Društvo| Obrazovanje| Život| Životni stil

dobar čovek

njanja_de.manccini RSS / 20.01.2019. u 22:29

Budi primer za ugled

 ...

Atačmenti



Komentari (166)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

tasadebeli tasadebeli 22:57 20.01.2019

И пример за оглед? *

DRUŠTVO| OBRAZOVANJE| ŽIVOT| ŽIVOTNI STIL

Tagovi

toxic masculinity, bullying, harassment



А је л' овај блог допуна Милановом блогу?

Или је ово контра-блог?

___________________________________________________________________________

* - Разлика између огледних и угледних часова

Угледно предавање је наставни рад који пре свега изводе наставници ментори у школи – Вежбаоници за студенте наставничког смера, као и остали наставници у склопу програма стручног усавршавања наставника, а посебно почетника – стажиста, ради практичне демонстрације извођења наставе, што треба да послужи као узор, углед и модел за рад.

Огледни наставни час је посебно припремљено предавање за наставничке кандидате или наставнике почетнике које држе најбољи и најискуснији наставници. Циљ огледног часа је да се прикаже најцелисходнија организација рада на часу, могућности примене различитих облика, метода и поступака коришћења савремених наставних средстава и др.
njanja_de.manccini njanja_de.manccini 23:15 20.01.2019

Re: И пример за оглед? *

zdravo Taso.
nije kontra blog jer nisam čitala taj blog.

svratila sam da kažem šta mi je najbitnije u životu - biti dobar i ugledan čovek.

tasadebeli tasadebeli 23:34 20.01.2019

Re: И пример за оглед? *

njanja_de.manccini
zdravo Taso.
nije kontra blog jer nisam čitala taj blog.

svratila sam da kažem šta mi je najbitnije u životu - biti dobar i ugledan čovek.




Схватам. Хвала ти на објашњењу.

(Тагови су ме натерали да поставим питање.)

И подржавам то што кажеш 100%.

Признајем да је мени много много важније бити добар човек. А углед ако дође сам по себи, дође, а ако не, боже мој. Немам намеру да плачем због тога у подвлачењу црте једног дана...

И не тврдим да јесам добар човек, далеко од тога... Али се барем свакога дана трудим да то и будем. То ваљда и јесте једини смисао свега овога поред онога волети и бити вољен.

Свакако подржавам 100% ово што кажеш.


EDIT: Драго ми је да те опет видим овде.
srdjan.pajic srdjan.pajic 03:49 21.01.2019

Re: И пример за оглед? *

nije kontra blog jer nisam čitala taj blog.


Ja pročitao, ali nisam ništa razumeo.

Ne kapiram šta vam je to 'toxic masculinity', prvi put sam čuo kod Omege u komentaru, mislio sam da je neka sprdnja, mada se on dosta uzrujao oko toga, a i alselone me prekoreo vidno isprepadan kao da su mu došli na vrata da ga vode, a sad već treći blog sa tom temom, pa mi se čini da je neobično važno, ali me, iskreno, malo mrzi da guglujem.
alselone alselone 08:17 21.01.2019

Re: И пример за оглед? *

a i alselone me prekoreo vidno isprepadan kao da su mu došli na vrata da ga vode,


E, moj Pajo, ni po jada da je bilo tako. Nego ti ko zec u farovima, zaslepelo te Omegino pominjanje Fox-a pa nisi ni razumeo dalje komentare. A ja ti sve sažeo, još i linkove dao, da vidiš kako je trio fantastikus razbucao ko Panta pitu celu tu virtue signalling ekipu. Posprdali su ih za sve pare.
cassiopeia cassiopeia 09:29 21.01.2019

Re: И пример за оглед? *

biti dobar i ugledan čovek.


Budi primer za ugled


Neko ko je primer za ugled, ne mora biti ugledan čovek, ako pod ugledan podrazumevamo uticajan, znamenit, zapažen.

Primer za ugled može biti i onaj, koji nije ugledan. Meni su to dve stvari koje se ne poklapaju 100%.
tasadebeli tasadebeli 13:12 21.01.2019

Re: И пример за оглед? *

srdjan.pajic

Ja pročitao, ali nisam ništa razumeo.



Као што видиш из приложеног, ја нисам разумео ни један ни други блог.

Тако да ниси ти најгори од све деце... Ја сам.
softelectronics_e softelectronics_e 14:30 21.01.2019

Re: И пример за оглед? *

njanja_de.manccini
zdravo Taso.
nije kontra blog jer nisam čitala taj blog.

svratila sam da kažem šta mi je najbitnije u životu - biti dobar i ugledan čovek.


Da.
Ja bih, delimično, pooštrio bitnost ... jer je jedino bitno biti dobar čovek.
Jer - često razna gamad znaju da budu ugledni ljudi.
kick68 kick68 00:30 21.01.2019

...da bolji ne moze biti:)

mora da ima veze sa [i]Gillette commercial controversy[/i]:
Video
Ovde se takva halabuka digla oko jedne reklame za zilete. Zaludni popovi...
Bili Piton Bili Piton 00:37 21.01.2019

Re: ...da bolji ne moze biti:)

kick68
mora da ima veze sa Gillette commercial controversy:
Video
Ovde se takva halabuka digla oko jedne reklame za zilete. Zaludni popovi...


E konačno i to da vidim, hvala ti. Svi pričaju o tome a niko da mi nabaci loptu a lenj da tražim sam.

Odlična reklama ali potpuno je jasno zašto se digla dževa. Ide uz nos trenutnom trendu. I treba.
kick68 kick68 00:59 21.01.2019

Re: ...da bolji ne moze biti:)

Ide uz nos trenutnom trendu. I treba.

Pa objasnjenje im je da targetiraju mlade generacije tj. buduce kupce. Poruka je ok, ne znam zasto se digla kuka i motika. Nisam sigurna da ce mnogo zileta prodati na ovaj nacin, no dobro sad:)

P.S. Zene su valjda navikle na reklamne poruke tipa budi bolja, najbolja verzija sebe same, uvek moze bolje itd. To valjda nije poruka koja se obicno salje muskarcima, sta li:))))?
Bili Piton Bili Piton 01:03 21.01.2019

Re: ...da bolji ne moze biti:)

kick68
Nisam sigurna da ce mnogo zileta prodati na ovaj nacin, no dobro sad:)


Ponekad je dobro pokazati čvrst stav pa i kroz reklamu. Neke kupce izgubiš svakako, ali druge baš zato privučeš.
kick68 kick68 01:09 21.01.2019

Re: ...da bolji ne moze biti:)

Ponekad je dobro pokazati čvrst stav pa i kroz reklamu. Neke kupce izgubiš svakako, ali druge baš zato privučeš.


Ah, you win some you lose some... c'est la vie:) Nece propasti, to je sigurno.
mirelarado mirelarado 07:07 21.01.2019

Re: ...da bolji ne moze biti:)

Odlična reklama ali potpuno je jasno zašto se digla dževa. Ide uz nos trenutnom trendu. I treba.


Dobro je to za uspostavljanje kakve-takve ravnoteže. Ako se, uzgred, proda i više žileta... divota. :)

Ja samo da mahnem Njanji. Long time no see...
cassiopeia cassiopeia 09:21 21.01.2019

Re: ...da bolji ne moze biti:)

da mahnem Njanji.


Me too, me too

alselone alselone 10:55 21.01.2019

Re: ...da bolji ne moze biti:)

Neke kupce izgubiš svakako, ali druge baš zato privučeš.


Možda žele da se prešaltaju na tržište onih koji briju muda.

U svakom slučaju zaludnijeg posla o raspravljanja o reklamama teško da ima. Zato i nemate para, jer se zajebavata. Japan, mala zemlja, mali ljudi, ček nisam to hteo, hteo sam da kažem da za to vreme, dok se vi zajebavat, Vučićev kum radi i radi i zaradi za drugu vilu. Pre toga je sa platom od 1600 evra plaćao kiriju od 1700, ili obrnuto, nema ni veze, i svidelo mu se živeti u vili i radio čovek i vidite ga sada.
Bili Piton Bili Piton 11:02 21.01.2019

Re: ...da bolji ne moze biti:)

alselone
Neke kupce izgubiš svakako, ali druge baš zato privučeš.


Možda žele da se prešaltaju na tržište onih koji briju muda.



Alse, nisam pratio tvoje argumente ali evo ja baš ne brijem jaja, iako znam za neke koji se briju i ispod pazuha (paranoični da smrde na znoj, pa ta paranoja zavladala) pa mi je Džilet zbog simpa reklame više simpa firma nego juče, iako ja kupujem neke Astor žilete na buvljaku a ovde neke najjeftinije iz Lidla, odlično vrše posao.

Jedini loš fidbek koji mogu da zamislim a tiče se ove reklame je to da je "emasculating", što vidim da je i osnovna teza onih koji je kritikuju. Ja kažem - baš dobro, jer ako ću da biram izmedju agresije i emaskulacije izabraću ovo drugo, a agresiju i muškost ću da iživim tako što ću da odem da džogujem ili šta već.
alselone alselone 11:06 21.01.2019

Re: ...da bolji ne moze biti:)

Alse, nisam pratio tvoje argumente


Nema argumenata o reklami. Pogledao sam je i meni je ta reklama kao i svaka druga.
tasadebeli tasadebeli 13:18 21.01.2019

Re: ...da bolji ne moze biti:)

kick68
Ponekad je dobro pokazati čvrst stav pa i kroz reklamu. Neke kupce izgubiš svakako, ali druge baš zato privučeš.


Ah, you win some you lose some... c'est la vie:) Nece propasti, to je sigurno.



Па нека виде са синдикатом кондуктерки шта би могло да се уради са тим евентуалним вишком робе у магацинима. Гледе естетике.

Увек за све постоји решење и увек и у оном лошем има макар зрнце нечег доброг, што би рекли Кинези.



njanja_de.manccini njanja_de.manccini 15:27 21.01.2019

Re: ...da bolji ne moze biti:)

cassiopeia
da mahnem Njanji.


Me too, me too



mašem i ja vama.
highshalfbooze highshalfbooze 10:45 21.01.2019

Dobar čovek

Evo jednog dobrog čoveka u srdačnom razgovoru sa glasačima.

Bili Piton Bili Piton 10:54 21.01.2019

Re: Dobar čovek

Što pa Djiki je uvek bio domaćin čovek, zar je ovo neki novitet?
alselone alselone 10:56 21.01.2019

Re: Dobar čovek

Dok je nama Đitlera na protestima kao jednog od vođa, Vučić mirno spava.
Bili Piton Bili Piton 11:13 21.01.2019

Re: Dobar čovek

Uopšte smo za kliniku. Sa sve ono dvoje koji su opalili jedno po drugom kao Lepa i Silvana, dok se tabloidi nasladjuju.
alselone alselone 11:18 21.01.2019

Re: Dobar čovek

Uopšte smo za kliniku. Sa sve ono dvoje koji su opalili jedno po drugom kao Lepa i Silvana, dok se tabloidi nasladjuju.


Meščini da oboje imaju toxic masculinity.
Bili Piton Bili Piton 11:34 21.01.2019

Re: Dobar čovek

Čuj, da mu je polomila pičku, jeste, i to majstorski. Doduše, ima za to razloga. Prvo, organski ga ne podnosi (i obrnuto), drugo, upravo sad je osetila da ima dovoljno jaka ledja za takvu atomsku bombu (njena najnovija najbolja drugarica je Ms Brnabik) i treće, shodno tome, morala je znati da će tabloidi to preneti sa po nju povoljnim tvistom. Nije čudo što je to baš u ovom trenutku a ne pre godinu ili dve, na primer.

Pritom ono što je centralno u njihovom medjusobnom optuživanju, ako si zapazio, a to je da razotkrivaju jedno drugo kao nekadašnje velikosrbe, potpuno je tačno, do poslednjeg slova.
alselone alselone 11:44 21.01.2019

Re: Dobar čovek

Nije čudo što je to baš u ovom trenutku a ne pre godinu ili dve, na primer.

Ma da. Biksi je ulete klizenjak jedan dan pošto je Sergeja predložilo da vodi PSG.

Ovo je potpuno ludo društvo. Sve skrupule i sve norme su se raspale. Kao masovna orgija - svi sa svima i samo menjaju mesta.
Bili Piton Bili Piton 12:43 21.01.2019

Re: Dobar čovek

alselone


Ovo je potpuno ludo društvo. Sve skrupule i sve norme su se raspale. Kao masovna orgija - svi sa svima i samo menjaju mesta.


To, to. Ja se već duže vreme zalažem da se "napaćeni narod" promeni u "raspalo društvo", to je bolja definicija.
cassiopeia cassiopeia 13:04 21.01.2019

Re: Dobar čovek

Pritom ono što je centralno u njihovom medjusobnom optuživanju, ako si zapazio, a to je da razotkrivaju jedno drugo kao nekadašnje velikosrbe, potpuno je tačno, do poslednjeg slova.



To smo sve znali, ništa nisu novo otkrili. Bar sam ja znala. Sećam se priča od ranije.

Mene užasava činjenica da je nivo kulture dijaloga toliko na dnu, ma ne na dnu, u crnoj je rupi. Velika većina taj manir dijaloga prihvata kao nešto potpuno normalno i prihvatljivo.

cassiopeia cassiopeia 13:06 21.01.2019

Re: Dobar čovek

promeni u "raspalo društvo", to je bolja definicija.


U pravu si. Raspali smo se po svim pitanjima i šavovima.
alselone alselone 14:11 21.01.2019

Re: Dobar čovek

"raspalo društvo"


Kanadsko društvo je daleko od raspalog ali pokazuje neke potpuno sulude trendove. Gle ovo - čovek ima restoran u kom ima dozvolu da obrađuje meso i služi ga gostima. 10 debila mu se natakari na grbaču i protestVuju ispred njegovog restorana, teraju mušterije, vređaju ga itd. Čovek odluči da ih malo zajebava. Dođe murija, ispituje njega, ne njih.

Meni je ovo sjajan video. Koliko je ovaj tip kul dok tranžira jelena i koliko se ekipa loži - priceless.

srdjan.pajic srdjan.pajic 16:15 21.01.2019

Re: Dobar čovek

Meni je ovo sjajan video. Koliko je ovaj tip kul dok tranžira jelena i koliko se ekipa loži - priceless.


Meni ne izgleda kul, nego kao da bi najrađe istranžirao jednog od ovih vegana, ali mu se ne ide u zatvor.
A dozvolu za obradu mesa u izlogu radnje sigurno nema, da sam ja jedan od ovih vegana zvao bih mu sanitarnu inspekciju (još ako mu se tu zalomi neki vegan, sledeći put će da pazi kako da bude vickast). Ali meni je i dalje nejasno šta je to toxic masculinity, jel to ovo što vlasnik restorana demonstrira, ili ono od čega su se ovi vegani izlečili?

alselone alselone 16:21 21.01.2019

Re: Dobar čovek

srdjan.pajic
Meni je ovo sjajan video. Koliko je ovaj tip kul dok tranžira jelena i koliko se ekipa loži - priceless.


Meni ne izgleda kul, nego kao da bi najrađe istranžirao jednog od ovih vegana, ali mu se ne ide u zatvor.
A dozvolu za obradu mesa u izlogu radnje sigurno nema, da sam ja jedan od ovih vegana zvao bih mu sanitarnu inspekciju (još ako mu se tu zalomi neki vegan, sledeći put će da pazi kako da bude vickast). Ali meni je i dalje nejasno šta je to toxic masculinity, jel to ovo što vlasnik restorana demonstrira, ili ono od čega su se ovi vegani izlečili?



Ali Pajo ne gledas kako treba, njegov postupak posmatraj kao Protest. Onda sve moze.
srdjan.pajic srdjan.pajic 16:34 21.01.2019

Re: Dobar čovek

alselone
srdjan.pajic
Meni je ovo sjajan video. Koliko je ovaj tip kul dok tranžira jelena i koliko se ekipa loži - priceless.


Meni ne izgleda kul, nego kao da bi najrađe istranžirao jednog od ovih vegana, ali mu se ne ide u zatvor.
A dozvolu za obradu mesa u izlogu radnje sigurno nema, da sam ja jedan od ovih vegana zvao bih mu sanitarnu inspekciju (još ako mu se tu zalomi neki vegan, sledeći put će da pazi kako da bude vickast). Ali meni je i dalje nejasno šta je to toxic masculinity, jel to ovo što vlasnik restorana demonstrira, ili ono od čega su se ovi vegani izlečili?



Ali Pajo ne

Ne gledas kako treba, njegov postupak posmatraj kao Protest. Onda sve moze.


Ma znam ja da sve može, nego je meni taj njegov "protest" malo džiberski, i neiteligentan (a i izeš "protest" koji može da ti razjebe sanitarna inspekcija). Zamisli sličnu situaciju sa onim ludacima što se bore protiv abortusa, i kontraprotest na tu temu...
njanja_de.manccini njanja_de.manccini 16:38 21.01.2019

Re: Dobar čovek

članak, prof Clemens - LINK


TED talk - LINK
srdjan.pajic srdjan.pajic 16:40 21.01.2019

Re: Dobar čovek

naudren?


Ali, zamislimo da nemam, dajte mi neko objašnjenje, vašim rečima.
zemljanin zemljanin 16:41 21.01.2019

Re: Dobar čovek


srdjan.pajic
Ali meni je i dalje nejasno šta je to toxic masculinity,

prvo guglas diabolical femininity pa onda polako
srdjan.pajic srdjan.pajic 16:47 21.01.2019

Re: Dobar čovek

zemljanin

srdjan.pajic
Ali meni je i dalje nejasno šta je to toxic masculinity,

prvo guglas diabolical femininity pa onda polako


Ma, hebite se svi, idem da tranžiram jelena što sam ga sinoć zgazio kamionom.

edit: ...kad sam se malo cirke vraćao iz titi-bara.
Bili Piton Bili Piton 17:04 21.01.2019

Re: Dobar čovek

srdjan.pajic


Ma znam ja da sve može, nego je meni taj njegov "protest" malo džiberski, i neiteligentan (a i izeš "protest" koji može da ti razjebe sanitarna inspekcija). Zamisli sličnu situaciju sa onim ludacima što se bore protiv abortusa, i kontraprotest na tu temu...


Džiberski ili ne, pametnije bi mu bilo da otera ovu napast od svoje radnje time što će meso tranžirati u kuhinji. Dobro, nakon što im je malo terao inat.

njanja_de.manccini njanja_de.manccini 17:18 21.01.2019

Re: Dobar čovek

Srki, pa što ne zoveš na večeru?

Nego šalu na stranu, toksičnu muževnost karakteriše primena rigidnih rodnih uloga, ali i potreba da se agresivno takmiči [sa drugima]. Toksičnu muškost karakteriše težnja za dominacijom i potvrđivanje mizoginističkih i homofobnih pogleda.

Ima super članak na temu - Parent,M.C.,Gobble,T.D.,& Rochlen, A. (2018,April23). Social Media Behavior,ToxicMasculinity, and Depression. Psychology of Men & Masculinity. Advance online publication. http://dx.doi.org/10.1037/men0000156

U slučaju da nije besplatan pristup probaj da instaliraš Unpaywall add on pa videćeš da li je dostupan kao open access članak ili ne.
alselone alselone 17:29 21.01.2019

Re: Dobar čovek

Ma, hebite se svi, idem da tranžiram jelena što sam ga sinoć zgazio kamionom.


Jeste, jeste, kad bi se zezali. Ti onim tvojim prcvoljkom ni prepelicu ne mozes da ujbijes.
hoochie coochie man hoochie coochie man 17:40 21.01.2019

Re: Dobar čovek

nego je meni taj njegov "protest" malo džiberski, i neiteligentan


Znači radi :)

Kad je tebe ovako dotukao - dobar je :)
srdjan.pajic srdjan.pajic 17:54 21.01.2019

Re: Dobar čovek

alselone
Ma, hebite se svi, idem da tranžiram jelena što sam ga sinoć zgazio kamionom.


Jeste, jeste, kad bi se zezali. Ti onim tvojim prcvoljkom ni prepelicu ne mozes da ujbijes.


Prius mi služi samo za virtue signaling. Ali sa ženinim (toliko o mom toxic masculinity-ju) kamionom mogu slona da donesem na haubi kući za večeru.
srdjan.pajic srdjan.pajic 18:21 21.01.2019

Re: Dobar čovek

Ima super članak na temu - Parent,M.C.,Gobble,T.D.,& Rochlen, A. (2018,April23). Social Media Behavior,ToxicMasculinity, and Depression. Psychology of Men & Masculinity. Advance online publication. http://dx.doi.org/10.1037/men0000156


Hvala, Njanjo, evo ovde ima taj tekst za dž.

Stvarno nisam pratio, nego mi je bilo indikativno da su se oko toga uglavnom uzbudili ovi kukuljičari i domaćini na blogu, da ne kažem rusoljubi, pa sam zaključio da je to nešto bezveze i mrzelo me da se dalje udubljujem. Ali, evo, saću da proučim materiju i poradim na detoksikaciji.


njanja_de.manccini njanja_de.manccini 18:47 21.01.2019

Re: Dobar čovek

Srki, imam jos jedan clanak za tebe i za sve druge.

Elliott, K. (2018). Challenging toxic masculinity in schools and society. On the Horizon, 26(1), 17-22. doi:http://dx.doi.org./10.1108/OTH-11-2017-0088


Kao što kaže ovaj članak a i većina drugih, decenijama mi kao društvo smo imali tendenciju da razmišljamo o nejednakosti samo u smislu onih koji su na gubitničkoj strani. Na ovaj način razmišljanja, rodna nejednakost je postala problem žene, ne uključuje muškarce i to je skroz pogrešno. Mi smo decenijama pokušavali da rešimo problem rodne nejednakosti kroz programe usmjerene na unapređenje i ojačavanje žena i devojaka. Vrlo malo pažnje je bilo posvećeno ispitivanju muškosti; kako podižemo dečake i razmišljamo o dečacima i muškarcima; kako institucije i društvo stvaraju i podržavaju upravo te nejednakosti koje pokušavamo da ublažimo. Ovakav fokus na žene je samo jedan deo problema i, prema tome, čini svaki napredak delimičnim. Ovakav pogled na stvari dalje dozvoljava dominantnu ili toksičnu muškost, maskulinitet na osnovu pojednostavljenih normi i shvatanja tradicionalno muških karakteristika kao što su nasilje, fizička snaga, potiskivanje emocija i devaluacija žena da cvetaju nesputano.

Znači to treba da se promeni. To što su neki muškarci nasilni, toksični, nije problem žene, već problem tih muškaraca. Kultura i društvo koja dodeljuje moć i status
muškaracima, nezavisno od toga kako se ponašaju prema drugima ili kako tretiraju druge treba da se promeni.

zemljanin zemljanin 20:38 21.01.2019

Re: Dobar čovek

srdjan.pajic
zemljanin

srdjan.pajic
Ali meni je i dalje nejasno šta je to toxic masculinity,

prvo guglas diabolical femininity pa onda polako


Ma, hebite se svi, idem da tranžiram jelena što sam ga sinoć zgazio kamionom.

kamion je dobro? ... ma cela drama je oko nekog normalnog vaspitanja i obrazovanja ali zakukuljenog u novu formu ... takvi obrasci nikada nece biti istrebljeni ali mogu da se svedu u podnosljivu normalu ... ljudi su takvi da mogu da prihvate moralne norme cak i kada su protiv njih ... neka razlika izmedju mangupa i bitange ... malo je onih koji mogu biti mangupi, mnogo je onih koji mogu biti bitange pa onda usmeravas drustvo da ne podrzava bitange ... stara prica - novo pakovanje i sve to zapadnjacki
G.Cross G.Cross 20:59 21.01.2019

Re: Dobar čovek



karakteriše primena rigidnih rodnih uloga, ali i potreba da se agresivno takmiči


Toksičnu muškost karakteriše težnja za dominacijom i potvrđivanje mizoginističkih i homofobnih pogleda.


Njannjo meni ovo kao kad Carlijeva supruga pravi Poparu. Nadrobi svega i doda sira.

Ne znam sta su to rigidne rodne uloge za razliku od onih koje nisu rigidne ali svakako verujem u agresivno takmicenje, ma koliko stresa ono donosilo dok sa ne zaradi dovoljno da vise ne mora da se takmici. Ali gledajuci neke vrhunske sportiste i CEO-e to nije samo oko para.

Ovaj drugi navod se slazeM.

Tako da pojma nemam sta je toksicna muzevnost, nisam ni video Zilet erklamu sram me bilo, ali meni sve ovo zvuci kao jos jedan hip projekat na nivou manje vise reality showova za skolovanije.


alselone alselone 21:06 21.01.2019

Re: Dobar čovek

Ali gledajuci neke vrhunske sportiste i CEO-e to nije samo oko para.


Što bi se reklo - HONI Circle ne pada sa neba.
G.Cross G.Cross 21:08 21.01.2019

Re: Dobar čovek

alselone
Ali gledajuci neke vrhunske sportiste i CEO-e to nije samo oko para.


Što bi se reklo - HONI Circle ne pada sa neba.


Ako te ikada sretnem poklonicu ti karticu . Ali koliko vidim iz tvojih komentara ti si na putu da zasluzis svoju
G.Cross G.Cross 21:08 21.01.2019

Re: Dobar čovek

Plodu
alselone alselone 21:21 21.01.2019

Re: Dobar čovek

Ako te ikada sretnem poklonicu ti karticu . Ali koliko vidim iz tvojih komentara ti si na putu da zasluzis svoju


:)
Meni je to zaista strava šta si, da kažem postigao, u tom svetu frequent traveler-a. Ja sam skoro pa mislio da je to nemoguće postići. Da je to fora i da to recimo imaju holivudske zvezde i političari.

Jesi gledao možda Up in the Air sa Klunijem? Film je totalna limunada ali mi je simpa zbog prikazivanja tog FF sveta.

Uglavnom, nema od mene HONI-ja, pa ni blizu. Em je Lufthansa drastično smanjila količinu milja koja se dobija, em ja od ove godine režem putovanja na trećinu. LH je prvo podelila milje na Status i Award i to na način da se ne dobijaju ravnomerno, i onda srezala Status recimo dva ili tri puta. I još na to firma počela da šalje i sa SkyTeam grupacijom, pa sam onda umesto jednog dobrog Senatora u LH imao dve uboge FF kartice, kod Star Aliance i kod Sky Team.

njanja_de.manccini njanja_de.manccini 21:35 21.01.2019

Re: Dobar čovek

G.Cross
Tako da pojma nemam sta je toksicna muzevnost, nisam ni video Zilet erklamu sram me bilo, ali meni sve ovo zvuci kao jos jedan hip projekat na nivou manje vise reality showova za skolovanije.


pa to je to - ljudi koji nisu osetili na svojoj koži negativan uticaj toksične kulture misle da je ovo hip projekat. šta da ti kažem, lako je biti muškarac. sve radi za tebe. potseti me ovo na jednu panel diskusiju u kojoj su učestvovale 3 žene i jedan muškarac. tema je bila kakvo je stanje u akedemiji za žene naučnike. sad sve tri žene pričaju kako je teško dobiti grant, kako je teško dobiti dobru poziciju, kroz kakve su muke prošle da dođu dotle gde su, dok onaj muškarac sluša i kaže, ne znam šta vi pričate, ja to ništa nisam video ni primetio.
G.Cross G.Cross 22:18 21.01.2019

Re: Dobar čovek

njanja_de.manccini
G.Cross
Tako da pojma nemam sta je toksicna muzevnost, nisam ni video Zilet erklamu sram me bilo, ali meni sve ovo zvuci kao jos jedan hip projekat na nivou manje vise reality showova za skolovanije.


pa to je to - ljudi koji nisu osetili na svojoj koži negativan uticaj toksične kulture misle da je ovo hip projekat. šta da ti kažem, lako je biti muškarac. sve radi za tebe. potseti me ovo na jednu panel diskusiju u kojoj su učestvovale 3 žene i jedan muškarac. tema je bila kakvo je stanje u akedemiji za žene naučnike. sad sve tri žene pričaju kako je teško dobiti grant, kako je teško dobiti dobru poziciju, kroz kakve su muke prošle da dođu dotle gde su, dok onaj muškarac sluša i kaže, ne znam šta vi pričate, ja to ništa nisam video ni primetio.


Ali ja sam bio Senior Vice President 10 godina jednom CEO koji je Zena, i koja je u Boardu Applea , GMa i Daimler AG. i jos je Kanadjanka kineskog porekla u USA. Sa Princeston diplomom .
Toliko sam od nje naucio , pre svega o vaznosti davanja jednakih sansi.

I ja jos uvek mislim da izraz toksicna muzevnost u najmanju ruku glup.

I danas mi je prijatelj.

G.Cross G.Cross 22:47 21.01.2019

Re: Dobar čovek

alselone
Ako te ikada sretnem poklonicu ti karticu . Ali koliko vidim iz tvojih komentara ti si na putu da zasluzis svoju


:)
Meni je to zaista strava šta si, da kažem postigao, u tom svetu frequent traveler-a. Ja sam skoro pa mislio da je to nemoguće postići. Da je to fora i da to recimo imaju holivudske zvezde i političari.

Jesi gledao možda Up in the Air sa Klunijem? Film je totalna limunada ali mi je simpa zbog prikazivanja tog FF sveta.

Uglavnom, nema od mene HONI-ja, pa ni blizu. Em je Lufthansa drastično smanjila količinu milja koja se dobija, em ja od ove godine režem putovanja na trećinu. LH je prvo podelila milje na Status i Award i to na način da se ne dobijaju ravnomerno, i onda srezala Status recimo dva ili tri puta. I još na to firma počela da šalje i sa SkyTeam grupacijom, pa sam onda umesto jednog dobrog Senatora u LH imao dve uboge FF kartice, kod Star Aliance i kod Sky Team.




Jedini nacin da dobijes HON je da letis first class, sto je samo po sebi self fulfilling prophecy.
zemljanin zemljanin 23:39 21.01.2019

Re: Dobar čovek

Rod, ili rodna psihologija, odražava stavove, osjećaje i ponašanja koja određena kultura povezuje sa biološkim polom. Termin "rodni identitet" često se povezuje sa seksualnim identitetom, ali se "rod" odnosi na to da li je osoba tipično muška i / ili ženska kao što je određeno njihovom lokalnom kulturom. - tako kaze APA

mnoge teorije u psihologiji pretpostavljaju da su razlike prvenstveno rezultat direktne rodne socijalizacije od strane roditelja, medija i društvenih institucija. Kao rezultat toga, često se očekuje da će razlike u polovima biti manje u kulturama sa višim nivoima rodne egalitarizma, kao u Skandinaviji, gdje su socijalizacija i uloge uravnoteženije između muškaraca i žena, a društvenopolitička rodna jednakost prevladava.

e sad recimo Skandinavske zemlje - neke statistike to bas i ne potvrdjuju -

Amerikanke imaju 15% manje izgleda za rukovodeću poziciju na radnom mestu nego muškarci, u Švedskoj žene imaju 48% manje šanse, u Norveškoj 52%, u Finskoj 56%, Danskoj 63%.

Burma, Oman i Maroko imaju znatno (ali bas znatno) veci broj zenskih akademkinja nego Skandinavci.

Fenomen se naziva paradoks rodne ravnopravnosti. Kada sve tretirate isto, kao u nordijskim zemljama, to su samo genetske predispozicije koje proizvode najvidljivije individualne razlike.

preveo ponesto od clanka Psychology Today
gedza.73 gedza.73 16:54 22.01.2019

Re: Dobar čovek

srdjan.pajic
nego je meni taj njegov "protest" malo džiberski, i neiteligentan (a i izeš "protest" koji može da ti razjebe sanitarna inspekcija



čisto sumnjam da je on svaki dan tranžirao Bambija u izlogu kako bi nervirao vegetarijance već je, najverovatnije, ova ekipica širila parole ispred restorana duži vremenski period pa liku dopizdelo da mu skaču po ganglijama (verovatno trenutak od kada kreće snimak) i prepadaju mušterije pa krenuo uživo sa



trebao je da dovede nekog beskućnika, da ga gosti ceo dan krvavim biftecima u izlogu ispred njih. pa da ih prijavi policiji što mu uznemiravaju goste.

edit
moš nosiš automatsku pušku u samoposlugu a ne možeš da šnicliš butić od srne u restoranu. e Ameriko dokle si došla. Dejvi Kroket mora da se sad prevrće u grobu.



svo ovo krzno da poskida sa sebe u skladu sa NVO standardima pa gologuz da se probija kroz trnje i jede bobice
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 07:01 23.01.2019

Re: Dobar čovek

njanja_de.manccini


naudren?



На'удрен
njanja_de.manccini njanja_de.manccini 15:43 21.01.2019

ugledna kafana

dragi blogeri, ako vas put nanese u NYC obavezno posetite Kafanu. Kakva hrana, boli glava!

marco_de.manccini marco_de.manccini 15:56 21.01.2019

Re: ugledna kafana

Само понесите готовину, ништа ове метросексуалне новотарије као картице или смартфони.
Bili Piton Bili Piton 17:10 21.01.2019

Re: ugledna kafana

Ovo kao detalj iz nekog baš little known but fab prostora, svidža.

Skoro pa ko u Beogradu, sem što ne može da se puši, nagadjam
njanja_de.manccini njanja_de.manccini 17:21 21.01.2019

Re: ugledna kafana

jeste, super atmosfera, naša muzika, naša vina, pivo. ali jeste zabranjeno pušenje. meni to ne smeta.
alselone alselone 17:30 21.01.2019

Re: ugledna kafana

sem što ne može da se puši, nagadjam


Kaka je situacija u Londonu za pripaliti u izlasku?
marco_de.manccini marco_de.manccini 17:49 21.01.2019

Re: ugledna kafana

Skoro pa ko u Beogradu, ...

Шта, бре, скоро ко -- није скоро, већ је исто! Права кафана, бре, за нас мушкарчине, ево, лепо пише, анриконстрактед, ништа зелено или љубичасто:
Тhus it was refreshing to sit down at Kafana, a mid-priced new place in the East Village, and find the food entirely unreconstructed from its Eastern European antecedents, with nary a drop of balsamic, leaf of mizuna, or doodle of fuchsia-colored sauce in sight. "This is just the way we eat in Belgrade."

The Village Voice
Bili Piton Bili Piton 18:19 21.01.2019

Re: ugledna kafana

alselone
sem što ne može da se puši, nagadjam


Kaka je situacija u Londonu za pripaliti u izlasku?


Samo napolju, pred vratima, poželjno što dalje od njih.

U nekoj sam FB grupi zaludjenika za brutalističku arhitekturu pa su okačili sliku iz hola londonskog Barbikana s kraja sedamdesetih. Narandžasti tapison, vrišti retro, staklo, beton, drvo, koža, i gde god pogledaš - pepeljara. Sad da odeš tamo i da tamo ostaneš.
alselone alselone 19:26 21.01.2019

Re: ugledna kafana

Samo napolju, pred vratima, poželjno što dalje od njih.

Katastrofa. Srbija majka!
Bili Piton Bili Piton 19:38 21.01.2019

Re: ugledna kafana

alselone

Katastrofa. Srbija majka!


Hell yeah.
G.Cross G.Cross 21:00 21.01.2019

Re: ugledna kafana

njanja_de.manccini
dragi blogeri, ako vas put nanese u NYC obavezno posetite Kafanu. Kakva hrana, boli glava!




Slazem se. Bio, jeo, pio. Lepo.
G.Cross G.Cross 21:25 21.01.2019

Re: ugledna kafana

Bili Piton
alselone

Katastrofa. Srbija majka!


Hell yeah.



Momci predjite na vejpovanje. To vam kaze Čiča koji je poceo da pusi sa 12 godina.
I evo 4 godine vejpujem trcim lakse nego pre 30 godina , teretana svaki dan.

A telo ne cmizdri za nikotinom jer ga dobija. Auto mi ne smrdi.
Ne da mozes da vejpujes indoors u evpropi ( nanu li im naninu evpropsku) nego cisto iz zdravstvenih razloga.

Doza nikotina je there samo isporucena na zdraviji nacin. Ja ovde ne govorim o Iqos i ostalim kuvanim duvanima koji mi se ne svidjaju nego vejpovanju.
alselone alselone 21:27 21.01.2019

Re: ugledna kafana

Ja ovde ne govorim o Iqos i ostalim kuvanim duvanima koji mi se ne svidjaju nego vejpovanju.


Nemam pojma šta je to, ček da izguglam.
G.Cross G.Cross 21:29 21.01.2019

Re: ugledna kafana

alselone
Ja ovde ne govorim o Iqos i ostalim kuvanim duvanima koji mi se ne svidjaju nego vejpovanju.


Nemam pojma šta je to, ček da izguglam.


Elektronske cigarete sa tecnoscu. Vaping.



Ovo je NHS video.
alselone alselone 21:39 21.01.2019

Re: ugledna kafana

Elektronske cigarete sa tecnoscu. Vaping.


Kros pa ti si milenijal u duši.



Hteo sam u startu da kažem - nema šanse, ali se onda setih da sam isto govorio za e-reader-e, pa sve naglašavao u fazonu "miris papira", "osećaj pod prstima" itd, a sada mislim da je Kindle jedan od najboljih elektronskih proizvoda ikad. Tako da.... ko zna.
G.Cross G.Cross 21:48 21.01.2019

Re: ugledna kafana

alselone
Elektronske cigarete sa tecnoscu. Vaping.


Kros pa ti si milenijal u duši.



Hteo sam u startu da kažem - nema šanse, ali se onda setih da sam isto govorio za e-reader-e, pa sve naglašavao u fazonu "miris papira", "osećaj pod prstima" itd, a sada mislim da je Kindle jedan od najboljih elektronskih proizvoda ikad. Tako da.... ko zna.



Upravo tako,ja kad sam poceo sam sebi rekao. Zasto pusim ? Pa pre svega sam zavisan od nikotina, onda volim ritualne radnje . Sve to moze da mi ponudi i elektreonska cigareta; Osim sto sam ja poceo da pusim kada ta mogucnost nije postojala i kada si morao da jedes i kilograme katrana da bi zadovoljio svoju potrebu.

JA za sebe mislim-kazem da nisam prestao da pusim. Ja sam samo zamenio staromodno pusenje sa vejpovanjem koje je usput mnogo manje stetno za moje zdravlje.


Mislim, nesto slicno zameni fiksnog telefoa mobilnim ili nesto slicno.

Ja ne vidim nijedan razlog da neko pusi cigarete.

EDIT:Ali kao i u svemu ostalom nisam militiantni protivnik pusenja. Izbor je sloboda.


Opet EDIT, Ovo je moj.

zemljanin zemljanin 21:57 21.01.2019

Re: ugledna kafana

jbg. ostavio sam duvan jer mi to vise nije pricinjavalo nikakvo zadovoljstvo ... iako sam imao 30+g pusackog staza, nije mi bio problem ... e sad, ne primecujem nikakve bitne promene, nove ukuse i sl., ni posle prestanka, niti sada, n godina kasnije ... ali nema mirisa i to je najbolje sto se desilo ... kada dodjem u posed kvalitetne cigare (ono duvaski list) zapalim ali to mozda 2-3 puta godisnje ... obavezno me osamuti jer ne puckam vec junacki povucem u pluca
Bili Piton Bili Piton 23:48 21.01.2019

Re: ugledna kafana

zemljanin
jbg. ostavio sam duvan jer mi to vise nije pricinjavalo nikakvo zadovoljstvo ... iako sam imao 30+g pusackog staza, nije mi bio problem ... e sad, ne primecujem nikakve bitne promene, nove ukuse i sl., ni posle prestanka, niti sada, n godina kasnije ... ali nema mirisa i to je najbolje sto se desilo ... kada dodjem u posed kvalitetne cigare (ono duvaski list) zapalim ali to mozda 2-3 puta godisnje ... obavezno me osamuti jer ne puckam vec junacki povucem u pluca


Momci napričaste se a kod mene je prosto - niti mogu niti hoću sebe da zamišljam bez cigare ili buksne. To su stvari koje vrlo cenim i na pamet mi ne pada da ih se odričem, makar to značilo da sedim i motam kući i da ne izlazim nigde već da drugi dolaze kod mene da se socijalizujemo.
srdjan.pajic srdjan.pajic 03:20 22.01.2019

Re: ugledna kafana

Momci, pocrkaćete mladi, od najgorih boleština. S kim posle da pod stare dane blogujem, jel sa ovim iz z generacije što vejpuju od malih nogu?

Ja sam od onih što formalno-pravno nije nikad cigaru zapalio, ali sam kao pasivni pušač (u kući, obdaništu, školi, autobusu, ulici, KST-u, na poslu, verovatno izduvao cigara kao nenormalan, iako me niko nije pitao da li hoću i da li mi prija. Zato mi su mi ove vaše muke i kmečanje melem za napaćenu dušu. Mišljenja sam da bi sve pušače (i vejpere) trebalo pobiti u dušegupki, ali onda opet ne bih imao sa kim da blogujem...

alselone alselone 08:15 22.01.2019

Re: ugledna kafana

Zato mi su mi ove vaše muke i kmečanje melem za napaćenu dušu. Mišljenja sam da bi sve pušače (i vejpere) trebalo pobiti u dušegupki, ali onda opet ne bih imao sa kim da blogujem...


Tako je Pajo! Popizdi! Pusti da izbije taj toxic masculinity!
alselone alselone 08:20 22.01.2019

Re: ugledna kafana

Bili Piton
alselone

Katastrofa. Srbija majka!


Hell yeah.


alselone alselone 08:28 22.01.2019

Re: ugledna kafana

onda volim ritualne radnje


Da, meni je teži socijalni momenat od fizičkog.

Ja sam poslednjih godina dosta smanjio duvan, postao sam social smoker. Ne pušim kod kuće, ne pušim na poslu, palim samo u društvu. Ali tad moram da zapalim, prosto mi nije ugođaj da sedim tako "u prazno".

Pričao sam davno sa drugarima teškim narkomanima o socijalnom aspektu zavisnosti. Oni su prolazili različita lečenja, što formalna po bolnicama, što neformalna po manastirima, pa skoro i one fore iz Trainspotting kada se lik zakuca u sobu. I posle dovoljno vremena njima fizička zavisnost izlapi, ostanu samo senke potrebe, ali ceo život postane smor. Zato narkomani imaju onaj ujednačen glas i ton, da li pričali o vremenu, seksu ili near death experience, jednostavno sve im je svejedno, ne mogu da probude više nikako dopamin. I onda se vraćaju.

nikvet pn nikvet pn 12:29 22.01.2019

Re: ugledna kafana

alselone
meni je teži socijalni momenat od fizičkog.


Ту не могу да се определим, једнако ми тешко падају оба.

Кад будем сишао испод десет дневно сматраћу себе непушачем.

Него ајде хакери направите неку смањипушачку апликацију за мобилни; кад си у црвеном не смеш, кад дођеш у зелено онда можеш; некако да се заузда унутрашњи индијанац никотинац, а?
srdjan.pajic srdjan.pajic 15:38 22.01.2019

Re: ugledna kafana

alselone
Zato mi su mi ove vaše muke i kmečanje melem za napaćenu dušu. Mišljenja sam da bi sve pušače (i vejpere) trebalo pobiti u dušegupki, ali onda opet ne bih imao sa kim da blogujem...


Tako je Pajo! Popizdi! Pusti da izbije taj toxic masculinity!


Pa jeste, pošto ste vi pušači toksik, onda neko mora da praktikuje masjkuliniti i sabije vas u one smešne akvarijume na aerodromima i železničkim stanicama, mada ne dihtuju najbolje, ali bolje išta nego ništa, dok ne skapirate koliko glupavo izgledate iza tog stakla, pa sami batalite lošu naviku. Ne znam kako je sa vejpovanjem, ali mi nije jasno šta fali onim nikotinskim nalepnicama, truješ se, što se kaže, u svoja četiri uda i ne smaraš nikog okolo ko neće.
Atomski mrav Atomski mrav 15:53 22.01.2019

Re: ugledna kafana

Ne znam kako je sa vejpovanjem, ali mi nije jasno šta fali onim nikotinskim nalepnicama, truješ se, što se kaže, u svoja četiri uda i ne smaraš nikog okolo ko neće.


Nisam pušač, ali nakon pročitane diskusije ovde i sopstvenih zapažanja na tu temu rekao bih da nikotinskim flasterima fali upravo ta socijalna dimenzija. Zamisli, nađu se dva pušača, sednu negde, naruče kafu pa izvade svako po flaster, zadižu majice i košulje i lepe ih... ne ide. Ovako, to pućkanje elektronskih cigareta podseća na "the real deal" koliko - toliko...
zemljanin zemljanin 16:33 22.01.2019

Re: ugledna kafana

srdjan.pajic
Ja sam od onih što formalno-pravno nije nikad cigaru zapalio, ali sam kao pasivni pušač (u kući, obdaništu, školi, autobusu, ulici, KST-u, na poslu, verovatno izduvao cigara kao nenormalan,

znaci grebes se godinama
srdjan.pajic srdjan.pajic 16:53 22.01.2019

Re: ugledna kafana

zemljanin
srdjan.pajic
Ja sam od onih što formalno-pravno nije nikad cigaru zapalio, ali sam kao pasivni pušač (u kući, obdaništu, školi, autobusu, ulici, KST-u, na poslu, verovatno izduvao cigara kao nenormalan,

znaci grebes se godinama


Nevoljno, ali da.

Često ovde vidim kad na semaforu stanemo, pa neki baja par automobila ispred otvori prozor i iz kola izađe gust oblak dimčine, mislim, ono, kumulonimbus, obavije celu kolonu, ne znam tačno koja je to sprava za uživanje u pitanju, ali takav dim ne dolazi od obične cigare, nego od neke kravlje balege koju suše, mrve i ekstrahuju DMT, ili je u pitanju pejotl, ili ona datura, iz Učenja Dona Huana, djavo bi ga znao.

A imam i nekog komšiju ovde, klinci nam zajedno u razredu, on radi noćnu smenu u nekoj lokalnoj pušionici. I sav je sjeban, vidi se na kilometar da mu ne prija iako pretpostavljam da tamo uživaoce nikotina drže u kesonima pod vodom dok puše, ali svejedno ne dihtuje najbolje.
srdjan.pajic srdjan.pajic 16:57 22.01.2019

Re: ugledna kafana

Atomski mrav
Ne znam kako je sa vejpovanjem, ali mi nije jasno šta fali onim nikotinskim nalepnicama, truješ se, što se kaže, u svoja četiri uda i ne smaraš nikog okolo ko neće.


Nisam pušač, ali nakon pročitane diskusije ovde i sopstvenih zapažanja na tu temu rekao bih da nikotinskim flasterima fali upravo ta socijalna dimenzija. Zamisli, nađu se dva pušača, sednu negde, naruče kafu pa izvade svako po flaster, zadižu majice i košulje i lepe ih... ne ide. Ovako, to pućkanje elektronskih cigareta podseća na "the real deal" koliko - toliko...


Ma, to je vađevina. Evo, alse i ja smo se sasvim lepo socijalizovali bez da palimo cigaru, ako ne računam to što je on povremeno izlazio na terasu da zdimi po neku, pa sam mu pravio društvo, a i pazio da ga ne odnese puma.
softelectronics_e softelectronics_e 17:01 22.01.2019

Re: ugledna kafana

Atomski mrav
Ne znam kako je sa vejpovanjem, ali mi nije jasno šta fali onim nikotinskim nalepnicama, truješ se, što se kaže, u svoja četiri uda i ne smaraš nikog okolo ko neće.


Nisam pušač, ali nakon pročitane diskusije ovde i sopstvenih zapažanja na tu temu rekao bih da nikotinskim flasterima fali upravo ta socijalna dimenzija. Zamisli, nađu se dva pušača, sednu negde, naruče kafu pa izvade svako po flaster, zadižu majice i košulje i lepe ih... ne ide. Ovako, to pućkanje elektronskih cigareta podseća na "the real deal" koliko - toliko...

Nema ništa prostije nego prestati sa pušenjem.
Prestao sam da pušim pre nepunih 15 godina ... sećam se datuma i sata kada sam prestao.
Prve dve decenije sam pušio Vinston.
Poslednjih 7 godina pušio sam 'Zetu' - žuta kutija, Duvanska industrija Vranje.
To sam pušio jer gora krdža nije postojala.
Nekada je znalo da mi se dogodi da u petak kupim boks, a u nedelju naveče nemam, ne niti jedne kutije, nego niti jedne cigarete.

I samo sam toga jednoga dana zgužvao kutiju, bilo oko pola cigareta u njoj - i nikada više nisam zapalio.
Čak mi uopšte ne smeta dim, niti me 'vuče' da zapalim.
Jedino mi smeta kada mnogo ljudi purnja u maloj prostoriji - no to smeta bilo kom nepušaču.
Dakle, prestaje se prosto - no, ta aktivnost (tj. prestanak) nije za kukavice - oni neka cevče elektronske i neka puše 'po 10 cigareta dnevno'.

Da, da - znam da je nikotinska zavisnost, maltene, u rangu sa heroinskom i bla, bla, bla, ...
alselone alselone 17:03 22.01.2019

Re: ugledna kafana

Evo, alse i ja smo se sasvim lepo socijalizovali bez da palimo cigaru, ako ne računam to što je on povremeno izlazio na terasu da zdimi po neku, pa sam mu pravio društvo, a i pazio da ga ne odnese puma.


To je zato što sam bio u Americi, zemlji mogućnosti, tamo je sve moguće!
srdjan.pajic srdjan.pajic 18:50 22.01.2019

Re: ugledna kafana

alselone
Evo, alse i ja smo se sasvim lepo socijalizovali bez da palimo cigaru, ako ne računam to što je on povremeno izlazio na terasu da zdimi po neku, pa sam mu pravio društvo, a i pazio da ga ne odnese puma.


To je zato što sam bio u Americi, zemlji mogućnosti, tamo je sve moguće!


Da, vratiš se u Srbiju, momentalno se smoriš, i onda šta ćeš, daj da zapališ cigaru.
kamilo_emericki kamilo_emericki 19:33 22.01.2019

Re: ugledna kafana

Bili Piton


Momci napričaste se a kod mene je prosto - niti mogu niti hoću sebe da zamišljam bez cigare ili buksne. To su stvari koje vrlo cenim i na pamet mi ne pada da ih se odričem, makar to značilo da sedim i motam kući i da ne izlazim nigde već da drugi dolaze kod mene da se socijalizujemo.

Kad sam trosio 2 kutije cilimare dnevno i ja sam mislio isto.
Poslije srcanog udara u 38 godini i nakon 3 premostavanja na koronarkama ja promijenio misljenje.
Ne zastrasujem i ne nasijecam, kako kazemo mi iz Bosne, ali cuvaj se.
kamilo_emericki kamilo_emericki 19:47 22.01.2019

Re: ugledna kafana

srdjan.pajic
alselone
Zato mi su mi ove vaše muke i kmečanje melem za napaćenu dušu. Mišljenja sam da bi sve pušače (i vejpere) trebalo pobiti u dušegupki, ali onda opet ne bih imao sa kim da blogujem...


Tako je Pajo! Popizdi! Pusti da izbije taj toxic masculinity!


Pa jeste, pošto ste vi pušači toksik, onda neko mora da praktikuje masjkuliniti i sabije vas u one smešne akvarijume na aerodromima i železničkim stanicama, mada ne dihtuju najbolje, ali bolje išta nego ništa, dok ne skapirate koliko glupavo izgledate iza tog stakla, pa sami batalite lošu naviku. Ne znam kako je sa vejpovanjem, ali mi nije jasno šta fali onim nikotinskim nalepnicama, truješ se, što se kaže, u svoja četiri uda i ne smaraš nikog okolo ko neće.

Meni nije nedostajao nikotin, nedostajali su mi rituali oko cigareta. Sabijanje cigarete na noktu od palca, pustanje palidrvca da izgori do pola, situacije koje se upotpunjuju sa cigaretom. Da ne nastavljam dalje.
srdjan.pajic srdjan.pajic 20:20 22.01.2019

Re: ugledna kafana

Poslije srcanog udara u 38 godini i nakon 3 premostavanja na koronarkama ja promijenio misljenje.


Isto kao i moja keva, samo je nju je roknuo infarkt u pedesetim godinama, onda je batalila. Stvarno želim ljudima da nikad to ne moraju da prođu.

Meni nije nedostajao nikotin, nedostajali su mi rituali oko cigareta. Sabijanje cigarete na noktu od palca, pustanje palidrvca da izgori do pola, situacije koje se upotpunjuju sa cigaretom. Da ne nastavljam dalje.


Neki moj kolega sa posla je tako ostavio pušenje, ali je uvek (mislim, godinama) nosio paklu cigara u džepu, i jednu za uvetom. Pa bi je, onako neupaljenu, stavio u usta i sisao dok se ne raspadne filter. Ja mislim da se i to računa kao prelazak u nepušače.
Bili Piton Bili Piton 20:59 22.01.2019

Re: ugledna kafana

kamilo_emericki
Bili Piton


Momci napričaste se a kod mene je prosto - niti mogu niti hoću sebe da zamišljam bez cigare ili buksne. To su stvari koje vrlo cenim i na pamet mi ne pada da ih se odričem, makar to značilo da sedim i motam kući i da ne izlazim nigde već da drugi dolaze kod mene da se socijalizujemo.

Kad sam trosio 2 kutije cilimare dnevno i ja sam mislio isto.
Poslije srcanog udara u 38 godini i nakon 3 premostavanja na koronarkama ja promijenio misljenje.
Ne zastrasujem i ne nasijecam, kako kazemo mi iz Bosne, ali cuvaj se.


Znam, imam i ja stentove i čuda, ne bih smeo ali uvek sam se igrao s takvim stvarima.
nask nask 00:01 23.01.2019

Re: ugledna kafana

Pozdrav od bivšeg

Srđan Fuchs Srđan Fuchs 07:21 23.01.2019

Re: ugledna kafana

njanja_de.manccini
dragi blogeri, ako vas put nanese u NYC obavezno posetite Kafanu. Kakva hrana, boli glava!



Super izgleda! Imali smo nešto slično u srcu Jerusalima, držala BGD-SAraeivo ekipa, bilo kultno gradsko andergraund mesto, i ne samo da je moglo da se puši, nego su i mogli pravci da se nađu da se nabavi za p'šenje. Posle se ekipa navadila pa prešla na lobe, pa su popadali svi. Diwan smo zvali kafanu. Ne mo'š imati Akademiju kod kuće, a ti je u Treći Svijet prenesi...

nask nask 20:34 21.01.2019

O+

Nije dovoljno da me kvalifikuje kao dobrog čoveka ali evo jedan lični primer

alselone alselone 21:06 21.01.2019

Re: O+

Svaka čast!
docsumann docsumann 21:47 21.01.2019

Re: O+


Majk Tajson na DMT-u, 3:40



zemljanin zemljanin 21:48 21.01.2019

Re: O+

docsumann

Majk Tajson na DMT-u, 3:40

Atomski mrav Atomski mrav 22:49 21.01.2019

Re: O+

Kao dobrovoljni davalac krvi sa 97 donacija, svakako si se kvalifikovao. Respect!
nask nask 23:45 21.01.2019

Re: O+

97 + dvadesetak u SFRJ i SRJ. Mala stvar za svakog pojedinca sa eventualnim velikim značenjem za onog koga je zadesila nevolja.

A ti Docse, sunce ti porubim, sa tim DMT-om se polako pretvaraš u Čarlija sa njegovim kačamakom.
zemljanin zemljanin 23:51 21.01.2019

Re: O+

nask
97 + dvadesetak u SFRJ i SRJ. Mala stvar za svakog pojedinca sa eventualnim velikim značenjem za onog koga je zadesila nevolja.

pa tu smo negde ali ono sto je kod tebe znacajno je retka krvna grupa i tim ljudima uvek skidam kapu ... mnogo je znacajnije da ljudi sa retkim kr. grupama budu redovni davaoci u odnosu na ostale, obicne

PS. kod mene je otprilike 50% Yuga i post-Yu a ostatak lokalno ... iduce godine zavrsavam karijeru

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana