Ekonomija| Gost autor| Porodica| Život

Ako smo i braća, kese nam nisu sestre...

mlekac RSS / 19.02.2011. u 22:38

Evo nama opet jecineimisinemame u gostima.

Problem koji je, verujem, u ovo smutno vreme blizak mnogima. Ali, bolje da vam ispriča sama: 

 

money_tree_color.jpg

Poštovane blogokolege...

Pošto nikako ne vidim izlaz iz moje trenutne situacije, reših da istu podelim sa vama, pa da pokušam da je rešim uz vašu pomoć.

Elem, pre neke dve godine, došla sam, igrom slučaja, do neke količine novca. I, kao što bi i većina uradila, dala sam se na renoviranje stana. Dobro, ne kompletnog, ali svakako većeg nejgovog dela. Tako smo, suprug i ja, renovirali kompletno kupatilo, a ostatak stana, delimično.

Čak smo uspeli i da nabavimo polovna veća kola od našeg cenjenog „jugića", te sad isti taj „jugić", drema ispred zgarde, čekajući neminovni trenutak - da ode u staro gvožđe (sad jedino tamo i može da ode, jer je skroz-naskroz oronuo). Nije nam preostalo bogznašta, ali opet, nije bilo ni zanemarljivo.

Zahvaljujuću preostalom novcu, opet kažem nije bilo zanemarljivo to što je preostalo, mi smo živeli lepo. Kad kažem lepo, mislim prvenstveno na svakodnevnje potrebe. Mislim, nisam razmišljala da li ću da pazarim taj dan za „celih" 500 dinara, ili za dve hiljade dinara. I zaista je bilo lepo.

No, ja sam od onih ljudi, koji kad imaju, naprosto ne mogu da gledaju da im njihovi bliski prijatelji nemaju.

Treba da napomenem da imam jako blisku komšinicu, s kojom se godinama družim, a koja je večito u nekim užasnim problemima i često u dugovima. Kako sam znala za njene muke, u dogovoru sa suprugom, pomogla sam joj da ih delimično reši, pozajmivši joj izvesnu sumu novca.

Dogovor je bio da mi novac neće vratiti odjednom, već, deo po deo, u razmacima po mesec dana, dok ne vrati sve. Pri tom, prvu „ratu" je trebalo da mi da tek nakon dva meseca, iako je sama insistirala da počne sa vraćanjem već u sledećem mesecu (to je bio decembar 2009). Ne znam ni sama zašto sam insistirala da počne tek u februaru (valjda zato što znam njenu novčanu situaciju).

Bilo kako bilo, svi znamo da smo trenutno u februaru mesecu, ali tekuće 2011. godine, a moja cenjena komšinica još uvek nije vratila svoj dug. I to ne samo da je ostalo da vrati „ratu" ili dve, nego treba da mi „izruči" još četiri rate.

Već smo nekoliko puta razgovarale o tome i svaki put mi obeća da će mi isplatiti bar nešto, samo da...

I od isplate nema ništa.

I desilo se neminovno - meni je hitno zatrebao novac. Nije važno ni zašto ni kako, nije u pitanju ni neka posebna suma, tek, trebala mi je odmah.

S obzirom na to, otišla sam kod moje komšinice, a ona mi je odgovorila kako je u još većim problemima nego što je bila, i da nema šanse da mi bilo šta vrati do daljnjeg, a ja nek se snađem kako znam i umem. Ionako sam veštija od nje u tome.

E, sad... Pitam ja vas, moje blogokolege, šta bi vi radili na mom mestu? Kako se postaviti u datoj situaciji? Šta činiti, a ne ispasti ni glup, ni bezobziran?

U nadi da će mi Vaši komentari koliko - toliko pomoći, srdačno Vas sve pozdravljam.

Jecinaimisinamama



Komentari (118)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

maksa83 maksa83 23:16 19.02.2011

uvek

... možeš da je isprozivaš na Netu.

Šalu na stranu, ne možeš da uradiš ništa a da dodatno ne pokvariš već pokvarene odnose, osim da joj dug galantno oprostiš. Nemam pojma da li ti to radi posao, verovatno ne.

Otkud ti ideja da će neko ko je već u dugovima moći da ti vrati novac?

Kreditna istorija je prva stvar koju firme koje od toga prave biznis (tzv. banke) gledaju kada nekome pozajmljuju pare. Kad to (zbog naivnosti) zanemari jedna osoba onda dobiješ poremećene komšijske odnose, a kad to (zbog pohlepe) urade velike banke onda dobiješ svetsku finansijsku krizu.

jecinaimisinamama jecinaimisinamama 23:51 19.02.2011

Re: uvek

maksa83

Hvala na ovim informacijama. I da znas. Kad malo bolje razmislim, zaista, ako pokusam i dalje da trazim ono sto je moje, samo mogu da dovedem do kulminacije, i da ti, sad vec jadni komsijski odnosi, predu u "ratne" odnose.
loader loader 00:35 20.02.2011

Re: uvek

Otkud ti ideja da će neko ko je već u dugovima moći da ti vrati novac?

jecinaimisinamama jecinaimisinamama 00:53 20.02.2011

Re: uvek

loader, pitanje na mestu.

Neznam odakle mi ideja, ali znam da sam ja, kad god je bilo u pitanju vracanje duga toj istoj komsinici, UVEK bila TACNA.

Ne trazim neznamtinija kakvu tacnost, ali... Zar ne mislis da je godinu dana ipak malo previse za stalno odlaganje?

Pri tom, uz svo duzno postovanje te proklete reci NEMAM, ima se da se vrate neki drugi dugovi, ali joj za sad ne pada na pamet da bar pokusa da izmiri dug prema meni. Zato ja vec menjam boje ko` semafor, kad mi kaze:"Strpi se bar jos malo."
loader loader 00:57 20.02.2011

Re: uvek

loader, pitanje na mestu.

Upravo to i mislim (da je na mestu). Nisam rekao ništa suprotno. Samo sam to pitanje naglasio. Doduše, moja je greška, jer se ovako, bez eksplicitnog naglaska, može shvatiti i drugačije. Izvinjavam se.
jecinaimisinamama jecinaimisinamama 01:11 20.02.2011

Re: uvek

Izvinjavam se.



Nema potrebe za izvinjenjem. Svaki komentar shvatam kao najbolju nameru.
topcat topcat 18:38 20.02.2011

Re: uvek

Otkud ti ideja da će neko ko je već u dugovima moći da ti vrati novac?


Možda odatle što ne možeš baš svaku životnu situaciju kontrolirati.
Danas imaš posao - sutra nemaš (i obratno).

Ako pozajmljuješ prijatelju onda ne kalkuliraš. Od mene je pozajmljeno puno puta, nikad nisam pitala kako i šta, samo otprilike kad će biti vraćeno, da znam planirati. Ista priča kad sam sama pozajmljivala. Kao da se već ne osjećaš dovoljno jadno što si se našao u toj situaciji...


edit:
pozajmiti je jedan kompliciran glagol. sve zuči isto...
razmisljam razmisljam 18:51 20.02.2011

Re: uvek

topcat

pozajmiti je jedan kompliciran glagol. sve zuči isto...


Онда пређеш на енглески. Тамо се тачно зна шта је lend а шта borrow.

Или се мало језички гимнастичиш па решиш да позајмљујеш неком, а од некога узајмљујеш.
topcat topcat 18:56 20.02.2011

Re: uvek

razmisljam

Или се мало језички гимнастичиш па решиш да позајмљујеш неком, а од некога узајмљујеш.


Eh, kad mi ionako samo posuđujemo (od nekog ili nekom).

Hvala.
razmisljam razmisljam 19:05 20.02.2011

Re: uvek

topcat

Eh, kad mi ionako samo posuđujemo (od nekog ili nekom).


Видиш, ту је проблем. Усуђујемо се да посуђујемо, али то и даље остају два различита глагола, од који је први и повратни, што не значи да дугови бивају враћени.

Hvala.


Нема на чему.

EDIT:

И при свему томе најчешће лоше просуђујемо, олако осуђујемо и пребрзо пресуђујемо.
mlekac mlekac 20:09 20.02.2011

Re: uvek

razmisljam


EDIT:

И при свему томе најчешће лоше просуђујемо, олако осуђујемо и пребрзо пресуђујемо.



I sve to bez ijedne zagrade!
jecinaimisinamama jecinaimisinamama 21:36 20.02.2011

Re: uvek

Тамо се тачно зна шта је lend а шта borrow



Nazalost, moja komsika, i nije bas tako dobra u engleskom jeziku, tako da mi je potpuno isto.
jecinaimisinamama jecinaimisinamama 22:01 20.02.2011

Re: uvek

Ako pozajmljuješ prijatelju onda ne kalkuliraš. Od mene je pozajmljeno puno puta, nikad nisam pitala kako i šta, samo otprilike kad će biti vraćeno, da znam planirati.


O tome se i radi. Dogovor je bio da mi vraca mesec za mesecom neke kolicine koje nisu bogznakako velike. I posto je takav dogovr bio, ja sam i planirala. Doslo je do vecih problema kad sam letos trebala da idem na godisnjicu smrti svojoj majci, i kad je trebalo da mi donese to sto smo se dogovorile. Dzaba meni moji planovi, i ono sto smo se dogovarale, kad ona to nije ispostovala.
P.S. Treba da napomenem da sam na godisnjicu isla u Bosnu, a da su muz deca i svekrva ostali bez ikakvih primanja na deset dana.
shumska shumska 23:40 20.02.2011

Re: uvek

topcat
Otkud ti ideja da će neko ko je već u dugovima moći da ti vrati novac?


Možda odatle što ne možeš baš svaku životnu situaciju kontrolirati.
Danas imaš posao - sutra nemaš (i obratno).

Ako pozajmljuješ prijatelju onda ne kalkuliraš. Od mene je pozajmljeno puno puta, nikad nisam pitala kako i šta, samo otprilike kad će biti vraćeno, da znam planirati. Ista priča kad sam sama pozajmljivala. Kao da se već ne osjećaš dovoljno jadno što si se našao u toj situaciji...


edit:
pozajmiti je jedan kompliciran glagol. sve zuči isto...

potpisujem -- sve , Topcat.
boldujem ono glavno
mlekac mlekac 23:43 20.02.2011

Re: uvek

shumska
topcat
Otkud ti ideja da će neko ko je već u dugovima moći da ti vrati novac?


Možda odatle što ne možeš baš svaku životnu situaciju kontrolirati.
Danas imaš posao - sutra nemaš (i obratno).

Ako pozajmljuješ prijatelju onda ne kalkuliraš. Od mene je pozajmljeno puno puta, nikad nisam pitala kako i šta, samo otprilike kad će biti vraćeno, da znam planirati. Ista priča kad sam sama pozajmljivala. Kao da se već ne osjećaš dovoljno jadno što si se našao u toj situaciji...


edit:
pozajmiti je jedan kompliciran glagol. sve zuči isto...

potpisujem -- sve , Topcat.
boldujem ono glavno


U pravu si Sumska, samo zbog onih o kojima pise bocvena, dogadja se da oni kojima je stvarno potrebno ni ne pokusavaju da pitaju - jednostavno, boje se da ih neko greskom ne svrsta u onu drugu kategoriju...
kleinemutter kleinemutter 14:06 21.02.2011

Re: uvek

Svaka cast na razmisljanju! Ali, kvaka je u tome da mi zene nemamo tako racionalan mozak kao vi muškarci.
Kad se uvalim u nevolju onda me moj muž, koji isto tako racionalno razmišlja kao i vi, brzo vrati u stvarnost svojim tako očito jednostavnim i logicnim odgovorom, tako da svaki put pomislim kako je on pametan , a ja glupa..
I kad sam mu to jednom rekla , on je opet odgovorio da nisam glupa, nego da moj senzibilitet utiče na moje odluke i da je ključ u tome da razmišljam glavom, a ne dušom.

E, to je to.
A ova što je pozajmila pare, je užasno bezobrazna i misli da su svi dužni da joj daju. Ja bih joj ili oprostila pare ili bih je pak tužila.
trener92 trener92 23:24 19.02.2011

zakonitost

E, sad... Pitam ja vas, moje blogokolege, šta bi vi radili na mom mestu? Kako se postaviti u datoj situaciji? Šta činiti, a ne ispasti ni glup, ni bezobziran?

U nadi da će mi Vaši komentari koliko - toliko pomoći, srdačno Vas sve pozdravljam.


Ako želiš da izgubiš prijatelja, pozajmi novac( svejedno ti njemu , ili on tebi).Tu se svrstavaju i najrođeniji (brat sestra .....)
Novac se nekom da ,ostavi, pomogne ( bez očekivanja da će ti vratiti, ) ili ne.
Pozajmljuje se kako to pravila nalažu ( ,10-15% kamata itd.....)
E sad, šteta što si se uverila u ovo ,
a pomoć, pa zavisi da li hoćeš nazad svoje pare ili tj.koliko si spremna i odlučna da ih povratiš.
Kad su pare u pitanju, nema sentimentalnosti.
jecinaimisinamama jecinaimisinamama 23:54 19.02.2011

Re: zakonitost

Kad su pare u pitanju, nema sentimentalnosti.


Znam ja da nema sentimentalnosti kad je novac u pitanju. Znas za onu staru izreku - NEMOZE I JARE I PARE! Uh, ja bi, kad bi kako moglo, ipak oboje, i da ostanem sa njom u dobrim komsijskim odnosima, i da povratim svoj novac.
trener92 trener92 00:20 20.02.2011

Re: zakonitost

jecinaimisinamama


Znas za onu staru izreku - NEMOZE I JARE I PARE! Uh, ja bi, kad bi kako moglo, ipak oboje, i da ostanem sa njom u dobrim komsijskim odnosima, i da povratim svoj novac.


Da , verovatno bi imala strpljenja da sačekaš da nije ovoga

I desilo se neminovno - meni je hitno zatrebao novac. Nije važno ni zašto ni kako, nije u pitanju ni neka posebna suma, tek, trebala mi je odmah.

a to se obično tako dešava ,u takvim slučajevima kao što je to kod tebe. Nisam ti otkrio ništa novo, verovatno si i ti to znala , i nemoj da misliš ovako

i sukata i rogata

Svako od nas je bar,jednom , došao u ovakvu situaciju ,
Najgore je ako sebi prebacuješ što si to uradila , možeš da napraviš još gore.



jecinaimisinamama jecinaimisinamama 00:27 20.02.2011

Re: zakonitost

trener92

Ja samo pokusavam, evo vec godinu dana, da povratim ono sto je moje, a da i dalje budem u dobrim odnosima sa njom. Sto mi, sad je vec ocigledno, nece uspeti.
trener92 trener92 00:37 20.02.2011

Re: zakonitost


jecinaimisinamama


Ja samo pokusavam, evo vec godinu dana, da povratim ono sto je moje, a da i dalje budem u dobrim odnosima sa njom. Sto mi, sad je vec ocigledno, nece uspeti.

Neće ti uspeti, mislim na dobre odnose,novce ćeš verovatno dobiti, (nekada) a možeš da pokušaš, posavetuješ se sa advokatom, što naravno košta , i novaca i živaca.
jecinaimisinamama jecinaimisinamama 01:09 20.02.2011

Re: zakonitost

Neće ti uspeti, mislim na dobre odnose



Ionako vec poljuljani ti isti dobri komsijski odnosi, postaju, od danas, sve zategnutiji.

novce ćeš verovatno dobiti, (nekada)


A u ovo vec uveliko sumnjam!
draft.dodger draft.dodger 23:29 19.02.2011

...

Be careful about lending a friend money. It may damage his memory.
jecinaimisinamama jecinaimisinamama 23:55 19.02.2011

Re: ...

It may damage his memory.


U potpunosti se slazem sa ovim!
zilikaka zilikaka 23:34 19.02.2011

ništa dobro

Slažem se sa Maksom u pogledu već pokvarenih odnosa.
Nema potrebe da ti popujemo kako to nije trebalo da uradiš. Verujem da si se pokajala i sama, a ništa od toge neće rešiti problem.
Moraš sama videti kolika je ukupna šteta po tebe. Ako kojim sločajem imaš pismeni dokaz o pozajmici, jedna od mogućnosti je da komšinicu tužiš. Naravno, to iziskuje dodatne troškove, i teško da se isplati kod manjih suma. Sredstvo naplate može biti obustava dela primanja ili prinudna prodaja nekog dela njene imovine.
Svakako mislim da ne treba da sediš i ljutiš se.
Odmeri i odluči da li krećeš u rat ili odustaješ od svega i zaboravljaš i pare i komšinicu.
Uzgred, postoje i malo neprijatnije metode po obe. Recimo da je što češće, što glasnije i u što nezgodnijim prilikama podsećaš da ti je dužna, pa ko duže izdrži
jecinaimisinamama jecinaimisinamama 23:59 19.02.2011

Re: ništa dobro

Ako kojim sločajem imaš pismeni dokaz o pozajmici, jedna od mogućnosti je da komšinicu tužiš.


Ovo nemam ni pod tackom razno. Kakav, crni, pismeni dokaz? Naravno da je sve ostalo samo izmedu nje, njenog muza i mene.

Naravno, to iziskuje dodatne troškove, i teško da se isplati kod manjih suma.


Nije to toliki iznos da bi morala sa njom pred sud. Sad vec postaje stvar principa.

da je što češće, što glasnije i u što nezgodnijim prilikama podsećaš da ti je dužna, pa ko duže izdrži


Ovo je vec pokusano, pa sam ispala i sukata i rogata.
jedan.kub jedan.kub 00:12 20.02.2011

Re: ništa dobro



Nikad nisam
pozajmila, ali sam dala onoliko koliko sam mogla sebi da dopustim.
Mislim da bi mozda bio dobar zilikakin predlog.
Recimo da je što češće, što glasnije i u što nezgodnijim prilikama podsećaš da ti je dužna, pa ko duže izdrži

jecinaimisinamama jecinaimisinamama 00:28 20.02.2011

Re: ništa dobro

Mislim da bi mozda bio dobar zilikakin predlog.



jedan.kub, rekoh vec da sam pokusala, pa ispadoh i tuzna i ruzna, i bezobrazna i svasta nesto
Gospodja Klara Gospodja Klara 01:02 20.02.2011

Re: ništa dobro

Recimo da je što češće, što glasnije i u što nezgodnijim prilikama podsećaš da ti je dužna, pa ko duže izdrži


Recimo na blogu b92. To bi svakog slomilo.



jecinaimisinamama jecinaimisinamama 01:07 20.02.2011

Re: ništa dobro

Recimo na blogu b92. To bi svakog slomilo.



Tesko da ce ovu moju komsinicu to slomiti. Naime, ona i ne koristi kompjuter. Toliko je sve to NE zanima, da mislim da nezna ni da ude na nas blog.
maksa83 maksa83 01:54 20.02.2011

Re: ništa dobro

Recimo na blogu b92. To bi svakog slomilo.

Ako to ne upali može uvek neki baner da se zakupi.
mlekac mlekac 02:17 20.02.2011

Re: ništa dobro

Gospodja Klara
Recimo da je što češće, što glasnije i u što nezgodnijim prilikama podsećaš da ti je dužna, pa ko duže izdrži


Recimo na blogu b92. To bi svakog slomilo.





Pa kod nekih drugih je upalilo - vredi pokusati!

Na kraju krajeva, ljudi koji sve posmatraju bas sa strane mogu da ispadnu objektivniji od onih koji posmatraju izbliza. Znas ono, ako se suvise priblizis slici, videces detalje, cak i poteze cetkice, ali ako je povece platno tesko da ces videti celu sliku.
jecinaimisinamama jecinaimisinamama 11:50 20.02.2011

Re: ništa dobro

Ako to ne upali može uvek neki baner da se zakupi



Cim uzmognem, mozda tako i postupim.
jecinaimisinamama jecinaimisinamama 11:52 20.02.2011

Re: ništa dobro

ljudi koji sve posmatraju bas sa strane



Zato se i obtaih vama blogokolegama.
zoja444 zoja444 23:37 19.02.2011

nikada

nikada nisam ni od koga pozajmila nista. ni hemijsku, ni kafu, ni majicu, ni novac. i osecam se bas onako, bas slobodno zbog toga. niti sam rob sopstvenih zelja, niti tudjih.
kada pozajmljujem, pozajmljujem samo ono i onoliko koliko i od cega mogu da se oprostim. ni truncicu vise. veci mi je problem kasnije kajanje ili griza savesti, nego ta neka roba, bilo kakva.
jecinaimisinamama jecinaimisinamama 00:01 20.02.2011

Re: nikada

nikada nisam ni od koga pozajmila nista


Volela bih da sam kao i ti.

mlekac mlekac 00:29 20.02.2011

Ajd malo i ja - onako, sa strane

Problem je, pre svega, u tim prijateljsko-komsijskim odnosima.

Da je neko od rodbine, bilo bi lakse. Zaladis odnose i mirna Backa.

Al' kad je u pitanju osoba koju hteo-nehteo sreces svaki dan jer stanuje odmah iznad tebe, a pri tom vam se i deca druze...

U stvari, glavni problem je sto je gorepomenuta drugarica, najbalaze receno, neodgovorna. (Moje licno misljenje)

Naime, nije sporno da i ona ima nepredvidjenih troskova (Mada je nagradno pitanje ko ih danas, ovde, nema) nego sto ne pokazuje ni na koji nacin nameru da IKAD vrati dug.

Mislim, malo je glupo kukati da nemas para a pri tom se zaliti ako nisi nasla te i te zemicke (koje kostaju...), jer ti je jedan od sinova, pribogu, naviknut da jede samo njih i nece nista drugo.

Mozda sam ja debil, al' kad se nema para, ima da se guli Sava hleb iz SOS marketa, e da bi se ustedeo koji dinar.
jecinaimisinamama jecinaimisinamama 00:40 20.02.2011

Re: Ajd malo i ja - onako, sa strane

da IKAD vrati dug.



Nemoj tako, mlekac. Ona ce vrne dug, samo da...


jer ti je jedan od sinova, pribogu, naviknut da jede samo njih i nece nista drugo.



Ne jedan, mlekac... OBA!!!

(koje kostaju...),


A ovome necu ni da mislim. Nema se da se bar pokusa vratiti nesto od onoga sto se duguje, ali da ima za sve ostalo - IMA.
tsunade tsunade 10:06 20.02.2011

Re: Ajd malo i ja - onako, sa strane

U stvari, glavni problem je sto je gorepomenuta drugarica, najbalaze receno, neodgovorna. (Moje licno misljenje)


ma skotina najobicnija. tako je pre par godina i moj naivni suprug prodao auto "na dodjem ti jos 200 evra" nekom tipu koga nikad nije video a koga nam je komsinica preporucila kao "super decka"... posle godinu dana, ja zovem tipa, pitam sta je s parama, on kaze da nema lovu. ja mu se tom prilikom obratim nebiranim recima. takodje zovem komsinicu i njoj se istim recima obratim. ona se kao konsternirala (starija je zena), eto kao nije znala da je to tako ispalo... ja joj rekla da ne ocekujem da mi pare budu vrachene al mi nekako lakse kad joj kazem da je olosh i ona i taj njen "super decko"... prosto si dam malo odushka... i tako... pa ti vidi
jecinaimisinamama jecinaimisinamama 14:58 20.02.2011

Re: Ajd malo i ja - onako, sa strane

ma skotina najobicnija



A ja i dalje tvrdim da je moja komsinica samo u TRENUTNOJ "gabuli", i da ce, jednog dana, kad joj "svane" ceo ovaj problem biti resen.
Jelica Greganović Jelica Greganović 00:38 20.02.2011

Bojim se

da nemaš šta da uradiš. Čak i da budeš bezobzirna, sumnjam da bi to pomoglo.
A drugo u šta sumnjam je da si ti veštija od nje. Jer da je tako sad bi ti njoj, a ne ona tebi dugovala novac.
jecinaimisinamama jecinaimisinamama 00:42 20.02.2011

Re: Bojim se

sad bi ti njoj, a ne ona tebi dugovala novac.



E da znas, Jelice, bas tako. Cuj, ja vestija od nje!!! Pa kako onda uspeva vec godinu dana da me prolongira za "samo par dana", pitam se ja.
loader loader 00:49 20.02.2011

Uvek možete biti na dobitku

Novac od ljudi retko može da napravi dobre ljude.

Recepta za pojedinačne slučajeve pozajmica nema, jer svaka situacija je, kao i osobe koje u njoj učestvuju, sasvim drugačija. Često nijanse čine da se dve naoko slične situacije skoro potpuno razlikuju jedna od druge.

U vašem slučaju... Glupo je uopšte komentarisati. No, sami ste zvali na izvesnu komunikaciju povodom datog pitanja. Evo, meni se retko dešavalo da sam uopšte bio u prilici da zajmim nekome novac. Ipak, dešavalo se. Neke sile u tim situacijama prosto su mi nameštale osobe kojima je trebala nekakva pomoć. I, slično kao i vi, davao sam, iz najboljih namera. Te, ni velike ni male sume, nekad su bile vraćane po dogovoru, nekad ne. Kad ljudi vrate, to uglavnom zaboravite. Možda pamti onaj koji je uzimao zajam, vi uglavnom ne. Ovo drugo je važnije, tj. grupa koja nije vratila, ili nije vratila sve. Neko nije vratio jer nema, neko jer kalkuliše. Tako sam došao do dva dobitka. Prvi dobitak je što sam neke prijatelje upoznao u drugačijem, kanda pravom svetlu. Drugi dobitak je što sam shvatio da je najbolje oprostiti. Ne ono, naučeno, iz kanona etike i religije, već uvidom. Zaista je najbolje džabaisati datu sumu i poželeti sreću ovome koji nije vratio. Upravo to vam želim. Pozz

jecinaimisinamama jecinaimisinamama 01:01 20.02.2011

Re: Uvek možete biti na dobitku

Zaista je najbolje džabaisati datu sumu i poželeti sreću ovome koji nije vratio.



Pa, kako stvari trenutno stoje, tako ce se sve, izgleda i zavrsiti.
loader loader 02:36 20.02.2011

Re: Uvek možete biti na dobitku


Većina ljudi je u buli. Novac ne sme da bude merilo, ili kreator odnosa između ljudi, inače.. to ništa neće valjati.

Trebalo bi da se oslobodite tog negativnog konteksta. Oprostite. To će vas učiniti moćnijom. Ne želim da zvučim propovednički. No, zaista je tako. Bićete moćniji, širi, sa više elegancije kojom ćete baratati stvarnošću... U krajnjoj liniji, ako ništa drugo, zamislite da taj novac nikada niste ni imali, kao što se zbilja i moglo desiti. No, jača varijanta je da oprostite, umesto da zamišljate, tešeći se na neki način, da novca nije ni bilo.

Ne znam zašto.. ..
- uvek se osećam nekako bedno kad sam učesnik priče o novcu
(time ne želim da opterećujem vaš post).

Ali novac... Kako loša energija..
Gubi se osećaj jedrine i snage...
Ma... to je... kao da smo ozračeni
mlekac mlekac 02:49 20.02.2011

Re: Uvek možete biti na dobitku

loader


Ne znam zašto.. ..
- uvek se osećam nekako bedno kad sam učesnik priče o novcu
(time ne želim da opterećujem vaš post).

Ali novac... Kako loša energija..
Gubi se osećaj jedrine i snage...
Ma... to je... kao da smo ozračeni

Mr Loader, ovim ste, cini mi se, sazeto rekli upravo ono sto najvise i muci jecinuimisinumamu.

loader loader 03:01 20.02.2011

Re: Uvek možete biti na dobitku

Mis Mleki, taj osećaj je zbilja razoran.
Ako razumete, na istom smo filing-putu

No, merodavno je šta će sama jecinaimisinamama kazati.
mlekac mlekac 03:40 20.02.2011

Re: Uvek možete biti na dobitku

loader
Mis Mleki, taj osećaj je zbilja razoran.
Ako razumete, na istom smo filing-putu

No, merodavno je šta će sama jecinaimisinamama kazati.

Bome jesmo, mr. Loader.
Sto se jecineimisinemame tice, bojim se da cemo morati da sacekamo do jutra.

loader loader 04:03 20.02.2011

Re: Uvek možete biti na dobitku

Sto se jecineimisinemame tice, bojim se da cemo morati da sacekamo do jutra.

.. Znači, provalili ste je da spava?
Dobro.
Strpljenju nikad kraja.
Strpljenju? Oh, pa.. tu je onda negde i mudrost, ako bude sreće
I ja sam "gotov". Hm... samo nekoliko koraka do jastuka.
Nego, prvo da mi lepo ubacimo novčić u naš džuboks, da bi, čim jecinaimisinamama otvori oči, on počeo sa pesmom :)

mlekac mlekac 04:20 20.02.2011

Re: Uvek možete biti na dobitku

loader

Nego, prvo da mi lepo ubacimo novčić u naš džuboks, da bi, čim jecinaimisinamama otvori oči, on počeo sa pesmom :)


A moze i ovo, nekako mi pase uz temu:

jecinaimisinamama jecinaimisinamama 11:57 20.02.2011

Re: Uvek možete biti na dobitku

Oprostite.



Milsim da to vec rekoh. Kako stvari stoje, to ce, sve su indicije, i biti oprosteno. Samo sto komsijski odnosi nece vise nikad biti isti.
jecinaimisinamama jecinaimisinamama 11:59 20.02.2011

Re: Uvek možete biti na dobitku

No, merodavno je šta će sama jecinaimisinamama kazati.


Hvala svima, na savetima i komentarima. A moja zavrsna rec jos nije recena.
4krofnica 4krofnica 01:53 20.02.2011

*****

pa...ja bih sacekala komsiku. imam i ja jednu 'zaboravnu' koja duguje isti vremenski period.
vratice ona. ali ne danas.

znam i za gore slucajeve: moj stric je dao polubratu na cuvanje 150.000$, a kad je dosao po pare, ovaj ga je sacekao sa pistoljem i pucao pored nogu (da dodam da tako nesto niko nije ocekivao...nisu oni zemunski klan ili neki drugi..).
nisu se nikad vise videli.
mlekac mlekac 02:18 20.02.2011

Re: *****

4krofnica


znam i za gore slucajeve: moj stric je dao polubratu na cuvanje 150.000$, a kad je dosao po pare, ovaj ga je sacekao sa pistoljem i pucao pored nogu (da dodam da tako nesto niko nije ocekivao...nisu oni zemunski klan ili neki drugi..).
nisu se nikad vise videli.


Pa to kao
loader loader 02:26 20.02.2011

Re: *****

mlekac



fotka je ... wauh .. !!
loader loader 04:10 20.02.2011

Re: *****

4krofnica:
moj stric je dao polubratu na cuvanje 150.000$, a kad je dosao po pare, ovaj ga je sacekao sa pistoljem i pucao pored nogu


Kažem ja da treba čuvati u evrima, nikako u dolarima .. Inače - problemi.

Što su pare veće, to su ljudi manji.
Što su ljudi manji, to su problemi veći.
Što su problemi veći, ... - - - Dobro, de, neću dalje..
jecinaimisinamama jecinaimisinamama 12:01 20.02.2011

Re: *****

pa...ja bih sacekala komsiku.


Trudim se da je cekam mirno i bez "napada". Necu se sa njom obracunavati kao da smo u kaubojsko vreme. Ima i drugih nacina - pri tom ne mislim na advokate.
jecinaimisinamama jecinaimisinamama 12:23 20.02.2011

Re: *****

Dobro, de, neću dalje..



Ako nastavis dalje, ko zna dokle ces stici...
jecinaimisinamama jecinaimisinamama 12:24 20.02.2011

Re: *****

fotka je ... wauh .. !!


Pa mlekac samo tako i zna - wooooow!!!
vesna.gm vesna.gm 12:30 21.02.2011

Re: *****

4krofnica
znam i za gore slucajeve: moj stric je dao polubratu na cuvanje 150.000$, a kad je dosao po pare, ovaj ga je sacekao sa pistoljem i pucao pored nogu .



Glupo. Yasto nije jednostavno ostavio novac u banci?

No, lako je posle bitke biti general...
49 41 49 41 04:10 20.02.2011

Ako se rodjena braca ne posvadjaju zbog

novca; njihove zene ce ih sigurno posvadjati.

Citiram Babine reci, mnogo puta izrecene u ovakvim-slicnim situacijama.
loader loader 04:24 20.02.2011

Re: Ako se rodjena braca ne posvadjaju zbog



Mudrosti narodnoj nikad kraja.
jecinaimisinamama jecinaimisinamama 12:02 20.02.2011

Re: Ako se rodjena braca ne posvadjaju zbog

Ako se rodjena braca ne posvadjaju zbog
novca; njihove zene ce ih sigurno posvadjati.



To je i moja baka cesto govorila.
zadnjapetoletka zadnjapetoletka 06:32 20.02.2011

Skola

Sve ti je vec receno. Komsinicu (kao prijatelja) izgubila si onog momenta kad te je pitala za pozajmicu a znala je da od vracanja nema nista. Znaci - njena je odluka da raskine sa tobom i to je svesno uradila. Ne tvoja. Sta god da si odgovorila bio bi kraj, samo je tvojom odlukom da novac das kraj odlozen za neko vreme. I sta sada? To sto si vec i odlucila - da se pomiris sa time jer da si odlucila nesto drugo ne bi ni pisala ovaj tekst nego tuzbu za povracaj sa sve popisom i prodajom imovine. Svaka se skola placa, od svega ce biti neke vajde ako makar jedna osoba zahvaljujuci tvom slucaju ne bude uletela u istu pricu.
jecinaimisinamama jecinaimisinamama 12:03 20.02.2011

Re: Skola

Svaka se skola placa


Ja moju skupo platih. Izgubih i komsinicu i novac. Nazalost!
Hansel Hansel 09:12 20.02.2011

Moji predlozi

Sticajem okolnosti, prethodnih 5-6 godina video sam (do tada nisam o tome mnogo razmišljao) kako se većina odnosi prema svom i tuđem novcu i koliko je bezobrazluka i nepoštenja u našemu narodu. I to kod onog dela koji prilično raskošno živi. Pa, svi znamo da za struju i ostale račune najviše duguju oni koji najviše imaju - e, pa, kako bi imali, kad ne bi dugovali (bez bilo kakve ideje da će ikada da dugove plate)?

NE MOŽE se u ovakvom slučaju ostati u dobrim odnosima. Jer, i kad bi se ostalo, oni bi bili - lažno dobri - vi trpite, vaša deca trpe, dok gospoda dužnici uživaju. U ovakvim sličajevima pomišljam da bi neko drugi umesto vas trebalo da zatraži dug, neko koga bi mogli da se malo i uplaše, prosto zbog pojave - to ako vam je važana princip i ako želite da novac izvučete. Nisam zaista nikada bio u toj situaciji, ali prosto pomišljam da bi taj neko mogao da bude "samoinicijativni" vaš "zaštitnik" - prijatelj, koji je čuo kakav problem imate, pa ne može da gleda kako se mučite. Još bolje, neko od koga ste vi, kad ste morali, morali da pozajmite, a sada nemate da mu vratite (vau, nisam očekivao od sebe ovakvu maštu! ) Pa još na hodniku možete da se "svađate" s njim i da ga odgovarate od ideje da interveniše kod komšija, taman da vas čuje pola komšiluka!

E, sad, ima svakakvog sveta, konflikt je danas postao opasan i za one koji su potpuno u pravu... Druga mogućnost je da ipak pokažete da ste s pravom ljuti, da svaku svoju komunikaciju s njima svedete na minimum ili je potpuno eliminišete. Ako njoj nije stalo do vas, biće je baš briga i nikada vam neće vratiti, ali ni ovako vam neće vratiti, kada je nije sramota da vi od nje godinu dana prosite sopstveni novac! A ako ipak ostanete u nekoj komunikaciji, možete sistematski da je, mirno i hladno, u pravilnim vremenskim razmacima, pitate šta je s novcem, pred svedocima najbolje (još ako pred njima ne negira dug...). Još jedna varijanta: izvući joj pismenu potvrdu - "dosadilo me da te stalno podsećam - daj mi potvrdu..." Mada mi se i ovo čini kao nemoguća misija ako nemate još nekog "autoritativnog" pored sebe...
jecinaimisinamama jecinaimisinamama 12:08 20.02.2011

Re: Moji predlozi

A ako ipak ostanete u nekoj komunikaciji,


Tesko je NE komunicirati sa njom, s obzirom na to da je to PRVA komsinica i da nam se deca druze. Svakako se nesto mora desiti. Ili ce biti oprosteno, kao sto vec napisah da postoji mogucnost, ili ce biti ovako kako si i sam rekao:


mirno i hladno, u pravilnim vremenskim razmacima, pitate šta je s novcem,

bulatovic92 bulatovic92 09:20 20.02.2011

kese sestre


Ništa strašno. Izgubila si pare, ali ti je ostala dobra komšinica.
Moglo je biti i obrnuto, ostala bi s parama, ali bez komšinice.
I ko zna kakav bi ti potom zapao komšiluk.
mlekac mlekac 09:34 20.02.2011

Re: kese sestre

bulatovic92

Ništa strašno. Izgubila si pare, ali ti je ostala dobra komšinica.
Moglo je biti i obrnuto, ostala bi s parama, ali bez komšinice.
I ko zna kakav bi ti potom zapao komšiluk.

Bulatovicu, ja stalno ponavljam da tri stvari u zivotu ne mozemo da biramo:
1. roditelje i ostale pretke (ukljucujuci blizu i dalju rodbinu)
2. decu i potomke
3. komsiluk (ako nam se zadesi da zivimo u zgradi)

E, sad, kod 1. i 2. sem potpunog prekida odnosa tesko da nesto mozemo da uradimo. Kod ovog treceg moz' da se razmislja o preseljenju, al' opet, to mu je kao kocka - moze da se desi da naletis na jos gore...

A da je dobar komsiluk neophodan, to svako, ko je i najkrace vreme ziveo u zgradi zna.
bulatovic92 bulatovic92 10:09 20.02.2011

Re: kese sestre


Bulatovicu, ja stalno ponavljam da tri stvari u zivotu ne mozemo da biramo:
1. roditelje i ostale pretke (ukljucujuci blizu i dalju rodbinu)
2. decu i potomke
3. komsiluk (ako nam se zadesi da zivimo u zgradi)


A ne ide nam od ruke ni ono što možemo da biramo - vladajuću stranku, naprimer.
antioksidant antioksidant 10:14 20.02.2011

Re: kese sestre

A ne ide nam od ruke ni ono što možemo da biramo - vladajuću stranku, naprimer.

a odakle ti da ih mi biramo? to rade ovi sto izlaze na glasanje
bulatovic92 bulatovic92 10:23 20.02.2011

Re: kese sestre


a odakle ti da ih mi biramo? to rade ovi sto izlaze na glasanje


Oni koji izlaze na izbore biraju, a oni koji apstiniraju odlučuju ko će biti izabran!
lady_d lady_d 10:33 20.02.2011

Re: kese sestre

dobar komsija ne mora da bude dobar prijatelj!
Meni neko ne moze da bude prijatelj (a samo se odredjenim prijateljima novac pozajmljuje-poklanja... jer su iznad vrednosti posudjenog novca, pa kad vrate-vrate! ako i ne vrate, necete ih se odreci zbog novca!) samo zato sto je igrom slucaja kupio stan u istoj zgradi. Sa komsijama svodim komunikaciju (druzenje) na pozdrav u hodniku i razgovor o stvarima koje su od zajednickog interesa (ciscenje i odrzavanje zajednickog prostora).
Da budem iskrena, neko normalno resenje ne vidim u ovoj situaciji. Stvari su pogresno postavljene, Vi ste ocigledno "kupili" prijateljstvo, pa sad u njemu treba i da uzivate. Sumljam da ce Vam novac biti vracen cak i da iskoristite bilo koje represivne mere.
antioksidant antioksidant 11:46 20.02.2011

Re: kese sestre

Oni koji izlaze na izbore biraju, a oni koji apstiniraju odlučuju ko će biti izabran!

jecinaimisinamama jecinaimisinamama 12:10 20.02.2011

Re: kese sestre

Izgubila si pare, ali ti je ostala dobra komšinica.



Ona je, i dalje to tvrdim, fenomenalna komsinica. Ako izuzmemo ovaj slucaj sa novcem, NIKAD izmedu nas dve nije doslo ni do kakvih razmirica.
jecinaimisinamama jecinaimisinamama 12:16 20.02.2011

Re: kese sestre

Vi ste ocigledno "kupili" prijateljstvo


Velika greska!!! Nase prijateljstvo traje jos od davne 1997. godine. Ovaj slucaj se desio 2009. Prema tome, nema govora o "kupovini" prijateljstva!!!
jecinaimisinamama jecinaimisinamama 12:19 20.02.2011

Re: kese sestre

A da je dobar komsiluk neophodan


To svakako. Bez dobrog komsiluka, mislim da draga nam mlekac to zna, nema nista.
Pa zar nije odavno vec receno - CUVAJ DOBROG KOMSIJU BOLJE NEGO RODENOG BRATA!
jecinaimisinamama jecinaimisinamama 12:20 20.02.2011

Re: kese sestre

dobar komsija ne mora da bude dobar prijatelj!



U potpunosti se slazem sa ovim.
jecinaimisinamama jecinaimisinamama 12:21 20.02.2011

Re: kese sestre

A ne ide nam od ruke ni ono što možemo da biramo - vladajuću stranku, naprimer.



Ja mislila da se te starnke same biraju.
zilikaka zilikaka 14:31 20.02.2011

Re: kese sestre

Ona je, i dalje to tvrdim, fenomenalna komsinica. Ako izuzmemo ovaj slucaj sa novcem, NIKAD izmedu nas dve nije doslo ni do kakvih razmirica
.
Eto, ja sad baš ništa ne razumem. Da li to podrazumeva da je ona i dobar čovek, ili ima neke vrednosti koje su bitne isključivo za komšiluk
Ako smem sad da kažem, mislim da je idealizuješ. Osoba je pre svega sebična i što bi kod mene rekli zdravo brezobrazna.
Kako možeš imati dobro mišljenje o nekom ko je tebe svesno uvukao u problem da bi sebi isti problem olakšao.
Što se komšiluka tiče, pa i u zgradi, moj stav je može i ne mora. Sa većinom sam bila isključivo na dobar dan. Zapravo, jedine komšije vredne pomena su dve bake. Bili smo u odličnim komšijskim odnosima, ali njima ne bi padalo na pamet nešto slično kao toj tvojoj.
Da i još nešto. Kažeš prva komšinica, deca vam se druže. Pa šta? Da li si i ti njena prva komšinica, i da li se njena deca druže sa tvojom?
Ili su možda kod nje pare bile bitnije, a od tebe se očekuje da progutaš g..no zarad dobrih komšijskih odnosa?
I šta ćeš uraditi kada te uz komšijsku kafu sledeći put bude pitala za novu pozajmicu?
Gledaj da bar ne držiš vazu na stolu
jecinaimisinamama jecinaimisinamama 14:41 20.02.2011

Re: kese sestre

I šta ćeš uraditi kada te uz komšijsku kafu sledeći put bude pitala za novu pozajmicu?


Sto se ovoga tice, znam zasigurno jedno - NECE JE BITI NI DA JOJ ZIVOT ZAVISI OD TOGA!!!


Gledaj da bar ne držiš vazu na stolu


A ovoga sto se tice - pa imam jednu pozamasnu kristalnu. Mozda moze dobro da posluzi u datoj situaciji.
bulatovic92 bulatovic92 20:25 20.02.2011

Re: kese sestre

Ja mislila da se te starnke same biraju.


Tačno, samo mi posle izaberemo vladajuću!
Jelica Greganović Jelica Greganović 21:20 20.02.2011

Re: kese sestre

Ništa strašno. Izgubila si pare, ali ti je ostala dobra komšinica.

Kako ti neko može biti dobar komšija ako mu više ne veruješ? A verovati mu ne možeš jer te prevario, sad da li oko trešanja ili para, svejedno je...jer ovo nije priča samo o parama, priča je o poverenju.
jecinaimisinamama jecinaimisinamama 21:38 20.02.2011

Re: kese sestre

priča je o poverenju.



Upravo tako, Jelice. Nikad vise necu moci imati povrenjea u nju. Ne samo novca sto se tice, nego bilo cega.
antioksidant antioksidant 09:53 20.02.2011

.

prodaj dug nekoj agenciji za uterivanje dugova pa nek ona tebe mrzi
salim se. ako je ok komsinica vratice nekad... a ti si dobila nauk, nikad ne pozajmljujes pare bez kojih ne mozes. a kad ih das, vise nisu tvoje. inace, seti se zasto si joj dala. ako joj su pare bile potrebne a tebi je bilo stalo do nje... onda je ok. ucinila si sevap. jebes pare...

a za juga - on vredi 1 000 eura ako ga uvalis staro za novo za punta iz zastave, a dileri ga kupuju za par stotina eura bez obzira u kakvom je stanju da bi ga kasnije preprodavali (bas za punta)
jecinaimisinamama jecinaimisinamama 12:13 20.02.2011

Re: .

ako je ok komsinica vratice nekad


Ovome se, bez obzira na sve, i dalje nadam.

A sto se tice:
on vredi 1 000 eura


tesko da mogu za njega da dobijem i dvestotinjak evra - u toliko je losem stanju.
P.S. zna li neko kupca?
Hansel Hansel 12:18 20.02.2011

Re: .

Sada košta 600 (Yugo) kao "ulog" za Punto.
Sepulturero Sepulturero 14:07 20.02.2011

Re: .

antioksidant
prodaj dug nekoj agenciji za uterivanje dugova pa nek ona tebe mrzi
salim se. ako je ok komsinica vratice nekad... a ti si dobila nauk, nikad ne pozajmljujes pare bez kojih ne mozes. a kad ih das, vise nisu tvoje. inace, seti se zasto si joj dala. ako joj su pare bile potrebne a tebi je bilo stalo do nje... onda je ok. ucinila si sevap. jebes pare...

a za juga - on vredi 1 000 eura ako ga uvalis staro za novo za punta iz zastave, a dileri ga kupuju za par stotina eura bez obzira u kakvom je stanju da bi ga kasnije preprodavali (bas za punta)


Потпуно тачно све што овде пише а ја бих додао да вас комшиница и сада већ мрзи јер тако је то обично.
jecinaimisinamama jecinaimisinamama 14:44 20.02.2011

Re: .

Sada košta 600 (Yugo) kao "ulog" za Punto.



Hvala na informaciji, pokusacu svakako.
jecinaimisinamama jecinaimisinamama 15:04 20.02.2011

Re: .

сада већ мрзи


Sepulturero, iskreno se nadam da nije tako.
maksa83 maksa83 11:57 20.02.2011

pitanje

Koje nema puno veze sa temom, ali vidim trend tj. počeli da niču takvi nikovi pa moram da pitam - otkud potreba da se neko registruje kao 'jecinaimisinamama'? Razumem da se žene identifikuju sa ulogom majke (stvarno!) ali zvati sebe tako mi je malo ... štaznam.

U čemu je fora?


P.S. Mislim, da l' da se registujem kao 'prvorodjeniijedinimilicinsin'?

jecinaimisinamama jecinaimisinamama 12:14 20.02.2011

Re: pitanje

U čemu je fora?


Nema fore. Naprosto mi je to prvo palo na pamet.
dusanovaiivanovamama dusanovaiivanovamama 15:27 20.02.2011

Re: pitanje

maksa83
Koje nema puno veze sa temom, ali vidim trend tj. počeli da niču takvi nikovi pa moram da pitam - otkud potreba da se neko registruje kao 'jecinaimisinamama'? Razumem da se žene identifikuju sa ulogom majke (stvarno!) ali zvati sebe tako mi je malo ... štaznam.

U čemu je fora?


P.S. Mislim, da l' da se registujem kao 'prvorodjeniijedinimilicinsin'?


Bolje da nicu nikovi nego likovi

Prozvana, tu sam!

Fore nema, sebe ne zovem tako-vec su me drugari mojih sinova iz kluba, treniraju kosarku, tako nazvali.
Pitanje za tebe, kad si se registrovao, jer ti neko branio da se registrujes kao prvorodjeniijedinimilicinsin'?

Izvinjavam se jelininojimisinojmami

maksa83 maksa83 17:37 20.02.2011

Re: pitanje

Pitanje za tebe, kad si se registrovao, jer ti neko branio da se registrujes kao prvorodjeniijedinimilicinsin'?

Bilo mi predugo za kucanje.

I ovo 83 što su mi nakalemili kad su se spanđavali sa b92.fm-om me izrazito nervira.
dusanovaiivanovamama dusanovaiivanovamama 17:49 20.02.2011

Re: pitanje

maksa83
Pitanje za tebe, kad si se registrovao, jer ti neko branio da se registrujes kao prvorodjeniijedinimilicinsin'?

Bilo mi predugo za kucanje.

I ovo 83 što su mi nakalemili kad su se spanđavali sa b92.fm-om me izrazito nervira.


Da imam jos dece bili bi i oni nabrojani, a otkud tebi potreba za komentarisanjem mama? Drugim recima, sta tebe briga kako se ko oseca i registruje ovde na blogu?
maksa83 maksa83 18:13 20.02.2011

Re: pitanje

Da imam jos dece bili bi i oni nabrojani, a otkud tebi potreba za komentarisanjem mama?

Ma živele mame, ne komentarišem mame nego nickove.

Zvuči onako Tolkinovski, kao da su poispadali (nickovi) iz one Mlekčeve Vilinske Sage (ne mislim na onu X-Rated Parental Guidance epizodu, da se razumemo), tipa Gimli Son Of Gloin, Aragorn Son Of Arathorn..

Drugim recima, sta tebe briga kako se ko oseca i registruje ovde na blogu?

Eto, zaintrigiralo me, i ti tu ne možeš ama baš ništa.
mlekac mlekac 18:30 20.02.2011

Re: pitanje

maksa83
Da imam jos dece bili bi i oni nabrojani, a otkud tebi potreba za komentarisanjem mama?

Ma živele mame, ne komentarišem mame nego nickove.

Zvuči onako Tolkinovski, kao da su poispadali (nickovi) iz one Mlekčeve Viliske Sage (ne mislim na onu X-Rated Parental Guidance epizodu, da se razumemo), tipa Gimli Son Of Gloin, Aragorn Son Of Arathorn..

Drugim recima, sta tebe briga kako se ko oseca i registruje ovde na blogu?

Eto, zaintrigiralo me, i ti tu ne možeš ama baš ništa.


Makso - moze li da o ovome pricamo u jednom od narednih africkih blogova?
U sred srede sam pisanja jednog drugog, a dva da kacim u istom danu - neje red...

Pricacemo bas o ovom oslovljavanju. Vazi?
mikimedic mikimedic 21:02 20.02.2011

Re: pitanje

Makso - moze li da o ovome pricamo u jednom od narednih africkih blogova?
U sred srede sam pisanja jednog drugog, a dva da kacim u istom danu - neje red...

Pricacemo bas o ovom oslovljavanju. Vazi?


vidi stize unprofor.
jecinaimisinamama jecinaimisinamama 21:41 20.02.2011

Re: pitanje

Izvinjavam se jelininojimisinojmami



Nema potrebe za izvinjenjem, dusanovaiivanovamama. Ja vec dadoh objasnjenje za svoju registraciju. Zaista ne vidim zasto bi takav nik nekome smetao.
mlekac mlekac 21:42 20.02.2011

Re: pitanje

mikimedic
Makso - moze li da o ovome pricamo u jednom od narednih africkih blogova?
U sred srede sam pisanja jednog drugog, a dva da kacim u istom danu - neje red...

Pricacemo bas o ovom oslovljavanju. Vazi?


vidi stize unprofor.

Ne nego gazdarica na ovo kafance, Miki!

BTW, ako ti je tema mila, upravo kacim blog - pa izvoli, navarati.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana