Filozofija| Kućni ljubimci

Сир < Мачка

marco_de.manccini RSS / 24.01.2018. u 20:08

Пожали се млекаџија свом рабину да му комшијина мачка краде сир те рабин позове обојицу код себе, напоменувши да се донесе и мачка. Дођоше они, поседаше, ту је и мачка, а рабин упита млекаџију

-- Шта мислиш, колико ти је сира мачка појела досад?

-- Паа, не знам, мало данас, мало сутра, можда три, можда четири килограма, ту негде.

На то рабин дохвати мачку и измери је.


640px-Kittyply_edit1.jpg

-- Уф, уф, тачно четири килограма, ево, изволи, узми -- рече и гурну млекаџији мачку у руке, а онда, не чекавши да запрепашћени човек ишта изусти, додаде

-- Ето, сир смо нашли ... али где нестаде мачка?

* * *

Препричавам ову познату причу највише због себе, да се подсетим да ниједна мачка није сир, или бар није само и искључиво сир. А ако ово важи за мачку, како ли неће за човека?

.



Komentari (219)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

aureus aureus 20:39 24.01.2018

Примједба

Без обзира на рабинову лукавштину, мислим да би мачка требало да врати сир који је појела.
И ја сам правио данас неку супу од брокуле и карфиола, и поштено сам платио, нисам ни покушао да у продавници глумим брокулу.
marco_de.manccini marco_de.manccini 21:29 24.01.2018

Re: Примједба

Хм, онако како сам ја разумео причу, рабинова лукавштина је много дубља и далеко надилази дилему да ли треба или не треба вратити сир. Мачка није само сир или само ловљење мишева или само протезање поред пећи или дремање на некој ивици ... мачка је све то и још нешто приде, а и опет и преко тога има још у њој. Не судите мачку по сиру.
aureus aureus 21:55 24.01.2018

Re: Примједба

marco_de.manccini
Хм, онако како сам ја разумео причу, рабинова лукавштина је много дубља и далеко надилази дилему да ли треба или не треба вратити сир. Мачка није само сир или само ловљење мишева или само протезање поред пећи или дремање на некој ивици ... мачка је све то и још нешто приде, а и опет и преко тога има још у њој. Не судите мачку по сиру.

Али млекаџија није питао рабина шта је у суштини мачка. Он се рабину пожалио да му мачка краде сир. Рабин је онда позвао власника мачке и дјеловало је да ће проблем бити ријешен. Да ли је?
Дјелује да јесте на неки начин: вратио је млекаџији сир у форми мачке.

Потпуно оправдано, млекаџија ће однијети кући свој нестали сир. То јест, однијеће мачку.
Ако прави власник буде желио да поврати мачку, мораће да млекаџији донесе - сир.
marco_de.manccini marco_de.manccini 22:25 24.01.2018

Re: Примједба

Али млекаџија није питао рабина шта је у суштини мачка

Тачно, није, већ је то питање рабин поставио млекаџији

Али где нестаде мачка?
aureus aureus 22:53 24.01.2018

Re: Примједба

marco_de.manccini
Али млекаџија није питао рабина шта је у суштини мачка

Тачно, није, већ је то питање рабин поставио млекаџији

Али где нестаде мачка?

Не заборави да је заједно с њима све вријеме и власник мачке.
Не помиње се то у причи али је готово извјесно да је и он био једнако запрепаштен кад је рабин ставио његову мачку млекаџији у руке.
Рабин је наглас поставио питање "гдје нестаде мачка?". Не треба да губимо из вида да је то питање можда било упућено власнику мачке.
У преводу: млекаџији смо вратили његов сир, а сад ти гледај шта ћеш са својом несталом мачком.
Ако власник мачке укапира поенту, донијеће млекаџији сир и тако повратити своју мачку. Или ће му у замјену за своју мачку донијети рецимо - неку другу мачку. Или новац у вриједности сира, то јест мачке.

На жалост, Марко, изгледа да ова мачка не само да НИЈЕ НИШТА ВИШЕ ОД СИРА, него је потпуно конвертибилна - можеш је замијенити за сир, за другу мачку, за новац, можда за још нешто.
marco_de.manccini marco_de.manccini 22:57 24.01.2018

Re: Примједба

хм, колико је 1000 динара у конвертибилним мачкама?
aureus aureus 23:03 24.01.2018

Re: Примједба

marco_de.manccini
хм, колико је 1000 динара у конвертибилним мачкама?

Не знам, а то питање не бисмо ни постављали кад би мачка из приче знала сама да врати сир који је појела (што сам предложио већ у првом коментару). Овако је у нелагодну позицију довела свог власника који, ако је жели натраг, мораће некако да је откупљује.
marco_de.manccini marco_de.manccini 23:15 24.01.2018

Re: Примједба

Ја ипак мисмим да су мачке нешто више. Ево узмимо краву, рекао би човек то је крава, ништа више, шта ту има да се прича, а онда прочиташ Би-Би-Си вест о крави која се одметнула у шуму и провела зиму с крдом бизона.

Wild at heart.

A domesticated cow has surprised Polish naturalists by spending the winter living with a herd of wild bison in the primeval Bialowieza Forest.

The cow "chose freedom" by running away from a farm late last autumn, and has been seen lingering on the fringes of a herd of some 50 bison in the forest on the Belarusian border, Poland's TVN24 news portal reports.
aureus aureus 23:48 24.01.2018

Re: Примједба

Рабин је не само мудрац, он је и судија. Он сигурно зна да му се млекаџија пожалио јер жели да комшијина мачка некако престане да му краде сир и/или да му се поједени сир плати. Пошто је судија, или нека врста судије, а сасвим сигурно и човјек са угледном позицијом у јеврејској заједници, рабину је јасно да не би било праведно да млекаџија из дана у дан трпи штету и да буде ником ништа. Само је питање да ли то зна и комшија или је један од оних људи које је баш брига.

Мудри рабин зато прави малу представу не би ли комшија схватио да је одговоран за своју мачку, пошто она сама не може да буде одговорна за себе.

Ако то не би било тако, онда бисмо морали да претпоставимо да рабин филозофским триком од млекаџије прави будалу; да покуњени човјек треба празних руку отићи кући са лекцијом да је мачка нешто више од поједеног сира, а комшија би још могао да узме ону своју прождрљиву мачку и да је без гриже савјести и даље пушта да млекаџији краде сир.
eloy eloy 00:34 25.01.2018

Re: Примједба

-- Ето, сир смо нашли ... али где нестаде мачка?



marco_de.manccini marco_de.manccini 02:21 25.01.2018

Re: Примједба

aureus

Наравно, свака се прича може читати на много нивоа и на много начина.

Ево, читајмо причу и с те практичније тачке. Узмимо да је криминал -- неко је појео сир -- уистину почињен и потражимо правду на суду. Какав доказ има млекаџија да је комшијина мачка појела сир?

Рабин је пластично демонстрирао млекаџији да је пред нама мачка, а сира -- нема! -- а не обрнуто.

* * *

Мене, искрено, ситнице око судбине сира више не интересују једном питање "где је мачка" одзвони у мојој глави. Како рекох, прича је позната, не знам поуздано извор, али појављује се у радовима Виктора Франкла и у његовим јавним наступима и контекст је увек тај, јебеш сир, "мачка је више од збира поједеног сира".

У предговору једне Франклове књиге, Харолд Кушнер подсећа на сцену из драме Артура Милера, Догађај у Вишију, у којој човек показује своја документа, дипломе и референце немачком официру. На питање официра "да ли је то све што имаш" човек одговара потврдно, на шта официр баца све те ствари у корпу и каже "ето, сад немаш ништа".
aureus aureus 07:33 25.01.2018

Re: Примједба

marco_de.manccini
aureus

Наравно, свака се прича може читати на много нивоа и на много начина.

Да, слажем се.
Само што се мени чини да инсистирање на филозофиском аспекту приче ставља рабина у позицију ученог зезатора који, бавећи се питањем које му нико није поставио, оштећеног млекаџију преводи жедног преко воде; и при том не даје никакву моралну лекцију власнику мачке у вези одговорности за мачку.
marco_de.manccini
Узмимо да је криминал -- неко је појео сир -- уистину почињен и потражимо правду на суду. Какав доказ има млекаџија да је комшијина мачка појела сир?

То већ не знам. Можда има.
marco_de.manccini
Рабин је пластично демонстрирао млекаџији да је пред нама мачка, а сира -- нема! -- а не обрнуто.

Тако би и неки родитељ чији је син сломио прозор у школи могао да демонстрира да је пред њима његов син, а да је прозор разбијен, а не обрнуто. Још би, шале ради, могао да метне сина у прозорско окно и забезекнутом директору и разредном наставнику каже: "Ево вам прозор. Само...гдје је моје дијете?" Направио би добру поенту да је његов син нешто више од разбијеног прозора.
Не вјерујем, међутим, да би му било тако лако допуштено да са школом тјера шегу. Поента да је дијете нешто више од разбијеног прозора (или да је мачка нешто више од поједеног сира) није дубока него је у овом контексту банална.

Хоћу да кажем да би прича у којој се заиста добро истиче поента да је мачка нешто више од поједеног сира морала да буде испричана на неки други начин.
marco_de.manccini marco_de.manccini 07:42 25.01.2018

Re: Примједба

ok
maksa83 maksa83 08:18 25.01.2018

Re: Примједба

marco_de.manccini
ok

Mnogo si se lako pred'o.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 08:37 25.01.2018

Re: Примједба

Mnogo si se lako pred'o.

U pravu si.
Pussy.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 09:40 25.01.2018

Re: Married to Mafia



Marco, dosta više ove jevrejštine, 'oćeš ceo blog da rasteraš...



Nevezano za priču, izgradiše braća Crnogorci prvu sinagogu, za oba crnogorska Jevrejina, Jašu Zemunca i nekog starog đeda s Durmitora, Jakova Jaka (ne onaj Jak, Makso, đed neki, čestit, highlanda). Bilo mi je mnogo smešno kako ih je postrojila Alona sve, celu Milovu ekipu, stajali su pred temeljima sinagoge kao pred neumrlim a opet odsutnim g. Brozom - eto i matematičkog problema: g. Broz je neumro a opet je umro, tu je a nije tu! Čudesne su te sinagoge.
maksa83 maksa83 11:02 25.01.2018

Re: Married to Mafia

Čudesne su te sinagoge.

Kad to reče, je l' radi Sinagoga u Novom Sadu kao Sinagoga uopšte?
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 11:21 25.01.2018

Re: Married to Mafia

Sada je vaskrsavamo, i nju i onu malu, grobljansku u Lasla Gala. Nije bilo kinte posle rata, komuna je desetkovana. Onda je to predato na staranje MONS-u (muzicka omladina Novog Sada), logika je da je bolje da tu bude zivota nego da poslednji izadje i ugasi svetlo, pa otud Baletska skola, koncerti itd. Tako da cesto deca stoje tu, na mestu predvidjenom za rabina, i pevaju. Onda, kada mine vreva, dodjemo mi komunci, pa procitamo koji redak. Sada je zivnulo, kako se multiplicirao broj turista iz Izraela. I tako, cuvamo je, jebi ga, do poslednjeg zaista.

Edit/ Doza Djerdja, pardon. Ako si free, sutra ja bas citam pomen zrtvama fasizma.
marco_de.manccini marco_de.manccini 14:17 25.01.2018

Re: Примједба

Mnogo si se lako pred'o.

Чувам снагу за прилике где су ствари јасније и пут ка победи гарантован, рецимо четници vs. партизани или принцес крофне vs. баклава.
c_h.arlie c_h.arlie 14:28 25.01.2018

Re: Примједба

marco_de.manccini
Mnogo si se lako pred'o.

Чувам снагу за прилике где су ствари јасније и пут ка победи гарантован, рецимо четници vs. партизани или принцес крофне vs. баклава.

Ja ne volim baklave.
stefan.hauzer stefan.hauzer 14:30 25.01.2018

Re: Примједба

Ja ne volim baklave.


To ti je od vekovnog turskog zuluma, ali baklave su real deal!
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 15:11 25.01.2018

Re: Примједба

no, sa jednim neopterećenim pristupom, post-teorijskim, svakako je must see
marco_de.manccini marco_de.manccini 17:34 25.01.2018

Re: Примједба

У предговору једне Франклове књиге, Харолд Кушнер подсећа на сцену из драме Артура Милера, Догађај у Вишију, у којој човек показује своја документа, дипломе и референце немачком официру. На питање официра "да ли је то све што имаш" човек одговара потврдно, на шта официр баца све те ствари у корпу и каже "ето, сад немаш ништа".

Аууу, глуп какав сам одем и проверим Милерову драму и -- нема такве сцене! Ти-ну-ни-ну, ти-ну-ни-ну ...

Поенту смо нашли ... али где је сцена?
aureus aureus 17:45 25.01.2018

Re: Примједба

marco_de.manccini
У предговору једне Франклове књиге, Харолд Кушнер подсећа на сцену из драме Артура Милера, Догађај у Вишију, у којој човек показује своја документа, дипломе и референце Немачком официру. На питање официра "да ли је то све што имаш" човек одговара потврдно, на шта официр баца све те ствари у корпу и каже "ето, сад немаш ништа".

Аууу, глуп какав сам одем и проверим Милерову драму и -- нема такве сцене! Ти-ну-ни-ну, ти-ну-ни-ну ...

Поенту смо нашли ... али где је сцена?

Sad smo stvarno u velikom problemu.
Mada mi se dopada da u predgovoru Franklove knjige Kušner podsjeća na scenu iz Milerove drame. To k'o hyperlink u štampanoj formi. Uz error na kraju.
marco_de.manccini marco_de.manccini 17:55 25.01.2018

Re: Примједба

To k'o hyperlink u štampanoj formi. Uz error na kraju.

404 Scene Not Found
c_h.arlie c_h.arlie 17:59 25.01.2018

Re: Примједба

stefan.hauzer
Ja ne volim baklave.


To ti je od vekovnog turskog zuluma, ali baklave su real deal!

Ovako su moji mačori znali da dremaju.



a, tzv. Debeli je često znao da leži na leđima


njanja_de.manccini njanja_de.manccini 19:39 25.01.2018

Re: Примједба

aureus
Хоћу да кажем да би прича у којој се заиста добро истиче поента да је мачка нешто више од поједеног сира морала да буде испричана на неки други начин.


evo imam kokice i spremna sam, ispričaj je ti onako kako treba.

Jukie Jukie 20:05 25.01.2018

Re: Примједба

U stvari mlekadžija je sam izvor problema pa će sad sam morati i da rešava problem. Sir mora da bude zatvoren da mačke, pacovi i drugi sisari ne ostavljaju svoje otiske zuba, dlaku i izmet po siru. Posle ja treba da kupim taj sir i da se najedem dlake, kakice, pljuce itd. Na svu sreću domaći sir mi se gadi zbog smrada pa ga i ne jedem, a ono što zbućkaju u fabrici se više puta ukuvava i cedi pa je mogućnost zaraze manja.
aureus aureus 23:37 25.01.2018

Re: Примједба

njanja_de.manccini
aureus
Хоћу да кажем да би прича у којој се заиста добро истиче поента да је мачка нешто више од поједеног сира морала да буде испричана на неки други начин.

evo imam kokice i spremna sam, ispričaj je ti onako kako treba.

Primivši poentu, mlekadžija vrati komšiji njegovu mačku. Komšija je uze u ruke, pomazi po glavi i reče "dobra maca".
Pred rastanak, mlekadžija reče da iz nekog razloga komšijina mačka voli da mu krade bolji i skuplji sir, onaj od 10 evra po kilogramu.
Rabin ga pogleda. "Sine moj, 2, 10 ili 50, mislim da si već shvatio poentu: mačka je uvijek nešto više od pojedenog sira. Ne sudi mačku po siru."
"Dobro", mlekadžija klimnu glavom i oni se rastaše.

Prolazi vrijeme, a praksa ostaje ista. Komšijina mačka uvijek nađe načina da mu ukrade sira. Posle nekoliko godina, mlekadžijina bilježnica pokazuje 60 kila sira otpisanog po osnovu mačjeg lopovluka.
Nekad mu prekipi pa on odjuri kod rabina.
- Poenta!
- Dobro.
U godini nakon poslednje pritužbe, komšijina mačka kao da je intenzivirala klopanje njegovog sira. Gleda mlekadžija u svoju bilježnicu, cifre samo rastu.
Odluči da porazgovara sa rabinom.
- Poenta!
- Dobro.

Mlekadžija se vrati kući, uzme pušku i ubije se.
marco_de.manccini marco_de.manccini 23:57 25.01.2018

Re: Примједба

Mlekadžija se vrati kući, uzme pušku i ubije se.

Beli sir, ali crni talas.
maksa83 maksa83 00:04 26.01.2018

Re: Примједба

Mlekadžija se vrati kući, uzme pušku i ubije se.

Meni nekako lakše što je ovaj put otišlo u tanatos a ne u eros. Strepeo sam.
aureus aureus 01:07 26.01.2018

Re: Примједба

maksa83
Mlekadžija se vrati kući, uzme pušku i ubije se.

Meni nekako lakše što je ovaj put otišlo u tanatos a ne u eros. Strepeo sam.

Imao sam verziju koja se završava sa "Mlekadžija se vrati kući, uzme pušku i očisti je", ali sam rekao - ne možeš biti toliko surov.
marco_de.manccini marco_de.manccini 01:08 26.01.2018

Re: Примједба

У ствари, допада ми се Ауреусов наставак, али имам амандман.

* * *

Дакле, све исто, али кад се млекаџија вратио кући и баш пре него што је повукао ороз да се убије, он спази како друмом хода рабин из суседног села те му сину да пита и овог ученог човека за савет. Изађе брзо на друм, сустиже рабина и све му потанко исприча. Рабин га погледа и рече

- Твој рабин је мудар човек, а ти изгледа још увек не разумеш да је мачка више од сира. Ево, реци ми, шта је све мачка?

- Па, једе мој сир, протеже се поред пећи, спава на симсу, лови мишеве ...

- Е, е, стани, стани ту. Кад си последњи пут видео миша око твоје куће?

И ту сину млекаџији да он проблема с мишевима нема, да му је та проклета мачка можда украла мало сира, али да му је спасила много више. Да не говоримо да за све те године није изгубио ниједног муштерију, чак је и добио много нових, а нарочито кад је газда-Јаков из суседног села изгубио већину својих -- кројачева кћи вриснула је до неба и скочила до испод таванице кад је, док је пресипала млеко купљено од газда-Јакова у широку шерпу на пећи, заједно са млеком у шерпу бућнуо и удављени миш.

Захвали млекаџија рабину на сав глас, а ћутке захвали и свом рабину што га је толике године мудро саветовао те потрча назад у кућу, бодро, чило.

И док је одлагао пушку на место, саплете се о проклету мачку, која се баш тад и туд искрадала с парчетом белог сира у зубима, пушка окине и уби га, сумњала и незахвалника.
aureus aureus 01:34 26.01.2018

Re: Примједба

marco_de.manccini

Sve si narikt'o!

Čuj lovi miševe.





U posebno traumatičnoj verziji, mlekadžija ubija komšijinu mačku, slučajno, naravno.

- Uuuuuuuuuuuu!!!! Uuuuuuu!!! (publika na probnom prikazivanju)

Producent: Mijenjaj, mijenjaj!
marco_de.manccini marco_de.manccini 02:02 26.01.2018

Re: Примједба

Sve si narikt'o!

Ето, сад кад је то решено можемо на лакше проблеме, нек се спреме партизани и принцес-крофне, а у другом полуфиналу четници и баклава.
aureus aureus 07:29 26.01.2018

Re: Примједба





marco_de.manccini
Sve si narikt'o!

Ето, сад кад је то решено можемо на лакше проблеме, нек се спреме партизани и принцес-крофне, а у другом полуфиналу четници и баклава.

To oko četnika i partizana je nešto lakše, ali kad su u pitanju princes-krofne i baklave, kako čovjek da se odluči ako ne zna jesu li to one baklave sa dosta oraha ili one gdje te ubiju sa šećerom?

Dobra i aktuelna tema je i zašto se kanadski premijer tako očigledno miješa u beogradske izbore.



I zašto je pored toliko političkih opcija odlučio da podrži Ne da(vi)mo Beograd?
maksa83 maksa83 07:52 26.01.2018

Re: Примједба

li to one baklave sa dosta oraha ili one gdje te ubiju sa šećerom?

Hahhaha... perfidno umetnuta disjunkcija da bi se obezvredila cela Ideja baklave kao evidentno superiornog dostignuća civilizacije u tom kontekstu.

Neće proći!
c_h.arlie c_h.arlie 07:57 26.01.2018

Re: Примједба

maksa83
li to one baklave sa dosta oraha ili one gdje te ubiju sa šećerom?

Hahhaha... perfidno umetnuta disjunkcija da bi se obezvredila cela Ideja baklave kao evidentno superiornog dostignuća civilizacije u tom kontekstu.

Neće proći!

Bljak !
Mislim - kako iko može biti oduševljen nečim što sadrži 160% šećera ...
Jebote !
maksa83 maksa83 08:02 26.01.2018

Re: Примједба

Jebote !

Strašno !
aureus aureus 08:15 26.01.2018

Re: Примједба

Evo da otkrijem i jednu tajnu: volim makovnjače.

I šta je sa ovim Guardianom?! Čim ostavim poneki tab uključen na par sati Chrome mi zaliči na Garfielda - jede sve više. A ni jednu ekstenziju nemam uključenu.
Neki sajtovi baš vole memoriju...a i Chrome je dasa.
maksa83 maksa83 08:17 26.01.2018

Re: Примједба

I šta je sa ovim Guardianom?!


Čim ostavim poneki tab uključen na par sati Chrome

To mu je.

Nemaš dovoljno memorije i procesora za Chrome. Niko nema.
c_h.arlie c_h.arlie 08:19 26.01.2018

Re: Примједба

aureus
Evo da otkrijem i jednu tajnu: volim makovnjače.

I šta je sa ovim Guardianom?! Čim ostavim poneki tab uključen na par sati Chrome mi zaliči na Garfielda - jede sve više. A ni jednu ekstenziju nemam uključenu.
Neki sajtovi baš vole memoriju...a i Chrome je dasa.

Nemoj da gledaš pornografiju.
aureus aureus 08:55 26.01.2018

Re: Примједба

maksa83
I šta je sa ovim Guardianom?!


Čim ostavim poneki tab uključen na par sati Chrome

To mu je.

Nemaš dovoljno memorije i procesora za Chrome. Niko nema.

Не суди Кроуму по меморији и процесору; Кроум је сва поједена меморија и ангажовани процесор, али и више од тога.
maksa83 maksa83 09:09 26.01.2018

Re: Примједба

Nemoj da gledaš pornografiju.

Reci mu Čarlivoje.

Koga jednom radar u'vati taj se i geometra plaši.
milisav68 milisav68 09:21 26.01.2018

Re: Примједба

Nemaš dovoljno memorije i procesora za Chrome. Niko nema.

Da, zato sam se ja između ostalog vratio na Mozilu.

A inače ima dodatak za Chrome, koji "gasi" otvorene tabove posle 5-10 minuta (ako ih ne otvaraš), pa ako hoćeš da pogledaš otvoren tab, samo klikneš na refreš.


c_h.arlie c_h.arlie 09:48 26.01.2018

Re: Примједба

maksa83
Nemoj da gledaš pornografiju.

Reci mu Čarlivoje.

Koga jednom radar u'vati taj se i geometra plaši.

Ja pornografiju ne gledam ... mislim, nije da se time hvalim.
Da li je tebe nekad uhvatio radar ?
maksa83 maksa83 10:33 26.01.2018

Re: Примједба

Da li je tebe nekad uhvatio radar ?

Gluposti !


A je l' čitaš ti Cosmopolitan?
aureus aureus 10:47 26.01.2018

Re: Примједба

maksa83
Nemoj da gledaš pornografiju.

Reci mu Čarlivoje.

Koga jednom radar u'vati taj se i geometra plaši.

Ovog malog su u'vatili prerano.
maksa83 maksa83 11:02 26.01.2018

Re: Примједба

Ovog malog su u'vatili prerano.

E gde je Kina a gde smo mi...
aureus aureus 11:17 26.01.2018

Re: Примједба

maksa83
Ovog malog su u'vatili prerano.

E gde je Kina a gde smo mi...

Da. Tamo je Čarls Bukovski lektira za osnovnu školu.
c_h.arlie c_h.arlie 11:21 26.01.2018

Re: Примједба

maksa83
Da li je tebe nekad uhvatio radar ?

Gluposti !


A je l' čitaš ti Cosmopolitan?

Ne čitam !
Ne čitam više ni Čik, a ni Start.
Čitam nešto iz elektronike, ovaj blog ... i pravo da ti kažem, više i ne mogu da se setim.
Čak ni slike više ne gledam.
floki floki 12:06 26.01.2018

Re: Примједба

c_h.arlie
maksa83
li to one baklave sa dosta oraha ili one gdje te ubiju sa šećerom?

Hahhaha... perfidno umetnuta disjunkcija da bi se obezvredila cela Ideja baklave kao evidentno superiornog dostignuća civilizacije u tom kontekstu.

Neće proći!

Bljak !
Mislim - kako iko može biti oduševljen nečim što sadrži 160% šećera ...
Jebote !


carli, hajde i ti da se zatvoris u onu kesu zajedno sa daljinskim

a pazite ljudi vest na spiglu:

Schönheitswettbewerb in Saudi-Arabien

Zwölf Kamele wegen Botox disqualifiziert

Bei einem Schönheitswettbewerb für Kamele in Saudi-Arabien sind mehrere Tiere rausgeflogen. Die Besitzer hatten zu unlauteren Mitteln gegriffen.

saudijci organizovali izbor za najlepsu kamilu, pa diskvalifikovali 12 takmicarki jer su bile botoksirane :))))))

ja se vec 2 dana smejem...

maxo, si odgledao onu la casa ... ?
c_h.arlie c_h.arlie 13:20 26.01.2018

Re: Примједба

floki
c_h.arlie
maksa83
li to one baklave sa dosta oraha ili one gdje te ubiju sa šećerom?

Hahhaha... perfidno umetnuta disjunkcija da bi se obezvredila cela Ideja baklave kao evidentno superiornog dostignuća civilizacije u tom kontekstu.

Neće proći!

Bljak !
Mislim - kako iko može biti oduševljen nečim što sadrži 160% šećera ...
Jebote !


carli, hajde i ti da se zatvoris u onu kesu zajedno sa daljinskim
...

Molim te da se izviniš !
Strašno je gde ide ovaj svet !
floki floki 14:00 26.01.2018

Re: Примједба

mislim da na prvom mestu ti dugujes izvinjenje jadnom daljinskom
c_h.arlie c_h.arlie 14:26 26.01.2018

Re: Примједба

floki
mislim da na prvom mestu ti dugujes izvinjenje jadnom daljinskom

Eeee, da !
Fala ti k'o bratu što me podseti ... kesa u kojoj je daljinski za TV mi se iskrzala - pa moram da je promenim.
Na ostalima je OK.
marco_de.manccini marco_de.manccini 14:55 26.01.2018

Re: Примједба

marco: Ето, сад кад је то решено можемо на лакше проблеме, нек се спреме партизани и принцес-крофне, а у другом полуфиналу четници и баклава.

Aureus: To oko četnika i partizana je nešto lakše, ali kad su u pitanju princes-krofne i baklave, kako čovjek da se odluči ako ne zna jesu li to one baklave sa dosta oraha ili one gdje te ubiju sa šećerom?


Прво, не трчи пред руду, тек је полуфинале, сад одлучујемо да ли су бољи партизани или принцес-крофне и да ли су у праву били четници или баклава.

Друго, то "да ли оне добре или оне грозне" применљиво је не само на баклаву већ и на све остале учеснике. На крају крајева, има и разних принцес-крофни.
srdjan.pajic srdjan.pajic 16:20 26.01.2018

Re: Примједба

milisav68
Nemaš dovoljno memorije i procesora za Chrome. Niko nema.

Da, zato sam se ja između ostalog vratio na Mozilu.

A inače ima dodatak za Chrome, koji "gasi" otvorene tabove posle 5-10 minuta (ako ih ne otvaraš), pa ako hoćeš da pogledaš otvoren tab, samo klikneš na refreš.



Isti qrac i u Firefoxu, videćeš. O Safariju da i ne govorim. Ja sad lepo pre odlaska na spavanje pogasim sve brauzere i aupičkumaterinu. Jedino iMac-a ne mogu da mi pridave, 32Gb RAMa se ne da zapušiti tek tako...mada i tamo bude tabova po 7-8 Gb, duže od toga izgleda ne rastu.
aureus aureus 16:26 26.01.2018

Re: Примједба

marco_de.manccini

Прво, не трчи пред руду, тек је полуфинале, сад одлучујемо да ли су бољи партизани или принцес-крофне и да ли су у праву били четници или баклава.

Друго, то "да ли оне добре или оне грозне" применљиво је не само на баклаву већ и на све остале учеснике. На крају крајева, има и разних принцес-крофни.

Teško je to upoređivati baš tako kako si ti postavio, prije svega zato što su i princes-krofne i baklave kaloričnije i od četnika i od partizana. Gdje će oni mršavci...
Mislim, nije da sam jeo četnike i partizane, ali znam, još od škole. Pa u onoj priči je drug Tito nahranio četu partizana i Dra...i ranjenike sa tri-čet'ri kile šećera, a ne obrnuto. Šećera bješe?
Riba, Isus, hljeb, Tito, šećer...kako ono ide!!? Kako...Auuush!!

A nisam se ni raspravlj'o sa baklavama dosad.

Ali ajde, ali ajde, nek ti bude.
Nek-ti-bu-de!

Evo, za početak - prilažem tepsiju baklava.

marco_de.manccini marco_de.manccini 16:28 26.01.2018

Re: Примједба

Ja sad lepo pre odlaska na spavanje pogasim sve brauzere i aupičkumaterinu

Ја погасим компјутере. Где рударим некоме биткоине цео дан, нећу ваљда и ноћу.

(Иначе, све клетве света на онога што је смислио, за моју комоцију, диоду на монитору која почне да се бесомучно пали и гаси кад искључим компјутер, угасим светло и легнем).
narcis narcis 18:02 26.01.2018

Re: Примједба

srdjan.pajic
milisav68
Nemaš dovoljno memorije i procesora za Chrome. Niko nema.

Da, zato sam se ja između ostalog vratio na Mozilu.

A inače ima dodatak za Chrome, koji "gasi" otvorene tabove posle 5-10 minuta (ako ih ne otvaraš), pa ako hoćeš da pogledaš otvoren tab, samo klikneš na refreš.



Isti qrac i u Firefoxu, videćeš. O Safariju da i ne govorim. Ja sad lepo pre odlaska na spavanje pogasim sve brauzere i aupičkumaterinu. Jedino iMac-a ne mogu da mi pridave, 32Gb RAMa se ne da zapušiti tek tako...mada i tamo bude tabova po 7-8 Gb, duže od toga izgleda ne rastu.

ja sam sag prešo na OperI i za sad tih problema nemam.
srdjan.pajic srdjan.pajic 00:47 27.01.2018

Re: Примједба

narcis

ja sam sag prešo na OperI i za sad tih problema nemam.

E, Operu nisam nikad probao. Kad vidim kakvi su mi sve ovde likovi preporučivali Operu, gadno mi i da probam. Zato - gasi mile. A i ak one ugasim, oće mačke da se izvale na laptop (ako zaboravim da spustim poklopac) i to je onda još gore, sutra ujutra samo hard reset pali, ne na mački no na laptopu.

Inače, to dođe i ode, neko vreme je ako ostavim na blogu ili b92 bilo pod obavezno, onda se malo smirilo, pa došlo opet.
narcis narcis 01:01 27.01.2018

Re: Примједба

srdjan.pajic
narcis

ja sam sag prešo na OperI i za sad tih problema nemam.

E, Operu nisam nikad probao. Kad vidim kakvi su mi sve ovde likovi preporučivali Operu, gadno mi i da probam. Zato - gasi mile. A i ak one ugasim, oće mačke da se izvale na laptop (ako zaboravim da spustim poklopac) i to je onda još gore, sutra ujutra samo hard reset pali, ne na mački no na laptopu.

Inače, to dođe i ode, neko vreme je ako ostavim na blogu ili b92 bilo pod obavezno, onda se malo smirilo, pa došlo opet.

pa to ti je velika greška, opera , dok je još bila autorska, ono firma ite munje je imala neke svoje jakosti na te stvari, sad je radi zajednica , nije što je bila ali radi lakše od vsih. ja sam je batalio zbog addonsa, tad ih nije bilo i još nkeih gluposti, ali sad sam se vratio, em ima adonse em lakše radi. no ne mogu da garantujem , nisam stručan a zatvaram brouzere zbog mogućnosti da uđe neki venzemaljac.
ja komp ostavljam zbog toga što se najviše kvarova, električnih dešava prilikom paljenja i gašenja, ili kad torentujem.
samo je očigledno da rudari konfiskuju kompove.
doduše bilo je nešto i o curenju memorije kod intela, pa sag ko ćega znae, zare igra.
vcucko vcucko 02:47 27.01.2018

Re: Примједба

aureus

Mislim, nije da sam jeo četnike i partizane, ali znam, još od škole. Pa u onoj priči je drug Tito nahranio četu partizana i Dra...i ranjenike sa tri-čet'ri kile šećera, a ne obrnuto. Šećera bješe?
Riba, Isus, hljeb, Tito, šećer...kako ono ide!!? Kako...Auuush!!

Mnogo je jača, baš onako novozavetna, ona priča iz detinjstva Titinog. Kad je jednom svinjskom glavom nahranio braću i sestrice, koliko ih je bilo, dvadesetak, tridesetak?
Sveti Joža iz Nazareta, na privremenoj službi u Kumrovcu
srdjan.pajic srdjan.pajic 02:51 27.01.2018

Re: Примједба

ja komp ostavljam zbog toga što se najviše kvarova, električnih dešava prilikom paljenja i gašenja,


Aha, a i promaja je, zna se, najopasnija po zdravlje.
c_h.arlie c_h.arlie 07:47 27.01.2018

Re: Примједба

narcis
srdjan.pajic
narcis

ja sam sag prešo na OperI i za sad tih problema nemam.

E, Operu nisam nikad probao. Kad vidim kakvi su mi sve ovde likovi preporučivali Operu, gadno mi i da probam. Zato - gasi mile. A i ak one ugasim, oće mačke da se izvale na laptop (ako zaboravim da spustim poklopac) i to je onda još gore, sutra ujutra samo hard reset pali, ne na mački no na laptopu.

Inače, to dođe i ode, neko vreme je ako ostavim na blogu ili b92 bilo pod obavezno, onda se malo smirilo, pa došlo opet.

pa to ti je velika greška, opera , dok je još bila autorska, ono firma ite munje je imala neke svoje jakosti na te stvari, sad je radi zajednica , nije što je bila ali radi lakše od vsih. ja sam je batalio zbog addonsa, tad ih nije bilo i još nkeih gluposti, ali sad sam se vratio, em ima adonse em lakše radi. no ne mogu da garantujem , nisam stručan a zatvaram brouzere zbog mogućnosti da uđe neki venzemaljac.
ja komp ostavljam zbog toga što se najviše kvarova, električnih dešava prilikom paljenja i gašenja, ili kad torentujem.
samo je očigledno da rudari konfiskuju kompove.
doduše bilo je nešto i o curenju memorije kod intela, pa sag ko ćega znae, zare igra.

Izvini - ne bih mogao da se složim sa tobom po pitanju dešavanja kvarova.
Što se tiče "curenja" memorije, nema to veze sa hardverom, niti sa Intelom.
To ima veze sa 'garbidž kolektorima' i keširanjem (tj. šta ti se od sadržaja koje pregledaš na netu daunlouduje u tvoju memoriju) - i naravno, lošim programiranjem, a ponekada i 'zloćudnim'.
alselone alselone 08:40 27.01.2018

Re: Примједба

Opera je (bila) najbolji brauzer, ja je koristim od samog pocetka, a evo i sada kucam iz nje. Ali je ona od pre par godina bazirana na Chromium engine-u, tako da prakticno radi isto kao Chrome. Samo je ljustura drugacije.

A i prodali su je Kinezima u medjuvremenu za 600 milki.
aureus aureus 09:09 27.01.2018

Re: Примједба

narcis

ja sam sag prešo na OperI i za sad tih problema nemam.

Једном сам прије икс година сјео да видим који је браузер "најбољи". Скинуо сам их десетак, инсталирао и користио сваки по 10-15 дана. Обрни-окрени, ипак све зависи од машине и оперативног система који имаш. Мени је на неком старијем АМД компјутеру Сафари био ужас живи, а на Епловом смартфону ради к'о душа, дабоме. Опера ми је свуда "онако", може да прође. Пар година сам користио, како оно би - SRWare Iron, тако нешто, а што је изгледа само дериват од Кроума.
Сад сам већ годинама у варијанти Интел - Виндоуз 7 - Кроум. Амин. (Тренутни амин, тренутни, тренутни, тренутни.) Негдје кроз маглу се сјећам Експлорера и Мозиле, давно то бјеше кад смо били у вези. Сваки је браузер добио шансу, ниједан не може да се пожали да није.

Код Опере ми је најзанимљивије то што је тај пројекат зачет у - Теленору.
aureus aureus 12:00 27.01.2018

Re: Примједба

vcucko
aureus

Mislim, nije da sam jeo četnike i partizane, ali znam, još od škole. Pa u onoj priči je drug Tito nahranio četu partizana i Dra...i ranjenike sa tri-čet'ri kile šećera, a ne obrnuto. Šećera bješe?
Riba, Isus, hljeb, Tito, šećer...kako ono ide!!? Kako...Auuush!!

Mnogo je jača, baš onako novozavetna, ona priča iz detinjstva Titinog. Kad je jednom svinjskom glavom nahranio braću i sestrice, koliko ih je bilo, dvadesetak, tridesetak?
Sveti Joža iz Nazareta, na privremenoj službi u Kumrovcu

A na današnji dan 700 boraca Prve proleterske brigade, davne '42. godine...
- Znam to. "Iznenada hladne noći te '42. godine, činilo se kao da će sneg, a stigao je rat i vojnik..." S tim smo išli na Evroviziju.
- Dobro. Dakle, na današnji dan 400 boraca Prve proleterske...
-Rekao si 700.
- 700 boraca Prve proleterske brigade...
- Udarne brigade...
- Naravno da je udarna! Ne moram sve...I narodno-oslobodilačka. Znači, 700 boraca Prve proleterske brigade je...
- Slavilo Svetog Savu?
- Jeb...kakav, more, Sveti Sava na onoj ciči zimi?! Prepješačili su silnu kilometražu i zeznuli omrznutog neprijatelja. Pješačenje je postalo poznato pod imenom Igmanski marš.



Legenda kaže da ih je lokalno stanovništvo nudilo baklavama, no ja ne vjerujem puno u to.
narcis narcis 12:09 27.01.2018

Re: Примједба

Izvini - ne bih mogao da se složim sa tobom po pitanju dešavanja kvarova.
Što se tiče "curenja" memorije, nema to veze sa hardverom, niti sa Intelom.

nemoj se izvinjavaš meni izvini se plenkoviću, ja sam za ovo curenje memorije procesora pročitao kod njega na fejsu, preneo članak o tome i da su svi operativni sistemi napravili zakrpe za to.
u linuxu sad izlaze najnoviji kerneli gde se napominje da je taj problem rešen. kolko sam ja svatijo šta je pjesnik teo da reče tu se radilo o intelovom propustu pa je curela interna keš m. procesora ne radna m. tolko ja kao priučeni linuxaš razmeo.
čarli to što ti pišeš samo ti i znaš, ja čitao oproštajno pismo opare gde kažu da prestaju a radom i da poklanjaju slobodnom softveru( otvorenom kodu) nasleđe. sumljam da bi čajevi dozvolilitakvu objavua pljunuli 600 kila.
chrome je fork BSD chromiuma za linux pa je gugl napravio fork od forka i nazvo ga chromium, pa su linuxaši naptavili svoj fork iron, bar sam ja to tako odpratio.
biolo kako bilo chrom,ium, safari imaju problem sa prifatnošću, oće da se prifaćuju i cinkare vlasnika guglu, eplu svima koji plate. mozila kao neće al ima problem što oduvek jede memoriju i sa brojnošću pa je hakeri hakuju.
opera je bila zgodna jer je između ostalog imala svoj torent endžine, šteta pa batalila, i neke svoje 'cake' po pitanju bezbednosti.
e sad ko ćene zaštiti od ovipatuljci bez snežanu što ruduju po naši kompovi, ne se znae zare igra.
meni je opera legla ko budali šamar, tako ...

edit
ovo sa kvarovima sam skoro čitao neđe, pitanje je bilo gasiti komp ili ne, pa je ispalo polapola, dobro je da je mašina u stalnom radnom tempu al delovi imaju svoj vek.
a iz doba audiofilstva znam da se pojačala najviše kvarila u momentu paljenja gašenja, ne računjam tu budale koje odvrnu pojačalo do daske pa im naizmenični napon iz trafoa protrči kroz uređaj, ovo čuo da majstoori pričaju ja tu samo tup posmatrač.
zilikaka zilikaka 15:19 27.01.2018

Re: Примједба

Legenda kaže da ih je lokalno stanovništvo nudilo baklavama, no ja ne vjerujem puno u to.

Vid i ovog sad!
A čime da ih nude tamo, reform tortom?

aureus aureus 15:36 27.01.2018

Re: Примједба

zilikaka
Legenda kaže da ih je lokalno stanovništvo nudilo baklavama, no ja ne vjerujem puno u to.

Vid i ovog sad!
A čime da ih nude tamo, reform tortom?


Ne, sigurno ne reform tortom. Reform tortu je u Bosnu donio Ivo Andrić tek '59.

Posebno zanimljivo je to što je na silasku s Igmana partizane u jednom mjestu dočekala partizansko-četnička četa, i onako promrzle i gladne primila ih i nahranila, makar se priča da je tako bilo, a ja tu priču nisam provjeravao, pa se ograđujem.
- Reform tortu u Bosnu nije donio Ivo Andrić.
- Pa i nije donio, ponjapao ju je još u Njemačkoj, dok je bio ambasador. Ali donio je recept. Dakle, sve ovo sam ispričao da bi se vidjela jasna veza među traženim elementima.
Sve je povezano. Sve je tu: i partizani i četnici i baklave.
- Fale princes-krofne?
- Naravno da fale kad ih je usput pojeo Koča Popović. Nosio ih je u rukavu i kradomice jeo na prevojima.
- E bednika!
- Ček, polako. Ne sudi Koču po krofnama. Morao je nešto da jede dok je bodrio svoje pregladnjele drugove da izdrže. Valjalo je 18 sati hodati po onolikom minusu.
mikele9 mikele9 13:40 28.01.2018

Re: Примједба


U Istanbulu sam svakog dana probao po nekoliko baklava od, čini mi se 500 ili više vrsta!!! Za mene je prava domaća baklava slatkiš koji bih mogao da jedem do kraja života. Inače ne volim slatko i slatkiše.
apacherosepeacock apacherosepeacock 14:10 28.01.2018

Re: Примједба

čini mi se 500 ili više vrsta!!!


Uh !


vcucko vcucko 18:41 28.01.2018

Re: Примједба

aureus

- Znam to. "Iznenada hladne noći te '42. godine, činilo se kao da će sneg, a stigao je rat i vojnik..." S tim smo išli na Evroviziju.

Jel' beše te godine pobedila ABBA i "Waterloo"?
Uf, ne. ABBA je bila godinu ranije, kad je Ajlavko overio Ani-Frid

Ko je pobedio na Evroviziji '74.?
vcucko vcucko 18:44 28.01.2018

Re: Примједба

aureus

A na današnji dan 700 boraca Prve proleterske brigade, davne '42. godine...

To kad je drug Tito dobio od Čerčila karton viskija. Pa poslao Prvu proletersku po led. Čisto da se ne baci...
aureus aureus 19:36 28.01.2018

Re: Примједба

vcucko
aureus

- Znam to. "Iznenada hladne noći te '42. godine, činilo se kao da će sneg, a stigao je rat i vojnik..." S tim smo išli na Evroviziju.

Jel' beše te godine pobedila ABBA i "Waterloo"?
Uf, ne. ABBA je bila godinu ranije, kad je Ajlavko overio Ani-Frid

Ko je pobedio na Evroviziji '74.?

Ne, ne, ne...do dana današnjeg nismo saznali koja je od njih dvije bila u pitanju. Makar ne javno. Ti ako nešto znaš, drži jezik za zubima zbog integriteta članica ABBA. ABBA jeste pobijedila 1974. godine kad su takođe nastupali i članovi Korni Grupe i proveli se k'o na Igmanskom maršu. Slabunjavo 12. mjesto.
Nije se bolje proveo ni Zdravko Čolić godinu dana ranije, mislim - po plasmanu. Šta je radio u garderobi to je predmet nagađanja i mi se kao ozbiljni ljudi nećemo time baviti.

vcucko
To kad je drug Tito dobio od Čerčila karton viskija. Pa poslao Prvu proletersku po led. Čisto da se ne baci..

O-ho! Ovo nije tako nepoznat vic kako sam mislio.
aureus aureus 20:17 28.01.2018

Re: Примједба

A na isti dan (samo malo ranije) rodio se Johannes Chrysostomus Wolfgangus Theophilus Mozart, čovjek koji je napravio ovaj čarobni slatkiš.

Oh danke, Herr Mozart!



Kugle su se dobro prodavale, pa je Mozart zaradio dovoljno da otvori kladionicu.
Palma: A zato on nema vremena za mene!
mirelarado mirelarado 20:40 24.01.2018

Као свемир...

Кад би човекови састојци могли да се измере, највећу тежину запосела би глупост.
narcis narcis 20:44 24.01.2018

Re: Као свемир...

глупост.

ja se ne žalim, imam je dovoljno za svoje potrebe, taman.
blogovatelj blogovatelj 21:01 24.01.2018

Re: Као свемир...

Кад би човекови састојци могли да се измере, највећу тежину запосела би глупост.


Najmanju težinu, ali najveću zapreminu.
zilikaka zilikaka 21:41 24.01.2018

Re: Као свемир...

ja se ne žalim, imam je dovoljno za svoje potrebe, taman.


I ja smatram da sam svoju sasvim lepo razgazila i baš mi nekako udobna.
c_h.arlie c_h.arlie 07:58 26.01.2018

Re: Као свемир...

mirelarado
Кад би човекови састојци могли да се измере, највећу тежину запосела би глупост.

Prestroga ocena.
c_h.arlie c_h.arlie 21:15 24.01.2018

M'da !

Ja volim mačke.
U stvari, da budem precizniji - mačore.
Kada sam bio mali, gotovo na svakoj fotografiji sam sa mačorem.
blogovatelj blogovatelj 01:10 25.01.2018

Re: M'da !

Ja volim mačke.
U stvari, da budem precizniji - mačore.


Mačor ti kuva kačamak?


niccolo niccolo 21:22 24.01.2018

Šta muvaš ti?

мало сутра

Kako je ovaj znao da će da mu uzme i sutra malo?
narcis narcis 21:25 24.01.2018

Re: Šta muvaš ti?

niccolo
мало сутра

Kako je ovaj znao da će da mu uzme i sutra malo?

predikcija
marco_de.manccini marco_de.manccini 21:35 24.01.2018

Re: Šta muvaš ti?

Није мување, друже судија, или бар није само мување, то је стилска фигура, односно мување са стилом.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 21:25 24.01.2018

Може одмах да се тролује?

marco_de.manccini marco_de.manccini 21:32 24.01.2018

Re: Може одмах да се тролује?

Види овога, знаш да немам више ону књижицу с песмама ("само смеће око куће шеће,..." ), вратио сам је у библиотеку. Требало је да је ископирам.
niccolo niccolo 21:34 24.01.2018

Re: Може одмах да се тролује?

Predrag Brajovic

Kako to da Tito The Friend nije pomenut nijednom?
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 21:52 24.01.2018

Re: Може одмах да се тролује?

Kako to da Tito The Friend nije pomenut nijednom?

Тито се и не помиње до друге половине рата. Он није познат масама нити војницима. Када су пред очим мога оца стрељани неки пaртизани, они су уочи саме смрти клицали Партији, Стаљину, Русији.

Тита нису спомињали. За њега се није ни знало.
srdjan.pajic srdjan.pajic 22:14 24.01.2018

Re: Може одмах да се тролује?

Predrag Brajovic
Kako to da Tito The Friend nije pomenut nijednom?

Тито се и не помиње до друге половине рата. Он није познат масама нити војницима. Када су пред очим мога оца стрељани неки пртизани, они су уочи саме смрти клицали Партији, Стаљину, Русији.


Brajo, jel se sećaš možda kad je pre dosta godina ovde nekom blogeru (ili možda supermodu, ili čak pok. T-Urednici) uginula mačka? Pa je neko (možda baš ti) ostavio jednu divnu poemu o mački koja se, jelte, preselila u večna lovišta.

Sećam se da me je baš ganula (mada sam inače meka srca, lako pustim suzu, tako da nisam merodavan). Probao sam da je pronađem, ali uzalud, ne sećam se ni kako se zvala, ni ko je napisao.
korisnickoime-1 korisnickoime-1 22:17 24.01.2018

Re: Може одмах да се тролује?

Predrag Brajovic
Kako to da Tito The Friend nije pomenut nijednom?

Тито се и не помиње до друге половине рата. Он није познат масама нити војницима. Када су пред очим мога оца стрељани неки пртизани, они су уочи саме смрти клицали Партији, Стаљину, Русији.



Pa klicali su sve do Golog Otoka a neki su pretekli i do danas.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 22:32 24.01.2018

Re: Може одмах да се тролује?

Pa je neko (možda baš ti) ostavio jednu divnu poemu o mački koja se, jelte, preselila u večna lovišta.

Ја сам писао о кучету, мом другу Дону.





docsumann docsumann 07:04 25.01.2018

Re: Може одмах да се тролује?

moj pas voli...


pa kad je bretonac

PS dobra pjesama. uzvraćam:



iz praznih čaša vina
pijemo ljubičastu boju mjeseca

pjevamo kroz noć
moj gavran i pas
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 08:38 25.01.2018

Re: Може одмах да се тролује?

moj gavran i pas

Ја бих ово променио у:
... мој пас гавран.


Што гавран не би некоме могао да буде пас?
4krofnica 4krofnica 08:49 25.01.2018

Re: Може одмах да се тролује?

Predrag Brajovic
moj gavran i pas

Ја бих ово променио у:
... мој пас гавран.


Што гавран не би некоме могао да буде пас?



može, ali Brajoviću otkud se menjaju tuđi stihovi?

odlična ti je evocija, u prozi i stihu, na Dona.



cassiopeia cassiopeia 10:07 25.01.2018

Re: Може одмах да се тролује?

Predrag Brajovic

Ја сам писао о кучету, мом другу Дону.


Interesantno kako psi i gazde liče. Ja volim da gledam te zajedničke slike, isti telesni stav, pogled... priroda je čudesna.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 10:11 25.01.2018

Re: Може одмах да се тролује?

odlična ti je evocija, u prozi i stihu, na Dona.

To je DEO JEDNE MOJE KNJIGE NA OVOM LINKU, prelepe, grafički, toliko mi je žao što na kraju nije dobila neku nagradu za taj genijalan dizajn Marka Stojanovića.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 10:13 25.01.2018

Re: Може одмах да се тролује?

Interesantno kako psi i gazde liče.

Ja nisam bio njegov gazda.
Gazda mu je, jedini, bio moj otac.
On je bio moj drug.
Nisam ga ni birao.

Ipak, ne odričem da smo ličili jedan na drugog.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana