Istorija| Jubileji

cuje se odjek koraka

angie01 RSS / 09.05.2024. u 09:59

 GNHUuc7WQAAW_3o?format=jpg&name=900x900
 Danas je 9. Maj, dan pobede nad fasizmom.
 
Ne znam, da li da vam cestitam, jer stvarnost pokazuje, da ta jedna pobeda nad zlom, u nekih 100 godina nije dovoljna i da je potrebno redovno ciscenje od  zverstva i ludila, kako bi prostor u kome zivimo bio dostojan coveka.
 
Pitanje je, da li smo uopste toga svesni i spremni da cuvamo dobro od zla. 


Komentari (541)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

predatortz predatortz 18:52 14.05.2024

Re: Дан победе над националсоцијализмом

Pomalo je opasno poistovećivati nacizam kao varijantu fašizma zato što se tako opasno relativizuje nacizam


Italijanski fašizam je dečiji nestašluk u odnosu na nemački nacizam.
Zbog toga delim tvoj stav da je u pitanju relativizacija i ublažavanje kada za Nemce kažemo da su bili fašisti.
Nacizam je po zlodelima najdevijantniji produkt ljudskog (bolesnog) uma i to uvek treba naglašavati.

docsumann docsumann 19:06 14.05.2024

Re: Дан победе над националсоцијализмом

Isto kao što kola nisu forma točka,


mislim da kategorije nisu analogne. točak i guma, možda, al kola i točak, - ne
docsumann docsumann 19:08 14.05.2024

Re: Дан победе над националсоцијализмом

Nacizam je po zlodelima najdevijantniji produkt ljudskog (bolesnog) uma i to uvek treba naglašavati.


nacizam je za fašizam ono što je staljinizam za socijalizam.

predatortz predatortz 19:22 14.05.2024

Re: Дан победе над националсоцијализмом

nacizam je za fašizam ono što je staljinizam za socijalizam.


Staljinizam je bio jedan od najefikasnijih obračuna sa komunistima!
angie01 angie01 20:20 14.05.2024

Re: Дан победе над националсоцијализмом

Dobro bre Anđo, smiri se!
Proradila podsvest?


rekoh ti, da si barem duhovit, nego ni to,...

a kakva moja podsvest, zar tebi postavka u toj sentenci nije poznata, kada smo vec kod analogija.

meni je odvratan i original, i sve kopije.
predatortz predatortz 20:58 14.05.2024

Re: Дан победе над националсоцијализмом

a kakva moja podsvest, zar tebi postavka u toj sentenci nije poznata


Nije, nemam taj pedigre...
angie01 angie01 21:18 14.05.2024

Re: Дан победе над националсоцијализмом

Nije, nemam taj pedigre..


kako nemas, ti si danasnji zagovarac takvih vrednosti.
predatortz predatortz 21:21 14.05.2024

Re: Дан победе над националсоцијализмом

angie01
Nije, nemam taj pedigre..


kako nemas, ti si danasnji zagovarac takvih vrednosti.


Koje tačno?

Da se nacijima treba najebati majke?
angie01 angie01 21:37 14.05.2024

Re: Дан победе над националсоцијализмом

kakav los slalom.
kamilo_emericki kamilo_emericki 22:49 14.05.2024

Re: Дан победе над националсоцијализмом

predatortz
nacizam je za fašizam ono što je staljinizam za socijalizam.


Staljinizam je bio jedan od najefikasnijih obračuna sa komunistima!

Uz sve greške koje je napravio, bez staljinizma bi danas Evropa govorila njemački.
I ti i ja, ako bi nas uopšte bilo.
predatortz predatortz 22:54 14.05.2024

Re: Дан победе над националсоцијализмом

kamilo_emericki
predatortz
nacizam je za fašizam ono što je staljinizam za socijalizam.


Staljinizam je bio jedan od najefikasnijih obračuna sa komunistima!

Uz sve greške koje je napravio, bez staljinizma bi danas Evropa govorila njemački.
I ti i ja, ako bi nas uopšte bilo.


E vidiš, ovo je greška!
Ne bez staljinizma i Staljina, on je čak rat u prve dve godine totalno glupo i nesposobno vodio.

Pohapsio oficire, poslao ih u logore, unapredio karijeriste i ljige.
Kad je video da je đavo odneo šalu, vraćaj oficire, vraćaj popove!

Ne bi nas bilo bez mužika, hazjajina... Ruskog, ukrajinskog, pa i azijskog nomada.
Ni nas ni ovakve Evrope danas.
Bez Visarionoviča bi!
kamilo_emericki kamilo_emericki 23:34 14.05.2024

Re: Дан победе над националсоцијализмом

predatortz

Ne bi nas bilo bez mužika, hazjajina... Ruskog, ukrajinskog, pa i azijskog nomada.
Ni nas ni ovakve Evrope danas.
Bez Visarionoviča bi!

Smanji doživljaj.
Svi ti nomadi bez dovoljno prerađenog gvožđa u rukama bili bi samljeveni onako kako je Hitler mislio da će biti. Bez staljinizma, koliko god okrutno zvučalo, ne bi bilo industrijskog napretka kakav se desio u SSSR-u.
1929. SSSR nije proizveo ni jedan tenk ali je od 1934. proizvodio oko 3000 godišnje.
Pred njemačkom invazijom Sovjeti su 1941. od juna do novembra, natovarili 915 000 teretnih vagona i premjestili iza Urala. Preselili su oko 25 miliona ljudi i preko 1500 preduzeća. 1941. su proizvodili oko 40 000 topova a 1944. preko 120 000.
Tokom tog vremena zapadne države su lizale čizme Hitleru i slale vojnike prema istočnom frontu.

docsumann docsumann 05:55 15.05.2024

Re: Дан победе над националсоцијализмом

Svi ti nomadi bez dovoljno prerađenog gvožđa u rukama bili bi samljeveni onako kako je Hitler mislio da će biti. Bez staljinizma, koliko god okrutno zvučalo, ne bi bilo industrijskog napretka kakav se desio u SSSR-u.


baš prije neki dan odgedah jedan prilog o američkim generalima i njihovoj ulozi u WWII.
kaže narator, bili su to bez sumnje vrsni oficiri, al ključ savezničke pobijede je ležao u enormnoj produkciji američke privrede. i primarno se bazirao na enormnom naporu svih onih radnika, žena naročito! u fabrikama, koji su proizvodili brodove kao na traci, a ti brodovi su bili kičma snadbjevanja fronta u Evropi.
za rat na Pacifiku, dodaju još i ulogu naučnika u Menhetn projektu.

do su recimo njemasčki vojni uspjesu na početku rata bili uglavno zasluga briljantnosti njemačkih generala i njihove blitz krig strategije ratovanja.
nravno da je i za to bila neophodna silna armija i naoružanje, al recimo proporcionalni udio generlskih zasluga kod Vermahta je veći od svezničkih...
kamilo_emericki kamilo_emericki 08:03 15.05.2024

Re: Дан победе над националсоцијализмом

docsumann


do su recimo njemasčki vojni uspjesu na početku rata bili uglavno zasluga briljantnosti njemačkih generala i njihove blitz krig strategije ratovanja.
nravno da je i za to bila neophodna silna armija i naoružanje, al recimo proporcionalni udio generlskih zasluga ukod Vermahta je veći od svezničkih...

Meni, nezainteresovanom laiku iz oblasti istorije, je sjajno djelo, u dva toma, francuskih autora: "Mitovi II svjetskog rata" (Les mythes de la Seconde Guerre Mondiale)
Autori pružaju obilje podataka koji pokazuju kako je istorija koju učimo i oko koje se svađamo često zasnovana na lažnim podacima koji ne potiču iz istorijskih arhiva već na raznim kvazinaučnim feljtonima u popularnoj štampi ili uštimanim biografijama i autobiografijama.
Ja nisam pristalica nikoga i ničega, sem istine, onako gole, sa činjenicama i bez interpretacija.
Ja bih, uz rizik da budem proglašen pristalicom Staljinizma, volio pročitati suhe statističke podatke o SSSR-u prije Staljina i u trenutku Staljinove smrti. Volio bih vidjeti stvarne, ne izmišljene, podatke o broju političkih zatvorenika u doba Staljina kao i to koliko je tih političkih zatvorenika završilo u zatvoru zbog Hruščova.
Nekad sam na blogu postavio jedan tekst nekog američkog instituta za istoriju koji iznosi podatke o političkim i drugim zatvorenicima u doba Staljina. Ti podaci i oni koji su nastali tokom hladnog rata, naročito kad su se Britanci aktivno uključili u pisanje istorije SSSR-a, bitno se razlikuju.


vlad_aleksh vlad_aleksh 08:58 15.05.2024

Re: Дан победе над националсоцијализмом

На овај мој кратак текст је постављено 22 коментара.
Да не бих одговарао свакоме, уз дужно поштовање, написаћу овде укратко шта мислим.
Појам "нацизам" је хипокористик, тепање. Пуни и прави назив гласи "националсоцијализам", те бих вас молио да убудуће користите пуни и прави назив.
Националсоцијализам није исто што и фашизам. Ако некога интересују разлике и сличности ова два система, може пронаћи објашњења у, вероватно најбољем есеју на ту тему, "О тоталитаризму" од Слободана Јовановића. Ако ме сећање не вара, есеј се налази у сабраним делима, књига "Држава".
Иначе, до сада је већ сваки појам изгубио своје значење у јавности, те је наш говор увелико постао бесмислен. Задржаћу се само на примеру Слободана Јовановића. Човек који је био председник избегличке југословенске владе у Лондону током Другог светског рата, 1945. године је у Титовој Југославији проглашен за фашисту.
План немачких националсоцијалиста је био следећи. Побити све инфериорне групације људи: Јевреје, Цигане, педере, умоболнике, масоне итд... Поробити мање инфериорне групације попут словенских и романских народа... Конкретно Србе и Русе, као два потенцијално најопаснија противника на Истоку. Постојао је план да се Срби иселе са простора уз реку Дунав, те да се ту населе Немци, при чему би уместо Београда основали велики и нови град Еугенштат. Посебан акценат су бацили на искоришћавање српских руда и шума, као и изворе енергије. Ту првенствено мислим на Борски рудник и Ђердап. За српску и руску децу су планирали да у школи уче бројеве само до 10, јер, побогу, шта ће будућим чобанима већи бројеви. За Русију су испланирали систем великих латифундија, на којима би Немци командовали, а Руси обрађивали земљу и чували стоку.
Први знак да је нешто дубоко болесно на просторима западних либералних демократија је препуштање Чехословачке Хитлеру. Стаљин је био расположен да интервенише и нападне Немачку, јер је било јасно куда све то води, али авај, Пољска је уз претходно одобрење Англосаксонаца припретила Русима да ће оборити сваки руски авион који крене на Хитлеровце у Чехословачку. Притом је Пољска искористила комадање Чехословачке да и она, попут хијене, узме свој мали део. Стаљин је тада видео са каквим нељудима има посла, те је склопио привремени пакт са Хитлером, да би своју државу припремио за предстојећи рат до истребљења. Стаљин је тај који је поразио националсоцијализам. Сви ми остали смо, суштински гледано, били само статисти.
docsumann docsumann 10:50 15.05.2024

Re: Дан победе над националсоцијализмом

Националсоцијализам није исто што и фашизам.


naravno, nacizam (naravno i da znam(o) odakle vuče krojen ova skraćenica) je fašizam na steroidima i kristal metu, istovremeno.
što bi se logički-formalno reklo - fašizam ne mora biti nacizam, nacizam je uvijek fašizam


Milan Novković Milan Novković 13:23 15.05.2024

Re: Дан победе над националсоцијализмом

docsumann
Националсоцијализам није исто што и фашизам.


naravno, nacizam (naravno i da znam(o) odakle vuče krojen ova skraćenica) je fašizam na steroidima i kristal metu, istovremeno.
što bi se logički-formalno reklo - fašizam ne mora biti nacizam, nacizam je uvijek fašizam


Nije, al medalju za upornost ti niko ne može maznuti

"fašizam na steroidima i kristal metu, istovremeno" i DALJE bez neke drame prihvata druge rase, narode, pa religije (ajd njih u manjoj meri) (plus/minus standardne devijacije - u ravni diktatora možemo s punim pravom da pomeramo definicije u sve strane)

(znam i sam kako izgledaju prva pretraživanja na internetu, pa mi ne smeta, nego mi je simpatično insistiranje u ravnima internet influensera
docsumann docsumann 15:38 15.05.2024

Re: Дан победе над националсоцијализмом

Milan Novković
docsumann
Националсоцијализам није исто што и фашизам.


naravno, nacizam (naravno i da znam(o) odakle vuče krojen ova skraćenica) je fašizam na steroidima i kristal metu, istovremeno.
što bi se logički-formalno reklo - fašizam ne mora biti nacizam, nacizam je uvijek fašizam


Nije, al medalju za upornost ti niko ne može maznuti

"fašizam na steroidima i kristal metu, istovremeno" i DALJE bez neke drame prihvata druge rase, narode, pa religije (ajd njih u manjoj meri) (plus/minus standardne devijacije - u ravni diktatora možemo s punim pravom da pomeramo definicije u sve strane)

(znam i sam kako izgledaju prva pretraživanja na internetu, pa mi ne smeta, nego mi je simpatično insistiranje u ravnima internet influensera


e, tu silno griješiš, pošto je ovo što pišem sve iz moje glave.

tako da mi nije problem da pojasnim (sopstvenim riječima) zašto insistiram da je nacizam vid fašizma, pa jednostavno zato što ima sve pojavne oblike fašističke vladavine
stroga podređenost državi (naciji)-partiji-vođi, tešlki kapital u direktnoj sprezi sa vladajućom strankom obezbjeđuje sebi monopolistički položaj u društvu, koje je manje više kompletno kontrolisano od strane vladajuće klike.

to što je nacizam forsiro mržnju prema određenim narodima (do plana za njihovo konačno istrebljenje) je fiks ideja par ljudi iz samog vrha, na čelu s Hitlerom.

nacizam (nacionalsocijalizam) bi bio jednako reoresivan prema sopstvenim podanicima sa i bez mržnje prema Jevrejima, Romima, Slovenima.
ekstremna fašizacija društva u nacizmu nije nužno morala da dovede i do istrebljenja Jevreja.


a naravno da je čak i na steroidima i metu, fašizam mogao biti I drugačiji.
mislim, ne radi svakog ni brlja isto

PS na fonu ove male polemike, jedno pobočno pitanje - da li je ustaški režim bio fašistički? ako jeste zašto jetse, ako nije- zašto nije??


Milan Novković Milan Novković 16:01 15.05.2024

Re: Дан победе над националсоцијализмом

docsumann
Milan Novković
docsumann
Националсоцијализам није исто што и фашизам.


naravno, nacizam (naravno i da znam(o) odakle vuče krojen ova skraćenica) je fašizam na steroidima i kristal metu, istovremeno.
što bi se logički-formalno reklo - fašizam ne mora biti nacizam, nacizam je uvijek fašizam


Nije, al medalju za upornost ti niko ne može maznuti

"fašizam na steroidima i kristal metu, istovremeno" i DALJE bez neke drame prihvata druge rase, narode, pa religije (ajd njih u manjoj meri) (plus/minus standardne devijacije - u ravni diktatora možemo s punim pravom da pomeramo definicije u sve strane)

(znam i sam kako izgledaju prva pretraživanja na internetu, pa mi ne smeta, nego mi je simpatično insistiranje u ravnima internet influensera


e, tu silno griješiš, pošto je ovo što pišem sve iz moje glave.

tako da mi nije problem da pojasnim (sopstvenim riječima) zašto insistiram da je nacizam vid fašizma, pa jednostavno zato što ima sve pojavne oblike fašističke vladavine
stroga podređenost državi (naciji)-partiji-vođi, tešlki kapital u direktnoj sprezi sa vladajućom strankom obezbjeđuje sebi monopolistički položaj u društvu, koje je manje više kompletno kontrolisano od strane vladajuće klike.

to što je nacizam forsiro mržnju prema određenim narodima (do plana za njihovo konačno istrebljenje) je fiks ideja par ljudi iz samog vrha, na čelu s Hitlerom.

nacizam (nacionalsocijalizam) bi bio jednako reoresivan prema sopstvenim podanicima sa i bez mržnje prema Jevrejima, Romima, Slovenima.
ekstremna fašizacija društva u nacizmu nije nužno morala da dovede i do istrebljenja Jevreja.


a naravno da je čak i na steroidima i metu, fašizam mogao biti I drugačiji.
mislim, ne radi svakog ni brlja isto

PS na fonu ove male polemike, jedno pobočno pitanje - da li je ustaški režim bio fašistički? ako jeste zašto jetse, ako nije- zašto nije??


To nije nikakva fiks ideja, to mu je defining karakteristika.

Ako je bolesni Hitler problem, uzmimo ustaše: Da su ustaše bile "fašizam na steroidima i kristal metu, istovremeno" a ne nacisti nekoliko stotina hiljada Srba više bi preživelo WW2.

Ogromna je razlika - ogroman je semantički i egzistncijalni jaz između preživeti i biti mučki ubijen, živog i mrtvog. To u Kill Billu Bill objašnjava Umi preko ćerkice im koja je zgazila ribicu na podu: ribica se prvo praćakala, pa ju je ćerkica zgnječila, i ribica se više nije praćakala.

Ispravnije je reći, ako moramo biti crno beli, da nacizam nema nikakve veze sa fašizmom nego da su identični, ili varijante jednog te istog.

Mislim, malo je brutalno, ali za Musolinija je rasa bila veliko većinom "osećanje", ne realnost. Srbin je mogao da se drži vođe tamo i bez neke drame preživi, pa izdržava decu, familiju.

Ustaše što su upadale u Srpska sela su prosto ubijale na licu mesta ili vodile Srbe negde na ubijanje.

To što se tebi priviđaju sličnosti: razne političke ideologije imaju dosta sličnosti, a modeliranje političkog spektra je vrlo loše.
docsumann docsumann 16:11 15.05.2024

Re: Дан победе над националсоцијализмом

Mislim, malo je brutalno, ali za Musolinija je rasa bila veliko većinom "osećanje", ne realnost. Srbin je mogao da se drži vođe tamo i bez neke drame preživi, pa izdržava decu, familiju.


pa ne definiše ključno odnos prema drugiom rasama (mržnja ili ne mržnja) fašistički karakter oba ta režima, već uptravo ono gdje su identični, a to je u utrašnje uređenje.

EDIT: mislim da ti zapravo procjenjuješ fašisoidnoist nacističkog režima po kriterijumu koji nije ključan za definisanje fašističkog režima

Milan Novković Milan Novković 16:12 15.05.2024

Re: Дан победе над националсоцијализмом


docsumann
...
nacizam (nacionalsocijalizam) bi bio jednako reoresivan prema sopstvenim podanicima sa i bez mržnje prema Jevrejima, Romima, Slovenima.

ekstremna fašizacija društva u nacizmu nije nužno morala da dovede i do istrebljenja Jevreja.
...

Uh, možda ja ne razumem šta pokušavaš da mi kažeš:

1. Bez ove mržnje bi 6 ili koliko (nikakav istoričar, sorry) miliona Jevreja više preživelo WW2. I dosta stotina hiljada Srba.

2. Ovo boldovano - to ja tebi objašnjavam, ali ili ja to radim pogrešno ili ti ne vidiš suštinu - do istrebljenja Jevreja je ogromnog većinom doveo nacizam, i zato on nije forma fašizma, nego ssmo ima neke njegove karakteristike, u nekoj meri. Pa kad se osvrnemo na mrtve te zajedničke karakteristike nisu čak ni prevelike. U relativnom smlislu još manje.
docsumann docsumann 16:28 15.05.2024

Re: Дан победе над националсоцијализмом

, i zato on nije forma fašizma, nego ssmo ima neke njegove karakteristike, u nekoj meri.



ne slažem se,

nacizam ima sve ključne odike fašizna (već par puta pobrojanae kroz prijašnje komentare) i to je ono što ga definiše kao politički sistem vladavine društvom.

mržnja prema, Jevrejima, Romima i Slovenima je specifikum.
ono extra evil što čini nacizam tako grozomornim.
no tog progona i pomora ne bi bilo da sistem vladavine nije bio ogoljeni fašizam sa potpunom kontrolom društva i do tada neviđenom propagandnom idnoktrinacijom.


Milan Novković Milan Novković 16:29 15.05.2024

Re: Дан победе над националсоцијализмом

docsumann
Mislim, malo je brutalno, ali za Musolinija je rasa bila veliko većinom "osećanje", ne realnost. Srbin je mogao da se drži vođe tamo i bez neke drame preživi, pa izdržava decu, familiju.


pa ne definiše ključno odnos prema drugiom rasama (mržnja ili ne mržnja) fašistički karakter oba ta režima, već uptravo ono gdje su identični, a to je u utrašnje uređenje.

EDIT: mislim da ti zapravo procjenjuješ fašisoidnoist nacističkog režima po kriterijumu koji nije ključan za definisanje fašističkog režima


Ma nije bre, rasizam je drugi mrčni univerzum, pa rasizam gde se ubijaju milioni je pakao nacizma.

Pročitao sam ja dosta o fašizmu, ali sam i dalje samo amater.
docsumann docsumann 16:30 15.05.2024

Re: Дан победе над националсоцијализмом

Ma nije bre, rasizam je drugi mrčni univerzum, pa rasizam gde se ubijaju milioni je pakao nacizma.


rasizam nije politički sistem.
angie01 angie01 16:43 15.05.2024

Re: Дан победе над националсоцијализмом

Нацизам није био концизна, теоретски утемељена идеологија јединственог покрета већ се у ствари радило о комбинацији различитих идеологија и група (углавном немачких), уједињених у јединственој осуди Версајског споразума који је у послератној Немачкој окарактерисан као јеврејско-комунистичка завера са циљем да се понизи Немачка. Због тога се састојао од најразличитијих политичких позиција које су осуђивале издају немачке и њен пораз у Првом светском рату, а које су обухватале антипарламентаризам, етнички национализам, расизам, колективизам, нацистичку еугенику и антисемитизам насупрот економском и политичком либерализму као и расистичком и завереничком ставу према финансијском капитализму и антикомунизму.

Musolini je svoj fasizam gradio po ugledu na Firera.

a inacelinija ide ovako- nacionalizam<sovinizam<fasizam<nacizam.
magnus magnus 20:25 14.05.2024

gender komunisti

postoje
cis komunisti , to su rođeni idioti
trans komunisti , to su oni koji su rođeni normalni al jebiga život...
bio komunisti , to su oni što su se nafaćali za komunizna ,a sad propagiraju održivi kapitalizam

i nebinarni komounisti koji su kao portošači zagovornici tržišta , a kao "proizvođači " uglavnom ništa ne proizvode ali misle da im treba platiti prema potrebama jer su spoznali istinu
predatortz predatortz 20:59 14.05.2024

Re: gender komunisti

magnus
postoje
cis komunisti , to su rođeni idioti
trans komunisti , to su oni koji su rođeni normalni al jebiga život...
bio komunisti , to su oni što su se nafaćali za komunizna ,a sad propagiraju održivi kapitalizam

i nebinarni komounisti koji su kao portošači zagovornici tržišta , a kao "proizvođači " uglavnom ništa ne proizvode ali misle da im treba platiti prema potrebama jer su spoznali istinu


Najgori su ovi iz protivprirodnog bluda između titoizma i evrofanatizma.


kamilo_emericki kamilo_emericki 22:32 14.05.2024

Re: gender komunisti

predatortz


Najgori su ovi iz protivprirodnog bluda između titoizma i evrofanatizma.



Evrofanatizam ne postoji bez NATO fanatizma a ti si na blogu često isticao svoju želju za NATO-m.
predatortz predatortz 22:41 14.05.2024

Re: gender komunisti

kamilo_emericki
predatortz


Najgori su ovi iz protivprirodnog bluda između titoizma i evrofanatizma.



Evrofanatizam ne postoji bez NATO fanatizma a ti si na blogu često isticao svoju želju za NATO-m.


Ne bih to nazvao željom.
Nešto poput kneza Pavla - gadi ti se do poslednje pore na telu a svestan si da je to bezbolnije u datom momentu.

No, taj voz je prošao!
I u mojoj glavi, a ni u našoj stanici nije zaustavljao.

Realno, ako bih morao plastično da objasnim, to bi bilo da i mi jednom budemo pičke k'o recimo Crnogorci danas.

A ako bude drugačiji ishod, promene se stvari, oni će se opet najžešće kurčiti
K'o uvek, uostalom.
kamilo_emericki kamilo_emericki 23:00 14.05.2024

Re: gender komunisti

predatortz

Nešto poput kneza Pavla - gadi ti se do poslednje pore na telu a svestan si da je to bezbolnije u datom momentu.


Od kuda tebi i tom tvom knezu uopšte ideja da Nijemci žele Srbe u svom društvu? I ostali zapadni Evropljani.
Vidje li gdje je stajao Vučić na obilježavanju godišnjice Prvog Svjetskog rata? Predstavnik kosovskoh Albanaca na glavnoj tribini a predstavnik Srba na pomoćnoj. I to kod Francuza koji nam se prodaju kao prijatelji.
Pa i spomenik srpskim vojnicima su sklanjali da im ne kvari fotografiju.
artistknownasdragos artistknownasdragos 23:00 14.05.2024

Re: gender komunisti

to bi bilo da i mi jednom budemo pičke k'o recimo Crnogorci danas.


da su samo danas, nego poslednjih 40 godina (najmanje).
predatortz predatortz 23:06 14.05.2024

Re: gender komunisti

kamilo_emericki
predatortz

Nešto poput kneza Pavla - gadi ti se do poslednje pore na telu a svestan si da je to bezbolnije u datom momentu.


Od kuda tebi i tom tvom knezu uopšte ideja da Nijemci žele Srbe u svom društvu? I ostali zapadni Evropljani.
Vidje li gdje je stajao Vučić na obilježavanju godišnjice Prvog Svjetskog rata? Predstavnik kosovskoh Albanaca na glavnoj tribini a predstavnik Srba na pomoćnoj. I to kod Francuza koji nam se prodaju kao prijatelji.
Pa i spomenik srpskim vojnicima su sklanjali da im ne kvari fotografiju.



Pa sve sam ja to predvideo kada sam se zalagao za pristupanje.
Da će Srbiju, ako ostanemo van tog društva da jebe i kuso i repato, da će jedan od prvih NATO odgovora Rusima biti na Republici Srpskoj, da neće Ruje baš ko tice preleteti preko Dunava...

Zbog toga sam smatrao da treba malo u tu septičku zagaziti, da se sve to izbegne...

Da smo prišli, kao što nismo, bili bi ispred Hrvata i Šošona, veruj mi.

No, ode vlak...
magnus magnus 04:58 15.05.2024

Re: gender komunisti

Najgori su ovi iz protivprirodnog bluda između titoizma i evrofanatizma.
prividno protuprirodno, pošto eu odavno nema ništa zajedničko sa klasičnom evropskom ( zapadnom) civilizacijom. Sav boljševički ološ neprijatelja slobode, vjere, slobodnog tržišta metastaziro je od diktature proleterijata u diktaturu pervertita. naravno kao što ni gospodin Broz i uža ekipa oko njega nisu bili šljakeri tako ni sadašnja vrh "katedrale" nije nužno nastran .
Korisnih idiota poput sedam sekretara skoja, anđe i filipa lako nađu. tako da nije čudo da je ngo agentura vrbovala uglavnom djecu aparatička socializma ili onih koji su to htjeli biti
angie01 angie01 09:22 15.05.2024

Re: gender komunisti

Korisnih idiota poput sedam sekretara skoja, anđe i filipa lako nađu. tako da nije čudo da je ngo agentura vrbovala uglavnom djecu aparatička socializma ili onih koji su to htjeli biti


al ti kada se nalupetas to ti je miks najvecih gluposti,..kako je pre svega moguce pricati portiv diktature, jednoumlja i velicati slobodu, ovo/ono, a ujedno se ismevati stradalnicima diktatorske vlasti i zakonom propisanom jednoumlju,...koliko glup treba da budes za ovkav primer?!

...to sto lupetas uporno za Filipa i mene, na to vise i ne obracam paznju,...tako mogu isto ja tebi da napakujem razne stvari- u tvom slucaju jos ocigledne, ne bih morala da izmisljam kao ti, pa kao eto, vodimo diskusiju, al nisam bas toliko mizerna....to je za vas jajare.
kamilo_emericki kamilo_emericki 08:21 15.05.2024

Domaćice,

ostala si mi dužna komentare na ona dva videa sa X, na koje sam postavio linkove. Oni su u direktnoj vezi sa temom bloga.
Volio bih, takođe, čuti i tvoj komentar, može i Clinov, zašto je u Sofiji bio zabranje "Marš besmrtne brigade".
Stidi li se to Evropa svojih oslobodioca od nacizma?
„Mi smo ih oslobodili i oni nam to nikada neće oprostiti“

Ova citirana rečenica je izvađena zi jednog teksta sa "Pščanika" teksta koji je ovdje bio mnogo primjereniji da se navede nego štošta drugo.
Link
angie01 angie01 09:10 15.05.2024

Re: Domaćice,

ostala si mi dužna komentare na ona dva videa sa X, na koje sam postavio linkove


izvini, i dalje nisam videla/otvorila linkove, potrudicu se danas.


edit- a ti meni nisi dao obecano objasnjenje iz prethodnog bloga....rekao si, kada otvorim novi:)


vlad_aleksh vlad_aleksh 09:03 15.05.2024

Косово и Метохија

"Ne znam, da li da vam cestitam, jer stvarnost pokazuje, da ta jedna pobeda nad zlom, u nekih 100 godina nije dovoljna i da je potrebno redovno ciscenje od zverstva i ludila, kako bi prostor u kome zivimo bio dostojan coveka."

Овај текст јесте добар, али није довољно експлицитан.
Где тренутно у свету има највише зла?
По моме мишљењу та област се зове Косово и Метохија. Или Kosova. Ту, на том простору, најјачи је националсоцијализам.
angie01 angie01 11:03 15.05.2024

na danasnji dan

angie01 angie01 11:26 15.05.2024

Re: na danasnji dan

angie01 angie01 11:57 15.05.2024

kako smo od Dine i Slobe konjevica

dosli do amidzica i jovanejeremic,...to je jedino pitanje,





angie01 angie01 22:24 15.05.2024

,

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana