Društvo| Ljubav| Mediji| Politika

Aleksandar Vučić: suza u oku, rejting u džepu

dali76 RSS / 17.01.2015. u 22:33

Politika Aleksandra Vučića se svodi na njegov politički rejting. On na  svom rejtingu radi neumorno i svakodnevno, i zzbog toga na ovom polju rezultati ne izostaju.  

Ukoliko pogledamo u retrovizor dosadašnje, nemalo trogodišnje vladavine Aleksandra Vučića, nije  teško prepoznati   tri  osnovne smernice politike koja je svoj cilj podredila  rejtingu. 
1. Tokom tzv Dačićeve vlade, ppv Vučić vodi realnu politiku naspram Kosova , politiku koju njegov predhodnik, Boris Tadić nije smeo ni da pokuša pod konstantnom pretnjom SNS opozicije, ali i njenih paravojnih navijačkih formacija.

2. Vanrednim martovskim izborima  Vučić dodatno razbija DS kao glavnog  konkurenta na tzv proevropskom političkom spektru Srbije.

3. Kroz sve veću kontrolu medija  premijer  Vučić ne samo da drasticno sužava prostor za kritiku vlasti, nego   dodatno  indukuje ionakko jak antizapadni sentiment.
Briselski Sporazum

Prvi pravac Vučićeve politike je prilično jasan. Briselskim sporazumom,   Vučić je kupio   poverenje zapada, ali i vreme da odlaže reforme, pa čak da bez mnogo pridike  od strrane EU ispoljava svoje autokratske manire.
Uništenje DS

 Vučić je 2014 zakazao vanredne izbore ,ne da bi i formalno postao premijer, to mu je uostalom Ivica Dačić nudio, već da bi razbio proevropsku opoziciju, pre svega stožernu DS. Vučić je naravno koristio Briselski sporazum dokazujući (proevropskim( glasačima DS-a da je upravo on zaslužio njihov glas,a ako ništa, bar bi bilo pošteno da ostanu kući.

  Vučić je takodje izdvojio po strani Demokrate kao nekog sa kim nema nikakve saradnje ,a ostalim  je strankama samo pustio da se naddaju  ali i "krvare "  ispred tek malo odškrinutih vrata buduce vlade. Kao i u vreme Miloševića, ljudska sujeta  lidera opozicije    Vučiću je bila pouzdan saveznik.

Dok rezultate ovvakve kampanje  , odnosno martovskih izbora znamo, ostaje medjutim pitanje zašto je Vučiću bio cilj razbijanje DS kao konkurentne proevropske partije? Jasno je da Vučić želi da ostane jedini igrač na kog EU može da računa.  Pozicija jedinog izbora, onu koju je svojevremeno imao Tadić, Vučiću otvara mnogo veći prostor da bez mnogo posledica i sam koristi antizapadnu retoriku, onu koju su dosad koristili samo njegovi patriotski trbuhozborci poput Vulina.  

 Odluka premijera Vucica da novinare BIRN/a nazove lažovima i stranim(EU)    placenicima, može biti jasan signal   da  Vučić veruje kako je bilo kakva proevropska  alternativa definitivno ugušena  I kako sad EU mora da istrpi njegovu retoriku.

Još ako bi se politicka scena svela na SNS sa jedne, I patriotski blok sa druge strane, Vucic  bi uistinu postao jedini izbor EU. Stoga ne čude javne izjave Predsednika  SNS  kako je na lokalnim  izborima u Lučanima, za razliku od Mionice, sve proteklo mirno  pošto tamo nije bilo Demokratske stranke. Kako je Vučić sam rekao, Dveri i Nova Srbija su mu pošteno čestitali na  izbornoj pobedi.

Indukcija antizapadnog sentimenta:

/javno mjenje je u zadnjih godinu dana skrenulo u desno",  primetio  je nedavno Pprofesor Predrag Simic gostujuci u emisiji "jedan na jedan" kod Danice Vučinić. Naravno, u Srbiji kontekst desno nema mnogo veze sa malim porezima, ili manjom administracijom, vec je ovde uglavnom reč o odnosu prema zapadu,I.E., Evropskoj Uniji. 

Smer u kome se krece bilo koje javno mjenje ovisi  pre svega od   smera tzv mainstream medija. Tek dva meseca posle vanrednih martovskih izbora na kojima je apsolutnu vlast  osvojio Aleksandar Vučić, "Večernje Novosti" su dobile novog ureddnika, provereni kadar ratnog RTS/a,Ratka Dmitrovica.  Samo mesec posle, "Politika", najstariji list na Balkanu, izabrala  je novu/staru urednicu, Ljiljanu Smajlović. Ako bilo šta na svetu povezuje gospodju Smajlovic i gospodina Dmitrovica, to  su manje više otvoreni antizapadni stavovi.

Nakon što se B92  odlučila   da   pod pritiskom ogromnog političkog kapitala Vucica, ukine "Utisak Nedelje",  drastično smanji trajanje emisije "Kažiprst", portal istoimene medijske kuce je    vidljivo promenio svoj  vanjskopoliticki orijentir.

U nedostatku autentičnih antizapadnih stavova, B92 sve češće prenosi antizapadned tekstove iz Dmitrovicevih "Večernjih Novosti", baš kao što to rade tabloidi "Kurir", ili "Informer".

Ako  Vučićevo raspirivanje antizapadnog, odnosno antievropskog raspoloženja putem kontrolisanih medija stavimo u kontekst premijera   koji vodi zemlju ka EU, mogli bi pomisliti kako  se radi o političaru koji pati od ozbiljne političke  šizofrenije.  Stvari medjutim postaju jasnije ukoliko svhatimo da je sopstveni rejting osnovni cilj  Vučićeve politike. 

Zagrevajući "patriotsku" atmosferu temeljenu pre svega na antizapadnom sentimentu, Vucic  omogucava   oštroj retorici   veci efeekat na njegov rejting.

Da je  Vučiću cilj clanstvo u EU, on ne bi promovisao antievropsko raspoloženje niti uništavao  DS kao relevantnu proevropsku stranku. Radio bi upravo suprotno, ali bi  se onda kao i svaki reformator morao uskoro suočiti sa neumitnim padom rejtinga.

Aleksandar Vučić, baš kao i ne toliko davno  Slobodan Milošević, je   čovek koji je očigledno spreman kockati se sudbinama ljudi   zbog održavanja sopstvenog rejtinga, zbog maltene patološke potrebe  da bude voljen. Ono što je medjutim jos veci problem je spremnost društva da još jednom prihvati iracionalni kockarski duh svog vožda, iako   jos kao narod plaćamo kamaet na ceh  jednog drugog kockara.      

Ako se   Srbija ,opet omadjiana slavnom prošlošću i   slavnom budućnošću ponovo bolno sudari sa sadašnjicom, opet ce se vec naći oni koji će i  Vučića, baš kao i Miloševića,  amnestirati   odgovornosti  proglašavajući ga žrtvom nepravednog zapada  .



Komentari (117)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

gavrilo1 gavrilo1 22:53 17.01.2015

Meni je ovo malo,

video sam NLO
i
Svi cemo da poginemo u vodu
dali76 dali76 23:28 18.01.2015

Re: Meni je ovo malo,


Gavrilo.
Dozvoljeno je ostavljati i svoej utiske u komentarima.
Ima ljudi kojima smetaju utisci. Kadkad imaju moc da ih ukinu. Ne zbog toga sto bi Utisak bilo koga srusio sa vlasti , nego, mocni su pa im se moze.
Moc ne kupuje ljubav, ali zato kupuje iluziju koliko si voljen .

Bonner Bonner 13:47 19.01.2015

Re: Meni je ovo malo,

gavrilo1
video sam NLO
i
Svi cemo da poginemo u vodu


Mene od Premijerovog rejtinga i price o tome, vise zanima ova prica oko sukoba Predsednika i Predsednistva sa jedne strane i Premijera i Vlade sa druge strane. Obe strane pricaju posle svakog ispada da je u pitanju organizovana kampanja iza koje stoje neprijatelji Srbije i Predsednika i Premijera. Sta se zaista krije iza svega toga odnosno sta je stvarno tu na delu?

Da bi stvar bila sveobuhvatnija i nekako zaokruzena potrudio se i urednik Informera sa porno Kolindom. O cemu je tu rec? Ko je dao zeleno svetlo i ko je koga posle svega prikocio i ispreslusao? Pominje se i istraga, sud itd.? Ko ce koga tu da istrazuje i osudjuje? Koliko istine ima u tome da se radi o Vladinom tabloidu? I ako ne ciji je taj i ostali tabloidi?

Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 23:04 17.01.2015

Uvek me iznenadi količina lupetanja

[...
dali76 dali76 00:01 18.01.2015

Re: Uvek me iznenadi količina lupetanja

A) Svaki političar u svakoj demokratskoj zemlji brine o rejtingu. Onaj ko misli da to nije slučaj, vrlo je naivan. Zato treba ceniti
G. Krsticu
svako onaj ko misli da postoji politicar koji ne brine o rejtingu nije nivan , nego je iskljucio mozak.
Ja takvu mogucnost nigde, pa ni u ovom tekstu nisam niti napisao, niti insinuirao, a cemu to uopste pominjete u komentaru, vi valjda znate.
Izmedju onoga sto tvrdim u tekstu,a to je stav da je rejting svrha politike AV, i cinjenice da je rejting sastavni deo svake politike, razlika je ogromna.
Cemu ddakle toliko jeftino spinovanje ? Vi ste ipak strucnjak za politicki marketing. Ovo je nivo troll bota.
dali76 dali76 00:19 18.01.2015

Re: Uvek me iznenadi količina lupetanja

nije smeo da vodi drugačiju politiku oko Kosova? Kako znaš da u stvari nije hteo? Imaš neko saznanje ili ponavljaš opšta mesta i lupetanja onih koji isto kao i ti o tome nemaju pojma:
Cemu tolika uzrujanost g. Krsticu.
Ostavimo leprsave glagole po strani.
Mislite da sam morao da budem muva na zidu da bi imao pojma da je ono sto jee uradio Vucic,a tice se Kosova, Tadicu bilo mnogostruko teze u uslovima gde je upravo Vucic ,recimo kontrolisao poluge vlasti na severu Kosova?
Uostalom Tadic je podrzao Briselski sporazum. Naravno, tvrdi da su njegove cetiri tacke bile povoljnije , ali sta vredi kad ocigledno nije mogao kontrolisati SNS paravojnu momcad na barikadama.
P.S.
Tadic je posle prvog kruga predsednickih izbora 2008 otisao na slikanje u Moskvu. Da li mi i ovde treba vas potpis da zakljucim /bih imao pojma kako je slikanje sa Putinom, uz Energetski sporazum, bio preddizborni flert sa patriotskom Srbijom?
Treba li mi onda i savetnik Josipovica potpisati , da bih imao pojma kako je Josipovic otpustio Dejana Jovica zbog iste vrste flertovanja?

hoochie coochie man hoochie coochie man 00:43 18.01.2015

Re: Uvek me iznenadi količina lupetanja

Zato treba ceniti političara koji donosi nepopularne odluke



Nepopularnost odluka uopšte ne garantuje da su one ispravne, pa mi ova podela na popularne i ne popularne zvuči prilično demagoški.

milojep milojep 00:59 18.01.2015

Re: Uvek me iznenadi količina lupetanja

Izmedju onoga sto tvrdim u tekstu,a to je stav da je rejting svrha politike AV


Rejting može biti samo sredstvo nikako svrha, čak i u glupostima prepunoj vladavini AV.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 01:56 18.01.2015

Re: Uvek me iznenadi količina lupetanja

[...
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 01:59 18.01.2015

Re: Uvek me iznenadi količina lupetanja

[...
deset_slukom deset_slukom 12:13 18.01.2015

Re: Uvek me iznenadi količina lupetanja

milojep

Rejting može biti samo sredstvo nikako svrha, čak i u glupostima prepunoj vladavini AV.


Ja to vidim ovako:

Ako imaš dobar rejting, on ti daje slobodu da radiš šta te volja. U tom slučaju bi bilo za očekivati da radiš samo korisne i pametne stvari, makar i nepopularne, jer, zašto bi bilo drugačije? Tu bi se moglo govoriti o rejtingu kao sredstvu.

E, sad... u najavi se vide neki od takvih korisnih poteza, ali ih je uvek i bilo (najava), još od predizbornih kampanja. Preovlađuju stvari kojima je jedini cilj učvršćivanje vlasti i dodvoravanje sopstvenim biračima, radi popravljanja rejtinga. Nisam jedini koji u proteklom periodu vidi, uglavnom, nastavak (unutrašnje) politike DS-a u još ružnijoj varijanti.

Znači, može biti sredstvo, ali nije.
Kraja Kraja 13:32 18.01.2015

Re: Uvek me iznenadi količina lupetanja

Evo ja ću da ti kažem: nije hteo! On briselski sporazum ne bi potpisao.


...i...

Bivši predsednik Srbije rekao je u Nacionalnom institutu za demokratiju da je pozitivna stvar koju je sadašnja vlada uradila postizanje Briselskog sporazuma, ali je napomenuo da je to politički proces koji je započela prethodna vlast, dijalogom sa Prištinom kao i inicijativama u Ujedinjenim nacijama.
"Briselski sporazum nije u potpunosti ispunio moje planove iznete u programu četiri tačke, ali mislim da je to najviše što je ova vlada mogla da obezbedi kada je u pitanju KiM u datim političkim okolnostima. Sada je pitanje da li će Briselski sporazum biti moguće implementirati, imajući u vidu nove lokalne izbore na Kosovu i kakva će biti reakcija kosovskih Srba", rekao je Tadić, koji je počasni predsednik DS.


...ali koga izgovoreno vise uopste obavezuja na bilo sta...
milojep milojep 15:18 18.01.2015

Re: Uvek me iznenadi količina lupetanja

Znači, može biti sredstvo, ali nije


Ne, ja sam rekao da je rejting sredstvo! A čemu će služiti sredstvo nisam komentarisao.
deset_slukom deset_slukom 16:33 18.01.2015

Re: Uvek me iznenadi količina lupetanja

milojep

Ne, ja sam rekao da je rejting sredstvo! A čemu će služiti sredstvo nisam komentarisao.


Da, a ja sam rekao da, u ovom slučaju, rejting nije sredstvo.

Ako sve radiš isključivo radi toga da popraviš rejting, onda je on cilj, iliti svrha tvojih nastojanja.
milojep milojep 16:59 18.01.2015

Re: Uvek me iznenadi količina lupetanja

Ako sve radiš isključivo radi toga da popraviš rejting, onda je on cilj, iliti svrha tvojih nastojanja.


O čijem rejtingu pričamo? Vučićevom? Pa on ima najviši rejting otkad je kobajagi parlamentarne demokratije u Srbiji! Njemu je cilj da ga sačuva a ne popravi. I koliko kog lud i narcoisoidan izgledao i jeste AV, nije njemu rejting bitan rejtinga radi! Dobro on zna zbog čega je rejting bitan, a bitan je zbog vlasti pa onda i svega ostalog. Tako da reći da rejting nije sredstvo zarad nečega ne stoji! Pa čak i kada bi uzeli za tačno to što ti reče da je nekome rejting cilj (nekom psihopati jedino) opet je isti taj rejting i sredstvo ,od toga se ne može pobeći.
deset_slukom deset_slukom 17:07 18.01.2015

Re: Uvek me iznenadi količina lupetanja

milojep
opet je isti taj rejting i sredstvo ,od toga se ne može pobeći.


Pa da - mi, ustvari, mislimo isto. Samo je tvoja prvobitna tbrdnja zazvučala isklučivo i neprecizno.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 17:40 18.01.2015

Re: Uvek me iznenadi količina lupetanja

[...
dali76 dali76 17:45 18.01.2015

Re: Uvek me iznenadi količina lupetanja

Krstic:

Naravno da ne znači. Nego je tema to što zaboga ima jedan političar koji brine o rejtingu. A ostali šatro ne brinu.

Ne Krsticu.
Iako sam vec odgovorio, ponovicu, Ovde nije tema politicar koji brine o rejtingu, vec politicar koji o nicem drugom ne brine sem o rejtingu. Siguran sam da ste sposobni razluciti razliku.
Dakle vasa pogresna insinuacija sta jee ustvari tema bloga je nista vise nego vas pokusaj spinovanja. Necu da ulazim u razloge vaseg spinovanja posto je to najmanje bitno.
Dakle vi Krsticu izmislite da je tema zamerka Vucicu sto se brine o rejtingu (a drugi se toboze ne brinu )a onda ovako izmisljen ,prilicno glup i neobranjiv argument okarakterisete kao glupost.





dali76 dali76 18:09 18.01.2015

Re: Uvek me iznenadi količina lupetanja

Znači, kao što sam i mislio, nemaš pojma. Prepričavaš opštra mesta i pretpostavke proglašavaš za neopozive istine.

Evo ja ću da ti kažem: nije hteo! On briselski sporazum ne bpotpisao.
G. Krsticu ili ste vi podcenili mene ili ja vas.

Vasa tvrdnja da Tadic ne bi potpisao Briselski sporazum, sve da je tacna,a izgleda da vas ovde citirani Tadic demantuje, irelevantna je za moju tvrdnju da Tadic nije smeo ni da pokusa ono sto je Vucic potpisao.

Znaci bilo kakav sporazum, Briselski, Beogradski, ili 4 tacke, bio bi optuzen za izdaju/prodaju,a da ne pricamo o nemogucnosti bilo kakve implementacije bez kontrole severa Kosova.




Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 18:57 18.01.2015

Re: Uvek me iznenadi količina lupetanja

..
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 19:01 18.01.2015

Re: Uvek me iznenadi količina lupetanja

[.
milojep milojep 19:03 18.01.2015

Re: Uvek me iznenadi količina lupetanja

Svim političarima je briga o rejtingu na prvom mestu. Ko kaže da nije, taj laže.


Kao što je i manekenkama kilaža na prvom mestu! Opasno je kada se umisli da je to svrha, onda to prelazi u patologiju
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 19:44 18.01.2015

Re: Uvek me iznenadi količina lupetanja

[.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 19:51 18.01.2015

Re: Uvek me iznenadi količina lupetanja

[.
hoochie coochie man hoochie coochie man 19:55 18.01.2015

Re: Uvek me iznenadi količina lupetanja

reba gledati poteze koji su bili korisni za društvo ili državu, a nisu donosili poene, ili još gore - odnosili ih.


Nemaju mnogo veze poeni sa tim.
Ono što je korisno za državu, korisno je, što je štetno štetno je, kako god da se to odražava na rejting.

Na partijama je da traže taj balans, i na onima u partijama zaduženim za rejtinge, na normalnom svetu je da ocene valja li to ili ne valja za državu.

A jeste, valjda vi koji se bavite rejtinzima, nekako usadili kao normalno to da se podrazumeva žrtvovanje državnih interesa partijskim.
Kažu ljudi često, razumem ga, ne može on to da uradi iako bi bilo dobro jer bi mu to srušilo rejting. Normalno je da misli o pratiji.
Pa nije normalno, ako partija na vlasti i država imaju sukobljene interese onda tu nešto debelo nije normalno.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 20:58 18.01.2015

Re: Uvek me iznenadi količina lupetanja

.
hoochie coochie man hoochie coochie man 21:20 18.01.2015

Re: Uvek me iznenadi količina lupetanja

Dakle, političar koji nema rejting, podršku, nema snagu, nema kredibilitet, legitimitet, da menja nešto ozbiljno.


Za to mu ne treba rejting, treba mu mandat.
U mandatu može razmišljati ili o stranci ili o državi.
Nepopularne ili popularne poteze može povlačiti neko ko ima mandat, ne onaj ko ga nema. Dakle taj političar ima ono što mu treba da menja nešto ozbiljno.
I da li je to ozbiljno ili nije ozbiljno treba procenjivati sa stanovišta dobrobiti države a ne stranke.
freehand freehand 21:24 18.01.2015

Re: Uvek me iznenadi količina lupetanja

Znači daj barem jednog koji je uradio nešto što direktno negativno utiče na njegov rejting.

Tadić je povukao rezoluciju u UN.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 22:21 18.01.2015

Re: Uvek me iznenadi količina lupetanja

[.
dali76 dali76 22:34 18.01.2015

Re: Uvek me iznenadi količina lupetanja

Posto vidim da nekima treba dodatno objasnjenje, rejting nije I ne moze biti sam sebi cilj ili svrha. Cilj je naravno vlast.
Nekom vlast sluzi kao sredstvo da ostvari svoje politicke ideje , a nekom drugom vlast je cilj sama po sebi.
Meni je neverovatno g. Krsticu da vi ovde na blogu objasnjavate ponasanje Aleksandra Vucica jos jednom besmislenom tezom :kako to sto danas radi Vucic su radili svi njegovi predhodnici.
Ja se slazem sa tvrdnjom da u mnogo cemu Vucic samo nastavlja sa losom praksom Tadica. Na strranu stavljam i jako bitnu cinjenicu da Vucic za razliku od svih svojih predhodnika samo radi ono sto zeli, ne ono na sta ga politicka situacija ( npr. koalicioni partneri, tanka vecina u parlamentu ( tera.
Ali tvrditi kako su svi Vucicevi predhodnici radili sto danas radi Vucic, svodi politiku na rejting , meni je prilicno neozbiljna relativizacija Vuciceve politike. Pogotovo kad tako sto dolazi iz vaseg pera/tastature.


G.Cross G.Cross 22:38 18.01.2015

Re: Uvek me iznenadi količina lupetanja

Svim političarima je briga o rejtingu na prvom mestu. Ko kaže da nije, taj laže.


Svim politicarima je Vlast na prvom mesti, a oni lazu svoje savetnike da je rejting.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 22:57 18.01.2015

Re: Uvek me iznenadi količina lupetanja

.
hoochie coochie man hoochie coochie man 23:02 18.01.2015

Re: Uvek me iznenadi količina lupetanja

A kako će da dobije mandat ako nema rejting?


Ima ge već, čim povači poteze koji su korisni ili štetni po državu.
Kako ih povlači ako nema mandat nego tek treba da ga osvoji tako što će dizati rejting?
dali76 dali76 23:20 18.01.2015

Re: Uvek me iznenadi količina lupetanja

G.cross
Naravno da je vlast na prvom mestu/ da je vazna. Kako ostvariti bilo kakve ideje ako ne kroz vlast.
Pogresno je ocekivati da vlast ne bude na prvom mestu , odnosno da politicar maltene treba dta bude gadljiv na vlast. Takav politicar samo postoji u utopijama, poput Platanove Republike.
Elem, svaki politicar koji se odluci na nepopularnu politiku svestan je da rejting mora biti zrtvovan zbog takve politike.

Vucicu ne pada na pamet da zrtvuje rejting on politiku svodi na odrzavanje rejtinga i to bez obzira na moguce posledice.

On je covek opsednut rejtingom/vlascu. Dalje od toga, ili ne ume, ili ne zeli.



highshalfbooze highshalfbooze 23:33 18.01.2015

Re: Uvek me iznenadi količina lupetanja

Dali, daj ti ime jednog, može i više, domaćih političara, koji su ikada u svojoj karijeri pokazali da im rejting nije jedina briga.

Milovan Đilas
Latinka Perović
...
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 23:50 18.01.2015

Re: Uvek me iznenadi količina lupetanja

[
freehand freehand 23:57 18.01.2015

Re: Uvek me iznenadi količina lupetanja

Pitam za domaće sadašnje.

Ajd opet: koliko je Tadiću skočio rejting kad je proglasio pomirenje sa SPS?

A i Toma Nikolić, tek se njemu jebe za rejting!
On čovek mrtav ladan izađe na televiziju i priča svojim rečima!
Jer je tako u mogućnosti.
Ode u Njujork i tamo priča svojim rečima u UN.
Dočekuje državnike.

I? Rejting?
hoochie coochie man hoochie coochie man 00:00 19.01.2015

Re: Uvek me iznenadi količina lupetanja

Pitam za domaće sadašnje.


Pa malo ih je, ako ih uopšte i ima.
Ali to što ih nema ne znači da drugačije ne može, nego je to posledica lošeg izbornog sistema koji favorizuje poltrone i neprincipijelne srebroljupce.
Takvi samo o rejtingu, što stranke u društvu, što svom u starnci, razmišljaju.
dali76 dali76 00:02 19.01.2015

Re: Uvek me iznenadi količina lupetanja

Krstic:

Dali, daj ti ime jednog, može i više, domaćih političara, koji su ikada u svojoj karijeri pokazali da im rejting nije jedina briga.

Highshallfbooze
Latinka Perovic
Milovan Djilas

Sem Vucica ja ne znam politicara a da mu je rejting bila jedina briga, maltene opsesija.
Svi srpski politicari, kao I svaki drugi politicari moraju voditi brigu o rejtingu, ali taj rejting koriste kako bi sprovodili ono sto znaju da nece biti popularno.
Neki su politicari imali vise, neki manje hrabrosti ali i rrrejtinga da zrtvuju.
Za razliku odd svojih predhodnika, Vucic je izgleda opsednut rejtingom. On kad pateticno lamentira nad svojom sudbinom, toboz reformatora koji zna kako ce skoncati, ili ce izgubiti sledece izbore, on cak I to govori zbog rejtinga.
Na kraju, Vucic je spreman da se kocka sa sudbinom zemlje zbog svog rejtinga,a to sem Milosevica, niko nije bio spreman da uradi.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 00:09 19.01.2015

Re: Uvek me iznenadi količina lupetanja

..
highshalfbooze highshalfbooze 00:14 19.01.2015

Re: Uvek me iznenadi količina lupetanja

I dobra volja gospodara se zasniva na trenutnom rejtingu.

Vojislav Šešelj
freehand freehand 00:18 19.01.2015

Re: Uvek me iznenadi količina lupetanja

Ali i Vučić je prihvatio Briselski sporazum. To nije popularno. Smanjenje plata i penzija takođe. To su potezi koji pokazuju da autor ovog bloga ne razume temu o kojoj piše.

Ja mislim da je Vučić debelo prepumpao loptu sa kojom igra. I rejtingom, i brojem glasača, i količinom vlasti. A opet sa svim tim teško da išta može, jer niti je on sposoban a da ne govorimo o njegovm timu.
Sa druge strane zatro je svaku alternativu i rasterao sve što misli a što bi mu, možda, iz čisto patriotskih razloga prišlo - svojom kapriricioznošću i dvoličnošću.
Elem, da bi znao kakav če mu konac biti ne trebaju mu ni poseban talenat ni veliko znanje. Površno poznavanje istorije pokazuje šta biva od takvih velikih i vatrenih ljubavi između podanika i vladara.
highshalfbooze highshalfbooze 06:28 19.01.2015

Re: Uvek me iznenadi količina lupetanja

Nebojsa Krstic
Ali i Vučić je prihvatio Briselski sporazum. To nije popularno. Smanjenje plata i penzija takođe. To su potezi koji pokazuju da autor ovog bloga ne razume temu o kojoj piše.

Briselski pravac je rezultat odustajanja od pravca Karlobag - Karlovac - Virovitica. Sama promena pravca je nastala zbog rejtinga, a ne zbog uverenja niti zbog neke vizije.
Povodom smanjenja plata i penzija, treba znati da je SNS organizovana po principu mrežnog marketinga. Tu celokupnu mašineriju finansira putem javnih prihoda. Pošto je prinuđen da smanji rashode u državnoj administraciji, a ne želi da rasformira mrežu koja radi u njegovu korist, mora da smanji plate i penzije. Skorašnji događaji u Lučanima i Mionici potvrđuju to. Mreža je jako bitna za funkcionisanje stranke. Svi ti ljudi i cela stranka se finansira iz javnih prihoda. Svi članovi stranke koji rade u javnim preduzećima i ustanovama moraju da izdvajaju članarinu od plate (u procentima, ne u fiksnom iznosu) putem obustave, takođe imaju zaduženja koja obavljaju na dnevnom nivou za stranku, itd...
Ovu mrežu je počeo da gradi BoTa, ovaj ju je preuzeo i usavršio.
Malo mi je čudna tvoja naivnost povodom ovoga...

Ovaj čobanin od političara je bez ikakve vizije, ideja, i filozofije u pogledu vođenja države. Celokupna njegova aktivnost se svodi na to da stranka i on budu priključeni na državnu blagajnu što duže. To je cilj svim partijama i političarima koji deluju u Srbiji, pa je zbog toga i nemoguće naći političara koji brine više o svojim uverenjima, a manje o svom rejtingu. Kako rekoh, jedini izuzetak je Šešelj, ali on je već slučaj za posmatranje.
Dali, molim te, uzdrži se od pisanja o raznoraznim čobanima koji ne zavređuju da se o njima razmišlja.
dali76 dali76 07:01 19.01.2015

Re: Uvek me iznenadi količina lupetanja

Vasa tvtrdnja G. Krsticu kako i Vucic , bas kao i onomad Tadic, ima svoje nepopularne poteze (Briselski sporazum I smanjivanje plata/penzija),je vama dokaz ili pokazatelj kako ja nemam pojma o temi o kojoj ovde pisem?
Nece biti g. Krsticu. Ajde da vidimo ko ustvari nema pojma.
Briselski, pa cak i Kumanovski sporazum , sto see rejtinga tice,nisu nikad bili “smrtonosni” za predstavnike samozvand patriotske Srbije.

Vucicev rejting je stoga ostao maltene netaknut zbog potpisivanja Briselskog sporazuma. Uostalom posle potpisivanja Briselskog sporazuma nije bilo ni pobune, ni organiziranih barikada, niceg od onog sto je svojevremeno Vucic/Nikolic na severu Kosova “przio” Borisu Tadicu.

Dakle, gospodine Krsticu ja podrzavam Briselski sporazum , ali gospoda Vucic Nikolic niti su imali samozvane patriote za vratom, niti im je imao ko organizirati nemire.
Stoga je pogresno Briselski sporazum oznaciti kao nepopularnu meru koja ce Vucica kostati rejtinga.
Nije gospodine Krsticu, i nece.

Iako bi mere stednje (smanjivanje plata/penzija), trebalo imati uticaja na rejting svakog ko tee mere donese,Vucic ni sa tim ocigledno nema problema.
Zasto?
Zato sto je i te mere stednje ustvari umotao u oblande demagogije i populizma.
Meko srce/ premijer nije mogo poslusati tvrdog srca ministra koji je trazio 20%
Premijer ne samo nije dirnuo u nasledjeni partiokratski kadar ,nego se nastavlja sa praksom partijskog zaposljavanja.
Sve u svemu, Vucic na ovom primeru odlicno pokazuje kako ni jedna dobra namera ne moze dati rezultat jer je i to podredio rejtingu.
Dakle, razlog sto Vucic odrzava rejting je veoma jednostavan g. Krsticu.
Vucic nije sin boziji, niti izuzetak od pravila da nema popularnog reformatora.
Vucic u ove tri godine nije uradio nista sto bi ugrozilo njegov rejting. To je uostalom sasvim vidljivo.
Srpski premijer je sveo politiku na rejting. i to je tema ovog bloga, koju vi ili ne razumete ,ili spinujete sa razumevanjem.


freehand freehand 08:44 19.01.2015

Re: Uvek me iznenadi količina lupetanja

Ovaj čobanin od političara je bez ikakve vizije, ideja, i filozofije u pogledu vođenja države. Celokupna njegova aktivnost se svodi na to da stranka i on budu priključeni na državnu blagajnu što duže.

Kad si ti to shvatio?

Inače, nije mali broj onih koji veruju u teoriju da su partije grupe ljudi koje se bore za upravljanje državnom blagajnom. Razlikuje ih procenat koji bi od troškova te blagajne usmeravali na samu državu.
highshalfbooze highshalfbooze 09:30 19.01.2015

Re: Uvek me iznenadi količina lupetanja

Kad si ti to shvatio?

Ako je ovo trik pitanje da poturaš svoju teoriju o belim listićima - zajebi.
Ako te interesuje, shvatio sam od vremena Karlobag - Karlovac - Virovitica kada je bio posilni od Vojvode.
Inače, nije mali broj onih koji veruju u teoriju da su partije grupe ljudi koje se bore za upravljanje državnom blagajnom.

To nije teorija, već teorema.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 10:21 19.01.2015

Re: Uvek me iznenadi količina lupetanja

.
alselone alselone 13:27 19.01.2015

Re: Uvek me iznenadi količina lupetanja

Tadić je povukao rezoluciju u UN.


Naivno. Tadic je povukao rezoluciju u UN bas iz razloga rejtinga. Ali inostranog. Za koji je mislio da je vazniji.
Bonner Bonner 14:17 19.01.2015

Re: Uvek me iznenadi količina lupetanja

dali76

...
Briselski, pa cak i Kumanovski sporazum , sto see rejtinga tice,nisu nikad bili “smrtonosni” za predstavnike samozvand patriotske Srbije.
...
Zato sto je i te mere stednje ustvari umotao u oblande demagogije i populizma.
Meko srce/ premijer nije mogo poslusati tvrdog srca ministra koji je trazio 20%

...



Izvini Dali ali ti stvarno ovde svasta naprica i gotovo nahvali Vucica kao izuzetno sposobnog da sprovede nepopularne stvari i da ih dobro "proda" biracima i nimalo ne izgubi na rejtingu zbog toga!? Pa to je u sustini idealan politicar kojeg svako drustvo prizeljkuje.


Premijeru jeste bitan rejting ali je ucinak njegove vladavine mnogo vise od rejtinga ili mnogo manje.

Iz dosadasnjeg perioda se vidi da je primarno interesovanje njegove vladavine ekonomija i privreda. Tu se vide neki mali pomaci kao novi zakon o radu, suzbijanje sive ekonomije, privlacenje investitora, sredjivanje javnih finansija, zavrsetak privatizacije propalih javnih preduzeca. Ako se to izvede do kraja tu ce da se i pokazu odredjeni rezultati.

To je na zalost jedino sto ide ka nekom pozitivnom trendu. Sve ostalo je krenulo nizbrdicom.

Taj neki javni konsenzus ne postoji, ama bas ni u cemu. Kultura javne diskusije je unazadjena, politicki protivnici se tretiraju bez imalo respekta, medijska scena je unazadjena, medijske slobode pogorsane, sudska vlast blokirana mesecima, prosveta u problemima, brojne afere u sopstvenim redovima gurnute pod tepih ili jos gore brani se neodbranjivo, itd.

Dakle, na unutrasnjem planu jasno vidljiva destabilizacija.

Na spoljnom planu stagnacija EU-integracija, pogorsanje regionalnih odnosa (Hrvatska, Albanija), stagnacija pregovora oko Kosova, potpuni fijasko citave proruske euforije. Sira spoljna politika potpuno pasivna (u poredjenju sa prethodnikom Dacicevim i predsednikom sveta).

Dakle vrlo negativan bilans dosadasnje vladavine.

A i rejting mu je pao, bar medju onima koji su mislili da sve to i nece bas da bude toliko losije nego pod DS i Tadicem.

freehand freehand 15:36 19.01.2015

Re: Uvek me iznenadi količina lupetanja

To nije teorija, već teorema.

Znam. Nije radikal nego naprednjak.
dali76 dali76 00:17 20.01.2015

Re: Uvek me iznenadi količina lupetanja

Rezime Krsticeve obrane A. Vucica:
1. Svaki politicar brine o rejtingu.(Klasicno spinovanje teze da Vucic svodi politiku na rejting)
2. Daj ime jednog srpskog politicara a da nije jedino brinuo o rejtingu?( opste prihvatljiva floskula kako su svi isti.)
3. Briselski sporazum/mere stednje su nepopularni* potezi Vucica, pa je tim teza o Vucicu kao coveku koji politiku svodi na rejting srusena.
(znaci Krstic rusi svoj stav pod br. 2, da bi srusio moju tezu o Vucicu.)
Arogancija, spinovanje, opsteprihvatljive floskule, te nedoslednost argumentacije u dialogu kao oddlike vase obrane A. Vucica ,meni izgledaju razocarravajuce.
Ovako bi isto, ako ne malo bolje, Vucica branio do zla boga slabo placeni bot.

* Objasnio sam u dva komentara zasto Briselski sporazum I mere stednje nisu nepopularni potezi, odnosno zbog cega nee uticu na rejting.

Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 01:12 20.01.2015

Re: Uvek me iznenadi količina lupetanja

.
dali76 dali76 05:12 20.01.2015

Re: Uvek me iznenadi količina lupetanja

Glupak, prostak???
Cemu taj arogantan ton? ,il vredjanje g. Krsticu?
Zato sto mislim da je nivo vasih argumenata ovde iskazanih ispod nivoa kojeg od vas ocekujem?
Dao sam moju ocenu vasih argumenata. Nista vise, ni manje od tog. Da, tako mislim, I to je moj stav o vasim argumentima,I bilo bi fino da razlucite svoje stavove/argumente od vase licnosti.
I prosto mi neverovatno da se pozivate na pristojnost ,a u isto vreme mene nazivate glupakom, prostakom ?
Elem, zahvalan sam na vremenu. Dialog je pomogao da nadjem novi argument zasto Briselski sporazum, iz ugla Vucica,, nije bila nepopularna mera.
Ukoliko pobedite svoj ego, a verujem da je to moguce, bio bih zahvalan, da na taj novi komentar o Briselskom sporazumu i rejtingu date svoje misljenje.
Pozdrav.

Srđan Fuchs Srđan Fuchs 16:03 20.01.2015

bravo, Dali

samo nerviraj glavonje!

Nebojsa Krstic


A) Svaki političar u svakoj demokratskoj zemlji brine o rejtingu. Onaj ko misli da to nije slučaj, vrlo je naivan. Zato treba ceniti političara koji donosi nepopularne odluke.

B) Otkud ti znaš da Tadić nije smeo da vodi drugačiju politiku oko Kosova? Kako znaš da u stvari nije hteo? Imaš neko saznanje ili ponavljaš opšta mesta i lupetanja onih koji isto kao i ti o tome nemaju pojma?


a) rejting-predsednike umesto predsednike-profesionalce (najkvalitetnije ljude u narodu) je uveo Džordž Kluni I, Bil Klinton, i to pretežno usled svog nestašnog privatnog života, pošto je morao da se izvlači iz sex-afera (ne znaš katkad da l' ružnjikavi Koštunica ne beše idealan izbor za Predsednika, prosto riba kada ga vidi, sloši joj se?!) rejting-predsedništvo Malom Kluniju je verovatno preporučio Džordž Kluni II. to sada što je Mali Kluni prolupao pa mu se od jutra do narednog dana već razlikuju izjave trostruko, zaista ne možemo optužiti Velikog Klunija.

b) ovo je pre zasluga DS kao pol. organizacije, a ne individualna zasluga Malog Klunija. po meni, DS je napravila tu žestoku grešku.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 16:08 20.01.2015

Re: Uvek me iznenadi količina lupetanja

Nebojsa Krstic

Kad u dijalogu uporno pokušavaš da prišivanjem etikete (bot) devalvacijom mene kao ličnosti pokušavaš da dokažeš ispravnost svog stava, to je odlika priglupih i nevaspitanih.

Ali nisi ti kriv. Kriv sam ja što sa prostakom ulazim u polemiku.

Aj zdravo.


ti si prvi počeo da vređaš čoveka, u fazonu, nije on bio tamo, kako on zna šta ste odlučivali... tralala, ali ostaje činjenica da ti nisi sposoban da komuniciraš nepsihotično o bilo čemu, osim ako nije divljenje tvojoj prepametnosti, ili neko uvlačenje i šlihtanje... pritom, niko ni ne napada tebe lično, tako da nije jasno čemu ta isfolirana reagovanja.
dali76 dali76 07:09 21.01.2015

Re: Uvek me iznenadi količina lupetanja

Ode "prasa", tj. komentari.
Steta.
freehand freehand 23:49 17.01.2015

Dirljiva je

... ova briga za DS! Skoro kao Vesne Pešić onomad (koja, usput, sad dozvoljava mogućnost da je onomad ipak valjalo glasati za manje zlo).
otkud sad to? Misliš da se ta stranka promenila, otrgla, pročistila, rastresla, rasterala lopove i mediokritete, da je kadrovski, politički i ideološki jača i sposobnija te prijemčivija za istinski poštene i pametne glasače u Srbiji i rasejanju?
dali76 dali76 18:24 18.01.2015

Re: Dirljiva je

Ja u ovom blogu ne vidim brigu za DS koju ti vidis pa je neozbiljno raspravljati na osnovu necijeg pogresnog utiska.
A ako me pitas da li se DS promenila.
Ima pozitivnih pomaka, ali DS jos ima fantomsku bol vlasti. Kao da nisu svesni da su opozicija te vise nema potrebe za trulim populizmom.
Srpska Srbija ili takmicenje sa Vucicem u sportu demagogijaand populizam izgleda tragikomicno.



looping looping 05:45 18.01.2015

1

Uništenje DS
Vučić je 2014 zakazao vanredne izbore ,ne da bi i formalno postao premijer, to mu je uostalom Ivica Dačić nudio, već da bi razbio proevropsku opoziciju, pre svega stožernu DS. Vučić je naravno koristio Briselski sporazum dokazujući (proevropskim( glasačima DS-a da je upravo on zaslužio njihov glas,a ako ništa, bar bi bilo pošteno da ostanu kući.

Dosta više o tome da je neki Vučić uništio DS. DS je uništio DS.
I da nije SNS, većinsku vlast bi imao SPS. Što je opet bolje od DS.
dali76 dali76 19:01 18.01.2015

Re: 1

1. DS je odgovorna za gubitak vlasti na majskim izborima.
2. Aleksandar Vucic odkad je dosao na vlast vodi otvoreni politicki rat za unistavanje Demokratske stranke.

Tebi Looping vidim problem razlikovati ove dve stvari?
Brkas zabe i babe zbog malog vuka , Vucica, 



Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 19:42 18.01.2015

Re: 1

.
looping looping 20:25 18.01.2015

Re: 1

dali76
1. DS je odgovorna za gubitak vlasti na majskim izborima.
2. Aleksandar Vucic odkad je dosao na vlast vodi otvoreni politicki rat za unistavanje Demokratske stranke.

Tebi Looping vidim problem razlikovati ove dve stvari?
Brkas zabe i babe zbog malog vuka , Vucica, 




Uništavanje DS-a? A da nije uništio i DSS, SRS?

Priznaj sebi Dali jednu činjenicu, biće ti lakše: DS je pukla. I tu nema šta da se uništava i sa kim da se politički ratuje.
Pariranje sadašnjoj vlasti moguće je samo sa nečim novim, i pri tom ne mislim na neke stranke proizašle iz ovih trulih, prethodnih.

DS je propala stranka koja samo produžava vek SNS-u i SNS bi trebao da ih časti za njihove glupe kritike.
Kao da im nije dovoljno što su im pomogli da dođu na vlast nego ih još tu i održavaju!??


looping looping 05:42 19.01.2015

Re: 1

Nebojsa Krstic
Dosta više o tome da je neki Vučić uništio DS. DS je uništio DS.

DS naravno nije uništio DS. Ne postoji kolektivna odgovornost, tako da se tačno zna ko je i kako doprineo današnjoj borbi za cenzus.

Da. Preciznije, većina članova DS-a je uzrokovala pad DS-a sa vlasti (nešto manje glasova od SNS) a Đilas je maltene sahranio stranku.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 10:14 19.01.2015

Re: 1

.
looping looping 14:08 19.01.2015

Re: 1

Nebojsa Krstic
Da. Preciznije, većina članova DS-a je uzrokovala pad DS-a sa vlasti (nešto manje glasova od SNS)

DS je uvek u poslednjih 15 godina imao manje glasova od SRS/SNS, osim na izborima 2008. Tako da je 2012 rezultat od 22/24 za SNS bio senzacionalni uspeh DS (tačnije Tadića), kad se uzme u obzir da su glasovi dobijeni iz pozicije vlasti.

Dakle, 22% za DS bio je skok, 24% za SNS bio je ogroman pad.

Pad za DS sledi tek posle 2012 i traje i danas.

Još bih dodao da je senzacionalni uspeh Tadića na izborima 2012 bio zasnovan na strahu glasača da će SNS skrenuti sa evropskog puta koji je sa DS bio zagarantovan.
Kako je SNS došla na vlast i potvrdila evropski put, DS masovno i nepovratno gubi svoje glasače. Uglavnom zbog previše finansijskih mahinacija u toku svoje vladavine.
alselone alselone 14:26 19.01.2015

Re: 1

DS je uvek u poslednjih 15 godina imao manje glasova od SRS/SNS, osim na izborima 2008. Tako da je 2012 rezultat od 22/24 za SNS bio senzacionalni uspeh DS (tačnije Tadića), kad se uzme u obzir da su glasovi dobijeni iz pozicije vlasti.


1. Istrazivanja javnog mnjenja su uvek bila tempirana tako da uspavaju SRS/SNS glasace i aktiviraju DS glasace
2. Uvek pred izbore DS je dobijao veliku pomoc spolja kako bi izlgedalo da stvari rapidno idu napred. Pred izbore se desavala Zastava, pred izbore su nam skinuli vize itd.
3. Uvek pred izbore je bilo aktivne kampanje lazima, tipa 1000 evra
4. Uvek pred izbore je bilo aktivne kampanje strahom u svim medijima + od inostranih zvanicnika - sta ce biti ako dobiju radikali
5. Uvek pred izbore je Seselj pravio ciljano autogolove da bi smanjio SRS-u broj glasova


Tako da em uspeh nije velik, em je zasnovan na spoljnim faktorima i lazima.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 16:17 20.01.2015

Re: 1

a onda rešili da ne daju Kosovo, pa je Aca postao samo pitanje vremena... DS je bila nedorasla da se nosi sa zapadnom aždajom, recimo zamisli jednog Frihenda da se nosi s momcima iz Vašingtona... kada je jedna mala zemlja izložena takvom napadu, potrebni su joj najbolji ljudi da se odbrani, a ne stranački ljudi... to stara DS nije mogla da skonta, baš kao što je i pitanje vremena krah SNS, koji su totalna rupčaga od kadra - najbolje što mogu je da kada pomenu Acu, preko lica partijaca pređe momentalni emocionalni svrš... to će se raspasti kao balon od sapunice... pitanje je da li će Srbija, kao što Luping kaže, biti spremna da dočeka Dan Kasnije sa novim i kvalitetnijim ljudima.
herostrat herostrat 10:25 18.01.2015

Aleksandar Vučić: suza u oku, rejting u dž

Bravo! Koncizno, a mudro!
violina violina 21:00 18.01.2015

Hipnotiser

Politika Aleksandra Vučića se svodi na njegov politički rejting. On na svom rejtingu radi neumorno i svakodnevno, i zzbog toga na ovom polju rezultati ne izostaju.


Uspeo je da dovede u duboko hipnotično stanje i neke misleće ljude, čak i sa bloga B92, koji nalaze seme boljitka i ispravnog, gde toga nema.
mariopan mariopan 22:37 18.01.2015

Re: Hipnotiser

violina
Politika Aleksandra Vučića se svodi na njegov politički rejting. On na svom rejtingu radi neumorno i svakodnevno, i zzbog toga na ovom polju rezultati ne izostaju.


Uspeo je da dovede u duboko hipnotično stanje i neke misleće ljude, čak i sa bloga B92, koji nalaze seme boljitka i ispravnog, gde toga nema.


Најбољи коментар.

То је зато што га ти људи стварно слушају шта говори и озбиљно размишљају о ономе што је рекао. После неког времена њихове мале сиве ћелије масовно извршавају харакири.
loader loader 02:25 19.01.2015

Re: Hipnotiser

Uspeo je da dovede u duboko hipnotično stanje i neke misleće ljude, čak i sa bloga B92, koji nalaze seme boljitka i ispravnog, gde toga nema.

... ... Demagogiji to upravo i jeste zadatak, da udobnim rečima objasni kako je sve onako kako svi mi želimo ( a zapravo je skoro sve propalo) ... Hm.. nije lako do te mere zavesti ljude, posebno ove velikomisleće, koji čas pričaju jedno, čas drugo, pa ne znaš odakle da im ugađaš .. Kako god - i njima, i drugima, na kraju dobrodođe neko ko ima tako čvrst hipnotizerski stav iz koga vrcaju cvetići opšteg napretka.
.


čak i sa bloga B92

Čak i sa Bloga?!
Pa to mu sad blogistan dođe kao crvena linija .,.. Wauh ... čast je biti na braniku otadžbine ... - defense, defense, defense ..!


loader loader 02:27 19.01.2015

Re: Hipnotiser

... umesto "izmeni" išlo je "citiram" ... Tako je napravljen dupli komentar. Ovaj drugi sam posle "ispraznio", i napisao ove dve-tri rečenice objašnjenja. Dakle, može da se obriše.
Molim Moderatorku 07 da se probudi i pažljivo ukloni ovaj komentar.
Ako ne, onda će morati the Daly-boy da briše.
Sve u svemu, ne valja da komentar ostane: zbuniće sns-botove do te mere da bi usled toga mogao da im padne sistem
.....


violina violina 09:37 19.01.2015

Re: Hipnotiser

loader
čast je biti na braniku otadžbine ... - defense, defense, defense ..!


Biti, ne znam, ali očekivanija su dozvoljena.
G.Cross G.Cross 00:18 19.01.2015

Carevo ruho

Dali,

Jedini razlog zasto Vucic brine o rejtingu je zato sto mu to daje legitimitet u ocima zapada.

Ako se ikada desi da taj rejting padne ( a desice se), onda ce se jasno videti da njega boli za rejting. On ce vlast da brani i bez rejtinga.

dali76 dali76 22:56 19.01.2015

Re: Carevo ruho

G.cross
Rejting nigde nije sam sebi cilj.
Mislio sam, hm, mozda pogresno, da se to nekako podrazumeva.

Sto se zapada tice, Vucic zeli da bude zapadu ono sto je zapadu svojevremeno bio Tadic.
Jedini izbor.
Vucic nee preza od unistenja opozicije, unistenja i to malo institucija, primer sa Sasom Jankovicem, I na kraju Vucic je spreman da se kocka sudbinom zemlje zbog rejtinga, odnosno vlasti.
A mislim da je cak daleko vise opsednut svojim rejtingom od Slobodana Milosevica.
U tzv mainstream medijima jos malo pa da je totalno nestala kritika vlasti.
I
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 16:26 20.01.2015

Re: Carevo ruho

G.Cross
Dali,

Jedini razlog zasto Vucic brine o rejtingu je zato sto mu to daje legitimitet u ocima zapada.

Ako se ikada desi da taj rejting padne ( a desice se), onda ce se jasno videti da njega boli za rejting. On ce vlast da brani i bez rejtinga.


ja mislim da je Aca zapadni bunny dokle god tera priču s Kosovom, kada i ako prestane to da radi, ili ako se okrenu iznenada Putinu, gotov je, i to brzinski... da li pratite aferu sa Informerom - kakvi su to glupaci, bože?! neko iz bia-e je doneo snimak i rekao da je to Koli, ovi pustili bez kontrole, pošto je pouzdan izvor koji je i ranije donosio materijale... i sada je Informer pred tužbom koja će ih verovatno ugasiti... kako god, priča se po kuloarima da bia nije srećna što ne može da priđe Aci od Imperijinih agenata koji igraju flaster na njemu... što možda, mislim, i nije tako loše, samo da nas okrenu stabilno na pro-zapadni kurs, a posle ćemo se već boriti za slobode.
Filip Mladenović Filip Mladenović 02:13 19.01.2015

Kao u flmu...

"Profesionalac" (2002.)

"Ma nije Sloba kriv, mi smo krivi! Mi smo govna!"

mariopan mariopan 11:16 19.01.2015

Re: Kao u flmu...

Filip Mladenović
"Profesionalac" (2002.)

"Ma nije Sloba kriv, mi smo krivi! Mi smo govna!"


Ја нисам а ти како хоћеш.
looping looping 11:22 19.01.2015

Re: Kao u flmu...

Filip Mladenović
"Profesionalac" (2002.)

"Ma nije Sloba kriv, mi smo krivi! Mi smo govna!"


Ko priznaje pola mu se prašta.
apacherosepeacock apacherosepeacock 12:29 19.01.2015

Re: Kao u flmu...

mariopan

looping


Sad kad vam tess dodje odose (vam) i brkovi i brada...
looping looping 12:35 19.01.2015

Re: Kao u flmu...

apacherosepeacock
mariopan

looping


Sad kad vam tess dodje odose (vam) i brkovi i brada...

Neće ona grlom u koprive. Jel' se tako beše kaže?

PS.
Zato se i zove tess, zato što teše (eng. trim, cut).

mariopan mariopan 12:45 19.01.2015

Re: Kao u flmu...

apacherosepeacock
mariopan

looping


Sad kad vam tess dodje odose (vam) i brkovi i brada...

Шта, брије по кућама? Да закажем или не?
apacherosepeacock apacherosepeacock 13:37 19.01.2015

Re: Kao u flmu...

Samo zamenite Filipov zub za konjski i eto je po kucama moze da vam ga obrici sa zeleno dzance.

blogovatelj blogovatelj 13:36 20.01.2015

Re: Kao u flmu...

mi smo krivi! Mi smo govna!"


Ko spada u to "mi" sem tebe?
nsarski nsarski 12:33 19.01.2015

Ovo je vec negde postavljeno, ali...

Kako uspeti u politici. Jedna laka lekcija:

Milan Novković Milan Novković 18:01 19.01.2015

Re: Ovo je vec negde postavljeno, ali...

stednje



To nam je majka (nekom uvek maćeha) evolucija dala, brzo, osnovno shvatanje, čak i prošireno ponekad, prvih kvalitativnih slojeva neke nove oblasti koju treba da učimo.

Dodati znanju i solidnu svest o kvantitativnoj statici i dinamici zahteva više vremena i obično je odlika znalaca, pa eksperata.

To što ozbiljna većina političara nema pojma ni o čemu bi onda bila indikacija važnosti i nekih "viših" sila u njihovom uspehu - agresivnosti, gramzivosti, sebičnosti, bezosećajnosti, površnosti i samopouzdanju u uprezanju svega što im je na raspolaganju, pa okruženju, geo-socio-zakonodavno-političkom, pa ponekom starijem bratu, ko ga ima.
freehand freehand 15:41 19.01.2015

Šinjel Tome Nikolića

nsarski nsarski 18:06 19.01.2015

Re: Šinjel Tome Nikolića

freehand
Zumiranje

Eh, kad bi bilo jos ovakvih emisija. I cesce.
freehand freehand 18:08 19.01.2015

Re: Šinjel Tome Nikolića

nsarski
freehand
Zumiranje

Eh, kad bi bilo jos ovakvih emisija. I cesce.

Moram da kažem da je meni Taf (Vlada Vuletić) večita enigma, veća od Sfinge. Mislim da još nisam čuo njegov decidan stav, o bilo čemu.
nsarski nsarski 18:24 19.01.2015

Re: Šinjel Tome Nikolića

Moram da kažem da je meni Taf (Vlada Vuletić) večita enigma, veća od Sfinge. Mislim da još nisam čuo njegov decidan stav, o bilo čemu.

Free, ja sam novajlija u ovoj srpskoj mocvari, tek otvaram oci. Nemam ja to pracenje medija, jbg. Ne postavljaj mi teska pitanja.
Dovoljno da sam odvojio oko 50 minuta da odgledam.
freehand freehand 18:29 19.01.2015

Re: Šinjel Tome Nikolića

nsarski
Moram da kažem da je meni Taf (Vlada Vuletić) večita enigma, veća od Sfinge. Mislim da još nisam čuo njegov decidan stav, o bilo čemu.

Free, ja sam novajlija u ovoj srpskoj mocvari, tek otvaram oci. Nemam ja to pracenje medija, jbg. Ne postavljaj mi teska pitanja.
Dovoljno da sam odvojio oko 50 minuta da odgledam.

Nije ni bilo pitanje, samo moja usputna opaska.
No kad već napisah komentar - pravi mali dragulj mi je ona tvrdnja Jove Bakića da su sa njim objavili intervju a da ga nikad nisu ni pozvali, nekmoli štogod pitali.
Neverovatno, zar ne?
nsarski nsarski 18:31 19.01.2015

Re: Šinjel Tome Nikolića

Neverovatno, zar ne?

This is Serbia - tako su mene tesili na svako zgranjavanje. Posle sam prestao.
dali76 dali76 22:32 19.01.2015

Re: Šinjel Tome Nikolića

Kritika Vucica se seli na youtube.
Teza sociologa Vladimira Vuletica bazirana je na teoriji francuskog filozofaDe Tocqueville da su upravo kultoroloski obrasci ponasanja dominantni i da oni uokviruju politicku scenu.
On nam zbog toga sugerise da cemo iste ili identicnee obrascee ponasanja (elite naspram ddrzavi) naci u svim prijasnjim ,moedernim razddobljima srpske /jugoslovenske drzave.
To je ta teza koja objasnjava aktualnost Nusica ili Domanovica, kroz razlicite politicke sisteme , pocevsi od Karadjordjevica, do danas.
Bilo bi priznajem dobro da professor ponudi neka konkretna resenja kroz svoja razmisljanja. Sa tezom se slazem.
A "informr" je nezvanicno glasilo Vucic Aleksandra.
Tako on dozivljava odgovor Kalindi, kako Vucicevic pise, ili fotografise.
I smatram da to jeste popularno medj pukom. I da je tiraz planuo.

dali76 dali76 22:00 19.01.2015

Briselski sporazum i rejting A. Vucica

Gospodin Krstic je ovde izneo tezu kako jee Briselski sporazum dokaz da Vucic vodi nepopularnu politiku , te da je teza kako se Vuciceva politika svodi na rejting neetacna. Evo zbog cega smatram da gospodin Krstic nije u pravu :

Stav javnog mjenja po bilo kom pitanju, ukljucujuci Kosovo,kreira, nekad fingira, politicka elita (vlast/opozicija) i mediji.

Dakle prosecan Srbin iz Vrbasa, Zajecara, ili cak iz Kosovske Mitrovice se ne budi sa mislima da li je Kosovo Srbija,a Briselski sporazum izdaja.
Stav dakle kreiraju elite, politicke i/ili medijske.
Dok je na vlasti bio Boris Tadic , Vucic/Nikolic kao oponomuceni vlasnici samozvanog patriotizma,svaki su potencijalno nepopularan potez srpskih vlasti svojom agitacijom, demagogijom i populizmom cinili jos vise nepopularnijim.
To su radili iz pozicije veoma jake opozicije, pa samim tim I sa pozicije medija. Nisu se naposletku ustrucavali ni “radnih/ratnih) akcija” na barikadama, bilo beogradskim, ili ssevernokosovskim.
DS nazalost nije imala snage./hrabrosti/pameti da se izvuce iz te patrijotske zamke, pa upita, cekajte malo gospodo, jel vi jos verujete da je Milosevic pobedio NATO?
No, bilo kako bilo, onog trenutka kad je vucic dobio vlast, desila se tektonska promena:sa cene je potpuno nestala snazna “patriotska”opozicija koja je ustvari bila glavni indduktor tzv patriotskog etiketiranja .
Aleksandar Vucic je po pitanju resavanja Kosova dobio cist brisani prostor ,bez ikakvog rizika da bi mu ovaj potez uticao na rejting.
I zbog toga gospodine Krsticu Briselski sporazum nije iz pozicije Vucica nikakva nepopularna mera.
I Vucic zbog Briselskog sporazuma ne trpi bilo kakve posledice po svoj rejting.



freehand freehand 00:25 20.01.2015

Bemumiša

... pa zar ni Vučić da odradi to Kosovo brzo i efikasno?!
dali76 dali76 02:35 20.01.2015

Re: Bemumiša

Ko kaze da ga nije odradio?
Srpska lista je deo vlade.
KPS je na severu .
Granicni prelazi Jarinje i Brnjak normalno rade.
Nema barikadda, sukoba, paljevina , zrtava…
Samo suza.
i strani placenici.
freehand freehand 08:01 20.01.2015

Re: Bemumiša

...
dali76 dali76 04:05 20.01.2015

Dobrog rejtinga, nikad dosta ;)

“ Kako god da se meri podrška Aleksandru Vučiću i SNS, ona je izuzetno velika, jer Vučića kao prvog u koga imaju poverenje izdvaja oko dva miliona građana, a podrška SNS-u često ide preko 50 posto, izjavio je direktor Ipsos stratedžik marketinga Srđan Bogosavljević.“
B92 vesti: 18 012015
Kako dirljivo. Kako god da racunaju, Vucicu izuzetno velika podrska!! podrska veruje
U ovoj vesti nema nikakvih konkretnih brojki. Direktor tzv agencije nas obavestava o opoziciji koja se bori za cenzus. Na pitanje da on da svoje misljenje ima li cenzure u Srbiji , Bogosavljevic nonsalantno pominje “neddavno istrazivanje”, ni znamo ni koje ni kad ni brojke), gde je ogromna vecina gradjana rekla kako je stanje isto kao I tokom predhodne vlasti.

Dakle iako nema sumnje da Vucic ima sigurno najvisi rejting medju srpskim politicarima, dobrog rejtinga nikad dosta ,vec se sluzi ovakvim marketinskim trikovima jedne tzv agencije za tzv istrazivanje.



Ova agencija za narucene rezultate ,sto se lazno predstavlja kao agencija za istrazivanje javnog mjenja , dok je radila za DS, predd drugi krug predsednickih izbora 2012 prognozirala je pobedu Tadica odd 58%, (Nikolic 42%).



looping looping 05:56 20.01.2015

Re: Dobrog rejtinga, nikad dosta ;)

Kako dirljivo. Kako god da racunaju, Vucicu izuzetno velika podrska!! podrska veruje
U ovoj vesti nema nikakvih konkretnih brojki. Direktor tzv agencije nas obavestava o opoziciji koja se bori za cenzus. Na pitanje da on da svoje misljenje ima li cenzure u Srbiji , Bogosavljevic nonsalantno pominje “neddavno istrazivanje”, ni znamo ni koje ni kad ni brojke), gde je ogromna vecina gradjana rekla kako je stanje isto kao I tokom predhodne vlasti.

Iz svega mogu da zaključim da Vučić brine o rejtingu. A to rade i svi ostali političari. Ali Vučić brine o rejtingu najviše od svih, dok ostalih brinu i o nekim drugim stvarima (ekonomskom boljitku Srbije, ljudskim pravima, ulasku u EU, granicama Karlovac-Karlobag-Virovitica... šta god).
I treba da brine o rejtingu. Kada mu raste rejting to znači da ispunjava narodnu volju. Bilo da je to ulazak u EU, NATO pakt, neki drugi pakt, prodaja železare, ovoga, onoga, da dubi na glavi, da plače, spašava decu ... ma šta god da uradi.
Njegov posao je da ispunjava narodnu volju, da izigrava cirkuzanta i sebe da ponižava ako treba.
Ako ukida Olju Bećković, gasi sajtove i narod se tome raduje tako treba i da ostane na primer (bilo to istina ili ne).
Ja prosto ne razumem šta je tu loše misliti o rejtingu?
Rejting je suština vođenja politike a narodu su se očigledno smučile patriote a i demokratski lopovi.
Kad većina ne bude volela njegovu brigu o rejtingu on će pasti sa vlasti (mada je to poprilično kontradiktorno).
U stvari ovaj blog je malo kontradiktoran, kada tvrdiš da ne želiš da neko radi ono što će ti se svideti. Znači narod je kao glup i ne zna šta hoće a političari bi trebalo da povlače neke SF mere koje narod ne razume i koje nisu dobre za rejting.

Zaključak ovog bloga je: Narod je glup. A treba mu neko pametan da ga vodi.
A ja se sa tim nikako ne bih složio.
freehand freehand 07:57 20.01.2015

Re: Dobrog rejtinga, nikad dosta ;)

Njegov posao je da ispunjava narodnu volju, da izigrava cirkuzanta i sebe da ponižava ako treba.
Ako ukida Olju Bećković, gasi sajtove i narod se tome raduje tako treba i da ostane na primer (bilo to istina ili ne).

Odličan opis Nemačke iz '33.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana