Hobi| Muzika| Zabava

Blink of Liar's Eye

docsumann RSS / 28.06.2023. u 19:18

Koristim ovu priliku da se zahvalim Pajketu na mentorstvu, a posebno na strpljenju,  glede mog muzičkog naobrazivanja.

Nešto smo naučili... i primjenili

 

bVwBNfi.jpg 

 

Blink of Liar's Eye

 

Rice da da dice

da da da da dice

 

I see through you

by looking into your eyes

All you do

and all you rule

Is just one big

Joy for the fool

 

Rice da da dice

da da da dice

 

Your walk on the water

is just skating on the ice

Talk lika a lion

but walk like a mice 

All trust died

in a blink of eye 

 



Komentari (83)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

bene_geserit bene_geserit 21:12 28.06.2023

Jokićevi floateri

bene_geserit bene_geserit 20:43 29.06.2023

Re: Jokićevi floateri

novi nba logo



promoter promoter 05:13 30.06.2023

Re: Jokićevi floateri

bene_geserit
novi nba logo




Zašto sekiraš Šmuuuuua?
shmoo shmoo 06:33 30.06.2023

Jokićevi floateri и јамајчански гоатери

promoter
bene_geserit
novi nba logo




Zašto sekiraš Šmuuuuua?





Најс трај.

Алоооо, вас двојица јокиста! (јокериста? - по ономе микисти и ђокисти)

Ово је музички блог, бре!







П.С. - Јбт, Бене ће сада да се занесвести падајући на ту своју десну страну после ове пјесме на енглеском језику званом глобиш!

Али ако, и треба.

bene_geserit bene_geserit 07:32 30.06.2023

Re: Jokićevi floateri и јамајчански гоатери

Skeptičan sam da bilo ko ovde otvara te tvoje youtube linkove što ostavljaš, ali pošto to uporno radiš deluje da misliš da ima zaludnih.
shmoo shmoo 10:35 30.06.2023

Re: Jokićevi floateri и јамајчански гоатери

bene_geserit
Skeptičan sam da bilo ko ovde otvara te tvoje youtube linkove što ostavljaš, ali pošto to uporno radiš deluje da misliš da ima zaludnih.



Ма размем те сасвим. Исто и ја мислим за твоје коментаре, линкове у њима итд.

А право да ти кажем, истовремено ме и заболе што си ти скептичан исто као што ме заболе да ли неко отвара моје линкове и гледа/слуша клипове које постављам исто онолико колико ме заболе како је теби и осталима који се јављате из САД и Британије.

(Види мало доле.)

То се каже равнодушан према плачу, је л' да?

Стварно, бре, куд ли то плови овај Блог Б92?





promoter promoter 14:20 30.06.2023

Re: Jokićevi floateri и јамајчански гоатери

shmoo
bene_geserit
Skeptičan sam da bilo ko ovde otvara te tvoje youtube linkove što ostavljaš, ali pošto to uporno radiš deluje da misliš da ima zaludnih.



Ма размем те сасвим. Исто и ја мислим за твоје коментаре, линкове у њима итд.

А право да ти кажем, истовремено ме и заболе што си ти скептичан исто као што ме заболе да ли неко отвара моје линкове и гледа/слуша клипове које постављам исто онолико колико ме заболе како је теби и осталима који се јављате из САД и Британије.

(Види мало доле.)

То се каже равнодушан према плачу, је л' да?

Стварно, бре, куд ли то плови овај Блог Б92?



Šmuuu!
Šta ima veze odakle se ko javlja?
To odakle se ko javlja je potpuno irelevantno za diskusiju.
Bitno je, valjda, jedino šta piše.

Na Spiridonovom blogu slovo o ponašanju je održao ece-florian, kako nije u redu da neko nekome odgovara citatima sa drugog bloga ... navodno je to neko nepisano pravilo?
Ja se pitam zašto je to važno?
Pa valjda si ti, ja - i svi ostali isti bez obzira ne kom blogu pisali?
I još nam je citirao kako nadmoćni nikada nikoga nisu slali u kurac i piičku materinu?
Jer je to alat 'slabijih'.
Jeste, ali u kurcu.
shmoo shmoo 15:46 30.06.2023

Re: Jokićevi floateri и јамајчански гоатери

promoter

Šmuuu!
Šta ima veze odakle se ko javlja?
To odakle se ko javlja je potpuno irelevantno za diskusiju.
Bitno je, valjda, jedino šta piše.



Управо тако.

Уопште није битно ОДАКЛЕ се неко јавља него ШТА пише.

И баш због тога ШТА пишу јебе ми се да читам коментаре и блогове блогера који се јављају из САД и Велике Британије.

Због свега што сам од њих до сада читао, лупио сам им санкције, ембарго, у виду ignore методе.

Na Spiridonovom blogu slovo o ponašanju je održao ece-florian, kako nije u redu da neko nekome odgovara citatima sa drugog bloga ... navodno je to neko nepisano pravilo?
Ja se pitam zašto je to važno?

Pa valjda si ti, ja - i svi ostali isti bez obzira ne kom blogu pisali?



Нисмо исти. Још увек ниси то укапирао?

Ма јеси, него волиш иронију.

На ЊИХОВОМ Блогу Б92 није уопште суштина ШТА је речено, него је суштина КО то каже.

Ено горе установисмо да ти и ја не видимо то тако.

Али они тако то виде.

Тако они виде ЊИХОВ Блог Б92.

Небитно је ШТА је речено него КО је рекао.

То што си ми пренео овде, то што је код Спиридона рекао тај ece-florian кога још његови бузум френдс са Блога Б92 зову и Цветко, а он са тим својим другарима спада у онај први ешалон Блога Б92 још од његових почетака, из 2008. године када се Блог Б92 озбиљније завртео, то Цветково има овде тежину и вредност на ЊИХОВОМ Блогу Б92.

А то исто што рече тај ЊИХОВ Цветко одавно смо говорили и ти и ја и Соло и још неки који не припадају тој екипи ЊИХОВОГ БЛОГА од самих почетака постојања овог места на интернету, али није узимано у обзир то што смо ми говорили исто то што и Цветко код Спиридона на блогу под насловом "Куда иде овај блога" (одмах после блога са насловом "Како да заштитимо наш блог" ).

Нисам отварао Спиридонов блог јер сам му обећао на његовом прошлом блогу ( "Како да заштитимо наш блог?" ) и још некима да њихове блогове више нећу отварати да бих читао шта су то написали и они и коментатори на њиховим блоговима да бих им помогао да они заштите СВОЈ Блог Б92.

А зашто није узимано у обзир када смо ти и ја говорили на Блогу исто то што и Цветко?

Па нисмо ЊИХОВИ. Ето зато.

Дакле, закључак је да није битно ШТА неко на ЊИХОВОМ блогу напише него КО нешто напише.

Писао сам ја све ово што теби овде кажем и модерацији Блога Б92 док је још увек постојала модерација пре 4-5 година, али џабе. Нисам никакав одговор добио јер то ти је било као да данас узмеш да пишеш Влади Србије, Брнабићки и Вучићу лично... И они те наравно изигноришу као што то увек и чине са свиме што не желе да чују. Тако је тада чинила и та модерација, али мислим да она више не постоји.

То је, знаш, та њихова чувена петооктобарска демократија.

Објаснио ти је то већ Соло са оном ЊИХОВОМ поделом на петооктобарце и постпетооктобарце на Блогу Б92 од чега и зависи приступ саговорнику.

Дакле џабе да им ти и ја или неко ко није ЊИХОВ говоримо шта то није у реду са ЊИХОВИМ блогом. То мора неко ЊИХОВ да им каже.

I još nam je citirao kako nadmoćni nikada nikoga nisu slali u kurac i piičku materinu?
Jer je to alat 'slabijih'.
Jeste, ali u kurcu.



Баш тако.

Зато им Блог Б92 и јесте у курцу.

А нека се они из ЊИХОВЕ екипе и даље питају шта то није у реду са Блогом Б92 и куда он плови.

Па ето им га сада, тај ЊИХОВ Блог Б92.

Плови на исто место где је већ одавно отпловио и онај ЊИХОВ отпорашки, касније канвасовски, 5. октобар 2000.





solo solo 01:10 01.07.2023

Re: Jokićevi floateri и јамајчански гоатери

А зашто није узимано у обзир када смо ти и ја говорили на Блогу исто то што и Цветко?


Pa zato što su oni malo više isti a drugi su malo manje isti.

Jebem mu mater tako logično.

Па нисмо ЊИХОВИ. Ето зато.


Fala Bogu pa nismo. Kuku da jesmo.
shmoo shmoo 07:43 01.07.2023

Под шљивом или под надвожњаком?

solo
А зашто није узимано у обзир када смо ти и ја говорили на Блогу исто то што и Цветко?


Pa zato što su oni malo više isti a drugi su malo manje isti.

Jebem mu mater tako logično.




Па јес, и то што кажеш.


Па нисмо ЊИХОВИ. Ето зато.


Fala Bogu pa nismo. Kuku da jesmo.



Да почнемо да им се шљихтамо као што то и раде неки овде да би постали пошто-пото ЊИХОВИ?

Шалим се, шалим се...

Баш вала, куку да јесмо.


П.С. - Да ли си видео јуче снимак блокаде аутопута код Центра Сава?

Прво ми Кум из Ванкувера послао линк за уживо праћење блокаде на каналу оног Дејана Како Се Већ Беше Презива, оног што ради за Службу, оног СРБИН.инфо - Помоз' бог, драги гледаоци! И те муње.

(Зипа, брате, Србин инфо извештава о том протесту на исти начин као и Шолак-Ђиласови медији. )

Ја онда Куму узвратим линком на неког Белог бомбардера, такође на Јутјубу, који снима одозго уз помоћ дрона такође исту ту блокаду аутопута код надвожњака код Центра Сава.

На том снимку из дрона се види да су сви учесници те блокаде, али пази СВИ,СВИ, СВИ, стали испод надвожњака у 'ладовину, врућина нека ударила и оморина над Европом јебеш му матер, а да у блокади стоји једва 20-30 аутомобила, не више.

Истовремено читам Шолак-Ђилас медије који извештавају о стотинама хиљада грађана и хиљадама аутомобила који учествују у блокади.



Ој Србијо под једним надвожњаком, па јебем ти матер луду!

Да те нема, требало би те измислити!

Нама овде никада није досадно.











promoter promoter 08:28 01.07.2023

Re: Под шљивом или под надвожњаком?

shmoo
solo
А зашто није узимано у обзир када смо ти и ја говорили на Блогу исто то што и Цветко?


Pa zato što su oni malo više isti a drugi su malo manje isti.

Jebem mu mater tako logično.




Па јес, и то што кажеш.


Па нисмо ЊИХОВИ. Ето зато.


Fala Bogu pa nismo. Kuku da jesmo.



Да почнемо да им се шљихтамо као што то и раде неки овде да би постали пошто-пото ЊИХОВИ?

Шалим се, шалим се...

Баш вала, куку да јесмо.


П.С. - Да ли си видео јуче снимак блокаде аутопута код Центра Сава?

Прво ми Кум из Ванкувера послао линк за уживо праћење блокаде на каналу оног Дејана Како Се Већ Беше Презива, оног што ради за Службу, оног СРБИН.инфо - Помоз' бог, драги гледаоци! И те муње.

(Зипа, брате, Србин инфо извештава о том протесту на исти начин као и Шолак-Ђиласови медији. )

Ја онда Куму узвратим линком на неког Белог бомбардера, такође на Јутјубу, који снима одозго уз помоћ дрона такође исту ту блокаду аутопута код надвожњака код Центра Сава.

На том снимку из дрона се види да су сви учесници те блокаде, али пази СВИ,СВИ, СВИ, стали испод надвожњака у 'ладовину, врућина нека ударила и оморина над Европом јебеш му матер, а да у блокади стоји једва 20-30 аутомобила, не више.

Истовремено читам Шолак-Ђилас медије који извештавају о стотинама хиљада грађана и хиљадама аутомобила који учествују у блокади.



Ој Србијо под једним надвожњаком, па јебем ти матер луду!

Да те нема, требало би те измислити!

Нама овде никада није досадно.












Nego!
Šmuuuu, da li čitaš one jadikovke kod Spiridona na blogu kako je nekada na blogu bilo kul i do jaja, jer se, pazi sad, moglo pročitati puno pametnih stvari od Srbljanovićke i Svilanovića.
Jebote, što kažu Zagorci - bum se vusral!
shmoo shmoo 09:03 01.07.2023

Re: Под шљивом или под надвожњаком?

promoter

Nego!
Šmuuuu, da li čitaš one jadikovke kod Spiridona na blogu kako je nekada na blogu bilo kul i do jaja, jer se, pazi sad, moglo pročitati puno pametnih stvari od Srbljanovićke i Svilanovića.
Jebote, što kažu Zagorci - bum se vusral!


Не читам.

Кажем ти да сам обећао Спиридону на његовом прошлом блогу под насловом "Како да заштитимо наш блог?" да убудуће више нећу отварати његове блогове да бих им помогао у тој праведничкој намери да заштите ЊИХОВ блог.

Ни Пајићев блог не отварам због истог разлога.

Има ту још неких имена који иду у ту моју скриптицу разумних разлога и настојања да им помогнем да они заштите СВОЈ Блог Б92 чије блогове такође немам намеру да отварам нити имам намеру да читам ЊИХОВЕ коментаре.

Ето ја учиних све што је до мене да бих им помогао да они заштите ЊИХОВ Блог Б92.

Више од тога нити умем нити могу.

Слуга покоран.







П.С. -
jadikovke kod Spiridona na blogu kako je nekada na blogu bilo kul i do jaja, jer se, pazi sad, moglo pročitati puno pametnih stvari od Srbljanovićke i Svilanovića.






Не сери, брате, да ту жваку ваљају тамо код Спиридона?





Па њима не може да помогне ни то што сам ја престао да се јављам на ЊИХОВИМ блоговима и да читам ЊИХОВЕ коментаре.

nask nask 22:43 28.06.2023

Your walk on the water

nask nask 22:48 28.06.2023

is just skating on the ice

docsumann docsumann 03:49 29.06.2023

Re: is just skating on the ice

foto spot

solo solo 23:09 28.06.2023

volšebno, samo volšebno


Aj muziku na temu - ,,Zasto je nebo tako blizu nad pucinom?,,

Eto, nikad te nisam ništa molio sad zamoljavam.

Ti si čovek s' mora,nekako najviše imam poverenja u tebe.

nask nask 22:38 29.06.2023

Re: volšebno, samo volšebno

,,Zasto je nebo tako blizu nad pucinom?,,

Zato sto je silom vezana za nebo


solo solo 22:40 29.06.2023

Re: volšebno, samo volšebno

Zato sto je silom vezana za nebo


Konačno!
'ebo te.

promoter promoter 05:14 30.06.2023

Re: volšebno, samo volšebno

solo

,,Zasto je nebo tako blizu nad pucinom?,,

...


... zato da bi se rimovalo sa k__činom.
shmoo shmoo 06:43 30.06.2023

Јуче Париз и Брисел, данас и у вашем граду

nask
,,Zasto je nebo tako blizu nad pucinom?,,

Zato sto je silom vezana za nebo



И пучина и Чарлијева к...

Све је то везано за небо.

Како стоје ствари у осталим деловима Ојропе и њене уније осим ПариЖа и Брукселеа?

(И осим Немачке. То знам из прве руке... Прецизније, првих руку у више градова.)

Је л' и код вас нека оморина пред олују?

Или је лепо и сунчано као на Доксовој Јамајци?

Озбиљно питам, не зезамн се, заинтересован сам. Брине ме ово варљиво лето 2023.






solo solo 07:33 30.06.2023

Re: volšebno, samo volšebno

,,Zasto je nebo tako blizu nad pucinom?,,

... zato da bi se rimovalo sa k__činom.


Neeee Čaki, ne ovđe,ostavi to za jebački blog kod g Čera, ovđe samo muzika.
docsumann docsumann 07:59 30.06.2023

Re: volšebno, samo volšebno


solo solo 23:30 28.06.2023

Inače


“Znate li da je danas Vidovdan?“

newimprovedtadejus newimprovedtadejus 12:51 29.06.2023

Re: tra la la

bene_geserit
Judge Rules That 5 Year Old Who Identifies As A Pirate Can Have Eyeball Surgically Removed And Leg Amputated Without Parental Consent


jel ovo onion neki novi? oće email, ne da da se gvirne..

e i moram da primjetim da tvitać ako pustiš na for you mode svtarno postaje baš baš toksičan.. meni ne smeta desni rant al ako nije te ogorčeno, toksične marke..
bre bene moraš da nađeš nešto vedrije, ne može ono biti dobro za mental health ako se svaki dan konzumira..
ne što nije istina nego brate ubi ta gorčina namrtvo
srdjan.pajic srdjan.pajic 14:55 29.06.2023

Re: tra la la

newimprovedtadejus
bene_geserit
Judge Rules That 5 Year Old Who Identifies As A Pirate Can Have Eyeball Surgically Removed And Leg Amputated Without Parental Consent


jel ovo onion neki novi? oće email, ne da da se gvirne..

e i moram da primjetim da tvitać ako pustiš na for you mode svtarno postaje baš baš toksičan.. meni ne smeta desni rant al ako nije te ogorčeno, toksične marke..
bre bene moraš da nađeš nešto vedrije, ne može ono biti dobro za mental health ako se svaki dan konzumira..
ne što nije istina nego brate ubi ta gorčina namrtvo


Kod nas u Seljoradu skoro pa pobuna na desnoj strani spektra političkog jer je xcel (lokalna elektrodistribucija) krenuo da menja brojila u ova neka smart, jer izazivaju rak i tumore mozga, plus prikupljaju lične podatke i šalju ih Zna Se Već Kome. I ne, nije onion u pitanju, evo organizuju se na lokalnom nextdooru da dižu ustanak. Naravno, ni xcel nije cvećka, zapretili su da ko neće da mu se promeni brojilo iz dumb u smart, moraće sam da plati očitavanje pešačkom metodom. (sama zamena je besplatna, naravno).


Jebote, gde ja živim...


Ne znam za taj rak i privatnost, ali se radujem što će izgleda da uvedu tarife, pa da punimo Tesle jeftinom strujom noću, ko nema na poslu priključak i da tako spasemo ovu napaćenu planetu.

newimprovedtadejus newimprovedtadejus 15:00 29.06.2023

Re: tra la la

srdjan.pajic
newimprovedtadejus
bene_geserit
Judge Rules That 5 Year Old Who Identifies As A Pirate Can Have Eyeball Surgically Removed And Leg Amputated Without Parental Consent


jel ovo onion neki novi? oće email, ne da da se gvirne..

e i moram da primjetim da tvitać ako pustiš na for you mode svtarno postaje baš baš toksičan.. meni ne smeta desni rant al ako nije te ogorčeno, toksične marke..
bre bene moraš da nađeš nešto vedrije, ne može ono biti dobro za mental health ako se svaki dan konzumira..
ne što nije istina nego brate ubi ta gorčina namrtvo


Kod nas u Seljoradu skoro pa pobuna na desnoj strani spektra političkog jer je xcel (lokalna elektrodistribucija) krenuo da menja brojila u ova neka smart, jer izazivaju rak i tumore mozga, plus prikupljaju lične podatke i šalju ih Zna Se Već Kome. I ne, nije onion u pitanju, evo organizuju se na lokalnom nextdooru da dižu ustanak. Naravno, ni xcel nije cvećka, zapretili su da ko neće da mu se promeni brojilo iz dumb u smart, moraće sam da plati očitavanje pešačkom metodom. (sama zamena je besplatna, naravno).


Jebote, gde ja živim...


Ne znam za taj rak i privatnost, ali se radujem što će izgleda da uvedu tarife, pa da punimo Tesle jeftinom strujom noću, ko nema na poslu priključak i da tako spasemo ovu napaćenu planetu.



aaaaaa mi uveli ima tome.. ma dva godine već, civilizacija..
e i služio mi je tome da provalim da me jedna tura u sušari koštala 1.5 funtaja prije nego nam je pućo rekao da neće više moći da arčimo njegov džabe gas..
sad sam neđe zaturila mjerač pa ne znam pošto je sad al sigurno nije malo..
i kupila sam rešetku..
al da će potrjati ljubav mene i te rešetke teško..
ako treba da sadim negdje perućicu sadiću, ne merem to kačenje, skidanje, peglanje..
predatortz predatortz 17:13 29.06.2023

Re: tra la la

pa da punimo Tesle jeftinom strujom noću, ko nema na poslu priključak i da tako spasemo ovu napaćenu planetu.


Misliš, onaj deo planete koji ne pocrka zbog štetnih posljedica rudarenja litijuma?

Sad, šalu na stranu, kukaćemo mi za starom dobrom naftom kad skontamo koliko će tek "čista" energija da urniše planetu.
promoter promoter 17:33 29.06.2023

Re: tra la la

predatortz
pa da punimo Tesle jeftinom strujom noću, ko nema na poslu priključak i da tako spasemo ovu napaćenu planetu.


Misliš, onaj deo planete koji ne pocrka zbog štetnih posljedica rudarenja litijuma?

Sad, šalu na stranu, kukaćemo mi za starom dobrom naftom kad skontamo koliko će tek "čista" energija da urniše planetu.

Nije mi jasno da ljudi mogu da budu toliko tupavi!
I to, pazi, ne oni koji su završili marketing u menadžmentu ili obratno, nego, počesto, tehnička lica.
Za koja mi uopšte nije jasno da ne znaju da što je veći broj konverzija energije, sve je veće zagađenje.
Npr. koristiš naftu da napraviš struju, pa tu struju tankuješ u auto da bi ga vozio.
Umesto da odmah sipaš naftu u auto i voziš.
Dakle, dok god naftu koristiš da dobiješ struju, pa tu struju tankaš u auto, na gubitku si i više zagađuješ prirodu.
Umesto da odmah sipaš u auto i voziš.

solo solo 17:35 29.06.2023

Re: tra la la

Nije mi jasno da ljudi mogu da budu toliko tupavi!


siguran si da su tupavi?
srdjan.pajic srdjan.pajic 17:55 29.06.2023

Re: tra la la

predatortz
pa da punimo Tesle jeftinom strujom noću, ko nema na poslu priključak i da tako spasemo ovu napaćenu planetu.


Misliš, onaj deo planete koji ne pocrka zbog štetnih posljedica rudarenja litijuma?

Sad, šalu na stranu, kukaćemo mi za starom dobrom naftom kad skontamo koliko će tek "čista" energija da urniše planetu.


Drugim rečima, dok jednom ne smrkne drugom ne svane!

Samo, nisu ni eksploatacija i prerada nafte tako čiste, a pogotovu korišćenje kao pogonsko gorivo, da ne pominjem i što nekad i ratom treba obezbediti sirovinu, da bismo žudeli za njom. No, možemo mi da se gicamo oko elektrike (a ni ja ne bih voleo da moram da živim u okolini Jadra), ali to je sad već ozbiljno uzelo maha, čim i naša glupava elektrodistribucija u tome vidi neki račun pa grade neka silna solarna postrojenja i vetranjače, plus nam uvode ova kancerogena brojila, da stimulušu narod da si puni Tesle i Rivijane noću.

A mi smo mala deca u odnosu na Kineze i njinu elektrifikaciju (sad su napravili i neke nove baterije na konto istraživanja koje su maznuli od nas (duža je priča, i ima tužan kraj, ali da ne davim) a koje ne koriste litijum, i za koje se tvrdi da su daleko bolje od postojećih Li-Ion baterija, tako da možda belosvetski hohštapleri uključujući i Prigoižnovo preduzeće, ogranak ruskog ministarstva za istraživanje i eksploataciju ruda drugim sredstvima, ipak ostave na miru taj lep deo Srbije.
srdjan.pajic srdjan.pajic 17:57 29.06.2023

Re: tra la la

aaaaaa mi uveli ima tome.. ma dva godine već, civilizacija..
e i služio mi je tome da provalim da me jedna tura u sušari koštala 1.5 funtaja prije nego nam je pućo rekao da neće više moći da arčimo njegov džabe gas..


Ma ja to sve već imam, ugradio sa solarnim sistemom, tako da mi njihovo smart brojilo ič ne treba. Ali moram da virtue signaliziram komšijama trampovcima i pokažem da se ne bojim kancera i bila gejca, pa ću da ih pustim da nameste to brojilo, a i kad je već za džabe.
docsumann docsumann 17:59 29.06.2023

Re: tra la la

nego pajke, jesam li položio seminarski?


soulf funk reggae

(samo tema, bez razrade)
srdjan.pajic srdjan.pajic 18:16 29.06.2023

Re: tra la la

docsumann
nego pajke, jesam li položio seminarski?


soulf funk reggae

(samo tema, bez razrade)



Jaka šestica!

E, ne radi mi taj plejer na računaru na poslu, pa nisam još preslušao. Ali sigurno je dobro!
bene_geserit bene_geserit 20:50 29.06.2023

Re: tra la la

sad su napravili i neke nove baterije na konto istraživanja koje su maznuli od nas (duža je priča, i ima tužan kraj, ali da ne davim) a koje ne koriste litijum, i za koje se tvrdi da su daleko bolje od postojećih Li-Ion baterija

Jel to pričaš o solid state baterijama?
Koliko ja pratim one se razvijaju na raznim stranama. Toyota je najavila do 2028 da će da ih ima u automobilima. U realnosti biće koju godinu kasnije.
Koliko sam shvatio nisu zapaljive kao ove današnje tako da im ne treba zaštita (što je dobar deo težine), a i inače imaju veći kapacitet po kilogramu nego litijum-jonske.
Kad se to desi razmotriću da kupim plug-in hibrida ...
A ako ugrade solarne ćelije u karoseriju auta, po mogućstvu opet neke nezapaljive, možda kupim i potpuno električni auto, al za to je verovatno mrka kapa.

To znači da Vučko ima svega 3-5 godina da napravi biznis od tog litijuma, nadam se da neće da mu daju.
bene_geserit bene_geserit 20:52 29.06.2023

Re: tra la la

jel ovo onion neki novi?

Babylon Bee, za razliku od Oniona ovi su duhoviti.
Mada je Babylon Bee za desnu publiku, Onion za levu. U realnosti Onion ni za koga jer su potpuno lišeni smisla za humor, Babylon Bee za svakoga jer se sprdaju sa wokeizmom i političkom korektonšću.
srdjan.pajic srdjan.pajic 15:29 30.06.2023

Re: tra la la

Jel to pričaš o solid state baterijama?



Ne, ta priča je bila o vanadium redox baterijama, i nisam mislio na baterije za automobile nego na one za storage, koje ti trebaju kad imaš kršten solarni sistem na krovu u nekoj suncem okupanoj državi, da ne pominjem one velike farme vetrenjača i solarnih panela. A za kola kinezi već komercijalno štancuju ove neke Natrijum-jonske baterije, koje su, koliko vidim pre svega dosta jeftine, i ne treba im litijum, nbatrijuma ima koliko hoćeš, mada imaju slabiju efikasnost, kapacitet, rok trajanja, itd.

Tako da da, možda se i Srbija provuče bez drpanja litijuma iz one lepote tamo, ako ovaj kartel na vlasti ne sazna za ove tokove, pa požuri da da koncesije za kopanje litijuma u narednom bliskom periodu kome god treba (evo sad kaže Miša Brekić da kinezi odbiše naše mufljuske pokušaje da ih zbarimo da reprogramiraju kredite koje su nam dali da postanemo ekonomski tigar, tako da je moguće da se desi ono što se dešava gde god zađe kineska čizma, da tamo prosto uzmu nešto drugo, eto taj Jadar, da i oni iskoriste priliku dok je litijum aktuealan i zarade neku kintu preko leđa srpskog domaćina.


srdjan.pajic srdjan.pajic 15:31 30.06.2023

Re: tra la la

Babylon Bee, za razliku od Oniona ovi su duhoviti.


Da, to je ta čuvena desničarska duhovitost, da umreš. Ovo je zapravo ličilo najviše na sasvim regularnu vest kakve šire na tim vašim desničasrkim agregatorima teorija zavere, pa se zato nisam ni obazirao i trudio da kliknem na link.

Što je najcrnje, jedno 90% publike koja to čita ne kapira ni da je u putanju zajebancija.
Черевићан Черевићан 01:46 29.06.2023

in facto

I see through you

видим..a кроз тебе
изглед...својег лика,
рефлексијом ока ти
у њем ....моја слика,

а ухо .....ту слику
награди с'музику
nask nask 10:07 29.06.2023

Hoćemo gusle

Meni zvuči baš onako guslarska, najozbiljnije.
docsumann docsumann 11:04 29.06.2023

Re: Hoćemo gusle

nask
Meni zvuči baš onako guslarska, najozbiljnije.


da, ima neki istočnjački tribal šmek.
al on nije rjedak u regeu/ska. recimo Ghost Town od Specialsa
solo solo 14:10 29.06.2023

Re: Hoćemo gusle

Meni zvuči baš onako guslarska, najozbiljnije.


u kom delu?
nask nask 21:52 29.06.2023

Re: Hoćemo gusle

u kom delu?

pa u guslarskom delu.

Od 00:13 pa do Žute Grede.

Ima ovde i sa horom. tj sa vokalima.
shmoo shmoo 07:03 30.06.2023

Re: Hoćemo gusle

docsumann
nask
Meni zvuči baš onako guslarska, najozbiljnije.


da, ima neki istočnjački tribal šmek.
al on nije rjedak u regeu/ska. recimo Ghost Town od Specialsa



Ах, ти окрутни богови Истока.





docsumann docsumann 20:37 30.06.2023

Re: Hoćemo gusle

nask
u kom delu?

pa u guslarskom delu.

Od 00:13 pa do Žute Grede.

Ima ovde i sa horom. tj sa vokalima.


i ovaj talme


solo solo 14:18 29.06.2023

.

da, ima neki istočnjački tribal šmek.


Više tribal,o da,definitivno tribal.




p.s.

shmoo shmoo 07:10 30.06.2023

Због неба и пучине

solo
da, ima neki istočnjački tribal šmek.


Više tribal,o da,definitivno tribal.

TEHNO MUDA- GLAMOČKO GLUVO KOLO




Ма не бре то дању жаго и балване слаг'о, него овај рад...


Zaboravi na evropsko vreme
Tamo noć traje danima (Aj-aj-aj)
Zaboravi na evropske žene
I okusi slast Istoka (Aj-aj-aj)
Kloparanje fijakera što voze činovnike
Sa crvenim saksijama na glavama (Aj-aj-aj)
I idu ka kafanama na obali
Da troše novac na toplim ženama


Da li osećaš miris Istoka?
Da li osećaš snagu mog instinkta?
Da li osećaš koliko dugo gledam te?
Ovde žene vode ljubav, ne stide se
Čekam te






bene_geserit bene_geserit 22:18 29.06.2023

Šta čini neko društvo bolesnim

i kakav je trend (ozdravljenje ili još bolesnijim kako vreme ide)

Odličan primer bi bili Korejci. TV serije su jeli imaginacija ali i sasvim sigurno ideje stižu iz realnosti.
Elem .78 fertility rate, što znači to društvo je ozbiljno bolesno. Zbog čega?

Sa ekonomskog aspekta oni mogu da nam budu "uzor", GDP per capita na nivou Italije, svuda ih ima u hi-techu.
Takođe potpuno su usvojili sve pogrešne zapadne "vrednosti", uključujući i većinu woke sranja (ne baš diversity).

Sudeći po njihovoj TV produkciji:
- njihov kapitalizam je sweatshop varijanta, gde radnička prava slabo da postoje
- sudski sistem im je takav da su bogati zaštićeni na razne načine
- od žena se očekuje da crnče kao i muškarci, slabo se tu ostavlja prostora i vremena i para za decu i porodicu

U kom smeru ide Srbija?
Ekonomsko raslojavanje, još us to ne po principu zasluga već po principu krađe dobrim delom.
Sudski sistem koji štiti bogate i moćne (verovatno je tako uvek bilo, ali da li to ide na gore ili na bolje?).
Sweatshop kapitalizam, ali ne hi-tech kao korejski već motamo kablove varijanta.
solo solo 22:44 29.06.2023

Re: Šta čini neko društvo bolesnim

U kom smeru ide Srbija?


U smeru koji te otero preko oceana.

Tkz postpetooktobarski ebo ga ti.

Nego što bi reko moj drug Tasa ,,a sad ozbiljno,,

Što vas koji ste ostvarili American dream boli tuki u kom pravcu mi tonemo?

Pa stvarno.
shmoo shmoo 00:33 30.06.2023

Re: Šta čini neko društvo bolesnim

solo
U kom smeru ide Srbija?


U smeru koji te otero preko oceana.

Tkz postpetooktobarski ebo ga ti.

Nego što bi reko moj drug Tasa ,,a sad ozbiljno,,

Što vas koji ste ostvarili American dream boli tuki u kom pravcu mi tonemo?

Pa stvarno.



То ни мени није јасно.

Ако им је већ толико лепо тамо где су, шта их онда брига како је нама овде.

Мерим по себи.

Мене, рецимо, баш заболе како је њима тамо у Америкама.

(Ојропа је за мене нешто друго. Ојропа без Британије, наравно. Хебе ми се за Британију као и за Стејтсе.)

Зато никако не разумем зашто се они тамо ван Европе толико сикирики за нас овде и како је нама овде кад мене заиста не занима како је њима тамо.

srdjan.pajic srdjan.pajic 16:45 30.06.2023

Re: Šta čini neko društvo bolesnim

Takođe potpuno su usvojili sve pogrešne zapadne "vrednosti", uključujući i većinu woke sranja


Ja samo ne razumem kako ti tako ladno svoje zatucane stavove proglasiš za "ispravne zapadne vrednosti", a ove druge, zbog kojih svako ko može gleda da pobedne i dođe ovde da živi, proglasiš za sranje "vrednosti". Ali nema veze, navikli smo.

Sve ostalo je verovatno manjeviše tačno, ja bih tu dodao i svoje skromno iskustvo u radu sa njima (Azijatima generalno, mada sam najviše radio sa Koreancima), da su vrlo arogantni i puni sebe, često jako umišljeni, misle da znaju nešto bolje od bilo koga drugog, a zapravo nemaju veze sa životom. I neće nikad da poslušaju dobronamerni savet kad dolazi od nas belaca, pa makar ih to koštalo i para i svake dobrobiti. Slušaju samo ako si na poziciji moći pa im narediš kako se ima šta uraditi. U tome su isto slični nama, Srbima.

srdjan.pajic srdjan.pajic 17:04 30.06.2023

Re: Šta čini neko društvo bolesnim

Зато никако не разумем зашто се они тамо ван Европе толико сикирики за нас овде и како је нама овде кад мене заиста не занима како је њима тамо.



Možda zato što ste, kako je istorija pokazala, vrlo skloni da napravite veliko sranje kad niko ne pazi na vas.

Inače, umesto što ovde kukumavčiš i zauzimaš prostor proseravanjem dok ti hemoroiod tercira, možeš prosto da preskočiš komentare koji te ne interesuju. A možeš i da demonstrativno, po sto osamdeset i deveti put odeš sa bloga koji ti pričinjava tako veliko duševno nezadovoljstvo, ali ako može bez treskanja vratima i ponovnog vraćanja kad pomisliš da si počeo da nedostaješ nekome.

promoter promoter 17:29 30.06.2023

Re: Šta čini neko društvo bolesnim

srdjan.pajic
Зато никако не разумем зашто се они тамо ван Европе толико сикирики за нас овде и како је нама овде кад мене заиста не занима како је њима тамо.



Možda zato što ste, kako je istorija pokazala, vrlo skloni da napravite veliko sranje kad niko ne pazi na vas.

Inače, umesto što ovde kukumavčiš i zauzimaš prostor proseravanjem dok ti hemoroiod tercira, možeš prosto da preskočiš komentare koji te ne interesuju. A možeš i da demonstrativno, po sto osamdeset i deveti put odeš sa bloga koji ti pričinjava tako veliko duševno nezadovoljstvo, ali ako može bez treskanja vratima i ponovnog vraćanja kad pomisliš da si počeo da nedostaješ nekome.


Pa i ti možeš da odeš sa bloga kada god poželiš.
U tome si, čak, jednak kao i mi.
srdjan.pajic srdjan.pajic 17:40 30.06.2023

Re: Šta čini neko društvo bolesnim

promoter
srdjan.pajic
Зато никако не разумем зашто се они тамо ван Европе толико сикирики за нас овде и како је нама овде кад мене заиста не занима како је њима тамо.



Možda zato što ste, kako je istorija pokazala, vrlo skloni da napravite veliko sranje kad niko ne pazi na vas.

Inače, umesto što ovde kukumavčiš i zauzimaš prostor proseravanjem dok ti hemoroiod tercira, možeš prosto da preskočiš komentare koji te ne interesuju. A možeš i da demonstrativno, po sto osamdeset i deveti put odeš sa bloga koji ti pričinjava tako veliko duševno nezadovoljstvo, ali ako može bez treskanja vratima i ponovnog vraćanja kad pomisliš da si počeo da nedostaješ nekome.


Pa i ti možeš da odeš sa bloga kada god poželiš.
U tome si, čak, jednak kao i mi.


Jel si ti, Čarli, glup ko klozetska daska da ne vidiš da se ja na blog i komentare ne žalim, niti sam ikad ovde dramio o odlasku, pa se vraćao da vidim šta je od bloga preostalo nakon mog dramatičnog odlaska, pa ponovo odlazio, jer mi se nešto kao tu ne sviđa?
gvozden1 gvozden1 17:45 30.06.2023

Re: Šta čini neko društvo bolesnim

Možda zato što ste, kako je istorija pokazala, vrlo skloni da napravite veliko sranje kad niko ne pazi na vas.

Ovo je tolika glupost da te ni smajli ne vadi.

Ne može Srki, duhovitost na silu.
Ako ne ide, ne ide, nemoj forsirati.

Možda ti se i vrati taj talenat, a ako se i ne vrati bože moj, uvek ostaje sećanje da si nekad bio duhovit.
promoter promoter 18:16 30.06.2023

Re: Šta čini neko društvo bolesnim

srdjan.pajic
promoter
srdjan.pajic
Зато никако не разумем зашто се они тамо ван Европе толико сикирики за нас овде и како је нама овде кад мене заиста не занима како је њима тамо.



Možda zato što ste, kako je istorija pokazala, vrlo skloni da napravite veliko sranje kad niko ne pazi na vas.

Inače, umesto što ovde kukumavčiš i zauzimaš prostor proseravanjem dok ti hemoroiod tercira, možeš prosto da preskočiš komentare koji te ne interesuju. A možeš i da demonstrativno, po sto osamdeset i deveti put odeš sa bloga koji ti pričinjava tako veliko duševno nezadovoljstvo, ali ako može bez treskanja vratima i ponovnog vraćanja kad pomisliš da si počeo da nedostaješ nekome.


Pa i ti možeš da odeš sa bloga kada god poželiš.
U tome si, čak, jednak kao i mi.


Jel si ti, Čarli, glup ko klozetska daska da ne vidiš da se ja na blog i komentare ne žalim, niti sam ikad ovde dramio o odlasku, pa se vraćao da vidim šta je od bloga preostalo nakon mog dramatičnog odlaska, pa ponovo odlazio, jer mi se nešto kao tu ne sviđa?

Pa šta te briga (onda) ako bilo ko drugi odlazi i vraća se?
Šta se to tebe smatra pa to napominješ?
srdjan.pajic srdjan.pajic 18:36 30.06.2023

Re: Šta čini neko društvo bolesnim

gvozden1
Možda zato što ste, kako je istorija pokazala, vrlo skloni da napravite veliko sranje kad niko ne pazi na vas.

Ovo je tolika glupost da te ni smajli ne vadi.

Ne može Srki, duhovitost na silu.
Ako ne ide, ne ide, nemoj forsirati.

Možda ti se i vrati taj talenat, a ako se i ne vrati bože moj, uvek ostaje sećanje da si nekad bio duhovit.


Šta bi, crko srbometar pa sad ljudima meriš duhovitost, po sistemu daj šta daš, nešto se mora meriti, inače propade ti?
srdjan.pajic srdjan.pajic 18:40 30.06.2023

Re: Šta čini neko društvo bolesnim

promoter
srdjan.pajic
promoter
srdjan.pajic
Зато никако не разумем зашто се они тамо ван Европе толико сикирики за нас овде и како је нама овде кад мене заиста не занима како је њима тамо.



Možda zato što ste, kako je istorija pokazala, vrlo skloni da napravite veliko sranje kad niko ne pazi na vas.

Inače, umesto što ovde kukumavčiš i zauzimaš prostor proseravanjem dok ti hemoroiod tercira, možeš prosto da preskočiš komentare koji te ne interesuju. A možeš i da demonstrativno, po sto osamdeset i deveti put odeš sa bloga koji ti pričinjava tako veliko duševno nezadovoljstvo, ali ako može bez treskanja vratima i ponovnog vraćanja kad pomisliš da si počeo da nedostaješ nekome.


Pa i ti možeš da odeš sa bloga kada god poželiš.
U tome si, čak, jednak kao i mi.


Jel si ti, Čarli, glup ko klozetska daska da ne vidiš da se ja na blog i komentare ne žalim, niti sam ikad ovde dramio o odlasku, pa se vraćao da vidim šta je od bloga preostalo nakon mog dramatičnog odlaska, pa ponovo odlazio, jer mi se nešto kao tu ne sviđa?

Pa šta te briga (onda) ako bilo ko drugi odlazi i vraća se?
Šta se to tebe smatra pa to napominješ?


Smara, to pod a) a pod b) sa takvima nikad nisi siguran kad će da dignu ruku na sebe ili bližnjeg svog u tom nervnom rastrojstvu odlaska i dolaska. A ko je tebe zvao da ovde iznosiš mišljenje, makar i pogrešno i propituješ me? Tasa, kao ni ti, ne možete da odete sa ovog bloga jer ste za isti vezani anusom i debelim crevom, takoreći anatomski.

gvozden1 gvozden1 18:44 30.06.2023

Re: Šta čini neko društvo bolesnim

srdjan.pajic
gvozden1
Možda zato što ste, kako je istorija pokazala, vrlo skloni da napravite veliko sranje kad niko ne pazi na vas.

Ovo je tolika glupost da te ni smajli ne vadi.

Ne može Srki, duhovitost na silu.
Ako ne ide, ne ide, nemoj forsirati.

Možda ti se i vrati taj talenat, a ako se i ne vrati bože moj, uvek ostaje sećanje da si nekad bio duhovit.


Šta bi, crko srbometar pa sad ljudima meriš duhovitost, po sistemu daj šta daš, nešto se mora meriti, inače propade ti?


Ma ne, nego je primetno da ti ponestaje duha.

Ma kako hoćeš, zaboravi da sam ti išta rekao.

Malo mi žao što je tako, ali nema veze, piči samo.




promoter promoter 19:11 30.06.2023

Re: Šta čini neko društvo bolesnim

srdjan.pajic
promoter
srdjan.pajic
promoter
srdjan.pajic
Зато никако не разумем зашто се они тамо ван Европе толико сикирики за нас овде и како је нама овде кад мене заиста не занима како је њима тамо.



Možda zato što ste, kako je istorija pokazala, vrlo skloni da napravite veliko sranje kad niko ne pazi na vas.

Inače, umesto što ovde kukumavčiš i zauzimaš prostor proseravanjem dok ti hemoroiod tercira, možeš prosto da preskočiš komentare koji te ne interesuju. A možeš i da demonstrativno, po sto osamdeset i deveti put odeš sa bloga koji ti pričinjava tako veliko duševno nezadovoljstvo, ali ako može bez treskanja vratima i ponovnog vraćanja kad pomisliš da si počeo da nedostaješ nekome.


Pa i ti možeš da odeš sa bloga kada god poželiš.
U tome si, čak, jednak kao i mi.


Jel si ti, Čarli, glup ko klozetska daska da ne vidiš da se ja na blog i komentare ne žalim, niti sam ikad ovde dramio o odlasku, pa se vraćao da vidim šta je od bloga preostalo nakon mog dramatičnog odlaska, pa ponovo odlazio, jer mi se nešto kao tu ne sviđa?

Pa šta te briga (onda) ako bilo ko drugi odlazi i vraća se?
Šta se to tebe smatra pa to napominješ?


Smara, to pod a) a pod b) sa takvima nikad nisi siguran kad će da dignu ruku na sebe ili bližnjeg svog u tom nervnom rastrojstvu odlaska i dolaska. A ko je tebe zvao da ovde iznosiš mišljenje, makar i pogrešno i propituješ me? Tasa, kao ni ti, ne možete da odete sa ovog bloga jer ste za isti vezani anusom i debelim crevom, takoreći anatomski.


A zašto da ja odem sa bloga?
Ja nisam previše principijelan pa jako lako podnosim idotarije slično ovim tvojima.
Meni je baš zanimljivo.
Posmatram, na primer, vas dvojicu naših Amerikanaca, Benea i tebe.
Bene se ponaša kao slobodan čovek, svoje mišljenje iznosi slobodno.
Sa druge strane, tebe kao da su nešto ucenili pa moraš da podržavaš sve najgore splačine plasirane na MSN.
Doduše, možda i nisam u pravu da ti to moraš.
A ako ne moraš, onda je to još poraznije.
No, ti si naš dijasporac i ja tu imam veliki pardon i uvažavanje kao i svih naših dijasporaca.
solo solo 01:18 01.07.2023

Re: Šta čini neko društvo bolesnim

Inače, umesto što ovde kukumavčiš i zauzimaš prostor proseravanjem dok ti hemoroiod tercira, možeš prosto da preskočiš komentare koji te ne interesuju. A možeš i da demonstrativno, po sto osamdeset i deveti put odeš sa bloga koji ti pričinjava tako veliko duševno nezadovoljstvo, ali ako može bez treskanja vratima i ponovnog vraćanja kad pomisliš da si počeo da nedostaješ nekome.


A to te 'ebe tamo u daljini šorti.

E pa 'ebaće te dugo.
bene_geserit bene_geserit 01:59 01.07.2023

Re: Šta čini neko društvo bolesnim

Što vas koji ste ostvarili American dream boli tuki u kom pravcu mi tonemo?

iš trolu jedan
Зато никако не разумем зашто се они тамо ван Европе толико сикирики за нас овде и како је нама овде кад мене заиста не занима како је њима тамо.

iš trolu dva
No, ti si naš dijasporac i ja tu imam veliki pardon i uvažavanje kao i svih naših dijasporaca.

iš dupeglavac, jel si naučio u međuvremenu da se, kad se kupaš, pod tušem ili u lavoru svejedno, uvek pere od glave pa na dole, tj. prvo glava onda dupe?

Niko neće da ozbiljno priča o bilo čemu, a meni ta tema deluje super.
Samo se ovi trolovi javljaju .
promoter promoter 05:26 01.07.2023

Re: Šta čini neko društvo bolesnim

bene_geserit
Što vas koji ste ostvarili American dream boli tuki u kom pravcu mi tonemo?

iš trolu jedan
Зато никако не разумем зашто се они тамо ван Европе толико сикирики за нас овде и како је нама овде кад мене заиста не занима како је њима тамо.

iš trolu dva
No, ti si naš dijasporac i ja tu imam veliki pardon i uvažavanje kao i svih naših dijasporaca.

iš dupeglavac, jel si naučio u međuvremenu da se, kad se kupaš, pod tušem ili u lavoru svejedno, uvek pere od glave pa na dole, tj. prvo glava onda dupe?

Niko neće da ozbiljno priča o bilo čemu, a meni ta tema deluje super.
Samo se ovi trolovi javljaju .

Bene!
Jeste da si naš!
Ali sereš ko Stanislav.
Povremeno.
A šta je tema?

Usput - ono što mene, jedino, zanima u USA je ... kada će Trumnpo ponovo postati Preedsednik?
No, vidim da su govna američka u punom pogonu da ga sjebu sve po, kako su to komunisti govorili, po 'pozitivnim zakonskim propisima'.
Jednom sam jednoga komunjaru pitao ako su to pozitivni zakonski propisi, koji su negativni zakonski propisi?
Jebote, komunjare su bili, čak, mnogo luđi od ovoga što danas vlada u Srbiji.
solo solo 08:24 01.07.2023

Re: Šta čini neko društvo bolesnim

Bene!
Jeste da si naš!
Ali sereš ko Stanislav.


Vrati se Bene, sunce tuđeg neba teško da greje ko što naše greje.

Ovde možeš da šetaš,blokiraš autoput,duvaš u pištaljku,možeš sve za šta bi tamo dobio batine od pandura i popio prekršajnu demokratsku.

Propuštaš,baš propuštaš a život nema reprizu.
shmoo shmoo 00:42 30.06.2023

Љеваоница суза*

Blink of Liar's Eye


Think of Amplifier's Cry

А зашто су теби све песме и сви наслови песама на енглеском језику?

Јесам ја то нешто пропустио па нисам ни приметио да је у међувремену настао неки нови Новљански говор?

____________________________________________________________

* - Тако се звао пројекат на нивоу демо снимака које сам снимио са неким бендом још као средњошколац, пре 40 година. Сећам се да је једна композиција носила наслов "Сузе једног кловна".





docsumann docsumann 03:54 30.06.2023

Re: Љеваоница суза*

А зашто су теби све песме и сви наслови песама на енглеском језику?


nisu sve

a i da jesu, to nema nikakve veze sa H.Novim.

a ne samo da pjevam na engleskom već se trudim da to bude slomljeni, jamajčanski ingliš.
e u tom kako, čuči i zašto.



shmoo shmoo 06:26 30.06.2023

Re: Љеваоница суза*

docsumann
А зашто су теби све песме и сви наслови песама на енглеском језику?


nisu sve

a i da jesu, to nema nikakve veze sa H.Novim.

a ne samo da pjevam na engleskom već se trudim da to bude slomljeni, jamajčanski ingliš.
e u tom kako, čuči i zašto.




А па добро онда...

Ево ти за почетак да веЏбаш.







Он воли Јамајку због истих разлога због којих и ја волим Београд... И Херцег Нови, наравно.





solo solo 07:45 30.06.2023

.


Kad su momci imali stila



A ni Pajić se nije mešao.
docsumann docsumann 19:20 30.06.2023

jedan dub, pride


mislim da sam se ovdje najviše primakao roots/dub standardima, a nema pjevanja ninakakvom jeziku


Rootsy Bootsy Dub
solo solo 08:31 01.07.2023

Počeo još jedan


promoter promoter 15:27 01.07.2023

Re: Počeo još jedan

solo


Ja se već vratio iz rejona Barajevo.
Ugođaj bio kul, ali klopa nije neka.
A cene, kao u centru centrova grada.
Sve u svemu, gladni ostali nismo.
solo solo 16:09 01.07.2023

Re: Počeo još jedan

Ja se već vratio iz rejona Barajevo.
Ugođaj bio kul, ali klopa nije neka.


Ma važno da ima dešavanja.
promoter promoter 16:43 01.07.2023

Re: Počeo još jedan

solo
Ja se već vratio iz rejona Barajevo.
Ugođaj bio kul, ali klopa nije neka.


Ma važno da ima dešavanja.

Normalno!
A ionako mu vreme prolazi.
docsumann docsumann 19:03 02.07.2023

bonus track


prije zatvaranja bloga...


No Drama Around Da Block
shmoo shmoo 19:26 02.07.2023

Re: bonus track

docsumann

prije zatvaranja bloga...


No Drama Around Da Block



До затварања твог блога или затварања Блога Б92?

До затварања твог блога има још 3 дана.

Да ниси мало пожурио?





solo solo 22:15 02.07.2023

Re: bonus track

Да ниси мало пожурио?


Ne zahebavaj.

Idu radosni dani. Budi u trendingu.

promoter promoter 07:37 03.07.2023

Re: bonus track

shmoo
docsumann

prije zatvaranja bloga...


No Drama Around Da Block



До затварања твог блога или затварања Блога Б92?

До затварања твог блога има још 3 дана.

Да ниси мало пожурио?



Možda je doksumanuti malo više snifao onih svojih pečurki?
docsumann docsumann 08:47 03.07.2023

Re: bonus track

promoter
shmoo
docsumann

prije zatvaranja bloga...


No Drama Around Da Block



До затварања твог блога или затварања Блога Б92?

До затварања твог блога има још 3 дана.

Да ниси мало пожурио?



Možda je doksumanuti malo više snifao onih svojih pečurki?


čuš snifao!?

to kao da ja tebi kažem da okopavaš elektronska kola
promoter promoter 09:58 03.07.2023

Re: bonus track

docsumann
promoter
shmoo
docsumann

prije zatvaranja bloga...


No Drama Around Da Block



До затварања твог блога или затварања Блога Б92?

До затварања твог блога има још 3 дана.

Да ниси мало пожурио?



Možda je doksumanuti malo više snifao onih svojih pečurki?


čuš snifao!?

to kao da ja tebi kažem da okopavaš elektronska kola

Nije valjda da ti te pečurke jedeš?!
docsumann docsumann 11:31 03.07.2023

Re: bonus track

promoter
docsumann
promoter
shmoo
docsumann

prije zatvaranja bloga...


No Drama Around Da Block



До затварања твог блога или затварања Блога Б92?

До затварања твог блога има још 3 дана.

Да ниси мало пожурио?



Možda je doksumanuti malo više snifao onih svojih pečurki?


čuš snifao!?

to kao da ja tebi kažem da okopavaš elektronska kola

Nije valjda da ti te pečurke jedeš?!


i ne samo te
docsumann docsumann 11:40 03.07.2023

Re: bonus track


This is not a war, but a battle is a battle


EDIT: na potonjih par traka, iskoristio sam neka svoja "istraživanja" u vezi akorda.
tj. napravio sam svoju malu mapu kretanja kroz akorde (C, Dm, G, F, Am),

otud i sličan prizvuk kod ove i naslovne numere. pošto su bazirane na istim akordima

ođe su prisutne gusle na kvadrat što bi nask rekao...
promoter promoter 11:58 04.07.2023

Re: bonus track

docsumann

This is not a war, but a battle is a battle


EDIT: na potonjih par traka, iskoristio sam neka svoja "istraživanja" u vezi akorda.
tj. napravio sam svoju malu mapu kretanja kroz akorde (C, Dm, G, F, Am),

otud i sličan prizvuk kod ove i naslovne numere. pošto su bazirane na istim akordima

ođe su prisutne gusle na kvadrat što bi nask rekao...

Kažu dobri muzički poznavaoci da su gusle jedini instrument koji je lakše svirati nego slušati.
solo solo 23:01 04.07.2023

A bravo ti ga bravo!

This is not a war, but a battle is a battle


ođe su prisutne gusle na kvadrat





Ako, ma nek si ti nama živ i zdrav !

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana