Porodica| Zdravlje| Životni stil

Lom

selica_nena RSS / 05.07.2023. u 13:28

Jedno sasvim obično prolećno popodne nakon kiše - V. drema u dnevnoj sobi, ja se dokono motam po kući. Munja laje k'o pomahnitala, već me ozbiljno nervira. V. je već iznerviran – dal može iko da prođe ulicom, a da ona ne zalaje? Munja je udomljena nakon jedne saobraćajke u kojoj je ostala bez oka i teško povredila karlicu. Rekli su da nema šanse da preživi u azilu, nejverovatnije će je uspavati ako se neko ne sažali i udomi je. Sažalila se moja deca i eto je kod nas. "Tata, dajte joj šansu da preživi, kad te molim! Mama, ako je niko ne prihvati, uspavaće je. Molim vaaaaas, dajte joj šansu!" Nismo želeli kuče, nije nam trebala ta obaveza, ali… Ko bi odbio, pobogu?

Stigla je kod nas poludivlja, uplašena, jadna. Evo je godinu dana kasnije – potpuno divlja, zdrava, bučna i umiljata. To umiljata prema nama iz kuće, za sve druge je strašna zver. Laje na sve živo, razrova dvorište, od cveća nemam ni saksije, a odlazak od kuće na duže od dva dana je misaona imenica. Ali nešto mi je žao i draga mi je i nemam srca da je odvedem u azil. Kad me pogleda onim jednim okom, tačno se postidim što sam to i pomislila.

Obradovala mi se kad sam joj bacila lopticu i krenula sa repertoarom jurcanja i umiljavanja, valjanja po travi i veselog lajanja. "Munja ne laje samo dok jede", kaže V. Smejem se, lepo mi je to popodne nakon prolećnog pljuska. Trava se presijava raskošnim zelenilom, sve miriše na život i radost. Čujem Munju kako mi  doleće s leđa, u trenu mi se začinje misao – samo da me ne… I sve se pretvara u strašan bol. Ležim na zemlji u nekom neprirodnom položaju, zgrčena i bez vazduha. Ne mogu da se pokrenem, svaki udah izaziva još jači bol. Pomeram prste na rukama, dobro je. Pokušavam i s nogama, rade i oni. Ali i dalje ne mogu da udahnem, još manje da pustim glas i dozovem V. Munja se utišala skroz. Ne vidim je. Osećam da me široko obilazi, dolazi do vrata i počinje da laje. Besomučno laje i grebe po vratima sve dok V. ne izađe. On nešto viče, doziva me, a ja ne mogu da mu odgovorim. Nemam dovoljno vazduha.

Ne znam kako me je uvukao u kuću. Ne zna ni on. Ležim zgrčena na podu dnevne sobe i sve me boli. Doktorka iz hitne pominje frakturu kičme, ne verujem šta čujem. Nosila, okupljen komšiluk zabrinuto pita šta se desilo. Nemam snage ni volje da odgovorim. Kola hitne pod sirenom me odvoze u bolnicu. Par sati čekanja, nekoliko snimanja, zabrinuto klimanje glavom, a meni ništa. Konačno sam otupela od one injekcije što mi je dr dala pre nego su me izneli iz kuće.

Neko je pomenuo pljeskavicu i istog momenta sam ogladnela. Molim V. da mi kupi jednu, s mnoooogo luka. Momak iz hitne priča dogodovštine iz službe, uglavnom crnjake. Smejem se k'o nenormalna.  V. mi donosi pljeskavicu s lukom, baš kako sam tražila. O bože, kako to zasmrdi  u hodniku urgentnog centra! Momak iz hitne mi ne da da otvorim kesu, kaže da je zabranjeno jesti u tom prostoru. "Što", pitam. "Da neće da me izbace?" Cerekam se toliko da pomislim kako ću se upiškiti od smeha. O bože, ne to! Panično molim da me puste u WC. "Kakav crni WC? Hoćeš da prekineš kičmu?" Gledam ga užasnuta, šta to priča pobogu? Moram da piškim, ne mogu više da izdržim! Ravnodušno mi odgovara: "Strpi se. Ne mogu ti stavljati gusku usred hodnika!" Zatvaram oči da zaustavim suze.

Konačno stiže doktorka sa presudom – slomljen deseti torakalni pršljen. Kompresivni prelom, stabilan. "Da li pristajete na bolničko lečenje?" O bože, valjda pristajem. "Morate potpisati. I ovo, i ovo, i ovo i ovo…" Pojma nemam šta sam sve potpisala. "Gomila papira, k'o da dižem kredit", pokušavam da zvučim duhovito. Doktorka me gleda sažaljivo.  "Ne brinite, to je samo dva dana da ispratimo situaciju. Verovatno vas nećemo stavljati u korito, ali ko zna. Videćemo narednih dana." Pita me da li želim spinalnu. "Ne. Mogu da trpim. Ako može nešto za smirenje", kažem.  Jetko se osmehuje. Kaže: "Znam da možeš, žensko si" i daje mi još jednu injekciju.

Dvojica bolničara me prebacuju na bolnička ležeća kolica. V. me ljubi u čelo, stavlja na mene mobilni, naočare i kesu sa pljeskavicom. Govori da će doći ujutro, da mu napišem šta mi treba, da ne brinem, sve će biti dobro. Ona dvojica me voze kroz sive hodnike. Škripav zvuk točkova i beskrajan niz mlečnih plafonjera me  uvode u nešto nalik teškom snu.



Komentari (145)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

angie01 angie01 14:45 05.07.2023

,

je l ovo nesto od pre, ili sada skoro,...jesi li dobro?
selica_nena selica_nena 14:50 05.07.2023

Re: ,

Od skoro. Još ležim i od muke pišem.
angie01 angie01 15:11 05.07.2023

Re: ,

Od skoro. Još ležim i od muke pišem.


bice sve dobro, drzi se,...
selica_nena selica_nena 15:15 05.07.2023

Re: ,

Hvala ti
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 17:53 06.07.2023

Re: ,

selica_nena
Od skoro. Još ležim i od muke pišem.

Pa, dobro ti ide pisanje i kad je od muke.

Verujem da ćeš se brzo oporaviti, što ti svakako želim...a do tada piši.




Черевићан Черевићан 17:25 05.07.2023

ав, ав ... ав,мјау

или.......Munja ne laje samo dok jede

сеоско нам двориште врви од живуљки
мазимо се.......осећам топле им дахове,
наливен пивканом куњам под сеницом
к'о мелем ми чучну живахности њихове

прогреса у рехабилитацији Вам ,Гђо selicо_nenо,...желим
selica_nena selica_nena 17:27 05.07.2023

Re: ав, ав ... ав,мјау

Baš tako. Hvala, dragi Če
solo solo 23:37 05.07.2023

.



Običan kanap. Vezati oko kičme 3 puta.

Čuh negde da pomaže kod išijasa i bolnih stanja kičme.
kako - bem li ga.
Da zvuči glupo - zvuči.

Nisam probao,nije bilo prilike.

Da li verujem - ne verujem.

Ako bude prilike - probaću. Iz čiste radoznalosti.

Neki ozbiljni ljudi se kunu da im je pomoglo.



Ništa te ne košta.

Niko ne mora ni da zna.

Javi
shmoo shmoo 08:35 06.07.2023

И овце стрижу, зар не?

solo

Običan kanap.



И овчја вуна. Ставља се на болна места.

Али неопрана и то је оно што је мало незгодно јер прилично смрди. Али мора тако због тих неких састојака који би се прањем скинули.

Nisam probao


Нисам ни ја, али знам неке људе који јесу. Моја сестра, 73 године, на пример која је неопрану овчју вуну стављала на своје болно оперисано колено (има шрафове у њему).

И били смо запањени ефектима тог народног лека јер пре тога нисмо баш много веровали у то.

Смрад смо истрпели.

Зарад здравља.

Da li verujem


Ја сада верујем кад сам видео како делује код сестре.

П.С. - Необичан је материјал та овчја вуна. Чак и опрана. Зими греје, лети хлади.

А ја се одувек чудио како то наши сељаци усред лета на 35 степени могу да носе домаће исплетене вунене чарапе преко којих натуку оне опанке гумењаке и раде по цео дан.

Има то своје зашто.

Није ни овај наш народ баш толико глуп као што му то често приписују разноразни белосветски шљам и њихова домаћа слугерањска фукара.

promoter promoter 09:27 06.07.2023

Re: И овце стрижу, зар не?

shmoo

...

П.С. - Необичан је материјал та овчја вуна. Чак и опрана. Зими греје, лети хлади.

А ја се одувек чудио како то наши сељаци усред лета на 35 степени могу да носе домаће исплетене вунене чарапе преко којих натуку оне опанке гумењаке и раде по цео дан.

Има то своје зашто.

Није ни овај наш народ баш толико глуп као што му то често приписују разноразни белосветски шљам и њихова домаћа слугерањска фукара.


Toga koji je izmislio gumene opanke bi trebalo obesiti za primer.
A što se tiče belosvetskog šljma - ko ga jebe.
A što se tiče domaće slugeranjske fukare - nabijem ih na kitonijus.
Malo ih je, ali su govna velika.
selica_nena selica_nena 09:29 06.07.2023

Re: .


Niko ne mora ni da zna.

Javi


Javiću ti, nemoj da se zna

shmoo shmoo 14:21 06.07.2023

Јбг и Гангула је такоџе роџени Београџанин

promoter

A što se tiče belosvetskog šljma - ko ga jebe.
A što se tiče domaće slugeranjske fukare - nabijem ih na kitonijus.
Malo ih je, ali su govna velika.


То ти баш кажем.

И смрде надалеко што је одлично као знак упозорења да им се не приближавам само до оне границе која би била пожељна за зближавање са таквима.

principessa_etrusca principessa_etrusca 07:30 07.07.2023

Re: И овце стрижу, зар не?

П.С. - Необичан је материјал та овчја вуна. Чак и опрана. Зими греје, лети хлади.

Medical sheepskin (ЛИНК)
cmix909 cmix909 09:57 07.07.2023

Re: И овце стрижу, зар не?

promoter
Toga koji je izmislio gumene opanke bi trebalo obesiti za primer...

Vesanje za primer nista ne boli.
bene_geserit bene_geserit 06:19 06.07.2023

lajanje

"Munja ne laje samo dok jede"

Jel živite na seoskom imanju kilometar daleko od prvog komšije?
Pitam pošto kad bi meni komšijsko kuče non-stop lajalo ...
OK, ne znam šta bi uradio.
Jel postoji neki zakon koji zahteva od vlasnika da sprečiš kučje lajanje ili ga makar svedeš na razumnu meru?
selica_nena selica_nena 09:58 06.07.2023

Re: lajanje

da sprečiš kučje lajanje


E za taj zakon nisam čula. Da znam kako da joj sprečim lajanje, rado bih to primenila.
nikvet pn nikvet pn 10:42 06.07.2023

Re: lajanje

Има огрлица против лавежа која активира инфразвук (ваљда) псу непријатан па заћути. Кажу ради посо.
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 10:53 06.07.2023

Re: lajanje

bene_geserit
"Munja ne laje samo dok jede"

Jel živite na seoskom imanju kilometar daleko od prvog komšije?
Pitam pošto kad bi meni komšijsko kuče non-stop lajalo ...
OK, ne znam šta bi uradio.
Jel postoji neki zakon koji zahteva od vlasnika da sprečiš kučje lajanje ili ga makar svedeš na razumnu meru?


i tu i ovde prijavili bi ga ili opštini ili društvu za zaštitu životinja..
tretira se na isti način kao i recimo da čuješ da nečije dijete cijeli dan plače.. dakle kao zlostavljanje životinje..
oduzeli bi im psa a onda ga ako ga niko ne uzme uspavali..


rješenje je vrv da se nađe dreser koji bi umio da riješi problem, vjerovatno nekakav pseći ptsd..
al srbija brale..
kod svekra i svekrve kćerka prvih komšija dobila na poklon malinou, pas divlji, ograda niska.. odbija da ga dresira ili da dalje.. valjda čeka da neko nastrada.. šta reći..
nikvet pn nikvet pn 11:27 06.07.2023

Re: lajanje

Жао ми је што ти се то догодило, брзо оздрављење желим.

Али... У ветеринарском послу повреде од животиња су саставни део. То је стална опасност и тражи опрез како за себе и тако и за све наоколо. Нагледао сам се свакојаких, па и фаталних. Поједине сам осетио и на својој кожи али ништа јаче од солидне контузије. И то од великих, од малих животиња су ме повреде заобишле засад куцкуц.

И даље не капирам фрактуру торакалног еј; колико је та псина тешка, употребила чекић, хилти; ма грозно него било шта је било. Седи мируј ради шта ти кажу, то траје месецима. Псима и мачкама кости зарашћује бар дупло брже. С једне стране. А са друге овим великима не зарасте никад, изеду их.


selica_nena selica_nena 13:52 06.07.2023

Re: lajanje

nikvet pn
Има огрлица против лавежа која активира инфразвук (ваљда) псу непријатан па заћути. Кажу ради посо.


Čula sam za tu ogrlicu, ali nema je u legalnoj prodaji. Kažu da može na crno da se nabavi. Odustala sam i probala da je nekako pripitomimo.
selica_nena selica_nena 13:57 06.07.2023

Re: lajanje

rješenje je vrv da se nađe dreser koji bi umio da riješi problem


Slažem se. Raspitivala sam se, uglavnom rade sa rasnim životinjama. Ova moja avlijaner, nešto nisu raspoloženi da se s njom bakću.
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 14:57 06.07.2023

Re: lajanje

selica_nena
rješenje je vrv da se nađe dreser koji bi umio da riješi problem


Slažem se. Raspitivala sam se, uglavnom rade sa rasnim životinjama. Ova moja avlijaner, nešto nisu raspoloženi da se s njom bakću.


vjerujem, vjerujem da nije ni jeftina zabava al ako ima neka dobra duša da bar da savjet..
možda malo da probate i pročitate kako se sa takvim psima može raditi..
čisto da ne bude lud i nesrećan, zapušten, a da laju.. laju.. kod muževih roditelja u tih par ulica bukvalno sve i jedna kuća ima psa koji laje kao lud na prolaznike.. valjda jedni druge nabaždare, šta li, zaista ne znam.. njihov pas zanimljivo ne laje.. mada je siroma sad i mator, baš pred smrt al je bio relativno razuman i kad je bio mlađi..
druagčiji su standardi.. ovde to definitivno ne bi tolerisali..
po meni dok nije da životinja pati ili ugrožava oko sebe pa i da se toleriše..
ako je nešto od to dvoje ja bih možda prije uspavala..
ne znam..
mi smo zaključili da zasad nismo za psa jer ja sa tim pitanjima ne znam kako bih izašla na kraj
nikvet pn nikvet pn 17:31 06.07.2023

Re: lajanje

Ено на антибаркинг или огрлица против лајања. Легално, писмено, не кошта сто дуката. Комшилуку на радост. Узгред и социјализује пса, ставља до знања да није баш све допуштено.
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 17:42 06.07.2023

Re: lajanje

bene_geserit

Jel postoji neki zakon koji zahteva od vlasnika da sprečiš kučje lajanje ili ga makar svedeš na razumnu meru?

Verbalni delikt, koliko znam, ne postoji više u demokratskom zakonodavstvu.
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 17:45 06.07.2023

Re: lajanje

nikvet pn
Има огрлица против лавежа која активира инфразвук (ваљда) псу непријатан па заћути. Кажу ради посо.

Da li radi poso ako se primeni na ljude, mislim samo na neke ne na sve?
selica_nena selica_nena 20:52 06.07.2023

Re: lajanje

nikvet pn
Ено на антибаркинг или огрлица против лајања. Легално, писмено, не кошта сто дуката. Комшилуку на радост. Узгред и социјализује пса, ставља до знања да није баш све допуштено.


E hvala ti.
selica_nena selica_nena 20:54 06.07.2023

Re: lajanje

Vojislav Stojković
bene_geserit

Jel postoji neki zakon koji zahteva od vlasnika da sprečiš kučje lajanje ili ga makar svedeš na razumnu meru?

Verbalni delikt, koliko znam, ne postoji više u demokratskom zakonodavstvu.



Verbalni delikt moje Munje!!! Ovako bih se valjala od smeha, da mogu.
cmix909 cmix909 09:52 07.07.2023

Re: lajanje

newimprovedtadejus
i tu i ovde prijavili bi ga ili opštini ili društvu za zaštitu životinja..
tretira se na isti način kao i recimo da čuješ da nečije dijete cijeli dan plače.. dakle kao zlostavljanje životinje..
oduzeli bi im psa a onda ga ako ga niko ne uzme uspavali...

Lazno predstavljanje nevladine organizacije u udruzenom poduhvatu sa vladinom, zaobilazenje pretpostavke nevinosti, kidnapovanje, 'uspavljivanje'. Dom gospodina Bambla je malo dete.
cmix909 cmix909 09:55 07.07.2023

Re: lajanje

nikvet pn
... огрлица против лајања...

Ili kordektomija na psu ili bilateralna otoktomija (?) na komsiji.
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 11:29 07.07.2023

Re: lajanje

cmix909
newimprovedtadejus
i tu i ovde prijavili bi ga ili opštini ili društvu za zaštitu životinja..
tretira se na isti način kao i recimo da čuješ da nečije dijete cijeli dan plače.. dakle kao zlostavljanje životinje..
oduzeli bi im psa a onda ga ako ga niko ne uzme uspavali...

Lazno predstavljanje nevladine organizacije u udruzenom poduhvatu sa vladinom, zaobilazenje pretpostavke nevinosti, kidnapovanje, 'uspavljivanje'. Dom gospodina Bambla je malo dete.


kakvo lažno predstavljanje?
i otkud ideja da se zaobilazi pretpostavka nevinosti?
u UK se time bavi RPSCA (charity) i opština..
opet se ne tako rijetko desi da pitbul ubije dijete, par slučajeva zadnjih dijete vlasnika..
ljubimci su živa bića, nisu igračke, valjda zaslužuju, ako već ima načina, da se neko pobrine i da ih se ne maltretira kao i da ne maltretiraju druge..
valjda je poželjno urediti život u zajednici..
baš raspravljamo o elementarnim stvarima koje bi do sada morale biti jasne..
al Srbija brale, ništa nije jasno, ništa nije riješeno
gvozden1 gvozden1 13:10 07.07.2023

Re: lajanje

valjda je poželjno urediti život u zajednici..

Do poslednjeg detalja.

Što više propisa, što više regulativa, normi, zabrana, dozvola.... samo reguliši.

Ja ne znam kako ovo čovečanstvo izdrža ove milenijume bez propisa i zabrana kad ker sme da laje i dete da plače.

Mislim, Tadejus, ajd smanji malo to propisivanje, ajd daj malo slobode, vole nju ljudi.


Ps

Selice, drž se.
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 13:15 07.07.2023

Re: lajanje

gvozden1
valjda je poželjno urediti život u zajednici..

Do poslednjeg detalja.

Što više propisa, što više regulativa, normi, zabrana, dozvola.... samo reguliši.

Ja ne znam kako ovo čovečanstvo izdrža ove milenijume bez propisa i zabrana kad ker sme da laje i dete da plače.

Mislim, Tadejus, ajd smanji malo to propisivanje, ajd daj malo slobode, vole nju ljudi.


Ps

Selice, drž se.


uh brate pretpostaviću da prosto ne živiš među ljudima pa ne znaš o čemu pričaš..
niko normalan se neće oglušiti na dijete koje plače satima..
a ne bi trebao ni na psa koji satima laje..
tu očigledno postoji neki problem i red bi bio rješiti ga..

ovde se to naravno radi prije svega da se ugodi svojoj guzici, jer niko ne voli buku, al nisu baš svi ljudi sebične zvjeri..
ipak nije ok držati psa tako da satima svaki dan laje..
valjda ne moram elaborirati zašto nije ok ako dijete (ne govorimo o bebama) satima plače
gvozden1 gvozden1 13:19 07.07.2023

Re: lajanje


niko normalan se neće oglušiti na dijete koje plače satima..

Pa neće niko normalan, i nikad nije, i šta će ti bilo kakav propis za to?

Ili treba obavezati komšiju da prijavljuje, i tačno propisati koliko minuta plača je dozvoljeno, koliko nedozvoljeno, pa ako ne prijavi u zatvor?

newimprovedtadejus newimprovedtadejus 13:22 07.07.2023

Re: lajanje

gvozden1

niko normalan se neće oglušiti na dijete koje plače satima..

Pa neće niko normalan, i nikad nije, i šta će ti bilo kakav propis za to?

Ili treba obavezati komšiju da prijavljuje, i tačno propisati koliko minuta plača je dozvoljeno, koliko nedozvoljeno, pa ako ne prijavi u zatvor?



ne budi balvan..
nije propis da ti kaže da ti moraš da prijaviš..
nego da imaš kome.. da ne moraš ti da ideš da se biješ sa komšijom koji bije dijete..
e..
u uređenom društvu ako hoćeš možeš da prijaviš i komšiju čiji pas laje cijeli dan.. ili kidiše na ljude na ulici..
i ima ko se o tu prijavu neće oglušiti..
ti naravno da prijaviš ne moraš..

i sad to tebi nekako smeta.. ograničava ti slobodu.. koju slobodu tačno? da zlostavljaš djecu i pse? ili ih pujdaš na prolaznike?
mani me
gvozden1 gvozden1 13:33 07.07.2023

Re: lajanje


nije propis da ti kaže da ti moraš da prijaviš..
nego da imaš kome

A kad nije imalo kome?

U Miloševo vreme se to moglo prijaviti seoskom kmetu, pa bi rešio ili on ili Miloš, batinama ili kulukom.

Nemaš ti osnova da se ponašaš kao da ranije, ili sada u Srbiji, ništa ne valja, pa da si ti pozvana da predlažeš uređenja.

Ti samo ne znaš o tim stvarima, pa misliš da ništa nije postojalo.
selica_nena selica_nena 13:36 07.07.2023

Re: lajanje

gvozden1
valjda je poželjno urediti život u zajednici..

Do poslednjeg detalja.

Što više propisa, što više regulativa, normi, zabrana, dozvola.... samo reguliši.

Ja ne znam kako ovo čovečanstvo izdrža ove milenijume bez propisa i zabrana kad ker sme da laje i dete da plače.

Mislim, Tadejus, ajd smanji malo to propisivanje, ajd daj malo slobode, vole nju ljudi.


Ps

Selice, drž se.


Hoću, hvala
A što se tiče propisa, sve se slažem s tobom. Što ih je više, to se manje i poštuju. I da ne bude zamene, nisam za to da ugrožavamo ikoga svojim navikama, izborima, načinom života, ali bre! Ne možemo ni da živimo ko senke.
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 13:37 07.07.2023

Re: lajanje

gvozden1

nije propis da ti kaže da ti moraš da prijaviš..
nego da imaš kome

A kad nije imalo kome?

U Miloševo vreme se to moglo prijaviti seoskom kmetu, pa bi rešio ili on ili Miloš, batinama ili kulukom.

Nemaš ti osnova da se ponašaš kao da ranije, ili sada u Srbiji, ništa ne valja, pa da si ti pozvana da predlažeš uređenja.

Ti samo ne znaš o tim stvarima, pa misliš da ništa nije postojalo.


u miloševo vrijeme..
batinama ili kulukom..
su rješavali problem..
nekontrolisanog..
laveža..
pasa..

mislim da si i neki rekord sad oborio al da ne davim dalje kod domaćice.. dosta joj je sigurno i ovo dosad bilo
selica_nena selica_nena 13:50 07.07.2023

Re: lajanje

ovde se to naravno radi prije svega da se ugodi svojoj guzici, jer niko ne voli buku, al nisu baš svi ljudi sebične zvjeri..
ipak nije ok držati psa tako da satima svaki dan laje.


Aman, gde ti ode? Ispade da zlostavljam i Munju i komšiluk. Da li razumeš da neko na svom blogu hiperbolu da pojača utisak? To što sam rekla da Munja ne laje samo dok jede je preuveličavanje. Ne laje ni kad spava

Živo biće, bre! Nekad je nervozna, nekad joj je dosadno (pretpostavljam) traži pažnju i hoće pažnju čoveka. Nekad nisam baš raspoložena da istog momenta otrčim da je zabavljam, i ona laje. I sasvim ozbiljno shvata ulogu čuvarkuće, oglašava se svaki put kad neko uhvati kvaku od kapije. Avlijsko kučem upozorava da je to njena teritorija.
Da li mi je zbog toga treba oduzeti, odvesti je u azil i uspavati, a mene najstrožije kazniti? Da li je to propis o kojem pričaš? E pa nije ti taj propis čovečanski.



newimprovedtadejus newimprovedtadejus 14:06 07.07.2023

Re: lajanje

selica_nena
ovde se to naravno radi prije svega da se ugodi svojoj guzici, jer niko ne voli buku, al nisu baš svi ljudi sebične zvjeri..
ipak nije ok držati psa tako da satima svaki dan laje.


Aman, gde ti ode? Ispade da zlostavljam i Munju i komšiluk. Da li razumeš da neko na svom blogu hiperbolu da pojača utisak? To što sam rekla da Munja ne laje samo dok jede je preuveličavanje. Ne laje ni kad spava

Živo biće, bre! Nekad je nervozna, nekad joj je dosadno (pretpostavljam) traži pažnju i hoće pažnju čoveka. Nekad nisam baš raspoložena da istog momenta otrčim da je zabavljam, i ona laje. I sasvim ozbiljno shvata ulogu čuvarkuće, oglašava se svaki put kad neko uhvati kvaku od kapije. Avlijsko kučem upozorava da je to njena teritorija.
Da li mi je zbog toga treba oduzeti, odvesti je u azil i uspavati, a mene najstrožije kazniti? Da li je to propis o kojem pričaš? E pa nije ti taj propis čovečanski.


zbog svega šti si ispričala bi svakako trebala da psa odvedeš nekome ko bi umio da nađe i riješi problem.. ja nisam ta i savjet nemam..

i ako pretjeruješ po pitanju koliko tačno laje, pas ti je upravo slomio kičmu bukvalno.. šta bi uradio tim ljudima od kojih čuva kuću? vezan nije ako kažeš da se na tebe tako zaletio da ti slomi pršljen?

ja sam tip koji skoro uvijek oćuti i sačeka da neko drugi prijavi problem.. jednom sam u BG prijavila žurku u iznajmljenom stanu iznad u tipa 3 ujutro..
i gledam da ne budem nadžak baba..
al ako je u pitanju više od prosto buke.. ne znam..
i muževima sam rekla da se ne vrijedi nervirati.. valjda će se stvar riješiti prije nego eskalira.. ali zbog tog srpskog, pa nismo sjene, pa ne mora sve po pravilima sad imamo realnu sitaciju da taj komšijski malinoa može neko od moje djece ili rođaka da iskasapi preko ljeta..
i nikom ništa..
jer nismo sjene i ne mora baš sve po pravilima..
ja se nadam da si ti to sve samo malo poetski preuveličala i da je stvarno neka situacija koja je mogla svakome da se desi a ne da realno ne činiš ništa sa psom koji će sutra možda nekoga da unakazi trajno..
dešava se i pored najboljih namjera..
al po meni ako si imala upozorenje i nisi reagovala..
jbg..
trebala si
gvozden1 gvozden1 14:14 07.07.2023

Re: lajanje

u miloševo vrijeme..
batinama ili kulukom..
su rješavali problem..
nekontrolisanog..
laveža..
pasa..

Ne nego zanemarivanja deteta, piše gore, samo si ti lupila, pa se sad kao vadiš.

Otkud ti taj poriv da se prikazuješ kao da sve znaš, kad je očigledno da postoje oblasti u kojima si duduk?
angie01 angie01 14:23 07.07.2023

Re: lajanje

ja sam tip koji skoro uvijek oćuti i sačeka da neko drugi prijavi problem.. jednom sam u BG prijavila žurku u iznajmljenom stanu iznad u tipa 3 ujutro..
i gledam da ne budem nadžak baba..


kraj vitcza!
gvozden1 gvozden1 14:23 07.07.2023

Re: lajanje

A što se tiče propisa

Nije moguće sve propisati a da ljudi ostanu slobodna bića.

Ako komšije ne mogu da se dogovore šta je prihvatljivo lajanje, a šta nepodnošljivo, kako to regulisati, štopericom?

A devedeset posto ljudi može da se dogovori, pa ako je pas baš nesnošljiv otići će negde u vikendicu, u selo, na eutanaziju na kraju.

A ako samo jednom baksuzu smeta, neka ga nek se nervira skot.
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 14:33 07.07.2023

Re: lajanje

gvozden1
A što se tiče propisa

Nije moguće sve propisati a da ljudi ostanu slobodna bića.

Ako komšije ne mogu da se dogovore šta je prihvatljivo lajanje, a šta nepodnošljivo, kako to regulisati, štopericom?

A devedeset posto ljudi može da se dogovori, pa ako je pas baš nesnošljiv otići će negde u vikendicu, u selo, na eutanaziju na kraju.

A ako samo jednom baksuzu smeta, neka ga nek se nervira skot.


ma jok.. to ti je isto sindrom života u raspalom društvu..
i u Srbiji postoji propis dozvoljene buke dal bješe u naseljenoj sredini..
u gradovima je nadlažna komunalna policija..
samo ljudi ne znaju, vjerovatno i sama policija eskivira.. a rezultat je haos, koji naravno smeta svima..
od laveža u manjim sredinama do kučećih govanaca u većim..
al prosto kod nas društvo tako funkcionše da se svi kontinuirano žale na haos ali ogromna većina isto tako kontinuirano očekuje da ne mora da poštuje bilo kakva pravila..
pa onda imaš i baksuze koji elaboriraju kako to samo skotovima smeta..
i tako..
ništa novo..
ja samo eto pokušah da kažem kako je to ovde regulisano al za promjenu pade na dosta gluve uši
promoter promoter 14:42 07.07.2023

Re: lajanje

newimprovedtadejus
gvozden1
valjda je poželjno urediti život u zajednici..

Do poslednjeg detalja.

Što više propisa, što više regulativa, normi, zabrana, dozvola.... samo reguliši.

Ja ne znam kako ovo čovečanstvo izdrža ove milenijume bez propisa i zabrana kad ker sme da laje i dete da plače.

Mislim, Tadejus, ajd smanji malo to propisivanje, ajd daj malo slobode, vole nju ljudi.


Ps

Selice, drž se.


uh brate pretpostaviću da prosto ne živiš među ljudima pa ne znaš o čemu pričaš..
niko normalan se neće oglušiti na dijete koje plače satima..
a ne bi trebao ni na psa koji satima laje..
tu očigledno postoji neki problem i red bi bio rješiti ga..

ovde se to naravno radi prije svega da se ugodi svojoj guzici, jer niko ne voli buku, al nisu baš svi ljudi sebične zvjeri..
ipak nije ok držati psa tako da satima svaki dan laje..
valjda ne moram elaborirati zašto nije ok ako dijete (ne govorimo o bebama) satima plače

Zašto ti toliko koristiš poštapalicu prosto?
Zašto se prosto ne potrudiš da prosto ne koristiš prosto?
Šta bi to prosto trebalo da znači?
Neki amplifikator, multiplikator bitnosti ili šta?
gvozden1 gvozden1 14:43 07.07.2023

Re: lajanje

samo ljudi ne znaju,

Jok, ti treba da im kažeš.

Ne znaju ljudi da postoji komunalna policija, a toliko frke oko nje bilo.

Ne verujem da postoji i jedan čovek u Srbiji a da ne zna da postoji komunalna policija i šta ona treba da radi.

Šta je bre s tobom, što lupaš ovoliko?

Misliš da si vrednija ako ubediš sebe da niko ništa osim tebe ne zna?
promoter promoter 14:47 07.07.2023

Re: lajanje

newimprovedtadejus

...

ja sam tip koji skoro uvijek oćuti i sačeka da neko drugi prijavi problem.. jednom sam u BG prijavila žurku u iznajmljenom stanu iznad u tipa 3 ujutro..
i gledam da ne budem nadžak baba..
...

Jebote patak!
Tadejus, mora da je mnogo dobro to što koristiš!
Dobači malo!
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 15:24 07.07.2023

Re: lajanje

gvozden1
samo ljudi ne znaju,

Jok, ti treba da im kažeš.

Ne znaju ljudi da postoji komunalna policija, a toliko frke oko nje bilo.

Ne verujem da postoji i jedan čovek u Srbiji a da ne zna da postoji komunalna policija i šta ona treba da radi.

Šta je bre s tobom, što lupaš ovoliko?

Misliš da si vrednija ako ubediš sebe da niko ništa osim tebe ne zna?


au brate jesi naporan s tim jel ti misliš da si ti pamenta, a kolko ti misliš da si ti pametna?
a šta te briga?
what's it to you..
mislim da većina ne zna da je glasan lavež psa zakonom zabranjen.. da imaju zakonsku obavezu da ako žive u naseljenoj sredini kontrolišu lavež svog psa..
možda sam u kirvu..
možda i znaju da ne smiju puštati psa da laje satima ali to svejedno rade..
možda im prija da maltretiraju komšiluk..
možda misle da neće biti kažnjeni..
možda misle da drugima prija..
otkud znam..
kako ti uspješ da se najediš oko toga šta ja mislim o lavežu pasa i šta mislim o svojoj pameti to isto ne znam
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 15:26 07.07.2023

Re: lajanje

promoter
newimprovedtadejus

...

ja sam tip koji skoro uvijek oćuti i sačeka da neko drugi prijavi problem.. jednom sam u BG prijavila žurku u iznajmljenom stanu iznad u tipa 3 ujutro..
i gledam da ne budem nadžak baba..
...

Jebote patak!
Tadejus, mora da je mnogo dobro to što koristiš!
Dobači malo!


a što? jel ti prijavljuješ komšije?
ja inače mislim da sam licemjer, jer ću svakako reći da treba prijaviti ako je neko kreten al gledam da to ne budem ja..
više mi digne pritisak da ga prijavljujem nego da ga trpim pa iz čisto sebičnih razloga to ne uradim..
a mislim da bi se bolje živjelo da u srbiji malo češće jedni druge prijavljuju..

angie01 angie01 16:04 07.07.2023

Re: lajanje

al prosto kod nas društvo tako funkcionše da se svi kontinuirano žale na haos ali ogromna većina isto tako kontinuirano očekuje da ne mora da poštuje bilo kakva pravila..
pa onda imaš i baksuze koji elaboriraju kako to samo skotovima smeta..
i tako..
ništa novo..
ja samo eto pokušah da kažem kako je to ovde regulisano al za promjenu pade na dosta gluve uši


ne, al pazi, ovaj tvoj uobicajeni gnjavatorski igrokaz je ovog puta smehotresan,... ti, koja si svojevremeno ovde pravila skandal od toga sto ti je receno, da nije normalno da pustas decu da prave sranja po restoranu u kome sede i drugi ljudi- dosli da na miru rucaju-i da resotran nije decije igraliste,..sada drzis cas Neni, kako treba da brine o lavezu svog psa i kako su takve stvari regulisane zakonom i da nije normalno ugrozavati druge, al eto ljudi u Srbiji....i jos ti zena lepo kaze, kako je hiperbolisala celu situcaiju i pored toga je u nekom stanju, gde joj podrska ne bi bila na odmet,..dakleM, stavrno si utripovana smaracica za medalju.

ne znam samo, je l u BL ljudi obazrivije tretiraju komsiluk, svoje ponasanje, uz obavezno kontrolisanje laveza svojih ljubimaca,...i zasto ne.
principessa_etrusca principessa_etrusca 16:06 07.07.2023

Re: lajanje

u UK se time bavi RPSCA (charity) i opština..

ali zbog tog srpskog, pa nismo sjene, pa ne mora sve po pravilima sad imamo realnu sitaciju da taj komšijski malinoa može neko od moje djece ili rođaka da iskasapi preko ljeta..

Није Србија неуређена дивљина, а ни Енглеска није цветна башта како ти замишљаш.

У Енглеској је за првих шест месеци ове године петоро људи смртно страдало од паса, а по статистици РСПЦA (Royal Society for the Prevention of Cruelty to Animals, не РПСЦА) годишње се њима пријави око 1500-2000 илегалних борби паса у којима учествује ко зна колико животиња које су специјално трениране да буду што крволочније. Колико је мени познато, у Србији не постоји пандан таквим комерцијалним борбама.
gvozden1 gvozden1 16:22 07.07.2023

Re: lajanje

mislim da većina ne zna da je glasan lavež psa zakonom zabranjen

Aman ženo, svako zna da je nivo buke limitiran, koje god buke, muzike, laveža, basket u stanu iznad, razmeštanje nameštaja svaki dan, svađa, tuča...

Kako da te ne pitam što misliš da si najpanetnuja kad za obične stvari kažeš, Srbi to ne znaju, jer je Srbija razvaljeno društvo.

Ti si ta koja ne znaš, a na neku visinu sebe mećeš, pa se zato često pitam, koji li je klinac ovoj ženi.

A nekad i tebe pitam.
angie01 angie01 16:23 07.07.2023

Re: lajanje

у Србији не постоји пандан таквим комерцијалним борбама.


ma naravno da postoje, ORCA svako malo prijavljuje, upozorava-al naravno da se nista ne desava, jer se zna ko takve stvari organizuje-...postoje uzgajalista pit bulova, iako je rasa zabranjena,...isto su problem lutalice, koje posle nekog vremena formiraju copore i prilicno su opasni...zoohigijena, ako jos uvek postoji, potpuno je neefikasna.
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 16:45 07.07.2023

Re: lajanje

angie01
al prosto kod nas društvo tako funkcionše da se svi kontinuirano žale na haos ali ogromna većina isto tako kontinuirano očekuje da ne mora da poštuje bilo kakva pravila..
pa onda imaš i baksuze koji elaboriraju kako to samo skotovima smeta..
i tako..
ništa novo..
ja samo eto pokušah da kažem kako je to ovde regulisano al za promjenu pade na dosta gluve uši


ne, al pazi, ovaj tvoj uobicajeni gnjavatorski igrokaz je ovog puta smehotresan,... ti, koja si svojevremeno ovde pravila skandal od toga sto ti je receno, da nije normalno da pustas decu da prave sranja po restoranu u kome sede i drugi ljudi- dosli da na miru rucaju-i da resoran nije decije igraliste,..sada drzis cas Neni, kako treba da brine o lavezu svog psa i kako su takve stvari regulisane zakonom i da nije normalno ugrozavati druge, al eto ljudi u Srbiji....i jos ti zena lepo kaze, kako je hiperbolisala celu situcaiju i pored toga je u nekom stanju, gde joj podrska ne bi bila na odmet,..dakleM, stavrno si utripovana smaracica za medalju.

ne znam samo, je l u BL ljudi obazrivije tretiraju komsiluk, svoje ponasanje, uz obavezno kontrolisanje laveza svojih ljubimaca,...i zasto ne.


naravno da nisam pisala da mi djeca prave haos po restoranu i naravno da ga ne prave..
napisala sam da je srednji kad je imao možda nekih 4 godine oborio čašu vode na stolu u restoranu i da nas je na to prostrjelio pogledom onaj bloger amer koji je pisao za politiku i na blogu..
neko ga pomenuo ne znam u kom kontekstu i ja to pomenula..
možda nije ni mislio ništa specijalno, svakako ništa nije rekao, al eto jeste bacio produžen pogled ne baš pun ljubavi..
zar je moguće da tebe toliko jedi što mislim da si kreten da si u stanju da sad danima izmišljaš gluposti ne bi li neku svađu započela..
nemam namjere da učestvujem..
jer mislim da si kreten
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 16:48 07.07.2023

Re: lajanje

principessa_etrusca
u UK se time bavi RPSCA (charity) i opština..

ali zbog tog srpskog, pa nismo sjene, pa ne mora sve po pravilima sad imamo realnu sitaciju da taj komšijski malinoa može neko od moje djece ili rođaka da iskasapi preko ljeta..

Није Србија неуређена дивљина, а ни Енглеска није цветна башта како ти замишљаш.

У Енглеској је за првих шест месеци ове године петоро људи смртно страдало од паса, а по статистици РСПЦA (Royal Society for the Prevention of Cruelty to Animals, не РПСЦА) годишње се њима пријави око 1500-2000 илегалних борби паса у којима учествује ко зна колико животиња које су специјално трениране да буду што крволочније. Колико је мени познато, у Србији не постоји пандан таквим комерцијалним борбама.


dobro ajde mi samo jedno reci, jel bi imalo nešto da se nauči od tih ENgleza po pitanju uređivanja života sa ljubimcima ili ne bi?
kako tačno može da smeta da se kaže kako ta stvar funkconiše u toj Engleskoj?
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 16:50 07.07.2023

Re: lajanje

gvozden1
mislim da većina ne zna da je glasan lavež psa zakonom zabranjen

Aman ženo, svako zna da je nivo buke limitiran, koje god buke, muzike, laveža, basket u stanu iznad, razmeštanje nameštaja svaki dan, svađa, tuča...

Kako da te ne pitam što misliš da si najpanetnuja kad za obične stvari kažeš, Srbi to ne znaju, jer je Srbija razvaljeno društvo.

Ti si ta koja ne znaš, a na neku visinu sebe mećeš, pa se zato često pitam, koji li je klinac ovoj ženi.

A nekad i tebe pitam.


pa to ti mene stavljaš na tu visinu... ja svakako visinu ne pominjem..
samo na pitanje benea da ne zna šta bi uradio u US kažem da znam da bi u UK prijavili.. e jer prijavljuju pa o tome pišu na nextodooru a znam i konkretan slučaj iz par ulica dalje..

jel mora sve stalno da se svede na otadžbinski savez i odbranu srbije od podlih insinuacija iz dijaspore da nešto možda može i bolje da se uredi u društvu
angie01 angie01 17:15 07.07.2023

Re: lajanje

naravno da nisam pisala da mi djeca prave haos po restoranu i naravno da ga ne prave..
napisala sam da je srednji kad je imao možda nekih 4 godine oborio čašu vode na stolu u restoranu i da nas je na to prostrjelio pogledom onaj bloger amer koji je pisao za politiku i na blogu..


e, ajd ne lazi, bas je blamazno, da me ne mrzi, potrazila bih, al imam pametnija posla.

hebote zeno, lazes, ne trepnes, a ovamo svima drzis pridike.


zar je moguće da tebe toliko jedi što mislim da si kreten da si u stanju da sad danima izmišljaš gluposti ne bi li neku svađu započela..


sta ti mislis o bilo cemu, me ne interesuje previse, a ponajmanje sta nafurana budalesa iz Banjaluke misli o meni, bozemesacuvaj, koja je jos izgleda, po sveducenju nekih blogera, ucestvovala u nekom mesetarenju u Srbiji, pa zbrisala,...nego gledam kada ces da prestanes sa insistiranjem da utripovano mrcvaris sa tim lavezom, pa kada nisi, rekoh da te podsetim, da ti pustas decu da prave sranja po restoranu i jos se brecas, kada ti se kaze, da to nije uredu,..a sada vidim da si spremna da mrtva ladna slazes, kako se to nije ni desilo,...al nije ti prvi put, pa se ne cudim.


jer mislim da si kreten


...a kreten ti je keva, koja te ocigledno nije bazdarila kako treba.
nask nask 19:39 07.07.2023

Re: lajanje

колико је та псина тешка, употребила чекић, хилти; ма грозно него било шта је било.


Policijski psi se treniraju baš da to urade kada jure nekoga sa leđa. Kažu da liči na nokaut, što Selica može da potvrdi.

Mislim da ti se ovo desilo.
bene_geserit bene_geserit 19:45 07.07.2023

Re: lajanje

Kakve sad veze imaju deca u restoranu i lavež kučića.
Decu treba trpeti, kučiće nikako. Deca su ono na čemu društvo ostaje. Ima beba koje često plaču i nema šanse da nađeš zbog čega (colic bebe).

Vlasnici kučića mogu da ih tretiraju kako god žele, da ih zovu sine ćero, a video sam i da ih ljuljaju na dečjim ljuljaškama za bebe (sad mi žao što nisam odmah prijavio) i da ih vode na mise u crkvu. A najčešće sam video da ih koriste za rešavanje problema u glavi, tj. igranje sa kučetom ih smiruje.

Ali ne smeju da maltretiraju ostatak sveta. Da ih vode bez uzice gde ne sme, da ne skupljaju za njima i da ih puštaju da laju ko sumanuti. To je ponašanje u nivou pljuvanja po ulici, lepljenja žvaka po sedištima u javnom prevozu i psovanja starijih što su spori pa ti smetaju da prođeš.
predatortz predatortz 19:47 07.07.2023

Re: lajanje

Policijski psi se treniraju baš da to urade kada jure nekoga sa leđa. Kažu da liči na nokaut, što Selica može da potvrdi.


Моја јединица је имала два пса. Немачког овчара као трагача и ротвајлера као нападача - борбеног пса.
Верујем да би боље прошао онај кога удари мањии аутомобил, него да се у њега закуца рот!
Дресиран је тако да на звук затварача пушке или репетирања пиштоља буквално подивља.
gvozden1 gvozden1 20:55 07.07.2023

Re: lajanje

reci, jel bi imalo nešto da se nauči od tih ENgleza po pitanju uređivanja života sa ljubimcima ili ne bi?

A da li bi oni imali šta da nauče od Srba, po nekom pitanju, ili ne bi?
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 21:10 07.07.2023

Re: lajanje

gvozden1
reci, jel bi imalo nešto da se nauči od tih ENgleza po pitanju uređivanja života sa ljubimcima ili ne bi?

A da li bi oni imali šta da nauče od Srba, po nekom pitanju, ili ne bi?


ko dijete si..
bi, naravno..
ponešto o odnosima prema porodici, prema komšijama, ponešto o ulozi domaćina..
uglavnom u vezi činjenice da potpuna promišljenost nije baš uvijek najbolje rješenje..
možda bi bilo nečega i u organizaciji zdravstvene zaštite, kako napraviti više sa manje, moguće da kod nas tu ima boljih rješenja..
možda još ponegdje ima ponešto.. recimo rad sa vrlo malom djecom, nije isključeno da bi im bilo poučno da vide razlike..
ali im uglavnom društvo zaista fenomenalno dobro funkciniše i mislim da su po tim pitanjima u samom svjetskom vrhu..
prava mjera pravila.. obaveza sa jedne i prava sa druge strane..
nije sramota učiti od boljih..
nije odlika pametnih inatiti se i ljutiti na činjenicu da neko od tebe očigledno umije i radi bolje..
pametan čovjek vidi da nauči bolje i iskopira.. ne da se inati i istrjava u svom lošijem rješenju.. nije uvijek lako ali bar pokušati bi bio red..
u svemu pa i u uređivanju života sa kućnim ljubimcima
gvozden1 gvozden1 21:30 07.07.2023

Re: lajanje

bi, naravno

Prizivamo se pameti.
Fala je bogu.
selica_nena selica_nena 21:44 07.07.2023

Re: lajanje

Policijski psi se treniraju baš da to urade kada jure nekoga sa leđa. Kažu da liči na nokaut, što Selica može da potvrdi.


Stvarno me nokautirala. Realno, bez jednog oka i onako blesavo radosna, ne verujem da me je videla.
promoter promoter 06:49 08.07.2023

Re: lajanje

bene_geserit
Kakve sad veze imaju deca u restoranu i lavež kučića.
Decu treba trpeti, kučiće nikako. Deca su ono na čemu društvo ostaje. Ima beba koje često plaču i nema šanse da nađeš zbog čega (colic bebe).

Vlasnici kučića mogu da ih tretiraju kako god žele, da ih zovu sine ćero, a video sam i da ih ljuljaju na dečjim ljuljaškama za bebe (sad mi žao što nisam odmah prijavio) i da ih vode na mise u crkvu. A najčešće sam video da ih koriste za rešavanje problema u glavi, tj. igranje sa kučetom ih smiruje.

Ali ne smeju da maltretiraju ostatak sveta. Da ih vode bez uzice gde ne sme, da ne skupljaju za njima i da ih puštaju da laju ko sumanuti. To je ponašanje u nivou pljuvanja po ulici, lepljenja žvaka po sedištima u javnom prevozu i psovanja starijih što su spori pa ti smetaju da prođeš.

Ma!
To su pomodarske budalaštine.
Životinje su životinje, a ljudi su ljudi.
principessa_etrusca principessa_etrusca 10:13 08.07.2023

Re: lajanje

dobro ajde mi samo jedno reci, jel bi imalo nešto da se nauči od tih ENgleza po pitanju uređivanja života sa ljubimcima ili ne bi?
kako tačno može da smeta da se kaže kako ta stvar funkconiše u toj Engleskoj?

Од свакога може нешто да се научи, укључујући наравно и Енглезе, а може се много научити и на туђим грешкама.

РСПЦА је једна од старијих и богатијих енглеских добротворних организација којој људи радо дају прилоге и завештавају наследства, па им годишњи приход достиже 120-130М фунти. Пре неку годину смо међутим сазнали да РСПЦА, за многе са имиџом свеца, тихо убија (из немедицинских разлога) скоро 50% ”спашених”, а неудомљених животиња.

ali im uglavnom društvo zaista fenomenalno dobro funkciniše i mislim da su po tim pitanjima u samom svjetskom vrhu..
prava mjera pravila.. obaveza sa jedne i prava sa druge strane..

Дозвољавам да те нисам разумела, па можда можеш да разјасниш на шта конкретно мислиш.
promoter promoter 13:06 08.07.2023

Re: lajanje

principessa_etrusca
dobro ajde mi samo jedno reci, jel bi imalo nešto da se nauči od tih ENgleza po pitanju uređivanja života sa ljubimcima ili ne bi?
kako tačno može da smeta da se kaže kako ta stvar funkconiše u toj Engleskoj?

Од свакога може нешто да се научи, укључујући наравно и Енглезе, а може се много научити и на туђим грешкама.

РСПЦА је једна од старијих и богатијих енглеских добротворних организација којој људи радо дају прилоге и завештавају наследства, па им годишњи приход достиже 120-130М фунти. Пре неку годину смо међутим сазнали да РСПЦА, за многе са имиџом свеца, тихо убија (из немедицинских разлога) скоро 50% ”спашених”, а неудомљених животиња.

ali im uglavnom društvo zaista fenomenalno dobro funkciniše i mislim da su po tim pitanjima u samom svjetskom vrhu..
prava mjera pravila.. obaveza sa jedne i prava sa druge strane..

Дозвољавам да те нисам разумела, па можда можеш да разјасниш на шта конкретно мислиш.

Meni je pomalo nejasno zašto se ljudi snebivaju kada se prekobrojni psi ubijaju?
Šta da se radi sa njima?
Ja godinama hranim pse koji landraju uokolo, a kada su velike vrućine, posebno pazim na vodu.
Ali, to što ih ja hranim i ne bih bio u stanju da ubijem, ne znači da ne treba da budu uklonjeni.
I da neko to ne bi trebalo da radi.
Da mi ne vidimo.
Pa nam je onda savest čistija.
Ili da unajmimo raketu od NASE, onu sa ruskim raketnim motorima, potovarimo lutalice u raketu i pošaljemo u svemir.
Eto, nismo ih ubili, a rešili smo ih se.
angie01 angie01 16:53 08.07.2023

Re: lajanje

Kakve sad veze imaju deca u restoranu i lavež kučića.


sto se ubacujes ovako idiotski- doduse, uvek na isti nacin to radis.

je l ti ne razumes, da nije normalno da roditelji pustaju decu da prave sranja po restoranu posle rucka, jer bi oni, roditelji jos malo da tu bleje, a deci je dosadno, ili im se spava,... ili ti treba inkluzivno objasnjenje.

ako neko drzi pridiku do prkosutra, kako ne sme pas da laje i smeta komsijama- sto je sve skupa suludo, s obzirom na okolnosti i jos dodatno Nenino objasnjenje, valjda je onda normalno i da ima svest, da drugi gosti u restoranu, ne treba da trpe divljanje tudje dece, jer su im roditelji bezobzirni i ne prate potrebe svoje dece, nego iskljucivo svoje, a na stetu i te dece i ostalih prisutnih, sto je ekstremno nevaspitano i odraz primitivizma.
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 18:25 08.07.2023

Re: lajanje

angie01
Kakve sad veze imaju deca u restoranu i lavež kučića.


sto se ubacujes ovako idiotski- doduse, uvek na isti nacin to radis.

je l ti ne razumes, da nije normalno da roditelji pustaju decu da prave sranja po restoranu posle rucka, jer bi oni, roditelji jos malo da tu bleje, a deci je dosadno, ili im se spava,... ili ti treba inkluzivno objasnjenje.

ako neko drzi pridiku do prkosutra, kako ne sme pas da laje i smeta komsijama- sto je sve skupa suludo, s obzirom na okolnosti i jos dodatno Nenino objasnjenje, valjda je onda normalno i da ima svest, da drugi gosti u restoranu, ne treba da trpe divljanje tudje dece, jer su im roditelji bezobzirni i ne prate potrebe svoje dece, nego iskljucivo svoje, a na stetu i te dece i ostalih prisutnih, sto je ekstremno nevaspitano i odraz primitivizma.


o gospode pa ima li kraja..
jel sad objašnjavaš kako sam ja prepričavala da moja djeca divljaju po restoranu dok drugi ručaju ili pak tvrdiš da si ti bila tamo pa vidjela?
prosto surreal koji nivo gluposti
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 18:26 08.07.2023

Re: lajanje

principessa_etrusca
Пре неку годину смо међутим сазнали да РСПЦА, за многе са имиџом свеца, тихо убија (из немедицинских разлога) скоро 50% ”спашених”, а неудомљених животиња.


a šta bi ti uradila? pustila ih na ulicu? ili šta?
angie01 angie01 19:37 08.07.2023

Re: lajanje

o gospode pa ima li kraja..


pa to treba sebe cesto da se zapitas.


jel sad objašnjavaš kako sam ja prepričavala da moja djeca divljaju po restoranu dok drugi ručaju ili pak tvrdiš da si ti bila tamo pa vidjela?

pricam ono kako si ti predstavila, samo si jos negodovala jer se drugima nije dopalo,...predstavila si kao da je to ok...i da su ljudi kreteni jer nece da trpe.


prosto surreal koji nivo gluposti


pa to ti kazem.
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 19:54 08.07.2023

Re: lajanje

angie01

jel sad objašnjavaš kako sam ja prepričavala da moja djeca divljaju po restoranu dok drugi ručaju ili pak tvrdiš da si ti bila tamo pa vidjela?

pricam ono kako si ti predstavila, samo si jos negodovala jer se drugima nije dopalo,...predstavila si kao da je to ok...i da su ljudi kreteni jer nece da trpe.


pa jeste, ima smisla..
ljudi koji se žale na netoleranciju drugih prema svojoj djeci obično u detlje opisuju njihovo, kako kažeš, divljanje
principessa_etrusca principessa_etrusca 20:31 08.07.2023

Re: lajanje

a šta bi ti uradila? pustila ih na ulicu? ili šta?

Није спорно да све животињске популације треба да се контролишу на неки начин.

Овде се ради о нечем другом: организација о којој говоримо се не зове кафилерија, већ Краљевско друштво за превенцију окрутности према животињама и на основу те прокламоване делатности и тога да њихови запослени и волонтери спасавају повређене и узнемирене животиње, неретко пред бројним посматрачима који их виде као пожртвоване суперхеројe, та организација добија огромне донације, некада и милионска наследства, од становништва које је у уверењу да тиме спасава куце и маце од смрти и тешког живота. А у ствари...

ali im uglavnom društvo zaista fenomenalno dobro funkciniše i mislim da su po tim pitanjima u samom svjetskom vrhu..
prava mjera pravila.. obaveza sa jedne i prava sa druge strane..


Да ли би рекла на шта конкретно мислиш када говориш о ”феноменално добром функционисању” енглеског друштва?
angie01 angie01 20:33 08.07.2023

Re: lajanje

ljudi koji se žale na netoleranciju drugih prema svojoj djeci obično u detlje opisuju njihovo, kako kažeš, divljanje


pa ti si sve objasnila, kao da su krivi ovi sto su negodovali, a ne da ti je nenormalno to sto si pustila da ti deca prave dzumbus u restoranu.
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 20:42 08.07.2023

Re: lajanje

principessa_etrusca
a šta bi ti uradila? pustila ih na ulicu? ili šta?

Није спорно да све животињске популације треба да се контролишу на неки начин.

Овде се ради о нечем другом: организација о којој говоримо се не зове кафилерија, већ Краљевско друштво за превенцију окрутности према животињама и на основу те прокламоване делатности и тога да њихови запослени и волонтери спасавају повређене и узнемирене животиње, неретко пред бројним посматрачима који их виде као пожртвоване суперхеројe, та организација добија огромне донације, некада и милионска наследства, од становништва које је у уверењу да тиме спасава куце и маце од смрти и тешког живота. А у ствари...


pa ako nije sporno onda šta jeste sporno?
razumjela bih da se ispostavilo da su oni donacije koristili da sebi dodjeljuju milionske kompenzacije i kupuju jahte i vile za ličnu upotrebu.. al to ne rade, zar ne?
ne vidim po čemu su sporni, šta je sporno?
kako drugačije da riješe problem što ljudi masovno kupe ljubimca kao da je plišani pa kad dosadi odabace ga..
pa ne uspavljuju ih iz bijesa ili okrutnosti..
ne vidim na šta se konkertno žališ, šta bi uradila drugačije..

ovo drugo pitanje nisam odgovorila jer mi se čini besmisleno..
zar zaista treba po resorima da ti navodim šta mislim da dobro funkcioniše, pa idem redom zdravstvo, školstvo, pravosuđe, policija, vojska, zaštita životne sredine, industrijska politika, poreska politika, energetska politika..
da bi ti onda rekla ali nastavnicu je učenik silovao u srednjoj školi..
i ima beskućnika kod mene u kraju..
i kuce i mace uspavljuju..
i ajde bi se i potrudila da ti uradiš isto ali ti bi da drugi elaboriraju a ti onda nabaciš neki natpis iz štampe koje ne znači apsolutno ništa.. a to po meni nije pošten razgovor pa preskačem..
pecaros pecaros 13:20 09.07.2023

Re: lajanje

Nije teško proceniti da li je pseto po prirodi zločesto, ili je sranje koje ponekad napravi rezultat infantilne kučeće nepromišljenosti.

Kada izađem u dvorište, moje dve kere mi, ponekad, prirede predstavu u vidu besomučne jurnjave naokolo koja se, kada sustignu jedna drugu, pretvori u "tuču" na granici kontrolisanog. Tako su, jednom prilikom, planirale da projure tik pored mojih nogu, pa su promašile za koji centimetar. Pošteno je zabolelo, a da sam nešto stariji i da imam osteoporozu, možda bi mi stradala koja koska u nozi.

Prosto - ako hoćeš da budeš daleko od svake opasnosti otkačićeš kuću sa gasne i električne mreže, nećeš izlaziti iz nje i nećeš držati psa. Ili ćeš ga, naprotiv, držati, zbog provalnika?

Što se lajanja tiče, valjda je u prirodi čuvarkuće da laje? Olakšavajuća okolnost je što i komšijski psi laju, pa se niko ne buni. Zavijanje hitne pomoći i vatrogasaca obavezno isprate zavijanjem, nego kako. Kada se, ponekad, učini da noću uporno laje bez razloga, izađem iz kuće i shvatim da se "dolajava" sa kolegom koji je, možda, kilometar udaljen.

Prvi put čujem za tu "antibark" ogrlicu, ali, teško da bi kod mene bila uspešna, jer bilo kakva ogrlica na njihovom vratu potraje tek nekoliko dana. Nisam ukapirao na koji način uspeju da je odgrizu, pretpostavljam da to one uslužno urade jedna drugoj.

Eh, da... Nadžak babe (i dede) uspeju da svaku temu izvrnu k'o čarapu. Kad sam, nekom prilikom, spomenuo da moje kere "jedu sve živo", misleći na štetu koju mi prave kidanjem cipela, gumenih čizama, sandala i strujnih kablova od alata zaboravljenih na terasi, sve se odmah pretvorilo u optužbe da ih, maltene, izgladnjujem. Verujem da ti ljudi, jednostavno, nemaju pse i ne razumeju njihovu narav, što ih, ipak, ne sprečava da imaju mišljenje.
selica_nena selica_nena 14:12 09.07.2023

Re: lajanje


pecaros
Nije teško proceniti da li je pseto po prirodi zločesto, ili je sranje koje ponekad napravi rezultat infantilne kučeće nepromišljenosti.

Kada izađem u dvorište, moje dve kere mi, ponekad, prirede predstavu u vidu besomučne jurnjave naokolo koja se, kada sustignu jedna drugu, pretvori u "tuču" na granici kontrolisanog. Tako su, jednom prilikom, planirale da projure tik pored mojih nogu, pa su promašile za koji centimetar. Pošteno je zabolelo, a da sam nešto stariji i da imam osteoporozu, možda bi mi stradala koja koska u nozi.

Prosto - ako hoćeš da budeš daleko od svake opasnosti otkačićeš kuću sa gasne i električne mreže, nećeš izlaziti iz nje i nećeš držati psa. Ili ćeš ga, naprotiv, držati, zbog provalnika?

Što se lajanja tiče, valjda je u prirodi čuvarkuće da laje? Olakšavajuća okolnost je što i komšijski psi laju, pa se niko ne buni. Zavijanje hitne pomoći i vatrogasaca obavezno isprate zavijanjem, nego kako. Kada se, ponekad, učini da noću uporno laje bez razloga, izađem iz kuće i shvatim da se "dolajava" sa kolegom koji je, možda, kilometar udaljen.

Prvi put čujem za tu "antibark" ogrlicu, ali, teško da bi kod mene bila uspešna, jer bilo kakva ogrlica na njihovom vratu potraje tek nekoliko dana. Nisam ukapirao na koji način uspeju da je odgrizu, pretpostavljam da to one uslužno urade jedna drugoj.

Eh, da... Nadžak babe (i dede) uspeju da svaku temu izvrnu k'o čarapu. Kad sam, nekom prilikom, spomenuo da moje kere "jedu sve živo", misleći na štetu koju mi prave kidanjem cipela, gumenih čizama, sandala i strujnih kablova od alata zaboravljenih na terasi, sve se odmah pretvorilo u optužbe da ih, maltene, izgladnjujem. Verujem da ti ljudi, jednostavno, nemaju pse i ne razumeju njihovu narav, što ih, ipak, ne sprečava da imaju mišljenje.


Potpisujem svaku reč
maksa83 maksa83 14:51 09.07.2023

Re: lajanje

Колико је мени познато, у Србији не постоји пандан таквим комерцијалним борбама.

U Srbiji ilegalne borbe pasa postoje itekako.
selica_nena selica_nena 16:50 09.07.2023

Re: lajanje

U Srbiji ilegalne borbe pasa postoje itekako.


Na žalost. Postoje i kuće u kojima pse koriste za razna druga iživljavanja. Veliko je ljudsko zlo.
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 18:00 09.07.2023

Re: lajanje

selica_nena

pecaros

Što se lajanja tiče, valjda je u prirodi čuvarkuće da laje? Olakšavajuća okolnost je što i komšijski psi laju, pa se niko ne buni.

Kada se, ponekad, učini da noću uporno laje bez razloga, izađem iz kuće i shvatim da se "dolajava" sa kolegom koji je, možda, kilometar udaljen.


Potpisujem svaku reč


u prirodi je psa i da kolje?
jel mu i to tolerišete?

i kako tačno očekujete da vam se te komšije žale kad niste u stanju ni da ovako u čisto hipotetičkoj raspravi zaključite išta osim da se samo skotovi žale
pecaros pecaros 18:36 09.07.2023

Re: lajanje

newimprovedtadejus

u prirodi je psa i da kolje?
jel mu i to tolerišete?

i kako tačno očekujete da vam se te komšije žale kad niste u stanju ni da ovako u čisto hipotetičkoj raspravi zaključite išta osim da se samo skotovi žale


Ništa te ne razumem. Nekakvo tolerisanje klanja, otkud sad nekakvi skotovi? Pojasni.
bene_geserit bene_geserit 00:32 10.07.2023

Re: lajanje

Olakšavajuća okolnost je što i komšijski psi laju, pa se niko ne buni.

Da zapravo komšije što nemaju kučiće obožavaju da ne mogu da spavaju noću od tvoje džukele što laje.
Alo bre, ne maltretiraj komšije. To što ima još sličnih debila kojima je cool što kučići laju, još noću kad ljudi spavaju, nije opravdanje.

Deluje da se u realnom životu isto ponašaš kao ovde na blogu.
pecaros pecaros 01:51 10.07.2023

Re: lajanje

bene_geserit

Da zapravo komšije što nemaju kučiće obožavaju da ne mogu da spavaju noću od tvoje džukele što laje.
Alo bre, ne maltretiraj komšije.


Nemam komšije koje nemaju kučiće. Ne znam u kakvom tužnom svetu živiš ti, ovde kod mene ljudi vole životinje i drže ih po dvorištima.

Deluje da se u realnom životu isto ponašaš kao ovde na blogu.


I ja bih isto rekao za tebe, i to mi deluje zastrašujuće.
bene_geserit bene_geserit 02:04 10.07.2023

Re: lajanje

Nemam komšije koje nemaju kučiće ...
ovde kod mene ljudi vole životinje i drže ih po dvorištima

Kuče kad laje čuje se na kilometar.
A ko sprečava vas džukeloljubce da ih volite, volite ih koliko god hoćete.
Ali kuče koje noću laje se drži u kući a ne u dvorištu, uporavo da ne bi lajalo.
Jel ti stvarno misliš da je normalno da ljudi ne mogu da spavaju od laveža tvoje džukele? To je neka sociopatija u najmanju ruku ako ne i nešto gore, uostalom kao i trolovanje po blogu.
tessa1 tessa1 07:47 10.07.2023

Re: lajanje

Nadžak babe

Ko je nadžak baba? Tadejus?
tessa1 tessa1 07:48 10.07.2023

Re: lajanje

Ok, Bane je nadrndan uvijek. :)
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 11:37 10.07.2023

Re: lajanje

pecaros
newimprovedtadejus

u prirodi je psa i da kolje?
jel mu i to tolerišete?

i kako tačno očekujete da vam se te komšije žale kad niste u stanju ni da ovako u čisto hipotetičkoj raspravi zaključite išta osim da se samo skotovi žale


Ništa te ne razumem. Nekakvo tolerisanje klanja, otkud sad nekakvi skotovi? Pojasni.


pa nije baš tako teško razumijeti ali evo i da pripomognem..

kažeš u prirodi je psa da laje.. pa te pitam a šta je sa klanjem pošto je u prirodi psa i da kolje (pas prijatelja zaklao vjevericu u parku na očigled zgrožene publike, otad nosi zvonce oko vrata)..
e dakle prirodu ljubimaca očigledno možemo da kontrolišemo isto tako kako kontrolišemo i svoju..
to jest, slab ti je argument pa u prirodi psa je da laje.. ako drugima smeta (a smeta) onda tu prirodu treba da suzbiješ, na isti način kako si ga naučio da ne smije da kolje (ujeda) tako si ga mogao i treba naučiti i da ne smije da arlauče (laje)..

gvožđo je u pjesničkom zanosu nas koji se žalimo na lavež nazvao skotovima..
ja evo po ne znam koji put pokušavam reći da nije baš OK kad živiš u naseljenoj sredini (pogovtovo ko je u gusto naseljenoj sredini) da ljude koji se žale na tvoje ponašanje zoveš skotovima..
možeš i to..
ljudi to i rade..
ali je zato život u takvim sredinama uglavnom poprilično neprijatan..
ali ljudi uporno ne vide vezu između vlastitog odbijanja da prihvate i poštuju razumna pravila ponašanja u društvu i vlastitog nezadovoljstva funkcionisanjem tog istog društva..
ne vrijedi ni objašnjavati izgleda al eto, dokon pop pa se prihavtio jarića
predatortz predatortz 11:50 10.07.2023

Re: lajanje

(pas prijatelja zaklao vjevericu u parku na očigled zgrožene publike, otad nosi zvonce oko vrata)..


Ne treba da nosi zvonce, treba da nosi brnjicu.

Pričao sam da sam kod tasta držao mužijaka japanske akite. Prema nama maza da ne poveruješ, za sve druge zver. To je takva rasa da im je u gen uklesano da ne puste živu životinju, ukoliko je stignu.
Moji klinci su ga gnjavili do beskonačnosti jer sam ja bio glup i neupućen.
Onda sam pročitao da je u Sremu Akita skoro priklala dečaka od pet godina, vlasnikovog sina koji se sa psom igrao svakodnevno.
Onda sam ovom mom sagradio box u kom je bio kad god je bilo ljudi i dece u dvorištu. Noću su ga puštali da čuva, a preko dana da se istrči pa nazad u box.
pecaros pecaros 11:52 10.07.2023

Re: lajanje

bene_geserit

Kuče kad laje čuje se na kilometar.
A ko sprečava vas džukeloljubce da ih volite, volite ih koliko god hoćete.
Ali kuče koje noću laje se drži u kući a ne u dvorištu, uporavo da ne bi lajalo.
Jel ti stvarno misliš da je normalno da ljudi ne mogu da spavaju od laveža tvoje džukele? To je neka sociopatija u najmanju ruku ako ne i nešto gore, uostalom kao i trolovanje po blogu.


Kada laje kuče mog drugog komšije, to je već ispod granice buke koja uopšte izaziva pažnju.

Prvi komšija je iza zida i njegovi psi se takođe tiše čuju, pa tako preostaje da smo on i ja jedini zaista "ugroženi" od svojih pasa. Samo one ljude kojima smeta pas koji laje "na kilometar" bih računao u sociopate.

Malo sam googlao po pitanju laveža i glavnina komentara se odnosi na držanje pasa u stanu, na susednoj terasi i slično. Nikad ne bih držao psa u zatvorenom, radi njega samog pre svega. Po količini buke koju stvaraju, psi se nekako kategorišu, ali lajanje na prolaznike i povremeno lajanje "bez razloga" se smatra normalnim.

Da, dešavalo se da laje noću, mislim da je to bilo u sezoni teranja (mada je sterilisana), to traje nekoliko minuta, možda i desetak, sve to spada u granice koje se tolerišu.

Razumem da će se sve promeniti kada vi fašisti dođete na vlast, dotle dajmo malo prostora i ostalim živim bićima.
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 11:58 10.07.2023

Re: lajanje

pecaros
bene_geserit

Kuče kad laje čuje se na kilometar.
A ko sprečava vas džukeloljubce da ih volite, volite ih koliko god hoćete.
Ali kuče koje noću laje se drži u kući a ne u dvorištu, uporavo da ne bi lajalo.
Jel ti stvarno misliš da je normalno da ljudi ne mogu da spavaju od laveža tvoje džukele? To je neka sociopatija u najmanju ruku ako ne i nešto gore, uostalom kao i trolovanje po blogu.


Kada laje kuče mog drugog komšije, to je već ispod granice buke koja uopšte izaziva pažnju.

Prvi komšija je iza zida i njegovi psi se takođe tiše čuju, pa tako preostaje da smo on i ja jedini zaista "ugroženi" od svojih pasa. Samo one ljude kojima smeta pas koji laje "na kilometar" bih računao u sociopate.

Malo sam googlao po pitanju laveža i glavnina komentara se odnosi na držanje pasa u stanu, na susednoj terasi i slično. Nikad ne bih držao psa u zatvorenom, radi njega samog pre svega. Po količini buke koju stvaraju, psi se nekako kategorišu, ali lajanje na prolaznike i povremeno lajanje "bez razloga" se smatra normalnim.

Da, dešavalo se da laje noću, mislim da je to bilo u sezoni teranja (mada je sterilisana), to traje nekoliko minuta, možda i desetak, sve to spada u granice koje se tolerišu.

Razumem da će se sve promeniti kada vi fašisti dođete na vlast, dotle dajmo malo prostora i ostalim živim bićima.


e jesmo i do hitlera doćearli..
tu ti je princip prost..
ne treba ti da određuješ šta drugome smeta.. nego on.. ako ga onda i zakonski propis podržava u toj njegovoj ocjeni tu bi priča morala da se završi..

e pošto život oće da bude u nijansama onda može i ovako..
ako smeta tebi... onda sigurno smeta i još nekome..
samo je pas ipak tovj i pod tvojom kontrolom pa njemu smeta sigurno 10 puta više..
ako biraš da se oglušiš o taj problem.. pa ok.. može ti se ako živiš u Srbiji.. ali sjeti se toga kad dođe onaj časak da tebe isto tako neko zajebava preko svake mjere e jer ti nije dao da piješ vode već 13 sati a ti da ustaneš iz tog bolničkog kreveta ne možeš.. e jer ti nije promjenio mokru pelenu a ti jelda opet ne možeš.. e jer te ostavio golog da ležiš.. smog ukočenog na hodniku.. pa na šalteru.. pa u birou.. pa dopiši po želji..
e taj isto tako kao i ti neće da poštuje pravila, neće da ima obzira, e jer može mu se..
gvozden1 gvozden1 12:04 10.07.2023

Re: lajanje


gvožđo je u pjesničkom zanosu nas koji se žalimo na lavež nazvao skotovima

Ajd polako.

Najpre razmisliš, pa onda kucaš, to je najbolji sled.
Ako tako ne radiš, vidiš u šta upadaš.

Prvo je išlo da je Srbija razvaljeno društvo u kome nema institucije kojoj se može prijaviti, onda, kad si shvatila da ima, onda ide, da, ali ljudi za nju ne znaju, kad ti je i to palo, onda dođe do toga da Srbija ipak nije razvaljeno društvo, nego da se (čak jebotebog i) Engleska na nju može ugledati u dosta stvari.

Ovo oko skotova, lepo piše, situacija je da je buka tolika da nikome ne smeta, ali se jedan našao da mu smeta.

E taj je skot.
Prepoznaješ se?
I ako da, ništa ne menja.

I, ne smeta ti prevara oko onog vašeg društva o kom princeza piše?

Ono kad oni kažu, mi smo mnogo humani i saosećajni, mi brinemo oko životinja, na tu priču zgrću grdnu lovu, a ne kažu, mi ih ubijamo?

Pošteno bi bilo reći da ako uspeju da ih udome, uspeju, ako ne onda sekira u glavu.
(Tako se najčešće radila eutanazija u Srbiji)
tessa1 tessa1 12:38 10.07.2023

Re: lajanje

Razumem da će se sve promeniti kada vi fašisti dođete na vlast, dotle dajmo malo prostora i ostalim živim bićima.


Ajde dobro, antifašizam je odavno ovde zajebancija za tetke bez saksije na balkonu, i bez balkona, ukratko, kao loša Coraxova karikatura.


Nego,

Nikad ne bih držao psa u zatvorenom, radi njega samog pre svega.



Šta ovo znači? Ne bi držao psa u stanu jer to nije humano, ali osuđuješ ljude koji ne trpe lavež psa s druge strane zida.

Uzgred, s druge strane zida sobe mog djeteta neki se dječak smeće s pameti po cijelu noć igrajući igrice, strašno kakve urlike ispušta, ujutru ne može ustati u školu i odnekud se pojavi mama kao da imaju stan od 220 kvadrata pa nije čula noćas šta se dešavalo, galami, budi ga,

u zgradi nisam vidjela psa, svi imaju biciklo i puno njih duvačke instrumente. Ozbiljno, saxofone, trube, oboe, i itd, možda neko ima bou u terarijumu, ili mačku prepredenu i tihu. Ukratko, kako etiketirati zgrade ili stanove koje ne dozvoljavaju da imaš psa? Fašizam? Ili pravilo kuće?
pecaros pecaros 12:43 10.07.2023

Re: lajanje

newimprovedtadejus

e jesmo i do hitlera doćearli..


On meni debil, ja njemu hitler. Verovatno ima istine i u jednom i u drugom.

newimprovedtadejus
tu ti je princip prost..
ne treba ti da određuješ šta drugome smeta.. nego on.. ako ga onda i zakonski propis podržava u toj njegovoj ocjeni tu bi priča morala da se završi..
...
ako biraš da se oglušiš o taj problem..


Aman... Pazi sad - SVI u mojoj okolini imaju pse. NIKOME u mojoj okolini ne smetaju psi. NIŠTA se u mojoj okolini ne dešava što bi podlegalo nekakvim sankcijama, podržanim nekakvim propisima. NIKO se ne žali ni na šta.

Ako bi izbio nekakav problem, rešili bismo ga. Eto.
pecaros pecaros 13:01 10.07.2023

Re: lajanje

tessa1

Nikad ne bih držao psa u zatvorenom, radi njega samog pre svega.



Šta ovo znači? Ne bi držao psa u stanu jer to nije humano, ali osuđuješ ljude koji ne trpe lavež psa s druge strane zida.


Nešto oko ovog mog osuđivanja nisi dobro razumela.

Inače, zaista mislim da osim, možda, nekih sićušnih rasa, nisu pogodni za držanje u stanu. Nemaju prostora, ono - odvedeš ih napolje da bace piš i trk nazad u stan, pregojeni su, u bedaku totalnom. Ali, to je samo moje mišljenje i, kao što rekoh, JA ne bih držao psa u stanu.
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 13:03 10.07.2023

Re: lajanje

pecaros

Aman... Pazi sad - SVI u mojoj okolini imaju pse. NIKOME u mojoj okolini ne smetaju psi. NIŠTA se u mojoj okolini ne dešava što bi podlegalo nekakvim sankcijama, podržanim nekakvim propisima. NIKO se ne žali ni na šta.

Ako bi izbio nekakav problem, rešili bismo ga. Eto.


ako je tako super al garant nije tako..
već pisala evo i ponovo..
muževi žive u mirnoj ulici u SUbotici gdje isto 75% kuća ima psa.. ostali očito nemaju..
tih 75% laje kao bijesno ko god prođe ulicom.. vjerovatno ugledanje..
posljedično je u tom kraju (a inače jedan od ljepših ako ne najljepši kraj) nemoguće izaći u šetnju jer prosto ne možeš ići trotoarom, potpuno su bjesni a opet ulicom moraš stalno da se osvrćeš ko ide..
posljedično matoro društvo je uglavnom po kućama..
posljedično se otvore zdravstveni problemi, poslednje decenije se provode u bolovima i polupokretni..
stil života..
u to sve se useli tu i tamo neka mlada porodica.. pa bi možda da prošetaju s bebom al oćeš da, od bijesnog laveža i skakanja na ogradu..
sasvim sam sigurna da tamo niko ni ne pomišlja da rješava taj problem.. ne smatra ga ni problemom.. kako i da rješiš kad većina u tom učestvuje..
jer ne zna za bolje..
i jbg..
kad neko proba sa strane da kaže e to može i bolje.. nevjerica..
odustajem od daljeg objašnjavanja, valjda mora da se vidi da se povjeruje.. ne znam šta drugo.. i valjda moraju da dođu neke nove generacije mada ja veliku lovu ne bi stavljala na to da će urediti stvar bolje
gvozden1 gvozden1 13:09 10.07.2023

Re: lajanje


Inače, zaista mislim da osim, možda, nekih sićušnih rasa, nisu pogodni za držanje u stanu. Nemaju prostora, ono - odvedeš ih napolje da bace piš i trk nazad u stan, pregojeni su, u bedaku totalnom. Ali, to je samo moje mišljenje i, kao što rekoh, JA ne bih držao psa u stanu.

A i ružno, brate.

Pre neki dan, odem kod rođaka da mu sredim nešto i vidim, kerovi leže na krevetu.
Dva kera.

Hoće tako, voli, njegovi kerovi, njegov krevet, al prizor je da se smuči.
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 13:09 10.07.2023

Re: lajanje

gvozden1

gvožđo je u pjesničkom zanosu nas koji se žalimo na lavež nazvao skotovima

Ajd polako.

Najpre razmisliš, pa onda kucaš, to je najbolji sled.
Ako tako ne radiš, vidiš u šta upadaš.

Prvo je išlo da je Srbija razvaljeno društvo u kome nema institucije kojoj se može prijaviti, onda, kad si shvatila da ima, onda ide, da, ali ljudi za nju ne znaju, kad ti je i to palo, onda dođe do toga da Srbija ipak nije razvaljeno društvo, nego da se (čak jebotebog i) Engleska na nju može ugledati u dosta stvari.

Ovo oko skotova, lepo piše, situacija je da je buka tolika da nikome ne smeta, ali se jedan našao da mu smeta.

E taj je skot.
Prepoznaješ se?
I ako da, ništa ne menja.

I, ne smeta ti prevara oko onog vašeg društva o kom princeza piše?

Ono kad oni kažu, mi smo mnogo humani i saosećajni, mi brinemo oko životinja, na tu priču zgrću grdnu lovu, a ne kažu, mi ih ubijamo?

Pošteno bi bilo reći da ako uspeju da ih udome, uspeju, ako ne onda sekira u glavu.
(Tako se najčešće radila eutanazija u Srbiji)


gvožđo brate podržavam poeziju u izražavanju al može li u tumačenju da se smanji poetski zanos? mada dobro, udri, samo nek je veselo..

ovog smetanja što se tiče.. pa zar nije jasno, šta ima da mi smeta..
budale nakupovale kučića za ukras, kad je ispalo da živ stvor ipak traži neki trud i pažnju odbacili ih, sad kad nema ko da ih uzme šta drugo možeš nego da ih uspavaš..
pa to im i jeste posao..
samo glupim ljudima pada na pamet da to društvo postoji da bi mazilo kuce i mace po glavi.. baš svašta..

that said princeza za promjenu kreativno iznosi istine.. istina je da ovde kad oćeš da udomiš životinju ima da se oteliš da je i nađeš.. a nju čovjek kad sluša rekao bi ta rpsca kolje na pokretnoj traci..
no dobro.. mora o nečem da se laprda..
ja ipak mislim da srbe možeš malo u neki red da utjeraš da bi mnogo dobro bilo..
al neš pa to ti je


newimprovedtadejus newimprovedtadejus 13:11 10.07.2023

Re: lajanje

gvozden1

Inače, zaista mislim da osim, možda, nekih sićušnih rasa, nisu pogodni za držanje u stanu. Nemaju prostora, ono - odvedeš ih napolje da bace piš i trk nazad u stan, pregojeni su, u bedaku totalnom. Ali, to je samo moje mišljenje i, kao što rekoh, JA ne bih držao psa u stanu.

A i ružno, brate.

Pre neki dan, odem kod rođaka da mu sredim nešto i vidim, kerovi leže na krevetu.
Dva kera.

Hoće tako, voli, njegovi kerovi, njegov krevet, al prizor je da se smuči.


pa jel bar laju?
gvozden1 gvozden1 13:11 10.07.2023

Re: lajanje

jer ne zna za bolje

A bolje je, ono što ti smatraš boljim?

Možda ti ne znaš za bolje
.
gvozden1 gvozden1 13:12 10.07.2023

Re: lajanje

pa jel bar laju?

Ma ne bre, strvine neke, samo leže.
Jedan me pogledao, drugi se pomerio nije.
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 13:14 10.07.2023

Re: lajanje

gvozden1
jer ne zna za bolje

A bolje je, ono što ti smatraš boljim?

Možda ti ne znaš za bolje
.


a možda ne znaš ti?
a možda imaju i neki objektivni kriteriji kvaliteta života pa se ta stvar ipak da i malo preciznije definisati od tog a otkud ti znaš..

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana