O Koštunici sve najlepše

Ivan Marović RSS / 10.06.2008. u 20:05

Dok čekamo da se formira nova vladajuća većina na raznim nivoima u sastavu Čanak - Tadić - Dinkić - Drašković - Dačić - Jovanović - Krkobabić - Palma, možda je trenutak da se osvrnemo na prethodni period i ulogu koju je u tom periodu imao Vojislav Koštunica, odlazeći premijer.

Koštunica je nacionalista, ali i demokrata. Za razliku od radikala koji su samo nacionalisti, Koštunica drži do demokratskih načela, on je uostalom bio kandidat koga smo suprotstavili diktatoru Miloševiću u septembru 2000 i čija je pobeda bila neophodna da bi došlo do promena petog oktobra.

Koštunica je na raznim nivoima vladao sve do proleća ove godine kada se njegov nacionalizam našao u koliziji sa njegovom demokratskom naravi, on je hteo da sprovodi nacionalističku politiku, ali narod kojim je vladao nije želeo da Srbija skrene sa evropskog puta. Koštunica je, kao svaki pravi demokrata, vratio mandat narodu, narod je na izborima glasao da se nastave evropske integracije i Koštunica je tu narodnu volju prihvatio.

Kao svaki pravi demokrata, koji nema dovoljno podrške za svoje političke ciljeve, Koštunica se povukao u opoziciju i najzad na dugo zasluženi odmor. Najvažnije je da se poštuje volja naroda i Koštunica je pokazao da nije novi Milošević, iako se i ta teza proturala. Koštunica zaslužuje pozitivnu ocenu.

Za razliku od Koštunice, ja ne poštujem volju naroda, narod je rekao da pišem o ekologiji, a ja evo pišem o politici. Mislim da dugujem objašnjenje za ovakvo moje nedemokratsko ponašanje, a kada pročitate ovo objašnjenje, shvatićete da moje ponašanje i nije tako nedemokratsko.

Vidite, kada sam raspisao referendum sa pitanjem da li da pišem o politici ili o ekologiji, tesnom većinom (razlika je bila dva glasa) pobedila je ekologija. U međuvremenu, došlo je do prebega i stvorene su nove okolnosti, naime dva glasa su prebegla sa ekologije na politiku, tako da ovom prilikom najavljujem politički serijal "Moj sukob s pameću". Znam da ćete uživati.



Komentari (272)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Jeremija Jeremija 20:12 10.06.2008

pups

Da li sam dobro razumeo da v.k. prelazi u pups?
Ivan Marović Ivan Marović 21:23 10.06.2008

Re: pups

Jeremija
Da li sam dobro razumeo da v.k. prelazi u pups?
To je operacija: U penziju, pa preko PUPS-a nazad u vladu. Lukavo, lukavo, a DSS ko šiša :(
Exitus Letalis Exitus Letalis 21:42 10.06.2008

Re: pups

jel ovo neka komična opera?
a o naslovu, pa zar nije "o mrtvima sve najbolje"? a koštunica je živ iako je politički mrtav. poodavno. zapravo od kad se pojavio. samo je bilo pitanje trenutka kada će to saznati i on i što je još važnije, prihvatiti.
Jeremija Jeremija 00:15 11.06.2008

Re: pups

Exitus Letalis
jel ovo neka komična opera?
a o naslovu, pa zar nije "o mrtvima sve najbolje"? a koštunica je živ iako je politički mrtav. poodavno. zapravo od kad se pojavio. samo je bilo pitanje trenutka kada će to saznati i on i što je još važnije, prihvatiti.

Ni komična opera, ni opereta, a ni komedija - ovo je horor.
Vračarac Vračarac 08:15 11.06.2008

Re: pups

Imam neki čudan osećaj da Koštunica (i DSS) još nije rekao svoju poslednju reč. Videćemo.
vladimir petrovic vladimir petrovic 08:57 11.06.2008

Re: pups

Vracarac
Imam neki čudan osećaj da Koštunica (i DSS) još nije rekao svoju poslednju reč. Videćemo.

Podrzavam.
Prema tome
Exitus Letalis
koštunica je živ iako je politički mrtav

je samo ono sto Englezi zovu "the wishful thinking".
Sada cu reci nesto sto mozda mnogi nece razumeti:
Ako bi V. Kostunica, ne daj Boze, bio ubijen (sada, kao odlazeci premijer) siguran sam da bi bio duboko ozaljen, ako ne koliko i pokojni Z. Djindjic a ono bar priblizno, i da bi odjednom svi shvatili (kao sto je bilo u slucaju Djindjica, sve vreme nepopularnog premijera, prema svim anketama javnog mnjenja) da je on, VK bio veliki politicar, drzavnik visokog kalibra.
Naravno, tesko je normalnom coveku da shvati zasto narod voli nekoga tek kada njega nema, a pogotovu ako ode neprirodnim putem.
Na kraju, hvala Ivanu Marovicu sto se usudio da postavi ovaj tekst (O Kostunici sve najlepse).
Vračarac Vračarac 09:04 11.06.2008

Re: pups

Ako bi V. Kostunica, ne daj Boze, bio ubijen (sada, kao odlazeci premijer) siguran sam da bi bio duboko ozaljen, ako ne koliko i pokojni Z. Djindjic a ono bar priblizno, i da bi odjednom svi shvatili (kao sto je bilo u slucaju Djindjica, sve vreme nepopularnog premijera, prema svim anketama javnog mnjenja) da je on, VK bio veliki politicar, drzavnik visokog kalibra.

Sasvim je moguće da ste u pravu.
aurelije aurelije 14:02 11.06.2008

Re: pups

Vračarac
Imam neki čudan osećaj da Koštunica (i DSS) još nije rekao svoju poslednju reč. Videćemo.


Ja bih, sigurnosti radi, zaboo i glogov kolac. Em je u skladu sa tradicijom koju politički počivši DR. K. hadžija toliko vozljubljuje, em nikad se ne zna, s ovakvim stvarima stvarno treba biti maksimalno oprezan. Ko se mlijeka opeče i u jogurt puše.
pufna pufna 20:16 10.06.2008

politika ili ekologija, pitanje je sad?

Da li je postovanje demokratskih nacela zadrzavanje 3 meseca Radeta Bulatovica, ili podrzavanje pobune JSO-a, ili vracanje sa odmora da bi se obratilo javnosti zbog ubistva sluzbenika db-a sumnjive proslosti?!
milosib milosib 20:21 10.06.2008

Re: politika ili ekologija, pitanje je sad?

pufna
Da li je postovanje demokratskih nacela zadrzavanje 3 meseca Radeta Bulatovica?!

Da li mislite možda na Radeta Markovića?
Ivan Marović Ivan Marović 20:24 10.06.2008

Re: politika ili ekologija, pitanje je sad?

pufna
Da li je postovanje demokratskih nacela zadrzavanje 3 meseca Radeta Bulatovica?!
milosib
Da li mislite možda na Radeta Markovića?
Aman ljudi, nema veze, šta je bilo bilo je, Bulatović, Marković, zar je bitno, čim se krene u detalje gubi se uzvišenost ovog trenutka! Kakve to sad veze ima, važno je da život ide dalje, zato što Krkobabić ne može da čeka.
gradicevic gradicevic 20:27 10.06.2008

Re: politika ili ekologija, pitanje je sad?

zato što Krkobabić ne može da čeka.

koga
ili sta
milosib milosib 20:31 10.06.2008

Re: politika ili ekologija, pitanje je sad?

Ivan Marović

Aman ljudi, čim se krene u detalje, gubi se uzvišenost ovog trenutka! Kakve to sad veze ima, važno je da život ide dalje, zato što Krkobabić ne može da čeka.

Ovu zamerku Koštunici za Markovića sam čuo više puta, a u stvari to nema veze s'mozgom. Rade Marković je bio načelnik resora državne bezbednosti u okviru MUP-a Srbije i za njegovo postavljanje i smenjivanje je odgovoran ministar policije, a ne predsednik države.

To što je Milošević postavljao sve i svakoga ne može da se prenese na Koštunicu već pre na na Vladu i ministra policije.
pufna pufna 20:44 10.06.2008

Re: politika ili ekologija, pitanje je sad?

Aman ljudi, nema veze, šta je bilo bilo je, Bulatović, Marković, zar je bitno, čim se krene u detalje gubi se uzvišenost ovog trenutka! Kakve to sad veze ima, važno je da život ide dalje, zato što Krkobabić ne može da čeka

Ivane,
ja od tvojih uzvisenih postova imam blagu mucninu. Ako vec analiziras, onda to radi kako treba. Nadam se da si ozbiljniji u ekologiji.
@milosb
tri meseca se cekalo na novu vladu tj. izbore za nju. za ta tri meseca se popalila glavna dokumentacija. guglaj bre malo pre nego sto krenes da pucas iz kvarnog oruzja.
milosib milosib 20:49 10.06.2008

Re: politika ili ekologija, pitanje je sad?

pufna
tri meseca se cekalo na novu vladu tj. izbore za nju. za ta tri meseca se popalila glavna dokumentacija. guglaj bre malo pre nego sto krenes da pucas iz kvarnog oruzja

Prvo mi nismo zajedno koze čuvali da mi se tako obraćate, a ako i jesmo svako je čuvao svoje.

Kakve veze ima Koštunica sa ta tri meseca ?
Bojan Zdravic Bojan Zdravic 20:50 10.06.2008

Re: politika ili ekologija, pitanje je sad?


Slazem se pufna,.

Marovicu, kakva su ovo poturanja da je Kostunica demokrata, mislim ljudi kako vas bre nije sramota da drobite svasta po blogu. Ako je Kostunica demokrata onda si i ti demokrata, onda je i Tadic demokrata, onda su svi demokrate.....

Ma svi ste vi Marovicu udbasi, svi do jednog, ispilili ste se iz nekih udbaskih usranih gaca, druga ste i treca generacija Brozovih dzelata, formirali ste udbasku kastu u Srbiji, izbacili ste ljude iz njihovih kuca, oteli ste im sve sto imaju, pokrali ste celu Srbiju i naprasno postali bizMismeni, kapitalisti i demokrate.

KURAC malo ste vi demokrate Marovicu, vi ste UDBASI Marovicu
pufna pufna 20:52 10.06.2008

Re: politika ili ekologija, pitanje je sad?

ne znam kako ti sa svojim kozama, ali ja se stvarno time ne bavim
pa ni edukacijom politicki nepismenih a koji posecuju politicke ( ili samovoljene) blogove.
milosib milosib 20:57 10.06.2008

Re: politika ili ekologija, pitanje je sad?

pufna
ne znam kako ti sa svojim kozama, ali ja se stvarno time ne bavimpa ni edukacijom politicki nepismenih a koji posecuju politicke ( ili samovoljene) blogove.

Malo vaspitanja u ophođenju vam ne bi škodilo. To što se sa nekim ne slažete ne daje vam za pravo da mu se obraćate nepristojno.

Niste mi odgovorili, kakve veze ima Koštunica sa ta tri meseca. Valjda je lako da se odgovori, pa makar i meni neobaveštenom.
gradicevic gradicevic 20:59 10.06.2008

Re: politika ili ekologija, pitanje je sad?

Bojan Zdravic
Slazem se pufna,.Marovicu, kakva su ovo poturanja da je Kostunica demokrata, mislim ljudi kako vas bre nije sramota da drobite svasta po blogu. Ako je Kostunica demokrata onda si i ti demokrata, onda je i Tadic demokrata, onda su svi demokrate.....Ma svi ste vi Marovicu udbasi, svi do jednog, ispilili ste se iz nekih udbaskih usranih gaca, druga ste i treca generacija Brozovih dzelata, formirali ste udbasku kastu u Srbiji, izbacili ste ljude iz njihovih kuca, oteli ste im sve sto imaju, pokrali ste celu Srbiju i naprasno postali bizMismeni, kapitalisti i demokrate.KURAC malo ste vi demokrate Marovicu, vi ste UDBASI Marovicu

malo postovanja
prema citaocima
pls
anchi anchi 21:05 10.06.2008

Re: politika ili ekologija, pitanje je sad

pufna

Ivane,
ja od tvojih uzvisenih postova imam blagu mucninu. Ako vec analiziras, onda to radi kako treba. Nadam se da si ozbiljniji u ekologiji.



pa sto ih citas ako boga znash?!! vidjala sam tvoje komentare al nemam pojma sta ti ovde smeta.

a meni ovo iskombinovana ironija/provokacija .. samo da preporucim
anchi anchi 21:08 10.06.2008

Re: politika ili ekologija, pitanje je sad

Bojan Zdravic

Slazem se pufna,.

Marovicu, kakva su ovo poturanja da je Kostunica demokrata, mislim ljudi kako vas bre nije sramota da drobite svasta po blogu. Ako je Kostunica demokrata onda si i ti demokrata, onda je i Tadic demokrata, onda su svi demokrate.....

Ma svi ste vi Marovicu udbasi, svi do jednog, ispilili ste se iz nekih udbaskih usranih gaca, druga ste i treca generacija Brozovih dzelata, formirali ste udbasku kastu u Srbiji, izbacili ste ljude iz njihovih kuca, oteli ste im sve sto imaju, pokrali ste celu Srbiju i naprasno postali bizMismeni, kapitalisti i demokrate.

KURAC malo ste vi demokrate Marovicu, vi ste UDBASI Marovicu



stanuje li moderacija na ovom blogu?
gradicevic gradicevic 21:10 10.06.2008

Re: politika ili ekologija, pitanje je sad

stanuje li moderacija na ovom blogu?

navrati ponekad
u prolazu
Bojan Zdravic Bojan Zdravic 21:15 10.06.2008

Re: politika ili ekologija, pitanje je sad

gradicevic
stanuje li moderacija na ovom blogu? navrati ponekadu prolazu


Izvinjavam se citaocima, bilo je u afektu, ali ovaj post je krajnji bezobrazluk i vredja mi inteligenciju
Ivan Marović Ivan Marović 21:17 10.06.2008

Re: politika ili ekologija, pitanje je sad

Bojan Zdravic
Izvinjavam se citaocima, bilo je u afektu, ali ovaj post je krajnji bezobrazluk i vredja mi inteligenciju
Izvinjenje prihvaćeno, ali gledaj da se ne ponovi :) I da, pročitaj ovaj članak:

pufna pufna 21:24 10.06.2008

Re: politika ili ekologija, pitanje je sad

pa sto ih citas ako boga znash?!! vidjala sam tvoje komentare al nemam pojma sta ti ovde smeta

ne smeta mi sarkazam i to ocigledan i jasan, vec ovo bojenje Kostunice u liht roze. retko pausalni opis...

@ nepismeni milosib
Kostunica je prakticno stavio veto na smenu i Radeta Markovica i Pavkovica. Kao predsednik Jugoslavije i sef Vrhovnog saveta odbrane, on je neposredno stitio generala Pavkovica.
A sto se tice Radeta Markovica, morate priznati da bi politicki bilo veoma kontraproduktivno smeniti tog coveka kada na njegovo smenjivanje stavi veto covek koji je bio zajednicki kandidat DOS za predsednika drzave. Da li je to bila dobra procena, to je druga stvar. Ali zastita koju su Markovic i Pavkovic uzivali od strane gospodina Kostunice kostala nas je uzasno mnogo i zaustavila je sve reformske procese, posebno u onim drzavnim sluzbama koje predstavljaju represivni mehanizam drzave.
Markonio Markonio 21:35 10.06.2008

Re: politika ili ekologija, pitanje je sad

Ivan Marović
važno je da život ide dalje, zato što Krkobabić ne može da čeka.


Tako je!
Glavni slogan "Omladine PUPS-a": Lovišta su večna dok su unučad smerna, jer starost nema alternativu!

Izvor: Omladina PUPS-a
nsarski nsarski 21:39 10.06.2008

Re: politika ili ekologija, pitanje je sad

Tako je!
Glavni slogan "Omladine PUPS-a": Lovišta su večna dok su unučad smerna, jer starost nema alternativu!

Izvor: Omladina PUPS-a

Sta znaci to "Pups"?.
Na engleskom znaci stenad, ili kakvi drugi mladunci (foke, misevi...):

PUPS:

milosib milosib 21:42 10.06.2008

Re: politika ili ekologija, pitanje je sad

pufna
pa sto ih citas ako boga znash?!! vidjala sam tvoje komentare al nemam pojma sta ti ovde smetane smeta mi sarkazam i to ocigledan i jasan, vec ovo bojenje Kostunice u liht roze. retko pausalni opis...@ nepismeni milosibKostunica je prakticno stavio veto na smenu i Radeta Markovica i Pavkovica. Kao predsednik Jugoslavije i sef Vrhovnog saveta odbrane, on je neposredno stitio generala Pavkovica.A sto se tice Radeta Markovica, morate priznati da bi politicki bilo veoma kontraproduktivno smeniti tog coveka kada na njegovo smenjivanje stavi veto covek koji je bio zajednicki kandidat DOS za predsednika drzave. Da li je to bila dobra procena, to je druga stvar. Ali zastita koju su Markovic i Pavkovic uzivali od strane gospodina Kostunice kostala nas je uzasno mnogo i zaustavila je sve reformske procese, posebno u onim drzavnim sluzbama koje predstavljaju represivni mehanizam drzave.

Iznosite najobičnije špekulacije sa ovim praktično stavio veto. Pokojni premijer Đinđić je tri godine kasnije govorio da su morali da postave Bracanovića na mesto zamenika načelnika resora DB jer nije bilo sile koja bi se suprotstavila JSO, a vi kažete da je to 2000. god. sve moglo da se reši, ali nije dao Koštunica. Pa razmislite malo.

Vidim da sam postao i nepismen, pa zaključujem da vam je bezobrazluk izgleda postao karakterna osobina. Iz tog razloga sa vama više neću polemisati.
Ivan Marović Ivan Marović 21:42 10.06.2008

Re: politika ili ekologija, pitanje je sad

nsarski
Sta znaci to "Pups"?Na engleskom znaci stenad, ili kakvi drugi mladunci (foke, misevi...)
Eto, na engleskom znači štenad, a na srpskom penzosi. PUPS je Partija Ujedinjenih Penzionera Srbije ili tako nešto.
Supermod Supermod 21:42 10.06.2008

obavestenje

Ovakve ispade ste imali u više navrata i bili ste u više navrata banovani.

Imajući u vidu da je autor bloga prihvatio Vaše izvinjenje, postovi koji su već prerasli u trol neće biti obrisani, a Vama je ovo poslednje upozorenje pred trajni ban.



ivana23 ivana23 21:42 10.06.2008

Re: politika ili ekologija, pitanje je sad

nsarski
Tako je!Glavni slogan "Omladine PUPS-a": Lovišta su večna dok su unučad smerna, jer starost nema alternativu!Izvor: Omladina PUPS-aSta znaci to "Pups"?.Na engleskom znaci stenad, ili kakvi drugi mladunci (foke, misevi...)UPS:

PUPS
nsarski nsarski 21:44 10.06.2008

Re: politika ili ekologija, pitanje je sad


PUPS
*novo

Aha! Bas zgodan akronim...:)))
Exitus Letalis Exitus Letalis 21:44 10.06.2008

Re: politika ili ekologija, pitanje je sad

Aman ljudi, nema veze, šta je bilo bilo je, Bulatović, Marković, zar je bitno, čim se krene u detalje gubi se uzvišenost ovog trenutka! Kakve to sad veze ima, važno je da život ide dalje, zato što Krkobabić ne može da čeka.

ovo se zove diskriminacija.
koliko god bilo i tačno i duhovito.
i koliko god je meni pups na čelu s tim tipom odvratan.
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 21:47 10.06.2008

Re: politika ili ekologija, pitanje je sad

milosib
pufna
ne znam kako ti sa svojim kozama, ali ja se stvarno time ne bavimpa ni edukacijom politicki nepismenih a koji posecuju politicke ( ili samovoljene) blogove.

Malo vaspitanja u ophođenju vam ne bi škodilo. To što se sa nekim ne slažete ne daje vam za pravo da mu se obraćate nepristojno.

Niste mi odgovorili, kakve veze ima Koštunica sa ta tri meseca. Valjda je lako da se odgovori, pa makar i meni neobaveštenom.

Pufna je u pravu Miloše....
Rade Marković je rekao da će dati ostavku čim to od njega zatrađi "predsednik Koštunica"....bez obzira što je formalno bio vezan za republičku vladu. Naime smatrala se da je u onome provizoriju koji je trajao više od tri ipo meseca Koštunica jedini politički faktor sa legitimitetom i legalitetom.
Kad je izabrana vlada Zorana Đinđića prvo što je uradila bila je smena Radeta Markovića. On baš u vreme smene piše ostavku i šalje je Vojislavu Koštunicu.
Mislim da je Zoran Živković koji je tada bio savezni ministar policije ili pak neko iz iz te službe koja je vodila evidenciju ulazaka u Koštuničin kabinet na nekom anketnom odboru iznelo podatak da je Marković za tih stotitanjak dana preko četrdeset puta dolazio u kabinet....znači da je tamo bio sve radne dane, skoro....

Exitus Letalis Exitus Letalis 21:50 10.06.2008

Re: politika ili ekologija, pitanje je sad

Izvinjavam se citaocima, bilo je u afektu, ali ovaj post je krajnji bezobrazluk i vredja mi inteligenciju

kakav afekt?
stigo si da udariš i velika slova.
bilo je s predomišljajem, vidi se....
moglo je malo finije.
ko tadić, uvijeno, ko se ne slaže imaće posla sa mnom ))
Ivan Marović Ivan Marović 21:51 10.06.2008

Re: politika ili ekologija, pitanje je sad

Exitus Letalis
ovo se zove diskriminacija.
U pravu ste, zaista je strasno sto smrt diskriminise starije. Nek udari jednako i po mladjima, to bi zaista bilo pravednije.
nsarski nsarski 21:54 10.06.2008

Re: politika ili ekologija, pitanje je sad

Eto, na engleskom znači štenad, a na srpskom penzosi. PUPS je Partija Ujedinjenih Penzionera Srbije ili tako nešto.

Deke i bake brinu za unucice. Lepo!
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 21:54 10.06.2008

Re: politika ili ekologija, pitanje je sad

Ivan Marović
Exitus Letalis
ovo se zove diskriminacija.
U pravu ste, zaista je strasno sto smrt diskriminise starije. Nek udari jednako i po mladjima, to bi zaista bilo pravednije.

Smrt ima jednu nezgodno osobinu....Uzima sve i ne vodi baš računa o redu...
gorran gorran 21:58 10.06.2008

Re: politika ili ekologija, pitanje je sad

stanuje li moderacija na ovom blogu?
Zdravić je uvek suptilno ironičan. Počev od prezimena.
KafaJeGotova KafaJeGotova 21:58 10.06.2008

Re: politika ili ekologija, pitanje je sad

Ivan Marović
pufna
Da li je postovanje demokratskih nacela zadrzavanje 3 meseca Radeta Bulatovica?!
milosib
Da li mislite možda na Radeta Markovića?
Aman ljudi, nema veze, šta je bilo bilo je, Bulatović, Marković, zar je bitno, čim se krene u detalje gubi se uzvišenost ovog trenutka! Kakve to sad veze ima, važno je da život ide dalje, zato što Krkobabić ne može da čeka.

jbt, ti si marovicu neverovatan lik. totalno si opasan po drustvo i demokratiju na nacin kako razmisljas o politici. kako samo imas obraza da pises ove budalastine? zapalio si preko i sad u trenucima dokolice laprdas gluposti. ti si neko da kaze sta da se zaboravi i kod koga. kako ti samo nije glupo da dajes sebi za pravo da sugerises sta treba da se zaboravi. mnogo si ljigav.
KafaJeGotova KafaJeGotova 22:03 10.06.2008

Re: politika ili ekologija, pitanje je sad

anchi
a meni ovo iskombinovana ironija/provokacija .. samo da preporucim

da, cela politcka situaciji u srbiji je iskombinovana ironij/provokacija... samo ti preporucuj.
a, moderacija bi mogla kod marovicevog pisanja da navrati. potpuno je neozbiljna ovo njegovo pisanije.
Ivan Marović Ivan Marović 22:13 10.06.2008

Re: politika ili ekologija, pitanje je sad

KafaJeGotova
jbt, ti si marovicu neverovatan lik. totalno si opasan po drustvo i demokratiju
Hvala hvala, baš me je ganulo. To sam poslednji put čuo od Ivana Markovića i Gorana Matića pre više od osam godina.
milosib milosib 22:17 10.06.2008

Re: politika ili ekologija, pitanje je sad

Drago Kovačević
Rade Marković je rekao da će dati ostavku čim to od njega zatrađi "predsednik Koštunica"....bez obzira što je formalno bio vezan za republičku vladu.

Nije tako rekao već da je njega postavio predsednik države i da ga samo predsednik može smeniti. Šta je trebao da uradi ubeđeni zagovornik demokratske procedure kakav je Koštunica? Da napiše ukaz o smeni, na koji po zakonu nema pravo i da time napravi budalu od sebe.

Dozvolićete da je Rade Marković bar prosečno inteligentan čovek i da može da glumi sa ovim ostavkama koje kao podnosi onom ko za to nije nadležan.
Mislim da je Zoran Živković koji je tada bio savezni ministar policije ili pak neko iz iz te službe koja je vodila evidenciju ulazaka u Koštuničin kabinet na nekom anketnom odboru iznelo podatak da je Marković za tih stotitanjak dana preko četrdeset puta dolazio u kabinet....znači da je tamo bio sve radne dane, skoro....

Dozvolićete mi da izrazim sumnju u ovakav podatak. Čak i da je istina, ako bi se izveo zaključak koji vi sugerišete, onda bi stajale i radikalske priče za Čedu Jovanovića i njegove odlaske u Zemun, Surčin i kod Legije. Ovo su ipak politikantske špekulacije.
Zeks Zeks 22:21 10.06.2008

Ovo je = rasizam-cinizam....

Ivan Marobvic
U pravu ste, zaista je strasno sto smrt diskriminise starije.


Rasizam nije prava rec,ali stvar se tice starijih ljudi.I oni imaju valjda neka prava!
Sta bi bilo da neko na ovom blogu ovako ruzno govori o homoseksualcima ili o Romima!
Zar stariji sugradjani nemaju ljudska prava?
Molim supermoda da trajno banuje Ivana Marovica zbog diskriminacije!
Ivan Marović Ivan Marović 22:23 10.06.2008

Re: Ovo je = rasizam-cinizam....

Zeks
Rasizam nije prava rec
Prava reč je ejdžizam. I gde ti vidiš ejdžizam?
KafaJeGotova KafaJeGotova 22:24 10.06.2008

Re: politika ili ekologija, pitanje je sad

Ivan Marović
To sam poslednji put čuo od Ivana Markovića i Gorana Matića pre više od osam godina.

mislim da si se dosta ocesao o staru slavu.
sta bi sa tvojim pajtasima i oslobadjajucom presudom za marka milosevica? daj neki pohvalu i marku da damo.
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 22:25 10.06.2008

Re: politika ili ekologija, pitanje je sad

Dozvolićete mi da izrazim sumnju u ovakav podatak. Čak i da je istina, ako bi se izveo zaključak koji vi sugerišete, onda bi stajale i radikalske priče za Čedu Jovanovića i njegove odlaske u Zemun, Surčin i kod Legije. Ovo su ipak politikantske špekulacije.
*novo

Nisu politikantske špekulacije nego službeni podatak....A ti možda sumnjaš i u to da je Rade Marković u zatvoru.....
ije tako rekao već da je njega postavio predsednik države i da ga samo predsednik može smeniti. Šta je trebao da uradi ubeđeni zagovornik demokratske procedure kakav je Koštunica? Da napiše ukaz o smeni, na koji po zakonu nema pravo i da time napravi budalu od sebe.

Hahaha, pričaj mi malo o tom ubeđenom zagovorniku demokratske procedure....Jel to primer sa dovođenjem Legije u kancelarije MUP-a, ili primer da se njegov generalni sekretar 26 puta ne odazove na sudski poziv.....možda to da piše ono pismo dragom Aci....ili pak primer ponašanja oko privatizacije Knjaza Miloša....oko donošenja Ustava, naročito.....
Sijaset je tih primera...
Ivan Marović Ivan Marović 22:27 10.06.2008

Re: politika ili ekologija, pitanje je sad

KafaJeGotova
sta bi sa tvojim pajtasima i oslobadjajucom presudom za marka milosevica?
To još nije gotovo.
KafaJeGotova KafaJeGotova 22:32 10.06.2008

Re: politika ili ekologija, pitanje je sad

Ivan Marović
To još nije gotovo.

sto? treba reci - bilo pa proslo. necemo vise o tome. zar nije to poenta tvog pisanija? mozda preporucis pajtasima da zajedno pojedete grozdje iz markovih gajbica?
milosib milosib 22:37 10.06.2008

Re: politika ili ekologija, pitanje je sad

Drago Kovačević
Nisu politikantske špekulacije nego službeni podatak....A ti možda sumnjaš i u to da je Rade Marković u zatvoru.....

Znači i za Čedu je tačno, jer koliko se sećam i to su službeni podaci.
Da li treba da sumnjam da je Rade Marković u zatvoru? Čini mi se da protiv njega ima nekoliko pravosnažnih presuda.

Gosn Drago, u savremenom svetu svako odgovara za svoje postupke ili mislite da Koštunica dr Vojislav treba da odgovara za svakog člana svoje partije, pa i za one koji to nisu. Ne tvrdim da nikada nije prekršio proceduru, ali ako može konkretno jer bih i ja voleo da znam. Meni njegovo ponašanje u globalu deluje demokratsko.
Zeks Zeks 22:41 10.06.2008

OK.Ejdzizam

Ivan Marovic
U pravu ste, zaista je strasno sto smrt diskriminise starije

Ivan Marovic
Prava reč je ejdžizam. I gde ti vidiš ejdžizam



U sprdnji.To je ruzno.I nepravedno.Stariji su slabiji.
Ivan Marović Ivan Marović 22:50 10.06.2008

Re: politika ili ekologija, pitanje je sad

KafaJeGotova
sto? treba reci - bilo pa proslo. necemo vise o tome. zar nije to poenta tvog pisanija? mozda preporucis pajtasima da zajedno pojedete grozdje iz markovih gajbica?
Nisi ti baš čist. Kad kažem da nije gotovo, to ne znači bilo pa prošlo, to znači suprotno od bilo pa prošlo, ali ne bih te više zadržavao, sigurno imaš važnija posla.
Zeks
U sprdnji.
Koja sprdnja? Navedi gde je bila sprdnja pa da me se banuje.
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 22:58 10.06.2008

Re: politika ili ekologija, pitanje je sad

milosib
Drago Kovačević
Nisu politikantske špekulacije nego službeni podatak....A ti možda sumnjaš i u to da je Rade Marković u zatvoru.....

Znači i za Čedu je tačno, jer koliko se sećam i to su službeni podaci.
Da li treba da sumnjam da je Rade Marković u zatvoru? Čini mi se da protiv njega ima nekoliko pravosnažnih presuda.

Gosn Drago, u savremenom svetu svako odgovara za svoje postupke ili mislite da Koštunica dr Vojislav treba da odgovara za svakog člana svoje partije, pa i za one koji to nisu. Ne tvrdim da nikada nije prekršio proceduru, ali ako može konkretno jer bih i ja voleo da znam. Meni njegovo ponašanje u globalu deluje demokratsko.

Ovaj nivo diskusije ipak nije ok...Za sve što kažem kao argument za RM ti u stilu Kurira ili Presa doskočiš do ČJ. Šta su službeni podaci...
Mislim, ružno je....Jeli ČJ na vlast..Nije....Ako je to tačno što ga ne sude....Misliš da bi mu Koštunica, Jočić, Stojković i to društvo gledali kroz prste....
Vidiš, možeš ti na demokratiju gledati i tako, ali to nema veze sa demokratijom..To je privid demokratije. to što Koštunica drži za demokratiju...Nije demokratija samo održavanje slobodnih izbora. Demokratija je i sadržaj. Demokratija nije svesno obmanjivanje ljudi, tolerisanje ili direktno podržavanje samovolje vlasti. Seti se šta je sve radio Velja Ilić za vreme mandata, šta je radio Stojković za vreme svoga mandata.
Demokratija je i izvršavanje međunarodnih obaveza. Seti se čime se sve tu Koštunica služio da ih ne izvršava.
Predsednik vlade nije bilo ko...dakle priča kako ne može odgovarati za svoje ministre nije korektna..
Na donošenju Ustava videlo se flagrantno kršenje svake procedure....seti se kako je poštovao proceduru kad je Crna Gora u pitanju.....
Da ne idem dalje, da ne pričamo o pokušajima ukidanja specijalnoga suda i podteksta te priče...

Zeks Zeks 23:02 10.06.2008

Sprdnja

Ivan Marovic
U pravu ste, zaista je strasno sto smrt diskriminise starije


Meni zvuci kao....
"U pravu ste ,zaista je strasno sto boja koze diskriminise obojene".

Nemoj mi reci da to nisi pisao sa osmehom na licu i sa pakoscu u glavi.Ruzno.
Ajd sad napisi nesto lepo o nasim starijim sugradjanima pa cu ti oprostiti....
KafaJeGotova KafaJeGotova 23:09 10.06.2008

Re: politika ili ekologija, pitanje je sad

Nisi ti baš čist. Kad kažem da nije gotovo, to ne znači bilo pa prošlo, to znači suprotno od bilo pa prošlo, ali ne bih te više zadržavao, sigurno imaš važnija posla.

znaci iscima te ipak kad neko govori 'bilo pa proslo, gledamo napred' i ostale gluposti, a?
anchi anchi 23:34 10.06.2008

Re: Sprdnja

Zeks


Ajd sad napisi nesto lepo o nasim starijim sugradjanima pa cu ti oprostiti....


pa napisao je - o Kostunici!

Kostunica je rodjen 24. marta 1944.godine
Ivan Marović Ivan Marović 23:38 10.06.2008

Re: Sprdnja

Zeks
Meni zvuci kao...."U pravu ste ,zaista je strasno sto boja koze diskriminise obojene".
Pa nije baš. Analogija bi možda bila: zaista je strašno što Sunce diskriminiše belce.
Nemoj mi reci da to nisi pisao sa osmehom na licu i sa pakoscu u glavi.Ruzno.
Nisam. I sam sam omatorio :( Ako ne veruješ, raspitaj se.
Ajd sad napisi nesto lepo o nasim starijim sugradjanima pa cu ti oprostiti....
Bez starca nema udarca. Sve više verujem u to.
florian florian 23:51 10.06.2008

Re: Sprdnja

Bez starca nema udarca . Sve više verujem u to.

milosib milosib 00:02 11.06.2008

Re: politika ili ekologija, pitanje je sad

Drago Kovačević
Ovaj nivo diskusije ipak nije ok...Za sve što kažem kao argument za RM ti u stilu Kurira ili Presa doskočiš do ČJ. Šta su službeni podaci...
Mislim, ružno je....Jeli ČJ na vlast..Nije....Ako je to tačno što ga ne sude....Misliš da bi mu Koštunica, Jočić, Stojković i to društvo gledali kroz prste....
Vidiš, možeš ti na demokratiju gledati i tako, ali to nema veze sa demokratijom..To je privid demokratije. to što Koštunica drži za demokratiju...Nije demokratija samo održavanje slobodnih izbora. Demokratija je i sadržaj. Demokratija nije svesno obmanjivanje ljudi, tolerisanje ili direktno podržavanje samovolje vlasti. Seti se šta je sve radio Velja Ilić za vreme mandata, šta je radio Stojković za vreme svoga mandata.
Demokratija je i izvršavanje međunarodnih obaveza. Seti se čime se sve tu Koštunica služio da ih ne izvršava.
Predsednik vlade nije bilo ko...dakle priča kako ne može odgovarati za svoje ministre nije korektna..
Na donošenju Ustava videlo se flagrantno kršenje svake procedure....seti se kako je poštovao proceduru kad je Crna Gora u pitanju.....
Da ne idem dalje, da ne pričamo o pokušajima ukidanja specijalnoga suda i podteksta te priče...

Drago, osuđujete mene za ono što vi prvi radite. Izneli ste kao argument da je Koštunica mogao da smeni Radeta Markovića, a nije hteo jer je ovaj išao više puta kod njega. Pobio sam to time što sam napisao da je po toj logici i Čeda Jovanović mafijaš i onda sam ja Kurir i sl.

Ova vaša replika vrvi od političkih ocena sa kojima ja mogu ili ne da se složim. Vi ste reagovali na moju ocenu o poštovanju demokratske procedure, a sada dajete ocenu da je sve to forma, a ne suštinska demokratija.

Procedura jeste forma, a naravno da je naša demokratija još uvek krhka i da se masa stvari treba popraviti. Nadam se da će doći vreme kada će ljudi kao Velja Ilić, a ovo važi za gotovo sve političare u Srbiji, snositi odgovornost za svoje reči i postupke. Makar ona bila samo moralna u vidu podnošenja ostavke.
Exitus Letalis Exitus Letalis 00:29 11.06.2008

Re: Sprdnja

Bez starca nema udarca. Sve više verujem u to.

i treba, bliže se te godine i tebi.
Exitus Letalis Exitus Letalis 00:30 11.06.2008

Re: Sprdnja

EDIT: mislim da veruješ u neverovatno.
Exitus Letalis Exitus Letalis 00:32 11.06.2008

Re: Sprdnja

Ivan Marovic
U pravu ste, zaista je strasno sto smrt diskriminise starije


danas se srušio avion. poginuli samo stari, svi mladi ostali živi, kao što je i red po maroviću.
naval naval 08:30 11.06.2008

Re: politika ili ekologija, pitanje je sad

Ivane,

secas se kako si ucio vaterpolo u zagadjenoj savi pre desetak godina???
nesto ne verujem da imas ikakve veze sa tom ekologijom, koliko se secam isli smo zajedno na masinac!!!
Elem, dok ima ovaca bice i stofa!!!

Pozdrav iz nantonga / PR China

Igor
Trinidad Tobagović Trinidad Tobagović 08:45 11.06.2008

Re: politika ili ekologija, pitanje je sad

EL
stigo si da udariš i velika slova.
bilo je s predomišljajem, vidi se....


to je inače jako zajebana daktilografska operacija, kažu potrebno je i po nekoliko dana pripreme lol
vladimir petrovic vladimir petrovic 09:07 11.06.2008

Re: politika ili ekologija, pitanje je sad

Bojan Zdravic
Izvinjavam se citaocima, bilo je u afektu, ali ovaj post je krajnji bezobrazluk i vredja mi inteligenciju
Ivan Marovic
Izvinjenje prihvaćeno, ali gledaj da se ne ponovi :) I da, pročitaj ovaj članak:(o sarkazmu, ljutini)

Ivane, cestitam na civiliizovanoj reakciji na jedno prostastvo.
dunjica dunjica 10:24 11.06.2008

Re: politika ili ekologija, pitanje je sad

nsarski

PUPS
*novo

Aha! Bas zgodan akronim...:)))


Pups na njemačkom znači prdež , der Pups.
sonja k. sonja k. 10:24 11.06.2008

Re: politika ili ekologija, pitanje je sad

Marovic
Nisi ti baš čist. Kad kažem da nije gotovo, to ne znači bilo pa prošlo, to znači suprotno od bilo pa prošlo, ali ne bih te više zadržavao, sigurno imaš važnija posla.


Stvarno ne razumem zasto KJG nije cist?!
Covek hoce da zna tvoj stav kao ex otporasa o oslobadjajucoj presudi Marka Milosevica
Pa ti si prvi koji bi trebao da se izjasni o tom slucaju.
zar ti pretuceni nisu tvoji drugari, pustio si ih niz vodu, sta li, zaboravio sve, ironises o kostunici....?!
Ako nesto nije cisto onda je to tvoje okruglo pa na cose.
sonja k. sonja k. 10:37 11.06.2008

Re: Cestitam Ivane

Kasper
Gospspodin


Freudian slip? :)


: ))))
Trinidad Tobagović Trinidad Tobagović 11:01 11.06.2008

Re: politika ili ekologija, pitanje je sad

dunjica
Pups na njemačkom znači prdež , der Pups.


e i onda treba Nemci da nas poštuju ili makar shvate ozbiljno, kad čuju da je PRDEŽ jedina šansa za formiranje "proevropske vlade" u Srbiji
dragan7557 dragan7557 11:37 11.06.2008

Re: politika ili ekologija, pitanje je sad


Marovicu, kakva su ovo poturanja da je Kostunica demokrata, mislim ljudi kako vas bre nije sramota da drobite svasta po blogu. Ako je Kostunica demokrata onda si i ti demokrata, onda je i Tadic demokrata, onda su svi demokrate...

Mi druge i nemamo.
Instant deklarativna demokratija je u modi pa će i nacionalisti proglasiti instant narodnu demokratiju.
I tako večno poživeše u siromaštvu, sreći, slozi i zadovoljstvu.

dragan7557
11 demokratskog datuma, najdemokratskije godine u Srba i braće im Srbijanaca.
dragan7557 dragan7557 12:13 11.06.2008

Re: odričem se izvinjenja

Bojan Zdravic

Slazem se pufna,.

Marovicu, kakva su ovo poturanja da je Kostunica demokrata, mislim ljudi kako vas bre nije sramota da drobite svasta po blogu. Ako je Kostunica demokrata onda si i ti demokrata, onda je i Tadic demokrata, onda su svi demokrate.....

Ma svi ste vi Marovicu udbasi, svi do jednog, ispilili ste se iz nekih udbaskih usranih gaca, druga ste i treca generacija Brozovih dzelata, formirali ste udbasku kastu u Srbiji, izbacili ste ljude iz njihovih kuca, oteli ste im sve sto imaju, pokrali ste celu Srbiju i naprasno postali bizMismeni, kapitalisti i demokrate.

KURAC malo ste vi demokrate Marovicu, vi ste UDBASI Marovicu

Meni nije potrebno da se izvinjavate jer govorite istinu a jezik koji upotrebljavate je u svakodnevnici u ustima najdemokratskijih Ministara, Inokosnih Organa Upravljanja javnim servizima i ostatkom vlasti.

Čak da mi rapaučite i šamarčinu ne bi mi smetalo jer sam na to od strane Vlasti odavno naviknut.

Da vas tužim neću jer nezavisne,nelustrirane kadije previše koštaju i sude đa po babu,đa po amidžama, mlate pare a evo sada dobijaju sporove sa državom koja jadna mora da krije pare po raznim računima od ovi' ala koje su navalile na državni alov.

Puno sreće u daljem pisanju i 'sovanju al' sumnjam da će pomoći.
Dragan7557
11 jun 2008
krunoslava krunoslava 12:59 11.06.2008

Re: politika ili ekologija, pitanje je sad

nsarski
Sta znaci to "Pups"?.Na engleskom znaci stenad, ili kakvi drugi mladunci (foke, misevi...)UPS:


so sweety... ! mislim ti mladunci . . . pa, onda ih mazite, pazite .......

ivana23 ivana23 13:14 11.06.2008

PUPS

drug clan drug clan 14:41 11.06.2008

Re: politika ili ekologija, pitanje je sad?

pufna
ja od tvojih uzvisenih postova imam blagu mucninu. Ako vec analiziras, onda to radi kako treba. Nadam se da si ozbiljniji u ekologiji

A ne, tamo je jos gori. Ekologija je ozbiljna stvar o kojoj mozes da govoris istine ili lazi ovako u politici sta god da kazes ne moze da se svrsta ni u jednu od navedenih grupa, sve je nekako sivo pa onda moze da govori ko hoce. Samo se ti drzi politike Ivane jer za politiku ne treba nikakvo znanje. Ostavi ekologiju ljudima iz struke.

Jadan ovaj svet i mi u njemu od kako su se politicari poceli baviti ekologijom. Cim su usli u ekologiju osmislili su nacine da zarade uvodeci carbon tax (poreze na disanje), carbon market i ostale nacine kako da ljudima otmu pare a reke, mora i planine zagadjenije nego ikada.
Ivan Marović Ivan Marović 14:48 11.06.2008

Re: politika ili ekologija, pitanje je sad

naval
Ivane,secas se kako si ucio vaterpolo u zagadjenoj savi pre desetak godina???
Sećam se, tad sam zavoleo ekologiju :) Nego kako je u Kini, spremate li se za Olimpijadu? Nisam ni znao da si u Kini.
Bojan Zdravic Bojan Zdravic 15:06 11.06.2008

Re: PUPS


SUPERMOD

Ovakve ispade ste imali u više navrata i bili ste u više navrata banovani.

Imajući u vidu da je autor bloga prihvatio Vaše izvinjenje, postovi koji su već prerasli u trol neće biti obrisani, a Vama je ovo poslednje upozorenje pred trajni ban.
----------------------------------------------------------------------

Postovani Supermod, i ostali blogeri koji ste mi replicirali na moj komentar, uz ponovljeno izvinjenje, naglasio bih ipak da je ovo blog, i da participiram na mnogim nasim i stranim blogovima i da se na svima u velikim kolicinama upotrebljavaju lascizmi, ovde je nekakva kamerna atmosfera, sto se toga tice:))) ali dobro, prihvatam da sam preterao i prektrsio pravila bloga evo vec drugi put u poslednjih mesec-dva.

Bio sam predlagan, a i sam sam trazio autorstvo na ovom blogu, nije mi odobreno...strasno me fruistrira sto moram da budem komentator, autorima kao sto je Marovic i na ovakve krajnje bezobrazne postove, koji vredjaju inteligenciju svakog istinski demokratski i gradjanski orijentisanog...Kada bih imao autorstvo, na ovakve postove sigurno ne bih zalazio. Ovaj post me je zaista pogodio i uznemirio, jer na najpodmukliji i najpotuljeniji nacin, proglasava demokratom jednog udbaskog aparatcika kakav je Kostunica, zbog kojeg je Srbija nepovratno izgubila 8 godina i prvog demokratski izabranog Premijera.

Sve vas srdacno pozdravljam, vise necu pisati komentare

mariopan mariopan 15:23 11.06.2008

Re: politika ili ekologija, pitanje je sad

Ivan Marović
pufna
Da li je postovanje demokratskih nacela zadrzavanje 3 meseca Radeta Bulatovica?!
milosib
Da li mislite možda na Radeta Markovića?
Aman ljudi, nema veze, šta je bilo bilo je, Bulatović, Marković, zar je bitno, čim se krene u detalje gubi se uzvišenost ovog trenutka! Kakve to sad veze ima, važno je da život ide dalje, zato što Krkobabić ne može da čeka.

Zasto ne moze da ceka Krkbabic, zar ce i on da ode u penziju ili ne daj Boze da umre? ))
dzouzi dzouzi 17:54 11.06.2008

Re: PUPS

Sve vas srdacno pozdravljam, vise necu pisati komentare


Zdravicu,
Zar ces dozvoliti sebi da se povlacis zbog "nekih"?
To nije O.K.
A bas si lepo napisao komentar...
Dala sam ti i preporuku
Vrati se...
Domazet Domazet 19:22 11.06.2008

Da ti pravo kazem...

...Milosibe,

mislim da si u krivu ovo oko Velje Ilica. Sasvim je moguce da gos'n Velja ima prljave ruke a cistu savest.
Bojan Zdravic Bojan Zdravic 20:34 11.06.2008

Re: PUPS

dzouzi

Zdravicu,
Zar ces dozvoliti sebi da se povlacis zbog "nekih"?
To nije O.K.
A bas si lepo napisao komentar...
Dala sam ti i preporuku
Vrati se...


Ej Dzouzi hvala ti puno:)))

Ostacu na blogu, mislim citacu, ali vise necu pisati komentare. Mozes uvek da mi posaljes PM. Pisacu samo ako mi redakcija odobri autorsku opciju.

Kiss:))
dzouzi dzouzi 00:42 12.06.2008

Re: PUPS

Ej Dzouzi hvala ti puno:)))

Ostacu na blogu, mislim citacu, ali vise necu pisati komentare. Mozes uvek da mi posaljes PM. Pisacu samo ako mi redakcija odobri autorsku opciju.


O.K. "pisacemo se"
Ostacu i ja na blogu ali nikad vise kod Marovica.

P.S. Redakcijo, odobri mu autorsku opciju, pliz ))))
gradicevic gradicevic 20:16 10.06.2008

rekvijem za vk

Koštunica zaslužuje pozitivnu ocenu.

o "pokojniku" sve najbolje
PS samo da se ne povampiri
pu,pu
KafaJeGotova KafaJeGotova 22:41 10.06.2008

Re: rekvijem za vk

gradicevic
Koštunica zaslužuje pozitivnu ocenu.

o "pokojniku" sve najbolje
PS samo da se ne povampiri
pu,pu

tako sam ja mislio i za sps.
da sacekamo ovo je vreme cuda. nije ni cudo sto je cvetkovic za ds :))))
AlexDunja AlexDunja 20:19 10.06.2008

kako je to

srpski!!!
sve cestitke marovicu.
al' bas.
:))))
Zeks Zeks 20:26 10.06.2008

Lazljivi politicki egoizam

Necu vise o Kostunici nego samo o zelenoj travici....
gradicevic gradicevic 20:32 10.06.2008

Re: Da li ovaj napisa:

Necu vise o srpskoj politici nego samo o zelenoj travici....

sto si sitnichav
ko da je prvi
Ivan Marović Ivan Marović 20:35 10.06.2008

Re: Da li ovaj napisa:

Zeks
Da li ovaj napisa: Necu vise o srpskoj politici nego samo o zelenoj travici....
Slušaj Zeks, nisam je za tebe ovaj nego Marović, tako me svi zovu. A što se zelene travicetiče, napisah ja post o zelenoj travici, ali ti nisi hteo da čitaš, niko nije hteo da čita, onda ja k'o velim da malo bolje protumačim narodnu volju i tad uslediše ta dva prebega i nove okolnosti. Tako da sad pišem o politici do daljnjeg.
AlexDunja AlexDunja 20:40 10.06.2008

Re: Da li ovaj napisa:

Tako da sad pišem o politici do daljnjeg.

i mlos vasic, pa ako je trol....

Koalicija ucveljenih
Miloš Vasić

Tužni zbore:
Pošto je naš predsednik Republike g. Boris Tadić došao do zaključka da njegovoj Demokratskoj stranci nije dovoljna samo ona "idejna bliskost" sa Socijalističkom partijom Srbije i njenim ortacima da bi zajedno sastavili vladu, odlučio se da apeluje na uzvišenija osećanja, na pijetet, što reče onomad Dragan Jočić.
Ne samo što su "idejno bliski", veli Tadić, nego su pride i ujedinjeni u bolu zbog nenadoknadivih gubitaka. Eto, ostali su i jedni i drugi bez svojih predsednika stranaka: Tadiću je ubilo Đinđića, a Dačiću je umro Sloba, pa su se tako zbližili i na osećajnom planu, pored racionalno-idejno-aritmetičkog. Tako je otkriven novi oblik sabornosti u Srba: tužni zbor koji nas je okupio ovde, nad rakom svakog morala, zdrave pameti i osnovne pristojnosti. Idućeg marta, kobnog meseca, očekujemo zajedničku komemoraciju za Zorana Đinđića i Slobodana Miloševića; ionako su datumi bliski: 11. i 12. mart. Ostvarićemo ono što nije uspelo Franji Tuđmanu (takođe neprežaljenom): da izmiksamo kosti i izjednačimo u smrti zlo i dobro.
Tužni zbore:
Ujedinjeni ovako tragičnim povodima, uznesimo se još malo u sfere uzvišenije, bogougodne i metafizičke. Oh, da: u smrti smo svi jednaki i svačija suza podjednako je slana. O onome šta smo radili za života ionako će se suditi na Poslednjem Informativnom Razgovoru, tamo gore, gde će ovlašćeno službeno lice sv. Petar sastaviti službenu belešku koja će se kao dokaz izvesti na dan Strašnog Suda. Oslobođeni, dakle, obaveze da o delima našim razmišljamo za života, ostajemo jednaki u bolu koji sve izjednačava.
Eh, sad: da li baš sve nas? Tu treba biti dosledan, kad već nismo ni u čemu drugome. Lako je sa Dačićevim koalicionim partnerima: oni su takođe bliski demokratima u svojoj tuzi i bolu. Draganu Markoviću Palmi ubilo je Komandanta i Osnivača stranke, neprežaljenog Arkana i Palma dan-danas pati i tuguje. Porodici Krkobabić po prirodi stvari nije lako, s obzirom na prirodu njihove stranke; osim toga, njima je umro Mirko Marjanović, zaštitnik i dobrotvor njihov. A ni Vuk Drašković nije zaboravio svog đenerala Dražu Mihajlovića; naprotiv.
Ali šta ćemo sa ostalim akterima na političkoj sceni bez kojih nema sabornosti u bolu? Radikali su tu diskvalifikovani po definiciji, jer je njihov lider i osnivač prof. dr Vojislav Šešelj, kako vidimo i slava Bogu, čio i živahan. Čim, daleko bilo, on premine u Gospodu, Nikolić i Vučić podeliće svoj bol i tugu s Tadićem, Dačićem i Palmom bez problema, pa će sabornost biti potpuna. U slučaju Demokratske stranke Srbije, međutim, došlo je do nepravde: Voji Koštunici poginuo je Mita Ljotić, njegova "moralna vertikala", a i na gen. Milana Nedića ne treba zaboraviti: na pomen njegovog imena treba stati u stav mirno, kaže Nenad Popović. Uzgred, gen. Nedića setila se Srpska liberalna stranka: traže njegovu sudsku rehabilitaciju. Dakle: pošto su svačija tuga i bol isti i ujedinjujući, zašto Tadić nije svoj bol podelio i sa Koštunicom? Jeste da je Mita Ljotić stradao zbog neprilagođene brzine bežanja od narodnog gneva i osvete još 1945, ali njegov duh i "moralna vertikalnost" i te kako su živi i prisutni u srcima. Uostalom, ako su mogli 67 godina da čekaju na "oslobođenje" Beograda, ni sada nije kasno da zatraže pomirenje u prisustvu seni Mite Ljotića. Tako bi sabornost ucveljenih postala univerzalna, pa bi im bilo mnogo lakše da svi zajedno, tako ucveljeni, naprave vladu u Srbiji i gradsku vlast u Beogradu, a radikali će božju volju da čekaju u ovozemaljskoj opoziciji.
Tužni zbore:
Podsetimo se na živote i dela neprežaljenih pokojnika.
Zoran Đinđić izveo je Srbiju iz agonije i pružio joj je viziju u kojoj će oživeti i postati deo pristojnog i normalnog čovečanstva. Pao je od snajperskog hica koji je ispalio pripadnik Miloševićeve jedinice za pljačke i ubistva, čovek s kojim se Slobodan Milošević rukovao 1997. Ubijenog premijera Đinđića ispratile su stotine hiljada ljudi.
Slobodan Milošević umro je u pritvoru Haškog tribunala jer se igrao lekovima, ne bi li se domogao lečenja u Rusiji. Upropastio je prvo Jugoslaviju, a zatim i Srbiju. Glasove naroda i narodne pare je krao, a političke protivnike je ubijao. Ispraćaj ste mu videli.
Smrt ih je, po mišljenju Borisa Tadića, izjednačila samom okolnošću da su mrtvi i da za njima neko žali. Po tom merilu, tuga će nas zbližiti i sa italijanskim fašistima čijeg su Dučea isti oni grozni partizani streljali i obesili za noge; i sa neonacistima, čiji je Firer poginuo od zlikovačke ruke u kontekstu donekle složenom, ali ga zbog toga ne žale manje.
Tužni zbore:
Ne treba dovoditi u pitanje iskrenost tuge ožalošćenih milih i dragih. Ta nisu valjda takvi licemeri da liju suze krokodilske, a u srcu im je lakše što neprežaljenih pokojnika među nama više nema, kao što živi Voja Šešelj muči radikale kao vrag grešnu dušu? Na ove izraze ljudskih osećanja i iskrene tuge treba gledati sa saosećanjem, dobrom voljom i poverenjem, jer ćemo tako dobiti koliko-toliko stabilnu vladu Srbije, a za Beograd ćemo videti. Ne može baš sve i uvek, pa čak ni sa ucveljenim koalicijama. Ostavinske rasprave, naime, još nisu pravosnažne i izvršne.
Zeks Zeks 20:43 10.06.2008

Pa dobro Marovicu...ispravih

....ali zasto onaj glupi konkurs...Hrana za tvoju sujetu?
Neki novinari su gori od politicara!
Ivan Marović Ivan Marović 20:44 10.06.2008

Re: Pa dobro Marovicu...ispravih

Zeks
....ali zasto onaj glupi konkurs...Hrana za tvoju sujetu?
Ti očigledno ne znaš moj moto: Volim sebe, a volim i kad me drugi vole.
Zeks Zeks 20:58 10.06.2008

Hrana za sujetu

Ivan Marović
Ti očigledno ne znaš moj moto: Volim sebe, a volim i kad me drugi vole.


....ili: Lazem sebe, al' lazem i druge.
dzouzi dzouzi 23:33 10.06.2008

Re: Pa dobro Marovicu...ispravih

Ti očigledno ne znaš moj moto: Volim sebe, a volim i kad me drugi vole.



Ju, kakav moto!
Bas divno.(((((

A volis li i da volis "druge".....?
Ivan Marović Ivan Marović 00:55 11.06.2008

Re: Pa dobro Marovicu...ispravih

dzouzi
A volis li i da volis "druge".....?
Ma sve volim. Ja sam ti jedna duša od čoveka, evo čak i Koštunicu nahvalih.
dzouzi dzouzi 02:22 11.06.2008

Re: Pa dobro Marovicu...ispravih

Ma sve volim. Ja sam ti jedna duša od čoveka, evo čak i Koštunicu nahvalih.


Onda vise nemoj da pises:

Ti očigledno ne znaš moj moto: Volim sebe, a volim i kad me drugi vole.


Inner Party Inner Party 20:42 10.06.2008

SPEKTAKULARNO

Cela tri pasusa u kojima se na Blogu B92 pise pozitivno o Kostunici.
Ekologija stvarno moze da saceka!

Preporuka k'o vrata!
Cisto zbog ispoljene hrabrosti.
Artur Dent Artur Dent 09:11 11.06.2008

Re: SPEKTAKULARNO

Inner Party
Cela tri pasusa u kojima se na Blogu B92 pise pozitivno o Kostunici.Ekologija stvarno moze da saceka!Preporuka k'o vrata!Cisto zbog ispoljene hrabrosti.

Tuga je sto ni link na enciklopedijsku odrednicu "sarkazam" nekad nije dovoljan putokaz.
Dr M Dr M 20:43 10.06.2008

Kostunica zasluzuje pozitivnu ocenu

Kostunica zasluzuje keca ali se sa kecom ponavlja, zato, da mu poklonimo dvojku, samo nek ode.
Jelena Milić Jelena Milić 20:53 10.06.2008

Re: Kostunica zasluzuje pozitivnu ocenu

odlicna logika
jesen jesen 22:57 10.06.2008

Re: Kostunica zasluzuje pozitivnu ocenu

..slazem se, dvojka i nek putuje negde....a ovo
ali narod kojim je vladao nije želeo da Srbija skrene sa evropskog puta. Koštunica je, kao svaki pravi demokrata, vratio mandat narodu, narod je na izborima glasao da se nastave evropske integracije i Koštunica je tu narodnu volju prihvatio.
ne razumem...kako je VK prihvatio narodnu volju usmerenu ka evropskim integracijama kada je odmah krenuo da pravi vladu sa radikalima i ostalim ostacima bivseg rezima dokazujuci da su oni vecina sto matematicki izgleda sasvim logicno a i ne samo matematicki....e sad druga je stvar sto ima tih repova koji bi u evropu, kao Palma i Ivica npr....
Ivan Marović Ivan Marović 23:01 10.06.2008

Re: Kostunica zasluzuje pozitivnu ocenu

jesen
ne razumem...kako je VK prihvatio narodnu volju usmerenu ka evropskim integracijama kada je odmah krenuo da pravi vladu sa radikalima i ostalim ostacima bivseg rezima dokazujuci da su oni vecina sto matematicki izgleda sasvim logicno a i ne samo matematicki....e sad druga je stvar sto ima tih repova koji bi u evropu, kao Palma i Ivica npr....
E baš tako. Nije 'teo al' je mor'o. Nadam se da je sad malo jasnije

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana