Film| Muzika| Reč i slika

Imagine all the people

marco_de.manccini RSS / 12.05.2019. u 15:32

Lauren Bacall,
Leonard Bernstein,
Judy Garland,
Rudolf Nureyev,
Gilda Radner,
...

cDXMfKf.jpg

 

 



Komentari (70)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

marco_de.manccini marco_de.manccini 15:33 12.05.2019

И само за друштво у ћошку

John Madden,
Joe Namath
docsumann docsumann 12:32 13.05.2019

Re: И само за друштво у ћошку

Joe Namath





John Madden


stefan.hauzer stefan.hauzer 09:29 14.05.2019

Re: И само за друштво у ћошку

You know, man, when I was a young man in high school
you believe in or not I wanted to play football for the coach


nsarski nsarski 18:46 14.05.2019

Re: И само за друштво у ћошку

docsumann
Joe Namath




Hej docs, vodio sam tvog igrača prošle nedelje na kraći izlet u svet!






docsumann docsumann 07:09 15.05.2019

Re: И само за друштво у ћошку



fakin' densa
Bili Piton Bili Piton 15:41 12.05.2019

Svi

ćemo jednog dana biti zaboravljeni. Ne i Džudi (Frenk Sinatra).

marco_de.manccini marco_de.manccini 16:03 12.05.2019

Re: Svi

Има једна невелика књижица, The Wizard of Oz, Салмана Рушдија. Занимљиво штиво, прочитај кад налетиш, кратко је.

EDIT: The premise, njegovim rečima:

Driving force is the inadequacy of adults, even of good adults, and how the weakness of grown-ups forces children to take control of their own destinies, and so, ironically, grow themselves up.
myredneckself myredneckself 19:32 12.05.2019

Dakota, za mir u svetu


Ne znam ko su ova dva bonus tipa u tvom komentaru, a ove druge iz tela posta prepoznajem kao bivše stanare.

Ova Dakota je baš mistična, ne pomaže joj ni kad je usred grada. Polanski je imao šmek, sasvim prikladna, ubila se za Rozmarinu bebu...

Marko, da nije neko nov, interesantan dospeo na listu stanara, nisam u toku?



marco_de.manccini marco_de.manccini 19:42 12.05.2019

Re: Dakota, za mir u svetu

Ne znam ko su ova dva bonus tipa u tvom komentaru,

Знају Докс и Стефан ко су они. Иначе, и они су бивши станари.

ne pomaže joj ni kad je usred grada.

У време кад је изграђена, 1886, околина је била тешка периферија, далеко горе на северозападу -- као Дакота.
myredneckself myredneckself 19:49 12.05.2019

Re: Dakota, za mir u svetu

Знају Докс и Стефан...

A-ha, fudbaleri. Držaću se kategorija film i muzika.

marco_de.manccini marco_de.manccini 20:18 12.05.2019

Re: Dakota, za mir u svetu

a ove druge iz tela posta prepoznajem kao bivše stanare.

Знао сам да ћеш препознати.

Мада, мени, листа и зграда, сами по себи, нису поента, већ више као симбол колико дубоки умеју да буду Људи. Imagine that, in all buildings.
jadragoljub jadragoljub 20:29 12.05.2019

Re: Dakota, za mir u svetu

koja je to tolko bitna zgrada, ova na sliki, nikad čuo ni video. ozbiljan sam.
marco_de.manccini marco_de.manccini 20:52 12.05.2019

Re: Dakota, za mir u svetu

Рекох, конкретни детаљи (ми) нису (били) важни, више симболична раван, али, у праву си, симболично црпи из конкретног, па ево, да додамо неке детаље.

Зграда је завршена 1886. и у то време је била практично на ливади. Данас је то 72. улица, на западном рубу Централ парка, али крајем 19.века то је био крај света, далеко на северозападу од тадашњег града -- тврди се да се зато и зове Дакота. Много интересантних и креативних људи је током времена живело тамо, укључујући и људе са оне кратке листе горе. Бернштајну је адреса била поготову згодна јер му је Линколн центар, филхармонија, била на 5 минута пешице. Е, сад, није то једина занимљива зграда у граду, али Дакота доживљава транзицију из занимљиве зграде с нешто мало историје у нешто треансцедентно 1980. године, кад је испред саме зграде убијен један њен станар -- Џон Ленон. У близини зграде, у самом Централ парку, ту близу места са којег је зграда сликана (види слику, ону у тексту, не ову доле), део парка је посвећен Џону и назван -- Strawberry Fields -- по Џоновој песми, а ова пак по сиротишту у Ливерпулу, близу куће где је Џон одрастао.

ЕДИТ. Наравно, говорећи о музици и филмовима, да додам и да је исти архитекта пројектовао хотел Плаца (на југоисточном углу Централ парка, познат из многих филмова). Наравно, и оно што је Ред већ натукнула -- "Розмарина беба" Поланског одиграва се у Дакоти. Ово потоње додало је згради некакву мрачну боју у "јавној свести", мада не знам зашто, зграда је изузетно лепа.

jadragoljub jadragoljub 20:58 12.05.2019

Re: Dakota, za mir u svetu

e hvala, mogo sam da komentaarišem prvi al jednostavno nisam znao o čemu se radi, mislim ukapiro ima, valjda, neke veze sa , meni nepoznatom, zgradom.
inače sam čuo za zgradu dakota al sam mislio da je to klasičan hotel.
tako da rekoh aj da ne trolujem već sačekam da vidim šta je. i na kraju sam moro da pitam.
mirelarado mirelarado 21:26 12.05.2019

Re: Dakota, za mir u svetu

Зграда је завршена 1886.


Још је млада, ако поживи, можда ће у будућности достићи наводно проклетство Дариове куће у Венецији.



jadragoljub jadragoljub 21:37 12.05.2019

Re: Dakota, za mir u svetu

mirelarado
Зграда је завршена 1886.


Још је млада, ако поживи, можда ће у будућности достићи наводно проклетство Дариове куће у Венецији.




el to optička greška il leva strana nije u vinklu?
marco_de.manccini marco_de.manccini 21:42 12.05.2019

Re: Dakota, za mir u svetu

У 15. веку, кад је то грађено, још увек нису имали винкле у Венецији. Ни виљушке.
mirelarado mirelarado 21:48 12.05.2019

Re: Dakota, za mir u svetu

jadragoljub
mirelarado
Зграда је завршена 1886.


Још је млада, ако поживи, можда ће у будућности достићи наводно проклетство Дариове куће у Венецији.




el to optička greška il leva strana nije u vinklu?


И мени се чини да је мало накриво насађена.

jadragoljub jadragoljub 21:52 12.05.2019

Re: Dakota, za mir u svetu

И мени се чини да је мало накриво насађена.

shone shone 21:54 12.05.2019

Re: Dakota, za mir u svetu

И мени се чини да је мало накриво насађена.


Nije, sliko Nazim pa ispalo nakrivo.

Bili Piton Bili Piton 21:54 12.05.2019

Re: Dakota, za mir u svetu

Aren't we all...
nask nask 22:33 12.05.2019

Re: Dakota, za mir u svetu

9. The facade of the cursed palace has a width of ten meters, is asymmetrical and is tilted to the side due to the collapse of its structure.

Lenčuge!
nsarski nsarski 22:38 12.05.2019

Re: Dakota, za mir u svetu

The facade of the cursed palace has a width of ten meters, is asymmetrical and is tilted to the side due to the collapse of its structure.


They'd get a kick out of these towers!



Tuda sam često prolazio na putu za posao. Kasnije sam saznao da ima više takvih "instalacija" po gradu.
jadragoljub jadragoljub 22:39 12.05.2019

Re: Dakota, za mir u svetu

nask
9. The facade of the cursed palace has a width of ten meters, is asymmetrical and is tilted to the side due to the collapse of its structure.


sve sam te nerazumeo
mirelarado mirelarado 22:50 12.05.2019

Re: Dakota, za mir u svetu

nsarski
The facade of the cursed palace has a width of ten meters, is asymmetrical and is tilted to the side due to the collapse of its structure.


They'd get a kick out of these towers!



Tuda sam često prolazio na putu za posao. Kasnije sam saznao da ima više takvih "instalacija" po gradu.


Ipak, jedan je Krivi toranj, gde ljudi plaćaju da se popnu na vrh i odatle osmotre Trg čudesa (Piazza dei Miracoli).


nsarski nsarski 22:52 12.05.2019

Re: Dakota, za mir u svetu

Ipak, jedan je Krivi toranj, gde ljudi plaćaju da se popnu na vrh i odatle osmotre Trg čudesa (Piazza dei Miracoli).


Oni dozvoljavaju turistima pentranje na krivi toranj? Mislim, to je malo rizično, čini mi se.
nask nask 22:55 12.05.2019

Re: Dakota, za mir u svetu

sve sam te nerazumeo


Dr Guglović kaže:

9. Фасада проклетог двора има ширину од десет метара, асиметрична је и нагнута у страну због колапса њене структуре.
mirelarado mirelarado 22:59 12.05.2019

Re: Dakota, za mir u svetu

nsarski
Ipak, jedan je Krivi toranj, gde ljudi plaćaju da se popnu na vrh i odatle osmotre Trg čudesa (Piazza dei Miracoli).


Oni dozvoljavaju turistima pentranje na krivi toranj? Mislim, to je malo rizično, čini mi se.


Dozvoljavaju. Ulaze u ograničenom broju. Tickets - tower of Pisa.
jadragoljub jadragoljub 23:00 12.05.2019

Re: Dakota, za mir u svetu

nask
sve sam te nerazumeo


Dr Guglović kaže:

9. Фасада проклетог двора има ширину од десет метара, асиметрична је и нагнута у страну због колапса њене структуре.

eto nije bilo teško, ne radi mi gugletov prevodilac na operi pa se nervoziram.
mirelarado mirelarado 23:03 12.05.2019

Re: Dakota, za mir u svetu

jadragoljub
nask
sve sam te nerazumeo


Dr Guglović kaže:

9. Фасада проклетог двора има ширину од десет метара, асиметрична је и нагнута у страну због колапса њене структуре.

eto nije bilo teško, ne radi mi gugletov prevodilac na operi pa se nervoziram.


Dvor zapravo nije dvor nego palata, ali da ne cepidlačim...
nask nask 23:32 12.05.2019

Re: Dakota, za mir u svetu

mirelarado mirelarado 23:52 12.05.2019

Re: Dakota, za mir u svetu

Na italijanskom dvor se kaže corte, može palazzo della corte, Ca' Dario je sagrađena kao obična privatna kuća (ovo Ca' u nazivu znači casa na venecijanskom dijalektu) velika je, pa se može nazvati palatom, ali nije pripadala nijednom vladaru da bi bila dvor.

Zanimljivo je da u srpskom nailazimo i na arhaičnu upotrebu reči dvor u značenju dvorište (u epskim narodnim pesmama, na primer). Isto važi i za corte u italijanskom, tako se zvalo unutrašnje dvorište neke kuće, a danas je to cortile.

P.S. Ne zameram ja bratu Gugleti Translejteroviću ništa, odličan je kao prva pomoć u sporazumevanju, ali mu kontekst nije jača strana. :)
jadragoljub jadragoljub 23:56 12.05.2019

Re: Dakota, za mir u svetu



mirelarado mirelarado 00:00 13.05.2019

Re: Dakota, za mir u svetu

jadragoljub






marco_de.manccini marco_de.manccini 00:02 13.05.2019

Re: Dakota, za mir u svetu

Zanimljivo je da u srpskom nailazimo i na arhaičnu upotrebu reči dvor u značenju dvorište (u epskim narodnim pesmama, na primer

Да, то је оно значење под 2) што је Наск поставио.

На македонском је двориште још увек двор, а напољу је надвор (дакле, на двору, баш као у примеру горе).
mirelarado mirelarado 00:12 13.05.2019

Re: Dakota, za mir u svetu

На македонском је двориште још увек двор, а напољу је надвор (дакле, на двору, баш као у примеру горе).


Mislim da sam ovo više puta čula kad sam bila u Makedoniji. :)

Nego, Džon:


marco_de.manccini marco_de.manccini 00:14 13.05.2019

Re: Dakota, za mir u svetu

Mislim da sam ovo više puta čula kad sam bila u Makedoniji. :)

Isto!
myredneckself myredneckself 08:34 13.05.2019

Re: Dakota, za mir u svetu

marco
У време кад је изграђена, 1886, околина је била тешка периферија, далеко горе на северозападу -- као Дакота.


Mogla se zvati i Ajdaho, jer svako ima svoj Ajdaho, što bi se reklo bogu iza nogu, ili in the middle of nowhere, građena na poljoprivrednom zemljištu, a gle ti šta je danas, bord direktora bira i odobrava ko može, a ko ne može da kupi kvadrate u Dakoti.
Sinoć vidim u jednom članku da su ovi iz borda odbili Banderasa i Melani Grifit, Bilija Džoela, Madonu... Baš me interesuje zbog čega, i koji su im kriterijumi.
Za Bilija Džoela znam da je rođeni Njujorker, pa zar tako šutnuti čoveka?
Dobro jutro, Njujorkeri Mančini, ajdidemo još jedna muzikica, New York state of mind...




nepopustljiv nepopustljiv 09:27 13.05.2019

Re: Dakota, za mir u svetu

mirelarado
jadragoljub







Nisu ni pismeni.
Da su pismeni, znali bi da se na veliko štampano latinično slovo I ne stavlja tačka.
nepopustljiv nepopustljiv 09:30 13.05.2019

Re: Dakota, za mir u svetu

marco_de.manccini
Zanimljivo je da u srpskom nailazimo i na arhaičnu upotrebu reči dvor u značenju dvorište (u epskim narodnim pesmama, na primer

Да, то је оно значење под 2) што је Наск поставио.

На македонском је двориште још увек двор, а напољу је надвор (дакле, на двору, баш као у примеру горе).

Nije samo u Makedoniji - nego i na mnogim mestima gde Srbi žive.
U stvari, nije ni čudo zbog Makedonije - jer, kažu stari, da su dobar deo Makedonaca nekada bili Srbi.

apacherosepeacock apacherosepeacock 09:32 13.05.2019

Re: Dakota, za mir u svetu

myredneckself
marco
У време кад је изграђена, 1886, околина је била тешка периферија, далеко горе на северозападу -- као Дакота.


Mogla se zvati i Ajdaho, jer svako ima svoj Ajdaho, što bi se reklo bogu iza nogu, ili in the middle of nowhere, građena na poljoprivrednom zemljištu, a gle ti šta je danas, bord direktora bira i odobrava ko može, a ko ne može da kupi kvadrate u Dakoti.


Pre nekoliko meseci je bio ovde blog o filmu Rozmarina beba i o cuvenoj Dakoti sa sve slikama. (mnogo lepa kuca na lepom mestu)

Interesantno da je Menhetn ostrvo gde je Dakota izgradjena bio livada i poljoprivredno zemljiste u 19 veku kao i sve kuce izgradjene tada, zemljiste i njihovi vlasnici su promenom namene Menhetna u poslovni centar Njujorka skoro preko noci postali multimilioneri kao npr. ona familija dripaca - Durst sa naslednikom psihopatom-ubicom..
jadragoljub jadragoljub 10:02 13.05.2019

Re: Dakota, za mir u svetu

Interesantno da je Menhetn ostrvo gde je Dakota izgradjena bio livada i poljoprivredno zemljiste u 19 veku kao i sve kuce izgradjene tada

pa k je bio po uši indijanose da to prodaju holanđanima za staklene đinđuve
vcucko vcucko 10:19 13.05.2019

Re: Dakota, za mir u svetu

myredneckself

Sinoć vidim u jednom članku da su ovi iz borda odbili Banderasa i Melani Grifit, Bilija Džoela, Madonu... Baš me interesuje zbog čega, i koji su im kriterijumi.
Za Bilija Džoela znam da je rođeni Njujorker, pa zar tako šutnuti čoveka?
Dobro jutro, Njujorkeri Mančini, ajdidemo još jedna muzikica, New York state of mind...

Od ostalih (nespomenutih) poznatih stanara, sad vidim da preovlađuju glumci. Lilijen Giš, Boris Karlof, Hoze Ferer, Džek Palans, Džejson Robards, Robert Rajan.

Možda neki glumački lobi koji nije dao drugima da se igraju?
myredneckself myredneckself 11:52 13.05.2019

Re: Dakota, za mir u svetu

vcucko
Možda neki glumački lobi koji nije dao drugima da se igraju?



Možda je ona Bacall, skupljačica starina i puna k'o brod, bila kolovođa?
marco_de.manccini marco_de.manccini 12:22 13.05.2019

Re: Dakota, za mir u svetu


Sinoć vidim u jednom članku da su ovi iz borda odbili Banderasa i Melani Grifit, Bilija Džoela, Madonu... Baš me interesuje zbog čega, i koji su im kriterijumi.

Ко још хоће да им мислећи/креативни/независни људи праве гужву у својој близини?

Овако, узму неког непрепознатљивог лешинара, као Вилбура Роса, и нико и не примећује да ли је у стану или није, је ли жив или мртав.
pape92 pape92 23:53 13.05.2019

Re: Dakota, za mir u svetu

Za Madonu znam zašto, ispričali mi tamo. Jednostavno, smatrali su da osoba takve reputacije neće poštovati kućni red.

vidim u jednom članku da su ovi iz borda odbili Banderasa i Melani Grifit, Bilija Džoela, Madonu...
Atomski mrav Atomski mrav 08:16 14.05.2019

Re: Dakota, za mir u svetu

Знају Докс и Стефан ко су они. Иначе, и они су бивши станари.

Znam i ja ko su njih dvojica, a sa prvobitne liste znam samo Džudi Garland i Loren Bekol. A ni za tu zgradu nisam nikad čuo. Gde ja živim...
jadragoljub jadragoljub 10:40 14.05.2019

Re: Dakota, za mir u svetu

pape92
Za Madonu znam zašto, ispričali mi tamo. Jednostavno, smatrali su da osoba takve reputacije neće poštovati kućni red.

vidim u jednom članku da su ovi iz borda odbili Banderasa i Melani Grifit, Bilija Džoela, Madonu...

al kad sam baš to pretpostavio
romi.daba romi.daba 10:58 14.05.2019

Re: Dakota, za mir u svetu

mirelarado
Na italijanskom dvor se kaže corte, može palazzo della corte, Ca' Dario je sagrađena kao obična privatna kuća (ovo Ca' u nazivu znači casa na venecijanskom dijalektu) velika je, pa se može nazvati palatom, ali nije pripadala nijednom vladaru da bi bila dvor.

Zanimljivo je da u srpskom nailazimo i na arhaičnu upotrebu reči dvor u značenju dvorište (u epskim narodnim pesmama, na primer). Isto važi i za corte u italijanskom, tako se zvalo unutrašnje dvorište neke kuće, a danas je to cortile.

P.S. Ne zameram ja bratu Gugleti Translejteroviću ništa, odličan je kao prva pomoć u sporazumevanju, ali mu kontekst nije jača strana. :)


Кажу да се кућа (дом) називао и двор. Отуд двориште.
Черевићан Черевићан 22:48 12.05.2019

бум бум .. и јокте

испред саме зграде убијен је један њен становник

ако је решено ............да те се рокне
мош живети под стакленим звоном,
(неко би замеш'о судбину у причу)
но потпуно сведноје Покојнику том
myredneckself myredneckself 09:06 13.05.2019

Re: бум бум .. и јокте

Čer
(неко би замеш'о судбину у причу)
но потпуно сведноје Покојнику том


Da...a, baš je bilo briga Lenona šta kažu, jel ukleta, il prokleta ta Dakota, kupio je tamo nekoliko apartmana u kojima mu danas naslednici žive i uživaju. Ni sanjao nije da će ga manijak(ci) mučki s leđa, nit je analizir'o kako s koje strane zaobići smrt...I tako, rano se čovek otisnu u večnost, još uvek mi jednako žao kad se to sve pomene.
apacherosepeacock apacherosepeacock 09:41 13.05.2019

Re: бум бум .. и јокте

Da...a, baš je bilo briga Lenona šta kažu, jel ukleta, il prokleta ta Dakota, kupio je tamo nekoliko apartmana u kojima mu danas naslednici žive i uživaju.


Lenon je bio zainteresovan za okultizam zato je i kupio tu stanove zato sto je Dakota imala reputaciju'. ("I think I hear the Trench sisters chewing." )
Bili Piton Bili Piton 10:50 13.05.2019

Re: бум бум .. и јокте

apacherosepeacock
("I think I hear the Trench sisters chewing." )



myredneckself myredneckself 11:38 13.05.2019

Re: бум бум .. и јокте

apacherosepeacock
Da...a, baš je bilo briga Lenona šta kažu, jel ukleta, il prokleta ta Dakota, kupio je tamo nekoliko apartmana u kojima mu danas naslednici žive i uživaju.


Lenon je bio zainteresovan za okultizam zato je i kupio tu stanove zato sto je Dakota imala reputaciju'. ("I think I hear the Trench sisters chewing." )


Hoćeš da kažeš k'o Hića i družina?
Čula sam i ja da je ponekad voleo da ćaska s nekom ghost biondinom.
Spiridon Spiridon 13:53 14.05.2019

u vezi naslovne

prepoznadoh Central Park u momentu ... bio sam na "Strawberry Fields" prosle godine za njihov bozic ... imali smo srece da je bilo prelepo vreme. Bila neka Japanka koja je svirala beautiful boy
marco_de.manccini marco_de.manccini 17:05 14.05.2019

Re: u vezi naslovne

Та Јапанка мора да има неки попуст, тај део парка је, у теорији, quiet zone, peaceful and meditative spot for reflection and remembrance.
niccolo niccolo 17:43 14.05.2019

Re: u vezi naslovne

peaceful and meditative spot for reflection and remembrance.

Ili na srpskom, mesto za blejažu...
nsarski nsarski 18:37 14.05.2019

Re: u vezi naslovne

marco_de.manccini
Та Јапанка мора да има неки попуст, тај део парка је, у теорији, quiet zone, peaceful and meditative spot for reflection and remembrance.


Ja imam pomalo bizarne uspomene na taj deo parka. Naime, nekada sam u mlađim godinama, govorili su mi ljudi, dosta ličio na Lenona - ja toga nisam bio uopšte svestan, ali bi me skoro svakog dana neko na ulici, u prodavnici, ili bilo gde, podsetio na to pitanjem: "Did anybody ever tell you that you look very much like J.L.?". Kakogod. To mi ništa nije značilo.

Elem, pre oko 15 godina, krajem novembra, se nađem u Njujorku i, razume se, odem u Strawberry fields, da vidim to mesto. Ubrzo su ljudi počeli da me gledaju ispod oka, a neki su čak tražili da se slikaju samnom. To sam, naravno, odbio. Jedino mojoj ćerki nisam mogao da odbijem. Potom je ona rekla: "Let's go John, it's time to go home". To je izazvalo pritajeni kikot među okolostojećima, baš zato što nikakvi performansi tamo nisu bili dozvoljeni.
Imam samo jednu sliku sa tog mesta (i to kopiju kopije). Evo je:


myredneckself myredneckself 20:44 14.05.2019

Re: u vezi naslovne

nsarski
Naime, nekada sam u mlađim godinama, govorili su mi ljudi, dosta ličio na Lenona...


Sudeći po ovoj fotografiji zaključujem:
1. Tvoja ćerka je jako lepa, zasigurno.
2. I meni malo ličiš i vučeš na JL, ali mislim da tome prilično doprinose eyewear, slična frizura...



nsarski nsarski 20:57 14.05.2019

Re: u vezi naslovne

myredneckself
nsarski
Naime, nekada sam u mlađim godinama, govorili su mi ljudi, dosta ličio na Lenona...


Sudeći po ovoj fotografiji zaključujem:
1. Tvoja ćerka je jako lepa, zasigurno.
2. I meni malo ličiš i vučeš na JL, ali mislim da tome prilično doprinose eyewear, slična frizura...




Па, из неких углова и уз неко осветљење бих можда могао да прођем. Али, то ми никада није било у свести.
А ћерка - ето је поред мене на слици па процени.
milisav68 milisav68 21:24 14.05.2019

Re: u vezi naslovne

myredneckself
2. I meni malo ličiš i vučeš na JL, ali mislim da tome prilično doprinose eyewear, slična frizura...

Malo duža kosa i čuvene načare...

Spiridon Spiridon 09:36 15.05.2019

Re: u vezi naslovne

тај део парка је, у теорији, quiet zone, peaceful and meditative spot for reflection and remembrance.


tu je (relativno) blizu i nasa srpska misija ... sa iste strane parka kao i Metropolitan muzej ...

prosto je neverovatno da je taj gornji deo parka, ne tako davno, predstavljao neku vrstu virtualne granice gde pocinje "rizicniji" deo grada zvani Harlem =)), a sada su tamo gajbe cije pocetne cene uglavnom pocinju sedmocifrenim brojevima.
tasadebeli tasadebeli 21:48 15.05.2019

Re: u vezi naslovne

nsarski
myredneckself
nsarski
Naime, nekada sam u mlađim godinama, govorili su mi ljudi, dosta ličio na Lenona...


Sudeći po ovoj fotografiji zaključujem:
1. Tvoja ćerka je jako lepa, zasigurno.
2. I meni malo ličiš i vučeš na JL, ali mislim da tome prilično doprinose eyewear, slična frizura...




Па, из неких углова и уз неко осветљење бих можда могао да прођем. Али, то ми никада није било у свести.
А ћерка - ето је поред мене на слици па процени.



Ја мислим да ти је ћера лепа на маму.

Али исто тако и за себе кажем да сам пљунути Хаулин Вулф.

Па тако заправо нисам сигуран у то колико сам ја уопште меродаван да се уплићем у оно о чему никада нисам имао појма и за шта сам се одувек дивио онима који на беби од пар месеци већ виде да ли то новодошавше личи на маму или на тату.

Мени, брате, све бебе изгледају као ванземаљци.

Реднек, поменула си комшије Каставете?

Зар они нису пред сам крај филма отишли на одмор у Дубровник?



As the movie opens, we meet Rosemary and her husband Guy as they visit the Dakota to see a vacant apartment (how they can afford anything in the Dakota, with Guy depicted as a struggling actor, is a bit of witchcraft in itself).




myredneckself myredneckself 17:08 16.05.2019

Re: u vezi naslovne

tasa
Реднек, поменула си комшије Каставете?

Зар они нису пред сам крај филма отишли на одмор у Дубровник?

Nisam pominjala Kastavete, ni druge likove.
Evo ti scene kada Rozmari upada s nožem na seansu, i kad se obraća Romanu Kastavetu: Ućuti, ti si u Dubrovniku, ne čujem te. Slušaj pažljivo na 0:08:



Kad si pomenuo Kastavete, meni je interesantno u tom filmu kako se Polanski igrao imenima i slovima, na pr. Castavet - J. Cassavetes, RoseMary, aluzija, šta reći, Roman Castavet - Roman Polanski, itd.
tasadebeli tasadebeli 20:01 16.05.2019

Re: u vezi naslovne

myredneckself

Nisam pominjala Kastavete, ni druge likove.



Знам, него су мени Каставети у Дубровнику прва асоцијација на Розмарину бебу.

Када сам први пут гледао тај филм и када су се Каставети испред зграде (Дакота билдинг?) опраштали од својих комшија, младог брачног пара саопштавајући им да путују у Дубровник, цела биоскопска сала (мислим да је била Кинотека у питању) почела да виче:

"Немој, молим те! Немој код нас! Само си нам још ти фалио!"


Kad si pomenuo Kastavete, meni je interesantno u tom filmu kako se Polanski igrao imenima i slovima, na pr. Castavet - J. Cassavetes, RoseMary, aluzija, šta reći, Roman Castavet - Roman Polanski, itd.



Вероватно Полански волео да игра друштвене игре?






mirelarado mirelarado 07:23 15.05.2019

Списак славних станара

Овај твој пример зграде у којој је становало толико познатих личности, Марко, навео ме је да из тог угла размотрим своју зграду. Изграђена је педесетак година после Дакоте, у центру града, у стилу арт декоа, споменик је културе, најзначајније дело архитекте и пилота Војина Симеоновића, у њеном спољном и унутрашњем декорисању учествовали су вајар Петар Палавичини и сликар Васа Поморишац.
(клик на слик)


Иако се у њој, поред просторија Аероклуба, налази и већи број станова, на списку славних станара нашло се само једно име - Петар Добровић. Сразмерно величини Београда у односу на Њујорк, или, народски речено, према свецу и тропар.

Spiridon Spiridon 09:40 15.05.2019

Re: Списак славних станара

Овај твој пример зграде у којој је становало толико познатих личности, Марко, навео ме је да из тог угла размотрим своју зграду.


Beograd je svet!
marco_de.manccini marco_de.manccini 14:41 15.05.2019

Re: Списак славних станара

ih, mirela, dobro(vić) ste vi prošli, kod nas u zgradi bio lazar lečić
mirelarado mirelarado 15:53 15.05.2019

Re: Списак славних станара

marco_de.manccini
ih, mirela, dobro(vić) ste vi prošli, kod nas u zgradi bio lazar lečić


Košarkaški trener? Malo li je?!
myredneckself myredneckself 23:31 16.05.2019

Komšije

Još jedna slavna stanarka u Dakoti:

Flack knew John Lennon and Yoko Ono, as both households moved in 1975 into The Dakota apartment building in New York City, and had apartments across the hall from each other. Flack has stated that she has already been asked to do a second album of Beatles covers.[23] She is currently involved in an interpretative album of the Beatles' classics.[24] - wikipedia

Roberta Flack, The First Time Ever I Saw Your Face

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana