Politika

Lažna slika predsednika

dali76 RSS / 03.04.2012. u 15:29

Boris Tadic je vjerovatno najvise pominjana licnost u mnogobrojnim i raznobojnim kritikama vlasti u Srbiji. Neko ce reci da je to sasvim prirodno posto je doticni predsednik najvece stranke u vladajucoj koaliciji, ali i predsednik republike.

Doduse, prema ovoj drugoj funkciji, Tadic se odnosi  kao maceha prema Pepeljugi. Od institucije predsednika Republike Tadic je stvorio, odnosno samo nastavio putem svojih predhodnika, kozmeticku tvorevinu podvrgnutu iskljucivo uskopartijskim interesima.
Koliko je Boris Tadic samo maskota vlastite partije, totalno politicki nemocan ne samo kao predsednik republike vec kao i sef partije , pokazuje poprlican jaz izmedju onog sto govori i onog sto je stvarno stanje stvari.
Dok Tadic govori o vaznosti uredjenja drzave gdje reforma pravosudja jeste alfa i omega svake uredjene drzave, sama reforma kao i pravosudje, duboko su u korupcijskom blatu. 
Ministarsttvo pravosudja, treba li pominjati, je pod feudom Demokratske stranke gdje ocigledno njen predsednik nema moci bilo sta sustinski da promjeni il' pokrene sa mrtve tacke.

Da ne pominjemo EPS kao skolski primjer monopola i korupcije koji je, treba li nas cuditi, pod cvrstom partijskom sapom upravo Demokratske stranke, stranke u kojoj je Tadic toboze njen neprikosnoveni lider.

Premijer Cvetkovic, cija je inertnost mnogima lakmus papir Tadiceve politicke moci, je  reagovao na izvjestaje danas pokojne Verice Barac, kao sto danas reagujemo na lanjski il februarski snjeg.
Vlada inertnog srpskog premijera, koji je pod cvrstom rukome DS, al' ocigledno ne i Tadica, iskljucivo reaguje kad se izvjestaji pomenute Verice Barac stave u kovertirana pisma sa adresom iz Brisela.

Sa druge strane, pragmaticnom Briselu je tako nemocni Tadic, il' nesposobni, sasvim svejedno, dosao kao kec na 13.
Nije prvi put da EU  poklanja statuse kandidata svojim potencijalnim clanicama EU bez vidljivih i iole ozbiljnih reformi. Zazmurice Brisel i na oba oka ako treba, isfingirati vlastite izvjestaje o toboze uspjesnim reformama Beograda koji ce zauzvrat pokazati kooperativnost po pitanju Kosova.

Tako dolazimo u paradoksalnu situaciju da Tadic, sasvim tacno, govori da samo ekonomski jaka i uredjena Srbija moze da se uspjesno bori za svoje nacionalne  interese dok upravo tako neuredjena i korupcijom unistena Srbija pod vodstvom nemocnog Tadica nije u poziciji da  izdejstvuje autonomiju za Srbe, a kamoli nekakvu podjelu.

Tesko je shvatiti zasto je Tadic prihvatio da bude maskota partije, maska iza koje se kriju i djeluju stvarni gospodari DS, kriminogeni/ financijski interesi, kojima je najmanji interes da Srbija postane uredjena drzava jer uredjena drzava znaci kraj njihovih zarada, a mnogima i zatvor.

Za koju to cijenu Tadic prihvata da samo pred TV kamerama, pukom, smrznutim kokoskama i kravama muzarama, nosi odjelo predsednika dok je sustinski odavno ostao go , tesko je reci.
I onda Tadic, cisto da razbije monotoniju nemoci, lupne sakom o astal i veli : reci cu vam kad ce biti izbori , reci cu vam sutra, prekosutra, nakosutra Il' mozda i danas.
Koga briga za institucije drzave, za continuitet redovnih izbora il' slicne trice. To je bilo bitno samo onomad kad je Tomo oblaciopidzamu, sad vise nije.



Komentari (149)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

renefonck renefonck 15:52 03.04.2012

Tadićevi saradnici "zarobili" medije

Verica Barać, čelnica Vladinog Saveta za borbu protiv korupcije aktuelnu vlast je optužila da je medije “zarobila” i preko najbližih saradnika šefa države pretvorila u svoje propagandne biltene.

http://www.slobodnaevropa.org/content/tadicevi_saradnici_zarobili_medije_u_srbiji/24393189.html

Izveštaj o pritiscima i kontroli medija u Srbiji , Savet za borbu protiv koprupcije :

http://www.antikorupcija-savet.gov.rs/Storage/Global/Documents/mediji/IZVESTAJ%20O%20MEDIJIMA,%20PRECISCENA%20VERZIJA.pdf
dali76 dali76 16:13 03.04.2012

Re: Tadićevi saradnici "zarobili" medije

svi predsednikovi ljudi ha?
marketing je cudo , prevari i profesora psihologije.
cult cult 16:00 03.04.2012

dićta nejaki

ocigledno njen predsednik nema moci bilo sta sustinski da promjeni il' pokrene sa mrtve tacke.


Ima on svu moć.
Ima je već četiri godine.
Mogao je da izabere koga god hoće za bilo koje mesto pod ds feudom od vlade do zadnjeg opštinskog ćate.
To je i radio.
Zna svako od njih kako su usrali motku sa reformom pravosudja.
Svi znaju ko i koliko medju njima trpa u džepove.
Svi znaju koliko je jadan onaj Cvetković.
Kakav je prostak lopovski Oliver Dulić (jebote, na twiteru je @čistačica...how charming)
Šarlatan DuPe.
Svi sve znaju.
A sad će da trpe posledice.

dali76 dali76 16:10 03.04.2012

Re: dićta nejaki

+Ja mislim da nisi u pravu jer koliko god kritikovao Taddica on nije notorni lazov I u drzavu,ali je nemocan, I odlucio je ne ciniti nista kako bi ga jutrom zvali gospodine predsednice ,slali gad a obilazi kokoske a navecer ga ubedjivali kako je ne samo lider partije vec I lider regiona.
I ceka da se samo od sebe sredi ,da Brisel resi pravosudje ,a tajkuni se samopohapse.
A onn da uradi nesto,e pa za to mu trebaju borna predsednicka kola I pancirka umjesto cool majice na tregere.
lillyann lillyann 16:41 03.04.2012

Re: dićta nejaki

cult
17:00 03.04.2012 /
Ima on svu moć.
Ima je već četiri godine.
Mogao je da izabere koga god hoće za bilo koje mesto pod ds feudom od vlade do zadnjeg opštinskog ćate.
To je i radio.
Zna svako od njih kako su usrali motku sa reformom pravosudja.
Svi znaju ko i koliko medju njima trpa u džepove.
Svi znaju koliko je jadan onaj Cvetković.
Kakav je prostak lopovski Oliver Dulić (jebote, na twiteru je @čistačica...how charming)
Šarlatan DuPe.
Svi sve znaju.
A sad će da trpe posledice.




iskreno mislim da svako ko razmišlja o glasanju za tadica&co, ili nije pri zdravoj pameti ili ima direktnu korist od istih.
cult cult 18:20 03.04.2012

Re: dićta nejaki

iskreno mislim da svako ko razmišlja o glasanju za tadica&co, ili nije pri zdravoj pameti ili ima direktnu korist od istih.


ili mu je ideja da ga Tomislav Nikolić predstavlja bilo gde pred bilo kim jako, jako mrska.
Meni bi, recimo, bila uvreda za zemlju da taj čovek dodje na to mesto.

ili je Boris Tadić, takav kakav je, jednostavno (i nažalost), najbolje što trenutno možemo da biramo. (pogledati dole Džeremajin komentar (bloger vojislav stojković))
cult cult 18:23 03.04.2012

Re: dićta nejaki

on nije notorni lazov I u drzavu,ali je nemocan,


slažem se.
naslov komentara je "Dićta Nejaki".
Ipak, Olivera Dulića, korupciju i lopovluk, raspad pravnog sistema je nemoguće ne uočiti, ma koliko da si nemoćan.
dali76 dali76 18:35 03.04.2012

Re: dićta nejaki

Naravno da Tadic nije slep I da dobro vidi sta se radi oko njega I unutar njegove partije. Zato ga I smatram nemocnim (il nesposobnim)da promeni bilo sta.
Mnogo ljudi ne moze zamisliti Nikolica, oni nece ni glasati za njega, ali ce ostati kuci,a izbori se na kraju tako I gube kad jedni ostanu kuci.
A argument, nema boljeg, slab je argument da razocarane tadiceve glasace dovede do glasacke kutije.
cult cult 18:42 03.04.2012

Re: dićta nejaki

A argument, nema boljeg, slab je argument da razocarane tadiceve glasace dovede do glasacke kutije.


Naravno.
Ono što mene čudi je da ga idols&friends odjednom tako loše savetuju...
Poziciju svoje stranke bi malčice ojačao rečenicama tipa "strašno smo grešili, da, jeli smo g...a", trpanjem nekih svojih ljudi u istražni zatvor, sklanjanje DuPeta i onog labijalnog oblika postojanja u vidu Trivanke da ih biračke oči više ne vide...
Medjutim, za sada samo iritiraju inače vrlo iziritiran narod.
Ono ulaženje medj krave sa šlemom nije kampanja...
Kao da im je svraka popila mozak.
Il im je frka do neba, pa...
dali76 dali76 19:01 03.04.2012

Re: dićta nejaki

Zamisli da je Tadic na pitanje kad ce biti predsednicki izbori, odgovorio:
Izbori ce biti kad to pise u ustavu.
Nisam dozvolio vanredne izbore kad se opozicija oblacila u pidzaame jer sam stitio stabilnost institucija, stitio drzavu kao ozbiljnu stvar. Necu to dozvoliti ni danas stiteci instituciju predsednika republike maker to bilo u interesu I partije kojoj sam na celu.
U tome je vlajda I uloga drzavnika.
Da je posle Duliceve pizdarije oko pola miliona evra, javno pozvao Dulica d iz moralnih razloga podnese ostavku, da je pozvao vladu da postuje odluku ustavnog suda umesto da doceka da venecijanska komisija oali samara vladi, da je inzistirao preko medija I u partiji da se bezuslovno donese zakon o financiranju partija,da je dao punu podrsku maldoj minnistarki Malovic za reformu,da je bez stavljanjaadrese Brisel, poslusao Vericu Barac I ispitao sve “sumnnjive privatizacije.
E onda bi morao nositi slem svaki dan,I pancirku,I bio izabran za predsednika,ali nije,lakes je ovako.
maksa83 maksa83 19:13 03.04.2012

Re: dićta nejaki

Ono što mene čudi je da ga idols&friends odjednom tako loše savetuju...
Poziciju svoje stranke bi malčice ojačao rečenicama tipa "strašno smo grešili, da, jeli smo g...a",

To bi bila normalna stvar i optimalan pristup za individuu, ali (takav) partijski organizam ne funkcioniše tako. Tu vlada jedna prilično plemenska i primitivna svest gde je Stranka i Ekipa ispred i iznad svega (morala, državnog interesa, budućnosti naroda, whatever). To je, aj' da kažeš - pomalo dirljivo (mislim ... onoliko koliko su dirljive navijačke grupe) ali ti kudikamo sužava manevarski prostor. Fora je verovatno u tome što se tu nataložilo toliko likova sa kofama putera na glavi da bi neko pošten ko bi to probao da pročisti popio jedno munjevito i brutalno rušenje.
antioksidant antioksidant 19:51 03.04.2012

Re: dićta nejaki

To bi bila normalna stvar i optimalan pristup za individuu, ali (takav) partijski organizam ne funkcioniše tako.

pa funkcionisao je kad je pravio sanitarni otklon
tada se jasno distancirao i od slucaja bodrum i svih mogucih jovanovica, kolesara...
sve je samo pitanje koliko mu ko odgovara u datom trenutku
grmfrm grmfrm 19:54 03.04.2012

Re: dićta nejaki

dali76
+Ja mislim da nisi u pravu jer koliko god kritikovao Taddica on nije notorni lazov I u drzavu,ali je nemocan, I odlucio je ne ciniti nista kako bi ga jutrom zvali gospodine predsednice ,slali gad a obilazi kokoske a navecer ga ubedjivali kako je ne samo lider partije vec I lider regiona.
I ceka da se samo od sebe sredi ,da Brisel resi pravosudje ,a tajkuni se samopohapse.
A onn da uradi nesto,e pa za to mu trebaju borna predsednicka kola I pancirka umjesto cool majice na tregere.


Pa upravo zato sto si napisao i ne sme vise da bude, niti je smeo, predsednik niti Srbije a ni DS-a.
maksa83 maksa83 20:04 03.04.2012

Re: dićta nejaki

pa funkcionisao je kad je pravio sanitarni otklon
tada se jasno distancirao i od slucaja bodrum i svih mogucih jovanovica, kolesara...


U a' se distancir'o i sanitarno otklonio..

Kolesar nikad nije bio član DS (i dlaka mu s glave ne fali, koliko znam), njega je Đinđić vodao okolo umesto Čede, to je još jedan mali guzonjin-sin, isto kao onaj Krišto-17+ što kao direktor Aerodroma sebi i ortacima podelio bonuse, pa posle tata vraćao pare. Osim što nije bio član DS on je Đinđićeva zaostavština, pa ovom verovatno nije bilo teško da se distancira, a ovome dlaka s glave ne fali. U slučaju Bodrum poturili su jedno žrtveno jagnje koje je dobilo godinu i po - uslovno, a glavni dripac te afere - Pajtić je danas veliko DS mudo.

Da se prisetimo kako je izgledao taj sanitarni otklon od afere Bodrum:

Predsednik Srbije i lider DS-a Boris Tadić priznao je u predizbornoj kampanji decembra 2003. da je bilo krađe glasova u Skupštini Srbije prilikom izbora guvernera Kori Udovički. On je tada potvrdio da Neda Arnerić nije bila u Skupštini, rekao da su u ovu aferu umešani i članovi DS-a i obećao da će odgovorni biti kažnjeni. U međuvremenu, tužilac je pokrenuo postupak zbog "afere Bodrum", a DS je zbog početka sudskog postupka prekinuo "partijsku istragu". Tadiću je u medijima gotovo dve godine uz svako pominjanje njegovog imena stajalo "obećao rešenje 'afere Bodrum'". Posle donošenje presude, Press je od Tadića zatražio odgovore na sledeća pitanja: Da li će se tražiti politička odgovornost za ostale umešane u ovu aferu, pre svih Bojana Pajtića i Aleksandra Radosavljevića? Da li će osuđeni Alen Selimović biti isključen iz DS-a?

Hoće li DS nastaviti stranačku istragu o ovoj aferu? I evo Tadićevog odgovora:

- Sud je utvrdio da je krađe u Skupštini Srbije bilo i utvrdio je krivca. Završetkom policijske istrage i sudskog postupka, a DS prihvata i poštuje i jedino i drugo, na "slučaj Bodrum" stavljena je tačka. Podsećam da je DS danas opoziciona stranka i da ni na koji način nije mogla da utiče na presudu. Presuda je objektivna i nema potrebe da stranački disciplinski organi sada rade nešto što su državni organi dovršili.
antioksidant antioksidant 20:11 03.04.2012

Re: dićta nejaki

U a' se distancir'o i sanitarno otklonio..

ma poenta je bila da se distanciranje moe koristiti samo za unutar stranačko razračunavanje i pozicioniranje
uloga samokritike je i onako preuzeta iz saveza komunista
stefan.hauzer stefan.hauzer 23:32 03.04.2012

Re: dićta nejaki

Ono što mene čudi je da ga idols&friends odjednom tako loše savetuju...


i meni ovo nikako ne ide u glavu.jebo te,kao da su živeli na marsu ove četir godine!? traljavo ,a taj tadić poljoprivrednik momenat mi prelazi granice lepog ukusa.

gde si sad,cica maco...
ranoranilica ranoranilica 00:52 04.04.2012

Re: dićta nejaki

cult

Ono što mene čudi je da ga idols&friends odjednom tako loše savetuju...
...


Ako misliš na krleta, baci oko na njegove tvitove otkad su raspisani izbori. Čovek se ubija slušajući muziku i preporučujući je prijateljima tviterašima.
Evo samo deo "radnog" angažmana, hronološki:

3.mart - my favorite! Gordana Stojicevic - Ja ne mogu mila majko bez njega:
3.mart - Boris Tadić igra kolo sa srpskim trubačima: http://youtu.be/kua2n8yq2YY via @youtube
3.mart - Boris Tadić priča vic (po čemu su Srbi specifični): http://youtu.be/OIFhKOnxM7g via @youtube
7.mart - -Moje skromno mišljenje je da je Klint Istvud najbolji živi režiser.
10.mart - -Moja omiljena za danas...Ljuba Alicic - Ciganin sam al najlepsi:
12.mart - Umro Žan Žiro Mebijus strip-otac poručnika Bluberija
21.mart - Frank Sinatra & Bing Crosby: http://youtu.be/liSrzc_OdDw
23.mart - Buzzcocks - I Can't Control Myself
24.mart - Miroslav Ilić-Tako mi nedostaješ:
26.mart - Victoria Williams - "Love": http://youtu.be/-8leJfvmVnw
29.mart - Majstor u Gospodara Vučića popravio mi auspuh i zadnji brisač danas. Beležim to kao svoj podvig.
1.april - Zemlja Gruva - Nisam Znala Da Sam Ovo Htela:
3.april - "Vredna pčelica nema vremena da bude tužna." Stripoteka, br. 1087
sevarlica sevarlica 07:31 04.04.2012

Re: dićta nejaki

Podsećam da je DS danas opoziciona stranka i da ni na koji način nije mogla da utiče na presudu. Presuda je objektivna i nema potrebe da stranački disciplinski organi sada rade nešto što su državni organi dovršili.


Mislim da ove dve rečenici više govore dobro o DSS-u, nego o DS-u.


maksa83 maksa83 08:35 04.04.2012

Re: dićta nejaki

Mislim da ove dve rečenici više govore dobro o DSS-u, nego o DS-u.

Da, DSS - oni divni vanzemaljci koji su zbog Kolubare usporili rotaciju Zemlje i izmestili je iz njene orbite pa su bageri kopali po 36 sati dnevno 380 dana u godini.

Imam problem da spojim "dobro" i DSS u istoj rečenici, osim eventualno "dobro bi bilo da DSS nestane". Oliimpijski mlatioci gloginja tuđim k. najgore vrste.
freehand freehand 08:41 04.04.2012

Re: dićta nejaki

maksa83
Mislim da ove dve rečenici više govore dobro o DSS-u, nego o DS-u.

Da, DSS - oni divni vanzemaljci koji su zbog Kolubare usporili rotaciju Zemlje i izmestili je iz njene orbite pa su bageri kopali po 36 sati dnevno 380 dana u godini.

Imam problem da spojim "dobro" i DSS u istoj rečenici, osim eventualno "dobro bi bilo da DSS nestane". Oliimpijski mlatioci gloginja tuđim k. najgore vrste.

Usput samo - te političke spodobe, posle onakve Dr'žte lpova! kampanje '93, (u kojoj je btw prednjačio Mlađa od Trezora), uhapsili su samo generala Milana Obradovića, pa i njega pustili.
Iako su znali ko su najveći lopovi, ko je ubio Đinđića, ko je izdajnik.

maksa83 maksa83 08:46 04.04.2012

Re: dićta nejaki

freehand
maksa83
Mislim da ove dve rečenici više govore dobro o DSS-u, nego o DS-u.

Da, DSS - oni divni vanzemaljci koji su zbog Kolubare usporili rotaciju Zemlje i izmestili je iz njene orbite pa su bageri kopali po 36 sati dnevno 380 dana u godini.

Imam problem da spojim "dobro" i DSS u istoj rečenici, osim eventualno "dobro bi bilo da DSS nestane". Oliimpijski mlatioci gloginja tuđim k. najgore vrste.

Usput samo - te političke spodobe, posle onakve Dr'žte lpova! kampanje '93, (u kojoj je btw prednjačio Mlađa od Trezora), uhapsili su samo generala Milana Obradovića, pa i njega pustili.
Iako su znali ko su najveći lopovi, ko je ubio Đinđića, ko je izdajnik.



Divni ljudi.

DSS: Veljinoj ćerki 600.000 dinara

Saša Obradović, zamenik gradonačelnika Čačka, 173. je na listi DSS. Zabeleženo je da je ćerka lidera NS Velimira Ilića, vlasnica preduzeća „Vinijum“, septembra dobila iz budžeta Čačka 600.000 dinara za zapošljavanje tri radnika u gerijatrijskom centru u Kačulicama. Problem je što ta firma nije ispunjavala uslove konkursa iz programa zapošljavanja Lokalnog saveta za zapošljavanje, čiji je predsednik upravo Obradović - ja sam bio taj koji je insistirao da ta žena ne dobije novac iz budžeta jer njena firma nije plaćala jedan deo poreza i doprinosa. Ali, direktorka čačanske filijale NSZ je tvrdila suprotno, zalagala se da se novac da toj firmi. Slučaj je došao do NSZ u Beogradu, koja nije dala novac firmi Ilićeve ćerke - tvrdi Obradović.
sevarlica sevarlica 09:28 04.04.2012

Re: dićta nejaki

maksa83
Mislim da ove dve rečenici više govore dobro o DSS-u, nego o DS-u.

Da, DSS - oni divni vanzemaljci koji su zbog Kolubare usporili rotaciju Zemlje i izmestili je iz njene orbite pa su bageri kopali po 36 sati dnevno 380 dana u godini.

Imam problem da spojim "dobro" i DSS u istoj rečenici, osim eventualno "dobro bi bilo da DSS nestane". Oliimpijski mlatioci gloginja tuđim k. najgore vrste.


Ne pričam ja o malverzacijama, one su bile, jesu i biće stanje stvari u Srbiji. Tako je kako je i to se neće menjati. Meni je jednostavno DSS-ova vlada bila bolja od DS-ove.Manje štete je napravila.
Kad govorimo o subjektivnom utisku, meni lično je tada bilo bolje. Nije me preterano interesovala politika, imao sam lepu platu(radim u istoj privatnoj firmi i dalje), putovao sam non-stop.

P.S. Sve ovo navodim kao neko ko NIKADA nije glasao za DSS, a za Tadića jesam.
maksa83 maksa83 09:46 04.04.2012

Re: dićta nejaki

Meni je jednostavno DSS-ova vlada bila bolja od DS-ove.Manje štete je napravila.
Kad govorimo o subjektivnom utisku, meni lično je tada bilo bolje. Nije me preterano interesovala politika, imao sam lepu platu(radim u istoj privatnoj firmi i dalje), putovao sam non-stop.


Ovo kao kad pitaju Likotu "je l' ti bilo bolje za vreme Franje Josifa ili Broza Josipa?" a on kaže "za vreme Franje Josifa", pa ga pitaju "pa kako, tamnica naroda, strana čizma, ovo-ono" a on kaže "ma znam, al' tad sam imao 24 godine...".

Šalu na stranu mislim da si pomešao korelaciju i kauzalnost. Nije ti tad bilo bolje zato što je to bila DSS-ova vlada nego je tada sve jahalo na jednom uzlaznom trendu koji je prestao delimično zbog objektivnih okolnosti, a na tom trendu nismo zauzeli bolje pozicije zbog subjektivnih slabosti.

To je bila jedna jalova i mračna ekipa.
milisav68 milisav68 09:57 04.04.2012

Re: dićta nejaki

sevarlica

Ne pričam ja o malverzacijama, one su bile, jesu i biće stanje stvari u Srbiji. Tako je kako je i to se neće menjati. Meni je jednostavno DSS-ova vlada bila bolja od DS-ove.Manje štete je napravila.
Kad govorimo o subjektivnom utisku, meni lično je tada bilo bolje. Nije me preterano interesovala politika, imao sam lepu platu(radim u istoj privatnoj firmi i dalje), putovao sam non-stop.

To je bila iluzija, (najvećom) zaslugom Djindjića, i uopšte "demokratskih promena", jer se "brdo para" tada slilo u zemlju, a efekat se kod takvih krupnih investicija vidi tek kasnije....
DSS&co su ničim zasluženo "zajahali" taj talas....i uspeli da ukake sve, čega su se dohvatili.....
freehand freehand 10:04 04.04.2012

Re: dićta nejaki

Šalu na stranu mislim da si pomešao korelaciju i kauzalnost. Nije ti tad bilo bolje zato što je to bila DSS-ova vlada nego je tada sve jahalo na jednom uzlaznom trendu koji je prestao delimično zbog objektivnih okolnosti, a na tom trendu nismo zauzeli bolje pozicije zbog subjektivnih slabosti.

To je bila jedna jalova i mračna ekipa.

Ne, nego se u to vreme isprodavalo sve što je postojalo i što je išta vredelo, najcrnje banditske privatizacije su se desile upravo tada, a kriza je krenula samo nekoliko meseci posle njihovog sjahivanja.
Pa su, na primer, dike i ponos Nove Srbije i kandidata za neko od ministarskih mesta i velikog borca za pravdu a protiv lopovluka, Mister Magistra Ilića, direktori Puteva i Železnica Srbije - u bajbokani. I čekaju se presude, po raznim optužnicama za razne mafijaške poslove.

A jedan od te dvojice me nekako baš pred same te izbore, 2008. upozoravao sa pucfalom u ustima :
E'o saće o'i žuti, ti će sve da pkradu!


vrabac_u_steni vrabac_u_steni 10:16 04.04.2012

Re: dićta nejaki

sevarlica
maksa83
Mislim da ove dve rečenici više govore dobro o DSS-u, nego o DS-u.

Da, DSS - oni divni vanzemaljci koji su zbog Kolubare usporili rotaciju Zemlje i izmestili je iz njene orbite pa su bageri kopali po 36 sati dnevno 380 dana u godini.

Imam problem da spojim "dobro" i DSS u istoj rečenici, osim eventualno "dobro bi bilo da DSS nestane". Oliimpijski mlatioci gloginja tuđim k. najgore vrste.


Ne pričam ja o malverzacijama, one su bile, jesu i biće stanje stvari u Srbiji. Tako je kako je i to se neće menjati. Meni je jednostavno DSS-ova vlada bila bolja od DS-ove.Manje štete je napravila.
Kad govorimo o subjektivnom utisku, meni lično je tada bilo bolje. Nije me preterano interesovala politika, imao sam lepu platu(radim u istoj privatnoj firmi i dalje), putovao sam non-stop.

P.S. Sve ovo navodim kao neko ko NIKADA nije glasao za DSS, a za Tadića jesam.


Da, i mene fascinira koliko je ta medijska satanizacija uspela. Kao što vidiš i ovde, čak i neki prilično racionalni ljudi su progutali žvaku. Veliki deo kritika na račun DSS stoji (lično mislim da su oni zadnji voz da postanu normalna stranka propustili kada su oterali Drakulića)
Ali nije to u pitanju, mislim da stvari idu mnogo više iz stomaka čak i kada su uvijene u neku racionalnu kritiku.
Ovde na B92 blogu, kada se samo spomene Koštunjavi svaki put imam utisak da prisustvujem onim Orvelovim "5 minuta mržnje" kada rulja psuje, urla, oće da linčuje...
maksa83 maksa83 10:36 04.04.2012

Re: dićta nejaki

Ali nije to u pitanju, mislim da stvari idu mnogo više iz stomaka čak i kada su uvijene u neku racionalnu kritiku.

Odmah da se javim da verujem da su racionalna kritika i objektivna rasprava mogući otpr. koliko i polica za knjige pravljena od pire krompira.

Stavovi imaju koren u ličnom sistemu vrednosti, iskustvu i očekivanjima (fino ime za "sopstvne tripove" ) i zbog toga kad se ovi (stavovi) sudare sva objektivnost odlazi putem Dodoa, pošto je u tom cirkusu tripova nemoguće bilo šta izmeriti i kvantifikovati (po meni neophodan uslov da bi nešto moglo da se očeše o pridev 'objektivno') pošto se ljudi zabodeni u sopstvene sisteme vrednosti naravno neće složiti ni oko toga šta da se meri.
cult cult 10:47 04.04.2012

Re: dićta nejaki

"5 minuta mržnje"

potpuno si u pravu.
nikad, ali nikad im neću oprostiti ni zaboraviti ono oko Djindjića.
Ni podršku pobuni, ni medijsku podršku pripremi atentata, ni pomaganje u bekstvu. Ni pokušaj ukidanja specijalnog suda, ni hapšenje brata sudije koji je prvi vodio sudjenje ubicama, ni kažnjavanje svih policijskih oficira koji su vodili sablju, ni isplatu milionskih suma raznim ubicama na ime odštete zbog sablje.
O umešanosti u stvaranju monopola i time potpunom uništavanju privrede na duži rok ne vredi ne govoriti.
Darvin...ma ludaci.
Različci.
milisav68 milisav68 10:50 04.04.2012

Re: dićta nejaki

vrabac_u_steni

Ali nije to u pitanju, mislim da stvari idu mnogo više iz stomaka čak i kada su uvijene u neku racionalnu kritiku.
Ovde na B92 blogu, kada se samo spomene Koštunjavi svaki put imam utisak da prisustvujem onim Orvelovim "5 minuta mržnje" kada rulja psuje, urla, oće da linčuje...

Ma ne bre, kakav stomak.

Prva izjava (iz čista mira, jer ga niko ništ nije ni pitao), posle polaganja zakletve u jesen 2000. godine, je bila da "mu je Hag deveta rupa na svirali".

Ja o Hagu nemam uopšte lepo mišljenje, ali ja sam anonimac kome se može da pljucne na isti, za razliku od "političara", i to predsednika države, kome je posao da "vodi politiku" jedne države, i da se bar (ako ništa drugo) ne zamera "velikima".

Dalje, dok je on mrsomudio o poštovanju zakona, ekipa oko njega ga je kršila i krala na sve strane, ali on o tome nije bio obavešten, pa je samim tim i nevin.tzvrtz.


milisav68 milisav68 10:52 04.04.2012

Re: dićta nejaki

cult

Različci.

Maslačak.

vrabac_u_steni vrabac_u_steni 10:54 04.04.2012

Re: dićta nejaki

pošto se ljudi zabodeni u sopstvene sisteme vrednosti naravno neće složiti ni oko toga šta da se meri.


to stoji, ali ne mislim da je ta "zabodenost" u sopstveni sistem nužnost.

ponoviću, mislim da je medijska satanizacija odradila ogroman deo posla. a bila je vrlo intenzivna i dubinska još za vreme njihovog vakta.
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 10:59 04.04.2012

Re: dićta nejaki

cult
"5 minuta mržnje"

potpuno si u pravu.
nikad, ali nikad im neću oprostiti ni zaboraviti ono oko Djindjića.
Ni podršku pobuni, ni medijsku podršku pripremi atentata, ni pomaganje u bekstvu. Ni pokušaj ukidanja specijalnog suda, ni hapšenje brata sudije koji je prvi vodio sudjenje ubicama, ni kažnjavanje svih policijskih oficira koji su vodili sablju, ni isplatu milionskih suma raznim ubicama na ime odštete zbog sablje.
O umešanosti u stvaranju monopola i time potpunom uništavanju privrede na duži rok ne vredi ne govoriti.
Darvin...ma ludaci.
Različci.


pa da, o ovome pričam
maksa83 maksa83 11:03 04.04.2012

Re: dićta nejaki

to stoji, ali ne mislim da je ta "zabodenost" u sopstveni sistem nužnost.

Mislim da nema gore iluzije od meta-iluzije - iluzije da nemaš iluzije.

ponoviću, mislim da je medijska satanizacija odradila ogroman deo posla.

Ne mora niko da ih satanizuje, jedan pogled na npr. onog Aligrudića kad se zapali (a uvek imam utisak da mu visi neka mala bala sa usne), pa njihovo u suštini kukavičko salonsko ne-damo-kosovarenje, klerofilija, koketiranje sa Ljotićevim nasleđem itd. su nekome (npr. meni) dovoljni da mu padne mrak na oči. Nekom drugom su to neporecivi kvaliteti zbog kojih bi im oprostio još tri Kolubare.

O tome pričam.
antioksidant antioksidant 11:05 04.04.2012

Re: dićta nejaki

pa da, o ovome pričam

ne. ti pričaš o "medijskoj satanizaciji" što bi trebalo da znači da cult priča bajke koje je pročitao u novinama a koje se nisu desile a koštunica je "nevin"...
priča ti nije baš povezana sa realnošću (mada lepo zvuči)
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 11:26 04.04.2012

Re: dićta nejaki

freehand freehand 11:36 04.04.2012

Re: dićta nejaki

vrabac_u_steni
cult
"5 minuta mržnje"

potpuno si u pravu.
nikad, ali nikad im neću oprostiti ni zaboraviti ono oko Djindjića.
Ni podršku pobuni, ni medijsku podršku pripremi atentata, ni pomaganje u bekstvu. Ni pokušaj ukidanja specijalnog suda, ni hapšenje brata sudije koji je prvi vodio sudjenje ubicama, ni kažnjavanje svih policijskih oficira koji su vodili sablju, ni isplatu milionskih suma raznim ubicama na ime odštete zbog sablje.
O umešanosti u stvaranju monopola i time potpunom uništavanju privrede na duži rok ne vredi ne govoriti.
Darvin...ma ludaci.
Različci.


pa da, o ovome pričam

DSS je lopovska banda najgadnijih gnječiqraca zaogrnuta u plašt nadnaravne moralnosti, koja proizilazi iza neupitne, monaške religioznosti i posvećenosti najvišim patriotskim vrednostima.
A to što sam napisao (i da su lopovi, i da su gnječiqrci, i da su fejkovi opšteg tipa) gledao sam i slušao svojim očima i ušima, ponešto i iz najveće blizine.
Na kraju, dovoljna je konferencija za štampu Dejana Mihajlova, pred one izb ore 2003. da mi se stomak okrene i da krene povraćenje...


vrabac_u_steni vrabac_u_steni 11:50 04.04.2012

Re: dićta nejaki

DSS je lopovska banda najgadnijih gnječiqraca zaogrnuta u plašt nadnaravne moralnosti, koja proizilazi iza neupitne, monaške religioznosti i posvećenosti najvišim patriotskim vrednostima.


Pazi, ja ovo potpisujem bez problema. Ali pričam nešto drugo.
Kada pogledaš našu političku scenu, omraženost tih gnječiqraca nije u proporciji sa omraženošću nekih drugih, ništa manje gadnih.
freehand freehand 12:02 04.04.2012

Re: dićta nejaki

vrabac_u_steni
DSS je lopovska banda najgadnijih gnječiqraca zaogrnuta u plašt nadnaravne moralnosti, koja proizilazi iza neupitne, monaške religioznosti i posvećenosti najvišim patriotskim vrednostima.


Pazi, ja ovo potpisujem bez problema. Ali pričam nešto drugo.
Kada pogledaš našu političku scenu, omraženost tih gnječiqraca nije u proporciji sa omraženošću nekih drugih, ništa manje gadnih.

Pa možda zato što su ovi šišmiši i bubašvabe uspeli da uguše i unište i razore svu volju, sav elan, sav optimizam, svu energiju koja je bila najveći rezultat i potencijalna vrednost petog oktobra?
I što, da nije njih bilo - nikad ne bi bilo naprednjaka, a bogami nai SPS-a u ovom formatu na političkoj sceni Srbije, nego bi se neke normalne stranke u predizbornoj kampanji gombale oko nekih normalnih stvari?
Možda zato što je pretpostavka bila da su oni sa svetle strane?
Ali, oni su sada irelevantni, samo što ćemo rezultate njihovog činodejstvovanja trpeti još decenijama.
I što su mi oni uništili JOŠ deset godina života, koje za to nisam imao?!
angie01 angie01 12:15 04.04.2012

Re: dićta nejaki

To je bila jedna jalova i mračna ekipa.


tunjava i mracna- jalova nikako,...sacuvao mackoljubac sa svojim mufljuzima ceo zlobin aparat, sluzbe, drz'o markovic taman toliko da unisti dokaze, pod velom legaliste, pustio majcicu i nosaca gajbica sa sve plenom, karica, cela ekipa ostala bez da im dlaka fali sa svima sto su zavatili,...jocic je rukovodio protivzakonitim sprovodjenjem sile,... podizao je nacionalisticke niske strasti-molebani su na skupo kosltali,...ljusici & co su harali firmama, otpustali, krali, mobingovali i jasno pokazivali ko su tate,...da ne spominjemo sumnjivu ulogu u atentatu,...ne kapiram kako nije potegnuto ni jedno pitanje preko istraznih organa i sankcionisani visestruki prekrsioci zakona, profesionalnih uzvikivaca patriJotskih parola!
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 12:20 04.04.2012

Re: dićta nejaki

freehand

Pa možda zato što su ovi šišmiši i bubašvabe uspeli da uguše i unište i razore svu volju, sav elan, sav optimizam, svu energiju koja je bila najveći rezultat i potencijalna vrednost petog oktobra?
I što, da nije njih bilo - nikad ne bi bilo naprednjaka, a bogami nai SPS-a u ovom formatu na političkoj sceni Srbije, nego bi se neke normalne stranke u predizbornoj kampanji gombale oko nekih normalnih stvari?
Možda zato što je pretpostavka bila da su oni sa svetle strane?
Ali, oni su sada irelevantni, samo što ćemo rezultate njihovog činodejstvovanja trpeti još decenijama.
I što su mi oni uništili JOŠ deset godina života, koje za to nisam imao?!


Meni je taj elan, optimizam itd. definitivno splasnuo još negde, pa recimo, početkom jeseni 2001, u svakom slučaju do kraja te godine. Šibicarska ekipa, svi zajedno.
freehand freehand 12:21 04.04.2012

Re: dićta nejaki

.jocic je rukovodio protivzakonitim sprovodjenjem sile,

I dočekao Legiju i pootpuštao sve što je u MUP-u imalo nameru da lovi gangstere i ubice.
Nego - da li me je uvo prevarilo ili se taj ponovo pojavio na izbornoj listi svog religijskog ganga?
jer ako jeste - valjda se dovoljno oporavio i da objasni pitanja oko službene beleške i njenog falsifikovanja, i oko transkripata sa Kajganićkom, i oko Legije, i koječega još.
lillyann lillyann 12:38 04.04.2012

Re: dićta nejaki

Pa možda zato što su ovi šišmiši i bubašvabe uspeli da uguše i unište i razore svu volju, sav elan, sav optimizam, svu energiju koja je bila najveći rezultat i potencijalna vrednost petog oktobra?


a što tadić borisu nije smetalo da bude u kohabitaciji sa istima!
nešto si sve pametniji kako dan odmiče
pa jes', njegova visost raspisala predsedničke izbore a znamo da je napad najbolja odbrana.
kad, megutoa, tebi ovi žuti lopovi super, sporadično im vidiš neku manu, ono jedva, tek da se za razgovor nadje.
od sad po do 6. maja čitaćemo te stalno i neprestano, mada te tekstove znamo naizust

freehand freehand 13:06 04.04.2012

Re: dićta nejaki

nešto si sve pametniji kako dan odmiče

Svaka ti čast. Ja tebi to nikad ne bih priznao.

pa jes', njegova visost raspisala predsedničke izbore a znamo da je napad najbolja odbrana.
kad, megutoa, tebi ovi žuti lopovi super, sporadično im vidiš neku manu, ono jedva, tek da se za razgovor nadje.
od sad po do 6. maja čitaćemo te stalno i neprestano, mada te tekstove znamo naizust

Pretpostavljam da bi banovanje bilo rešenje, kao za cigane i penzose u gradskom prevozu?
lillyann lillyann 13:19 04.04.2012

Re: dićta nejaki

Svaka ti čast. Ja tebi to nikad ne bih priznao.


znam. zadrtost je neizlečiva boljka


Pretpostavljam da bi banovanje bilo rešenje, kao za cigane i penzose u gradskom prevozu?


fer osoba kakva već jesi, potpuno izvrćeš i zloupotrebljavaš i manipulišeš mojim komentarom s drugog bloga, zaista si žut od glave do pete
freehand freehand 13:28 04.04.2012

Re: dićta nejaki

er osoba kakva već jesi, potpuno izvrćeš i zloupotrebljavaš i manipulišeš mojim komentarom s drugog bloga, zaista si žut od glave do pete

A to je neko drugi pisao pa ti podmetnuo?
Meni su svi moji komentari dragi, skoro ko stihovi!
Što se boje tiče - pa bolje žut nego smeđ, na političkom spektru i u životu.
Zamisli tek da sam crmpurast, jbt, ne bi me ni u autobus pustili?!I
A izgleda da je ta smeđa baš nekako popularna ovog proleća.
Ali, o ukusima ne vredi.
Evo tebi još jedan dvetič i da te ja pozdravim.

lillyann lillyann 13:34 04.04.2012

Re: dićta nejaki

Meni su svi moji komentari dragi, skoro ko stihovi!


učiš ih napamet dok ja baš žurim na autobus, nekom se i - zamisli! - gradski prevoz zalomi, al' šta ti znaš o tome?
nego da i ja tebe pozdravim, tako duševnog
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 13:37 04.04.2012

Re: dićta nejaki


Ja se izvinjavam što se nepozvan ubacujem u vaš bogougodnu razmenu mišljenja, al ne mogu da odolim.
Evo tebi još jedan dvetič i da te ja pozdravim.


Jel različak?
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 13:55 04.04.2012

Re: dićta nejaki

Dobar deo mog utiska o DSSu dolazi od toga što su vršili pritisak na sud i na kraju izvukli Pahomija. I da, tek da napomenem da to nisam saznala iz medija, nego od niških tužilaca još pre nekoliko godina, kada je predmet prebačen iz Vranja u Niš.
Novine su to dohvatile tek prošle godine, na moje iznenađenje.
sevarlica sevarlica 14:32 04.04.2012

Re: dićta nejaki

maksa83
Meni je jednostavno DSS-ova vlada bila bolja od DS-ove.Manje štete je napravila.
Kad govorimo o subjektivnom utisku, meni lično je tada bilo bolje. Nije me preterano interesovala politika, imao sam lepu platu(radim u istoj privatnoj firmi i dalje), putovao sam non-stop.


Ovo kao kad pitaju Likotu "je l' ti bilo bolje za vreme Franje Josifa ili Broza Josipa?" a on kaže "za vreme Franje Josifa", pa ga pitaju "pa kako, tamnica naroda, strana čizma, ovo-ono" a on kaže "ma znam, al' tad sam imao 24 godine...".

Šalu na stranu mislim da si pomešao korelaciju i kauzalnost. Nije ti tad bilo bolje zato što je to bila DSS-ova vlada nego je tada sve jahalo na jednom uzlaznom trendu koji je prestao delimično zbog objektivnih okolnosti, a na tom trendu nismo zauzeli bolje pozicije zbog subjektivnih slabosti.

To je bila jedna jalova i mračna ekipa.


Da, donekle se slažem, mada opet uz sve mane DSS-a ipak je močordžija nekako najmirnije sišao sa vlasti, nisam imao utisak da RTS bilo koga favorizuje(bar ne previše kao sad), itd.

Ne kažem da je to do DSS samo, daleko od toga. Čak mislim da je najveći razlog za to što su različite stranke imale vlast i/ili ljude na vlasti na različitim mestima.

DSS-vlada
DS-predsednik
LDP/DS-grad Beograd
SRS-Novi Sad & anketni odbori
NoviSPO-Kragujevac

Svi su se uredno šiljili jedni na druge ali i zazirali.
maksa83 maksa83 14:58 04.04.2012

Re: dićta nejaki

Da, donekle se slažem, mada opet uz sve mane DSS-a ipak je močordžija nekako najmirnije sišao sa vlasti


Aha. Skroz mirno.


sevarlica sevarlica 14:58 04.04.2012

Re: dićta nejaki

Veliki deo kritika na račun DSS stoji (lično mislim da su oni zadnji voz da postanu normalna stranka propustili kada su oterali Drakulića)


Da isto. Mada su oterali još neke ljude.
JJ Beba JJ Beba 18:13 04.04.2012

Re: dićta nejaki

Meni je jednostavno DSS-ova vlada bila bolja od DS-ove


jbte
sve fini ljudi

Gradimir Nalić (danas regularni advokat)


Gradimir Nalič je zatim prisustvovao slavi JSO u Kuli (21. novembra) i “Crvenim beretkama” održao govor kao budući ministar policije. Sadržaj govora, bar onako kako ga prenosi Dušan Mihajlović, ukazao je na pravce buduće politike Vojislava Koštunice: “Vlada će da proda jedinicu Hagu i zato podržite predsednika Koštunicu”.
Zatim je u javnost isplivao Nalićev “narkomanski dosije, spisi o njegovom lečenju u Centru za bolesti zavisnosti, a proverom je utvrđeno da su to originalna dokumenta”.
Prema saznanjima Vladimira Popovića, predsednik SRJ je želeo da zataška kompromitujuće podatke iz Nalićevog života: “I pored toga što je Zoran Đinđić objasnio Vojislavu Koštunici zbog čega ne može da ga postavi na mesto ministra policije i dao mu dokaze za to, Koštunica je rekao: – ‘Pa dobro, kakve veze ima, sklonićemo to’.
Rade Bulatović je kum Nebojše Vujovića, bivšeg pomoćnika ministra inostranih poslova i visokog funkcionera SPS-a. Možda je najveće iznenađenje predstavljalo imenovanje Gradimira Nalića za savetnika za ljudska prava, koji je takođe bio u kumovskoj vezi sa Bulatovićem.
I Nalić je bio dugogodišnji službenik “BK grupe”, pa se i njegovo imenovanje može pripisati uticaju Bogoljuba Karića na Vojislava Koštunicu.
Jedan od prvih Nalićevih poverljivih zadataka bio je da održava vezu sa Radomirom Markovižem, u periodu kada je šef RDB-a bio pod zaštitom predsednika SRJ. Već krajem oktobra 2000. godine Nalić je došao kod Markovića i predstavio se kao budući ministar unutrašnjih poslova “po volji Vojislava Koštunice”. Odmah je od Markovića dobio službeno vozilo, vozača i telohranitelje i to ne iz MUP-a, jer je za to bila neophodna odluka sva tri ko-ministra unutrašnjih poslova, već iz Jedinice za specijalne operacije RDB-a.
sevarlica sevarlica 18:23 04.04.2012

Re: dićta nejaki

To je bila iluzija, (najvećom) zaslugom Djindjića,


Milisave, ako ćemo tom logikom to je onda i zasluga SPO-a pre nego Đinđića koji je znao lepo da sačeka da se neko pre njega debelo zavadi sa Slobom a on da deluje kad sve bude gotovo.Sloba je mogao da padne i 1997-e ali nije zbog istog tog Đinđića. Slabo se sećamo bolne istorije.
Takođe je po toj logici zasluga i Josipa Broza, i Kralja Petra i Miloša Obrenovića i Karađorđa i Cara Dušana
Anonimni Pojedinac Anonimni Pojedinac 18:33 04.04.2012

Re: dićta nejaki

stefan.hauzer
Ono što mene čudi je da ga idols&friends odjednom tako loše savetuju...


i meni ovo nikako ne ide u glavu.jebo te,kao da su živeli na marsu ove četir godine!? traljavo ,a taj tadić poljoprivrednik momenat mi prelazi granice lepog ukusa.

gde si sad,cica maco...


Savetnik&Co. su procenili da bi stvar mogla otici k vragu i pored njihovog talenta, pa su odlucili da je sigurnije da se presaltuju na vreme i sad rade za suprotni tim
milisav68 milisav68 18:38 04.04.2012

Re: dićta nejaki

sevarlica

Milisave, ako ćemo tom logikom to je onda i zasluga SPO-a pre nego Đinđića koji je znao lepo da sačeka da se neko pre njega debelo zavadi sa Slobom a on da deluje kad sve bude gotovo.Sloba je mogao da padne i 1997-e ali nije zbog istog tog Đinđića. Slabo se sećamo bolne istorije.

Ja pričam o parama, nikad Vuk (niti bilo ko drugi iz tadašnje "opozicije" nije mogao da "dobije" toliko novca od EU (a zna se ko tamo vedri i oblači) kao Djindjić.

A što se tiče izbora iz 1997. (a i izbora pre), tu je Milošević bio nenadjebiv zbog "glasova" sa Kosova.
lillyann lillyann 18:51 04.04.2012

Re: dićta nejaki

Jel različak?


jorgovan, jasmin, samo da bude belo


očekujem i da se fri oglasi jednim dobrim, temeljnim, smislenim blogom o svemu čime nas je ds usrećila poslednje četiri godine. valjda će da namakne par rečenica osim - kandidatura za eu, kandidatura za eu, kandidatura za eu.

i ne znam kako ga nije blam da ovde panično i manično brani tadića i žute, a lupa šamare, ono čisto demokratski, svakom ko iole išta, ali išta, loše o njima pomisli.
a ako napiše, odmah je dver

ili je madly in love, ili je madly in hate, ili se o koristi radi.
trećeg, t r e ć e g, nema.


Anonimni Pojedinac Anonimni Pojedinac 19:31 04.04.2012

Re: dićta nejaki

freehand


A jedan od te dvojice me nekako baš pred same te izbore, 2008. upozoravao sa pucfalom u ustima :
E'o saće o'i žuti, ti će sve da pkradu!




Prorok!
freehand freehand 20:08 04.04.2012

Re: dićta nejaki

očekujem i da se fri oglasi jednim dobrim, temeljnim, smislenim blogom o svemu čime nas je ds usrećila poslednje četiri godine. valjda će da namakne par rečenica osim - kandidatura za eu, kandidatura za eu, kandidatura za eu.

Sem što Free ne piše blogove po narudžbi, kandidaturu si ti, u svom dugom blogerskoms tažu, evo pomenula tri put aviše nego on.
i ne znam kako ga nije blam da ovde panično i manično brani tadića i žute, a lupa šamare, ono čisto demokratski, svakom ko iole išta, ali išta, loše o njima pomisli.
a ako napiše, odmah je dver

Kao što nikad nije pomenuo ni Dveri. Ni cigane u smislu smetnje komforu i remetilačkog faktora, a ni penzionere.
Nego, đevuška blonđinka, to što je sad izrazito popularno pljucnuti po Tadiću i žutima nikako ne znači da ti i IQ raste proporcionalno broju dobijenih preporuka i egoerekciji.
Tako da - lep pozdrau i jedan mali ignorčić, do daljnjeg.
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 20:29 04.04.2012

Re: dićta nejaki

freehand


Daj bre free mojne da si na kraj srca, tako ste gotivni prepucavajuči se ovde. A ja taman očekivao tvoj novi tekst sa naslovom, na primer:

"Jorgovan za lillyann"

Nego ozbiljno, koj ti bre andrak pa si tako zalego za žute?
freehand freehand 20:42 04.04.2012

Re: dićta nejaki

Nego ozbiljno, koj ti bre andrak pa si tako zalego za žute?

Nekolike stvari, dživdžan: prvo, ne znam da pevam, pa mi ne vredi ni u horu da se krijem.
Drugo, ne čini mi se da je opštevažeća i popularna slika stanja potpuno realna.
Treće, gledajući svoj život, život svoje porodice i drugih ljudi oko sebe na dolazak naprednjaka gledam kao na dolazak Huna. Kao na najezdu skakavaca.
Četvrto - dama koju pominješ operiše sa previše izmišljotina i etiketa za moj ukus. Eto gore je, recimo, meni u dve rečenice prišila dve stvari koje nikad nisam ni napisao ni rekao. Jednu od njih tri puta ponovila. E vidiš, ja te letačke sposobnosti nemam da se vinem u takve diskusione visine gde ćemo prvo da izmislimo nešto a onda da time oponenta mažemo.
A verovatno ću, zaista, svoja razmišljanja ovih dana pretočiti u blog.
I neki neobjašnjiv osećaj mi govori da će biti veeslo!

vrabac_u_steni vrabac_u_steni 21:13 04.04.2012

Re: dićta nejaki

pazi, otvara se pandorina kutija to je jasno. samo što ja mislim da mora da se otvori. ne vidim drugo rešenje.
jesen92 jesen92 21:27 04.04.2012

Re: dićta nejaki

Presuda je objektivna i nema potrebe da stranački disciplinski organi sada rade nešto što su državni organi dovršili.
a drzavni organi nisu videli kada je aca radosavljevic mahao sa onim kartama za bodrum sa fals datumom..i nisu culi koliko je puta ponovio da je maltene sedeo sa Nedom u klupi..e taj aca je sad neki drzavni sekretar za nesto..sramota...zbog njegovog delovanja ds u kragujevcu takoreci ne postoji...
lillyann lillyann 23:41 04.04.2012

Re: dićta nejaki

za moj ukus



vidi, napiso si:
"Evo tebi još jedan dvetič",
a to takodje nije za moj ukus, daj se kontrolirat.

unapred se radujem budućnosti bez tebe, mnogo si narogušen.
šteta, jer umeš da budeš jako duhovit. nego ti žuti trenutno guše smisao za humor.
gadna vremena, kapiram
za utehu i dugo sećanje





blogovatelj blogovatelj 05:15 05.04.2012

Re: dićta nejaki

iskreno mislim da svako ko razmišlja o glasanju za tadica&co, ili nije pri zdravoj pameti ili ima direktnu korist od istih.


Takvi su glasali i za Milosevica.
Srbija je velika tajna.
blogovatelj blogovatelj 05:38 05.04.2012

Re: dićta nejaki

Nego - da li me je uvo prevarilo ili se taj ponovo pojavio na izbornoj listi svog religijskog ganga?


Mislim da u ovome treba trazii koren najveceg broja politickih tragedija Srbije.
Ljudi, niko da pomene jednu stvar, a stvarno mislim da je tu prapocetak svega.
Kakvo qrac glasanje, kad su na listama uvek isti ljudi?!
Sto rece onaj buntovni pesnik "ko te jebo godinama, jebace te opet"
Da sam sada u Srbiji, mislim da bih glasao za partije na cijim bih listama nasao najvise imena za koja nikada nisam cuo.
U svakoj iole normalnijoj zemlji, kada jedna partija napravi losiji rezultat u poredjenju sa prethodnim izborima, vodja partije podnese ostavku, izabere se novi partijski lider i nastavljaju dalje. A u Srbiji ista imena dvadeset godina na listama.
njegus njegus 16:13 03.04.2012

Imovinska karta predsednika

Imovinska karta predsednika je ipak jedan od najvecih hitova, 4 godine za redom iznos koji predsednik prijavljuje se nije promenio ni za cent, a navodno se radi o deviznom (stednom) racunu :


U jednoj od banaka za „Blic” su napravili racunicu. Da je predsednik Srbije uložio svih svojih 55.000 evra u štednju i orocavao svake godine po kamati od pet odsto, mogao je krajem 2009. godine da ima najmanje 12.156 evra više nego danas. Jer, kažu u banci, orocena sredstva bi se uvecala za 15.195 evra, ali se od toga oduzima 20 odsto na ime poreza na dobit, što je oko 3.039 evra. Dakle, predsednik Srbije mogao je da bude bogatiji za ukupno 12.156 evra.
U kabinetu predsednika Srbije malo su se ljutnuli kad smo ih pitali u cemu je stvar s tom jednom istom, nepromenjenom okruglom sumom od 55.000 evra. Onda su dodali da Tadic polovinu uštedevine drži u banci, a drugu polovinu kod kuce.
I direktorka Agencije za borbu protiv korupcije bila je iznenadena pitanjem da li joj vest iz predsednickog kabineta deluje neozbiljno. Pre svega, Zorana Markovic je bila iznenadena što iko objavljuje koliki je konto na deviznom racunu nekog funkcionera jer „na taj podatak javnost nema pravo i on spada u domen prava funkcionera na privatnost”.

izvor: BLIC
dali76 dali76 16:37 03.04.2012

Re: Imovinska karta predsednika

koja to banka daje pet posto kamatu?
Dafina il Jezda?
Tadic nije lopov jer lopovima ne treba lopovska maska a Tadic je prihvatio da bude maska prije svega svojom inertnoscu, nemoci il nesposobnoscu da se istim suprotstavi.
milisav68 milisav68 16:44 03.04.2012

Re: Imovinska karta predsednika

dali76
koja to banka daje pet posto kamatu?
Dafina il Jezda?

Komercijalna banka

samo_vas_gledam samo_vas_gledam 17:15 03.04.2012

Re: Imovinska karta predsednika

Tadić je bio nesposoban u profesiji. Ako je kao diplomirani psiholog vrhunac karijere doživeo u školstvu i to srednjoškolskom (ne amnestira ni činjenica da je ta srednja škola, gimnazija) onda je jasno da nije bio sposoban ni za istraživački(naučni) rad, niti da se praktično svojom strukom kao psihoterapeut, klinički psiholog ili slično. Niti luk jeo, niti luk mirisao u pogledu svoje primarne profesije. Nego nastavnik razredne nastave piiiih. A nisu mu se zato, valjda, džaba smejali u vrhovima srpske opozicije 90-tih. Jedino je Vuk Jeremić, sin buržuja, direktora Naftagasa čini mi se, imao koristi što mu je bio učenik neko vreme, dok je ovaj bio njegov razredni, pa sada ne može da mu da ukor nego se ovaj blamira po svetu. Ajde sebe što blamira nego i nas a sve mu je to omogućio "njegove" DićTa
Domazet Domazet 18:26 03.04.2012

Samo te gledam...

samo_vas_gledam
Nego nastavnik razredne nastave piiiih.

...i neshto se mislim shta li si ti po profesiji?
cult cult 18:30 03.04.2012

Re: Samo te gledam...

Nego nastavnik razredne nastave piiiih.


a šta je glavni protivkandat, vojvoda Tomislav Nikolić po profesiji?
Mislim, bio je nesvršeni student prava u 60oj. Čujem da se to sad promenilo...
Ne znam da li vojvoda Vučić ima neko pošteno zanimanje...
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 19:28 03.04.2012

Re: Imovinska karta predsednika

samo_vas_gledam
Tadić je bio nesposoban u profesiji. Ako je kao diplomirani psiholog vrhunac karijere doživeo u školstvu i to srednjoškolskom (ne amnestira ni činjenica da je ta srednja škola, gimnazija) onda je jasno da nije bio sposoban ni za istraživački(naučni) rad, niti da se praktično svojom strukom kao psihoterapeut, klinički psiholog ili slično.



Da li si ti čuo da u gimnazijama od vajkada postoji nastavni predmet psihologija i da taj predmet predaju diplomirani psiholozi, te da profesor psihologije u gimnaziji, na zamišljenoj skali vrednosti, nije ispod psihoterapeuta, kliničkih, socijalnih i drugih psihologa?

A to da li je neki diplomirani psiholog nastavnik psihologije u gimnaziji, psihoterapeut ili klinički psiholog u odgovaračuj isntituciji, nema baš nikakve veze sa sposobnostima za naučno-istaživački rad.

Uzgred, znam divne ljude, vrlo stručne i sposobne psihologe, koji su su svoju profesionalnu karijelu započeli i završili kao profesori psihologije u gimnazijama. Da li je to nešto loše?
samo_vas_gledam samo_vas_gledam 20:49 03.04.2012

Re: Imovinska karta predsednika

Vojislav Stojković
samo_vas_gledam
Tadić je bio nesposoban u profesiji. Ako je kao diplomirani psiholog vrhunac karijere doživeo u školstvu i to srednjoškolskom (ne amnestira ni činjenica da je ta srednja škola, gimnazija) onda je jasno da nije bio sposoban ni za istraživački(naučni) rad, niti da se praktično svojom strukom kao psihoterapeut, klinički psiholog ili slično.



Da li si ti čuo da u gimnazijama od vajkada postoji nastavni predmet psihologija i da taj predmet predaju diplomirani psiholozi, te da profesor psihologije u gimnaziji, na zamišljenoj skali vrednosti, nije ispod psihoterapeuta, kliničkih, socijalnih i drugih psihologa?

A to da li je neki diplomirani psiholog nastavnik psihologije u gimnaziji, psihoterapeut ili klinički psiholog u odgovaračuj isntituciji, nema baš nikakve veze sa sposobnostima za naučno-istaživački rad.

Uzgred, znam divne ljude, vrlo stručne i sposobne psihologe, koji su su svoju profesionalnu karijelu započeli i završili kao profesori psihologije u gimnazijama. Da li je to nešto loše?


Наравно да има дивних људи који предају психологију. Не кажем да је сваки предавач у средљој школи лош психолог, али побогу, па том Тадићу, истом, смејали су се сви умнији људи у опозицији деведесетих,служио је за спрдњу, па то је јавна тајна! Друго, колико год били ти људи добри, ипак предавање психологије није исто што и рад рецимо на месту клиничког психолога, психотерапеута јер та наука такође напредује а, иду ли они на разне семинаре и усавршавања? Не бих рекао. Ако иду, онда је то мали број и вероватно о свом трошку пошто школе и хронична беспарица сигурно не сматрају за сходно да их шаљу на усавршавања. И само мали пример већ дуже времена у психологији је уместо психоаналитичког приступа који је потиснут, актуелан когнитивно-бихејвиорални приступ. Затим неурозе(Фројдове) више не постоје ни као дијагнозе, него су рашчлањене на разне, конкретније поремећаје, нпр:опсесивно-компулзивни поремећај, (адхд)поремећај пажње, психосоматске реакције итд...
Све то не би било битно да је он и добио то место на конкурсу. Све се плашим него је на конто свог оца, академика се "углавио" ту да буде неприметљив(да га не брука на неком институту).
Ни Тома није много бољи, али је и његов живот био другачији. Ако је завршио сада факултет то је за похвалу али ја не мислим ништа добро о њему. Но тако је код нас ако си једнога критиковао мора да си за другога, јел тако?
freehand freehand 22:04 03.04.2012

Re: Imovinska karta predsednika

Наравно да има дивних људи који предају психологију. Не кажем да је сваки предавач у средљој школи лош психолог, али побогу, па том Тадићу, истом, смејали су се сви умнији људи у опозицији деведесетих,служио је за спрдњу, па то је јавна тајна! Друго, колико год били ти људи добри, ипак предавање психологије није исто што и рад рецимо на месту клиничког психолога, психотерапеута јер та наука такође напредује а, иду ли они на разне семинаре и усавршавања? Не бих рекао. Ако иду, онда је то мали број и вероватно о свом трошку пошто школе и хронична беспарица сигурно не сматрају за сходно да их шаљу на усавршавања. И само мали пример већ дуже времена у психологији је уместо психоаналитичког приступа који је потиснут, актуелан когнитивно-бихејвиорални приступ. Затим неурозе(Фројдове) више не постоје ни као дијагнозе, него су рашчлањене на разне, конкретније поремећаје, нпр:опсесивно-компулзивни поремећај, (адхд)поремећај пажње, психосоматске реакције итд...
Све то не би било битно да је он и добио то место на конкурсу. Све се плашим него је на конто свог оца, академика се "углавио" ту да буде неприметљив(да га не брука на неком институту).
Ни Тома није много бољи, али је и његов живот био другачији. Ако је завршио сада факултет то је за похвалу али ја не мислим ништа добро о њему. Но тако је код нас ако си једнога критиковао мора да си за другога, јел тако?

...
...
...
Odavno me niko ovako nije ostavio bez reči.
Kakva prostačina...
angie01 angie01 22:46 03.04.2012

Re: Imovinska karta predsednika

ипак предавање психологије није исто што и рад рецимо на месту клиничког психолога, психотерапеута јер та наука такође напредује а, иду ли они на разне семинаре и усавршавања? Не бих рекао. Ако иду, онда је то мали број и вероватно о свом трошку пошто школе и хронична беспарица сигурно не сматрају за сходно да их шаљу на усавршавања. И само мали пример већ дуже времена у психологији је уместо психоаналитичког приступа који је потиснут, актуелан когнитивно-бихејвиорални приступ. Затим неурозе(Фројдове) више не постоје ни као дијагнозе, него су рашчлањене на разне, конкретније поремећаје, нпр:опсесивно-компулзивни поремећај, (адхд)поремећај пажње, психосоматске реакције итд...


NJAO, sada ces ti nama da drzis predavanje, za sta fakat, Tadiceva majka ima profi degri, ekspirijens i kod nje se na doskolovavanju dobija lajsens da bi mogao da radis!
angie01 angie01 22:49 03.04.2012

Re: Imovinska karta predsednika

Ако је завршио сада факултет то је за похвалу


bas bih volela da vidim, gde i kako je u medjuvremenu postao valsnik degrija-bilo kog!...msilim, nista se od istog ne primecuje!
samo_vas_gledam samo_vas_gledam 23:37 03.04.2012

Re: Samo te gledam...

Бучић је дипл. правник. Нешто је застао на магистарским студијама, ваљда видео да му добро иде у то време, па кој'-ће-му-мој магистрат. Али поред тога је као човек хм..па није добар човек и квази-емотивац.
jesen92 jesen92 21:33 04.04.2012

Re: Imovinska karta predsednika

Jedino je Vuk Jeremić, sin buržuja, direktora Naftagasa

odkad su socijalisticki direktori bili burzuji? zar to nisu bili nasi drugovi i drugarice?
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 17:12 03.04.2012

Predsednik Srbije Boris Tadić...

... je pristojna čovek, kulturan, odmeren, pristojno izgleda, ne svađa se, nije zlonameran, ne psuje, ne pljuje po podu, ne puši, ne pije, nije drogaš, fakultetski je obrazovan, tečno govori engleski, u svoja dva predsednička mandata nije započeo ni jedan rat, (za razliku od ameičkog predsednika i laureta Nobelove nagrade za mir), konstruktivno sarađuje sa susedima, sa Briselom, Vašingtonom, Moskom, Pekingom, opozicionim strankama....

I kao građanin i kao političar pripada boljoj polovini onoga što Srbija danas ima.

Malo li je?
dali76 dali76 17:16 03.04.2012

Re: Predsednik Srbije Boris Tadić...

za glumca i previse ,za predsednika premalo moj Vojislave.
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 17:26 03.04.2012

Re: Predsednik Srbije Boris Tadić...

Vrlo moguće, moj Dalibore, al ajd da vidimo njegove potencijalne protivkandidate za mesto predsednika na sledećim izborima:

1. Nikolić Tomislav, od navdenih Tadićevih osobina gotovo da ni jednu ne poseduje, sem možda one da ne pljuje po podu, ali ni to nije sigurno.

2. Vojislav Koštunica, ne bih da trošim tvoje i moje vreme.

3. Čedomir Jovanović, kad se ne svađa sa drugima, svađa se sam sa sobom,

4.Ivica Dačić, kao pod 2)

5. Vojislav Šešelj, još uvek u Hagu

6...

Nisi li ti, dali, govorio i pisao da demokratija nije najbolji sistem, ali da trenutno ne postoji bolji. E, pa tako je i sa Tadićem, nije najbolji, ali trenutno Srbija nema boljeg. Naravno, ako izuzmemo nas dvojicu i još poneke sa ovog bloga.:)))

Edit: Hebiga, zaboravih Vuka Draškovića, ali od stalnih preokretanja i metamorfoza, ne znam na kojoj je trenutno političkoj strani - desnoj, levoj, u centru ili na margini.

samo_vas_gledam samo_vas_gledam 17:33 03.04.2012

Re: Predsednik Srbije Boris Tadić...

Vojislav Stojković
... je pristojna čovek, kulturan, odmeren, pristojno izgleda, ne svađa se, nije zlonameran, ne psuje, ne pljuje po podu, ne puši, ne pije, nije drogaš, fakultetski je obrazovan, tečno govori engleski, u svoja dva predsednička mandata nije započeo ni jedan rat, (za razliku od ameičkog predsednika i laureta Nobelove nagrade za mir), konstruktivno sarađuje sa susedima, sa Briselom, Vašingtonom, Moskom, Pekingom, opozicionim strankama....

I kao građanin i kao političar pripada boljoj polovini onoga što Srbija danas ima.

Malo li je?


Uh..njegova "pristojnost"(sa prefiskom:kvazi) dolazi od njegovih savetnika koji ga savetuju da govori sporo, a što to što govori pa umesto jedne, razvuče u pet rečenica nikom ništa jel tako?
Njegova pristojnost je iznuđena iz njegove nesposobnosti. Ništa nema osim savetovanih demagoških floskula koje ništa ne govore, nego ponavljaju opšta mesta i svako ko se udubu kad razmisli o tome, i uspe nekako da nadje smisao u tom ponavljanju koje zamara i u besmislenosti koji gnevi svakog obrazovanog slušaoca, videće da je to "pimplovanje" jedne rečenice na sto načina.Egzibicija samo...ni malo atraktivna, pa time i gubi smisao egzibicije u punom smislu, već samo ima oblandu iste.
To što nije počeo rat je kao neka mudrost. Pa sa kim mi više da ratujemo. Skoro smo okruženi zemljama NATO-a, a njima se uvlačimo u guzu, tako da nema ko da nas napadne od suseda. No nema to veze. Ajde kao da mu to uzmemo i kao pohvalu ali, ja tvrdim da to nije pohvala jer nije naročito teško to izvesti. Na kraju vojska nam trenutno nije ni za q rac pa i nema smisla.
Konstruktivno saradjuje? Tako što su prvo podržali a možda i "podrepili" Srbe na Kosovu tj na severu, da podignu barikade pa se onda pojavili, kao Sloba nekad, kao vatrogasci da gase taj požar. Čak i to im nije donelo neke poene. Naši odnosi sa USA nisi bili gori od 2000-te ni jednom. NIsu oni dramatično loši ali su zahladneli prilično i da pratiš bar imalo(jer ja ne pratim toliko poltiku, ali i ono što pratim mi je dovoljno da uvidim neke stvari). Zato i ne znam odakle je izvučeno ovo da održavamo odlične odnose sa Vašingtonom. Tu su i neke zemlje EU koje se otvoreno protive onome što se radilo na Kosovu pa su ovi, naši odmah podvili rep i one dole, naložene, ostavili na cedilu. NE kažem da nije trebalo uklo0niti barikate ali nije trebalo ni nagovarati ljude da ih postave, ili ako nisu nagovoreni a ono su bar, ohrabreni od tih istih koji su posle posredno, sklanajli te barikade. Hajte molim vas!
Saradnja sa opozicionim strankama je možda naizgled dobra, ali otkad je to bitno vblasti da krucijalna stvar bude dobar odnos sa opozicijom. Bože me sačuvaj. Vi ste malo pomešali teze. Jel' to onaj fazon: da se srbi slože? Pa naravno da neće misliti isto a ako je imao korektan odnos prema nekima, to je samo kada se Vuk uzjogni ili možda bolje, podivlja, pobesni pa onda juri Čedu navrat-na nos, da podrži neki zakon.
I tako njegovo je da upravlja državom koliko je njegova nadležnost dugačka da se toliko ispruži, ali on jok. ČOvek "sašio dva ćebeta" pa se pod njima ospružio sve u šesnaest(uzeo ćebe i onom jadniku u liku primerija, pa ovaj sad, go, nepokriven valjda se zato i ne pojavljuje nigde..'bem li ga?).
Tadić je takav demagog da mi se čini Slobu će nadmašiti. Nije dao ostavku na mesto predsednika jer kao Kosovo ako bukne moramo imati predsednika a ne V.D istog, jer nemaju ista ovlašćenja. Čuj q..r.e!! Folira bre! SAad će EULEKS da dozvoli šiptarima da naprave neko sranje kad su izbori i kad to gura vodu na vodenicu Todorovića i Koštunice ili Šekija ako ga puste, privremeno.
samo_vas_gledam samo_vas_gledam 17:34 03.04.2012

Re: Predsednik Srbije Boris Tadić...

dali76
za glumca i previse ,za predsednika premalo moj Vojislave.[/quot
Upravo tako!
mariopan mariopan 17:35 03.04.2012

Re: Predsednik Srbije Boris Tadić...

Vojislav Stojković
... je pristojna čovek, kulturan, odmeren, pristojno izgleda, ne svađa se, nije zlonameran, ne psuje, ne pljuje po podu, ne puši, ne pije, nije drogaš, fakultetski je obrazovan, tečno govori engleski, u svoja dva predsednička mandata nije započeo ni jedan rat, (za razliku od ameičkog predsednika i laureta Nobelove nagrade za mir), konstruktivno sarađuje sa susedima, sa Briselom, Vašingtonom, Moskom, Pekingom, opozicionim strankama....

I kao građanin i kao političar pripada boljoj polovini onoga što Srbija danas ima.

Malo li je?

Sve to što si naređao stoji.

Naspram ove lepe slike, u stvarnom životu uz Tadića stoji gomila hohštaplera i kriminalaca kojima je on, tako lep, kulturan, vaspitan itd...... omogućio da ojade i do koske ogrebu džepove svih ostalih građana ove zemlje, a da za to nikome ne odgovaraju.
Nisu svi nezadovoljni, bar ova fukara nije, ima i srećnih što je on bio baš takav kakav je bio.

Malo li je?
predatortz predatortz 17:37 03.04.2012

Re: Predsednik Srbije Boris Tadić...

1. Nikolić Tomislav, od navdenih Tadićevih osobina gotovo da ni jednu ne poseduje, sem možda one da ne pljuje po podu, ali ni to nije sigurno.

2. Vojislav Koštunica, ne bih da trošim tvoje i moje vreme.

3. Čedomir Jovanović, kad se ne svađa sa drugima, svađa se sam sa sobom,

4.Ivica Dačić, kao pod 2)

5. Vojislav Šešelj, još uvek u Hagu

6...



Kad pogledam listu potencijalnih kandidata, pomislim samo jedno:

Srbijo, na niske si grane spala!
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 17:39 03.04.2012

Re: Predsednik Srbije Boris Tadić...

Opširan ti je komentar, pa moram parcijalno;

samo_vas_gledam:


Uh..njegova "pristojnost"(sa prefiskom:kvazi) dolazi od njegovih savetnika koji ga savetuju da govori sporo, a što to što govori pa umesto jedne, razvuče u pet rečenica nikom ništa jel tako?
Njegova pristojnost je iznuđena iz njegove nesposobnosti. Ništa nema osim savetovanih demagoških floskula koje ništa ne govore, nego ponavljaju opšta mesta i svako ko se udubu kad razmisli o tome, i uspe nekako da nadje smisao u tom ponavljanju koje zamara i u besmislenosti koji gnevi svakog obrazovanog slušaoca, videće da je to "pimplovanje" jedne rečenice na sto načina.Egzibicija samo...ni malo atraktivna, pa time i gubi smisao egzibicije u punom smislu, već samo ima oblandu iste.





Nisam siguran da li ovde govoriš o Tadiću, Obami, Sarkoziju, Berlusloniju ili... jebiga ne mogu da se setim kako se zovu oni iz UK, Holandije, Belgije.... Doduše, možda si imao na umu legende pout Čerčila, Staljina, Ruzvelta ili Tita?
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 17:44 03.04.2012

Re: Predsednik Srbije Boris Tadić...

mariopan

Sve to što si naređao stoji.

Naspram ove lepe slike, u stvarnom životu uz Tadića stoji gomila hohštaplera i kriminalaca kojima je on, tako lep, kulturan, vaspitan itd...... omogućio da ojade i do koske ogrebu džepove svih ostalih građana ove zemlje, a da za to nikome ne odgovaraju.
Nisu svi nezadovoljni, bar ova fukara nije, ima i srećnih što je on bio baš takav kakav je bio.

Malo li je?


A ti bi izgleda više volela da nas do koske ojadi gomila hoštaplera na čelu sa nekim poput Nikolića, Koštunice ili Šešelja?

Hebiga, kad propadamo, nek bar propadamo sa otmenim, lepim i kulturnim predsednikom na čelu.
Malo li je?
mariopan mariopan 19:08 03.04.2012

Re: Predsednik Srbije Boris Tadić...

Vojislav Stojković
mariopan

Sve to što si naređao stoji.

Naspram ove lepe slike, u stvarnom životu uz Tadića stoji gomila hohštaplera i kriminalaca kojima je on, tako lep, kulturan, vaspitan itd...... omogućio da ojade i do koske ogrebu džepove svih ostalih građana ove zemlje, a da za to nikome ne odgovaraju.
Nisu svi nezadovoljni, bar ova fukara nije, ima i srećnih što je on bio baš takav kakav je bio.

Malo li je?


A ti bi izgleda više volela da nas do koske ojadi gomila hoštaplera na čelu sa nekim poput Nikolića, Koštunice ili Šešelja?

Hebiga, kad propadamo, nek bar propadamo sa otmenim, lepim i kulturnim predsednikom na čelu.
Malo li je?

Ne bih volela
Da li možemo da biramo nekog ko nije "bolji" od najgorih? Ja sam zato i glasala za Tadića a znala sam već da je ovakav nikakav samo mi se Toma gadio još više.

Evo novih stranaka za koje niko nije čuo, u njima mladi, ili (još) nekompromitovani ljudi, hajde da probamo sa nekim novim? Sad više i nemaju šta da nam pokradu, a neki od tih novih obećavaju hapšenja za kriminal, korupciju i lopovluk, što još nije bilo a trebalo je odavno? Malo li je?
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 19:40 03.04.2012

Re: Predsednik Srbije Boris Tadić...

Šta da radim, moram ponovo da potsetim na sledeće:

"U doba kraljeva, podaniku se govorilo: Nekad si bio podanik Kralja A, sada je Kralj A mrtav i - gle čuda! – ti si podanik Kralja B. Onda je stigla demokratija, pa je podaniku ponuđen izbor: Da li ti želiš da nad tobom vlada Građanin A ili Građanin B?

Običan čovek rado bi rekao: Ponešto od A i ponešto od B, a u drugim prilikama ni A ni B već nešto sasvim drugačije. Država odmahuje glavom. Moraš izabrati, kaže država: A ili B.

Kao što bi u doba kraljeva naivno bilo misliti da će kraljev sin prvenac biti najsposbniji za vladanje, tako je i u našem dobu naivno misliti da će demokratski izabran vladar ujedno biti i najsposbniji." (DŽ.M. Kuci, Dnevnik loše godine):
JJ Beba JJ Beba 19:45 03.04.2012

Re: Predsednik Srbije Boris Tadić...

Vojislav Stojković
... je pristojna čovek, kulturan, odmeren, pristojno izgleda, ne svađa se, nije zlonameran, ne psuje, ne pljuje po podu, ne puši, ne pije, nije drogaš, fakultetski je obrazovan, tečno govori engleski, u svoja dva predsednička mandata nije započeo ni jedan rat, (za razliku od ameičkog predsednika i laureta Nobelove nagrade za mir), konstruktivno sarađuje sa susedima, sa Briselom, Vašingtonom, Moskom, Pekingom, opozicionim strankama....

I kao građanin i kao političar pripada boljoj polovini onoga što Srbija danas ima.

Malo li je?

bilo bi dovoljno kada bi neko hteo da se uda (oženi) za njega. ovako, za predsednika očito nije dovoljno kad nije umeo (ili nije hteo) da spreči ovo ušta nam se zemlja napravila. ovo su osobine koje kapiram i da ima Cvetković kao premijer. i on je odmeren, pristojan, ne pljuje i ne psuje po podu, ne buši deci balone....ipak, miliš da je bio dobar premijer? da je radio dobro? da mu je vlada bila kredibilna, da je on bio kredibilan?

JJ Beba JJ Beba 19:48 03.04.2012

Re: Predsednik Srbije Boris Tadić...

A ti bi izgleda više volela da nas do koske ojadi gomila hoštaplera na čelu sa nekim poput Nikolića, Koštunice ili Šešelja?

aaa znači opet manje zlo?
zlo je zlo makar bilo i manje
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 19:54 03.04.2012

Re: Predsednik Srbije Boris Tadić...

JJ Bebo, moram da te obavestim da je vreme kulta ličnosti prošlost i da demokratski izabrane predstavnike naroda ne terba idealizovati, niti očekivati da budu n nepogrešivi ibermenši. I oni su obični ljudi, sa svojim manama i vrlinama, baš kao i svi mi.

Da li je bravar stvarno bio bolji ili su nam ga takvog predstavili?
lillyann lillyann 20:07 03.04.2012

Re: Predsednik Srbije Boris Tadić...

Vojislav Stojković
18:12 03.04.2012 / *novo
Predsednik Srbije Boris Tadić...
... je pristojna čovek, kulturan, odmeren, pristojno izgleda, ne svađa se, nije zlonameran, ne psuje, ne pljuje po podu, ne puši, ne pije, nije drogaš, fakultetski je obrazovan, tečno govori engleski, u svoja dva predsednička mandata nije započeo ni jedan rat, (za razliku od ameičkog predsednika i laureta Nobelove nagrade za mir), konstruktivno sarađuje sa susedima, sa Briselom, Vašingtonom, Moskom, Pekingom, opozicionim strankama....

I kao građanin i kao političar pripada boljoj polovini onoga što Srbija danas ima.

Malo li je?


mallo.
jer se grli s mrkonjićem koji, opet, drži slobinu fotku u ofisu i ide na konvenciju radikala povodom dolaska glavnog vojvode.
mallo.
jer se okružio lopurdama koje su nam popile svu krv, a na premijersko mesto postavio vidru koja je lepo zbrinula sebe, sina, etc

mallo.
jer štiti svog učenika koji je dostigao šampionske visine putujuću milion puta milion po svetu, što on a što the president with mali joca & co, a to sve na naš račun, e da bi sačuvali kosovo

mallo.
jer mu nisu dovoljna dva mandata u potpuno urušenoj zemlji gladnih ljudi, bez posla i ikakve perspektive, okontrer, već bi još, još bi on da vlada i gleda sebe u ogledalu i divi, divi, divi koliko je bože lep. prelep, u stvari.

mallo.
jer nema ama ni trunke milosti za muke ljudi koje sad jadno i bedno i sramotno iz staklenika i štala savetuje da pokrenu porodični biznis, eno im svarovski za ugled, dok je na hiljade malih firmi zatvoreno u poslednjih 12 meseci iz nemoći, zbog nameta koje nisu postigli da izmire

mallo.
jer šalje tomić u pariz da se šepuri u stanu od osam hiljada evra mesečne najamnine, plus sve ostalo, iz razloga samo njemu i pomalo vuku poznatih, doduše i svima nama a lil bit

mallo.
jer je pokazao da ne bira društvo, niti će, samo da i dalje ostane na vlasti.

edit:

ništa ja nemam od njegove odmerenosti, a nešto ne znam ni koliko je kulturan ma šta pod tim podrazumevali, ali mu engleski očajan. ko slobin.

pripada, kažete, boljoj polovini Srbije?
kakva je pa sad to podela koja smrdi po rasizmu, šovinzmu?

jel to ona po kojoj on - tako bolji - igra na koncertu miroslava ilića čija je kći direktor banke, čisto da radi i da im se nadje koja kinta još, a mi da gledamo njihovu radost i njihovo cupkanje.
mi, nekulturni.

jedno znam : uzeću vala onaj listić, ižvrljati ga skroz i baciti u kutuju.
i ne intersuje me matematika. interesuje me sopstvena savest.
hoochie coochie man hoochie coochie man 20:46 03.04.2012

Re: Predsednik Srbije Boris Tadić...

Država odmahuje glavom. Moraš izabrati, kaže država: A ili B.

Kome kaze, nekom imaginarnom, prosecnom, realno nepostojecem gradjaninu ili konkretnom coveku?
Moze li se u demokratiji biti samo obican covek koji postuje svoj sopstveni razum ne tezeci da se uklopi u neku masu "gradjana", i koji kaze ne moram da izaberem?
JJ Beba JJ Beba 20:53 03.04.2012

Re: Predsednik Srbije Boris Tadić...

I oni su obični ljudi, sa svojim manama i vrlinama, baš kao i svi mi.

mnogo su obični za moj ukus
meni je imponovao Đinđić, mada sam imala zamerke na mnoge stvari koje je uradio i pre 2000te i u toku mandata, ali to mu valjda ide u ovo tvoje i oni su ljudi, grešni.
imponovalo mi što mi premijer zgodan, pametan, mlad, aktivan, ne psuje, ne pljuje, govori tečno nemački, naučio usput engleki, filozof, pritom zna šta govori i kako govori. on takođe nije psovo, ali je taj nešto i radio (i ako je iamo mnoge protiv sebe)- isporučio miloševića kad treba, taj bi isporučio i sve ostale na vreme, ne bi čekao zavrtanje ruku, krenuo na mafijaše, započeo reforme, nije bio populista.
bravar? zabole me za bravara živimo sada i ovde. valjda će se između sada i ovde nešto i desti?

angie01 angie01 21:40 03.04.2012

Re: Predsednik Srbije Boris Tadić...

Vojislav Stojković
... je pristojna čovek, kulturan, odmeren, pristojno izgleda, ne svađa se, nije zlonameran, ne psuje, ne pljuje po podu, ne puši, ne pije, nije drogaš, fakultetski je obrazovan, tečno govori engleski, u svoja dva predsednička mandata nije započeo ni jedan rat, (za razliku od ameičkog predsednika i laureta Nobelove nagrade za mir), konstruktivno sarađuje sa susedima, sa Briselom, Vašingtonom, Moskom, Pekingom, opozicionim strankama....I kao građanin i kao političar pripada boljoj polovini onoga što Srbija danas ima.Malo li je?


pa izvini, vecina koje poznajem imaju iste te osobine i jos koju pride-ono radni su, odgovorni na svom poslu, trude se maksimalno, ne ugrozavaju druge, brinu za porodicu i ljude oko sebe, zanimaju se za mnogo stvari i zeljni su da napreduju i poprave sve sto im se ucini da je moguce, angazovani da pomognu gde treba, ne manipulisu, nisu zeljni vlasti i dobiti na tudjoj grbaci,...a i govore vise od jednog stranog jezika!


za predsednika drzave suvise malo, a jos manje kada se sabere sve ono sto ne cini, a trebalo bi, plus sve ono sto nikakve veze nema sa boljitkom za gradjane-zbog kojih je on prevashodno tu!
angie01 angie01 21:44 03.04.2012

Re: Predsednik Srbije Boris Tadić...

moram da te obavestim da je vreme kulta ličnosti prošlost i da demokratski izabrane predstavnike naroda ne terba idealizovati, niti očekivati da budu n nepogrešivi ibermenši. I oni su obični ljudi, sa svojim manama i vrlinama, baš kao i svi mi.


od njega se samo ocekivalo da ispuni ono sto je nudio!

ni manje ni vise!

a pazi- dao nista!....i jos ispod nista, onoliko!
maksa83 maksa83 21:47 03.04.2012

Re: Predsednik Srbije Boris Tadić...

JJ Bebo, moram da te obavestim da je vreme kulta ličnosti prošlost i da demokratski izabrane predstavnike naroda ne terba idealizovati, niti očekivati da budu n nepogrešivi ibermenši.

Alo. Nije njemu iz ruke ispao sladoled, nego državni aparat.
freehand freehand 22:08 03.04.2012

Re: Predsednik Srbije Boris Tadić...

Vrlo moguće, moj Dalibore, al ajd da vidimo njegove potencijalne protivkandidate za mesto predsednika na sledećim izborima:

+ između Džordža Klunija i Bele Lugošija - ima li dileme?
mariopan mariopan 22:30 03.04.2012

Re: Predsednik Srbije Boris Tadić...

Vojislav Stojković

Re: Predsednik Srbije Boris Tadić...
JJ Bebo, moram da te obavestim da je vreme kulta ličnosti prošlost

Nije prošlost, to nam je najcrnja stvarnost.
Mislim da je Tadić sve vreme zapravo gradio kult (svoje) ličnosti, i samo se time bavio, o tome brinuo. Za to je potrošio svoja dva mandata, a nama su to bile godine naših života, koje je survao u ponor.
Ono što mu je bio posao nije radio niko, on za to nije imao vremena toliko je brinuo o sebi i svojima da nije postizavao da brine i o nama.
A mi smo oni koji su "birali manje zlo" pa je to zlo naraslo, nagojilo se i nema mu kraja. On više nije "manje zlo".

Što kaže Beba, zlo je zlo i kada je malo. Koliko je nas koštalo to "malo zlo" tek sada vidimo i ne verujemo svojim očima. Bebo

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana