Šta bih ja uradio

Ivan Marović RSS / 12.05.2008. u 03:18

Ovoga puta moj tradicionalni "Šta bih ja uradio" tekst na ovom blogu će osim Borisa Tadića obuhvatiti i ostale političare i to redom po broju izborne liste. Dakle...

ŠTA BIH JA URADIO...

... da sam Boris Tadić

Samo opušteno... pet principa, pa ko hoće dobro došao (za DSS mali uslov: blagi "sanintarni otklon" hehe), ko neće ajd' zdravo. Ako neće niko, idemo ponovo na izbore da počistimo male stranke koje se suviše kurobecaju za svoju veličinu.

... da sam Čeda Jovanović

Mislim da je vreme za smenu generacija, pad popularnosti na republičkom i porast na gradskom nivou ukazuje da je vreme da kormilo LDP-a preuzme Biljana Srbljanović. Ona je podržala Borisa na predsedničkim, pokazala da nije kalkulant, baš je gotivna i nije dizelaš.

... da sam Vojislav Koštunica

Na delu treba dokazati više puta naglašavanu spremnost da se siđe s vlasti i da se drži do principa, što dalje od vlasti to bolje i principijelnije. Velju šutnuti preventivno. Onda otići u Belanovicu. I čekati... zvaće oni.

... da sam Tomislav Nikolić

Treba bežati iz zemlje, pod ovima neće moći da se živi.

... da sam Ivica Dačić

Elegantno skidanje Slobine slike i stavljanje Titove. Zatim jedan kratak sastanak sa Koštunicom na putu ka Krunskoj ulici. Krunska mnogo lepa ulica, što jes' jes'!

103+21+13=137

P.S. Dosta sam vala političario na ovom blogu, dosadio sam i bogu i narodu, sad je vreme da se ponovo pokrene serijal "Suočavanje sa budućnošću". Spremite se, za koji dan krećemo!



Komentari (433)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

MilosP MilosP 03:36 12.05.2008

Moguće koalicije

SRS + DSS + SPS = 127
ZES + DSS + manjine = 140
ZES + SPS + manjine + 131
ZES + LDP + manjine + 3 (???) = 126
Ivan Marović Ivan Marović 03:38 12.05.2008

Re: Moguće koalicije

MilosP
ZES + LDP + manjine + 3 (???) = 126
A onda je mrmot zavio čokoladu u foliju... Koja su ta tri fantomska poslanika?
nemanjag nemanjag 07:04 12.05.2008

Re: Moguće koalicije

pa je l' rekao dinkic juce... palma! on vredi za trojicu! DDDD
jinks jinks 07:59 12.05.2008

Re: Moguće koalicije

Pitanje je koliko socijalistima na duge staze moze da odgovara koalicija sa radikalima. Prvo, socijalisti verovatno pretpostavljaju da se dobar deo njihovih bivsih biraca nalazi kod radikala (i dss-a), sto su ovi izbori verovatno potvrdili ... tako da koalicija sa onima sa kojima se u sustini bore za iste glasove tesko da moze da donese neki boljitak na duge staze.

Prosto umesto da dalje uzimaju glasove od radikala i dss-a, oni bi u koaliciji delili zajednicku sudbinu sa njima, kakva god ona bila (naime, tesko da ce u toj varijanti moci da naprave neku dif. spec. u odnosu na ostatak koalicije).

Osim toga, ako su nesto pokazali izbori to je da i nagovestaj koalicije sa radikalima slabi vetar u jedra na duze staze.
jesen jesen 08:38 12.05.2008

Re: Moguće koalicije

..to su Palmini poslanici....on se pre potpisivanja sporazuma sa eu izjasnio za sporazum a i sada posle izbora je dao izjavu da bez evrope nema nista....povecao je ivici % i moze da ga zeza....samo ne znam dal ce ldp sa palmom....
Armitage Armitage 09:30 12.05.2008

Re: Moguće koalicije

Kada PUPS dobije svoje poslanike, moze da raskine ljubav sa SPS-om.
PUPS bi mogao da dobije jedno ministarstvo tipa socijala, nesto iz njihovog faha...
Verujem da ce se naci bar tri penzionera kojima je u interesu da pored penzije primaju i poslanicku platu plus da imaju status "na vlasti".
Ozbiljan sam.
Mislim da LDP nece sa palmom...
vucko vucko 09:37 12.05.2008

Re: Moguće koalicije

Mislim da LDP nece sa palmom...

Time bi pokazali vrhunsku neodgovornost i ne verujem da bi više ikad prešli cenzus.
A-ha-ha A-ha-ha 10:04 12.05.2008

Re: Moguće koalicije

MilosP
ZES + LDP + manjine + 3 (???) = 126

A onda je mrmot zavio čokoladu u foliju... Koja su ta tri fantomska poslanika?



To su ona 3 poslanika koja su se mogla osvojiti da se išlo u bolju kampanju, u onakvu kakva je bila poslednjih par dana, kada je Tadić ovaj narod napokon relaksirao stavom da Koštunica neće biti premijer. Da je tako odlučno ka Evropi krenuo od prvog dana kampanje, da je animirao još kog apstinenta kome je bilo muka kada pomisli da će opet sve biti isto ako izađe i glasa...
jesen jesen 10:17 12.05.2008

Re: Moguće koalicije

...i ja to mislim vucko, dal je palma ili penzioneri isto je....ldp mora da shvati da nisu karte u njihovim rukama i da totalna nefleksibilnost nigde ne vodi tj vodi ka gasenju stranke, a bila bi steta....treba da shvate da i njihovi glasaci i glasaci ds-a ne uzivaju bas da gledaju palmu, dacica .....ali da se narodu ne stoji u mestu, svi bi da se bar malo pomere sa mesta ako vec ne moze mnogo......tupljenje o menjanju drustva iz korena ne pije vodu...to je trebalo da se uradi jos 5 oktobra ali ni tada nije moglo jer su u DOS-u bili i kurta i murta...al ipak je nesto krenulo tada....LDP treba da se seti Djindjica ,koga inace cesto pominje, koji je prihvatio i novu demokratiju sa sve dmihailovicem i generala perisica koji je sad u hagu i covica koji je organizovao kontramiting......i ..i .....itd.....zato su svi govorili da je ZDj pragmatican politicar...a sada oni koji hoce da budu njegovi "naslednici" nece nikakav kompromis....pola nas ce biti u groblju dok oni sa ovih 5% posto doguraju do 51% i vode drzavu kako oni misle da treba... Alo LDP, mucnite malo....
Maksa Maksa 10:45 12.05.2008

Re: Moguće koalicije

vucko
Mislim da LDP nece sa palmom...
Time bi pokazali vrhunsku neodgovornost i ne verujem da bi više ikad prešli cenzus.


Amen brother (srp.: "tako je, teBra!" .

U tom slučaju zaslužuju da se udobno njišu u svojih principijelnih 3% do toplotne smrti univerzuma.

silver bullet silver bullet 11:29 12.05.2008

Re: Moguće koalicije

To su ona 3 poslanika koja su se mogla osvojiti da se išlo u bolju kampanju, u onakvu kakva je bila poslednjih par dana, kada je Tadić ovaj narod napokon relaksirao stavom da Koštunica neće biti premijer. Da je tako odlučno ka Evropi krenuo od prvog dana kampanje, da je animirao još kog apstinenta kome je bilo muka kada pomisli da će opet sve biti isto ako izađe i glasa...


Ili ona tri (ili bar 5) poslanika koja LDP nije uspeo da motivise svojom usko-stranacko-fanovskom kampanjom.

Nece DS ni pitati LDP da udje u vladu.

Neki su se ponudili jos ranije.

Zasto bi inace DS insistirao na verifikovanju gasnog sporazuma unutar tehnicke vlade?
Plasio se da ce morati da formira vladu sa LDP-om i G-17 koji su protiv toga i da nece imati vecinu u vladi, ali ce je imati u parlamentu.

Sada tog straha vise nema.

Priznajem, Tadic je maestralno odigrao ovu partiju.
Pobedio je Kostunicu na njegovom terenu i neutralisao Cedu bez obzira sto su prosli cenzus.

Srbija ide napred, ali mravljim koracima.

Vreme revolucija je neumitno proslo!
Srecko Sekeljic Srecko Sekeljic 12:47 12.05.2008

Re: Moguće koalicije

To su ona 3 poslanika koja su se mogla osvojiti da se išlo u bolju kampanju, u onakvu kakva je bila poslednjih par dana, kada je Tadić ovaj narod napokon relaksirao stavom da Koštunica neće biti premijer. Da je tako odlučno ka Evropi krenuo od prvog dana kampanje, da je animirao još kog apstinenta kome je bilo muka kada pomisli da će opet sve biti isto ako izađe i glasa...

Ili ona tri (ili bar 5) poslanika koja LDP nije uspeo da motivise svojom usko-stranacko-fanovskom kampanjom.


Neočekivani izborni rezultati i na strani DS-a i na strani LDP-a zapravo pokazuju da su potrebne inovacije u njihovom dosadašnjem nastupu.

DS-ova oštrina prema Koštunici u poslednjoj rundi, kao i ofanzivni spoljnopolitički i privredni uspesi na finišu trke (SSP i Fiat), doprineli su preokretu u javnoj podršci koji istraživanja nisu uspela da predvide. Mali odziv birača pokazuje i da radikalska glasačka mašina nije radila punim kapacitetom. Naime, poslovni i diplomatski uspesi demokrata nisu baš mogli da privole pro-radikale da glasaju za Tadića, ali su mogli da ih zbune i pokolebaju njihovu odlučnost da glasaju za Tomu, odnosno da glasaju uopšte. Dakle, jasno je da bi DS trebalo da u sledećem mandatu vodi agresivniju proevropsku politiku, kako zbog imidža kojim bi privlačio demokratske glasače, tako i zbog postignutih rezultata kojim bi se suprotstavio radikalskoj demagogiji.

S druge strane, LDP ima izgrađen vrlo jasan proevropski imidž i nepokolebljiv kurs. Međutim, verujem da bilo vrlo korisno za LDP ako bi na dalje sa DS-om sklopili (makar tajni) sporazum o međusobnom nenapadanju. Ukoliko se LDP i DS međusobno hejtuju jednakom žestinom kojom se obračunavaju sa DSS-om i radikalima, oni samo čine uslugu nacionalistima. Naime, međusobnim izrazito neprijateljskim nastupom neće preobratiti birače rivalske demokratske opcije, već će ukupno demokratsko građanstvo gurati u apstinente. Građani ne očekuju od proevropskih demokratskih političkih opcija da se međusobno diskredituju, već da nalaze common ground za izgradnju zajedničke političke platforme. Birači hoće pobedu, a ona se ne dobija soliranjem već dobro uigranim timskim radom.
Tarkovski Tarkovski 15:15 12.05.2008

Re: Moguće koalicije

Mislim da LDP nece sa palmom...
Time bi pokazali vrhunsku neodgovornost i ne verujem da bi više ikad prešli cenzus.


Jeste evo Dacic sve trci pevajuci -- nije mu dovoljan Canak sad mu treba i Ceda.
A DS sve se nesto jedva ceka da radi sa Cedom koji je radio o partijskoj glavi Tadicu i pljuvao ga tokom kampanje.
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 15:25 12.05.2008

Re: Moguće koalicije

Srecko Sekeljic
Međutim, verujem da bilo vrlo korisno za LDP ako bi na dalje sa DS-om sklopili (makar tajni) sporazum o međusobnom nenapadanju.


ja mislim da bilo vrlo korisno kad bi LPD sklopio sporazum sam sa sobom (i sa zdravim razumom) o nenapadanju svog jedinog potencijalonog koalicionog partnera i tako postali ono sto (neporavdano) tvrde da vec jesu: moderna stranka evropske orijentacije. Ako nastave sa najgorom, prljavom, balkanskom pljuvacinom kao dosada onda se nepokolebljivo krecu ... ka ispadanju iz parlamenta ... A za ugled bi mogla da im bude DS koja se nikad nije spustala na njihov nivo ...

pozz
mariopan mariopan 15:52 12.05.2008

Re: Moguće koalicije

A ja cekam da naprave koalicije i da nam onda kazu "DZABE STE KRECILI"
oldtajmer oldtajmer 18:13 12.05.2008

Re: Moguće koalicije

Ivan Marović
MilosP
ZES + LDP + manjine + 3 (???) = 126
A onda je mrmot zavio čokoladu u foliju... Koja su ta tri fantomska poslanika?


Nisam cuo da iko govori o ovoj mogucnosti - zar ne mislite da je krajnje vreme za jednu frakturu u DSS, i/ili DSS/NS koaliciji? Od tih 30-ak poslanika, dovoljno je da se 5-6, a moglo bi i 10 "otcepi", ne mora cak ni zvanicno, dovoljno je da glasa sa ovima kao "nezavisni" jel ...
AlexDunja AlexDunja 18:24 12.05.2008

Re: Moguće koalicije

zar ne mislite da je krajnje vreme za jednu frakturu u DSS, i/ili DSS/NS koaliciji? Od tih 30-ak poslanika, dovoljno je da se 5-6, a moglo bi i 10 "otcepi", ne mora cak ni zvanicno, dovoljno je da glasa sa ovima kao "nezavisni" jel ...

ael to da rade od srca,
el za kintu???
Ninoslav Randjelovic Ninoslav Randjelovic 19:54 12.05.2008

Re: Moguće koalicije

ael to da rade od srca,
el za kintu???

Od srca za kintu.
Doctor Wu Doctor Wu 20:50 12.05.2008

Re: Moguće koalicije

Maksa
vucko
Mislim da LDP nece sa palmom...
Time bi pokazali vrhunsku neodgovornost i ne verujem da bi više ikad prešli cenzus.


Amen brother (srp.: "tako je, teBra!" .

U tom slučaju zaslužuju da se udobno njišu u svojih principijelnih 3% do toplotne smrti univerzuma.


Maksimilijane, imperatore, :)))))))))))))))))!
oldtajmer oldtajmer 00:48 13.05.2008

Re: Moguće koalicije

Od srca za kintu


Preduhitri me! Setih se jedne price iz davnih 90tih, pricam sa jedinm Bugarinom, predovara se o "uvozu" koje kantice benzina, jel, i kaze on kako smi mi "braca" i kako moze "sve za pare, bez pare"!
v.d. v.d. 09:23 13.05.2008

Re: Moguće koalicije

E od vas DSovaca mi je muka!

Ko bre koga napada?
Ceda sve vreme predizborne kampanje prica kako pruza ruku Tadicu i argumentovano skrece paznju na postupke koje smatra losim. To je demokratija, a ne napadanje.

Na drugu stranu, Dinkic se dere kako postoje samo dve opcije, opet se narod uprpio od radikala, gomila ljudi koji su inace za LDP glasalo za DS.

Jedini sujetni u celoj prici je Boris Tadic, i vise mi ga je muka. Ova pobeda je pirova, i to ce se pokazati uskoro.
LDP ima jasnu politiku koja ce vremenom postati prihvatljivija sve vecem broju ljudi. Da se ne zavaravamo, DS je institucija mnogo veca od BT i iz tog razloga cu ja uvek imati velike simpatije prema istoj.

Ali manite me vise te price, za svadju je potrebno dvoje. Ili jedan realan a drugi sujetan...
sylvana sylvana 15:44 14.05.2008

Re: Moguće koalicije

Ljudi, kakav Palma bre vise! Kriminalac i reketas, nepismeni DZABA zelenas! Rekao da se ne sipa patriotizam u traktore i postao prihvatljiv za DS. Da li neko uopste zna sta taj covek radi po Jagodini, a sada i po Cupriji posto je od nesrece i tamo dobio podrsku. Asfaltirace spasilac po Srbijici samo tako ako udje u pobednicku koaliciju. Ne mogu da verujem da ce DS da mu da legitimitet. Ali, za njih izgleda bolje Palma nego Ceda. A inace, potpisivanje sporazuma je LDP izneo na svojim ledjima a zuti pobrali kajmak! Koliko je dugo Djelic spremao penkalo, jel spremao i kad je bio zakazan moleban zajedno sa SRS i DSS? Pa su tada videli da ih njihovi clanovi i glasaci ne podrzavaju, pa Tadic iznenada napusti zemlju bas tog dana? Muka mi je vise od tolikog nemorala i politikanstva. LDP je so ove zemlje!!! SIRI DALJE I DALJE!!!!!!
trener trener 03:43 12.05.2008

Samo opušteno...

Neki su previše "lajali" i zaslužili
da počistimo male stranke koje se suviše kurobecaju za svoju veličinu.

... ali `ajde dobro, nismo zlopamtila
trener trener 03:45 12.05.2008

Re: Samo opušteno...

I dobronameran savet " Ne pljuj u bunar iz koga si se vode napio"
Bojan Zdravic Bojan Zdravic 03:54 12.05.2008

Re: Samo opušteno...

I dobronameran savet " Ne pljuj u bunar iz koga si se vode napio"

ili sto kaze nas narod " ne s..... u tanjir iz kojeg si jeo"
trener trener 04:07 12.05.2008

Re: Samo opušteno...

Bojan Zdravic
I dobronameran savet " Ne pljuj u bunar iz koga si se vode napio"

ili sto kaze nas narod " ne s..... u tanjir iz kojeg si jeo"

U pravu si ,a neki su prilično ....., ali šta ćeš, čudo kako se od obraza lako napravi đon.
Gaston Gaston 03:49 12.05.2008

Je li...

Je l si ti u the US of A ili u BGD-ju pa pises sitnu kjnigu u ove sitne (srbijanske) sate?
Ivan Marović Ivan Marović 03:51 12.05.2008

Re: Je li...

U the US of A, sad je oko jedanajs' uveče.
nsarski nsarski 03:52 12.05.2008

WWJD

ili What Would Jesus Do?

Sa prva dva predloga se slazem totalno. Sa ostala tri takodje, uz malu dopunu. Svoj trojici bi dobro bilo da se zagledaju (vise puta!) u izborne rezultate, izbace ideju grandioznosti iz svoje glave - pogledaju u kalendar najpre da ustanove u kojem veku zive, i tek onda pristupe nekoj politici ako su u stanju.
-petar- -petar- 10:01 12.05.2008

Re: WWJD

Da, politicari kod nas totalno ignorisu rezultate izbora! Evo, i na proslim izborima umesto da DS ima premijera, DSS je uspeo da je uceni. I sada, iako je DS apsolutni pobednik, verovatno ce da ih ucenjuje SPS i sigurno DSS. Sto se DSSa tice, ja tu ne vidim ni D od demokratije, takva kampanja u kojoj se predsednik drzave i clanovi sopstvene vlade nazivaju izdajnicima je apsolutno nedopustiva! Zbog toga se nadam da ce ta stranka nestati iz politike sto pre, pa ne mogu takve svinjarije da se prave bez posledica
irvas irvas 03:57 12.05.2008

sta bi ti uradio?

baš je gotivna i nije dizelaš.

to zato sto je ceda dizelas?
koje su to male stranke "koje se suvise kurobecaju"?
ako si mislio na LDP, mogao si jasno to da kazes.
nema razloga da likujes. ovako javno. mislim mozes, ali izgleda onako... jadno?
bice opet vlada na tih jebenih 5 principa (sta god to znacilo).
nema nikakve promene.
idemo dalje...
Ivan Marović Ivan Marović 04:02 12.05.2008

Re: sta bi ti uradio?

irvas
to zato sto je ceda dizelas?
Gde si to pročitao!? A Biljana je baš gotivna, gotivna je i Vesna Pešić, jel' treba još da nabrajam? Ili je važan Čeda?

irvas
koje su to male stranke "koje se suvise kurobecaju"?
Pa to ćemo tek da vidimo. To će biti one stranke koje ne budu glasale za proevropsku vladu u skupštini.
Bojan Zdravic Bojan Zdravic 04:03 12.05.2008

Re: sta bi ti uradio?

nema nikakve promene.
idemo dalje...

Ma kako nema promene, velike su i pozitivne, potpisan je SSP, ukidaju se vize, DS je osvoijo vise od 40% poslanickih mesta. Treba biti objektivan. I meni se mnoge u unutrasnjoj politici DS-a ne svidjaju, ali u spoljnoj politici - brate kapa dole, bez greske.

Ja hocu da Srbija udje u EU, a DS je upravo uvodi - rezultati su ocigledni. Mislim, negirati to je totalno imbecilno.
irvas irvas 04:19 12.05.2008

Re: sta bi ti uradio?

Ja hocu da Srbija udje u EU, a DS je upravo uvodi - rezultati su ocigledni. Mislim, negirati to je totalno imbecilno.

negirati rezultate jeste imbecilno.
mrzi me da ti crtam ali pogledaj balans snaga pa ces sam videti da se nije mnogo toga promenilo.
irvas irvas 04:23 12.05.2008

Re: sta bi ti uradio?

Pa to ćemo tek da vidimo. To će biti one stranke koje ne budu glasale za proevropsku vladu u skupštini.

mislis na proevropsku vladu DS+SPS+manjine? ili na vladu od 5 principa, DS+velja+kostunica?
Gde si to pročitao!?

izmedju redova.
Ivan Marović Ivan Marović 04:27 12.05.2008

Re: sta bi ti uradio?

irvas
mislis na proevropsku vladu DS+SPS+manjine?
Mislim na proevropsku vladu Čanak-Tadić-Dinkić-Jovanović(hevi metalac)-Dačić-Krkobabić-Palma za koju će glasati proevropska stranka LDP.
Bojan Zdravic Bojan Zdravic 04:27 12.05.2008

Re: sta bi ti uradio?

negirati rezultate jeste imbecilno.
mrzi me da ti crtam ali pogledaj balans snaga pa ces sam videti da se nije mnogo toga promenilo.

Pa ok, ne treba da mi crtas, stvari su proste, ali DS je sad ubedljivo najjaca stranka u Parlamentu, sto je velika stvar. Zatim, Tadic je Predsednik, bice i Premijer iz DS Koalicije, DS ce preuzeti od DSS-a batinu t.j. DB i MUP, znaci razvlastice DSS, Kostunica nece biti Premijer.....sta jos hoces
Palilula Palilula 04:29 12.05.2008

Re: sta bi ti uradio?

ja bi da se promeni ustav i uhapsi Mladic
Bojan Zdravic Bojan Zdravic 04:54 12.05.2008

Re: sta bi ti uradio?

ja bi da se promeni ustav i uhapsi Mladic

i ja bi
Torpedo Torpedo 07:26 12.05.2008

Re: sta bi ti uradio?

a bi da se promeni ustav i uhapsi Mladic

I sta mislite koliko ce u Vladi koja isporuci Mladica ostati SPS? To bi bilo politicko samoubistvo za njih, nestanak te stranke jer se zna ko su njihovi glasaci. A isporucivanjem Mladica ta Vlada bi uradila ogroman posao za buducu Vladu (u kojoj ne mora da sedi DS), bio bi deblokiran SPP i ta Vlada bi imala pola uradjenog posla.

Dakle, DS da bi ispunio predizborna obecanej mora da uradi sledece stvari: da pokrene Zastavu tj da se i stvarno desi Fiat-ovo ulaganje u Kragujevac, zatim da se stvarno desi eksplozija otvaranja novih radnih mesta (100k iz predizbornih obecanja predsednika), otvaranje EU ka Srbiji... a sve to je u pitanju bez ratifikovanja SPP koji su uslovljeni isporukom Mladica Hagu. I onda se vracamo na ono odozgo: koliko ce Vlada biti stabilna u trenutku isporucenja Mladica odnosno kako ce glasaci na izborima koji ce verovatno uslediti posle toga "nagraditi" predizborna obecanja Mladjana Dinkica i Borisa Tadica.

U svakom slucaju tesko sranje ali ipak ima nade, bicemo mi u EU za 7-8 godina...
Bojan Zdravic Bojan Zdravic 07:30 12.05.2008

Re: sta bi ti uradio?

U svakom slucaju tesko sranje ali ipak ima nade, bicemo mi u EU za 7-8 godina...

Ja mislim za 3-4 godine, ako DS oformi Vladu
Torpedo Torpedo 07:35 12.05.2008

Re: sta bi ti uradio?

Bojan Zdravic
U svakom slucaju tesko sranje ali ipak ima nade, bicemo mi u EU za 7-8 godina...

Ja mislim za 3-4 godine, ako DS oformi Vladu


Ala ste vi optimista (ili nepoznavalac)... za 3-4 godine ne mozemo da uskladimo sa EU ni zakonske akte, ni standarde, ni reformisemo sve javne sluzbe. Tek kad se sve to uradi onda mozemo unutra... znajuci nas kao narod i 7-8 godina bi bio udarnicki period.
Bojan Zdravic Bojan Zdravic 07:42 12.05.2008

Re: sta bi ti uradio?

Ala ste vi optimista (ili nepoznavalac)... za 3-4 godine ne mozemo da uskladimo sa EU ni zakonske akte, ni standarde, ni reformisemo sve javne sluzbe. Tek kad se sve to uradi onda mozemo unutra... znajuci nas kao narod i 7-8 godina bi bio udarnicki period.

Ok, recimo 4 godine su zaista dug period, moze se zaista mnogo uraditi, rekao sam ovo pod uslovom da DS uspe da oformi Vladu. Bez obzira, najvaznije je da se sto pre dobije status kandidata
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 08:05 12.05.2008

Re: sta bi ti uradio?

Torpedo
I sta mislite koliko ce u Vladi koja isporuci Mladica ostati SPS?


To je pitanje koje ce morati da rasprave PRE nego sto uopste stupe u formiranje vlade. I iskreno receno ne vidim nista problematicno za SPS da se sloze sa isporucivanjem Mladica. Ako im je bivsi predsednik umro u Hagu i kompletno (njihovo) bivse srpsko rukovodstvo (i vojno i civilno) vec u Hagu onda ne vidim sta bi im smetalo da i Mladic zavrsi tamo???
jesen jesen 09:00 12.05.2008

Re: sta bi ti uradio?

...torpedo, nema mesta pesimizmu....jeste da kod nas sve ide sporo ali je vazno da se ne vracamo u nazad...neka nam otvore granice i sve ce odmah biti drugacije tj nece biti toliko vazno da li smo clanovi eu ...., narod ce lakse da radi male privatne biznise i mnogo toga jos......a najvaznije je sto bi se glasacko telo antievropskih stranaka znacajno smanjilo....i eu bi trebalo nesto da uradi za nas, treba da ima u vidu sta smo mi sve izdrzali zadnjih 18 godina., sto od slobe sto od njih.....oni nas gadjali , ubijali, rusili fabrike i mostove i ostavili nama SM da ga mi sami skidamo......ako ocekuju od nas da mi priznamo kolektivno zlocine neka i oni nesto priznaju....mislim da bi bilo fer....
Torpedo Torpedo 09:22 12.05.2008

Re: sta bi ti uradio?

Ako im je bivsi predsednik umro u Hagu i kompletno (njihovo) bivse srpsko rukovodstvo (i vojno i civilno) vec u Hagu onda ne vidim sta bi im smetalo da i Mladic zavrsi tamo???


Njima nista ne smeta (kao i ostalim politicarima) ali oni svima nama smetaju... jedva cekam da dodje trenutak kad ce kao SPO nestati kao parlamentarna stranka. Pitanje je kako ce Dacic&co reagovati a pitanje je isto tako sta ce biti sa njihovim glasacima... doduse znam, imam i ja u porodici (sa suprugine strane istine radi) jednog koji Z.Djindjicu nikad nije oprostio sto mu je predsednika stranke izvezao u Holandiju.
dragan7557 dragan7557 10:11 12.05.2008

Re: sta bi ti uradio?


Ma kako nema promene, velike su i pozitivne, potpisan je SSP, ukidaju se vize,


Već od 2000 godine srbijanski politikanti Ukidaju vize dok pri tome ne donose zakonodavstvo i odrađuju poslove koji se od njih zahtevaju kako bi vize bile ukinute.
Opremu oko $ 100.000.000 plus provizija kupio od firme Motorola ministar plicije(?) Mihajlović 2003 !!!!!!!!!!!!!!?????????već potpuno zastarela a rok garancije istekao a pasoš ??????????

Uslovi za ukidanje viza u EU poznati i propisani Šengenskim sporazumom i pratećim akatima u vezi sa sporazumom.

Za ne ukidanje viza sa EU i izolaciju građana su direkno odgovorni nesposobne Vlade i još nesposobniji Parlamenti države Srbije.
dragan7557
12 maj 2008
dragan7557 dragan7557 10:22 12.05.2008

Re: procene

Bojan Zdravic
U svakom slucaju tesko sranje ali ipak ima nade, bicemo mi u EU za 7-8 godina...

Ja mislim za 3-4 godine, ako DS oformi Vladu


Prema procenama stručnjaka EU Srbija bi mogla (MOGLA) da uđe u EU 2020 godine a sam SSP je tek jedan od koraka koji iniciraju početak pregovora i čak i kad se aktivira (izvadi iz dubokog zamrzavanja) trebaju godine da se reforme u Srbiji sprovedu čak i pod optimalnim okolnostima. Turska je najbolji primer koliki je put od potpisivanja SPP pa do članstva u EU.
dragan7557
12 maj 2008
Exitus Letalis Exitus Letalis 10:38 12.05.2008

Re: sta bi ti uradio?

Mislim na proevropsku vladu Čanak-Tadić-Dinkić-Jovanović(hevi metalac)-Dačić-Krkobabić-Palma za koju će glasati proevropska stranka LDP.

jel stvarno misliš da je sps prihvatljiv u bilo kom pogledu, sem da budeš na vlasti?
ne mogu da verujem da se za nešto smatra stranka koja je do kraja svoje vladavine proizvodila samo nesreću i svom narodu i okolini.
a tek palma. arkanov borac. član akranove stranke.
pogubna je ta volja za moć.
un I.Q. ue un I.Q. ue 10:56 12.05.2008

Re: sta bi ti uradio?

Bojan Zdravic
Ma kako nema promene, velike su i pozitivne, potpisan je SSP, ukidaju se vize, DS je osvoijo vise od 40% poslanickih mesta. Treba biti objektivan.


A sta je zapravo promenjeno !?...i dalje se deca u skole-fakultete upisuju preko veze (naravno da tako i zavrsavaju i tako se stvara opet pogresna elita)...i dalje se kod lekara ide sa kafom i cokoladom...i dalje u sudu mozes da zavrsis nesto, samo ako...etc, etc...

To je strasno...najstrasnije...DS nigde nije pokazao da zeli ove stvari da sredi, a imao je mogucnosti...pogotovo u Vojvodini, gde su na vlasti vec godinama !

Sa DS-om mozemo mi i uci u EU, ali cemo i dalje biti izuzetno ocajna drzava iznutra ! O tome bi trebalo malo razmisljati, ako se uopste razmislja o buducnosti !
jesen jesen 11:13 12.05.2008

Re: sta bi ti uradio?

...EL, a sta vi na primer predlazete..?mislim , koja kombinacija dolazi u obzir..?..btw..znamo mi svi da je palma bio sa arkanom i da voli sopena.....ali i djindjic je znao da je Dusko Mihailovic bio "evo ruke" sa slobom, da je Perisic gadjao Mostar ili Dubrovnik..vec sam zaboravila....pa ih je primio u vDOS a kasnije i vladu a sve u cilju odlaska SM sa politicke scene....sada je najvazniji ulazak ili bar priblizavanje EU i svako ko to hoce bez zakeranja treba da bude sagovornik za buducu vladu....
wk wk 11:17 12.05.2008

Re: sta bi ti uradio?

Bojan Zdravic
Ja mislim za 3-4 godine, ako DS oformi Vladu

Ja mislim da ce da nas prime retroaktivno od 2002.
Torpedo Torpedo 11:27 12.05.2008

Re: sta bi ti uradio?

Ja mislim da ce da nas prime retroaktivno od 2002.



:)))
silver bullet silver bullet 11:37 12.05.2008

Re: sta bi ti uradio?

I sta mislite koliko ce u Vladi koja isporuci Mladica ostati SPS? To bi bilo politicko samoubistvo za njih, nestanak te stranke jer se zna ko su njihovi glasaci. A isporucivanjem Mladica ta Vlada bi uradila ogroman posao za buducu Vladu (u kojoj ne mora da sedi DS), bio bi deblokiran SPP i ta Vlada bi imala pola uradjenog posla.


Ovo je definitivno prezvakana prica i to su pokazali i rezultati ovih izbora i prve izjave Dacica posle objavljivanja izbora.
Nema vise te podele, Mladic postaje nebitan, Kosovo takodje, Milosevic je odavno pokojan.
Dacic je pricao samo o penzionerima, zakonu o radu i besplatnoj zdravstvenoj zastiti.
Pa sta onda mislite ko su njihove ciljne grupe?

Ti koje vi pominjete, vec su kod radikala ili Kostunice.
I oni su gubitnici ovih izbora - to je bitnije od nase ogorcenosti slabim rzultatom LDP-a i nespremnoscu ovog naroda da nacini radikalne rezove.

Dacic hvata voz za Evropu, videcete.
Mlad je politicar i dovoljno namazan da shvati da moze od SPS-a da napravi modernu stranku levice.

Beingness Beingness 12:21 12.05.2008

Re: sta bi ti uradio?

Ivan Marović

irvas
koje su to male stranke "koje se suvise kurobecaju"?
Pa to ćemo tek da vidimo. To će biti one stranke koje ne budu glasale za proevropsku vladu u skupštini.


Za Vašu informaciju, a u cilju Vaše trenutne opijenosti rezultatima, treba progutati jedan veliki ekskrement, pa tek onda a priori odlučiti da glasaš za to što biste Vi okarakterisali ako "proevropska vlada". Prvo, i sam ZES je loše ušiven Frankenštajn (mada bi bilo dobro ime za bend- Dana Dee, Boris Bee & The Monetary Impact), a još kad tu naturite skrutinozno i thoroughly reformisani SPS (još da su se reformisali i u ovom univerzumu a ne samo u paralelnom), dobija se do sada možda najnakazniji excuse za vladajuću koaliciju.

Možete Vi da vičete par dana "moj je veći", ali meni je samo na umu sućut koju imam za sebe i ostale vanstranačke građane, koji će već za koju nedelju možda morati da slušaju o skidanju helanki kao preludijumu za grotesknu interspecijsku kopulaciju.
Torpedo Torpedo 12:31 12.05.2008

Re: sta bi ti uradio?

Možete Vi da vičete par dana "moj je veći", ali meni je samo na umu sućut koju imam za sebe i ostale vanstranačke građane, koji će već za koju nedelju možda morati da slušaju o skidanju helanki kao preludijumu za grotesknu interspecijsku kopulaciju.
*novo


U jeeee... ovo kao da je licno pisao PeraZliLukovic...
dragan7557 dragan7557 12:32 12.05.2008

Re: pamćenje u Srba

jesen
...EL, a sta vi na primer predlazete..?mislim , koja kombinacija dolazi u obzir..?..btw..znamo mi svi da je palma bio sa arkanom i da voli sopena.....ali i djindjic je znao da je Dusko Mihailovic bio "evo ruke" sa slobom, da je Perisic gadjao Mostar ili Dubrovnik..vec sam zaboravila....pa ih je primio u vDOS a kasnije i vladu a sve u cilju odlaska SM sa politicke scene....sada je najvazniji ulazak ili bar priblizavanje EU i svako ko to hoce bez zakeranja treba da bude sagovornik za buducu vladu....


A Krkobabić večni političar od Krke i Knina (osnovna škola, ostatak u Bg na raznim funkcijama) ljubitelj lepih odela i dobro plaćenih Funkcija.

Vreme 500 05 avgust 2000

Doktor i predsednik Penzionera i sami Penzioneri :

" zato se večno moramo boriti, moramo stalno prolivati krv i znoj da bi u ovoj zemlji bili srećni, mirni i dostojanstveni". Pređe se na jedinstvo i slogu, ugrožrnost spolja i iznutra, šačicu domaćih izdajnika... Dođe do uspešne odbrane kojom je rukovodilo mudro rukovodstvo naše države, kojom je rukovodio Slobodan Milošević, jedan od najpomoćnijih i najpametnijih državnika sveta.

Doktor Krkobabić poneseno dreknu (moja primedba u riginalnom tekstu viknu) da je Srbija ono što ne može da bude nijedna zemlja Evrope.........

Doktor i predsednik i Krkobabić otkri da će Srbija birati svog predsednika, da će ono što oni budu rekli biti prava mera za Srbiju i demokratiju u njoj. I poveri drugovima da im predstoji važan posao, da je njih milion ipo, i oni su ta snaga koja će reći ko će biti predsednik Jugoslavije, oni će reći ko će držati vlast i kako će izgledati,.............

......Onda uzeše da se ističu braća preko Drne. Pero od Semberije se izjavi da narod u RS misli drugačije nego rđa u Srbiji, te da će je Oni uništiti.Ispisnik iz Vukovara poveri da su stigli sa putovnicama, ali ako bog da zdravlja i sreće junačke, neće im biti dugo potrebne.........

Pa izađe jedan sa harmonikom i udari sopstvenu re'ctaciju, " NATO, jebem vam i oca i mater,
i obraz koji nemate".
Vreme augusta 2000

A doktor i predsednik gazda od Krajinu opstaje i nosi lepa odela.
dragan7557
posle izbora Izvanrednih 2008
antioksidant antioksidant 12:34 12.05.2008

Re: sta bi ti uradio?

Dacic hvata voz za Evropu

Tacno. Zelja mu je da bude obicna socijalisticka partija. Izgleda da ce mu se ta zelja i ispuniti
J. Winter J. Winter 13:12 12.05.2008

Re: sta bi ti uradio?

I sta mislite koliko ce u Vladi koja isporuci Mladica ostati SPS? To bi bilo politicko samoubistvo za njih, nestanak te stranke jer se zna ko su njihovi glasaci. A isporucivanjem Mladica ta Vlada bi uradila ogroman posao za buducu Vladu (u kojoj ne mora da sedi DS), bio bi deblokiran SPP i ta Vlada bi imala pola uradjenog posla.



Milosevic je jako davno prije rata rekao da Srbi ne znaju i ne zele raditi, ali znaju i zele ratovati.Ako je SPS uvjerena u tu definiciju Slobe Slobode, onda im je sigurno bliza koalicija sa SRS i DSS . A ukoliko misle da je vecini ipak bitniji rad, normalan zivot i buducnost vlastite djece, onda je EU -opcija - jedini izlaz.
Bez velikih ulaganja i investicja, Srbija ce ostati zadnja rupa na svirali kontinenta. Jer pare ne idu kod onih koji jos uvijek zive mentalno u 1353. godini.Takodjer ce se i penzije samo srozavati, ako se broj zaposlenih ne uveca zajedno sa placama i vecim cashom koji se uplacuje za te mirovine.Mozda je malo grubo realno, ali je cinjenica.Ako se Kuba lagano izmice od FIdela i to pod upravom njegovog brata, a Kina sve vise slici na kapitalisticku drzavu, ne vidim zasto bi se toliko cuvao lik i djelo Slobe Slobode kao vlasnika svih pametnih vizija buducnosti Srbije.Uostalom on i je potpisao kapitulaciju u Kumanovu prije 8 godina, pa je i prica o "prodanom" Kosovu, samo prica za dementne i oboljele od Alzheimera.
Uz ovo sve, izrucenje Mladica je neizbjezno usprkos svim milijardama € investicija i uskladjivanju svih zakona sa europskim.I to nije sve jer: osim svega ovoga jos ostaje zadaca zvana - Dodik.
Srbija ce naprosto morati pripitomiti Dodika i natjerati ga da poradi na BiH eurointegracijama.To je zapravo jedini relan nacin za ukidanje granica izmedju Srbije i RS, o cemu taj i dalje sanja. Tako ce se uostalom i jednog dana ukinuti granice i izmedju Srbije i Crne Gore, Kosova pa sve do sjevera Norveske.S tim da nicija glava ne padne s ramena.Ako to nije jedina pametna opcija za drzavu i narod koji demografski odumire i svesti ce se za 30 godina na 60% sadasnjeg broja, onda ne znam sto je!
milandezz milandezz 15:29 12.05.2008

Re: sta bi ti uradio?

Pa ok, ne treba da mi crtas, stvari su proste, ali DS je sad ubedljivo najjaca stranka u Parlamentu

Nije - DS! Nego - ZES! Ili: najaca koalicija u Parlamentu.
man ray loves me man ray loves me 16:25 12.05.2008

Re: sta bi ti uradio?

Nije - DS! Nego - ZES!

ZEZ. :)
Floria Floria 17:33 12.05.2008

Re: sta bi ti uradio?

I onda se vracamo na ono odozgo: koliko ce Vlada biti stabilna u trenutku isporucenja Mladica odnosno kako ce glasaci na izborima koji ce verovatno uslediti posle toga "nagraditi" predizborna obecanja Mladjana Dinkica i Borisa Tadica.



Ja mislim da za SPS ne bi trebalo da bude problem isporucivanje Mladica, ma ko je njima Mladic, bas ih briga kad im je sef bio tamo i zavrsio pod lipom, a zna se i da im i sef nije bio veliki fan Mladica. Na Mladica se vise loze radikali i dss. Drugo, to isporucivanje bi trebalo da se desi odmah na pocetku vlade ili bar sto pre. Zbog naseg napredovanja ka EU, naravno, ali i zbog faktora vremena - isporuce ga sada, pa investicije, pa napredovanje, jos po neka afera, poslovi... Do sledecih izbora glasaci se nece ni secati Mladica... By the way, ne znam sto bi izbori usledili posle izrucenja Mladica, kao SPS bi izasao? Ma hajte molim vas, oni su svesni toga i pre nego sto udju u tu vladu. A i kako misle da obezbede 'socijalnu pravdu' za koju se zalazu bez isporuke i aktiviranja SSP-a, no way.
jesen jesen 19:22 12.05.2008

Re: pamćenje u Srba

Pa izađe jedan sa harmonikom i udari sopstvenu re'ctaciju, " NATO, jebem vam i oca i mater,
i obraz koji nemate".
Vreme augusta 2000

A doktor i predsednik gazda od Krajinu opstaje i nosi lepa odela.
...malo ste me nasmejali sa ovim harmonikasem, mislim....smesna mi je nasa muka....ma svega se secam...e da je samo jedan opstao sa lepim odelima iz vremena slobe....ima ih gomila, sve sto se dogadja je posledica onoga sto se radilo posle 2000....da je bila lustracija, ne bi se sad pregovaralo sa palmom i dacicem....al sto se mora nije tesko....ne mozemo beskonacno da idemo na glasanje i trosimo pare koje bi mogle i korisnije da se upotrebe, za socijalni program , na primer, posto su svima bila puna usta starih, bolesnih, siromasnih i dece u vrticima.....
IQ_z IQ_z 03:17 13.05.2008

Re: sta bi ti uradio?

Ajde ovako:1.radovacu se potpisivanju SSP kada se time nesto bude promenilo u mom licnom zivotu. 2.Ukidanje viza ce mi znaciti kada budem imala para da putujem. 3.DS je osvojio 40% poslanickih mesta,ali ne moze da formira vladu,znaci ceka nas opet ili neka klimava spojivo-ne spojiva koalicija,ili koalicija za koju se nije opredelila vecina gradjana.Vec vidjeno u narodu popularno nazvano "Jovo-nanovo". 4. 'Upravo uvodi"...hm...relativno vremenski.No nama se i onako ne zuri...laganica.Zivot je pred nama! Srecni su oni koji i u politici i u ljubavi zahtevaju dela a ne reci...No vecina se i dalje "gura" na reci...na zalost.
Ps.Rec "inbecilno" je prejaka za bilo koji komentar,ali to vise govori o onome ko je upotrebio tu rec,nego o onome kome je upucena :))))Nema potrebe za tim.
Ja pripadam onoj najmalobrojnijoj grupi nebeskih Srba,koja je uspela da se spusti na zemlju,te me ni jedna kampanja ne moze vinuti u nebo vise...Dela gospodo,dela....a ne reci,kampanje,bilbordi,flajeri,obecanja...:)))))A dok se dela ne dese...malo cemo ovde cavrljati i zabavljati se zar ne?



IQ_z IQ_z 03:27 13.05.2008

Re: sta bi ti uradio?

Ja mislim da ce da nas prime retroaktivno od 2002.


Hahahahahahahah,e ovo je originalno,slatko sam se nasmejala! :)))))))))
Bojan Zdravic Bojan Zdravic 04:11 13.05.2008

Re: sta bi ti uradio?

Ja mislim da ce da nas prime retroaktivno od 2002.

Hahahahahahahah,e ovo je originalno,slatko sam se nasmejala! :)))))))))


I ja isto, fora je kao iz osnovne skole:))))))))))))))))))))
rankot rankot 08:28 13.05.2008

Re: sta bi ti uradio?

Bojan Zdravic
nema nikakve promene.
idemo dalje...

Ma kako nema promene, velike su i pozitivne, potpisan je SSP, ukidaju se vize, DS je osvoijo vise od 40% poslanickih mesta. Treba biti objektivan. I meni se mnoge u unutrasnjoj politici DS-a ne svidjaju, ali u spoljnoj politici - brate kapa dole, bez greske.

Ja hocu da Srbija udje u EU, a DS je upravo uvodi - rezultati su ocigledni. Mislim, negirati to je totalno imbecilno.

Моћи ћемо да кажемо да је "управо уводи" кад се ухапсе Караџић и Младић. До тада, има да певамо оно Балашевићево: "Путуј Европо". Гледе тога, ја овај ССП више видим као предизборни трик да се ионако смунтана јавност још више збуни, него као неки прави корак ка Европи...
v.d. v.d. 09:25 13.05.2008

Re: sta bi ti uradio?

ma samo neka nam demokrate kohabitiraju... blago nama... i njima...
Tarkovski Tarkovski 04:09 12.05.2008

Re: Blog

Po cemu je to DSplus-u SPS blizi od DSS-a?

Po cemu mislite da je samo Ceda Jovanovic problem u LDP-u a Milic, Ostojic, Prokic, Samardzic,...?

Po cemu bi to novi izbori odgovarali DSplus? (Ovi izbori su sve u svemu sa vrlo slicnim rezultatima kao prosli, koalicje mogu da budu drasticno drugacije)

Zar DSS ne moze da razmisli i o nekom drugom da ih vodi osim Kostunice?

Zasto da Toma ide - pod njim radikali nizu uspehe za reformsku opciju?




Bojan Zdravic Bojan Zdravic 04:16 12.05.2008

Re: Blog

Po cemu mislite da je samo Ceda Jovanovic problem u LDP-u a Milic, Ostojic, Prokic, Samardzic,...?

Ma kakav crni LDP, pa pogledajte tu ekipu totalnih diletanata za politiku, zaboravio si Biljanu. Ivane nema veze ko je tu gotivan lik ili ne, ko je podrzao Tadica na predsednickim izborima, vazno je da ovi ljudi jednostavno NEMAJU BLAGE VEZE SA POLITIKOM, imaju pogresnu spoznaju stvarnosti, pogresne stavove, pogresno reaguju na desavanja - skroz su OUT

Ok, G-dja Vesna Pesic je jedina skroz OK, ali ona zena nece i nema snage vise da se bavi politikom.

Ne vredi brate, sto kaze nas narod "Ne moze se pita bas od svacega napraviti"
Ivan Marović Ivan Marović 04:18 12.05.2008

Re: Blog

Tarkovski
Po cemu je to DSplus-u SPS blizi od DSS-a?
Koštunica rekao da neće sa DS-om.

Tarkovski
Po cemu mislite da je samo Ceda Jovanovic problem u LDP-u a Milic, Ostojic, Prokic, Samardzic,...?
Nemam pojma o ovoj materiji.

Tarkovski
Po cemu bi to novi izbori odgovarali DSplus? (Ovi izbori su sve u svemu sa vrlo slicnim rezultatima kao prosli, koalicje mogu da budu drasticno drugacije)
Rezultati ovih su bitno drugačiji od rezultata prethodnih izbora. Novi izbori nam ne trebaju, svima je jasno da su građani glasali da se formira proevropska vlada. I kazniće one koji to pokušaju da spreče.

Tarkovski
Zar DSS ne moze da razmisli i o nekom drugom da ih vodi osim Kostunice?
To bi im bilo najpametnije.

Tarkovski
Zasto da Toma ide - pod njim radikali nizu uspehe za reformsku opciju?
Bežanija? To bih rekao da sam ja on. To bi mu bilo najpametnije. Mislim njemu.
irvas irvas 04:25 12.05.2008

Re: Blog

Ma kakav crni LDP, pa pogledajte tu ekipu totalnih diletanata za politiku, zaboravio si Biljanu. Ivane nema veze ko je tu gotivan lik ili ne, ko je podrzao Tadica na predsednickim izborima, vazno je da ovi ljudi jednostavno NEMAJU BLAGE VEZE SA POLITIKOM, imaju pogresnu spoznaju stvarnosti, pogresne stavove, pogresno reaguju na desavanja - skroz su OUT

vreme je zdravicu da se ti ukljucis u politiku.
btw, kako je prosla tvoja stranka na izborima?
Bojan Zdravic Bojan Zdravic 04:39 12.05.2008

Re: Blog

vreme je zdravicu da se ti ukljucis u politiku.
btw, kako je prosla tvoja stranka na izborima?

Pa sine, ja zivim i radim u Americi, ne mogu da dodjem u Srbiju i ostavim biznis ovde, mislim moram da placam racune ovde, kapiras, ok pokusao sam nesto da uradim i spojim ljude internetom, ali za pravo pocetak i bavljenje politikom se treba otici tamo, sto bih i mogao u dogledno vreme, ali svakako ne sada.
Iskreno, nisam uopste ocekivao vanredne izbore, mislio sam da ce sledeci biti redovni tek za oko 3 godine.

irvas irvas 04:59 12.05.2008

Re: Blog

Pa sine, ja zivim i radim u Americi, ne mogu da dodjem u Srbiju i ostavim biznis ovde, mislim moram da placam racune ovde, kapiras, ok pokusao sam nesto da uradim i spojim ljude internetom, ali za pravo pocetak i bavljenje politikom se treba otici tamo, sto bih i mogao u dogledno vreme, ali svakako ne sada.

i ja sine.
cekam da se oformi proevropska vlada i odmah se vracam
Bojan Zdravic Bojan Zdravic 05:09 12.05.2008

Re: Blog

cekam da se oformi proevropska vlada i odmah se vracam

ja se nikad necu vratiti za stalno, ovde mi je super
znikolic znikolic 05:34 12.05.2008

Re: Blog

svima je jasno da su građani glasali da se formira proevropska vlada


Izvini, ali meni to nije jasno. ZES koalicija (a ne sama DS!) jeste osvojila najviše glasova, ali SRS, DSS i SPS (koalicija) će imati nadpolovičnu većinu u parlamentu. Ni jedna od ovih stranaka nema veze sa Evropom i proevropskom politikom. Osim ako SPS i Palmu neće da nam budu "proevropske snage".



vnk vnk 05:39 12.05.2008

Re: Blog

Ma kakav crni LDP, pa pogledajte tu ekipu totalnih diletanata za politiku, zaboravio si Biljanu. Ivane nema veze ko je tu gotivan lik ili ne, ko je podrzao Tadica na predsednickim izborima, vazno je da ovi ljudi jednostavno NEMAJU BLAGE VEZE SA POLITIKOM, imaju pogresnu spoznaju stvarnosti, pogresne stavove, pogresno reaguju na desavanja - skroz su OUT


Dragi blogocitaci, evo ovaj paragraf predstavlja ono sto je problem u Srbiji vec godinama.

Mutljavina u vladi, mutljavina u skupstini, mutljavina u lokalnoj vlasti, firmama... To se u Srbiji kratko naziva POLITIKA, a onaj koji se jedini usudio da kaze istinu ovom ludom narodu, razjuri ucenjivace i zeli da Srbiju dovede do tacke u kojoj bi bilo moguce baviti se politikom, taj je nesposoban i nema blage veze.

Dok srpski glasac ne shvati da je preduslov za bilo kakav napredak totalna promena bazirana na vrednostima koje su opste-prihvacene u danasnjoj zapadnoj demokratiji, a u Srbiji nemoguce jer nismo raskrstili sa zlocincima i lopovima, dotle ce Srbijom vladati vladari bez principa i obraza, koji vec u ovom trenutku nece ispustiti priliku da se zagrle sa ostacima Miloseviceve nacional-socialisticke stranke, ne bi li obezbedili jos par godina lagodnog zivota sebi i svojoj partiji.

Ili ce u zgrljaj sa DSS_om? Kako bilo, opravdanja i izgovori u koje niko osim srpskog glasaca ne veruje, cak ni oni koji ih smisljaju, su spremna i cucemo ih uskoro.

Ne bi nikako trebalo zanemariti ni skupstinsku koaliciju SRS-SPS-DSS, koja svojom vecinom moze uciniti vladu DS nemogucom, tako da je pobeda vrlo diskutabilna, a slavlje i pocetak obracuna sa malim (ali samo brojcano) partijama i njihovim liderima totalno neprimereno i krajnje degutantno.
Bojan Zdravic Bojan Zdravic 05:45 12.05.2008

Re: Blog

Ma kakav crni LDP, pa pogledajte tu ekipu totalnih diletanata za politiku, zaboravio si Biljanu. Ivane nema veze ko je tu gotivan lik ili ne, ko je podrzao Tadica na predsednickim izborima, vazno je da ovi ljudi jednostavno NEMAJU BLAGE VEZE SA POLITIKOM, imaju pogresnu spoznaju stvarnosti, pogresne stavove, pogresno reaguju na desavanja - skroz su OUT

Dragi blogocitaci, evo ovaj paragraf predstavlja ono sto je problem u Srbiji vec godinama.


Slazem se sa tobom. LDP je veliki problem u Srbiji, ne zato sto je opozicija - vec zato sto je losa opozicija, tj. skupina nesposobnih politicara.
vnk vnk 05:57 12.05.2008

Re: Blog

ne zato sto je opozicija - vec zato sto je losa opozicija


Pa da, zato sto nece da mutlja sa pozicijom i dobrom opozicijom.

BTW, je l' ti Zdravicu znas ko je devedesetih prvi upotrebio termine dobra i losa opizicija, a imao je i svog omiljenog opozicionara?
Bojan Zdravic Bojan Zdravic 06:07 12.05.2008

Re: Blog

Pa da, zato sto nece da mutlja sa pozicijom i dobrom opozicijom.

BTW, je l' ti Zdravicu znas ko je devedesetih prvi upotrebio termine dobra i losa opizicija, a imao je i svog omiljenog opozicionara?


Mislio sam u kontekstu kvalitetna tj. efikasna - kapiras vnk. To je u smislu da umesto jedva 5%, treba da osvoji 25%, jel razumes sad? Nije to u smislu sto ti hoces da kazes - nesto kao poslusna opozicija.

Mislim da LDP nije nikakva opozicija ovom rezimu, jer zapravo ne trazi rusenje postulata na kojima se bazira ovaj sistem a to su DB i ostale tajne policije, ne trazi denacionalizaciju opljackanog posle IIWW, ne trazi ukidanje nezakonitih privatizacija, ne trazi ispitivanje porekla tajkuna, ne tarzi otvaranje svih dosijea.....kapiras? To treba da radi prava opozicija, a LDP nije opozicija jer su svi rukovodioci LDP-a saradnici DB-a, sto znaci da su lazna opozicija, isto sto su bili i SPO i SRS 90-tih

Pozdrav tebi i tvojim "opozicionarima"
vnk vnk 06:38 12.05.2008

Re: Blog

Neko ocigledno ne kapira, ali to nisam ja. Istorijske stvari ne mogu biti prioritet ozbiljnoj partiji u toku predizborne kampanje. LDP se bori protiv sadasnjih lopova, evo samo 3 primera:

- JEDINI trazili skupstinsku raspravu o Miskovicevom monopolu - ostali usamljeni, jer niko nije glasao (ni DS) da se ovo stavi na dnevni red

- JEDINI javno protestovali protiv poklanjanja NISa Putinu, DS dao odobrenje na nelegalan nacin

- JEDINI se u kampanji zalagali za vanpartijsko biranje lokalnih vlasti i direktora javnih preduzeca

a LDP nije opozicija jer su svi rukovodioci LDP-a saradnici DB-a, sto znaci da su lazna opozicija, isto sto su bili i SPO i SRS 90-tih


Ovo ne zasluzuje komentar. Na nivou je prethodne opaske o dobroj/losoj opoziciji i koristi retoriku Miloseviceve vlasti.
Bojan Zdravic Bojan Zdravic 06:50 12.05.2008

Re: Blog

Ovo ne zasluzuje komentar. Na nivou je prethodne opaske o dobroj/losoj opoziciji i koristi retoriku Miloseviceve vlasti.

ok ajde zdravo onda, i zaobidji me ubuduce
Deep Blue Deep Blue 06:56 12.05.2008

Re: Blog

Bojan Zdravic
cekam da se oformi proevropska vlada i odmah se vracam ja se nikad necu vratiti za stalno, ovde mi je super


pa sta onda hoces i tu se kurobecas??! oladi...
A-ha-ha A-ha-ha 07:48 12.05.2008

Re: Blog

Tarkovski
Po cemu je to DSplus-u SPS blizi od DSS-a?

Koštunica rekao da neće sa DS-om.



E to je ono zbog čega ne mogu da glasam za DS. Da ih nije Koštunica otkačio oni nikada ne bi stisli petlju da otkače njega. Štaviše, ne bi se ni raspala vlada.

Tako da je po meni najveći uspeh ovih izbora pored ubedljivog poraza SRS to što DS samo sa SPS-om može da pravi vladu. Jedina stvar izvesna pre ovih izbora mi je bila da će DS ići sa SPS, a pretpostavljao sam da će u izboru LDP ili DSS izabrati ovo drugo ako Koštunica odustane od mesta premijera (a odustao bih zbog pritisaka u stranci od ljudi koji ni po koju cenu ne bi da daju fotelje). Tako da sam sada jako srećan što zahvaljujući postizbornoj matematici i jasnom stavu Koštunice koalicija DS/DSS ne dolazi u obzir.

LDP je jedva prešao cenzus, što se i očekivalo nakon potpisivanja SSP i toga što je Tadić (opet iznuđen suludim stavovima Velje i Voje) stisnuo petlju i konfrontirao se Koštunici, pa je tako povratio deo glasača i LDP sveo sa očekivanih 7% na 5%.

Imam previše zamerki na kampanju LDP-a, ali ne i na politiku (o Kosovu, o Miškoviću, o NIS-u, o atentatu na Đinđića...), ali je kampanja nešto što se da popraviti ako se nekada bude imalo para i kada se završi sa formiranjem stranačke infrastrukture. Nikada ne bih LDP-ovce nazvao diletantima jer su oni jedina normalna opozicija u novom parlamentu i potrebno je za dobro ove zemlje da ima bar neko ko neće dozvoliti novoj vlasti DS-a i SPS-a da se potpuno opusti i uživa (već smo bili svedoci koliko SPS ume da se zanese i opusti u uživanju u vlasti).

SRS je pred pucanjem, i očekujem u najskorije vreme da kompletni odbori napuste stranku i pređu u novu stranku Maje Gojković. Indikativno mi je bilo što je Tadić rekao da mora da priča sa svima, sa Nikolićem i sa Vučićem. Možda je na pomolu raskol Nikolić-Vučić. Videćemo, ali sam siguran da na sledećim izborima SRS Vojislava Šešelja neće biti relevantna snaga, jer je stranka postala isuviše velika i mnogima je dosta da ceo život čekaju svoje da postanu neki direktori i ministri, a uz Šešeljevu ideologiju to im se nikada neće dogoditi.
dragan7557 dragan7557 10:32 12.05.2008

Re: Blog

znikolic
svima je jasno da su građani glasali da se formira proevropska vlada


Izvini, ali meni to nije jasno. ZES koalicija (a ne sama DS!) jeste osvojila najviše glasova, ali SRS, DSS i SPS (koalicija) će imati nadpolovičnu većinu u parlamentu. Ni jedna od ovih stranaka nema veze sa Evropom i proevropskom politikom. Osim ako SPS i Palmu neće da nam budu "proevropske snage".





Izgleda biće jopet Bitku smo dobili a Rat izgubili. Sad pola godine nadvlačenja oko vlade pa 2009 opet vanredni izbori a dotle Tehnička Vlast vodi državu.

U međuvremenu Privatizacija završena i nema šta više da se prodaje i deli pa se aktiviteti prebacuju na drugo težište.
dragan7557
12 maj 2008[b][/b]
Exitus Letalis Exitus Letalis 10:47 12.05.2008

Re: Blog

Po cemu mislite da je samo Ceda Jovanovic problem u LDP-u a Milic, Ostojic, Prokic, Samardzic,...?

niko od njih nije problem.
neki od nas il možda i većina podržavamo ldp upravo zbog tih ljudi.
stranka postoji 3 godine.
neke od narećenih ili većina 20 godina.
Po cemu bi to novi izbori odgovarali DSplus? (Ovi izbori su sve u svemu sa vrlo slicnim rezultatima kao prosli, koalicje mogu da budu drasticno drugacije)

pokazaće se da je pobeda pirova.
praviće se koalicije s đavolom da se ostane na vlasti.

sps i radikali su se promenili kako?
zato što nema ratova pa ne mogu da se razmahnu?
dačić (koji sad umesto dss ima najveći koalicioni kapacitet - uf, te nove kovanice) nema pet dana da je govorio da je milošević najveći političar i patrota. da oni nemaju čega da se stride.
to im verujem. ne misle da su grešili. misle samo najbolje o svojoj politici.
a srs, šta bi s zakonima koje su oni donosili?
ko je bio potpredsednik vlade 99?
ko ministar informisanja?
ko pomoćnik ministra pravde?
kolko su batina se napili otporaši od koalicije sps i srs?
kakveo pamćenje!
stvarno u milisekundama se meri pamćenje ovog naroda.
Torpedo Torpedo 10:51 12.05.2008

Re: Blog

kakveo pamćenje!
stvarno u milisekundama se meri pamćenje ovog naroda.


Jeste madam Hag... kao sto ste vi zaboravili vas rad na TV Bastiji. Dok niste popili otkaz...
mariopan mariopan 10:51 12.05.2008

Re: Blog

Bojan Zdravic
Ma kakav crni LDP, pa pogledajte tu ekipu totalnih diletanata za politiku, zaboravio si Biljanu. Ivane nema veze ko je tu gotivan lik ili ne, ko je podrzao Tadica na predsednickim izborima, vazno je da ovi ljudi jednostavno NEMAJU BLAGE VEZE SA POLITIKOM, imaju pogresnu spoznaju stvarnosti, pogresne stavove, pogresno reaguju na desavanja - skroz su OUT

Dragi blogocitaci, evo ovaj paragraf predstavlja ono sto je problem u Srbiji vec godinama.


Slazem se sa tobom. LDP je veliki problem u Srbiji, ne zato sto je opozicija - vec zato sto je losa opozicija, tj. skupina nesposobnih politicara.

Bravo Bojane.Pozdrav
Exitus Letalis Exitus Letalis 13:40 12.05.2008

Re: Blog

este madam Hag... kao sto ste vi zaboravili vas rad na TV Bastiji. Dok niste popili otkaz...

ajde jednom da razjasnimo tu misteriju oko mog rada na rts.
ja sam, kao što je tebi poznato, bila ton majstor. nisam bila novinar, ni urednik ili bilo ko ko je imao uticaja na uređivačku politiku.

radila sam 25 godina emisiju kocka, kocka, kockica i još neki uglavnom obrazovni program i dramski program.

nisam popila otkaz, a bila bi mi čast da jesam, nego sam otišla u invalidsku penziju.

od početka rata, vukovar, dubrovnik, bila sam aktivno protiv rata i u rts-u što mogu da potvrde svi koji me poznaju.

bila sam u osnivačkom odboru za generalni štrajk pa su nas zahebali ovi iz samostalnog sindikata.
91. u pionirskom parku kada je bombardovan dubrovnik.

skupljala peticiju da se građani srbije ne šalju da služe vojni rok vam granica srbije. to je bilo, sećaš se, uoči rata u hrvatskoj.

bila u organizaciji crnog flora, čiji je kum (mislim na ime) bio zoran đinđić.

u bg krugu od osnivanja.

nikad ni sa kim drugim do osnivanja sdu.

dakle, džaba me prozivaš.

nisu svi pekari, apotekari, lekari, poštari, pa ni ton majstori ili tonci, bili režimski ljudi.

a šta si ti radio u ratu il za vreme rata?

malo je neravnopravan ovaj duel. jer ti znaš ko sam ja a ja ne znam ko si ti.
mada se ni ne bavim tom vrstom istraživanja.

pozz

jasna bogojević, ex ton majstor na rts-u
ime je ukinuto ne mojom voljom, jer kao što znaš, pisala sam pod svojim imenom.
Beingness Beingness 14:18 12.05.2008

Re: Blog

Tarkovski:
Po cemu je to DSplus-u SPS blizi od DSS-a?
Marovic:
Koštunica rekao da neće sa DS-om.



Ne mislite li da je problem DS-a između ostalog i u tome što ravnaju svoje naklonosti na osnovu toga šta je DSS rekao, da li hoće da kopulira sa njima ili ne, umesto da sami kažu sa kim neće/hoće? Zašto samog sebe činiti impotentnim?
Tarkovski Tarkovski 14:38 12.05.2008

Re: Blog

TarkovskiPo cemu je to DSplus-u SPS blizi od DSS-a?Koštunica rekao da neće sa DS-om.

Svasta se kaze u politici pa onda se uradi drugacije. Poenta je da bi vlada sa DSS mogla mnogo vise da bude reformska od vlade SPS. Padu ove vlade i procepu DS i DSS - koliko je Kostunica doprineo (i bio deo izborne) toliko su doprineli propaganda i radikalne partije LDP i SRS koje su najveci luzeri ovih izbora naroda. A sada dolaze izbori kojima nam partijski celnici odredjuju izbor, nazalost.
I dalje najverovatnija koalicja je SRS-SPS-DSS. Ne i najbolja. I nadam se da ce Kostunica da se dozove pameti (mada sam skeptican)

TarkovskiPo cemu mislite da je samo Ceda Jovanovic problem u LDP-u a Milic, Ostojic, Prokic, Samardzic,...?Nemam pojma o ovoj materiji.

Licno bih voleo da oni ostanu na celu jer znam da to vodi utapanju dela u DS i odlasku dela ispod ceznusa - jer svojim nekonstruktivnim stavom stete zemlji.

TarkovskiPo cemu bi to novi izbori odgovarali DSplus? (Ovi izbori su sve u svemu sa vrlo slicnim rezultatima kao prosli, koalicje mogu da budu drasticno drugacije)Rezultati ovih su bitno drugačiji od rezultata prethodnih izbora. Novi izbori nam ne trebaju, svima je jasno da su građani glasali da se formira proevropska vlada. I kazniće one koji to pokušaju da spreče.

Pogedaj na CESIDU rezultate i vidi ko je sada s kim u koaliciji. Rezultati nisu mngo drugaciji, raspoleznje vrhiski partije jeste.
Ako se opet dese izbori nema vece promena u raspodeli opet.

Supermod Supermod 14:46 12.05.2008

obavestenje

Exitus Letalis


moderacija je obrisala dva komentara koja su bila replike na komentar Exitus Letalis od 14:40 12.05.2008.

Komentar Exitus Letalis nije obrisan iako je van teme, zbog toga sto je odgovorila na licnu prozivku, ali vas opominjemo da ce se dalje trolovanje na ovu temu brisati a eventualni ucesnici ce biti sankcionisani, bespogovorno.
Brooklyn Brooklyn 15:30 12.05.2008

Re: Blog

dec it! sad si iznerviro supermoda.
Tarkovski Tarkovski 15:32 12.05.2008

Re: Blog

Tarkovski:
Po cemu je to DSplus-u SPS blizi od DSS-a?
Marovic:
Koštunica rekao da neće sa DS-om.
Ne mislite li da je problem DS-a između ostalog i u tome što ravnaju svoje naklonosti na osnovu toga šta je DSS rekao, da li hoće da kopulira sa njima ili ne, umesto da sami kažu sa kim neće/hoće? Zašto samog sebe činiti impotentnim?

Direktno, mislim da DSplus (DS-G17-SPO-LSV...) je od pocetka davao signale i DSS-u i SPS-u za koaliciju - i da su se vrlo rezerivsano druzali prema LDP. Ja sam glasao za njih svestan te mogucnosti i zbog takvog stava.
Ja mislim da bi bilo posteno da sve partije i u sledecim izborima i nadalje pre izbora kazu: s kim bi pravili koaliciju a s kim nikada ne bi - cak i da rangiraju opcije. Mnogi glasaci se osecaju prevareni kada "njihova" partija udje u koalicju sa nekom koje ne prihvataju. Tako mislim da glasaci moraju da zahtevaju da se partije izjasne s kim bi u koalicju a s kim ne jer u Srbiji ce nadugo vladati koalicije - i da biraci moraju da imaju pravo da znaju za koga upravo glasaju. Partije sa najmanjom koalicionom atrakcijom SRS i LDP su zato osudjene da se menjaju (sto i SRS cini tokom zadnjih nekoliko godina).

Supermod Supermod 16:00 12.05.2008

ma jok!

Brooklyn
dec it! sad si iznerviro supermoda.



moderacija placena po ucinku !



p.s. al' ipak nemojte da trolujete.
kaiser kaiser 17:09 12.05.2008

Re: Blog

Možda je na pomolu raskol Nikolić-Vučić.


Imam informaciju da su ova dvojica bila na ivici tuce neposredno po saznavanju preliminarnih rezultata.
Ninoslav Randjelovic Ninoslav Randjelovic 17:11 12.05.2008

Re: Blog

Imam informaciju da su ova dvojica bila na ivici tuce neposredno po saznavanju preliminarnih rezultata.

A, jel imate jos uvek tu informaciju ili je informacija otisla da se proseta ?
Exitus Letalis Exitus Letalis 19:13 12.05.2008

Re: Blog

a LDP nije opozicija jer su svi rukovodioci LDP-a saradnici DB-a, sto znaci da su lazna opozicija, isto sto su bili i SPO i SRS 90-tih



Ovo ne zasluzuje komentar. Na nivou je prethodne opaske o dobroj/losoj opoziciji i koristi retoriku Miloseviceve vlasti.

viš vnk kako se iz daljine oklen se zdravić nikad neće vratiti, stvari dobro vide. sve se zna, ko je db, ko je loš, ko je dobar...
Bojan Zdravic Bojan Zdravic 23:07 12.05.2008

Re: Blog

mariopan
Bravo Bojane.Pozdrav

Hvala Mariopan, ziva bila - ti me jedina razumes izgleda ovde:))) Tvoja lepa rec je melem na ranu:))))))
Pozdrav
vnk vnk 00:04 13.05.2008

Re: Blog

viš vnk kako se iz daljine oklen se zdravić nikad neće vratiti, stvari dobro vide. sve se zna, ko je db, ko je loš, ko je dobar...


Ma ja sam jos dalje od Zdravica ali izgleda da je na NZ stvarno cist vazduh, pa se mozda bolje vidi. I ima da branim LDP sve dok beskompromisno guraju putem na kome su bas zato sto nisam ni clan niti, silom prilika, mogu da glasam.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana