Društvo| Kultura| Mediji| Politika| Život

Parovi - u belim rukavicama

loader RSS / 01.11.2019. u 20:14

Kako to, otkud to, za čiji račun - da nam se svakoga dana kroz pisane medije negde iz drugog plana (ali sistematski) servira po jedna tobože usputna vest iz života оstrvske kraljevske porodice - ko je s kim danas porazgovarao za ručkom, šta je na nekom od kretanja kroz javnost obukla ta i ta gospođica s periferije kraljevske familije, kojom stazom su kroz šemšir šetali pod ruku neka od princeza i njen partner, šta je od tračeva o narečenoj porodici istinito a šta možda ne ...?! 

Nemam ništa ni za ni protiv te kraljevske porodice, ali nam se to nameće kao da je, u najmanju ruku, po sredi nekakva naša vrla porodica. 

Uzgred, primećujem da o onome što je za nas mnogo preče i prirodnije, a to je naša kraljevska porodica, nema ni reči, odnosno retko je ima, i to po nekim totalno perifernim, malo gledanim tv-emisijama. 

Govori li nam to nešto?  Ili sam ja preterano sitničav? 

 



Komentari (62)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

nask nask 20:49 01.11.2019

Mexico

Možda ima neki sadašnji Moše koji bi da nam skrene pažnju sa opasnih tema

loader loader 23:43 01.11.2019

Re: Meксицо

Još jedna primeTba:

S obzirom da su naši mediji apsolutno kontrolisani
i navijeni po volji jedne, vladajuće partije,
može se slobodno tvrditi da je pojavljivanje ovih navoda o dnevnim pokretima neke tamo ostrvske kraljevske porodice odobreno sa srpske strane.
Zašto?
Nije loše preduzeti neka korisna blogerska nagađanja.

nask nask 00:42 02.11.2019

Re: Mexico

Zašto?


Mislim da nije u pitanju nekakva zavera, prenosi se samo ono što i svi ozbiljni svecki mediji prenose. Zavera stoji iza onoga što se ne prenosi, recimo o Krađorđevićima što je u komentarima malo niže već sugerisano.
loader loader 00:58 02.11.2019

Re: Meксицо

Zavera stoji iza onoga što se ne prenosi, recimo o Krađorđevićima što je u komentarima malo niže već sugerisano.

To svakako jeste zavera (što se tiče odnosa prema Karađorđevićima).

No, nisam siguran da se svakodnevno, bukvalno svakodnevno prenošenje trivijalnih dnevnih radnji određenih belosvetskih kraljevskih porodica sme baš tako olako odbaciti kao mogućnost da je to neka vrsta namerne radnje, koja daleko prevazilazi obično copi-paste aktuelnih vesti iz sveta. Možda (osim tih svakodnevnih naturanja vesti) mi nemamo dokaze, ali svakako ne bih odbacio mogućnost strateške implantacije određenih sadržaja u ovdašnje mnjenje. Posebno znajući igrače.

nask nask 01:01 02.11.2019

Re: Mexico

trivijalnih dnevnih radnji belosvetskih kraljevskih porodica sme olako odbaciti kao neka vrsta namerne radnje,



prenosi se samo ono što i svi ozbiljni svecki mediji prenose.


Veruj mi na reč i ovde kod mene isto. Mrzi me smo da tražim znakove navoda na našoj tastaturi.
loader loader 01:04 02.11.2019

Re: Meксицо

Mrzi me smo da tražim znakove navoda na našoj tastaturi.

Ево:
"
"

Сад само цопи-пасте

Нема на чему
mentol mentol 08:20 02.11.2019

Re: Mexico

nask

Mislim da nije u pitanju nekakva zavera, prenosi se samo ono što i svi ozbiljni svecki mediji prenose.


Ozbiljni mediji prenesu i kada K. Kardašijan uslika svoje plastično dupe...

Peljevin kaže da je glamur ideologija sistema:
Cilj glamura je upravo u tome da ljudski život protiče u oblaku srama i prezira prema sebi. To stanje koje se naziva „prvobitni greh“ je direktan rezultat potrošnje slika lepote, uspeha i intelektualnog bleska. Glamur i diskurs guraju svoje potrošače u ubogost, idiotizam i bedu.

...ili što bi rekao Debor:

60. Medijske zvezde su spektakularne predstave živih ljudskih bića, projekcija opšte banalnosti u slike mogućih uloga. Kao specijalisti za prividni život, zvezde služe kao objekti poistovećivanja, koji ljudima pružaju nadoknadu za stvarnost fragmentirane produktivne specijalizacije u kojoj zapravo žive. Uloga slavnih ličnosti je da predstavljaju različite životne stilove i različita društveno-politička stanovišta na potpuno slobodan način. One otelovljuju nedostižne plodove društvenog rada tako što dramatizuju sporedne proizvode tog rada, koje magijski projektuju iznad njega, kao njegove krajnje ciljeve: vlast i dokolicu, odlučivanje i potrošnju, kao početak i kraj tog procesa koji se nikada ne dovodi u pitanje. U slučaju vlasti, vladajući režim može sebe da personalizuje u liku neke pseudozvezde; u slučaju potrošnje, potrošačke zvezde agituju da budu priznate kao pseudosile koje dominiraju živim iskustvom. Ali, ponašanje tih zvezda nije slobodno, niti je ono što nude zaista izbor.

61. Agent spektakla koji stupa na pozornicu u ulozi zvezde je sušta suprotnost individui; on je isto toliko neprijatelj sopstvene individualnosti koliko i individualnosti drugih. Time što stupa u spektakl, kao model s kojim se treba poistovetiti, on se odriče svih autonomnih odlika, u težnji da se poistoveti sa opštim zakonom poslušnosti prema postojećem poretku stvari. Potrošačke zvezde, koje se pojavljuju u obliku različitih tipova ličnosti, samo pokazuju kako svaki od tih tipova ima jednak pristup oblasti potrošnje i da iz nje može izvući jednako zadovoljstvo. Političke zvezde moraju posedovati pun spektar najvrednijih ljudskih osobina: tako su sve zvanične razlike između njih poništene njihovom zvaničnom sličnošću, jer sve one moraju biti izuzetne u svim oblastima delovanja. Kao vođa države, Hruščov je naknadno postao general i preuzeo zasluge za pobedu u bici kod Kurska, dvadeset godina nakon što se ona odigrala. Kenedi je preživeo kao govornik, koji je čak i samom sebi održao posmrtni govor, jer je Teodor Sorenson (Theodore Sorensen) nastavio da piše govore za njegovog naslednika, u istom onom stilu koji je značajno doprineo pokojnikovoj javnoj ličnosti. Istaknute ličnosti koje personifikuju sistem poznate su upravo zato što nisu ono što izgledaju: one stiču veličinu tako što se spuštaju ispod realnosti najbeznačajnijeg individualnog života i tako što svi to znaju.


loader loader 20:55 03.11.2019

Re: Mexico

mentol

projekcija opšte banalnosti u slike mogućih uloga. Kao specijalisti za prividni život, zvezde služe kao objekti poistovećivanja,



zemljanin zemljanin 17:29 04.11.2019

Re: Mexico

Kajt ima lepe noge


macak.tosa031 macak.tosa031 18:02 04.11.2019

Re: Mexico

zemljanin
Kajt ima lepe noge



Ko je Kajt?
zemljanin zemljanin 21:23 04.11.2019

Re: Mexico

328a palatalizacija od Kejt
Atomski mrav Atomski mrav 22:59 04.11.2019

Re: Mexico

Ko je Kajt?


Nizozemski nogometaš:



loader loader 09:21 05.11.2019

Re: Mexico

zemljanin
Kajt ima lepe noge




Iskreno, ovo mi liči na noge nekog zabrijanog i pažljivo spakovanog travestita.
Eno, vidi se koliko je grebano gilleteom po koži na cevanici. Treba poštovati kad neko da sve od sebe da se kako-tako erotizuje ili elitizuje.

zemljanin zemljanin 18:49 05.11.2019

Re: Mexico

loader
zemljanin
Kajt ima lepe noge




Iskreno, ovo mi liči na noge nekog zabrijanog i pažljivo spakovanog travestita.
Eno, vidi se koliko je grebano gilleteom po koži na cevanici. Treba poštovati kad neko da sve od sebe da se kako-tako erotizuje ili elitizuje.



macak.tosa031 macak.tosa031 21:05 01.11.2019

M'da!

Živeo Kralj!

Eee, da - za Tasu i ostalo veselo društvo!

loader loader 23:46 01.11.2019

Re: M'da!


U našim uslovima kralj više nego u bilo kojim drugim društvenim uslovima
predstavlja recept spasa.
Ovo se zove republika,
ali je u suštini sve samo ne to.

Черевићан Черевићан 00:55 02.11.2019

meni mindeđ

U našim uslovima kralj predstavlja recept spasa.

рецепт спаса недорека наших
у ушима ...примамљиво звучи,
но међутим јел' пристигло време
да'с Србија тој проби прикључи,

(ил' причекат' да Еуропа
о томе одлучи )…... упс
loader loader 20:56 03.11.2019

Re: meni mindeđ

(ил' причекат' да Еуропа
о томе одлучи )


Iz iskustva,
zvuči dosta realno
macak.tosa031 macak.tosa031 21:15 01.11.2019

Da, da!

Bez kralja ne valja!

Samo za maksu i ostalo veselo društvo!

loader loader 23:51 01.11.2019

Re: Da, da!


Monarhija sada deluje kao anahrona pojava,
odnosno anahrono deluje i sama pomisao na prelazak iz parlamentarne demokratije u parlamentarnu monarhiju,
ali
s obzirom da smo mi kao društvo anahronost i obezglavljenost bez presedana,
monarhija deluje kao najmoderniji poredak-sistem.

G.Cross G.Cross 21:25 01.11.2019

Bez kralja ne valja

Udba je u Miloševićevo vreme uradila sjajan posao ocrnjujuci Karađorđeviće i specijalno prestolonaslednika. I tako do dan danas.

Ja sam po duši Obrenovicevac ali pošto ih sve pobiše ja kažem ko ismeva Karađorđeviće zaslužio je Vučića.

KRALJ

Ispod

DVODOMI PARLAMENT
Na izborima "Veće izabranih"
Veće starca sa doživotnom mandatom

Ispod

VLADA
gedza.73 gedza.73 22:16 01.11.2019

Re: Bez kralja ne valja

Dovoljno je videti kakvi su ljudi činili vlast i opoziciju u vreme srpskih monarhističkih dinastija.

Svećom da se traže u zadnjih sedam decenija jedva koji političar bi mogao da im parira.



Kralj Petar i Oplenac.




shone shone 23:33 01.11.2019

Re: Kinšasa

Parovi - u belim rukavicama


Taske ajd' u 20 maraka da će i ovaj blog biti obrisan.

Braja puko na alternativnoj medicini a ovi udarili na kraljicu.
Pa kad ovo vidi neko iz engleske ambasade - ijaoooooooooo!

Kuvajte momci i devojke,recepte,sireve - i nema glava da vas boli.

Mislim meni mindeđ.

OY!
loader loader 23:35 01.11.2019

Re: Bez kralja ne valja

Udba je u Miloševićevo vreme uradila sjajan posao ocrnjujuci Karađorđeviće i specijalno prestolonaslednika.

Izvođač radova uglavnom seselj. Plus partizanski filmovi gde se ta mantra o izdaji kralja često provuče.

Ja sam po duši Obrenovicevac ali pošto ih sve pobiše ja kažem ko ismeva Karađorđeviće ...

Ljudi su pod anestezijom ... višedecenijskom.

KRALJ
Ispod
DVODOMI PARLAMENT
...

Otkako je nasilno ukinuta monarhija Srbija je gotovo neprestano pod diktaturom.
loader loader 23:37 01.11.2019

Re: Bez kralja ne valja

Pa kad ovo vidi neko iz engleske ambasade ...

Već vidim Tonija B. kako cima našeg precednika na raport.
A blog ... Eh. Mogu se obrisati slova, ali glas za slobodu ostaje
shone shone 00:19 02.11.2019

Re: Bez kralja ne valja

Već vidim Tonija B. kako cima našeg precednika na raport.
A blog ... Eh. Mogu se obrisati slova, ali glas za slobodu ostaje


Da, ostaje na yooutubetu.




loader loader 00:37 02.11.2019

Re: Bez kralja ne valja

Da, ostaje na ...


Da ... na TuYubetu ...


A ostaje i na UDBAetu


Tu brisanja nema.
shone shone 01:16 02.11.2019

Re: Bez kralja ne valja

A ostaje i na UDBAetu


Nemam iskustva sa njima - pazim šta ostavljam na Youtubetu
tasadebeli tasadebeli 09:19 02.11.2019

Re: Kinšasa

shone

Parovi - u belim rukavicama



Taske ajd' u 20 maraka da će i ovaj blog biti obrisan.



Мноооогооо је, куме! Него, ја би да ми то кољемо. Ионако ће после да прича да смо је клали.

(цитат из тунела поред села која лепо горе)


Знаш ли ти да када поменете беле рукавице, помислим на тај одевни предмет који је носила давно, давно моја сестра док је у младости била флајка (стјуардеса) ЈАТ-а и Генекса?

Био сам поносан тада на своју сестру, а сви други клинци из улице и из школе су ми завидели.

Марлбора и Кента и оних чоколадица Афтер Ејт вазда било у нашој кући кол'ко 'оћеш. И путера од кикирикија, али њега нешто нисам уображавао. Не волим га ни данас.

И једини у улици сам имао дречећи жути транзистор у облику велике округле минђуше, купљен у Амстердаму, преко којег сам са осталим клинцима из улице испред капије на тротоару седео и слушао шта ради Звезда недељом поподне у првенственим утакмицама диљем наше лијепе домовине Југославије измоливши пре тога маторце да ми дозволе да транзистор изнесем из куће. Док у кући маторци на ТВ гледају Сашу Залепугина и његово Недељно поподне.

Ееееее, златна су то времена била... Те седамдесете... Кредити, преко синдиката на море, девојчице нису носиле вондербра па да се зајебеш к'о данас...







И још се само сетим оне беле рукавице која ми маше из мерцедеса са шесторо врата док пролази поред мене у гомили горе на Топчидерској звезди (то нам је било зборно место за нашу за дочеке нашег највољенијег сина опет наших народа и народности) враћајући се из неке Хаване или тако нешто пошто је на том путовању био мало наш човек у Хавани.

Присети, присети, што би рекао гос'н Чер... Само се тек појаве одједаред невољно...


Не брини за сендвичарницу, кључеви су код мене. Подићи ћу столице и закључаћу је када кренем кући.

Него да те питам нешто, богати...

Гледам сада моје старе ауторске текстове и на моје изненађење видим да им читаност расте. Онај мој последњи каракас док сам био аутор има 1000 прегледа више него када су га пре три месеца са свим осталим мојим ауторским текстовима скинули са страница Блога Б92 као да никада нисам овде ни постојао.

Браји су барем оставили његове друге текстове и ауторску опцију.

То мора да је нешто до технике, а?

Морам да питам Максу... Он ће то знати...
maksa83 maksa83 09:59 02.11.2019

Re: Kinšasa

Морам да питам Максу... Он ће то знати...

Imali smo ovde to objašnjenje u nekoliko navrata. Ovaj softver ima neku maintenance proceduru (bekap? replikacija? ko zna...) koja u jednom trenutku krene nešto da radi što rezultira time da umesto da kopira krene da sabira. Tako da ćeš lako naći zaboravljene blogove sa po 600, 800 i 1400 preporuka, a unutra komentare sa isto tako nekim hiljadama. Zabodi manje više bilo koji blog star više od 5 godina i videćeš te brojeve. Teško da im se ljudi vraćaju u hordama da bi tu nešto kliktali.

Mogu da zamislim par načina kako taj bag nastaje, ali verovatno nijedan nije tačan. Pretpostavljam da je nešto trivijalno ali nikog nije briga da to 'opravi pošto to ne sjebava osnovnu funkcionalnost.
tasadebeli tasadebeli 10:06 02.11.2019

Re: Kinšasa

maksa83
Морам да питам Максу... Он ће то знати...

Imali smo ovde to objašnjenje u nekoliko navrata. Ovaj softver ima neku maintenance proceduru (bekap? replikacija? ko zna...) koja u jednom trenutku krene nešto da radi što rezultira time da umesto da kopira krene da sabira. Tako da ćeš lako naći zaboravljene blogove sa po 600, 800 i 1400 preporuka, a unutra komentare sa isto tako nekim hiljadama. Zabodi manje više bilo koji blog star više od 5 godina i videćeš te brojeve. Teško da im se ljudi vraćaju u hordama da bi tu nešto kliktali.

Mogu da zamislim par načina kako taj bag nastaje, ali verovatno nijedan nije tačan. Pretpostavljam da je nešto trivijalno ali nikog nije briga da to 'opravi pošto to ne sjebava osnovnu funkcionalnost.




Сећам се тог објашњења за препоруке. И приметио сам то и сам још одавно гледајући те своје текстове. И то са препорукама на стотине и хиљаде је престало у октобру 2016.

(Мој први ауторски текст на Блогу Б92 у пролеће исте те 2016, а да нисам гостовао, имао је 806 (!) препорука. Пази када нисам ни тада поверовао да је толико људи баш уживало читајући га иако нисам тада знао за тај баг. )

А са читаношћу, тј прегледима нечијег текста, изгледа није престало јербо, рекох, ових 1000 прегледа више је на мом последњем ауторском тексту на Блогу Б92, каракас, из јула ове године.

Зато сам питао. Читаност ме збуњује, а не препоруке.

Зар је толики проблем средити тај баг и за читаност ако је већ сређен за препоруке?
shone shone 10:28 02.11.2019

Re: Kinšasa

Него да те питам нешто, богати...

Гледам сада моје старе ауторске текстове и на моје изненађење видим да им читаност расте. Онај мој последњи каракас док сам био аутор има 1000 прегледа више него када су га пре три месеца са свим осталим мојим ауторским текстовима скинули са страница Блога Б92 као да никада нисам овде ни постојао.


Što se tiče ovoga nisam siguran ali nekad i ja radije svratim na blogove od pre 10 godina. Tada su bili maštovitiji i interesantniji. A tek što možeš da vidiš dinamiku promena pojedinih kako vetar duva. To je tek posebna priča.

PS i nisu se vozili električni trotineti njaoooooooooo.
Vozila ih neka Đina ko ..jmune. Ako si propustio to treba da vidiš obavezno.
maksa83 maksa83 10:48 02.11.2019

Re: Kinšasa

Зар је толики проблем средити тај баг и за читаност ако је већ сређен за препоруке?

Po mom sećanju i saznanju poslednji njihov web developer je napustio ovo mesto pre otpr. 4-5 godina, plus minus neka godina. Ovo je, što kažemo mi kujundžije - abandonware.
tasadebeli tasadebeli 12:17 02.11.2019

Re: Kinšasa

shone
A tek što možeš da vidiš dinamiku promena pojedinih kako vetar duva. To je tek posebna priča.



Да, и мени је тај феномен врло занимљив за опсервирање и анализирање.

А понеки пут у том процесу посматрања и анализирања тих података, допустим себи и да помислим, као и ти, да је то некакав одраз у огледалу ове наше земље и овог народа у овом нашем добу у којем живимо.




Što se tiče ovoga nisam siguran ali nekad i ja radije svratim na blogove od pre 10 godina. Tada su bili maštovitiji i interesantniji.




Вероватно су људи уносили тада више страсти у то.

А рекох ти, ако човек нешто ради без трунке страсти, па самим тим и дубљег уношења у то што ради, онда само клизи по површини предузетог му делања. Ма шта год то било. И без трунке уношења тих неопходних емоција (биле оне добре или лоше, свеједно) у нешто што се ради, онда то што добијеш као резултат постане хладно, перфидно, малициозно и цинично... Док се људи заваравају све мислећи да је то што тада показују одраз највише интелигенције.

Кад поменух интелигенцију... Имам две приче за нашег Чарлија поводом оних његових IQ = 151. Једна је из давне прошлости, а друга из садашњег времена.

У младости сам (средња школа, почетак факултета) заједно са другарима претежно још од основне школе сматрао себе припадником наше групе, екипе, како год, која се бавила различитим стварима. Али смо мислили за себе да смо група која размишља на исти начин и били смо у праву. Двојица су, рецимо, писала књигу тако што су наизменично писали по поглавље. Нас двојица смо правили некакве стрипове. Сви заједно смо правили кратке филмове на супер осмици и свирали (ако се то тако може назвати) музику и правили некакве песме у то доба прве casio мини справе за свирку (користили су је и Идоли на Одбрани и последњим данима) и првих синтисајзера по граду у то доба процвата тзв. електронске музике и тзв. њу вејва и новог романтизма у нас (Рекс Илузиви, Боа из Загреба итд.) са СКЦ-ом као епицентром свега.

А себе смо називали заједничким групним именом IQ < 20. Писали ми тај назив и као графите по београдским зидовима.









Друга прича је од прошле недеље.

Наиме, идући у школу видим рекламну таблу за приватно обданиште које се зове "Мудрица и Добрица".

Па та рекламна табла покрене читав низ повезаних исказа у мени:

1) Добрица не мора нужно бити и Мудрица.

2) Али зато Мудрица подразумева у једној особи и Добрицу.

3) Ако неко није Добрица, он не може бити Мудрица.

4) Онда може бити евентуално само интелигентан и ништа више.


(Хебо ме Курт Гедел, те ме хебо, кад ме је већ томе и научио!)


После сам ово исто као и вама овде причао и клинцима у школи.

И могу ти рећи, врло пажљиво су ме слушали и замислили се над тиме што сам им рекао.
shone shone 13:18 02.11.2019

Re: Uvek u parteru,nikad gore...

Ееееее, златна су то времена била... Те седамдесете... Кредити, преко синдиката на море, девојчице нису носиле вондербра па да се зајебеш к'о данас..


Ovo je momenat za muzičku podlogu.



Moj stari vec godinama
okrece bicikl svakog dana
od kuce do preduzeca
prva, druga, treca

On je tridesetpeta-sesta
bez skole, detinjstva i hleba
on je tridesetpeta-sesta
uvek tu kad zapeti treba


On je tridesetpeta-sesta
vecno treca smena
on je tridesetpeta-sesta
bez kravate, umorna i povijena

Minimalac svakog prvog
mala firma, sta ce sutra biti
topao hleb i litar mleka
akontacija, zajmovi, krediti

On je tridesetpeta-sesta
ne razume svaki izam
on je tridesetpeta-sesta
podmece ledja za realizam

On je tridesetpeta-sesta
preko sindikata na more
on je tridesetpeta-sesta
uvek u parteru, nikad gore


* Svim našim,,nekim,, matorcima !
karabasbarabas karabasbarabas 20:48 02.11.2019

Re: Bez kralja ne valja

G.Cross
Udba je u Miloševićevo vreme uradila sjajan posao ocrnjujuci Karađorđeviće i specijalno prestolonaslednika. I tako do dan danas.

Ja sam po duši Obrenovicevac ali pošto ih sve pobiše ja kažem ko ismeva Karađorđeviće

Ispod

VLADA

Ma da, nije on debilko, UDBA je kriva.


The famous CHUTITE, MUUU govor na Gazimestanu.
loader loader 21:03 03.11.2019

Re: Uvek u parteru,nikad gore...

shone
Ееееее, златна су то времена била... Те седамдесете... Кредити, преко синдиката на море, девојчице нису носиле вондербра па да се зајебеш к'о данас..


Ovo je momenat za muzičku podlogu.



Moj stari vec godinama
okrece bicikl svakog dana
od kuce do preduzeca
prva, druga, treca

On je tridesetpeta-sesta
bez skole, detinjstva i hleba
on je tridesetpeta-sesta
uvek tu kad zapeti treba


On je tridesetpeta-sesta
vecno treca smena
on je tridesetpeta-sesta
bez kravate, umorna i povijena

Minimalac svakog prvog
mala firma, sta ce sutra biti
topao hleb i litar mleka
akontacija, zajmovi, krediti

On je tridesetpeta-sesta
ne razume svaki izam
on je tridesetpeta-sesta
podmece ledja za realizam

On je tridesetpeta-sesta
preko sindikata na more
on je tridesetpeta-sesta
uvek u parteru, nikad gore


* Svim našim,,nekim,, matorcima !


Shone - svaka čast ...


loader loader 07:50 04.11.2019

Re: Bez kralja ne valja

karabasbarabas
G.Cross
Udba je u Miloševićevo vreme uradila sjajan posao ocrnjujuci Karađorđeviće i specijalno prestolonaslednika. I tako do dan danas.

Ja sam po duši Obrenovicevac ali pošto ih sve pobiše ja kažem ko ismeva Karađorđeviće

Ispod

VLADA

Ma da, nije on debilko, UDBA je kriva.


The famous CHUTITE, MUUU govor na Gazimestanu.


MATIJA BEĆKOVIĆ

ODLOMAK O KARAĐORĐEVIĆU

Što se mene tiče
Neka govori kako hoće

Da se ne daj Bože rodio gluvonem
Voleo bih ga još više

Ali zbog dušmana
Ne bi marilo da nauči srpski

Ali baš zbog njih neće
On je Karađorđević

Onaj koji je
I ono što je
Znao ne znao
Učio ne učio
Da se trudi
Da se svidi i ugodi

Živ neće

A ja znam
Da on srpski zna
Bolje od svih

Ali krije
Zna se zašto

Da svak pokaže
Ko je i šta je
maksa83 maksa83 23:35 01.11.2019

...

Uzgred, primećujem da o onome što je za nas mnogo preče i prirodnije, a to je naša kraljevska porodica, nema ni reči, odnosno retko je ima, i to po nekim totalno perifernim, malo gledanim tv-emisijama.

Prema nekim mojim saznanjima, Nj K V, što bi rekli - nije fan.
loader loader 23:38 01.11.2019

Re: ...

Nj K V

Skoro da pročitah, u prvi mah,
eNKaVeDe ...
macak.tosa031 macak.tosa031 05:44 02.11.2019

Re: ...

maksa83
Uzgred, primećujem da o onome što je za nas mnogo preče i prirodnije, a to je naša kraljevska porodica, nema ni reči, odnosno retko je ima, i to po nekim totalno perifernim, malo gledanim tv-emisijama.

Prema nekim mojim saznanjima, Nj K V, što bi rekli - nije fan.

Šta znači ovo 'nije fan'?!
Molim pojašnjenje!
mentol mentol 08:26 02.11.2019

Re: ...

macak.tosa031

Šta znači ovo 'nije fan'?!
Molim pojašnjenje!

tasadebeli tasadebeli 08:58 02.11.2019

Ситничарница код Два бела голуба

loader

Govori li nam to nešto? Ili sam ja preterano sitničav?

Nije loše preduzeti neka korisna blogerska nagađanja.










Нагађам, Лоудере, да је то у Срба традиција.

Па зар није госпођа Живка Министарка, која је баш ове године навршила 90 година и узела 91. што би рекла моја баба, још ономад рекла свом сину Раки васпитавајући га:


"То је, бре, енглески отац!!! Није то српски отац па да га псује ко стигне!!!"







Него, друже мој, ваља се у таквој ситуацији изборити за место почасног конзула Никарагуе.

Једино...

У време госпођа Живке министарке могао си да будеш и кожарски трговац, па да постанеш почасни конзул Никарагуе.

А данас то није довољно. Данас можеш бити и керамичар и чукаџија осовина вагона на железничкој станици, можеш и у својој 56. години живота да студираш неку вишу пословну школу у Блацу као овај с Брда, главни у Партији, што га познајем, али мораш пре свега да се учланиш у неку странку на политичком небу... Хм да... Небу... Да би догурао до места почасног конзула или неке друге важне дипломатске функције.

А у Црној Гори је уз то препоручљиво да се зовеш и Тарзан. Може и Милошевић, али није неопходно. Није свако од тих Милошевића.



T.M. govori za štampu povodom pošumljavanja Crne Gore:

"Mogu reći da su ovaj projekat drage kolege veoma dobro obavile, jer zasađenih 200 sadnica banana ovdje u Tivtu govori dovoljno..."

Novinarka: "Gospodine Tarzane, da li vam nekad smeta vaše ime?"

T.M.: "A nijesam ja od tih Miloševića!"



То је нама наша борба за синхрону републику дала. Нећемо ваљда да живимо мимо света, у некаквој анахроној монархији?

А медији?

Медији су чудо!

Не само у Србији.

„Napustite svaku nadu vi koji ulazite u pakao slika" у овом Времену колонизованог времена.








П.С. - Јуче ме баш нешто жена пита за отварање Олимпијаде 2012. у Лондону јербо ради нешто са својим клинцима у школи, а она не може да се сети ниједне слике из тог телевизијског преноса.

Ја се сетио само оног Швабе из немачког олимпијског комитета и његове супруге како нацистичким поздравом поздрављају немачку олимпијску екипу у дефилеу и сетио сам се још само слике како Бонд, мај нејм из Бонд, нежно држи краљицу у наручју док се падобраном спуштају заједно на центар стадиона у великом финалу приредбе на отварању тих олимпијских игара у центру некадашње империје у којој сунце никада не залази.

А онда ми жена исприча како је, прикупљајући податке за тај свој час са клинцима, негде пронашла да су током снимања тог филмића у Бакингемској палати краљицу Цецу питали да ли ће се при том њеном судбоносном сусрету са Бондом, Броју 007 обратити са Џејмс или са мистер Бонд. И да се краљица определила за ово друго.

Мудрица је та краљица Цеца. И велика госпођа.

А на Светој Гори кружи прича како је та дотична дама својевремено, давно (ваљда још ономад када је својом јахтом кружила по нашим балканским морима па се том приликом сусрела и са нашим вољеним другом Титом који ју је током тог идиличног дружења десном руком нежно шљапкао по гузи док левом руком свира клавир (copyright by Небојша Прокић) покушала да се искрца и на Атосу као прва жена која је ногом крочила на то полуострво за последњих миленијум и по до два.

(Друга легенда исто каже да жена цара Душана, бежећи испред куге, није ногом крочила него су је носили по Светој Гори у носсиљци и зато Душан једини од свих Немањића није у Српској православној цркви проглашен за свеца.)

Хот меЏутим, легенда каже да када је краљица Цеца села у чамчић који ће је превести на тај трећи прст Халкидикија на који ниједна жена није ногом крочила, био се изненада подигао такав ветар и такви таласи који су чамац толико бацали тамо-амо да је јадној Цеци припала тешка мука те је добила у хипу морску болест, па је чамац морао да је врати на њену јахту.

Тако причају монаси на Светој Гори.

Као што видиш, чак ни они који су у потпуности изоловани од овог Времена у којем живимо, па нам зато мало и изгледају ванвременски, нису имуни на те медијске копипејстове о бритиш ројал фемили.


tasadebeli tasadebeli 09:56 02.11.2019

Србија на паузи

Него, кад већ поменух моју драгу...

Јуче је својим ђацима у школи, матурантима, објашњавала шта значи израз gap year.

Кад су схватили, повикали у глас:"'Оћемо и ми!!!"

Она им рекла:

"Шта, бре, ви 'оћете? Па ви сте на на паузи од школе целог живота!!!"

Они се мало замислили, па јој кажу:

"Па јес, у праву сте."
loader loader 21:08 03.11.2019

Re: Србија на паузи

Они се мало замислили


Jedna od pojava kojima cena danas vrtoglavo raste
Ribozom Ribozom 11:37 02.11.2019

Moj utisak

Vec sam u nekom komentaru sugerisao na problem vesti o britanskoj kraljevskoj porodici.
Koga to jos interesuje u Srbiji?
Verovatno je u pitanju dogovor o popularizaciji prozapadnog zivotnog stila u medijima kao nacinu evropizacije stanovnika. To je kad moras da prenosis dobre vesti iz Z.Evrope i lose iz Rusije.
Danas je na pr. losa vest iz Rusije da je u eksploziji na tankeru poginulo dva mornara. A srpski mediji (i evropski) ne prenose ili prenose stidljivo recimo vest o kojoj se bruji u norveskoj da je par stotinu, mahom ljudi u godinama, poslato u zatvor sto su isli na odmor.
Razlog je sto je zavod za zaposljavanje pogresno protumacio zakon. Mada, ni sam nisam siguran sta se iza ovoga krije.

Od lokalnih srpskih vesti najvaznija je ubijen jos jedan od vodja navijaca partizana. Indikativno je da nema komentara 'vratile se devedesete' kao i zabrinjavajuci broj ne/preporuka na izjavu saucesca.

Stizu vunena vremena.
macak.tosa031 macak.tosa031 11:42 02.11.2019

Re: Moj utisak

Ribozom
Vec sam u nekom komentaru sugerisao na problem vesti o britanskoj kraljevskoj porodici.
Koga to jos interesuje u Srbiji?
...

Mene.
tasadebeli tasadebeli 11:51 02.11.2019

Re: Moj utisak

macak.tosa031
Ribozom
Vec sam u nekom komentaru sugerisao na problem vesti o britanskoj kraljevskoj porodici.
Koga to jos interesuje u Srbiji?
...

Mene.



И мене.


Ribozom



shone shone 11:52 02.11.2019

Re: Moj utisak

Mene.


Koji deo?
macak.tosa031 macak.tosa031 11:59 02.11.2019

Re: Moj utisak

shone
Mene.


Koji deo?

Prednji.
shone shone 13:47 02.11.2019

Re: Moj utisak

Stizu vunena vremena.


Prilagoditi veš vremenskim uslovima. Oblačiti se ,,slojevito,,.


shone shone 13:49 02.11.2019

Re: Moj utisak

Mene.

Koji deo?

Prednji.


Prednji nije u modi. Nisi ,,IN,, i nemaš trotinet digitalni
Njaooooo


loader loader 21:10 03.11.2019

Re: Moj utisak


Gledajući ovu sliku
setih se Štefana Kekeca ...


Samo fali ono blato na stazi.
Atomski mrav Atomski mrav 23:08 04.11.2019

Re: Moj utisak

ili prenose stidljivo recimo vest o kojoj se bruji u norveskoj da je par stotinu, mahom ljudi u godinama, poslato u zatvor sto su isli na odmor.
Razlog je sto je zavod za zaposljavanje pogresno protumacio zakon. Mada, ni sam nisam siguran sta se iza ovoga krije.


Za sada se "operiše" sa cifrom od 48 slučajeva od kojih je 36 osoba osuđeno na zatvorske kazne. Ali izgleda da će se cifra uvećati, možda ih na kraju bude i par stotina a možda i više pošto postoje najave da neusklađenost domaćih propisa sa propisima Evropske ekonomske zone (EU + Norveška + Island + Švajcarska) datira još od pre 25 godina kad je Norveška pristupila EEZ... Skandal ogromnih razmera ali niko da preuzme odgovornost i podnese ostavku.
loader loader 09:18 05.11.2019

Re: Moj utisak

Skandal ogromnih razmera ali niko da preuzme odgovornost i podnese ostavku.

Bar su u nečemu slični Srbiji.
Atomski mrav Atomski mrav 11:30 05.11.2019

Re: Moj utisak

Bar su u nečemu slični Srbiji.


Kad su političari i institucije u pitanju, sličniji su Srbiji nego što većina ljudi misli. A u nekim stvarima su možda i gori. Evropski sud za ljudska prava u Strazburu trenutno razmatra 32 tužbe protiv Norveške a, poređenja radi, 12 tužbi protiv Srbije. U čak 26 od ta 32 slučaja je u pitanju norveška socijalna služba za zaštitu dece (barnevern).
loader loader 17:30 05.11.2019

Re: Moj utisak

Hm ... Ko bi rekao ...
Mada,
ostavljam rezervu da su tu još neki faktori u igri, koji možda relativizuju ove brojke.
Možda se tamo ljudi češće odlučuju da prava potraže na međunarodnom sudu, nego što je to slučaj kod nas. Takođe, verovatno su osetljiviji i sitničaviji kad su prava dece po sredi. Ohrabreniji da traže pravne lekove. Kod nas se malo veruje u institucije, i ljudi su generalno obezvoljeni, pa se oficijelno traženje pravde verovatno pokušava znatno mnanje, nego u Norveškoj. No, to su sad samo polulogička nagađanja. Zvanično, Norveška vodi 32:26 :)

Atomski mrav Atomski mrav 13:05 06.11.2019

Re: Moj utisak

Kod nas se malo veruje u institucije

Istina je da su Norvežani ranije mnogo više (rekao bih gotovo bespogovorno) verovali institucijama, ali mislim da bi institucija koja donosi odluke arbitrarno, odluke koje se tiču porodice i dece, a ima veliku moć i gotovo nikakvu kontrolu bila u najmanju ruku problematična u svakoj državi.
loader loader 16:25 06.11.2019

Re: Moj utisak

Fino objašnjenje. Da ne džaram dalje


bene_geserit bene_geserit 04:18 06.11.2019

samo da svrnem

da preporučim blogopopulaciji korejsku seriju "Mr. Sunshine"
pogotovo onima što vole partizanske filmove
loader loader 16:27 06.11.2019

Re: samo da svrnem

onima što vole partizanske filmove


Oni za druge i ne znaju. To je poratna generacija koja je imala čvrsto vaspitanje po pitanju filma, estetike filma, ..., a naročito ideološke potke filma. Stoga, oni nepogrešivo prepoznaju ko su petriote, a ko izdajnici.


loader loader 16:27 06.11.2019

Re: samo da svrnem

onima što vole partizanske filmove



Oni za druge i ne znaju. To je poratna generacija koja je imala čvrsto vaspitanje po pitanju filma, estetike filma, ..., a naročito ideološke potke filma. Stoga, oni nepogrešivo prepoznaju ko su patriote, a ko izdajnici.


Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana