Društvo| IT| Nauka| Obaveštenja| Obrazovanje

Dejana za predsednika

Dragan Pleskonjic RSS / 24.07.2019. u 16:37

Dejan Milojičić, zaposlen u HP-Labs, jedan je od dva predložena kandidata za predsednika IEEE.

Ovde je Dejanova predsednička poruka.

Više detalja o njegovoj nominaciji i referencama možete naći na linkovima:
IEEE vebsajt
Vebsajt Dejana Milojičića

Dejan Milojičić je ranije bio predsednik IEEE Computer Society. Možda se sećate da sam o tome pisao ovde.

Dejan Milojičić je studirao na Elektrotehničkom fakultetu Univerziteta u Beogradu. Naučnu i stručnu karijeru počeo je u Institutu Mihajlo Pupin u Beogradu. Sama nominacija, pored priznanja za njegov dugogodišnji i samopregoran rad u aktivnostima IEEE, predstavlja i priznanje za naše stručno okruženje iz koga je Dejan Milojičić potekao i za Srbiju u celini.

S obzirom na reference i rezultate njegovih aktivnosti, nadamo da će Dejan Milojičić biti izabran za predsednika IEEE.

Elektronsko glasanje, u kome mogu učestvovati svi aktivni članovi IEEE, počinje 15. avgusta 2019.

Više o tome šta je IEEE možete saznati ovde

Ukratko:

IEEE (Institute of Electrical and Electronics Engineers, pronounced I-triple-E) is the leading professional association for the advancement of technology. With more than 400,000 members in more than 160 countries, IEEE is the world's largest technical professional society. Through its global membership, IEEE is a leading authority on areas ranging from aerospace systems, computers and telecommunications to biomedical engineering, electric power, consumer electronics, and many other technical areas. Members rely on IEEE as a source of technical and professional information, resources and services. To foster an interest in the engineering profession, IEEE also serves student members in colleges and universities around the world, advocates for the profession and helps to introduce technology careers to young people worldwide.

Atačmenti



Komentari (50)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

nepopustljiv nepopustljiv 16:43 24.07.2019

Da!

Saglasan!
predatortz predatortz 17:09 24.07.2019

Srećno Dejane

Lepo bi bilo da pobedi, još od Pupina nije bio niko naš.

Mala šala, velika je to čast biti i nominovan.
Dragan Pleskonjic Dragan Pleskonjic 17:15 24.07.2019

Re: Srećno Dejane

predatortz
Lepo bi bilo da pobedi, još od Pupina nije bio niko naš.


Ima dobre šanse, još ako članovi naših sekcija budu marljivo glasali. Već je jednom ranije pobedio na izboru za predsednika jednog od društava - 2014 IEEE Computer Society President.
aureus aureus 18:58 24.07.2019

BIO

"I have 37 granted patents and over 120 patent applications."

Mašala.
Dragan Pleskonjic Dragan Pleskonjic 20:02 25.07.2019

Re: BIO

aureus
"I have 37 granted patents and over 120 patent applications."

Mašala.


Da, to je zaista impresivno.

Trenutno imam 9 patenata priznatih od američkog zavoda za patente (USPTO), zatim nekoliko od kanadskog, evropskog i internacionalnih, tako da znam da to nije lako postići.

Ako nekoga zanima, moje liste patenata su ovde i na linkovima sa te stranice.

Ima tu i knjiga, od kojih smo neke dali besplatno u PDF formatu, pa ko voli nek' izvoli.
aureus aureus 20:54 25.07.2019

Re: BIO

Dragan Pleskonjic
aureus
"I have 37 granted patents and over 120 patent applications."

Mašala.


Da, to je zaista impresivno.

Trenutno imam 9 patenata priznatih od američkog zavoda za patente (USPTO), zatim nekoliko od kanadskog, evropskog i internacionalnih, tako da znam da to nije lako postići.

Ako je nekoga zanima, moje liste patenata su ovde i na linkovima sa te stranice.

Ima tu i knjiga, od kojih smo neke dali besplatno u PDF formatu, pa ko voli nek' izvoli.

Bravo, Dragane.

Sjajno je što je takav stručnjak sa nama na blogu.
Držim palčeve za dalje uspjehe.
Dragan Pleskonjic Dragan Pleskonjic 08:27 26.07.2019

Re: BIO

aureus
Bravo, Dragane.

Sjajno je što je takav stručnjak sa nama na blogu.
Držim palčeve za dalje uspjehe.


Hvala puno.
nepopustljiv nepopustljiv 10:21 26.07.2019

Re: BIO

Dragan Pleskonjic
aureus
"I have 37 granted patents and over 120 patent applications."

Mašala.


Da, to je zaista impresivno.

Trenutno imam 9 patenata priznatih od američkog zavoda za patente (USPTO), zatim nekoliko od kanadskog, evropskog i internacionalnih, tako da znam da to nije lako postići.

Ako nekoga zanima, moje liste patenata su ovde i na linkovima sa te stranice.

Ima tu i knjiga, od kojih smo neke dali besplatno u PDF formatu, pa ko voli nek' izvoli.

Alal vera domaćine!
aureus aureus 11:39 26.07.2019

Re: BIO

Dragan Pleskonjic
aureus
Bravo, Dragane.

Sjajno je što je takav stručnjak sa nama na blogu.
Držim palčeve za dalje uspjehe.


Hvala puno.

Imam i jedno pitanjce.

Postoje tu i tamo i kod druguh ljudi dva patenta sa istim nazivom (ali različitim brojem, dabome)
Šta je kod tebe u pitanju, neko proširenje?

Mislim na dva patenta sa ovim nazivom:
Systems and methods for recommending games to anonymous players using distributed storage.

U "Abstractu" su, naravno, opisane različite stvari.
Bio sam znatiželjan šta se tačno i kako desilo.
Dragan Pleskonjic Dragan Pleskonjic 12:15 26.07.2019

Re: BIO

aureus
Imam i jedno pitanjce.

Postoje tu i tamo i kod druguh ljudi dva patenta sa istim nazivom (ali različitim brojem, dabome)
Šta je kod tebe u pitanju, neko proširenje?

Mislim na dva patenta sa ovim nazivom:
Systems and methods for recommending games to anonymous players using distributed storage.

U "Abstractu" su, naravno, opisane različite stvari.
Bio sam znatiželjan šta se tačno i kako desilo.


To je Divisional patent. Princip je "one patent - one invention." Ako ima više izuma u jednoj patentnoj aplikaciji, onda mora da se podeli na dve ili više patentnih aplikacija i kad se priznaju postaju patenti.

Prakse su različite u različitim jurisdikcijama. Postoji i Wikipedia tekst Divisional patent application.

Ukratko, običnim rečima: naši prijavili kao jednu patentnu aplikaciju, a proverivači rekli: ovo treba da se podeli na dve, jer ima dva izuma unutra. Posle priznali obe i tu imamo two patents granted. Nama ne smeta.
Dragan Pleskonjic Dragan Pleskonjic 12:16 26.07.2019

Re: BIO

nepopustljiv
Alal vera domaćine!


Hvala.
aureus aureus 13:26 26.07.2019

Re: BIO

Dragan Pleskonjic

Ukratko, običnim rečima: naši prijavili kao jednu patentnu aplikaciju, a proverivači rekli: ovo treba da se podeli na dve, jer ima dva izuma unutra. Posle priznali obe i tu imamo two patents granted. Nama ne smeta.

Pa to je kul!
srdjan.pajic srdjan.pajic 17:22 26.07.2019

Re: BIO

To je Divisional patent. Princip je "one patent - one invention." Ako ima više izuma u jednoj patentnoj aplikaciji, onda mora da se podeli na dve ili više patentnih aplikacija i kad se priznaju postaju patenti.


Da, patent-mafija, tako ti uzmu više para, a na konto toga što moraju više da zagreju stolicu.

Dragan Pleskonjic Dragan Pleskonjic 21:02 26.07.2019

Re: BIO

srdjan.pajic
tako ti uzmu više para, a na konto toga što moraju više da zagreju stolicu.


Moraju i oni "siroti" od nečega da žive.
aureus aureus 21:15 26.07.2019

Re: BIO

Dragan Pleskonjic
srdjan.pajic
tako ti uzmu više para, a na konto toga što moraju više da zagreju stolicu.


Moraju i oni "siroti" od nečega da žive.

Eh, kakvi to ljudi žive u tim zavodima za patente!

Nekad su toliko revnosni da onima koji dolaze kod njih - umnožavaju broj patenata!

I onda ovi uvećan broj patenata moraju da stave u CV.
Dragan Pleskonjic Dragan Pleskonjic 21:20 26.07.2019

Re: BIO

aureus

Eh, kakvi to ljudi žive u tim zavodima za patente!

Nekad su toliko revnosni da onima koji dolaze kod njih - umnožavaju broj patenata!

I onda ovi uvećan broj patenata moraju da stave u CV.


Ma strašno! Eto i to se ponekad desi.
Dragan Pleskonjic Dragan Pleskonjic 21:46 26.07.2019

Re: BIO

Još neke mere su značajne za vrednost naučnog rada. Recimo, popularni su h-index i i-10 index. Google Scholar ima svoj sistem, neki ga priznaju, neki polemišu o njegovoj tačnosti.

U svakom slučaju, Dejanov Google Scholar profil je ovde.

Moj Google Scholar profil je ovde.
aureus aureus 22:21 26.07.2019

Re: BIO

Dragan Pleskonjic
Još neke mere su značajne za vrednost naučnog rada. Recimo, popularni su h-index i i-10 index. Google Scholar ima svoj sistem, neki ga priznaju, neki polemišu o njegovoj tačnosti.

U svakom slučaju, Dejanov Google Scholar profil je ovde.

Moj Google Scholar profil je ovde.

Pretpostavljam da će i doktorat biti dobar.
jinks jinks 19:18 24.07.2019

...

Stigao email sa linkovima kandidata - deluje mi da je gdja Suzan ozbiljan protivkandidat.
srdjan.pajic srdjan.pajic 19:45 24.07.2019

Re: ...

jinks
Stigao email sa linkovima ka dva kandidata - deluje mi da je gdja Suzan ozbiljan protivkandidat.



Pfft...softveraši se grabe za fotelju. Bezveze, e baš neću da glasam.

(a i protestvujem malo, zbog nenormalnih cena pretplate na IEEE publikacije, bar za nas, sitne preduzetnike. Da ovaj naš, Deki, obeća, makar i lažno, da će da se posveti smanjenju cena pretplate, pa da glasam za njega, a ovako, samo zato što je neki levi Srbin, e ne pada mi napamet! ).

jinks jinks 20:07 24.07.2019

Re: ...

Pfft...softveraši se grabe za fotelju. Bezveze, e baš neću da glasam.

I meni zapade za oko, oboje su Computer Society. Gde su, bre, laseri, energetska elektronika, sistemaši, automatičari, materijali, telekomunikacije, ..., bar kao drugi kandidat :)

Da ovaj naš, Deki, obeća, makar i lažno, da će da se posveti smanjenju cena pretplate, pa da glasam za njega

Nadam se da je čuo čovek kako se još od Pašićevih radikala s kraja 19. veka dobijaju izbori.
srdjan.pajic srdjan.pajic 20:43 24.07.2019

Re: ...

jinks
Pfft...softveraši se grabe za fotelju. Bezveze, e baš neću da glasam.

I meni zapade za oko, oboje su Computer Society. Gde su, bre, laseri, energetska elektronika, sistemaši, automatičari, materijali, telekomunikacije, ..., bar kao drugi kandidat :)

Da ovaj naš, Deki, obeća, makar i lažno, da će da se posveti smanjenju cena pretplate, pa da glasam za njega

Nadam se da je čuo čovek kako se još od Pašićevih radikala s kraja 19. veka dobijaju izbori.


Ja mislim da smo mi malo operisani (da ne kažem priglupi) za te upravljačke funkcije, i činodejstvovanje u jagnjećim brigadama, nama daš lemilicu, i malo kalaja, i srećni ljudi...

Zafrkavam malo domaćina, naravno, nek je sa srećom Dekiju, uostalom, bolje neko naš da bude na čelu, nego neko njijov, ko god da su to mi i oni. Evo, da se Pleki kandidovao umesto Dekija, ja bih odma glasao za njega, ne mora ništa da obećava, jer je skroz kul čovek, i banderaš, plus ga na blogu znamo samo po dobrom, jelte.



jinks jinks 20:56 24.07.2019

Re: ...

nama daš lemilicu, i malo kalaja, i srećni ljudi.

I fluksa za lemljenje.
alselone alselone 21:36 24.07.2019

Re: ...

I fluksa za lemljenje.


I Fuchsa za varenje.
srdjan.pajic srdjan.pajic 21:38 24.07.2019

Re: ...

jinks
nama daš lemilicu, i malo kalaja, i srećni ljudi.

I fluksa za lemljenje.


Ja bih se, verovatno, prodao i bez fluksa.
nepopustljiv nepopustljiv 16:23 25.07.2019

Re: ...

jinks
Pfft...softveraši se grabe za fotelju. Bezveze, e baš neću da glasam.

I meni zapade za oko, oboje su Computer Society. Gde su, bre, laseri, energetska elektronika, sistemaši, automatičari, materijali, telekomunikacije, ..., bar kao drugi kandidat :)

Da ovaj naš, Deki, obeća, makar i lažno, da će da se posveti smanjenju cena pretplate, pa da glasam za njega

Nadam se da je čuo čovek kako se još od Pašićevih radikala s kraja 19. veka dobijaju izbori.

A može da priupita i Vučića.
nepopustljiv nepopustljiv 16:24 25.07.2019

Re: ...

srdjan.pajic
jinks
Pfft...softveraši se grabe za fotelju. Bezveze, e baš neću da glasam.

I meni zapade za oko, oboje su Computer Society. Gde su, bre, laseri, energetska elektronika, sistemaši, automatičari, materijali, telekomunikacije, ..., bar kao drugi kandidat :)

Da ovaj naš, Deki, obeća, makar i lažno, da će da se posveti smanjenju cena pretplate, pa da glasam za njega

Nadam se da je čuo čovek kako se još od Pašićevih radikala s kraja 19. veka dobijaju izbori.


Ja mislim da smo mi malo operisani (da ne kažem priglupi) za te upravljačke funkcije, i činodejstvovanje u jagnjećim brigadama, nama daš lemilicu, i malo kalaja, i srećni ljudi...


Zafrkavam malo domaćina, naravno, nek je sa srećom Dekiju, uostalom, bolje neko naš da bude na čelu, nego neko njijov, ko god da su to mi i oni. Evo, da se Pleki kandidovao umesto Dekija, ja bih odma glasao za njega, ne mora ništa da obećava, jer je skroz kul čovek, i banderaš, plus ga na blogu znamo samo po dobrom, jelte.




Ništa nije kao što je nekada bilo.
Dragan Pleskonjic Dragan Pleskonjic 20:06 25.07.2019

Re: ...

srdjan.pajic
Evo, da se Pleki kandidovao umesto Dekija, ja bih odma glasao za njega, ne mora ništa da obećava, jer je skroz kul čovek, i banderaš, plus ga na blogu znamo samo po dobrom, jelte.


Hvala Srki na lepim rečima i poverenju.

Mali detalj: ja sam elektro-računarac-softveraš.

predatortz predatortz 20:15 25.07.2019

Re: ...

sam elektro-računarac


Tehnička KoV?
Dragan Pleskonjic Dragan Pleskonjic 20:21 25.07.2019

Re: ...

predatortz
Tehnička KoV?


Da, plus ETF (sada FER).
predatortz predatortz 20:24 25.07.2019

Re: ...

Dragan Pleskonjic
predatortz
Tehnička KoV?


Da, plus ETF (sada FER).


srdjan.pajic srdjan.pajic 17:25 26.07.2019

Re: ...

alselone
I fluksa za lemljenje.


I Fuchsa za varenje.


Alse, jel umeš ti da lemiš? Da variš verovatno ne umeš.
alselone alselone 17:27 26.07.2019

Re: ...

Alse, jel umeš ti da lemiš? Da variš verovatno ne umeš.

Lemio sam par puta u životu, poslednji put na po faksa.

Da varim ne umem.

NIsam ti ja za te manuelne poslove, to prepuštam vama tehničarima a ja se nadlaktim i filozofiram.
srdjan.pajic srdjan.pajic 05:15 27.07.2019

Re: ...

Lemio sam par puta u životu, poslednji put na po faksa.


Ma i bolje tako, nije lemilica za svakog, gde, bre, da sjebeš nešto, ili da se nedajbože povrediš. A od filoSofiranja još niko nije nagrabusio (sem možda malo R. Konstantinović, kod ovih naših kolega, nacoša, ali to je izuzetak).

Nego, daj neki izveštaj sa ćalačkih poslova: kako idu ovi prvi dani sas malo dete u kući? Jel menjaš pelene, skačeš na lopti (onoj za pilates, uspavljuješ dok bindžuješ neku seriju, sa sluškama na ušima da te ne ometa mala drekalica). Pretpostavljam da si se već podsetio osnova, znači, ono, swadling do grla, da ne maše rukama (noge mogu slobodno), mada je sad to malo zeznuto zbog vrućina, letnje dete, ali valjda imaš klimu u spavaćoj sobi. Onda, stavljanje na šaku i podlakticu, postrance, ili na stomak, lice na dole, i obavezno šššššš na uvo, dok ne prestane da se dernja. Onda ljuljanje, i na kraju cucla. Dakle, 5-S dr. Karpa, nama je život spaslo: link ako zatreba, mada verujem da si ovo sve već usavršio na prethodna dva komada.




nepopustljiv nepopustljiv 06:00 27.07.2019

Re: ...

srdjan.pajic
Lemio sam par puta u životu, poslednji put na po faksa.


Ma i bolje tako, nije lemilica za svakog, gde, bre, da sjebeš nešto, ili da se nedajbože povrediš. A od filoSofiranja još niko nije nagrabusio (sem možda malo R. Konstantinović, kod ovih naših kolega, nacoša, ali to je izuzetak).
...


Koji su to?
Nikove na sunce!

alselone alselone 06:39 27.07.2019

Re: ...

daj neki izveštaj sa ćalačkih poslova:


alselone alselone 07:06 27.07.2019

Re: ...

Ma i bolje tako, nije lemilica za svakog, gde, bre, da sjebeš nešto, ili da se nedajbože povrediš.

jinks jinks 09:41 27.07.2019

Re: ...

Ma i bolje tako,

alselone alselone 20:09 25.07.2019

Trenutni predsednik IEEE

Prof. José M.F. Moura je bio u Novom Sadu na EUROCON 2019. konferenciji pre par nedelja, na kojoj sam imao priliku da učestvujem u organizaciji. Bilo je zaista sjajno, puno gostiju iz celog sveta, dobrih radova i prezentacija, predstavnici države koji su pružili jasnu viziju razvoja nauke u Srbiji.

Izbaci uljeza.
jinks jinks 21:02 25.07.2019

Re: Trenutni predsednik IEEE

Je l' učestvuješ u organizaciji EE'2019.

Prošli put bili gosti Boldea, Blaško i Blaabjerg, ove godine dolazi Kolar, bio Moura na Eurocon-u ... svaka čast za FTN.
alselone alselone 21:11 25.07.2019

Re: Trenutni predsednik IEEE

Je l' učestvuješ u organizaciji EE'2019.


Ne, nije to moja oblast. Davno sam jednom izlagao neki studentski rad i to je svo moje iskustvo sa tom konferencijom.
Dragan Pleskonjic Dragan Pleskonjic 21:51 25.07.2019

Re: Trenutni predsednik IEEE

Interesantno je da, od preko 400,000 članova, glasa nešto manje od 50,000. Barem je tako bilo protekle dve godine.

Rezultati su ovde.
jinks jinks 08:39 26.07.2019

Re: Trenutni predsednik IEEE

Rezultati su ovde.

Da li je ikada ranije IEEE imao predsednicu na čelu.
Dragan Pleskonjic Dragan Pleskonjic 08:56 26.07.2019

Re: Trenutni predsednik IEEE

jinks
Da li je ikada ranije IEEE imao predsednicu na čelu.


Jeste, više puta.

IEEE Presidents, 1963-present.
amika amika 16:24 26.07.2019

Честитке....

... за рад и резултате.

Посебно хвала за књиге.
Dragan Pleskonjic Dragan Pleskonjic 16:40 26.07.2019

Re: Честитке....

amika
... за рад и резултате.

Хвала.

Посебно хвала за књиге.

Нема на чему, знање је да се дели.
aureus aureus 18:38 26.07.2019

Re: Честитке....

Jesu li sve ove knjige što se mogu skinuti dovoljno svježe, s obzirom na materiju, ili bi neke ipak vrijedilo apdejtovati?
Dragan Pleskonjic Dragan Pleskonjic 18:43 26.07.2019

Re: Честитке....

aureus
Jesu li sve ove knjige što se mogu skinuti dovoljno svježe, s obzirom na materiju, ili bi neke ipak vrijedilo apdejtovati?

Nisu sveže, dosta godina je prošlo otkako su izašle. Baš smo pričali ovih dana o tome da bi trebalo pisati nova dopunjena izdanja. Izazov je što mi autori nemamo vremena za to. To je time consuming task.

Ipak, mnoge stvari koje su unutra (na principijelnom nivou) su i dalje važeće.

P.S. Ako je neko raspoložen da se dopiše na listu autora, rado ćemo porazgovarati. Treba da bude spreman/spremna da uloži napor i vreme u pisanje, a preduslov je da ima potrebno znanje i ekspertizu.
Dragan Pleskonjic Dragan Pleskonjic 17:47 26.07.2019

Nove snage

Da ne otvaram novu temu, iako povod to zaslužuje. Pogledajte:

International Mathematical Olympiad 2019 (Bath, United Kingdom) Individual Scores


Potražite naše mlade nade na listi (Code: SRB).
st.jepan st.jepan 10:29 27.07.2019

Re: Nove snage

Potražite naše mlade nade na listi (Code: SRB).


Jelena Ivančić

Sedmo mesto (41 od mogučih 42 poena) - fantastičan rezultat!
Mislim da je, posle Teodora Von Burga (donedavno prvog na Hall of fame listi IMO), naš najuspešniji učesnik IMO ikad.



Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana