Društvo| Zabava| Život

Tutto il mondo è paese

mirelarado RSS / 01.04.2011. u 05:25

Dogodilo se u Briselu, pre mesec dana, otprilike.

images?q=tbn:ANd9GcQxdIA2I_1ws-8cJnT9BU2mzgtpUCRkYpxUAVonnbGarOF4r3Tu

     Млада жена, предузимљива Холанђанка, доселила се пре пола године у Брисел. Савладавши бројне бирократске заврзламе, отворила је биљну апотеку. Пронашла је и стан који јој више одговара и организовала селидбу. Због уских ходника у згради, ствари је у нови стан било могућно унети једино  кроз прозор, помоћу дизалице. Да би се камион са дизалицом паркирао испред зграде, било је неопходно да се ослободе три места на паркингу. Жена је позвала полицију, заказала долазак камиона и за услугу платила сто евра. Када је камион стигао пред зграду, сва три предвиђена места била су заузета. Пола сата после позива стигли су полицајци, најпре су звали службу за одношење неправилно паркираних возила, сазнали су да тренутно нема слободних „паука" и да би се на њих могло чекати сатима. Онда су почели да окрећу мобилне телефоне власника паркираних возила. Током наредних сат времена дошла су двојица, али је тражење трећег потрајало још толико. Испоставило се да је трећи власник нека девојка, правдала се да је тек допутовала, да није видела обавештење... Видно изнервирана Холанђанка, свесна да изнајмљивање дизалице стаје сто евра на сат, те да ће је улудо протраћена три сата коштати додатних триста евра, упитала је полицајца може ли некоме да се жали, или да тужи власнике возила који нису поступили по налогу. Полицајац се окренуо, упутио јој сажаљив поглед, који ће вам се свакако учинити однекуд познатим, и истим таквим гласом одвратио: „Можете да их тужите. Али, знате, ово је Белгија..."

     Порицања

     Не, ово није првоаприлска шала, већ истинит догађај.

     Не, није утешно, није за поређење с „нашом ситуацијом". Само ме је насмејало и учинило ми се да ће можда насмејати још понеког, а то ми је сасвим довољно.

     Не, немам ништа против Белгије и Белгијанаца. Напротив, Брела увек радо слушам, једнако као што радо посматрам Магритове слике.

 

 

 



Komentari (217)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

topcat topcat 05:48 01.04.2011

!

отворила је биљну апотеку


Brajović???
mirelarado mirelarado 07:03 01.04.2011

Re: !

topcat
отворила је биљну апотеку


Brajović???


предузимљива Холанђанка




Променио/ла и националност???



myredneckself myredneckself 11:07 01.04.2011

Šifra? :)))

mirelarado
topcat
отворила је биљну апотеку


Brajović???


предузимљива Холанђанка




Променио/ла и националност???




Boja obuće bi mogla biti hint? Samo, ko je...!?




vladimir petrovic vladimir petrovic 07:22 02.04.2011

Re: !

Simpatična priča.
Medjutim, pada u oči da je naslov zaista odličan, a dobroj blogerki kao što si ti, Mirela, dobar naslov odradi znatan deo posla; ako se tome doda još i to da ti umeš vešto i umesno hendlovati komentare, sve to čini da tvoj blog bude kao fina poslastica.


Али, знате, ово је Белгија...

Mene ne čudi odgovor policajca. Ne čuči u svakom od njih Herkul Poaro. (Pretpostavljam da je Agata Kristi pri kreiranju tog lika primarno imala u vidu Francuza, ali se zbog notorne englesko-francuske surenjivosti odlučila da on bude predstavnik malenog suseda Belgije).

P. S. A propos Belgije, da pomenem jednu dobru savremenu spisateljicu, čija je slava odavno prešla granice njene zemlje - Amélie Nothomb.
Bili Piton Bili Piton 07:34 02.04.2011

Re: !

vladimir petrovic
(Pretpostavljam da je Agata Kristi pri kreiranju tog lika primarno imala u vidu Francuza, ali se zbog notorne englesko-francuske surenjivosti odlučila da on bude predstavnik malenog suseda Belgije).



Zapravo, ako dobro pamtim, imala je na umu baš Belgijanca, jer je nekoliko njih upoznala tokom II svetskog rata (bila je medicinska sestra, tako nekako)
mirelarado mirelarado 13:31 02.04.2011

Re: !

vladimir petrovic
Mene ne čudi odgovor policajca. Ne čuči u svakom od njih Herkul Poaro. (Pretpostavljam da je Agata Kristi pri kreiranju tog lika primarno imala u vidu Francuza, ali se zbog notorne englesko-francuske surenjivosti odlučila da on bude predstavnik malenog suseda Belgije).

P. S. A propos Belgije, da pomenem jednu dobru savremenu spisateljicu, čija je slava odavno prešla granice njene zemlje - Amélie Nothomb.


Хвала ти на лепим речима, Владимире. Дуго нисам писала (из сасвим приватних разлога) па сам помислила како би било симпатично да вам пренесем овакву згоду а да се није одиграла код нас.
Што се тиче Агате, упамтила сам из њене аутобиографије колико се кајала што је одабрала да Поаро буде Белгијанац, из разлога које наводите ти и Били, јер је доцније схватила како мало зна о тој земљи, па су јој ситничави читаоци непрестано нешто замерали. Није ауторима лако.

За оне којима Брисел није успут овде се Магритов музеј може виртуелно посетити.
fantomatsicna fantomatsicna 06:36 01.04.2011

Da

si bila na mestu holandjanke ne bi ti bilo smesno osim ako uzivas u crnom humoru.
Ili ako si se nasmejala primedbi policajca..koji je mozda primetio da je ona Holandjanka a poznato je da oni takodje nemaju nista protiv svojih komsija osim ..neslanih sala koje jedni drugima salju..redovno
mirelarado mirelarado 14:38 01.04.2011

Re: *

grim92
Nekad je smešno koliko je tužno.


Јесте, grim, то је тај жанр. Чини ми се да су трагикомичне ситуације у животу можда најчешће.
apacherosepeacock apacherosepeacock 15:22 01.04.2011

Re: *

Ja ne znam zasto se gospa Holandjanka toliko iznenadila s obzirom da se u Holandiji selidbe obavljaju listom na isti nacin (kroz hodnik na sprat ne moze ni oveci sto da prodje), kran kamioncic ili konopac za kuku pod krov okacenu pa namotavaj (konopac) na tavan ves-masine i frizidere..

Pa sad ako ti se utrefi da je kuca jos i na kanalu a ispred nje ni 2 pesaka ne mogu da se mimoidju, pa parkirani automobili - ne znam gde bi kran stao osim da visi pola nad kanalom.

Al ajde, mozda je bila u zabludi da su u Belgiji, s'oprostenjem, sire ulice
mirelarado mirelarado 20:07 01.04.2011

Re: *

Ja ne znam zasto se gospa Holandjanka toliko iznenadila s obzirom da se u Holandiji selidbe obavljaju listom na isti nacin (kroz hodnik na sprat ne moze ni oveci sto da prodje), kran kamioncic ili konopac za kuku pod krov okacenu pa namotavaj (konopac) na tavan ves-masine i frizidere..


Изненадила се што полиција није обавила унапред плаћену услугу, тј. обезбедила три празна паркинг места и што због њеног финансијског губитка нико неће одговарати, ни полиција, ни несавесни грађани. Начин селидбе није био споран.
sesili sesili 06:55 01.04.2011

Dobro je

Nismo jedini! Ne uživam ja u tudjoj muci, samo...
mirelarado mirelarado 07:09 01.04.2011

Re: Dobro je

sesili
Nismo jedini! Ne uživam ja u tudjoj muci, samo...


Не уживам ни ја. Смешно је заправо што ми је безмало незамисливо да неко изговори "Само, знате, ово је...", а да наставак није ...Србија.
Склони смо да умишљамо како смо посебни, макар се то односило и на лоше ствари. Кад оно...
jesen92 jesen92 10:45 01.04.2011

Re: Dobro je

Не, није утешно, није за поређење с „нашом ситуацијом". Само ме је насмејало и учинило ми се да ће можда насмејати још понеког, а то ми је сасвим довољно.


Не уживам ни ја. Смешно је заправо што ми је безмало незамисливо да неко изговори "Само, знате, ово је...", а да наставак није ...Србија.
Склони смо да умишљамо како смо посебни, макар се то односило и на лоше ствари. Кад оно...
...to je poznato da mi mnogo umisljamo posebno oni koji nigde ne mrdaju... ne mrdam ni ja u zadnje vreme nesto posebno ali nisam toliko iznenadjena zato sto sam imala prilike da se sretnem sa birokratijom u nekim zemljama EU....verovatno taj policajac nije mislio nista lose nego zna koliko ce sve to da traje...tuzenje, dokazivaje....i sl....pa racuna covek da je jeftiije dati jos 300 evra...
mirelarado mirelarado 11:08 01.04.2011

Re: Dobro je

to je poznato da mi mnogo umisljamo


Склони смо и умишљању и умишљености, без икаквих основа.
dilan_dog_93 dilan_dog_93 12:23 01.04.2011

Re: Dobro je

Склони смо да умишљамо како смо посебни, макар се то односило и на лоше ствари. Кад оно...

Kad ono medjutim
Pozdrav
mirelarado mirelarado 21:37 01.04.2011

Re: Dobro je

dilan_dog_93
Pozdrav


И теби, Дилан Дог.

kukusigameni kukusigameni 07:05 01.04.2011

belgija

Trebalo je da pozove nekog od ove dvojice.

mirelarado mirelarado 07:11 01.04.2011

Re: belgija

kukusigameni
Trebalo je da pozove nekog od ove dvojice.


Да сам у прилици да бирам, позвала бих овог са доње слике. Без оклевања.
gordanac gordanac 07:11 01.04.2011

nasmejalo :)

...i uzvraćam pokušajem da i ja tebe nasmejem :):

BLOG: NeMrešBilivit, 20 evra za bratstvo i jedinstvo

mirelarado mirelarado 07:22 01.04.2011

Re: nasmejalo :)

gordanac
...i uzvraćam pokušajem da i ja tebe nasmejem :):

BLOG: NeMrešBilivit, 20 evra za bratstvo i jedinstvo


:)))))))))))))))

Смејем се грохотом. Финансијско братство и јединство не мож' да омане.


margos margos 09:23 01.04.2011

Re: nasmejalo :)

Grrrrrrrrr. Mene nije nasmejalo.
Nek idu dođavola i k vragu, zajedno i skupa!!!!
gordanac gordanac 10:29 01.04.2011

: nasmejalo :)

margos
Grrrrrrrrr. Mene nije nasmejalo.
Nek idu dođavola i k vragu, zajedno i skupa!!!!

kakva odlična bratstvo & jedinstvo poruka!
:))
"tutto il mondo e paese"
kažu Italijani kao poslovicu o univerzalijama ljudskih karaktera i svega & svačega što doživiš kao smešno ili što te ljuti jer je - pomalo neočekivano, a ipak istovremeno poznato kad su ljudi u pitanju

jedna odlična ilustracija za tu poslovicu:


antioksidant antioksidant 10:39 01.04.2011

Re: nasmejalo :)

margos
Grrrrrrrrr. Mene nije nasmejalo.
Nek idu dođavola i k vragu, zajedno i skupa!!!!

ko? ovi sto su nacrtali granicu ili ovi sto od nje zive?
margos margos 11:15 01.04.2011

Re: nasmejalo :)

zajedno i skupa !!!
Covek u belom Covek u belom 14:55 01.04.2011

Re: nasmejalo :)

Poruka je da su ovi sa dizalicom i ova sto je parkirala iz Mirelarado price takodje povezani bratstvom i jedinstvom .
nemres_bilivit nemres_bilivit 18:17 07.04.2011

Re: : nasmejalo :)

Eto, ali stvarno je tako bilo...
mirelarado mirelarado 21:24 07.04.2011

Re: : nasmejalo :)

nemres_bilivit
Eto, ali stvarno je tako bilo...


Credo quia absurdum, nemres_bilivit. :)
freehand freehand 08:08 01.04.2011

E pa

I zakon je u proceduri, a to nikad nije brzo. Odnosno - tamo gde jeste u pitanju su preki sudovi, a to bi ti se još manje dopalo.
Ono što nas nesrećne odvaja od uređenih funkcionalnih demokratskih država je izvesnost sankcije, koje nema.
mirelarado mirelarado 08:43 01.04.2011

Re: E pa

freehand
Ono što nas nesrećne odvaja od uređenih funkcionalnih demokratskih država je izvesnost sankcije, koje nema.


У конкретном случају санкционисан је једино Холанђанкин џеп и њој се то никако није допало. Кад би знала да се код нас не одговара ни за много теже преступе, можда би јој било лакше?
freehand freehand 10:13 01.04.2011

Re: E pa

mirelarado
freehand
Ono što nas nesrećne odvaja od uređenih funkcionalnih demokratskih država je izvesnost sankcije, koje nema.


У конкретном случају санкционисан је једино Холанђанкин џеп и њој се то никако није допало. Кад би знала да се код нас не одговара ни за много теже преступе, можда би јој било лакше?

Pa neće baš biti.
Eto, na primer, kad građanka Barać svojim malim romobilom stane pod prozor građanina Beka i počne svojom pištavom sirenom nesnosno da trubi bez prestanka i uprkos pristojnom upozorenju - lično premijer skoči iz bolesničkog kreveta da se ta stvar reši!
Di to još ima, da te ja pitam?
mirelarado mirelarado 10:25 01.04.2011

Re: E pa

freehand
Eto, na primer, kad građanka Barać svojim malim romobilom stane pod prozor građanina Beka i počne svojom pištavom sirenom nesnosno da trubi bez prestanka i uprkos pristojnom upozorenju - lično premijer skoči iz bolesničkog kreveta da se ta stvar reši!
Di to još ima, da te ja pitam?




niccolo niccolo 14:17 01.04.2011

Re: E pa

Di to još ima, da te ja pitam?

Ovo tvoje pitanje je odlično, jer uopravo pokazuje ono o čemu M piše u ovom blogu. Možda nećeš verovati ali toga ima svuda. Naime, svuda građani imaju pravo da se tuže na državne organe i da dobiju odgovor na svoj dopis. Ako mi ne veruješ, raspitaj se primera radi za neki stečajni postupak pred trgovinskim sudom, pa piši predsedniku i u njemu mu se žali na stečajnog upravnika (možeš slobodno da napišeš kakve god gluposti hoćeš). Prva stvar koja će se desiti kad predsednik suda primi tvoj dopis jeste da ga prosledi tom stečajnom upravniku da se ovaj izjasni na njega. Onda će on da se izjasni, pa će predsednik suda na osnovu izjašnjenja da otpiše tebi i da ti kaže tako i tako...Hoću da kažem da je prosleđivanje Bekovog pisma Savetu najmanji problem u ovoj državi jerbo se radi o normalnoj proceduri, druge stvari, kod kojih se ne radi o normalnoj proceduri, su problem.
mirelarado mirelarado 15:25 01.04.2011

Re: E pa

Hoću da kažem da je prosleđivanje Bekovog pisma Savetu najmanji problem u ovoj državi jerbo se radi o normalnoj proceduri, druge stvari, kod kojih se ne radi o normalnoj proceduri, su problem.


Ко зна - зна, Н. :)
freehand freehand 15:39 01.04.2011

Re: E pa

Hoću da kažem da je prosleđivanje Bekovog pisma Savetu najmanji problem u ovoj državi jerbo se radi o normalnoj proceduri, druge stvari, kod kojih se ne radi o normalnoj proceduri, su problem.

Nisam moćan da insistiram, ali bi me jako interesovala ta statistika iz kabineta predsednika Vlade: koliko takvih pisama stiže i kojom brzinom budu prosleđena na doradu. Po normalnoj proceduri, naravski.
Naročito ona što ne nose prezime Beko u potpisu.
scabies scabies 15:43 01.04.2011

Re: E pa

Hoću da kažem da je prosleđivanje Bekovog pisma Savetu najmanji problem u ovoj državi jerbo se radi o normalnoj proceduri, druge stvari, kod kojih se ne radi o normalnoj proceduri, su problem.
Ohrabruje me to što kažeš da kada se radi o normalnoj proceduri - to nije problem. Ja imam utisak da najčešće jeste...
niccolo niccolo 18:15 01.04.2011

Re: E pa

Ja imam utisak da najčešće jeste...

Ah, ima toga...zavisi za koga navijaš i na kojoj strani je taj za koga navijaš. Evo naša Mano Libera u konkretnoj situaciji navija za Vericu pa je nepoverljiv da je ovo uobičajen postupak. Neki drugi blogeri navijaju za Koštunicu pa su nepoverljivi da je saslušanje kod istražnog sudije (ili policije) uobičajen postupak. Ali, da se vratim na temu posta, slično ti je i drugde u Evropi. Evo recimo i Berluskoni slično kao i Koštunica smatra da nema razloga da ga vuku po sudovima. Isto tako se i on kao i naši tajkuni služio svim i svačim dok je sticao i uvećavao svoje bogatstvo (recimo on se od početka svoje pol. karijere bavio dovođenjem raznoraznih drugarica ovim i onim političarima, a verujem da je isto radio i dok je bio samo preduzetnik). Znači, iako mi volimo da verujemo da smo u svemu mnogo posebni, samo smo najobičnija resavska škola...
mirelarado mirelarado 19:43 01.04.2011

Re: E pa

Berluskoni


Може се рећи да од почетка своје политичке каријере није скривао како му је главни циљ да се ослободи "тешке руке правосуђа". Почетне афере биле су више везане за поткупљивање власти надлежне за, на пример, грађевинске тендере. Ове шкакљиве афере са старлетицама дошле су тек на крају, као "круна" каријере.

ivana23 ivana23 20:16 01.04.2011

Re: E pa

niccolo
Znači, iako mi volimo da verujemo da smo u svemu mnogo posebni, samo smo najobičnija resavska škola...


- Primer Nemacke:

U Nemačkoj razotkrivena milionska prevara sa kovanicama evra

- Primer Britanije:

Još jedan britanski poslanik u zatvoru zbog lažnih troškova
Ukupno 392 sadašnjih i bivših poslanika treba da vrati 1,12 miliona funti troškova.
JJ Beba JJ Beba 20:26 01.04.2011

Re: E pa

ivana23
niccolo
Znači, iako mi volimo da verujemo da smo u svemu mnogo posebni, samo smo najobičnija resavska škola...


- Primer Nemacke:

U Nemačkoj razotkrivena milionska prevara sa kovanicama evra

- Primer Britanije:

Još jedan britanski poslanik u zatvoru zbog lažnih troškova
Ukupno 392 sadašnjih i bivših poslanika treba da vrati 1,12 miliona funti troškova.

svako radi svoj posao: lopovski posao je da kradu a policijin da im ne daju.
jbg država
razmisljam razmisljam 21:51 01.04.2011

Re: E pa

mirelarado
Ове шкакљиве афере са старлетицама дошле су тек на крају, као "круна" каријере.


Младос' - лудос'.
mirelarado mirelarado 22:34 01.04.2011

Re: E pa

razmisljam
mirelarado
Ове шкакљиве афере са старлетицама дошле су тек на крају, као "круна" каријере.


Младос' - лудос'.


Страшан је тај окаснели пубертет.
blogovatelj blogovatelj 07:31 02.04.2011

Re: E pa

svako radi svoj posao: lopovski posao je da kradu a policijin da im ne daju.


Nije lopov ko ukrade. Lopov je koga u'vate.

JJ Beba JJ Beba 16:33 02.04.2011

Re: E pa

Nije lopov ko ukrade. Lopov je koga u'vate.

to kažem. država, zakon, alati....itajrad
mirelarado mirelarado 17:00 02.04.2011

Re: E pa

JJ Beba
Nije lopov ko ukrade. Lopov je koga u'vate.

to kažem. država, zakon, alati....itajrad


Држава, а не њена имитација. Примена закона, а не мртво слово на папиру...
princi princi 08:21 01.04.2011

Али, знате, ово је Европа...

Ово је типична европска прича. У Америци би полицајац изнајмио дизалицу да склони кола и све то ставио на рачун даме која је била у питању, иначе би се штета коју би полиција морала надокнадити биљној апотекарки вероватно мерила 100-инама хиљада новчаних јединица. Једноставно, уговор је уговор, и мора се испоштовати. Непоштовање прате (најчешће, врло оштре) санкције. У социјалистичкој Европи, с друге стране, муштерија никад није у праву и за сваку ситницу се имају консултовати синдикати, државни службеници, комисије, чуда... Зато људи кад после дужег боравка дођу из Америке у Европу не могу чудом да се начуде колико је тамо лоша услуга. Наравно, у новије доба се са убрзаном социјалдемократизацијом УСофА и то мења, па и квалитет услуга рапидно погоршава.

Unfuckable Unfuckable 08:43 01.04.2011

Re: Али, знате, ово је Европа...

иначе би се штета коју би полиција морала надокнадити биљној апотекарки вероватно мерила 100-инама хиљада новчаних јединица.

...i verovatno bi presuda za odštetni zahtev bila doneta u ekspresnom roku i ne bi se razvlačila godinama
mirelarado mirelarado 08:55 01.04.2011

Re: Али, знате, ово је Европа...

princi
У социјалистичкој Европи, с друге стране, муштерија никад није у праву и за сваку ситницу се имају консултовати синдикати, државни службеници, комисије, чуда... Зато људи кад после дужег боравка дођу из Америке у Европу не могу чудом да се начуде колико је тамо лоша услуга. Наравно, у новије доба се са убрзаном социјалдемократизацијом УСофА и то мења, па и квалитет услуга рапидно погоршава.


Тачно је да разгранати и све сложенији бирократски апарат умањује ефикасност европских држава. Руку на срце, ми смо и далеко иза њих, на жалост. Код нас такву услугу полиција пружа само вишим инстанцама, политичарима, дипломатама на службеним вечерама и у сличним пригодама, када аутомобиле грађана, без обавештења, премешта на непознату (прву згодну) локацију. :)
mirelarado mirelarado 09:50 01.04.2011

Re: Али, знате, ово је Европа...

Unfuckable
...i verovatno bi presuda za odštetni zahtev bila doneta u ekspresnom roku i ne bi se razvlačila godinama


Захваљујући пословичној делотворности нашег судства развлаче се деценијама... све до застаревања.
myredneckself myredneckself 10:28 01.04.2011

Re: Али, знате, ово је Европа...

Захваљујући пословичној делотворности нашег судства развлаче се деценијама... све до застаревања.

Мирела, претпрошло лето изгурали смо јуначки једну одштету након процеса дугог скоро 14 година
Наравно да није била оне висине у новцима које би требало да буде. Знаш оно, сада иде нова каматна стопа, трте-мрте...
Обичан свет је увек оштећен, или оно, сиротиња увек двапут плаћа.
Нека ми се само неко не појави и каже - па кад је глупа!
На то одмах вадим оба пиштоља
mirelarado mirelarado 10:49 01.04.2011

Re: Али, знате, ово је Европа...

myredneckself
претпрошло лето изгурали смо јуначки једну одштету након процеса дугог скоро 14 година


Ала су пожурили, МРНС! Није ни чудо да помишљаш на ватрено оружје.




myredneckself myredneckself 11:14 01.04.2011

trolčić

Unfuckable


Meni na FB profilu u procesu šerovanja, na Mirelinom postu izašla tvoja slika Unf!
Vreme je da zalajkuješ i taj social media, Unfuckable viš da te ide
freehand freehand 11:24 01.04.2011

Re: trolčić

Vreme je da zalajkuješ i taj social media, Unfuckable viš da te ide

Ali bi mogao, kao i svi dženuin Novobeogradžani, da naučiš da se hulahopke nose na glavi.

Edit: Mrdnksf - sad sam pogledao... To nije Unf. To sam ja. Malo smo se ošamutili prošle godine na proslavi Prvogaprila, pa smo zamenili špilhozne i fantomke.
Izvinjavam se svima koji se osete obmanutim.
myredneckself myredneckself 11:45 01.04.2011

Re: trolčić


hulahopke?

špilhozne?
(upitnici moji)

Ili jedno, ili drugo, ne može oboje. To su dva različita odevna predmeta.
myredneckself myredneckself 12:08 01.04.2011

Re: trolčić

Edit: Mrdnksf - sad sam pogledao...


Kako je to moguuče?
Mi se nismo frendovali, i ti nemaš pristup mom profilu
princi princi 12:14 01.04.2011

Re: Али, знате, ово је Европа...

Типична Европа. Сахрана у Шордичу, Лондон.

mariopan mariopan 12:30 01.04.2011

Re: Али, знате, ово је Европа...

Типична Европа. Сахрана у Шордичу, Лондон.


Pardon, nije lepo smejati se na sahrani
jasnaz jasnaz 12:35 01.04.2011

: trolčić

myredneckself
Unfuckable


Meni na FB profilu u procesu šerovanja, na Mirelinom postu izašla tvoja slika Unf!
Vreme je da zalajkuješ i taj social media, Unfuckable viš da te ide



haha - i meni -- već 'tela da mu šиljem риквест !

mirelarado mirelarado 12:55 01.04.2011

Re: Али, знате, ово је Европа...

princi
Типична Европа. Сахрана у Шордичу, Лондон.


Ово је вр'! :)))))))))))))
margos margos 13:08 01.04.2011

Re: Али, знате, ово је Европа...

Типична Европа. Сахрана у Шордичу, Лондон.

Služba se otegla, a zakon je zakon.
ivana23 ivana23 13:17 01.04.2011

Re: trolčić

myredneckself
Kako je to moguuče?Mi se nismo frendovali, i ti nemaš pristup mom profilu


Pre izvesnog vremena je Kaz pitao na nekom blogu otkud njegov avatar na Recent Activity. Moderatorka je objasnila da komp nasumicno bira izmedju svih avatara na blogu, bez obzira na (ne)posedovanje profila na FB.
njanja_de.manccini njanja_de.manccini 14:44 01.04.2011

Re: Али, знате, ово је Европа...

Ово је типична европска прича. У Америци би полицајац изнајмио дизалицу да склони кола и све то ставио на рачун даме која је била у питању, иначе би се штета коју би полиција морала надокнадити биљној апотекарки вероватно мерила 100-инама хиљада новчаних јединица. Једноставно, уговор је уговор, и мора се испоштовати. Непоштовање прате (најчешће, врло оштре) санкције. У социјалистичкој Европи, с друге стране, муштерија никад није у праву и за сваку ситницу се имају консултовати синдикати, државни службеници, комисије, чуда... Зато људи кад после дужег боравка дођу из Америке у Европу не могу чудом да се начуде колико је тамо лоша услуга.

apsolutno tacno. nemam sta da dodam.

Наравно, у новије доба се са убрзаном социјалдемократизацијом УСофА и то мења, па и квалитет услуга рапидно погоршава.


cak je i ovo tacno, ali u ovakvom slucaju kad su ugovori u pitanju nema sanse da kvalitet usluga opadne. niko nece da natovari na svoja ledja onolike kazne.
dragan7557 dragan7557 16:43 01.04.2011

Re: Judge Been il' Judge Dredd

Unfuckable
иначе би се штета коју би полиција морала надокнадити биљној апотекарки вероватно мерила 100-инама хиљада новчаних јединица.

...i verovatno bi presuda za odštetni zahtev bila doneta u ekspresnom roku i ne bi se razvlačila godinama

Svakako, počinioce bi uz poštovanje freedom Act-a o'ma nabili na podmašćen kolac.
Зато људи кад после дужег боравка дођу из Америке у Европу не могу чудом да се начуде колико је тамо лоша услуга.

Ja suprotno tome nisam mo'go da se načudim glupavosti građana New York-a i drugih hillbillija sa urbanim pedigreom, sve sama prostačina da oprostite.
У Америци би полицајац

arlauknuo Friiiiiiz, trg'o magnum 357 javio da ima Situation, pozvao 991 i zaredao da izigrava, "I'm the Law" već po izoru, za starije Judge Been a za mlađariju Judge Dredd
У социјалистичкој Европи, с друге стране, муштерија никад није у праву и за сваку ситницу се имају консултовати синдикати, државни службеници, комисије, чуда...

Nije mi poznato kada si bio poslednji put u Jevropi al' čini mi se iz izloženog da mora da je to bilo negde u predzadnjeg Potopa.

I uzgred, u socijalističkoj Evropi mnogi od nas pišu latinicom a poneki znaju čak i da čitaju ovo skorojevićko pismo.

cerski
Unfuckable Unfuckable 17:41 01.04.2011

Re: hau jes nou

Meni na FB profilu u procesu šerovanja, na Mirelinom postu izašla tvoja slika Unf!
Vreme je da zalajkuješ i taj social media, Unfuckable viš da te ide




freehand freehand 21:31 01.04.2011

Re: trolčić

myredneckself
Edit: Mrdnksf - sad sam pogledao...


Kako je to moguuče?
Mi se nismo frendovali, i ti nemaš pristup mom profilu

Dzirnuo sam kroz čpijunku.
myredneckself

hulahopke?

špilhozne?
(upitnici moji)

Ili jedno, ili drugo, ne može oboje. To su dva različita odevna predmeta.

Hulahopke, kao što sav pošten svet zna, na glavu, špilhozne dole.
U čemu je problem?
razmisljam razmisljam 21:49 01.04.2011

Re: Али, знате, ово је Европа...

myredneckself
На то одмах вадим оба пиштоља


Хоћеш ли да те повежем са својом кумом новосацком? Њен надимак је Ана Четири Пиштоља. Мислим, ако ти буду мало твоја два.
myredneckself myredneckself 00:23 02.04.2011

Re: Али, знате, ово је Европа...

Хоћеш ли да те повежем са својом кумом новосацком? Њен надимак је Ана Четири Пиштоља. Мислим, ако ти буду мало твоја два.

Може, има да се пуши све у 16
freehand freehand 00:27 02.04.2011

Re: Али, знате, ово је Европа...

myredneckself
Хоћеш ли да те повежем са својом кумом новосацком? Њен надимак је Ана Четири Пиштоља. Мислим, ако ти буду мало твоја два.

Може, има да се пуши све у 16

Ali samo na za to predviđenom mestu.
myredneckself myredneckself 00:37 02.04.2011

Re: trolčić

freehand
Hulahopke, kao što sav pošten svet zna, na glavu, špilhozne dole.
U čemu je problem?


Ni u čemu, ja sam u brzini čitanja pomislila da si pobrkao, i da ne razlikuješ špilhozne i hulahopke, kaotakve

Zaboravi, zamišljam...
Biljana 77 Biljana 77 08:58 01.04.2011

Malo južnije

Moja sestra je na jugu Španije bila kojd nekih prijatelja.. leto, vrućina, bakute sede ispred kuća do 4 ujutro jer ne može da se spava, dvokratno radno vreme. Kupila ona sat, ali narukvica velika, pa ostavila da se skrati... Posle četvrtog dolaska u radnju (sedmog dana od kupovine), majstor je pita - A tebi se baš žuri sa tim satom?

EDIT: I naravno:
Не, није утешно, није за поређење с „нашом ситуацијом".
Samo mi je bilo smešno.
mirelarado mirelarado 09:52 01.04.2011

Re: Malo južnije

Biljana 77
Samo mi je bilo smešno.


Тачно знаш тај осећај. Смешно јер је неочекивано.
princi princi 10:30 01.04.2011

Re: Malo južnije

dvokratno radno vreme

Сијеста. Невероватан концепт- оду кући, ручају, одкунтају сат, два и врате се на посао. У оној Андалузији се живи, отприлике, као у Лесковцу или Алексинцу. Једино што ради су државне службе, возови из и за Мадрид и кафане- бирцузи на ћошку.
mirelarado mirelarado 11:02 01.04.2011

Re: Malo južnije

оду кући, ручају, одкунтају сат, два и врате се на посао


Овако је било и у Италији, до пре петнаестак година. Медитеран...
myredneckself myredneckself 11:27 01.04.2011

Re: Malo južnije

princi
Сијеста

mirelarado
Медитеран...

I u Dalmaciji - fjaka
Šta ćeš, podneblje
Unfuckable Unfuckable 17:44 01.04.2011

Re: Malo južnije

оду кући, ручају, одкунтају сат, два и врате се на посао.

ja se tim ljudima divim, iskreno, disciplinovaniji su od Nemaca. Nema shaye da bi im se ja vratio na posao nakon poslepodnevnog kunta, a-a
pnbb pnbb 19:39 01.04.2011

Re: Malo južnije

Сијеста. Невероватан концепт- оду кући, ручају, одкунтају сат, два и врате се на посао

stvar se iz korena menja ako ti od posla do kuce treba, recimo , sat ipo.
jasnaz jasnaz 09:04 01.04.2011

паеzе

mirelarado mirelarado 09:47 01.04.2011

Re: паеzе

jasnaz


Какав угођај! Свако би заборавио муке селидбене.


margos margos 09:15 01.04.2011

Kad kažeš Brrrel,

plus Holađanka, meni prvo ovo na pameti:




mirelarado mirelarado 09:43 01.04.2011

Re: Kad kažeš Brrrel,

margos
plus Holađanka, meni prvo ovo na pameti:


А кад кажем Магриттт, прво се сетим:





gordanac gordanac 09:54 01.04.2011

eh, đe me nađe...

...s ovijem Магриттом!




AlexDunja AlexDunja 09:55 01.04.2011

Re: Kad kažeš Brrrel,

А кад кажем Магриттт, прво се сетим:


a ja, ovoga:



i znaš šta, note,
nikada ne bih mogla da podnesem da zivim u jednoj
tako neuređenoj zemlji, kao što je belgija
ivana23 ivana23 10:02 01.04.2011

***

Setim se...



I filma - 'Afera Tomas Kraun'.
gordanac gordanac 10:17 01.04.2011

***

ivana23:
I filma - 'Afera Tomas Kraun'.




...i nezaboravna muzika iz filma:

mirelarado mirelarado 10:21 01.04.2011

Re: ***

ivana23
Setim se...
I filma - 'Afera Tomas Kraun'.


Ко би њих двоје заборавио?


mirelarado mirelarado 10:29 01.04.2011

Re: Kad kažeš Brrrel,

AlexDunja
i znaš šta, note,
nikada ne bih mogla da podnesem da zivim u jednoj
tako neuređenoj zemlji, kao što je belgija


Е, вала, не бих ни ја, АД. Замисли, тамо никад нису кивни чак ни на метеорологе. Прогноза увек гласи: киша, па ако случајно (двапут годишње) омаше и буде сунчано, сви се радују.
Kazezoze Kazezoze 10:50 01.04.2011

Re: Kad kažeš Brrrel,

AlexDunja
А кад кажем Магриттт, прво се сетим:


a ja, ovoga:



i znaš šta, note,
nikada ne bih mogla da podnesem da zivim u jednoj
tako neuređenoj zemlji, kao što je belgija

a ja carstvo svetlosti:



i da znaš, meni ta povremena neurednost ponekad vraća nadu da ni zapad nije totalno robotiziran.
šta misliš da živiš u švici, gde ako izgubiš ključeve, pre nego što dođeš kući i to shvatiš, sačeka te policajac i uredno ti ih vrati :)))
nemaš vremena ni da se pošteno iznerviraš:)))



ivana23 ivana23 10:55 01.04.2011

Re: Kad kažeš Brrrel,

Kazezoze
šta misliš da živiš u švici, gde ako izgubiš ključeve, pre nego što dođeš kući i to shvatiš, sačeka te policajac i uredno ti ih vrati :))) nemaš vremena ni da se pošteno iznerviraš:)))


Kako zna policajac ciji su kljucevi i koja je adresa.

Ali postoji i ovo:

Švajcarska. Bizarno je ali istinito – u stanovima je zabranjeno puštanje vode u toaletu posle 10 uveče. Takođe, muškarcima je zabranjeno posle tog vremena da stojeći mokre.


B92
Kazezoze Kazezoze 11:10 01.04.2011

Re: Kad kažeš Brrrel,

Kako zna policajac ciji su kljucevi i koja je adresa.


˙ebemliga, orvel je tamo u širokoj upotrebi...
mirelarado mirelarado 11:21 01.04.2011

Re: Kad kažeš Brrrel,

orvel je tamo u širokoj upotrebi...


Шири се та употреба и изван Швајцарске...


JJ Beba JJ Beba 13:50 01.04.2011

istina o belgiji

mirelarado mirelarado 14:10 01.04.2011

Re: istina o belgiji

JJ Beba
ona ne postoji






Али, чоколада...



JJ,

JJ Beba JJ Beba 14:30 01.04.2011

Re: istina o belgiji

Али, чоколада...

da! ima i pivo. ko voli

za mene, najznačajniji belgijanac je neko za koga bi najmanje očekivali da je belgijanac
mada, i nije

ovde

edit
a ovaj belgijanac je nekada davno razbio.Bio je kriv za mnogo Marina
aleksanadar aleksanadar 15:50 01.04.2011

Re: istina o belgiji

neko za koga bi najmanje očekivali da je belgijanac...


Баш сам хтео да кажем да је Ђанго био француски Циганин (рођен у Белгији)... али сам, ипак, отворио приложени линк и прочитао то исто.
JJ Beba JJ Beba 16:19 01.04.2011

Re: istina o belgiji

aleksanadar
neko za koga bi najmanje očekivali da je belgijanac...


Баш сам хтео да кажем да је Ђанго био француски Циганин (рођен у Белгији)... али сам, ипак, отворио приложени линк и прочитао то исто.

on je manuš, žitan, ciganin, kakogod
rođen je u belgiji ali kako je živeo u čergarskoj porodici bilo mu je sve jedno u kojoj šumi će da zanoći

Covek u belom Covek u belom 17:30 01.04.2011

Re: Kad kažeš Brrrel,

ivana23
Ali postoji i ovo:

Švajcarska. Bizarno je ali istinito – u stanovima je zabranjeno puštanje vode u toaletu posle 10 uveče. Takođe, muškarcima je zabranjeno posle tog vremena da stojeći mokre.


B92

Ovaj B92 je stvarno postao gori od Kurira...
A pritom je clanak od juce, a ne od danas.
Unfuckable Unfuckable 17:45 01.04.2011

Re: istina o belgiji

Али, чоколада...

da, da ...čokolada
Ali i - pivo
niccolo niccolo 18:05 01.04.2011

Re: istina o belgiji

Ali i - pivo

E da, imaju odlino pivo...
freehand freehand 18:13 01.04.2011

Re: istina o belgiji

E da, imaju odlino pivo...

Kaže se odlivno.
ivana23 ivana23 18:23 01.04.2011

Re: Kad kažeš Brrrel,

Covek u belom
Ovaj B92 je stvarno postao gori od Kurira...
A pritom je clanak od juce, a ne od danas.


Ne razumem, kakva je razlika da li je od juce ili danas?
Uostalom, to niposto nije clanak.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana