Društvo| Ljudska prava| Mediji| Religija| Sex

Ponos

alexlambros RSS / 02.10.2012. u 16:25

AleXandar Lambros

Nekoliko puta mi je ovih dana na pamet pao moj profesor filozofije iz gimnazije. Nije da su predavanja bila nezaboravna, scena koje se sećam uopšte nije sa časova. Sam početak devedesetih, krenuo je opšti raspad i erozija. Prosvetari u štrajku. A moj profesor gost na nekoj lokalnoj TV stanici, jedna od onih seljačkih kakvima je Srbija i danas zagađena, s reklamama za lokalnog frizera i kamenoresca u kojima jedna zvezda, onako bolivudski, iskoči preko ekrana sa brojevima mobilnih telefona, u pauzama između hit parade, vesti o raspodeli đubriva u šumadijskom okrugu i modnih priloga iseckanih sa satelitskih kanala.

I navalio novinar - „zar ne mislite da bi i prosvetari trebalo da dele sudbinu ostalog naroda; zar nije dovoljno što u ovoj situaciji uopšte imate posao, pa kakav takav; da li ste svesni da ni drugima uslovi rada nisu optimalni; a šta je sa roditeljima vaših đaka koji i sami muku muče, i sve tako ... sav zajapuren koliko je pametan i koliko je narodni tribun kakav ni Rim u svojim najslavnijim danima nije video ...

I posle te zajapurene tribunske trućarije, moj profesor, koji je sve to odslušao s filozofskim mirom, filozofski odgovara:

„Ljudi se dele na žive i mrtve".

Toliko.

Pa, živi li ste Srblji? Meni delujete, a može biti da je samo zbog daljine, da su vas podavila sopstvena govna. Iskren da budem, pomalo sam zlurad. Ima neke poetske pravde u svojoj ovoj govnariji oko prajda. Čovek shvati da, zapravo, zaslužujete da živite upravo onako kako živite. Ja znam da je vaša sposobnost poricanja stvarnosti neverovatna, ali čini mi se da vam je ipak savršeno jasno da je to ispod svake granice minimuma ljudskog dostojanstva. Još kad biste nekako skontali da ste sami za to krivi, jer samo vam taj jedan mali korak fali, taj minimum mentalnog napora i iskrenosti prema sebi, pa da se oslobodite udobne i kukavičke pozicije „večite žrtve". I možda počnete da živite. Možda.

Uzgred, znate kad ćete da vratite Kosovo? O svetom kurcu. Jer ne umete ni lično dostojanstvo da sačuvate a kamoli državu. A i jer ste ga izgubili upravo zbog toga što ste beskičmenjaci, bezmudaši, kurve na sitno, za džak brašna i dve litre ulja ... A i jer se domovina brani znanjem.

Da vidite dalje od pravoslavnog kalendara i opštinskih slava videli biste da je Izrael pustara od zemlje a uzgaja i izvozi i voće i povrće. Da ima neviđeno razvijenu tehnologiju a praktično nikakve prirodne resurse. Da u njemu Palestinci, ako hoće, mogu da upražnjavaju pravo zbog kojeg bi im na palestinskim teritorijama odletela glava. Mogu da se ožene s pripadnikom druge veroispovesti, što im, inače, nije dozvoljeno. Muškarac Palestinac može u miru da živi s muškarcem Palestincem. Ili Jevrejinom. Da vidite dalje od pola kifle i čaše jogurta videli biste da se ovog leta u Jerusalimu održao deseti po redu Prajd. U sred najsvetijeg grada tri najveća monoteizma, ujedno i tri najfanatičnije religije koje istorija čovečanstva poznaje.

Koje su mere bezbednosti potrebne u gradu u kom bomba može da vas raznese i na sasvim običan dan? I u kom, kvart do kvarta, žive najveći religijski fanatici tri najfanatičnije religije na svetu? Pa se održao.

E, zato je Izrael moćan, onako mali i neplodan, okružen talibanskim okeanom sa svih strana, a vi ste nemoćni, zaraslih njiva koje se prodaju po ceni pakla cigareta (i to bez ovog novog PDV-a) frustrirani i bedni u sred Evrope.

Vas je, čitam, uvredila izložba. Potonuli ste u fašizam islamskog formata. Odakle ono beše dotična umetnica? Švedska? Pa, nije da dajem ideju, ali mislim da bi red bio da spalite švedsku amabasadu. Da je Ikea otvorila radnju ko što su vas lagali pred svake izbore (dirljive su scene srpske građanske klase koja se pred novim radnjama gura da dobije besplatni balon) mogli ste lepo da im spalite celu Ikeu sa sve skladištem. Pa da vide!

Srbija još uvek nema Grejs Lorč. Da smo pre stopedeset godina imali crnce, među našom političkom i intelektualnom elitom ne bi postojao NIKO ko bi digao glas za njihovu emancipaciju. Procenjivali bi se bezbednosni rizici da crnci uđu u javni prevoz. Kao što ni danas nemamo junake, ni tada niko ne bi uzeo crnce za ruku. Zamislite Novaka koji na svom twitteru podržava Prajd. Znam da sam vam pred oči izneo naučnofantastičnu scenu. Ali, ovde u Francuskoj, fudbaleri, str8 as an arrow, slikaju se polugoli za naslovnice gej magazina. I vele niko nije slobodan dok svi nisu slobodni.

A emancipacija uopšte nije ni tako teška ni tako mukotrpna kao što se to uporno mantra. Teška je koliko i navići dete na nošu.

Novi karikaturalni predsednik, koji će pred EU da postavi uslove pod kojima ćemo pristati da joj se pridružimo, ali nije u stanju da uslovi grupu navijača, da ima trunku, ne trunku, atom državničke veličine i bilo kakve državničke vizije, pojavio bi se na čelu Prajda sve držeći se za ruke s prvom debelom nafrakanom trandžom. U svakom slučaju, delovao bi manje bizarno nego na fotografiji sa Obamom i Mišel. I napravio bi taj toliko dugo željeni i očekivani korak napred, ne od sedam već od sedam hiljada milja.

Umesto toga, on će građane pozvati (jednog dana kad do Prajda dođe) da „ostanu u svojim kućama". Valjda da se ne sablazne ortodoksne hrišćanske oči. Ipak su golotinja, koža i perje za četiri zida. Vladičanskih dvora. Bog se tu ne bi dosetio da potraži.

A sav onaj neiživljeni libido i frustracije nagomilane porazima, izlili su se salafitskom žestinom na grupu onih što bi da su slobodni. Zabrana Prajda doživljava se kao velika nacionalna pobeda i odbrana srpstva. Dok je, zapravo, poraz civilizovane i građanske Srbije. Živite onako kako zaslužujete. Setite se toga kad prvi sledeći put progutate uvredu, što će, kontam, biti već koliko sutra ujutru kad poranite na posao, ako ga imate, da zaradite za kikiriki.

Ili ste živi i Ponosni ili ste mrtvi.
 

Atačmenti



Komentari (125)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

blogovatelj blogovatelj 16:33 02.10.2012

1.

Cisto sumnjam da sam prvi, procitao sam ceo tekst, pa jos posle pisao ovo.
Al' ajd' da probam.

PS.

Jesam?!
Prvi sam.
Opet si besan pred paradu?
Ne se sekiraj, sve ce to narod pozlatiti...
blogovatelj blogovatelj 16:38 02.10.2012

Boj se ovna

Boj se govna...
Sto rece veliki srpski knjizevnik.
Pa kad ces onda ziveti?
Dal' mogu pederi da se u Srbiji organizuju nekako, da plate nekome, pa da taj neko razvali fasiste. Ne mislim ovde na one koji su protiv parade, nego na navijace Rada i njima slicne.
Sto bih to voleo da vidim.
8c_competizione 8c_competizione 20:50 02.10.2012

Re: Boj se ovna

Dal' mogu pederi da se u Srbiji organizuju nekako, da plate nekome, pa da taj neko razvali fasiste. Ne mislim ovde na one koji su protiv parade, nego na navijace Rada i njima slicne.
Sto bih to voleo da vidim.


uh ovo bi i ja voleo da vidim. cak bih dao i dobrovoljni prilog za unajmljivanje Muscles!
jasna_bogojevic jasna_bogojevic 22:46 02.10.2012

Re: Boj se ovna

Dal' mogu pederi da se u Srbiji organizuju nekako, da plate nekome, pa da taj neko razvali fasiste. Ne mislim ovde na one koji su protiv parade, nego na navijace Rada i njima slicne.
Sto bih to voleo da vidim.

pa znaš kako, treba građani da izađu i podrže paradu.
al kao što reče aleksandar, nigde građana ni za lek.

p.s. tekst je fenomenalan, baš po mojoj meri, iako se ne slažem uvek sa autorom.
Obren Markov Obren Markov 06:32 03.10.2012

Re: Boj se ovna

Dal' mogu pederi da se u Srbiji organizuju nekako, da plate nekome, pa da taj neko razvali fasiste. Ne mislim ovde na one koji su protiv parade, nego na navijace Rada i njima slicne.


To bilo u filmu

(ali preporuka i komentaru i tekstu, što od mene nije baš svakodnevno za navedene autore...)
AlexDunja AlexDunja 16:39 02.10.2012

nije, alex

opasno grešiš:

evo ti dokaz da srbe niko ne može prevariti, ( © Nebojša M )

to je rođeno načitano:
mikele9 mikele9 16:57 02.10.2012

Re: nije, alex

opasno grešiš:

evo ti dokaz da srbe niko ne može prevariti, ( © Nebojša M )

to je rođeno načitano

E Carica si Alex
Oborio me čovek s onim: Dijapazonske ingerencije i Pistološki realitet
appendix appendix 19:21 02.10.2012

Re: nije, alex

to je rođeno načitano:

..' s obzirom na kontemplativnost i afirmaciju, dijapazonske ingerencije. aspekta asocijacije, pistuloške (sledeću reč nisam razumeo)..
Ovog ni Vendi ne bi mogla da isprati...
blogovatelj blogovatelj 19:55 02.10.2012

Re: nije, alex

Oborio me čovek s onim: Dijapazonske ingerencije i Pistološki realitet


Da nije ovo nas blogokolega arhitekta?
8c_competizione 8c_competizione 20:51 02.10.2012

Re: nije, alex

prosto ne mogu da verujem

bilo bi super kada bih znao da zajebava novinare, ovako zhalost i tuga
8c_competizione 8c_competizione 22:43 02.10.2012

Re: nije, alex

pistoloski realitet


cak i nije tako losh izraz koji objashnjava npr ono ubistvo vlasnika mesara u Nishu, zar ne?
jasna_bogojevic jasna_bogojevic 22:49 02.10.2012

Re: nije, alex

AlexDunja
opasno grešiš:

evo ti dokaz da srbe niko ne može prevariti, ( © Nebojša M )

to je rođeno načitano:


s obzirom na konteplativnost...

domovina se brani znanjem...
aleksandarkarisik aleksandarkarisik 00:43 03.10.2012

Re: nije, alex

Al' reporter je još morao da pita:"Znači ne treba?"
Dr Mebius Dr Mebius 16:47 02.10.2012

bravo!

preporuka!
Đorđe Bobić Đorđe Bobić 16:48 02.10.2012

Re: bravo!

Pridružujem se ... zaista BRAVO !!!
st.jepan st.jepan 16:57 02.10.2012

Re: bravo!

Dr Mebius
preporuka!

i od mene
jasna_bogojevic jasna_bogojevic 22:51 02.10.2012

Re: bravo!

Đorđe Bobić
Pridružujem se ... zaista BRAVO !!!

dobro đorđe, dolazite li vi na paradu?
jer blog je u stvari, poziv na paradu građanima ako ih ima?
AlexDunja AlexDunja 17:01 02.10.2012

i

bandina bandina 17:01 02.10.2012

....

Let's make a law that gay people can have birthdays, but straight people get more cake - you know, to send the right message to kids.
Bill Maher

one for the road one for the road 17:05 02.10.2012

Bravo!

Bravo, Alexambros!

commandant_carlos commandant_carlos 17:09 02.10.2012

..

AleXandar Lambros

Jos jedan od odlicnih tekstova, pozdrav autoru i kao sto se od njega moze ocekivati bez dlake na jeziku samo surova istina.
Krugolina Borup Krugolina Borup 22:39 02.10.2012

Re: ..

bez dlake na jeziku samo surova istina.


I čista, jasna, jaka emocija.
Tekst osvežavajuće oslobođen mrsomuđenja raznih vrsta.
Bili Piton Bili Piton 17:16 02.10.2012

....



Mislio sam da je ovo onaj tekst koji sam sinoć pročitao kod Vilotijevića a koji je napisan neuporedivo ubojitijim tonom - no, taj tekst bi ovde verovatno bio brisan, valjda zbog preterane iskrenosti.

Tamo sam imao sporedne primedbe na literarni stil (too neurotic) ali ako se to zanemari, sve što je rečeno - stoji.

Ovde nemam nikakvih primedbi.



thebee269 thebee269 17:21 02.10.2012

narod

u zemlji vlada sloboda
narod slobodno seta ulicama
doduse jos uvek neorganizovano
e, sad pitanje je ko ce ga prvi organizovati...
Inner Party Inner Party 17:39 02.10.2012

E, tako ...

... se to radi.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 17:49 02.10.2012

zluradost

Pa, živi li ste Srblji? Meni delujete, a može biti da je samo zbog daljine, da su vas podavila sopstvena govna. Iskren da budem, pomalo sam zlurad

Vidim. A korisnije od izlivanja zluradosti s bezbedne daljine bilo bi doći ovde pa pokazati šta znači biti živ.
nurudin nurudin 19:25 02.10.2012

Re: zluradost

Nebojsa Krstic

Pa, živi li ste Srblji? Meni delujete, a može biti da je samo zbog daljine, da su vas podavila sopstvena govna. Iskren da budem, pomalo sam zlurad

Vidim. A korisnije od izlivanja zluradosti s bezbedne daljine bilo bi doći ovde pa pokazati šta znači biti živ.


Господине Крстићу, у нашу Страдију може да се врати само ЋАКНУТ човек.
Што се излива "злурадости" тиче, стварно ми није јасно како сам се обуздао да будем иоле пристојан након вашег коментара који је крајње непристојан...
То исто дође ко кад жена коју муж малтретира годинама побегне од силеџије, а он јој касније каже: "Што се не вратиш, него паметујеш ван куће."

П. С.
ПРЕПОРУКА ЗА ТЕКСТ!
8c_competizione 8c_competizione 20:53 02.10.2012

Re: zluradost

A jesi li ti ti siguran da on nece biti u Beogradu 6.10.

po slikama koje je postavljao ranije se jasno vidi da je bio u Bgdu 2010

A jesi li ti?

iskreno mi je malko dosta tog vasheg DSovskog proseravanja.

vidim, sada bi i Lepi Bota na celo kolone, kada mu se ljulja i poslednja fotelja na celu DSa! E kasno Marko na Kosovo stizhe!
alexlambros alexlambros 22:01 02.10.2012

Re: zluradost

Vidim. A korisnije od izlivanja zluradosti s bezbedne daljine bilo bi doći ovde pa pokazati šta znači biti živ.


gospodine Krsticu, ja sam u FR 15 meseci, a imam 40 godina. Barem mi je 10 pojedeno zahvaljujuci tome sto sam bio dovoljno glup da verujem Vasem PR-u ... ovaj cinicni komentar odlicna je ilustracija toga zbog cega ste Vi i covek koga ste savetovali izgubili izbore cak i u uslovima potpune kontrole medija.

Krugolina Borup Krugolina Borup 22:44 02.10.2012

Re: zluradost

Господине Крстићу, у нашу Страдију може да се врати само ЋАКНУТ човек.


Ćaknuti nam i trebaju.

"Razuman čovek gleda da prilagodi sebe svetu. Nerazuman čovek pokušava da svet prilagodi sebi. Stoga napredak celog čovečanstva zavisi isključivo od nerazumnih ljudi."
- Džordž Bernard Šo
jasna_bogojevic jasna_bogojevic 22:59 02.10.2012

Re: zluradost

Vidim. A korisnije od izlivanja zluradosti s bezbedne daljine bilo bi doći ovde pa pokazati šta znači biti živ.

ti si ovde, deder pokazi hrabros' pa dođi u subotu...

p.s. da li to znači da si ti tvoje tekstove samocenzurisao pošto nisi na bezbednoj udaljenosti???
aleksandarkarisik aleksandarkarisik 00:59 03.10.2012

Re: zluradost

Vidim. A korisnije od izlivanja zluradosti s bezbedne daljine bilo bi doći ovde pa pokazati šta znači biti živ.


To znači da će Nebojša Krstić svoju živost pokazati ove godine na čelu parade?
idimi_dodjimi idimi_dodjimi 11:09 03.10.2012

Re: zluradost

Nebojsa Krstic
Pa, živi li ste Srblji? Meni delujete, a može biti da je samo zbog daljine, da su vas podavila sopstvena govna. Iskren da budem, pomalo sam zlurad

Vidim. A korisnije od izlivanja zluradosti s bezbedne daljine bilo bi doći ovde pa pokazati šta znači biti živ.

Shvatanje politike, naroda i ostalih odnosa gospodina Krstica, kad ne valja drzava, da menjamo narod.


8c_competizione 8c_competizione 11:24 03.10.2012

Re: zluradost

To znači da će Nebojša Krstić svoju živost pokazati ove godine na čelu parade?


cisto sumnjam, takvi kao on su salonski intelektualci!
Bonner Bonner 13:09 03.10.2012

Re: zluradost

Nebojsa Krstic


Vidim. A korisnije od izlivanja zluradosti s bezbedne daljine bilo bi doći ovde pa pokazati šta znači biti živ.


Da je Predsednik Tadic prosle godine stao na celo parade ovoga teksta ne bi ni bilo.

Sad nek se ganja na "visokoj funkciji" u stranci.

Bili Piton Bili Piton 13:46 03.10.2012

Re: zluradost

aleksandarkarisik
Vidim. A korisnije od izlivanja zluradosti s bezbedne daljine bilo bi doći ovde pa pokazati šta znači biti živ.


To znači da će Nebojša Krstić svoju živost pokazati ove godine na čelu parade?


Da sam ja Nebojša Krstić ne bih se dvoumio. A, Krle?
aleksandarkarisik aleksandarkarisik 14:07 03.10.2012

Re: zluradost

Da sam ja Nebojša Krstić ne bih se dvoumio. A, Krle?

Jedan je Krle...
tyson tyson 17:55 02.10.2012

Živio!


Ala pljušte telegrami podrške, kao Đilasu na sajtu "Pressa"



expolicajac expolicajac 18:09 02.10.2012

Re: Živio!

tyson

Ala pljušte telegrami podrške, kao Đilasu na sajtu "Pressa"


Kad smo već kod "Pressa", jel ta novina prestala online da se pojavljuje. Preko YUportal-a više ne može da se otvori a preko googla ne raguje na adresu. Ima li nekog racionalnog objašnjenja?
ivana23 ivana23 19:24 02.10.2012

Re: Živio!

expolicajac
tyson

Ala pljušte telegrami podrške, kao Đilasu na sajtu "Pressa"


Kad smo već kod "Pressa", jel ta novina prestala online da se pojavljuje. Preko YUportal-a više ne može da se otvori a preko googla ne raguje na adresu. Ima li nekog racionalnog objašnjenja?


PRESS
8c_competizione 8c_competizione 20:54 02.10.2012

Re: Živio!

Mora da je Vucicev zakon o informisanju ponovo vracen na snagu!
mladen.mladen mladen.mladen 17:55 02.10.2012

joj

U ovom tekstu ima neobično mnogo netačnosti i potpuno pogrešnih pretpostavki za nekoga ko je kao obrazovan i to..
Đorđe Bobić Đorđe Bobić 18:04 02.10.2012

Re: joj

mnogo netačnosti i potpuno pogrešnih pretpostavki

Tipično za ovo podneblje, neko nešto radi i kaže, onda neko drugi ospori kao vi na primer bez govora o tome koje su netačnosti i te pogrešne predpostavke umesto da zagreje stolicu i objasni auditorijumu, u ovom slučaju čitateljstvu o čemu se zapravo radi ... ama tekst autora je sasvim ok i primeren onome što se zaista događa ... OVDE bre !
mladen.mladen mladen.mladen 14:24 03.10.2012

Re: joj

Aj kao, zbog onih čitatelja koji umeju da čitaju.. Na primer..

"Da smo pre stopedeset godina imali crnce, među našom političkom i intelektualnom elitom ne bi postojao NIKO ko bi digao glas za njihovu emancipaciju. Procenjivali bi se bezbednosni rizici da crnci uđu u javni prevoz."

u Srbiji nikad nikome nije bilo zabranjeno da uđe u autobus niti je ikada donešen bilo koji zakon koji deli ljude po bilo kojoj takvoj osnovi.

Jel za ovo bilo potrebno objašnjenje?

Parafraziraću: "Tipično za ovaj blog"..
zadnjapetoletka zadnjapetoletka 23:13 03.10.2012

Re: joj

Aj kao, zbog onih čitatelja koji umeju da čitaju.. Na primer..

"Da smo pre


Ko ume da cita procitao bi kondicional DA SMO - BILO BI. Da smo imali raketu otisli bi na mesec, da smo imali podmornicu neki Srbin bi zaronio 20000 milja pod more.
Eto objasnjenja. Inace, kad cemo da se drzimo istoriskih cinjenica u nasim autobusima je kroz razne istoriske periode bivalo zabranjivano da se pljuje po podu, da se razgovara sa vozacem, da se naginje glava kroz prozor...
mladen.mladen mladen.mladen 13:24 04.10.2012

Re: joj

Ko ume da čita pročitao bi da sam to ionako na prvom mestu nazvao "pretpostavkom"..

"U ovom tekstu ima neobično mnogo netačnosti i potpuno pogrešnih PRETPOSTAVKI za nekoga ko je kao obrazovan i to.."

A ta pretpostavka je netačna jer smo imali i narode druge vere, i druge boje kože u svom neposrednom okruženju i svojoj državi i nikada sa zvaničnog državnog nivoa nismo doneli nijedan akt kojim ih degradiramo samo zbog toga..

a npr. treba pročitati i svedočenja o odnosu Srba prema tamnoputim vojnicima Britanske Imperije sa kojima su se sretali na frontovima Velikog rata gde ih je majka Imperija slala kao topovsko meso bez ikakve direktne veze sa celom pričom..

ko iole poznaje istoriju za njega je pretpostavka koja se zasniva na tvrdnji o rasizmu u Srba više nego bezobrazna.

logičko rasuđivanje o bilo kojoj temi koja ima svoju ozbiljnu predistoriju podrazumeva kao osnovni alat držanje za istorijske činjenice. da je to u ovom tekstu korišćeno, tekst nikada ne bi ni nastao, bar ne u ovom obliku.

a takvo dobacivačko nastavljanje na ovoliko očigledne stvari, sa potpunim nedostatkom pristojnosti da se dovoljno mozga uključi u raspravu, pokazuje samo da se u priču ulazi sa zabetoniranim predubeđenjem u kosmičku srpsku krivicu pred nekakvim izmišljenim visokomoralnim zapadnim svetom koji nikada nije postojao niti postoji i danas..

pričati o nama kao narodu koji ima tendenciju da degradira druge, i to naročito iz ugla naroda koji su na tome zapravo zasnivali svoj identitet i svoja ekonomska bogatstva jedna je od danas uobičajenih ali i dalje neverovatno apsurdnih pojava.

čak i kada uzmemo u obzir aktuelni trenutak: Francuska je država koja ima krajnje sporno rešenje romskog pitanja.. i zaista nema smisla kenjati iz Francuske o ljudskim pravima u Srbiji..

I koji je vama kurac svima i da li se ikada zapitate zašto ne postoji nikakva velika akcija makar za dan zaljubljenih il tako neko govno koja bi bila promocija gej populacije i sl.. i zašto svakog meseca nema radionica, konferencija i nešto i zašto se cela aktivnost svodi na krajnje iritatnih nedelju dana?

zato što niko i nema nameru da održava paradu il šta god nego samo da nas drka dok i poslednji među nama ne poveruje da bismo pre sto pedeset godina mi, Srbi, maltretirali crnce samo zato što su crni!

po komentarima ovde liči kao da im dobro ide ali sva sreća te ovaj blog nije sva srbija..
leeanna leeanna 18:48 02.10.2012

bravo

malo surovo napisano, ali valjda drugačije ne može da se "čuje".

AleXandar Lambros
Zabrana Prajda doživljava se kao velika nacionalna pobeda i odbrana srpstva. Dok je, zapravo, poraz civilizovane i građanske Srbije.


so true. i ne samo povodom prajda. ne mogu da se setim nijednog segmenta društvenog (i ličnog u korelaciji sa tim) života u kome nije "pobedila narodna muzika".
leeanna leeanna 18:53 02.10.2012

Re: zloupotreba pojma "bezbednosni rizik"

šta je bezbednosni rizik, a šta bezbednosna pretnja? u čemu je suština ovih pojmova i zbog čega se spinuje terminologija? kako struka definiše najave nasilja povodom prajda? Evo šta kaže Filip Ejdus, član UO Beogradskog centra za bezbednosnu politiku.

tekst "bezbednosni rizik i parada ponosa" je objavljen na sajtu peščanika 18.09.2012.

ovde ću preneti samo neke delove, s tim što integralni tekst, razumljivo, ima logičku nit, uz veoma zanimljiv, edukativan i analitički pristup temi. toplo preporučujem da se pročita u celini.
u ovde citiranim delovima, naglašavanje rečenica je moje.


"Kada je prošle godine iz bezbednosnih razloga zabranjena Parada ponosa, u jednom delu javnosti ova odluka je doživljena kao “kapitulacija” države pred nasilnim ekstremistima. Ipak, utisak je da je najšira javnost uglavnom prihvatila argument po kome je bezbednost važnija od ustavom zagarantovanog prava na javno okupljanje. Ukoliko se pažljivije analizira bezbednosni diskurs ključnih aktera, moguće je uočiti razliku između dve narativne strategije koja je do sada prolazila neopaženo.
...
Narativ o bezbednosnim rizicima bio je očigledno centralna osa državnog diskursa o Paradi.
...
Iako na prvi pogled može delovati kao nebitna semantička razlika, referisanje na bezbednosne rizike umesto na bezbednosne pretnje, razotkriva ne samo fundamentalne principe na kojima počiva ‘borba’ države sa nasilnim ekstremistima, već ukazuje i na razloge zbog kojih je ova borba do sada bila neuspešna. Pretnja podrazumeva jasno definisanu opasnost i obavezu države da istu otkloni. Za razliku od toga, rizik se uvek odnosi na mogući scenario izazivanja nenamerne štete u budućnosti koji se ne može sa izvesnošću predvideti niti u potpunosti otkloniti. Ono što država može da radi kada su u pitanju bezbednosni rizici, jeste samo to da ih procenjuje, smanjuje verovatnoću da se oni materijalizuju, kao i da se pripremi da kada do toga dođe, šteta bude što manja. Ne radi se dakle samo o nebitnoj semantičkoj razlici između dva termina, već o elementarnoj epistemološkoj razlici između dva načina spoznaje opasnosti, iz kojih posledično proizilaze različite praktične politike bezbednosti."

http://pescanik.net/2012/09/bezbednosni-rizik-i-parada-ponosa/
8c_competizione 8c_competizione 20:58 02.10.2012

Re: zloupotreba pojma "bezbednosni rizik"

cuj i veciti derbi je dogadjaj visokog rizika, ipak ga Gljivica nikada ne otkazuje. jebi ga, ipak su tamo velike pare u pitanju, plus pola particika je zaposleno u upravnim odborima, kao i sav novac koji se zaradjuje od sexy hot-linea i kockarnica

kad rekoh hot-line-a, ne zajebavam se. verovali ili ne, imaju cak i gay likove koji rade za njih, za gay korisnike

a sa tim parama finansiraju posle hilugane

zanimljivo, mozhda interesantna tema za Brankicu!
leeanna leeanna 21:06 02.10.2012

Re: zloupotreba pojma "bezbednosni rizik"

cuj i veciti derbi je dogadjaj visokog rizika, ipak ga Gljivica nikada ne otkazuje

ovde se čak ne radi ni o tome. dešava se klasična zamena teze, koja, po meni, vređa inteligenciju svakog iole mislećeg čoveka.
poenta ejdusovog teksta je da, sa bezbednosnog stanovišta, povodom prajda imamo slučaj bezbednosne pretnje, a ne rizika.
b. pretnja i b. rizik se prepoznaju kao dve različite pojave u oblasti studija bezbednosti. kako po načinu ispoljavanja, tako i po bezbednosnoj strategiji države u cilju njihovog otklanjanja.
appendix appendix 21:22 02.10.2012

Re: zloupotreba pojma "bezbednosni rizik"

kad rekoh hot-line-a, ne zajebavam se. verovali ili ne, imaju cak i gay likove koji rade za njih, za gay korisnike

Svi manje više znamo kako se radi taj hot line..

8c_competizione 8c_competizione 22:47 02.10.2012

Re: zloupotreba pojma "bezbednosni rizik"

ne bi bila ni pretnja ni rizik da taj isti Gljivica radi svoj posao po zakonu

u tom je Kvaka 22 bratac!
8c_competizione 8c_competizione 22:48 02.10.2012

Re: zloupotreba pojma "bezbednosni rizik"

ljudi bez zajebancije, dva najveca fudbalska kluba poseduju hot-line-ove kao izvore debelih prihoda

a onda placaju huligane da propovedaju motkama pravoslavni moral!
manituu manituu 19:12 02.10.2012

Ljudi, ne narodi, se dele na zive i mrtve

lepo je rekao tvoj profesor...
ne moze se tako banalizovati i pojednostavljivati, kao sto je uradjeno u ovom textu...
onda bi mogla da se prosiri prica i na sve druge zemlje, pogotovu tzv. razvijenog sveta, ali u drugom kontekstu....
kako li su samo francuzi tvoji slobodnomisleci i hrabri...a dozvoljavaju da se zabrane burke u javnim ustanovama...ili da vrse nuklearne probe u pacifiku svako malo...ili da njihova vojska ucestvuje u akcijama gde se napadaju druge drzave i ubijaju nevini ljudi u istim, a da predhodno franuska nije bila nicim ugrozena od strane tih drzava...
tako se moze uopstavati do sudnjega dana...
pojednici su ti koji mogu da imaju slobodan duh ili ne....
tacno je da ih je na ovoj teritoriji koja se zove srbija, nesto manje u zadnje vreme...ali ne vidim da ih je puno vise ni na drugim mestima..
uostalom,
onaj cija je dusa rodjena u zatvoru, taj nikad nece spoznati njena beskrajna prostranstva...
8c_competizione 8c_competizione 22:55 02.10.2012

Re: Ljudi, ne narodi, se dele na zive i mrtve

a dozvoljavaju da se zabrane burke u javnim ustanovama


mislim da se upravo ovom zabranom bore za vece slobode zhena koje su na to prisiljene sherijatskim zakonima

njihova vojska ucestvuje u akcijama gde se napadaju druge drzave i ubijaju nevini ljudi u istim


a shta ti mislish da Zastava Oruzhje i SDPR prodaju po Africi? Lale?

ili ovi slobodni strelci DBa po Evropi?
manituu manituu 02:17 03.10.2012

Re: Ljudi, ne narodi, se dele na zive i mrtve

8c_competizione
a dozvoljavaju da se zabrane burke u javnim ustanovama


mislim da se upravo ovom zabranom bore za vece slobode zhena koje su na to prisiljene sherijatskim zakonima

njihova vojska ucestvuje u akcijama gde se napadaju druge drzave i ubijaju nevini ljudi u istim


a shta ti mislish da Zastava Oruzhje i SDPR prodaju po Africi? Lale?

ili ovi slobodni strelci DBa po Evropi?

pa bas zato i kazem, nijedna drzava nije nevina...ali nasa nije nista gora od francuske npr..
to sto nasa ne stiti paradu, nije nista gora od francuske koja je zabranila burke...jer ako ima i jedna zena koja to nosi jer zeli tako, a ne sto je prisiljena, onda joj to treba i dozvoliti..ona nikome nije naudila zbog toga..ne znam dal shvatas o cemu pricam...
alexlambros alexlambros 08:48 03.10.2012

Re: Ljudi, ne narodi, se dele na zive i mrtve

jer ako ima i jedna zena koja to nosi jer zeli tako


posto su joj od rodjena ispirali mozak da je nize bice?
alexlambros alexlambros 08:54 03.10.2012

Re: Ljudi, ne narodi, se dele na zive i mrtve

ali nasa nije nista gora od francuske npr..
to sto nasa ne stiti paradu, nije nista gora od francuske koja je zabranila burke


islamske "vrednosti" moraju da idu u pravcu republike a ne obrnuto kao sto to muslimani uporno i na svakom koraku zahtevaju ... tako i sa burkom, prosto u civilizovanom drustvu ne mozes da hodas u dzaku da ti se nista ne vidi jer je jezivo, a posebno ne mozes da dodjes da trazis posao tako obucen i gledajuci u zemlju i vodeci musku pratnju da umesto tebe odgovara na pitanja, jer tebi vera brani da pricas s muskarcima ... koj ce posao da ti nadje?
al nemas problem da pokupis izdasnu socijalnu pomoc i onda odes u dzamiju da trucas o rasizmu i islamofobiji ...

prost primer, halal meso, ako postoji zakon protiv okrutnosti prema zivotinjama on se ne moze suspendovati samo zbog toga da bi muslimani pravili hamburgere po recepturi iz kurana a koja podrazumeva da se zivotinje ubijaju mrcvareci, tj pustajuci da iskrvare ...

ako FR dozvoljava istopolni brak za koji kod muslimana sledi kamenovanje, ipak ce morati oni da se privole visim standardima ljudskih prava umesto, sto inace i cine, zahtevaju uvodjenje serijata ...
8c_competizione 8c_competizione 11:25 03.10.2012

Re: Ljudi, ne narodi, se dele na zive i mrtve

ali nasa nije nista gora od francuske


gde li ti zhivish?
nim_opet nim_opet 14:18 03.10.2012

Re: Ljudi, ne narodi, se dele na zive i mrtve

ili da vrse nuklearne probe u pacifiku svako malo...


Da se recimo barata cinjenicama, neko bi seo pa proverio kada je Francuska izvrsila poslednju nuklearnu probu na Pacifiku - 1996. Uostalom, probe u pacifickom delu Francuske su izvrsene na suverenoj teritoriji, daleko od naseljenih centara. Uostalom, kakve veze imaju nuklearni testovi sa postovanjem prava na slobodu izrazavanja, okupljanja i postojanja a bez da nas neko napada na ulici?
vojnicic vojnicic 14:57 03.10.2012

Re: Ljudi, ne narodi, se dele na zive i mrtve

to sto nasa ne stiti paradu

Koliko sam ja razumeo, drzava treba da stiti gradjane a ne Paradu.
A ovim postupkom ne stiti gradjane vec im porucuje: 'Sakrijte se jos koju godinu!'
manituu manituu 15:36 03.10.2012

Re: Ljudi, ne narodi, se dele na zive i mrtve

nim_opet
ili da vrse nuklearne probe u pacifiku svako malo...


Da se recimo barata cinjenicama, neko bi seo pa proverio kada je Francuska izvrsila poslednju nuklearnu probu na Pacifiku - 1996. Uostalom, probe u pacifickom delu Francuske su izvrsene na suverenoj teritoriji, daleko od naseljenih centara. Uostalom, kakve veze imaju nuklearni testovi sa postovanjem prava na slobodu izrazavanja, okupljanja i postojanja a bez da nas neko napada na ulici?

da li ste svesni sta ste napisali??

ima vrlo veze jer se krse moja osnovna prava na zivot i kvalitet istog...
hocu ja da se pitam dal zracenje prija mom telu ili ne....
manituu manituu 15:49 03.10.2012

Re: Ljudi, ne narodi, se dele na zive i mrtve

alexlambros
ali nasa nije nista gora od francuske npr..
to sto nasa ne stiti paradu, nije nista gora od francuske koja je zabranila burke


islamske "vrednosti" moraju da idu u pravcu republike a ne obrnuto kao sto to muslimani uporno i na svakom koraku zahtevaju ... tako i sa burkom, prosto u civilizovanom drustvu ne mozes da hodas u dzaku da ti se nista ne vidi jer je jezivo, a posebno ne mozes da dodjes da trazis posao tako obucen i gledajuci u zemlju i vodeci musku pratnju da umesto tebe odgovara na pitanja, jer tebi vera brani da pricas s muskarcima ... koj ce posao da ti nadje?
al nemas problem da pokupis izdasnu socijalnu pomoc i onda odes u dzamiju da trucas o rasizmu i islamofobiji ...

prost primer, halal meso, ako postoji zakon protiv okrutnosti prema zivotinjama on se ne moze suspendovati samo zbog toga da bi muslimani pravili hamburgere po recepturi iz kurana a koja podrazumeva da se zivotinje ubijaju mrcvareci, tj pustajuci da iskrvare ...

ako FR dozvoljava istopolni brak za koji kod muslimana sledi kamenovanje, ipak ce morati oni da se privole visim standardima ljudskih prava umesto, sto inace i cine, zahtevaju uvodjenje serijata ...

ovakvi pogledi na ljudska prava su tvoji("zapadnjacki", ne mora da znaci i da se poklapaju sa onima iz zajednica nove gvineje..
licno smatram da su ljudska prava mnogo vise ugrozena u svim zapadnim drustvima, nego na tajlandu, ili indoneziji npr.. ali to je ponovo moje, ne i tvoje misljenje..
treba dozvoliti da se ljudi ponasaju onako kako zele, dok god ne ugrozavaju nikoga drugoga, ni ljudsko bice ni zivotinju ni biljku...
ako im se oganicava sloboda izbora u nekom kontekstu, onda ta drzava koja to radi nije ona koja zastupa postulate slobode...
vrlo je prosto, samo sto francuska npr. malo pokvarenije ugnjetava narod koji zivi na tom prostoru, od srbije npr...
alexlambros alexlambros 16:07 03.10.2012

Re: Ljudi, ne narodi, se dele na zive i mrtve

treba dozvoliti da se ljudi ponasaju onako kako zele, dok god ne ugrozavaju nikoga drugoga, ni ljudsko bice ni zivotinju ni biljku...


ugrozavaju, o tome ti pricam ... i da nema pritiska civilne demkratije, u Francuskoj bi bilo dozvoljeno i kamenovanja zene jer ovde ima onih koji misle da je to demokratija i nekakva "vrednost" ... bas si mi ga objasnio, dakle u sukobu francuskog standarda ljudskih prava i talibanskih ti predlazes sta?
na stranu to sto su dosli u FR da bi ziveli zivotom koji im u tim njihovim "kulturama" misaona imenica ...

znas kako, u Indiji su do pre stotinak godina godina s umrlim muzevima Indusima spaljivali zive zene udovice ... taki im obicaj bio ...

a sto se tice ugnjetavanja ... ja bih voleo da srpska politicka elita ugnjetava svoje gradjane na nacin na koji to ovde cini francuska ... za nas ce to biti civilizacijski pomak



8c_competizione 8c_competizione 13:04 04.10.2012

Re: Ljudi, ne narodi, se dele na zive i mrtve

hocu ja da se pitam dal zracenje prija mom telu ili ne....


slushaj, mom mozgu takodje ne prija "zracenje" koje isijavaju religije

neshto ne videh da si se zabrinuo za moje ili svoje zdravlje
G r o f G r o f 19:24 02.10.2012

...

"* ... Velike su se teškoće pojavljivale pri docnijim trasiranjima železnica u Engleskoj, geometri su morali raditi ili noću, ili za ono kratko vreme dok je služba božija u crkvi trajala, gde su popovi sa govornice grmeli protivu novog, đavoljeg pronalaska ....

.

.... projekat železničke pruge od Liverpula do Mančestera napadan je svom žestinom i u žurnalistici, koja je uzimala u zaštitu sopstvenike kanala. Dokazivalo se kako je novi način prevoza i pogrešan i opasan. Navodilo se da stoka više ne bi mogla pasti, niti bi kokoši jaja nosile, vazduh otrovan dahom lokomotive potamanio bi ptice ....."


Neki nikako da shvate ...
grdnaja grdnaja 19:40 02.10.2012

biću na čelu kolone parade

"Biću na čelu kolone parade ako treba". Ponosno reče Toma i ponosno postade predsednik ponosne nam države pune ponosnog naroda.
Čitam danas u nekim novima kolika je prosečna dužina PONOSA. U Evropi ne prelazi 14-15 cm. Na spisku nije bilo Srbalja. E sad, ili nije je bilo jer nismo u Evropi, ili smo normalno, po dužini ponosu van svih proseka. Kako ti (ja preršao na ti)Alexabrosu hoćeš sada nekakvim textom da pojasniš ovim ponosnim da su im ponosi prosečni. Zapamti, ovde se sex sa devojkom opisuje kao " ...ubio sam je od k..ca"!
Da se vratim malo bliže temi. Konačno smo Evropi jasno objasnili koliki nam je ponos; došli na vlast ovi njakuratiji. Onaj ko ima najveći od sada postavlja uslove. "Budale" na astal, i budale napred! Gospodo intelektualci, Vi sa vašim ponosčićima, u stranu. Dolaze ovi iz govana izvučeni, najgrlatiji, najponosniji, a ne shvataju, i najsmrdljiviji.
JJ Beba JJ Beba 19:42 02.10.2012

Ili ste živi i Ponosni ili ste mrtvi


preporuka
highshalfbooze highshalfbooze 20:03 02.10.2012

Ko to kaže - ko to laže

alexlambros
Zabrana Prajda doživljava se kao velika nacionalna pobeda i odbrana srpstva. Dok je, zapravo, poraz civilizovane i građanske Srbije.


Hajde, ostavite se više tog zaluđivanja. Zbir onih koji su protiv i onih koji su za čine vrlo mali procenat građana Srbije.
Građane ove zemlje uglavnom ne zanimaju te gluposti. Više ih interesuju ovozemaljske teme. A vama, i jednim i drugima, je zadatak da skrećete pažnju sa realnih problema na raznorazne gluposti, uz svesrdnu pomoć "slobodnih" medija.
Što se mene tiče, može svako da izađe na ulicu, pa neka izigrava i kelerabu. Šta me se tiče, dok ne ugrožava druge. Ako ima nešto pametno da kaže, neko će da ga čuje, ako nema - neće.
Poraz civilizovane i građanske Srbije... čuj... poraženi smo mi odavno, onog trenutka kada su takvi počeli da se busaju u grudi i da viču da su najveći Srbi.
AlexDunja AlexDunja 20:35 02.10.2012

Re: Ko to kaže - ko to laže

Poraz civilizovane i građanske Srbije... čuj... poraženi smo mi odavno, onog trenutka kada su takvi počeli da se busaju u grudi i da viču da su najveći Srbi.

kakvi tačno?
highshalfbooze highshalfbooze 20:47 02.10.2012

Re: Ko to kaže - ko to laže

AlexDunja
kakvi tačno?


Onakvi tačno, koji se kroz ovakve i slične akcije od nacionalnog interesa zalažu za "građansku Srbiju" i oni na suprotnoj strani koji se zalažu za "tradicionalnu Srbiju".
E, i jedni i drugi...
jasna_bogojevic jasna_bogojevic 23:08 02.10.2012

Re: Ko to kaže - ko to laže

Hajde, ostavite se više tog zaluđivanja. Zbir onih koji su protiv i onih koji su za čine vrlo mali procenat građana Srbije.


so what?
svaka pobuna je počela od šačice ljudi - od borbe crnaca da ne sede u busu pozadi il da ne uđu u restoran sa ovim finim belim fašistima, preko 8+8+8, pa borba za prava žena da glasaju...
tako i sad.
uporno svake godine, pa jednom će i ovaj svet otvoriti oči.
Građane ove zemlje uglavnom ne zanimaju te gluposti.

koje građane?
palmu?
i slične...
highshalfbooze highshalfbooze 10:44 03.10.2012

Re: Ko to kaže - ko to laže

svaka pobuna je počela od šačice ljudi - od borbe crnaca da ne sede u busu pozadi

Hm... prvi put vidim da neko borbu protiv segregacije ovako banalizuje.

koje građane?
palmu?
i slične...


Na one građane koji žive u beznađu bez posla, a istovremeno školuju svoju decu pitajući se kako će se ona zaposliti ako ne budu članovi neke stranke na vlasti. I svakodnevno slušaju političare, funkcionere NVO, estradne zvezde, tajkune i druge slične kako ih preko slobodnih medija zasipaju neverovatnom količinom gluposti i primitivizma.
A pritom su i svedoci da neki sve te gluposti upijaju kao španske serije stavljajući u prvi plan pitanje ko je za paradu a ko nije, dok ih problem trošenja budžetskog novca uopšte ne interesuje. Čak su im i najsimpatičniji oni koji najviše budžetskih para arče.
Bonner Bonner 13:04 03.10.2012

Re: Ko to kaže - ko to laže

highshalfbooze


Na one građane koji žive u beznađu bez posla, ...


U tome i jeste sustina problema. Gradjani zive u beznadju i cekaju da neko dodje i da im servira i posao, po mogucnosti nekakav na kome bas i ne moraju da zapnu i rade, da im odskoluje i odgaji decu, da ih zaposli, ozeni i uda i onda nastavi sa unucima. A to ne biva, bar ne u normalnom svetu.

To srpsko cekanje i zivljenje u beznadju je izvor svih problema. U cekanju prodje zivot i zivoti...

jasna_bogojevic jasna_bogojevic 13:44 03.10.2012

Re: Ko to kaže - ko to laže

Hm... prvi put vidim da neko borbu protiv segregacije ovako banalizuje.


kako banalizujem? objasni?
Na one građane koji žive u beznađu bez posla, a istovremeno školuju svoju decu pitajući se kako će se ona zaposliti ako ne budu članovi neke stranke na vlasti.


ti koji su izglasali ovu vlast nisu građani, to su podanici.

ti stvarno misliš da oni tako daleko dobacuju da se pitaju kako će se deca zaposliti?

a ako misle tako, onda je to stvarno beznađe u glavama. bez primisli da se nešto može da promeni za 5, 10, 20 godina.

parada

kako je u srbijici prosao ovaj film?




mislim: zvanicne kritike, gledanost...
mislim, ne vredi praviti kampanju za pariz, kad zivis u npr surdulici
Bili Piton Bili Piton 21:16 02.10.2012

Re: parada



Prošao je dosta dobro i bio prilično gledan, koliko znam, ne samo u Srbiji nego i u regionu. Ja nisam gledao.

Kritike su bile solidne, osim izvesnih uglova koji su filmu zamerali eksploataciju jednog ozbiljnog društvenog problema u komercijalne svrhe.

Kako god bilo, ako je film i imao poruku, pala je na gluve uši.
crvenokossa crvenokossa 22:10 02.10.2012

Re: parada

Reče Dragojević u Rovinju prije desetak dana: "Šest miliona ljudi je pogledalo Paradu,što je ukupna cifra gledalaca koji su pogledali sve ostale filmove napravljene u regionu u posljednjih godinu - dvije".

8c_competizione 8c_competizione 22:58 02.10.2012

Re: parada

iako obiluje stereotipima, mislim da je film odlican za edukaciju onog dela populacije koja nema jasno izrazhen stav ili se protivi pravima manjina

mislim da je, tako gledano, veoma dobar film

gledao ga u Berlinu na originalnom srpskom, sa titlovima (inace se prikazuje u 5 bioskopa u Berlinu)

reakcija publike odlicna
8c_competizione 8c_competizione 23:08 02.10.2012

Re: parada

zanimljiv podatak o gledanosti u konzervativnom podneblju kao shto je nashe

izgleda da tema interesuje mnogo vishe ljude nego shto bi Zveri i ostali Nashi klerofashisti, pod okriljem Crkve i DBa hteli da priznaju

8c_competizione 8c_competizione 21:26 02.10.2012

par preporuka za obrazovanje ...

... onog dela naroda kome jos popovi i politicari mozak nisu popili:

Touch of Pink (zamenite imena i mesta srpskim, i sve je isto)

Prayers for Bobby (da se ne desi vama i vashoj deci)

Latter Days (za ove religiozno zagrizhene)

V as Vendetta (za one sa izgubljenim smislom za promene u drustvu)

Queer as folk
(za one koji vole serije; ova je malko slap-in-the-face ali odlicna; sve sto bi ste hteli da znate o LGBT a niste smeli da pitate; obavezno gledajte ovu verziju a ne engleski original)

Milk (kako se treba baviti aktivizmom)

Inside I'm dancing (josh jedna od manjina u Srbalja, marginalizovana)

J. Edgar (da, mozhe se stici i na visoku drzhavnu funkciju; zanimljivo da je ovaj film snimio jedan republikanac Clint Eastwood)

Beautyfull mind (ili cak biti genije)

Angels of America (o pederima i gay-evima kao karakternim osobinama i seksualnim orjentacijama, recimo)

Birdcage (ili ako vas vec zanimaju porodicne teme u gay svetu; komedija i drama)

The Adventures of Priscilla, Queen of the Desert (mozha i jedan od najboljih filmova na temu porodicnih vrednosti u gay svetu, apsolutni favorit!)

To Wong Foo Thanks for Everything, Julie Newmar (jos jedan feel-good movie, za one koji vole tough guys Holywood starts)

Billy Elliot (leci pesimizam i netoleranciju ko streptomicin)

Little Miss Sunshine (josh jedan antibiotik za sve boljke srpskog drushtva! zamenite samo neke stvari sa kraja filma kao metafore za nash patriJotizam i sve ce da vam bude jasno)

ako mi josh neshto padne na pamet, dodacu kasnije
8c_competizione 8c_competizione 23:05 02.10.2012

da se dopunim

C.R.A.Z.Y. (odlicna kanadska produkcija)

A single man (predivna prica by Tom Ford)

Beginners (nikad nije kasno za iskrenost)

Brokeback Mountain (za kauboje i ostale tough momke)

The Hours (filozofija cista...)

Agora (odlicno opisuje shta je u sushtini religija, u ovom slucaju Hriscanstvo, te kako i koliko je "plemenito"; fenomenalan film)

Eleven men out (malko vishe o football-u i porodici)

Kick off
(o football-u i josh ponecemu)

Bili Piton Bili Piton 23:13 02.10.2012

Re: da se dopunim



Jao taj the hours je sraćka sa sve filipom glasom i njegovom sada već jako istrošenom drndavelom, smorio sam se dok sam odgledao do kraja.

Što se tiče birdcagea sugerišem original italo-francusku produkciju iz sedamdesetih "La Cage Aux Folles" sa Mišelom Seroom i Ugom Tonjacijem, američka verzija je dull.

jasna_bogojevic jasna_bogojevic 23:32 02.10.2012

Re: da se dopunim

mislim da sam to već napisala na nekom blogu.

bila sam ovog leta u njujorku kod mlađe ćerke sa starijom.
i bi parad tamo.
naravski da sam bila. ne u povorci, jer ne bih mogla da vidim a nisam ni zdrava da mogu da hodam nekoliko sati.

dakleM, paradu predvodi guverner države njujork.
tu su gradonačelnik, zatim desetak aktivnih gej policajaca sve sa sveštenikom pored njih.
iza su uniformisani policajci.
vatrogasci sa ogromnom zastavom na vatrogasnim kolima.
nekoliko crkava, jevrejska zajednica, poznate ličnosti iz svih sfera.
muzika, muzika, muzika...
sa strane stojimo mi, nas hiljade i uživamo, alpaudiramo, dernjamo se...

pročitana je i podrška obame a i njihova obami za predstojeće izbore.

bilo je veličanstveno. baš sam uživala.
policije ni na puškomet, samo ovi u koloni.

jasna_bogojevic jasna_bogojevic 23:34 02.10.2012

Re: da se dopunim

EDIT: imam i milion fotki al ne umem da ih postavim sa kompjutera.
natasavb natasavb 09:57 03.10.2012

Re: da se dopunim

EDIT: imam i milion fotki al ne umem da ih postavim sa kompjutera.

Jasna, moras prvo da ih okacis negde na netu,
recimo ovde http://imageshack.us/
pa onda mozes da ih stavljas na blog.



Alex, mada se sa nekim delovima ne slazem, odlican blog. :)
8c_competizione 8c_competizione 11:01 03.10.2012

Re: da se dopunim

La Cage Aux Folles


francusku versziju cu rado pogledati

Shto se tvog mishljenja o The Hours tice, to je samo tvoje mishljenje!
barese barese 12:34 03.10.2012

Re: par preporuka za obrazovanje ...

Transamerica (zivot i putesestvije transa nedelju dana pred operaciju)
8c_competizione 8c_competizione 18:06 03.10.2012

Re: par preporuka za obrazovanje ...

uh, odlicno se seti toga
paulinjo paulinjo 07:55 03.10.2012

Odličan blog!

Lambi svaka čast!

Pravo u srž.
janeznam janeznam 10:37 03.10.2012

.

ako ce nas parada izvuci iz govana, onda neka paradira.
alexlambros alexlambros 10:43 03.10.2012

Re: .

ako ce nas parada izvuci iz govana, onda neka paradira.


pomoci ce ... da postanemo PRISTOJNO i uljudno drustvo u kom se batine ne dobijaju jer nosis roze patike
janeznam janeznam 10:57 03.10.2012

Re: .

da postanemo PRISTOJNO i uljudno drustvo


pristojno i uljudno drustvo cine pristojni i uljudni ljudi koje srbija ima ali su skriveni od nepristojnih i neuljudnih ljudi, od njihovog ismejavanja i ogovaranja po coskovima ulica na pus pauzi. takvi neuljudni ljudi drmaju srbijom i zato nam je kako nam je.ovde jos uvek mrak jede neistomisljenike.
8c_competizione 8c_competizione 11:27 03.10.2012

Re: .

ako ce nas parada izvuci iz govana, onda neka paradira


znash shta, cini se da u Srbiji, od svih mushkarcina i alfa muzhjaka, upravo pederi imaju muda ko kalemljene breskve

8c_competizione 8c_competizione 10:51 03.10.2012

bice parade, obecao Predsednik



shto se mora nije teshko, ha?
aleksandarkarisik aleksandarkarisik 14:18 03.10.2012

Re: bice parade, obecao Predsednik

shto se mora nije teshko, ha?

Toliko sam zurio od radosti sto sam ovo video da postavim klip, nisam ni primetio da si me preduhitrio.
8c_competizione 8c_competizione 18:08 03.10.2012

Re: bice parade, obecao Predsednik

cini mi se da ce neko morati predsednika da podseti na obecano, kada vec premijer i ministar policije nece da rade svoj posao!

to mozhete uraditi ovde
8c_competizione 8c_competizione 11:35 03.10.2012

sepose to be funny side of football & Co.

nesto ne radi link ka youtube-u kako treba pa cu onda ovako

mada mozhe i ovako

car wash je ovde
NNN NNN 12:21 03.10.2012

taman sam pomislio da znaš o čemu pišeš

a onda ovo:
A emancipacija uopšte nije ni tako teška ni tako mukotrpna kao što se to uporno mantra. Teška je koliko i navići dete na nošu.


Inače, ova zastava na poslednjoj slici je okačena naopako.

Ps. Nadam se da će ipak biti Parade.
mikorist mikorist 13:20 03.10.2012

Patriota

Sve je to tačno.U Izraelu maš svu individualnu slobodu (gej, hetero ne hetero), ali moraš da si patriJota , inače završiš kao Vanunu ...nemaju pardona...

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana