In memoriam

Arijel Šaron

lidiaz RSS / 12.01.2014. u 00:18
 Данас, после осам година проведених у коми, умро је Аријел Шарон. У кому је пао од последица можданог удара док је био премијер Израела и само неколико месеци после повлачења Израела из области Газе. Пред смрт, најављивао је и делимично повлачење са Западне обале.
Данас, у данима кад је умирао, Израел под вођством Бенџамина Нетањахуа планира изградњу нових насеља, и мир се чини далеким.
 
israel_468x497.jpg 
 
Ја сам већи део свог боравка у Израелу провела док је Шарон био премијер, и, по мом мишљењу, стање је било побољшано у односу на претходни период. Додуше захваљујући и коалиционим партнерима, али ипак...
 
Шарон је рођен у селу Кфар Малал као дете руских имиграната. То село где се родио, на хебрејском мошав, је у ствари пољопривредна заједница социјалистичког устројства. Његово је село било и секуларно.
Територија данашњег Израела и Палестине била је тада под Британском управом. Шарон као тинејџер приступа јеврејском покрету отпора против Британаца, Хагани (хагана је одбрана на хебрејском), из које је касније настала израелска војска. Од почетка своје војничке каријере био је окарактерисан као бриљантан војник, али често и агресиван и недисциплинован. 
Добијао је специјалне задатке, али му је и суђено.
У шестодневном рату предводио је операције на Синају против египатских снага, после чега је Синајско полуострво завршило у изреалским рукама.
Шаронов највећи војни тријумф је из Јом-кипурског рата, када је успео из дефанзивне позиције на Синају, изведе пробој преко Суецког канала, стигне на 100 км од Каира и потпуно одсече египатску другу и трећу армију. По многима, то је одлучило победника у том рату.
 
После војне, започео је политичку каријеру. Један од најтежих пораза доживео је као министар одбране, када је оптужен за масакр у Сабри и Шатили.
 
У време НАТО бомбардовања Србије, Шарон, тада министар иностраних послова, био је један од ретких државника који је отворено осудио ту агресију.
 
Увек свој и увек самосталан, у тренуцима кад је могао да уђе у историју као државник који је смирио блиско-источну ситуацију, доживео је шлог. Данас, после осам година у коми, умро је.
 
 
 
 
 
 


Komentari (88)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

charlie charlie 00:42 12.01.2014

Шта рећи !?

Када сам био мали (за време драгог им друга Тите), у сваком дневнику (који је почињао после цртаног филма) био сам, као дете, уз све остале, уредно информисан само о патњи јадних Палестинаца (тиме не желим да кажем да Палестинци нису патили, те да не пате и сада). Наравно, да сам о Израелцима мислио све најгоре.
На срећу, довољно сам порастао да више не постоји такав ауторитет који ће ме "правилно информисати".
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 07:51 12.01.2014

Re: Шта рећи !?

pa, i u međuvremenu je Internet doneo informativnu revoluciju, pa se možeš i sam informisati.
freehand freehand 01:55 12.01.2014

Divni čovek, Ariel Šaron

Final Words on Sharon By Miko Peled

Ariel Sharon, visit to the Temple Mount, October, 2000

I never understood how people could rejoice at the news of a person’s death. I happened to be in the UK when Margaret Thatcher died so I witnessed the celebrations. The expressions of joy as the news of the Iron Lady’s death spread around the country shocked me at first, as people were actually throwing parties to celebrate her death. As I visited different parts of the country, particularly Wales and Ireland, it occurred to me that when Ariel Sharon dies we may see similar outbursts of joy taking place.

Sharon has been in a coma since January 2006 when he suffered several brain hemorrhages that left him in a vegetative state. But now there is news that his kidneys are failing and concerns are expressed in Israel that there is a chance he will die soon.

One can imagine the long eulogies we will have to endure once he is laid to rest: “A hero,” “a great leader,” “a military genius,” all of this will be said and more. The press will recount every military achievement, ever battle he won, every enemy, both military and political that he defeated. His resolve as Israel’s leader will be heralded, and, we will be told, he will be remembered for giving his all to his country.

In my book, The General’s Son, Journey of an Israeli in Palestine, I mention Sharon several times, in his capacity as a military man who was cruel, brilliant and reckless, then as defense minister and finally as prime minister. But it is important to set the record straight about this man before the nauseating outpour of condolences, replete with hypocrisy and lies, that are sure to follow his death.

Ariel Sharon was an ambitious man. He was brutal, greedy, uncompromising and dishonest. He possessed an insatiable appetite for power, glory and fortune. His tendencies as a cold-blooded, merciless killer were evident from early on in his career when he commanded the Israeli army’s Unit 101 in the 1950’s. Unit 101 was an infamous commando brigade with special license to kill and terrorize Palestinians. It operated mostly in Gaza, but also in other parts of the country and beyond. Unit 101 was so brutal in its practices, and claimed so many innocent lives, that even by Israeli standards it was thought to have gone too far and the unit was eventually disbanded.

Sharon went on to be promoted to other commands in the Israeli army earning a name for himself as a promising commander and all were expecting that he would one day be the Israeli army’s top commander, or Chief of Staff. But this was one job he never got, he did better. Sharon entered politics and was nominated to be Defense Minister under Prime Minister Menachem Begin. In that capacity he lead Israel’s catastrophic invasion of Lebanon in 1982.

This invasion left countless Lebanese and Palestinians dead, wounded and displaced. Sharon was also behind the massacres that took place in September of that year in the Sabra and Shatila refugee camps near Beirut, and here once again, even by Israeli standards Sharon had gone too far and was removed from office.

Though Sharon was reprimanded for his role in the Sabra and Shatila massacre, and was prevented from serving as defense minister, his political career continued nevertheless and his sphere of influence grew. As minster of Housing and Development he contributed more than any other to the racist, anti Palestinian policies and the corruption within the ministry. It is claimed that during his tenure the ministry’s budget was without limits, exceeding Israel’s entire defense budget. He used his full weight to achieve the colonization and displacement Palestinians from what used to be the West Bank.

Surely the most absurd thing ever said about Sharon, is that he was a man of peace. That he “left” Gaza and that he “gave” Gaza back to the Palestinians. That he did it for peace and in return all Israel received were rockets fired from Gaza. The Israeli disengagement from Gaza was a cynical, unilateral move. It allowed Sharon to get the Israeli settlers in Gaza out of his way, close Gaza like a prison and score a few political points with the US administration. It was a cruel move that allowed him to further suffocate the people of Gaza, people that he was determined to destroy from early on in his violent career. But the proud Palestinians would not surrender and served as a constant reminder of the blood with which his hands are stained.

One could go on and on about Sharon and his crimes. As he lay dying, perhaps within days or minutes of his final breath, we must all remember his victims, the countless dead, wounded and displaced and remind the world that this man was not a hero but a criminal.

As I write these words Ariel Sharon is still alive, if one can call it that, and in many ways the state in which he lives now could be the hell he so richly deserves.

LINK

I još malo:


Maks Blumenta:
How Ariel Sharon Shaped Israel’s Destiny
In a bloody career that spanned decades, he destroyed entire cities and presided over the killing of countless civilians.


LINK

Brutalni gramzivi zločinac. Po svim kriterijumima i po svim zakonima.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 07:11 12.01.2014

Re: Divni čovek, Ariel Šaron

Ledo, preporučujem ti da ignorišeš ovog troladžiju. Tip je teški ostrašćeni hejter, a pride je i komunjara. Bruka za Pančevo, a i za DS, kao što reče jedan bloger, Reaper, čovek predstavlja sve najgore što može doći iz DS.
freehand freehand 10:42 12.01.2014

Re: Divni čovek, Ariel Šaron

Srđan Fuchs
Ledo, preporučujem ti da ignorišeš ovog troladžiju. Tip je teški ostrašćeni hejter, a pride je i komunjara. Bruka za Pančevo, a i za DS, kao što reče jedan bloger, Reaper, čovek predstavlja sve najgore što može doći iz DS.

Peled ili Blumental?
lidiaz lidiaz 11:42 12.01.2014

Re: Divni čovek, Ariel Šaron

Постоји израз "self haterd Jew",
а Пелед и Блументал припадају таквима.
Пеледова визија је утопистичка, он се залаже за једну државу за оба народа, али то онда треба да желе и подржавају оба народа. А не жели и не подржава ниједан из разних разлога.
Можеш да направиш паралелу са унитарним Косовом, или унитарном Босном, или унитарном Хрватском. Упс, Хрватска је унитарна, само тамо више нема Срба, углавном.
Ситуација на Блиском истоку је превише компликована да би било једноставних решења.
Шарон је прешао дуг пут, од борца за слободу, преко бескрупулозног војника, до генерала који је својим безобразлуком спречио пораз Израела.

Пелед га оптужује у наслову да је изазвао други палестнски устанак својим одласком на Храмову Гору. То је оптужба слична оној да је Гаврило Принцип изазвао први светски рат.
На крају текста му пребацује што је иселио Израел из Газе. Само тим делом себе самог дискредитује.

Блументал оптужује за експанзионистичке ратове. Тек је коначни пораз Египта у Јом-кипурском рату довео до скоро трајног мира између две државе. Тај мир је тек сада угрожен, после америчке интервенције.
Блументал подржава садашњу америчку администрацију и њене интервенције.

freehand freehand 22:02 12.01.2014

Re: Divni čovek, Ariel Šaron

Постоји израз "self haterd Jew",
а Пелед и Блументал припадају таквима.
Пеледова визија је утопистичка, он се залаже за једну државу за оба народа, али то онда треба да желе и подржавају оба народа. А не жели и не подржава ниједан из разних разлога.
Можеш да направиш паралелу са унитарним Косовом, или унитарном Босном, или унитарном Хрватском. Упс, Хрватска је унитарна, само тамо више нема Срба, углавном.

Ono što ovde zovu autošovinistima? Pa čitajući i slušajući jednog i drugog nemam takav utisak. A paralele koje povlačiš sa ovdašnjom situacijom potpuno su neodržive iz mnoštva razloga. Pravnih, političkih, istorijskih. Sem na nivou mita, možda.
Ti si navela njegov (Šaronov) put od borca za slobodu do generala-čapkuna.
Ja bih tu karijeru gledao od jedinice 101 i njenih podviga ovenčanih terorom i brutalnošću, preko Sabre i Šatile, Zapadne obale do premijera optuživanog za korupciju. No ovo poslednje je problem Izraela. Ratni zločini nad civilnim stanovništvom i teror širi su problem od untrašnjeg izraelskog.
A evo još malo Mika Peleda, meni uopšte ne deluje n i kao judeofob, ni da je protiv našeg Mosadeka. Samo surovo iskren i istinit. O mitovima, dvostrukims tandardima, istorijskom pravu protiv katastra i imovine kao svetinje, Izraelu, demokratiji, Palestincima, državi, Gazi, perspektivama:



Srđan Fuchs Srđan Fuchs 07:40 13.01.2014

Re: Divni čovek, Ariel Šaron

tačnije definicija (position in) America(n government) loving Jew, dakle čova koji će pričati ono što mu Centrala naloži da priča. inače, Đorđe, da ti zagolicam maštu Lidijin i moj teča i sestra su radili u Mosadu, teča nam je bio founding father of Israel, a sestra je radila iz entuzijazma, pa je posle izašla sasvim kada je želela da podigne porodicu. Izrael ima jedan kvalitet, a da je da nećeš čuti nikoga, ni sa leve ni sa desne strane, da priča napolju loše o Izraelu. sa tobom posebno nema šta da se priča, jer si od nezauzimanja stava, na početku bloga, došao do stava da ti je Izrael genocidna država. kada dođeš do tog stava, onda možeš samo da se zakucaš u odraz one Anfakove folirantske nabeđene rečenice odozdo - koju vaši uniformnomisleći slepci, vidim, lajkuju.
freehand freehand 10:55 13.01.2014

Re: Divni čovek, Ariel Šaron

Srđan Fuchs
Ledo, preporučujem ti da ignorišeš ovog troladžiju. Tip je teški ostrašćeni hejter, a pride je i komunjara. Bruka za Pančevo, a i za DS, kao što reče jedan bloger, Reaper, čovek predstavlja sve najgore što može doći iz DS.


inače, Đorđe, da ti zagolicam mašt

pričam o frehandu

Poštovani Srđane Fukse: ovo je već ne znam koji put da se bez razloga i povoda zalećeš sa najprimitivnijim ličnim uvredama i benavljenjem na moj račun. U tu svrhu besramno lažeš, izmišljaš, izvrćeš. Ok. Iskreno, ne dodiruje me ni tvoj intelektualni nivo, ni beskrajna tupost, ni moralna kloaka, ni mentalno stanje.
Ali ovo je bar peti put da mi se obraćaš imenom i koristeći podatke koji nisu u mom profilu a što je disklejmerom zabranjeno.
Dakle, ovo je način da javno obavestim moderaciju i da tebe još jednom upozorim.
Ergo, smatraj se upozorenim.
Jer ti se ubuduće odgovori neće dopasti.

Srđan Fuchs Srđan Fuchs 22:28 13.01.2014

Re: Divni čovek, Ariel Šaron

Ergo, smatraj se upozorenim.
Jer ti se ubuduće odgovori neće dopasti.


ja javno obaveštavam administraciju da prebaci sve niknjemove na realtime, jer će se time ljudi više pribojavati da idu tako daleko kao što su lične prizemne uvrede i rapidno će se poboljšati nivo diskusije.
Goran Vučković Goran Vučković 03:00 12.01.2014

O pokojniku sve najbolje

Za pokojnika se teško može reći da je bio banalan...
zemljanin zemljanin 04:03 12.01.2014

Re: O pokojniku sve najbolje

ono po čemu će ostati upamćem je to čuveno odsecanje Egipatkse vojske ... to se uči na svim vojnim akademijama ...
Unfuckable Unfuckable 04:44 12.01.2014

Re: a onda je avijacija ispeglala omjer

ono po čemu ću ga ja pamtiti je "uzmi što više teritorije pa onda pregovaraj" - savet koji je dao bosanskim srbima devedesetih.
(nemam link, smajli sa paralizovanim srednjim prstom desne ruke i izvinjenjem u vidu još jednog, leve)
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 07:06 12.01.2014

Re: a onda je avijacija ispeglala omjer

јао, баш си панки и тренди. од кога си чуо за ово (не брини, нећемо му убризгати sleeping injection)?
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 07:41 12.01.2014

Re: O pokojniku sve najbolje

zemljanin
ono po čemu će ostati upamćem je to čuveno odsecanje Egipatkse vojske ... to se uči na svim vojnim akademijama ...


Jomkipurski rat, 1973. Moram ispraviti Ledu i reći da je u tom ratu, kada je sa dve brigade i par tenkova ušao u zaleđe egipatske armije koja je uveliko umarširala u Izrael i kretala se ka Tel Avivu, izborio remi, a ne pobedu. Situacija je bila na rubu eskalacije u rat nekonvencionalnim naoružanjem. Sirijci su potukli odbranu na Golanskoj Visoravni, i krenuli na Haifu. Šaron je, prema izraelskim istoričarima, lupio pred Premijerkom Goldom Meir šamarčinu ministru odbrane, Moši Dajanu, i otišao sam na Kairo. Dajan, i sam heroj Šestodnevnog rata kada su uzete teritorije pregovora radi - to je bio deo državne strategije, nešto što ovi ostrašćeni DS-ovci ne uspevaju da artikulišu lepo na normalnom srpskom jeziku; se po svedočanstvima Šaronovih oficira, upiškio u gaće kada je Šaron krenuo da ga iznabada. Bio je još jedan heroj tog rata, David Dado Elazar, Jevrejin rodom iz Sarajeva i jedan od uglednijih ljudi u jugoslovenskoj jevrejskoj zajednici u Izraelu (majka je bila rodom iz Kraljeva). Dado je posle ispao tragičar, jer su Premijerka i pomenuti Dajan svalili kompletnu krivicu na njega. Kako god okreneš, uvek Srbi najebu.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 07:48 12.01.2014

Re: O pokojniku sve najbolje

Goran Vučković
Za pokojnika se teško može reći da je bio banalan...

nipošto nije bio banalan, uništio je nas, građansku levicu u Izraelu, slično ovome kako je vas rasturio Gospodar Vučić u Srbiji. doduše, uništili smo mi i same sebe kada smo odabrali kao lidera Levice Ehuda Baraka, jedno uobraženo i narcisoidno stvorenje, koje je na kraju potpuno degradiralo Labur i završilo političku karijeru kao Bibijev potrčko, izbačen iz Labura. sam Labur se pročistio, i malo ojačao na poslednjim izborima. ali nismo nigde ni blizu kao što smo bili u Rabinovoj eri. i taj aspekt je sličan pomalo vašim post-Đinđićevskim traumama u Srbiji.
apacherosepeacock apacherosepeacock 12:59 12.01.2014

Respekt

У време НАТО бомбардовања Србије, Шарон, тада министар иностраних послова, био је један од ретких државника који је отворено осудио ту агресију.
Увек свој и увек самосталан, у тренуцима кад је могао да уђе у историју као државник који је смирио блиско-источну ситуацију, доживео је шлог. Данас, после осам година у коми, умро је.




tyson tyson 20:20 12.01.2014

Re: O pokojniku sve najbolje

Jomkipurski rat, 1973. Moram ispraviti Ledu i reći da je u tom ratu, kada je sa dve brigade i par tenkova ušao u zaleđe egipatske armije koja je uveliko umarširala u Izrael i kretala se ka Tel Avivu, izborio remi, a ne pobedu. Situacija je bila na rubu eskalacije u rat nekonvencionalnim naoružanjem. Sirijci su potukli odbranu na Golanskoj Visoravni, i krenuli na Haifu. Šaron je, prema izraelskim istoričarima, lupio pred Premijerkom Goldom Meir šamarčinu ministru odbrane, Moši Dajanu, i otišao sam na Kairo.

Možda Šaron nije bio banalan, ali je svakako i banalan, i netačan način na koji interpretiraš istoriju.

Niti se egipatska vojska kretala ka Tel Avivu 1973. godine, niti joj je to ikada bio cilj. Egipatska vojska nije došla čak ni do ključnih klanaca, saobraćajnih "uskih grla" na Sinaju, već se veoma sračunato, u skladu sa svojim političkim ciljevima i mogućnostima, držala u reonu Sueckog kanala.

Kao što ni Sirijci nisu krenuli na Haifu niti im je to ikada bio cilj; Sirijci su izgubili stotine tenkova u proboju izraelske odbrane na Golanu (proguglaj malo "dolina suza" ) i nisu uspeli da dođu čak ni do mostova ključnih za pristup golanskoj visoravni iz Izraela.

Upravo zbog teške situacije po Sirijce na Golanu, Egipćani su bili primorani da odstupe od svog originalnog plana, izađu ispod kišobrana svoje protivvazdušne odbrane u pojasu Kanala, i pokušaju da napreduju prema ključnim klancima ne bi li tako primorali Izraelce da premeste svoje trupe sa Golana na Sinaj. U tome, kao što znamo, nisu uspeli, već su samo sebe lišili inicijative i par stotina izgubljenih tenkova.

Šaron u proboju egipatske odbrane na Sinaju nije predvodio "par tenkova" već celu diviziju ojačanu padobranskom brigadom; kada je ostvaren proboj pridružile su se još dve divizije. Kairo nikada nije bio cilj, već opkoljavanje egipatske Treće armije na južnom delu fronta.

Arapi 1973. godine nisu ratovali da unište Izrael, već da povrate teritorije izgubljene u ratu 1967. godine - Sirijci klasičnom vojnom operacijom, Egipćani više putem politike i pregovora, pošto bi početnim uspehom vojnih operacija pokazali da su u stanju da vojno pariraju Izraelu.

Na kraju, Sirijci nisu uspeli, Egipćani i pored nepovoljnog razvoja situacije na bojištu u toku rata jesu, potpisivanjem mirovnog ugovora sa Izraelom - što je za to vreme bio ogroman kompromis.

Da ne dužim - manje anegdota molim, manje mitova, i svakako manje polu- i netačnih informacija. Bar se o Jom-kipurskom ratu danas zna dovoljno.


freehand freehand 22:11 12.01.2014

Re: O pokojniku sve najbolje

Da ne dužim - manje anegdota molim, manje mitova, i svakako manje polu- i netačnih informacija. Bar se o Jom-kipurskom ratu danas zna dovoljno.

U klipu koji sam okačio Peled govori i o Šestodnevnom ratu, vrlo interesantno. Sa autoritetoim sina jednog od slavnih izraelskih negerala koji su taj rat smislili, i sproveli.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 08:04 13.01.2014

Re: O pokojniku sve najbolje

tyson
]

Da ne dužim - manje anegdota molim, manje mitova, i svakako manje polu- i netačnih informacija. Bar se o Jom-kipurskom ratu danas zna dovoljno.




dobro. nisam stručnjak za istoriju rata niti me ona zanima, kao što me ne zanima ni budućnost rata. tebe ne zanima, izvan istorije, huškavalački ton kod tvojih stranačkih kolega?
tyson tyson 08:39 13.01.2014

Re: O pokojniku sve najbolje

tebe ne zanima, izvan istorije, huškavalački ton kod tvojih stranačkih kolega?

Svako ima pravo na svoje mišljenje, koliko god se ostali - u ovom slučaju ti - sa njim ne slagali.

Nastanak države Izrael, višedecenijski problem palestinskih Arapa, i politika Izraela prema svojoj populaciji, susedima, teritorijama zauzetim 1967. godine, i regionu trenutno i u proteklih par decenija kompleksna su tema koja se, po mom mišljenju, ne može posmatrati kroz prizmu jednostavnih podela na crne i bele.

Što se mene tiče, freehandovi stavovi su taman onoliko huškački koliko i, na primer, tvoji.

Njegove političke simpatije ili, ne daj bože, članstvo u nekoj od domaćih političkih stranaka apsolutno su nebitni za raspravu na temu kojom se bavi ovaj blog.


Srđan Fuchs Srđan Fuchs 10:09 13.01.2014

Re: O pokojniku sve najbolje

klasičan ds-ovski robotični odgovor "niko nije ni za šta odogovoran". ništa, okej, onda nastavljamo konflikt. ne govorim o pravu na mišljenje nego o načinu na koji se mišljenje iznosi, ako se iznošenjem mišljenja može nazvati lepljenje plahti bez ikakvog ličnog pečata.
tyson tyson 10:16 13.01.2014

Re: O pokojniku sve najbolje

Srđan Fuchs
klasičan ds-ovski odgovor "niko nije ni za šta odogovoran". ništa, okej, onda nastavljamo konflikt. ne govorim o pravu na mišljenje nego o načinu na koji se mišljenje iznosi, ako se iznošenjem mišljenja može nazvati lepljenje plahti bez ikakvog ličnog pečata.

Meni lično se čini da si ti nešto utripovao i da se upornošću jednog Filipa Mladenovića i verom jednog Alexa Lambrosa slepo držiš toga i guslaš li guslaš iz komentara u komentar kao pokojni Višnjić.

Ne umem da raspravljam sa iracionalnim ljudima koji imaju iracionalne stavove, nisam stručan jebiga.

Izvini ako grešim u oceni.

freehand freehand 10:40 13.01.2014

Re: O pokojniku sve najbolje

Njegove političke simpatije ili, ne daj bože, članstvo u nekoj od domaćih političkih stranaka apsolutno su nebitni za raspravu na temu kojom se bavi ovaj blog.


O tvojim je stavovima i stranačkoj pripadnosti reč.
huškavalački ton kod tvojih stranačkih kolega?

Srđan Fuchs Srđan Fuchs 14:06 13.01.2014

Re: O pokojniku sve najbolje

tyson


Izvini ako grešim u oceni.



grešiš ali nisam ni ljut na tebe, već na gospodina Đorđa. tako da nisi meni ti ni dužan izvinjenje, već ja tebi.
predatortz predatortz 15:58 13.01.2014

Re: a onda je avijacija ispeglala omjer

ono po čemu ću ga ja pamtiti je "uzmi što više teritorije pa onda pregovaraj" - savet koji je dao bosanskim srbima devedesetih.


Mudar savet koji je trebalo poslušati. Naša koncepcija sa opsadom Sarajeva i iznurivanjem protivnika se pokazala kao lošije rešenje.
freehand freehand 16:31 13.01.2014

Re: O pokojniku sve najbolje

Srđan Fuchs
tyson


Izvini ako grešim u oceni.



grešiš ali nisam ni ljut na tebe, već na gospodina Đorđa. tako da nisi meni ti ni dužan izvinjenje, već ja tebi.

Čudo je to sa rečima: za nekog bi nazvati ga bezobraznom magarčinom bilo uvreda. Ali kad bi to bilo upućeno mutantu gnjide i hijene - to bi bio veliki izraz poštovanja i divljenja. Dakle, ništa. Samo sam obavestio moderaciju.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 19:16 13.01.2014

Re: O pokojniku sve najbolje

znam da si vešt na ovom tipu indirektnog vređanja, kao, ne vređaš ti mene, već tako daješ to samo kao stilske figure, pa ne uzimam to zaozbiljno... ja lično preporučujem uredništvu bloga da se svi niknejmovi preusmere na lična imena i prezimena, tako da ljudi ne budu u prilici da se kriju iza anonimnosti i suknje b92, već da kao ličnosti budu odgovorni za svoje reči i dela u virtualnoj realnosti.
Unfuckable Unfuckable 04:08 18.01.2014

Re: autogol efendija

fuksi, nastavi da se samoupucavaš, mnogo je zabavno
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 08:23 12.01.2014

Netanjahu paradoks

Bibi je političar paradoksa i volšebnik političkog preživljavanja. to što gradi - ovo kažem kao terenac i verovatno Srbin koji se najčešće od svih Srba na svetu nalazi na Zapadnoj Obali; gradi uglavnom u već postojećim blokovima naselja, pre svega da bi obezbedio kontrolu nad Jerusalimom. radi se o nekih 4-6 procenta prejudicirane palestinske teritorije koju Izrael namerava da aneksira, a da vrati neke druge teritorije gde su Arapi postali apsolutna većina (severna Samarija i južna Judeja) u poslednjih 40-ak godina. inače mislim da ni Bibi više ne postavlja pitanje "da li Palestina", već "kada Palestina". za sada mu ide na ruku vojno ojačala Al Kaeda na našim granicama. to što gradi, ne znači mnogo po ishod pregovora, jer ako skonta da će ga Ameri pustiti niz vodu, doneće odluku za minut... a mogli bi ga pustiti, ako npr. ljudi poput Ron Paula ojačaju u republikanskoj partiji.

lidiaz lidiaz 08:33 12.01.2014

Re: Netanjahu paradoks

Ма мени се чини да Биби ради шта му се каже да ради из централе...
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 09:29 12.01.2014

Re: for Leda's eyes only

ako pitaš DS-ovce, Centrala radi ono što im Bibi kaže... pazi ti to, Izrael vrti Ameriku kako hoće <_<... koje je to elementarno nepoznavanje izraelske političke dinamike?! inače, ne znam koji je vrag šefovima iz DS-a s tim hejtom prema Izraelu? koliko smo ti i ja kod b92-ojke na netu, ovih gotovo deceniju i po, ja se stvarno ne sećam da smo imali ranije ovakve izlive netrpeljivosti od strane DS-ovih ljudi? Goca Čomić je bila u Parlamentu predsednica komisije skupštine za saradnju sa Izraelom. mislim da je uzrok u tome što DS krivi za svoje poraze sve žive: srpskog glasača, ameriku, nemačku, izrael, vatikan, rpc, rotšilde, babu, žabu... osim sebe samih?

a može biti i da je ovo uzrok? baš ću pitati Asafa - ako nekada naletim na njega - što je preleteo? moguće zato što su ovi sve sam go komunjara, marksista tojest, a znaš koliko su omiljeni jugoslovenski marksisti u Izraelu, posebno ovi što su radili za brata Jasera. ne verujem da je kinta bila po sredi, jer je Boki mogao da plati bilo koju cifru. nadam se samo da je Asafu neko objašnjavao Tominu povijest... inače, jednog od retkih iskrenih prijatelja među srpskim visokim zvaničnicima Izrael ima u Goranu Svilanoviću.
lidiaz lidiaz 10:05 12.01.2014

Re: for Leda's eyes only

Код жутих, мислим да је то последица анти-израелизма из времена њихових црвених родитеља.
То је генерално разлог код свих тих наших квазилевичара.
Код ових других, то је због америчких Јевреја пре свега.

А што се тиче разних саветника, они иду тамо где је новац, а новац је прешао на другу страну онда кад је одлучено да је Тадић потрошен и да је време за напредне промене.

Мени овде није најјасније на шта циљаш када помињеш Томину повијест, односно какве то везе има са Јеврејима.

А за Свилановића, ја сумњам да у том човеку постоји било шта искрено.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 13:18 12.01.2014

Re: for Leda's eyes only

lidiaz
Код жутих, мислим да је то последица анти-израелизма из времена њихових црвених родитеља.
То је генерално разлог код свих тих наших квазилевичара.
Код ових других, то је због америчких Јевреја пре свега.

А што се тиче разних саветника, они иду тамо где је новац, а новац је прешао на другу страну онда кад је одлучено да је Тадић потрошен и да је време за напредне промене.

Мени овде није најјасније на шта циљаш када помињеш Томину повијест, односно какве то везе има са Јеврејима.

А за Свилановића, ја сумњам да у том човеку постоји било шта искрено.



pa i toma je crvendać, zar ne? za svilenog,

au milee, iz iskustva?
tyson tyson 20:48 12.01.2014

Re: for Leda's eyes only

ako pitaš DS-ovce, Centrala radi ono što im Bibi kaže... pazi ti to, Izrael vrti Ameriku kako hoće <_<... koje je to elementarno nepoznavanje izraelske političke dinamike?! inače, ne znam koji je vrag šefovima iz DS-a s tim hejtom prema Izraelu? koliko smo ti i ja kod b92-ojke na netu, ovih gotovo deceniju i po, ja se stvarno ne sećam da smo imali ranije ovakve izlive netrpeljivosti od strane DS-ovih ljudi? Goca Čomić je bila u Parlamentu predsednica komisije skupštine za saradnju sa Izraelom. mislim da je uzrok u tome što DS krivi za svoje poraze sve žive: srpskog glasača, ameriku, nemačku, izrael, vatikan, rpc, rotšilde, babu, žabu... osim sebe samih?

Jeli, Srđane, o čemu ti tačno pišeš ovde?!?


Sepulturero Sepulturero 21:38 12.01.2014

Re: Netanjahu paradoks

lidiaz
Ма мени се чини да Биби ради шта му се каже да ради из централе...


Има их доста који мисле да је баш супротно да the tail wags the dog. У врху америчке администрације има подоста људи са двојним америчким и израелским држављанством и који су имали или имају важне функције у обе државе.

Неколико примера: Раф Емануел, бивши шеф Обамине екипе а сада градоначелник Чикага, је био официр израелске војске, нови заменик директора Federal Reserve, Стенли Фишер је био директор израелске централне банке... Додатни примери као и осврт на организације америчких Јевреја, AIPAC i AntiDefamation Ligue, као и на њихове активности на овом линку

Уосталом, не ради се само о Палестини. Ових дана баш видимо како се горепоменуте организације труде да убеде, зна се како, Конгрес да торпедује преговоре са Ираном.

Биби хоће рат.
Sepulturero Sepulturero 21:40 12.01.2014

Re: Netanjahu paradoks

Да додам, и садашњи председник Хашког трибунака, Мерон има двојно држављанство. Мислим да му је ово већ други термин.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 09:02 13.01.2014

Re: for Leda's eyes only

tyson
ako pitaš DS-ovce, Centrala radi ono što im Bibi kaže... pazi ti to, Izrael vrti Ameriku kako hoće.
Je li, Srđane, o čemu ti tačno pišeš ovde?!?



pričam o freehandu, koji je od svake teme i pomena izraela počeo da pravi atmosferu linča, a sada evo i unfuckable, izvadio čovek kurčinu i stavio n'astal - idiotsko infantilno ponašanje. ja vas pitam da kažete otvoreno i iskreno šta ste to promenili i u čemu vam Izrael toliko smeta, i zašto je kod vašeg članstva i simpatizera postao dominantan taj antiizraelski stav.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 09:14 13.01.2014

Re: Netanjahu paradoks

Sepulturero


Има их доста који мисле да је баш супротно да the tail wags the dog. У врху америчке администрације има подоста људи са двојним америчким и израелским држављанством и који су имали или имају важне функције у обе државе.

Неколико примера: Раф Емануел, бивши шеф Обамине екипе а сада градоначелник Чикага, је био официр израелске војске, нови заменик директора Federal Reserve, Стенли Фишер је био директор израелске централне банке... Додатни примери као и осврт на организације америчких Јевреја, AIPAC i AntiDefamation Ligue, као и на њихове активности на овом линку

Уосталом, не ради се само о Палестини. Ових дана баш видимо како се горепоменуте организације труде да убеде, зна се како, Конгрес да торпедује преговоре са Ираном.

Биби хоће рат.


i to kaže sve "white identity observer"? Sep, brate, kada si ti postao rasista? viđao sam kod tebe povređenost, ovo što Lidija kaže, Nato i Hag sranje (molim te najozbiljnije za neki dokaz za sudiju, a da ne bude vađenje kurčine kao Anfak), nekakvi antiglobalistički propalestinizmi, regularno sve, tvoje pravo, ali rasizam, Sep, otkad imaš ovu manu?

tyson tyson 10:13 13.01.2014

Re: for Leda's eyes only

ja vas pitam da kažete otvoreno i iskreno šta ste to promenili i u čemu vam Izrael toliko smeta, i zašto je kod vašeg članstva i simpatizera postao dominantan taj antiizraelski stav.

Ne bilo ti teško da navedeš neki primer, bilo šta - deo nekog dokumenta, raspravu, citat relevantnog predstavnika rukovodstva, išta bar malo nalik na zvaničan stav - što bi moglo da posluži kao primer nekakvog stava Demokratske stranke spram Izraela, Palestinaca, bliskoistočnog problema, štagod, pa onda možemo da pokrenemo raspravu. Eto, ne tražim primer anti-izraelskog delovanja DS, nego primer bilo kakvog iole zvaničnog ili stava izvedenog iz relevantnog uzorka članstva/simpatizera o pomenutim stvarima, bilo šta.

Do tada, ovo groteskno pojednostavljivanje, identifikaciju stavova jedne osobe koju predstavljaš kao člana DS kao generalno mišljenje članstva te stranke i stav same stranke (u verodostojnost same interpretacije freehandovih stavova da ne ulazim, daleko bi nas odvelo), zaista i pored krajnjeg napora volje ne uspevam da shvatim ozbiljno.


lidiaz lidiaz 16:26 13.01.2014

Re: Netanjahu paradoks

Sepulturero
...

Мислим да грешиш. Амерички било шта су прво Американци, па тек онда остало. Тако су и побројани прво Американци, па тек онда Јевреји.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 22:37 13.01.2014

Re: for Leda's eyes only

tyson
đ
Ne bilo ti teško da navedeš neki primer, bilo šta - deo nekog dokumenta, raspravu, citat relevantnog predstavnika rukovodstva, išta bar malo nalik na zvaničan stav - što bi moglo da posluži kao primer nekakvog stava Demokratske stranke spram Izraela, Palestinaca, bliskoistočnog problema, štagod, pa onda možemo da pokrenemo raspravu.



nisu ljudi toliko ludi da to rade u javnosti, pa istresaju ovde pod pseudonimima. inače, ja smatram DS za izumitelja fenomena varirajuće realnosti, ili nestalne realnosti - drugim rečima, realnost za DS je ono što DS odluči da je realno, a ne ono što je zaista realno. prilično inventivan i postmoderan pristup, dok suština pristupa podseća pomalo na sadržaj filma Amenabarovog filma Otvori oči.
Unfuckable Unfuckable 04:11 18.01.2014

Re: fuxi paušalax

nisu ljudi toliko ludi da to rade u javnosti, pa istresaju ovde pod pseudonimima


sine kako ti lupetaš pa to je za medalju
Predrag Azdejković Predrag Azdejković 12:42 12.01.2014

Kako žive "zli" Palestinci iza zida!?

Predrag Azdejković Predrag Azdejković 13:05 12.01.2014

Re: Kako žive "zli" Palestinci iza zida!?

lidiaz lidiaz 14:48 12.01.2014

Re: Kako žive "zli" Palestinci iza zida!?

Палестинци нису зли, они су таоци велике политике и монета за поткусуривање. Њихово руководство се превише често не води интресима сопственог народа, већ нечијим туђим интресима.
С друге стране, нико не нуди озбиљно и реално решење, које ће омогућити и једнима и другима да живе слободно и у миру.

По мом дубоком уверењу, Нетањаху не ради ништа на своју руку, већ са инструкцијама, а управо он сада чини све да се од мира удаљи.
Они који руководе су у међувремену срушили или руше све арапске режиме који су макар држали какав такав статус кво.

Египат на пример, и њихов бивши председник Мубарак, су посредовали у преговорима, и често могли да утичу на обе стране. Сада је то немогуће, пошто се ново руководство Египта залаже за поништавање свих мировних споразума са Израелом.
Kraja Kraja 15:34 12.01.2014

...imaju...

Они који руководе су у међувремену срушили или руше све арапске режиме који су макар држали какав такав статус кво.


...li oni ime...???
...kad god se o njima "govori" imam utisak kao da gledam novi nastavak harry potter-a...
lidiaz lidiaz 15:55 12.01.2014

Re: ...imaju...

Највећа данашња империја, а није Русија...
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 09:36 13.01.2014

Re: Kako žive "zli" Palestinci iza zida!?

lidiaz

По мом дубоком уверењу, Нетањаху не ради ништа на своју руку, већ са инструкцијама, а управо он сада чини све да се од мира удаљи.
Они који руководе су у међувремену срушили или руше све арапске режиме који су макар држали какав такав статус кво.


čini, čini i na svoju ruku. on je poznat po politici konfrontacije sa demokratama (američkim mislim, ne našim KP). napisao sam za jednog hrvatskog klijenta i drugara presek pregovora poslednjih 22 godine, pa ću ti poslati... uočićeš pravilnost u Bibijevom ponašanju, ta politika se može nazvati "jedan korak napred, dva koraka nazad" pristupom. interesantno je da je Bibi bio jedini čovek koga se Drug Jaser plašio, Arika se nije bojao, iako je Arik bio opasniji. ti i ja smo imali nepriliku da živimo u doba kada su Arik i Jaser upotrebili kompletne državne aparate da ispolje ličnu netrpeljivost u oružanom sukobu 2000-2004. ne daj bože da meni i frihendu da neko da tako državne aparate u ruke, Bačka i judeočetnici protiv Banata i deesopartizana...
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 09:43 13.01.2014

Re: Kako žive "zli" Palestinci iza zida!?

Predrag Azdejković
"baci sajbermolotovljev, i bjež" - pristup


Peđa, ne mogu da verujem da ti ni za 15 godina nisi promenio taj detinji pristup, baci, okači, nalepi i bjež... zauvek dječarac!
Черевићан Черевићан 16:39 12.01.2014

пер алијуд

ако малко докон чачнеш историју
судбину јој вазда моћници кројили
(моћ је болест - лек јој непронађен)
што би ови тренутни другачији били
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 09:39 13.01.2014

Re: пер алијуд

Черевићан
ако малко докон чачнеш историју
судбину јој вазда моћници кројили
(моћ је болест - лек јој непронађен)
што би ови тренутни другачији били


baš vala, Izraelci i Palestinci su decenijama ljute igračke u rukama supersila, umesto da sednu lepo i isparcelišu tu zemlju i nastave da žive.
tyson tyson 10:19 13.01.2014

Re: пер алијуд

baš vala, Izraelci i Palestinci su decenijama ljute igračke u rukama supersila, umesto da sednu lepo i isparcelišu tu zemlju i nastave da žive.

A zašto bi parcelisali zemlju na kojoj su oni, i tuce drugih naroda/vera/rasa stotinama godina živeli jedni pored drugih bez trzavica?

U nekim društvenim teorijama to se smatra za regres, a ne za napredak u odnosima među ljudima.


Srđan Fuchs Srđan Fuchs 19:24 13.01.2014

Re: пер алијуд

tyson

A zašto bi parcelisali zemlju na kojoj su oni, i tuce drugih naroda/vera/rasa stotinama godina živeli jedni pored drugih bez trzavica?

U nekim društvenim teorijama to se smatra za regres, a ne za napredak u odnosima među ljudima.


očito da se moraju razdeliti, jer jedni ne žele da žive pod nazivom "palestina", a drugi ne žele naziv "izrael". pregovori se vode oko toga šta i koliko zemlje je pod ovim nazivom, a šta pod drugim - parcelisanje. možda to jeste regresivno u nekim društvenim teorijama, ali je milje u kojem su te teorije postavljane znatno drugačiji od miljea u kojem se nalaze i sporne parcele.
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 18:31 12.01.2014

Neka mu je večna slava i hvala


У време НАТО бомбардовања Србије, Шарон, тада министар иностраних послова, био је један од ретких државника који је отворено осудио ту агресију.
freehand freehand 21:30 12.01.2014

Re: Neka mu je večna slava i hvala

Vojislav Stojković

У време НАТО бомбардовања Србије, Шарон, тада министар иностраних послова, био је један од ретких државника који је отворено осудио ту агресију.

I Žirinovski. I Le Pen. I Kim Džong Il.
I kakve to veze ima sa njegovom biografijom?
tyson tyson 21:40 12.01.2014

Re: Neka mu je večna slava i hvala

I Žirinovski. I Le Pen. I Kim Džong Il.

Pa i njima ćemo odati dužno poštovanje kada budu umrli

Da predupredim "pametne" komentare - ne, Dragi Vođa nije umro već se, kao što znamo, pridružio svom ocu Velikom Vođi na svetoj planini Baekdu, odakle će se zajedno pobedonosno vratiti i povesti herojsku Crvenu Armiju u konačno oslobođenje otadžbine od marionetskog režima na jugu i njihovih lajavih pomagača.

Tako da nema potrebe da mu Srbi drže posmrtno slovo; ne još.




freehand freehand 22:08 12.01.2014

Re: Neka mu je večna slava i hvala

odakle će se zajedno pobedonosno vratiti i povesti herojsku Crvenu Armiju u konačno oslobođenje otadžbine od marionetskog režima na jugu i njihovih lajavih pomagača.

Da se ne iznenade oni? Taki obično završe ko teča.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 19:57 13.01.2014

Re: Neka mu je večna slava i hvala

Vojislav Stojković

У време НАТО бомбардовања Србије, Шарон, тада министар иностраних послова, био је један од ретких државника који је отворено осудио ту агресију.


Kraj nije bio samo na verbalnoj podršci. Jedan od Šaronovih najbližih saradnika, Ehud Olmert, kao gradonačelnik Jerusalima na zimu 1999. šalje Skupštini grada Beograda humanitarni kargo u lekovima, kompletno o trošku Izraela i uprkos embargu. U periodu Šaronove vladavine, 2004. i 2005. godine organizuje se velika donatorska konferencija u kojoj pred uticajnim ličnostima sa Zapada i iz Rusije predstavnici Srba predstavljaju video i fotozapise "kristalne noći" koju su pretrpeli na Kosovu ranije te godine. 2005. u Hari Truman auditorijumu za mirovne studije i izučavanje globalnih konflikata, Republika Srpska predstavlja svoju verziju događaja u ratu u Bosni*.

* Naredne nedelje, u istom auditorijumu Hebrejskog Univerziteta u Jerusalimu, svoju verziju stanja na Kosovu predstaviće i Vlada Republike Srbije. Državnički problemi Srbije i srpskog naroda se sve pažljivije prate i proučavaju u glavnom gradu Izraela.
freehand freehand 22:22 13.01.2014

Re: Neka mu je večna slava i hvala

na zimu 1999. šalje Skupštini grada Beograda humanitarni kargo u lekovima, kompletno o trošku Izraela i uprkos embargu.

Kakvog embarga?
hoochie coochie man hoochie coochie man 22:41 13.01.2014

Re: Neka mu je večna slava i hvala

Kakvog embarga?


I ja se pitam.
Kakav crni embargo kad je Srbija 1999. godine bila miljenik među narodima, saradnja sa svima cvetala, pomoć stizala sa svih strana i kapom i šakom.
U toj poplavi pomoći i saradnje neki tamo Izraelčić poslao nešto malo i sad treba još i to da pamtimo.

Mislim, ako ćemo da se hvatamo za reč u pravu si, sankcije Srbiji tad jesu postojale ali embarga na humanitarnu pomoć nije bilo.
Samo, nije bilo baš previše država od značaja kakav ima Izrael a da je tako otvoreno bio protiv bombardovanja, da je slao pomoć i da je protiv nezavisnosti Kosova.

To se može zanemariti, ali se ne može poreći čak ni kad nam je cilj da konkrenom sagovorniku pošto poto kontriramo.

Fri, tvoj i Srđanov fajt ostavljam vama, ali ako se neko pita o kakvim se sankcijama, embragu, izolaciji, merama protiv Srbije, zovi kako hoćeš, radi, a priča se o 1999. godini, onda se pitanje mora čitati malo drugačije.

lidiaz lidiaz 22:44 13.01.2014

Re: Neka mu je večna slava i hvala

A ne treba ni zanemariti to da je Izraelski ambasador bombardovanje proveo u Beogradu. Cak je i ispao iz kreveta prilikom jedne eksplozije...
freehand freehand 22:47 13.01.2014

Re: Neka mu je večna slava i hvala

Fri, tvoj i Srđanov fajt ostavljam vama, ali ako se neko pita o kakvim se sankcijama, embragu, izolaciji, merama protiv Srbije, zovi kako hoćeš, radi, a priča se o 1999. godini, onda se pitanje mora čitati malo drugačije.

Dobro. Pročitaj malo - a možeš i mnogo - drugačije, pa mi kaži o kakvim je sankcijama, embargu i izolaciji Srbije '99 reč?

Edit: a posle bi bilo super da napišeš i kakve to veze ima sa Šaronovom bogatom i pitorsknom biografijom.
hoochie coochie man hoochie coochie man 22:56 13.01.2014

Re: Neka mu je večna slava i hvala

pa mi kaži o kakvim je sankcijama, embargu i izolaciji Srbije '99 reč?


Da ti pričam o sankcijama koje su bile na snazi 1999 godine neću jer i sam veoma lako možeš to da nađeš ako te zanima i ako ne znaš

Srbija je te godine tretirana, i zvanično, kao teroristička država, a ako je bilo uobičajeno i bez rizika po sebe da se sarađuje i podržava teroristička država, ako su to svi radili, onda ova izraelska politika stvarno nije vredna poemna.
freehand freehand 23:02 13.01.2014

Re: Neka mu je večna slava i hvala

hoochie coochie man
pa mi kaži o kakvim je sankcijama, embargu i izolaciji Srbije '99 reč?


Da ti pričam o sankcijama koje su bile na snazi 1999 godine neću jer i sam veoma lako možeš to da nađeš ako te zanima i ako ne znaš

Srbija je te godine tretirana, i zvanično, kao teroristička država, a ako je bilo uobičajeno i bez rizika po sebe da se sarađuje i podržava teroristička država, ako su to svi radili, onda ova izraelska politika stvarno nije vredna poemna.

Ma ne mogu da nađem, ama nikako!
Daj budi drug pa pomozi, kad već nisi mogoa da istrpiš toliko moje neznanje i kad to sa tolikim autoritetom tvrdiš.
Ja guglam i nema.

Nemoj sad to "teroristička država" i idimidođimi zamene teza. Da je bila "teroristička država" Klinton i Bler imali bi odluku SB UN za bombardovanje. Kao što su imali za sankcije, kad je sankcija bilo, da te podsetim samo.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 23:04 13.01.2014

Re: Neka mu je večna slava i hvala

tihog. da završimo ovde naše prijateljstvo i neprijateljstvo jednom anegdotom. 1998. godine, zaputih se ja tako u Avramovu-Ibrahimovu sinagogu-džamiju u Hevronu, duboko unutar palestinske teritorije (to je tada bila prilično opasna rabota, jer je tada bilo središte harlajnerskih naoružanih formacija Arafata*). čuo sam od neke telavivske leftie ekipe da je mesto totalno ludo i da je suma sveg konflikta između Arapa i Jevreja. mesto jeste ludo, bilo je poprište sumanutog zločina jevrejskog ekstremiste Baruha Goldštajna 1995. mesto u kojem mladi, golobradi izraelski vojnici razdvajaju zabrađene fanatike gde je nesretni Ibrahim na pola svog groba Ibrahim, a sa druge strane Avram. jedni mu se mole sa Ibrahime, umoli Alaha da uništi ove nevernike, a drugi, oj, Avrame, pogledaj šta nam rade ovi psi, moli Elohima da ih sve uništi. ta priča se toliko dopala, uzgred, jednom drugaru našem novinaru, Lisabonac, zna ka Deki Tijago, da sam zahvaljujući njoj izašao u glavnim gradskim novinama i stekao neku vrstu endivorholovske neopažene slave. elem, kada sam se vraćao kući, uđem u bus pun jevrejskih religioza i dokačim se tu sa nekim frik-rabinom koji mi je rekao da ne mogu Gojim da se voze tim busom, oterav bradonju u tri lepe. našta odgovori on meni, neka te Elohim obriše iz Knjige Živih. jako mi se dopao taj gaf, i koristim ga dan danas u zajebanciji. tako, matori, brišem te iz svoje knjižice živih, ne postojiš više za mene. jebi ga. računaj to kao da je došlo da razvoda braka, kraja ljubavi, gotovo, krah, apokalipsa, ništavilo duše. negde mi je žao, s nama će umreti i čitav jedan svet. c 'est la vie.


* нема рата Јасера Арафата

али и

нема шита без Јосипа Броза Тита.
hoochie coochie man hoochie coochie man 23:05 13.01.2014

Re: Neka mu je večna slava i hvala

Edit: a posle bi bilo super da napišeš i kakve to veze ima sa Šaronovom bogatom i pitorsknom biografijom.


A kakve veze ima sa Šaronovim politikom, jer mi je ona bitnija od njegove biografije, pa ima, neke male, beznačajne, i on je nešto o tome govorio. a u to vreme se njegova slušala.(a po onome što ja znam ni neku mnogo razlišitu biografiju čoveka koji je pravio i napravio, branio i odbranio državu takvu kakva jeste, na mestu na kom jeste nije logično očekivati)
Sad, Fri, ako je tebi više stalo do palestinskih izbeglica nego do srpskih, onda u redu, onda je biti protiv Izraela i Šarona razumnjivo.
freehand freehand 23:10 13.01.2014

Re: Neka mu je večna slava i hvala

Sad, Fri, ako je tebi više stalo do palestinskih izbeglica nego do srpskih, onda u redu, onda je biti protiv Izraela i Šarona razumnjivo.

Kakav si ti klovn, čoveče...
hoochie coochie man hoochie coochie man 23:11 13.01.2014

Re: Neka mu je večna slava i hvala

Kakav si ti klovn, čoveče...


A sad bi tako?
E pa ja neću
freehand freehand 23:21 13.01.2014

Re: Neka mu je večna slava i hvala

Ajd, kad te već mrzi da klikneš dva puta

1997. године су поново уведене међународне санкције Београду, због „прогона Албанаца са Косова“

Ovo ti je šupalj link.
Ali sam ja našao bolji, i priznajem da nisam u pravu. Potpuno sam zaboravio, naime, na "spoljni zid sankcija" koji je ostao i posle Dejtona, i na njihovo postupno pojačavanje.
Samo što ni Šaron ni Izrael ništa od sankcija nisu kršili, jer su se one u tom periodu odnosile na vojnu tehniku i naoružanmnje i putovanje. Dakle, nije to bio potpuni embargo kao do Dejtona.
hoochie coochie man hoochie coochie man 23:29 13.01.2014

Re: Neka mu je večna slava i hvala


Ovo ti je šupalj link.

Što je šupalj?
Nisu ponovo uvedene sankcije?
Potpuno sam zaboravio, naime, na "spoljni zid sankcija"


To i u pesmu ušlo a ti zaboravio, neka puši narod naš krišom ispod spoljnog zida sankcija

Nije kršio ništa, rekoh več, ali jeste pokazao svoj stav i zvanični stav Izraela, a u politici i gestovi koji nisu kršenje sankcija jesu značajni.

Ne znam koji ti je đavo pa insistiraš ne nečem što normalan čovek ne može da podrži.
Insistiraš da Izrael nije bio na strani Srbije protiv Kosova, a time i na strani proteranih Srba a pritiv Tačija i Žute kuće.
Kaži bre da ti to nije bitno, da te zaboli i za Kosovo iza Žutu kuću, da ti je samo do Sabre i Šatile stalo, jer oboje ne može, poštenije je.
freehand freehand 23:39 13.01.2014

Re: Neka mu je večna slava i hvala

Što je šupalj?
Nisu ponovo uvedene sankcije?

Zato što postoji samo jedna jedina rečenica, koja deluje kao prilepljena.
.
Ne znam koji ti je đavo pa insistiraš ne nečem što normalan čovek ne može da podrži.
Insistiraš da Izrael nije bio na strani Srbije protiv Kosova, a time i na strani proteranih Srba a pritiv Tačija i Žute kuće.

Gde sam ja uopšte pomenuo Izrael i Kosovo?

Kaži bre da ti to nije bitno, da te zaboli i za Kosovo iza Žutu kuću, d ati je samo do Sabre i Šatile stalo, jer oboje ne može, poštenije je.

Kako je ovo groteskno: izmisliš, učitaš, slažeš a onda još pričaš šta je pošteno a šta poštenije...
A inače, u tom tvom svetu i moralnom ekvilibrijumu - zašto se ne može govoriti o žrtvama sa Kosova i žrtvama iz Sabre i Šatile istovremeno?
hoochie coochie man hoochie coochie man 23:52 13.01.2014

Re: Neka mu je večna slava i hvala

Zato što postoji samo jedna jedina rečenica, koja deluje kao prilepljena.


Aha!
A ti bi da ti detaljno obrazložim?
Pa malo se i sam potrudi

Gde sam ja uopšte pomenuo Izrael i Kosovo?


Ja sam pomenuo ( i ne samo ja).
Ti samo Izrael.
Ne odgovara ti da se pominje Srbija u kombinaciji sa Izraelom, ne uklapa ti se u koncept?

zašto se ne može govoriti o žrtvama sa Kosova i žrtvama iz Sabre i Šatile istovremeno?


Pa možda može, ali vidim ne govoriš, a ima i te kako veze sa temom bloga.
Verujem da ti nije bitno kad ne govoriš.

ps
Malo mi je naprono ovo Fri, ne bih ja dalje.

freehand freehand 00:04 14.01.2014

Re: Neka mu je večna slava i hvala

hoochie coochie man
Zato što postoji samo jedna jedina rečenica, koja deluje kao prilepljena.


Aha!
A ti bi da ti detaljo obrazložim?
Pa malo se i sam potrudi

Gde sam ja uopšte pomenuo Izrael i Kosovo?


Ja sam pomenuo ( i ne samo ja).
Ti samo Izrael.
Ne odgovara ti da se pominje Srbija u kombinaciji sa Izraelom, ne uklapa ti se u koncept?

zašto se ne može govoriti o žrtvama sa Kosova i žrtvama iz Sabre i Šatile istovremeno?


Pa možda može, ali vidim ne govoriš, a ima i te kako veze sa temom bloga.
Verujem da ti nije bitno kad ne govoriš.

ps
Malo mi je naprono ovo Fri, ne bih ja dalje.


Primećuješ li uopšte sa koliko ti nenapisanih, izmišljenih i učitanih teza barataš i raspravljaš? Kakvim šešeljevskim argumentima tipa tebe ne interesuje Kosovo i baš te briga što su meni vadili organe, tebi su važni samo palestinci i muslimani.
Sa argumentacijom koja se zasniva na verujem?
A na blogu sa naslovom "Arijel Šaron"?

Srđan Fuchs Srđan Fuchs 00:30 14.01.2014

Re: Neka mu je večna slava i hvala

hoochie, blind work, ćorava rabota. čovek živi u svom nekom malom svetu virtualne neuroze, verujem da mu ni samom nije jasna. dokazuje sebi snagu svojih tripova. bezvredno je. mi radimo ODLIČAN posao za Srb u Izraelu. a ovi mali hejteri će nestati, dok ćemo mi ostaviti klincima jedno super polje da se razvijaju, ko bude voleo.
hoochie coochie man hoochie coochie man 00:35 14.01.2014

Re: Neka mu je večna slava i hvala

mi radimo ODLIČAN posao za Srb u Izraelu.


Ja mogu samo da navijam za vas
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 01:15 14.01.2014

Re: Neka mu je večna slava i hvala

ma ne sekiraj se matori, niko od nas nije vaspitan da proda srbiju za šaku dolara, dakle, prevashodno je važna naša lična i profesionalna stabilnost, pa potom srbijka, pa potom sve ostalo. Leda je zmaj, ne mo'š misliti koliki, ali neće da dira ovog majuška pošto je fina. ona je iz centra bege, a ja s periferije, pa je kulturnija od mene. ja sam pozitivni šaban.
AlexDunja AlexDunja 18:31 12.01.2014

ja ne pratim politiku

svoje zemlje dovoljno da bih mogla da,
osim podsmehom, učestvujem u ozbiljnom razgovoru.

o komplikovanom izraelsko-palestinskom problemu
ne znam dovoljno.

volim jevrejske pisce i muzičare.

i iskreno mislim da su jevreji možda narod sa najtužnijom istorijom.
zadivljena sam time što narod sa takvom istorijom
polaže toliko na kulturu. za divljenje.

izvini, ako je trol.
Milutin Milošević Milutin Milošević 21:11 12.01.2014

Mali doprinos raspravi



Bunker na Golanskoj visoravni, na granici Izraela, Libana i Sirije.
alselone alselone 08:22 13.01.2014

Re: Mali doprinos raspravi

Gazda kaci perverzno dobre slike po blogu i tviteru u poslednje vreme.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 09:20 13.01.2014

Re: Mali doprinos raspravi

Milutin Milošević


Bunker na Golanskoj visoravni, na granici Izraela, Libana i Sirije.

ovo je stari, mislim, Jomkipurski. sada otvoriš planinu, i zumzum zumzumzum.
Milutin Milošević Milutin Milošević 09:25 13.01.2014

Re: Mali doprinos raspravi

Gazda kaci perverzno dobre slike


Završavam uskoro seriju iz Izraela i Palestine, a onda sledi dalekoazijski paket. To će tek da trajeeeee.

otvoriš planinu, i zumzum zumzumzum

Da, JBT - potražio mesto na gugl mapi = sve se vidi, kao da stojim na 100 metara iznad. SVaki bunkerić, prilazni put, kafanica. Samo nema onog druza koji prodaje med i voće.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 09:59 13.01.2014

Re: Mali doprinos raspravi

gde kačiš to, gazda Šile, hoćeš mi poslati, to su sigurno prelepe fotke, sve izgleda na fotkama još moćnije...
Milutin Milošević Milutin Milošević 10:10 13.01.2014

Re: Mali doprinos raspravi

freehand freehand 16:35 13.01.2014

Da se obrati pažnja!

Meanwhile, Public Security Minister Yitzhak Aharonovitch has instructed police to investigate online posts that rejoice in the death of former Prime Minister Ariel Sharon, Army Radio reported Sunday.


KLIK (citirana rečenica je na dnu strane)
lidiaz lidiaz 22:38 13.01.2014

Re: Da se obrati pažnja!

Tako tipicno, neposredno pred slog su ga optuzivali za izdaju ti sto ga sada brane od posthumnih napada
predatortz predatortz 19:33 13.01.2014

Odlaze jaki...

Na njega gledam kao na čoveka koji je strastveno branio zemlju u čijem je stvaranju učestvovao. Da li je to uvek radio na pravi način? A ko jeste?

Odlazi generacija jakih ljudi, ljudi koji su spremni da podnesu žrtvu za svoje ciljeve.

Ostaje nam generacija političara koji su spremni da nanose žrtve, bez podnošenja i rizika. Kao ovaj nesrećni Nobelovac, koji iz ovalne sobe posmatra kako dronovi čereče decu...

I još postoje oni koji ga smatraju za iskorak napred.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana