Eksperimenti u blogovanju| Muzika| Zabava

DJ izBijele - RITAMKA ZA DJECU I DORASLE

docsumann RSS / 12.04.2023. u 13:29

 

KfLafoN.jpg 

red, rad i rock 'n' roll  

 

Prije neki dan po prvi put se susretoh sa ritam mašinom. Dopala mi se ta igračka jako. Malo je reći da sam  se primio (po običaju). I primio i otpao. Više puta.

U nastavku kačim neke od mojih prvih radova. Bez brige, nije metal u pitanju. A nije bogami ni kaučuk...

 

Thresh Funk 

 AI & I

Bass Chelick

Spookeman  

Smooth Bop 

Knocking On 

Why Why Wah Wah ??  

Bossa Nogga 

Hej, Džej

Ba Ba Ba-pu-pum  

 

PS peporučujem preslušavanje na slušalicama ili boljem ozvučenju 

 

 a ima i još... :)

Tagovi



Komentari (463)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

solo solo 13:35 16.04.2023

Re: Ih...

Ono čega ja jesam protivnik je - sprečavanje bilo koga da govori i piše.
Pa kako god to bilo ko shvatao.


I to je to.

angie01 angie01 14:00 16.04.2023

Re: Ih...

Tebi, na primer, mnogo ljudi ovde zamera neosetljivost ka srpskim žrtvama.


laz, ucitana, kao i mnoge druge stvari-objasnila sam ono sto je rezultat istrazivanja, da ovi novi nacionalisti, vise mrze one u svojim redovima, koji ne mrze druge- o tome se radi.

ja recimo kazem, ne mrzim nikoga, sve mi je jedno ko je koje nacije i dobije odmah odgovor- da sam ustaska kurva,...a sada se okrece curak, da sam ja neko ko raspiruje mrznju, jer sam postavila sliku u znak pomena za svoje stradale u sarajevu- ma nemoj mi reci, nekoga je to pogodilo, neki su se podsmevali, ironisali nad mojim mrtvima, a neki mi prete dodikovim sudom:).

da ponovim 100 put, moji stradali u Sarajevu su bili Srbi,...srpskim izbeglim porodicama smo pomagali- ako je to uopste bitno da kazem,...a odvratno je u kontekstu u kome inistirate, i jos mene neko opstuzuje za nacionalnu i versku mzrznju, koja sam hiljadu puta ponovila, da su te odrednice, licne stvari svakog pojedinca, mene zanima, kakav je ko covek-sto vam smeta iz nekog bolesnog razloga,..znaci, zahebi me ovih svojih mrsomudjenja.pogledajte malo sta pise u zalonu...pa i u onom, kome pripada ova platforma.


Ti si na te primedbe neosetljiva i 'patiš' za svim ostalima - po mišljenju mnogih blogera.


kad izlistas ko su ti, jasno je o cemu se radi,..i jos vise, kada izlistas one, koji se slazu sa mojim misljenjem- da je mrznja prema narodima, destruktivna i besmislena rabota.


Sa druge strane, ko sam ja da ikome drugome sugerišem kako da ocenjuju tvoje pisanje i tugovanje - neko to doživljava kao omaž ustašluku, muslimanskom 'cvijeću' i slično.


pa to moze samo neki bolesnik, ja ne znam sta je muslimansko cvece- sad i cvece ima naciju, kao i reci:))),...prosto je nenormalno da se ljudima zamera drugacije misljenje i proglasavaju se ustasama, sto se ovde svesrdno godinama radi, i verovatno je tebalo na vreme da bude prijavljeno,..pazi, zvati neku nepoznatu zenu, majku- ustaskom kurvom, jer ne mrzi druge narode,...znaci, nije trebalo da se lagano preskacu takvi bezobrazluci, verovatno ne bi bilo moguce da se sve te bedastoce nastavljaju- koliko sam upoznata, zakon za takve svinjarije uredno postoji,...tako da deluzivne pretnje moze opsesivna patoloska zavisnica, da upucuje jedino svojoj kevi, koja je ocigledno nije dobro vaspitala i otpratila njen razvoj u formativnom periodu,..za sta ja nisam kriva, ni niko drugi, koji ovde ostavlja komentare koji se njoj ne svidjaju, a i nekim drugima.

kolicinu odvratnosti koje su meni upucene, ocigledno nisam trebala samo da preskocim, u smislu, ma pusti budale...srecom, obrisani komentari su dostupni.
gvozden1 gvozden1 16:36 16.04.2023

Re: Ih...

ja recimo kazem, ne mrzim nikoga, sve mi je jedno ko je koje nacije

A neće da ti veruju na reč, nego sami procenjuju.
Sram ih bilo, kako se usuđuju.
Verovanje na reč treba zakonom obavezati, a sopstvene procene zabraniti.
prosto je nenormalno da se ljudima zamera drugacije misljenje

Zato si ti tako tolerantna prema drugačijem mišljenju od svog, prema mom mišljenju npr:)
Zato što je nenormalno da zamerati drugačije mišljenje:)

Baš si se pogubila.
Vidim negde pominješ i genetsku bliskost Srba i Hrvata. Nemoj makar to, jasno je da ti to nisi ukapirala, nemoj se petljati u to više.
Nema to ama baš nikakve veze sa nacijama, samo te zbunjuje, zaboravi te grupe i genetsku sličnost.
predatortz predatortz 16:56 16.04.2023

Re: Ih...

Vidim negde pominješ i genetsku bliskost Srba i Hrvata


Treba li zbog te bliskosti zanemariti najbestijalnije zločine u istoriji civilizacije, a koje su Hrvati činili nad Srbima?

Zašto bi ta bliskost bila jača od ove činjenice?

Muslimani možda nekad jesu bili Srbi, dele možda sličan genetski zapis.

Vekovima nisu prijatelji srpskom narodu. Svaku okupaciju su koristili za to da se priključe okupatoru, od Turaka, preko Austrougarske, Hitlera i Pavelića, da bi činili teške zločine nad Srbima.

I sad, Srbi jednom, ponavljam jednom uzvratili onim koji su u XX veku već počinili dva genocida nad njima a treći spremali i treba da se posipam pepelom po glavi zbog toga?

Nije li to insistiranje na srpskim zločinima, kao da oni nisu imali nikakvu pozadinu i istoriju zločina nad Srbima pre toga, relativizacija zločina nad Srbima?
Jer ti zločini nikad nisu kažnjeni nego su zataškavani.

Boli me ona stvar za isto stablo, meni Hrvati i muslimani nisu ni bliski - ni bratski, ni rođački, ni komšijski.

Nisu mi bliski nikako!

Genetiku prepustimo genetičarima, jezik lingvistima, a u međusobnim odnosima rukovodimo se činjenicama.

Kakva kurac braća?

Bolesno je tvrditi da su Hrvati i Srbi braća!

I veoma uvredljivo po Srbe.

docsumann docsumann 17:15 16.04.2023

Re: Ih...

Boli me ona stvar za isto stablo, meni Hrvati i muslimani nisu ni bliski - ni bratski, ni rođački, ni komšijski.

Nisu mi bliski nikako!


ok, al ima nas i kojima su bliski.
kojima nije prva asocijacija na hrvate - ustaše, nit na muslimane - turci.

a što se braće tiče. imam samo jednog.
predatortz predatortz 17:33 16.04.2023

Re: Ih...

docsumann
Boli me ona stvar za isto stablo, meni Hrvati i muslimani nisu ni bliski - ni bratski, ni rođački, ni komšijski.

Nisu mi bliski nikako!


ok, ima nas i kojima su bliski.
kojima nije prva asocijacija na hrvate - ustaše, nit na muslimane - turci.

a što se braće tiče. imam samo jednog.


Promašio si poentu!
Ovde tebi niko ne brani da ti budu bliski.
Ovde brane meni da kažem da mi nisu bliski. Za argument protežu glupavu teoriju o genetskoj bliskosti i traže da se zbog nje sve drugo potire, da se zaborave njihovi zločini, ali da se priča o našim. Nad kojima, tim našim, smo jelte dužni da se zgražavamo jer istorija uzajamnih odnosa počinje sa Slobodanom Miloševićem.

Ajde?
Pa, neće moći!

Da li mi neki Hrvat ili musliman mogu biti bliski? Mogu li ih uzeti za prijatelje?
Mogu i imam. Jer su dobri ljudi!
Ali, kolektivitete, hrvatski i muslimanski, albanski, pa ako hoćeš da budem do kraja iskren i ovaj novocrnogorski, ne smatram za prijateljske i ne očekujem ništa dobro sa tih strana.

Jer to kažu činjenice i to kaže zdrav razum.

Kažu, to je uterivanje u nacionalne torove.
Neće biti! Pre će biti da bi neko da nas uteruje u neke druge torove, iz kojih ne vučemo lepa sećanja.
Ovo, mi ovde - vi tamo je mnogo poštenije.
Trgovati, da! Poslovati, da! Onoliko koliko ima interesa i pod istim uslovima kao i sa drugim.
O prijateljskim narodima, braći, pa to je degutantno i pominjati!
To je pišanje po grobovima koje su "braća" punila našom nejači.
Srbi i Hrvati, posle Jasenovca braća ne mogu da budu!
Ko god na tome insistira, mrzi Srbe i abolira Hrvate.



docsumann docsumann 17:38 16.04.2023

Re: Ih...

Ali, kokektivitete, hrvatski i muslimanski, albanski, pa ako hoćeš da budem do kraja iskren i ovaj novocrnogorski, ne smatram za prijateljske i ne očekujem ništa dobro sa tih strana.


al ti u životu ne komuniciraš s kolektivima. sem ako nisi političar.

to kakvi su kolektiviteti, to su naši subjektivni utisci, da ne kažem projekcije.
kolektiv ne postoji u stvarnosti kao materijalna realnost.

njega nema ni u genetici, ni u biologiji, ni u šumi, ni u gradu.

predatortz predatortz 17:48 16.04.2023

Re: Ih...

docsumann
Ali, kokektivitete, hrvatski i muslimanski, albanski, pa ako hoćeš da budem do kraja iskren i ovaj novocrnogorski, ne smatram za prijateljske i ne očekujem ništa dobro sa tih strana.


al ti u životu ne komuniciraš s kolektivima. sem ako nisi političar.

to kakvi su kolektiviteti, to su naši subjektivni utisci, da ne kažem projekcije.
kolektiv ne postoji u stvarnosti kao materijalna realnost.

njega nema ni u genetici, ni u biologiji, ni u šumi, ni u gradu.



Ima u političkoj teoriji i praksi.
Ako je politika neke države konstantno neprijateljska prema tvojoj, a legitimitet dobija na ostvarenoj većini glasačkog tela, onda politički kolektivitet te države, sa akcentom na to većinsko biračko telo, nije prijateljski prema tebi.

Hrvatska, Federacija BiH, Milova Crna Gora su stepen nacionalnog jedinstva gradile na otvorenoj mržnji prema Srbiji i Srbima generalno. Uzimajući za polaznu tačku istorijski period koji njima odgovara, kriveći Srbe za sva zla ovog sveta.

To je neprijateljstvo, a posledično prijatelj nije niko od onih koji su dali legitimitet takvim politikama.

Ako ti svoj identitet moraš graditi isključivo na negiranju tuđeg, onda je tvoj identitet prilično upitan.

A onaj čiji identitet negiraš da bi izgradio svoj uopšte nije dužan da to trpi.



angie01 angie01 17:55 16.04.2023

Re: Ih...

Zato si ti tako tolerantna prema drugačijem mišljenju od svog, prema mom mišljenju npr:)
Zato što je nenormalno da zamerati drugačije mišljenje:)


sta si sad rekao, leba ti:)))

..a recimo da jesi nesto smisleno,...sta bi bila razlika izmedju onoga sto ti ovde izjavljujes u odnosu na bilo koga drugog, a da je oponent u pitanju- pa u tome sto ti ljude kleveces i ucitavas im kojesta i srbomerujes-znaci ladno denunciras lazima tebi nepoznate ljude i jos ih obelezavas trakicom na rukavu.


Treba li zbog te bliskosti zanemariti


cekaj, je l sad ima bliskosti, ili nema:)


Treba li zbog te bliskosti zanemariti najbestijalnije zločine u istoriji civilizacije, a koje su Hrvati činili nad Srbima?


molim te, navedi mi bilo koga ko je ovde negirao bilo kakav zlocin.
znaci, ta ucitavanja, ti nisi rekla ovo sto ja govorim-to mozes odmah da zaboravis.

da, ljudi ne misle kao ti/vi, ne ponavljaju svi vase mantre, nemaju isti vrednosni sistem, to ne znaci da su neprijatelji, ne znaci da su losi, kako vi bez zadrske tvrdite, kao sto su nacosi za Jevreje.

kvalifikacije i optuzbe koje su se na ovom blogu upucivale neistomisljenicima i jesu za prijavu- jer zakon ih prepoznaje.

to sto ti mrzis Hrvate i Bosnjake, to tebi ne daje za pravo da maltretiras one koji ih ne mrze.
Nije li to insistiranje na srpskim zločinima, kao da oni nisu imali nikakvu pozadinu i istoriju zločina nad Srbima pre toga, relativizacija zločina nad Srbima?
Jer ti zločini nikad nisu kažnjeni nego su zataškavani.


i dalje te ne pratim, o cemu pricas- upravo smo ti i ja pricali o zlocinima iz 2. sv rata, koji nisu osudjeni i tu se slozili, upravo smo ti i ja pricali o presudama iz poslednjeg rata i isto se slozili oko toga- da su svi krivci trebalo da budu kaznjeni, bez obzira na taj neki medjunarodni zakon, gde se racunaju neki procenti-barem sam ja decidirano to rekla,...ti si manje vise pravdao jednu, a krivi drugu stranu, al da sad ne ulazimo u detalje- nego, o cemu bre pricas?


Bolesno je tvrditi da su Hrvati i Srbi braća!

I veoma uvredljivo po Srbe.


pazi jos jednom, polako,...ja licno, nikada nisam rekla braca-ja tako zovem samo rod svoj,...a drugo, to sto smo vec 100 puta prosli- kojim pravom ti sporis i jos napadas druge, koji ne dele tvoj sovinizam? pa nisi ti mera ispravnosti, nisi ti odabrani model po kome drugi treba da se ravnaju, zasto vredjas druge, koji ne misle kao ti, zasto se ismevas tudjim zrtvama i omalovazavas ih.

ako je nesto bolesno, onda je ova idiotska trakalica i jos na Uskrs, jer je ocigledna nelecena osoba u magnovenju u nezdovoljstvu, pokrenula neki kretenski spletakroski tocak, gde mi za svoje visegodisnje proganjanje preti RS politickim vrhom, Tvom, Sudom i knizevnim prezentacijama- ovo valjda pod utiskom nedavnih dogadjaja:)))), koje ce sve jednim pozivom lagano da aktivira:))))...pa da li ste vi ljudi noramalni i jos se na ovakve kretenizme nadoveziujete...znaci tes, koja godinama ovde maltretira, izgovara najvece gadosti i prostakluke, konstruise pricu o ustaskoj kurvi i naci osobi, svakoga dana interpretira svaki moj zarez u neke svoje somnabulije, huska druge da ucestvuju u toj sramoti, sada meni preti dodikom, koji ce nju da brani od mene:) i vas dvojica, Ozren & Gvozden, koji imate isto toliko putera na glavi u istom tom smislu, se jos nadovezujete najozbiljnije- pa Isuse!
gvozden1 gvozden1 17:57 16.04.2023

Re: Ih...


ok, al ima nas i kojima su bliski

Ali to nema nikakve veze sa genetskom srodnošću.
Ali baš nikakve.
Genetska osnova i nacija se ne dodiruju, to su dve različite kategorije koje ni na koji način ne uslovljavaju jedna drugu.

Može se napraviti paralela sa religijama, sa političkim strankama, sa navijačkim grupama, sa svim onim što je opredeljenje, pripadnost po društvenim kriterijumima.

Zvezdaši i partizanovci su istih genetskih struktura, pa niko normalan ne kaže, što ste suprotstavljeni kad ste genetski slični.

Ne kaže jer genetska sličnost s tim nikakve veze nema.
Isto je i sa katolicima i pravoslavcima, demokratama i radikalima, itd.


Populacija sa određenog prostora je imala neki sličan koren i razvoj u biološkom smislu, a u nekim trenutku razvoja, društvene okolnosti su dovele do formiranja različitih društvenih grupa unutar te populacije, i te društvene grupe su se međusobno suprotstavile.

Genetska sličnost, koja je, naravno, i dalje prisutna, s tim nikakve, ali ni blage veze nema.

To može da poveže samo Endži i njoj slični koji ništa ne razumeju, ali su pročitali dve rečenice o haplogrupama.
srdjan.pajic srdjan.pajic 18:04 16.04.2023

Re: Ih...

apacherosepeacock
srdjan.pajic
To samo ako si lenja mrcina nećeš slikati svoju decu milion puta na dan, bar danas, kad imaš solidan fotoaparat u svakom telefonu. Jer su beskrajno zanimljiva stvorenja i ti trenuci njihovog odrastanja će svi proći i biti zaboravljeni, ili otići sa nama u vlažnu ilovaču. A i nije da od njih ima nešto mnogo zanimljivije da se slika.



Evo i ja se cudim sta pricaju..

Ja imam cak i filmove kad sam bila mala, one sto se gledaju na projektoru, cirkus kad vidis sebe i u pokretu od bebeceg perioda.


I moj matori je slikao, uglavnom nas klince, to su gomile albuma koje čuva keva i pokazije svim gostima iz belog sveta kako ih dovedem da posete moj rodni grad. Imao je stari ruski Kijev (biće da je možda ukrajinski, kad se gleda iz današnje perspektive), ima ga još uvek, na kome me je naučio da fotografišem, i posle u školi da razvijam i pravim fotografije, a imali smo i 2x8mm kameru, električnu japansku, a ne onu na navijanje, i projektor, tako da imamo gomilu tih filmova i dan danas (u crno belom, i neke u koloru), nema ton, ako se dobro sećam za to je trebalo super 8 film/kamera, koja je imala tonsku traku pored, e, to nismo imali, nego samo video, a za ton je trebala Seka Sabljić na klaviru...

Ali projektor je davno crkao i nije mogao nigde da se popravi. Letos mi je moj drugar iz osnovne škole predložio da odnesemo te filmove kod "jednog čoveka" (nije u pitanju onaju gedžin mitski Jadan Čovek, nego jedan drugi čovek) da to digitalizuje i prebaci na USB. Naravno, za to nije bilo vremena, to ćemo sledeći put.

Inače, zbog tog ćaletovog činodestvovanja u OŠ sam bio u foto i kino sekciji, mislim na ono grozno komunjarsko vreme tamnice srpskog naroda SFRJ, zamisli usred tog kazamata i progona svetionika slobodne misli i svega srpskog (to je vreme kad je huči bio Titov staža pešadinac u JNA, postrojavao vojsku i učio ih POiV-u, i iskreno verovao u tu ideju, pa se sad kao kaje), malu decu su silom puštali na sekcije i takmičenja Nauka mladima (budućim komesarima i poštenoj inteligenciji). Tad je škola mogla da šalje 2x8mm filmove na razvijanje valjda u Radioteleviziju Beograd, ili tako negde, za dž, mi samo kupovali filmove. I tako, mic po mic, dobacismo do saveznog takmičenja, moj drugar Trtovac Selman (sad je neki vajar) i ja, i još jedan, pre toga uzeh zlato na republičkom u Kladovu, ali pukoh na saveznom). I ovde ću da stanem sa ninačemu zasnovnom jugonostalgijom, jebote, koji gigant od zemlje je ono bilo, u odnosu na sve potonje isprtke od država, to je čudo jedno...

Ne znam tačno šta sam hteo da kažem, ali nešto u vezi sa fotografisanjem i dokumentovanjem odrastanja i bivstvovanja dece, i njihovih uradaka, ja mislim da je to sveta dužnost svakog roditelja, ali dopuštam da se pojedine koleginice i kolege ne slažu sa time, i pre ili kasnije biće im žao zbog toga. Eto, to, a i popravio sam usisivač u međuvremenu:




angie01 angie01 18:05 16.04.2023

Re: Ih...

To može da poveže samo Endži i njoj slični koji ništa ne razumeju


za razliku od tebe, koji razumes:).

pa eno ti po zemljama Evrope, Amerike, Australije, zive isti ti narodi sa jos mnogo drugih- sasvim normalno,..vecina se izmedju sebe druzi, jer su najblizi od ponudjenih u svakom smislu.

dok ti insitiras da je to netacno i nemoguce.
gvozden1 gvozden1 18:09 16.04.2023

Re: Ih...

pa eno ti po zemljama Evrope, Amerike, Australije, zive isti ti narodi sa jos mnogo drugih- sasvim normalno,.

To zbog genetske sličnosti:)

Ćuti bre Endži, i ne trpaj se u genetiku.
srdjan.pajic srdjan.pajic 18:11 16.04.2023

Re: Ih...

bene_geserit
Da povodom skole jahanja hej, halo, manijaci

Ma što se toga tiče to je bila zajebancija sa Pajićem, on meni po dedi, ja njemu pokondirena tikvo i tako, ne znam što si uletela, još od prošli put sam obećao sebi da neću s tobom da se svađam više, al eto.


A, ne, ti si prvi počeo, sa onim "markantan četnik jaše na belom konju", to je bila direktna uvreda i provokacija za moj istanačani osećaj za estetiku.
angie01 angie01 18:14 16.04.2023

Re: Ih...

To zbog genetske sličnosti:)


a gde sam spomenula genetiku, to vas dvojica nesto raspredate- koji ste strucni i za genetiku i za srbomerenje.

ne znam, mene je sramota od ovoga sto pricate,..od ovog nadovezivanja na ociglednu bolesnocu,...koja je izgleda vama bliska,..pa brate, ovde stvarno fali neki terpaeut, a i bogami neka druga lica.
predatortz predatortz 18:17 16.04.2023

Re: Ih...

bolesnocu


Izvini, zbog ovakvih izraza odavno se kanim da te pitam, pa sve zaboravim - jesi li ti starleta?

Jer, tako zvučiš.
docsumann docsumann 18:21 16.04.2023

Re: Ih...

Hrvatska, Federacija BiH, Milova Crna Gora su stepen nacionalnog jedinstva gradile na otvorenoj mržnji prema Srbiji i Srbima generalno. Uzimajući za polaznu tačku istorijski period koji njima odgovara, kriveći Srbe za sva zla ovog sveta.


pa to su politike. prolazne i potrošne.
isto tako je i SRJ gradila snažan nacionalni odijum naspram Hrvatske i Bih. kasnije Srbija naspram CG. i obrnuto, of hors
al ode Milo, stvari se vrlo brzo mjenjaju. evo ga, danas, novi predsednik CG u hramu sa vladikom Joanikijem na uskršnjoj liturgiji. nije da me to radi, al čisto da podvučem kao pokazatelj varljivosti kursa nacionalne politike.

ne bih rekao ni da današnja Hrvatska vlast svoju politiku gradi na mržnji prema Srbima. sad, da u HR ustaštvo buja ispod površine oficvijelne politike to je takođe realnost. no, to je problem s kojim se Hrvatska mora sama suočit, prvenstveno radi sebe, ako misli da ozdravi kao društvo.


iskreno, razočaran sam tempom normalizacije odnosa između držva nastalih od sfrj.
kad pogledaš, 30 -tak godina poslije WII, Njemci su nam bili poprilično obični.
igrali smo fidbal s njima. dolazili su nam njihovi tutrosti, kupovali smo njihovu tehniku i auta, pivo, naši ljudi išli masovno da rade kod švabe...a dana 30 godina poslije ovdašnjeg rata, mi se još kostrješimo jedni na druge.

po meni, najveći krivac za to su političari i politika 90-tih koja koji su i danas prisutni na sceni u mnogim od ovih država.

meni se čini da su u CG konačno poraženi ( i bijeli i zeleni) i da dolazi vrijeme za neke normaalnije retorike, a prije svega akcije.
panta panta 18:21 16.04.2023

Re: Ih...

srdjan.pajic

...
Inače, zbog tog ćaletovog činodestvovanja u OŠ sam bio u foto i kino sekciji, mislim na ono grozno komunjarsko vreme tamnice srpskog naroda SFRJ, zamisli usred tog kazamata i progona svetionika slobodne misli i svega srpskog (to je vreme kad je huči bio Titov staža pešadinac u JNA, postrojavao vojsku i učio ih POiV-u, i iskreno verovao u tu ideju, pa se sad kao kaje), malu decu su silom puštali na sekcije i takmičenja Nauka mladima (budućim komesarima i poštenoj inteligenciji). Tad je škola mogla da šalje 2x8mm filmove na razvijanje valjda u Radioteleviziju Beograd, ili tako negde, za dž, mi samo kupovali filmove. I tako, mic po mic, dobacismo do saveznog takmičenja, moj drugar Trtovac Selman (sad je neki vajar) i ja, i još jedan, pre toga uzeh zlato na republičkom u Kladovu, ali pukoh na saveznom). I ovde ću da stanem sa ninačenu zasnovnaom jugonostalgijom, jebote, koji gigant od zemlje je ono bilo, u odnosu na sve potonje isprtke od država, to je čudo jedno...
...

Jeste da.
Dok su po mrskim kapitalističkim zemljama toga vremena deca od 10 godina radila u rudniku svakodnevno po 12 sati.
Jebote, dokle će budaletine da glorifikuju kreaturu od prethodne države.
Nedavno, kenja jedan drugar, nešto o OEBS ... jebote, kaže, 26 lidera evropskih zemalja u crnim odelima, a samo naš Tito u belom odelu i bla, bla, bla, ...
Jeste, jebote - i jedini drug Tito pušio u Beloj kući itd...
Nego, upitah ja njega posle tih splačina o drugu Titi - da li se ti drogiraš?

gvozden1 gvozden1 18:22 16.04.2023

Re: Ih...

a gde sam spomenula genetiku

Ej, pa ti shvatila da je naučno dokazana "istost" glupost, pa sad kažeš, nisam ja to ni rekla?

Jesi bre, dal na ovom ili Mikeleovom blogu, a zapazio sam zbog tog glupavog izraza "istost" on mi zapao za oko.

A i ovde si bre, evo

Treba li zbog te bliskosti zanemariti


cekaj, je l sad ima bliskosti, ili nema:)


Al ako si shvatila, to je najbitnije.

Samo nemoj više o "istosti" između nas i tamonjih, i sve će biti u redu.
panta panta 18:26 16.04.2023

Re: Ih...

docsumann

...

ne bih rekao ni da današnja Hrvatska vlast svoju politiku gradi na mržnji prema Srbima. sad, da u HR ustaštvo buja ispod površine oficvijelne politike to je takođe realnost. no, to je problem s kojim se Hrvatska mora sama suočit, prvenstveno radi sebe, ako misli da ozdravi kao društvo.
...

Ih!
Pa to im je utkano u temelje nacionalne samobitnosti.
I oni su tu postojani, tu nema nikakvog mucanja kod njih.
Još ova 2 do 3 procenta Srba da reše - i rešili su sve.
Naravno, uvek će biti Srba budaletina kojima njihova očegledna antisrbičnost neće biti vidljiva i koji će imati za njih razumevanja - jer u Jasenovcu, jelte, nije stradalo 700 hiljada Srba, nego, tek, tričavih stotinjak hiljada.
angie01 angie01 18:28 16.04.2023

Re: Ih...

Jer, tako zvučiš.


bolje da ti ne kazem, kako ti zvucis.
angie01 angie01 18:33 16.04.2023

Re: Ih...

Ej, pa ti shvatila da je naučno dokazana "istost" glupost, pa sad kažeš, nisam ja to ni rekla?


opet si nesto pobrkao, sta si reako, leba ti.

a ono sto sam ja- znaci, da ljudi na ovim prostorima nisu previse razliciti- ni po cemu....i mogu da pravim razliku izmedju dobrih i losih- nacinalna i verska opredeljenost je svacija licna stvar, u to se niti mesam, niti komentarisem.


Samo nemoj više o "istosti" između nas i tamonjih, i sve će biti u redu.


i da lje ne kapiras, da nisi ti mera po kojoj bi trebalo da se ljudi uskladjuju, to ti je neki egotrip...meni je uredu i sada, nego tebi nije.
docsumann docsumann 18:33 16.04.2023

Re: Ih...

Genetska osnova i nacija se ne dodiruju, to su dve različite kategorije koje ni na koji način ne uslovljavaju jedna drugu.


u teoriji da, al kao što znamo praksa i teorija se poklapaju samo ... u teoriji.

genetika, tj. priča o genetskoj osnovi nacije je dugo bila zlorabljena od nacionalista diljem evrope.

u svom neznanju (iz prirodnih nauka), čak je i jedan srpski alkademik (iz društvenih nauka, tačnije pisac, još tačnije - Radomir Smiljanić) imao javni ispad na nacionalnoj TV, početkom devedesetih, po tom osnovu.

hrvati su genocidni narod. njihova genetika je zločinačka.



gvozden1 gvozden1 18:38 16.04.2023

Re: Ih...

, da nisi ti mera po kojoj bi trebalo da se ljudi uskladjuju

A ja mislio da jesam:)

Ajd ćao Endži.
gvozden1 gvozden1 18:43 16.04.2023

Re: Ih...

genetika, tj. priča o genetskoj osnovi nacije je dugo bila zlorabljena od nacionalista diljem evrope.

Zato što je zgodna za zloupotrebu, zvuči baš onako....dubinski:)
Kad nekome kažeš da je genetski ovakav ili onakav, loš ili dobar, kažeš mu ili da je otpad, nepopravljiv, ili da je božiji dar.

A i ima neznanja u tome.

Hrvati nisu genetski predodređeni da budu neprijatelji Srbima, ali jesu neprijatelji.
angie01 angie01 18:43 16.04.2023

Re: Ih...

A ja mislio da jesam:)


nadam se da si svestan, koliko to uvrnuto zvuci!...ko iz Pajtonovog skeca.

cao, hvala bogu!
tessa1 tessa1 23:35 16.04.2023

Re: Ih...

Za ove iz gledališta što im je zapao za oko politički vrh a ne da nije riječ o privatnim tužbama, šta da radimo, politički vrh RS nije politički vrh Bugarske ili Češke, i takav kakav je i uprkos posprdljivost prema našem entitetu, biće efikasan.
angie01 angie01 00:17 17.04.2023

Re: Ih...

politički vrh RS nije politički vrh Bugarske ili Češke, i takav kakav je i uprkos posprdljivost prema našem entitetu, biće efikasan.




politicki vrh RS ce efikasno da se bavi nepoznatom zenom sa bloga, koju proganja patoloski opsesivna osoba, tako sto joj ucitava, klevece, konstruise, interpretira, vredja i slicne gadosti, iako joj se "optuzena" ni ne obraca, i oseca se uznemirenom, jer zena ne misli ono sto bi ona htela, ne mrzi druge narode, nema problem sa recima, verama i nacijama, sto uznemirena ne moze da podnese, kao sto joj iz nepoznatih razloga bol pricinjava i izbor muzike, afiniteti i sve ostalo nepoznate zene,...jednom recju njen zivot-koji nikakve veze nema sa opsesivnom, niti bilo sta izgovoreno, al se ona lepi, prepoznaje, spletkari, huska, pominje joj muza, decu, nudi spolovila, svako jutro ustaje s njom u glavi i svako vece leze, na svakom blogu je pominje, ubacuje u pricu nekim odvratnostima, iako nema nikakvog razloga, kao da joj od te bolestine koju cini, zavisi opstanak, drugacije ne moze da dise, jer je tako ufiksirala,...i sad bi to dodik trebalo da nekako zavrsi za nju, laganim pozivom telefonom....Isuse, sta se to kovitla u tvojoj glavi,...pa to zavrsavaju dve druge sluzbe, al u obratnom smeru.
angie01 angie01 00:48 17.04.2023

Re: Ih...

eda, moram ovde da kopiram emilijinu opservaciju o stalkerima na blogu,

Ne može da te ostavi na miru zato što je stalkerka, i nije samo ona. Više njih pokazuje iste simptome na blogu B92.

Ko su stalkeri? Čime su stalkeri opsednuti?

Stalkeri često imaju neki oblik mentalne bolesti, paranoje, imaju osećaj samopravednika i samosažaljenja. Stalkiranje im donosi osećaj pravde, da se nekome za nešto, samo njima poznato, svete.

Većina stalkera odgovara kriterijumima sociopata.

Stalkiranje je obrazac ponovljenog i neželjenog skretanja pažnje, uznemiravanja, kontakta ili bilo kog drugog načina ponašanja usmerenog na određenu osobu, na koju je stalker fiksirao svoju pažnju.


i dodatak,

Velik je broj aktivnosti koje pojedinac u svojoj zloj nameri može da preduzme, a koje bi se u opštem smislu mogle podvesti pod pojam sajberstokinga, a sve zajedno predstavljaju kriminalne radnje. Samim tim, stoking ovog tipa je i kažnjiv po zakonima, po različitim osnovama.

Lambèr Royakkers, profesor etike, definiše sajberstoking na sledeći način: „Stoking je oblik mentalnog napada, u kojem počinilac učestano, neželjeno i poremećeno provaljuje u život žrtve sa kojom on nema odnos (ili je taj odnos izgubio) sa motivima koji direktno ili indirektno vode u afektivnu sferu (ponašanja)“. Odavde se jasno vidi da je stanje svesti i odnosa stokera prema žrtvi, posledica njegovog psihološkog stanja.

prim prev.Sajberstoking predstavlja upotrebu interneta ili drugih elektronskih sredstava kako bi se neko „prikrao“ ili uznemiro pojedinca, grupu ili organizaciju. Sajberstoking je uopšten pojam koji obuhvata niz radnji od lažnih pretnji, preko klevete, praćenja, krađe identiteta, novca, opreme i sl. pa sve do seksualnih ucena.
bene_geserit bene_geserit 03:25 17.04.2023

Re: Ih...

Jel to Anđa opet sebe proglašava za nekakvu žrtvu?
Koliko je samo puta sasula kofu govana na ovog ili onog kod sebe na blogu a onda ga banovala da ne može da odgovori ili brisala odgovore, ne može ni da se prebroji.
Moderatorski majndset, tj. murjanski, eh da mi je vlasti pa da bude kako ja kažem.
panta panta 06:01 17.04.2023

Re: Ih...

bene_geserit
Jel to Anđa opet sebe proglašava za nekakvu žrtvu?
Koliko je samo puta sasula kofu govana na ovog ili onog kod sebe na blogu a onda ga banovala da ne može da odgovori ili brisala odgovore, ne može ni da se prebroji.
Moderatorski majndset, tj. murjanski, eh da mi je vlasti pa da bude kako ja kažem.

Ma!
Sviranje kurcu!
Komitetlijska opsednutost pravovernošću.
Teški bulšitizam.
Dobro - i šta sve od ovoga pobrojanog na tri stranice A4 radi neko na blogu?

angie01 angie01 11:40 17.04.2023

Re: Ih...

Jel to Anđa opet sebe proglašava za nekakvu žrtvu?
Koliko je samo puta sasula kofu govana na ovog ili onog kod sebe na blogu a onda ga banovala da ne može da odgovori ili brisala odgovore, ne može ni da se prebroji.


ma je l nam pristigao i bena, da "proceni":)

ja sebe nikada nisam proglasavala zrtvom, napisala sam sta se desava, a sto se javno odigravalo i svi su videli.

to sto se ti podsmevas zajedljivo ociglednom bolesnom nasilnistvu, samo pokazuje koliko si primitivan i pokvaren...znaci, govori o tebi, ne o meni.

isto tako lazes da ja nekog na svom blogu vredjam, pa ga onda banujem da ne moze da odgovori...jer kao domacin, preskacem i neke komentare, na koje bih na drugom blogu odgovorila, jer uzimam u obzir to da je neko dosao kod mene.
brisem samo komentare sa uvredama, narocito one, koje su upucene drugima, jer mi je bez veze, da neko dodje na moj blog da komentarise, a ja dopustam da ga neko drugi vredja.

sto se banovanja tice-nikada nikog nisam banovala odmah, tek posle neke kolicine insistiranja da opstruira i bude bezobrazan, sto moze i carli da ti potvrdi, ako ima i malo postenja u sebi.

svako na svom blogu neka uredjuje stvari kako misli, ja cu tako, prema svima sam jednako u dobrodosliste fazonu, al na bezobrazluk cu da reagujem. ni u RL niko do vas ne dopusta da vas neko pljuje i maltretira, al ovde vam je to glavna zanimacija.

moderacija je ocigledno potrebna, jer razna ruzna desavanja, koja remete blog, ne bi bila moguca i to je jasno kao dan, sada kada je nema...znaci, na svim ozbiljnim platformama neko regulise huliganstvao, jer drugacije bi bio opsti haos.

da li sam ja bila nekorektna, ne bih rekla, mnogim blogerima sam pomogla da dobiju opciju pisanja, bez obzira da l sam se sa njima slagala ili ne- generalno mislim da svi trebaju da imaju tu mogucnost,...ugostila sam sve koji su me to pitali, cak i one sa kojima nisam bila bas najbolje i pazila da sve bude uredu, dok je trajala mogucnost komentarisanja...ako vam je sve to lose-sta da se radi.

ono sto je smesno u celoj ovoj Pajtonovskoj ujdurmi je, sto ovi "borci za slobodu govora", ne reaguju na pratnje i ucutkivanje:),...nego jos komentarisu u korist istih:)
panta panta 12:03 17.04.2023

Re: Ih...

angie01
Jel to Anđa opet sebe proglašava za nekakvu žrtvu?
Koliko je samo puta sasula kofu govana na ovog ili onog kod sebe na blogu a onda ga banovala da ne može da odgovori ili brisala odgovore, ne može ni da se prebroji.


ma je l nam pristigao i bena, da "proceni":)

ja sebe nikada nisam proglasavala zrtvom, napisala sam sta se desava, a sto se javno odigravalo i svi su videli.

isto tako lazes da ja nekog na svom blogu vredjam, pa ga onda banujem da ne moze da odgovori...jer kao domacin, preskacem i neke komentare, na koje bih na drugom blogu odgovorila, jer uzimam u obzir to da je neko dosao kod mene.
brisem samo komentare sa uvredama, narocito one, koje su upucene drugima, jer mi je bez veze, da neko dodje na moj blog da komentarise, a ja dopustam da ga neko drugi vredja.

sto se banovanja tice-nikada nikog nisam banovala odmah, tek posle neke kolicine insistiranja da opstruira i bude bezobrazan, sto moze i carli da ti potvrdi, ako ima i malo postenja u sebi.

svako na svom blogu neka uredjuje stvari kako misli, ja cu tako, prema svima sam jednako u dobrodosliste fazonu, al na bezobrazluk cu da reagujem. ni u RL niko do vas ne dopusta da vas neko pljuje i maltretira, al ovde vam je to glavna zanimacija.

moderacija je ocigledno potrebna, jer razna ruzna desavanja, koja remete blog, ne bi bila moguca i to je jasno kao dan, sada kada je nema...znaci, na svim ozbiljnim platformama neko regulise huliganstvao, jer drugacije bi bio opsti haos.

da li sam ja bila nekorektna, ne bih rekla, mnogim blogerima sam pomogla da dobiju opciju pisanja, bez obzira da l sam se sa njima slagala ili ne- generalno mislim da svi trebaju da imaju tu mogucnost,...ugostila sam sve koji su me to pitali, cak i one sa kojima nisam bila bas najbolje i pazila da sve bude uredu, dok je trajala mogucnost komentarisanja...ako vam je sve to lose-sta da se radi.

ono sto je smesno u celoj ovoj Pajtonovskoj ujdurmi je, sto ovi "borci za slobodu govora", ne reaguju na pratnje i ucutkivanje:),...nego jos komentarisu u korist istih:)

Kada bih ja bio kojim slučajem cenzor, što predstavlja, ipak, nemoguć događaj - ja ne bih ni tebe banovao.
angie01 angie01 12:24 17.04.2023

Re: Ih...

ja ne bih ni tebe banovao.


posto sam ja glavni huligan, tako reci agresor:))))
bene_geserit bene_geserit 20:51 17.04.2023

Re: Ih...

posto sam ja glavni huligan, tako reci agresor

Pa jesi i to ubedljivo.
Bukvalno svaka razmena uvreda počne tako što prospeš kofu govana po Srbima, desničarima i sl.
angie01 angie01 21:06 17.04.2023

Re: Ih...

Pa jesi i to ubedljivo.
Bukvalno svaka razmena uvreda počne tako što prospeš kofu govana po Srbima, desničarima i sl.


pa ako pored vas deset, koji non stop maltretirate blog-svi komentari uredno stoje, znaci, nema fejkovanja- ti moras da nastupas sa agresivnim laganjem, da bi branio svoje isto tako lazne tvrdnje- onda je jasno o cemu se radi.

svakako je smesno, da se ti, deklarisani fsisoidni rasista osecas ugrozen od mene, koja te tvoje primitivne i prostacke komentare samo zaobilazim, dok se ti evo, uporno lepis za mene, bez obzira sto nikakve veze sa pricom nemas, nego kao svaki mufljuz, imas potrebu da das i svoj doprinos, ako ste se vec skupili.

samo jedan komentar, gde ja prosipam kofu govana po Srbima mi citiraj.

ja se tvojih bezobraznih sovenskih, gde me zoves Frau i imputiras mi nepostojece stvari- odlicno secam.

ovo je moja zemlja i moj narod- vise nego sto su tvoji, jer si ti izabrao drugu drzavu za zivot, ne znam kojim pravom ti sebi dozvoljavas da nekoga vredjas po nacionalnoj osnovi i procenjujes njegovu "ispravnost"...pri cemu ne baratas ni delicem cinjenica- o meni bukvalno ne znas nista.

i jos nesto, rekoh ti vise puta, mene tvoji glupavi komentari ne zanimaju, zasto mi se onda silom obracas-ne interesuje me sta ti mislis i imas da kazes,...znaci, idi davi nekog drugog.
bene_geserit bene_geserit 21:27 17.04.2023

Re: Ih...

deklarisani fsisoidni rasista osecas ugrozen od mene, koja te tvoje primitivne i prostacke komentare samo zaobilazim, dok se ti evo, uporno lepis za mene, bez obzira sto nikakve veze sa pricom nemas, nego kao svaki mufljuz

Ženo pogledaj samo šta si ovde ispisala. I posle tebe neko vređa i napada prvi.
angie01 angie01 22:04 17.04.2023

Re: Ih...

Ženo pogledaj samo šta si ovde ispisala. I posle tebe neko vređa i napada prvi.


pa moje je odgovor na tvoje,...ja se inace tebi ni ne obracam...nego se ti lepis ovako i kleveces.

inace, sta tu nije istina- ja barem nista nisam slagala, kao ti sto jesi.
gvozden1 gvozden1 22:29 17.04.2023

Re: Ih...

angie01
Ženo pogledaj samo šta si ovde ispisala. I posle tebe neko vređa i napada prvi.


pa moje je odgovor na tvoje,...ja se inace tebi ni ne obracam...nego se ti lepis ovako i kleveces.

inace, sta tu nije istina- ja barem nista nisam slagala, kao ti sto jesi.

Ti bre stvarno nisi normalna jbt :)))

Jel stvarno ne kapiraš da je posle ovoga mnogo glupo da se žališ kako tebe neko vređa?

angie01 angie01 22:57 17.04.2023

Re: Ih...

Jel stvarno ne kapiraš da je posle ovoga mnogo glupo da se žališ kako tebe neko vređa?


cekaj, je l cete sada vas deset-posto ocigledno, ne moze niko sam-, jedno po jedno da dolazi, kako biste me ubedjivali da ste vi fini, a ja grozna:)))

ovoj beni se ne obracm uopste, on dodje i nalupeta se nesto ruzno o meni, ja mu vratim- istinom o njemu, al samo zato jer se nalepio- i sada me ti ubedjuejs da sam ja njega nesto vredjala, a ne on mene, pa buhahahahahaha...idi bolje pojedi nesto, ako si preterao sa picem.
gvozden1 gvozden1 23:13 17.04.2023

Re: Ih...

posto ocigledno, ne moze niko sam-,

Ma jaka si, nema zbora:)

biste me ubedjivali da ste vi fini, a ja grozna:)))

Jok bre.
Da budem fin prema tebi, ne zaslužuješ.
Da kukam kako si ti nepristojna prema meni, ne pada mi na pamet.

A to je savet i za tebe, izabrala si da budeš đubre, ok, tvoj izbor, rokaj, ali nemoj posle da radiš ovo što radiš, da budeš pičkica koja kmeči kako je neko, jadnu, dira.
bene_geserit bene_geserit 23:20 17.04.2023

Re: Ih...

ja mu vratim- istinom o njemu

"Istina" je u oku posmatrača.
Istina o tebi je da si paranoična dokona baba, glupa ko ona stvar, sa kojom je bilo kakva diskusija gubljenje vremena.
A te fore nisam se tebi obratila samo sam sasula kofu govana po "desničarima" i Srbima pa si se ti pronašao u tome prodaj nekom drugom.
angie01 angie01 23:27 17.04.2023

Re: Ih...

huci, idi se otrezni, umesto sto ispisujes nevidjene gluposti- djubre i pickica kazi svojoj zeni, ako ti dozvoljava, meni nemoj.

ja ni tebe, ni nikog od ovih deset obozavalaca nisam nikada dirala, godinama sam vas preskakala, ignorisala, ne mislis valjda da me interesuje neko kao sto si ti, koji prica takve gluposti i budalastine i jos je pri tome agresivan i bezobrazan,...nego je jadno, kada sam pocela da vam vracam, al bez lazi i ucitavanja, kako to vi radite, sto je najedmaput postao problem, pazi, vas deset mora da dodje da mi nesto kaze, preti mi se RS drzavnim vrhom:),...i ti se jos kao blenta, na takav kretenizam nadovezujes- bezi bre.
angie01 angie01 23:35 17.04.2023

Re: Ih...

Istina o tebi je da si paranoična dokona baba, glupa ko ona stvar, sa kojom je bilo kakva diskusija gubljenje vremena.


to sta sam ja, je moja stavr-baska sto vi licite na one babe iz filma Bestije, Zivka Nikolica, koje zdruzeno proganjaju nekog ko ne lici na njih, kad vec babe pominjes- a koliko vidim, uredno se lepis za mene, sto ja tebi ne radim, jer upravo o tebi ne mislim da sa time sto pokazujes, jesi vredan bilo kakve paznje... nisi mi interesantan i ne obracam ti se, a za razliku od tebe, koji se uredno mojom malenkoscu bavis na prostacki nacin.


A te fore nisam se tebi obratila samo sam sasula kofu govana po "desničarima" i Srbima pa si se ti pronašao u tome prodaj nekom drugom.


ova ne mogu da bas razumeme,- tu kofu govana koju pominjes, nikako da copiras primer- jer lazes.

a u cemu se ti pronalazis- bas me briga.

koliko vidim, neki drugi blogeri ti konkretno kazu sta misle o tvojim stavovima, ne bas nezno i lepo, pa se nesto ustrucavas da im odgovoris nazad.

kako god- mene ti ne interesujes.
apacherosepeacock apacherosepeacock 05:27 19.04.2023

Re: Ih...

srdjan.pajic
apacherosepeacock
srdjan.pajic
To samo ako si lenja mrcina nećeš slikati svoju decu milion puta na dan, bar danas, kad imaš solidan fotoaparat u svakom telefonu. Jer su beskrajno zanimljiva stvorenja i ti trenuci njihovog odrastanja će svi proći i biti zaboravljeni, ili otići sa nama u vlažnu ilovaču. A i nije da od njih ima nešto mnogo zanimljivije da se slika.



Evo i ja se cudim sta pricaju..

Ja imam cak i filmove kad sam bila mala, one sto se gledaju na projektoru, cirkus kad vidis sebe i u pokretu od bebeceg perioda.


I moj matori je slikao, uglavnom nas klince, to su gomile albuma koje čuva keva i pokazije svim gostima iz belog sveta kako ih dovedem da posete moj rodni grad. Imao je stari ruski Kijev (biće da je možda ukrajinski, kad se gleda iz današnje perspektive), ima ga još uvek, na kome me je naučio da fotografišem, i posle u školi da razvijam i pravim fotografije, a imali smo i 2x8mm kameru, električnu japansku, a ne onu na navijanje, i projektor, tako da imamo gomilu tih filmova i dan danas (u crno belom, i neke u koloru), nema ton, ako se dobro sećam za to je trebalo super 8 film/kamera, koja je imala tonsku traku pored, e, to nismo imali, nego samo video, a za ton je trebala Seka Sabljić na klaviru...

Ali projektor je davno crkao i nije mogao nigde da se popravi. Letos mi je moj drugar iz osnovne škole predložio da odnesemo te filmove kod "jednog čoveka" (nije u pitanju onaju gedžin mitski Jadan Čovek, nego jedan drugi čovek) da to digitalizuje i prebaci na USB. Naravno, za to nije bilo vremena, to ćemo sledeći put.

Inače, zbog tog ćaletovog činodestvovanja u OŠ sam bio u foto i kino sekciji, mislim na ono grozno komunjarsko vreme tamnice srpskog naroda SFRJ, zamisli usred tog kazamata i progona svetionika slobodne misli i svega srpskog (to je vreme kad je huči bio Titov staža pešadinac u JNA, postrojavao vojsku i učio ih POiV-u, i iskreno verovao u tu ideju, pa se sad kao kaje), malu decu su silom puštali na sekcije i takmičenja Nauka mladima (budućim komesarima i poštenoj inteligenciji). Tad je škola mogla da šalje 2x8mm filmove na razvijanje valjda u Radioteleviziju Beograd, ili tako negde, za dž, mi samo kupovali filmove. I tako, mic po mic, dobacismo do saveznog takmičenja, moj drugar Trtovac Selman (sad je neki vajar) i ja, i još jedan, pre toga uzeh zlato na republičkom u Kladovu, ali pukoh na saveznom). I ovde ću da stanem sa ninačemu zasnovnom jugonostalgijom, jebote, koji gigant od zemlje je ono bilo, u odnosu na sve potonje isprtke od država, to je čudo jedno...

Ne znam tačno šta sam hteo da kažem, ali nešto u vezi sa fotografisanjem i dokumentovanjem odrastanja i bivstvovanja dece, i njihovih uradaka, ja mislim da je to sveta dužnost svakog roditelja, ali dopuštam da se pojedine koleginice i kolege ne slažu sa time, i pre ili kasnije biće im žao zbog toga. Eto, to, a i popravio sam usisivač u međuvremenu:




Ih, u vreme komunjarske tamnice naroda zrbskog, hucija doktor gvozdena su 3x streljali i 6x 'besili o topolu.. or wait.. on je bio drug clan i mahao okolo komimetrom, premeravao ispravnog od neispravnog komuniste..sluga svim rezimima, kao i ova njegova podguzna musica Sladjan devojacko Picic sa ljubicastim dildom u gubici..



Nego, da se vratimo na temu, i ja sam na tu foto sekciju isla u osnovnoj skoli, doduse nisam isla na takmicenja tim povodom, na neka druga jesam.
docsumann docsumann 14:11 12.04.2023

inače, udarna vijest


je da smo juče održali promociju Bocvenine knjige u HN. prisutni kažu da je bilo baš dobro.
ja sam neobjektivan da procjenjujem, pošto sam bio moderator.

Milan Novković Milan Novković 14:13 12.04.2023

Re: inače, udarna vijest

docsumann

je da smo juče održali promociju Bocvenine knjige u HN. prisutni kažu da je bilo baš dobro.
ja sam neobjektivan da procjenjujem, pošto sam bio moderator.


Bocvena je izuzetno talentovana!

Oće i da se bije, al ajde, niko nije savršen
docsumann docsumann 14:21 12.04.2023

Re: inače, udarna vijest

Oće i da se bije, al ajde, niko nije savršen



fajterka je to
zoja444 zoja444 14:58 12.04.2023

Re: inače, udarna vijest

a zasto je bo trebao moderator? pa nisu u hn neki divljaci.
Milan Novković Milan Novković 15:03 12.04.2023

Re: inače, udarna vijest

zoja444
a zasto je bo trebao moderator? pa nisu u hn neki divljaci.

Ma samo se prave fini! Očigledno nisi nikad videla Docs kad lupi šakom o sto
zoja444 zoja444 15:41 12.04.2023

Re: inače, udarna vijest

dobro je dok je samo, naglasavam samo, sakom o sto. to rade pravi muskarci.
docsumann docsumann 16:02 12.04.2023

Re: inače, udarna vijest

zoja444
a zasto je bo trebao moderator? pa nisu u hn neki divljaci.


na svakoj iole ozbiljijoj promociji knjiga postoji osoba zadužen za vođenje manifestacije.
mislim, nismo ni mi u HN divljacii
zoja444 zoja444 16:14 12.04.2023

Re: inače, udarna vijest

zezam se docs, ali to se ne razume. ja bih prepravila tvoju poslednju recenicu... nismo ni mi mimo sveta... tako nekako.
docsumann docsumann 16:18 12.04.2023

Re: inače, udarna vijest

zoja444
zezam se docs, ali to se ne razume. ja bih prepravila tvoju poslednju recenicu... nismo ni mi mimo sveta... tako nekako.


al to se ne "rimuje" sa tvojim originalnim komentarom
zoja444 zoja444 16:23 12.04.2023

Re: inače, udarna vijest

cek, cek, pisemo u stihovima? ja nemam veze sa poezijom. mozda mi se omane neki haiku.
tessa1 tessa1 16:30 12.04.2023

Re: inače, udarna vijest

je da smo juče održali promociju Bocvenine knjige u HN. prisutni kažu da je bilo baš dobro.
ja sam neobjektivan da procjenjujem, pošto sam bio moderator.

Lijepo.
docsumann docsumann 16:32 12.04.2023

Re: inače, udarna vijest

zoja444
cek, cek, pisemo u stihovima? ja nemam veze sa poezijom. mozda mi se omane neki haiku.



smoždene ćelije
moždane
možda me više i ne rade
al sigurno - možda ne



zoja444 zoja444 16:52 12.04.2023

Re: inače, udarna vijest

docs, zar haiku nije u tri reda? jel ovo neka slobodna forma haikua?
docsumann docsumann 16:58 12.04.2023

Re: inače, udarna vijest

zoja444
docs, zar haiku nije u tri reda? jel ovo neka slobodna forma haikua?


da, to je tooliko slobodna forma haikua, da se teško može i nazvati haikuom.


zoja444 zoja444 17:19 12.04.2023

Re: inače, udarna vijest

da, razumem. kao sto se i sloboda moze nazvati slobodnom formom slobode. varijacijom na temu. nije sve u spuzu. ima nesto i u glavi.
zoja444 zoja444 17:19 12.04.2023

Re: inače, udarna vijest

ne znam kako se napravio duplikat kad ni originalni komentar jedva posaljem.
Spiridon Spiridon 19:52 12.04.2023

Re: inače, udarna vijest

ne znam kako se napravio duplikat kad ni originalni komentar jedva posaljem.


da nije ono najgore?
zoja444 zoja444 20:26 12.04.2023

Re: inače, udarna vijest

docs, i ti mi izbrisa komentar. bio je adekvatan pitanju.
docsumann docsumann 21:05 12.04.2023

Re: inače, udarna vijest

zoja444
docs, i ti mi izbrisa komentar. bio je adekvatan pitanju.


ne brišem komentare
gvozden1 gvozden1 21:32 12.04.2023

Re: inače, udarna vijest

ne brišem komentare

Nego bijem ako ne neko naljuti.

:)
kick68 kick68 01:03 14.04.2023

Re: inače, udarna vijest

docsumann
zoja444
a zasto je bo trebao moderator? pa nisu u hn neki divljaci.


na svakoj iole ozbiljijoj promociji knjiga postoji osoba zadužen za vođenje manifestacije.
mislim, nismo ni mi u HN divljacii


Nije problem što si moderirao, nego što se vadiš:))

Htedoh da pitam kako se bocvena zove da potražim knjigu, a onda odustanem i izguglam " bocvena knjiga" i nađem je bez mnogo problema (osim što me je maltretiralo sa: mislite bocvana?) Izneverovah da je potpisala knjigu nikom sa bloga:)) Čestitke bocveni i pozdrav.
bocvena bocvena 12:04 14.04.2023

Re: inače, udarna vijest

hvala, devojke! ❤️
dok je majstorski moderirao! hvala jos jednom za trud, strpljenje i gostoprimstvo u 'belavisti"! poseban pozdrav i za riply, koja je bila dobri duh iza mene i doka. stvarno je privilegija kad se virtuelni zivot prelije u stvarni i obogati ga.
kacicu ovih dana snimke sa promocije na bocvena stranicu na fejsu i insta, pa mozete da pogledate.

link
panta panta 13:03 14.04.2023

Re: inače, udarna vijest

bocvena
hvala, devojke! ❤️
dok je majstorski moderirao! hvala jos jednom za trud, strpljenje i gostoprimstvo u 'belavisti"! poseban pozdrav i za riply, koja je bila dobri duh iza mene i doka. stvarno je privilegija kad se virtuelni zivot prelije u stvarni i obogati ga.
kacicu ovih dana snimke sa promocije na bocvena stranicu na fejsu i insta, pa mozete da pogledate.

link

Gledam ove tvoje fotografije i pitam se zašto mi se učinilo da si ti neka baba?
bocvena bocvena 13:10 14.04.2023

Re: inače, udarna vijest

zato sto si kreten?
docsumann docsumann 13:48 14.04.2023

Re: inače, udarna vijest

panta panta 15:13 14.04.2023

Re: inače, udarna vijest

bocvena
zato sto si kreten?

Ima smisla!
A možda si tako zvučala na blogu?
Šta znam?
bocvena bocvena 15:22 14.04.2023

Re: inače, udarna vijest

krhko je znanje:)

je l panta čarli? nisam u toku
tessa1 tessa1 15:32 14.04.2023

Re: inače, udarna vijest

Gledam ove tvoje fotografije i pitam se zašto mi se učinilo da si ti neka baba?

Ala kako se okuraži, čovjek je van sebe.
tessa1 tessa1 15:33 14.04.2023

Re: inače, udarna vijest

hvala, devojke! ❤️
dok je majstorski moderirao! hvala jos jednom za trud, strpljenje i gostoprimstvo u 'belavisti"! poseban pozdrav i za riply, koja je bila dobri duh iza mene i doka. stvarno je privilegija kad se virtuelni zivot prelije u stvarni i obogati ga.
kacicu ovih dana snimke sa promocije na bocvena stranicu na fejsu i insta, pa mozete da pogledate.

Tvoja knjiga mi je na vrhu, samom. Potisnula je L. Berlin koju sam imala na hrvatskom, čekala srpski prevod i kupila engleski.

Do mene je doprlo prije par sekundi nakon skoro tri dana da je Doks bio moderator, šta to znači? Ne šta znači kad do nekog napisano ne dopire tri dana, nego šta znači biti moderator? Pročitala sam da je Doks bio prisutan kao neki tajni posmatrač, sudionik iz sjene. :)
tessa1 tessa1 15:35 14.04.2023

Re: inače, udarna vijest

Tvoja knjiga mi je na vrhu

Da je nabavim..
bocvena bocvena 15:48 14.04.2023

Re: inače, udarna vijest

moderatori moderiraju:)
vodio je razgovor, pravio uvode u razlicite teme, bio lep.
srecno citanje! za kupovinu iz inostranstva, moze preko onlajn knjizare sigma.
panta panta 15:51 14.04.2023

Re: inače, udarna vijest

bocvena
moderatori moderiraju:)
vodio je razgovor, pravio uvode u razlicite teme, bio lep.
srecno citanje! za kupovinu iz inostranstva, moze preko onlajn knjizare sigma.

A to!
Pa zašto se to onda ne zove voditelj, nego (to odvratno) moderator?
bocvena bocvena 15:55 14.04.2023

Re: inače, udarna vijest

voditelji su vise vezani za tv format, tribine i promocije vode moderatori.
ako me pitas zasto, zato. :)
Milan Novković Milan Novković 16:01 14.04.2023

Re: inače, udarna vijest

bocvena
hvala, devojke! ❤️
dok je majstorski moderirao! hvala jos jednom za trud, strpljenje i gostoprimstvo u 'belavisti"! poseban pozdrav i za riply, koja je bila dobri duh iza mene i doka. stvarno je privilegija kad se virtuelni zivot prelije u stvarni i obogati ga.
kacicu ovih dana snimke sa promocije na bocvena stranicu na fejsu i insta, pa mozete da pogledate.

link

Ček, jel ima neki broj gde možemo da uplatimo Docsu za paklo žileta?!

(fazoni iz detinjstva, meni je jedan tetak, za tinejdžerskih godina, obećavao lep šešir ako se ošišam
bocvena bocvena 16:06 14.04.2023

Re: inače, udarna vijest

mi to sve za dž:)
pamtis, pa vratis. ja sam u biblioteci moderirala za poznate, nepoznate, rodjake, kolege, prijatelje, ucenike...i za sve vas cu, ako treba:)))
crossover crossover 16:20 14.04.2023

Re: inače, udarna vijest

bocvena
moderatori moderiraju:)
vodio je razgovor, pravio uvode u razlicite teme, bio lep.


Нисам гледао промоцију књиге али ти је наступ на новској телевизији био одличан. Тек кад си онако у пар реченица сублимирала своје и наше десетогодишње бављење блогом схватио сам да нам овде и није било тако лоше. Можда сад после толико времена нисмо ништа паметнији али смо се бар наслушали добре музике. :)
panta panta 16:29 14.04.2023

Re: inače, udarna vijest

bocvena
voditelji su vise vezani za tv format, tribine i promocije vode moderatori.
ako me pitas zasto, zato. :)

Ma!
Ne pitam tebe kao tebe, nego, onako, generički.
Kada neko kaže moderator, meni prva asocijacija bude cenzor.
A to ne podnosim, ali, ni malčice.

A uz to, juče mi izgubio Nolo, pa sam popizdeo.
Ali baš.
I umesto da, baš, sada gledam Nola, ja gledam žabare, Sinera i Musetija.
Jebote i strašno!
bocvena bocvena 17:11 14.04.2023

Re: inače, udarna vijest

crossover
bocvena
moderatori moderiraju:)
vodio je razgovor, pravio uvode u razlicite teme, bio lep.


Нисам гледао промоцију књиге али ти је наступ на новској телевизији био одличан. Тек кад си онако у пар реченица сублимирала своје и наше десетогодишње бављење блогом схватио сам да нам овде и није било тако лоше. Можда сад после толико времена нисмо ништа паметнији али смо се бар наслушали добре музике. :)

hvala!❤️
dva dana pred put dobijem temperaturu, dan pred promociju i tv mi se upali i oko...zamalo da nosim gusarski povez:) ali su novljani ucinili da se osecam kao kod kuce. ponekad je takav osecaj bio i na blogu.
tessa1 tessa1 17:15 14.04.2023

Re: inače, udarna vijest

vodio je razgovor, pravio uvode u razlicite teme, bio lep.

Je li da :)

Ne bi bilo prvi put da griješim u procjeni, ok, i ne dešava se često, ali Doksa ne bih postavila u ulogu moderatora i pod reflektorima.

moze preko onlajn knjizare sigma.

Tako reci, potražiću sad i Horhea bebicu. :)
bocvena bocvena 17:27 14.04.2023

Re: inače, udarna vijest

zato smo bili u sfumato kafićkom ambijentu:)
dok, jadan, nije imao izbora! zvanicne moderatorke su otpale u poslednjem trenutku, jedna dobila unuce, druga uganula nogu i dok ostade sam na čistini:)
ali se odlicno snasao, jer preko 10 godina komunikacije na netu je dovoljno da nastavis razgovor uzivo.
crossover crossover 17:40 14.04.2023

Re: inače, udarna vijest

bocvena
dva dana pred put dobijem temperaturu, dan pred promociju i tv mi se upali i oko...zamalo da nosim gusarski povez:)


А, неискусно, мораш да узмеш неког саветника за медије да ти објасни. Требала си да носиш повез за око без обзира на све, то би ти повећало медијску пажњу, могли би да те брендирамо као контраверзну ауторку, а мушки део публике и ђаци би те обожавали до имбецилности. Тај повез за око може да се носи и кад ти није ништа, размисли о томе.
tessa1 tessa1 17:58 14.04.2023

Re: inače, udarna vijest

Тај повез за око може да се носи и кад ти није ништа, размисли о томе.

:))



Horhea nema, dobar razlog da kontaktira Sigmu.


Jel ne mogu vidjeti link zato što nemam Instagram?
tessa1 tessa1 18:00 14.04.2023

Re: inače, udarna vijest

ali se odlicno snasao, jer preko 10 godina komunikacije na netu je dovoljno da nastavis razgovor uzivo.

Lijepo.
bocvena bocvena 18:29 14.04.2023

Re: inače, udarna vijest

da, instagram je bezobrazan i ne da ti da vidis ista ako ne skines aplikaciju.
ako imas fejs, pokusaj ovde - link

kros, dosta je da sam ziva i da mrdam:)))
zilikaka zilikaka 18:33 14.04.2023

Re: inače, udarna vijest

А, неискусно, мораш да узмеш неког саветника за медије да ти објасни. Требала си да носиш повез за око без обзира на све, то би ти повећало медијску пажњу, могли би да те брендирамо као контраверзну ауторку, а мушки део публике и ђаци би те обожавали до имбецилности. Тај повез за око може да се носи и кад ти није ништа, размисли о томе.


Svaka čast. Ako meni ikad bude trebao savetnik, smatraj se angažovanim.
predatortz predatortz 19:21 14.04.2023

Re: inače, udarna vijest

bocvena
zato smo bili u sfumato kafićkom ambijentu:)
dok, jadan, nije imao izbora! zvanicne moderatorke su otpale u poslednjem trenutku, jedna dobila unuce, druga uganula nogu i dok ostade sam na čistini:)
ali se odlicno snasao, jer preko 10 godina komunikacije na netu je dovoljno da nastavis razgovor uzivo.


Čestitke Doksu i tebi!
Tebi za knjigu, koju ću sigurno da nabavim i pročitam.
Doksu za ulogu odličnog domaćina.
Par puta, kad sam bio u HN, imao sam ideju da mu se javim, ali me sprečilo to što sam veoma drven i ne volim da cimam ljude.
Jedna od mojih ružnih osobina, od koje najviše štete imam ja.
tessa1 tessa1 19:40 14.04.2023

Re: inače, udarna vijest

da, instagram je bezobrazan i ne da ti da vidis ista ako ne skines aplikaciju.
ako imas fejs, pokusaj ovde - link

Nije to, nemam Facebook, za Instagram izgleda ne radi onaj link koji si postavila, kada ukucam samo Bocvena- Instagram, pojavi se, ne mogu čuti šta pričate, e tu jeste bezobrazan, a voljela bih, i ako je ono kraj tebe Doks, poslednje što si objavila gore na vrhu?, muževan je i nježan. :)
docsumann docsumann 20:00 14.04.2023

Re: inače, udarna vijest

da dam i svoj osvrt na to kako je protekla bocvenina novska promocija.
realno, nisam baš bio u formi. poslije sam se šalio da mi je mozak kasnio za pi četvritina, ali je ključno da smo dobro funkcionisali kao par.
takav trom kakav sam bio, uspjevao sam da otvorim prave prozore, kroz koje bi onda uletjela bocvema i kao furija izbacila tone zanimljivih priča.

atmosfera u publici je bila odlična, pa smo neformalno nastavili ćaskanje i dugo nakon oficijelnog dijela.

krivo mi je što ostali novski blogeri nisu dobacili.
zura je negdje otpa pijan, a dilaM dop je završio kod doktora zbog komplikacije sa okom.

a ripli je definitivno bila ključni čovjek. ja sam se kao pravi emancipovani crnogorac potpuno oslonio na ženske organizatorske soposbnosti
bocvena bocvena 20:02 14.04.2023

Re: inače, udarna vijest

jebes mrezu samo sa sličicama i reels-ovima:) ali sta ces..

predatore, vidimo se na sledecoj beogradskoj promociji. jednom kad ne budem lenja i kad je natasa organizuje:)
atmosfera u publici je bila odlična, pa smo neformalno nastavili ćaskanje i dugo nakon oficijelnog dijela.

krivo mi je što ostali novski blogeri nisu dobacili.
zura je negdje otpa pijan, a dilan dop je završio kod doktora zbog komplikacije sa okom.

a ripli je definitivno bila ključni čovjek. ja sam se kao pravi emancipovani crnogorac potpuno oslonio na ženske organizatorske soposbnosti

novi udara u oči!
ripli je moja novska dvojnica. a ti i ekipa ste bili vrlo inspirativni!
alselone alselone 20:03 14.04.2023

Re: inače, udarna vijest

zura je negdje otpa pijan

predatortz predatortz 20:05 14.04.2023

Re: inače, udarna vijest

bocvena
jebes mrezu samo sa sličicama i reels-ovima:) ali sta ces..

predatore, vidimo se na sledecoj beogradskoj promociji. jednom kad ne budem lenja i kad je natasa organizuje:)


Javite i gledamo se!
tessa1 tessa1 21:21 14.04.2023

Re: inače, udarna vijest

jebes mrezu samo sa sličicama i reels-ovima:) ali sta ces..

Štaš. :)
panta panta 07:40 15.04.2023

Re: inače, udarna vijest

bocvena
jebes mrezu samo sa sličicama i reels-ovima:) ali sta ces..

predatore, vidimo se na sledecoj beogradskoj promociji. jednom kad ne budem lenja i kad je natasa organizuje:)
...

Oće li biti kakva klopa?
Ko je Nataša?
panta panta 07:51 15.04.2023

Re: inače, udarna vijest

predatortz
bocvena
zato smo bili u sfumato kafićkom ambijentu:)
dok, jadan, nije imao izbora! zvanicne moderatorke su otpale u poslednjem trenutku, jedna dobila unuce, druga uganula nogu i dok ostade sam na čistini:)
ali se odlicno snasao, jer preko 10 godina komunikacije na netu je dovoljno da nastavis razgovor uzivo.


Čestitke Doksu i tebi!
Tebi za knjigu, koju ću sigurno da nabavim i pročitam.
...

Prepričaćeš?
Ja mogu da platim knjigu, nije problem, a ako mi je i ne isporuče.
jasnaz jasnaz 15:06 15.04.2023

Re: inače, udarna vijest

docsumann

je da smo juče održali promociju Bocvenine knjige u HN.



Svratih ovde, posle dvesta godina, da vam čestitam drugarstvo

(Bo sam već čestitala knjigu )

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana