Gost autor| Sport

Супербол и ми, Патриоте и Иглси.

docsumann RSS / 03.02.2018. u 12:32

gost autHor: stef

 super-bowl-52-patriots-eagles.png

                                      ( pola sata nakon ponoći ned/pon )

Одмах да кажем како навијам за Филаделфија Иглсе, и Чарлс Баркли, такође, и Роки Балбоа! Тако и овај тим изгледа у плејофу. Јако и зајебано. Флечер Кокс, који је идентитет овог тима, а био је то и пре Карсона Венца, само су сви на тренутак заборавили колико је ово доминантан играч у линији, изгледа као Баркли, а има срце Рокија. Сад, и Роки је у наставку(цима) постао шампион, а Баркли није никад,а и отишао је у Финикс. Дакле, ако је Флечер Кокс више Роки, а мање Баркли, онда и овај тим и град има наду. Ако не ове сезоне, онда следеће, јер тим остаје исти и након овог Супербола. Опет, можда је и Кокс заиста Роки и нама следе године наставака? Но, назад у стварност. Дефанзивна линија Филадефије је доминантна, она је кључ евентуалне победе. Крис Лонг, који је прошле године освојио Супербол са Патриотама, против којих игра вечерас, и који у плејофу игра сјајно, сигурно зна слабости противника и нема пуно мудровања. Притисак на Брејдија се мора остваривати константно, Брејди зависи од своје офанзивне линије, ок, то је Брејди, он је мајстор брзог избачаја, али видели смо против Мајамија ове сезоне, који има подједнако јаку линију као и Фила, да је од кључне важности да Брејди константно буде угрожен. Кон-стан-тно. Не треба бити велики познавалац да се зна ова чињеница, тако да ништа паметно нисам тренутно ни рекао, осим да Фила има дефанзивну линију која може да изврши константни притисак на Брејдију и да је то један од, али истовремено и најважнији, задатака овог тима.

Други задатак је на офанзивној линији, која треба да успостави заштиту Ника Фолса и игру трчањем Џеја Аџајиа и Лагарета Бланта. Линијаши су за Филу, у одсуству Венца, њихова једина нада. И као што смо видели до сад, они раде и посао. Ово је, успут, вероватно најбоља офанзивна линија у лиги (да бољи су и од Даласа ове године!) и то без њиховог најбољег играча (да зато су и бољи од Даласа ове године!) левог текла Џејсона Питерса. За Ника Фолса је од превелике важности да се игра ове линије оствари и да он има довољно времена за бомбу ка Торију Смиту, а пре свега Алшону Џефрију, који су сјајни тркачи на рути и имају брзину да остваре у игри један на један предност и искористе неку од евентуалних фолсовских бомби. Ово је већ радило кроз историју. Сети те се Флака!

Трећи задатак је зауставити пас Тома Брејдија. Ово већ звучи мало вероватно, али је и могуће. Добро, можда мање могуће како је Брејди победио Џексонвил без Гронка, а сад ће опет бити Гронк ту, али опет је могуће. Наравно, одмах и још једна ограда, и Белчик сигурно има изненађења, и неки играч, типа Дион Луис може да изнесе игру целог тима трчањем, али ово се већ пар година не дешава у плејофу, ако с друге сране нису Индијанаполис Колтси, који су једини тим да је натрчан од Патриота у плејофу, годинама уназад. Углавном, Брејди је тај који доноси титуле и одбрана, која увек нађе начин да одигра прави напад у право време. Али доста о Патриотама, ово је навијчки текст и Иглси су назад у првом плану. Секундари Иглса мора да уради две ствари: (а) онемогући било кога другог осим Гронка да се разигра и (б) да блицује колико год је могуће Тома Брејдија. Дакле, једна агресивна кампања и задатак који овај тим ради савршено. Малколм Џенкинс је друга душа и тело овог тима.

Четврти задатак је да Иглси једноставно не буду Иглси и разбију трему који иначе имају у великим утакмицама. Историјски су очајни на великој сцени. Овај пут, међутим, нико им није давао шансе од почетка и сви су их отписали и као да су сви заборавили (осим мене!) колико овај тим има ширину и играчки квалитет да одговори на проблем настао повредом Карсона Венца. Супербол је доказ те ширине и квалитета екипе.Можда зато и овај пут буде другачије.

Пети задатак, уствари није задатак, него је и први разлог зашто Фила можда успе да, и поред испуњења свих осталих задатака, не оствари победу у Суперболу. Бил Белчик и Том Брејди и филозофија „уради свој посао“ и нека надземаљска сила која прати овај двојац и која ме уједно увек натера и да се запитам – постоји ли нешто више од овог што видимо и ако не постоји, како објаснити феномен Бил Белчик и Том Брејди?

С друге стране, задатак Патриота је да обрну све ово и да Иглси никако не забораве и да овај тим никад не одустаје и да играју своју игру до краја и да у последњих два минута игре долази Брејдијево време, а оно још никад није изневерило. Превише је дугачак списак оних који су заборавили на то. Ту је и Дени Амендола, који увек некако оствари сјајно хватање, нешто неописиво.

Мој и ваш задатак је најједноставнији – да останемо будни у недељу до касно и испратимо све ово. Чуо сам и да је Џастин Тимберлејк на полувремену, не знам коме је битна ова информација, али ја знам, а зна и Врабац, једну његову ствар, ок, дует је и нема шансе да то пева, али ето, ако је некоме битно, Џастин Тимберлејк на полувремену.

 



Komentari (304)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

docsumann docsumann 12:49 03.02.2018

sudar linija


profilisanje jednog NFL tima, i u odbrani i u napadu, počinje od njihovih linija (prvog ešalona)
2000-te, a posebno zadnjih nekoliko godina linijaši poprimaju nivo tiop zvijezda, koji je ranije bio rezervisan samo za qb i rb-ove.
ok, ponekdad, u prošlosti, al' danas kao redovna stvar.

Iglsi su jedini tim koji imaju 7 defanzivnih linijaša koji su odigrali minimalno 400 snepova (plejova) ove sezone. Iglsi imaju dugačku i tešku D-line klupu. to je ekstremno važno u držanju konstantnog pritiska na Brejdija do kraja tekme.
tu su, recimo, Jaguari popustili i finalu konferencije protiv Patriota.

Cox je naravno predvodnik teške konjice u ofanzivnoj defanzivi (interesantno da u AF-u, prva odbrambena linija ustrvari napada).
dominantni džajnt, jak, brz, eksplozivan, ogroman...vjerovatno bi bio i češće udvajan da pored njega ne igraju Graham, Long, Džernigen i ostali...

jopet, ofanzivna linija Iglsa je uz Remse jedna od ponajboljih (mada sam ja dopadao O-liniju Jaguarsa iz potonjih par utakmica)

nači, nedostatak fensi momenata, Iglsi će pokušati da nadomjeste sirovom silom.

pored konstantno agresivne D-linije, za stopiranje Brejdija, biće im potrebno i dobro pokrivanje po dubini.
da mu se uz ograničeno vrijeme za pas, minimimizuju i opcije dodavanja.
stefan.hauzer stefan.hauzer 12:56 03.02.2018

Re: sudar linija

pored konstantno agresivne D-linije,


Ovo je apsolutno pitanje ovog Superbola: da li defanzivna linija Iglsa može da bude stalno na ne i u Brejdiju? :)

strašno je koliko su ljudi zbog sjajnog Venca totalno zaboravili na ovako dobru odbranu, koja ima i fenomenalan sekundari (Ronald Darbi otkako se oporavio igra izuzetno fizički!)

Posebno je iskočio krofinicin omiljeni igrač Najdžel Bradam koji igra sezonu života (a nije slučajno jer je u poslednjoj godini ugovora) i čini se da on ima zadatak da prati Gronka, ali ovo je ujedno i rešenja koja Fila mora da primeni, nego sprečiti Amendolu, Hogana ili Kuksa da igraju svoju igru, a Bradham i udarači upolju šta urade, urade, pogotovo što FIla ima sjajne kornere koji mogu da igraju bez problema jedan na jedan. Uostalom, zaustavili su Huila Džonsa, Tilena, Digsa ...
docsumann docsumann 13:19 03.02.2018

Re: sudar linija

i čini se da on ima zadatak da prati Gronka,


kako su samo Džegsi "elegantno" riješili to pitanje... i frsnuli
stefan.hauzer stefan.hauzer 13:23 03.02.2018

Re: sudar linija

kako su samo Džegsi "elegantno" riješili to pitanje... i frsnuli


Ja sam sad već razvio teoriju da je lakše igrati protiv Patriota sa Gronkom, nego sa Patriotama bez njega. Tako makar imaš unapred sređeni plan odbrane. Što je situacija kao sa Detroitom u onoj sezoni kada se povredio Megatron, gde ekipe nisu znale kako da igraju protiv njih, pa su oni u eri posle Megatrona izgledali bolji nego što jesu (a i Met Staford je dosta bolji QB nego što se čini:)
docsumann docsumann 13:45 03.02.2018

Re: sudar linija



Timmy Jernigen, difensiv tekl (središnji D-linijaš) Iglsa, 188cm, 136kg

PS Interesantno kako su Iglsi I Vajkinsi imali dugogodišnju tradiciju vanserijskih atleta među D-linijašima
i sam Redži Vajt je započeo NFL karijeru u Iglsima.
stefan.hauzer stefan.hauzer 14:04 03.02.2018

Re: sudar linija

dugogodišnju tradiciju vanserijskih atleta


o ovome smo pričali vezano za Remse i njihov odabir ranibekova. Neke organizacije prate skoro po pravilu određene igrače. Davno sam čitao sjajan tekst vezan za to, zašto Grin Bej/Minesota/Čikago uvek imaju odlične ekipe (ok,Bersi su imali očajnu organizaciju u poslednjih par godina) i taj Sever gde postoji snažna tradicija koledža sa odličnim programima za američki fudbal i da je to veliki izbor talenta, koji ostali timovi nekako preleću i ne poklanjaju im veliku pažnju - da ova tri tima poseduju svojevrsni monopol nad tim bazenom talenta. Ne mogu da ga nađem, ali odličan članak, veruj mi na reč:)
chedimir chedimir 22:20 03.02.2018

Re: sudar linija

stefan.hauzer
kako su samo Džegsi "elegantno" riješili to pitanje... i frsnuli


Ja sam sad već razvio teoriju da je lakše igrati protiv Patriota sa Gronkom, nego sa Patriotama bez njega. Tako makar imaš unapred sređeni plan odbrane. Što je situacija kao sa Detroitom u onoj sezoni kada se povredio Megatron, gde ekipe nisu znale kako da igraju protiv njih, pa su oni u eri posle Megatrona izgledali bolji nego što jesu (a i Met Staford je dosta bolji QB nego što se čini:)

gluposti!ekipe koje su igrale protiv Megatrona su znale da nasuprot sebe imaju najboljeg WR i najboljeg QB,(Staford je bio prvi pik na draftu a slučajno je 2017. produžio ugovor koji ga čini najviše plaćenim NFL igračem).Činjenica da Brejdi i Gronk imaju više uspeha proizilazi iz organizacije koja stoja iza njih i koja je zaista izuzetna (ma koliko je mi mrzeli)a ne njihovih pojedinačnih kvaliteta.Navijam za iglse iz razloga što im je šef odbrane bivši komandant Megatrona i Staforda a takodje i bivši učenik Beličika,mada im ne dajem prevelike šanse.
stefan.hauzer stefan.hauzer 22:26 03.02.2018

Re: sudar linija

chedimir
stefan.hauzer
kako su samo Džegsi "elegantno" riješili to pitanje... i frsnuli


Ja sam sad već razvio teoriju da je lakše igrati protiv Patriota sa Gronkom, nego sa Patriotama bez njega. Tako makar imaš unapred sređeni plan odbrane. Što je situacija kao sa Detroitom u onoj sezoni kada se povredio Megatron, gde ekipe nisu znale kako da igraju protiv njih, pa su oni u eri posle Megatrona izgledali bolji nego što jesu (a i Met Staford je dosta bolji QB nego što se čini:)

gluposti!ekipe koje su igrale protiv Megatrona su znale da nasuprot sebe imaju najboljeg WR i najboljeg QB,(Staford je bio prvi pik na draftu a slučajno je 2017. produžio ugovor koji ga čini najviše plaćenim NFL igračem).Činjenica da Brejdi i Gronk imaju više uspeha proizilazi iz organizacije koja stoja iza njih i koja je zaista izuzetna (ma koliko je mi mrzeli)a ne njihovih pojedinačnih kvaliteta.Navijam za iglse iz razloga što im je šef odbrane bivši komandant Megatrona i Staforda a takodje i bivši učenik Beličika,mada im ne dajem prevelike šanse.


Pa nisam rekao i da je teorija nešto mnogo pametna, ali verujem da je teže igrati protiv tima kojem fali najbolji igrač, nešto kao the Ewing theory :)
chedimir chedimir 22:42 03.02.2018

Re: sudar linija

stefan.hauzer
chedimir
stefan.hauzer
kako su samo Džegsi "elegantno" riješili to pitanje... i frsnuli


Ja sam sad već razvio teoriju da je lakše igrati protiv Patriota sa Gronkom, nego sa Patriotama bez njega. Tako makar imaš unapred sređeni plan odbrane. Što je situacija kao sa Detroitom u onoj sezoni kada se povredio Megatron, gde ekipe nisu znale kako da igraju protiv njih, pa su oni u eri posle Megatrona izgledali bolji nego što jesu (a i Met Staford je dosta bolji QB nego što se čini:)

gluposti!ekipe koje su igrale protiv Megatrona su znale da nasuprot sebe imaju najboljeg WR i najboljeg QB,(Staford je bio prvi pik na draftu a slučajno je 2017. produžio ugovor koji ga čini najviše plaćenim NFL igračem).Činjenica da Brejdi i Gronk imaju više uspeha proizilazi iz organizacije koja stoja iza njih i koja je zaista izuzetna (ma koliko je mi mrzeli)a ne njihovih pojedinačnih kvaliteta.Navijam za iglse iz razloga što im je šef odbrane bivši komandant Megatrona i Staforda a takodje i bivši učenik Beličika,mada im ne dajem prevelike šanse.


Pa nisam rekao i da je teorija nešto mnogo pametna, ali verujem da je teže igrati protiv tima kojem fali najbolji igrač, nešto kao the Ewing theory :)

ma znam,no bad feellings,samo sam hteo da napravim komentar u stilu Čarlija pa sam se zaneo da obrazlažem a la Milanče
stefan.hauzer stefan.hauzer 23:05 03.02.2018

Re: sudar linija

opraštam ti zbog Džima Švarca, ove godine je uradio nestvaran posao!
c_h.arlie c_h.arlie 09:07 04.02.2018

Re: sudar linija

docsumann

profilisanje jednog NFL tima, i u odbrani i u napadu, počinje od njihovih linija (prvog ešalona)
2000-te, a posebno zadnjih nekoliko godina linijaši poprimaju nivo tiop zvijezda, koji je ranije bio rezervisan samo za qb i rb-ove.
ok, ponekdad, u prošlosti, al' danas kao redovna stvar.

Iglsi su jedini tim koji imaju 7 defanzivnih linijaša koji su odigrali minimalno 400 snepova (plejova) ove sezone. Iglsi imaju dugačku i tešku D-line klupu. to je ekstremno važno u držanju konstantnog pritiska na Brejdija do kraja tekme.
tu su, recimo, Jaguari popustili i finalu konferencije protiv Patriota.

Cox je naravno predvodnik teške konjice u ofanzivnoj defanzivi (interesantno da u AF-u, prva odbrambena linija ustrvari napada).
dominantni džajnt, jak, brz, eksplozivan, ogroman...vjerovatno bi bio i češće udvajan da pored njega ne igraju Graham, Long, Džernigen i ostali...

jopet, ofanzivna linija Iglsa je uz Remse jedna od ponajboljih (mada sam ja dopadao O-liniju Jaguarsa iz potonjih par utakmica)

nači, nedostatak fensi momenata, Iglsi će pokušati da nadomjeste sirovom silom.

pored konstantno agresivne D-linije, za stopiranje Brejdija, biće im potrebno i dobro pokrivanje po dubini.
da mu se uz ograničeno vrijeme za pas, minimimizuju i opcije dodavanja.

Samo da citiram nešto iz uvoda bloga ---- gost autHor: stef
Imaš jedno H viška.
4krofnica 4krofnica 09:34 04.02.2018

Re: sudar linija

c_h.arlie

Imaš jedno H viška.



m'da !


stefan.hauzer stefan.hauzer 11:40 04.02.2018

Re: sudar linija

4krofnica
c_h.arlie

Imaš jedno H viška.


m'da !


malkolm krofny dženkins!



docsumann docsumann 15:48 04.02.2018

Re: sudar linija

4krofnica
c_h.arlie

Imaš jedno H viška.



m'da !





c_h.arlie c_h.arlie 11:29 05.02.2018

Re: sudar linija

docsumann

profilisanje jednog NFL tima, i u odbrani i u napadu, počinje od njihovih linija (prvog ešalona)
2000-te, a posebno zadnjih nekoliko godina linijaši poprimaju nivo tiop zvijezda, koji je ranije bio rezervisan samo za qb i rb-ove.
ok, ponekdad, u prošlosti, al' danas kao redovna stvar.

Iglsi su jedini tim koji imaju 7 defanzivnih linijaša koji su odigrali minimalno 400 snepova (plejova) ove sezone. Iglsi imaju dugačku i tešku D-line klupu. to je ekstremno važno u držanju konstantnog pritiska na Brejdija do kraja tekme.
tu su, recimo, Jaguari popustili i finalu konferencije protiv Patriota.

Cox je naravno predvodnik teške konjice u ofanzivnoj defanzivi (interesantno da u AF-u, prva odbrambena linija ustrvari napada).
dominantni džajnt, jak, brz, eksplozivan, ogroman...vjerovatno bi bio i češće udvajan da pored njega ne igraju Graham, Long, Džernigen i ostali...

jopet, ofanzivna linija Iglsa je uz Remse jedna od ponajboljih (mada sam ja dopadao O-liniju Jaguarsa iz potonjih par utakmica)

nači, nedostatak fensi momenata, Iglsi će pokušati da nadomjeste sirovom silom.

pored konstantno agresivne D-linije, za stopiranje Brejdija, biće im potrebno i dobro pokrivanje po dubini.
da mu se uz ograničeno vrijeme za pas, minimimizuju i opcije dodavanja.

Fala Bogu te se završi ovo ... sada ćete Stefan i ti moći da se svim svojim kapacitetima pridružite komentarisanju ozbiljnih tema.
4krofnica 4krofnica 11:50 05.02.2018

Re: sudar linija


Čarli, ne tupi.


bravo za Iglse! probudila se pred kraj da odgledam finiš :)


c_h.arlie c_h.arlie 12:37 05.02.2018

Re: sudar linija

4krofnica

Čarli, ne tupi.


bravo za Iglse! probudila se pred kraj da odgledam finiš :)



Eeeee, ne mogu da verujem !
Da mi je neko pričao ...
Strašno !
Atomski mrav Atomski mrav 13:10 05.02.2018

Re: sudar linija

Čarli, ne seri, 'leba ti.
c_h.arlie c_h.arlie 13:24 05.02.2018

Re: sudar linija

Atomski mrav
Čarli, ne seri, 'leba ti.

Vidi i ovoga !?
Ooooo, jebote !
Dajmo malo kulture !

stefan.hauzer stefan.hauzer 16:15 05.02.2018

Re: sudar linija

ja nakon završetka NFL sezone više nemam ni razlog da dolazim na blog.
niccolo niccolo 19:05 05.02.2018

Re: sudar linija

ja nakon završetka NFL sezone više nemam ni razlog da dolazim na blog.

A diskusije o istoriji i društvu?
docsumann docsumann 19:10 05.02.2018

Re: sudar linija

stefan.hauzer
ja nakon završetka NFL sezone više nemam ni razlog da dolazim na blog.


to je to prokletstvo posvećenika...
stefan.hauzer stefan.hauzer 20:02 05.02.2018

Re: sudar linija

Pa sad kad se završila sezona NFL, nemam razlog ni da dokoličarim na blogu, a i niko neće da mi da mojih pet centi:)

narcis narcis 12:54 03.02.2018

daklem

iznervirao te als i ti odma kontra blog
docsumann docsumann 13:18 03.02.2018

Re: daklem

narcis
iznervirao te als i ti odma kontra blog


tradicija je majka nacija
c_h.arlie c_h.arlie 09:08 04.02.2018

Re: daklem

docsumann
narcis
iznervirao te als i ti odma kontra blog


tradicija je majka nacija

Crnogorci su Srbi - nekada ponajbolji, a sada malo štucaju.
docsumann docsumann 13:29 03.02.2018

inače

Iglsi (plavo-zelena) i Sihoksi (sivo-plavo) su mi najljepše timske boje u NFL-u
Kazezoze Kazezoze 13:53 03.02.2018

Re: inače

Ima li neki ispravan stream za gledanje preko kompa, za ove koji nemaju TV?
stefan.hauzer stefan.hauzer 13:56 03.02.2018

Re: inače

https://www.reddit.com/r/nflstreams/ -ovde se nađe za svakog po nešto.
Kazezoze Kazezoze 14:22 03.02.2018

Re: inače

stefan.hauzer
https://www.reddit.com/r/nflstreams/ -ovde se nađe za svakog po nešto.


Hvala Stef, pogledaću kasnije šta šljaka...večeras, recimo, igraju Teo i Boban sa Klipersima...
stefan.hauzer stefan.hauzer 14:27 03.02.2018

Re: inače

Nema na čemu, na redditu se može naći svašta. Ovde samo pre utakmice pogledaj koje linkove ponude i gađaj korisnika buffstreams :)
NNN NNN 16:15 03.02.2018

Re: inače


Holandija navija
vcucko vcucko 21:41 04.02.2018

Re: inače

NNN

Holandija navija

I ja za Iglse, ako ništa u čast ovog čoveka:

Znači daleko sam od redovnog gledaoca, ali dok je on igrao obavezno. Bilo je pravo uživanje gledati kad on baca.
docsumann docsumann 15:22 03.02.2018

preletač

Лагарета Бланта


Blant je već osvojio 2 SB-a sa Patriotama, a sad je u suparničkom taboru.

inače, simpatičan lik. taf gaj sa dječačkim osmjehom.
NNN NNN 16:18 03.02.2018

Re: preletač

valjda će i on kao Adam Vinatieri
stefan.hauzer stefan.hauzer 17:09 03.02.2018

Re: preletač

Blant je sjajn lik, on stalno igrao između Patriota i Stilersa (u kojima nikad nije uspeo da ostvari pun potencijal:), ali evo ga u Fili, na godinu dana i radi posao, kao traktor. Ima on taj beast mode stav.
stefan.hauzer stefan.hauzer 17:13 03.02.2018

Re: preletač

valjda će i on kao Adam Vinatieri

kad je u Bafalu pogodio onaj šut protiv vremena, nema sumnje, on je trully goat!


selje iz Bafala se raduju, a pogledaj Adama:




stefan.hauzer stefan.hauzer 17:14 03.02.2018

Re: preletač

šut protiv vremena


docsumann docsumann 17:28 03.02.2018

Re: preletač

šut protiv vremena


daleka '86.

petargli petargli 16:35 03.02.2018

kako ...

iglocentrican blog u kojem su glavni glumci patriote

..., како објаснити феномен Бил Белчик и Том Брејди?

Tom je tokom godina postao "Bil na terenu".
stefan.hauzer stefan.hauzer 17:07 03.02.2018

Re: kako ...

Da, naglasak je na Iglsima, jer oni moraju dosta toga da urade da bi pobedili, a Patriotima je dosta i da igraju i najgoru utakmicu, ako u poslednja dva minuta uđu sa šansom za pobedu, dogodiće se već nešto i pobediće :)
docsumann docsumann 17:33 03.02.2018

Re: kako ...

iglocentrican blog


docsumann docsumann 17:41 03.02.2018

Re: kako ...

iako nisam Pets fan, ima par njhovih igrača koji su mi među omiljenim

ovaj čovjek je bio totalna opasnost (srećom dobar lik), sva ova sila + crni pojas u karateu



LT 2
stefan.hauzer stefan.hauzer 18:14 03.02.2018

Re: kako ...

ima par njhovih igrača koji su mi među omiljenim



Vins Vilfork!!!
docsumann docsumann 18:30 03.02.2018

Re: kako ...

Vins Vilfork!!!


car
stefan.hauzer stefan.hauzer 18:36 03.02.2018

Re: kako ...

docsumann docsumann 18:57 03.02.2018

Re: kako ...


oduvijek sam bio slab na te debeljuce



bilo je pravo zadovoljstvo navijati za Stilerse, tada...
stefan.hauzer stefan.hauzer 19:01 03.02.2018

Re: kako ...

oduvijek sam bio slab na te debeljuce

i moj omiljeni gif, ikad, svih vremena, i niko nikad:





(nikad mi neće dosaditi!!!)
docsumann docsumann 19:23 03.02.2018

Re: kako ...

inače, biti linijaš u af-u, meni je nešto posebno u sportu...između sumo rvanja i kung fua, jedini koji sigurno znaju da će imati kontakt u sledećem, i svakom sledećem snepu... i to žestok kontakt s onim koji to isto znaju s protivničke strane.
i svaki snep - sudar titana.
a ta borba na liniji skrimidža, kao otvaranje u šahu.
i ti sad moraš da ispratiš šemu, blokiranja-ukrštanja-pokrivanja, dok se krljaš sa protivničkim bizgovom od 150 kila...

nevjerovatno kakve su sve tehnike defanzivni linijaši razvili za proboj između protivničke linije.

no, i pored svih tehnika i vještina kojima lajnmeni moraju da ovladaju, i dalje je tu stari dobri bull rush, ono - ništa fore s težištem, balansom, ništa fensi, ništa triki, nego upri, brale, svom snagom pa kom opanci kom obojici

stefan.hauzer stefan.hauzer 21:58 03.02.2018

Re: kako ...

zato obožavam Džulijusa Pepersa!

docsumann docsumann 10:23 04.02.2018

Re: kako ...

pajz ovaj biser, Bret Favr - prisjećanja na Redži Vajta

svarog svarog 11:20 04.02.2018

Re: kako ...

inače, biti linijaš u af-u, meni je nešto posebno u sportu


Meni je najbolje ili "najbolje" u vezi linijaša što igraju ballgame a ne pipnu loptu (ok ili "loptu" celu karijeru (osim u izvanrednim slučajevima) :)
stefan.hauzer stefan.hauzer 11:27 04.02.2018

Re: kako ...

:))) pogotovo ofanzivnih linijaša, to je čak i u "normalnim" okolnostima i kazna, a momci izginuše na terenu.
docsumann docsumann 12:22 04.02.2018

Re: kako ...

jbt, koliko je meni krivo što nisam pratio NFL u doba Redži Vajta


Atomski mrav Atomski mrav 19:08 04.02.2018

Re: kako ...

bilo je pravo zadovoljstvo navijati za Stilerse, tada...


O, da. Draži su mi bili Kauerovi Stilersi sa svojim white-knuckled stilom američkog fudbala nego ovi Tomlinovi Stilersi iako igraju daleko atraktivnije u napadu.
marco_de.manccini marco_de.manccini 01:04 04.02.2018

GOTOV JE!

docsumann docsumann 08:14 04.02.2018

Re: GOTOV JE!


a za ponedeljak, iskusno, već naručen dan godišnjeg odmora...
stefan.hauzer stefan.hauzer 11:29 04.02.2018

Re: GOTOV JE!

iskusno


ne čini li vam se da Toma Brejdi u poslednjih dve-tri sezone igra najbolji fudbal u karijeri?:)
docsumann docsumann 11:52 04.02.2018

Re: GOTOV JE!

stefan.hauzer
iskusno


ne čini li vam se da Toma Brejdi u poslednjih dve-tri sezone igra najbolji fudbal u karijeri?:)


totalna zrelost.
um dominira.

nevjerovatno je da je TB svoje antologijsko mjesto u igrama sa loptom, zaradio sa svega par naučenih trikova, bez ubitačnog fizikuma, kojim su se recimo odlikovali Jordan, Kareljin, Čembrlen...on je atletski - ono malo spremniji lik iz komšiluka.




stefan.hauzer stefan.hauzer 12:10 04.02.2018

Re: GOTOV JE!

on je atletski - ono malo spremniji lik iz komšiluka.



Atomski mrav Atomski mrav 13:07 04.02.2018

Re: GOTOV JE!

on je atletski - ono malo spremniji lik iz komšiluka.


The slowest guy in the league. :)
Atomski mrav Atomski mrav 01:59 04.02.2018

Šta reći, koju posluku porati?

Da parafraziram Gerija Linekera: "Football is a simple game. Twenty-two men chase a ball for 60 minutes and at the end, the Patriots always win."

Ili, što bi Đorđe Balašević rekao - džabe vam novci, moji sinovci... džaba vam bilo dobre volje.

To je surova realnost, samo su Džajantsi mogli da pobede Petriotse i to nije bila slučajnost pošto su to uradili dvaput. Moje skromno mišljenje je da je to zato što je Tom Koflin još veći psiho od Bila Beličika

Iglsi deluju zaista impresivno s obzirom na povredu Karsona Venca, deluje da je Fols ušao u ritam taman na vreme. Odbrana Iglsa mi deluje veoma moćno, čak nekako kompletnije i konstantnije od odbrana Vikingsa i "Seksonvila" - koje se i nisu nešto preterano pokazale u plej ofu, ako mene pitate (Džeksonvil je primio 42 poena od Pitsburga a kao komentar na tu utakmicu mogu samo da citiram bivšeg američkog predsednika, Džordža Buša Juniora, nakon inauguarcije Donalda Trampa - That was some weird shit). Ako odbrana Iglsa zaista bude u stanju da vrši pritisak na Brejdija tokom cele utakmice i ako njihov napad bude u stanju da kontroliše utakmicu i postiže poene u svakoj četvrtini, onda imaju fighting chance protiv Petriotsa. Samo, problem je u tome što su Petriotsi poput Borga - imaju tu sposobnost da se adaptiraju na sve što protivnik upotrebi protiv njih. U tome je tajna njihovog uspeha.

docsumann docsumann 08:22 04.02.2018

Re: Šta reći, koju posluku porati?

Džeksonvil je primio 42 poena od Pitsburga


ta utakmica je bila rješena na vrijeme

a protiv Petsa su toj odbrani prekinuli kontru, kod onog rikoveri fambla, čime bi utakmica definitivno bila rješena.
Gronk eliminisan školski...čisto i efektno. po meni čak ni penalti nije bio, al ok malo sam pristrasan.
jedino što nisu uspjevali da održe visok pritisak na Brejdija do kraja.

mada, nisam nešto poratio Iglse ove sezone...volio bih da mogu nešto više od Džegsa da naprave.
a ako pobijede Petsi, opet mi neće biti toliko krivo kao protiv Sihoksa npr.
stefan.hauzer stefan.hauzer 11:34 04.02.2018

Re: Šta reći, koju posluku porati?

Ako odbrana Iglsa zaista bude u stanju da vrši pritisak na Brejdija tokom cele utakmice i ako njihov napad bude u stanju da kontroliše utakmicu i postiže poene u svakoj četvrtini, onda imaju fighting chance protiv Petriotsa.


Ove sezone je zaista izgledalo da je odbrana Patriota najranjivija, pogotovo na početku sezone, ali posle sam negde čuo da je od nekog 6. ili 7. kola po određenim parametrima i najbolja u ligi (ali da izbrišemo ta prva kola:). Fascinantno je da taj tim uvek nađe rešenje da iz nedelju u nedelju bude sve bolji, godinama. Sad, i Iglsi su u plejofu pokazali da su jednako šiiiirok tim, ali su to i dalje Iglsi koje svi čekamo da neslavno potonu - ali ovaj tim je tako posmatran celu sezonu, a oni stigli da plejofa. Ja, eto, tu vidim nadu, da prvi put nema nekog opasnog loženja na ovaj tim, svi su ih otpisali kda se povredio Venc, zatim još jednom protiv Atlante i onda protiv Minesote, i sad im ne daju puno šansi, a to je najbolja ekipa ove sezone.. i još, sigurno imaju tonu mišića da nabacaju na Brejdija, tako da jedva čekam!
svarog svarog 11:35 04.02.2018

Re: Šta reći, koju posluku porati?

Čitam juče neku analizu, kažu da je odbrana Petsa (iako po primljenim poenima u 5 najboljih u ligi) u stvari među najgorima kada se gleda broj primljenih poena/ minuti provedeni na terenu.
Poenta je to što napad NE igra duge napade, retko ispada posle tri dauna, pa ovi imaju snage i koncentracije da brane. Osim toga, NE je u vrhu lige po udaljenosti od njihovog gola sa koje protivnici kreću u napad (u proseku), pa imaju dosta više fore da se odbrane.

Opet neki drugi (ne mogu sad da tražim linkove ne zamerite) kažu da je poenta u tome da se Brejdi pritiska, ali sa što manje bliceva pošto ih on maestralno čita, jako brzo izbacuje loptu, a i ima dosta ovih malih brzih koji hvataju kratke pasove i odoše... (mada nema najboljeg - Edelmana).
Ali, Fila baš ima takvu ekipu. DL koja pravi veliki pritisak (mada sa relativno malo sekova) i igra jako malo bliceva.

NE ovde važi za velikog favorita. U kladzi je bila kvota 1,5, a na Iglse 2,7.
Na ESPN anketa u kojoj je 61 za NE, a 15 za Iglse.
Najbolji igrač, zvezda i kvoterbek Iglsa je povređen.
Tom Brejdi je MVP lige.
Sve se crta za pobedu Iglsa
svarog svarog 11:38 04.02.2018

Re: Šta reći, koju posluku porati?

stefan.hauzer
Ako odbrana Iglsa zaista bude u stanju da vrši pritisak na Brejdija tokom cele utakmice i ako njihov napad bude u stanju da kontroliše utakmicu i postiže poene u svakoj četvrtini, onda imaju fighting chance protiv Petriotsa.


Ove sezone je zaista izgledalo da je odbrana Patriota najranjivija, pogotovo na početku sezone, ali posle sam negde čuo da je od nekog 6. ili 7. kola po određenim parametrima i najbolja u ligi (ali da izbrišemo ta prva kola:). Fascinantno je da taj tim uvek nađe rešenje da iz nedelju u nedelju bude sve bolji, godinama. Sad, i Iglsi su u plejofu pokazali da su jednako šiiiirok tim, ali su to i dalje Iglsi koje svi čekamo da neslavno potonu - ali ovaj tim je tako posmatran celu sezonu, a oni stigli da plejofa. Ja, eto, tu vidim nadu, da prvi put nema nekog opasnog loženja na ovaj tim, svi su ih otpisali kda se povredio Venc, zatim još jednom protiv Atlante i onda protiv Minesote, i sad im ne daju puno šansi, a to je najbolja ekipa ove sezone.. i još, sigurno imaju tonu mišića da nabacaju na Brejdija, tako da jedva čekam!


Hehe nadovezuju nam se komentari. Da, i ja sam negde video da je od 5. kola odbrana NE najbolja u ligi
stefan.hauzer stefan.hauzer 11:44 04.02.2018

Re: Šta reći, koju posluku porati?

da, bre, i ja mislim da se sve crta za pobedu Iglsa, nikad nije postojalo manje uverenje da neki tim može da ostvari dobar rezultat, a mi, po pravilu, smo ekipa koja voli da navija za underdoga (videti i pod Marco Mancini:)))
stefan.hauzer stefan.hauzer 11:51 04.02.2018

Re: Šta reći, koju posluku porati?

i to sam već napomenuo, ne čini li se Brejdi, možda i više nego ikad, kao duša i telo ovog tima. Bez Gronka se može, dokazano! Bez njegovog drugog najboljeg prijatelja zauvek Edelmana se može. Bez čitave odbrane se može! Neki kažu i da se bez Brejdija može, ali ja u to ne verujem, makar ne ove sezone. Ovaj tim, kada se stabilizovao na pola sezone, izgradio je tu stabilizaciju baš na osnovu Tome koji igra neverovatno, koji kontroliše napad bolje nego ikad. Tako da ovaj tim puno zavisi od igre u napadu i Brejdija, sad, ako a videli smo protiv Majamija, odbrana može da ga pritiska sa malo igrača (što je naprimer mogao Džeksonvil) i ostatak tima ima šansu da se više usredsredi na resivere i uskrati im velike akcije ili dugačak trk da eleminišu. S tim što bih ja, a to sam samo ja, na početku nabacao sve što imam na njega, kao Sijetl što je urnisao Denver one godine, i nakon toga tek krenuo da igram svoju igru, ali to sam samo ja:)
docsumann docsumann 11:58 04.02.2018

Re: Šta reći, koju posluku porati?

prije nekoliko sam gledao način na koji proučava utakmice... početak nsepa, svega sekundu - dvije: non-stop - pley/rew, pley/rew

ta posvećenost detaljima, učenju šema do nivoa automatizma u reakciji...koa šah velemeajstor za kompom.

docsumann docsumann 12:00 04.02.2018

Re: Šta reći, koju posluku porati?

S tim što bih ja, a to sam samo ja, na početku nabacao sve što imam na njega, kao Sijetl što je urnisao Denver one godine


attack quaterback with overwhelming power
- definicija šampionske odbrane Čikaga iz '85.
stefan.hauzer stefan.hauzer 12:08 04.02.2018

Re: Šta reći, koju posluku porati?

attack quaterback with overwhelming power - definicija šampionske odbrane Čikaga iz '85.


pa to, odmah na početku im staviš do znanja da si najjača atomska ekipa u ligi, i sad se setim Atlante iz prošle godine i ne znam šta da mislim:)
stefan.hauzer stefan.hauzer 12:09 04.02.2018

Re: Šta reći, koju posluku porati?

Jebote, te Patriote je moguće da dobije samo Ilaja, koji izgleda kao da će vetar da ga oduva sa stadiona i sa onim šklj nogama
svarog svarog 12:13 04.02.2018

Re: Šta reći, koju posluku porati?

docsumann
prije nekoliko sam gledao način na koji proučava utakmice... početak nsepa, svega sekundu - dvije: non-stop - pley/rew, pley/rew

ta posvećenost detaljima, učenju šema do nivoa automatizma u reakciji...koa šah velemeajstor za kompom.



Ovde proučavaju Eda Rida. A u sezoni 2003. za AFC finale rezervni kvoter je glumio Pejtona Meninga i toliko ga je skinuo da su ga urnisali na utakmici, 4-5 presečenih lopti. Na kraju u svlačionici Beličik kaže jedan od najzaslužnijih za današnju pobedu je igrač koji nije odigrao nijedan snep, taj QB (ne znam kako se zove).
docsumann docsumann 12:27 04.02.2018

Re: Šta reći, koju posluku porati?

svarog
docsumann
prije nekoliko sam gledao način na koji proučava utakmice... početak nsepa, svega sekundu - dvije: non-stop - pley/rew, pley/rew

ta posvećenost detaljima, učenju šema do nivoa automatizma u reakciji...koa šah velemeajstor za kompom.



Ovde proučavaju Eda Rida. A u sezoni 2003. za AFC finale rezervni kvoter je glumio Pejtona Meninga i toliko ga je skinuo da su ga urnisali na utakmici, 4-5 presečenih lopti. Na kraju u svlačionici Beličik kaže jedan od najzaslužnijih za današnju pobedu je igrač koji nije odigrao nijedan snep, taj QB (ne znam kako se zove).


aj igzektli no vot ju are tokin abaut

skidao mu je i pokrete van igre, kako bi ga što uvjerljivije prikazao na treninzima...
Atomski mrav Atomski mrav 12:51 04.02.2018

Re: Šta reći, koju posluku porati?

stefan.hauzer
Jebote, te Patriote je moguće da dobije samo Ilaja, koji izgleda kao da će vetar da ga oduva sa stadiona i sa onim šklj nogama


Zato i mislim da je u tim superboulovima Tom Koflin pobedio Bila Beličika, a čisto sumnjam da Dag Pederson ima to u sebi...
Atomski mrav Atomski mrav 12:52 04.02.2018

Re: Šta reći, koju posluku porati?

i sad se setim Atlante iz prošle godine i ne znam šta da mislim:)


Za Atlantu ostaje sledeća sezona kada će biti domaćini superboula. :)
Atomski mrav Atomski mrav 12:59 04.02.2018

Re: Šta reći, koju posluku porati?

Opet neki drugi (ne mogu sad da tražim linkove ne zamerite) kažu da je poenta u tome da se Brejdi pritiska, ali sa što manje bliceva pošto ih on maestralno čita, jako brzo izbacuje loptu, a i ima dosta ovih malih brzih koji hvataju kratke pasove i odoše... (mada nema najboljeg - Edelmana).
Ali, Fila baš ima takvu ekipu. DL koja pravi veliki pritisak (mada sa relativno malo sekova) i igra jako malo bliceva.


Da, ovo zvuči sasvim logično jer za brz izbačaj je neophodno da postoji bar jedan slobodan igrač kojem može da se uputi pas. Kada odbrambeni bekovi i lajnbekeri učestvuju u blicu, verovatnoća da će biti i više od jednog "otkrivenog" hvatača u polju je velika. Ako Iglsi uspeju da vrše pritisak na Brejdija prevashodno koristeće odbrambene linijaše i skoncentrišu se na to da pokriju hvatače, onda je to druga priča.
docsumann docsumann 13:09 04.02.2018

Re: Šta reći, koju posluku porati?

recept definitivno postoji, i treba ga tražiti izmerđu D-igre Majamija (prevashodno prve linije) i 3/4 igre Jaguara u finalu AFC-a.

a u napadu... rad, rad, rad i samo rad
marco_de.manccini marco_de.manccini 18:05 04.02.2018

Re: Šta reći, koju posluku porati?

svi su ih otpisali kda se povredio Venc, zatim još jednom protiv Atlante i onda protiv Minesote

Ко отписао против Минесоте, ја сам гласао с обе руке за Филаделфију. Минесота се извукла малим чудом у претходном колу, али и с јасном поруком да Кинам нема шта да тражи у дуелу с одбраном Филаделфије.
stefan.hauzer stefan.hauzer 18:12 04.02.2018

Re: Šta reći, koju posluku porati?

Ко отписао против Минесоте, ја сам гласао с обе руке за Филаделфију


Jesam li se ja lepo ogradio u komentaru iznad - videti pod Marco Manccini? Nikad ja u tebe ne smunjam!!
marco_de.manccini marco_de.manccini 18:19 04.02.2018

Re: Šta reći, koju posluku porati?

: ))))))))))))))
NNN NNN 23:59 04.02.2018

Re: Šta reći, koju posluku porati?

samo su Džajantsi mogli da pobede Petriotse


Sad na SK1 ide emisija o SB
i upravo je izjavu davao član Džajantsa te 2008. RB Ruben Drouns (Reuben Droughns),
čovek se penzionisao posle te titule i dve godine kasnije došao u Srbiju da trenira beogradske Vukove
docsumann docsumann 11:20 04.02.2018

Tom Brejdi najstariji MVP u istoriji NFL


3. put MVP (2007, 2010, 2018)

anfieldroad anfieldroad 12:55 04.02.2018

sport i kvazi-nauka



Psihologija je na čudan način vezana za sport. Kako individualni ( očekivano ), tako i ekipni ( zanimljivo ). Komentatori često pominju "pobednički mentalitet" i tu ima istine. Iglsi imaju drugi potencijalni problem- problem luzera. Ako ih ponese momenat i prevaziđu "luzer-efekat" u poslednjoj 1/4 možda ćemo imati novog šampiona.

Sasvim nestručno, ja bih taj luzer-efekat objasnio podsvesnim strahom od nagle promene uobičajenog stanja svesti i mišljenja o samima sebi. Ako jednim servisom od mladog talenta treba da postanemo grend-slem šampioni, javiće se ( podsvesno-neželjeno ) zazor u mozgu od momentalne promene dotadašnjeg statusa ( dupla servis greška..)

Sve što postoji ima želju ili potrebu da nastavi da postoji. Ta podsvesna inercija stvara "pobednički mentalitet", kao i onaj luzerski. Naravno, nisu svi ljudi isti ( iako liče ) pa se kod nekog ovi efekti javljaju u jačem a kod drugog u slabijem izdanju. Neki su više, a neki manje luzeri.
Kao kod Njutna, uz neizbežnu entropiju... zar ne ? Pobednički niz traje - dok ne prestane, a onda prsne ko balon od sapunice...



btw., čujem da je Brejdi najavio da će igrati još najmanje 5 sezona ! To je primer čoveka koji veruje u svoj vining-strim, a ne kapira entropijski element cele priče.
c_h.arlie c_h.arlie 13:03 04.02.2018

Re: sport i kvazi-nauka

anfieldroad


Psihologija je na čudan način vezana za sport. Kako individualni ( očekivano ), tako i ekipni ( zanimljivo ). Komentatori često pominju "pobednički mentalitet" i tu ima istine. Iglsi imaju drugi potencijalni problem- problem luzera. Ako ih ponese momenat i prevaziđu "luzer-efekat" u poslednjoj 1/4 možda ćemo imati novog šampiona.

Sasvim nestručno, ja bih taj luzer-efekat objasnio podsvesnim strahom od nagle promene uobičajenog stanja svesti i mišljenja o samima sebi. Ako jednim servisom od mladog talenta treba da postanemo grend-slem šampioni, javiće se ( podsvesno-neželjeno ) zazor u mozgu od momentalne promene dotadašnjeg statusa ( dupla servis greška..)

Sve što postoji ima želju ili potrebu da nastavi da postoji. Ta podsvesna inercija stvara "pobednički mentalitet", kao i onaj luzerski. Naravno, nisu svi ljudi isti ( iako liče ) pa se kod nekog ovi efekti javljaju u jačem a kod drugog u slabijem izdanju. Neki su više, a neki manje luzeri.
Kao kod Njutna, uz neizbežnu entropiju... zar ne ? Pobednički niz traje - dok ne prestane, a onda prsne ko balon od sapunice...



btw., čujem da je Brejdi najavio da će igrati još najmanje 5 sezona ! To je primer čoveka koji veruje u svoj vining-strim, a ne kapira entropijski element cele priče.

Jebote patak !
Ima dosta u ovome što si napisao.
Atomski mrav Atomski mrav 13:06 04.02.2018

Re: sport i kvazi-nauka

Iglsi imaju drugi potencijalni problem- problem luzera.


Imali su i Petriotsi taj problem. Bili su dvaput u superboulu, '86. i '97. ako se ne varam i oba puta izgubili. U sezoni u kojoj su osvojili svoj prvi prsten su imali skor 0-2 i povredio im se startni kvoterbek. Uspeli su da od gubitničke postanu pobednička ekipa. Ostalo je istorija. Ni dva naknadna poraza u superboulu od Džajantsa ih nisu pokolebala, ni ogroman zaostatak u prošlom superboulu. To je odlika pobedničkih ekipa, da su u stanju da ustanu, otresu prašinu sa sebe i nastave dalje.
docsumann docsumann 13:12 04.02.2018

Re: sport i kvazi-nauka

sport i kvazi-nauka


anfieldroad anfieldroad 13:52 04.02.2018

Re: sport i kvazi-nauka

Imali su i Petriotsi taj problem. Bili su dvaput u superboulu, '86. i '97. ako se ne varam i oba puta izgubili.




Ja se iskreno nadam da će Fili uspeti da prevaziđu "luzer-efekat", bolje reći da će pobednički niz naizgled nepobedivih Patriota moći da prekinu. Nisam siguran da imaju dovoljno jak tim za tako nešto, ali iskreno, nisam ih baš ni gledao- osim u finalu konferencije ( izgledali su moćno !).

Nema sumnje da se iznenađenja događaju, bez obzira na sve psiho-"efekte". Imam utisak da smo ovde aklamativno za takav razvoj događaja u SB večeras. Da li je pobeda Iglsa moguća ? Jeste. Da li je verovatna ? Ne bih rekao.


Jebote patak !
Ima dosta u ovome što si napisao.



Charles, pojasni ! Da li ima dosta "gluposti" ili si "saglasan" ?
Ali ozbiljno- stvarno mislim da je psihologija neobično bitna u ekipnim sportovima. Ne verujem u slučajnosti. Naročito ne u sportovima koje organizuju Amerikanci. Tamo se vrlo retko događa da sudije rešavaju finala, čak se sudije i ostale "više sile" vrlo retko spominju.
Viša sila koja bi mogla da reši ovo finale bila bi povreda T.B.-a u prvoj 1/4...
Atomski mrav Atomski mrav 14:03 04.02.2018

Re: sport i kvazi-nauka

Viša sila koja bi mogla da reši ovo finale bila bi povreda T.B.-a u prvoj 1/4...


A ne, ne, ne... tada bi Petriotsi imali dovoljno vremena da se prilagode. Kažem, oni su poput Borga iz Zvezdanih Staza. Daleko opasnija po njih bi bila povreda Brejdija u 4/4...
anfieldroad anfieldroad 14:24 04.02.2018

Re: sport i kvazi-nauka

Atomski mrav
Viša sila koja bi mogla da reši ovo finale bila bi povreda T.B.-a u prvoj 1/4...


A ne, ne, ne... tada bi Petriotsi imali dovoljno vremena da se prilagode. Kažem, oni su poput Borga iz Zvezdanih Staza. Daleko opasnija po njih bi bila povreda Brejdija u 4/4...



Tačno ! To bi ih ubilo u pojam. Ponekad deluje da oni i igraju samo na tu 4/4.
Čekaju da se protivnik isprazni, fizički i mentalno, pa ih dotuku u finišu.
Meni se nažalost čini da večeras neće biti tako. Mislim da će sve biti manje više jasno već na poluvremenu.

Btw.,slušao sam tonski snimak finala od prošle sezone koje je Doks postavio prošle nedelje. Treneri i igrači Falkonsa su toliko puta ponovili reč "relax!" tokom meča a dok su imali prednost, da je jasno da su morali da ispuste vođstvo i puknu u overtajmu. Nema se vremena za relax, kad protivnik upravo čeka 4/4 !
svarog svarog 14:40 04.02.2018

Re: sport i kvazi-nauka

Ja se iskreno nadam da će Fili uspeti da prevaziđu "luzer-efekat", bolje reći da će pobednički niz naizgled nepobedivih Patriota moći da prekinu. Nisam siguran da imaju dovoljno jak tim za tako nešto, ali iskreno, nisam ih baš ni gledao- osim u finalu konferencije ( izgledali su moćno !).


Ja nešto kontam da bi to moglo da se desi upravo zaustavljanjem poslednjeg odlučujućeg drajva TB. Neki interception, sek ili tako nešto. Samo tako bi se mogla načeti Brejdijeva aura :)
docsumann docsumann 14:44 04.02.2018

Re: sport i kvazi-nauka

koliko god bili jaki te godine, Petsi nikad nisu lako ni ubjedljivo pobijedili u SB-u.
ok, znali du da pobijede bolje od sebe, ali i da se muče sa lošijim...reklo bi s - s Petsima tenzija zagarantovana.
što je ok za nas gledaoce...mada mi se ta čuvena sa NYG i onim helmet kečom nimalo nije dopala (gledao direktno na TV). tvrda do zla boga.

a kažu da je to bila najbolja i nejdominantnija postava Petsa, branioci titule, neporaženi te godine, najduži niz pobijeda u povijesti
c_h.arlie c_h.arlie 17:23 04.02.2018

Re: sport i kvazi-nauka

anfieldroad

...


Jebote patak !
Ima dosta u ovome što si napisao.



Charles, pojasni ! Da li ima dosta "gluposti" ili si "saglasan" ?
Ali ozbiljno- stvarno mislim da je psihologija neobično bitna u ekipnim sportovima. Ne verujem u slučajnosti. Naročito ne u sportovima koje organizuju Amerikanci. Tamo se vrlo retko događa da sudije rešavaju finala, čak se sudije i ostale "više sile" vrlo retko spominju.
Viša sila koja bi mogla da reši ovo finale bila bi povreda T.B.-a u prvoj 1/4...

Saglasan sam !
Jer nije Mesi najbolji fudbaler zbog svoje fizičke dominacije ... on je 'šaka jada'.
Najbolji je zbog svoje pameti, te, dodatno, ličnosti, tj. što bi rekla Hermine - personalitija.
Kao uostalom - i u bilo kom drugom poslu.
stefan.hauzer stefan.hauzer 18:14 04.02.2018

Re: sport i kvazi-nauka

Meni bi nekako bilo žao da Filadelfija bude Roki (ovde se jasno misli na svaki Rocky posle prvog filma) , a ne Barkli! Draži su mi gubitnici. Opet, mnogo bre nervira tim koji nosi naziv Patriote. Mene to žulja:)
marco_de.manccini marco_de.manccini 18:17 04.02.2018

Re: sport i kvazi-nauka

ok, znali du da pobijede bolje od sebe

Ramse, 2002.
docsumann docsumann 20:00 04.02.2018

Re: sport i kvazi-nauka

Jer nije Mesi najbolji fudbaler zbog svoje fizičke dominacije ... on je 'šaka jada'.


njegova sitna građa i kratke poluge, omogućavaju mu nevjerovatni sposobnost promjene pravca, on kao da ima takt više u odnosu na svakog drugog igrača. to ga čini ubitačnim u kontroli položaja i lopte

al ono što jeste u glavi je njegov savršen osjećaj za pas i asistenciju, ko Dejo iz najboljih dana
c_h.arlie c_h.arlie 20:09 04.02.2018

Re: sport i kvazi-nauka

docsumann
Jer nije Mesi najbolji fudbaler zbog svoje fizičke dominacije ... on je 'šaka jada'.


njegova sitna građa i kratke poluge, omogućavaju mu nevjerovatni sposobnost promjene pravca, on kao da ima takt više u odnosu na svakog drugog igrača. to ga čini ubitačnim u kontroli položaja i lopte

al ono što jeste u glavi je njegov savršen osjećaj za pas i asistenciju, ko Dejo iz najboljih dana

Da !
Samo što sam se ja plašio da će Savićević sam sebi da polomi noge pri trčanju.
Mnogi iz protivničkih timova su isto tako mislili - ali ga na neki čudan način nisu mogli da stignu.
Atomski mrav Atomski mrav 20:15 04.02.2018

Re: sport i kvazi-nauka

al ono što jeste u glavi je njegov savršen osjećaj za pas i asistenciju, ko Dejo iz najboljih dana


Dejo je navodno odgovorio Kapelu kada ga je ovaj kritikovao što ne radi dovoljno na treninzima - "Nijesam ja doša' ovdje da radim, no da mislim."
docsumann docsumann 20:24 04.02.2018

Re: sport i kvazi-nauka


čini mi se da sam negdje naišao na podatak da je ono finale protiv Barselone, kad je Dejo izdomini'o sa sve onim lobom sa preko 25m, skroz iskosa, maltene uz aut liniju, proglašena za najbolju/najveću utakmicu roso-nerih ikad.
Atomski mrav Atomski mrav 00:01 05.02.2018

Re: sport i kvazi-nauka

čini mi se da sam negdje naišao na podatak da je ono finale protiv Barselone, kad je Dejo izdomini'o sa sve onim lobom sa preko 25m, skroz iskosa, maltene uz aut liniju, proglašena za najbolju/najveću utakmicu roso-nerih ikad.


Sasvim moguće. Barsa je tada bila veliki favorit, Milanu nisu davane velike šanse jer su bili povređeni stubovi odbrane, Barezi i Kostakurta. Nešto kao Iglsi noćas...


Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana