Filozofija

Spas je u apstrakciji

Spiridon RSS / 05.07.2022. u 10:16

Umoran od besmislenih diskusija, moderan čovek se mora okrenuti apstrakciji. Na taj način, komunikacija s drugima postaje filtrirana jer je oslobođena prostote. Kreativnost u apstrakciji vam daje ogromnu slobodu, ali ne treba biti pretenciozan.

Osećam da je ponovo došlo vreme gde je očiglednost postala previše naporna i nedelotvorna. Ne zato što je "očigledna", nego zato što lako privlači prostake i glupake. Ona se potom vulgarizuje, ignoriše i zloupotrebljava, zbog čega se ratuje. Zbog svega ovoga, apstrakcija dozvoljava da otvorite dušu, podelite misli, a ne naletite na bajonete. Sa apstraktnim izrazom ne postajete lak plen, a ipak možete nastaviti da komunicirate.

Želeo bih da mogu da razmišljam i stvaram na ovaj način, tj. da promenim način izražavanja.

To bi bio moj fiktivni beg od stvarnosti i doprinos "post"moderni.

 



Komentari (93)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

ai.machine ai.machine 10:57 05.07.2022

Meta

Odlazak u metaverse i vritualnu stvarnost?
Spiridon Spiridon 08:00 06.07.2022

Re: Meta

ai.machine
Odlazak u metaverse i vritualnu stvarnost?


... pre bih uzeo cetkicu i boje u ruke. Word doc. eventualno.
Черевићан Черевићан 11:53 05.07.2022

dies nefasti

ociglednost postade previse naporna i nedelotvorna

бег од стварности
носи бумеранг-а,
у виду ......претње
од емоц. хемунга
Spiridon Spiridon 09:46 06.07.2022

Re: dies nefasti


бег од стварности
носи бумеранг-а,
у виду ......претње
од емоц. хемунга


nema bumeranga gosn Če u ovom slucaju. Ja govorim o begu od virtuelne stvarnosti na koju smo skoro svi osudjeni.

Ovaj beg moze biti:

1. Kompletno ignorisanje svih socijalnih mreza i virtuelne komunikacije.
2. Menjanje strategije koriscenja socijalnih mreza. Staviti neki virtuelni kurton.

Vi ste pravi dokaz (po mom misljenju) coveka koji to radi na pravi nacin. Originalni ste i imate meru.



teslana teslana 12:43 05.07.2022

j-d-s

Prošle sedmice sam bila na izložbi. Izložbi kineskog disidenta.

Podijeliću kasnije par slika, u realnosti il na licu mjesta neočekivano emocionalno i snažno, pašu na ove tvoje kontemplacije Spiridon i svijet oko njega. :)
teslana teslana 17:42 05.07.2022

Re: j-d-s

I na tapetama je dezen kamera, pogledate li malo bolje. Kutije ili bunkeri imaju male prozore tj otvore odozgo po jedan na dvije strane i bočno ove niske. I takva ista lijevo, veća, samo krevet i wc, ulaze po tri osobe max, i kraj nje na dva ekrana gledaju nas unutra.






teslana teslana 17:44 05.07.2022

Re: j-d-s




teslana teslana 17:46 05.07.2022

Re: j-d-s



teslana teslana 17:48 05.07.2022

Re: j-d-s

Više, koga interesuje, u 15min, a ja ću svakako još jednom do Septembra navratiti..

Ai Weiwei
zaharaga zaharaga 10:24 06.07.2022

Re: j-d-s

teslana
Više, koga interesuje, u 15min, a ja ću svakako još jednom do Septembra navratiti..

Ai Weiwei


FUCK

Avangardna kineska umetnost, nema zbora!
Ribozom Ribozom 14:06 06.07.2022

Re: j-d-s

teslana
Više, koga interesuje, u 15min, a ja ću svakako još jednom do Septembra navratiti..

Ai Weiwei


Da li smo ovo saznali da zivis na 10 mln. hoda od galerije, pa da svratimo na kafu usput.
teslana teslana 18:41 06.07.2022

Re: j-d-s

FUCK

Avangardna kineska umetnost, nema zbora!

:)
teslana teslana 18:42 06.07.2022

Re: j-d-s

Da li smo ovo saznali da zivis na 10 mln. hoda od galerije, pa da svratimo na kafu usput.

E, 20ak min od mene prevozom. Bliže sam Dunavu. I uvijek usput. :)
highshalfbooze highshalfbooze 12:49 05.07.2022

Pređi sa reči na dela

Zelim da razmisljam i stvaram na ovaj nacin. To ce biti moj beg od stvarnosti i moj doprinos postmoderni.


Stvori nešto, daj doprinos.
Spiridon Spiridon 09:47 06.07.2022

Re: Pređi sa reči na dela

highshalfbooze
Zelim da razmisljam i stvaram na ovaj nacin. To ce biti moj beg od stvarnosti i moj doprinos postmoderni.


Stvori nešto, daj doprinos.


ja bih uz to i da naplatim ... ako je moguce
highshalfbooze highshalfbooze 08:51 10.07.2022

Re: Pređi sa reči na dela

Spiridon
highshalfbooze
Zelim da razmisljam i stvaram na ovaj nacin. To ce biti moj beg od stvarnosti i moj doprinos postmoderni.


Stvori nešto, daj doprinos.


ja bih uz to i da naplatim ... ako je moguce


Kod kreativnih stvari novac bi trebao da dođe sam po sebi, a ne da bude "spiritus movens".

A mislim da je sasvim normalno da se ne dozvoljava komercijalno korišćenje tuđeg rada bez novčane naknade.
softelectronics_e softelectronics_e 12:49 05.07.2022

M'da!

Nisam spreman da prihvatim ovu opservaciju.
Jer - je osnovni smisao diskusije komunikacija (među ljudima).
A komunikacija podrazumeva što veći stepen razumljivosti kako bi poruka od emitera bila prenešena ka receptoru.
Beg u apstrakciju ne doprinosti tome.
highshalfbooze highshalfbooze 12:54 05.07.2022

Re: M'da!

softelectronics_e

Jer - je osnovni smisao diskusije komunikacija (među ljudima).


Naravno da nije
softelectronics_e softelectronics_e 14:06 05.07.2022

Re: M'da!

highshalfbooze
softelectronics_e

Jer - je osnovni smisao diskusije komunikacija (među ljudima).


Naravno da nije

Zapravo, u pravu si!
zoja444 zoja444 14:17 05.07.2022

anketa

virtuelna zaljubljenost, da ili ne?
Spiridon Spiridon 23:31 05.07.2022

Re: anketa

zoja444
virtuelna zaljubljenost, da ili ne?



Vidim da se dosta vas uhvatilo za "virtuelna" ali ne kapiram zašto?
Apstraktno podrazumeva odstupanje od osnovne forme pri čemu se ideja prenosi na drugačiji način. To je u stvari kopiranje i zato je to modernistički. Sa druge strane postmoderna je kopija kopije ... i tu se onda već gubi smisao, a to nije moj cilj.
zoja444 zoja444 23:48 05.07.2022

Re: anketa

virtuelna zaljubljenost je kad se zaljubis u necije misli, slova na ekranu, ne u konkretizovanu osobu. to je za mene apstrakcija.
Spiridon Spiridon 08:07 06.07.2022

Re: anketa

virtuelna zaljubljenost je kad se zaljubis u necije misli, slova na ekranu, ne u konkretizovanu osobu. to je za mene apstrakcija.


... ti si volela moj Weltschmerz


zoja444 zoja444 11:31 06.07.2022

Re: anketa

jel to bese u pesmi aut, aut, aut? ona hoda sama kroz grad, sve sto misli, misli da zna... to je samo daun, to je ono sto se zove aut...
noboole noboole 14:52 05.07.2022

.


Izvorni oglasostavljac

Zelim da razmisljam i stvaram na ovaj nacin. To ce biti moj beg od stvarnosti i moj doprinos postmoderni.




Neces uspeti. Sve ce biti isto, ili jos gore nego pre.
Milutin Milošević Milutin Milošević 14:59 05.07.2022

Apstrakcija?

Još si mlad, Spiro. Kada dođeš u moje godine shvatićeš da je najvažnije da pustiš loše stvari da idu pored tebe i skoncentrišeš se samo na lepo.
Spiridon Spiridon 23:20 05.07.2022

Re: Apstrakcija?

Milutin Milošević
Još si mlad, Spiro. Kada dođeš u moje godine shvatićeš da je najvažnije da pustiš loše stvari da idu pored tebe i skoncentrišeš se samo na lepo.



Imam sreće da nekako još uvek uspevam da naletim na ljude sa kojima može dobro da se razgovara. Ipak oni najpametniji uglavnom ćute, slušaju i uče, a oni kao nsarski su spašeni.
mlatisa mlatisa 16:39 05.07.2022

Спас је у акцији

Како год мала акција била она остаје и утиче на садашњост и будућност. Не видим директну корист од апстракције.
Spiridon Spiridon 08:13 06.07.2022

Re: Спас је у акцији

Како год мала акција била она остаје и утиче на садашњост и будућност. Не видим директну корист од апстракције.


ona deluje kao homeopatski lek ... ideja je da prodre duboko i da metamorfoza zapocne na nivou celije. Fora je u tome da toga nisi ni svestan.

to je ona cuvena prica kada smo kao klinci stavljali ciglu u kutiju za cipele i ostavljali je na sred ulice. Slucajni prolaznik bi se zaleteo da šutne kutiju i na licu mesta bi shvatio razliku izmedju suštine i forme.
zoja444 zoja444 18:36 05.07.2022

sajt

sta se desava sa sajtom? moram da se ulogujem svaki put.
angie01 angie01 19:03 05.07.2022

meni

ovo tvoje resenje lici na tebe- al to je samo zavesa.
Spiridon Spiridon 23:24 05.07.2022

Re: meni

angie01
ovo tvoje resenje lici na tebe- al to je samo zavesa.


Kad reče zavesa, bio sam u JDP pre par meseci i gledao Zagreb–Belgrade via Sarajevo. Prosto neverovatno koliko mladi glumci i dalje drže nivo kvaliteta ove institucije. Svaka im čast.
softelectronics_e softelectronics_e 12:34 07.07.2022

Re: meni

Spiridon
angie01
ovo tvoje resenje lici na tebe- al to je samo zavesa.


Kad reče zavesa, bio sam u JDP pre par meseci i gledao Zagreb–Belgrade via Sarajevo. Prosto neverovatno koliko mladi glumci i dalje drže nivo kvaliteta ove institucije. Svaka im čast.

Ima li u Zagrebu ili Ljubljani jugoslovensko pozorište?
Ili je to samo kod glupih Srba?
Spiridon Spiridon 23:06 05.07.2022

..

Niko nije uočio grešku. Ukoliko bi nečije obraćanje bilo u apstraktnoj formi, onda bi to bila pre moderna nego postmoderna.

Jel ima neko ko to ume lepše da obijasni. Tu razliku izmedju moderne i postmoderne ali da ne bude klip sa nekog sajta nego onako ... svojim rečima.
solo solo 23:35 05.07.2022

Re: ..

Jel ima neko ko to ume lepše da obijasni. Tu razliku izmedju moderne i postmoderne ali da ne bude klip sa nekog sajta nego onako ... svojim rečima.


Spas je u apstrakciji


Pa spašAvaj se brate!

Rađaš se sam i umireš sam. Spašavaj se sam.

Teško pada spoznaja da i pored svih ljudi oko tebe i dalje si sam.

Svako se jebe za sebe na kraju balade.

I umrećeš glup ko kurac na kraju kada shvatiš da ti u stvari ništa nije jasno. Ni šta i zašto si radio, ni koja je svrha bila tvog postojanja.

Produžiti vrstu. Ok. Čemu?

Tako da evo male preporuke dok ne završiš svoje kratko putovanje kroz ovu zajebanciju koju inače životom zovu.

mora klip



Sveto trojstvo. Pa odaberi.

p.s

Mogao sam i kraće. Ne seri ko Teslana!

zoja444 zoja444 23:41 05.07.2022

Re: ..

eto, zivot je apstrakcija.
solo solo 23:51 05.07.2022

Re: ..

eto, zivot je apstrakcija.


Kako Tkome draga,kako Tkome.

Ponavljam se ali je lekovito:

,,Život je kratak život je crtica,nekome batak a nekom trtica,,

Među nama trtica je slađa.

Duško Radović
Ko ne zna šta mu je, neka pogleda gde mu je. Pa ako ga ne nađe - to mu je!


No kada ste se već pridružili draga 444 znate li koja je razlika između muških i ženskih nogu?

G Čer zna odgovor siguran sam.
zoja444 zoja444 00:14 06.07.2022

Re: ..

ne znam razliku. cula sam da su idealne zenske noge po proporcijama u stvari noge fudbalera.
solo solo 00:21 06.07.2022

Re: ..

draga 444 znate li koja je razlika između muških i ženskih nogu?

zoja444]ne znam razliku. cula sam da su idealne zenske noge po proporcijama u stvari noge fudbalera.

Među muškim nogama je uvek isti k..ac.

p.s.

Jaril bi verovatno imao ovde amandman no radi se o tradicionalnom pristupu.

angie01 angie01 00:44 06.07.2022

Re: ..

pa moderna je trazila apstraktne istine, a postmoderna negira apstraktnu istinu, ne priznaje ni univerzalnu...modernista trazi celovit kulturni obrazac, objektivan, dok postmoderna negira postavljene norme i reaguje subjektivno....

...ne znam da l ti je lepse, al to ti je...
Spiridon Spiridon 09:11 06.07.2022

Re: ..

pa moderna je trazila apstraktne istine, a postmoderna negira apstraktnu istinu,


tako je. Postmoderna je ona u kojoj sada zivimo. Ona favorizuje licno iskustvo i interpretaciju i negira cinjenice. Problem je sto se kod nje ne zna ko pije, a ko placa. To bi otprilike bio kruzni tok na Slaviji.
U moderni su stvari bile puno uredjenije, a apstraktni izraz je ipak imao nekakvu iskustvenu pozadinu. Kubizam je npr. bio apstrakcija ali su ga stvarali pravi majstori svoga zanata. Zato on spada u modernu umetnost.

Posmoderna je ovo nase laprdanje po blogu, sto ne znaci da ne moze da se naleti na nesto kvalitetno.
U sustini, jedan turbo-folk jeste deo te postmodernisticke price.







angie01 angie01 09:52 06.07.2022

Re: ..

ne znam sta da citiram, od ponudjenog, iz tvog komentara:)...

modernizam je reakcija na prethodne burzuaske norme i parametre, on je intelektualni napredak, koji ima tendenciju da sokira,..a postomodernizam je opet reakcija na modernizam i prosiruje mogucnosti izrazavanja, dok sa druge strane uvazava vrednosti iz proslosti, koje je modernizam imao tendenciju da razbije, nudeci novu vizuru...20. vek je kao traka na kojoj se smenjuju pravci u teznji za originalnoscu i nekda i nisu jasno razdvojeni,...svaki sledeci pravac je postmoderna za prethodni, a moderna za nadolazeci-figurativno receno....Pikaso i Brak su uveli distoriziju forme i pojednostavljivanje oblika, a odgovor bi bio Disan koji je pisoar stavio na zid i tako mu dao smisao umetnickog dela...

...turbofolk je bezidejno smece, sa ulogom da zaglupljuje,...dok svaka umetnost-oplemenjuje.
Spiridon Spiridon 10:08 06.07.2022

Re: ..

modernizam je reakcija na prethodne burzuaske norme i parametre, on je intelektualni napredak,


slazem se. Modernizam jeste proizasao iz prosvetiteljstva ciji su nosioci bili ljudi kao Volter i Ruso (kada govorimo o filozofiji). Prosvetiteljstvo je razbilo formu crkvene dogme (koja je u sustini preteca moderne) i napravilo podlugu za ono sto je usledilo.

a postomodernizam je opet reakcija na modernizam i prosiruje mogucnosti izrazavanja, dok sa druge strane uvazava vrednosti iz proslosti, koje je modernizam imao tendenciju da razbije, nudeci novu vizuru...20. vek je kao traka na kojoj se smenjuju pravci u teznji za originalnoscu i nekda i nisu jasno razdvojeni,...svaki sledeci pravac je postmoderna za prethodni, a moderna za nadolazeci-figurativno receno..


tako je. To je ono sto smo gore napisali. Prosto receno "kopija kopije"

turbofolk je bezidejno smece, sa ulogom da zaglupljuje


turbo folk je kada prost covek ovlada tehnologijom i pocinje da je zloupotrebljava tj da zagadjuje sajber prostor.

Upravo o tome i govori ovaj blog. Beg u apstrakciju bi bio otklon od "turbo-folka" jer je ona za njega nepoznanica, a autoru ipak dozvoljava da se izrazi i ne ostane izolovan.

angie01 angie01 10:43 06.07.2022

Re: ..

turbo folk je kada prost covek ovlada tehnologijom i pocinje da je zloupotrebljava tj da zagadjuje sajber prostor.


rekla bih,...imas fenomenalna kvalitetna pica, koja prozimaju cula i obogacuju dozivljaj vezan za hranu, raspolozenje u najpozitivnijem smislu uticu na uzivanje, a onda imas neke lose rakije, koje ti shebavaju mozak i cine te bolesnim,...ono isto je tekucina, isto ima neki sastav koji lici i na prethodno, al je otrovno i lose po tebe.
teslana teslana 11:07 06.07.2022

Re: ..

Pa spašAvaj se brate!

Rađaš se sam i umireš sam. Spašavaj se sam.

Teško pada spoznaja da i pored svih ljudi oko tebe i dalje si sam.

Svako se jebe za sebe na kraju balade.

I umrećeš glup ko kurac na kraju kada shvatiš da ti u stvari ništa nije jasno. Ni šta i zašto si radio, ni koja je svrha bila tvog postojanja.

Produžiti vrstu. Ok. Čemu?

Tako da evo male preporuke dok ne završiš svoje kratko putovanje kroz ovu zajebanciju koju inače životom zovu.

Solo, moderna je ono što ti voliš reći kad troluješ ljude "živi i pusti druge da žive", postmoderna je vrijeme nakon, nakon trolovanjem izmrcvarene moderne, vrijeme sad, npr i u Tuzli, ovako: živi i pusti druge da žive onako kako tebe svrbi tuđa guzica..
zoja444 zoja444 11:21 06.07.2022

Re: ..

ne slusam muziku. ako bi bilo nesto od turbo folka, bile bi neke dzej balade, tomina da l je moguce i lukasova nesto protiv bolova... na stolu ostavi mi cvet, da mi na tebe mirise, kartu za let na onaj svet, i saku punu olova i nesto protiv bolova... cist realizam ostavljenih
benedykt benedykt 13:10 06.07.2022

Re: ..

Spiridon
modernizam je reakcija na prethodne burzuaske norme i parametre, on je intelektualni napredak,


slazem se. Modernizam jeste proizasao iz prosvetiteljstva ciji su nosioci bili ljudi kao Volter i Ruso (kada govorimo o filozofiji). Prosvetiteljstvo je razbilo formu crkvene dogme (koja je u sustini preteca moderne) i napravilo podlugu za ono sto je usledilo.

a postomodernizam je opet reakcija na modernizam i prosiruje mogucnosti izrazavanja, dok sa druge strane uvazava vrednosti iz proslosti, koje je modernizam imao tendenciju da razbije, nudeci novu vizuru...20. vek je kao traka na kojoj se smenjuju pravci u teznji za originalnoscu i nekda i nisu jasno razdvojeni,...svaki sledeci pravac je postmoderna za prethodni, a moderna za nadolazeci-figurativno receno. Pikaso i Brak su uveli distoriziju forme i pojednostavljivanje oblika, a odgovor bi bio Disan koji je pisoar stavio na zid i tako mu dao smisao umetnickog dela......


tako je. To je ono sto smo gore napisali. Prosto receno "kopija kopije"


Hajdemo iz početka… Bez ljutnje ali zaista, ali prosto imam neki utisak da se ovde već poprilično mešaju babe i žabe, jer su na kraju krajeva i sami ti pojmovi moderne tj postmoderne mnogo sveobuhvatniji od priče koja ima veze samo sa umetnošću, odnosno ista je samo jedna od mnogobrojnih refleksija a ne srž samog problema.
Elem, pod jedan sve te društvene norme i parametri i jesu jedan od kamena temeljaca same moderne, odnosno prosvetiteljstvo na jednoj, crkvene dogme na drugoj, ili marksizam na nekoj sasvim trećoj strani spadaju pod tzv metanarative ili ti ga te grandiozne idejne tj weltanschauung strukture koje su vedrile, oblačile i pokretale stotine miliona onih koji su živeli u skladu sa njima.
U moderni su svi ti metanarativi bili međusobno sukobljeni u manjoj ili većoj meri, odnosno takmičili su se za primat i mogućnost da baš oni objasne celokupnu stvarnost, a sa prelaskom u postmodernu su to postale zastarele šklopocije, jer je i samo društvo prosto postalo drugačije organizovano. U moderni je postojala ta narativna hijerahija moći tj ozbiljni čika je na teveju, iz radio aparata, odnosno nedeljom u crkvi saopštavao šta i kako da se sutra misli, dok su u postmoderni svi narativi manje više podjednako važni, jer je i sam protok informacija od čvrste piramide i jednosmernog protoka prešao na tu rizomatičnu amorfnost gde je svaki glas isto onoliko bitan kao što je i nebitan.
E sad, kada se već akcenat iz nekog razloga stavlja na umetnost, onda treba na prvom mestu shvatiti da je pogrešno reći kako je svaki naredni pravac bio postmoderna za onaj prethodni, odnosno kopija kopije ili šta već. Osnovna razlika je u tome što sam pojam pravca kao nekakve organizovane strukture pod koju bilo koje umetničko delo spada je samo i jedino vezan za modernu, tj svi ti -izmi su uvek moderna u bilo kojoj od ponuđenih formi. Postmoderna je fragmentirala sve te pravce pa se tu uzima po sistemu švedskog stola od svega po malo a sve prema ličnom nahođenju, odnosno upokojiše se -izmi i postadoše prašnjavi recidivi (moderne) prošlosti…
benedykt benedykt 13:46 06.07.2022

Re: ..

teslana
Pa spašAvaj se brate!

Rađaš se sam i umireš sam. Spašavaj se sam.

Teško pada spoznaja da i pored svih ljudi oko tebe i dalje si sam.

Svako se jebe za sebe na kraju balade.

I umrećeš glup ko kurac na kraju kada shvatiš da ti u stvari ništa nije jasno. Ni šta i zašto si radio, ni koja je svrha bila tvog postojanja.

Produžiti vrstu. Ok. Čemu?

Tako da evo male preporuke dok ne završiš svoje kratko putovanje kroz ovu zajebanciju koju inače životom zovu.

Solo, moderna je ono što ti voliš reći kad troluješ ljude "živi i pusti druge da žive", postmoderna je vrijeme nakon, nakon trolovanjem izmrcvarene moderne, vrijeme sad, npr i u Tuzli, ovako: živi i pusti druge da žive onako kako tebe svrbi tuđa guzica..

Samo da ti kažem da se iskreno divim tvojoj želji da Solo-u pojasniš neke stvari, odnosno sve me ovo podseti na onaj čuveni stari vic kada se Mujo vratio iz Afrike pa sav sretan objašnjava Hasi kako je tamo svaki dan jeo banane, a Haso ga pita… A šta su to bolan banane…
A Mujo mu kaže… Dobro, znaš li šta je šljiva…?!
Ih bolan kako ne bi znao…!?
E vidiš, ni nalik na šljivu…
solo solo 15:20 06.07.2022

Re: BeneDickt

Samo da ti kažem da se iskreno divim tvojoj želji da Solo-u pojasniš neke stvari, odnosno sve me ovo podseti na onaj čuveni stari vic


Kad si već kod viceva znaš li onaj o mami i keru?

Teslana zna pa će da ti objasni.
solo solo 15:29 06.07.2022

Re: ..

Solo, moderna je ono što ti voliš reći kad troluješ ljude "živi i pusti druge da žive", postmoderna je vrijeme nakon, nakon trolovanjem izmrcvarene moderne, vrijeme sad, npr i u Tuzli, ovako: živi i pusti druge da žive onako kako tebe svrbi tuđa guzica..



Jesil'obrala džanarike bona?
teslana teslana 18:39 06.07.2022

Re: ..

Samo da ti kažem

Ali to je dobro objašnjenje.. :)
teslana teslana 18:40 06.07.2022

Re: ..

Jesil'obrala džanarike bona?

Nismo, prošli put naberemo jednu kantu da tata ponese na planinu ljudima od kojih kupuju sir, kod njih sve osim zime i snijega kasnije stiže, i šljiva..

Nismo ovih dana zabavljeni voćnjakom, beremo mahune, navodnjavamo baštu, rješavamo osinjak pod krovom i čistimo šumu..

Što?, koliko koštaju višnje u Americi?

softelectronics_e softelectronics_e 12:39 07.07.2022

Re: ..

teslana
Jesil'obrala džanarike bona?

Nismo, prošli put naberemo jednu kantu da tata ponese na planinu ljudima od kojih kupuju sir, kod njih sve osim zime i snijega kasnije stiže, i šljiva..

Nismo ovih dana zabavljeni voćnjakom, beremo mahune, navodnjavamo baštu, rješavamo osinjak pod krovom i čistimo šumu..

Što?, koliko koštaju višnje u Americi?


Nisam siguran da se u tvom kraju beru mahune.
Pre bi se reklo maune.
benedykt benedykt 17:09 07.07.2022

Re: BeneDickt

solo
Samo da ti kažem da se iskreno divim tvojoj želji da Solo-u pojasniš neke stvari, odnosno sve me ovo podseti na onaj čuveni stari vic


Kad si već kod viceva znaš li onaj o mami i keru?

Teslana zna pa će da ti objasni.

Ih sad, pa ne zna Teslana k’o ti sve te viceve i geačko-prostačke pošalice iz Kursadžija…
benedykt benedykt 17:16 07.07.2022

Re: ..

teslana
Samo da ti kažem

Ali to je dobro objašnjenje.. :)

Pa sad, ne bih da te razočaram ali imam neki utisak da je naš Solo od istog razumeo jedino reč guzica i to bi mu bilo to. Što me opet podseti, ne znam samo zašto, na legendarnu scenu iz Jet Seta sa Sejom Kalačem…
softelectronics_e softelectronics_e 17:23 07.07.2022

Re: ..

benedykt
teslana
Samo da ti kažem

Ali to je dobro objašnjenje.. :)

Pa sad, ne bih da te razočaram ali imam neki utisak da je naš Solo od istog razumeo jedino reč guzica i to bi mu bilo to. Što me opet podseti, ne znam samo zašto, na legendarnu scenu iz Jet Seta sa Sejom Kalačem…

Ajde, ne pametuj!
Nemaš pojma!
Idi tamo na večeru sa Lavrovom!
solo solo 18:09 07.07.2022

Re: BeneDickt

Ih sad, pa ne zna Teslana k’o ti sve te viceve i geačko-prostačke pošalice iz Kursadžija…


E dobro je. Vidim znaš.
solo solo 18:11 07.07.2022

Re: ..

Što?, koliko koštaju višnje u Americi?


Tu su neđe ko trešnje u Ukrajini.
benedykt benedykt 18:18 07.07.2022

Re: ..

softelectronics_e
benedykt
teslana
Samo da ti kažem

Ali to je dobro objašnjenje.. :)

Pa sad, ne bih da te razočaram ali imam neki utisak da je naš Solo od istog razumeo jedino reč guzica i to bi mu bilo to. Što me opet podseti, ne znam samo zašto, na legendarnu scenu iz Jet Seta sa Sejom Kalačem…

Ajde, ne pametuj!
Nemaš pojma!
Idi tamo na večeru sa Lavrovom!

Draga moja Baba Kurana devojačko Gering, imam neki utisak da su ti pokušaji trolovanja sve patetičniji i patetičniji. Ne znam, možda da pokušaš nešto makar malo inteligentnije ili misliš da će kvantitet da nadomesti kvalitet. Ukoliko je ovo drugo, onda samo da ti kažem da ukoliko budeš samo još malo šenio i cupkao, možda se konačno i primim… Sa akcentom na možda…
solo solo 18:22 07.07.2022

Re: ..

možda se konačno i primim…


,,se,, ili ,,ga,, primiš pitanje je sad?

Bez akcenta.
softelectronics_e softelectronics_e 18:22 07.07.2022

Re: ..

Ljudi moji, što ima budala, pa to je pravo čudo.
Odoh da jedem ohlađenu dinju.
benedykt benedykt 19:16 07.07.2022

Re: ..

solo
možda se konačno i primim…


,,se,, ili ,,ga,, primiš pitanje je sad?

Bez akcenta.

Je l‘ to opet nešto iz Kursadžija…
benedykt benedykt 19:43 07.07.2022

Re: ..

softelectronics_e
Ljudi moji, što ima budala, pa to je pravo čudo.
Odoh da jedem ohlađenu dinju.

Ko bi zaista rekao da će posle patetičnih pokušaja trolovanja da usledi neka nova priča o ždranju ovoga ili onoga… Ko bi zaista rekao...
teslana teslana 18:10 08.07.2022

Re: ..

teslana teslana 18:14 08.07.2022

Re: ..

Spas je u Portugalu.

:))
shmoo shmoo 09:16 10.07.2022

Друштвени положај тртице is deee lite

solo

,,Život je kratak život je crtica,nekome batak a nekom trtica,,


Шта се, бре, ти мешаш у ову учену расправу о умјетничким стремљењима 20. и 21. века кад појма немаш ни о модерни ни о постмодерни ни о пост-постмодерни. И о њеној пост истини.

Видиш како ја... Не знам ништа о томе и онда ћутим и читам шта пишу о тој теми они који су много боље упућени у те ствари и учим од њих.





docsumann docsumann 12:12 10.07.2022

Re: Друштвени положај тртице is deee lite


nask nask 00:01 11.07.2022

Re: Lady Miss Kier

deee lite

Ovde ga je otpevala do ...



Život je kratak život je crtica,nekome batak a nekom trtica


Što je onomad najpametniji bosanac Marko Brecelj rekao:

O, o, o, zivot sta je to, to je feferon
crven ili zut, kratak, ali ljut
Colin_bgd Colin_bgd 11:46 06.07.2022

No 5

Moderno postmoderan covek se odavno vec okrenuo apstrakciji.

Ociglednost se ne vulgarizuje, ona je vec vulgarna sama po sebi.

Apstrakcija nema veze sa dusom (koja uzgredbudireceno ni ne postoji), vec direktno omogucava da otvorite um.

Zlonamerni su uvek prilicno gluplji od tolerantnih tako da im je relativno lako uteci, osim kad ih je, a obicno se tako i krecu, puno u gomili.

Apstrakcija je jedini nacin da zivimo u stvarnosti, ne da pobegnemo od nje.

Za beg od stvarnosti dovoljna je hemija...
zoja444 zoja444 11:59 06.07.2022

Re: No 5

meni je dusa tu negde kod dijafragme.
Spiridon Spiridon 12:29 06.07.2022

Re: No 5

Apstrakcija je jedini nacin da zivimo u stvarnosti, ne da pobegnemo od nje.


Tačno, imao sam ironijski odmak.
angie01 angie01 14:02 06.07.2022

Re: No 5

Apstrakcija nema veze sa dusom (koja uzgredbudireceno ni ne postoji), vec direktno omogucava da otvorite um.


ti ocigledno govoris o apstraktnom razmisljanju, koje koriste i naucnici da bi dosli do odredjenih zakljucaka, jer selektivno vrse odabir, kome daju simbolicka znacenja, kako bi lakse "manipulisali" njime u postvakama, pretpostavili eventualne ishode-u resavanju nekog problema, nepoznanice, cvora,..znaci, koncept, promisljanje, zakljucak,...ali nisam tako shvatila Spirinu nameru...mozda me dezavuisalo objasnjenje o zastiti od napada,...
Colin_bgd Colin_bgd 14:29 06.07.2022

Re: No 5

angie01
Apstrakcija nema veze sa dusom (koja uzgredbudireceno ni ne postoji), vec direktno omogucava da otvorite um.


ti ocigledno govoris o apstraktnom razmisljanju, koje koriste i naucnici da bi dosli do odredjenih zakljucaka, jer selektivno vrse odabir, kome daju simbolicka znacenja, kako bi lakse "manipulisali" njime u postvakama, pretpostavili eventualne ishode-u resavanju nekog problema, nepoznanice, cvora,..znaci, koncept, promisljanje, zakljucak,...ali nisam tako shvatila Spirinu nameru...mozda me dezavuisalo objasnjenje o zastiti od napada,...

Jeste, u pravi si, nije mislio "to" na sta sam se ja, kao, obrusio... Ali svejedno, mislim da pominjanje "duse" u bilo kom kontekstu bilo kog razgovora o bilo kojoj temi je apsolutno za svaku osudu...
Uveren sam da Spira to zna i sam...

Takodje, ja nisam govorio o apstraktnom razmisljanju. Postoji apstrakcija, ali nema razlike izmedju apstraktnog i pstraktnog razmisljanja. Postoji samo razmisljanje...
zoja444 zoja444 14:37 06.07.2022

Re: No 5

zasto je za osudu svako pominjanje duse? jel to neko zabranio? ko? mozda i zrtvama nasilja od strane osoba kojima su verovale i volele ih?
Colin_bgd Colin_bgd 14:44 06.07.2022

Re: No 5

zoja444
zasto je za osudu svako pominjanje duse? jel to neko zabranio? ko? mozda i zrtvama nasilja od strane osoba kojima su verovale i volele ih?

Osuda i zabrana su dve razlicite stvari....
zoja444 zoja444 15:09 06.07.2022

Re: No 5

jedno vodi drugom. ne nuzno ali obicno da. po obicajnom pravu. ko je toliko lud da se izlaze osudi? zasto je za osudu?
Colin_bgd Colin_bgd 15:31 06.07.2022

Re: No 5

zoja444
zasto je za osudu?

Bespotrebno gubljenje vremena...
solo solo 15:39 06.07.2022

Re: No 5

meni je dusa tu negde kod dijafragme


Tako visoko?

Svašta.
zoja444 zoja444 15:48 06.07.2022

Re: No 5

solo, popela se iz pete.
softelectronics_e softelectronics_e 12:41 07.07.2022

Re: No 5

Colin_bgd
Moderno postmoderan covek se odavno vec okrenuo apstrakciji.

Ociglednost se ne vulgarizuje, ona je vec vulgarna sama po sebi.

Apstrakcija nema veze sa dusom (koja uzgredbudireceno ni ne postoji), vec direktno omogucava da otvorite um.

Zlonamerni su uvek prilicno gluplji od tolerantnih tako da im je relativno lako uteci, osim kad ih je, a obicno se tako i krecu, puno u gomili.

Apstrakcija je jedini nacin da zivimo u stvarnosti, ne da pobegnemo od nje.

Za beg od stvarnosti dovoljna je hemija...

Osećam da je ovo što si rekao poprilično značajno!
Stoga, molim prevod!
docsumann docsumann 16:08 07.07.2022

Re: No 5

Apstrakcija je jedini nacin da zivimo u stvarnosti, ne da pobegnemo od nje.


prije bih rekao da je stvarnost vid apstrakcije Stvarnosti
softelectronics_e softelectronics_e 17:07 07.07.2022

Re: No 5

docsumann
Apstrakcija je jedini nacin da zivimo u stvarnosti, ne da pobegnemo od nje.


prije bih rekao da je stavarnost vid apstrakcije Stvarnosti

Jebote!
Šta si ti sada, zapravo, rekao?
Colin_bgd Colin_bgd 08:34 11.07.2022

Re: No 5

docsumann
Apstrakcija je jedini nacin da zivimo u stvarnosti, ne da pobegnemo od nje.


prije bih rekao da je stvarnost vid apstrakcije Stvarnosti

Saglasan!
docsumann docsumann 16:25 06.07.2022

samo da okačim


reklamu koju su buksovci radili za moju firmu...

softelectronics_e softelectronics_e 18:05 07.07.2022

Da!

Kakav lavić!

docsumann docsumann 19:05 07.07.2022

Re: Da!


Spiridon Spiridon 07:51 08.07.2022

Re: Da!

docsumann




nikad nisam kapirao kako uspeva tako brzo da odradi nogama 2 bas bubnja. To sam prvi put video kod Larsa Ulrich-a u spotu "ONE"
docsumann docsumann 15:35 08.07.2022

Re: Da!

ne znam koliko si uhvatio od 30-godšnjice izlaska Angel Dust od Faith No More



po meni to je album koji najbolje sublimira alternativni rok zvuk i duh 90-tih.
docsumann docsumann 15:42 08.07.2022

Re: Da!

Spiridon
docsumann




nikad nisam kapirao kako uspeva tako brzo da odradi nogama 2 bas bubnja. To sam prvi put video kod Larsa Ulrich-a u spotu "ONE"


jedan bubnjarski ekskluzivitet




Atomski mrav Atomski mrav 08:32 08.07.2022

Apstrakcija fimskog izraza kao jezika...

... specifikuma i apstrakcija umjetničkog akta uopšte, de jure predstavlja jednu vrstu sakralne ratifikacije vlastite inferiornosti i vlastitog infalicizma. Bez obzira o kojoj se vrsti supremacije na tom istom jeziku kao specifikumu radi i bez obzira na kojem nivou aspiracije mi o njemu govorili. :)

zoja444 zoja444 16:00 08.07.2022

Re: Apstrakcija fimskog izraza kao jezika...

hehehe, atomski, tako izgleda skoro svaka profesionalna kritika. i knjizevna i muzicka... sto nerazumljivija, to cenjenija.
Atomski mrav Atomski mrav 16:32 08.07.2022

Re: Apstrakcija fimskog izraza kao jezika...

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana