Reč i slika

Totalna sprdnja

Hansel RSS / 24.10.2020. u 00:29

Одустао сам од једног текста нашавши (наравно) много бољи А. Јовичића о истој теми; од другог, о једном бесмислу, такође сам одустао јер би било – бесмислено... а онда је свеукупни апсурд добио нову димензију:

19954.PNG

EDIT: Да ставим овде и рестл необјављеног блога – молим будућу министарку да најпре помогне дијалогу Кризног штаба са самим собом, па да објасни како да оболели од ковида (или они који то сумњају) дођу до њима удаљене ковид амбуланте а да потенцијално не шире заразу о којој исти тај КШ све време прича колико је опасна; наиме, ако немате своја кола (и ако сте уопште у стању да возите), а еволуција вам није дала крила, мораћете, на пример, градским превозом, а тамо пише ово:

19955.jpg 

Такође, нека помогне дијалог да пацијенти, неки у субјективно тешком стању, не би и даље стајали неограничено дуго испред амбуланти, на ветру, киши и снегу (летос на сунцу) итд.

Atačmenti



Komentari (563)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

macak_tosa macak_tosa 06:13 24.10.2020

Da!

Koga bi to trebalo da čudi!?
Pa od demokrata još jedino Mićun ne kooperiše sa aktuelnima.
A i on bi, ali prestario.
No, ko zna!
solo solo 07:42 24.10.2020

Re: Da!

Koga bi to trebalo da čudi!?


Pošto je blogerki Gordani hobi pecanje ja moram da joj poželim sve najbolje na novoj funkciji kao kolega po hobiju.

Bistro Gordanac!




freehand freehand 07:57 24.10.2020

Re: Da!

macak_tosa
Koga bi to trebalo da čudi!?
Pa od demokrata još jedino Mićun ne kooperiše sa aktuelnima.
A i on bi, ali prestario.
No, ko zna!

- Kad kažem da su zaštićeni državni i nacionalni interesi imam na umu sporazum koji je potpisan između DSS i Srpske napredne stranke i posebno dve tačke tog sporazuma - rekao je Koštunica agenciji Beta.

Pitaj Nebojšu Bakareca.


macak_tosa macak_tosa 08:14 24.10.2020

Re: Da!

freehand
macak_tosa
Koga bi to trebalo da čudi!?
Pa od demokrata još jedino Mićun ne kooperiše sa aktuelnima.
A i on bi, ali prestario.
No, ko zna!

- Kad kažem da su zaštićeni državni i nacionalni interesi imam na umu sporazum koji je potpisan između DSS i Srpske napredne stranke i posebno dve tačke tog sporazuma - rekao je Koštunica agenciji Beta.

Pitaj Nebojšu Bakareca.



Pitaj ga ti?
Jebo te on i ti njega.
b92_wen b92_wen 08:19 24.10.2020

Re: Da!

Hoklica, srednji prst, pa... ministarka za dijalog. Logično.

Možda je to taj napredak, od monologa ide se ka dijalogu?
macak_tosa macak_tosa 08:22 24.10.2020

Re: Da!

b92_wen
Hoklica, srednji prst, pa... ministarka za dijalog. Logično.

Možda je to taj napredak, od monologa ide se ka dijalogu?

Šta znači boldovano?
freehand freehand 08:24 24.10.2020

Re: Da!

Pitaj ga ti?
Jebo te on i ti njega.

Pardon! Ako ste vi tamo navikli da tako opštite ne znači da i mi posmatrači komentatori moramo biti uvrnuti i u tome vam se pridružiti.
b92_wen b92_wen 08:29 24.10.2020

Re: Da!

macak_tosa
b92_wen
Hoklica, srednji prst, pa... ministarka za dijalog. Logično.

Možda je to taj napredak, od monologa ide se ka dijalogu?

Šta znači boldovano?


freehand freehand 08:38 24.10.2020

Re: Da!

A mdmpk!

U jebote, poliglota?!

Vogonski?
gedza.73 gedza.73 08:45 24.10.2020

Re: Da!

Možda je to taj napredak, od monologa ide se ka dijalogu?


naravno. Ima blogera koji su zagovarali i branili upravo takav napredak (napadali vrlo oštro one neistomišljenike koji su pominjali lustraciju i odgovornost) još od onomad kad je došlo do 'istorijskog pomirenja' pa verujem da se i dalje principijelno zalažu za dijalog i napredak u okviru različitih političkih opcija



Kada sam prvi put pomenuo potpisivanje deklaracije o nacionalnom pomirenju, vrednost srpske valute u odnosu na evro skočila je za dva dinara - rekao je juče predsednik DS-a Boris Tadić

Šta dva dinara, il' pet il' nijedan.
Zajednički smo radili na ratifikaciji i realizaciji SSP-a sa EU. Zalažemo se za prekid podela na “evropske” i “antievropske”...

DS i SPS su se sporazumele da njihova buduća saradnja bude utemeljena na zajedničkoj platformi politike prevazilaženja sukoba iz prošlosti i stvaranju uslova za nacionalno i političko pomirenje kao osnove za ekonomski i socijalni napredak i prosperitet i bolji život svih građana Srbije

(mada sam bio ubeđen da će Ćomićka dobiti neki resor oko prava žena ili nečeg sličnog)




milisav68 milisav68 09:12 24.10.2020

Re: Da!

gedza.73

(mada sam bio ubeđen da će Ćomićka dobiti neki resor oko prava žena ili nečeg sličnog)

Heh, ti si zaboravio da smo ovde od nje dobijali kritike da ne znamo da vodimo dijalog :)
guska-i-rostilj guska-i-rostilj 09:13 24.10.2020

Re: Da!

Било је интересантних предлога и раније, ево једне иницијативе из 2012.


Линк
freehand freehand 09:22 24.10.2020

Re: Da!

guska-i-rostilj
Било је интересантних предлога и раније, ево једне иницијативе из 2012.


Линк

Dražesno.
Al prvo su ga 2008 ubacili ko paket.
Hansel Hansel 09:31 24.10.2020

Re: Da!

milisav68
gedza.73

(mada sam bio ubeđen da će Ćomićka dobiti neki resor oko prava žena ili nečeg sličnog)

Heh, ti si zaboravio da smo ovde od nje dobijali kritike da ne znamo da vodimo dijalog :)

Чим је најављено формирање тог министарства, пажљив и будан посматрач (ја неко време то баш и нисам), па још ветеран овог места (а још ако је љубитељ "Монтија Пајтона", "Мућки", "Алана Форда" и сродних тематских жанрова), могао је да претпостави. За(х)рђали смо!

Иначе, министарка у најави после избора је изјавила била да је "њена прича у политици завршена" (није дослован цитат).
freehand freehand 09:41 24.10.2020

Re: Da!

Hansel
milisav68
gedza.73

(mada sam bio ubeđen da će Ćomićka dobiti neki resor oko prava žena ili nečeg sličnog)

Heh, ti si zaboravio da smo ovde od nje dobijali kritike da ne znamo da vodimo dijalog :)

Чим је најављено формирање тог министарства, пажљив и будан посматрач (ја неко време то баш и нисам), па још ветеран овог места (а још ако је љубитељ "Монтија Пајтона", "Мућки", "Алана Форда" и сродних тематских жанрова), могао је да претпостави. За(х)рђали смо!

Иначе, министарка у најави после избора је изјавила била да је "њена прича у политици завршена" (није дослован цитат).


Hansel Hansel 10:20 24.10.2020

Re: Da!

Свака част! Видим да је и Геџа очекивао; ја, будући "успаван", свакако нисам очекивао ништа.
guska-i-rostilj guska-i-rostilj 10:53 24.10.2020

Re: Da!

Мислио сам, првенствено, на предлог Американаца за коалицију СНС+ДС, у 2012.
gedza.73 gedza.73 11:15 24.10.2020

Re: Da!

guska-i-rostilj
Било је интересантних предлога и раније, ево једне иницијативе из 2012.
US Wants Socialists Out of Serbia Govt

Delovalo mi od početka (sa sve onim Zaharova tviter objavama i Vulinovim samosažaljivim 'neka, ne moram ja ništa da budem u vladi') da se SPS-u smanjuju šanse za ministarstva i bitne fukcije a da 'Rusi i mi prijatelji do groba' bledi u magli.

Da li će na kraju biti hepiend sa Trampovom administracijom (sa nadom da su stratezi isti i kod njega i kod Bajdena jer će biti malo gadno ako se politika promeni a sa druge strane imamo jedinog i nepromenjljivog Putina i svileni put) ili politički harakiri će vidimo.

(ovo sam se nalupao za sve pare pošto ne pratim nešto preterano politiku nego na osnovu krnjih informacija i samoumišljenih pametovanja)



gedza.73 gedza.73 11:20 24.10.2020

Re: Da!

milisav68
gedza.73

(mada sam bio ubeđen da će Ćomićka dobiti neki resor oko prava žena ili nečeg sličnog)

Heh, ti si zaboravio da smo ovde od nje dobijali kritike da ne znamo da vodimo dijalog :)


Jesam zaboravio . U prvom planu mi bilo predizborno Vučićevo obraćanje ženama (često je naglašavao ulogu žena), Čomićka je bila jedna od političarki čija je 'agenda' bila upravo to, nekako baš slučajno pred izbore se čuje njen glas u prilog dijalogu...

ali kreativno stvaranje ministarstva za dijalog mi stvarno nije padalo na pamet



Mada protivrpirodnih bludova je bilo na sve strane. Zoran Čičak JUL-ovac je valjda jedna od perjanica opozicione borbe juče-danas-sutra i navodno kadnidat za ministra diplomatija.
angie01 angie01 11:36 24.10.2020

Re: Da!

free- to je sve vreme tvrdila/predvidjala i moja tetka,...a ja sam joj naivna sporila tvrdnju, misleci da ce ex blogerka, ex tviterasica-jer tu ne moze vise da uspostavlja dijalog:)),-dobiti neko nabudzeno ali skriveno mesto,...zbog sramote i da se vlasi ne sete,..al hebiga,...eticka moralana vertikala je to...

...ja i dalje ne verujem potpuno,..mozda je vest Stichprobe


...a u skladu sa ovom vescu, ide i ona potvrdjena, da ce clanovi skupstinskog odbora za ustavna pitanja i zakonovavstvo bit lav pajkic i udova milena popovic.
Hansel Hansel 12:35 24.10.2020

Re: Da!

gedza.73
milisav68
Heh, ti si zaboravio da smo ovde od nje dobijali kritike da ne znamo da vodimo dijalog :)
Jesam zaboravio .

Па, Геџо, то мора да је нека ретроактивна инхибиција (нови садржаји потискују старе – реч је о памћењу), заборавио си да је била закључала блог о дијалогу (један од... )?
(то је ваљда било нешто нехотице, али је супер (мета)фора)
solo solo 13:15 24.10.2020

Re: Da!

Hoklica, srednji prst, pa... ministarka za dijalog. Logično.



Fali ti ,,kićanović,, kad već koristiš vokabular Kikija Golubovića.
Kompletiraj priču.
solo solo 13:32 24.10.2020

Re: Da!

mada sam bio ubeđen da će Ćomićka dobiti neki resor oko prava žena ili nečeg sličnog


Bolje bilo koji resor nego doručak kod Sarape.

Ovo je najveći dobačaj od kad su žuti pukli. Ministar - ej bre,malo li je?

milisav68 milisav68 14:12 24.10.2020

Re: Da!

Hansel
Свака част! Видим да је и Геџа очекивао; ја, будући "успаван", свакако нисам очекивао ништа.

Ma ni ja nisam ocekivo nesto posebno, nego nisam iznenadjen (i uvredjen :)).

Kad sam video vest, reko, pa da, to je to :)

Ministirka za dijalog, sad se Nenad Brixi okrece u grobu - ovi me prevazisli.

Treba nadmasiti ministarstvo ruda i gubljenje vremena :)
gedza.73 gedza.73 17:09 24.10.2020

Re: Da!

Hansel
Па, Геџо, то мора да је нека ретроактивна инхибиција (нови садржаји потискују старе – реч је о памћењу), заборавио си да је била закључала блог о дијалогу

Izgleda počela baka da lapi.

nsarski nsarski 17:52 24.10.2020

Re: Da!

Hansel
Свака част! Видим да је и Геџа очекивао; ја, будући "успаван", свакако нисам очекивао ништа.


Pobogu, Hansel, ako nisi baš ovaj Hansel



a znam da nisi, trebalo je samo da se setiš večne istine: Služba svoje nikada ne zaboravlja, niti ih ostavlja na cedilu. Nešto se za Službenike uvek nađe.

Ja nisam ni malo iznenađen. Tako su zbrinuli Čedu, tako Šešelja, tako Čanka i sve svoje koji su na poslednjim izborima "ostali bez posla". Živi bili, zatrebaće i oni ponovo.
b92_wen b92_wen 17:59 24.10.2020

Re: Da!

solo
Hoklica, srednji prst, pa... ministarka za dijalog. Logično.



Fali ti ,,kićanović,, kad već koristiš vokabular Kikija Golubovića.
Kompletiraj priču.


Ne znam o čemu pričaš. To što sam napisao je sadržaj predizbornog spota dotične, koji sam i postavio u jednom od komentara sa YouTube. Ti očito imaš neke druge perspektive.
Hansel Hansel 18:23 24.10.2020

Re: Da!

nsarski
Hansel
Свака част! Видим да је и Геџа очекивао; ја, будући "успаван", свакако нисам очекивао ништа.


Pobogu, Hansel, ako nisi baš ovaj Hansel

a znam da nisi, trebalo je samo da se setiš večne istine: Služba svoje nikada ne zaboravlja, niti ih ostavlja na cedilu. Nešto se za Službenike uvek nađe.

Ja nisam ni malo iznenađen. Tako su zbrinuli Čedu, tako Šešelja, tako Čanka i sve svoje koji su na poslednjim izborima "ostali bez posla". Živi bili, zatrebaće i oni ponovo.

Ма, наравно, није изненађење то збринуће – хтео сам да кажем да једноставно ништа нисам пројектовао, претпостављао... како ће и шта (и ко) конкретно бити. Само то.

А јесам помало тај са слике, већ си се шалио сличном, кад смо нешто Jinks мислим и ја запиткивали поводом неке космолошке теме, сећам се и шта...
g.radicevic g.radicevic 20:44 24.10.2020

Re: Da!

Da li će na kraju biti hepiend sa Trampovom administracijom ili politički harakiri će vidimo.


kako su (SNS stratezi) prošli put ''odigrali'', biće da je opet pogrešan tiket


Hansel Hansel 09:10 25.10.2020

Re: Da!

nsarski
Tako su zbrinuli Čedu, tako Šešelja, tako Čanka i sve svoje koji su na poslednjim izborima "ostali bez posla". Živi bili, zatrebaće i oni ponovo.

Сетих се овог клипа, ево ако неко није видео и чуо:


loader loader 18:23 25.10.2020

Re: Da!

Hansel

Иначе, министарка у најави ...


Sve, samo ne iznenađenje, pa čak ni dostojno pisanja posta. Bilo je zanimljivo pričati o Gordani nakon gostovanja u Upitniku pre nekoliko meseci, ili nakon prisustvovanja sednici tzv. parlamenta uprkos odluci stranke čiji je član da se to tamo (nazovi-parlament) bojkotuje ... Na stranu stranka, :), poenta je u tadašnjem opredeljenju bivše članice ds. Pomogla je naporima sns da unapređuju državu i to je to. Ne osuđivati je. Samo verifikovati činjenice.

Sve ovo ostalo, danas, toliko je ... logičan, očekivan sled, da o tome jedva da i vredi pričati. Nikako ne bih da umanjujem vrednost ovog bloga. Samo želim da pružim gledanje iz nekog drugog, ili makar bezličnijeg ugla.
Hansel Hansel 18:52 25.10.2020

Re: Da!

Твој коментар је опширнији од текста овог блога.

Објаснио сам свој мали разлог (ако наслов није јасан), не мислим да ико мора да дели то схватање.

Одим тога, мислим да је блог ипак субјективна форма.
loader loader 11:28 27.10.2020

Re: Da!

ако наслов није јасан)

Naravno da je naslov jasan.
Drugo, niti moj komentar na to upućuje, niti ja ikada mislim da neko mora da deli tuđe stavove (to mi je na pameti kao tema samo kad neko drugi, ovako, pomene).

Blog jeste i subjektivna, i objektivna forma. A može biti i samo subjektivna, ako to neko izabere.

Da je komentar opširan, baš i nije. Nije komentar kriv zbog toga što je blog tekstualno kratak. :) ... To jednom blog-tekstu niti je prednost, niti je mana.

Dakle, pošto nije baš ispalo sasvim jasno, hteo sam da kažem da je tema "Čomić sa sns" odavno već viđena, iz gore navedenih povoda, a komentar je motivisan ukupnim reakcijama na njen angažman poslednjih nekoliko meseci, gde se mešala zgranutost, osuda, cinični komentari, razočaranost... Stvar je u tome što je G. Čomić tako odlučila i ta za prodemokratske (u širem smislu) simpatizere ne baš prijatna činjenica treba da bude verifikovana i ništa više - što se mog gledišta tiče. Izrekao sam ga ovde kao antipod nastavljenim ili obnovljenim negativnim reakcijama na novovremenu političku karijeru G. Čomić. Mislim da je makar zbog njenog silnog minulog staža na pravoj strani ne treba mnogo mrcvariti. Ta lična odluka sama po sebi nije ni toliko važna. Važni su razlozi zbog koga je doneta. A mora da ih ima puno.. To "razlozi" ne podrazumevam kao opravdane ili neopravdane razloge, već kao fakte, koji tek treba da idu pod lupu. Da sad ne širimo ovde. Zbog vaše alergije na dužinu :)

Hansel Hansel 22:28 27.10.2020

Re: Da!

Ако смо на "ви", извините што нисам персирао.

Нисам алергичан, и сам сам често преопширан, просто мислим да је значај који придајемо конкретној особи у овом случају сразмеран обиму написаног текста -- дакле, ја подвлачим да она као она није била мој фокус, али и не видим да ико треба да има кредита зато што је био "на правој страни", тим пре што смо сада уверенији да је и то врло упитно.

Овај више него скромно постављен блог дао је простора за неке сјајне опсервације и ја њиховим ауторима заиста захваљујем.
predatortz predatortz 10:35 24.10.2020

Treba pamtiti...

...ko je sve našem Lukašenku davao pokriće ne bi li ostvario privid pluralizma i demokratije.
predatortz predatortz 14:44 25.10.2020

Re: Treba pamtiti...

никако за поређење


Za poređenje je. Po modelu vladavine, a i po drugim stvarima. Slažem se da je Vučić poslušnik određenih centara moći i da mu se upravo zbog toga tolerišu mnoge svinjarije.
No, i Lukašenko je Putinova kučkica.

Tako da mu i ovo drugo, na šta si mi stavio primedbu, faktički isto.
stemajz stemajz 14:56 25.10.2020

Re: Treba pamtiti...

Lukašenko je Putinova kučkica


види се да си тотално необавештен, али добро, није ни чудо, не занима те
а и да те занима, без руских и белоруских извора директно нећеш ништа сазнати


и модел владавине тотално другачији, тотално
apostata apostata 16:32 25.10.2020

Re: Treba pamtiti...

stemajz
Lukašenko je Putinova kučkica


види се да си тотално необавештен, али добро, није ни чудо, не занима те
а и да те занима, без руских и белоруских извора директно нећеш ништа сазнати


и модел владавине тотално другачији, тотално

Tačno.

Najgore (najgore poslije eventualne instalacije prozapadne vlade npr. tipa Porošenkove) što se Bjelorusiji može nakon ovih sranja dogoditi je to da Lukašenko stvarno postane Putinova kučka.

Ne dao Bog ni jedno, ni drugo.
Hansel Hansel 10:39 24.10.2020

Ковид едит

Додао сам тексту нешто што се иначе сасвим уклапа у наслов, бар овде да то кажем...
Ribozom Ribozom 18:07 24.10.2020

Re: Ковид едит

Meni ti editi izedose dzigericu. Nema sanse da se ne iznerviram kada otvorim neku vest iz Srbije zbog nelogicnosti. Eno procitah spin vest o 'izvozu jabuka za Indiju', mrak mi pao na oci. Ma pustite ih neka sami izlaze na izbore nek kreiraju nova ministarstva, odbore i svetove, procice i njihovo.

Za Gocu, da to je taj polusvet koji je sebe ubedio da je nesto znacajan. Fucking interesdzija.


b92_wen b92_wen 07:31 25.10.2020

Re: Ковид едит

Ribozom
Za Gocu, da to je taj polusvet koji je sebe ubedio da je nesto znacajan. Fucking interesdzija.


Priča o nekom tamo dijalogu, a ovde nije pokazala da ume da ga vodi. Više joj je išlo ućutkivanje i banovanje onih koji drugačije misle i govore. Vrtela je tih par besmislenih fraza i to je to.

Ali to manje više, najgora stvar je to što ona i još nekoliko blogera odavde, u realnom životu na svojim pozicijama, par decenija lepo žive na račun para koje poreski obveznici izdvajaju za njih.

Uživaju brojne privilegije i još vas (nas) kvalitetno zaje***aju za naše pare. Čak su neki i veoma cenjeni i ugledni kod ovdašnje blogerske i druge raje.

Ajde za vežbu da pobrojimo koji od blogera žive od državnih (naših) para godinama. Možda se iznenadimo.
angie01 angie01 11:29 24.10.2020

kakav porn cinizam,

htedoh juce da postujem ovo "iznenadjenje", pa sam odustala...

hebote- 25 godina sedis na drzavnoj jasli sa benefitima, obezbedjujes decu, familiju...koristeci samo jedan isti fazon u navodnom resavanju problema, koji se svodi na vitlanje floskulom o uspostavljaju dijaloga:))),...posle je postala in rodna ravnopravnos'- koja bukvalno ne znaci nista, jer na terenu sve funkcionise drugacije, bez institucija sistema, koje su BTW trebale prve da se "uspostave", jos dok je ds bio na vlasti sa sve visokopozicioniranom gospodjom ministarkom,....i onda zahebes svoju stranku s kojom si sve vreme jahala i to u najnezgodnijem trenutku pred izbore, koji su ionako vec u dovoljno losim okolnostima, a o tome trucas kao o nekom etickom cinu, velicajuci svoju moralnost i neverovatnu vertikalu vrednosti,...izgubis najstrasnije u novoj vestacki sklepanoj opciji i na kraju od navodno ljutih oponenata, jer tvrdis da se zalazes za sasvim drugu politicku opciju i vrednosti- dobijes na poklon ministarsku fotelju, iz koje bi trebalo da rukovodis , pazi novim, specijalno za tebe izmisljenim ministarstvom, za uspostavljanje dijaloga,...pa buahahahahahahahaha....
Hansel Hansel 12:25 24.10.2020

Re: kakav porn cinizam,

kakav porn cinizam, htedoh juce da postujem ovo "iznenadjenje", pa sam odustala...

Најбољи израз и ништа лошији сажетак CV-a!
angie01 angie01 12:36 24.10.2020

Re: kakav porn cinizam,

Pelikán Elvtárs 8
@kazi_tibi
skupe se tako maja i goca na strandu i dijaloguju o poesie, zoranovoj energiji i preletanju
omega68 omega68 13:40 24.10.2020

Re: kakav porn cinizam,

hebote- 25 godina sedis na drzavnoj jasli sa benefitima, obezbedjujes decu, familiju...koristeci samo jedan isti fazon u navodnom resavanju problema, koji se svodi na vitlanje floskulom o uspostavljaju dijaloga:))),...posle je postala in rodna ravnopravnos'- koja bukvalno ne znaci nista, jer na terenu sve funkcionise drugacije, bez institucija sistema, koje su BTW trebale prve da se "uspostave", jos dok je ds bio na vlasti sa sve visokopozicioniranom gospodjom ministarkom,....i onda zahebes svoju stranku s kojom si sve vreme jahala i to u najnezgodnijem trenutku pred izbore, koji su ionako vec u dovoljno losim okolnostima, a o tome trucas kao o nekom etickom cinu, velicajuci svoju moralnost i neverovatnu vertikalu vrednosti,...izgubis najstrasnije u novoj vestacki sklepanoj opciji i na kraju od navodno ljutih oponenata, jer tvrdis da se zalazes za sasvim drugu politicku opciju i vrednosti- dobijes na poklon ministarsku fotelju, iz koje bi trebalo da rukovodis , pazi novim, specijalno za tebe izmisljenim ministarstvom, za uspostavljanje dijaloga,...pa buahahahahahahahaha....


I svi biste isto samo da dođete u poziciju?
solo solo 13:44 24.10.2020

Re: kakav porn cinizam,

I svi biste isto samo da dođete u poziciju?


Jok i ne bi. Al' teško do pozicije.

Jesi li za kafu i sokić?



https://www.kurir.rs/vesti/beograd/3554021/novi-racun-iz-skupstinskog-restorana-zapalio-mreze-sta-mislite-koliko-kosta-espreso-sok-i-mineralna-voda-foto

Izvor Kurir
angie01 angie01 14:05 24.10.2020

Re: kakav porn cinizam,

I svi biste isto samo da dođete u poziciju?


kome se obracas?

...ja mogu da kazem za sebe- ja ne bih,...ovde se nekako ne kapira da su oni svi zaposlenici gradjana i da ih gradjani placaju i da bi utomsmislu bila normalna i obavezna neka odgovornost,( u konkretnom slucaju, za 25 godina mlacenju prazne slame na budzetu uspostavljanjem dijaloga, umesto uspostavljanja institucija sistema, vladavine prave i ostalih trica i kucina, pa odgovornost za potez preletanaja u najgorem trenutku, pa odgovornost za nikakav rezultata na izborima-koji bi trebalo za posledicu da ima odlazak sa scene, jer su poslodavci, oni koji pare daju, tako izglasali, a ne avanzovanje i to jos ovakvo),... a ne desavanje koje lici na to, kao da im je ujkica zavrsio/namestio nesto u svojoj firmi, jer familija i poslusnost,...mada kako stvari stoje, uredno ispada ovo drugo....jedino su ostali isti finansijeri.
Hansel Hansel 14:28 24.10.2020

Re: kakav porn cinizam,

angie01
I svi biste isto samo da dođete u poziciju?

kome se obracas?

...ja mogu da kazem za sebe- ja ne bih

Ни ја.

Omega, solo... Увек ми је тај поглед на свет и људе врло тужан – да су сви покварени или да би се сви искварили, само да су у позицији. Тако гледате и на себе саме?

Колико год имао и ја лоша искуства (на пример и с некима с овог блога), знам сигурно да нису сви такви.
Hansel Hansel 14:40 24.10.2020

Re: kakav porn cinizam,

za 25 godina mlacenju prazne slame na budzetu uspostavljanjem dijaloga, umesto uspostavljanja institucija sistema, vladavine prave i ostalih trica i kucina

Заборавих у једној другој реплици да подсетим на стални џокер који се потезао када смо питали и њу и друге који су били у позицији да поправљају ствари – "то је процес".
solo solo 14:52 24.10.2020

Re: Hansel

Тако гледате и на себе саме?


Moguće da samo duže živimo od tebe pa svedočimo nečemu što je tako očigledno i životno.

Moguće da si ti malo idealista.

Da, uvek ima izuzetaka - no to je tako statistički zanemarljivo da nije vredno pomena i obično se smatra manjkom inteligencije koja je po jednoj od mnogih definicija,,snalaženje u novim i nepoznatim situacijama,,
ili u prevodu ,,cilj opravdava sredstva,,

Колико год имао и ја лоша искуства (на пример и с некима с овог блога), знам сигурно да нису сви такви.


To možeš tek da tvrdiš kad prođu test koji Gordanac očigledno nije prošla kod vas pojedinih blogera.

A šta je ona to toliko strašno uradila? Bivša partija je izbacila na politički biro za zapošljavanje i žena našla novi posao. Šta je tebe i pojedine ovde toliko povredilo?

Pre će biti da je ovde malo reč o ostrašćenosti u okviru ,,male svađe među prijateljima bivšim,, što svakako govori o prijateljstvu istih.

Pritom nas koji nisu fanovi ni jednih ni drugih baš zabavlja ova novonastala ,,duševna bol,, gubitnika koji su svakako zaslužili da budu gubitnici koliko su upropastili sve čega su se dotakli.

Hansel Hansel 15:04 24.10.2020

Re: Hansel

Мене баш ништа није повредило, никад јој нисам веровао, после неких момената сам био сигуран да сам у праву, за мене је хит назив министарства који је још додељен баш њој, овде смо се управо онолико спрдали с тим њеним "дијалогом".

Што се интелигенције тиче, да је то једина човекова димензија свет би био прилично другачији. Има она добра о разликовању интелигената и интелектуалаца. Али ни "интелектуалштина" не чува интелектуалце од етичких посрнућа. Тим тужније. Има разлике и кад неко нешто можда мора или донекле мора да уради (мада неким величинама ни то, рецимо сачување живота, није изнад неких вредности) и кад не мора.
macak_tosa macak_tosa 15:05 24.10.2020

Re: Hansel

solo
Тако гледате и на себе саме?


Moguće da samo duže živimo od tebe pa svedočimo nečemu što je tako očigledno i životno.

Moguće da si ti malo idealista.

Da, uvek ima izuzetaka - no to je tako statistički zanemarljivo da nije vredno pomena i obično se smatra manjkom inteligencije koja je po jednoj od mnogih definicija,,snalaženje u novim i nepoznatim situacijama,,
ili u prevodu ,,cilj opravdava sredstva,,

Колико год имао и ја лоша искуства (на пример и с некима с овог блога), знам сигурно да нису сви такви.


To možeš tek da tvrdiš kad prođu test koji Gordanac očigledno nije prošla kod vas pojedinih blogera.

A šta je ona to toliko strašno uradila? Bivša partija je izbacila na politički biro za zapošljavanje i žena našla novi posao. Šta je tebe i pojedine ovde toliko povredilo?

Pre će biti da je ovde malo reč o ostrašćenosti u okviru ,,male svađe među prijateljima bivšim,, što svakako govori o prijateljstvu istih.

Pritom nas koji nisu fanovi ni jednih ni drugih baš zabavlja ova novonastala ,,duševna bol,, gubitnika koji su svakako zaslužili da budu gubitnici koliko su upropastili sve čega su se dotakli.


Mudro zboriš čoveče!
Hansel Hansel 15:15 24.10.2020

Re: Hansel

macak_tosa
Mudro zboriš čoveče!

Аха, нарочито у овоме:
Pritom nas koji nisu fanovi ni jednih ni drugih baš zabavlja ova novonastala ,,duševna bol,, gubitnika koji su svakako zaslužili da budu gubitnici koliko su upropastili sve čega su se dotakli.

Једна од поенти и јесте да ти који су упропастили све чега су се дотакли очигледно нису губитници. Ниједна од две-три генерације упропаститеља.
milisav68 milisav68 15:15 24.10.2020

Re: Hansel

solo

Moguće da samo duže živimo od tebe pa svedočimo nečemu što je tako očigledno i životno.



Javlja nam se Broj Jedan licno, sa svojom knjizicom, i slavodobitnom pricom kako nije ni za koga, i kako se zabavlja na blogu koji smara, ali nikako da se otkaci od njega.

Ne kaki leba ti, kaci slike i klipove, tako delujes pametnije, ovako otklonis svaku sumnju.

Hansel Hansel 15:15 24.10.2020

Re: Hansel

Javlja nam se Broj Jedan licno

angie01 angie01 15:20 24.10.2020

Re: Hansel

A šta je ona to toliko strašno uradila? Bivša partija je izbacila na politički biro za zapošljavanje i žena našla novi posao. Šta je tebe i pojedine ovde toliko povredilo?


nemam nista protiv da ti je sve to ok,...ali se barem drzi cinjenica,

ministarka je prvo prekrsila odluku stranke o bojkotu parlamenta i otisla na sastanak sama, kao da je ne obavezuje postovanje odluke stranke upravo to sto je ona uopste odbornik zbog te stranke, a ne zbog nje same,...pa je posle danima pricala o tom svom etickom iskoraku, kako ga je sama kvalifikovala, ujedno se prenemagajuci, kako ce eto sada da je izbace iz stranke, zbog neposlusnosti,...a to se nije desilo, iako bi joj pogodovalo zbog nove opcije koja joj je ponudjena,... sve dok se ona nije nestrpljiva, zbog premalo preostalog vremena za ispunjenje zadatka, reorganizovala u neku novu napabircenu surogat stranku, koja je cudnim nacinima skupila potpise jer je bila potrebna da glumi "fer izbore",...a na kojima je pukla kao zvecka- i surogt i ministarka...

pa ako je narod koji placa te funkcije vec nesrecnom igrom slucaja pokazao svoju volju spram ministarke- kojim onda molim te pravom, neko njoj daje neku od gradjana placenu funkciju- i to jos novoizmisljenu...specijalno za njene preference.
solo solo 15:47 24.10.2020

Re: Hansel

Javlja nam se Broj Jedan licno,


De si bre Milojko. Već sam se zabrinuo šta je sa tvojom ,,čvrstinom,,

Ajd sad,čvršće je u čoporu.

M'da počeli da vam krune čopor,jednog po jednog. Osipate se ko Osipaonica.
solo solo 15:50 24.10.2020

Re: Hansel

Једна од поенти и јесте да ти који су упропастили све чега су се дотакли очигледно нису губитници. Ниједна од две-три генерације упропаститеља.


Svi su upropastitelji ali tema je bivša visoka funkcionerka DS-a. Ako ti je lakše da širiš priču nije problem.
milisav68 milisav68 16:27 24.10.2020

Re: Hansel

solo
Već sam se zabrinuo šta je sa tvojom ,,čvrstinom,,

Nemam pojma o cemu pricas :)

A vidim da ni ti ne znas sta pricas, al bi da se umesas kao djavolji advokat.
Hansel Hansel 17:27 24.10.2020

Re: Hansel

solo
Једна од поенти и јесте да ти који су упропастили све чега су се дотакли очигледно нису губитници. Ниједна од две-три генерације упропаститеља.

Svi su upropastitelji ali tema je bivša visoka funkcionerka DS-a. Ako ti je lakše da širiš priču nije problem.

Та бивша (садашња и будућа) је само повод, да не кажем парадигма. Пошто си "нов", "не знаш" да су мени личности ретко у фокусу (тим пре што нисам потписан). Додуше, ова личност се изборила за фокус, није да није.

Значи, не ради се овде о ширењу приче него о твојој замени теза – лепо је написала Енџи шта је суштина проблема, не ради се овде уопште о припадности и изневеравању неке групе него о изневеравању прокламованих принципа, циљева итд. Можда је то некад помешано с припадношћу групацији, али основно је, по мом мишљењу, ово.
zaharaga zaharaga 18:19 24.10.2020

zameranje? zasto?


... а онда је свеукупни апсурд добио нову димензију:

Ma ni ja nisam ocekivo nesto posebno, nego nisam iznenadjen (i uvredjen :)).
Kad sam video vest, reko, pa da, to je to :)
Ministirka za dijalog, sad se Nenad Brixi okrece u grobu - ovi me prevazisli.
Treba nadmasiti ministarstvo ruda i gubljenje vremena :)


Treba pamtiti...
...ko je sve našem Lukašenku davao pokriće ne bi li ostvario privid pluralizma i demokratije.

htedoh juce da postujem ovo "iznenadjenje", pa sam odustala...
hebote- 25 godina sedis na drzavnoj jasli sa benefitima, obezbedjujes decu, familiju...koristeci samo jedan isti fazon u navodnom resavanju problema, koji se svodi na vitlanje floskulom o uspostavljaju dijaloga:))),...


...izgubis najstrasnije u novoj vestacki sklepanoj opciji i na kraju od navodno ljutih oponenata, jer tvrdis da se zalazes za sasvim drugu politicku opciju i vrednosti- dobijes na poklon ministarsku fotelju, ...




Значи, не ради се овде о ширењу приче него о твојој замени теза – лепо је написала Енџи шта је суштина проблема, не ради се овде уопште о припадности и изневеравању неке групе него о изневеравању прокламованих принципа, циљева итд. Можда је то некад помешано с припадношћу групацији, али основно је, по мом мишљењу, ово.


Ima se utisak da se Comicki nekako zamera nekakvo odsustvo morala, nekakvo preumljenje, nekakva izdaja, prelaz u tabor one druge strane. Tako nesto nije nikako na mestu.

Comicka je zadrzala i politicki program i moralne norme svoje stranke od pre deset godina. Vucic je taj koji je curak obrnuo, i od potrcka koljackog vojvode, postao stegonosa i vitez zatocnik europskih integracija. I, posto je on menjao stranu, morao je da se dokazuje, i da bude veci demokrata od demokrata, da bi mu poverovali.

Sve sto su ranije radile demokrate, kako god se danas zovu, dakle, Djindjiceva i Tadiceva bulumenta, to je Vucic morao da radi brze, jace, bolje. Lizanje europske straznjice ili prednjice, bezupitna posvecenost integracijama, Europa zdaj, ko jebe Kosovo, ko jebe Srbiju, ko jebe srbe, ko jebe starinu, ko jebe kulturu, ko jebe bastinu, ko jebe moral, ko jebe istinu, ko jebe pravdu, privatizuj sve, prodaj sve, upropasti zdravstvo, upropasti skolstvo, dovedi prevarante investitore, turaj drzavne pare sebi u dzepove, namesti svoje ljude tamo gde se maznjavaju pare, namesti svoje ljude u pravosudje, svoji nikada ni za sta nece odgovarati, napravi cirkus od skupstine, varaj na glasanju, varaj na izborima, dramatisi u javnosti, varaj narod, lazi slatkorecivo a blesavi narod ce ti verovati, ... Pa nema razlike, posle Tadica, Vucic radi to isto.

I onda je sasvim prirodno da nekadasnji Tadicevi pacovi sada nadju uz Vucica. Oni se nisu promenili, okruzenje se nije promenilo. Nov je samo Vucic. A Vucica sada vole iz istih razloga kao Tadica: europski covek, potpisuje ugovore s Europom, s Amerikom, voli NATO, ne svadja nas sa svetom. To je to!

Comicka je na svome, tu gde je oduvek i bila! I sada je za svoju postojanost nagradjena. Njoj se nema sta zameriti.

Hansel Hansel 18:31 24.10.2020

Re: kakav porn cinizam,

zaharaga, заиста ме разгалила ова персифлажа, макар колико дубоко била истинита и страшна.
angie01 angie01 19:08 24.10.2020

Re: zameranje? zasto?

Comicka je na svome, tu gde je oduvek i bila!


evo, ja se sa ovim slazem- da se ona nije promenila i da je uvek bila u ovom istom fazonu.
solo solo 08:15 25.10.2020

Re: Hansel

Мене баш ништа није повредило, никад јој нисам веровао, после неких момената сам био сигуран да сам у праву,


Da, siguran sam da nju baš jako zabole što joj nikad nisi verovao.

,,Šta će vam ta produhovljena faca, kao da ne znate šta vam fali, kao da imate para, a samo vam ideje nedostaju? Ne izigravajte intelektualca. Bili smo i mi gladni,,
Duško Radović


Hansel Hansel 08:55 25.10.2020

Re: Hansel

solo
Da, siguran sam da nju baš jako zabole što joj nikad nisi verovao.

Опет машиш тему. Ко овде мисли да њу нешто "заболе" (и да ју је икад (за)болело)?
solo solo 09:07 25.10.2020

Re: Hansel

Ко овде мисли да њу нешто "заболе" (и да ју је икад (за)болело)?


Ona je tako nebitna i šta je ovo novo da bi zavredelo blog o liku i delu?

Sprdnja? Pa sprdamo se.

Nije lako baviti se fizikom. Našla žena posao koji voli.
I još voli da peca.
milisav68 milisav68 09:20 25.10.2020

Re: Hansel

solo

Ona je tako nebitna i šta je ovo novo da bi zavredelo blog o liku i delu?

Udavi brate, a nemas pojma sta je tema.

Novo je ministarstvo za dijalog.
freehand freehand 09:23 25.10.2020

Re: Hansel

Ona je tako nebitna i šta je ovo novo da bi zavredelo blog o liku i delu?


Neko uputstvo o bitnosti i poželjnim temama blogova ne bi bilo na odmet. Čisto da se neko opet ne zajebe.
solo solo 09:29 25.10.2020

Re: Hansel

Novo je ministarstvo za dijalog.


De si Milisave. Šta ima novo. Pretekli smo još jedan dan - ćuti,dobro je.
solo solo 09:35 25.10.2020

Re: Hansel

Čisto da se neko opet ne zajebe.



Zajeb je IN roooođačeeeee---



apacherosepeacock apacherosepeacock 11:49 25.10.2020

Re: kakav porn cinizam,

Hansel
angie01
I svi biste isto samo da dođete u poziciju?

kome se obracas?

...ja mogu da kazem za sebe- ja ne bih

Ни ја.

Omega, solo... Увек ми је тај поглед на свет и људе врло тужан – да су сви покварени или да би се сви искварили, само да су у позицији. Тако гледате и на себе саме?

Колико год имао и ја лоша искуства (на пример и с некима с овог блога), знам сигурно да нису сви такви.


Pa jeste tuzan.. realno, ako pogledas sta se dogadjalo od pocetka visestranacja u Srbiji.

Ili konkretno pitanje, koliko imena mozete da navedete (pl) ljudi koji se aktivno bave politikom i na politickoj su sceni a da mozete da kazete da nisu uopste kompromitovani preletastvom od stranke do stranke (ka vlasti, sto blize vlasti - gde se kolac deli), nisu ucestvovali u sumnjivim privatizacijama, imaju cist dosije tokom (vise)decenijske karijere kao politicari?

Eto toliko za pocetak.. imena, koliko ih je takvih.

Pa da vidimo ko nije i ne bi.

Ja ovo zapazanje soloa i omege ne bih stavljala na panj tek tako niti ga tumacila kao - polazis od sebe, vise vidim kao realno opazanje i sagledavanje problema tokom ovih par decenija.

(napomena - nisam stigla da procitam sve komentare, samo ovih par oko ovoga koji sam citirala)
Черевићан Черевићан 11:41 24.10.2020

чињен'ца

или,дијалогом младих са самим собом

нису Стари ........за одбацит'
(на Младима Свет остаје) ,
тек сарадњом ....поменутих
футур ..нама резултате даје
Hansel Hansel 12:38 24.10.2020

Re: чињен'ца

st.jepan st.jepan 13:57 24.10.2020

Re: чињен'ца

на Младима Свет остаје

A mladi su, šta?
Mladi su govna! (Čvarkov).
omega68 omega68 13:59 24.10.2020

Re: чињен'ца

KRVOPIJE
LINK
michiganac michiganac 15:31 25.10.2020

Re: чињен'ца

(на Младима Свет остаје)


..'ce brendiraju Srbiju ??

JJ Beba JJ Beba 14:11 24.10.2020

e pa

mene, kao staru blogerku ovog portala, pozicija gospodje Čomić ne čudi.
Kockice su se konačno složile
angie01 angie01 14:14 24.10.2020

Re: e pa

Kockice su se konačno složile


JJ Beba JJ Beba 14:19 24.10.2020

Re: e pa

angie01
Kockice su se konačno složile



pa reci!
tolke uvrede sam sam pretrpela zbog gospoje od strane...neću sada da ih navodim, da nemam srca ni da slavodobitno kažem- Znala sam.
mirelarado mirelarado 14:20 24.10.2020

Re: e pa

JJ Beba
mene, kao staru blogerku ovog portala, pozicija gospodje Čomić ne čudi.
Kockice su se konačno složile


Sad se vidi, sad se zna ko (i šta) se kome dopada.
Pred nama su, čini se, beskrajni monolozi o dijalogu...
angie01 angie01 14:26 24.10.2020

Re: e pa

tolke uvrede sam sam pretrpela zbog gospoje od strane...neću sada da ih navodim, da nemam srca ni da slavodobitno kažem- Znala sam.


isto,...nisi smeo da zucnes ni ono sto je bilo ocigledno...a nije ni slavodobitno- pre je porazavajuce....


Pred nama su, čini se, beskrajni monolozi o dijalogu...


eto srece.
solo solo 14:29 24.10.2020

Re: e pa

pa reci!
tolke uvrede sam sam pretrpela zbog gospoje od strane...neću sada da ih navodim, da nemam srca ni da slavodobitno kažem- Znala sam.



Sad je vreme da se kaže i da ih navedeš. Čemu femkanje.
Ovako ih rehabilituješ a i ...

JJ Beba JJ Beba 14:31 24.10.2020

Re: e pa


isto,...nisi smeo da zucnes ni ono sto je bilo ocigledno...a nije ni slavodobitno- pre je porazavajuce....


odmah se jave ljubitelji lika i dela koji su sa gospojom posećivali turiustićka znamenja Voše
JJ Beba JJ Beba 14:35 24.10.2020

Re: e pa

Sad je vreme da se kaže i da ih navedeš. Čemu femkanje.
Ovako ih rehabilituješ a i ...

ti si od skoro ovde, pa ne znaš da je femkanje posednje što se meni može spočitati.
stari blogeri znaju o kome govorim. nemam nameru da se sada prepirem zbog gordanac, da ih podećam, sada kada sve što sam govorila onomad postaje istina
st.jepan st.jepan 14:47 24.10.2020

Re: e pa

Pred nama su, čini se, beskrajni monolozi o dijalogu..




Pada mi na pamet kako Gordancu mora da je neprijatno dok ovo čita, siguran sam da je sad oblivaju valunzi stida i kajanja.




Edit:
Mirela, svaka čast, citiro sam te na Fejsu.
Hansel Hansel 14:47 24.10.2020

Re: e pa

Можда су ове етичко-политичке ферментације исто процес, смрдљив као и већина ферментација... Можда је баш потребно потпуно огољавање и да на површину исплива све што није ваљало (фин сам)...

Ал' питање је да ли је остало ишта здраво, што ће моћи да замени преосталу брљу и џибру...
macak_tosa macak_tosa 14:59 24.10.2020

Re: e pa

JJ Beba
angie01
Kockice su se konačno složile



pa reci!
tolke uvrede sam sam pretrpela zbog gospoje od strane...neću sada da ih navodim, da nemam srca ni da slavodobitno kažem- Znala sam.

Ehhhh, znala si?!
Kako si mogla da znaš?
Najlakše je biti general posle bitke.
macak_tosa macak_tosa 15:01 24.10.2020

Re: e pa

JJ Beba
Sad je vreme da se kaže i da ih navedeš. Čemu femkanje.
Ovako ih rehabilituješ a i ...

ti si od skoro ovde, pa ne znaš da je femkanje posednje što se meni može spočitati.
stari blogeri znaju o kome govorim. nemam nameru da se sada prepirem zbog gordanac, da ih podećam, sada kada sve što sam govorila onomad postaje istina

A kada ćeš ako ne sada?!
Sada je trenutak velikih odluka ...
solo solo 15:07 24.10.2020

Re: e pa

nemam nameru da se sada prepirem zbog gordanac


Pa već si počela da se prepireš zašto da ne poentiraš. Beš početak bez svršetka no svakako tvoje legitimno pravo.
Nego mi ,,novi,, blogeri radoznali da upoznamo vas stare blogere
solo solo 15:09 24.10.2020

Re: e pa

A kada ćeš ako ne sada?!
Sada je trenutak velikih odluka ...


Tako je Mačak, novi blogeru, sad se lomi.

Hansel Hansel 15:10 24.10.2020

Re: e pa

Nego mi ,,novi,, blogeri radoznali da upoznamo vas stare blogere

Читајте старе блогове.
solo solo 15:12 24.10.2020

Re: e pa

Читајте старе блогове


Sumnjaš?

No lepše je uživo i sa vremenskom distancom.
JJ Beba JJ Beba 15:14 24.10.2020

Re: e pa


Ehhhh, znala si?!
Kako si mogla da znaš?
Najlakše je biti general posle bitke.


ne lupaj, nov si i nemaš pojma kakvo je ovo mesto bilo
sve što sam imala da kažem i zamerim blogerki gordanac dok je bila blogerka i u vlasti, govoraila sam ovde i zamerala.
mnogo puta bivala banovana i trpela grupne napade od ekipice ljubitelja lika i dela
ne treba nikava bogznakakvapamet da bi se znalo. Ili možda treba?
solo solo 15:15 24.10.2020

Re: e pa

Pada mi na pamet kako je Gordancu nepodnosno neprijatno dok ovo čita, mora da je oblivaju valunzi stida i kajanja.


Sigurno čita živa nije

I Radule je čito pa citirao u skupštini uz gitaru
JJ Beba JJ Beba 15:15 24.10.2020

Re: e pa

Pa već si počela da se prepireš zašto da ne poentiraš. Beš početak bez svršetka no svakako tvoje legitimno pravo.
Nego mi ,,novi,, blogeri radoznali da upoznamo vas stare blogere

prepirem? ahahhahahahha šta ti znaš o prepiranju?
imaš arhivu, čitaj.
ovo više nije isto mesto
solo solo 15:18 24.10.2020

Re: e pa

ne lupaj, nov si i nemaš pojma kakvo je ovo mesto bilo


Čarli ovo je teška uvreda za sve tvoje inkarnacije.
solo solo 15:24 24.10.2020

Re: e pa

šta ti znaš o prepiranju?


Učim, nije greh.

imaš arhivu, čitaj.


Počeo.

ovo više nije isto mesto


ahahhahahahha šta ti znaš o mestima.
angie01 angie01 15:29 24.10.2020

Re: e pa

ovo više nije isto mesto


to sada kada kazes- odmah sledi rafalna paljba:)))

...a dovoljno je otvoriti bilo koji blog od pre i vdieti prvo, ko je sve ovde dolazio.
JJ Beba JJ Beba 15:36 24.10.2020

Re: e pa

to sada kada kazes- odmah sledi rafalna paljba:)))

od koga?
ahahahahhahahh
ovo ovde je sada bela kafa
magnus magnus 23:59 24.10.2020

Re: e pa

a dovoljno je otvoriti bilo koji blog od pre i vdieti prvo, ko je sve ovde dolazio.

kompljet Majlovi savjetnici za antikorupciju i čuvanje tekovina revolucije

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana