re: Jon Snow

je najbolje definisao sporazum na twiter:

Njega će d' ubiju, samo da znaš.

Sori zbog spojlera.
Obren Markov Obren Markov 20:42 19.04.2013

Re: Jon Snow

A šta će biti sa Bosnom?


Ispostaviće se da je i ona nezavisna
Obren Markov Obren Markov 20:46 19.04.2013

Re: Jon Snow

Njega će d' ubiju, samo da znaš.


Neće. Već su ubijali zbog toga, pa ne vredi. Moraće da shvate.
skyspoter skyspoter 20:53 19.04.2013

Re: Jon Snow

Njega će d' ubiju, samo da znaš.



I naziv filma ce biti...

Jon Snow - Jedan od retkih, inteligentnih nezavisnih novinara u UK
maksa83 maksa83 21:02 19.04.2013

Re: Jon Snow

Jon Snow - Jedan od retkih, inteligentnih nezavisnih novinara u UK

Uah, ja sam mislio na onog iz Game of Thrones. Ništa, nastavite. :)
hoochie coochie man hoochie coochie man 21:03 19.04.2013

Re: Jon Snow

Neće. Već su ubijali zbog toga, pa ne vredi. Moraće da shvate.


Šta da shvate?
Obren Markov Obren Markov 21:05 19.04.2013

Re: Jon Snow

Šta da shvate?

da na kraju uvek ispadne đabe
hoochie coochie man hoochie coochie man 21:08 19.04.2013

Re: Jon Snow

da na kraju uvek ispadne đabe


Ma da li ja dobro čitam kad u komenatrima vidim neku radost zbog ovoga?

Čak bi se moglo reći i zluradost?

skyspoter skyspoter 21:09 19.04.2013

Re: Jon Snow

Uah, ja sam mislio na onog iz Game of Thrones. Ništa, nastavite. :)



Assumptions are the termites of relationships.
Henry Winkler
maksa83 maksa83 21:10 19.04.2013

Re: Jon Snow

Assumptions are the termites of relationships.

Whenever you make an assumption, first read the first three letters of the word. (Anon)
expolicajac expolicajac 21:10 19.04.2013

Re: Jon Snow

hoochie coochie man
da na kraju uvek ispadne đabe


Ma da li ja dobro čitam kad u komenatrima vidim neku radost zbog ovoga?

Čak bi se moglo reći i zluradost?


hoochie coochie man hoochie coochie man 21:11 19.04.2013

Re: Jon Snow

Znači ne vera me osećaj
pedjalon pedjalon 21:12 19.04.2013

Re: Jon Snow

hoochie coochie man
da na kraju uvek ispadne đabe


Ma da li ja dobro čitam kad u komenatrima vidim neku radost zbog ovoga?

Čak bi se moglo reći i zluradost?


-"Reci mi, da li će sada sve biti u redu ?" -"Ne verujem."
Obren Markov Obren Markov 21:15 19.04.2013

Re: Jon Snow

-"Reci mi, da li će sada sve biti u redu ?" -"Ne verujem."


:))))
to je inače iz twin peaksa
Obren Markov Obren Markov 21:19 19.04.2013

Re: Jon Snow

Znači ne vera me osećaj

tugica ?
skyspoter skyspoter 21:21 19.04.2013

Re: Jon Snow

Obren Markov
A šta će biti sa Bosnom?


Ispostaviće se da je i ona nezavisna



Da...Dayton je tako mator...

wikipedia===== Dayton was founded on April 1, 1796

wikipedia====== Bosnia has been inhabited since at latest the Neolithic age
pedjalon pedjalon 21:21 19.04.2013

Re: Jon Snow

“Ko to vrši asimilaciju Srba na Kosovu i Metohiji, sramno. Ono što nije mogao da odradi Kfor, Euleks, međunarodne organizacije, Priština, nažalost to radi vlast u Beogradu. Neće moći tako, nije Kosovo i Metohija ničija prćija i ničija banovina to je mit srpskog naroda kojeg pozivam da podigne glas protiv sramne odluke koja je danas parafirana,” rekao je Nedeljković.
skyspoter skyspoter 21:23 19.04.2013

Re: Jon Snow

Super - Ko je Nedljkovic? I iz kog veka?
pedjalon pedjalon 21:24 19.04.2013

Re: Jon Snow

prezent
http://www.b92.net/info/vesti/index.php?yyyy=2013&mm=04&dd=19&nav_category=640&nav_id=706742
expolicajac expolicajac 21:25 19.04.2013

Re: Jon Snow

skyspoter
Super - Ko je Nedljkovic? I iz kog veka?

Auuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu, pa ti ne znaš ko je Nedeljković!!!!!
Obren Markov Obren Markov 21:26 19.04.2013

Re: Jon Snow

wikipedia===== Dayton was founded on April 1, 1796

wikipedia====== Bosnia has been inhabited since at latest the Neolithic age


skyspoter skyspoter 21:26 19.04.2013

Re: Jon Snow

Anon


Alliance of the New Citizen, a political party of Slovakia
rade.radumilo rade.radumilo 21:27 19.04.2013

Re: Jon Snow

Uah, ja sam mislio na onog iz Game of Thrones. Ništa, nastavite. :)


Bogme čekaj 6-u knjigu. Jesu ga izboli, ali nije napisano da je bacio kašiku.
Obren Markov Obren Markov 21:29 19.04.2013

Re: Jon Snow

to je mit srpskog naroda
...
rekao je Nedeljković


Rekao bih da nije hteo, ali da je uz put rekao istinu...
skyspoter skyspoter 21:32 19.04.2013

Re: Jon Snow

expolicajac
skyspoter
Super - Ko je Nedljkovic? I iz kog veka?

Auuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu, pa ti ne znaš ko je Nedeljković!!!!!


ne.. ako neko postavi linak koji funkcioniše - onda me možda i inspiriše da kliknem na linak...



Šta misli ex policija o ovom ponašanju plebsa?
pedjalon pedjalon 21:34 19.04.2013

Re: Jon Snow

Da nisi ti Markov, onomad vozio jedan od onih "novosadskih" autobusa za sendvič, prirodni sok i 300 dindzi?
hoochie coochie man hoochie coochie man 21:36 19.04.2013

Re: Jon Snow

tugica ?


A tebi milo ako ja tugujem?

Ne ne, Obrene, ne tugujem uopšte, nemam je nikakvih emocija prema tome, pokušavam samo da što realnije posmatram. Zato mi malo besmislena tvoja zluradost, jer i zluradost je emocija.

Nego kad se već raspričah
Nešto sam prilično siguran da sebe svrstavaš u one koji dobro razumeju ono....prvo su došli po komuniste a ja sam ćutao jer nisam bio komunuista....itd itd
Pa se pitam šta bi rekao ako bi to neko primenio ovde?
Npr
Tači je prvo sve proterao iz Drenice, a ja sam ćutao jer nisam iz Drenice
Onda je proterao iz Prištine a ja sam čutao jer nisam iz Prištine.
Zatim iz Leposavića, a ja sam i dalje ćutao
A kad neko dođe po tebe?
Msliš li da si dovoljno daleko ili si od onih koji rado i lako prihvataju realnost?
Kao Milan Nedić recimo.
pedjalon pedjalon 21:38 19.04.2013

Re: Jon Snow

skyspoter
expolicajac
skyspoter
Super - Ko je Nedljkovic? I iz kog veka?

Auuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu, pa ti ne znaš ko je Nedeljković!!!!!


ne.. ako neko postavi linak koji funkcioniše - onda me možda i inspiriše da kliknem na linak...



Šta misli ex policija o ovom ponašanju plebsa?

Pardoniram, meni rajta, ali evo naslova, izvor B92: Srbi sa KiM nezadovoljni predlogom
Obren Markov Obren Markov 21:53 19.04.2013

Re: Jon Snow

Ne ne, Obrene, ne tugujem uopšte, nemam je nikakvih emocija prema tome, pokušavam samo da što realnije posmatram. Zato mi malo besmislena tvoja zluradost, jer i zluradost je emocija.


Poređenje moje malenkosti sa Nedićem ću ovaj put preskočiti, pošto mislim da si to napisao pod navalom emocija... Dakle, jesam radostan, ali to nije isto što i zlarudost. Čini mi se da zatvaranjem ovog pitanja prvi put, nakon dugo vremena, dobijamo šanse da se zaista bavimo razvojem društva i Države - umesto opšteg mesta nacionalnog lamenta u kojem živimo već decenijama. Kao što sam napisao u Meksičkom izboru, bolest mora da se leči, a ako drugog leka nema ono što je trulo, neizlečivo, mora da se seče. Ja vidim ono što ti, rekao bih, u ovom trenutku ne vidiš: ovo je jedini način da se spase Srbija kao država. I da, radujem se tome, iako nisam neki naročiti patriota, jer to objektivno znači bolji život za mene i moju decu. Pri tome, jako mi je teško da priznam, ali ovi likovi koji su u politici reprezenti skoro svega što ne volim, su doneli ispravnu i državničku odluku - a neki drugi likovi, kojima sam ranije mnogo više verovao, za to nisu imali hrabrosti, mudrosti ili čega već što im je falilo.
Obren Markov Obren Markov 21:55 19.04.2013

Re: Jon Snow

Da nisi ti Markov, onomad vozio jedan od onih "novosadskih" autobusa za sendvič, prirodni sok i 300 dindzi?


Que ??? Pa evo da ti kažem, nisam od te ekipe, al' ni blizu ?
skyspoter skyspoter 21:55 19.04.2013

Re: Jon Snow

pedjalon
skyspoter
expolicajac
skyspoter
Super - Ko je Nedljkovic? I iz kog veka?

Auuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu, pa ti ne znaš ko je Nedeljković!!!!!


ne.. ako neko postavi linak koji funkcioniše - onda me možda i inspiriše da kliknem na linak...



Šta misli ex policija o ovom ponašanju plebsa?

Pardoniram, meni rajta, ali evo naslova, izvor B92: Srbi sa KiM nezadovoljni predlogom

nema link

čudno je da nema komentara petkom naveče...jer su svi u gradu...
so old fashion......plebs go out on friday and saturday night.......for special ones thursday is the day to go out...
pedjalon pedjalon 22:40 19.04.2013

Re: Jon Snow

[b][/b]
pedjalon pedjalon 22:41 19.04.2013

Re: Jon Snow

Obren Markov
Da nisi ti Markov, onomad vozio jedan od onih "novosadskih" autobusa za sendvič, prirodni sok i 300 dindzi?


Que ??? Pa evo da ti kažem, nisam od te ekipe, al' ni blizu ?


Znam, nego prob'o da zakuvam.
skyspoter skyspoter 22:49 19.04.2013

Re: Jon Snow

pedjalon
[b][/b]

opet nema nista ma koliko se ti trudio
stasava stasava 22:55 19.04.2013

Re: Jon Snow

Kao Milan Nedić recimo.

A ko su Tihi i Prle?
StEtOc|nA StEtOc|nA 22:58 19.04.2013

Re: Jon Snow

stasava
Kao Milan Nedić recimo.

A ko su Tihi i Prle?


Miki Medić i Vasilije of course
hoochie coochie man hoochie coochie man 23:10 19.04.2013

Re: Jon Snow

Dakle, jesam radostan, ali to nije isto što i zlarudost.


Čista radost?

Čudno mi malo to radovanje. Priča o tome kako je radost ustvari zbog toga što će sad napokon u Srbiji ne znam šta lepo da se dogodi je stvarno naivna. Ko u to veruje je ...hajd da ne definišem.
A posebno kad se ta priča koristi kao zaklon.
Iskrenost, pa ma bila i u obliku, volim kad se loše stvari dešavaju Srbiji, je za kakvotakvo poštovanje, providne maske nisu.



Srbija, dakle tvoja i moja zemlja,je doživela poraz ili nešto vrlo blisko tome, a ti se tome raduješ.
Hajde da pokušamo zajedno da definišemo to.
Npr
Domaćin kuće (u ovom slučaju vlasti u Srbiji) decenijama povlači pogrešne poteze. U jednom trenutku to dolazi na naplatu, u kuću ulaze sudskii zvršitelji i plene veliki deo imovine. A ukućani se tome raduju.

Kako bi ti opisao ukućane koji se raduju kad im sudski izvršitelji plene imovinu?

Ja bih ih opisao termninom mnogo težim od "zluradost" ali se bojim da se ne naljutiš.

Ja vidim ono što ti, rekao bih, u ovom trenutku ne vidiš:

Šta, majke ti?
Sad će da poteku med i mleko, sad ću da prestanu priče o Kosovu, sad će vlast da kaže više nas Kosovo ne interesuje, od danas se bavimo ekonomijom, sad će Kosovo da prestane da bude srpski mit i srpska istorija?

Šta ti to vidiš?
Ili vidiš da če Srbija dobiti DATUM, jebote?



stasava stasava 23:30 19.04.2013

Re: Jon Snow

Miki Medić i Vasilije of course


Obren Markov Obren Markov 23:53 19.04.2013

Re: Jon Snow

Miki Medić i Vasilije of course


Obren Markov Obren Markov 00:07 20.04.2013

Re: Jon Snow

Ja bih ih opisao termninom mnogo težim od "zluradost" ali se bojim da se ne naljutiš.


Ama vidiš da ti večeras puštam svašta, nije ovo dan dobar za moje ljutnje

Sad će da poteku med i mleko, sad ću da prestanu priče o Kosovu,


Ne baš, ali sad će polako primitivno-patriotska sranja da odu tamo gde im je i mesto: plop - bloć - hvuuuššš (ovo zadnje beše povlačenje vode)

sad će Kosovo da prestane da bude srpski mit i srpska istorija?


Kosovo je već dugo samo to, i tačno to će i da ostane.

Ili vidiš da če Srbija dobiti DATUM, jebote?


Da, dobiće ga, i vremenom će dospeti tamo gde joj je i mesto: u društvo evropskih naroda. Ne evoazijskih ili azijskih nego evropskih.

Ja se tome radujem. To su dobre vesti.

Žao mi je srpske zajednice dole, jer nema šanse da bude onako kako većina od njih sada želi. Ne mislim da će ta zajednica nestati ili da će biti nešto posebno maltretirana. To vreme je prošlo. Ali da, biće državljani države koja se ne zove Srbija, iako to ne žele. Loše. Dešava se. Uglavnom onima koji gube ratove koje su sami izazvali. Onima koji pođu za olako obećanom brzinom. Hebi ga.
grmfrm grmfrm 07:53 20.04.2013

Re: Jon Snow

Njega će d' ubiju, samo da znaš.

Sori zbog spojlera.


E stvarno za ovo moram da kazem nije ti fazon da ne kazem ono bas trulo je.
Molim bez daljih spojlera za GOT.
grmfrm grmfrm 08:09 20.04.2013

Re: Jon Snow

Žao mi je srpske zajednice dole, jer nema šanse da bude onako kako većina od njih sada želi. Ne mislim da će ta zajednica nestati ili da će biti nešto posebno maltretirana. To vreme je prošlo. Ali da, biće državljani države koja se ne zove Srbija, iako to ne žele. Loše. Dešava se. Uglavnom onima koji gube ratove koje su sami izazvali. Onima koji pođu za olako obećanom brzinom. Hebi ga.


Sami jelte? Dakle a Taci teroristicka UCK i vadenje organa u tome svemu su stajali samo sa strane, nema veze zaboravicemo?

No svakako sada drugacije nije moglo da se zavrsi a da sve prodje u nekom miru.

A za taj prosperitet kojem se nadas i ti i ja e to ce vidimo kako ce ici vec do kraja godine.
pedjalon pedjalon 09:17 20.04.2013

Re: Jon Snow

Misliš: skyspotter?
cult cult 09:20 20.04.2013

Re: Jon Snow

Domaćin kuće (u ovom slučaju vlasti u Srbiji) decenijama povlači pogrešne poteze. U jednom trenutku to dolazi na naplatu, u kuću ulaze sudskii zvršitelji i plene veliki deo imovine. A ukućani se tome raduju.


Pa, dobro. Nije baš verna slika.
Domaćin je napravio dugove, prvo ih malo negira, a onda skapira da ih je zaista napravio i kreće ritmično da udara glavom u zid misleći da će se tako dugovi vratiti. Na čelu modrica, krv, ulubio čelo, ali Domaćin uporno udara i udara. Dug sve veći. Domaćin ne jebe to dva posto. Siguran je da će udaranjem glavom dug sigurno kad tad biti vraćen.

Onda dodju ti tvoji izvršitelji i završe agoniju.

Ukućani su više odahnuli nego što su radosni.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 09:21 20.04.2013

Re: Jon Snow



Sami jelte? Dakle a Taci teroristicka UCK i vadenje organa u tome svemu su stajali samo sa strane, nema veze zaboravicemo?

No svakako sada drugacije nije moglo da se zavrsi a da sve prodje u nekom miru.


nista manje rezona za srpsku vojnu intervenciju protiv terora kosovskih Siptara nije bilo od izraelske, protiv Gaze. problem je bio sto je Srbija, sa komunistickim vodjstvom, bila sukobljena sa Zapadom. sada ostaje da se cuva, da cuva zivote svojih ljudi, da razvija demokratiju i ekonomiju, da ostane na Zapadu, i da ceka svoju istorijsku sansu da resi pitanje ostanka sopstvenog naroda u drugim drzavama na nacin pravichan za Srbiju. ta sansa ce doci, pre ili kasnije.
Obren Markov Obren Markov 09:25 20.04.2013

Re: Jon Snow

Pa, dobro. Nije baš verna slika.
Domaćin je napravio dugove, prvo ih malo negira, a onda skapira da ih je zaista napravio i kreće ritmično da udara glavom u zid misleći da će se tako dugovi vratiti. Na čelu modrica, krv, ulubio čelo, ali8 Domaćin uporno udara i udara. Dug sve veći. Domaćin ne jebe to dva posto. Siguran je da će udaranjem glavom dug sigurno kad tad biti vraćen.

Onda dodju ti tvoji izvršitelji i završe agoniju.

Ukućani su više odahnuli nego što su radosni.


Za vernu sliku, fali sa strane još neka rakija koju domaćin pije i zbog koje mu se čini da je sa svakikm udarcem u zid sve veći i ponosniji on, a ne samo veća i krvavija njegova glava
grmfrm grmfrm 09:45 20.04.2013

Re: Jon Snow

nista manje rezona za srpsku vojnu intervenciju protiv terora kosovskih Siptara nije bilo od izraelske, protiv Gaze. problem je bio sto je Srbija, sa komunistickim vodjstvom, bila sukobljena sa Zapadom. sada ostaje da se cuva, da cuve zivote svojih ljudi, da razvija demokratiju i ekonomiju, da ostane na Zapadu, i da ceka svoju istorijsku sansu da resi pitanje ostanka sopstvenog naroda u drugim drzavama na nacin pravichan za Srbiju. ta sansa ce doci, pre ili kasnije.



Da snazna je podrska zapada Taciju, i to pustanje na slobodu Haradinaja and co. zaista boli. Mislim to su sve platili kao sto je i Hrvatska platila za Gotovinu. I posle neka neko kaze da je korupcija samo ovde ali svako je ovde ima prvise.

Ako mogu da pitam hoce li se resiti pitanje odnosa Izraela i Palestine?
Da li postoji volja da se resi je mozda bolje pitanje.
pedjalon pedjalon 10:35 20.04.2013

Re: Jon Snow

Hoće, po defultu, kad Palestinci/Izraelci plate.
zadnjapetoletka zadnjapetoletka 11:37 20.04.2013

Re: Jon Snow

Ko u to veruje je ...hajd da ne definišem.

Takvi uvek mogu po ko zna koji put da iz rukava izvuku "a neki drugi likovi, kojima sam ranije mnogo više verovao,...". pa hajd'mo jovo nanvo. Iz verovanja u verovanje i svaki put u pravu do sledece vere.
bladerunner92 bladerunner92 13:59 20.04.2013

Re: Jon Snow

grmfrm
Da snazna je podrska zapada Taciju, i to pustanje na slobodu Haradinaja and co. zaista boli. Mislim to su sve platili kao sto je i Hrvatska platila za Gotovinu. I posle neka neko kaze da je korupcija samo ovde ali svako je ovde ima prvise.


To nije korupcija to je lobiranje i sasvim je legitimno.Eto i tako se izmedju ostalog gubilo Kosovo, nije nam se davala kinta za lobiranje da bi sto vise ostalo da se maznjava pa sad jaaao otese nam Kosovo.Yeah right!

Evo par linkova koji ne rade

http://www.vesti-online.com/Vesti/Srbija/135893/Blic-Pristina-u-lobiranje-ulaze-10-puta-vise-od-Beograda


http://www.b92.net/info/vesti/index.php?yyyy=2006&mm=10&dd=26&nav_category=11&nav_id=217051

ovaj drugi sa BoTom je bas interesantan
grmfrm grmfrm 14:29 20.04.2013

Re: Jon Snow

To nije korupcija to je lobiranje i sasvim je legitimno.


Nije sija nego vrat. To sto je legitimno ne znaci da je i legalno.
Cilj opravdava sredstva e to mi ne znamo sta znaci.
No nemojmo sada sta je pravedno a sta nije samo se nadam da cemo sada krenuti napred.

BoTu ne spominji taj je potpuno impotentan.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 19:02 20.04.2013

Re: Jon Snow

grmfrm



Da snazna je podrska zapada Taciju, i to pustanje na slobodu Haradinaja and co. zaista boli. Mislim to su sve platili kao sto je i Hrvatska platila za Gotovinu. I posle neka neko kaze da je korupcija samo ovde ali svako je ovde ima prvise.

Ako mogu da pitam hoce li se resiti pitanje odnosa Izraela i Palestine?
Da li postoji volja da se resi je mozda bolje pitanje.



korupcije ima puno na tim nivoima, zaista, pa licnih sujeta, egoizma... svejedno, u toj i takvoj koruptivnoj realnosti lobiranje igra veliku ulogu. nema tu nikavog morala, Srbi igraju na nekakvu kartu morala, pravichnosti, jednostavno nema toga na tom nivou.

ovo drugo se nece resiti uskoro, ko poznaje i prati vladavinu izraelskog premijera, on nije na liniji da resava konflikt, a ekonomija u drzavi mu je stabilna, tako da nema zurbe. ima naklonost amerike (pretezno kupljenu lobistickom lovom), i neizvesnost u siriji i na liniji shiiti-suniti. posto je ishod arapskog proleca neizvestan, niko ne pritiska izrael da resi palestinsko pitanje. raspolozenje na palestinskoj ulici je takvo da ce nam jebati kevu, da "cemo osetiti zadah palestinskog proleca", ali inace radimo svakodnevno normalno, ja sam licno svakomalo u palestini, i dobar sam sa fatahovim ljudima, oni ne vole izrael ali nece frku.
hoochie coochie man hoochie coochie man 20:37 20.04.2013

Re: Jon Snow

Ama vidiš da ti večeras puštam svašta, nije ovo dan dobar za moje ljutnje


Važi li ovo još uvek?

ili da će biti nešto posebno maltretirana.

Ništa posebno, samo koliko je potrebno da se zna ko je gazda i ko sme da ubija, pali i proteruje.
Onome kome je ubijanje i proterivanje dozvoljeno se naravno ne sudi.
Ili ti možda znaš da je nekome od Albanca suđeno što je ubijao Srbe?
Ah da, sad će to da prestane.


Ukućani su više odahnuli nego što su radosni.

Ne pričam o takvima, pričam o onima koji se tome raduju.
Ovakvima
Dakle, jesam radostan,

da, radujem se tome




hoochie coochie man hoochie coochie man 20:56 20.04.2013

Re: Jon Snow

To nije korupcija to je lobiranje i sasvim je legitimno.Eto i tako se izmedju ostalog gubilo Kosovo, nije nam se davala kinta za lobiranje


Verujem da se pridaje malo više važnosti toj kinti nego pšto je ona zasita ima.
Mislim, kolika kinta je potrebna da takva sila kakva je USA zbog kinte promeni svoju spoljnu politiku?
Ima li Kosovo toliko para, ima li ih Srbija, da li je ceo srpski budžet dovoljan za to?
Ta kinta možna može da utiče na neke finese, ali reči da je Amerika na strani Albanaca zbog para koji im ovo daju je naivno.
maksa83 maksa83 21:16 20.04.2013

Re: Jon Snow

Mislim, kolika kinta je potrebna da takva sila kakva je USA zbog kinte promeni svoju spoljnu politiku?

Začudio bi se koliko su zapravo (relativno) male svote u pitanju. Milion-dva-tri tu kao prilog za kampanju, milion tamo za neštoneštoveć, obećanje o koncesijama, tako kroz duži niz godina i gotov pos'o. Tako to funkcioniše.

Preporučena literatura: Capitol punishment.

Ta kinta možna može da utiče na neke finese, ali reči da je Amerika na strani Albanaca zbog para koji im ovo daju je naivno.

Nije. Sve ostalo je naivno.
hoochie coochie man hoochie coochie man 21:27 20.04.2013

Re: Jon Snow

Milion-dva-tri tu kao prilog za kampanju, milion tamo za neštoneštoveć, obećanje o koncesijama, tako kroz duži niz godina i gotov pos'o. Tako to funkcioniše.


I tako Srbija može da vodi spoljnu politikuu SAD.
Spremi pare, i to ne baš neke velike, nedostižne, i naruči ponašanje Amerike.
Malo mi to neverovatno.

edit
Stotka, uzgred :)
maksa83 maksa83 21:31 20.04.2013

Re: Jon Snow

I tako Srbija može da vodi spoljnu politikuu SAD.
Spremi pare, i to ne baš neke velike, nedostižne, i naruči ponašanje Amerike.
Malo mi to neverovatno.

Meni je npr. neverovatno da mi trošimo pare na Vuka Jeremića, pa eto kad protrljam oči on je ipak tamo.

Čitaj - sve negde piše. Onu knjigu nije napisao neki neizbaždareni teoretičar zavere sa aluminijumskim šeširom nego jedan od lobista koji je radio taj posao pa ga izradili i on zauzvrat odlučio da digne haubu te mašine i uperi baterijsku.


P.S. Ako voliš malo romansiranu varijantu sa dobrim glumcima pogledaj seriju House of Cards.
hoochie coochie man hoochie coochie man 22:25 20.04.2013

Re: Jon Snow

Moguće, ne bih da tvrdim ništa, samo je mnoge stvari teško u to uklopiti.

Recimo raspad SFRJ i situaciju da je u njemu skoro sve bilo na štetu Srba.
Ko to ima interesa i para da Amerikancima plaća da baš uvek, u sporu sa bilo kim, budu protiv Srba.
maksa83 maksa83 22:32 20.04.2013

Re: Jon Snow

Ko to ima interesa i para da Amerikancima plaća da baš uvek, u sporu sa bilo kim, budu protiv Srba.

Onaj ko se sa Srbima tamani zadnjih 100-ak godina?
hoochie coochie man hoochie coochie man 22:50 20.04.2013

Re: Jon Snow

Onaj ko se sa Srbima tamani zadnjih 100-ak godina?


Nije nemoguće.
Mada, ako mislimo na istog (a nema baš mnogo kandidata :)) to malo izlazi iz domena lobiranja o kom pričamo - dam ti lovu za kampanju i još nešto pride, a ti posle radiš kako meni odgovara.
G.Cross G.Cross 00:34 20.04.2013

Fuj

Ovi pilicari su ono sto Srbija u stvari jeste...

Jos jedan Milos odnosi odsecenu glavu gde treba da bi spasio svoje debelo dupe.

Meni je jako, jako zao, ne sto su potpisali, nego sto to pokusavaju da predstave kao pobedu i sto je jos gore sto im vecina veruje.

I zato je Srbija izgubila 20 godina , da bi ti isti idioti mogli svoj poraz da posle 20 godina predstave kao pobedu.


Fuj

nicknaylor nicknaylor 00:54 20.04.2013

Re: Fuj

G.Cross
Ovi pilicari su ono sto Srbija u stvari jeste...

Jos jedan Milos odnosi odsecenu glavu gde treba da bi spasio svoje debelo dupe.

Meni je jako, jako zao, ne sto su potpisali, nego sto to pokusavaju da predstave kao pobedu i sto je jos gore sto im vecina veruje.

I zato je Srbija izgubila 20 godina , da bi ti isti idioti mogli svoj poraz da posle 20 godina predstave kao pobedu.


Fuj



Bitno je da se kapital okrece....

P.S.: Uzgred budi receno nece se nista promeniti tj. nece se Srbija baviti sada gradjenjem drzave jer za to nema kriticne kreativne mase. Ili da se niko ne bi nasao uvredjen nema je na odgovarajucim mestima. Moja vidjenje je da u Srbiji svako ima ideju kako bi neki drugi posao mnogo bolje radio a koga sam god pitao sta je predlozio da pojednostavi/poboljsa svoj posao me je gledao bledo. Pocevsi od banalnih nekih administrativnih zavrzlama, uverenja itd. koje se i dan danas resavaju tako sto trazis vezu. Vrh svega mi je bio sto ti na 3 - 4 mesta govore stvari koje su potrebne na kasicicu. Dakle kad odradis tacku i dolazis po informaciju za tacku i+1 a kad pitas a je li imate vi spisak stvari potrebnih za to samo na jednom od 4 mesta su takav spisak imali spreman. A najbolje je bilo kad sam u opstini pored sebe cuo lika kako govori ovo (parafrazirano)

"e brate ja sam odradio ono sto si mi rekao sad sam dosao da cujem sta je sledeci korak.."

Tesko da ces ti tako sa ili bez Kosova da gradis drzavu no sve najbolje :)
not2old2rock not2old2rock 09:30 20.04.2013

Re: Fuj

da bi ti isti idioti mogli svoj poraz da posle 20 godina predstave kao pobedu.

Fuj


Upravo tako. Za zaboravne:

24. marta 1998. formirana je Vlada narodnog jedinstva. Ova vlada je imala 35 članova od kojih je bilo pet potpredsednika, 23 ministra i sedam ministara bez portfelja. Tada su prvi put u vladu ušli i predstavnici Srpske radikalne stranke koji su dobili 15 mesta u vladi, koliko je imao i SPS. Jugoslovenska levica u tu vladu ulazi sa pet predstavnika a jedan član bio je nestranačka ličnost. Od poznatijih političara u ovoj vladi bili su, između ostalih, i Vojislav Šešelj, Tomislav Nikolić, Milovan Bojić, Vlajko Stojiljković, Aleksandar Vučić, Dragomir Tomić i Dragoljub Janković.

U ovom sastavu vlada je opstala do juna 1999. kada su, zbog neslaganja sa potpisivanjem mirovnog plana za Kosovo (Plan Černomirdin-Ahtisari) radikali podneli ostavke. Međutim, uredbom koju je doneo tadašnji predsednik Srbije Milan Milutinović, bilo im je zabranjeno da odu iz vlade. Ona je ipak bila rekonstruisana novembra 1999. godine.

Sta Nikolic i Vucic sad cekaju, nema nikakve uredbe ?
Jelica Greganović Jelica Greganović 19:07 20.04.2013

Re: Fuj

ne sto su potpisali, nego sto to pokusavaju da predstave kao pobedu

Pa, to se već izvežbali kod Kumanovskog sporazuma.
i sto je jos gore sto im vecina veruje.

Meni nešto ne izgleda da im većina veruje.
Obren Markov Obren Markov 19:12 20.04.2013

Re: Fuj

Meni nešto ne izgleda da im većina veruje.


Ni meni. Uradili su dobar posao, ali su podcenili inteligenciju ovih kući i krenuli da po običaju šibicare.

Naime, to je soj sveta koji je sklon da veruje sve, i da je mleko zeleno, ali samo onda kada misle da im to ide u prilog. A za ovo ne misle tako.
KRALJMAJMUNA KRALJMAJMUNA 07:12 20.04.2013

Vomitus

+_!_))*((&*&*^&%$%"£$!$<>
Sve po spisku ljudima koji su poslednjih n godina na čelu Srbije.
I sve po spisku onima koji se raduju što se seče i daje ono što je trulo.
I sve po spisku našim Nedićima & Ljotićima & Kvislinzima & Petenima koji se diče antifašizmom dok se uvlače u dupe okupatoru.
I sve po spisku našim prevarantima i plaćenicima.


Obren Markov Obren Markov 09:36 20.04.2013

Re: Vomitus

Sve po spisku ljudima koji su poslednjih n godina na čelu Srbije.


A radovao si se Nikoliću i Vučiću, zar ne ?

I sve po spisku onima koji se raduju što se seče i daje ono što je trulo.
I sve po spisku našim Nedićima & Ljotićima & Kvislinzima & Petenima koji se diče antifašizmom dok se uvlače u dupe okupatoru.


A sad u Mitrovicu, pesnicu u vis a grleni povik kroz usta.
I, konačno i ono što si hteo: marš sa mog bloga.
bladerunner92 bladerunner92 14:06 20.04.2013

Re: Vomitus

KRALJMAJMUNA

I sve po spisku našim prevarantima i plaćenicima.


ovde mislis na vase vase ili na nase nase?
ako mislis na vase onda si na pravom putu, prvo treba sa vasima da se obracunate posto su maznjavali onoliko iz Kolubare ne setise se da odvoje za vase interese vec samo za licne...
nema nikog ko se raduje, potpuno si pogresno shvatio ima samo onih koji shvataju zasto se ovo desilo(da smo velikim delom sami krivi) i ima onih koji ne shvataju zasto se ovo desilo kojima su svi drugi krivi osim njih samih...
freehand freehand 14:19 20.04.2013

Re: Vomitus

potpuno si pogresno shvatio ima samo onih koji shvataju zasto se ovo desilo(da smo velikim delom sami krivi) i ima onih koji ne shvataju zasto se ovo desilo kojima su svi drugi krivi osim njih samih...

Zar se ne kaže - ima samo onih koji shvatamo i ima onih koji ne shvatate?
A i pričaš sa sagovornikom kome je odsečen jezik, na blogu na kome se autor obraća gostima sa marš..
Što vam oboma omogućava da nadmoćno dominirate.
talicni talicni 15:08 20.04.2013

Re: Vomitus

freehand

A i pričaš sa sagovornikom kome je odsečen jezik, na blogu na kome se autor obraća gostima sa marš..
Što vam oboma omogućava da nadmoćno dominirate.

A da li ti negde odes u goste pa krenes sve po spisku?
freehand freehand 15:18 20.04.2013

Re: Vomitus

talicni
freehand

A i pričaš sa sagovornikom kome je odsečen jezik, na blogu na kome se autor obraća gostima sa marš..
Što vam oboma omogućava da nadmoćno dominirate.

A da li ti negde odes u goste pa krenes sve po spisku?

Da, to je presudno. Nisam se toga setio.
To je odličan argument.
bladerunner92 bladerunner92 16:13 20.04.2013

Re: Vomitus

freehand


da, kaze se
trebalo je da odgovorim i na Obrenov komentar ali kad sam stigla do njega bila sam onemogucena (imam malo dete kao sto znas a prioriteti se znaju)
namera mi uopste nije bila da dominiram, kao po obicaju samo kazem svoje misljenje
da si sacekao video bi da bi i Obrenu odgovorila tj pitala ga:da li je i on radikalan u odbrani svojih stavova ko ovi presvvuceni iz SNS-a i da kazem da mi se ne dopada kako se poneo prema KM...

meni inace niko ne smeta na blogu osim jednog slucaja ali se vec dugo ne pojavljuje ovde (mator i muskarac) a ovaj Obrenov komentar me je na zalost podsetio na njega ...


freehand freehand 17:06 20.04.2013

Re: Vomitus

da si sacekao video bi da bi i Obrenu odgovorila tj pitala ga:da li je i on radikalan u odbrani svojih stavova ko ovi presvvuceni iz SNS-a i da kazem da mi se ne dopada kako se poneo prema KM...

Aha, sačekam. Razumem.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana