Budućnost| Društvo| Ljudska prava| Porodica| Život

Homofobija razara porodice

Jaril RSS / 01.09.2022. u 12:30

635711281948630902-Gays007.JPG?width=429&format=pjpg&auto=webp&quality=70

Ако отац покаже нежност према детету, ако га пољуби, онда је то издаја породичних вредности, пропаст Србије и антихришћанска завера. Ово је порука једне меме која је кружила интернетом као део застрашивања са циљем да се оправда Антипрајд.

Фотка која је узета за монтажу која је кружила интернетом настала је током Прајд Марша у Њујорку 2015. године, Прајда на ком се славила пресуда Уставног Суда САД по којој је истополним паровима заштићено право да се венчају било где у земљи. Ова фотка је током Антипрајд хистерије стављена у контекст антихришћанских вредности. Испада да су хладно родитељско понашање, негирање емотивних потреба детета и држање свог детета на дистанци - хришћанске вредности. А нису.

Најперверзнији моменат „ „Литије за спас Србије" " - поред коришћења хришћанских симбола за промовисање антихришћанских вредности и поруке да ће се Србија спасти само ако наставимо да се делимо на повлашћене и „потрошне" људе - јесте проглашење растурених породичних односа и родитељско оштећивање детета за породичне вредности.

48c0f49327c6c4deecfad06b5dd4bab59d8dd392_jamie-oliver-kiss.jpg?w=636&h=424&fit=crop&auto=compress%2Cformat

Приче о томе како хомофобија уништава породице долазе из целог света, укључујући и Србију.

Једна од прича о утицају хомофобије на разарање породице, прича која је верификована од институција, јесте убиство четворогодишњег детета од стране мајке која је веровала да јој је четворогодишњи син, Закари Дутро Богес, хомосексуалац. По начину на који дете говори и хода, мајка је закључила да је дете геј и неколико дана после 'преваспитавања' батинама син јој је умро

Хомофобија натера родитеље да своју децу уништавају и психички  и физички, као што је у случају родитеља који уместо љубави, изаберу да децу предају другима на злостављање. Пракса у којој се кћерка преда члану породице на силовање како би њена сексуалност била 'коригована' присутна је широм света (12), понекад и уз родитељско посматрање са стране.

53549?crop=16_9&width=660&relax=1&signature=cVWCAu9HrEsep3BM_Rq1OCOfLF0=

Број прича о родитељима, који под утицајем хомофобије своју децу истерају из куће, бескрајан је. Једна од тих прича је доспела у српске медије пре око 10ак година, када је отац избацио свог сина, Стефана Радовића, из куће јер је „осрамотио породицу у два села". Након медијске приче, отац је дозволио да се врати кући, али та кућа није била дом, већ пакао због чега је после око годину дана покушао самоубиство. 

Осим што је усмерена на уништавање живота геј особа, хомофобија је усмерена и на психичко уништавање родитеља који изаберу да своје дете воле.

Жеља сваког родитеља који воли своје дете јесте да му дете буде збринуто - „да има да једе, да има да обуче" и да буде сигурно. Хорор који пролазе родитељи услед позива на убиство њихове деце... Страх који осећају јер постоји мржња према њиховој деци...  Немоћ док гледају угрожавање своје деце...

Међу многим имплицитним порукама упућеним са циљем разарања породица, а које је хомофобија прећутно узвикивала на Антипрајду, послата је и порука „немој случајно да ти дете буде геј".

271895872_10159938654351636_4077476305158060010_n.jpg?stp=cp0_dst-jpg_e15_p240x240_q65&_nc_cat=105&ccb=1-7&_nc_sid=2d5d41&_nc_ohc=yT55__6yGwAAX9DkInP&_nc_ht=scontent.fbeg1-1.fna&oh=00_AT9JwMuw9ffR19neGK3pPrax92N9Ac_r3eDqVR7pZlSXUA&oe=6315EB6F

Ова порука је застрашивање будућих родитеља. Она будућим мамама и татама говори да је рађање новог живота коцкање са хомофобијом. Ако се случајно деси да је дете геј, онда узалуд сав родитељски труд да се детету обезбеди добар живот. Њихово родитељство је унапред пропало. Боље да размисле пет пута, пре него се упусте у стварање новог живота. Ово упозорење директно ради против наталитета Србије.

И на крају, у најавама за нови Антипрајд,  прети се цифром од 100 000 људи на улицама. Ако тих 100 000 људи има, рецимо, 20 000 потомака, међу њима је - према најконзервативнијим статистикама - 100 LGBT деце. То је још један пример како хомофобија окрене родитеље, а и шире друштво, против своје деце. 



Komentari (421)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Jaril Jaril 12:42 01.09.2022

Нулти коментар

Иначе, коришћење фотографије са почетка текста за промоцију зла хомофобије, преписано је са Запада, од америчких ултрадесничара.
emilia emilia 04:43 02.09.2022

Re: Нулти коментар

Ivica Božić
@Ilebozicile
·
Follow
Боље Београд народ да окади,
него настран да га огади!

11.09.2022 окадимo Београд
почeтак кpaja глoбaлизму!

Ako ništa drugo, izabrali su prikladan datum, mogu o istom trošku da okade i nešto za pokoj duše Bin Ladena.
emilia emilia 05:02 02.09.2022

Re: Нулти коментар

Бошко Обрадовић
@BoskoObradovic
·
Follow
17. септембра Запад планира да Београду исценира сукобе и нови Мајдан, доводећи више десетина хиљада хомосексуалаца из Европе и света. Циљ је да се направи нова, квинслишка Влада Србије која би ушла у НАТО, признала независност Косова и увела санкције Русији. Каква геј парада!
12:58 PM · Sep 1, 2022

Kaže se ispravno: Kolektivni Zapad!
Uzgred, ovaj što ga zovete bizon sad najavljuje drugu veliku ideju. Umesto srbskog sveta - srbski blok, što bi valjda bio neki kult, u kome ko kritikuje Srbiju taj ne treba ni da živi, a ostali treba da budu, citiram: "U najmanju ruku sklonjeni, a svakako i po mogućstvu pohapšeni".

emilia emilia 05:17 02.09.2022

Re: Нулти коментар

Srpska desnica. Za šta se zalaže, koga podržava, kakvog je porekla:
putinizam i trampizam
antiglobalizam
klerikalizam
homofobija
etnocentrizam
patrijarhat
istorijski revanšitizam i revizionizam
mitomanija
novokomponovani tradicionalizam
Od ovih otrova ništa nije omaštio našu desnicu, ni paorsku ni salonsku.
shmoo shmoo 08:08 02.09.2022

Re: Нулти коментар

emilia
Ivica Božić
@Ilebozicile
·
Follow
Боље Београд народ да окади,
него настран да га огади!

11.09.2022 окадимo Београд
почeтак кpaja глoбaлизму!

Ako ništa drugo, izabrali su prikladan datum, mogu o istom trošku da okade i nešto za pokoj duše Bin Ladena.




Или за покој душе Кула близнакиња?

Зависи како ко с које стране гледа на тај датум.






shmoo shmoo 08:30 02.09.2022

Левица-десница-масница

emilia
Srpska desnica. Za šta se zalaže, koga podržava, kakvog je porekla:
putinizam i trampizam
antiglobalizam
klerikalizam
homofobija
etnocentrizam
patrijarhat
istorijski revanšitizam i revizionizam
mitomanija
novokomponovani tradicionalizam
Od ovih otrova ništa nije omaštio našu desnicu, ni paorsku ni salonsku.



А српска "левица" се залаже за:

реганизам и тачеризам, бушизам (булшитизам ), клинтонизам, блеризам, олбрајтизам, швабизам,...
антипатриотизам
атеизам
једноумље
морално-политичку неподобност
контролу над медијима
надзирући капитализам
тоталитаризам
историјско спиновање и брејнвошинг
организовани криминал и корупционизам
растурање суверених држава које за последицу има на милионе мртвих које више нико и не броји
новокомпоновани модернизам

И ништа од свега тога није заобишло српску "левицу".

Ни ону титопионирску ни ону евросалонску.

И шта ћемо сад?





bangyahead bangyahead 15:41 05.09.2022

Re: Левица-десница-масница

odvratna mi je fotka - uopšte odvratni su mi roditelji koji svoju decu ljube u usta. nisam ni levica ni desnica. staromodna srpska seljačina, pa mi je zato ogavno valjda: keva koja ljubi sina u usta stvara pičkicu od njega, otac koji ljubi ćerku stvara kod nje patologiju odnosa sa budućim muškarcima; a homo-ćale ljubi sina mi je tek super-ljigavo. ne bih nabadao naravno derpere zbog toga, no bljaks je.
shmoo shmoo 23:50 05.09.2022

Re: Левица-десница-масница

bangyahead

odvratna mi je fotka - uopšte odvratni su mi roditelji koji svoju decu ljube u usta. nisam ni levica ni desnica. staromodna srpska seljačina, pa mi je zato ogavno valjda



Обашка, брате, што није баш ни хигијенски.

К'о када би мајка прво сажвакавала неку храну својој беби, па јој онда то сажвакано пљунула у уста.

(А веровао или не, виђам то и дан-данас у неким крајевима Србије. У 21. веку. Са свим знањима која имамо о болештинама и како се преносе и шире и са свим могућим просвећивањем становништва о томе.)

Средњи век.

А ради се о деци.

bangyahead bangyahead 17:33 06.09.2022

Re: Левица-десница-масница

jasan rat između postidentiteta i identita, gde i jedni i drugi šuruju sa metafašističkim silama današnjice. u svakom slučaju, odvratan prizor. video sam to jedared na tlv aerodromu, dva derpera, identično odeveni, očešljani, upicanjeni; i dete im u identičnoj odeći kao i oni. direktno protiv učenja nas iz Starog Sveta da je svako biće svoje ličnost. ja se, recimo, peglam sa svojim sinom, sparingujemo krav maga (on je 10 cm viši od mene), šamaranje, i posle pijemo bambusa. ali je Muškarac, ribice ga vole, i on voli ribice, ali i dobar zvuk. i nije, i neće biti gej (ćale mi je peglao narodnjake na Kališu 1950-ih, srpska mikri škola borbe protiv kulturne gadosti), i nije to ljubav. mislim, može biti, ali kod njih je uvek pitanje šta je ljubav a šta ideologija. gadan sam, napegla boleštinu, samobanujem se. gledam odbojku gde gubimo za jedan posed.


bangyahead bangyahead 18:24 06.09.2022

Re: Левица-десница-масница

video sam simpa post negde na nekoj od smor-mreža - kao neki klinci gejevi, onako retard-izgleda nit-muško-nit-žensko, za zastavom SFRJ, pa kao "SFRJ im je davao pravao". znači, istodobno konotacija da "ako smo gej i civilizovani, smo i commie i leftardi, poput ovih"... a niđe konotacija da ih je i Udba peglala, kao dekadenciju sa Zapada, a i naši matorci su ih peglali kao dekadenciju rokenrola. naravno, bez nasilja, u to ime, jedan derper-song, koji ljubim... gay aesthetics -
predatortz predatortz 12:44 01.09.2022

Moram da priznam...

...da mi ove fotografije roditelja koji ljube decu u usta i na ovaj način deluju prilično poremećeno.
Jaril Jaril 12:55 01.09.2022

Re: Moram da priznam...

Да. Та мема коју помињем јесте хомофобна подметачина у којој се осећања на тему "љубљење деце у образ vs. љубљење деце на усне" везују за тему истополног родитељства. Пошто је у западним културама честа реакција на ту тему - гађење, онда хомофобија покушава да подметне то гађење истополним родитељима иако је пољубац на усне питање родитељства генерално, и истополног и разнополног.
predatortz predatortz 12:58 01.09.2022

Re: Moram da priznam...

Jaril
Да. Та мема коју помињем јесте хомофобна подметачина у којој се осећања на тему "љубљење деце у образ vs. љубљење деце на усне" везују за тему истополног родитељства. Пошто је у западним културама честа реакција на ту тему - гађење, онда хомофобија покушава да подметне то гађење истополним родитељима иако је пољубац на усне питање родитељства генерално, и истополног и разнополног.


Uopšte nije bitno, u mom koordinatnom sistemu, seksualno opredeljenje odrasle osobe koja dete ljubi na ovaj način. Jednako mi je odvratno, činio to strejt ili gej.
Jaril Jaril 13:04 01.09.2022

Re: Moram da priznam...

predatortz
Uopšte nije bitno, u mom koordinatnom sistemu, seksualno opredeljenje odrasle osobe koja dete ljubi na ovaj način. Jednako mi je odvratno, činio to strejt ili gej.

Јасно ми је то било одмах. Само сам искористио твој коментар да додам још и ову димензију проблему.
cmix909 cmix909 14:27 01.09.2022

Re: Moram da priznam...

Jaril
... љубљење деце у образ vs. љубљење деце на усне...

Decu ne treba ljubiti (osim ako 'prva pocnu', i sa samokontrolom), a jos manje podsticati ih da ljube odrasle -- ima i drugih formi izrazavanja plemenitih osecanja -- s tim da majka ima veca prava na izuzece od ostalih.

Clan 2: Zenskoj deci pruziti vise taktilne neznosti nego muskoj -- do dva i po puta.
Jaril Jaril 16:15 01.09.2022

Re: Moram da priznam...

cmix909
Jaril
... љубљење деце у образ vs. љубљење деце на усне...

Decu ne treba ljubiti (osim ako 'prva pocnu', i sa samokontrolom), a jos manje podsticati ih da ljube odrasle -- ima i drugih formi izrazavanja plemenitih osecanja -- s tim da majka ima veca prava na izuzece od ostalih.

Clan 2: Zenskoj deci pruziti vise taktilne neznosti nego muskoj -- do dva i po puta.


Капирам да је ово сарказам, али за сваки случај... Љубљење изазива лучење окситоцина који доприноси снажнијој емотивној вези родитељ-дете. Плус, путем љубљења (и дељења хране) дете разуме међуљудске односе у свом окружењу.
alselone alselone 07:55 02.09.2022

Re: Moram da priznam...

Decu ne treba ljubiti

Bože gospode.

Decu treba ljubiti dok se ne ulepe u pljuvačkku kao da su spavali sa bernandincem. E, tako. To je bliže istini nego "ne treba ih ljubiti".

U današnje vreme levičarskih ludaka pojavio se stav kako decu ne treba ni grliti puno nego treba tražiti dozvolu od njih pre nego što ih zagrlite ili dodirnete. Zamislite ludilo u kom živimo. Majka da traži dozvolu od deteta pre nego što ga zagli. Jer kao time se uči socijalna distanca i "ne!" kao odgovor.

Glupi kurčevi ne razumeju da problem sa "ne" i razumevanjem socijalne distance nemaju deca koju su grlili previše nego deca koju su grlili premalo.

cmix909 cmix909 10:10 02.09.2022

Re: Moram da priznam...

Jaril
... Капирам да је ово сарказам, али за сваки случај...

Moze biti da ljubljenje vise prija onome koji ljubi, nego ljubljenom detetu -- da se pesnicki izrazim. Meni se nije narocito dopadalo da me 'cmacu', i ne verujem da sam osnivac nove manjinske grupe. Eskimi mogu da posvedoce. Takođe za svaki slucaj: Ne poricem vaznost zagrljaja i sl. Postoji knjiga (Pojam kontinuuma) iz domena alternativne/spekulativne psihologije koja neprekidnoj telesnoj prisnosti majke i deteta u ranom detinjstvu pridaje odlucujuci znacaj za kasnije mentalno zdravlje.
angie01 angie01 10:36 02.09.2022

Re: Moram da priznam...

Moze biti da ljubljenje vise prija onome koji ljubi, nego ljubljenom detetu


ma dobro, sigurno ima situacija, gde je detetu to tezak smor, sto je starije, sve vise, al to =meni se nije narocito dopalo= ne moze da se definise odredbom, sto manje ljubiti decu,...naprotiv, to je bejzik u ispoljavanju prisnosti, sto utice na psihofizicki razvoj i sigurnost, osecaj prihvacenosti i vaznosti,...pa sve toplokrvne zivotinje "ljube" i maze svoje bebice i ptice, tako je priroda uredila.


Ne poricem vaznost zagrljaja i sl. Postoji knjiga (Pojam kontinuuma) iz domena alternativne/spekulativne psihologije koja neprekidnoj telesnoj prisnosti majke i deteta u ranom detinjstvu pridaje odlucujuci znacaj za kasnije mentalno zdravlje.


kakve bre alternative i spekulacije,...covek je u regulranoj, prihvacenoj psihologiji "naucno" odedio, da mala beba treba da spava u svom krevecu, ikao apsolutno sve toplokrvne zivotinje spavaju sa svojom bebicom priljubljene, tako da bebac oseti toplinu i miris majke i ima osecaj sigurnosti,...pa ljudske bebe vriste i placu tako izdvojene, dok ih neko ne podigle i ne prigrli.

...ja sam isto tako slusala "nauku" i stavila moju bebicu da spava u svom krevecu, i to je trajalo par dana, sa sve budjenjima i plakanjem- sto je objasnjeno kao normalno i da je gladan,...dok ga nisam jednom premorena samo spustila pored sebe i od onda je spavao mirno celu noc,...
nikvet pn nikvet pn 13:00 01.09.2022

...

Homofob odlučio da ovogodišnji Prajd dočeka u krugu svojih najbližih homofoba

KOSJERIĆ, 26. avgust 2022, (Njuz)

– Stanko Vuletić (34), nezaposleni homofob iz Kosjerića, odlučio je da ovogodišnji Prajd ne dočekuje organizovano na ulicama Beograda, već da doček upriliči za sebe i svoje najmilije homofobe kod kuće.

Vuletić za Njuz kaže da su mu malo dosadili organizovani dočeci Prajda da “to više nema tu draž”.

– Nekada su dočeci bili stvarno dobro organizovani, gostovale su velike zvezde homofobije kao što su Mladen Obradović, Miša Vacić, Boško Obradović… besplatno su se delile rakija, palice, kamenice, baklje i provod bi trajao po ceo dan – priseća se sa setom u pogledu Vuletić.

On navodi da je na više stejdževa u centru prestonice bilo različitih programa i da je svako mogao da odabere ono što želi.

– Na jednoj lokaciji je bilo gađanje pedera kamenica, na drugoj razbijanje izloga i žardinjera, treća je bila namenjena ljubiteljima bakljada, na četvrtoj ste mogli da se tučete sa policijom…bila je to jedna onako baš svetkovina za svačiji ukus – objašnjava sagovornik Njuza.

On kaže da je prestao da ide na doček Prajda kada su se pojavili neki novi, moderniji izvođači koji se njemu ne sviđaju.

– Sad su tu neki levijatani, zavetnici i razni drugi koje ja ne pratim i ne sviđa mi se generalno u šta se Prajd pretvorio, tako da sam i ove godine odlučio da preskočim organizovani doček i ostanem kod kuće – rezigniran je ovaj mladi čovek.

Prema njegovim rečima, plan je da na svoj doček pozove samo svoje najbliže i najdraže homofobe. Organizacija je takva da svako za sebe može da ponese piće koje želi, osim sajdera i piva sa voćnim ukusima, a za klopu će biti roštilj, samo bez kobasica. U ponoć će bratski izljubiti, pocepati zastavu u duginim bojama i spaliti sliku Rikija Martina.

Nenad Milosavljević

KOMENTARI (1 )
POŠALJI KOMEN
Jaril Jaril 22:18 01.09.2022

Re: ...

zoja444 zoja444 14:10 01.09.2022

protiv

protiv sam ljubljenja dece u usta. previse sam posle cula prica o incestu ili takvim fantazijama. mame, peskire na kljucaonice a gacice odmah na pranje.
zoja444 zoja444 14:53 01.09.2022

pitаnje za jarila

zasto mislis da bilo kakva povorka ljudi, moze da promeni neciji stav o homoseksualizmu, u pozitivnom ili negativnom smislu? bolje napraviti timove strucnjaka za osnazivanje ljudi u nedoumicama, sigurne kuce za zlostavljanu decu lgbt... ne menjaju se stavovi proklamacijom.
Jaril Jaril 22:16 01.09.2022

Re: pitаnje za jarila

zoja444
zasto mislis da bilo kakva povorka ljudi, moze da promeni neciji stav o homoseksualizmu, u pozitivnom ili negativnom smislu? bolje napraviti timove strucnjaka za osnazivanje ljudi u nedoumicama, sigurne kuce za zlostavljanu decu lgbt... ne menjaju se stavovi proklamacijom.

Искуство других земаља каже да протестне шетње дају резултат. Тачно је да треба много више да се уради на подршци унутар ЛГБТ. Само је без везе посебно окривити ЛГБТ активисте. Јер исто тако треба много више да се уради и на подршци женама, подршци родитељима деце са посебним потребама и многим маргинализованим групама. Српско друштво, генерално, има доста простора за унапређивање.
mlatisa mlatisa 15:04 01.09.2022

Право на фобију

Ваљда људи имају право да буду фобични. Немају право на противзаконито понашање. Конкретно, мислим да је наркоманофобија (фобија од наркомана) врло корисна. При чему не доводим у исту раван једно и друго. Људи имају право да буду хомофобични ако при томе не крше законе.

Поред тога, браћо педери и сестре лезбејке и остали (BTXY..) разумем да је поносна недеља у току, али требало би то боље обрадити. Консултујете PR стручњаке. Мислим да је ово контрапродуктивно. Повезивање наталитета у суноврату и хомофобије је бесмислица. Пре неки дан си повезивао угрожавање Срба и хомофобије и сл. Овако нигде нећете стићи. Тако су Јевреји изгубили и сваку моју симпатију прогоном Корбина, Али то је већ друга прича.

Уосталом, Асанжа треба ослободити!
principessa_etrusca principessa_etrusca 17:31 01.09.2022

Re: Право на фобију

Ваљда људи имају право да буду фобични. Немају право на противзаконито понашање.


На једном од Јарилових претходних блогова сам окачила снимак на коме моја познаница Мис Кимберли (иначе транс жена), говори на једној ЛГБТ конференцији, између осталог о трансфобији код гејева. Тај видео је Јарил игнорисао, као уосталом и многе моје друге постове.

Jaril Jaril 20:56 01.09.2022

Re: Право на фобију

Тај видео је Јарил игнорисао, као уосталом и многе моје друге постове.

Истини за вољу, као и многе постове осталих блогера. Ја сам током викенда завршавао два посла која су морала да буду готова у петак прошле недеље. Коментаре сам само прелетао да видим да ли је можда испао неки пичвајз. И тек понекад одговарао. Или нисам. Више се и не сећам. Има више ствари које сам желео да прокоментаришем. Пренећу их на овај блог да можемо да наставимо.
principessa_etrusca principessa_etrusca 21:00 01.09.2022

Re: Право на фобију

Верујем да већина мисли да гејеви не могу бити хомофобни, али могуће да није тако.

Недавно, баш подстакнута Јариловим последњим текстовима, нашла сам чланак о партнерском насиљу, које је по америчким истраживањима знатно чешће у истополним него у разнополним заједницама. (ЛИНК)

"One of our startling findings was that rates of domestic violence among same-sex couples is pretty consistently higher than for opposite sex couples," says Richard Carroll, a psychologist and co-author of the report.

Један од претпостављених разлога је то што гејеви некада своја негативна осећања према себи пројектују на свог партнера.

"Sometimes homosexual individuals project their negative beliefs and feelings about themselves on to their partner," he says.
"Conversely, we believe that victims of domestic violence in same-sex couples believe, at some level, they deserve the violence because of internalised negative beliefs about themselves."

Која су то негативна осећања према себи која гејеви имају, а хереросексуалци не, или осећања која гејеви могу да пројектују на партнера, а хетеросексуалци не?

Да ли та негативна осећања имају везе са хомофобијом?
maksa83 maksa83 21:13 01.09.2022

Re: Право на фобију

Да ли та негативна осећања имају везе са хомофобијом?

Ako sabereš 2 i 2 jasno ti je da je ta "interna" homofobija zapravo indukovana spolja. To si što si i u miru si sa tim obrnuto srazmerno osudi sredine. Ako te niko ne maltretira zato što si gej i ne postoji neka gomila psihijatrijskih slučajeva (litije) koja će da urla da si ti nekakav abomination i da ne želi da te vidi (kao da ih neko prisiljava da gledaju) zašto bi ti mrzeo sebe?


angie01 angie01 21:32 01.09.2022

Re: Право на фобију

које је по америчким истраживањима знатно чешће у истополним него у разнополним заједницама. (ЛИНК)


sta god da si htela, nadam se da ti je jasno da je u Srbiji nasilje u porodici cesto-znaci hetero parovi-gde u dosta slucajeva to nasilje trpe i deca,...a da sa prijavljivanjem istog ide sporo i slabo, jer drusyvo i institucije, koje bi trebalo da reaguju, jos uvek tradicionalno-sto ti zagovaras, mislim, tradicionalne vrednosti-zmure na takve stvari, pa se neretko slucajevi zavrsavaju na najgori moguci nacin.

to da su gejevi slatki, mali i nevini, niko ni ne kaze, jednako medju njima ima svih osobina i karaktera kao i kod strejtera, jedino nema funkcionsanja osnovnih prava i pored zakona, a od strane drustva,...i samo se o tome radi.
Jaril Jaril 21:34 01.09.2022

Re: Право на фобију

Верујем да већина мисли да гејеви не могу бити хомофобни, али могуће да није тако.

Интернализована хомофобија је добро познат концепт. А и доказ да гејеви могу да буду хомофобни нам је пред носем. Ја, око 17те године.

Кад се огледаш у друштвеном огледалу које ти стално говори како си гори од "лопова, наркомана, убица...", када те стално стављају у исти кош са педофилијом, онда почнеш да верујеш да је то реалност. И то је озбиљан удар на психу, јер мозак зна да то није реално, али се сви око тебе понашају као да јесте. Ја јако добро памтим шта је то је мене одржало у винкли (добро де, дискутабилно, али нека буде, приче ради) јесте... толико дубок осећај да је моја сексуалност исправна, да је то што желим исправно, да та дубина надилази сва религијска искуства која сам имао. Ако је ишта добро изашло из мог пубертета то је управо тај контакт са дубином постојања, са најдубљим слојем себе. Цело то искуство надилази мистичност. Мислим, људи активно трагају за тим нивоом своје душе, неки посегну за нпр. ДМТијем (кхм, кхм) да би то досегли... а ја имам осећај да ми је то тек тако дато, додуше по папрену цену.

Сад мало пуштам мисаони ток да буде некохерентан. Као вентил. Последњих недељу дана је баш било изазов.
Jaril Jaril 22:08 01.09.2022

Re: Право на фобију

mlatisa
Ваљда људи имају право да буду фобични. Немају право на противзаконито понашање. Конкретно, мислим да је наркоманофобија (фобија од наркомана) врло корисна. При чему не доводим у исту раван једно и друго. Људи имају право да буду хомофобични ако при томе не крше законе.

Поред тога, браћо педери и сестре лезбејке и остали (BTXY..) разумем да је поносна недеља у току, али требало би то боље обрадити. Консултујете PR стручњаке. Мислим да је ово контрапродуктивно. Повезивање наталитета у суноврату и хомофобије је бесмислица. Пре неки дан си повезивао угрожавање Срба и хомофобије и сл. Овако нигде нећете стићи. Тако су Јевреји изгубили и сваку моју симпатију прогоном Корбина, Али то је већ друга прича.

Уосталом, Асанжа треба ослободити!

Овде се имплицира да је моје писање део неке шире целине, па да подвучем: ја нисам активиста, нити лично познајем активисте. Осим једног од својих најбољих другова који је пре једно 10 година био лево сметало у Геј-стрејт алијанси. Нити сам било како координиран са било ким, нити било како асоциран са Прајдом и организацијом Прајда.

Ја се бавим културом, значењима која се дистрибуирају друштвеним феноменима, посебно динамиком култура-психа, и стварима приступам уопштено комбинацијом семиотике и неуропсихологије. И пишем искључиво са те позиције.
alselone alselone 07:40 02.09.2022

Re: Право на фобију

Кад се огледаш у друштвеном огледалу које ти стално говори како си гори од "лопова, наркомана, убица...", када те стално стављају у исти кош са педофилијом, онда почнеш да верујеш да је то реалност. И то је озбиљан удар на психу, јер мозак зна да то није реално, али се сви око тебе понашају као да јесте.


Moja najmlađa ćerka sada baš jako vežba pričanje i uči da peva. Pesme uči u vrtiću, verovatno sa jutjuba pa ne razume najbolje i onda peva po slogovima koje nekada obrće. Deca to često rade, kao na primer špa-gete pređu u paš-gete.

E, sada, ona trenutno najviše voli pačiju školu ali umesto da peva:

... sve ih je upiso u katalog male...

bez zezanja peva:


... sve ih je upiso u pakao male...


I to zvuči kao apsolutna komedija kada peva na glas na ulici ili u tržnom centru jer se ljudi okreću i nije im jasan tekst koji zvuči kao neki norveški ded metal bend: raaaaaaaaa, SVE IH JE UPISO U PAKAO MALEEEEEE RAAAAAAAA.

Uglavnom, šta sam hteo reći - stvarno je pakao za male to što si proživeo u mladosti, ti a i 99.999 drugih "normalnih" gejeva.
gvozden1 gvozden1 10:57 02.09.2022

Re: Право на фобију

, kao na primer špa-gete pređu u paš-gete.

E, sada, ona trenutno najviše voli pačiju školu ali umesto da peva:

... sve ih je upiso u katalog male...

bez zezanja peva:


... sve ih je upiso u pakao male...

:)
Slatka je

Kafana - fakana, to mi je ostalo u sećanju od mojih:)

Poljubi je kad to peva, pusti ove neka teoretišu.
alselone alselone 11:09 02.09.2022

Re: Право на фобију

Kafana - fakana,

Ćevapi - pevaći.

Poljubi je kad to peva, pusti ove neka teoretišu.

Cmakačimo je non stop. Ima još uvek one mišelinke i to je neodoljivo. :)
predatortz predatortz 11:14 02.09.2022

Re: Право на фобију

Cmakačimo je non stop. Ima još uvek one mišelinke i to je neodoljivo. :)


Naravno da decu treba grliti i ljubiti. Ja zagrlim i poljubim ova dva moja klipana, a oba su me nadvisila i ne vidim da im je mrsko zbog toga.

Samo, ova novotarija sa cmakanjem dece u usta mi je prilično bolesna.
predatortz predatortz 11:15 02.09.2022

Re: Право на фобију

.
alselone alselone 11:47 02.09.2022

Re: Право на фобију

Naravno da decu treba grliti i ljubiti. Ja zagrlim i poljubim ova dva moja klipana, a oba su me nadvisila i ne vidim da im je mrsko zbog toga.


Klipani. :) Deca bukvalno rastu od ljubavi i ja mislim da biohemija i fiziologija poljupca nije beznačajna. Da potpuno zanemarimo emotivni deo koji je ipak neuporedivo veći, mislim da ni sama "fizika" nije mala.
alselone alselone 11:49 02.09.2022

Re: Право на фобију

Samo, ova novotarija sa cmakanjem dece u usta mi je prilično bolesna.

Ali baš bolesna. Svet se baš ubrzano raspada.

Sa jedne strane mi je to OK. Valjda ću se lakše oprostiti od njega kada za to dodje vreme. :)
cmix909 cmix909 13:37 02.09.2022

Re: Право на фобију

Jaril
... дубок осећај да је моја сексуалност исправна...

Dok ja imam dubok osećaj da je ova moja ispravna, pa mi je ta tvoja misteriozna, a misterija mi ne deluje kao dobar razlog za agresiju. Utoliko pre sto mi je nedokuciva i zenska naklonost prema muskarcima. Mogao bih da izjavim (ali necu) da su zene u principu divna bica sa skrivenom greskom, odnosno sa teskim nedostatkom ukusa.
principessa_etrusca principessa_etrusca 14:43 02.09.2022

Re: Право на фобију

Samo, ova novotarija sa cmakanjem dece u usta mi je prilično bolesna.

У мом детињству, када су се посећивале баба-тетке и баба-стрине, знало се да се деца не љубе по лицу или не-дај-Боже у уста, већ У КОСУ.
gvozden1 gvozden1 15:10 02.09.2022

Re: Право на фобију

Samo, ova novotarija sa cmakanjem dece u usta mi je prilično bolesna.

Ma jok, ti si zaost'o :)

Ludaci bre, na jednoj strani ne smeš da ga dodirneš, ne smeš da mu kažeš da li je muško ili žensko, a na drugoj ljube u usta.

Samo se treba držati normalnih stvari, a ti nenormalni nek se teraju u tri lepe.

Reći će ti da si desničar, zaostali, al šta te boli.
gvozden1 gvozden1 15:11 02.09.2022

Re: Право на фобију

већ У КОСУ.

Moja majka stara to još uvek radi.

Pre neki dan mi bio u gostima Amer, pravi Amer, nije propustila ni njega :)
angie01 angie01 22:48 02.09.2022

Re: Право на фобију

gvozden1 gvozden1 06:14 03.09.2022

Re: Право на фобију

angie01
gvozden1


EVO TI DA SE ZABAVLJAS

Prvo, hvala ti što misliš na mene, a drugo, hvala ti i za ovaj link.

Ovo je prazna priča, ako država nema ništa jače od ovoga, Nikola MORA biti rehabilitovan.

Čitam, nema pravo na rehabilitaciju onaj koga su ondašnje vlasti osudile.
Pa šta je drugo rehabilitacija nego poništavanje odluka nekih vlasti?

Čitam, može se dovesti u vezu.

Može se dovesti ili ima veze?

Znači gotovo je, biće potrvđena presuda.

Ako je pravne države.
Videćemo.
shmoo shmoo 09:15 03.09.2022

Re: Право на фобију

angie01
gvozden1


EVO TI DA SE ZABAVLJAS



Двоје су се на крају стварно тако и узели.

Читао сам то код Џејн Остин и сестара Бронте. И Мир Јам.







Први коментар испод линкованог текста у Политици:


Зоране Зоране

По тој логици све власти од 2001. године до данас у Србији су квислиншке јер тргују деловима српске територије зарад страних и сопствених интереса, а противно интересима државе и народа Србије.


bata_nimbus bata_nimbus 15:22 01.09.2022

Зинат

Ош још ултрадесничарских подметачина?

Или: https://eksiup.com/p/rd377126dyzt
Није проблем, можемо поставити, у духу слободе и једнакости, и фотографије како изгледају прајдови кад се укорене, а ЛГБТ+++ ослободи јавно сву своју љубавну енергију?
Ево лајт варијанта.

http://www.zombietime.com/up_your_alley_2015/
Ако хоћеш, а знаш да може, у конкретној варијанти, са пушењем qрца, запишавањем и пијењем мокраће у "тројци" на сред улице, пред публиком. То је та фамозна ваша "љубав" само мало друкчија.
А да су масовне убице и силоватељи 700% учесталији код педера (који су у 50% случајева истовремено и педофили или се ложе на тинејџере), него код природно сексуално усмерених, то не можеш да порекнеш таман дубио на ко'цу до смрти.
Jaril Jaril 16:06 01.09.2022

Re: Зинат

Ош још ултрадесничарских подметачина?


A ево и оригинала.



Или мало више визуелних информација.



За ову прву фотку "Две горџс диве" , не могу да нађем извор, али је слика скроз кул.

Up Your Alley Fair је BDSM догађај за који сам ја први пут сад чуо и отвара питање а зашто ти за њега знаш. Он је попут Fetish Week на Мајорци.

Прајд је скроз другачији.

Жао ми је што живиш у мрачној реалности.

predatortz predatortz 16:15 01.09.2022

Re: Зинат


A ево и оригинала.


E, vidiš - ovo ne razumem!

Mogu da razumem borbu za neko pravo koje je uskraćeno. Rekoh da nikakav problem sa tim da Steva nasledi Jocin stan, ako su se Steva i Joca zajedno kućili, nemam.

Ali ovu potrebu za šetanjem golih guzica, to me razumem i ne smatram za normalnu.

I mogu da razumem nekog ćalca koji bi im nalupao šamare jer ne želi da njegova deca to gledaju.

bata_nimbus bata_nimbus 16:58 01.09.2022

Re: Зинат

Дакле, то с децом не радите? То ћеш да докажеш?
Све фотомотаже и преваре. Јадни ви.
Ма ОК. Дај нешто са децом из твоје ризнице, немој да си себичан.

Прескочи ти оних 700% како плитак поток.
Прескочи да коментаришеш оно што је на датим (и напоменутим) линковима. И то, стотине одвратних забележених тренутака излива ваше емоционалности на улици... све то десничарске измишљотине?
Итд.
Ко је ове емоције поделио с нама:
Још сам затварао врата кад ме је спопао. Фак. Мене затвори када ствари не иду онако како је мени потребно. Угаси ме. Он је хтео да га натегнем одмах са врата. Ја сам хтео једно сат касније. На тренутак је изгледало да успевам да преотмем игру, да је успорим, да је сензитизујем, али је он био и даље невербално упоран да ово треба да буде јебачина. Поклекао сам и истрпао га као флеш лајт. Искористио његово тело за мастурбацију.

Његов такав став је аутоматски значио и други пут. Вероватно и трећи да ја тог дана нисам већ имао секс. Када смо се обојица испразнили, испружио се по кревету, а ја сам уграбио шансу да га искористим за оно што је мени потребно.

Светла наша реалности, колико ти пута дневно разваљујеш буљу из чисте љубави?
Кад пристигнеш да сереш од толиког љубавног кризиса.
Ај, марш, бре, говнаро распала.



Jaril Jaril 17:00 01.09.2022

Re: Зинат

predatortz


Најважније, апсолутно је право сваког родитеља да контролише шта његово дете гледа или не, и право је родитеља да држи своје дете подаље од Прајда.

Сад фотка. Та фотка је настала на Париз Прајду 2007, бар како Гугл каже. Стави је у контекст Прајда који се у Француској одржава од 1981. То је преко 25 година у том тренутку. Дискриминација на основу сексуалног идентитета је забрањена још 1985. Истополне заједнице су у Француској легалне од 1999. и још једино што је те године остало да се регулише јесте увођење истополних бракова и усвајање деце - што је легално од 2013.

Хоћу рећи, у земљама у којима Прајд постоји преко две или три деценије, и у којима је законска регулатива отишла поприлично, он је постао карневал и зајебанција много сличнији карневалу у Рију него Београд Прајду.

Ако гледаш мој укус, мени је овде конкретно ова БДСМ естетика бескрајно смешна. Мислим, ланци, кожа...

Е сад, што се нудизма тиче, ту се меша више култура. Једна јесте слобода изражавања сексуалности, али постоје и елементи инсистирања на аутентичности (врло присутно у Америци нпр.). Такође, одбацивање стида по питању сексуалности је прерасло у одбацивање стида по питању тела уопштено. Јер постоје јаке поруке са разних страна да треба да се стидимо свог тела.

Прајд је у развијеним земљама далеко одмакао од изворне форме искључиво борбе за људска права ЛГБТ особа. Због чега на појединим Прајдовима има више хетеро људи него ЛГБТ.

С тим у вези, у друштвеној теорији Прајда - Кинк на Прајду је врло озбиљно разматрана тема. Србија око те теме не мора да брине. Имамо ми још много, много да се возимо док та тема постане акутелна и код нас. А до тада ће учени људи у свету да нађу одговоре.
maksa83 maksa83 17:06 01.09.2022

Re: Зинат

govnovalj

Ма ОК. Дај нешто са децом из твоје ризнице, немој да си себичан.

Ovaj vapaj jasno kaže da ti bez toga ne možeš da šamaraš tog sparušenog delfina.
predatortz predatortz 17:06 01.09.2022

Re: Зинат

Најважније, апсолутно је право сваког родитеља да контролише шта његово дете гледа или не, и право је родитеља да држи своје дете подаље од Прајда.



Ne, ne, ne...
Greška u koracima!
Šetači na paradi treba da se drže Zakona o javnom redu i miru koji važi za sve.

On kaže da je ono nepristojno izlaganje.

A što se tiče toga kakve reperekusije i stav prema zajednici ovakve stvari mogu da izazovu, reći ću u svoje ime - isključivo negativne!
Jaril Jaril 17:34 01.09.2022

Re: Зинат

bata_nimbus
Дакле, то с децом не радите? То ћеш да докажеш?
Све фотомотаже и преваре. Јадни ви.
Ма ОК. Дај нешто са децом из твоје ризнице, немој да си себичан.

Прескочи ти оних 700% како плитак поток.
Прескочи да коментаришеш оно што је на датим (и напоменутим) линковима. И то, стотине одвратних забележених тренутака излива ваше емоционалности на улици... све то десничарске измишљотине?
Итд.
Ко је ове емоције поделио с нама:
Још сам затварао врата кад ме је спопао. Фак. Мене затвори када ствари не иду онако како је мени потребно. Угаси ме. Он је хтео да га натегнем одмах са врата. Ја сам хтео једно сат касније. На тренутак је изгледало да успевам да преотмем игру, да је успорим, да је сензитизујем, али је он био и даље невербално упоран да ово треба да буде јебачина. Поклекао сам и истрпао га као флеш лајт. Искористио његово тело за мастурбацију.

Његов такав став је аутоматски значио и други пут. Вероватно и трећи да ја тог дана нисам већ имао секс. Када смо се обојица испразнили, испружио се по кревету, а ја сам уграбио шансу да га искористим за оно што је мени потребно.

Светла наша реалности, колико ти пута дневно разваљујеш буљу из чисте љубави?
Кад пристигнеш да сереш од толиког љубавног кризиса.
Ај, марш, бре, говнаро распала.




Је л' ме зезаш? Неко је љубитељ мога дела на блогу! Ладно си убацио референцу. Почаствован сам, искрено.

Твој коментар значи да зато што постоје хетеросексуалци који се упуштају у промискуитет (далеко гори од мог), ми сви треба да се обрушимо на хетеросексуалност уопштено, на брак, на црквени брак, да забранимо хетеросексуалност и да им забранимо да имају децу.

Види, твоје је апсолутно право да задржиш своју чедност и сексуални живот сведен на меру која теби одговара. И свако осуђивање због тога је погрешно.

А основа мог промискуитета је компензација у којој ја истражујем како разна тела чине да се ја осећам (као што истражујем и како разна музика чини да се ја осећам), а комензација је за једно тело које ми је хомофобија одузела и за којим моје тело вришти већ ево седам година. Ал' нећемо сад о мом сексуалном животу. Постоје теме веће и од мене и од тебе.

Дај нешто са децом из твоје ризнице, немој да си себичан.


Два линка, обавезно отворити

први

други

maksa83 maksa83 17:48 01.09.2022

Re: Зинат

Ал' нећемо сад о мом сексуалном животу.

Kakav si čovek taman mu je peteljka pokazala neke onako al dente znake života, a ti prekidaš film.

Jarile baš si ... peder.
bata_nimbus bata_nimbus 19:17 01.09.2022

Re: Зинат

Опет смо уместо конкретних одговора добили педерско популистичко блебетање. Ко партизански полит-комесари '44 са бурета.
Нећеш ни одговорити. Ја то и не очекујем од тебе. Ви, педери никад не одговарате на оно што је тема, већ само варирате "начелне" и уопштене фразе.
У конкретном случају, ти си прегледао мој блог о вама, и пошто ниси нашао ништа што можеш да оспориш, извадио си једну фотографију, која није никакав фалсификат, али може некако, натегнуто, да се релативизује. И од тога си направио своју наклапајућу и шупљу причу. Реклама иде, ко се упеца, упеца се. Тако сте у могућности. Оно сто наведених чињеница си игнорисао. То пак показује колико сте лишени људских осећања. Силована, побијена деца, кувана, комадана... ма ништа, то је теби за подсмех. Такве ствари пишу јел да фашисти. Ма одлично, ако сам зато фашиста, што нећу да се правим да је све у реду кад су зло и срамота завладали, е да бих био "модеран" и уклопљен, као што чини велика већина овде стационираних медиокритета и малограђанских пицопеваца, нека сам....
Ти од свега нашао да филозофираш какве је врсте пољубац у уста педера и детета. Ти ћеш да тврдиш да је то израз љубави и да то "и други раде", што не може судски ни да се докаже ни да се оповргне, него може само да се блебеће (што теби и јесте циљ), мада ми сви знамо, на основу масе података које ипак нисте могли да побришете, да то несретно дете има мале шансе да не буде сексуално искоришћено, а, не у малом проценту, и да не буде силовано.
Што се тиче твоје промискуитетности, ниси ти изузетак у свету педера. Ти си типичан. Сведочиш личним примером. Зато вам, док трубите на све стране о "љубави", црева почну да испадају таман кад уђете у пуну форму, морате да носите пелене јер говна не можете да задржите и у просеку живите краће 20 година, што ја мислим да није довољно.
Ево, за оне који неће да виде каква је реалност, линк. Па негирајте и то. Мени је све једно. Ја сам сигуран да вас треба, ако Бог да, сузбити на све дозвољене начине. Тако сте заслужили.
http://www.zombietime.com/up_your_alley_2008/part_1_full/index.php
angie01 angie01 20:19 01.09.2022

Re: Зинат

и за којим моје тело вришти већ ево седам година.


ne ocajavaj, nego ojacavaj.
Jaril Jaril 20:52 01.09.2022

Re: Зинат

Šetači na paradi treba da se drže Zakona o javnom redu i miru koji važi za sve.

Да. Формално-правни оквир јесте на првом месту.
Jaril Jaril 21:40 01.09.2022

Re: Зинат

Jarile baš si ... peder.


Никако да досегнем овог:

[youtube]http://www.youtube.com/shorts/kec4e6w697w[/youtube]

ово горе је линк
Jaril Jaril 21:49 01.09.2022

Re: Зинат

angie01
и за којим моје тело вришти већ ево седам година.


ne ocajavaj, nego ojacavaj.

Тренутно сам ојачао до очаја. Сад идемо даље.

angie01 angie01 22:04 01.09.2022

Re: Зинат

Тренутно сам ојачао до очаја. Сад идемо даље.


to je samo zamisljaj necega sto nije stvarno tako, jer se nije prirodno zavrslilo, nije se izivelo, pa onda podsvest nesto fantazira, ulepsava, a cim se ne desava, jer recimo jedna strana ima neka opravdanja-ni ne traba vise, toliki je bio stvarni kapacitet.

...kada se zaljubis sledeci put, bice ti jasno...ljudi su skloni da se vezu i zarobe u neku proslost, jer im se posle nije desilo nista bolje,...
maksa83 maksa83 06:00 02.09.2022

Re: Зинат

Мени је све једно. Ја сам сигуран да вас треба, ако Бог да, сузбити на све дозвољене начине. Тако сте заслужили.

Tebi majmune sad da upadne policija i oduzme taj kompjuter imaš bar deset godina robije garantovano. Zgodno si se setio da pišeš po Internetima te budalaštine kojima ćeš "da objasniš" zašto si skupljao sve te slike ali ako nisi zajebao mene svakako nećeš zajebati ni policiju.

milisav68 milisav68 12:19 02.09.2022

Re: Зинат

predatortz

A ево и оригинала.


E, vidiš - ovo ne razumem!

Mogu da razumem borbu za neko pravo koje je uskraćeno. Rekoh da nikakav problem sa tim da Steva nasledi Jocin stan, ako su se Steva i Joca zajedno kućili, nemam.

Ali ovu potrebu za šetanjem golih guzica, to me razumem i ne smatram za normalnu.

I mogu da razumem nekog ćalca koji bi im nalupao šamare jer ne želi da njegova deca to gledaju.


Tako nekako, razumem problem, ali ne razumem rešavanje problema guranjem prsta u oko.

I to bez golih dupeta.

Mislim, zakonom su kao izjednačene vanbračne zajednice sa bračnim, ali u praksi (podzakonski akti) to nije rešeno.Pa onda i heteroseksualni vanbračni parovi imaju iste probleme kao homoseksualni, ali to predstavnike homoseksualnih zajednica (i organizatoere Prajda) očigledno ne interesuje, već se problem rešava stvaranjem novih problema, a najebavaju obični ljudi.
docsumann docsumann 13:53 02.09.2022

Re: Зинат

Tako nekako, razumem problem, ali ne razumem rešavanje problema guranjem prsta u oko.


jedan prst u oko neće pomooći.
al kad zabiješ po prst u oba oka, problem će sam nestati iz vidokruga. doduše, nestaće i sam vidokrug...
bata_nimbus bata_nimbus 11:27 04.09.2022

Re: Зинат

maksa83
Мени је све једно. Ја сам сигуран да вас треба, ако Бог да, сузбити на све дозвољене начине. Тако сте заслужили.

Tebi majmune sad da upadne policija i oduzme taj kompjuter imaš bar deset godina robije garantovano. Zgodno si se setio da pišeš po Internetima te budalaštine kojima ćeš "da objasniš" zašto si skupljao sve te slike ali ako nisi zajebao mene svakako nećeš zajebati ni policiju.


Шта се ти јављаш дегенериче? Видим има још дегенерика попут тебе што те подржавају.
Ма, за вас је привредна комора закон.
Ако овде има неолупаних глава, који као бебе нису испадали из бешике, нити вуку трауме из раног детињства, за њих: Наравно да ми је полиција упадала у кућу. И, наравно, то је радила зато што сам аутовани :) српски националиста. Да су нешто могли да нађу, било шта, не бих се ја овде дописивао са овим отпадом и наказом људском. не бих био у ситуацији. А шта српски човек мора бити спреман да поднесе, ако неће да се подреди режиму владајућих црвених педера, имате у сваком филму о тоталитарним друштвима.
Черевићан Черевићан 15:52 01.09.2022

alteri semper ignoscito,tibi nunquam

И на крају

нашем Друштву понуђено.. јасно
о'ш новину....... или ......традицију,
једни прихваћају други ни да чују
имал' неко мудар трећу солуцију ?
Jaril Jaril 21:16 01.09.2022

Re: alteri semper ignoscito,tibi nunquam

Досад у историји, једино можда Јапан има другачији пут. Али он има и другачију традицију. У самурајској традицији је постојала као опција и сексуална веза између старијег учитеља и млађег ученика борилачких вештина. Слично традицији у Старој Грчкој. У Јапану је хомофобија увезена из Европе и распостранила се као део европеизације Јапана. Па се онда од тога одустало. Па сад имамо ситуацију да један суд у Јапану каже да је истополни брак уставан, други каже да је противуставан. И тако...

Чак и у Француској, у којој је хомосексуалност декриминализована још од Француске револуције, били су потребни протести да би се унапредила људска права. Што је донекле логично. Како држава и друштво да уопште реше проблем, ако немају где да чују да проблем уопште постоји.

А иначе сам доста копао на тему трећег пута. И једино, иоле вредно на шта сам налетео јесте став Џонатана Хајта који каже: Ако неко црта круг да мене искључи, ја ћу нацртати већи круг да укључим њега.

Како се ово преводи у реалност, појма немам. Мој покушај је да хомофобију 'деперсонализујем', да не упирем у људе него у појаву што је само одраз оне хришћанске пословице "мрзети на грех, не и на грешника". Али уопште не знам да ли то потпада под Хајтов принцип.
solo solo 16:44 01.09.2022

Jakiša


Baš si navalio ali ok.

Dobro je što je jedini efekat kontraproduktivnost.

Slabo ti poznaješ ovdašnji mentalitet.


једни прихваћају други ни да чују
имал' неко мудар трећу солуцију ?


Ima.

I vuk sit i ovce na broju?

Vuk pojede čobanina.

Eeeee a tko je čobanin?

Tko god kaže da sam ja nabijem ga na tuki preventivno bez obzira na ,,rodnost,,

Jaril Jaril 21:04 01.09.2022

Re: Jakiša

kontraproduktivnost

Ово подразумева да би блог могао да буде продуктиван. А сви знамо да се прича око Прајда не води на вредносно-филозофском нивоу, него на глобално политичком. Да је Прајд само поприште за натезање Русије са Западом. Мислим, јбт. шта сам дочекао да се Путин и Бајден свађају преко мог дупета.

Е сад, продуктиван је за оно што мени треба, а то је да издувам напетост коју у мени генерише ово лудило.
Slabo ti poznaješ ovdašnji mentalitet.

Ово је великодушно. Ја уопште не познајем овдашњи менталитет. За велику већину понашања у Србији ја сам у збуну: да л' баш мора тако, кад не мора.
Jaril Jaril 21:18 01.09.2022

Re: Jakiša

Vuk pojede čobanina.



solo solo 00:00 02.09.2022

Re: Jakiša

а то је да издувам напетост коју у мени генерише ово лудило.


Zar nije primerenije i normalno da to izduvaš u svoja 4 zida pa gde god ga stavljao.

To na ulici je izdrkavanje i politika a za to baš mi i nije žao što vas je Vule odjebo.

Isto važi i za ove druge što metanišu po ulicama.
solo solo 17:26 01.09.2022

Pratiš aktuelnosti Jarile,dobro je

izvor Naj žena.rs
Scena od koje se SVET ZGROZIO: Skandal na US Openu, poznatu TENISERKU otac uhvatio za ZADNJICU pa je poljubio u usta (VIDEO)




angie01 angie01 21:55 01.09.2022

ljubljenje dece

videla sam vise puta da roditelji ljube decu u usta-ali to nije pravi poljubac, nego ovlas cmokic, ne znam kako drugacije da ga nazovem, i nikada u tome nisam primetila nista vise od toga, vise mi je delovalo kao neki izdvojeni slucaj, nego uobicajena stvar,

...ja moju decu nisam ljubila u usta, ali jesam stalno i cesto i grlila i mazila i ne vidim sta bi tu trebalo da je cudno i da se pravda,...pa i sada, kada su veliki, ako sam kod kuce, a oni izlaze na vrata, ja ih zagrlim i poljubim,...kada se sretnemo slucajno negde, na ulici, ili bilo gde, isto,-vise su oni u fazonu, vidi kevsanija i zastitnicki-...i sa njihovim devojkama,...i sa svojim prijateljima,..zar to nije normalno ispoljavanje privrzenosti i bliskosti.
zoja444 zoja444 08:01 02.09.2022

joj, jarile

strasne i odvratne komentare moras da citas. i mene plase. kakvih ljudi ima. samo cu onako po narodski da ti kazem: ziv i zdrav bio, nek ti je sve sa srecom i nek te bog cuva.
solo solo 08:07 02.09.2022

Re: joj, jarile

joj, jarile
strasne i odvratne komentare moras da citas. i mene plase. kakvih ljudi ima. samo cu onako po narodski da ti kazem: ziv i zdrav bio, nek ti je sve sa srecom i nek te bog cuva.


zoja444 zoja444 08:14 02.09.2022

Re: joj, jarile

solo, fasisti mogu da izaberu bilo koga da mrze. i mene i tebe i...
Jaril Jaril 08:07 03.09.2022

Re: joj, jarile

zoja444
strasne i odvratne komentare moras da citas. i mene plase. kakvih ljudi ima. samo cu onako po narodski da ti kazem: ziv i zdrav bio, nek ti je sve sa srecom i nek te bog cuva.


Хвала на благим речима. Пуно значе.
solo solo 08:37 04.09.2022

Re: 444

solo, fasisti mogu da izaberu bilo koga da mrze. i mene i tebe i...


I Vinetua recimo.



Odoleo vremenu nacista ali ne i savremenom dobu: Zabranjen indijanski junak Vinetu.

Nemačka izdavačka kuća Ravensburger Verlag objavila je da povlači svoju knjigu povezanu s novim Vinetouovim filmom "Mladi poglavica Vinetou" i druge naslove o popularnom junaku iz dečje književnosti.

Odluka je usledila posle optužbi za rasizam i kulturno prisvajanje od levičarskih aktivista na internetu.


Pravda za Vinetua.
A boga mi i Old Šaterhenda.
alselone alselone 08:09 02.09.2022

U čemu je zapravo problem

Ja sam siguran da bi 95% ljudi bilo ok sa paradama i pederastijom da nisu videli kuda to može da odvede. Da, kao što bi 95% ljudi bilo ok sa tim, tako bi sigurno i 95% gejeva bilo ok sa tim da se prošetaju par godina sasvim normalno i onda prestanu pošto prestane i potreba za šetnjama.

ALI

potpuno nenormalna moderna levica obožava da gura prst u oko prosečnom građaninu sveta i da ga bukvalno siluje namećući mu kao normalno nešto što zaista nije.

Uzmimo primer abortusa.

Prvo nije bilo prava na abortus i ljudi su se bunili.
Pa je dozvoljen u određenim medicinskim slučajevima. LJudi su bili OK sa tim.
Pa je dozvoljen u određenom vremenskom periodu bez obzira na medicinsku "potrebu". Ljudi su bili OK sa tim.
Tu se negde trebalo i stati. Ali ne. Guralo se dotle da je abortus prihvaćen do sat vremena pred porođaj ubijanjem deteta direktno u srce. Mislim, jebem vam malter. I onda dobijaju kontra napad pa se zabrani abortus potpuno. I jedini i drugi su ludaci.


Slično je i ovde. Ima tih ružnih slika koje ljudi kače i to objektivno postoji i gura se bez potrebe kao potpuno u redu. Nije u redu i degutantno je kao i mnoge druge stvari koje postoje u hetero vezama. Da "levica" ne gura sve moguće kao potpuno u redu, svet bi bilo dosta mirnije mesto, ali mi se čini da Amerika kao najveći generator nestabilnosti u svetu sve stvari na tu i slične teme ne radi slučajno.
nikvet pn nikvet pn 11:12 02.09.2022

Re: U čemu je zapravo problem

alselone
ali mi se čini da Amerika kao najveći generator nestabilnosti u svetu sve stvari na tu i slične teme ne radi slučajno.


И мени се чини да је то део шире приче у којој се супротстављају породични и ванпородични систем вредности. Ко гура тај а-породични (не анти, било би превише отворено) систем? Свакако онај ко на томе зарађује.

Од постанка наше врсте јединку породица штити да достигне адултно доба (биологија), па и касније (друштвени напредак). Ново време донело је могућност да се улога породице минимизира и попљује управо да би њене функције друштвене и материјалне неко други преузео. Зашто? Па профит, наравно.

Појединац ван породице већ основне животне потребе мора да потражи наоколо и - да плати, што је најважније. Коме? Држави или корпорацији свеједно. Пар примера: мало дете под температуром ће баба-тетка да измасира комовом ракијом а усамљена упаничена мајка ће право код педијатра па у апотеку. Или: породица ће напаљеног тинејџера подсетити да је баш његов неки деда-ујка вођен истом намером тврдо најебо, па ти синко изволи размисли.

Дакле корпорација (држава) увиђа да је појединац у оквиру породице како-тако заштићен од гомиле лудости и породицу посматра као брану своме приходу. А препреке приходу ваља уклонити. Небитно што је породица као ентитет шира и старија од људске врсте.

Ванпородични појединац је блистави циљ корпорације. Неважно је ли разведен(а), геј или пензионер, важно је да је сингл. Таква домаћинства понегде већ пребацују 50% популације што је корпоративни успех пар екселанс. Сингл ће радити без потпитања, слушати без поговора, трошити по наредби. Док вреди, читај - ради а онда, исцеђен и згужван иде у досмртни хотел, читај - старачки дом. Следи финале: његова имовина не остаје породици коју нема већ, Ђуро погађаш - корпорацији.

Са породичног аспекта сваки атак на тај концепт изазива природну одбрамбену реакцију. Геј-парада је ситна тачка шире слике, то је тек лакмус папир на корпоративном путу успеха.

Са корпоративног аспекта сигурна је огромна завист према комунистичком систему где је ЦК владао и контролисао баш све, са припадајућим приходом, наравно. Наш идеал коме толико тежимо некадашњи комунисти су већ достигли.



Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 11:49 02.09.2022

Re: U čemu je zapravo problem

Advocatus Diaboli

Од постанка наше врсте јединку породица штити да достигне адултно доба (биологија), па и касније (друштвени напредак). Ново време донело је могућност да се улога породице минимизира и попљује управо да би њене функције друштвене и материјалне неко други преузео. Зашто? Па профит, наравно.


Forma porodice kakvu mi znamo je istorijski gledano novotarija. Odnosno postojali su razni oblici (i danas postoje u drugim kulturama) drustvenih odnosa koji su se zvali porodica a nisu licili na ovo sto mi danas tako zovemo.

Secam se jedne zene iz Joruba plemena (ne zive oni vise tako tradicionalno kao ranije ali neke plemenske strukture su opstale) koja mi je pricala kako ne razume nehuman odnos prema deci u Evropi. U njenoj zajednici su deca mnogo vise ukljucena u zajednicki zivot sire porodice cega u Evropi nema. I po njenim recima imaju mnogo vise telesnog kontakta sa starateljima. Tako da je i njoj nas oblik porodice delovao vrlo cudno.


Ванпородични појединац је блистави циљ корпорације. Неважно је ли разведен(а), геј или пензионер, важно је да је сингл. Таква домаћинства понегде већ пребацују 50% популације што је корпоративни успех пар екселанс. Сингл ће радити без потпитања, слушати без поговора, трошити по наредби. Док вреди, читај - ради а онда, исцеђен и згужван иде у досмртни хотел, читај - старачки дом. Следи финале: његова имовина не остаје породици коју нема већ, Ђуро погађаш - корпорацији.


Domacinstva u sadasnjem obliku su sasvim dobar plen potrosaca i nije jasno zasto bi oni bas to ciljano menjali. U bogatim drustvima grade se kucerine tako da svaki clan porodice ima po par desetina kvadrata za sebe, svako punoletno lice ima auto kojim se lako moze dovesti do shopping malla gde ce ce uglavnom provoditi svoje vreme. Korporacije proizvode sadrzaj radnog i slobodnog vremena i za porodice i za pojedince i oni se prilagodjavaju i jednoclanim i viseclanim domacinstvima.

Veci je problem da ljudi provode mnogo vremena radeci za korporacije, provode slobodno vreme troseci zaradjeni novac na ono sto im korporacije nude, ocevi koji rade 50 sati nedeljno pa ne poznaju svoju decu...

Са породичног аспекта сваки атак на тај концепт изазива природну одбрамбену реакцију. Геј-парада је ситна тачка шире слике, то је тек лакмус папир на корпоративном путу успеха.


Zasto bi gej parada bila lakmus papir na korporativnom putu uspeha? Gej prava obezbedjuju ljudima mogucnost da imaju porodice pa se tako i izopstene grupe mogu integrisati u postojece pozeljne drustvene strukture. Iz ovog sto kazes sledi da korporacijama odgovara da gej par zasnuje porodicu i da strejt osobe zive u jednoclanim domacinstvima.
alselone alselone 11:51 02.09.2022

Re: U čemu je zapravo problem

(држава) увиђа да је појединац у оквиру породице како-тако заштићен од гомиле лудости и породицу посматра као брану своме приходу.


Nemam ni mrvu dileme da je ovo tačno.
softelectronics_e softelectronics_e 12:03 02.09.2022

Re: U čemu je zapravo problem

Neues aus der Nachbarschaft
Advocatus Diaboli

Од постанка наше врсте јединку породица штити да достигне адултно доба (биологија), па и касније (друштвени напредак). Ново време донело је могућност да се улога породице минимизира и попљује управо да би њене функције друштвене и материјалне неко други преузео. Зашто? Па профит, наравно.


Forma porodice kakvu mi znamo je istorijski gledano novotarija. Odnosno postojali su razni oblici (i danas postoje u drugim kulturama) drustvenih odnosa koji su se zvali porodica a nisu licili na ovo sto mi danas tako zovemo.

Secam se jedne zene iz Joruba plemena (ne zive oni vise tako tradicionalno kao ranije ali neke plemenske strukture su opstale) koja mi je pricala kako ne razume nehuman odnos prema deci u Evropi. U njenoj zajednici su deca mnogo vise ukljucena u zajednicki zivot sire porodice cega u Evropi nema. I po njenim recima imaju mnogo vise telesnog kontakta sa starateljima. Tako da je i njoj nas oblik porodice delovao vrlo cudno.


Ванпородични појединац је блистави циљ корпорације. Неважно је ли разведен(а), геј или пензионер, важно је да је сингл. Таква домаћинства понегде већ пребацују 50% популације што је корпоративни успех пар екселанс. Сингл ће радити без потпитања, слушати без поговора, трошити по наредби. Док вреди, читај - ради а онда, исцеђен и згужван иде у досмртни хотел, читај - старачки дом. Следи финале: његова имовина не остаје породици коју нема већ, Ђуро погађаш - корпорацији.


Domacinstva u sadasnjem obliku su sasvim dobar plen potrosaca i nije jasno zasto bi oni bas to ciljano menjali. U bogatim drustvima grade se kucerine tako da svaki clan porodice ima po par desetina kvadrata za sebe, svako punoletno lice ima auto kojim se lako moze dovesti do shopping malla gde ce ce uglavnom provoditi svoje vreme. Korporacije proizvode sadrzaj radnog i slobodnog vremena i za porodice i za pojedince i oni se prilagodjavaju i jednoclanim i viseclanim domacinstvima.

Veci je problem da ljudi provode mnogo vremena radeci za korporacije, provode slobodno vreme troseci zaradjeni novac na ono sto im korporacije nude, ocevi koji rade 50 sati nedeljno pa ne poznaju svoju decu...

Са породичног аспекта сваки атак на тај концепт изазива природну одбрамбену реакцију. Геј-парада је ситна тачка шире слике, то је тек лакмус папир на корпоративном путу успеха.


Zasto bi gej parada bila lakmus papir na korporativnom putu uspeha? Gej prava obezbedjuju ljudima mogucnost da imaju porodice pa se tako i izopstene grupe mogu integrisati u postojece pozeljne drustvene strukture. Iz ovog sto kazes sledi da korporacijama odgovara da gej par zasnuje porodicu i da strejt osobe zive u jednoclanim domacinstvima.

Hm!
Malo mi je mutno sve to.
Ono što je meni apsolutno prihvatljivo u 'borbi' pederki i pedera za njihova prava je - da niko ne sme da ih diskriminiše po osnovnim pravima.
Ali da meni definišu 'normalnost', za to bih im se zahvalio.
Ja ću sam da se brinem za to.
angie01 angie01 12:20 02.09.2022

Re: U čemu je zapravo problem

nikvet pn



nikvet pn nikvet pn 12:32 02.09.2022

Re: U čemu je zapravo problem

Neues aus der Nachbarschaft

Forma porodice kakvu mi znamo je istorijski gledano novotarija.


Ухух...

Пај'сад. Дивља крмача вода са собом своју овогодишњу прасад и прошлогодишњу назимад, чопор од 10-20-30 брава; тата-вепар је близу у надзору. Одведе их у шљивар (Тесин, Хучијев?) да се преждеру па залегну у хлад али мучи их киселина стомачна. Онда она њуши и одведе екипу до излетничког згаришта па сви полижу дрвени угаљ до трунке. И живот је леп. Породично памћење и заштита.

Истога поподнева становити Џон Смит, геј сингл пред пензијом на досадном послу после Мекдоналдса мучен киселином оде у Фајзер-патеку по дигестан-ранисан... да замаже проблем. Шта ће њему породица кад корпорација мисли на њега и увек има одговор.

milisav68 milisav68 12:35 02.09.2022

Re: U čemu je zapravo problem

Neues aus der Nachbarschaft
. Secam se jedne zene iz Joruba plemena

Dakle, rešenje je u plemenskim zajednicama.


nikvet pn nikvet pn 12:36 02.09.2022

Re: U čemu je zapravo problem

angie01


Подастри ми јаче контрааргументе и повиноваћу се.
alselone alselone 12:43 02.09.2022

Re: U čemu je zapravo problem

Пај'сад. Дивља крмача вода са собом своју овогодишњу прасад и прошлогодишњу назимад, чопор од 10-20-30 брава; тата-вепар је близу у надзору. Одведе их у шљивар (Тесин, Хучијев?) да се преждеру па залегну у хлад али мучи их киселина стомачна. Онда она њуши и одведе екипу до излетничког згаришта па сви полижу дрвени угаљ до трунке. И живот је леп. Породично памћење и заштита.


Ma daj bre čoveče, jasno je da (skoro) svi viši organizmi, pogotovo sisari, žive u nekom obliku porodice. Da, često i šireg čopora ali porodica je nukleus. Bila je i biće pošto sada udarimo u dno.

Ima tako prelepih priča o porodičnim "vrednostima" životinja da se raspekmeziš ko devojčica na Sara Kej sličice.

Pazi bogati, porodica je novotarija.
Verovatno treba i da je sjebemo, nek propadne nije šteta.
angie01 angie01 12:54 02.09.2022

Re: U čemu je zapravo problem

Подастри ми


meni deluje da si pomesao neke loncice,...korporacije svakako teraju svoju tiraniju i jurnjavu za profitom, koja nema veze sa humanoscu i brigom za coveka,

al to nema nikakve veze sa time kako si opsiao stvari,...niko ne razbija porodicu, naprosto su se stvari promenile i zene su postale ekonomski samostalne, pa nemaju vise razloga da trpe nesto sto su morale u periodu kada to nisu bile, pa jednostavnije dolazi do razvoda,...

takodje je nekada bilo u duhu tradicije-kod nas jos uvek- da se neudate devojke anatemisu kao gubitnice, ono baba devojke, usedelice, kada je brak, cesto ugovoreni davao drustvenu potvrdu da je vredna paznje, danas je singl zena uspesna poslovna zena, koja mozda nije naisla na nekog sa kime bi zelela da provede zivot, pa je svoja interesovanja okrenula drugim stvarima i drugacijem nacinu zivota,...

decake ne spominjem, jer su uvek bili povlasceni u tim palanackim okvirima, pa je samac postajao najpozeljniji nezenja, koji uspesno izbegava navalu kandidatkinja, iako je stvarnost cesto sasvim suprotna,... a oni isto tako, kao i zene, imaju neki drugi koncept u zivotu, niko ih nije toliko zainteresovao- na sta sve imaju pravo,...u krajnjoj liniji, porodice su i singl roditelji i dve sestre, ili braca, ili bake sa unucima- spoj sta god ti padne napamet,...negde zivi par generacija zajedno,..i sve je to ok, stvar okolnosti, odluke, shvatanje zivota, posledica raznih stvari,...bitno je ulaziti u laku zamku kvalifikacija i gradacija, sta je bolje, gore, normalno- nenormalno.

...zivot prosto tera svoj tocak, a ljudi ga razlicito voze,...nekada su okviri bili kruti i zacrtani na jedan nacin, sadasnjost daje slobodu vecem broju opcija.
nikvet pn nikvet pn 13:04 02.09.2022

Re: U čemu je zapravo problem

Породичне вредности где преовлађују (муслиманије, Африка...) опстанак врсте је обезбеђен али не и цивилизацијски напредак. Ту је носилац корпоративни начин размишљања. Зато је добро да друштво изнађе баланс и толеранцију, не ваља нико да надјача.
alselone alselone 13:08 02.09.2022

Re: U čemu je zapravo problem

Породичне вредности где преовлађују (муслиманије, Африка...) опстанак врсте је обезбеђен али не и цивилизацијски напредак.


Imao si ti i porodične vrednosti u Americi posle WWII i to im je verovatno bio najbolji period u istoriji sa strane civilizacijskog, poslovnog i industrijskog napretka.

milisav68 milisav68 13:10 02.09.2022

Re: U čemu je zapravo problem

angie01
danas je singl zena uspesna poslovna zena, koja mozda nije naisla na nekog sa kime bi zelela da provede zivot, pa je svoja interesovanja okrenula drugim stvarima i drugacijem nacinu zivota,...

Da bre, recimo Ana Brnabić, boli je uvo kako žive i žene i gejevi.
angie01 angie01 13:48 02.09.2022

Re: U čemu je zapravo problem

Ту је носилац корпоративни начин размишљања.


po meni najvece zlo, deo piramide vladara planete, profit kao jedini bog,...u nekom novom ustrojstvu je spas, sa humanijom preraspodelom.

jos uvek ne znam sta bi bile porodicne vrednosti,...ja ti rekoh, da porodica moze da ima razne varijacije i da ni jedna nije pogresna, losa.
angie01 angie01 13:51 02.09.2022

Re: U čemu je zapravo problem

Da bre, recimo Ana Brnabić, boli je uvo kako žive i žene i gejevi.


ne znam zasto na ovako vredjas zene,...koje na svojim plecima nose svu negativnost svakog drustva, jer su one te, ako su singl, koje moraju duplo ili troduplo vise da bi se za bilo sta izborile,..da ne pominjem sada, da su one u 99% slucajeva singl roditelji, a to nije mala stvar,..vrlo cesto bez bilo kakve pomoci od strane oca, cesto i sa problemima koje pravi.
angie01 angie01 13:55 02.09.2022

Re: U čemu je zapravo problem

..evo, pitala sam mladjeg sina, da li mu smeta sto ga i dalje grlim i ljubim, kaze, ne naprotiv, ljudi treba mnogo vise da se grle i pokazuju privrzenost jedni drugima,...eto...da ne bude cenzurisan odgovor, kaze, nekada me smara, kada zurim, a ti me time zadrzavas,...ja sta cu, kada moram.
docsumann docsumann 13:58 02.09.2022

Re: U čemu je zapravo problem

Таква домаћинства понегде већ пребацују 50% популације што је корпоративни успех пар екселанс. Сингл ће радити без потпитања, слушати без поговора, трошити по наредби. Док вреди, читај - ради а онда, исцеђен и згужван иде у досмртни хотел, читај - старачки дом


moja iskustva su donekle drukčija.
singl će lakše poslati poslodavca u kurac, pošto ne mora da misli o egzistenciji porodice i bori se da zadrži posao po svaku cijenu.

Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 14:01 02.09.2022

Re: U čemu je zapravo problem

Pazi bogati, porodica je novotarija.
Verovatno treba i da je sjebemo, nek propadne nije šteta.


Nije porodica novotarija nego je sadasnji oblik porodice istorijski gledano novotarija. Razlika. Drasticna!
maksa83 maksa83 14:05 02.09.2022

Re: U čemu je zapravo problem

,...u nekom novom ustrojstvu je spas, sa humanijom preraspodelom.

Pa to je valjda ovo što sad Putin pravi...
maksa83 maksa83 14:08 02.09.2022

Re: U čemu je zapravo problem

moja iskustva su donekle drukčija.
singl će lakše poslati poslodavaca u kurac, pošto ne mora da misli o egzistenciji porodice i bori se da zadrži posao po svaku cijenu.

Apsolutno, čovek sa porodicom je primoran da pojede sva govna koja mu korporacija saspe, bikoz ženadeca. Znam (mislim, upoznao sam ga jednom prilikom i video nikad više) tipa koji je voleo da zapošljava BAŠ samohrane majke pošto one trpe kakav hoće maltretman. Bio je dodatno dovoljno glup da se time puvaka. Kakvih sve degena ima božemeoprosti...
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 14:16 02.09.2022

Re: U čemu je zapravo problem

nikvet pn
Neues aus der Nachbarschaft

Forma porodice kakvu mi znamo je istorijski gledano novotarija.


Ухух...

Пај'сад. Дивља крмача вода са собом своју овогодишњу прасад и прошлогодишњу назимад, чопор од 10-20-30 брава; тата-вепар је близу у надзору. Одведе их у шљивар (Тесин, Хучијев?) да се преждеру па залегну у хлад али мучи их киселина стомачна. Онда она њуши и одведе екипу до излетничког згаришта па сви полижу дрвени угаљ до трунке. И живот је леп. Породично памћење и заштита.

Истога поподнева становити Џон Смит, геј сингл пред пензијом на досадном послу после Мекдоналдса мучен киселином оде у Фајзер-патеку по дигестан-ранисан... да замаже проблем. Шта ће њему породица кад корпорација мисли на њега и увек има одговор.



Jedino sto u tvom komentaru razumem je Ухух... Ostatak komentara je poeticki zgodan ali sadrzajno irelevantan na prigovor odozgo.

Ne desava se otudjenje jer korporacije hoce da razbucaju porodice u jednoclane celije i paradama nametnu drustvu gej porodice nego jer je dovoljna vecina dovoljno glupa pa prihvata
da deca sate provode igrajuci igrice,
da ocevi vise ne razlikuju privatni zivot od posla,
da je ideal porodicnog druzenja odlazak u prodavnice i na rucak u KFC,
da je vrhunac kulturnog dozivljaja kad se otac obuce kao petogodisnji sin u nekog strip junaka i ide da gleda najnoviji segamega film o Marsovcima,
da je ideal provoda all-inclusive odmor i gurkanje u bazenu pored zivog i zdravog (manje vise) mora,
da je vrhunska vrednost kupiti novi auto, laptop, telefon...
ima jos.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana