Eksperimenti u blogovanju| Muzika| Zabava

DJ izBijele - RITAMKA ZA DJECU I DORASLE

docsumann RSS / 12.04.2023. u 13:29

 

KfLafoN.jpg 

red, rad i rock 'n' roll  

 

Prije neki dan po prvi put se susretoh sa ritam mašinom. Dopala mi se ta igračka jako. Malo je reći da sam  se primio (po običaju). I primio i otpao. Više puta.

U nastavku kačim neke od mojih prvih radova. Bez brige, nije metal u pitanju. A nije bogami ni kaučuk...

 

Thresh Funk 

 AI & I

Bass Chelick

Spookeman  

Smooth Bop 

Knocking On 

Why Why Wah Wah ??  

Bossa Nogga 

Hej, Džej

Ba Ba Ba-pu-pum  

 

PS peporučujem preslušavanje na slušalicama ili boljem ozvučenju 

 

 a ima i još... :)

Tagovi



Komentari (463)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

kick68 kick68 18:09 16.04.2023

Re: ,

spasite prirodu kupujte vještačko

ok:)))
tessa1 tessa1 18:25 16.04.2023

Re: ,

Nije samo hrana problem. Modna industrija je veliko zlo, kako god okreneš. Ja imam nekoliko kožnih tašni, što sam mogla da izbegnem. Sa cipelama ne mogu da pravim kompromis, stvarno, sorry:,)) Krzno, naravno, nikad, ni u prošlosti ni u budućnosti.

Gledala sam nedavno neki dokumentarac o modnoj industriji kao o jednom od većih problema globalnog zagrevanja. U njemu okršaj između Vivijen Vestvud i Stele Makartni. Kaže Vivijen, bolje je uzeti kožu životinje koja je već mrtva, nego praviti veštačku koja ne može da se razgradi ni za milion godina. Sama proizvodnja iste je zlo i otrov sama po sebi, a da ne spominjemo da se proizvodi u zemljama trećeg sveta uz surovu eksploataciju. A proizvodi od prirodne kože duže traju. Veštačka brže propada i češće se baca.
Ne zna više čovek šta da misli.


O kako raskošan komentar, oči su mi zasuzile.


Prije neki dan ugledam torbu za laptop tamno plavu, predveče, bilo je kasno, već sam je zamislila na ramenu poslije Uskrsa, i od njih imam dva novčanika, tamno ljubičasti i boja, ne znam kako se zove ta boja, isto boja šljive. :)


Suri Frey

Proklestvo je to, vegan novčanik i nevjerovatno mekan i lijep, vide, i hoće i one, jao kako je lijep, a ja krenem pričati: šume Brazila, avokado, staklena bašta, mi vegani smo štetočine, nemojte kupovati ako mi moramo, i džaba, namame i mesoždere da kupuju vegan aksesoare.

Obuću nemam, ali ako naiđem da mi se svidi, kupiću. Prepustila sam se paklu novog milenijuma da me nosi kao list na vjetru. :)

tessa1 tessa1 18:26 16.04.2023

Re: ,

pa je i to doprinjelo mojoj manekenskoj figuri

Zar je šta drugo važno? :))
kick68 kick68 18:46 16.04.2023

Re: ,

namame i mesoždere da kupuju vegan aksesoare.

Naročito ako je neko čuveno ime na njima, pa budu skuplji od kožnih:))

Suri Frey is not good enough:
https://directory.goodonyou.eco/brand/suri-frey
A jes' lep dizajn.
tessa1 tessa1 19:19 16.04.2023

Re: ,

Naročito ako je neko čuveno ime na njima, pa budu skuplji od kožnih:))

Pa da. :)

Najbolji sladoled već nekoliko godina, Veganista, one su vlasnice, imaju oko 10-13 ovako urađeno par kvadrata, npr tu blizu u Taboru, preko puta il par koraka od Berze,




I u MQ, kraj Mumoka, ili, na trgu u jezgru muzeja, nemam ideju šta ljudi moraju ispunjavati da dobiju na tako jednom prostoru kolibicu za sladoled.


kick68 kick68 19:31 16.04.2023

Re: ,


Najbolji sladoled već nekoliko godina, Veganista,

A, pa i mi konja za trku imamo:))) Nije sve vegan, ali može da se probere:
Black Ice cream
tessa1 tessa1 19:48 16.04.2023

Re: ,

A, pa i mi konja za trku imamo:)))

Vala baš. Nasmija me. :))
tessa1 tessa1 19:51 16.04.2023

Re: ,

Suri Frey is not good enough:
https://directory.goodonyou.eco/brand/suri-frey

Stranica je vrh.
bene_geserit bene_geserit 00:16 17.04.2023

Re: ,

Modna industrija je veliko zlo, kako god okreneš. Ja imam nekoliko kožnih tašni, što sam mogla da izbegnem

Nije problem što su kožne već što ih imaš toliko.
kick68 kick68 01:12 17.04.2023

Re: ,


Nije problem što su kožne već što ih imaš toliko


Koliko?:))))
Nisam šopoholičar, kao što ni ti nisi alkoholičar ako popiješ poneko pivo tu i tamo.
bene_geserit bene_geserit 03:06 17.04.2023

Re: ,

Nisam šopoholičar, kao što ni ti nisi alkoholičar ako popiješ poneko pivo tu i tamo.

Pa ja imam jedan ranac (koji mi služi svemu, od odlaska na posao do odlaska na hajk), poslednjih 10-tak godina, kad se razvali kupiću sledeći. Prethodni ranac mi je trajao 15-tak godina, onaj pre njega čak i više, dobio sam ga kad sam pošao na studije. To su mi 3 ranca koje sam imao u životu. Slažem se da je to malo preterano minimalistički, ali kod ranca gledam svrhu a ne dal mi se slaže sa bojom pantalona i jakne.
Pretpostavljam da ako imaš nekoliko kožnih i verovatno još po koju ne-kožnu tašnu, da im ne gledaš samo funkcionalnost već i uz šta ti se slažu. Tj. "modna industrija je veliko zlo". Ili još tačnije konzumerizam je još veće zlo.
panta panta 06:08 17.04.2023

Re: ,

tessa1
Razlog moje skeptično prema svemu, modi, je što sam na neki način rustikalan vegan. Ne pravim od hrane teret sebi prvo, i samo od skuvanog krompira sam sita, ne kupujem veganska proizvode, rijetko, posebno ne one zamjene za meso, vegan koji kupuje salamu od soje sa aromom dimljenog mesa nije vegan, ne znam šta je, hipster.

Budala.
Možda?
tessa1 tessa1 06:48 17.04.2023

Re: ,

Pa ja imam jedan ranac (koji mi služi svemu, od odlaska na posao do odlaska na hajk), poslednjih 10-tak godina, kad se razvali kupiću sledeći.


Bane, čitaš li ti knjige u slobodno vrijeme, pored korejskih serija?

Vidim da si spominjao na blogu o cenzuri i paljenju biblioteka dvije faze u životu, a ja prije nekog vremena razmišljam da se tvoje rečenice mjenjaju i razmišljam dalje: šta čita Bane uopšte, moram ga pitati? Perl Bak si spominjao u mladosti, bila je tada i Kick prisutna. :)




Znate šta je ipak fascinantno, pored zadivljujuće brzine odgovora, kada AI na rečenicu:

Ime sam pogrešno napisala, nije Ronald nego Roland.

Odgovori,

Nema problema, razumijem da se ponekad mogu dogoditi greške pri pisanju imena.


Pfiju i riječ po riječ, šta sam sve saznala, AI je jedna dama. :)

tessa1 tessa1 06:48 17.04.2023

Re: ,

Budala.
Možda?

Ne može čovjek ponekad ne cijeniti tvoje pažljivo čitanje komentara pa i ovog sadržaja. Panto, to se kaže, ne prepuštati ništa slučaju.
cmix909 cmix909 10:38 17.04.2023

Re: ,

docsumann
... ne dižem tegove... već godinama...

Nije to dobro.



newimprovedtadejus newimprovedtadejus 11:11 17.04.2023

Re: ,

bene_geserit
Nisam šopoholičar, kao što ni ti nisi alkoholičar ako popiješ poneko pivo tu i tamo.

Pa ja imam jedan ranac (koji mi služi svemu, od odlaska na posao do odlaska na hajk), poslednjih 10-tak godina, kad se razvali kupiću sledeći. Prethodni ranac mi je trajao 15-tak godina, onaj pre njega čak i više, dobio sam ga kad sam pošao na studije. To su mi 3 ranca koje sam imao u životu. Slažem se da je to malo preterano minimalistički, ali kod ranca gledam svrhu a ne dal mi se slaže sa bojom pantalona i jakne.
Pretpostavljam da ako imaš nekoliko kožnih i verovatno još po koju ne-kožnu tašnu, da im ne gledaš samo funkcionalnost već i uz šta ti se slažu. Tj. "modna industrija je veliko zlo". Ili još tačnije konzumerizam je još veće zlo.


pa bene pa ti si komuljara!
komuljare su tako utilitaristički posmatrale svijet, ne treba boja, šta će boja, sivo je u redu..
e zapatilo ti se..
inače sam i sama vrlo minimalistički nastrojena ali mi je veoma bitno da su stvari lijepe..
u slobodno vrijeme malo znam da prećeram sa birki/tregerice a na poslu sam uvijek ali uvijek lijepo dotjerana.. počelo da pada u oči kako se raja izopuštala..
i smatram da je taj trend opuštanja promašen i pogrešan.. pola koraka do a što uopšte da ustajem iz kreveta, udobnije mi je da ležim..
that said ja petu godinu nosim jednu uvijek istu torbu, našla na nekom opskurnom sajtu, neka swiss firma koja kupuje kožu od neke grčke farme dal bješe koza i napravili ljudi tzv. tote bag od kože boje karamele koju prosto ne možeš da uništiš i ja to lijepo evo arčim pet godina i vidi se da će moći i doživotno ali se prlja..
dakle ne mora sto torbica može i jedna al po meni vrijedi uložiti truda svijet bude ljepše mjesto pa i u tom bukvalnom smislu.. ja gledam da ne naružujem prostor u kom sam
kick68 kick68 12:27 17.04.2023

Re: ,


Pa ja imam jedan ranac (koji mi služi svemu, od odlaska na posao do odlaska na hajk), poslednjih 10-tak godina, kad se razvali kupiću sledeći. Prethodni ranac mi je trajao 15-tak godina, onaj pre njega čak i više, dobio sam ga kad sam pošao na studije. To su mi 3 ranca koje sam imao u životu. Slažem se da je to malo preterano minimalistički, ali kod ranca gledam svrhu a ne dal mi se slaže sa bojom pantalona i jakne

Samo jedan? Good for you!
Minimalistički? Ja imam drugu reč za ovo, no dobro...
Pa svrhu i ja gledam. Jedna je torba za izlazak, druga za posao itd...
Torba se i ne uparuje sa bojom pantalona i jakne. To je pogrešno. Nikad dama od tebe. Sve su mi torbe ionako crne.
Slažem se da je konzumerizam zlo. Laješ na pogrešno drvo, rekla bih.
panta panta 14:37 17.04.2023

Re: ,

newimprovedtadejus
bene_geserit
Nisam šopoholičar, kao što ni ti nisi alkoholičar ako popiješ poneko pivo tu i tamo.

Pa ja imam jedan ranac (koji mi služi svemu, od odlaska na posao do odlaska na hajk), poslednjih 10-tak godina, kad se razvali kupiću sledeći. Prethodni ranac mi je trajao 15-tak godina, onaj pre njega čak i više, dobio sam ga kad sam pošao na studije. To su mi 3 ranca koje sam imao u životu. Slažem se da je to malo preterano minimalistički, ali kod ranca gledam svrhu a ne dal mi se slaže sa bojom pantalona i jakne.
Pretpostavljam da ako imaš nekoliko kožnih i verovatno još po koju ne-kožnu tašnu, da im ne gledaš samo funkcionalnost već i uz šta ti se slažu. Tj. "modna industrija je veliko zlo". Ili još tačnije konzumerizam je još veće zlo.


pa bene pa ti si komuljara!
komuljare su tako utilitaristički posmatrale svijet, ne treba boja, šta će boja, sivo je u redu..
e zapatilo ti se..
inače sam i sama vrlo minimalistički nastrojena ali mi je veoma bitno da su stvari lijepe..
u slobodno vrijeme malo znam da prećeram sa birki/tregerice a na poslu sam uvijek ali uvijek lijepo dotjerana.. počelo da pada u oči kako se raja izopuštala..
i smatram da je taj trend opuštanja promašen i pogrešan.. pola koraka do a što uopšte da ustajem iz kreveta, udobnije mi je da ležim..
that said ja petu godinu nosim jednu uvijek istu torbu, našla na nekom opskurnom sajtu, neka swiss firma koja kupuje kožu od neke grčke farme dal bješe koza i napravili ljudi tzv. tote bag od kože boje karamele koju prosto ne možeš da uništiš i ja to lijepo evo arčim pet godina i vidi se da će moći i doživotno ali se prlja..
dakle ne mora sto torbica može i jedna al po meni vrijedi uložiti truda svijet bude ljepše mjesto pa i u tom bukvalnom smislu.. ja gledam da ne naružujem prostor u kom sam

Jebeš torbice!
Ranac je zakon.
alselone alselone 15:19 17.04.2023

Re: ,

sve će to ionako uskoro da se štampa. i krzno i koža. i šnicla i šunka

spasite prirodu kupujte vještačko!

Prih par puta kada smo vodili ove razgovore, borio sam se protiv štampanja hrane iz čisto hedonističkih razloga, tvrdeći kako će biti neukusni. Onda negde kasnije sam tvrdio kako će biti neodrživo pošto će imati minimalan skup trenutno važnih nutrijenata.

Ali posle par godina proučavajući nutricionističke potrebe ljudi i životinja, što što smo morali zbog lečenja, što što sam trebao zbog posla a što iz hobija - tvrdim da će mnoge generacije najebati u tom procesu. Mi već danas imam pandemiju sistemskih bolesti, ali kada na red dođe veštako pravljenje hrane to će se podići na desetostruko viši nivo.
alselone alselone 15:27 17.04.2023

Re: ,

Postmoderno doba, ono što vidimo poslednjih par godina, okrenulo je palačinku, da se poslužim tom paralelom pošto pričamo o hrani. Kalorija i hrane ima svugde oko nas i veoma je jeftina. Odlika bogatsva danas nije imati šta da jedeš nego moći sebi da priuštiš da ne jedeš.



To znači da ti ritam života (na primer da ne moraš da radiš dva posla) dozvoljava da se odmoriš i da imaš vremena da sakupiš namirnice i pripremiš zdrave obroke i ostatak dana ne jedeš dozvoljavajući odranizmu da se odmori i da se procesi zalečenja zalaufaju. Siromaštvo se ogleda u neprestnoj jedenju s nogu veoma loših kalorija, plus neznanje o nutricionizmu i zavisničko "grickanje" non stop, a "bogatstvo" iako ne materijalno je u fastingu i kvalitetnoj hrani.

Slika gore je sa Zero aplikacije i poslednjih nedelju dana. Pošto se nije radilo mogao sam još više i još lakše da se posvetim toj logici, u nekim danima jedući tek par sati u toku dana i odmarajući ostatak dana. To sam bez problema kombinovao sa jakim treninzima. Pita me drugar "da li ti se vrtelo u glavi" pošto sam posle 14 sati fastinga otišao na trening boksa. Ma kakvi, nego sam se zaperavo osećao sjajno i pre i posle.
tessa1 tessa1 15:27 17.04.2023

Barry IV

Kad se ne onesvijestih, zar nije bio kraj? Ko nije gledao nije kasno da počne, al kad malo bolje razmislim i ne mora, ne, ne, i samo ja otprilike to je to. :)

Treća sezona je ostavila gorčinu iz sebe, komplexna, ipak je Bill Hader komičar u ulozi iz mraka.


tessa1 tessa1 15:29 17.04.2023

Re: ,

Slika gore je sa Zero aplikacije

Hoću da te pitam..
alselone alselone 15:32 17.04.2023

Re: ,

Hoću da te pitam..

Izvolte.
tessa1 tessa1 15:38 17.04.2023

Re: ,

Izvolte.

Prešla sam prvi pasus komentara i već krenula pitati šta je na slici, odgovorio si u nastavku.
alselone alselone 15:50 17.04.2023

Re: ,

Prešla sam prvi pasus komentara i već krenula pitati šta je na slici, odgovorio si u nastavku.


A, OK.

Veliki deo naših modernih zdravstvenih problema i jeste zbog sledećih stvari:
- tretiranje biljaka
- tretiranje životinja
- svođenje jedenje životinja na jedenje "bele" masti i mišića (pored svega ostalog)
- svođenje jedenja biljaka na "isprane" plodove koji nutricionistički nemaju malo čega osim ugljenih hidrata (pisao sam skoro o polifenolima, na primer)

Kad na to nadodamo još veštačkiju proizvodnju hrane, pa ovo tretiranje i nutritivni minimalizam podignemo 10x više, ima da se raspadnemo iznutra bukvalno.

tessa1 tessa1 16:00 17.04.2023

Re: ,

Izvolte.

Ti si već odgovorio. Hvala. :)

ima da se raspadnemo iznutra bukvalno.

Pa da, koroziramo od soli i šećera. Plastike. Metala. Hemije.
gvozden1 gvozden1 16:51 17.04.2023

Re: ,

, ima da se raspadnemo iznutra bukvalno.

Ma nećemo bre, uživaj u životu, mani se te sikiracije.

Životni vek se produžava, broj ljudi na planeti raste, smrtnost dece se smanjuje, dobar je ovo pravac.

Samo da rešimo srpske probleme pa može da se mre zadovoljno:)
nikvet pn nikvet pn 16:59 17.04.2023

Re: ,

alselone
već danas imam pandemiju sistemskih bolesti, ali kada na red dođe veštako pravljenje hrane to će se podići na desetostruko viši nivo.


Ово је прејака тема која треба да пропрате бубњеви (Дарквуда).

Вештачка храна за псе одавно је направљена и може се сматрати мегаекспериментом за будућност људске исхране.

Здравствена и функционална разлика паса који се хране класичном или готовом храном довољно је велика да сам био принуђен да о томе напишем књигу.

ima da se raspadnemo iznutra bukvalno.


Већ штенад храњена процесираном храном показује озбиљну разлику у имунитету на основне болести.
docsumann docsumann 17:24 17.04.2023

Re: ,

što se mene tiče, meso nam je nepotrebno, bilo gajeno bilo štampano.
osobe kojima je zbog zdravstvenih razloga zaista nužna karnivorska dijeta mogu biti podmireni s manje od 1% današnje produkcije mesa.

više sam fokusiran na problem kako podstaknuti držanje životinja u optimalnim uslovima, i što se same životinje tiče, i što se cijene i kvaliteta produkata koje od njih dobijamo (jaja, mlijeko...). to je point na kojem se razilazim sa veganima

takve farme već postoje na zapadu, a nešto veće cijene pokrivaju klijentelom koja zainteresovana za konzumaciju hrane proizvedene na pomenuti način, sad da li zbog zdravlja ili etičkih principa, nebitno je.

doduše, tamo postoje i neprofitabilne "farme", na kojima čuvaju životinje čiji je radni vijek završio, pa da ne bi išle pod nož, zaštitnici životinja organizuju i finansiraju farme-prihvatilišta.
panta panta 18:01 17.04.2023

Re: ,

docsumann
što se mene tiče, meso nam je nepotrebno, bilo gajeno bilo štampano.
osobe kojima je zbog zdravstvenih razloga zaista nužna karnivorska dijeta mogu biti podmireni s manje od 1% današnje produkcije mesa.

više sam fokusiran na problem kako podstaknuti držanje životinja u optimalnim uslovima, i što se same životinje tiče, i što se cijene i kvaliteta produkata koje od njih dobijamo (jaja, mlijeko...). to je point na kojem se razilazim sa veganima

takve farme već postoje na zapadu, a nešto veće cijene pokrivaju klijentelom koja zainteresovana za konzumaciju hrane proizvedene na pomenuti način, sad da li zbog zdravlja ili etičkih principa, nebitno je.

doduše, tamo postoje i neprofitabilne "farme", na kojima čuvaju životinje čiji je radni vijek završio, pa da ne bi išle pod nož, zaštitnici životinja organizuju i finansiraju farme-prihvatilišta.

Bolje da ti humanisti te pare daju gladnoj deci kojih ima na stotine miliona svuda po svetu.
docsumann docsumann 18:58 17.04.2023

Re: ,

panta
docsumann
što se mene tiče, meso nam je nepotrebno, bilo gajeno bilo štampano.
osobe kojima je zbog zdravstvenih razloga zaista nužna karnivorska dijeta mogu biti podmireni s manje od 1% današnje produkcije mesa.

više sam fokusiran na problem kako podstaknuti držanje životinja u optimalnim uslovima, i što se same životinje tiče, i što se cijene i kvaliteta produkata koje od njih dobijamo (jaja, mlijeko...). to je point na kojem se razilazim sa veganima

takve farme već postoje na zapadu, a nešto veće cijene pokrivaju klijentelom koja zainteresovana za konzumaciju hrane proizvedene na pomenuti način, sad da li zbog zdravlja ili etičkih principa, nebitno je.

doduše, tamo postoje i neprofitabilne "farme", na kojima čuvaju životinje čiji je radni vijek završio, pa da ne bi išle pod nož, zaštitnici životinja organizuju i finansiraju farme-prihvatilišta.

Bolje da ti humanisti te pare daju gladnoj deci kojih ima na stotine miliona svuda po svetu.


i ne samo oni!

i ovi što uplaćuju letovanja i zimovanja, i te pare bi trebalo usmjeriti za gladnu dijecu.
pa ovi što kupuju motocikle, kamere, motorne pile, sportsku operemu, alat za hobije svake vrste, sve to treba uplatiti na račun za gladnu dijecu.

budžeti za kulturu, pozorišta, filmovi, fondovi za kojekakve projekte - sve za gladnu dijecu.

i ti čarli, pare za vikend ručkove po kojekudima, odsad da uplaćuješ za gladnu dijecu

alselone alselone 19:00 17.04.2023

Re: ,

Životni vek se produžava, broj ljudi na planeti raste, smrtnost dece se smanjuje, dobar je ovo pravac.

Da, lifespan se produžava ali se healthspan smanjuje. Ljudi se danas ukljakave već sa 55. I to je ključno. Medicina meri healthspan zato što te održava lekovima u životu duže, ali ono što je važno je kvalitet života koji se rapidno smanjuje zbog raznih uslova, a hrana je jedan od važnijih.

Ovo zapravo nije dobar pravac. Bio je do devedesetih, ako ga tako možemo nazvati jer je ovo isti pravac, samo je taj deo putanje bio dobar. Pravac je loš, ljudu su sve nezdraviji i nesrećniji. Deo nesreće ima velikog uticaja od strane hrane. Jedan od par ljudi sa depresijom zapravo ima depresiju kao posledicu neke unutrašnje upale ili metaboličke promene.
alselone alselone 19:01 17.04.2023

Re: ,

što se mene tiče, meso nam je nepotrebno, bilo gajeno bilo štampano.

Tužan je život u kom radimo samo stvari koje su nephodne.
alselone alselone 19:02 17.04.2023

Re: ,

Већ штенад храњена процесираном храном показује озбиљну разлику у имунитету на основне болести.

To uopšte nije čudno.

Primeti samo gde sve trpaju probiotike danas. Toliko smo unuštili našu floru i jedemo procesirno, da postajemo sterilni kao da nismo od tkiva nego od prohroma pa moramo veštački bakterije da unosimo.
docsumann docsumann 19:06 17.04.2023

Re: ,

alselone
što se mene tiče, meso nam je nepotrebno, bilo gajeno bilo štampano.

Tužan je život u kom radimo samo stvari koje su nephodne.


mislim da je cijena više nego "razumna". time lišavamo milione životinja sistematskom izlaganju teoru.

smanjujemo patnju u svijetu. možda je to i besmisleno, al šta je upošte smisao.


predatortz predatortz 19:14 17.04.2023

Re: ,

Ljudi se danas ukljakave već sa 55.


Dok su ranije, ne baš tako davno, u tim godinama umirali...
alselone alselone 19:22 17.04.2023

Re: ,

Dok su ranije, ne baš tako davno, u tim godinama umirali...

Nisu.
panta panta 19:22 17.04.2023

Re: ,

docsumann
panta
docsumann
što se mene tiče, meso nam je nepotrebno, bilo gajeno bilo štampano.
osobe kojima je zbog zdravstvenih razloga zaista nužna karnivorska dijeta mogu biti podmireni s manje od 1% današnje produkcije mesa.

više sam fokusiran na problem kako podstaknuti držanje životinja u optimalnim uslovima, i što se same životinje tiče, i što se cijene i kvaliteta produkata koje od njih dobijamo (jaja, mlijeko...). to je point na kojem se razilazim sa veganima

takve farme već postoje na zapadu, a nešto veće cijene pokrivaju klijentelom koja zainteresovana za konzumaciju hrane proizvedene na pomenuti način, sad da li zbog zdravlja ili etičkih principa, nebitno je.

doduše, tamo postoje i neprofitabilne "farme", na kojima čuvaju životinje čiji je radni vijek završio, pa da ne bi išle pod nož, zaštitnici životinja organizuju i finansiraju farme-prihvatilišta.

Bolje da ti humanisti te pare daju gladnoj deci kojih ima na stotine miliona svuda po svetu.


i ne samo oni!

i ovi što uplaćuju letovanja i zimovanja, i te pare bi trebalo usmjeriti za gladnu dijecu.
pa ovi što kupuju motocikle, kamere, motorne pile, sportsku operemu, alat za hobije svake vrste, sve to treba uplatiti na račun za gladnu dijecu.

budžeti za kulturu, pozorišta, filmovi, fondovi za kojekakve projekte - sve za gladnu dijecu.

i ti čarli, pare za vikend ručkove po kojekudima, odsad da uplaćuješ za gladnu dijecu


Normalno!
Sve saglasan!
A to koliko sam ja dao za gladnu decu, te bolesnu decu, teško da možeš i da zamisliš.
Recimo, bar jedno deset odlazaka na more.
Pošto na moru nisam bio od 89., računaj da ostalih 25 neodlazaka na more može da kompenzuje naše izlete po Srbiji.
Jedno 5 puta.
alselone alselone 19:26 17.04.2023

Re: ,

mislim da je cijena više nego "razumna". time lišavamo milione životinja sistematskom izlaganju teoru.


To je tačno, ali sa druge strane, organizovati zdravu ishranu za planetu bez životinja je teže nego sa njima. Ponaročito ako pričamo o deci.

smanjujemo patnju u svijetu. možda je to i besmisleno, al šta je upošte smisao.

Ja mislim da je jedan od ciljeva u životu, ako ne i smisao, smanjiti količinu patnje.

U ovom momentu izuzeti životinju ushranu znači uneti mnogo patnje generacijama ljudi. Neko mora da plati nažalost.
predatortz predatortz 19:52 17.04.2023

Re: ,


U ovom momentu izuzeti životinju ushranu znači uneti mnogo patnje generacijama ljudi.


A neke će to, boga mi, dići i na oružje!
Ne zajebavajte se sa tim stvarima!
Bolje da ubijamo životinje radi ishrane, nego da lovimo vas koji bi da nam zabranite pravo na pečenje i roštilj.

U pamet se!

predatortz predatortz 19:56 17.04.2023

Re: ,

alselone
Dok su ranije, ne baš tako davno, u tim godinama umirali...

Nisu.



Prosečan životni vek ljudi na svetu (projektovan u trenutku rođenja) oko 1800. godine iznosio je najviše 30 godina, a samo u izuzetnim uslovima dostizao je 35 godina ili pak nešto više od toga.

Izvor
alselone alselone 20:44 17.04.2023

Re: ,

Prosečan životni vek ljudi na svetu (projektovan u trenutku rođenja) oko 1800. godine iznosio je najviše 30 godina, a samo u izuzetnim uslovima dostizao je 35 godina ili pak nešto više od toga.

Ali mera "prosečnog veka" ne znači ništa ako si imao veliku smrtnost dece i stalne ratove.
Ako neko pretekne detinjstvo, velika je verovatnoća bila da je živeo koliko i danas ako ga ne strefi rat.

Po toj statistici koju citiraš, ljudi su živeli pre samo 70 godina, samo 40 i koju godinu. Hej, zar ti to ne zvuči suludo? 1950. da je prosečan život bio 45 godina? To je pogrešan način gledanja na stvari.
docsumann docsumann 20:45 17.04.2023

Re: ,

U ovom momentu izuzeti životinju ushranu znači uneti mnogo patnje generacijama ljudi. Neko mora da plati nažalost.


naravno da postoje studije koje ovo osporavaju , ali nema potrebe da otvaramo diskuiju s opšte poznatim stavovima strana.

ono što mogu da radim je da pođem od sebe, pa mikro okoline. a onda dokle dobacim, ako i kad i budem dobacivao...to je čini mi se svrsishodniji put, nego reflektovati globalne probleme na lični izbor.


alselone alselone 20:48 17.04.2023

Re: ,

naravno da postoje studije koje ovo osporavaju , ali nema potrebe da otvaramo diskuiju s opšte poznatim stavovima strana.

Naravno da postoje u teoriji. U teoriji je super moguće organizovati ishranu ljudi na veganski način. Ja to ne sporim. U praksi je to veoma teško. Pa pričali smo već o tome. Osuditi danas nekoga na vegansku ishranu ko nema para (ili vremena), znači osuditi na da jede testo u 80% obroka.

Koje biljne nutrijente u Srbiji možeš naći ako imaš platu 200 evra? Imaš pristup avokadu i maslinovom ulju? Koštunjavim plodovima?

ono što mogu da radim je da pođem od sebe

To je super, ali nama matorima ne treba mnogo danas pošto smo se izgradili. Izgradi na biljkama jedno dete i ili na mešovitoj ishrani. Šta misliš da je lakše i jeftinije?
docsumann docsumann 20:50 17.04.2023

Re: ,

Koje biljne nutrijente u Srbiji možeš naći ako imaš platu 200 evra? Imaš pristup avokadu i maslinovom ulju? Koštunjavim plodovima?


ništa preko noći i ništa na silu.

daleko smo mi od ikakve strategije u tom smislu.


alselone alselone 20:51 17.04.2023

Re: ,

ništa preko noći i ništa na silu.

Pa to sam i rekao. Par generacija će platiti. Posle se možda unormali ili možda i ne. Gledajući strelu kvaliteta hrane, verovatnije da ne.
docsumann docsumann 20:57 17.04.2023

Re: ,

Izgradi na biljkama jedno dete i ili na mešovitoj ishrani. Šta misliš da je lakše i jeftinije?


skoro pa retoričko pitanje.

nisam za striktno veganstvo. to sam i obrazložio u nekom od komentara.
kod nas nemaš podršku za izbor bilo koje nekarnivorske dijete, što se tiče asortimana proizvoda u prodajnim lancima.
postoje niše, u obliku prodavnica zdrave hrane, i jedna sužena paleta "vegan" proivoda.

s tim moraš da se dovijaš i kao mator, a ne da podižeš djecu. a i ne razumjem se u tu problematiku, pa ne bih da trućam.

alselone alselone 21:06 17.04.2023

Re: ,

kod nas nemaš podršku za izbor bilo koje nekarnivorske dijete, što se tiče asortimana proizvoda u prodajnim lancima.

Jedan od razloga zašto je tako, zato što nije lako. OK, nema toliko ni tržišta da bi to bilo održivo, ali nije ni lako imati nekarnivorske proizvode a da nisu nasuvo i sveže voće i povrće (koje gvozden zalije totalom pa bude zdravije od mesa sigurno). I to kažem ja koji već duže vreme pokušava da približi ishranu tome o čemu ti govoriš. Tražim, gledam, pokušavam da kupim ali je bratac 80% ponude zapravo pšenica ili možda soja u nekom obliku. Sranje totalno.

Plus na to koliko ti truda treba da napraviš obrok kasnije u odnosu na to da baciš pet bataka i šest krompira u rernu i odeš da radiš nešto drugo ili ubaciš sve u šerpu za supu i ne zanima te četiri sata.

A kada se upustiš u čitanje deklaracija polugotovih veganskih proizvoda, tipa vegapčić (kao veganski ćevap) i slično, onda bolje da i ne jedem ništa.
milisav68 milisav68 21:30 17.04.2023

Re: ,

alselone
ništa preko noći i ništa na silu.

Pa to sam i rekao. Par generacija će platiti. Posle se možda unormali ili možda i ne. Gledajući strelu kvaliteta hrane, verovatnije da ne.

Ma, isuviše mnogo generacija je poraslo i živelo sa mesom i kostima da bi se tek tako prekinulo.

To ko kad Dragan Nikolić u filmu Sabirni centar objašnjava zašto je umro:

- Ceo život sam pio pa sam naglo prestao :)

Elem, recimo Kolagen, sve biljke sveta ne mogu da zamene izvor kao jedna goveđa kost.A on nam pored kože, kose i noktiju, podmazuje hrskavice i zglobove.A to je samo jedan deo, takvih stvari ima koliko hoćeš.

bene_geserit bene_geserit 21:35 17.04.2023

Re: ,

ništa preko noći i ništa na silu

Kako da ne, naprotiv isključivo i jedino na silu jer nikako drugačije ne može.
Nije još počelo punom snagom, ali uskoro, kad meso iz laba bude kompetitivno, a insekte da ne zaboravimo.
Kroz poreze i takse (na carbon footprint).
Kroz ispiranje mozga novim generacijama. Crveno meso samo jednom nedeljno po studentskim menzama već imamo.
Pa će da bude, neobavezno laberiranje hrane od insekata, neobavezno laberiranje da je meso iz laba, a cena crvenog mesa ko da je svaki stejk Wagyu grade A5.
srdjan.pajic srdjan.pajic 00:35 18.04.2023

Re: ,

pa bene pa ti si komuljara!
komuljare su tako utilitaristički posmatrale svijet, ne treba boja, šta će boja, sivo je u redu..
e zapatilo ti se..



Jašta, komuljara, a primećena je i njegova izražena klasna svest i odnos ka klasnom neprijatelju ("neki su jedva preživljavali sa jednim bednim konjčetom dok i njega na kraju nisu pojeli, a neki drugi se bahatili u bogatstvu, deca im išla na hipodrome na časove jahanja i čajnu ceremoniju, buržujska srednja klasa...", da parafraziram).
bene_geserit bene_geserit 02:45 18.04.2023

Re: ,

Samo jedan? Good for you!
Minimalistički? Ja imam drugu reč za ovo, no dobro.

koju?
pa bene pa ti si komuljara!
komuljare su tako utilitaristički posmatrale svijet, ne treba boja, šta će boja, sivo je u redu..
e zapatilo ti se..
inače sam i sama vrlo minimalistički nastrojena ali mi je veoma bitno da su stvari lijepe

A gde sam ja rekao da je nebitno da ranac bude lep?
Sad ti tu nešto ekstrapoliraš šta nije rečeno.
Samo sam pričao o broju torbi koja ti je potrebna. Meni samo jedna. Ako taj broj prelazi 3, ili ako ih koristiš kraće od dvocivrenog broja godina, nikako nisi minimalistički nastrojena.
bene_geserit bene_geserit 02:47 18.04.2023

Re: ,

"neki su jedva preživljavali sa jednim bednim konjčetom dok i njega na kraju nisu pojeli, a neki drugi se bahatili u bogatstvu, deca im išla na hipodrome na časove jahanja i čajnu ceremoniju, buržujska srednja klasa..."

Nije buržujska nego komunjarska wonabe aristokratija.
A poenta nije uravnilovka već korelacija između zasluga i nagrade, čega u komunizmu nema, osim ako pod zaslugama ne podrazumevaš radi za sistem.
docsumann docsumann 04:56 18.04.2023

Re: ,

Pa će da bude,


biće ono za šta se sami izborimo, kao i sa svakom političkom platformom.

al to je više problem funkcionisanja savremene zapadne demokratije ( sa i bez navodnika), nego s samim veganstvom,
docsumann docsumann 05:35 18.04.2023

Re: ,

Ma, isuviše mnogo generacija je poraslo i živelo sa mesom i kostima da bi se tek tako prekinulo.


nije problem prkinuti tek-tako, već u otporu bilo kakvoj promjeni.

izgovri slični ovim tome i služe




Joe Rogan je poznat kao zagovornik karnivorske (omivorske) ishrane. tu se razilazimo, negdje se nalazimo, negdje baš baš (), that's a life...but, RZA is the man.
alselone alselone 06:38 18.04.2023

Re: ,

Elem, recimo Kolagen, sve biljke sveta ne mogu da zamene izvor kao jedna goveđa kost.A on nam pored kože, kose i noktiju, podmazuje hrskavice i zglobove.A to je samo jedan deo, takvih stvari ima koliko hoćeš.

Znaš kako će da ide?

1. Odštampaće veštački kolagen i objasniti ljudima da to treba da se jede. Neće prisiliti zakonom ali soft, bićeš prinuđen medijski da to jedeš i bićeš srećan
2. Neki ljudi će dobijati čudne sistemske bolesti
3. Shvatiće da u kostima nema samo kolagena nego i drugih nutrijenata koji pomažu apsorpciju kolagena
4. Izmeniće štampani kolagen i dodaće traženi nutrijent ali će ljudi sada dobijati druge sistemske bolesti kojima treba 40 godina da se pokažu (na primer u zrelom dobu).
5. Trebaće još 40 da to otkriju prihvate ali će ponovo izmeniti štampu

I tako u krug. Na kraju će biti u redu ali će u međuvremenu neko debelo da plati svojim kvalitetom života. Isto tako je i za meso.
alselone alselone 06:41 18.04.2023

Re: ,

Joe Rogan

Ćelavi samostalni tjuber razjebao kompletnu MSM medijsku scenu samostalno. Kako ga ne voleti posle toga. :)
docsumann docsumann 07:09 18.04.2023

Re: ,

alselone
Joe Rogan

Ćelavi samostalni tjuber razjebao kompletnu MSM medijsku scenu samostalno. Kako ga ne voleti posle toga. :)


Joe Rogan je Jimi Hendrix podkasta.
tessa1 tessa1 08:55 18.04.2023

Re: ,

Siromaštvo se ogleda u neprestanom jedenju s nogu veoma loših kalorija,

Mnogo dobra rečenica.

Siromaštvo se ogleda u nedostatku hrane i s druge strane, višku loše hrane.
predatortz predatortz 09:04 18.04.2023

Re: ,

Siromaštvo se ogleda u neprestnoj jedenju s nogu veoma loših kalorija,


Te veoma loše kalorije su jedno od najefikasnijih načina da kontrolišeš mase. Napravi situaciju da je kalorična, brza, hrana jeftina i dostupna širokim narodnim masama, pa im još omogući isto tako jeftinu i dostupnu zabavu, recimo one doksove što trče u tesnim gaćama za onom čudnom loptom, ili fuzbalere, ili Parove - i zadovoljićeš primarne potrebe većine stanovnika.
Jer, osnovne potrebe su san, sitost i zabava.
Ako te tri stvari učiniš široko dostupnim, jeftinim, imaćeš miran, doduše tupav narod. Pa kad im holesterol šikne u mozak, pa nabiju i viška (kao što sam i sam zadnjih godinu dve) te će boleti kurac da se pokreću i intelektualno i fizički.

Onda ćeš imati ove Pajićeve Amere, kojim svaku idiotariju možeš prodati kao činjenicu.
Lenjost duha i tela voli svaka vlast. I glupog građanina!
tessa1 tessa1 09:23 18.04.2023

Re: ,

u neprestnoj jedenju

Prepravim, prvo sam pomislila pitati Alsa kakva mu je ovo neprestnoj čudna riječ, pa mi je to remetilo trenutačnu inspiraciju, ali ako je ostavim izgledaće kao da sam je birala, hm, ukratko: sa čovjekom koji igra šah i ima onako uredan radni sto moraju se razmotriti sve opcije i mislite odabrati najbolja, ne, odabrati onu koju želiš. :))
docsumann docsumann 09:28 18.04.2023

Re: ,

pa im još omogući isto tako jeftinu i dostupnu zabavu, recimo one doksove što trče u tesnim gaćama za onom čudnom loptom,


NFL uopšte nije jeftina zabava

milisav68 milisav68 09:42 18.04.2023

Re: ,

docsumann
nije problem prkinuti tek-tako, već u otporu bilo kakvoj promjeni.

izgovri slični ovim tome i služe

Ma kakav izgovor, to je sve gradivo (biologija) iz osnovne škole samo se zaboravilo.

Pazi, nekad je bila konstantna glad jer su prinosi bili loši, i to je trajalo dok nije pronađeno veštačko đubrivo (nusproizvod pravljenja bojnih otrova za ratovanje).I šta se desilo, prinosi su porasli (veća količina proizvoda), ali se promenio hemijski sastav tih proizvoda, pa je između ostalog zafalilo i magnezijuma (i još po nešto, ali da ne širimo priču), i onda se to odrazilo na ljudsku i životinjsku ishranu, i krenule su masovno razne bolesti nervnog sistema kao što je Alchajmer, Parkins itd (ne baš direktno, ali indirektno se povezuju i sa tim).

A to je samo jedan početni deo, gde su oni silni otrovi...

Hoću da kažem da se već previše prčka za (relativno) kratko vreme ljudskog postojanja, da bi tek tako nešto izbacio iz ishrane, ne razmišljajući o dugoročnim posledicama.

Ovo sve ne znači da vegani treba da se vrate na staro, ali je priča o karakteru i moralu šuplja.
predatortz predatortz 09:43 18.04.2023

Re: ,

docsumann
pa im još omogući isto tako jeftinu i dostupnu zabavu, recimo one doksove što trče u tesnim gaćama za onom čudnom loptom,


NFL uopšte nije jeftina zabava



Jeste, kad gledaš na kablovskoj.
milisav68 milisav68 09:43 18.04.2023

Re: ,

alselone
I tako u krug. Na kraju će biti u redu ali će u međuvremenu neko debelo da plati svojim kvalitetom života. Isto tako je i za meso.

Pa da, zato je danas farmacija među najprofitabilnijim granama.
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 09:48 18.04.2023

Re: ,

bene_geserit

A gde sam ja rekao da je nebitno da ranac bude lep?
Sad ti tu nešto ekstrapoliraš šta nije rečeno.
Samo sam pričao o broju torbi koja ti je potrebna. Meni samo jedna. Ako taj broj prelazi 3, ili ako ih koristiš kraće od dvocivrenog broja godina, nikako nisi minimalistički nastrojena.


e saće još da tvrdiš da te je milina pogledati s tom tvojom krpom na leđima?
dobro dobro šalim se malo..
ima minimalizma i van komunizma, zove se škrtost..
ja kad kažem da naginjem minimalizmu mislim da zaista nosim samo tu jednu torbu i nikakvu drugu a i generalno ne volim kitnjastu modu, nakit, džidža bidže nego sam više u malo ali dobro fazonu..
no nikako ne taj minmalizam tipa kupila sam u targetu pamučne pantalone i tri majice i samo to nosim..
ima i takvih.. ne vide da ne bi bilo tog kapitalizma da svi rade tako kao oni al dobro sad..
imaš i mormone, može i to..
ja više htjedoh primjetiti da je pretjerana škrt.., pardon, minimalizam antikapitalistička rabota

Milan Novković Milan Novković 09:54 18.04.2023

Re: ,

alselone
Postmoderno doba, ono što vidimo poslednjih par godina, okrenulo je palačinku, da se poslužim tom paralelom pošto pričamo o hrani. Kalorija i hrane ima svugde oko nas i veoma je jeftina. Odlika bogatsva danas nije imati šta da jedeš nego moći sebi da priuštiš da ne jedeš.



To znači da ti ritam života (na primer da ne moraš da radiš dva posla) dozvoljava da se odmoriš i da imaš vremena da sakupiš namirnice i pripremiš zdrave obroke i ostatak dana ne jedeš dozvoljavajući odranizmu da se odmori i da se procesi zalečenja zalaufaju. Siromaštvo se ogleda u neprestnoj jedenju s nogu veoma loših kalorija, plus neznanje o nutricionizmu i zavisničko "grickanje" non stop, a "bogatstvo" iako ne materijalno je u fastingu i kvalitetnoj hrani.

Slika gore je sa Zero aplikacije i poslednjih nedelju dana. Pošto se nije radilo mogao sam još više i još lakše da se posvetim toj logici, u nekim danima jedući tek par sati u toku dana i odmarajući ostatak dana. To sam bez problema kombinovao sa jakim treninzima. Pita me drugar "da li ti se vrtelo u glavi" pošto sam posle 14 sati fastinga otišao na trening boksa. Ma kakvi, nego sam se zaperavo osećao sjajno i pre i posle.

Rekao sam već jednom, i ponavljam

- Cool je Japanac i Nobelova nagrada, ali taj mehanizam ne treba "zloupotrebljavati".

- Autophagy u preterivanju ti uništava polako neke ćelije srca, i to je jedna od mnogo manifestacija mača sa dve oštrice.

- Ti razni prastari mehanizmi što nas munjevito fiksiraju imaju, otprilike, sledeću evolutivnu ulogu:

1. Naglo nam rade na spašavanju života kad je egzistencijalna frka: radijacija, pregrevanje, glad, ...

2. Ali su u normalnim uslovima uspavani zato šro prave previše grešaka - tj spašavaju nam život u situacijama posebne opasnosti, ali ga skraćuju radom - evolutivno je to ok, evoluciji je dovoljno da si živ dok se ne reprodukuješ koliko ti je suđeno

Prošli put sam ja iznosio sumnje po uzoru na dormant mehanizme za popravljanje DNK štete po radijaciji, toploti, ... gde ginemo mnogo manje nego što je za očekivati - mehanizam nam munjevito popravlja oštećenja ali mnogo više od normalnog greši usput - ili ti ili Brajević ste potegli temu

U međuvremenu su se pojavili i naučni radovi.

Having said that, non-stop cimanje insulina je obaška nezdravo, rakovi razni, neurodegeneracije, fast carbs su vrh nezdravosti, ako ignorišemo outright otrove i slično.

Good morning, u svakom slučaju, evo od nešto pre Covida po prvi put stižem tamo za nekoliko dana - ako je Dunav još uvek na istom mestu, pa, šta znam, the usual suspects ...
docsumann docsumann 09:55 18.04.2023

Re: ,

predatortz
docsumann
pa im još omogući isto tako jeftinu i dostupnu zabavu, recimo one doksove što trče u tesnim gaćama za onom čudnom loptom,


NFL uopšte nije jeftina zabava



Jeste, kad gledaš na kablovskoj.


kad se kaže jeftina zabava, misli se na to koliko je trebalo truda znanja, talenta, vještine, da se dobije finalni produkt, a ne na to koliko klikova jer ona udaljena od tebe.


newimprovedtadejus newimprovedtadejus 09:57 18.04.2023

Re: ,

milisav68
zafalilo i magnezijuma (i još po nešto, ali da ne širimo priču), i onda se to odrazilo na ljudsku i životinjsku ishranu, i krenule su masovno razne bolesti nervnog sistema kao što je Alchajmer, Parkins itd (ne baš direktno, ali indirektno se povezuju i sa tim).

A to je samo jedan početni deo, gde su oni silni otrovi...



brate milisave pa da je tako prosto samo bi metali taj magnezijum u vodu ko što već meću fluor i bog da nas vidi..
definitivno se još uvijek ne zna šta uzrokuje alchajmera.. možda zaista i jeste nešto a možda je prosto to što smo matoriji no ikad plus to što smo nekad koristili šire dijagnoze tipa to i moja baba zna..
al manjak magnezijuma možeš slobodno da zaključiš nije
docsumann docsumann 10:09 18.04.2023

Re: ,

milisav68
docsumann
nije problem prkinuti tek-tako, već u otporu bilo kakvoj promjeni.

izgovri slični ovim tome i služe

Ma kakav izgovor, to je sve gradivo (biologija) iz osnovne škole samo se zaboravilo.

Pazi, nekad je bila konstantna glad jer su prinosi bili loši, i to je trajalo dok nije pronađeno veštačko đubrivo (nusproizvod pravljenja bojnih otrova za ratovanje).I šta se desilo, prinosi su porasli (veća količina proizvoda), ali se promenio hemijski sastav tih proizvoda, pa je između ostalog zafalilo i magnezijuma (i još po nešto, ali da ne širimo priču), i onda se to odrazilo na ljudsku i životinjsku ishranu, i krenule su masovno razne bolesti nervnog sistema kao što je Alchajmer, Parkins itd (ne baš direktno, ali indirektno se povezuju i sa tim).

A to je samo jedan početni deo, gde su oni silni otrovi...

Hoću da kažem da se već previše prčka za (relativno) kratko vreme ljudskog postojanja, da bi tek tako nešto izbacio iz ishrane, ne razmišljajući o dugoročnim posledicama.

Ovo sve ne znači da vegani treba da se vrate na staro, ali je priča o karakteru i moralu šuplja.


opet priča koja faktički ne znači ništa.

tebi lično ništa neće faliti da sutra pređeš na vegetarijansku/vegansku iskranu.
u slučaju da sumnjaš, možeš početi uz ljekarski nadzor.

a to da l se radi o etici - pa, naravno da se radi o etici. radi se o pristajnanju ili nepristajanju na torturu miliona bića koja osjećaju i pate. na patnju čijeg smo postojanja svjesni, al ubjeđujemo sebe ta tako jednostavnoi mora.

svi mi volimo istaći kako naš kućni ljubimac ima ličnost. da nas osjeća, razumje naše emocionalno stanje, kao što i mi prepoznajemo njegovo.
e ista takva bića i ličnosti, milioni njih, izložena su patnji, na dnevnom nivou. život u boksovima, odvajanje od majke, izolacija, u često u neuslovnim uslovima, nasilna smrta.

smatrati za sebe da voliš životinje, a pristaješ na takav njihov nehuman tretman je isto kao izjašnjavati se za femistu, zato što eto paziš, razumješ i slušaš svoju ženu, a za ostale te baš briga, nek one rješavaju svoje probleme sa svojim partnerima u svoja četiri zida.

jer kao što reče RZA - ni jedna životinja ne mora da bude ubijena da bih ja živio.
predatortz predatortz 10:17 18.04.2023

Re: ,

docsumann
predatortz
docsumann
pa im još omogući isto tako jeftinu i dostupnu zabavu, recimo one doksove što trče u tesnim gaćama za onom čudnom loptom,


NFL uopšte nije jeftina zabava



Jeste, kad gledaš na kablovskoj.


kad se kaže jeftina zabava, misli se na to koliko je trebalo truda znanja, talenta, vještine, da se dobije finalni produkt, a ne na to koliko klikova jer ona udaljena od tebe.




Verujem da je potreban istinski trud, rad, pa i solidno tehničko znanje da se realizuje Farma ili Parovi.
U svakom slučaju, proizvod služi podilaženju prizemnih poriva mase.
cmix909 cmix909 10:38 18.04.2023

Re: ,

alselone


Veliki deo naših modernih zdravstvenih problema i jeste zbog sledećih stvari:...

Sta ne treba jesti iz strogo medicinskog ugla: svinjsko meso (zbog visokog procenta masti), ljutu papriku i jaja ukoliko su sama na meniju. Ovo sam dvaput cuo od jednog iskusnog i savesnog gastroenterologa -- ne u svojstvu pacijenta.
panta panta 10:58 18.04.2023

Re: ,

newimprovedtadejus
bene_geserit

A gde sam ja rekao da je nebitno da ranac bude lep?
Sad ti tu nešto ekstrapoliraš šta nije rečeno.
Samo sam pričao o broju torbi koja ti je potrebna. Meni samo jedna. Ako taj broj prelazi 3, ili ako ih koristiš kraće od dvocivrenog broja godina, nikako nisi minimalistički nastrojena.


e saće još da tvrdiš da te je milina pogledati s tom tvojom krpom na leđima?
dobro dobro šalim se malo..
ima minimalizma i van komunizma, zove se škrtost..
ja kad kažem da naginjem minimalizmu mislim da zaista nosim samo tu jednu torbu i nikakvu drugu a i generalno ne volim kitnjastu modu, nakit, džidža bidže nego sam više u malo ali dobro fazonu..
no nikako ne taj minmalizam tipa kupila sam u targetu pamučne pantalone i tri majice i samo to nosim..
ima i takvih.. ne vide da ne bi bilo tog kapitalizma da svi rade tako kao oni al dobro sad..
imaš i mormone, može i to..
ja više htjedoh primjetiti da je pretjerana škrt.., pardon, minimalizam antikapitalistička rabota


Eeeee, jbg.
Sve tvoje je kul, a tuđe nije kul, već krpa i škrtost.
gedza.73 gedza.73 11:36 18.04.2023

Re: ,

Pa kad im holesterol šikne u mozak


one doksove što trče u tesnim gaćama

Ima nas još u tesnim gaćama (što kaže pokojni Manda u 'onom pederskom odelu') samo ubi vreme. Lepše bilo oko Nove godine.


docsumann docsumann 11:49 18.04.2023

Re: ,

Verujem da je potreban istinski trud, rad, pa i solidno tehničko znanje da se realizuje Farma ili Parovi.


definitivno je potrebno znanje ljudi u tehnici i produkciji, al je sam sadržaj koji se pakuje bofl.

kod nfl je obrnuto. sama igra je zahtjevna u svakom pogledu, fizički, tehnički, taktički, psihološki. sav onaj šou advertajzing što se nakalemi i naljepi na nju u post produkciji je šarena laža.
panta panta 12:04 18.04.2023

Re: ,

docsumann
alselone
Joe Rogan

Ćelavi samostalni tjuber razjebao kompletnu MSM medijsku scenu samostalno. Kako ga ne voleti posle toga. :)


Joe Rogan je Jimi Hendrix podkasta.

Kao ja na blogu.
Pa me (se) reše tako što me banuju.
milisav68 milisav68 12:05 18.04.2023

Re: ,

newimprovedtadejus
brate milisave pa da je tako prosto samo bi metali taj magnezijum u vodu ko što već meću fluor i bog da nas vidi..

Nisam ni rekao da je prosto, niti da je samo magnezijum, već da nam je poremećena ishrana industrijskom proizvodnjom, a njega sam naveo samo kao jedan primer.

Kao i za uzroke bolesti, nisam rekao - E sigurno je to, već da postoji sumnja da je i to razlog, odnosno poremećaj ishrane.
nikvet pn nikvet pn 12:20 18.04.2023

Re: ,

docsumann
ista takva bića i ličnosti, milioni njih, izložena su patnji, na dnevnom nivou. život u boksovima, odvajanje od majke, izolacija, u često neuslovnim uslovima, nasilna smrt.


Мислио си на стотине милиона Кинеза?

ni jedna životinja ne mora da bude ubijena da bih ja živio.


Без меса човечанство би остало на Серенгети нивоу.
nikvet pn nikvet pn 12:27 18.04.2023

Re: ,

milisav68

da nam je poremećena ishrana industrijskom proizvodnjom


Индустријска производња хране повећева квантитет, обара квалитет.

На лабораторијском примеру исхране паса процесираном храном има више него довољно егзактних доказа о паду имунитета и порасту алергоза. Отварају се нови хоризонти бизниса.
milisav68 milisav68 12:32 18.04.2023

Re: ,

docsumann

tebi lično ništa neće faliti da sutra pređeš na vegetarijansku/vegansku iskranu.
u slučaju da sumnjaš, možeš početi uz ljekarski nadzor.

Heh, pa fora je u tome što ne mora odmah da se pokaže da li će nešto da mi fali.

Mislim, ispada sad da ja ko šta radi samo žderem mesište, a baš naprotiv, jedem ga sve manje jer mi tako prija, ali izbegavam da gledam u tuđ tanjir.Pogotovo što ima ljudi koji bilo kakvu hranu ne mogu sebi da priušte.

Pa je ta priča, meni je savest čista, a ti se prži u paklu je smešna.
jer kao što reče RZA - ni jedna životinja ne mora da bude ubijena da bih ja živio.

Ovo je na nivou misice koja želi mir u svetu.

docsumann docsumann 12:49 18.04.2023

Re: ,


ni jedna životinja ne mora da bude ubijena da bih ja živio.


Без меса човечанство би остало на Серенгети нивоу.


slažem se.

ali danas za njim nema potrebe.
docsumann docsumann 12:49 18.04.2023

Re: ,

jer kao što reče RZA - ni jedna životinja ne mora da bude ubijena da bih ja živio.

Ovo je na nivou misice koja želi mir u svetu.


i misice ponekad ubodu pokoju
gedza.73 gedza.73 13:01 18.04.2023

Re: ,

i misice ponekad ubodu pokoju

Nisu samo misice koje su ovim povodom nepravedno ističu u prvi plan.
'Molimo se za mir u svetu' se čuje i na liturgiji pa ipak sveštenike niko ne pominje.
Mada se slažem sa Nikvetom i Milisavom kako će nova hrana ili da nas ubije ili ćemo evoluirati vremenom i prilagoditi se. Za sada ovako kako deluje neće baš na dobro da izađe. nekad nas tamanili predatori a danas paradajz na sunđeru, gmo gazirani sokovi i meso na steroidima.
tessa1 tessa1 13:31 18.04.2023

Re: ,

Misice su nepravedno podcjenjene. :)


Čitam zimus o Michelle Yeoh, obrela se u Londonu nakon izbora za Mis svijeta kao predstavnica Malezije, samo da je plesala nekoliko decenija bio bi mukotrpan put do Oskara prije neki dan, nikada nije koristila dublera i itd.

Ili npr, Jodie Foster, nova je sezona True Detective sa njom, otac pukovnik avijacije, mama filmska producentkinja, ona se nakon prvo najboljeg studenta prestižne francuske škole okitila i sa nadprosječan student književnosti na Jejlu. Dobila lentu.

Ili Sharon Stone, sa IQ 154 i kultnom scenom, mama joj je bila čistačica, otac radnik,

pomislim kako one vide svijet iz njihovog kadra koji mi gledamo.. Naravno da žele mir. :)


R'Bonney Gabriel

tessa1 tessa1 13:42 18.04.2023

Re: ,

'Molimo se za mir u svetu' se čuje i na liturgiji pa ipak sveštenike niko ne pominje.

Da, i meni prva asocijacija.
panta panta 15:41 18.04.2023

Re: ,

tessa1
Misice su nepravedno podcjenjene. :)


Čitam zimus o Michelle Yeoh, obrela se u Londonu nakon izbora za Mis svijeta kao predstavnica Malezije, samo da je plesala nekoliko decenija bio bi mukotrpan put do Oskara prije neki dan, nikada nije koristila dublera i itd.

Ili npr, Jodie Foster, nova je sezona True Detective sa njom, otac pukovnik avijacije, mama filmska producentkinja, ona se nakon prvo najboljeg studenta prestižne francuske škole okitila i sa nadprosječan student književnosti na Jejlu. Dobila lentu.

Ili Sharon Stone, sa IQ 154 i kultnom scenom, mama joj je bila čistačica, otac radnik,

pomislim kako one vide svijet iz njihovog kadra koji mi gledamo.. Naravno da žele mir. :)


R'Bonney Gabriel


Eh!
Ja mislio da ćeš okačiti kultnu scenu, a ono ćorak.
srdjan.pajic srdjan.pajic 17:10 18.04.2023

Re: ,

predatortz
Siromaštvo se ogleda u neprestnoj jedenju s nogu veoma loših kalorija,


Te veoma loše kalorije su jedno od najefikasnijih načina da kontrolišeš mase. Napravi situaciju da je kalorična, brza, hrana jeftina i dostupna širokim narodnim masama, pa im još omogući isto tako jeftinu i dostupnu zabavu, recimo one doksove što trče u tesnim gaćama za onom čudnom loptom, ili fuzbalere, ili Parove - i zadovoljićeš primarne potrebe većine stanovnika.
Jer, osnovne potrebe su san, sitost i zabava.
Ako te tri stvari učiniš široko dostupnim, jeftinim, imaćeš miran, doduše tupav narod. Pa kad im holesterol šikne u mozak, pa nabiju i viška (kao što sam i sam zadnjih godinu dve) te će boleti kurac da se pokreću i intelektualno i fizički.

Onda ćeš imati ove Pajićeve Amere, kojim svaku idiotariju možeš prodati kao činjenicu.
Lenjost duha i tela voli svaka vlast. I glupog građanina!


Ne znam zašto si Srbe preskoćio, jer njih definitivno poznaješ mnogo više nego Amera. Pa po tom pitanju i svim nabrojanim stravkama nema veće razlike između bilo koje nacije, pa ni nebesakih Srba ni čestitih Amera. Mi, Srbi, imamo i tu dotatnu otežavajuću okolnost da smo u proseku prilično umišljeni i ninačemu zasnovano kučeviti, u pogledu svojih realnih intektuanih kapacitea i ljudskih vrednosti, to je neki možda bi se mogle reći nacionalni kompleks niže vrednsti koji gajimo, i vrlo smo vešti da za sve što nam ne valja nađemo neko nebesko opravdanje, gde je uvek neko drugi kriv za sve što nam se dešava kao i za nevolje u koje upadamo mahom zbog svoje priglupsti, kratkovidosti, kao i slabog obrazovanja. Jedino što eto možda Srbi ne vole toliko američki fudbal i košarku, nego naš fudbal i košarku, a pogotovu kladionice.


Naravno, ovo nije generalno tako, kako ni kod Srba tako ni kod Amera. Mada, ja sam za ovih četvrt veka upozanao daleko više izuezetno pametnih Amera i mnogo manje budala, nego što sam upoznao za 30 godina života u Jugoslaviji (SR Srbiji). Dobro, ja i ovde biram s kim ću da se družim i izbegavam morone, kao što sam i Srbiji radio.
srdjan.pajic srdjan.pajic 17:22 18.04.2023

Re: ,

nikvet pn
milisav68

da nam je poremećena ishrana industrijskom proizvodnjom


Индустријска производња хране повећева квантитет, обара квалитет.

На лабораторијском примеру исхране паса процесираном храном има више него довољно егзактних доказа о паду имунитета и порасту алергоза. Отварају се нови хоризонти бизниса.


Isto je i za mačke. Od kad sam izbacio suvu hranu, koja je otprilike najgora moguća stvar koju možeš da uradiš mački, da je hraniš tim peletima, kao i konzerve u koje stavljaju žitarice, grašak, kukuruz, i mlevene kartonske kutije, i sva ta govna koja dodaju u mačiju hranu, i hranim ih isključivo mesinom, mačke su mi obe zdrave, vižljaste, krzno ko svila, da kucnem u drvo, dvaput godišne idu kod veterinara i krvni nalazi su im svi ok, čak im se i zubi manje kvare. Ovoj matoroj su se čak i napadi astme dosta proredili. Već me dosta poznanika i rodbine koji imaju mačke pitalo kako su nam mačke tako šlank, pa sam im rekao to što je nama rekla ova neka lokalna hipi veterinarka. Mačke su, što se stručno kaže, obligatorni mesožderi, i u prirodi ne jedu ništa osime mesa, samo ako u stomaku pojedene životinje ima neka žitarica, to im je dovoljno.

Pa tako i ja kupujem svežu piletinu, i smrznute iznutrice, to meljem presno, dodajem taurin i neke vitamine, i magnezijumsku so, i to je to (imam tačan recept po kome radim), spakujem i zamrznem. Čak je to i jeftinije od bilo koje bolje konzervirane hrane.

Naravno, drugi veterinar kod koga smo išli dok nam nije uginuo Uške smatrala je da je to sve bezveze i pomodarstvo.




alselone alselone 17:40 18.04.2023

Re: ,

Siromaštvo se ogleda u nedostatku hrane i s druge strane, višku loše hrane.

Bukvalno tako. Umireš od gladi a sit si stalno.

Iako zvuči kao paradoks, moguće je.

Moguće je na primer da ti se ćelije dave bez kiseonika a da normalno dišeš. To je jedan od načina na koji nastaje rak a povezan je za količinom kiseonika koju proturimo kroz sebe u nekoj jedinici vremena. Čovek dobio Nobela za to pre malo manje od 100 godina ali je istaživanje nekako volšebno zapostavljeno.
alselone alselone 17:41 18.04.2023

Re: ,

pitati Alsa kakva mu je ovo neprestnoj čudna riječ,

Kucao sam brzo u nekoj pauzi. Kao i sada, nažalost. Mora da se šiba dalje ali i da se ispoštuje tema. :)
alselone alselone 17:43 18.04.2023

Re: ,

- Cool je Japanac i Nobelova nagrada, ali taj mehanizam ne treba "zloupotrebljavati".

Zloupotrevljanje nije ni pauza od par dana s vremena na vreme, na primer par puta godišnje a jedan dan može čak i nedeljno. Tako kažu autori koje ja pratim i verujem im zato što mi ima smisla i mislim da smo tako evolutivno modulisani.

Good morning, u svakom slučaju, evo od nešto pre Covida po prvi put stižem tamo za nekoliko dana - ako je Dunav još uvek na istom mestu, pa, šta znam, the usual suspects ...

Super! Vidimo se obavezno ako uhvatiš priliku.
alselone alselone 17:46 18.04.2023

Re: ,

Индустријска производња хране повећева квантитет, обара квалитет.

На лабораторијском примеру исхране паса процесираном храном има више него довољно егзактних доказа о паду имунитета и порасту алергоза. Отварају се нови хоризонти бизниса.

Ma tako je.

I ona poznata piramida ishrane na kojoj je na vrhu najmanje masti, pa srednje mesa i najviše žitarica, i jeste napravljena kao biznis model a ne kao nutritiivna preporuka. Nema veze to sa zdravljem i nutricionizmom. Kao što nema ni sve ovo danas sa brigom I ljubavlju za život na planeti nego sa time kako najjeftinije prehraniti veliki broj ljudi pritom ih ubediti da budu srećni.
alselone alselone 17:47 18.04.2023

Re: ,

docsumann

ni jedna životinja ne mora da bude ubijena da bih ja živio.


Без меса човечанство би остало на Серенгети нивоу.


slažem se.

ali danas za njim nema potrebe.


Opet na teorijskom nivou i samo za matore. Na praktičnom nivou, za sve generacije i za celu planetu, nema šanse i ni blizu nismo.

Čime bi bebe dohranjivao? Eno bile neke budale i hranile bebu bademovim mlekom, znaš šta se desilo na kraju? Gadi mi se i da pričam o tome.
nikvet pn nikvet pn 18:51 18.04.2023

Re: ,

srdjan.pajic
rekla ova neka lokalna hipi veterinarka.


Има кенац, локалне колеге и фармакомафија мрзе је гарант; поздрави је и упути на моју књигу на Амазону.

alselone
Umireš od gladi a sit si stalno.
Iako zvuči kao paradoks, moguće je.


Сита гуша гладна душа - то је свети грал УСА прехрамбене индустрије, одавно постигнут.
docsumann docsumann 19:30 18.04.2023

Re: ,

alselone
docsumann

ni jedna životinja ne mora da bude ubijena da bih ja živio.


Без меса човечанство би остало на Серенгети нивоу.


slažem se.

ali danas za njim nema potrebe.


Opet na teorijskom nivou i samo za matore. Na praktičnom nivou, za sve generacije i za celu planetu, nema šanse i ni blizu nismo.

Čime bi bebe dohranjivao? Eno bile neke budale i hranile bebu bademovim mlekom, znaš šta se desilo na kraju? Gadi mi se i da pričam o tome.


da razdvojimo meso i mlijeko za početak.

rekoh za mesom nema potrebe niko (da se ogradimo od ljudi kojima meso zdravstveno pomaže). empirijski dokazano na milijardama pojedinačnih slučajeva.

u ishranu beba se stvarno ne razumjem. al ima raznih mišljenja, u koja ne bih da se uplićem (nemam vremena ni volje)

čisto kao ilustracija:



bene_geserit bene_geserit 19:56 18.04.2023

Re: ,

ima minimalizma i van komunizma, zove se škrtost..
ja više htjedoh primjetiti da je pretjerana škrt.., pardon, minimalizam antikapitalistička rabota

Čuj škrt, evo upravo se spremam da ručam (sad ja ko Čarli) Wagyu grade A5 stejk što mi žena kupila da me časti, malo jače od pola kila stotinak dolara u radnji (OK, ne da non stop jedem takvu hranu, tačnije ovo mi je prvi put, 200$ po kilu mesa i meni probija threshold koliko ima smisla platiti hranu).
Nego nije kapitalizam == konzumerizam. To što su stvari otišle u tom nekom smeru je zbog takvih što imaju po 3 kožne i još nekoliko ne-kožnih tašni (OK, šalim se).
Umesto konzumerizma bitno je da čovek jede kvalitetno, nosi kvalitetne stvari kojih nema 4 puna ormara, vozi kvalitetna kola (ali se trudi da provodi minimum vremena u njima), ima kvalitetnu zdravstvenu zaštitu, ... To je isto kapitalizam.
alselone alselone 20:00 18.04.2023

Re: ,

da razdvojimo meso i mlijeko za početak.

rekoh za mesom nema potrebe niko (da se ogradimo od ljudi kojima meso zdravstveno pomaže). empirijski dokazano na milijardama pojedinačnih slučajeva.

u ishranu beba se stvarno ne razumjem. al ima raznih mišljenja, u koja ne bih da se uplićem (nemam vremena ni volje)

čisto kao ilustracija:


Preskačeš neprijatne delove teme. A to je - nemoj se osvrrati samo na sebe, potpuno izgrađenog muškarca (nohomo) u zapadnom svetu sa dovoljno para, vremena i dosega ka kvalitetnim biljnim nutrijentima.

Šta ćemo sa kolagenom? OK, tebi ne treba ali mnogima treba, deci pogotovo.

Što se tiče mleka, nisam mislio na čašu mleka za stariju decu, pošto to možda može da se preskoći, Kinezi na primer preskaču, nego sam mislio na formule za bebe.

Pazi, ja sam na tvojoj strani :) samo kažem da su teorija i praksa veoma različite i da treba još mnogo vode Dunavom da prođe pre nego što budemo spremni na takvo nešto jer će u protivnom mnogo ljudi propatiti da ne bi mnogo kokošaka patilo.

Životnim usudom u prilici sam da spoznam ceo paralelni svet sistemskih bolesti oko nas. Veliki deo njih ima potku u ishrani. Nekada si imao dvoje ljudi sa takvim bolestima po jednom gradu i svi su znali za njih i kao "baksuzi, jebiga", dok je danas to bukvalno pandemija. Pre neki dan drugar završio na infuziji zbog psorijaze. Ček bokte, psorijaza kao manje-više kožna bolest (sa istom pozadinom kao artritis na primer), toliko bukne da čovek završi dve nedelje u krevetu na infuziji. Takvih je mnogo primera oko nas. U teoriji je to sve lepo, u praksi će biti sranje.
alselone alselone 20:04 18.04.2023

Re: ,

Сита гуша гладна душа - то је свети грал УСА прехрамбене индустрије, одавно постигнут.

TO je tačno, nego sam misio na nešto drugo - puna guša beznutritivne hrane i organizam koji skapava bukvalno. Kada pogledaš jedan hamburger danas, on ima samo frakciju nutrijenata koji su nam potrebni, ne bih da lupam ali rekao bih ne preko 20%. Dok na primer jedna domaća supa ima, evo ponovo da lupim iako sam rekao da neću - 80%.

Veganski burger, 10%.
docsumann docsumann 20:22 18.04.2023

Re: ,

Šta ćemo sa kolagenom? OK, tebi ne treba ali mnogima treba, deci pogotovo.


pazi, pojma nisam imao o tom pitanju, al mi nije bio problem da izguglam


How To Get Collagen On A Vegan Diet?


Pazi, ja sam na tvojoj strani :) samo kažem da su teorija i praksa veoma različite i da treba još mnogo vode Dunavom da prođe pre nego što budemo spremni na takvo nešto jer će u protivnom mnogo ljudi propatiti da ne bi mnogo kokošaka patilo.


ma jasno. no kad bi svi, ajd nek bude većina, napravili što je do njih čitav proces bi se znatno ubrzao.
samim tim što bi više ljudi bilo uključeno u rješavanje svega ovoga o čemu pričamo, zbog svoje lične potrebe.

pogledaj samo koliko se industrija hrane za vegane razvila i proširila u ponudi. samim tim jer je interes povećan.
ne kažem da su svi ti proizvodi dobri, al olakšavaju izbor.

rekoh, od supstituta za omivorsku ishranu lično koristim samo sojino mlijeko i tost sir veganski.
njegova nutritivna vrijednost je ravna viršli , al mu je ukus odličan.
a pošto sam ionako dobrano smršaveo, ponekad mi nije na odmet malo džank fuda
milisav68 milisav68 20:24 18.04.2023

Re: ,

srdjan.pajic
i vrlo smo vešti da za sve što nam ne valja nađemo neko nebesko opravdanje, gde je uvek neko drugi kriv za sve što nam se dešava

Jeste bre, stalno nam dolaze neki turisti, a mi ne znamo kako da ih zabavimo, pa organizujemo streljanje i vešanje svojih sunarodnika.

Umesto da tražimo da nas ti turisti sami nabiju na kolac, pošto smo tako navikli.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana