Politika| Sport| Život| Životni stil

Djokovic - AO - za sada 1:2 u setovima. Servira Novak...

loader RSS / 15.01.2022. u 00:47

Борба, борба... 

Дојадила тема? Коме јесте – не мора њом да се бави.

Ајмо на мрежу, па на основну линију, па лоб, па на мрежу...

Ко је највише мечева при вођству противника од 0:1 или 0:2 у сетовима преокренуо у своју корист? 

Погодићемо.

Хоће ли (из перспективе петка) играти на АО? Хоће. 

Које су добити?

Које су штете? 

Ко се радује? 

Ко жали?

Ко хистерише?  

 

Ko покушава да профитира? 

 



Komentari (1224)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

docsumann docsumann 15:42 20.01.2022

Re: Vesti iz sveta

To su bili dobri običaji.

Ne znam zašto smo to prestali da radimo, da smo zadržali te lepe uzuse sada bi svi pisali unit testove.


a kako se to piše?
maksa83 maksa83 15:47 20.01.2022

Re: Vesti iz sveta

a kako se to piše?

Brate ništa lakše, ko i svaki drugi kod, samo ljude mrzi i jebe ih ego, misle da su prepametni i bezgrešni.

U njima je Sva Istina, a koliko god ljudi deklarativno želeli da znaju Istinu neki je se instinktivno pribojavaju.

Sve u svemu nije to problem koji ne bi bio rešiv sa par javnih spaljivanja i nekom dekapitacijicom tu i tamo.
kamilo_emericki kamilo_emericki 15:51 20.01.2022

Re: Vesti iz sveta

alselone
mogli bi tehnički unaprediti sam blog i verujem da bi to dovelo neke ljude nazad a možda i nove.

Ekonomski stručnjaci kažu da se ne trebaju mjenjati kreveti, kad kupleraj ne radi dobro.
Dobro, i neudoban krevet ne mami mušterije, ali ipak, uzroci su malo drugačiji.
softelectronics_e softelectronics_e 15:52 20.01.2022

Re: Vesti iz sveta

docsumann
To su bili dobri običaji.

Ne znam zašto smo to prestali da radimo, da smo zadržali te lepe uzuse sada bi svi pisali unit testove.


a kako se to piše?

Nešto slično ovome ...

for (int n = 0; n < 555; n++)
... uradi nešto

A najčešće se umesto n koristi i.
kamilo_emericki kamilo_emericki 15:55 20.01.2022

Re: Vesti iz sveta

maksa83


Sve u svemu nije to problem koji ne bi bio rešiv sa par javnih spaljivanja i nekom dekapitacijicom tu i tamo.

Misliš da vile ili trozubac nisu dovoljne.
docsumann docsumann 15:59 20.01.2022

Re: Vesti iz sveta

Brate ništa lakše, ko i svaki drugi kod, samo ljude mrzi i jebe ih ego, misle da su prepametni i bezgrešni.


nikove na sunce!
maksa83 maksa83 16:02 20.01.2022

Re: Vesti iz sveta

kamilo_emericki
maksa83


Sve u svemu nije to problem koji ne bi bio rešiv sa par javnih spaljivanja i nekom dekapitacijicom tu i tamo.

Misliš da vile ili trozubac nisu dovoljne.

Kao što znaš bolje od mene - svaki pos'o ima svoj alat.
docsumann docsumann 16:02 20.01.2022

Re: Vesti iz sveta

for (int n = 0; n < 555; n++)
... uradi nešto


viđi ako ću ...
kamilo_emericki kamilo_emericki 16:11 20.01.2022

Re: Vesti iz sveta

maksa83
kamilo_emericki
maksa83


Sve u svemu nije to problem koji ne bi bio rešiv sa par javnih spaljivanja i nekom dekapitacijicom tu i tamo.

Misliš da vile ili trozubac nisu dovoljne.

Kao što znaš bolje od mene - svaki pos'o ima svoj alat.

Ima predloga za mir i suživot između različitih entiteta.

Link za one koji ne vide video
gvozden1 gvozden1 16:32 20.01.2022

Re: Vesti iz sveta

Emsija sam skoro prije skripte par puta kliknula da obavjestim moderatora

Pičkica.
tess1 tess1 16:35 20.01.2022

Re: Vesti iz sveta

Predatortz, nisam provjerila, jesam pola sekunde porazimislila i evo šta otkrijem na šta u stvari ne obraćam pažnju tj onako kako bih pisala:

- uvreda

- uvrjedljiv

- uvrijediti

Interesantno, zar ne? :)
tess1 tess1 16:35 20.01.2022

Re: Vesti iz sveta

Link za one koji ne vide video

Kamilo, lijepo od tebe.
docsumann docsumann 16:50 20.01.2022

Re: Vesti iz sveta

Ima predloga za mir i suživot između različitih entiteta.


objection!



odlična domaćica.
angie01 angie01 16:54 20.01.2022

Re: Nusic bi se radovao,

ne razumjem, to što ti nešto kažeš ne zanači da išta dokazuje.


dokazuje recimo tvoj odnos prema meni-sto bih ja recimo tako nesto rekla, a da nije istina?


pa i ja znam da ih je čarli ostavljao na blogu, al kad i u kom kontekstu, pa o tom i pričamo.


izvini,a koji kontekst tako nesto opravdava?!-koji si ti folirant, hebote-strasno koliko se blamiras.


je l možeš ti da se izmakneš iz sopstvenog doživljaja i interpretacija



ti si covece jajarski izbegao da mi kazes koje su to moje interpretacije-jer ih fakat nije ni bilo, sve sto sam navela je cisto nabrajajenj onoga sto se jeste dogadjalo....i sad nesto muljaris oko svojih namera-pa je l tebi nije jasno da podrzavas zlostavljaca-tu nema nikakve dileme i to prilicno neposteno i sta me zabole za tvoje "namere" i eventualno izvinjenje-ti si jasan fejk i toliko o tome....oko takvih bazicnih stvari nema cenjkanja.

i ovde silazim-nemam nameru da trosim vreme na stvari koje su svakom normalnom jasne -ti bi da me vrtis u krug sa nekim debilnim demagogijama, ubedjujuci me da se u stvari slazes sa mnom, al da je blentavac zrtva denunciranja, jadan dobra dusica, koji eto ima prava da zostavlja jer nista nije tako strasno i nije ti bas najjasnije sta zanci porn lascivno i da li uopste govorim istinu i evo spreman si da se izvines ako si ono bas promasio, al eto predomislio si se:))))-ma idi bre s milim bogom-tamo gde takva bedastoca prolazi.

ovo tvoje angazovanje je toliko odvratno, da nemam reci-mozda i zato sto sam te dozivljavala drugacije, no nema vise uopste nikakve veze-ja sam izasla iz svake price sa tobom...jer podrska zlostavljacu znaci saucestvovanje.

toliko

principessa_etrusca principessa_etrusca 17:04 20.01.2022

Re: Vesti iz sveta

docsumann
vrabac


heh, da, načelono tačno.
naročito nakon halkidonskog sabora, gdje je monofizitsko učenje (da Hrist ima samo božansku prirodu) proglašeno za jeres.
no, mene je kopkalo ako je Hrist ujedno i Bog i čovjek zašto se obraćao Ocu (Bogu) sa krsta na onaja način - Bože moj, zašto si me ostavio.
da li u tom trenutku na krstu postoji samo ljudski Hrist?

Мислим да, јер само Христ човек може да страда, не и Христ Бог. Он је живео и страдао као човек, а током његовог земаљског живота, само у неколико наврата се манифестовала његова божанска природа.

У Вјерују уосталом стоји следеће:

Који је ради нас људи и нашега спасења сишао с небеса, и оваплотио се од Духа Светога и Марије Дјеве и постао човек;
И Који је распет за нас у време Понтија Пилата, и страдао и погребен;

docsumann docsumann 17:05 20.01.2022

Re: Nusic bi se radovao,

dokazuje recimo tvoj odnos prema meni-sto bih ja recimo tako nesto rekla, a da nije istina?


pa ima toliko razloga...zašto ljudi inače ne govore istinu oko stvari koje ih se lično tiču

izvini,a koji kontekst tako nesto opravdava?!-koji si ti folirant, hebote-strasno koliko se blamiras.


koliko se blamiram ili ne, moj je problem i ide na moju dušu. nemoj oko tog da se brineš.
sad da li je opreavdavanje prava riječ, nisam siguran, al definitivno nije isto kad neko počne da psuje ljude tak tako, il kad to radi u reakciji, afektu...


ti si covece jajarski izbegao da mi kazes koje su to moje interpretacije

izbjegao?
ne bih rekao.
recimo, interpretacija kako dajem čarliju podršku da te maltretira.

pa da te ničim izazvan vrijeđao i psovao.

da ne pričam o gomili vrijednosnih sudova koje si ispostirala, uključujući i one upućene lično meni.


nešto mi je hitno iskrslo ... prekidam... nastavljam uskorio
Milan Novković Milan Novković 17:11 20.01.2022

Re: Vesti iz sveta

kamilo_emericki
...
Ne znam da li se sjećaš, ili uopšte pratiš, kada je počela demokratizacija Ukrajine i kada je visoka američka funkcionerka rekla: "Jebeš Evropu". Tada su svi, na zapadu, skočili u oči Rusima, tako zločastim, što su taj presretnuti razgovor pustili u javnost. Utrkivali su se ko će više da zapljune Ruse zbog tog objavljivanje bez da je iko upitao Amerikance o njihovom odnosu prema "saveznicima".
To tadašnje okretanje glave od "Jebeš Evropu" dovelo je do toga da danas imamo skoro pa predvečerje rata u Evropi.

Male su šanse, pukli su zapadni imbecili, udarili u zid i u spoljnoj i u unutrašnoj politici.

Neverovatna ekipa, samo štetu sebi prave, i taktičku, i strategijsku, i evo već veslaju unatrag što se tiče Rusije. Uopšte nije isključeno da će se uskoro polako okrenuti Kini - što reče jedan, olimpijske igre u Kini su njima ko svetlucav objekat svraki kradljivici.

Evo bukvalno idu da ljube ruku Putinu svi redom, pošto su ih Rusi (i sa Kinezima sve to rade) doveli u poziciju da oni (Rusi) ne moraju ništa da rade, da bi se ovi (neoOvoOno, da ih ne listam) ko muve bez glave sve više upetljavali.

Ne samo što nemački kancelar ide tamo, nego poslaše i onu zelenu lujku što godinama, ko razdragano retardirano dete, mlati verbalno po Rusima, kojoj su morali da daju spoljnu politiku, poslaše je u Rusiju skoro kao žrtvu, da pokažu, uz njeno izvinjanvanje, da su ozbiljni.

Više nemaju ni sankcije od kojih neće naneti više štete nego Rusima - ako ovo nije dokaz koliki suimbecili šta bi bilo - sila, snakcije, pljačkanje, pretnje ... na to se svela zapadana civilizacija i zenit do kog su bili dospeli u kulturi, nauci i tehnici.

Sad ide spašavanje obraza, "obraza", evo čak i ove baš lude budale od britanaca pozvaše Shoygua - valjda da mu pokažu da ozbiljno misle o spuštanju lote (iako ovima nije verovati počeli su i verbalno da se smiruju - sad je "pomoć" koju šalju ukrajini "neletalna" kažu).

Ajd, ako je ovo bila cena urušavanja NATOa - so be it, teško je zamisliti bizarniju i toksičniju organizaciju s obzirom na društveno-tehnološki kontekst, širi civilizacijski napredak.

"Firma", koja u ime komadanja drugih, pljačkanja i ubijanja, pa bogaćenja sad ni više o.1%, dovodi nosače aviona, krstarice, frigate i šta li već na sigurnu udaljenost od slabilijih od sebe i ispucava desetine do stotine milijardi "nečega", da bi se onda, ...

... i tim stranim žrtvama, i svojima kod kuće, običnoj i sve siromašnijoj raji, većini bez budućmosti, kezila u lice ispraznom retorikom iza soroševskih faca koje se raspadaju u 90tim, 80tim, ...

Ništa, evo rekli su i Nemci Amerima "njet" što se tiče SWIFTa (iskreno ne samo da Ruse više zabole za taj SWIFT, nego se i neoOvoOno plaše da se Rusi ne skinu sa SWIFTa, ionako su to utrenirali sa Kinezima i samo bi manjima dali do znanja da se može bez SWIFTa, jebeni messaging ervis, u osnovi, koje bar pola tuceta nas ovde na blogu programira u maniru a-dime-a-dozen (ok, niej tehnologija bitna, nego operativa, intergacija i podučavanje igrača)

Pa tako, evo ovde u UK bar poništiše Covid budalašenja - mandate, maske,, kad istekne rok i karantine (može i ranijel ali onda mora parlament da izglasa) ...

... prvi pacovi nam napuštaju brod na tu temu, preletača sve više ... što reče jedan do kraja godine će biti više deklarisanih Covid sceptica, procentualno, nego resistance Francuza krajem WW2, ...

... i opasno se urušava, uskoro će panika, možda, među nekima pošto evo konačno, fala kurcu više, armija nekih doktora se ispotpisa da ne vakcinišu decu pošto je deci bar 20% skočila smrtnost u odnosu na višegodišni moving average.

A kurve britanske namerno koriste samo decu do 18 godina sad, dok je problem (možda, verovatno) naglašeniji na muškarcima do 40 godina starosti. Oni naglašeno umiru, žene manje od dugogodišnjeg proseka, pa je bizarno da i ovde među pokornim budalama ima izgleda više muškaraca nego žena.

Al ajd, krenula kola nizbrdo, nekontrolisano, dok, jbg, eno u US i dalje pokušavaju da svežim imigrantima daju pravo glasanja. Ajd to, nego su ih pustili u yemlju, pa ih razvoze, samo da bi imali glasače, da ne bi izgubili sledeće izbore, mid-term, end of term, ... zamisli ljude koji su već multimilioneri, ozbiljni, koji nemaju drugu zabavu nego da sve rade, pa makar po smrt USa, da bi zaradili još nešto, od novca i vlasti ...

Ald dobro, ako treba neka pomoć našim belim muškarcima tamo daj, na koji broj da uplatimo
softelectronics_e softelectronics_e 17:22 20.01.2022

Re: Vesti iz sveta

principessa_etrusca
docsumann
vrabac


heh, da, načelono tačno.
naročito nakon halkidonskog sabora, gdje je monofizitsko učenje (da Hrist ima samo božansku prirodu) proglašeno za jeres.
no, mene je kopkalo ako je Hrist ujedno i Bog i čovjek zašto se obraćao Ocu (Bogu) sa krsta na onaja način - Bože moj, zašto si me ostavio.
da li u tom trenutku na krstu postoji samo ljudski Hrist?

Мислим да, јер само Христ човек може да страда, не и Христ Бог. Он је живео и страдао као човек, а током његовог земаљског живота, само у неколико наврата се манифестовала његова божанска природа.

У Вјерују уосталом стоји следеће:

Који је ради нас људи и нашега спасења сишао с небеса, и оваплотио се од Духа Светога и Марије Дјеве и постао човек;
И Који је распет за нас у време Понтија Пилата, и страдао и погребен;


Da!
Ono što je meni 'simptomatično' je ustrojenost civilizacije da veličina može da se dostigne samo u muci.
Što veća muka, to veća mogućnost vrline.
vrabac_onaj vrabac_onaj 17:28 20.01.2022

Re: Vesti iz sveta

principessa_etrusca

Мислим да, јер само Христ човек може да страда, не и Христ Бог. Он је живео и страдао као човек, а током његовог земаљског живота, само у неколико наврата се манифестовала његова божанска природа.

У Вјерују уосталом стоји следеће:

Који је ради нас људи и нашега спасења сишао с небеса, и оваплотио се од Духа Светога и Марије Дјеве и постао човек;
И Који је распет за нас у време Понтија Пилата, и страдао и погребен;



Мало је то компликованије. На пример у црквенословенској верзији стоји уместо ”постао човек” - вочеловјечшасја. Дакле очовечио се, што је свакако теолошки тачније од ”постао човек”. Није ни у једном моменту изгубио своју божанску природу, а која природа се види зависи само од посматрача.

Кажем ја, квантна механика, само што је овде мачка истовремено човек/Бог (уместо мртва/жива).
angie01 angie01 17:35 20.01.2022

Re: Nusic bi se radovao,

.zašto ljudi inače ne govore istinu oko stvari koje ih se lično tiču


ne znam kakvo je tvoje iskustvo-ja sam recimo vaspitana da ne lazem, a o ovome konkretno-sve se dogodilo ovde, videlo se, javno je, ja nabrojala...sta sam tacno mogla da slazem.


al definitivno nije isto kad neko počne da psuje ljude tak tako, il kad to radi u reakciji, afektu...


njegovo je akcija, ne reakcija-to sam ti vec par puta rekala...on je taj koji napada.


recimo, interpretacija kako dajem čarliju podršku da te maltretira.


dajes, kazes,

nije tako strasno,
ne znam sta je porn lascivno izrekao, iako sam ti dala jedan primer od onoliko, jer mi je mucno da to ponavljam,
tvrdis da nije zao,iako je jasno sta radi,
kazes da je mucenik denunciran, iako je istina da godinama pravi sranja zbog kojih biva banovan i onda se ponovo vraca sa spremnim alternacijama nikova,..ja ne mogu da zamislim, kakav to neciji profil teba da bude, da ne moze da uklaviri sta se desava, ono bazicno je, nista komlikovano- znaci da nije problem u razumevanju, nego u prikrivenom slaganju- zbog cega ne znam, moze da bude milion stvari, od neke licne frustracije, pa nadalje-i bas me briga...podrska zlostavljacu gde neko drugi trpi-je nesto najodvratnije moguce...tako da cao/zdravo...pricaj o bogu i duhovnosti, dok realno nemas veze sa tim...jednako kao ovi mrzitelji koji se krste iz autobusa na krst ispred apoteke.

pa da te ničim izazvan vrijeđao i psovao.


upravo je tako-ja se njemu uoste ne obracam, posle nekog 200 komentara mu kazem da me zaobidje, sta ti tu nije jasno?

da ne pričam o gomili vrijednosnih sudova koje si ispostirala, uključujući i one upućene lično meni.


sudim po onome sta je ko pokazao-ja nikog nikada nisam prva vredjala, niti mi je to manir- ti si konkretno pokazao u ovom slucaju toliko bedastoce, ne zato sto imas drugacije misljenje, sto je samo po sebi cudno kada se radi o zlostavljanju, nego zbog manipulacije kojoj pribegavas.


nastavljam uskorio


nema potrebe,sve je i suvise jasno,

I rest my case!




milisav68 milisav68 17:50 20.01.2022

Re: Vesti iz sveta

kamilo_emericki

Ekonomski stručnjaci kažu da se ne trebaju mjenjati kreveti, kad kupleraj ne radi dobro.
Dobro, i neudoban krevet ne mami mušterije, ali ipak, uzroci su malo drugačiji.

Ima nešto i do higijene :)

Pored tehničkog unapređenja fali urednik i administratori, gde bi se poštovala pravila za sve, i gde bi se autorska prava delila bez moralne podobnosti.
freehand freehand 18:15 20.01.2022

Re: Vesti iz sveta

Potom, ne vidim da primećuješ da se gvozden, gedža i ja dohvatimo domaćinski za vratove po pitanjima na kojim ne delimo iste stavove.

Došlo je vreme da se na blgo bez pelena ne ide


docsumann docsumann 18:17 20.01.2022

Re: Nusic bi se radovao,

ne znam kakvo je tvoje iskustvo-ja sam recimo vaspitana da ne lazem, a o ovome konkretno-sve se dogodilo ovde, videlo se, javno je, ja nabrojala...sta sam tacno mogla da slazem.


pa gdje su ti sad instant kursevi iz psihologije?
ljudi su po difoltu skloni deluziji u situacijama kad se njihov ego osjeti ugroženim.
uopšte ne mora da se radi o svjesnom laganju kad ne govore istinu o slučaju u kojem su direktno involvirani.

il da okrenem priču - a koji bi to bio moj razlog za laganje?
vjerovatno da se uguram u čarlijev famozni spisak.

upravo je tako-ja se njemu uoste ne obracam, posle nekog 200 komentara mu kazem da me zaobidje, sta ti tu nije jasno?


to sam objasnio, ne znam šta nije jasno.

drugo,

od čarlija sam se nagledao svakakvih stvari na blogu, al nijednom nisam primjetio da je prvi opsovao nekog il ga vrijeđao na ličnoj il porodičnoj osnovi.
da je napušavao i nataknjivao jeste, to smo svi vidjeli, al to je bilo u "kontekstu".

koliko god da je bio navalentan i dosadan, za "suvo" stalkovanje, nezačinjeno vrijeđanjem, neprimjereno je prozivati ga za manijačno pervertitstvo il pedofiliju.

nema potrebe,sve je i suvise jasno,


dopusti da ipak završim (vraćao sam se s posla).

dakle, činjenica je da se razlikujemo u kvalifikovanju njegovog slučaja i određivanju adekvatne kazne.
da, ja kažem da jeste bio bully, nepristojan i naporan. al da ne zaslužuje trajnu deportaciju s bloga.

i zar je to zaista valjan razlog za ovoliku tvoju ostrašćenost, netrpeljivost, da ne kažem mržnju.
pa jbt niti je koga ubio, nit silovao, kuću mu spakio, nit mu ženu tukao. naravno, da zaslužuje drugu šansu (il koju to već dođe u njegovom slučaju).

i ono što primjetih prelistavajući komentare.
ne vidim nešto da blogeri podržavaju tvoju verziju, koliko god dramila i afektirala.
neće baš bit da su to sve samo četničke udrugice i sindikat botova
sad što sam jedino ja potegao ovu verziju priče, to je zato što ćutim i ne talasam čuvam svoje dupe .
principessa_etrusca principessa_etrusca 18:21 20.01.2022

Re: Vesti iz sveta

Кажем ја, квантна механика, само што је овде мачка истовремено човек/Бог (уместо мртва/жива).

Мислим да је још компликованије од Шредингерове мачке, пошто овде постоји и димензија вечности у којој су вечни Отац, вечни Син и вечни Св. Дух.

Што се језика тиче, ”очовечио се” сведочи о богатсву црквенословенског, али мислим да је значење исто као латинско ”et homo factus est” или грчко ”каи егине антропос”, у оба случаја ”постао човек”.
freehand freehand 18:30 20.01.2022

Re: Vesti iz sveta

Bože, pa ko bi rekao da je ovde toliko ljudi i poneki bloger zainteresovano za poštovanje pravila bloga i zabrinuto zbog njegovog kršenja... Sranje je što su vazda nekako stondirani kad se ta kršenja dešavaju, jer je prosto nemoguće da takve ljudine i čovečine i nosioci svih principa prvog reda - najteža kršenja prećutkuju samo zato što su ciljane žrtve blogeri koji im se ne dopadaju?!
Stvarno nekad treba otvoriti neki prozor ovde da se malo provetri i da se smrad raziđe.
vrabac_onaj vrabac_onaj 18:33 20.01.2022

Re: Vesti iz sveta

principessa_etrusca

Што се језика тиче, ”очовечио се” сведочи о богатсву црквенословенског, али мислим да је значење исто као латинско ”et homo factus est” или грчко ”каи егине антропос”, у оба случаја ”постао човек”.


Ja ni u jednom trenutku nisam rekao da je to bukvalno tačan prevod sa grčkog ili latinskog nego da bolje opisuje ono što dogmatika kaže. Elem da ponovim:

Дакле очовечио се, што је свакако теолошки тачније од ”постао човек”. Није ни у једном моменту изгубио своју божанску природу...


Мислим да је још компликованије од Шредингерове мачке, пошто овде постоји и димензија вечности у којој су вечни Отац, вечни Син и вечни Св. Дух.

Prvo, ovo je bila šala. Drugo, prati kontekst od prvog komentara sa kojim sam se javio, naravno da je komplikovanije.
softelectronics_e softelectronics_e 18:34 20.01.2022

Re: Vesti iz sveta

freehand
Bože, pa ko bi rekao da je ovde toliko ljudi i poneki bloger zainteresovano za poštovanje pravila bloga i zabrinuto zbog njegovog kršenja... Sranje je što su vazda nekako stondirani kad se ta kršenja dešavaju, jer je prosto nemoguće da takve ljudine i čovečine i nosioci svih principa prvog reda - najteža kršenja prećutkuju samo zato što su ciljane žrtve blogeri koji im se ne dopadaju?!
Stvarno nekad treba otvoriti neki prozor ovde da se malo provetri i da se smrad raziđe.

Iskusno!
docsumann docsumann 18:36 20.01.2022

Re: Vesti iz sveta

Кажем ја, квантна механика, само што је овде мачка истовремено човек/Бог (уместо мртва/жива).


slično jest, al je i drugačije. mačka može biti i živa mrtva dok ne otvorimo kutiju i nađemo je živu ili mrtvu.
čovjek i bog u Hristu postoje istovremeno nezaklonjeni kutijom.

problem kako to dva entiteta postoje na istom mjestu u isto vrijeme je trivijalno rješiv uslije božje bezdimenzionalnosti

inače, meni lično se ne dopada hrišćanska metafizika.

mnogo im je bog upetljan u ljudske rabore. te čovjek je bogolik, te Isus je Bog...
vrabac_onaj vrabac_onaj 18:41 20.01.2022

Re: Vesti iz sveta

freehand
Bože, pa ko bi rekao da je ovde toliko ljudi i poneki bloger zainteresovano za poštovanje pravila bloga i zabrinuto zbog njegovog kršenja... Sranje je što su vazda nekako stondirani kad se ta kršenja dešavaju, jer je prosto nemoguće da takve ljudine i čovečine i nosioci svih principa prvog reda - najteža kršenja prećutkuju samo zato što su ciljane žrtve blogeri koji im se ne dopadaju?!
Stvarno nekad treba otvoriti neki prozor ovde da se malo provetri i da se smrad raziđe.


Aj da iskoristim ovu priliku da ti se izvinim što onomad nisam reagovao kada si imao onu "situaciju" sa canetom. Sve vreme me to peče. Pratio sam tada konverzaciju, nekoliko puta počinjao da pišem komentar i odustajao.
Eto, samo to sam hteo da kažem.
softelectronics_e softelectronics_e 18:42 20.01.2022

Re: Vesti iz sveta

principessa_etrusca
Кажем ја, квантна механика, само што је овде мачка истовремено човек/Бог (уместо мртва/жива).

Мислим да је још компликованије од Шредингерове мачке, пошто овде постоји и димензија вечности у којој су вечни Отац, вечни Син и вечни Св. Дух.

Што се језика тиче, ”очовечио се” сведочи о богатсву црквенословенског, али мислим да је значење исто као латинско ”et homo factus est” или грчко ”каи егине антропос”, у оба случаја ”постао човек”.

M'da!
Mislim da je osnovna 'greška' koju ljudi čine, u stvari, pokušaj da Boga racionalizuju.
To, nije moguće ni pomoću Šredingerove mačke.
Jer, Bog je, i jedno i sve.

Eee, da.
Pre nekoliko godina, žena i ja svratimo na groblje gde je sahranjen moj deda.
Moj imenjak.
Kažem ja njoj, slikaj me pored spomenika, to ti dođe unapred.
Jer na spomeniku stoji moje ime.
Ona na to ... ti nisi normalan.
A meni bilo smešno.
Pričaju ljudi da je taj moj deda bio sila.
Bio ugledan čovek i kao takav bio zvan da bude u biračkom odboru, na prvim izborima posle rata, u slobodnoj, i nadasve, demokratskoj J(Š)ugoslaviji.
Naravno, ćorava kutija bila puna, a većina u odboru, demokratski, odlučila da iz ćorave kutije prespe sve u onu za narodnu vlast.
I moj deda sutradan umro.
Da li samo zbog toga ili zbog bolesti, ostala je dilema.
vrabac_onaj vrabac_onaj 18:43 20.01.2022

Re: Vesti iz sveta

docsumann


inače, meni lično se ne dopada hrišćanska metafizika.

mnogo im je bog upetljan u ljudske rabore. te čovjek je bogolik, te Isus je Bog...



Ako misliš da je razumeš, onda je to ok.

docsumann docsumann 18:48 20.01.2022

Re: Vesti iz sveta

Sranje je što su vazda nekako stondirani kad se ta kršenja dešavaju, jer je prosto nemoguće da takve ljudine i čovečine i nosioci svih principa prvog reda - najteža kršenja prećutkuju samo zato što su ciljane žrtve blogeri koji im se ne dopadaju?!


definitivno.

opet to te stavlja u nezahvalnu poziciju, da ako si jednom reagovao na buling, moraš i svaki drugi put, inače će ti spočitati neprincipijelnost. a i taj jedan put može da ti zakomplikuje život na blogu.

po meni je svako adekvatno (pojedinačno) reagovanje - ok.
niko ovdje nije Bono Vox da mora spašavati svijet.

docsumann docsumann 18:54 20.01.2022

Re: Vesti iz sveta

vrabac_onaj
docsumann


inače, meni lično se ne dopada hrišćanska metafizika.

mnogo im je bog upetljan u ljudske rabore. te čovjek je bogolik, te Isus je Bog...



Ako misliš da je razumeš, onda je to ok.



ne, daleko od toga.
no, u diskusiji s nekim sveštenim licima vidio sam da i oni kubure s objašnjenjima, pogotovo na teška pitanja.
a metafizika, naročito monistička je vrlo kompleksna i paradoksalna.
po meni je paradoksalnost nagovještaj istine, a njima se to činilo kao problem, koji su htjeli pošto-poto da mi razjasne.

nisam imao srca da im predočim moju metafiziku (tj. njene nesistematizovane fragmente), mislim da bi mi pod hitno preporučili egzorcizam
maksa83 maksa83 18:56 20.01.2022

Re: Vesti iz sveta

niko ovdje nije Bono Vox da mora spašavati svijet.


vrabac_onaj vrabac_onaj 18:58 20.01.2022

Re: Vesti iz sveta

docsumann


nisam imao srca da im predočim moju metafiziku, mislim da bi mi pod hitno preporučili egzorcizam


Pazi, nisi baš tako težak slučaj, mislim, gre'ota bi bilo s lopatom. Ali neko ašovče ne bi bilo na odmet u tvom slučaju.
principessa_etrusca principessa_etrusca 19:00 20.01.2022

!

neće baš bit da su to sve samo četničke udrugice i sinikat botova
sad što sam jedino ja potegao ovu verziju priče, to je zato što ćutim i ne talasam čuvam svoje dupe .

Ја нисам приметила никакав сексуални инуендо у Чарлијевим коментарима, могуће је да нисам пажљиво читала, и иначе ми много ствари на блогу промакне, али чак и да га је било, ужасно је у овом нашем ПК свету било кога квалификовати као манијака, педофила, сталкера и сл, а посебно Чарлија који то свакако није. Мене брине што је тако озбиљна оптужба тако олако изречена.
angie01 angie01 19:02 20.01.2022

Re: Nusic bi se radovao,

pa gdje su ti sad instant kursevi iz psihologije?

eh,kako maliciozno gresis.


ljudi su po difoltu skloni deluziji u situacijama kad se njih ego osjeti ugroženim.



sad sam i deluzivna,a za nesto sto se javno desilo i svi su videli-lupali uredno preporuke na bedastocu- bas ti je jadan ovaj pokusaj.


il da okrenem priču - a koji bi to bio moj razlog za laganjem?

otkud ja znam,rekoh da si me iznenadio-mozda imas neke licne frustracije,...sta god da je-nema opravdanja.

koliko god da je bio navalentan i dosadan, za "suvo" stalkovanje, nezačinjeno vrijeđanjem, neprimjereno je prozivati ga za manijačno pervertitstvo il pedofiliju.


manijak jeste-klasican,..a niko ga nije nazvao pedofilom, to si podmetnuo par puta i pored opomene nastavljas...zanimljiva deluzija:)


dakle, činjenica je da se razlikujemo u kvalifikovanju njegovog slučaja i određivanju adekvatne kazne.
da, ja kažem da jeste bio bully, nepristojan i naporan. al da ne zaslužuje trajnu deportaciju s bloga.


znaci-ako postoje pravila za sve-postoje i za njega, valjda je kao odrastao i odgovoran za svoje ponasanje.

a drugo-ako je nesto odvratno, to je podrska/razumevanje necijeg maltretiranja preko tudje grbace-fuj.


i zar je to zaista valjan razlog za ovoliku tvoju ostrašćenost, netrpeljivost, da ne kažem mržnju.


lupetas sve u sesnaest-ti si zapoceo celu raspravu i tamo i ovde, ja ti samo ne dam da laviras i interpretiras.


ne vidim nešto da blogeri podržavaju tvoju verziju, koliko god dramila i afektirala.


pa to si rekao i tess-zato sam se i ubacila-ljigava bezobrazna opsaka u ambijentu gde su uspostavljena neka palanacka pravila da se ne zameras bez potrebe,...i izvini, kome je to vazno tebi?,...da imas neku vecinsku podrsku?...je l si zato toliko uporan u ovom jasnom slucaju sta je tu i kako?...pa ja ne trazim podrsku, niti mi ona daje za pravo-bazicna logika ti daje jasan odgovor,..a
toliko integriteta i samopostovanja imam, da mi ne treba podrska recimo nekog ko bez srama kaze-samo gazi, koji se recimo slaze sa tobom-toliko o tome.

sad što sam jedino ja potegao ovu verziju priče, to je zato što ćutim i ne talasam čuvam svoje dupe .


cuvas-i ovako si se ogrebao za sto bodova- sada si prihvacen.

i za kraj,freeova opsaka,
Sranje je što su vazda nekako stondirani kad se ta kršenja dešavaju, jer je prosto nemoguće da takve ljudine i čovečine i nosioci svih principa prvog reda - najteža kršenja prećutkuju samo zato što su ciljane žrtve blogeri koji im se ne dopadaju?!
Stvarno nekad treba otvoriti neki prozor ovde da se malo provetri i da se smrad raziđe.



a sada bih te stvarno zamolila da mi se vise ne obracas.
freehand freehand 19:02 20.01.2022

Re: Vesti iz sveta

vrabac_onaj
freehand
Bože, pa ko bi rekao da je ovde toliko ljudi i poneki bloger zainteresovano za poštovanje pravila bloga i zabrinuto zbog njegovog kršenja... Sranje je što su vazda nekako stondirani kad se ta kršenja dešavaju, jer je prosto nemoguće da takve ljudine i čovečine i nosioci svih principa prvog reda - najteža kršenja prećutkuju samo zato što su ciljane žrtve blogeri koji im se ne dopadaju?!
Stvarno nekad treba otvoriti neki prozor ovde da se malo provetri i da se smrad raziđe.


Aj da iskoristim ovu priliku da ti se izvinim što onomad nisam reagovao kada si imao onu "situaciju" sa canetom. Sve vreme me to peče. Pratio sam tada konverzaciju, nekoliko puta počinjao da pišem komentar i odustajao.
Eto, samo to sam hteo da kažem.

Nikakve to veze nema, ništa ja ni od koga ne očekujem, naročito ne da mene neko brani. Snađem se ja već nekako i sam. Ovo naravno nije na tvoj račun niti pasivna agresija, ali kad se neko ovde ovako razbacuje sopstvenim čojstvom kao što je krenulo dođe mi da se userem.
Ali bih nekako od ljudi očekivao da sami od sebe očekuju takve stvari. Nije u pitanju odbrana čoveka nego principa.
Jebem li ga, ako krenem da nabrajam šta je ovde sve postalo normalno a u stvari, u svojoj suštini potpuno devijantno ponašanje - potrajaće. A to je, po mom mišljenju, samo posledica toga što normalni ćute pa se budale i nasilnice osile osvajajući sve veći prostor slobode za svoje manijačenje.
Kao i u čitavom društvu, uostalom.
docsumann docsumann 19:07 20.01.2022

Re: Nusic bi se radovao,

a sada bih te stvarno zamolila da mi se vise ne obracas.


dogovoreno
softelectronics_e softelectronics_e 19:09 20.01.2022

Re: Vesti iz sveta

freehand
vrabac_onaj
freehand
Bože, pa ko bi rekao da je ovde toliko ljudi i poneki bloger zainteresovano za poštovanje pravila bloga i zabrinuto zbog njegovog kršenja... Sranje je što su vazda nekako stondirani kad se ta kršenja dešavaju, jer je prosto nemoguće da takve ljudine i čovečine i nosioci svih principa prvog reda - najteža kršenja prećutkuju samo zato što su ciljane žrtve blogeri koji im se ne dopadaju?!
Stvarno nekad treba otvoriti neki prozor ovde da se malo provetri i da se smrad raziđe.


Aj da iskoristim ovu priliku da ti se izvinim što onomad nisam reagovao kada si imao onu "situaciju" sa canetom. Sve vreme me to peče. Pratio sam tada konverzaciju, nekoliko puta počinjao da pišem komentar i odustajao.
Eto, samo to sam hteo da kažem.

Nikakve to veze nema, ništa ja ni od koga ne očekujem naročito ne da mene neko branim. Snađem se ja već nekako i sam. Ovo naravno nije na tvoj račun niti pasivna agresija, ali kad se neko ovde ovako razbacuje sopstvenim čojstvom kao što je krenulo dođe mi da se userem. . Ali bih nekako od ljudi očekivao da sami od sebe očekuju takve stvari. Nije u pitanju odbrana čoveka nego principa.
jebem li ga, ako krenem da nabrajam šta je ovde sve postalo normalno a u stvari, u svojoj suštini potpuno devijantno ponašanje - potrajaće. A to je, po mom mišljenju, samo posledica toga što normalni ćute pa se budale i nasilnice osile osvajajući sve veći prostor slobode za svoje manijačenje.
Kao i u čitavom društvu, uostalom.

?
freehand freehand 19:12 20.01.2022

Re: Vesti iz sveta

softelectronics_e
freehand
vrabac_onaj
freehand
Bože, pa ko bi rekao da je ovde toliko ljudi i poneki bloger zainteresovano za poštovanje pravila bloga i zabrinuto zbog njegovog kršenja... Sranje je što su vazda nekako stondirani kad se ta kršenja dešavaju, jer je prosto nemoguće da takve ljudine i čovečine i nosioci svih principa prvog reda - najteža kršenja prećutkuju samo zato što su ciljane žrtve blogeri koji im se ne dopadaju?!
Stvarno nekad treba otvoriti neki prozor ovde da se malo provetri i da se smrad raziđe.


Aj da iskoristim ovu priliku da ti se izvinim što onomad nisam reagovao kada si imao onu "situaciju" sa canetom. Sve vreme me to peče. Pratio sam tada konverzaciju, nekoliko puta počinjao da pišem komentar i odustajao.
Eto, samo to sam hteo da kažem.

Nikakve to veze nema, ništa ja ni od koga ne očekujem naročito ne da mene neko branim. Snađem se ja već nekako i sam. Ovo naravno nije na tvoj račun niti pasivna agresija, ali kad se neko ovde ovako razbacuje sopstvenim čojstvom kao što je krenulo dođe mi da se userem. . Ali bih nekako od ljudi očekivao da sami od sebe očekuju takve stvari. Nije u pitanju odbrana čoveka nego principa.
jebem li ga, ako krenem da nabrajam šta je ovde sve postalo normalno a u stvari, u svojoj suštini potpuno devijantno ponašanje - potrajaće. A to je, po mom mišljenju, samo posledica toga što normalni ćute pa se budale i nasilnice osile osvajajući sve veći prostor slobode za svoje manijačenje.
Kao i u čitavom društvu, uostalom.

?

Kaži kolega?
docsumann docsumann 19:13 20.01.2022

Re: !

principessa_etrusca
neće baš bit da su to sve samo četničke udrugice i sinikat botova
sad što sam jedino ja potegao ovu verziju priče, to je zato što ćutim i ne talasam čuvam svoje dupe .

Ја нисам приметила никакав сексуални инуендо у Чарлијевим коментарима, могуће је да нисам пажљиво читала, и иначе ми много ствари на блогу промакне, али чак и да га је било, ужасно је у овом нашем ПК свету било кога квалификовати као манијака, педофила, сталкера и сл, а посебно Чарлија који то свакако није. Мене брине што је тако озбиљна оптужба тако олако изречена.


bilo je kako nije - nabijanja na kitonijusa i sličnih figuracija
tess1 tess1 19:19 20.01.2022

Re: Nusic bi se radovao,

ne vidim nešto da blogeri podržavaju tvoju verziju, koliko god dramila i afektirala.

Hehe, samo bih pljunula.

klik23 klik23 19:24 20.01.2022

Re: Vesti iz sveta

docsumann

on je na to odgovorio nešto u smislu kako njega niko neće ućutkavati i naređivati mu šta smije da govori a šta ne. mislim u osnovi tačno ali neprikladno i bez osjećaja za situaciju.


Kako ovde pohvatati šta je predmet priče?
Abrovi koji se tiču pojedinih blogera koji su nešto zaratili na ovom ili pre će biti nekom drugom blogu, pa se sad dodatno tuku? Bezvezarija koja se svodi na lične odnose ovih i onih blogerki ili blogera. Hteo da nešto iskomentarišem, pa vidim da je to čisto gubljenje vremena u ovoj tuči u prašini. Svi u pravu, svi principijelni... Ti si mi se Doksumane činio kao ok lik, korektan, ali upuštanje u ovo šamaranje... Cela situacija je Bljak! Gde je tu Đoković? Možda pričate o AO, a ja ne kapiram, šta li..!!
Koja je poenta?
vrabac_onaj vrabac_onaj 19:32 20.01.2022

Re: Nusic bi se radovao,

Aj samo da kažem da sam ja ako ne jedini onda verovatno jedan od retkih blogera koji imao priliku da upozna Čarlija uživo (izvini Čarli ako ti smeta ovo autovanje).

Izuzetno zanimljiv čovek sa kojim možeš pričati o raznim temama i pri tome vrlo lepih manira.
Da, nameravam da se vidim sa njim još koji put ako uspemo nekako da se iskombinujemo. Jednostavno, mislim da provedeno vreme sa tim čovekom nije izgubljeno vreme.
Eto, rekoh i spasih dušu svoju.
maksa83 maksa83 19:33 20.01.2022

Re: Vesti iz sveta


Evo ja ću da prozovem gdina blogodomaćina Loadera koji pušta bez reči da se ovo odvija danima, dočim je nešto što je zapravo stvarno korisno i nekome rešava neki problem (omega i motokultivator) presekao sa "nemojte sad digresije".

Šta koj kurac, loadere?
docsumann docsumann 19:35 20.01.2022

Re: Vesti iz sveta

Ti si mi se Doksumane činio kao ok lik, korektan, ali upuštanje u ovo šamaranje...


da, bio sam strašan dasa...


sad nešto nemam utisak da ikog šamaram, već prije da sam u teškoj defanzivi.
jest šupačka situacija, al kad sam se već u njoj našao, još šupačkije bi mi bilo da ostavim upite neodgovorenim.
ako sam već iznio neki stav koji je podigao toliko prašine, red je i da potonem s njim

Koja je poenta?


a zar mora uvijek poanta? nema je, grebemo po zidovima.
freehand freehand 19:36 20.01.2022

Re: Nusic bi se radovao,

tess1
ne vidim nešto da blogeri podržavaju tvoju verziju, koliko god dramila i afektirala.

Hehe, samo bih pljunula.


to je valjda sad onaj deo o preporukama kao meri kakvoće argumenata i kvaliteta komentara.
a po pravilu prebrojavanje naših i njinih.
freehand freehand 19:37 20.01.2022

Re: Vesti iz sveta

red je i da potonem s njim

Pa šta si navalio da mrdaš i prednjim i zadnjim nogama, i perajima i repom ako ćeš da toneš?
tess1 tess1 19:42 20.01.2022

Re: Nusic bi se radovao,

to je valjda sad onaj deo o preporukama kao meri kakvoće argumenata i kvaliteta komentara.
a po pravilu prebrojavanje naših i njinih.

Čudo koliko je ponižava i ne prestaje plaziti jezičak drugarima.

Kao da lutku uzme i premjesti sa jedne strane izloga u drugi e toliko je njegovo razumjevanje svega, ali on ima izgrađen status i pravde i mira božijeg u sebi, ccc.. Pa kaže ne opsuj, kako?


Sjetih se da imam sliku.

tess1 tess1 19:45 20.01.2022

Re: Nusic bi se radovao,

Pardon, ne razumjevanje nego empatija.
maksa83 maksa83 19:47 20.01.2022

Re: Vesti iz sveta

jest šupačka situacija, al kad sam se već u njoj našao, još šupačkije bi mi bilo da ostavim upite neodgovorenim.

Ovde grešiš. Kada krenu ovakve "aristeje" slegnuti ramenima okrenuti se i naći neki drugi način da gubiš vreme na Internetu nije mana nego supermoć. Važi za sve učesnike ovakvih ping pongova.
docsumann docsumann 19:50 20.01.2022

Re: Nusic bi se radovao,

freehand
tess1
ne vidim nešto da blogeri podržavaju tvoju verziju, koliko god dramila i afektirala.

Hehe, samo bih pljunula.


to je valjda sad onaj deo o preporukama kao meri kakvoće argumenata i kvaliteta komentara.
a po pravilu prebrojavanje naših i njinih.


nikad ne potenciram broj preporuka kao kriterijum smislenosti komentara.

ipak, ima ovdje jedna bitna iznimka.
prije svega diskusija je počela tako što sam napomenuo da sopstveno zastranjvanje (u fašizam, ili štagod) teško mogu da primjetim sam kod sebe, al da ako dovoljan broj blogera (svjedoka generalno) počne da mi ukazuje na tako nešto - bio bi mi to signal da se zamislim, ako ništa više.

drugo, ovdje ne raspravljamo o situaciji u Ukrajini, efikasnosti covid vakcina ili Đokoviću.
tema je slučaj na blogu i niko o tome ne može bolje da sudi od samih blogera.

i pričam samo o uvodnom izlaganju slučaja, gdje sam u osnovnom iznio svoje viđenje , nikako o svim pobočnim komentarima i replikama i njihovom "rejtingu".

dakle, da sam je kojim slučajem na osnovu "prebrojanih glasova" završio u kontra stranu, dobrano bih se zapitao da li je moje viđenje stvarno tako autentično istinito kao što tvrdim il možda prije - šta ja uopšte radim sa ovim ljudima?
softelectronics_e softelectronics_e 19:51 20.01.2022

Re: Nusic bi se radovao,

vrabac_onaj
Aj samo da kažem da sam ja ako ne jedini onda verovatno jedan od retkih blogera koji imao priliku da upozna Čarlija uživo (izvini Čarli ako ti smeta ovo autovanje).

Izuzetno zanimljiv čovek sa kojim možeš pričati o raznim temama i pri tome vrlo lepih manira.
Da, nameravam da se vidim sa njim još koji put ako uspemo nekako da se iskombinujemo. Jednostavno, mislim da provedeno vreme sa tim čovekom nije izgubljeno vreme.
Eto, rekoh i spasih dušu svoju.

Videćemo se svakako!
Ocene koje si izneo o meni su jednako onome što ja mislim o tebi. I još više.
Uz plus za tvoju energiju.
Plus što si osoba bez ijedne predrasude, što ekstremno cenim.
Koja me podsetila na nekadašnjeg sebe.
Naravno da se viđamo, kada ovo prođe.
Naravno, voleo bih da u blizini bude i tvoj labrador.
Mislim da sam već pričao da smo nekada imali labradora.
Zvao se Pas.
Ekstremno osećajno i inteligentno biće.
Kada se ćale spremao na drugu operaciju (prva u 2. hirurškoj, druga u 1. hirurškoj, treća u zemunskoj, sva tri puta isti profesor, kako se 'selio' profesor, tako i ćale za njim), on je, onako dugačak, legao pored ćaleta na kauč, a glavu mu stavio na prsa.
Vrlo brzo mu se pridružio i mačak i legao iznad njega.
Tako su ležali, zajedno, njih trojica, oko 4 sata, nisu napuštali ćaleta, kao da su nešto naslućivali.
docsumann docsumann 19:52 20.01.2022

Re: Nusic bi se radovao,

vrabac_onaj
Aj samo da kažem da sam ja ako ne jedini onda verovatno jedan od retkih blogera koji imao priliku da upozna Čarlija uživo (izvini Čarli ako ti smeta ovo autovanje).

Izuzetno zanimljiv čovek sa kojim možeš pričati o raznim temama i pri tome vrlo lepih manira.
Da, nameravam da se vidim sa njim još koji put ako uspemo nekako da se iskombinujemo. Jednostavno, mislim da provedeno vreme sa tim čovekom nije izgubljeno vreme.
Eto, rekoh i spasih dušu svoju.


hvala na podjeljenim informacijama. mada si mogao to i ranije da izneseš.

drago mi je da ovo što kažeš naleže na moj gut filing u vezi čarlija.
i to što nisam podigao svoje komformističko blogo-dupe za nekoga ko to ne zaslužuje
freehand freehand 19:56 20.01.2022

Re: Nusic bi se radovao,

šta ja uopšte radim sa ovim ljudima?

Ovo je generalno skroz dobro pitanje.
softelectronics_e softelectronics_e 19:59 20.01.2022

Re: Vesti iz sveta

maksa83

Evo ja ću da prozovem gdina blogodomaćina Loadera koji pušta bez reči da se ovo odvija danima, dočim je nešto što je zapravo stvarno korisno i nekome rešava neki problem (omega i motokultivator) presekao sa "nemojte sad digresije".

Šta koj kurac, loadere?

Omegin problem je rešen efektnom intervencijom gvozdena1.
Sprečio je omegu da se ne zaleće u neke bespotrebne investicije, nego da mu je mnogo jeftinije da angažuje nekoga da mu ta dva ara (za neupućene, površina od 20 x 10 metara) neko preore traktorom u jesen, da preko zime izmrzne, a potom da mu to neko usitni frezom.
Gedža je na to, sa popriličnim pravom, dodao da multifunkcionalne mašine (u poljoprivredi) uglavnom ne obavljaju kvalitetno niti jednu od multi funkcija.
Potom je gvozden1 dodao još instrukciju za savladavanje korova (valjda onaj preparat od kojega više ni trava ne raste).
I gotovo.
Sprečiti ljude da počnu da prave gluposti je vrhunska usluga koje može nekome da se učini.
docsumann docsumann 20:00 20.01.2022

Re: Vesti iz sveta

maksa83
jest šupačka situacija, al kad sam se već u njoj našao, još šupačkije bi mi bilo da ostavim upite neodgovorenim.

Ovde grešiš. Kada krenu ovakve "aristeje" slegnuti ramenima okrenuti se i naći neki drugi način da gubiš vreme na Internetu nije mana nego supermoć. Važi za sve učesnike ovakvih ping pongova.


ha, vjerovatno si u pravu.
i vjerovatno je sujeta u pitanju, al ne mogu se povući u po diskusije, kao krivac uhvaćen u prevari.

vjerovatno nije trebalo ni počinjati, alii kad sam već zagazio u tu preriju, gaziću do kraja.

PS a nije ni hrđavo što su se neke stvari raspetljale do kraja.
vrabac_onaj vrabac_onaj 20:08 20.01.2022

Re: Nusic bi se radovao,


docsumann
mogao to i ranije da izneseš.


pa ja sam tek danas popodne video sve ovo. i to površno, tek sada sam malo iščitao sve komentare.

jebiga pritisao posao.

ћу дизгинем с неки докери, с неке кафке и касандре а и с неки редиси. ебо их отац да их ебо. поготову тије кафке.
docsumann docsumann 20:12 20.01.2022

Re: Nusic bi se radovao,

pa ja sam tek danas popodne video sve ovo. i to površno, tek sada sam malo iščitao sve komentare.


ma, dodao sam naknadno smajlija uz taj komentar.
malo te zezam, a malo i - ne
loader loader 20:12 20.01.2022

Re: Vesti iz sveta

Evo ja ću da prozovem gdina blogodomaćina Loadera koji pušta bez reči da se ovo odvija danima,


Видео сам расправу. Нисам је читао детаљно, али сам увидео да је реч о некаквом надгорњавању између самих блогера, старих познаника. То јесте дигресија, али не као оне дигресија где се убаце конкретне теме, али са конкретним блогом апсолутно невезане теме. Тада се још може помислити и на намерну дигресију, како би се девалвирала тема конкретног блога. Тада је то једна прича. Овде се ради о блогерима и њиховим релацијама, личним, вредносним, и о нехотичним неспоразумима... Код мене ту ипк преовлађује осећај извесног поштовања према колегиницама блогеркама и колегама блогерима. Мој став је да, осим тешких увреда, ту ништа не треба дирати. Веровали ви мени или не, тако то осећам. Има ту и оних који су пословично коректни према свима, и оних који су импулсивни и каткад непристојни (дешавало се да су поједини од њих ка мени упућивали врло некоректне стреле), и оних који су били .... Знате већ. Ако сам овде, део сам дружине, каква год да је. Стога, мислим да дружину треба испоштовати. Приде, овај блог (о Новаку и АО) сада има преко 1.000 коментара. То је додатни разлог да ја у вези с овим што сам управо казао немам дилему. Пусти дружину нека се исприча и не ометај спонтаност. Да је, рецимо, укупно 200 коментара, а 60-70 њих спада у коментаре који благе везе с темом блога немају, онда бих вероватно замолио да се барем овлаш испоштује тема блога. У тим случајевима се, да виш чуда, од стране блогера углавном испоштује замолба и дигресивни набој умине, а обнови се онај конструктивни жар (и ви сте пар пута били у тој ситуацији). Из тих разлога није било моје реакције. Кад су тешке увреде по среди, уколико их у оволикој гомилици коментара уочим, дужан сам да их некако неутралишем. Дакле, не сматрам да треба реаговати у смислу - а како си оне онамо опомињао/санкционисао, а сада те нема да спроводиш правду. То нису ствари за поређење. Ако је уређивање међусобних односа блогера у питњу (само без неукусних, тешких увреда, нарочито породице), онда је то једна ствар, а ако је у питању дигресија која ничим не одудара од троловања, онда је то нешто сасвим друго. Надам се да је ово било схватљиво, у смислу да сам назначио, из перспективе "домаћина блога", који су моји критеријуми да се на нешто реагује или не реагује.

maksa83 maksa83 20:22 20.01.2022

Re: Vesti iz sveta

Дакле, не сматрам да треба реаговати у смислу - а како си оне онамо опомињао/санкционисао, а сада те нема да спроводиш правду.

Ja smatram.
klik23 klik23 20:23 20.01.2022

Re: Nusic bi se radovao,

docsumann
vrabac_onaj
Aj samo da kažem da sam ja ako ne jedini onda verovatno jedan od retkih blogera koji imao priliku da upozna Čarlija uživo (izvini Čarli ako ti smeta ovo autovanje).

Izuzetno zanimljiv čovek sa kojim možeš pričati o raznim temama i pri tome vrlo lepih manira.
Da, nameravam da se vidim sa njim još koji put ako uspemo nekako da se iskombinujemo. Jednostavno, mislim da provedeno vreme sa tim čovekom nije izgubljeno vreme.
Eto, rekoh i spasih dušu svoju.


hvala na podjeljenim informacijama. mada si mogao to i ranije da izneseš.

drago mi je da ovo što kažeš naleže na moj gut filing u vezi čarlija.
i to što nisam podigao svoje komformističko blogo-dupe za nekoga ko to ne zaslužuje


Ko je uopšte taj Čarli?

vrabac_onaj vrabac_onaj 20:27 20.01.2022

Re: Nusic bi se radovao,

klik23


Ko je uopšte taj Čarli?





kome ne radi youtube LINK
loader loader 20:30 20.01.2022

Re: Nusic bi se radovao,

klik23
docsumann
vrabac_onaj
Aj samo da kažem da sam ja ako ne jedini onda verovatno jedan od retkih blogera koji imao priliku da upozna Čarlija uživo (izvini Čarli ako ti smeta ovo autovanje).

Izuzetno zanimljiv čovek sa kojim možeš pričati o raznim temama i pri tome vrlo lepih manira.
Da, nameravam da se vidim sa njim još koji put ako uspemo nekako da se iskombinujemo. Jednostavno, mislim da provedeno vreme sa tim čovekom nije izgubljeno vreme.
Eto, rekoh i spasih dušu svoju.


hvala na podjeljenim informacijama. mada si mogao to i ranije da izneseš.

drago mi je da ovo što kažeš naleže na moj gut filing u vezi čarlija.
i to što nisam podigao svoje komformističko blogo-dupe za nekoga ko to ne zaslužuje


Ko je uopšte taj Čarli?



Мр Клик,
како то сад објаснити...
Ко је Чарли? Није лако питање.
Неки њему ближњији ће то боље.
Ја бих рекао овако:
попнете се на врх странице, испружите руку, усмерите је ка свету блога и покажете њом преко свега што тамо видите,
па кажете - Дас ист Валтер... пардон, Чарли.



maksa83 maksa83 20:30 20.01.2022

Re: Nusic bi se radovao,

ћу дизгинем с неки докери, с неке кафке и касандре а и с неки редиси. ебо их отац да их ебо. поготову тије кафке.

Hehehe Kasandra. U (sada već) prethodnom životu likovi koji prodaju konsalting oko Kasandre (i valjda je i održavaju) su našli tipa u američkom ofisu koji je umislio (a on bukvalno, najbukvalnije Windows admin) da se on pita za tehnologiju koju ćemo da koristimo i vodili ga po ručkovima i večerama da mu uvale Kasandru. Situacija je bila bukv. "kafe kuvarica se pita o pravcu razvoja firme", ali kafe kuvarica je imala neki politički klaut pa je nama naloženo da ispitamo tu Kasandru, i onda je Kasandra u tim našim ispitivanjima nagužena otpr. desetinom loada koji bi morala da podnese u produckiji, na šta se sirota Kasandra (Kasandra uvek suncem obasjana) izvrnula na leđa i krenula da bljuje java.lang.Exceptione i trt.mrt.Exceptionei prc.drn.Exceptione, jednom rečju went tits up, da izvinite na izrazu.

To da Kafka postaje neki de fakto goto queueing solution je takođe svojevrsna tragedija.

docsumann docsumann 20:30 20.01.2022

Re: Nusic bi se radovao,

klik23
docsumann
vrabac_onaj
Aj samo da kažem da sam ja ako ne jedini onda verovatno jedan od retkih blogera koji imao priliku da upozna Čarlija uživo (izvini Čarli ako ti smeta ovo autovanje).

Izuzetno zanimljiv čovek sa kojim možeš pričati o raznim temama i pri tome vrlo lepih manira.
Da, nameravam da se vidim sa njim još koji put ako uspemo nekako da se iskombinujemo. Jednostavno, mislim da provedeno vreme sa tim čovekom nije izgubljeno vreme.
Eto, rekoh i spasih dušu svoju.


hvala na podjeljenim informacijama. mada si mogao to i ranije da izneseš.

drago mi je da ovo što kažeš naleže na moj gut filing u vezi čarlija.
i to što nisam podigao svoje komformističko blogo-dupe za nekoga ko to ne zaslužuje


Ko je uopšte taj Čarli?



mitsko biće sa bloga, s 10 lica i 27 života.
došao je tiho i legao pod verandu
maksa83 maksa83 20:31 20.01.2022

Re: Nusic bi se radovao,

kome ne radi youtube LINK

Sada valjda radi svima (opravili smo), mada moraš da se izuješ za $1.99 za Tampermonkey Safari ekstenziju.
loader loader 20:33 20.01.2022

Re: Vesti iz sveta

maksa83
Дакле, не сматрам да треба реаговати у смислу - а како си оне онамо опомињао/санкционисао, а сада те нема да спроводиш правду.

Ja smatram.


Нисам ни сумњао.
Моја је обавеза била да вам одговорим. Важно је да сада имате образложење зашто сам поступио овако или онако.
Све остало је наставак хеклања миљеа.




freehand freehand 20:42 20.01.2022

Re: Nusic bi se radovao,

klik23
docsumann
vrabac_onaj
Aj samo da kažem da sam ja ako ne jedini onda verovatno jedan od retkih blogera koji imao priliku da upozna Čarlija uživo (izvini Čarli ako ti smeta ovo autovanje).

Izuzetno zanimljiv čovek sa kojim možeš pričati o raznim temama i pri tome vrlo lepih manira.
Da, nameravam da se vidim sa njim još koji put ako uspemo nekako da se iskombinujemo. Jednostavno, mislim da provedeno vreme sa tim čovekom nije izgubljeno vreme.
Eto, rekoh i spasih dušu svoju.


hvala na podjeljenim informacijama. mada si mogao to i ranije da izneseš.

drago mi je da ovo što kažeš naleže na moj gut filing u vezi čarlija.
i to što nisam podigao svoje komformističko blogo-dupe za nekoga ko to ne zaslužuje


Ko je uopšte taj Čarli?


Meni nekako uopšte ne izgleda nemogućim da si i ti jedan od Čarlija. Tvoje pitanje je jedno od onih koje bi on ovde neizostavno postavio.

"Jelte, a ko ovim kipovima kida glave i ruke?"
klik23 klik23 21:03 20.01.2022

Re: Nusic bi se radovao,

Meni nekako uopšte ne izgleda nemogućim da si i ti jedan od Čarlija.


Znači, ti si Čarli.
Isti takav odgovor bi i on dao.
Zezam se. Taj Čarli mora da je još mnogo vispreniji od tebe, inače ne bi bio toliko spominjan. Znači, ti nisi Čarli. Samo koristiš njegov torzo.
Ali, bez zezanja, ko je Čarli?
softelectronics_e softelectronics_e 21:05 20.01.2022

Re: Nusic bi se radovao,

klik23
Meni nekako uopšte ne izgleda nemogućim da si i ti jedan od Čarlija.


Znači, ti si Čarli.
Isti takav odgovor bi i on dao.
Zezam se. Taj Čarli mora da je još mnogo vispreniji od tebe, inače ne bi bio toliko spominjan. Znači, ti nisi Čarli. Samo koristiš njegov torzo.
Ali, bez zezanja, ko je Čarli?

Je suis Charlie!
docsumann docsumann 21:08 20.01.2022

Re: Nusic bi se radovao,

Ali, bez zezanja, ko je Čarli?


kontrovezni bloger, više puta banovan s bloga, na koji se uvijek vraćao pod novim nikom (emsi, mačak toša, ...)
trenutno je među nama reinkarniran kao mekielektroničar

EDIT: a eto, javio se sam
freehand freehand 21:09 20.01.2022

Re: Nusic bi se radovao,

softelectronics_e
klik23
Meni nekako uopšte ne izgleda nemogućim da si i ti jedan od Čarlija.


Znači, ti si Čarli.
Isti takav odgovor bi i on dao.
Zezam se. Taj Čarli mora da je još mnogo vispreniji od tebe, inače ne bi bio toliko spominjan. Znači, ti nisi Čarli. Samo koristiš njegov torzo.
Ali, bez zezanja, ko je Čarli?

Je suis Charlie!

Evo došo ti igrutin
klik23 klik23 21:14 20.01.2022

Re: Nusic bi se radovao,

docsumann
Ali, bez zezanja, ko je Čarli?


kontrovezni bloger, više puta banovan s bloga, na koji se uvijek vraćao pod novim nikom (emsi, mačak toša, ...)
trenutno je među nama reinkarniran kao mekielektroničar

EDIT: a eto, javio se sam


Imaš li neki njegov foto-robot?
Ne verujem da će odgovor biti ozbiljan, ali hajde da bude makar približan. Možda čovek živi kod mene u komšiluku, a ne znam (ako je uopšte čovek)?! Možda je čvor na drvetu koji trepuće kad ga ne gledamo?!!

bene_geserit bene_geserit 21:27 20.01.2022

Re: Nusic bi se radovao,

više puta banovan s bloga

Understatement of the year
Pa sećam se kad su ga banovali nekoliko puta nedeljno a on se vraćao sa "neuništiv", "nenadjebiv" nick-ovima.
Hteo si da kažeš trocifren broj puta banovan sa bloga ?

Čarli ti je ko lice-igrači u Dini.
Deluje kao nebitan lik tu sa strane a na kraju pobedi sve.
Ako nisi siguran ko će na blogu poslednji da ostane da ugasi svetlo, nemoj da imaš dilemu.
docsumann docsumann 21:31 20.01.2022

Re: Nusic bi se radovao,

Ako nisi siguran ko će na blogu poslednji da ostane da ugasi svetlo, nemoj da imaš dilemu.


opklade bi mogle da se stavljaju samo na to koji će mu biti nick u datom trenutku
freehand freehand 21:32 20.01.2022

Re: Nusic bi se radovao,

Ako nisi siguran ko će na blogu poslednji da ostane da ugasi svetlo, nemoj da imaš dilemu.

I sutra opet da upali za novu sezonu.
Od blata ćete vi njega da pravite.
kamilo_emericki kamilo_emericki 21:33 20.01.2022

Re: Vesti iz sveta

maksa83
jest šupačka situacija, al kad sam se već u njoj našao, još šupačkije bi mi bilo da ostavim upite neodgovorenim.

Ovde grešiš. Kada krenu ovakve "aristeje" slegnuti ramenima okrenuti se i naći neki drugi način da gubiš vreme na Internetu nije mana nego supermoć. Važi za sve učesnike ovakvih ping pongova.

Zasvirati i za pojas zadenuti. Neštu u tom smislu?


maksa83 maksa83 21:40 20.01.2022

Re: Vesti iz sveta

kamilo_emericki
maksa83
jest šupačka situacija, al kad sam se već u njoj našao, još šupačkije bi mi bilo da ostavim upite neodgovorenim.

Ovde grešiš. Kada krenu ovakve "aristeje" slegnuti ramenima okrenuti se i naći neki drugi način da gubiš vreme na Internetu nije mana nego supermoć. Važi za sve učesnike ovakvih ping pongova.

Zasvirati i za pojas zadenuti. Neštu u tom smislu?

Više u smislu "izvini rado bih sad razmenio 120 ti-si-ne-ti-si-ti-si-ne-ti-si komentara u nizu sa tobom o tome ko je od nas pokvaren a ko glup ali ne mogu pošto mi se tamo suši neki lepak".

angie01 angie01 21:43 20.01.2022

Re: Nusic bi se radovao,

to je valjda sad onaj deo o preporukama kao meri kakvoće argumenata i kvaliteta komentara.
a po pravilu prebrojavanje naših i njinih.


hebote, citam sad ove poslednje komentare-pa ovo ko partijski sastanak,na kome se pere necija biografija, a necija skenjava-a za desavanja koja su bila javna i svi su ih videli:))),...i sad neko jos sere nesto protiv komunjara:)))
tess1 tess1 22:09 20.01.2022

Re: Nusic bi se radovao,

Meni nekako uopšte ne izgleda nemogućim da si i ti jedan od Čarlija. Tvoje pitanje je jedno od onih koje bi on ovde neizostavno postavio.

Dobro si primjetio, zamisli stvarno da je on. Sjajno.
Ili ovo:

"Cela situacija je Bljak!"

I itd.

Od jutros mi se mreška i smješka banovanje kao ugojen radioaktivan šaran, svjetluca. Napišem moderatoru da obriše onaj blog, samo to, i evo pade noć, izgleda da sam se ulijenila, il me stigle godine.. Odjaviću se ipak na 10-20-30-100 dana pa se vratim u utorak.
klik23 klik23 22:11 20.01.2022

Re: Nusic bi se radovao,

angie01
to je valjda sad onaj deo o preporukama kao meri kakvoće argumenata i kvaliteta komentara.
a po pravilu prebrojavanje naših i njinih.


hebote, citam sad ove poslednje komentare-pa ovo ko partijski sastanak,na kome se pere necija biografija, a necija skenjava-a za desavanja koja su bila javna i svi su ih videli:))),...i sad neko jos sere nesto protiv komunjara:)))


Stvarno deluje kao sastanak partijaca. Prvo panjkanje, pa lizanje.
dogodinedragosevac dogodinedragosevac 23:21 20.01.2022

Re: Vesti iz sveta

ono što ja smatram je da niko ovdje nije loš čovjek. možda je to naivno viđenje, al to je moj osjećaj.


slazem se. ja mogu to da kazem doduse samo za jednog - ali taj otkad je povesao sve po terazijama vise ne zalazi ovde.
dogodinedragosevac dogodinedragosevac 23:32 20.01.2022

Re: Vesti iz sveta

Dakle, odnos je potpuno drugačiji, ne postoje Bog i Hrist kao odvojeni entiteti, nego Bog i njegova tri lica: Otac, Sin i Sveti Duh.


mislis ono kao federacija, republika srpska i distrikt brcko?

pecaros pecaros 03:07 21.01.2022

Re: Vesti iz sveta

maksa83
angie01
Mađari baš podbacili, od njih se više očekivalo.


najgoru psovku koju znam, je na madjarskom.

Pa da, zato su i podbacili u ovom kolu, od njih se više očekivalo imajuć u vidu piktoresknost njiihovih psovki.


S malim zakašnjenjem (proteklih dana sam testirao otpornost virusa na sopstveni (dakle moj) organizam)...

Nisu Mađari podbacili, nego je neko uzeo neadekvatan primer, jedan od mnogih izraza iz slenga, i loše ga preveo. Navedeni izraz sam rekonstruisao pretragom i potpunije bi glasio "to ne zanima ni psa na strelištu". Kao kod nas kad je nekome "sve ravno do Kosova", više je za internu upotrebu nego za internacionalnu scenu. Imaju jedan simpatičan izraz: "Nije moj astal".

Da zaključim, po bolovima u predelu prepona se ne razlikujemo od Mađara, potpuno ih istim rečima opisujemo i koristimo, i svakako su prva opcija u svakodnevnom razgovoru.
bene_geserit bene_geserit 03:36 21.01.2022

Re: Nusic bi se radovao,

Stvarno deluje kao sastanak partijaca

Čekajte Drugovi, da bi vas ovo podsećalo na "sastanak partijaca", morali ste da vidite to uživo. Mene recimo uopšte ne potseća jer nemam pojma kako su ti Partijski Sastanci izgledali. Ali deluje da imamo ovde Drugova Članova.
alselone alselone 04:10 21.01.2022

Re: Vesti iz sveta

vrabac_onaj
docsumann

no, mene je kopkalo ako je Hrist ujedno i Boh i čovjek zašto se obraćao Ocu (Bogu) sa krsta na onaja način - Bože moj, zašto si me ostavio.
da li u tom trenutku na krstu postoji samo ljudski Hrist?


Pa ni od kvantne teorije polja ne očekuješ da buda lako razumljiva, zar ne?



Ocekujem. Ona i nije razumljiva zato sto je nepotpuna.
alselone alselone 07:28 21.01.2022

Re: Vesti iz sveta

Ne znam da li se sjećaš, ili uopšte pratiš, kada je počela demokratizacija Ukrajine i kada je visoka američka funkcionerka rekla: "Jebeš Evropu". Tada su svi, na zapadu, skočili u oči Rusima, tako zločastim, što su taj presretnuti razgovor pustili u javnost. Utrkivali su se ko će više da zapljune Ruse zbog tog objavljivanje bez da je iko upitao Amerikance o njihovom odnosu prema "saveznicima".
To tadašnje okretanje glave od "Jebeš Evropu" dovelo je do toga da danas imamo skoro pa predvečerje rata u Evropi.


Da, da, to je odličan primer kako se Amerika odnosi prema Evropi. U Ukrajini su napravili dva puča, doveli drogiranog Bajdenovog sina da prima 50 hiljada dolara mesečno plate, pokrenuli rat sa Rusima, ma... i sve to samo da bi sjebali prodaju gasa.
nsarski nsarski 07:38 21.01.2022

Re: Vesti iz sveta

U Ukrajini su napravili dva puča, doveli drogiranog Bajdenovog sina da prima 50 hiljada dolara mesečno plate, pokrenuli rat sa Rusima, ma... i sve to samo da bi sjebali prodaju gasa.


U suštini, u pitanju je samo dobar biznis model. Ništa lično.
alselone alselone 07:46 21.01.2022

Re: Vesti iz sveta

U suštini, u pitanju je samo dobar biznis model. Ništa lično.

I to je tačno.

Kako u tom svetlu objasniti ovdašnje likove koji u prodaji gasa ne učestvu a proklamuju "Rusi počeli rat sa Ukrajinom, eno zvecka Putin oružjem"?
vrabac_onaj vrabac_onaj 10:25 21.01.2022

Re: Vesti iz sveta

alselone

Ocekujem. Ona i nije razumljiva zato sto je nepotpuna.


To da li je potpuna ili nepotpuna je sasvim druga priča.

Ali bez obzira na to, u kom god da je stanju sada i u koje god stanje da dospe u budućnosti, svakako ćeš i tada morati da dobro odereš dupe učeći razne netrivijalne matematike da bi bio u stanju da stekneš bar predstavu o čemu se tu radi. O tome pričam.

Ako očekuješ nešto drugačije, nešto što će biti lagana pričica za laku noć, moraću da te razočaram, po svoj prilici se to nikada neće desiti.
alselone alselone 10:27 21.01.2022

Re: Vesti iz sveta

Ako očekuješ nešto drugačije, nešto što će biti lagana pričica za laku noć, moraću da te razočaram, po svoj prilici se to nikada neće desiti.

Zapravo očekujem laganu priču za laku noć. MI sada komplikujemo i hardkodujemo switch case-ove za sve varijente koje drugačije ne možemo da objasnimo a jednog dana će to biti jedna lepa, prosta, kratka petlja.
predatortz predatortz 10:28 21.01.2022

Re: Vesti iz sveta

Kako u tom svetlu objasniti ovdašnje likove koji u prodaji gasa ne učestvu a proklamuju "Rusi počeli rat sa Ukrajinom, eno zvecka Putin oružjem"?


Zamisli, pomera svoju vojsku, unutar svojih granica, dok ovi zabrinuti gomilaju oružje i tehniku?!
Stvarno pogan lik!

Nego, ja se plašim da će onaj matori američki imbecil, da bi prikrio vlastitu glupost i nesposobnost, potpaliti rat u Evropi.

On i Britanci!
maksa83 maksa83 10:33 21.01.2022

Re: Vesti iz sveta

Zamisli, pomera svoju vojsku, unutar svojih granica, dok ovi zabrinuti gomilaju oružje i tzehniku?!
Stvarno pogan lik!

Hoćemo sad svi da zapadnemo u kolektivnu amneziju i zaboravimo da je Rusija već otkinula i pripojila sebi komad Ukrajine?
predatortz predatortz 10:38 21.01.2022

Re: Vesti iz sveta

maksa83
Zamisli, pomera svoju vojsku, unutar svojih granica, dok ovi zabrinuti gomilaju oružje i tzehniku?!
Stvarno pogan lik!

Hoćemo sad svi da zapadnemo u kolektivnu amneziju i zaboravimo da je Rusija već otkinula i pripojila sebi komad Ukrajine?


Taman posla! No, nije li taj princip neotuđivosti delova suverene države narušila Amerika otkidanjem Kosova?

Zašto je tebi jedno prihvatljivo, a drugo ne?

Plus, u to otuđenje dela teritorije, Rusi su uneli mnogo više mozga i privida legitimnosti, nisu počinili nikakve brutalnosti, ni jedna etnička zajednica nije izložena odstrelu, rušenju i pljački njihove imovine, svetinja, grobalja.

Može li se isto reći za Kosovo kao američki pandan?

alselone alselone 10:39 21.01.2022

Re: Vesti iz sveta

Hoćemo sad svi da zapadnemo u kolektivnu amneziju i zaboravimo da je Rusija već otkinula i pripojila sebi komad Ukrajine?

Nije uopšte tako jednostavno.
alselone alselone 10:40 21.01.2022

Re: Vesti iz sveta

Zašto je tebi jedno prihvatljivo, a drugo ne?


Kosovo nije Srbija.
Krim jeste Ukrajina.
Bosna je celovita.

Tri srca junačka.
predatortz predatortz 10:41 21.01.2022

Re: Vesti iz sveta

alselone
Zašto je tebi jedno prihvatljivo, a drugo ne?


Kosovo nije Srbija.
Krim jeste Ukrajina.
Bosna je celovita.

Tri srca junačka.


Kako je jednostavno biti drugosrbijanac!
maksa83 maksa83 10:46 21.01.2022

Re: Vesti iz sveta

Taman posla! No, nije li taj princip neotuđivosti delova suverene države narušila Amerika otkidanjem Kosova?

Zašto je tebi jedno prihvatljivo, a drugo ne?

Otkud ti ideja da je meni to prihvatljivo?

(Osim ako nije varka telom - "hajde sad malo da pričamo o nečemu drugom i što si ti Amerikancima dao Kosovo pošto stvari ne stoje onako kako sam hteo da ih prikažem" )

Ljudi suzdržite se od ovakvih budalaština i učitavanja.

Moja natuknica se odnosilana "Ukrajina započela rat sa Rusijom" tako što joj je Rusija otkinula komad teritorije.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana