Satira| Sex| Sport

Oliver Dulić pozvao gradjane na veću odgovornost

dali76 RSS / 07.07.2011. u 01:55

  

Kako Beta javlja,a  prenosi b92, poverenik za informacije od javnog znacaja Rodoljub Sabic je izrekao ukupno 64 novcane kazne organima vlasti zbog neobjavljivanja trazenih informacija. Iako iznos ovih kazni ne prelazi cifru od 4500000dinara, premijer je jos jednom upozorio na stednju te u tom smislu pozvao gradjane  na vecu odgovornost tj da  se uzdrze od slicnih  zahteva cije posledice  pre svega placaju svi gradjani. U vremenima krize kad se vlada danonocno bori protiv statistike za boljitak svih gradjana, nema se mnogo vremena  uslisavati dokonim gradjanima i nekim ocigledno antivladinim organizacijama , rekao je premijer Cvetkovic.

Na istoj konferenciji je bio I minister Oliver Dulic cije je ministarstvo kaznjeno sa gotovo 2000 eura  posto nije u zakonskom roku  dostavilo trazene informacije o javnim nabavkama. Ministar Dulic je takodje pozvao gradjane na vecu odgovornost, ali i optuzio  poverenika Sabica da svojom azurnoscu se pokusava predstaviti kao toboze veci rodoljub od   Olivera.

Gradjani ce znati  na kraju ko je rodoljub a ko Oliver ,  rekao je minister Dulic  ponavljujuci nedavno izrecene reci   premijera Cvetkovica da ne sumnja u pobedu DS na predstojecim izborima.

Na kraju konferencije,  odrzane povodom trece godisnjice ustolicenja Cvetkovica, premijer i minister  Dulic su se zahvalili gradjanima sto su u tolikom broju docekali  prvog tenisera sveta. Nadamo se da slicnih okupljanja nece biti dok Nole ne  donese sledecu titulu il   dok EU Srbiji ne pokloni pocetak prikljucenja i naravno datum, rekli su u glas premijer Cvetkovic  i ministriCvetkovic-Dulic.

Cecine narukvice: po zakonu

Na upit novinara oko facebook prodaje imitacije  narukvice koju nosi osudjena Svetlana Velickovic , minister Dulic je odgovorio u svom stilu: sve smo proverili i ta prodaja je sasvim legalna. Dakle sve je po zakonu.



Komentari (52)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

blogov_kolac blogov_kolac 02:43 07.07.2011

Sir Oliver, omiljeni lik





Sta ste se bre ostrvili na ove simpaticne ljude?
Oni sve cine da bude bolje (pa i nama, ako je moguce).
Ma ovaj narod je definitivno izgubio veru u sve, pa čak i u Deda Mraza



dali76 dali76 03:50 07.07.2011

Re: Sir Oliver, omiljeni lik

A ne ne blogokolega, ne mogu ja da se ostrvim , mogu samo da otoknem)
Nego ima narod vjere u sir Olivere I previse.
Narod stavise ne reaguje ni na vece bajke od onih o deda mrazu.
sahmatbg sahmatbg 04:27 07.07.2011

Rodoljub vs. "rodoljubi"

Ministar Dulic je takodje... i optuzio poverenika Sabica da svojom azurnoscu se pokusava predstaviti kao toboze veci rodoljub od Olivera.

Poverenika Šabića je svojevremeno vređao i napadao i onaj Jocić,bivši direktor Puteva Srbije,u sukobu sa poverenikom je bio i Šarančić,nekadašnji direktor Železnica Srbije.Oba su sad na pravom mestu.
dali76 dali76 04:52 07.07.2011

Re: Rodoljub vs. "rodoljubi"

Naravno, nadam se da razumijes da je tekst satirican I poluistinit. Mada ne sumnjam da je gos’n Olliver preterano odusevljen azurnoscu Sabica ,koga drzim, uz Barac I nekolicinu ostalih, kao istinite rodoljube.
Nazalost novcane kazne jesu cini mi se zadnja istanca sto moze uraditi poverenik naspram neodgovornih ministara I inihh vlasti.
Koliko ja razumem ovu novcanu kaznu od 4,5 miliona na kraju nece platiti ministry vec gradjani.
Svrha ovih novcanih kazni jeste alarmiranje javnosti ali bojim se da to ne radi.
Na kraju krajeva, kad se sve mogucnosti ispucaju, tj maksimalne kazne napisu neodgovorno bahatim , na kraju vlada preuzima odgovornost da se trazeni dokumenti I objave.
Koliko ja razumijem poverenik nema mogucnost da pokrene prekrsajni postupak.
Racunajuci na inertnost drustva , vlada to fino koristi.
naravoucenije, premalo je Rodoljuba, na nasu stetu i srecu Olivera kojih ne fali, nema ih mnogo al su dobro rasporedjeni.

sahmatbg sahmatbg 05:08 07.07.2011

Re: Rodoljub vs. "rodoljubi"

Naravno, nadam se da razumijes da je tekst satirican I poluistinit. Mada ne sumnjam da je gos’n Olliver preterano odusevljen azurnoscu Sabica ,koga drzim, uz Barac I nekolicinu ostalih, kao istinite rodoljube.
Nazalost novcane kazne jesu cini mi se zadnja istanca sto moze uraditi poverenik naspram neodgovornih ministara I inihh vlasti.

Narvno da sam razumeo,bilo je sasvim jasno da je post napisan u satiričnom tonu. Ali hteo sam da potsetim da je Šabić odsustvo potrebnih ovlašćenja uspešno nadoknađivao time što je uspevao da probudi javnost i izazove njen pritisak.Svojevremeno je malo ko i pomišljao da bi se Jocić i Šarančić mogli naći u zatvoru.Ali ipak su tamo.
dali76 dali76 05:20 07.07.2011

Re: Rodoljub vs. "rodoljubi"

sa Dulicem je sve drugacije, on sve radi po zakonu,kad i ne radi on ,doduse parama drugih, plati kaznu.
Medjutim ne treba naravno smentunti doprinos Sabica. Bice zanimljivo vidjeti te dokumente o javnim nabavkama, sem naravno, ako ne bude kao sto je ministar Jocic dostavljao zapis o razgovoru sa Ulemekom.
sahmatbg sahmatbg 05:25 07.07.2011

Re: Rodoljub vs. "rodoljubi"

sa Dulicem je sve drugacije, on sve radi po zakonu

I ovaj put je valjda ironija u pitanju? Jer ništa nije drugačije,sve je isto.
dali76 dali76 06:41 07.07.2011

Re: Rodoljub vs. "rodoljubi"

Granica izmedju satire , ironije sa jedne I realnosti sa druge strane nekad su suvise tanke.
Kako pise b92 pomenuti “zeleznicar Sarancic, koji je Zeleznicu ostetio za million eura, bit ce pusten iz pritvora. Njegovi advokati ponudili su jemstvo tj njegovu imovinu, I naravno imovinu njegove porodice, koja vredi 700000eura.
Ako doticni ne zbrise za Brazil, mogao bi proci ko Ceca, dignuti par stotina hiljada kredu I dobiti narukvicu.
angie01 angie01 07:48 07.07.2011

saglasna sa dulicem!

gradjani da pokazu vecu odgovornost i da pripreme vise te govnjive motke!
dali76 dali76 08:19 07.07.2011

Re: saglasna sa dulicem!

E Angie bas si tradicionalista.
Govnjive motke, sem ako nisu dio performansa, suvise “smrde” na nasilje, a to bi gospodi najvise odgovaralo.
Neka donacija sa kasicom prasicom da se pomogne Oliveru da plati kaznu.
Solidarnost za neodgovornost.

angie01 angie01 08:39 07.07.2011

Re: saglasna sa dulicem!

da se pomogne Oliveru da plati kaznu


he, he,..ovde su ustanovili ganuti trend-pa to je nasa ceca, pomozimo joj da otplati ono sto je ukrala i zastitimo je od pravde!

ajmo markice na hleb i mleko-da otplati i dulic kaznu,...alo bre, pa kako on moze da je i dalje na funkciji!?
ivon.i ivon.i 10:15 07.07.2011

Re: saglasna sa dulicem!

alo bre, pa kako on moze da je i dalje na funkciji!?



dugo se već isto pitam, al' isto.
Krugolina Borup Krugolina Borup 10:21 07.07.2011

Re: saglasna sa dulicem!

,...alo bre, pa kako on moze da je i dalje na funkciji!?


Nakon onog skandala s vebsajtom, očekivala sam da ne preživi tzv. "rekonstrukciju vlade". I prežive je čovek, samo tako.
ivon.i ivon.i 10:35 07.07.2011

Re: saglasna sa dulicem!

kažu : thanks to minister of defense.
ma, drže se oni k'o pijani kinte.
dragan7557 dragan7557 12:20 07.07.2011

Re: saglasna sa dulicem!

alo bre, pa kako on moze da je i dalje na funkciji!?


Pa, niko nije tražio ostavku.

cerski

p.s. a i da je nekom pala sumanuta ideja da traži ostavku, taj svakako ne bi dobio odgovor. Za Dulića važi: "glavu dajem, al' carstvo ne dam, i kvit."
blogov_kolac blogov_kolac 12:47 07.07.2011

Re: saglasna sa dulicem!

Krugolina Borup
Nakon onog skandala s vebsajtom, očekivala sam da ne preživi tzv. "rekonstrukciju vlade". I prežive je čovek, samo tako.
Ima tu nesto mnogo indikativnije i ozbiljnije. U momentu kada je 2008 postao ministar, najaktuelnija i najakutnija tadasnja afera u drzavi (gradjevinsko zemljiste povezano sa Lukom Beograd) bila je itekako povezana sa njegovom ministarstvu ekologije (zastita prirodne sredine) pridodatim resorom prostornog planiranja. U momentu kada je 2011 radjena rekonstrukcija vlade najaktuelnija afera u drzavi je vezana za rudnik "Kolubara" i na volseban nacin resor rudarstva se izdvaja iz energetike i pripaja opet bas njegovom ministarstvu protivno svakoj logici.

U apsolutnim brojevima u odnosu na mamutsku stetu prouzrokovanu onakvom privatizacijom (poklanjanjem) luke ili dugogodisnjim akumuliranim mahinacijama u "Kolubari" sve one afere i aferice koje se vezuju za ministra Dulica deluju kao najobicnije vragolije (kraduckanja, sto bi reko Velja). Zato ce za mene ministar Dulic u secanju ostati kao lik Sir Olivera iz Alan Forda, a ne kao najkorumpiraniji srpski ministar posle 2000 kako neki na silu pokusavaju da ga predstave, a sto nema preteranog uporista u stvarnosti (npr ovde je juce pokrenut blog po kome je maltene za 30.000 evra koliko je placen sajt njegovog ministarstva maltene mogao biti otkupljen Google, a cija se vrednost u praksi meri desetinama milijardi evra... itd preterivanja...), pogotovo kada se prisetimo kakvih je ministara sve bilo. Dakle pravo pitanje oko Dulica nije koliko se puta o nesto ogrebao i gurnuo ruku u teglu sa dzemom, nego ko je sa vrha, i zasto je, odlucio da na silu resore iz kojih poticu dve najvece afere teleportuje ministru za kog se unapred znalo da nema ni kapaciteta, ni snage, ni volje, da se sa njima bakće, a kamoli izbori.
freehand freehand 13:17 07.07.2011

Re: saglasna sa dulicem!

(npr ovde je juce pokrenut blog po kome je maltene za 30.000 evra koliko je placen sajt njegovog ministarstva maltene mogao biti otkupljen Google, a cija se vrednost u praksi meri desetinama milijardi evra...

Bože, kome li je takva glupost mogla da padne na pamet?!

Nego, kako se to u praksi meri vrednost Gugla?
blogov_kolac blogov_kolac 14:16 07.07.2011

Re: saglasna sa dulicem!

freehand
Bože, kome li je takva glupost mogla da padne na pamet?!
Bas se i ja nesto pitam

Inace, ako se dobro secam procenjena vrednost gugl imperije je valjda bas ove godine probila cifru od 100 milijardi dolara, a sve to je pocelo, a i dalje se nalazi u srcu svega, od njihovog google.com sajta i njegovog cuvenog (unapredjivanog i jos uvek neprevazidjenog) algoritma za pretrazivanje neta.

Mislim, naravno da razumem ja da si hteo da das duhovitu opasku, ali ni u preterivanju ne treba preterivati, pa takvim nekakvim detaljem izminiras ostatak teksta.
dali76 dali76 17:01 07.07.2011

Re: saglasna sa dulicem!

kako je prezivio?
veoma jednostavno, drustvo ne reaguje. Kao sto Dragan kaze niko i nije trazio ostavku, nije nije ni pokusao bez obzira na to koliko bi pokusaj ostao pokusaj nema cak ni pokusaja.
Nece raznorazni Oliveri davati ostavke ako nema cak ni pokusaja, sve dok nekoj venecijanskoj komisiji ne dopizdi,a i njima nije nesto mnogo u interesu. Ne mogu oni Srbiju vise voljeti od Srba,a posto Srbi cute, Olivere bujrum.
srdjazlopogledja srdjazlopogledja 21:12 09.07.2011

Re: saglasna sa dulicem!

Ministra smenjuje predsednik Vlade, pod pretnjom (a zarad izgovora?) Skupštine. Naravno, kada bi Vlada zavisila od Skupštine (kako piše u Ustavu), a ne kako sad jeste (i Skupština i Vlada zavise od Stranke, što je ihaj protivustavno).
Kako je došlo do ove, blago rečeno zamene, po meni, odgovor je u izbornom zakonu.

Da je Ustavni okvir validan, građani bi trebalo da pritiskaju svoje predstavnike u Skupštini, da otkažu podršku Vladi, ili zahtevaju smenu ministra.
Krugolina Borup Krugolina Borup 10:01 07.07.2011

Pozorište u kući

premijer je jos jednom upozorio na stednju te u tom smislu pozvao gradjane na vecu odgovornost tj da se uzdrze od slicnih zahteva cije posledice pre svega placaju svi gradjani.


Ovo taaaako dobro opisuje stav vlasti prema građanima, da sam morala da ga izdvojim iz sjajnog teksta, i dodatno naglasim.
dali76 dali76 17:06 07.07.2011

Re: Pozorište u kući

pozoriste u kuci sa publikom koja....cuti?
Krugolina da ti nisi zapocela onu akciju oko porodilista mislis da bi se ista promenilo, koliko god nam te promene bile suvise male, njih bez tebe i bez akcije bilo ne bi. tacka.
bahatost raznoraznih Olivera je ogledalo inertnosti ,apatije koja je gora nego u Apatinu.
srdjan.pajic srdjan.pajic 13:24 07.07.2011

Speaking of Dulić

Sad sam vodio ženu u policiju da je prijavim, i od pijace do stanice (500m) kamare djubreta, svuda po travi (mislim, bilo me malo blam, jer sam čovek - patriota). Ne znam da li je konačno bilo tog čišćenja Srbije ili ne, ne deluje tako, ali ako jeste, onda mora još jednom. Ja ću da rizikujem da me komšije smatraju za budalu, i zasučem rukave ispred moje zgrade, ali ko će ovo da počisti, na ničijoj zemlji?

Primetio sam još jedan fenomen - lubenice se prodaju na krišku. Isto kao u USA .
Bez zezanja, ne sećam se da sam to video ni u vreme hiperinflacije, '93.

EDIT: Upozorenje za one koji imaju naše nove pasoše sa dj (đ) u imenu ili prezimenu, imao sam (manjih) problema na nekoliko aerodroma kod čekiranja na mašinama, jer se razlikuje ime na karti i u pasošu, što je razumljivo kad kupujete kartu online, tako da vas mašina ne pušta. Ostala naša slova izgleda da ne prave problem. Pošto vas zbog toga šalju na šalter sa živim službenicima, gde je obično gužva, nije loše doći na aerodrom malo ranije. Voleo bih da znam koji je idiot stavio đ umesto dj u pasoše. Svejedno, mislim da bi bolje prošlo da se koristi d umesto dj, ali nisam siguran.
angie01 angie01 13:27 07.07.2011

Re: Speaking of Dulić

Srki, sta si dodjio?
freehand freehand 13:46 07.07.2011

Re: Speaking of Dulić

Ne znam da li je konačno bilo tog čišćenja Srbije ili ne

Kako da ne. Na sajtu. Sve su očistili ko Bonux. Niš' se ne vidi koliko je belo.
expolicajac expolicajac 14:15 07.07.2011

Re: Speaking of Dulić

Sad sam vodio ženu u policiju da je prijavim

Srki brate daj savet kako si smeo ženu da prijaviš u policiji. Ja tolike godine radim u policiji a nikad mi nije palo na pamet da je prijavim za nasilje nad suprugom. Kad god su mi bitange pretile da me likvidiraju, imao sam uvek isti odgovor, "Ja se plašim samo boga i moje žene. Na Boga mi ne ličite, a za moju ženu ste kao male mace pored lavice, zato sad moram da vas bijem ...."
srdjan.pajic srdjan.pajic 15:39 07.07.2011

Re: Speaking of Dulić

angie01
Srki, sta si dodjio?


Aha, odok na Exit.
dali76 dali76 17:13 07.07.2011

Re: Speaking of Dulić

ja kad sam bio u Srbiji, zena isla prijaviti mene, pa smo okasnili dan. Dobih pertnju da mogu da me deportuju. reko braco nemo sad....
Znaci Srki ti si morao da cistis i oko ispred svoje zgrade?
Mora da komsiluk ne vole Novaka il do nji poster sa metlom dospio nije.
niccolo niccolo 19:02 07.07.2011

Re: Speaking of Dulić

Svejedno, mislim da bi bolje prošlo da se koristi d umesto dj, ali nisam siguran

U pravu si, ja sam uvek pisao dj kad sam kupovao karte (što doduše radim i dalje - ali nisam imao problema, samo jednom je žena na šalteru pitala o čemu se radi te sam joj objasnio da kod nas taj glas može i ovako i onako da se prikaže, što joj je bilo ok), dok jednom prilikom jedna nije rezervisala umesto mene. Forwarduje ona meni kad stoji samo d, te se ja pobunim u stilu ja sam bre dj, ne d, d je seljački Ona se tu raspita i kažu joj da kod nas đ likova kartu treba rezervisati sa d...Kao što rekoh, ja to i dalje ignorišem...
dali76 dali76 19:54 07.07.2011

Re: Speaking of Dulić

jadan Bozidar Djelic , on stalno putuje :)
srdjan.pajic srdjan.pajic 01:38 08.07.2011

Re: Speaking of Dulić

dali76
ja kad sam bio u Srbiji, zena isla prijaviti mene, pa smo okasnili dan. Dobih pertnju da mogu da me deportuju. reko braco nemo sad....
Znaci Srki ti si morao da cistis i oko ispred svoje zgrade?
Mora da komsiluk ne vole Novaka il do nji poster sa metlom dospio nije.


I mene su tako prve godine kad sam dovodio ženu - medjunarodni incident. Što je najcrnje, panduri su totalno ubedjeni da ih neko shvata ozbiljno kad krenu sa tom žvakom sa deportovanjem. Morao sam baš da se potrudim da ne puknem od smeha. E, ko deca su neka.

Ali svejedno, i pored tog proseravanja, ja ponovo moram ovde da istaknem ljubaznost službenika-pandura u mojoj stanici, koji popunjavaju te formulare. Tako je bilo i pre Dačića, da ne bude neke zabune ovde da je mali Sloba tu kao zaveo red. I nije jedan usamljeni slučaj, nego sam doživeo ljubaznost i od drugih murkana u toj stanici. Da se mene nešto pita, ja bih to nagradio.

A komšiluk voli Novaka, naravno. Nego im malo teže ide to sa djubretom.

I moram još nešto da pohvalim, gore na severu (Vojvodina dakle) je neuporedivo čistije pored puta. I to sam mislio da će biti gužva pa sam išao nekom stranputicom, preko salaša u Malom ritu, ali svejedno, djubreta nema. Vraćao sam se noću uobičajenim putem, tamo preko Kamenice, i put je dosta loš pa nisam baš obraćao pažnju na djubre, ali čini mi se da ga nema. Izgleda da Vojvodjani imaju nekog svog Dulića koji je mnogo bolji od ovog našeg, ili su prosto kulturniji svet, koji još od austrugarske imperije koristi kante.

Jedino su neke seljačine ižvrljale divljački sve putokaze, a zaista ih nema mnogo, tako da sam par puta zalutao tamo ispod Novog sada. Još ja kao, ne treba mi karta, setiću se tih puteljaka, mada sam bio pre 5 godina poslednji put, i naravno da se nisam setio. Srećom te se dobro vide sazveždja, a i zemlja nam je piccolo, pa ako ubodeš stranu sveta, sigurno stižeš gde si naumio.

dali76 dali76 02:11 08.07.2011

Re: Speaking of Dulić

tacno sam znao da ces da pomenes austrougarsku :)))
no vidis i gos'n Oliver je becka skola odnosno iz austrougarskog dela Srbije.
Zato kod njega, i kad brlja brlja po zakonu,a tu su jelte paragrafi pa zagrabi nek isto je i djavolu i djakonu.
na mladjima svet ostaje a ako je ovaj Dulic predstavnike mladje generacije politicara,onda bi dodao da se svet ne menja jer mladji odlicno uce,nazalost, od starijih kadrova .
srdjazlopogledja srdjazlopogledja 09:13 08.07.2011

Re: Speaking of Dulić

Pajić se u načelu slaže sa Dulićem, smatrajući da je odgovornost građana nezanemarljiva, možda i veća.

Meni je jedan mudar ukazao da je granica između DDR i BRD tamo, gde počinje smeće.
dragan7557 dragan7557 16:31 08.07.2011

Re:??????????

Ja tolike godine radim u policiji

Pa, kako si onda:
expolicajac



cerski
srdjan.pajic srdjan.pajic 19:40 08.07.2011

Re: Speaking of Dulić

dali76
tacno sam znao da ces da pomenes austrougarsku :)))
no vidis i gos'n Oliver je becka skola odnosno iz austrougarskog dela Srbije.
Zato kod njega, i kad brlja brlja po zakonu,a tu su jelte paragrafi pa zagrabi nek isto je i djavolu i djakonu.
na mladjima svet ostaje a ako je ovaj Dulic predstavnike mladje generacije politicara,onda bi dodao da se svet ne menja jer mladji odlicno uce,nazalost, od starijih kadrova .


Ma jok, to čim predje na ovu stranu Dunava odma se pokvari.

Nego, ja sam nešto ukapirao bio da je pušenje zabranjeno u ugostiteljskim radnjama, mislim onolika se frka i na blogu digla. I evo me baš iz one poslastičarnice u Nušićevoj. Neki majstor je parkirao FAP mašinu tačno ispred stolova i ostavio je upaljenu. Tako da smo svi morali da udjemo u poslastičarnicu. A unutra, dimčina, ne vidiš stolove, ali ne od FAP-a nego od cigara.

Ja vodio neku decu i pitam, pa dobro, gde sad da sednemo, a ženska mi kaže, pa evo ovi prvi stolovi imaju znak zabranjeno pušenje, može tu, a "galerija" je za pušače. Ali je galerija i pola prostije dole ničim odvojena od stolova za nepušače.

I ono što je najcrnje, pola ljudi koji jedu sladeolede ne puše, a niko živ da se pobuni. Mi se pokupili i otišli. Baš šteta, jer im je sladoled dosta dobar. Dakle, ne kupujte sladoled u poslastičarnici u Nušićevoj, jer tamo smrdi.


srdjan.pajic srdjan.pajic 19:42 08.07.2011

Re: Speaking of Dulić

srdjazlopogledja
Pajić se u načelu slaže sa Dulićem, smatrajući da je odgovornost građana nezanemarljiva, možda i veća.



Jeste, razlika je u tome što Pajić nije spizdio vaših 400 iljada evra za bilbord, nego samo gundja i zakera, eventualno skupi djubre ispred svoje zgrade.
expolicajac expolicajac 20:23 08.07.2011

Re: Speaking of Dulić

Jeste, razlika je u tome što Pajić nije spizdio vaših 400 iljada evra za bilbord

Ali moraš priznati da bi bilo lepo. 400 iljadarki je 400 iljadarki, naši ili vaši "Nije svejedno".
predatortz predatortz 17:50 07.07.2011

Asocijacija

U poslednje vreme, kad se pomene Oliver Dulić, pada mi na pamet



Edit:

Tek sad videh da nisam usamljen...
dali76 dali76 18:57 07.07.2011

Re: Asocijacija

kad vec postoji koncenzus ko je sir oliver, namece se logicno pitanje ko je No. 1?
Predsednik Tadic je dao jasan odgovor. Posto predsednik rece da nece predati funkciju predsednika nikom ko bar nije dovoljno dobar kao Nole, borisova ATP lista izgleda ovako:
No.1 Boris Tadic
2 Novak Djokovic
3 Mirko and Slavko
4 Ivica and marica
predatortz predatortz 19:13 07.07.2011

Re: Asocijacija

kad vec postoji koncenzus ko je sir oliver, namece se logicno pitanje ko je No. 1?



Kako ko ?



Domazet Domazet 21:20 07.07.2011

Ja sam po ovom pitanju...

...optimista. Nadam se se radi o manjem zlu. Tj. da su gorepomenuti potpuni idioti nesvesni budalashtina koje izvaljuju a ne (kao shto bi zli jezici mogli da kazhu) neverovatno bahati i arogantni mamalazi koji misle da su svi ostali stoka.
dali76 dali76 02:31 08.07.2011

Re: Ja sam po ovom pitanju...

nesvesni budalastina ?
HM,il sam ih ja precenio il ti Domazet ih potcenjujes?
Bojim se da tu ne postoji izbor izmedju dva manja zla.
Domazet Domazet 14:21 08.07.2011

Sarkazam je vocka...

dali76
nesvesni budalastina ?
HM,il sam ih ja precenio il ti Domazet ih potcenjujes?
Bojim se da tu ne postoji izbor izmedju dva manja zla.

...chudnovata, moj Dali. Ja mislim da ti mene precenjujesh. Ja sam ti slabo shta drugo do zao jezik...
escherichije_colic escherichije_colic 09:14 08.07.2011

reče mi 1 čoek

Sve države na svetu imaju mafiju, samo u Srbiji mafija ima državu. Nema se više šta dodati na ovu temu.
Domazet Domazet 14:23 08.07.2011

Shto mi samo daje za pravo...

Sve države na svetu imaju mafiju, samo u Srbiji mafija ima državu. Nema se više šta dodati na ovu temu.

...kada ovde, zaludu, pricham da smo se dzaba razdvajali od druge (i manje) polovine ochinjega vida...
kostresh_harambasha kostresh_harambasha 15:02 08.07.2011

Незахвалан народ

Какав смо ми незахвалан народ, то је страшно! У време кризе и штедње хоћемо да знамо да ли је било тендера и да ли је прошла најбоља понуда. Па где то има?
escherichije_colic escherichije_colic 16:18 08.07.2011

nema druge

Postoji samo jedno rešenje koje bi u demokratski uređenom društvu bilo prihvatljivo.

Treba sprovasti jednu široku organizovanu kampanju da što više ljudi izađe na sledeće izbore i ubaci nevažeće listiće sa jednom identičnom porukom: "PU*ITE KU*AC"
dali76 dali76 20:17 09.07.2011

Re: nema druge

nadam se da ima druge blogokolega:))
jer resenje sa nevazcim listicima sa zajednickom porukom jeste prihvatljivo ali koliko je svrsishodno?
bilo bi kad bi to ucinilo makar trecina glasaca, ali to je nemoguce ocekivati.
treba naci nacina da se izvrsi pritisak na postojece politicke partije, postoji siroki vid kampanja, performansi, jer kao sto rekoh raznorazni Oliveri cine to sto cine svesni da je drustvo inertno, zgadjeno politikom.
znam da cu zvucati glupo al u Srbiji ima premalo politike.
bez kampanja, pa cak i ove kakvu ti predlazes, nema odgovorne vlasti.
zanimljivo je da je ustavni sud jucer ipak donio odluku oko neustavnosti duplih funkcija.
videcemo da li ce to gospoda Palma and co. prihvatiti ili ce proci jos godinu dana ignorisanja suda pa neka tamo venecijanska komisija kojoj ce da dopizdi da posalje pismo.

vojislav948 vojislav948 17:31 09.07.2011

sada oni njega


Gradjani ce znati na kraju ko je rodoljub a ko Oliver , rekao je minister Dulic ponavljujuci nedavno izrecene reci premijera Cvetkovica da ne sumnja u pobedu DS na predstojecim izborima.

njuz.net je objavio neprovereno, da je Vlada kaznila Poverenika za informacije od javnog značaja, zbog toga što nije verovao ministru Duliću na časnu reč.

Ovde su očito pobrkani lončići, ministar Dulić je bio u obavezi da pisano odgovori na zahteve Poverenika za informacije od javnog značaja. Gospodo iz Vlade u javnoj komunikaciji ne postoji časna reč. Postoje zvanična dokumenta overena od strane resornog ministarstva i potpisana od strane resornog ministra. Samo takva dokumenta se mogu koristiti i na sudu ukoliko za to bude zakonskog osnova. Ako je Vlada to i pomislila da uradi to je po meni korak u nazad u demokratiji Srbije i ja to osuđujem kao građanin.
dali76 dali76 17:37 09.07.2011

Re: sada oni njega

treba naglasiti da je vest o kaznjavanju Sabica sa njuz.neta dakle satira ali kao i moj tekst dosta govori o vladi, o Oliveru and co.
vojislav948 vojislav948 18:05 09.07.2011

Re: sada oni njega



Hvala vam u svakom slučaju na intervenciji, vaš tekst je odličan i zaista mnogo govori o našoj zbilji i onima koji tu zbilju shvataju krajnje neozbiljno i osiono.
dali76 dali76 20:06 09.07.2011

Re: sada oni njega

tragikomedija je sto je granica izmedju satire i realnosti,kao sto vec napisah, toliko tanka da je tesko i vise razdvojiti sta je realnost satire a sta satira realnosti :)))
hvala Vojislave na pohvalama, i ja cu na "ti", po nepisanim pravilima bloga sto kazu :))

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana