IJA! IJA! I JA SAM GLASAO!

Dawngreeter RSS / 18.05.2008. u 21:31

ijatz2.jpg

Ovaj plakat stoji zalepljen na vratima moje sobe otkako se prvi put pojavio na ulicama pa, evo, sve do sada. Društvo mu pravi niže okačeni flajer, iz istog perioda. I neće se odatle pomerati u skorije vreme. Kačeći ga ovde ne želim da kažem kako je bilo krađe na proteklim izborima. Prilično sam siguran da nije, osim u smislu mutnog osećaja ukradenog samopoštovanja. Ono na šta želim ukazati je jedan zanimljiv statistički podatak glede izbornih rezultata. Podsećanja radi, evo kako izgleda lista osvojenih glasova na republičkim izborima 11. Maja, u procentima:

 

1. Slobodan Milošević - 100%

 

Tim povodom, imam jedan problem. Nije baš krupan problem ali mi se čini da ga treba spomenuti. Naime, ja nisam glasao za Miloševića. U stanju zbunjenosti zbog ove, čini se, greške u prostor-vreme kontinuumu, ili pak jednostavno odsustvu korelacije između ljudi za koje glasam i ljudi koji dobiju moj glas, krenuo sam da pričam sa prijateljima, poznanicima i potpunim strancima te upoređujem opservacije. Mnogi su rekli da takođe nisu glasali za Miloševića. Tu, dakle, nešto očigledno ne štima. A ja mislim da postoji samo jedno racionalno objašnjenje – ja i moji poznanici smo zaraženi virusom nepolitikantizma!

Simptomi ovog ozbiljnog oboljenja su mnogobrojni i uključuju nemogućnost shvatanja zašto poštovanje zaslužuju neki ljudi koji iznova i iznova demonstriraju društvenu koprofiliju u javnosti, u glavnom preko TV-a i posebno u post-izbornom periodu, odsustvo empatije ka ljudima koji zarađuju pare lažući kroz zube i, možda najalarmantnije, nemogućnost identifikacije sa političarima. Ovo poslednje od obolelog, kako moje iskustvo govori, čini maltene autističnu osobu zbog nemogućnosti shvatanja, čini se osnovne istine modernog društva - kako je to tačno moguće da je neko sve bolji i bolji političar ako sve manje i manje obraća pažnju na principe, ideale, predizborna obećanja i tome slične gluposti?

Pokušao sam da shvatim. Nemojte misliti da nisam, zaista jesam. Čitao sam i slušao šta zdravi ljudi govore i mislim da je moj stepen obolenja ipak došao do stadijuma neizlečivosti. Meni u opšte nije jasno zašto se o političarima, strankama i vladama govori kao da su oni centar našeg društva a mi ostali samo periferija koja ponekad sme da navija. Meni se čini očiglednim da je ceo državni aparat tu zbog nas ostalih i da svaki truli kompromis koji ne predstavlja jedino i isključivo ono na šta je nečiji glas otišao treba da se kažnjava kao zločin kršenja ugovora, omalovažavanja poslodavca i krađu tuđeg posedstva (glasa) koji je bio samo poveren na izvesno vreme.

Kao nusprodukt ove bolesti, počelo me je zanimati nešto. Da li su ljudi kojima ne smeta to što su glasali za Miloševića u napred znali da će njihov glas otići tom simpatičnom dekici čija šarmantna žena piše najbolje sastave za potrebe domaćih radova u nižim razrediam osnovne škole, te da su baš zbog toga glasali za nekoga za koga su znali da će glas preusmeriti gde treba? Ili je jedan od nama obolelima nedokučivog kvaliteta modernog čoveka prihvatanje, racionalizacija i konačno podrška svakog čina vršenja nužde (i velike i male) po svojim vrednostima i idealima, dokle god je vršilac tog čina neki političar a naročito onaj za kojeg je glasao?

 

Iako još uvek mnogo toga ne umem da shvatim, funkcionalni autizam jebiga, prisetio sam se da je jedan od meni najdražih stripskih likova izjavio nešto što bi možda bilo mudro držati na umu:

"You want to know about voting. I’m here to tell you about voting. Imagine you’re locked in a huge underground nightclub filled with sinners, whores, freaks and unnameable things that rape pit bulls for fun. And you ain’t allowed out until you all vote on what you’re going to do tonight. YOU like to put your feet up and watch “republican party reservation.” THEY like to have sex with normal people using knives, guns, and brand-new sexual organs that you did not know existed. So you vote for television, and everyone else, as far as your eye can see, votes to fuck you with switchblades. That’s voting. You’re welcome."

-Spider Jerusalem, Transmetropolitan

Atačmenti



Komentari (52)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

angie angie 21:46 18.05.2008

hit dana!

Dawngreeter Dawngreeter 22:35 18.05.2008

Re: hit dana!

Angie, skroz si mi popravial vece. Hvala :)
Spiridon Spiridon 22:43 18.05.2008

Re: hit dana!

Dawngreeter
Angie, skroz si mi popravial vece. Hvala :)


vas dvoje ste blesavi totalno. Ovo je bolesno =]
angie angie 00:44 19.05.2008

Re: hit dana!

Dawngreeter
Angie, skroz si mi popravial vece. Hvala :)


pa ja ti na vreme rekla osh ringeraja, il bolje okolosalata-a ti meni mashesh zastavicom:)))
vucko vucko 21:47 18.05.2008

Principi, ideali...

kako je to tačno moguće da je neko sve bolji i bolji političar ako sve manje i manje obraća pažnju na principe, ideale, predizborna obećanja i tome slične gluposti?

Plans are of little importance, but planning is essential
-- Winston Churchill

Plans are nothing; planning is everything.
-- Dwight D. Eisenhower

No battleplan survives contact with the enemy.
-- Helmuth von Moltke the Elder
Dawngreeter Dawngreeter 22:39 18.05.2008

Re: Principi, ideali...

Eto, i opet ja tu nista ne razumem. Ideali, principi i obecanja su znaci priprema a izbori su sukob? U opste ne kopcam kako bi to trebalo da radi.

Meni se uvek cinilo da su izbori nacin da se periodicno proveri koje ideje gradjani zastupaju a politicari da sprovode sta im sefovi naloze na izborima. Bojim se da stvarno imam nesposobnost shvatanja stvarnog stanja stvari...
Ssvetlana Ssvetlana 22:57 18.05.2008

Re: Principi, ideali...

Ma, sve si u pravu!
vucko vucko 22:58 18.05.2008

Re: Principi, ideali...

Dawngreeter
Eto, i opet ja tu nista ne razumem. Ideali, principi i obecanja su znaci priprema a izbori su sukob? U opste ne kopcam kako bi to trebalo da radi.

Meni se uvek cinilo da su izbori nacin da se periodicno proveri koje ideje gradjani zastupaju a politicari da sprovode sta im sefovi naloze na izborima. Bojim se da stvarno imam nesposobnost shvatanja stvarnog stanja stvari...

Hm... hteo sam da kažem da su ideali plan, a način na koji se radi da bi se ostvarili - planiranje.

Evo još jedne reference na popularnu literaturu koja je možda prigodna za tvoje suboptimalno-kreativno raspoloženje
Dawngreeter Dawngreeter 23:01 18.05.2008

Re: Principi, ideali...

Knjiga izgleda krajnje, krajnje zanimljivo. Nikad cuo ranije, hvala za link.
vucko vucko 23:31 18.05.2008

Re: Principi, ideali...

Knjiga izgleda krajnje, krajnje zanimljivo. Nikad cuo ranije, hvala za link.

Iako pretpostavljam da ti je taj detalj nebitan - mislim da je čak prevedeno i na srpski (ja sam se sto puta već zarekao da ne kupujem prevode na srpski, ako je original (ili dobar prevod) na engleskom, posebno stručnih knjiga).
Dawngreeter Dawngreeter 23:40 18.05.2008

Re: Principi, ideali...

Aye, ako je original na engleskom citam na engleskom. Jedine prevode koje kupujem su stripski prevodi Belog Puta, a i to samo da bih podrzao izdavanje stripova kod nas.
Bojan Zdravic Bojan Zdravic 21:57 18.05.2008

Ybg,


druze, ja ti sve vreme pricam, da svi rade za Milosevicev DB - ti mi ne verujes
florian florian 22:34 18.05.2008

Re: Ybg,

Misliš Miloševića i DB
Bojan Zdravic Bojan Zdravic 22:50 18.05.2008

Re: Ybg,

Misliš Miloševića i DB

Pa MIlosevic je ojacao i organizovao DB na ovakav nacin, dozvolio mu enormno bogacenje i da potpuno bude van zakona. U DB-u su i dan danas sve isti Milosevicevi ljudi. DB je osnovao sve najvece stranke u Srbiji i postavio svoje saradnike da vode te stranke.
Zato nije pogresno reci Milosevicev DB. Uopste me ne cudi sto svi sa svima prave koalicije u Vladi, svi sve podrzavaju, jednostavno svi politicari rade za istu firmu (DB) - sve kombinacije su moguce
mariopan mariopan 12:40 19.05.2008

Re: Ybg,

Bojan Zdravic

druze, ja ti sve vreme pricam, da svi rade za Milosevicev DB - ti mi ne verujes

Naravno da radi a sta mislis zasto se svi otimaju za to kada dodju na vlast?Da bi malo ONI radili....e, kada TO skinemo s vrata mozemo da pocnemo od pocetka ..dotle nista.
drug clan drug clan 17:56 19.05.2008

Re: Ybg,

poslednje od obolelog, kako moje iskustvo govori, čini maltene autističnu osobu zbog nemogućnosti shvatanj


Secam se posle petog oktobra su svi bili ponosni kako mi srbi mozemo da napravimo revoluciju bez krvi. Moj odgovor na tu hvalu je bio dzabe ste krecili

Na balkanu nema promene bez krvi onih na vlasti
Bojan Zdravic Bojan Zdravic 18:03 19.05.2008

Re: Ybg,

mariopan
Naravno da radi a sta mislis zasto se svi otimaju za to kada dodju na vlast?Da bi malo ONI radili....e, kada TO skinemo s vrata mozemo da pocnemo od pocetka ..dotle nista

I think so
Dawngreeter Dawngreeter 18:06 19.05.2008

Re: Ybg,

drug clan
Secam se posle petog oktobra su svi bili ponosni kako mi srbi mozemo da napravimo revoluciju bez krvi. Moj odgovor na tu hvalu je bio dzabe ste krecili

Na balkanu nema promene bez krvi onih na vlasti


Nije to samo na Balkanu, rekao bih. A verujem i da su ljudi naucili lekciju - bez potpunog sravnjivanja tiranina sa zemljom nema gotovog posla. Nije bas lepo reci tako nesto, al' svi mozemo na prakticnom primeru videti rezultate "civilizovane" revolucije.
Bojan Zdravic Bojan Zdravic 18:50 19.05.2008

Re: Ybg,

Nije to samo na Balkanu, rekao bih. A verujem i da su ljudi naucili lekciju - bez potpunog sravnjivanja tiranina sa zemljom nema gotovog posla.

Da, ali koga ces danas sravniti sa zemljom....Kostunicu, pa on nije tiranin - on jednostavno nije nista....on je obican zvalavi retard.

Mogli bi reci da je tiranin DB, ali vidis da svi politicari rade za DB, ne mozes reci da su Tadic, Ceda i Ivica tirani. Preobrazili su se, udbasi su postali satro demokrati, liberali,svi su sad kao socijalisti...

Nema veze svi su ljgavi, da ne mogu biti ljigaviji i Tadic i Ceda i Dacic, samo neka formiraju Vladu, i nek pocnu integracije sa EU, mislim korisno je za Srbiju, a posle ih treba napasti frontalno po pitanju:
- Ispitivanja porekla kapitala SVIH udbaskih tajkuna, te zaplenom svega sto imaju
- Ponistavanja SVIH nezakonitih privatizacija
- Povracaja nacionalizovane i konfiskovane imovine (oko 160 milijardi dollara)

Video si ljigavog Tadica, kako danas promovise nacionalno pomirenje sa Milosevicevim lopovskim sljamom, u fazonu pobili ste nakrali ste se, sad to neka vam sve ostane, evo i na vlast se vracate...sta je bilo... nista nije bilo - pojeo vuk magarca.

E pa nece moci!!!!

Ima da vrate sve sto su pokrali i 45. i i devedestih i posle 5. oktobra!!!!! Samo neka uvode zemlju u EU, ali samim tim moraju da uvedu pravu demokratiju u Srbiju - uvodjenjem demokratije sami sebi skidaju gace i stavljaju omcu oko vrata, jer onda moraju da se postuju zakoni, nema DB-a da ih cuva, ima da leti perje po Srbiji
vucko vucko 18:56 19.05.2008

Dobrovoljni davaoci

Dawngreeter
drug clan
Secam se posle petog oktobra su svi bili ponosni kako mi srbi mozemo da napravimo revoluciju bez krvi. Moj odgovor na tu hvalu je bio dzabe ste krecili

Na balkanu nema promene bez krvi onih na vlasti


Nije to samo na Balkanu, rekao bih. A verujem i da su ljudi naucili lekciju - bez potpunog sravnjivanja tiranina sa zemljom nema gotovog posla. Nije bas lepo reci tako nesto, al' svi mozemo na prakticnom primeru videti rezultate "civilizovane" revolucije.

Tuđa krv - nepresušan resurs društvenih promena...
Dawngreeter Dawngreeter 19:06 19.05.2008

Re: Ybg,

Bojan Zdravic
Da, ali koga ces danas sravniti sa zemljom....


Nikoga, prosao voz. Tiranija je iz domace radinosti pojedinaca evoluirala u granu domace industrije.
angie angie 01:32 19.05.2008

evo

Bojan Zdravic Bojan Zdravic 01:39 19.05.2008

Re: evo

za uz kafu

Otkud znas da pijem kafu:))
Dawngreeter Dawngreeter 09:07 19.05.2008

Re: evo

Preterano heavy. Malo izgleda senzacionalisticki, do duse, al' nista manje heavy...

EDIT: A, da. Sva sreca pa sam prestao da pijem kafu pre par meseci, presela bi mi.
florian florian 13:33 19.05.2008

Re: evo

Uz čaj onda
ovo
i ovo
i ovo
Dawngreeter Dawngreeter 13:41 19.05.2008

Re: evo

Prvi i drugi link manje-vise, al' cak i letimican pregled treceg mi deluje grozomorno. Morace to da bude bas jak caj da bih izdrzao svih 57 strana...
florian florian 14:13 19.05.2008

Re: evo

pa izvadak str. 49 tačka 86 do 93 tek kao primer
antioksidant antioksidant 08:14 19.05.2008

?

Podsećanja radi, evo kako izgleda lista osvojenih glasova na republičkim izborima 11. Maja, u procentima:

1. Slobodan Milošević - 100%


Moze i da ne bude ovako. Sve zavisi od toga sta DS pregovara: svoje ucesce u vlasti ili nacin na koji ce se sprovoditi njihova politika.?

SPS moze jako puno da dobije ulaskom u "demokratsku vladu" (Papandreu se vec javljao po tom pitanju). Na SPSu je da odluci sta im je bitnije - Milosevic ili socijalna politika. Ukoliko socijalnu politiku stave u svoj fokus (i to na najlepsi nacin - pare ce morati da obezbedi neko drugi) imaju 4 godine da iz sebe izbace i Milosevica i Hag i sve sto je vezano za 90te.

Naravno - oni to nece. Neko ih mora naterati da se tako ponasaju. Ko?

E tu se vracam na pocetak - sve zavisi sta DS pregovara: svoje ucesce u vlasti ili nacin na koji ce se sprovoditi njihova politika?

Dawngreeter Dawngreeter 09:05 19.05.2008

Re: ?

Ja nisam siguran da postoji neka osetna razlika izmedju brisanja dosijea serijskom ubici i pustanja be brisanja dosijea. OK, ako mu obrisu dosije izgledace pristojnije, al' gledaj me kako mu ne verujem da ce da prestane da kolje po kucama.

I u opste ne mislim da oni to nece (brisanje dosijea). Naravno da hoce. Stavise, to su, sasvim sam siguran, vec sve dogovorili. Samo tvrde pazar da dobiju jos vise kajmaka.

Inace sumnjam da DS pregovara nacin na koji ce se sprovoditi njihova politika. To jos uvek nisu radili i sumnjam da u opste znaju kako se to radi.
antioksidant antioksidant 09:19 19.05.2008

Re: ?

I u opste ne mislim da oni to nece (brisanje dosijea). Naravno da hoce. Stavise, to su, sasvim sam siguran, vec sve dogovorili. Samo tvrde pazar da dobiju jos vise kajmaka.

Naravno da SPS to hoce. Moja teza je da im se to ne sme dati bez okreta od 180 stepeni. SPS koji razmislja na potpuno isti nacin kao u 90im svoje mesto pod suncem treba da trazi sa SRSom i DSSom. Ako DS nije u stanju da im tako servira ponudu - pukli smo.

Inace sumnjam da DS pregovara nacin na koji ce se sprovoditi njihova politika. To jos uvek nisu radili i sumnjam da u opste znaju kako se to radi.


Sumnjam i ja. Ali se nadam.
Dawngreeter Dawngreeter 09:32 19.05.2008

Re: ?

Kako mudra izreka kaze - expectation is the first step on the road to disappointment.

U svakom slucaju, videcemo. Ja ne mislim da je i jedna trenutna mogucnost bolja od neke druge pa mi nekako ravno do Kosova.

Hm. Upravo skontah da ova izreka pocinje da dobija potpuno nove konotacije... :)
antioksidant antioksidant 09:36 19.05.2008

Re: ?

Kako mudra izreka kaze - expectation is the first step on the road to disappointment.

Ili sto bi Homer Simpson rekao:
pokusaj je prvi korak ka neuspehu

Zeks Zeks 11:06 19.05.2008

1. Slobodan Milošević - 100%

Meni u opšte nije jasno zašto se o političarima, strankama i vladama govori kao da su oni centar našeg društva a mi ostali samo periferija koja ponekad sme da navija.

...u pravu si 100%
...bio je i drug Tito 100%,a i nije bio tako los kako sada pisu....
Ljudi su mu poklonili ljubav,zvanicnu i praznicnu...Ali ima kod svih takvih likova,manjih i vecih,jos nesto,vrlo
vazno... To je neka smisljena,usmerenost ka cilju,kao neka smirena psihoza...Sto jace, na sto vise drugih!Kakvi god da su...Laser zraci osecanja,njegovog velicanstvenog ja...A ljudi ko ljudi...Neko ga voli,neko ga ne voli,ali svako ga oseca....Skoro sam cuo na TV-u dobru definiciju takve emotivne,koncentrovane emisije:"Imam ja tu u glavi neki fokus...Ne moze svako da bude u jednakoj erekciji sa manekenkom od 20, i sa babom od 60!"..Izjavio je srpski porno glumac...Taj njegov fokus,to je uspeh bogova...Taj obdareni lik.Ceznja mnogih zena,patnja mnogih muskarca,svih generacija!...
A i nekadasnja jugoslovenska,a i sadasnja srpska politicka scena i lici na dugi mars erotomana...
Ali sve nase vodje,gazde velike i male,pa i Tito su duhovnici-biseksualaci i muskarci koji crpe osecanja,ljubav,mrznju i zena i muskaraca.....Gazda svih ljudi,koji te vole,il'te ne vole...
...poslusaj mene,starijeg i iskusnijeg:Neka bude Boris Tadic 100%.Sada je bolje tako....
Jelena Milic:
"JEDNA SOBA JEDNA UTICNICA"...

...a posle ... ce da vidimo






mariopan mariopan 12:35 19.05.2008

Re: 1. Slobodan Milošević - 100%

CEkaj, ja stigla do..."a najalarmantnije, nemogucnost identifikacije sa politicarima"....pa to bi trebalo da se pise kao pljus, jer ako se sa njima iko ziv moze identifikovati onda bi trebalo da mu damo orden...taj sigurno ima nadnaravne sposobnosti, sta je tu alarmantno? Mislis mozda su mali zeleni....e moguce...a sad odoh da citam dalje, posle cu ti kazem jos nesto, garantovano, numem ja da cutim pa totije.
mariopan mariopan 12:43 19.05.2008

Re: 1. Slobodan Milošević - 100%

Evo ja opet, sigurno si mi se obradovao
Pa sta da ti kazem....u pravu si, jedino sto nekada moraju svi glasovi da se sliju na jedno mesto, pogotovo sto nam je tada velika nuzda, a sada jeste....sta mislis?
Dawngreeter Dawngreeter 12:54 19.05.2008

Re: 1. Slobodan Milošević - 100%

Ja ti se uvek obradujem, mariopan :)

Nama je istorijski uvek velika nuzda. Ne potoji ni jedan trenutak koliko Srbija postoji da tako nije bilo, a kladio bih se da isto vazi i za sva podneblja u kojima su pre nastanka Srbije ziveli predjasni nosioci trenutno definisucih genetskih karakteristika srpskog naroda. Jedini nacin da prestane da nam bude velika nuzda je da konacno izgradimo drzavu kako valja, da dodjemo do tog mitskog stadijuma gradjanskog drustva i onda moze sve ostalo. To necemo uraditi tako sto svaki put po cenu amputacije vitalnih organa protrcavamo kroz sledeci checkpoint pa se onda nadamo da skotovi ipak nece uspeti u potpunosti da nas uzmu pod svoje (pazi taj momenat vulgarnog optimizma - oni nas kao nisu vec uzeli pod svoje?)

Slivanje glasova na jedno mesto... to je nekako ilustracija za ustrojstvo po kojem gradjani daju valutu glasa politicariam, a onda politicari prave drzavu za sebe. Moje nerazumevanje tog ustrojstva je upravo i predmet teksta koji okacih. Moje poimanje nacina funkcionisanja drzave kaze da su politicari zaposleni od strane gradjana i da drzava pripada gradjanima. Nema za njih velike nuzde, velika nuzda je nasa. Njihovo je da idu na posao i rade ono sta smo im rekli da rade.
antioksidant antioksidant 12:56 19.05.2008

Re: 1. Slobodan Milošević - 100%

velika nuzda

Cekaj, cekaj..
Velika nuzda je drugi naziv za .... stolicu? Kroz gusto granje?
Dawngreeter Dawngreeter 12:59 19.05.2008

Re: 1. Slobodan Milošević - 100%

:)

Da, cini mi se da u tom smislu, fakat, ova velika nuzda koja se sliva na jedno mesto zajedno sa glasovima (po kojima su se iznuzdili) definitivno jeste dosla od politicara.
mariopan mariopan 13:00 19.05.2008

Re: 1. Slobodan Milošević - 100%

Ne razume niko , ne ti....a kada stignemo do toga da politicari budu SLUZBENICI nasi a ne gospodari...e onda smo resili sve probleme Srbije ili bi bili na dobrom putu bar...a za sada samo mozemo ovako, stisne nas velika nuzda pa onda radis sta moras. Ja progutala onoliku zabu kada sam dala glas DS a znam da BT laze...pa ti vidi, nuzda zakon menja.

A sto kazes za one sto su nekada bili ovde pa vidis da su brljivi bili...kakvi ispadosmo to je bila luda zurka izgleda
mariopan mariopan 13:02 19.05.2008

Re: 1. Slobodan Milošević - 100%

antioksidant
velika nuzda

Cekaj, cekaj..
Velika nuzda je drugi naziv za .... stolicu? Kroz gusto granje?

Ne smem tako da napisem samo sifrovano, provalio si me A zar nam nije VEEELIKA NUZDA, a i Davngreeter je u pravu da smo mi stalno u velikoj nuzdi ali mi se cini da ima jos veca....pa onda kad se mora.
Dawngreeter Dawngreeter 13:04 19.05.2008

Re: 1. Slobodan Milošević - 100%

mariopan
A sto kazes za one sto su nekada bili ovde pa vidis da su brljivi bili...kakvi ispadosmo to je bila luda zurka izgleda


U pogledu naroda koji su ovde bili pre nas, uvek se uz smesak prisetim price da Irci poticu sa usca Save u Dunav. Mozda njihov tradicionalni alkoholizam predstavlja neku vrstu kultorolski zapacene traume nastale kad su shvatili od koga i zasto moraju sto dalje da pobegnu? I nije li zanimljivo sto zaista i jesu otisli sto je dalje moguce jer fizicki zapadnije od Irske nije moglo? :)
Zeks Zeks 13:28 19.05.2008

Havel je rekao:

Od komunista gori su samo anti-komunisti


a ja dodajem...

od nacionalista gori su anti-nacionalisti!
mariopan mariopan 14:52 19.05.2008

Re: 1. Slobodan Milošević - 100%

Dawngreeter
mariopan
A sto kazes za one sto su nekada bili ovde pa vidis da su brljivi bili...kakvi ispadosmo to je bila luda zurka izgleda


U pogledu naroda koji su ovde bili pre nas, uvek se uz smesak prisetim price da Irci poticu sa usca Save u Dunav. Mozda njihov tradicionalni alkoholizam predstavlja neku vrstu kultorolski zapacene traume nastale kad su shvatili od koga i zasto moraju sto dalje da pobegnu? I nije li zanimljivo sto zaista i jesu otisli sto je dalje moguce jer fizicki zapadnije od Irske nije moglo? :)

Ha ha ha ali zato nam nije dosadno, luda zurka svaki dan, ja bas volim kakvi smo, onako na gomilu, bas smo JEDINSTVENI
Bojan Zdravic Bojan Zdravic 14:59 19.05.2008

Re: Havel je rekao:

Od komunista gori su samo anti-komunisti

Sa ovom Havelovom izjavom se ne slazem, mada je diskutabilno sta on zapravo podrazumeva pod anti-komunistom
Dawngreeter Dawngreeter 16:59 19.05.2008

Re: 1. Slobodan Milošević - 100%

mariopan
Ha ha ha ali zato nam nije dosadno, luda zurka svaki dan, ja bas volim kakvi smo, onako na gomilu, bas smo JEDINSTVENI


Postoji par aspekata srpske kulture koje smatram za jako pozitivne i nedostajali bi mi da odem negde drugde. Na primer, kultura ulice (gde ne mislim na huligane nego obicne ljude kad su na ulici) je mnogo zanimljivija od vecine drugih gradova koje sam imao prilike da vidim, mada priznajem da ih nisam video mnogo. Ali mnogo toga mi ide na zivce. A i jako tesko je imati pozitivne emocije ka narodu koji je posle svega vecinski glasao za fasiste, kada bi zanemarili da smo svi glasali za Milosevica.

Na kraju krajeva, ljudi koji se meni svidjaju kao ljudi uvek budu delovi nekih teskih drustvenih manjina u bilo kojoj datoj zemlji tako da se i ne trudim da mi se vecina bilo koje nacije svidi. Tim pre sto je koncept nacije odavno nepozeljan pa bih radije da volim ljude koji se zanimaju za izvesne rezisere, bendove, pisce ili modne stilove nego ljude na specificnim geografskim predelima.
mariopan mariopan 18:35 19.05.2008

Re: 1. Slobodan Milošević - 100%

I ja volim ulicu, sa sve onim lepim devojkama i mladicima koji hodaju, smeju se, drze se za ruke, volim kada su pametni pa se pokazu u znanju negde u svetu i ja se ponosim kao da sam ih ja rodila...ne volim prostakluk i nekulturu, toga ima, pa raditi na tome da se narod uljudi treba uvek ali to je Sizifov posao.

A sto se tice ko za koga glasa, moje iskreno misljenje je da narod ovako glasa zato sto se izuzetno razocarao u 5. oktobar..sestog nikad nije bilo. Da su tada shvatili sta treba da rade imali bi dozivotno postovanje ( i glasace) u tako velikom broju da ih nikada vise ne bi zabolela glava oko toga ko je pobedio i ko ce da pravi vladu.Imali bi nase glasove, i jos vaznije, nase postovanje, jer onaj posao je bio ogroman, djubretarski, pa da su to uradili, ili bar poceli, dok mi zivimo oni bi bili sigurni...ali ...nista. Sad su poznjeli samo ono sto su posejali. Tako narod glasa.
Dawngreeter Dawngreeter 18:38 19.05.2008

Re: 1. Slobodan Milošević - 100%

Nemam nista da dodam. Slazem se potpuno.
noboole noboole 12:06 20.05.2008

Re: 1. Slobodan Milošević - 100%

Ne znam bas, mislim da se ulica promenila u odnosu na '90-'00/'01. Pogotovo kada sam doziveo da mogu da je uporedim sa nekim drugim gradovima-centrima. '90-'00/'01 tesko je bilo videti po Beogradu likove koji podrzavaju ludake, pogotovo medju mladima (ne racunajuci na navijacke bande kad se skupe pred utakmicu). Sad ti se setaju ispred nosa sa Mladic je heroj.


Still, minimum 45% i uprkos predrasudama koje imaju prema onima za koje su glasali, glasali su za zapadno/srednjeevropske kulturne okvire. Garant puta. Medjutim kad sve zavisi od Ivice, koji je bez problema krao izbore i objavljivao ukradene rezultate i u BG i 2000-te, pitanje koliko on moze da bude principijelan u tom smislu (e da i kufer). Ne mislim ja da ce SPSu biti lose u koaliciji sa DSS/SRS. Pogotovo ako su vesti o "pritiscima" tacne, i oni dobiju zesci novac za ulazak u takvu vladu.
johanna29 johanna29 09:13 20.05.2008

joj nesto nisam

in d mud da se prisecam SM i sado-mazo fantazmagorija 90-ih, uspela sam licnim witchcraftom da se ubedim da je sve bilo saaaaamo ruuuuuuuuzan san... ;-))) (valijum...valijum...glp!...valijum...mmm...ruuuuzan san...)

I tako, ali u sv.sluc. preteran mi je ovaj plakat i cudi me da ga ranije nisam videla, hihihi--- stima to sa IJA, tuzna istina, svi smo ija i ONI su IJA ako misle da su iole ubedljivi...kao los vic, bljutav pa na kraju veceri ono kad ti nije ni do placa ni doSmja vise.

Mozemo samo da se utrkujemo ko ima lepse, duze, raskosnije usi ;-))

IJA pozz IJA!
Dawngreeter Dawngreeter 09:43 20.05.2008

Re: joj nesto nisam

johanna29
Mozemo samo da se utrkujemo ko ima lepse, duze, raskosnije usi ;-))


Ovo je dobar predlog, stvarno bi mogli da napravimo neko takmicenje za najlepse usi. Samo se bojim da bi takva manifestacija postala jedan ogroman izliv patetike, ako bi svaki ucesnik uzeo da objasnjava odakle mu usi i koliko mu je trebalo da primeti da ih ima.

IJA sam za! :)
johanna29 johanna29 10:31 20.05.2008

Re: joj nesto nisam

Dawngreeter
odakle mu usi


...rodila ih majka...

;-))
mariopan mariopan 18:11 20.05.2008

Re: joj nesto nisam

johanna29
Dawngreeter
odakle mu usi


...rodila ih majka...

;-))

Svima nam ista majka ? Mislim tako licimo da se pitamm )))))

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana