Šta je život?

Milutin Milošević RSS / 04.07.2009. u 13:43

Poznati glumac Žarko Laušević (49), za kojim je raspisana poternica zbog dvostrukog ubistva u Podgorici, prekjuče su u Sjedinjenim Američkim Državama, uhapsili radnici Biroa za emigraciju i carine, zbog boravka u zemlji bez vize. 

Današnji Blic  

zarko-lausevic-ver.jpg

Jedna sjajna karijera, jedan divan momak, uzor i idol mnogima. I onda, jedan trenutak kada se sve negativne sile sveta spoje u nesreću koja je upropastila njegov i živote njegove porodice, živote dva momka i njihovih porodica. Užas jedan. Kako život može biti surov!

 

Žarko Laušević je 80-tih i početkom 90-tih bio jedan od najboljih i najomiljenijih glumaca tadašnje SFRJ. Slučajnost ili igra sudbine, tek u „Bolje od bekstva“, poslednjem filmu pre dvostrukog ubistva Laušević je igrao uspešnog glumca koji završava u zatvoru. Dečak kome je Žarko glumio oca jeste zaista njegov sin Dušan. Međutim, blistava karijera je prekinuta u noći između 30. i 31.jula 1993. godine, kada je u kafiću „Epl“ u Podgorici ubio Dragora Pejovića i Radovana Vučinića i ranio Andriju Kažića. Osuđen je na 13 godina zatvora, ali je kazna čak tri puta menjana.

 

*** 

Po izlasku iz zatvora, raspada se njegov brak sa Majom, sa kojom ima i ćerku. On tada 1999. godine, snima još jedan film: „Nož“ koji doživljava veliki uspeh. Posle toga odlazi u Ameriku. 

- Odlučio sam da se sklonim, da ustupim vremenu prolaz, ako će to nešto značiti nesrećnicima koji su ostali bez svoje dece. Od oštećenih ne tražim da mi oproste. Samo Bog to može.

 

*** 

Istekla su mu sva dokumenta, nova nije mogao da dobije zbog poternice, pa je sve ove godine bio u Americi, gde se oženio i dobio i ćerkicu. U međuvremenu istekle su mu i radna dozvola, novu nije mogao da dobije jer nije imao važeću dokumentaciju iz domovine. Mediji su pisali da u SAD ne može da se bavi onim što najbolje zna- glumom, da živi teško i zarađuje baveći se građevinskim poslovima.

 

Konačno, juče je uhapšen. Nasretnik, zaboravljen, jedan od nebrojeno mnogo onih čija muka nadvladjuje lepote ovog sveta. 

Ne znam Žarka, nikada ga nisam video sem na ekranu. Mogu samo da saosećam sa njim i da mu poželim da bude jači od zlohudog života. 

 



Komentari (295)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

leopold_lady leopold_lady 13:48 04.07.2009

Život....

je ništa....

Da li je verovao da će ga snaći sve što ga je snašlo? Sumnjam.....

Za mene će uvek biti velik - bio kriv ili ne....
zeks92 zeks92 13:53 04.07.2009

Re: Život....

Nasretnik, zaboravljen, jedan od nebrojeno mnogo onih čija muka nadvladjuje lepote ovog sveta.


Mislim da je jak ... i da ce prevazici nevolje ... takav je zivot!
Milutin Milošević Milutin Milošević 13:54 04.07.2009

Re: Život....

...sanjam, Bog nas prokleo
Sve nam dao, a sreću nam je uzeo


hajkula1 hajkula1 13:59 04.07.2009

teska uloga

,, Glumac u najtezoj ulozi-ZARKO LAUSEVIC!!

Žarko Laušević je najveći glumac i najveći smeker koga je iznedrio prostor ex SFRJ-a.
Jedan od najboljih glumaca svih vremena, igrom sudbine, već dugo živi daleko od svoje publike.Žarko Laušević je 31. jula 1993, na Ognjenu Mariju, u podgoričkom kafiću "Apple" sa 13 hitaca usmrtio 20-godišnje Dragora Pejovića i Radovana Vučinića, štiteći sebe i svog brata Branimira. Bio je osuđen na 15, zatim na 13, a onda na četiri godine zatvora. Posle odležane četiri godine i sedam meseci, početkom 1998. je pušten na slobodu, odlukom sudije Svetlane Vujanović, supruge predsednika Crne Gore Filipa Vujanovića.
Odmah posle petog suđenja, i ročišta održanog 28. oktobra 1999. u Podgorici, poznati glumac je otputovao u Ameriku. Nedavno je Lauševiću kazna preinačena na 13 godina zatvora.
Prvi put posle nemilih događaja iz jula 1993. godine u podgoričkom kafiću "Epl", Laušević se poklonio pred punom salom oduševljenih gledalaca u komadu Slavomira Mrožeka "Emigranti", priči o Srbima kojima je Njujork postao "druga kuća" u proteklih desetak godina. I od tada - ni reči. Žarku Lauševiću se, barem u srpskoj javnosti, gubi svaki trag, a jedini tračak nade pobudi poneka fotografija, koju sa gostovanja preko Atlantika donesu njegove kolege.PRUZI I TI PODRSKU SMEKERU-Zarku Lausevicu!!!!
Filmografija:
•Nož (1999) .... Alija Osmanović/Ilija Jugović
• Ranjena zemlja (1999)
• Rođen kao ratnik (1994) .... Gibon
• Kaži zašto me ostavi (1993) .... Peđa
• Bolje od bekstva (1993
• Preći i potomci (1992) .... Narrator
• Crni bombarder (1992) .... Smajser
• Montenegro (1991) (V)
• Original falsifikata (1991) .... Stojan
• Stela (1990) .... Mato Herceg
• Baal (1990) (TV) .... Ekart
• Zaboravljeni (1990) TV Series .... Aca 'vena'
• Kolubarska bitka (1990) (TV) .... Aleksa Dačić
• Početni udarac (1990)
• Atoški vrtovi - preobrazenje (1989) .... Sava slikar
• Boj na Kosovu (1989) .... Miloš Obilić, srpski plemić
• Songlines (1989) (V) .... (video 'For a Million')
• Braća po materi (1988) .... Braćo Gavran
• Camino del sur, El (1988) .... Moritz
• The Fortunate Pilgrim" (1988) (mini) TV Series .... Guido
• Vuk Karadžić .... Knez Mihailo Obrenović (4 episodes, 1988)
o Putovanje (1988) TV Episode .... Knez Mihailo Obrenović
o Vučići (1988) TV Episode .... Knez Mihailo Obrenović
o Bratimstvo (1988) TV Episode .... Knez Mihailo Obrenović
o Dobri hodi Crnoj Gori (1988) TV Episode .... Knez Mihailo Obrenović
• Ranjenik (1988) (TV)
• Leto (1988) (TV)
• Oktoberfest (1987) .... Skobi
• Pod rusevinama (1987) (TV)
• Dogodilo se na današnji dan (1987) .... Bajra
• Rimski Dan (1987) (TV) .... Sekst Propercije
• Oficir s ružom (1987) .... Petar Horvat
• Lepota poroka (1986) .... Mladić s cigaretom
• Dobrovoljci (1986) .... Sportista
• Šmeker (1986) .... Smeker
• Svečana obaveza (1986) (TV) .... Zoran Hadžikostić
• Jagode u grlu (1985) .... Lale
• Jedna polovina dana (1985) (TV)
• Lazar (1984) .... Lazar
• Sivi dom (1984) TV Series .... Silja
• Ne tako davno (1984) (mini) TV Series .... Srle 'Samac'
• Ostrica brijača (1984) (TV)
• Igmanski mars (1983) .... Miljan
• Mrtvi se ne vračaju (1983) (mini) TV Series
• Dani AVNOJ-a (1983) (mini) TV Series
• Hasanaginića (1983/I) (TV) .... Hasanaga
• Podijum-Žarko Laušević (1983) (TV) .... Glumac
• Ruski Umetnički eksperiment (1982) (TV) .... Tjomkin
• Savamala (1982) .... Vinko Sarić
• 13. jul (1982) .... Janko 'Kvisling'
• Progon (1982) .... Mirko
• Direktan prenos (1982) .... Fantom
• M.V. (1978) (TV) .... Vojin Vukelić ,,

http://www.facebook.com/s.php?q=zarko+lausevic&init=q&sid=0#/group.php?gid=32831766071

Jedan delic o Zarku Lausevicu. Ima toga jos da se ,,izgugla,,.
Zarko Lausevic mi odaje utisak O.K. lika. Kolika je njegova krivica, ne znam, a da je placa, placa je.


Milutin Milošević Milutin Milošević 14:04 04.07.2009

Re: teska uloga

Kolika je njegova krivica, ne znam, a da je placa, placa je

Debelo


dragoljub92 dragoljub92 14:30 04.07.2009

Re: teska uloga

žao mi čoveka ,pogotovu što sam prati tta dešavanja koliko je bilo moguće tad.
a ovo je i bruka jednog pravosuđa koje je nesposobno da u razumnom roku donese presudu,kakva god bila.
uostalom zar to nije već zastarelo ili tamo ne važi nikakav zakon o zastarelosti.mučno je to sve što mu se izdešavalo
ervetor ervetor 16:33 04.07.2009

Re: teska uloga

dragoljub92
žao mi čoveka ,pogotovu što sam prati tta dešavanja koliko je bilo moguće tad.
a ovo je i bruka jednog pravosuđa koje je nesposobno da u razumnom roku donese presudu,kakva god bila.
uostalom zar to nije već zastarelo ili tamo ne važi nikakav zakon o zastarelosti.mučno je to sve što mu se izdešavalo


Ne samo to, nego ja mislim da je on covek odsluzio kompletnu kaznu po jednoj od presuda i valjda u normalnim pravnim sistemima ne moze coveku za isto delo da se sudi dva puta !
Unfuckable Unfuckable 14:07 04.07.2009

meni ovaj deo nije jasan

Po izlasku iz zatvora, raspada se njegov brak sa Majom, sa kojom ima i ćerku. On tada 1999. godine, snima još jedan film: „Nož“ koji doživljava veliki uspeh. Posle toga odlazi u Ameriku.


dakle : bio je u zatvoru, čemu onda poternica ?

ps : odlična tema Gazda. Odlična i - komplikovana
ivana23 ivana23 14:11 04.07.2009

Re: meni ovaj deo nije jasan

Unfuckable
Po izlasku iz zatvora, raspada se njegov brak sa Majom, sa kojom ima i ćerku. On tada 1999. godine, snima još jedan film: „Nož“ koji doživljava veliki uspeh. Posle toga odlazi u Ameriku.
dakle : bio je u zatvoru, čemu onda poternica ?


SLUČAJ LAUŠEVIĆ

* Laušević je 31. jula 1993. u podgoričkom kafiću "Epl" ubio Dragora Pejovića i Radovana Vučinića, a teško ranio Andriju Kažića

* Osuđen je na 13 godina, kazna je nakon žalbi potvrđena 1994. godine

* Savezni sud je februara 1998. preinačio kaznu na četiri godine zatvora zbog prekoračenja nužne odbrane

* Nakon što je u Spužu i Požarevcu odležao četiri godine i sedam meseci, februara 1998. pušten je na slobodu

* Žarko je 30. oktobra 1999. emigrirao preko Budimpešte u Ameriku

* Septembra 2001. Vrhovni sud Crne Gore preinačio je presudu na 13 godina zatvora

* 2. jula 2009. uhapšen je u Americi


BebaOdLonchara BebaOdLonchara 14:12 04.07.2009

Re: meni ovaj deo nije jasan

dakle : bio je u zatvoru, čemu onda poternica ?

mozda je uslovna? ako jeste, ne sme da napusta zemlju.
ps. cekajuci niccolo-a....
Milutin Milošević Milutin Milošević 14:12 04.07.2009

Re: meni ovaj deo nije jasan

odlična tema Gazda. Odlična i - komplikovana
Komplikovana do bola. Svako ko je uključen ima u njoj i deo besa i deo opravdanja. Mi, sa strane, možemo samo da saosećamo i učimo
Unfuckable Unfuckable 14:13 04.07.2009

Re: meni ovaj deo nije jasan

hvala ivana
za ovo sada bi nam trebao niccolo.
Mislim - koliko puta oni tako mogu da preinačuju kaznu ?
cassiopeia cassiopeia 14:16 04.07.2009

Re: meni ovaj deo nije jasan

dakle : bio je u zatvoru, čemu onda poternica ?


Pušten je iz zatvora kada je postala pravosnažna odluka da je osuđen na 4 godine jer je u tom trenutku već odležao i više nego što je potrebno. U međuvremenu je poništena ta odluka i osuđen je na 13 godina.

Evo cele vesti

edit: Ivana brzica :)
niccolo niccolo 14:29 04.07.2009

Re: meni ovaj deo nije jasan

za ovo sada bi nam trebao niccolo.

Nažalost ne razumem ovaj redosled presuda, čitam ovo što je dala Ivana, Hajkuline podatke, čitam ovaj Cass-in link na Novosti i nije mi sasvim jasno koji sud je donosio koje presude kojim redosledom...

Čini se da je u globalu bilo ovako, prvo je osuđen na 13, pa je to preinačeno na 4, pa se tužilaštvo žalilo te je u međuvremenu dok o žalbi još nije bilo odlučeno od odležao tih 4 godine, pustil ga, on otišao u inostranstvo, ali je sud po žalbi preinačio opet na 13 te pošto nije odležao sve koliko je trebalo otud poternica...
dragoljub92 dragoljub92 14:33 04.07.2009

Re: meni ovaj deo nije jasan

trebalo otud poternica...

pa da ali koliko je vremena prošlo ima li neki razumni čovek da odredi da nemože to da sud 10 godina donosi jednu presudu,jebeš taku pravdu
Milutin Milošević Milutin Milošević 14:36 04.07.2009

Re: meni ovaj deo nije jasan

Deo ranije vesti u Novostima:

Usledio je jedan od najmučnijih sudskih procesa, koji je izazivao velike polemike u javnosti. Sudsko veće bilo je pod stalnim pritiskom, s jedne strane Žarkovih kolega, koji su mu dali punu podršku, a sa druge rodbine ubijenih. Popularnom glumcu je izrečena kazna prvo od 15 godina, a potom je oslobođen. U zatvoru je proveo četiri i po godine. Zbog pretnji krvnom osvetom, u Ameriku prvo odlazi njegova bivša supruga sa decom, a potom i on.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 14:43 04.07.2009

Re: meni ovaj deo nije jasan

niccolo
za ovo sada bi nam trebao niccolo.
Nažalost ne razumem ovaj redosled presuda, čitam ovo što je dala Ivana, Hajkuline podatke, čitam ovaj Cass-in link na Novosti i nije mi sasvim jasno koji sud je donosio koje presude kojim redosledom...

Čini se da je u globalu bilo ovako, prvo je osuđen na 13, pa je to preinačeno na 4, pa se tužilaštvo žalilo te je u međuvremenu dok o žalbi još nije bilo odlučeno od odležao tih 4 godine, pustil ga, on otišao u inostranstvo, ali je sud po žalbi preinačio opet na 13 te pošto nije odležao sve koliko je trebalo otud poternica...

a da li je smeo da napusta zemlju dok je zalbeni postupa (setotakokaze?) u toku? a sto on nije trazio azil u US (ili jeste)? i kako je uopste mogao da ode ako je osudjivan za ubistvo? kamo one potvrde iz policije da nismo osudjivani (za dobijanje vize) ili to tad nije trebalo (u sta sumnjam)...mozda ne za turisticku vizu?

pitam previse...? mozda, ali mnogo pitanja otvara sam kejs.
niccolo niccolo 14:44 04.07.2009

Re: meni ovaj deo nije jasan

Deo ranije vesti u Novostima:

Da, upravo je to problem, novinari pišu tako kako im padne na pamet, pa sad ne možeš da budeš siguran kakav je tačan bio redosled, sad se spominje i oslobađanje...

ima li neki razumni čovek da odredi da nemože to da sud 10 godina donosi jednu presudu,jebeš taku pravdu

To je godinama najveći problem srpskog sudstva, to što se na završetak postupaka čeka milenijumima...A ono odozgore:
uostalom zar to nije već zastarelo ili tamo ne važi nikakav zakon o zastarelosti

Pošto je osuđen na 13, to bi moglo da zastari tek za 15 godina od te presude iz 2001...
niccolo niccolo 14:50 04.07.2009

Re: meni ovaj deo nije jasan

a da li je smeo da napusta zemlju dok je zalbeni postupa (setotakokaze?) u toku?

Jeste, jedino ne bi smeo da mu je bila izrečena mera zabrane napuštanja boravišta (pri čemu ja govorim prema onome kakav je zakon sada, nisam siguran da li je taj deo 100% isti sada kao što je bio tad, ali verujem da generalno jeste slično)
kako je uopste mogao da ode ako je osudjivan za ubistvo?

Ne znam kako je bilo tada, znam da sada u aplikaciji za njihovu vizu moraš da odgovaraš i na ta pitanja da li si bio u zatvoru, vršio ratne zločine, učestvovao u terorističkim akcijama i slično, mada tehnički oni u tom obrazcu za vizu ni ne kažu da ako ti kažeš da, jesam bio u zatvoru zbog ubistva da to automatski znači da nećeš dobiti vizu, tako da je teoretski moguće da dobije vizu i pored te presude...
dragoljub92 dragoljub92 14:50 04.07.2009

Re: meni ovaj deo nije jasan

Pošto je osuđen na 13, to bi moglo da zastari tek za 15 godina od te presude iz 2001...

ma nebi smelo da se više dozvoljava da se suđenja prekidaju i ročišta zakazuju u nedogled jednostavno tad počinje i traje dok se ne završi iz dana u dan ako advokjati nemogu jer imaju druga suđenja ima da se odluče kje će da vode ane ovako da se šteluje kad je ko slobodan paonda sudija ima ta suđenja tužilac ta i ode suđenje u besmisao.znam da se to advokatima ne sviđa jer bi morakli da odsbijaju predmeta ali...
ps ne napadam samo advokate tu su i sudije i tužioci i oni vode po nekolko premeta i eto zbrke
Milutin Milošević Milutin Milošević 14:51 04.07.2009

Re: meni ovaj deo nije jasan

a da li je smeo da napusta zemlju dok je zalbeni postupa (setotakokaze?) u toku? a sto on nije trazio azil u US (ili jeste)? i kako je uopste mogao da ode ako je osudjivan za ubistvo? kamo one potvrde iz policije da nismo osudjivani (za dobijanje vize) ili to tad nije trebalo (u sta sumnjam)...mozda ne za turisticku vizu?

Doooobro se sećam vesti (ne mogu da tražim pa da prepričam): Dan nakon izlaska iz zatvora, pošto je (ne znam kako i na koliko) oslobodjen od optužbe za ubistvo, Andrija Drašković je otišao u Ameriku.

Jebo ti takvu državu
ivana23 ivana23 14:53 04.07.2009

Re: meni ovaj deo nije jasan

Milutin Milošević
Doooobro se sećam vesti (ne mogu da tražim pa da prepričam): Dan nakon izlaska iz zatvora, pošto je (ne znam kako i na koliko) oslobodjen od optužbe za ubistvo, Andrija Drašković je otišao u Ameriku.
Jebo ti takvu državu

Na koju mislis?
hajkula1 hajkula1 15:01 04.07.2009

Re: meni ovaj deo nije jasan

niccolo

To je godinama najveći problem srpskog sudstva, to što se na završetak postupaka čeka milenijumima...




Za ovo nam treba mnoogo Krugolina.



Milutin Milošević Milutin Milošević 15:03 04.07.2009

Re: meni ovaj deo nije jasan

Na koju mislis?

U ovom slučaju, na onu koja daje vize najvećim kriminalcima, ili radi ovo ili ovo, a hapsi ljude koji tamo žive po 10 godina pokušavajući da budu normalni
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 15:13 04.07.2009

Re: meni ovaj deo nije jasan

Andrija Drašković

samo prati navedeno prezime po US...
Čikaške perverzije 2
Milutin Milošević Milutin Milošević 15:19 04.07.2009

Re: meni ovaj deo nije jasan

Čikaške perverzije 2



Čikaške perverzije 1

During World War II, the U.S. government reportedly struck a secret deal with the imprisoned Luciano. United States Army Military Intelligence knew that Luciano maintained good connections in the Sicilian and Italian Mafia, which had been severely persecuted by Benito Mussolini. Luciano considered himself to be a loyal American who was devoted to Sicily, the Mafia, and the United States alike. His help was sought in providing Mafia assistance to counter possible Axis infiltration on U.S. waterfronts, during Operation Avalanche, and his connections in Italy and Sicily were tapped to furnish intelligence and ensure an easy passage for U.S. forces involved in the Italian Campaign. Albert Anastasia, who controlled the docks, promised that no dockworker strikes would arise. Luciano supposedly dropped a yellow handkerchief from a plane flying over Sicily with his crest to signal friendly faces were approaching; this allowed for the Sicilian Mafia to arise from underground and participate in the liberation of Sicily. Both during and after the war, the U.S. military and intelligence agencies reputedly also used Luciano's Mafia connections to root out communist influence in resistance groups and local governments. In return for his cooperation, Luciano was allegedly permitted to run his crime empire unhindered from his jail cell. Although still a part of Sicilian folklore, it is now believed by the majority of mafia historians that the story of the yellow handkerchief is false.

In 1946, as a reward for his wartime cooperation, Luciano was paroled on the condition that he depart the United States and return to Sicily. He accepted the deal, although he had maintained during his trial that he was a native of New York City and was therefore not subject to deportation. He was deeply hurt about having to leave the United States, a country he had considered his own ever since his arrival at age ten. During his exile, Luciano used to meet US military men during train trips throughout Italy, and he enjoyed being recognized by his countrymen, several times taking photos and even signing autographs for them.


Srećan dan nezavisnosti!
hajkula1 hajkula1 16:03 04.07.2009

Re: meni ovaj deo nije jasan

ivana23


[i]* Laušević je 31. jula 1993. u podgoričkom kafiću "Epl" ubio Dragora Pejovića i Radovana Vučinića, a teško ranio Andriju Kažića

* Osuđen je na 13 godina, kazna je nakon žalbi potvrđena 1994. godine

* Savezni sud je februara 1998. preinačio kaznu na četiri godine zatvora zbog prekoračenja nužne odbrane



Sve vreme bio u zatvoru od 31. jula do februara 1998. - tacno 4 godine i 7 meseci.
ervetor ervetor 16:37 04.07.2009

Re: meni ovaj deo nije jasan

Savezni sud je februara 1998. preinačio kaznu na četiri godine zatvora zbog prekoračenja nužne odbrane

* Nakon što je u Spužu i Požarevcu odležao četiri godine i sedam meseci, februara 1998. pušten je na slobodu

* Žarko je 30. oktobra 1999. emigrirao preko Budimpešte u Ameriku

* Septembra 2001. Vrhovni sud Crne Gore preinačio je presudu na 13 godina zatvora



Zbog ovoga je davno trebalo da zatrazi azil u Americi ili pak nekoj drugoj zemlji ( ako vec nije) jer kao sto je ocigledno, nakon odsluzene kazne, ponovo mu se sudi za isto delo sto je pravna idiotarija u svakom smislu i svaka normalna drzava bi to uvazila.
Ako iko ovo cita a ima veze sa pravom i pri tom neke veze neka pomogne coveku, pa stvarno do sada je debelo odsluzio za to sto je uradio i to u odbrani.
ervetor ervetor 16:41 04.07.2009

Re: meni ovaj deo nije jasan

Pušten je iz zatvora kada je postala pravosnažna odluka da je osuđen na 4 godine jer je u tom trenutku već odležao i više nego što je potrebno. U međuvremenu je poništena ta odluka i osuđen je na 13 godina.


Koliko ja znam, to ne moze da se radi. I upravo na tu caku se mnogi krimosi izvlace iz zatvora !
Ne moze se suditi dva puta za istu stvar. Da li je moguce da to niko nije primetio ili ja imam temperaturu ? Takodje, ako i postoje dve presude ili dva modela ( na primer stari i novi zakon) za osudjenika se uvek uzima povoljniji !
To je ono sto se zove pozitivni propisi, zakoni i sl.
filantrop filantrop 16:48 04.07.2009

Re: meni ovaj deo nije jasan

davno trebalo da zatrazi azil u Americi


Azil u US je relativno lako dobiti, ali je problem sto nije permanentan.
On je od starta morao da zna da radnu dozvolu nece moci da dobije, zapravo...
idemo redom.

Da bi se neko zaposlio u US mora da ima vizu H1B, sa turistickom vizom ni jedan stalan posao ne mozes da dobijes, cak ni najbedniji, sto rece neko pranje sudova, sve je to teska ilegala.
H1B mu omogucava pocetno zaposlenje.
Kasnije dobija radnu dozvolu pa zelenu kartu.
Za sve ovo potrebna su ispravna dokumenta iz domovine.
Zarko L. je morao da zna da to nikad nece moci da ostvari jer je krivicno osudjivan.

Secam se kad me je advokat zvao da potpisem konacne papire za zelenu kartu, na stolu ispred njega je stajao moj predmet visine 15 cm.
Oni iz imigracionog znaju sve o tebi, sve, ali sve.Zato su procedure dobijanja zelene karte toliko duge, proveravaju u Srbiji. Znaju i ko su mi bili dede, babe i sta su radili, i neke banalnosti.

Drugi nacin za zaposlenje je brak sa osobom koja ima US drzavljanjstvo, sto izgleda da nije slucaj sa ZL.
Milutin Milošević Milutin Milošević 16:55 04.07.2009

Re: meni ovaj deo nije jasan

na stolu ispred njega je stajao moj predmet visine 15 cm.

Koliki li je Andrejin predmet?
filantrop filantrop 17:01 04.07.2009

Re: meni ovaj deo nije jasan

Milutin Milošević
na stolu ispred njega je stajao moj predmet visine 15 cm.Koliki li je Andrejin predmet?


Ne znam.
Ja nisam Andreja.

Ono sto ovde mora da se ima u vidu je, da sto rece Nikolo oko dobijanja US vize...
Nema sanse, da je Zarko bio obican smrtnik , da bi mu u US ambasadi dali turisticku vizu a kamoli H1B za koju moras da imas garanciju poslodavca, dakle da vec imas obezbedjen posao u US,sto je moj slucaj,
sa dokazom iz policije da si osudjivan za ubistvo/prekoracenje nuzne odbrane.
Zarko je dakle usao u US pod intervencijom.
Ocigledno mu je podrska istekla.
ervetor ervetor 17:27 04.07.2009

Re: meni ovaj deo nije jasan

Azil u US je relativno lako dobiti,


Pa ne znam, ali pretpostavljam da pojam Azila i postoji za mucenike koji bi da se sakriju od drzavnog terora. Jedna od posledica drzavnog terora jeste i da nemas naravno validnu dokumentaciju kod sebe.
Ja mislim da tome i sluzi Azil.
Upravo da se izbegnu redovne procedure i to obicno za osobe o kojima se inace sve zna.
To su obicno pisci, sportisti, naucnici i ostale malo javnije licnosti, ali nije zabranjeno ni ovim obicnim ljudima.

I ja sam bio ubedjen da je on tako nesto odavno uradio....
ervetor ervetor 17:30 04.07.2009

Re: meni ovaj deo nije jasan

Ali zapravo nije poenta bila u azilu, nego po meni u realnim cinjenicama na njegovoj strani da isti bez problema zatrazi i dobije zbog skandaloznog pravosudnog sistema zemlje koju je pri tom zemlja domacin negde u to vreme i bombardovala...
To su ipak nagadjanja, ali bih bio jako srecan ako postoji i mala sansa da mogu da pomognu tom coveku..
Bili Piton Bili Piton 17:33 04.07.2009

Re: meni ovaj deo nije jasan



Ne znam za US ali u UK je srazmerno lako "izgubiti" se i postati ilegalac, cak i na vrlo dug rok, i zivotariti tako godinama uz neki poslic na crno (i bez velikih iluzija).

Mora biti da ga je neko otkucao, sumnjam da bi ga inace "pronasli". Mada je, razume se, moguce da su Ameri manje indolentni u tom smislu od Britanaca.
filantrop filantrop 17:34 04.07.2009

Re: meni ovaj deo nije jasan

Jos malo..

Sa turistickom vizom ne smes da se zaposlis u US, izricito pise na kartoncicu koji popunjavas u avionu, ako te uhvate , tebi sledi zatvor i deportacija a onome ko te je zaposlio sledi drakonska kazna. Naravno, ljudi rade sa turistickim vizama na crno, armija hispano cisti US. Ne mozes da dobijes iole pristojan posao sa turistickom vizom, dakle ostaje pranje kola, ciscenje, fizikala.
Medjutim, posle isteka turisticke vize ti si u US ilegalno i to je tvoj najveci problem. Iz ilegalnog statusa je izuzetno tesko , prakticno nemoguce preci u legalan status, (jer proveravaju kako si usao u US i kako si ostao i ne vole da vide da si prekrsio zakon o ulasku u US), i uci u proces dobijanja radne dozvole i zatim zelene karte.
Takodje, pri napustanju US kad vide da ti je istekla turisticka viza (u pasosu) zna da bude toliki problem da mozes i u zatvor da zaglavis. Svakako ti sleduje zabrana ulaska u US na min 5 . god.
Sa ilegalnim statusom u US osudjen si na pasji zivot, moja drugarica je tako zivela 10 godina, bez zdravstvenog, bez bank racuna, bez sanse da osiguras auto koji mozes da kupis samo za kes...a a ko te uhvate da vozis neosiguran auto...
Dakle, moze da se zivi ilegalno u US ali kako.
filantrop filantrop 18:00 04.07.2009

Re: meni ovaj deo nije jasan

Upravo da se izbegnu redovne procedure i to obicno za osobe o kojima se inace sve zna.
To su obicno pisci, sportisti, naucnici i ostale malo javnije licnosti, ali nije zabranjeno ni ovim obicnim ljudima.


Azil moze svako da trazi, u najvecem broju slucajeva ga ne dobijes, jer stranci to zloupotrebljavaju, ali , ako iole ima osnova , i ne samo politickog, dobijas ga ali na odredjeno vreme. Posle toga , ili moras nazad u svoju zemlju ili da udjes u proces legalizacije.
Samo da upadnes u US i da trazis azil je nemoguce , jer imas problem vize, na aerodromu kad napustas svoju zemlju nece da te puste u avion ako nemas vizu.

Ja nemam pojma sta se sa ovim covekom dogadjalo, kad je bio ovaj slucaj ja bejah tinejdzer. Ove pravne zavrzlame mi nisu jasne, pogotovu sto ne znas sta je tacno, jedne novine pisu jedno, druge drugo. Zato cutim.
Ali mi je sama ideja da neko nosi pistolj u torbi sa sobom , malo onako...uvrnuta.
Mozda je to obicaj u CRnoj Gori , u mom KG nije.

Ja samo hocu da kazem da je Zarko morao da zna je njegovom (ilegalnom po svoj prilici) boravku u US jednom morao da dodje kraj, da on, kao krivicno osudjivana osoba nikako nije mogao da legalizuje svoj status u US.
Prosto, pitanje zakona. Ma koliko blogeri mislili lose o US (cekam Druga Clana), ovo je uglavnom zakonska drzava.
filantrop filantrop 18:06 04.07.2009

Re: meni ovaj deo nije jasan

Koliki li je Andrejin predmet


Imam neku informaciju...da ako imas odredjenu svotu ...moraju da te puste u US, narocito ako je racun u Delaware.
Kazu da firma moze da se registruje sa 52$.
mogul_sad_ja_kasti mogul_sad_ja_kasti 12:06 05.07.2009

Re: meni ovaj deo nije jasan

da dodam sto se tice DRZAVE delaware - samo otvorite offfff shore racun pa koliki je iznos toliki je i azil...$milionerima trenutan i dozivotan, sem sad ako nije u pitanju direktan "pretilac" americi...

/inace, azil svaka savezna clanica tretira malo po svome,malo po saveznom,sto uglavnom zavisi od konta onog to trazi azil/ ... ma sve kao i kod nas, kao i svugde uostalom, samo su to BOGATE drzave pa u proseku mogu da brinu o svojim gradjanima, mogu da im pruze savremenije usluge, pa korupcija ne mora da bude modus vivendi...

Floria Floria 21:43 05.07.2009

Re: meni ovaj deo nije jasan

Ali mi je sama ideja da neko nosi pistolj u torbi sa sobom , malo onako...uvrnuta.


Slazem se.
On je, nazalost, ocigledno zrtva vremena u kom smo ziveli.
die hard die hard 23:21 06.07.2009

Re: meni ovaj deo nije jasan

Dakle, moze da se zivi ilegalno u US ali kako.


Imam neke, premda bas ne sigurne, informacije( iako su iz vrlo bliskog izvora )da je Zarko bas tako ziveo u Usa.
Nije , kako sam cuo hteo da ima nista sa svojom bivsom drzavom a izgleda ni sa Usa.Znam ljude koji su ga sretali u NY i druzili se sa njim a on je samo pokusavao da ( bukvalno ) zivi od svog rada na gradjevinama tamo.
I nekako ga bas postujem zbog toga.Mozda mu je bilo mnogo gadno sve to sto se desilo tamo u CG.Mozda idealizujem, ali mi se ipak cini da je on jedan skroz ok covek.
maricacarica maricacarica 14:10 04.07.2009

Kao u filmu

Neverovatno mi je da bukvalno ponovi ulogu u životu.... Upopasti život i sebi i drugima.... Dan-danas se pitam zašto? Ali, kao i Unfu, meni je čudno zašto je na poternici, zašto treba da se isporuči ovde, ako ga je crnogorski sud osudio i on kaznu izdržao?
Milutin Milošević Milutin Milošević 14:15 04.07.2009

Re: Kao u filmu

Neverovatno je da u životu ponovi ulogu koju je odigrao u filmu. Obično je film fikcija ili se pravi na osnovu istinite priče. da je znao...
hajkula1 hajkula1 14:58 04.07.2009

Re: Kao u filmu

Milutin Milošević
Neverovatno je da u životu ponovi ulogu koju je odigrao u filmu. Obično je film fikcija ili se pravi na osnovu istinite priče. da je znao...



Nije bas toliko neverovatno. Desavalo se da glumac-ica iz filma ponovi scenu u zivotu. Prva mi pade na pamet Grejs Keli, a ima jos primera. A, da i buntovnik bez razloga, cuvena balerina... Kuckali smo o tome na jednom drugom sajtu.
slow slow 14:10 04.07.2009

Zivot...


...kazu neki, ne treba uzimati previse ozbiljno...
Ionako iz njega necemo izvuci zivu glavu...

A svi se u zivotu nadjemo bar jednom u pogresno vreme i na pogresnom mestu...
Neko prodje bolje, neko ko Zarko, a neko i gore...
Ali, treba biti optimista i uvek se nadje neki izlaz.
Milutin Milošević Milutin Milošević 14:17 04.07.2009

Re: Zivot...

Živeti.. dokle god se može i koliko god se može. Posle je džabe.
ivana23 ivana23 14:13 04.07.2009

***

Laušević: Svestan sam zla koje sam naneo!

Pre nego što je emigrirao, Laušević je u intervjuu za "NIN" izjavio da je svestan zločina koji je počinio.

- Nisam izgovorio završnu reč na poslednjem suđenju. A hteo sam ponovo da kažem tim unesrećenim porodicama da shvate, ako mogu, koliko sam svestan zla koje sam im naneo, tragedije koju su doživeli i koju preživljavaju. Ali, sve moje reči, svi napori drugih ljudi i samog suda ostajali su bez razumevanja i prihvatanja. Znam da bol ne čuje, ali od mene ne bi bilo srećnijeg čoveka na kugli zemaljskoj da se to nije desilo, da sam mogao drugačije. Da sam mogao da pucam u noge, da sam mogao da ne pucam uopšte. Ali, nisam umeo, ni smeo. Da jesam, koliko bi mi lakša zora bila. Odlučio sam da se sklonim, da ustupim vremenu prolaz, ako će to nešto značiti nesrećnicima koji su ostali bez svoje dece...

Laušević kaže da je svom sinu pokušavao da objasni šta se dogodilo te noći.

- Ja nisam samo otac koji treba da mu olakša muku sazrevanja, već i muku koju sam mu ja natovario. I da ga molim da mi oprosti. Od oštećenih ne tražim da mi oproste. Znam da to ne mogu, jer ni ja sam sebi ne opraštam. Samo Bog to može. Njihovo je pravo da mrze, moje pravo da se kajem što ne mogoh drugačije. U crkvi uvek upalim tri sveće. Za oca i njih dvojicu. Ako sam grešan što ovo rekoh, grešan sam i prema ocu - rekao je Laušević, i dodao: - Mora biti da smo nešto teško zgrešili sva trojica. I njih dvojica i ja, pa nas je Bog tako sastavio 31. jula '93. Da njih kazni mojom rukom. Mene njihovim glavama.
pinnochio pinnochio 18:05 04.07.2009

Re: ***

Koji licemer, oduzeo dva života i još se usudjuje da se poziva na Boga. Još će ispasti da nije Žarko kriv - on je samo izvršavao božiji "hit job".
dragoljub92 dragoljub92 18:31 04.07.2009

Re: ***

pinnochio
Koji licemer, oduzeo dva života i još se usudjuje da se poziva na Boga. Još će ispasti da nije Žarko kriv - on je samo izvršavao božiji "hit job".

a ti znaš šta se i kako desilo i kad je i pod kojim uslovima potego pištolj
tyson tyson 23:56 04.07.2009

Re: ***

pinnochio
Koji licemer, oduzeo dva života i još se usudjuje da se poziva na Boga. Još će ispasti da nije Žarko kriv - on je samo izvršavao božiji "hit job".






Ivana Knežević Ivana Knežević 14:15 04.07.2009

Zakoni?

Kako je moguce da se presuda nakon poslednje od 4 godine i odlezane kazne preinaci nekoliko godina kasnije u 13 godina? Na osnovu cega? Da li je opet bilo odrzano sudjenje? Ko je to uopste trazio, pokrenuo i na osnovu cega bi se ponovo sudilo?

Prica je tragicna sama po sebi, ali ovaj element pravosudja je neobican i zastrasujuci.
maricacarica maricacarica 14:31 04.07.2009

Re: Zakoni?

Meni i dalje nije jasno zašto ga Srbija traži? Da li je on srpski ili crnogorski državljanin? Ako je sud u Podgorici osudio, valjda je i zbog toga što je bio nadležan.
Milutin Milošević Milutin Milošević 14:41 04.07.2009

Re: Zakoni?

Meni i dalje nije jasno zašto ga Srbija traži? Da li je on srpski ili crnogorski državljanin? Ako je sud u Podgorici osudio, valjda je i zbog toga što je bio nadležan.

Ovo je tek prava zavrzlama. Rodjen u Podgorici, Crnogorac definitivno, incident se desio u Podgorici, sudjenje je bilo tamo. Ipak:

CRNOGORSKA policije juče nije dobila informaciju o privođenju Žarka Lauševića jer, kako navode u MUP, oni nemaju više nikakve veze s predmetom protiv jugoslovenskog glumca.
- Nakon što je Crna Gora postala samostalna, predmet protiv Lauševića, prešao je u nadležnost srpskih pravosudnih organa koji su bili dužni da za njim raspišu poternicu zbog izdržavanja ostatka presude - kazao je sagovornik "Novosti" iz policije.


(današnje Novosti)

Kakva lakrdija. Kakva država. Kakve dve države (dva vrljava oka)!
ivana23 ivana23 14:47 04.07.2009

Re: Zakoni?

Milutin Milošević
Meni i dalje nije jasno zašto ga Srbija traži? Da li je on srpski ili crnogorski državljanin? Ako je sud u Podgorici osudio, valjda je i zbog toga što je bio nadležan.
Ovo je tek prava zavrzlama. Rodjen u Podgorici, Crnogorac definitivno, incident se desio u Podgorici, sudjenje je bilo tamo. Ipak:CRNOGORSKA policije juče nije dobila informaciju o privođenju Žarka Lauševića jer, kako navode u MUP, oni nemaju više nikakve veze s predmetom protiv jugoslovenskog glumca.- Nakon što je Crna Gora postala samostalna, predmet protiv Lauševića, prešao je u nadležnost srpskih pravosudnih organa koji su bili dužni da za njim raspišu poternicu zbog izdržavanja ostatka presude - kazao je sagovornik "Novosti" iz policije.(današnje Novosti)Kakva lakrdija. Kakva država. Kakve dve države (dva vrljava oka)!

Zarko Lausevic je drzavljanin Republike Srbije.
leopold_lady leopold_lady 14:49 04.07.2009

Re: Zakoni?

Kakva država


Najjgora. .. I onda ja kriva što ne volim Crnogorce .... Daloko im lepa kuća.... I njihovo more... Pre ću u lavoru nego kod njih na moru ....
Unfuckable Unfuckable 15:00 04.07.2009

Re: Zakoni?

Zarko Lausevic je drzavljanin Republike Srbije.

pa kako onda crnogorske presude važe u Srbiji ?
I, kako to da ga Crna Gora ne traži i nije zainteresovana ?
dragoljub92 dragoljub92 15:06 04.07.2009

Re: Zakoni?

Unfuckable
Zarko Lausevic je drzavljanin Republike Srbije.

pa kako onda crnogorske presude važe u Srbiji ?
I, kako to da ga Crna Gora ne traži i nije zainteresovana ?

para vrti gde burgija neće
ivana23 ivana23 15:10 04.07.2009

Re: Zakoni?

Unfuckable
Zarko Lausevic je drzavljanin Republike Srbije.
pa kako onda crnogorske presude važe u Srbiji ?I, kako to da ga Crna Gora ne traži i nije zainteresovana ?

Prilikom razlaza RS i CG su razmenile predmete, tako da je svakoj pripao drzavljanin maticne Republike da mu nastavi sudjenje, odnosno izdrzavanje kazne.
maricacarica maricacarica 15:12 04.07.2009

Re: Zakoni?

A Vrhovni Sud Crne Gore poništio presudu i preinačio je na 13 godina.... Proces, Kafka? Ako je državljanin Srbije, onda šta će u toj priči crnogorski Vrhovni sud, a ukoliko je crnogorski državljanin, što ga mi tražimo? Inače sam čula da se u Americi izdržavao radeći fizičke poslove na gradilištima...
leopold_lady leopold_lady 15:14 04.07.2009

Re: Zakoni?


Ako je državljanin Srbije, onda šta će u toj priči crnogorski Vrhovni sud, a ukoliko je crnogorski državljanin, što ga mi tražimo?


TAČNO TAKO MARICE !!!!
ivana23 ivana23 15:17 04.07.2009

Re: Zakoni?

maricacarica
A Vrhovni Sud Crne Gore poništio presudu i preinačio je na 13 godina.... Proces, Kafka? Ako je državljanin Srbije, onda šta će u toj priči crnogorski Vrhovni sud, a ukoliko je crnogorski državljanin, što ga mi tražimo? Inače sam čula da se u Americi izdržavao radeći fizičke poslove na gradilištima...

U trenutku donosenje presude postojala je zajedniicka drzava, sada vise ne postoji!
sentinel26 sentinel26 15:26 04.07.2009

Re: Zakoni?

ivana23
Zarko Lausevic je drzavljanin Republike Srbije.
Tačno. On je državljanin Srbije.

Poternicu za Žarkom Lauševićem je raspisala Srbija a ne Crna Gora.

Poternica je raspisana 2002. godine.

Sve ovo vrijeme Srbija je znala dje se on nalazi i nije tražila njegovo izručenje.

Ministarstvo pravde se "skoro" sjetilo a i vlasti u USA su se tek sada (poslije Miladina ) sjetile da on nema sva dokumenta.

2001. godine nije ( ? ) održano novo sudjenje već je Vrhovni sud Crne Gore preinačio presudu na 13.godine.

Ako je tzv. Savezni sud prvi put imao pravo da izmijeni presudu suda iz Podgorice on je imao to pravo i drugi put ili uopšte nije imao pravo da se miješa u krivične procese.

Žarko Laušević nije jedini slučaj i jedina žrtva obračunavanja tzv. Saveznog suda i Vrhovnog suda Crne Gore.

Žarko je odležao kaznu, a ako presuda nije bila pravosnažna, kako i zašto je bio upućen na izdržavanje ?

Žarko nije počinio ubistvo već prekoračenje nužne odbrane. Jednom (medju više njih ) presudom je bio potpuno oslobodjen.

Crna Gora ne potražuje Žarka i sa ovim sadašnjim dogadjajima (bar do sada ) nema nikakve veze.

Ministarstvo pravde Srbije i gospodin Homen znaju mnogo više o svemu tome.

Milutin Milošević Milutin Milošević 15:33 04.07.2009

Re: Zakoni?

Ministarstvo pravde Srbije i gospodin Homen znaju mnogo više o svemu tome.

Pa ne može Ministarstvo da u isto vreme obrađuje dva predmeta. Čekaj da prvo zbrinemo jadnog Miladina i spasemo obraz države, a posle ćemo ove, ove... glumce, zabavljače... to, mislim, manje važno.
miloradkakmar miloradkakmar 16:07 04.07.2009

Re: Zakoni?

Ivana Knežević
Kako je moguce da se presuda nakon poslednje od 4 godine i odlezane kazne preinaci nekoliko godina kasnije u 13 godina? Na osnovu cega? Da li je opet bilo odrzano sudjenje? Ko je to uopste trazio, pokrenuo i na osnovu cega bi se ponovo sudilo?

Prica je tragicna sama po sebi, ali ovaj element pravosudja je neobican i zastrasujuci.

Ovo sam i ja hteo da priupitam. Ako je Žarko " odležao " 4 godine , zar može ponovo da mu se sudi za ISTO KRIVIČNO DELO I DA BUDE OSUĐEN ?
ivana23 ivana23 16:10 04.07.2009

Re: Zakoni?

miloradkakmar

Ivana Knežević

Kako je moguce da se presuda nakon poslednje od 4 godine i odlezane kazne preinaci nekoliko godina kasnije u 13 godina? Na osnovu cega? Da li je opet bilo odrzano sudjenje? Ko je to uopste trazio, pokrenuo i na osnovu cega bi se ponovo sudilo? Prica je tragicna sama po sebi, ali ovaj element pravosudja je neobican i zastrasujuci.
Ovo sam i ja hteo da priupitam. Ako je Žarko " odležao " 4 godine , zar može ponovo da mu se sudi za ISTO KRIVIČNO DELO I DA BUDE OSUĐEN ?

Lausevic je bio u pritvoru, a ne na izdrzavanju kazne.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 16:15 04.07.2009

Re: Zakoni?

nego, meni se vise cini da je on pobegao od krvne osvete nego od do/od-sluzenja jos koje godine zatvora...misim, o CG se radi, right?
niccolo niccolo 16:16 04.07.2009

Re: Zakoni?

miloradkakmar

Ovo sam i ja hteo da priupitam. Ako je Žarko " odležao " 4 godine , zar može ponovo da mu se sudi za ISTO KRIVIČNO DELO I DA BUDE OSUĐEN ?

Aha, sad mi je jasno, kad je Hajkula rekao ovo gore:
hajkula1
Sve vreme bio u zatvoru od 31. jula do februara 1998. - tacno 4 godine i 7 meseci.


Znači da je on prvo bio u pritvoru od prvog dana od kada je učinio delo pa su ga posle presude poslali u zatvor i tamo je bio sve vreme žalbenih i kojih već postupaka je tu sve bilo. Onda je slučaj došao do Saveznog suda i došla je njihova presuda kojom je osuđen na 4 godine i tom presudom je najverovatnije pušten na slobodu jer je u tom trenutku odležao više nego što je bila njihova presuda pa su ga pustili. Time ipak nije bio završen slučaj pa je VS Crne Gore opet vratio 13 godina, što znači da mu je ostalo da odleži još 7 i nešto. Pošto je on već bio van zemlje, naši su objavili poternicu...

ervetor ervetor 16:46 04.07.2009

Re: Zakoni?

Kakva lakrdija. Kakva država. Kakve dve države (dva vrljava oka)!


Da, vec dve decenije sam u poludepresiji zbog cinjenice da jedna irealna drzava jako lako unistava realne zivote !
ervetor ervetor 17:07 04.07.2009

Re: Zakoni?

BebaOdLonchara
nego, meni se vise cini da je on pobegao od krvne osvete nego od do/od-sluzenja jos koje godine zatvora...misim, o CG se radi, right?


Pa, moguce je da su u njegovom odsustvu presudu povisili na 13 godina kao poruku da se ne vraca u CG.
Ne bi me nista cudilo, mala je to sredina.
Sto rece Mick Jagger: " U svom zivotu nisam video lepsu a manju zemlju "
thebee269 thebee269 17:20 04.07.2009

Re: Zakoni?

nego, meni se vise cini da je on pobegao od krvne osvete nego od do/od-sluzenja jos koje godine zatvora...misim, o CG se radi, right?


OVO JE POTPUNO TACNO
Unfuckable Unfuckable 17:31 04.07.2009

Re: Zakoni?

to nije sporno, zato je i držan u tom "pritvoru" da ga ne bi snašla osveta, sada je samo malo čudnjikavo to oko "dosluženja" kazne, kao i zašto su ga se sada setili, kao i to koji sud je nadležan - mada mi je jasno da je srpski državljanin....
uostalom : otkuda mi znamo da je on srpski državljanin, je l' njega neko uopšte pitao kako se izjašnjava posle razlaza sa Drugim Okom ?
hajkula1 hajkula1 18:03 04.07.2009

Re: Zakoni?

ivana23
miloradkakmar

Ivana Knežević

Kako je moguce da se presuda nakon poslednje od 4 godine i odlezane kazne preinaci nekoliko godina kasnije u 13 godina? Na osnovu cega? Da li je opet bilo odrzano sudjenje? Ko je to uopste trazio, pokrenuo i na osnovu cega bi se ponovo sudilo? Prica je tragicna sama po sebi, ali ovaj element pravosudja je neobican i zastrasujuci.
Ovo sam i ja hteo da priupitam. Ako je Žarko " odležao " 4 godine , zar može ponovo da mu se sudi za ISTO KRIVIČNO DELO I DA BUDE OSUĐEN ?

Lausevic je bio u pritvoru, a ne na izdrzavanju kazne.


Od 31.8.93. kada je pritvoren, do februara 98. je bio u zatvoru. Pritvor ,,ulazi,, u kaznu.
Bila je neka afera, odavde molba jer mu je zivot ugrozen, dok je bio u Spuzu, pa je nekako prebacen u Pozarevac. Bilo je govorkanja, pisanije i po novinama o njegovom slucaju, da li stvarno afera u sudskoj medicini ili neuspeo pokusaj da se napravi afera... Bilo je to burno vreme da bi se novinari a i mi vise interesovali za Lausevica, cini mi se. Ja ne znam kome i u sta da verujem u ovom slucaju. S jedne strane vrsili pritisak rodjaci ubijenih, s druge strane Lausevicevi prijatelji. Mislim da je Zarku Lausevicu na sudjenju vise smetalo to sto je poznata licnost. U to vreme, u Crnoj Gori je bila epidemija revolveraskih obracuna. Koliko je moglo, pratila sam desavanja a po malo slusala i price njihovih zemljaka.
Cesta glupa situacija. Mladici, malo kompleks, malo okruzenje, malo sujeta, rade hormoni, i tako dalje. Ma ko si ti, ako ti je brat - nije car... ko je pa on, (glumac) vazna stvar... Glupa kafanska tuca, braca u manjini. Domaci i ,,dodjosi,,. Tamo dodjos moze da nagrabusi i za manje. Pogotovo tada, uzavrela klima. A u strahu su velike oci. Nesrecan splet okolnosti.

Sto se krvne osvete tice, sto zaboraviste kosovske Albance? Besa.
I tamo je do skoro a mozda jos uvek?
ervetor ervetor 19:16 04.07.2009

Re: Zakoni?

Lausevic je bio u pritvoru, a ne na izdrzavanju kazne.


Svejedno po kom osnovu je bio u pritvoru ako je odsluzio kaznu i to u momentu pustanja prema peavosnaznoj presudi.
A ako ga je neko pustio iz zatvora bez pravosnazne presude onda taj ima da ide u zatvor a ne Lausevic. Lausevic bi cak po meni trebalo da dobije i odstetu.
No ovde je sve pomereno i malo ljudi uopste shvata posao kojim se bavi. To su uglavno razlozi velikog broja nasih problema...
tyson tyson 00:04 05.07.2009

Re: Zakoni?

Cesta glupa situacija. Mladici, malo kompleks, malo okruzenje, malo sujeta, rade hormoni, i tako dalje. Ma ko si ti, ako ti je brat - nije car... ko je pa on, (glumac) vazna stvar... Glupa kafanska tuca, braca u manjini. Domaci i ,,dodjosi,,. Tamo dodjos moze da nagrabusi i za manje. Pogotovo tada, uzavrela klima.
Kako su posejali tako su i požnjeli.




mogul_sad_ja_kasti mogul_sad_ja_kasti 12:12 05.07.2009

Re: Zakoni?

dragoljub92
Unfuckable
Zarko Lausevic je drzavljanin Republike Srbije.

pa kako onda crnogorske presude važe u Srbiji ?
I, kako to da ga Crna Gora ne traži i nije zainteresovana ?

para vrti gde burgija neće



svi smo mi amerika...ko severna, ko juzna, ko jadna, ko gladna...gadna stvar ta lova!
die hard die hard 23:30 06.07.2009

Re: Zakoni?

Pre ću u lavoru nego kod njih na moru


E, ovo je esencijalno za ovu temu,jado.
Bili Piton Bili Piton 14:18 04.07.2009

Ne secam se


glumca koji je bombasticnije i s vise obecanja krocio na "scenu", kao i ikoga koga je kamera tako bezuslovno volela, bar iz tih generacija.
Milutin Milošević Milutin Milošević 14:22 04.07.2009

Re: Ne secam se

On i Koja - dva bisera generacije. Neverovatni miljenici kamere
dunjica dunjica 14:29 04.07.2009

Šta ti je život?!

Hvala na postu, MM.
dusanovaiivanovamama dusanovaiivanovamama 16:13 04.07.2009

Re: Šta ti je život?!

dunjica
Hvala na postu, MM.



Dokaz kad posedujes pistolj, da ga upotrebis! Oduvek sam bila i bicu protivnik oruzja.
.. Zarko je moj obozavani glumac, a nazalost ispao je kauboj na ulici, aman ljudi, pa on je 13 hitaca ispalio! `Ajde jedan, dva, upozoravajuci, ali 13!
"jedan trenutak kada se sve negativne sile sveta spoje u nesrecu koja je upropastila njegov i zivot njegove porodice, zivote dva momka i njigovih porodica." Tako istinito, surovo receno MM, a koliko se secam te 1993.g. jedan od razloga odlaska njegove porodice u USA, je bojazan od krvne osvete, ako je istina sto se moglo procitati po novinama. Strasna, ali strasna zivotna prica, od jutros kad sam je procitala mislim o tome, pa evo sada i na blogu...
ervetor ervetor 17:17 04.07.2009

Re: Šta ti je život?!

jedan trenutak kada se sve negativne sile sveta spoje u nesrecu koja je upropastila njegov i zivot njegove porodice, zivote dva momka i njigovih porodica


Zivote tih momaka i Z.L. upropastila je drzava u kojoj su ziveli.
Jer ne bi jednom glumcu u normalnoj zemlji ni palo na pamet da nosi pistolj vec bi pozvao policiju...
Korumpirano i kriminalizovano pravosudje, koje godinama talozi bes i frustracije kod obicnog postenog sveta obicno je razlog sto ljudi uzimaju pravdu u svoje ruke.
Priroda uglavnom sve radi sama. Ako necemo kroz institucije onda cemo pojedinacno.
Zbog toga, poruka je jasna i u prvom redu upucena svima koji bi iz dosade nekom da pretuku brata ili sestru, da ga obogalje, maltretiraju i vredjaju, da mu razbijaju flase o glavu, a mozda i malo ubodu nekim ostrim predmetom, da mogu nastradati i izgubiti glavu zbog toga jer to pre svega nije u redu.
A kako ce neko u datom momentu reagovati na nasilje, a koje pri tome verovatno ne dozivljava prvi put, uvek ce biti nepoznanica, i tamo gde policija u sudovi prakticno ne postoje to je svidelo se nama ili ne jedina mera odvracanja.
Evo, primetio sam da nakon nekoliko pucnjava u Beogradu oko koskanja u saobracaju, vozaci sada manje ulaze u konflikte.
dusanovaiivanovamama dusanovaiivanovamama 17:35 04.07.2009

Re: Šta ti je život?!

ervetor
jedan trenutak kada se sve negativne sile sveta spoje u nesrecu koja je upropastila njegov i zivot njegove porodice, zivote dva momka i njigovih porodica


Zivote tih momaka i Z.L. upropastila je drzava u kojoj su ziveli.
Jer ne bi jednom glumcu u normalnoj zemlji ni palo na pamet da nosi pistolj vec bi pozvao policiju...
Korumpirano i kriminalizovano pravosudje, koje godinama talozi bes i frustracije kod obicnog postenog sveta obicno je razlog sto ljudi uzimaju pravdu u svoje ruke.
Priroda uglavnom sve radi sama. Ako necemo kroz institucije onda cemo pojedinacno.
Zbog toga, poruka je jasna i u prvom redu upucena svima koji bi iz dosade nekom da pretuku brata ili sestru, da ga obogalje, maltretiraju i vredjaju, da mu razbijaju flase o glavu, a mozda i malo ubodu nekim ostrim predmetom, da mogu nastradati i izgubiti glavu zbog toga jer to pre svega nije u redu.
A kako ce neko u datom momentu reagovati na nasilje, a koje pri tome verovatno ne dozivljava prvi put, uvek ce biti nepoznanica, i tamo gde policija u sudovi prakticno ne postoje to je svidelo se nama ili ne jedina mera odvracanja.
Evo, primetio sam da nakon nekoliko pucnjava u Beogradu oko koskanja u saobracaju, vozaci sada manje ulaze u konflikte.


Hajde sad svi da hodamo gradom kao terminatori. Uzeti pistolj u ruke, pucati trinaest puta, mogao svaki metak imati ime, mogao je neko od ubijenih biti tvoj rodjeni, da li bi i tada ovako pricao? Znas li imena ubijenih? Imase li i oni pistolje? Sto ne pokaza cojstvo i junastvo drugacije? Opet kazem, strasno i ne dao Bog nikome. MNE je jedina zemlja kojoj su najveci neprijatelji saobracajni znaci pored puta, svi su izbuseni od metaka, a ne bih rekla da su isti ti znaci prvi poceli.
Unfuckable Unfuckable 17:35 04.07.2009

Re: Šta ti je život?!

e zato i rekoh gore Gazdi da je ovo jako komplikovana tema, ovo su dva modela razmišljanja koji - svaki za sebe - imaju svoju relevantnost i težinu, dakle ne stajem zaista ni na jednu stranu, malte ne bih oba mogao da potpišem, paradoksalno ali istinito.
ervetor ervetor 19:51 04.07.2009

Re: Šta ti je život?!

Uzeti pistolj u ruke, pucati trinaest puta, mogao svaki metak imati ime,


Pa rekao bih da je izgleda svaki metak imao vaznost jedne godine pri donosenju presude.

mogao je neko od ubijenih biti tvoj rodjeni, da li bi i tada ovako pricao?


Moji rodjeni nikada ne napadaju i ne tuku ljude. Pogotovu ne iz ciste dosade.
A ako bi se tako ponasali onda ne verujem da bih iskljucivog krivca trazio u njihovom neposrednom ubici.
Ali ako je Z.L. bez povoda izvadio u pijanom stanju pistolj i pobio mirne neduzne ljude, naravno da bih imao dijametralno drugaciji stav.
A ja sam govorio da su i jedni i drugi zrtve upravo te i takve drzave i drustva koja je umesto zakona dozvolila bujanje takvog ponasanja i kod jednih i kod drugih.
Upravo zbog svojih rodjenih, i straha za njih od totalno histericnog drustva stalno i imam potrebu da govorim o bolesti celokupnog drustva.
Bez obzira da li se ta bolest koju odredjeni frustrirani gradjanin vuce godinama manifestuje kroz nosenje oruzja koje je spreman da upotrebi ili kao spremnost nekog cije ime ili znamo ili ne znamo da isprazni svoje frustracije trazeci koga ce da umlati. E sad da li sa smrtnim posledicama ili ne to zavisi od jacine organizma umlacenog i pretucenog.
U drustvu, ponavljam, u kome se gradjani indolentno odnose prema neradu sopstvenih institucija desava se uzimanje pravde u svoje ruke. Zato kazem, i jedni i drugi bi trebalo da svoj bes usmerimo prema institucijama, jer kad one nerade onda se desava "Bure Baruta".
U tom Buretu Baruta u zatvorenom krugu nasilja po pravilu stradaju neduzni koji u konkretnom slucaju zaista nisu krivi, ali su zato svi krivi za stanje u kome se nalazimo u kome smo dozvolili sindrom "Bureta Baruta"
Svi kao drustvo, vise ili manje trpimo posledice konstantnog okretanja glave od pravih, realnih sustinskih problema drustva.

Pitanje moze i ovako da se postavi: " kako bi ste Vi reagovali recimo da je Vasa majka ona nesretna zena koju je onaj bilmez sutnuo iz cista mira nogom u glavu da bi to snimio i okacio na internet i koja je posle toga preminula, a da se pri tome nadlezne institucije prave da se to nije desilo ?
Ja ne mogu da garantujem da ako sam u situaciji nebi u takvog ispraznio sarzer. Ne mogu da garantujem.
Ili mozda glumac Dragan Maksimovic nije hteo da nosi pistolj pa ga danas nema, jebiga, greska, mislili su da je Rom !
Ali opet kazem mi smo svi deo tog bolesnog drustva u kome samo zanjemo ono sto smo strpljivo sejali godinama.
Ja uopste ne zelim da opravdavam ubijanje, ali samo govorim da ne smemo biti licemerni i ocekivati da zivimo u ovakvom drustvu bez posledica. Evo, mi smo dosli dotle da pucnjave po splavovima budu adut nase Turisticke organizacije... ... ja ne nosim niti imam pistolj, ali stvarno se ponekad kada vidim da ga nosi veci deo ljudi na ulici zapitam ko sad tu nije normalan ?
Ako kazem da veci deo drustva nije normalan onda ja svakako ispadam nenormalan, sto ce reci da bih bio normalan uslov je da se ponasas kao vecina ili da pobegnes...

dusanovaiivanovamama dusanovaiivanovamama 20:18 04.07.2009

Re: Šta ti je život?!

e sad kao ono sta je starije kokoska ili jaje? Uzasne ljudske sudbine, kako njihove, tako i njihovih porodica. Uostalom, MM je to super rekao.
tea11 tea11 01:33 05.07.2009

Re: Šta ti je život?!

zarko je pucao sa poda, dok je gledao kako besomocuno tuku njegovog brata flasom i pesnicama u glavu , kao i njega, i ko zna da li bi bili zivi da nije imao pistolj, da li neko uopste moze da zamisli tu sliku, nuzna odbrana, i jeste je prekoracio, ali je odlezao za to. najtuznije je nase tadasnje, a i sadasnje pravosudje koje ima dvostruke arsine, strasno je sto za silovanje se dobija godinu dana, znam i za slucaj gde je silovatelj dobio uslovnu kaznu, a prekoracenje nuzne se tako drasticno kaznilo, ali to je bilo pod uticajem tadasnje vlasti. nemam obicaj da saosecam sa nepoznatim ljudima, ali u ovom slucaju to ne vazi,,,,, tuzno... tuzno.......
die hard die hard 23:37 06.07.2009

Re: Šta ti je život?!

malte ne bih oba mogao da potpišem, paradoksalno ali istinito.


A i najlakse je tako, zar ne Unfackable?I meni je lakse tako, ti si u pravu medijatore.Salu na stranu, tesko je opredeliti se, mada niko to od nas to i ne trazi.
elastigirl elastigirl 15:35 04.07.2009

Meni tek sad nista nije jasno


Tekst iz Monda, iz februara ove godine

Iz teksta:

Kako "Alo" saznaje, Lauševiću, kojeg u Podgorici čeka dosluženje zatvorske kazne od još osam godina za dvostruko ubistvo, ovih dana su upućeni službenom poštom u Njujork papiri kojima dobija državljanstvo Republike Srbije.
...
Ovaj rođeni Cetinjanin je u vreme odlaska u Ameriku imao crnogorsko državljanstvo, po mestu rođenja. Preko okeana ga je zatekao i raspad zajednice Srbije i Crne Gore.

Nova dokumenta u novoj državi Crnoj Gori nije mogao da dobije zbog poternice koja je bila na snazi, tako da je postao ilegalac u SAD.

Dobijanje srpskih papira za njega znači da će i ukoliko ga američke vlasti uhvate na nekom od svojih aerodroma, biti isporučen ne Crnoj Gori, već Srbiji, što će postati takođe manje bitno ukoliko Crnogorci "izvećaju" povlačenje poternice, piše "Alo".
trener92 trener92 16:40 04.07.2009

Da...

- Odlučio sam da se sklonim, da ustupim vremenu prolaz, ako će to nešto značiti nesrećnicima koji su ostali bez svoje dece. Od oštećenih ne tražim da mi oproste. Samo Bog to može.
Ne mogu tačno da se setim, ali neko je išao da "plati" , mislim stric nisam siguran, ali to nije dovoljno:
Overiće ga čim bude došao, to se zna još otkada je otišao.
Tako je zapisano, a znaš šta to znači kod Crnogoraca.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 17:09 04.07.2009

Re: Da...

Tako je zapisano, a znaš šta to znači kod Crnogoraca.

isto što i kod sicilijanaca...
thebee269 thebee269 17:25 04.07.2009

Re: Da...

pa veliki broj sicilijanaca ,kao i veliki broj crnogoraca se bave istim poslovima,zar ne?
Milutin Milošević Milutin Milošević 17:26 04.07.2009

Re: Da...

Postoji i bliži primer, odmah tu, malo južnije
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 17:36 04.07.2009

Re: Da...

Postoji i bliži primer, odmah tu, malo južnije

Unfuckable Unfuckable 17:38 04.07.2009

Re: Da...

pa misli na Kosovo, aman Bebo
Milutin Milošević Milutin Milošević 17:42 04.07.2009

Re: Da...

misli na Kosovo
Preciznije: Veliku Albaniju
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 18:19 04.07.2009

Re: Da...

pa misli na Kosovo, aman Bebo

Preciznije: Veliku Albaniju

pa nije precizirao odakle juznije
od mene ovde, juznije je naaaapriimeeeer....zemun? Beograd?!

pa poznato je da albanska, cg i sicilijanska mafija (o napuljskoj nemam info), rade na nekim zajednickim projektima. sad je valjda najunosniji biznis (pored droge) - trgovina ljudima.
ali da ne odemo predaleko, o ZL se radi, right? i on je iz nekog plemena sa cetinja, so, verovatno su dječaci sa susednog stola onomad bili iz Onog Drugog Plemena. on će morati da se sakrije u mišiju rupu ili da na neki način ponovo pobegne možda u neku prijateljskiju zemlju, kaonaprimer - Venecuelu.
mara92 mara92 22:14 04.07.2009

Re: Da...

BebaOdLonchara

pa poznato je da albanska, cg i sicilijanska mafija (o napuljskoj nemam info), rade na nekim zajednickim projektima. sad je valjda najunosniji biznis (pored droge) - trgovina ljudima.
ali da ne odemo predaleko, o ZL se radi, right? i on je iz nekog plemena sa cetinja, so, verovatno su dječaci sa susednog stola onomad bili iz Onog Drugog Plemena. on će morati da se sakrije u mišiju rupu ili da na neki način ponovo pobegne možda u neku prijateljskiju zemlju, kaonaprimer - Venecuelu.

Бебо,
Не знам да ли си читала књигу Роберта Савијана "Гомора"...о мафији...не ложим се на те ствари, али апсолутно препоручујем. Писац је из Напуља, али је отишао (боље рећи побегао) у Рим на студије философије и написао је ову књигу, која је сурово приказала реалност југа Италије, посебно Напуља, његових предграђа и околине...од 2007. или 2008. када је књига објављена Савијано живи по скровиштима, под заштитом је карабињера, а мафија му је за петама.
Чињеница је да је Сицилијанцима примат преузела напуљска "Камора"...(додуше, ту на југу су и "Сакра корона" и "Ндрагента".
Зашто помињем ову књигу? Зато што се помиње рецимо Аркан и још понеки "уметници" (како би то рекао Миша Васић) са наших простора (Србије, Црне Горе...)...албанско/косовска мафија...и сва та папазјанија сјајно сарађује...

Број два: а шта ти имаш против племена? хахахахахахха...
Мени је стриц рекао (као најстарији "у нас" давно, давно, да смо је л', оданде дошли (ЦГ)...а из Бјелопавлића смо...нисам знала, сад знам, а ево, да и ти знаш ()..
tyson tyson 00:14 05.07.2009

Re: Da...

Ne mogu tačno da se setim, ali neko je išao da "plati" , mislim stric nisam siguran, ali to nije dovoljno
Overiće ga čim bude došao, to se zna još otkada je otišao.
Još jedan dokaz da klada ne pada daleko od klade.

I šta se onda drugo moglo očekivati od "ljudi" koje su ovakvi vaspitali nego da lome flaše o glavu i junački navale po dvojica na jednog duplo starijeg čoveka?!



BebaOdLonchara BebaOdLonchara 01:01 05.07.2009

Re: Da...

а из Бјелопавлића смо

a jel mogu da pitam? mogu? da li mozes da mi kazes jednog crnogorca koji Nije iz Bjelopavlića?
sve koje znam (a znam ih mnogo iz CG!) su iz tog istog sela. to mi lici na crnogorski Korleone
mara92 mara92 01:17 05.07.2009

Re: Da...

BebaOdLonchara
а из Бјелопавлића смо

a jel mogu da pitam? mogu? da li mozes da mi kazes jednog crnogorca koji Nije iz Bjelopavlića?
sve koje znam (a znam ih mnogo iz CG!) su iz tog istog sela. to mi lici na crnogorski Korleone

ц, ц, ц...

ОБРАТИ ПАЖЊУ БЕБО: Бјелопавлићи су ПЛЕМЕ, НЕ СЕЛО!
Има их који нису "од Бјелопавлића", него су из Васојевића (да не помињем Куче, Пипере и ине)... ц, ц, ц - ништа БРЕ не знаш!!!!!
И мојне, "части ти и образа" (ово изговорити са одговарајућим акцентовањем и нагласком) да поредиш племе часно са Корлеонима...
Друго, ми смо, кхм, кхм, да не залазим у политику ... Срби (вазда били и тамо и овде), а и давно је предак прешао у Србију (поменула сам негде: изгледа да је тај неки за главу скратио неког Османлију, а и било је - како породично предање каже, и неке "крви" међусобне, па се због овде већ поменуте склоности ка освети, а и много је качити се истовремено и са Турцима и са сабраћом по вери, предак, је л', склонио у Србију...ту смо већ неких 250 година, сигурно)...

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana