Gost autor| Hobi| Muzika| Zabava

Bass Station

docsumann RSS / 27.05.2023. u 14:02

 

Ovo bi bio moj maturski rad iz rege produkcije. Od bubnjeva, preko basa, glasa, klavijatura, đitre ... sve je 100% autorska izvedba (0% semplova&loopova).

Za jednog izvornog nemuzikalca to je veliki korak za čovječanstvo. Ovaj put su tu i autentični duvači (bukvalno i figurativno :) Doduše samo truba za početak, no da skratim priču ... i pustim sliku, pa ton...

N7h0cX8.jpg 

 

BASS STATION 

 

P.S.  Gošća autorka gostuje na pratećim vokalima ;)  

 

Tagovi



Komentari (76)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

solo solo 15:50 27.05.2023

.

Brateeeeee....

Aj' ništa.

Ko i ovaj miting juče.

Stvar ukusa.
docsumann docsumann 15:55 27.05.2023

Re: .

Stvar ukusa.



zar je potrebno to naglasiti?
shmoo shmoo 16:05 27.05.2023

Ово мора да су неки шабани из Енглеске, а?

solo

Aj' ništa.

Ko i ovaj miting juče.



Исто као и овај митинг данас.

Сјећам се, што би рекао Број Један у Алан Форду, једне давне давне утакмице на Маракани. Играли крајем седамдесетих Звезда и увек неугодни НК Ријека. Било овакво некакво пролећно време, запара, топло, нема сунца нигде али пада киша.

Резултат све време 0:0. Закуцано. Досадно до бола.

И онда смо ми на Звездином Северу почели од муке да скандирамо:

"Пада киша!!! Пада киша!!!"

(Уз ритам навијачких бубњева, наравно. Тада смо још увек били цигани. Тек касније су настале делије из којих сам се ја промптно истог тренутка исписао па не знам шта је било даље на Звездином Северу.)






solo solo 16:14 27.05.2023

Re: .

zar je potrebno to naglasiti?


Možda i nije,ali zarad onog ,,ništa lično,,
solo solo 16:15 27.05.2023

Re:Shmoo

Исто као и овај митинг данас.


Naravno. Podrazumeva se.

Znam te znaš me
docsumann docsumann 16:21 27.05.2023

Re: Ово мора да су неки шабани из Енглеске, а?

solo
Исто као и овај митинг данас.


Naravno. Podrazumeva se.

Znam te znaš me


znam da znaš da ne znam da me znaš
solo solo 16:31 27.05.2023

Re: Ово мора да су неки шабани из Енглеске, а?

znam da znaš da ne znam da me znaš


Sad sam sazn'o da znaš da znam da ne znaš da te znam.... i možda znaš.
shmoo shmoo 20:06 27.05.2023

Ситизен Таса и Циглајета Сафир Турковић

solo
Исто као и овај митинг данас.


Naravno. Podrazumeva se.

Znam te znaš me



Знам те.

И зато ти и кажем, ја бих сада ово испред РТС и Скупштине прекинуо исто као и утакмицу Чукарички-Партизан јер пражњење навијачких трибина није дало резултата.

Па да сутра у недељу они сви, и они од јуче и ови од данас, лепо почну опет нову утакмицу од првог минута али тада без публике.

Тако је најбоље и најправедније.






solo solo 14:43 28.05.2023

Re: Ситизен Таса и Циглајета Сафир Турковић

Па да сутра у недељу они сви, и они од јуче и ови од данас, лепо почну опет нову утакмицу од првог минута али тада без публике.

Тако је најбоље и најправедније.


Imaš gore novi blog o Jokiću.

Dosadan al' ti voleš somborca pa reko da ti skrenem pažnju.
shmoo shmoo 21:21 28.05.2023

Re: Ситизен Таса и Циглајета Сафир Турковић

solo
Па да сутра у недељу они сви, и они од јуче и ови од данас, лепо почну опет нову утакмицу од првог минута али тада без публике.

Тако је најбоље и најправедније.


Imaš gore novi blog o Jokiću.

Dosadan al' ti voleš somborca pa reko da ti skrenem pažnju.




Ху д фак из Јокић?

Још један од многобројних дуплираних, троструких и вишеструких никнејмова на Блогу Б92 за све једно те исте ликове од свеукупно њих десетак који се овде уопште и јављају?

docsumann docsumann 19:31 27.05.2023

"riječ autora" ;p


probajte da date pjesmi šansu. tj. odslušajte bar do pola prije nego što definitivno dignete uši od nje.
početak je namjerno "malo kilav" kako bi ispratio logiku pjesme.


I feel my bass is out of gas
got to pump it up on a Bass Station



pa sačekajte... do drugog pumpanja

a ima par interesantnih momenata, recimo truba i bek vokali.

Черевићан Черевићан 20:52 27.05.2023

votum decisivum

nemuzikalcu to je veliki korak

критика песме.. деликатна тема
да повреди може ...........Aутора,
похвала ..уме ефекта да дадне
за оба има ...довољно простора
docsumann docsumann 22:17 27.05.2023

Re: votum decisivum

Черевићан
nemuzikalcu to je veliki korak

критика песме.. деликатна тема
да повреди може ...........Aутора,
похвала ..уме ефекта да дадне
за оба има ...довољно простора


ima

a koliko sam ufatio, ser Čer, ti si dobro verziran glede regea.

tim prije bi značila kritika (kakva god) s tvoje strane
Черевићан Черевићан 10:43 28.05.2023

equi donati dentes non inspiciuntur

или.....tim prije bi značila kritika (kakva god) s tvoje strane

заљубљеник баш класике
СВЕ... слушам схватљиво,
стил ......Вашега..... rege-а
чучну ми... прихватљиво

Г. docsumann -e
docsumann docsumann 10:53 28.05.2023

Re: equi donati dentes non inspiciuntur

стил ......Вашега..... rege-а
чучну ми...... прихватљиво


trudiću se da ubuduće čučne još prihvatljivije. mada lično naginjem modernijim, densljivijim varijantama

samo se naqpredak računa

uzdravlje, Ser Čer
tessa1 tessa1 21:39 27.05.2023

#



Skinem prvi App i evo moja kompozicija, uvijek postoji prvi put. Zar ne? :)

beat-bass


Iskreno, ne pratim ne samo ovo što ti radiš već duže vrijeme sve i virtuelno i rl prelazima kao mačka kad se igra krajem konca velikog klupka, na odstojanju, ako povuče šapicom sve će se odmotati, zamrsiti i zakomplikovati. Prvo sam imala toliko pitanja da postavim, gdje to snimaš, kako si prebacio na Net, i šta uradim, skinem prvi App, pogledam kratko dugmiće, skladam malo beat, prebacimo na Net, ništa nikog pitala nisam. :)





docsumann docsumann 21:47 27.05.2023

Re: #

beat-bass




ko pjeva?
tessa1 tessa1 21:52 27.05.2023

Re: #

ko pjeva?

Ne znam, to su ovi dugmići Vox, koristila sam i hor, bogami ova 4 Beat plava lijevo gore na vrhu me uzeše sebi, tačno sam osjetila kako me ritam uzima sebi, vodi, brži od mene jer ja nemam ideju šta je sledeće. Nemam plan. :)
docsumann docsumann 21:53 27.05.2023

Re: #

tessa1
ko pjeva?

Ne znam, to su ovi dugmići Vox, koristila sam i hor, bogami ova 4 Beat plava lijevo gore na vrhu me uzeše sebi, tačno sam osjetila kako me ritam uzima sebi, vodi, brži od mene jer ja nemam ideju šta je sledeće. Nemam plan. :)


koristila si gotove paterne (efekte) il si ukucavaka notu po notu?



tessa1 tessa1 21:54 27.05.2023

Re: #

ko pjeva?

Jel ono kod tebe neki tekst ili izgovaraš riječi kako ih se sjetiš?
tessa1 tessa1 21:55 27.05.2023

Re: #

koristila si gotove paterne (efekte) il si ukucavaka notu po notu?

:))

Efekti. Nisam ni znala da se zovu efekti, a kako bi drugo. :)
docsumann docsumann 22:09 27.05.2023

Re: #

tessa1
koristila si gotove paterne (efekte) il si ukucavaka notu po notu?

:))

Efekti. Nisam ni znala da se zovu efekti, a kako bi drugo. :)


pješke, ko i ja. svaku notu, svaki bit, sam određuješ. nema prečica i paketa od polufabrikata,

mislim, ne moraš. al ovo je ipak instant komponovanje.


EDIT: promaših loptu, izlete mi kopačka s noge u pravcu u kojem sam si je kanio šutnuti



tessa1 tessa1 22:28 27.05.2023

Re: #

Od početka do kraja me obuzelo. :)

Nisam imala vremena ni zapitati se, otkud ja ovo znam raditi? :))
docsumann docsumann 22:41 27.05.2023

Re: #

tessa1
Od početka do kraja me obuzelo. :)

Nisam imala vremena ni zapitati se, otkud ja ovo znam raditi? :))






docsumann docsumann 23:50 27.05.2023

Re: #

tessa1
ko pjeva?

Jel ono kod tebe neki tekst ili izgovaraš riječi kako ih se sjetiš?


na kraju bude tekst.
a počne od mumlanja.

ponekad odmah imam jasne riječi, čak i prije pjesme, nekad treba vremena se slegnu uz ritam
tessa1 tessa1 05:47 28.05.2023

Re: #

Sinoć nisam čula, jutros ne čujem ništa drugo osim kao kapi tk, tk sa strehe pod krovom u plastičnu vanglu,

tačno zvuk plastike i kapi sa visine nerazumljive morzeove azbuka, od početka do kraja taj ritam nema jednom isto ponovaljanje npr tk-tk kratko, mali razmka pa tk, duži, tk,tk, tk

ovako tk-tktk-tk———tk———-tk—tk-tk—tk,

ne znam jel to pucketa nešto u programu, lupkanje prstiju po plastičnoj vangli bez smisla, ili nisam čula da neka tipka proizvodi iza tk u svakom slučaju je iritantno i sranje.

Ili što jutros imam malo temperaturu, sinoć ne. Čujem zato, osjetljivija sam. :)
tessa1 tessa1 05:49 28.05.2023

Re: #

na kraju bude tekst.
a počne od mumlanja.

ponekad odmah imam jasne riječi, čak i prije pjesme, nekad treba vremena se slegnu uz ritam

Poslušaću, počela sam i vidim da bih komentarisala pa odustanem. :)
tessa1 tessa1 06:00 28.05.2023

Re: #

ili nisam čula da neka tipka proizvodi iza tk u svakom slučaju je iritantno i sranje.

Čuje se naravno, sve 4 tipke plave gore lijevo proizvode različito tk, i i samo jednu tipku kada ponavljaš tk je iza iritantno, neprirodno, ne paše uz naprijed melodiju, kao kad se otkači jedna kabal i mlati kako ga nosi struja,

3. lijevo prema desno tipka je najkritičnija sa tk i upravo se ona najviše čuje kod mene..

Ukratko: neslušljivo.
tessa1 tessa1 06:03 28.05.2023

Re: #

Ukratko: neslušljivo.

Dobro, pogledaću šta ljudi prave na Netu, meni hip-hop nije ni odgovarao, ono drugo što nude mora se platiti,

probajte sami, Groovepad

+


Ovaj hip-hop, prvi ponuđen, i sad vidim tj čujem da drugi nemaju tktk, stvarno sam jutros ponovo slušajući ono moje razočarana koliko je to strašno i bez smisla. Stvr.



+ Unakazilo je par komplexnih dionica.


+ Zašto je Net pun igrica sa samohranom majkom koja prvo nosi bebu u snijegu, kiši, nevremenu pa uđe u neku kuću bez prozora i vatre, i zadatak je napraviti im siguran dom da prežive, do sad nisam vidjela da je dječaka, uvijek djevojčica valjda što su tako krhkije, desetine igrica kreiranih motivom žene same sa djetetom u nedaćama?


+ Ono što je nekada bila Pepeljuga danas je u igrici žena sa djetetom bez krova nad glavom i do kraja poslednjeg pređenog nivoa obe se i ona i djevojčica pretvore u princeze?
promoter promoter 08:25 28.05.2023

Uh!

Odrasli ljudi, a bave se ovakvim glupostima.
tessa1 tessa1 09:01 28.05.2023

Re: Uh!

Odrasli ljudi, a bave se ovakvim glupostima.

Uh, cicos macos, umjesto da idemo jesti ručkiće po vojvođanskim salašima? :)


Vjerovatno da se na ovom pokretnom pimpeku može donekle zatomiti tktk iz onog paketa efekata koji sam slučajno prvo koristila sinoć i jutros tek uporedila sa drugima,

ispostavilo se da je rubrika Hip-Hop najbolja, i paket Modernog sa horom, pijanom, i dramatičnim ženskim glasom ima filmske efekte, nije samo mrtav i beo sintisajzer.


Odabrala sam drugi Jazz-hop, vidjećemo,

tj dobila Free nakon dvije reklame, jedna je o ženi i djevojčici, prvo nemaju vode, moraš u novom prozorčiću podići jednu rampu da se zlatni novčići oslobode i skliznu niz otvor ženi u neki ćup i to joj popravi cijev iz koje krene voda prskati okolo pa je potreban sad pretopstavljam jedan šrafciger i matice za dihtung il kudelja.

Druga reklama je muškarac u najboljim godinama, grafika muškarca, skuplja jaja, jaja su kokošija kao u gredicama mrkve, redovi bjelih jaja, i kad se natovario prelazi s njima kao dva nebodera od jaja drži u rukama, prelazi preko frekventne saobraćajnice,

i zamisli paradox, AI rješava problem sa jajima fizičkom svješću, dok čovjek koristi mozak za prikupljanje kokošijih jaja na ekranu i prelazak sa njima preko ulice pazeći da ga ne spljošti kamion?



tessa1 tessa1 09:06 28.05.2023

Re: Uh!

Nemoj poslije bude samo je nešto izmišljala. :))

docsumann docsumann 09:12 28.05.2023

Re: Uh!

tess, radimo na različitim mašinama, različitim pristupima (tehnikama), čak nam je i žanr različit u bitu, al potpuno saosjećam tvoju opčinjenost sound ex mahin-om :)

jutros sam sastavio simpa bas liniju za novu stvar...a to s basom kod regea je posebna stvar, kao i ostalom sam ritam, al o njemu nekom drugom prilikom.

bas nosi melodiku rege pjesme, daje joj impuls, i saučestvuje u ritmičkom korpusu (popšto u regeu gomila stvari sklapa ritam, ne samo bubnjevi, već i skank na gitari i klavijaturama, duvači, bass...)
a opet on nije kontinualan, već pulsirajući, sa dosta praznog prostora. mnogo više osjećaj nego sama tehnika.

za demonstraciju, jedna od najboljih bas linija u regeu (Natural Mystic od Marlija&The Vejlersa) sastoji se od dvije note koje se ritmično vrte u krug

Aston Baret, himself, just listen...



docsumann docsumann 09:14 28.05.2023

Re: Uh!

promoter
Odrasli ljudi, a bave se ovakvim glupostima.


odraso čovjek, a zabada nos u tuđa posla


tessa1 tessa1 09:31 28.05.2023

Re: Uh!

tess, radimo na različitim mašinama, različitim pristupima (tehnikama), čak nam je i žanr različit u bitu, al potpuno saosjećam tvoju opčinjenost sound ex mahin-om :)

jutros sam sastavio simpa bas liniju za novu stvar...a to s basom kod regea je posebna stvar, kao i ostalom sam ritam, al o njemu nekom drugom prilikom.

Ti radiš, ja se tek pronalazim. :))
tessa1 tessa1 09:32 28.05.2023

Re: Uh!

mnogo više osjećaj nego sama tehnika.

Jao što je mene razočaralo tktk.
docsumann docsumann 09:57 28.05.2023

Re: Uh!

moj put je pomalo atipičan, iako se navlačenje valjda odvija po opštem obrascu , isto za sve...

dakle, prvo sam se naložio da sviram bubnjeve, pa sam čak na poslu improvizovao set od kanti, limova, plastičnih kutija...i na njemu vježbao u vrijeme pauze. il kad baš nema posla.
taman sam se bio rješio da kupim elektronski garnituru za kući, kad, ni sam ne znam kako, naletih na bandlab (onlajn platforma). tu se zaglavih momentalno.

u početku sam bukvalno pilo drva bez da upalim motornu. pošpto sam od sve platforme mislio da postoji samo ritam mašina, pa sam besomučno pokušavao da sklopim neki obrazac od čisto udaračkih elemenata.
recimo, neki setovi imaju naštelovan mekši bas bubanj, da zvuči gotovo melodijski, kao bas gitara, pa sam, od njega natezao neke bas linije.

onda mi kross spomenu da ubacim loopove, semplove i da sklapam&ljepim "hitove" .
a to je sve vrijeme bilo na ikonicu od mene.

a prvi sempl, ajoj, to te toliko opčini, da misliš da si pronašao najbolji zvuk u kosmosu,
ko kad dođeš u neku stranu, egzotičnu zemlju, i zaljubiš se u prvu zgodnu žensku koju sretneš na ulici.
a onda iz suprotnog pravca naiđe neka druga zgodna, pa više nisi siguran da li je ova svježa zaljubljenost zaista put u pravu ljubav?

prve "stvari" bi mi izgledala tako...pokušaj da se napravi rege ritam struktura, a onda na njeg a nabacam melodijske loopove.
ko kad bi kitio neki krivi, ćosavi žbun novogodišnjim ukrasima.

e, onda sam se zainatio i krenu da izučavam rege. od osnovnih ritmova, preko varijacija, filova...
ovladavanje basom je bilo ključno. srećom pa bas u regeu nije zahtjevan svirački.
a nekako sam imao dobar osjećaj za sastavljanje bas lajt motiva. svakako turtorijali na YT su dosta pomogli da demistifikujem sviranje preko ukucavanja


e sad, zašto baš rege? pa stara i vječna ljubav. a ima dosta toga zanimljivog u vezi rege ritmike, al o tom drugom prilikom...
tessa1 tessa1 10:32 28.05.2023

Re: Uh!

Doks, nisi svjestan kao dijelim tvoje emocije ovih dana tj od sinoć. Tvoj žar. :))
docsumann docsumann 10:56 28.05.2023

Re: Uh!

tessa1
Doks, nisi svjestan kao dijelim tvoje emocije ovih dana tj od sinoć. Tvoj žar. :))



pešn and opsešn


bar da me neko shvata u ovom dijelu interneta. ; )
solo solo 10:58 28.05.2023

Re: žeravica

Doks, nisi svjestan kao dijelim tvoje emocije ovih dana tj od sinoć. Tvoj žar. :))


jel ga deliš?

Aj malo i s 'mene.
solo solo 11:42 28.05.2023

Re: Uh!

bar da me neko shvata u ovom dijelu interneta. ; )


Verujemo ti,verujemo, drž taj volan

solo solo 11:05 28.05.2023

jebaji ga Docs


lako je tebi s' tom mašinom i basovi da muvaš i žariš ribe.

Kako mi analogni da dođemo do .... aj' ne zajebaji.



drkedrkedrke džong, a raja je krenula da se pali i žari.
shmoo shmoo 11:12 28.05.2023

Re: jebaji ga Docs

solo


Kako mi analogni da dođemo do ...




Имам ја идеју!





docsumann docsumann 11:12 28.05.2023

Re: jebaji ga Docs

aj' ne zajebaji.



aj aj, pa se kroz grad zajebaj, aj aj pa se kroz grada zajeba-aj-aj

po meni jedan od najboljih melodičnih refrena domaćeg hip-hopa
solo solo 11:43 28.05.2023

Re: jebaji ga Docs

aja aj, pa se kroz grad zajebaj, aj aja pa se kroz grada zajeba-aj-aj

po meni jedan od najboljih melodičnih refrena domaćeg hip-hopa


bar da me neko shvata u ovom dijelu interneta.
docsumann docsumann 11:10 28.05.2023

par riječi o rege ritmovima

ima jedna interesantna stvar u vezi rege ritmova, jedna kvaka koja je bila glavolomka za bubnjare orjentisane na RnB, rok, funk ritam, (pričamo o bazičnim 4/4 ritmovima) gdje je akcenat na 2 i 4 udarcu, takozvanim up-betovima.

to vam je onaj ts -Tas efekat, koji daje dinamiku pjesmi.

naslušao sam se intrevijua u kojim su bubnjari svjedočili kako su neke njihove kolege, inače odlični bubnjari imali problema na pojedinim džem sešnima, kad bi se repertoar nakon rnb& funk-jazzy standarda, na nečiji predlog, skrenuo u rege.
jednostavno nisu znali šta treba tu da rade.

a stvar je maksimalno, minimalno-istički, prosta. akcent je na bitovima 1. i 3. tzv down-bitove.

jedinica može biti skroz prazna (tzv. One Drop beat, patentirao Karlton Baret, bubnjar Vejlersa, brat basiste Astona Bareta, s kojim je činio najintegrisaniju ritam sekciju vascjelog regea)

pumpajući patern se drži udarajući po zatvorenoj hi-hat čineli (jbg, sve sam učio na engleskom, pa sam slab s srpskim izrazima,. to je ona činela što se diže i spušta na pedalu)

drguga dva osnovna rege bita su Rockers i Stepers (praktično bas bubanj non stop gazi, kao da korača, otud -steppers)

tessa1 tessa1 13:08 28.05.2023

Re: par riječi o rege ritmovima

gdje je akcenat na 2 i 4 udarcu, takozvanim up-betovima.

to vam je onaj ts -Tas efekat, koji daje dinamiku pjesmi.


O bože u tunelu sam, suzilo mi se vidno polje, ona sinoć krila bila je temperatura, jutros se borim sa njom kao lav.

Ipak ću od Modernog hip-hopa sinoć napraviti bolje, ne mogu ostaviti tako nedovršeno i loše, najgluplji dio, baš tup tk-tk ima najduže dionice, znam sada gdje je greška i pokušaću je ispraviti a vi zaboravite da ste čuli bilo šta, ne koristite to protiv mene. :)

solo solo 21:46 28.05.2023

Feromoniraj se i uživaj



Docs,za neke stvari treba X faktor.

Tako to zovu.

Jasno da se igraš i uživaš u igri.

I to je ok.

Za to ti mi nismo potrebni.

Prošo wikend.

'ebo te.
docsumann docsumann 04:59 29.05.2023

Re: Feromoniraj se i uživaj

malo publike nije zgoreg.

nekome se dopadne nekome ne.


ps. ONE CLUB je već "hit" u HN (ok, u nekim krugovima )
solo solo 09:27 29.05.2023

Re: Feromoniraj se i uživaj

ps. ONE CLUB je već "hit" u HN (ok, u nekim krugovima


Čulo se o tim krugovima

Afteri su im do džaja.

Razvali ih ti sa basevima.

docsumann docsumann 09:59 29.05.2023

Re: Feromoniraj se i uživaj

sve si pobrko, al nebitno


PS dobar ti most...za te godine

srdjan.pajic srdjan.pajic 16:16 29.05.2023

Re: Feromoniraj se i uživaj

docsumann
malo publike nije zgoreg.

nekome se dopadne nekome ne.


ps. ONE CLUB je već "hit" u HN (ok, u nekim krugovima )


Publika je tu! Sinoć sam konačno seo da odslušam uradak i u tom poslu dolazi ova moja manja klinka, kez od uveta do uveta, i radoznalo pita: "What's that noise?!". (ne znam da li je kritika ili kompliment sa njene strane, tu je malo sedela i otišla da se igra).

Nije rege moj soft spot, pa ne mogu da dam suvislu kritiku, ali svaka čast na trudu! Meni tu fali malo neka solidnija melodija i harmonija, umesto ovoliko razbarušenih udaraljki i svedenog basa, ali nema veze, samo prži! Ono mumlanje u vidu pevanja nisam razumeo, možda neki lyrics da se okači pride za nas nagluve.

E, da, odabrao sam novi komad za vežbu i potencijalni recital, ako ne odustanem jer mi se već čini da je preteško za mene, ali učiteljica ma loži, kaže, ma, možeš ti to Srki, ja verujem u tebe. Dakle, opet duet, Bahov Koncert za Violinu i Obou (verovatno samo prvi stav, allegro). To je ovo, ako ima neko ko ne zna po imenu, inače je vrlo poznato:



Izazovno, osim što je genijalno, je što ne postoji transkrpicija za klavir, ili mi bar nismo uspeli da je nađemo, nego smo smislili da ja sviram "obou" i "violinu", ofsetovane za oktavu, a učiteljica će da odradi čembalo i možda neku kombinaciju gudačkih sekcija. Videćemo kako će da ispadne, mislim da će morati da se svira fizički na dva klavira, je ćemo da se guramo i preskačemo na jednom.

Inače, dok sam istraživao, našao sam da je ovaj koncert, zapravo njegov zapis, bio izgubljen*. Ali je onda dosta kasnije rekonstruisan na osnovu originalne Bahove varijacije istog tog koncerta ali za dva čembala. U svakom slučaju, sjajan komad, verovatno moj najomiljeniji od Baha.


*to sa gubljenjem ovakvih dela me baca u neku tugu i melanholiliju, ko zna kakva su velika dela tako nestala.




tessa1 tessa1 16:41 29.05.2023

Re: Feromoniraj se i uživaj

Docs,za neke stvari treba X faktor.

Ala čovječe. Zamisli da ima i Y faktor, ne samo X. I Z, kao Zombi, Zoro.



Moram kupiti dobre slušalice, prvo to, imam plave Sony, prošli put ih nisam koristila a fino piše sa slušalicama, prošli jako, jako razočaravjući put. :)

I stavila sam tablet na ravnu površinu da mogu koristiti obe ruke,

Izmjenjena verzija, nema više tk-tk, sledeća bi bila još bolja ali nisam skoncentrisana, i ovo je samo da ne odustajem tj popravim, zbrzila sam sad na dva-tri mjesta nema prelaz, i kraj samo odustala kao gotovo, kraj, ćao, isključi sve iz struje. :)

Beat2


p.s. tražim drugi App da ima i jazz i efekti na više nivoa kako bih rekla, simfonijski orkestar mi treba. :)


docsumann docsumann 17:29 29.05.2023

Re: Feromoniraj se i uživaj

Nije rege moj soft spot, pa ne mogu da dam suvislu kritiku, ali svaka čast na trudu! Meni tu fali malo neka solidnija melodija i harmonija, umesto ovoliko razbarušenih udaraljki i svedenog basa, ali nema veze, samo prži! Ono mumlanje u vidu pevanja nisam razumeo, možda neki lyrics da se okači pride za nas nagluve.


potpuno si u pravu.

nisam u mogućnosti da pravim solo pasaže, čak ni ozbiljnije melodijske dionice, pa sam se orjentisao na ritmičku strukturu, sa klavijaturama i gitarom koje samo drže ritam ( kroz "skank" i "babl"

ali sam ovladao gomilom tehnikalija. pa sad ima i trube, doduše samo u akcentima.

zakačio sam tekstove za pojedine pjesme (uglavnom jedna do dvije linije)

a jedini pravi lyrics sam okačio na prošlom blogu ( One Club). tako da i glas tu dođe više kao potpora atmosfere, mada nije hrđavo kao bilješka ideje koja se moće razvit u kompletnu pjesmu.
nalazim da su ti napjevi pjevljivi. u rege maniru.

a imam i par gostovanja na vokalima :)



kad bih pokušao da objasnim šta pokušavam da postignem to bi bio neki miks između roots regea i modernijeg klubskog zvuka.

a ti pajke, slobodno dobaci neku melodijicu na klaviru, ako m islip da bi čičnula ponegdje.

docsumann docsumann 17:56 29.05.2023

Re: Feromoniraj se i uživaj

upravo sam ovladao pravljenjem "bablova" :))

to vam je pored skanka ( ck-ck , na đitri ili klaviru) najprepoznatljiviji rege ritmički patern, koji se obično svira na orguljama.

elem, nikako nisam uspjevao da dobijem taj efekat, pa sam opet prionuo na učenje. morah da zagazim u obnavljanje skala i akorda.
turtorijal mi je tek tada postao jasan.

akon išta drugo, bar sam se muzičko-teorijski izobrazovao u ovih par sedmica

kačim uskoro jednu prerađenu stvar, s kojom nisam bio zadovoljan baš po tom osnovu.
docsumann docsumann 20:10 29.05.2023

Re: Feromoniraj se i uživaj

p.s. tražim drugi App da ima i jazz i efekti na više nivoa kako bih rekla, simfonijski orkestar mi treba. :)


vidim ja da ćeš brzo da doplatiš premium paket
tessa1 tessa1 21:26 29.05.2023

Re: Feromoniraj se i uživaj

vidim ja da ćeš brzo da doplatiš premium paket

Neću, tražim nešto složenije. :)


Ima i ovaj BandLab,

prijavila sam se prije sec, ozbiljni su, komuna sa profilom i kompozicijama na njemu,

srdjan.pajic srdjan.pajic 02:22 30.05.2023

Re: Feromoniraj se i uživaj

a ti pajke, slobodno dobaci neku melodijicu na klaviru, ako m islip da bi čičnula ponegdje.


Bih, rado, ama je to meni mnogo teško. Ne što me mrzi ili što se bojim da bi se ti ljutio ako userem, nego meni komponovanje baš teško pada. Imali smo to na kraju svakog semestra u školi klavira, da sednemo i napišemo recimo osam taktova originalne melodije, pa onda da je isharmonizujemo (sami ili uz pomoć učiteljice). I uvek je bilo ili bezveze, ili je bilo vrlo slično nekoj melodiji koju sam čuo, ili sam skoro siguran da sam čuo. Ja sam ti više interpretator u pokušaju, znači Miško koji vozi autobus, a ne originalni kreator umetnik.

A drugo, ovi tvoji uratci imaju već strukturu, jedno se na drugo oslanja, i ja mislim da ne može sad tu da se ugura i neka kao melodija, nema mesta, čini mi se. Možda kad bi se pristupilo obrnuto, da ja smandrljame neki melodijski uradak, a ti onda da na to naliepiš ove tvoje basove i činele i ovo tvoje kao pevanje. Ali tu se vraćamo na goreopisani problem .

Ali ko zna, možda i mene poseti muza inspiracije pa ti pošaljem uradak da se ti onda dalje mučiš sa time.


docsumann docsumann 05:03 30.05.2023

Re: Feromoniraj se i uživaj

Ima i ovaj BandLab,


pa da malo pažljivije pratiš, vidjela bi da sam ga spominjao već nekoliko puta., pošto radim upravo u njemu.
tessa1 tessa1 05:20 30.05.2023

Re: Feromoniraj se i uživaj

pa da malo pažljivije pratiš, vidjela bi da sam ga spominjao već nekoliko puta., pošto radim upravo u njemu.

:)


Iskreno, ne pratim ne samo ovo što ti radiš već duže vrijeme sve i virtuelno i rl prelazima kao mačka kad se igra krajem konca velikog klupka, na odstojanju, ako povuče šapicom sve će se odmotati, zamrsiti i zakomplikovati.


I ovo sam vidjela, zvučalo je tako da ne pitam ništa, ne detaljišem o tvojoj i mojoj mašini.

tess, radimo na različitim mašinama, različitim pristupima (tehnikama), čak nam je i žanr različit u bitu, al potpuno saosjećam tvoju opčinjenost sound ex mahin-om :)


tessa1 tessa1 05:52 30.05.2023

Re: Feromoniraj se i uživaj

Meni je ovo za sad zanimljivo, na površini (sinoć sam se prijavila sa tel), iza zanimljive površine vidim nešto novo za upoznati i proučiti, perfektno urađenu stranicu, i komunu radnu kao pčelice, ima kao i kod Notiona pomoć AI (?)

1) nemam visoka očekivanja od sebe

2) ne osjećam da sam nesposobna za više, par cm gore



docsumann docsumann 05:56 30.05.2023

Re: Feromoniraj se i uživaj

band.lab je odličan za nas amatere.

moj savjet ti je da prvo izučiš drum mašinu.

radi malo samo s njom, pa onda pređi na kompletnu paletu.

tessa1 tessa1 06:03 30.05.2023

Re: Feromoniraj se i uživaj

band.lab je odličan za nas amatere.

moj savjet ti je da prvo izučiš drum mašinu.

radi malo samo s njom, pa onda pređi na kompletnu paletu.


Спасибо.


Tražim pravu metaforu mog susreta sa ovom stranicom. Opet neku mačiju. :))
docsumann docsumann 07:06 30.05.2023

Re: Feromoniraj se i uživaj

ako se odmah ufatiš efekata i loopova, zaseniće te njihova efektičnost, pa ćeš zanemariti osnove.

ako baciš pogled na moj prvi blog o navučenosti na mašinsko ritmovanje (djizbijele - Ritamka za Djecu i Dorasle) , naćeš tamo više uradaka koji su sklopljeni samo sa drum mašinom. na suho štobiserelo.

bio je to dobar trening, tako da kad sam prešao na full paletu koju nudi band.lab ,a to uključuje i instrumentie (sa sve dodatnim efektima), i drum mašina, ubacivanje snimljenog glasa, loopova bilo mi mnogo lakše da navigama

tessa1 tessa1 08:02 30.05.2023

Re: Feromoniraj se i uživaj

ako baciš pogled na moj prvi blog o navučenosti na mašinsko ritmovanje (djizbijele - Ritamka za Djecu i Dorasle) , naćeš tamo više uradaka koji su sklopljeni samo sa drum mašinom. na suho štobiserelo.

Glava me boli od kašljanja u fazi sam samosažaljenja i moram se nekom izvinjavati, učitni nešto ljudski :), okajati grijehe :),

izvini što sam bila gruba prema tebi onaj dan kad me Gedžo iznervirao, bilo bi isto i sutra tako jer me opasno iznervirao, ali ti si se našao u pogrešno vrijeme na pogrešnom mjestu. Izvini.


Drugo, odem kupiti poštansku marku da bih poslala poštom jedan račun (?), izričito rečeno samo poštom, košta 1€, mala šajz markica, do juče je bila pola, 20, 30cent.


Samo sam kratko pogledala ovo što si rekao za drum mašinu, i skinula neke "efekte", jesu li to isto efekti kao i na onoj drugoj mašini?,

i odmah mi se svidio prvi takt, rif?, kod Clean Guitar Hard, električna gitara, ide ovako, tam-tam-tam :), poslije sam našla bass i bubnjeve, ide to brzo meni. Neko bi rekao da znam šta radim. :))


Iako imam puno obaveza, od zimus sam se odmakela 43km od fokusa koji moram imati do Jeseni, BandLab je poslednje što mi je trebalo, ali ja ću poslijepodne odvojiti vrijeme i pogledati tvoje blogove o muzici.
docsumann docsumann 09:02 30.05.2023

Re: Feromoniraj se i uživaj

izvini što sam bila gruba prema tebi onaj dan kad me Gedžo iznervirao, bilo bi isto i sutra tako jer me opasno iznervirao, ali ti si se našao u pogrešno vrijeme na pogrešnom mjestu. Izvini.


lijepo od tebe. cijenim to.

sve ok.


Samo sam kratko pogledala ovo što si rekao za drum mašinu, i skinula neke "efekte", jesu li to isto efekti kao i na onoj drugoj mašini?,


ne, već postoje različiti tipovi drum machina - opostoji podjela na stilove i podjela na tipove. svaki ima svoj zvuk.

npr. stil(žanr) može biti blues, rock, funk, rege, hio-hop...

a podjela na tipovi su - 80s, fat 90s, (tu su vveći bubnjevi meko naštelovani, gotovo kao melodijski basevi)...itd.


ponekad kombinujem dijelove različitih setova bubnjeva, pa bas bubanj uzmem sa blues seta, a ostatak sa rege (blues bas bubanj ima dobar dubok zvuk).
al to sve dođe poslije tona pokušaja i probanja, kad ti se iskristališe šta gdje možeš da nađeš.

trake sa tog bloga su skroz suve, bez i kapi efekta.


docsumann docsumann 09:07 30.05.2023

Re: Feromoniraj se i uživaj

Iako imam puno obaveza, od zimus sam se odmakela 43km od fokusa koji moram imati do Jeseni, BandLab je poslednje što mi je trebalo, ali ja ću poslijepodne odvojiti vrijeme i pogledati tvoje blogove o muzici.


opasna je to navlaka, al vidim već je kasno


najbolje je da pičiš svojim putem, što te povuče tamo idi.

tako se najbolje uči. kad te nešto zaintrigira kako i što?




tessa1 tessa1 09:57 30.05.2023

Re: Feromoniraj se i uživaj

ne, već postoje različiti tipovi drum machina - opostoji podjela na stilove i podjela na tipove. svaki ima svoj zvuk.

npr. stil(žanr) može biti blues, rock, funk, rege, hio-hop...

a podjela na tipovi su - 80s, fat 90s, (tu su vveći bubnjevi meko naštelovani, gotovo kao melodijski basevi)...itd.


Ok. :)

ponekad kombinujem dijelove različitih setova bubnjeva, pa bas bubanj uzmem sa blues seta, a ostatak sa rege (blues bas bubanj ima dobar dubok zvuk).
al to sve dođe poslije tona pokušaja i probanja, kad ti se iskristališe šta gdje možeš da nađeš.

Da, pretpostavljam sve mogućnosti koje me od jutros prevazilaze 38km u nebo.
tessa1 tessa1 09:58 30.05.2023

Re: Feromoniraj se i uživaj

opasna je to navlaka, al vidim već je kasno


najbolje je da pičiš svojim putem, što te povuče tamo idi.

tako se najbolje uči. kad te nešto zaintrigira kako i što?

Ma da, propast. :)
docsumann docsumann 10:06 30.05.2023

Re: Feromoniraj se i uživaj

jedna preporuka.

ako baš odlučiš da napraviše neku konkretnu stvar (traku), makar ne znala šta će to na kraju biti i na šta će ličiti, otvori uvijek novi projekat (ima ikonica u lijevogm gornjem uglu, tri horizontalne bijele crte...tu će ti se otvorit padajući meni s opcijama New Project, Recent Projects...

otvoriš novi projekat i daš mu ime, kroz sejvovanje.

ja sm to u početku mašio, pa mi je sad problem dsa pronađem neke stare stvari. mislim imam zvučni zapis, al nemam otvoren prozor u band.labu sa muzičkom strukturom i dijelovima.
tessa1 tessa1 10:29 30.05.2023

Re: Feromoniraj se i uživaj

ako baš odlučiš da napraviše neku konkretnu stvar (traku), makar ne znala šta će to na kraju biti i na šta će ličiti, otvori uvijek novi projekat (ima ikonica u lijevogm gornjem uglu, tri horizontalne bijele crte...tu će ti se otvorit padajući meni s opcijama New Project, Recent Projects...

U stvari sam projekat prvi otvorila, šta ti je samouvjerenost. :)

I vidjela da ima datooteka tj pita želiš li poslednje sačuvati.
No, svi su savjeti dobrodošli.



Mene interesuje filmska muzika, dobro, ovo je za igrice, i nemam zadatu temu illi scenario, ali mislim da pratim li taj osjećaj ili unutrašnje presije života nekad čujem muziku uz slike, tekst tj često. :)




Lorne Balfe ne znam da li sam spominjala, radio je i muziku za seriju His Dark Materials, i odmah je prepoznatljiv,





Poslije ću nešto napisati za sliku jednog filma, prvo sam vidjela sliku pa gledala film, moram je potražiti. Dobro, moram se i skoncentrisati jer će priča u suprotnom biti o onostranom.
tessa1 tessa1 10:42 30.05.2023

Re: Feromoniraj se i uživaj

Radio je i Čerčila, zaboravih, i druge..


Gdje je Free, za blog. :)

tessa1 tessa1 15:07 30.05.2023

Re: Feromoniraj se i uživaj






Eva, moja prva pomisao kada sam vidjela ovu sliku bila je da je u prostoriji tišina, extremna tišina, tako se i ispostavilo,


od 3:42 min do kraja filma tj tih poslednjih 5 min filma, 2 min je extremne tišine, ima ona soba u kojoj čovjek poludi bez zvuka nakon par min,

razmišljala sam poslije, stakla su izgledala dupla, boja kadra je boje stakla neprobojnog, gledaš kroz njih kao kroz dioptriju, i kamion u pozadini mutan je radi debljine stakla, sigurna sam bila da se ne čuje unutra ništa ali ne radi muzike ili graje nego izolacije zvuka, i da režiser sa unutra ovom kabastom sećijom, kožnom, crnom nešto poručuje, on tebi zatvara zvučni prostor, vani je bukvalno rad na cesti, drndaju mašine, unutra ni srce ne kuca.


Nađoh brzo zadnju scenu, prebrzo :), i kad dođoh do kraja mučnog i morbidngo filma dočeka me tišina, od onih trenutaka kad mi je žao, često se desi, što prvo nešto ne zapišem, prije nego će se desiti, ne bi ljudi vjerovali, ne bih ni ja njihovom mjestu. :)



tessa1 tessa1 09:32 01.06.2023

Re: Feromoniraj se i uživaj

Snimila sam sinoć jedan Jazz fusion i neću da dijelim zato što je bilo prelako, rutina,

izgleda kako slušam puno Jazz, bilo je lako napravit kao spojiti parove u igrici Memorije od 6 karti.

Do tvog drugog bloga ću porasti, ovo je beba Jazz fusion. :)
docsumann docsumann 19:54 29.05.2023

no more truble with the bubble :)


FALLING LIKE A PEEBOW

I am falling like a peebow
on the big circle
of water in nature

docsumann docsumann 20:09 29.05.2023

Re: no more truble with the bubble :)


a evo ga i zapis...na ekranu

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana