Eksperimenti u blogovanju| Muzika| Zabava

DJ izBijele - RITAMKA ZA DJECU I DORASLE

docsumann RSS / 12.04.2023. u 13:29

 

KfLafoN.jpg 

red, rad i rock 'n' roll  

 

Prije neki dan po prvi put se susretoh sa ritam mašinom. Dopala mi se ta igračka jako. Malo je reći da sam  se primio (po običaju). I primio i otpao. Više puta.

U nastavku kačim neke od mojih prvih radova. Bez brige, nije metal u pitanju. A nije bogami ni kaučuk...

 

Thresh Funk 

 AI & I

Bass Chelick

Spookeman  

Smooth Bop 

Knocking On 

Why Why Wah Wah ??  

Bossa Nogga 

Hej, Džej

Ba Ba Ba-pu-pum  

 

PS peporučujem preslušavanje na slušalicama ili boljem ozvučenju 

 

 a ima i još... :)

Tagovi



Komentari (463)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

alselone alselone 20:28 18.04.2023

Re: ,

pazi, pojma nisam imao o tom pitanju, al mi nije bio problem da izguglam


Guglo sam i ja pre nego što sam se zaleteo da napišem. Dve su alternative za vegane, ili neki suplementi koji se prave od gljivica, ili veoma šarolika ishrana. Ili brate da skuvaš supu jednom nedeljno. :)
alselone alselone 20:29 18.04.2023

Re: ,

a pošto sam ionako dobrano smršaveo,

Sebi sam doneo iz Amerike proteine od surutke mleka krava koje su free range pasle u nemačkim planinama i nisu jele žitarice. Znači napravio sam C02 footprint kao da sam prekookeanski tanker da bih uneo 10 grama proteina.
milisav68 milisav68 20:37 18.04.2023

Re: ,

docsumann
Šta ćemo sa kolagenom? OK, tebi ne treba ali mnogima treba, deci pogotovo.
pazi, pojma nisam imao o tom pitanju, al mi nije bio problem da izguglam

Da, samo što ne navode količinu, a treba ti (lupam, ali je odnos svakako veliki) deset kila tog nečega za jednu supu od goveđe koske.

E, ali šta se dešava, pored poželjnog kolagena, uneo si još pet stvari, čijim ćeš viškom da poremetiš organizam.

I onda to postaje igranka bez prestanka.
milisav68 milisav68 20:49 18.04.2023

Re: ,

tessa1
Ili npr, Jodie Foster, nova je sezona True Detective sa njom, otac pukovnik avijacije, mama filmska producentkinja, ona se nakon prvo najboljeg studenta prestižne francuske škole okitila i sa nadprosječan student književnosti na Jejlu. Dobila lentu.

Malo nepotrebnog znanja.

Džodi Foster je započela karijeru reklamirajući Koperton:



Ili Sharon Stone, sa IQ 154 i kultnom scenom, mama joj je bila čistačica, otac radnik,

pomislim kako one vide svijet iz njihovog kadra koji mi gledamo.. Naravno da žele mir. :)

Šeron Stone za prve komšije ima neke Srbe, pa je učestvovala u protestima protiv bombardovanja `99.

Naravno da je za mir (koji nema alternativu).
angie01 angie01 20:59 18.04.2023

Re: ,

Da, samo što ne navode količinu, a treba ti (lupam, ali je odnos svakako veliki) deset kila tog nečega za jednu supu od goveđe koske.


ako sam dobro povezala, ti pricas o kologenu iz govedje koske-sto je nevidjena fora, nevidjeno zdrava i potrebna,...ali za vegeterijance, ima zamena, uslovno receno- govedji zelatin, koji preporucuju nutricionisti, koji se mesa sa jogurtom, ako nekog zanima, imam negde zapisan i recept kako se koristi-za zglobove, kozu, kosti....
docsumann docsumann 21:01 18.04.2023

Re: ,

Da, samo što ne navode količinu, a treba ti (lupam, ali je odnos svakako veliki) deset kila tog nečega za jednu supu od goveđe koske.


nisam supu jeo ni kad sam mesojed bio.

odakle meni kolagen pojma nemam ...
tessa1 tessa1 21:02 18.04.2023

Re: ,

Malo nepotrebnog znanja.

Cijenim. :))
tessa1 tessa1 21:03 18.04.2023

Re: ,

Kolagena ima u avokadu, zelenoj salati, rukola i drugi zeleni listići, u šumskom voću, itd.
alselone alselone 21:09 18.04.2023

Re: ,

Kolagena ima u avokadu, zelenoj salati, rukola i drugi zeleni listići, u šumskom voću, itd.

Ovo je dobar primer za ono što želim da kažem. Bilo bi sjajno ovako se hraniti ali malo ljudi ima pristup ovim nutrijentima iz biljaka. Biljna ishrana će im se svesti na pšenicu, kukuruz, soju, pirinač i krompir. Manje-više.
alselone alselone 21:11 18.04.2023

Re: ,

avokadu

Takođe, ono što bih voleo da znam a sumnjam da je neko radio analizu, to je nutritivni profil sastojaka iz prodavnice. Advokato koji raste u Japanu i bere ga Japanac (Državni posao) koji mi možemo da kupimo ovde, da li ima isti nutritivni profil kao onaj iz Meksika ili Kalifornije?

Jer kada otvoriš knjigu i pogledaš šta sve ima avokado, i odeš u Novom Sadu u prodavnicu, da li dobiješ to?

tessa1 tessa1 21:15 18.04.2023

Re: ,

Takođe, ono što bih voleo da znam a sumnjam da je neko radio analizu, to je nutritivni profil sastojaka iz prodavnice. Advokato koji raste u Japanu i bere ga Japanac (Državni posao) koji mi možemo da kupimo ovde, da li ima isti nutritivni profil kao onaj iz Meksika ili Kalifornije?

Ne znam, briljiraš na ovoj temi. :)


Avokado navode kao primjer najvećeg štetočinstva nas vegana, zaboravih brojeve, ne pamtim, znam da je loše i sve lošije, da se uzgoji jedan avokado potrebno je vode koliko da se napoji jedno selo mjesec dana u Africi.
milisav68 milisav68 21:26 18.04.2023

Re: ,

angie01
ali za vegeterijance, ima zamena, uslovno receno- govedji zelatin,

Ma, poenta je da ne strada govedo.A sad da li je direktno iz koske ili kao želatin je manje bitno.
angie01 angie01 21:29 18.04.2023

Re: ,

Takođe, ono što bih voleo da znam a sumnjam da je neko radio analizu, to je nutritivni profil sastojaka iz prodavnice. Advokato koji raste u Japanu i bere ga Japanac (Državni posao) koji mi možemo da kupimo ovde, da li ima isti nutritivni profil kao onaj iz Meksika ili Kalifornije?


avokado, mango, papaja,...koji mogu da se kod nas kupe, a ubrani zu zeleni na nekim farmama, da se ne bi pokvarili dok budu sipingovani, nemaju veze sa svim tim vocem, koje se negde u prirodnoj sredini uzgaja i sazri na suncu, pa se posle ubere,...kolika je razlika u nutitivnim vrednostima bi mogao da kaze neki strucnjak,...al to naprosto nisu iste stvari i ukus je drugaciji.
milisav68 milisav68 21:29 18.04.2023

Re: ,

docsumann
nisam supu jeo ni kad sam mesojed bio.

odakle meni kolagen pojma nemam ...

Iz pihtija.

Sad smo te upecali.
angie01 angie01 21:33 18.04.2023

Re: ,

Ma, poenta je da ne strada govedo


propustila sam taj deo price.


A sad da li je direktno iz koske ili kao želatin je manje bitno


za svastojede jeste- zelatin nude nutricionisti vegetarijancima, jer onaj iz biljaka, ne moze bas da nadoknadi potrebe organizma.
alselone alselone 21:39 18.04.2023

Re: ,

Meni je avokado odličan ovakav kakav je kod nas, mogu samo misliti kakav je tamo gde je domaći.
milisav68 milisav68 21:39 18.04.2023

Re: ,

alselone

Ovo je dobar primer za ono što želim da kažem. Bilo bi sjajno ovako se hraniti ali malo ljudi ima pristup ovim nutrijentima iz biljaka. Biljna ishrana će im se svesti na pšenicu, kukuruz, soju, pirinač i krompir. Manje-više.

Ma nije samo to u pitanju nego i podneblje.

Lako je živeti na avokadu, bananama, kukuruzu, pirinču itd na plus 10, 20, 30.

Kad udari mraz -10, -20, onda nema ništa bez slaninice ili usoljene ribe (i neke rakije).

Dopuna.

RTS ko da nas pratio šta pričamo, ide neka emisija o ishrani (i gladi dece).Pominju anemiju.
milisav68 milisav68 21:43 18.04.2023

Re: ,

angie01
jer onaj iz biljaka, ne moze bas da nadoknadi potrebe organizma.

O tome pričamo.
predatortz predatortz 21:44 18.04.2023

Re: ,

Sebi sam doneo iz Amerike proteine od surutke mleka krava koje su free range pasle u nemačkim planinama i nisu jele žitarice


Citiraću moju babu:

Đeco, ne trujte se tim govnima! Jedite normalnu 'ranu!

alselone alselone 21:44 18.04.2023

Re: ,

Lako je živeti na avokadu, bananama, kukuruzu, pirinču itd na plus 10, 20, 30.

Kad udari mraz -10, -20, onda nema ništa bez slaninice ili usoljene ribe (i neke rakije).

Ovo će biti rešeno globalnim otopljavanjem. :)))
angie01 angie01 21:46 18.04.2023

Re: ,

Ma nije samo to u pitanju nego i podneblje.


ja se s ovim slazem, ne samo u odnosu na tvoje objasnjenje, koje je isto tacno, nego i u odnosu na genetiku,...svaku biljku koju izmestis negde drugde, van njenog eko sistema, ona mora da prodje neku metamorfozu, mora da se prilagodi novim uslovima, al tamo ona samo lici na autohtonu vrstu.

pa tako lekari vec neko vreme tvrde, da je za svakog coveka najzdravije da se hrani onim proizvodima, koji su su iz njegovog invajermanta.
tessa1 tessa1 21:47 18.04.2023

Re: ,

Ovo će biti rešeno globalnim otopljavanjem.

Ima smisla. :)
milisav68 milisav68 22:00 18.04.2023

Re: ,

tessa1
Ovo će biti rešeno globalnim otopljavanjem.

Ima smisla. :)



Znači ovi iluminati znaju da će da bude globalno otopljavanje pa nas zato spremaju sa ishranom - bubama.

E, često putujem od Palanke do Kragujevca, i vidim svako 10-20 dvorište ima stablo (palmu) - Banane.Međutim, žena mi kaže da plodovi nisu za jelo (odnosno nije to ona vrsta koju jedemo), već neka "zimska/planinska" koja uspeva na većim visinama i nižim temperaturama.

milisav68 milisav68 22:05 18.04.2023

Re: ,

angie01
pa tako lekari vec neko vreme tvrde, da je za svakog coveka najzdravije da se hrani onim proizvodima, koji su su iz njegovog invajermanta.

Jeste, dok se ne pomene - Suši.
angie01 angie01 22:27 18.04.2023

Re: ,

Jeste, dok se ne pomene - Suši


pa ja ne krijem da obozavam susi- znam i da pravim odlican-...obozavam svu Azijsku hranu, najvise Tajski u Indijsku,..al kad smo kod susija, tu je mozda podvuceno ono sto sam rekla o genetici-ja ne znam da li Japanci od toliko zive ribe imaju smetnje razne prirode, kao sto to imaju drugi narodi, ako je cesto jedu, kojima susi nije "prirodna" hrana.
milisav68 milisav68 22:43 18.04.2023

Re: ,

angie01
pa ja ne krijem da obozavam susi

Ma bre, nek jede ko šta hoće, nepristojno je gledati u tuđ tanjir i praviti od toga famu.
ja ne znam da li Japanci od toliko zive ribe imaju smetnje razne prirode, kao sto to imaju drugi narodi

Negde sam pročitao (a nije Kurir ili Alo) da Azijati imaju mnogo manje kancera nego Evropljani (severnoamerikanci), jer im se ishrana zasniva na mnogo pirinča.Ili uopšte načina ishrane, ali nisam proveravao statistiku.
angie01 angie01 22:57 18.04.2023

Re: ,


Ma bre, nek jede ko šta hoće, nepristojno je gledati u tuđ tanjir i praviti od toga famu.


ja to nikada nisam ni radila, isto tako, ne napdam vegane i vegetarijance, da treba drugacije da se hrane.


Negde sam pročitao (a nije Kurir ili Alo) da Azijati imaju mnogo manje kancera nego Evropljani (severnoamerikanci), jer im se ishrana zasniva na mnogo pirinča.Ili uopšte načina ishrane, ali nisam proveravao statistiku.


ja sam tamo videla mnogo manje gojaznih, oni jedu vise od tri obroka dnevno, al manja i oni sestoje od pirinca, povrca, koje je vrlo malo termicki obradjeno i mesa ili ribe, plodova mora, koji su dodati kao da je obrok njima samo posoljen, sosa, zacina, ljute papricice,...posle ide voce,...sve po malo i cesce, tako odrzavaju metabolizama, a ne opterecuju digestivni trakt,...jos imaju jednu foru, koju ja upraznjavam poslednjih 15 godina- dve solje tople vode, sa par kapi limuna, ili jabukovog sirceta- al od neprskanih jabuka-kada ustanu,...posle pola sata dorucak, pa tek onda kafa....ta topla voda ukljucuje jetru, bez da mora nesto da prepradjuje, topi holesterolne grudvice, cisti ceo digestivni trakt od toksina i pomaze normalizovanju izbacivanja otpada,...oni tamo nemaju rakove develog creva kao rasprostranjenu bolest, ni srcke ni slogove u obimu koji je kod nas alarmantan.
zilikaka zilikaka 22:57 18.04.2023

Re: ,

RTS ko da nas pratio šta pričamo, ide neka emisija o ishrani (i gladi dece).Pominju anemiju.

Da, Fantastična planeta.
Od proseravanja - "industrije" ptičjih gnezda za supu, koja dostižu krajnju cenu od po 6000 dolara kilo, preko nehumane hiperprodukcije svinja u Danskoj, do gladi koja vlada u Libanu. Načelnik pedijatrije kaže da im je u Bejrutu svako četvrto dete neuhranjeno.
Ostavlja gorak ukus sve to zajedno. Jako.
angie01 angie01 23:35 18.04.2023

Re: ,

Ostavlja gorak ukus sve to zajedno. Jako.


tvrdim vec godinama, da je glad u svetu najvece licemreje ostalog dela planete, koja to nije...je je to resiv problem, samo sto sve te Un, Unicefi, crveni krstovi i statejaznam cega sve ima, vise vole svoje samite i tupljenja na tu temu, nego da se resenje konkretizuje.

hebote, svima na svetu da stavis 1$ za tu svruhu na racun za mobilni, pa deca u Africi vise ne bi umirala od gladi,...a za ove sa viskom love-veci harac za humanitarne svrhe.

kako se stete da rokaju na racune nepostojece stavke, ciji iznos isto ne znamo ko uzima.
srdjan.pajic srdjan.pajic 00:03 19.04.2023

Re: ,

milisav68
srdjan.pajic
i vrlo smo vešti da za sve što nam ne valja nađemo neko nebesko opravdanje, gde je uvek neko drugi kriv za sve što nam se dešava

Jeste bre, stalno nam dolaze neki turisti, a mi ne znamo kako da ih zabavimo, pa organizujemo streljanje i vešanje svojih sunarodnika.

Umesto da tražimo da nas ti turisti sami nabiju na kolac, pošto smo tako navikli.


To ti kažem, i turisti su vam već za nešto krivi. Ali, dobro, šta da se radi, iz kože se ne može izaći.
Milan Novković Milan Novković 00:39 19.04.2023

Re: ,


alselone
avokadu

Takođe, ono što bih voleo da znam a sumnjam da je neko radio analizu, to je nutritivni profil sastojaka iz prodavnice. Advokato koji raste u Japanu i bere ga Japanac (Državni posao) koji mi možemo da kupimo ovde, da li ima isti nutritivni profil kao onaj iz Meksika ili Kalifornije?

Jer kada otvoriš knjigu i pogledaš šta sve ima avokado, i odeš u Novom Sadu u prodavnicu, da li dobiješ to?


Priča o sastojcima je jako interesantna i na neočekivanim mestima, čak i tamo gde instinktivno očekujemo da je sve besprekorno, recimo u organic hrani gde se životinje hrane biljnom hranom uvek sa istih njiva - tj nemaju free-range componentu u celom lancu -pa ti ispošćena zemlja donosi manjak nekih (micro) nutrients, npr selenijuma - u višku jako toksičan, ali u manju ti rastu šanse 4x da dobiješ cancer, pošto je jako bitam modulator rada imunog sistema - a hrana sva super-duper organic, raznovrsna.

Na bitnost statojaka kao takvih sam ja prvi put naleteo u kjnizi autora koji se bori za zlato u mom ocenjivanju u jednoj uvrnutoj kategoriji - najdosadnija jako interesantna kjniga , i bori mi se sa, one and only, Docsovom DMT: The Spirit Molecule: A Doctor's Revolutionary Research into the Biology of Near-Death and Mystical Experiences by Rick Strassman

A ovaj autor je napisao kjnigu Pure, White and Deadly: How Sugar Is Killing Us and What We Can Do to Stop It by John Yudkin (British physiologist and nutritionist, and the founding Professor of the Department of Nutrition at Queen Elizabeth College, London).

John je otišao u večna lovišta još 1995. a početkom 70tih je sa timom primetio, kako je naglo počela da raste frekvencija srčanih obolenja, da korelacija sa unošenjem masnoća u ishrani ajd puca, nego su obolenja bolje bila korelisana sa ...

... televizorom u vlasništvu u kući?!

Ubrzo se ispostavilo da je TV u kući bio skoro perfektno korelisan sa porastom konzumacije šećera - ima-se-može-se fora iz tih vremena, šećer (između silnog ostalog) čini krvne pločice "lepljivijim" i, bingo, voila, ...

Još je John rekao kako je jako bitno imati sve sastojke u ishrani, pošto ako ih nemaš i ljudski organizam ne može da ih sintetiše nešto negde u organizmu štuca, kao na primeru selenijuma gore gde je bolji non-organic free-range rib-eye, nego non-free-range organic

Nači simples, kad vam Docs dođe u goste ne samo što idete kod seljaka da kupujete meso, nego bukvalno na livadu idete da mu otimate hranu bez da pitate za cenu

S malo sreće može da vam se zalomi i organic i free-range
bene_geserit bene_geserit 00:51 19.04.2023

Re: ,

tvrdim vec godinama, da je glad u svetu najvece licemreje ostalog dela planete, koja to nije...je je to resiv problem, samo sto sve te Un, Unicefi, crveni krstovi i statejaznam cega sve ima, vise vole svoje samite i tupljenja na tu temu, nego da se resenje konkretizuje.

hebote, svima na svetu da stavis 1$ za tu svruhu na racun za mobilni, pa deca u Africi vise ne bi umirala od gladi,...a za ove sa viskom love-veci harac za humanitarne svrhe

Osećam se dok ovo čitam kao kad na izboru za miss im traže da kažu šta bi želele da se desi i sve glupače kažu "World Peace".

Problem jeste rešiv, ali jedino tako da Afričke zemlje počnu da proizvode dovoljno hrane za svoje potrebe i u skladu sa time da imaju održiv rast broja stanovnika.
Ali rešenje, svima 1$ harač za mobilni, a bogatima veći harač, mislim stvarno, izbor za miss potpuno.

I najgore od svega ideja da je za to što se neko negde prekomerno razmnožava i ne može i ne ume da proizvede dovoljno hrane za toliko stanovništvo da je to problem ostatka planete.
Kako da ne.
srdjan.pajic srdjan.pajic 02:38 19.04.2023

Re: ,

docsumann
Da, samo što ne navode količinu, a treba ti (lupam, ali je odnos svakako veliki) deset kila tog nečega za jednu supu od goveđe koske.


nisam supu jeo ni kad sam mesojed bio.

odakle meni kolagen pojma nemam ...


Kolagen se proizvodi u telu i nema nikakve potrebe da se unosi spolja. Sem kod ljudi kojima je ta proizvodanja iz nekog zdravstvenog razloga opala, za njih postoje suplementi. Tako da da, može sasvim lepo i zdravo da se živi i bez mesa i goveđe supe. A i to sa unošenjem extra kolagena od životnja putem tableta i prašaka je verovatno jedan od onih prolaznih trendova pošto nije baš ispitano da li to ikako pomaže, sem proizvođačima suplemenata i njihovim bankovnim računima. Inače, proizvodnju kolagna u telu pospešuju jajca i pasulj i još neke namirnice, tako da je taj kolagen-argument protiv vegetarijanstva a za urnisanje životnja, pao u vodu.

docsumann docsumann 04:50 19.04.2023

Re: ,

alselone
Meni je avokado odličan ovakav kakav je kod nas, mogu samo misliti kakav je tamo gde je domaći.


ne jedem avokado
docsumann docsumann 04:53 19.04.2023

Re: ,

Inače, proizvodnju kolagna u telu pospešuju jajca i pasulj i još neke namirnice, tako da je taj kolagen-argument protiv vegetarijanstva a za urnisanje životnja, pao u vodu.


hvala pajke na informaciji, Šarulja će pretekne



docsumann docsumann 17:00 16.04.2023

mrvaona production

docsumann docsumann 11:28 17.04.2023

Re: mrvaona production

newimprovedtadejus newimprovedtadejus 11:39 17.04.2023

Re: mrvaona production

docsumann

Teget Target


pošto smo te svi hvalili moram sad malo da te kritikujem čisto da se ne uobraziš..
s ogradom da ja o muzici pojma nemam..
meni djeluje da u ovome nema priče.. da je samo ritam, ritam, ritam, al nema nekog buildupa pa neke kulminacije.. priče neke..
nego kao da je random..
e sad može biti da tebi ima priče samo ja ne razumijem tvoju priču.. mogućno.. ja umijem biti shallow as a puddle pa bi na primjer priča išla bili treba i baja i zagledali se al bila neka peripetija pa muka živa al na kraju se ipak uzeše..
dobro ne mora baš tako al eto meni ko da tu fali neka priča
docsumann docsumann 12:30 17.04.2023

Re: mrvaona production

meni djeluje da u ovome nema priče.. da je samo ritam, ritam, ritam, al nema nekog buildupa pa neke kulminacije.. priče neke..


pa, naravno da je samo ritam u pitanju. o ritam mašini se i radi.
nema nota, nema melodije. tek po koji zvučni efekat. ma, suvo do zla boga.

mislim, pokušaj da uradiš grafički dizajn u Paint-u. otprilike taj nivo tehnološke sofisticiranosti je prisutan. najprimitivnija moguća on-line drum mašina

tek u zadnje vrijem (posljednjih par stvari) pokušavam da uvežem duži ritam.

pomenuta stvar i jeste ravna (nalik rege ritmu, koliko sam mogao da mu se približim.
nema pikova. tek blago ubrzavanje ritma.

a ako oćeš da čuješ kakvu-takvu priču s kulminacijom. poslušaj - Rave Against The Machine.
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 12:59 17.04.2023

Re: mrvaona production

docsumann
meni djeluje da u ovome nema priče.. da je samo ritam, ritam, ritam, al nema nekog buildupa pa neke kulminacije.. priče neke..


pa, naravno da je samo ritam u pitanju. o ritam mašini se i radi.
nema nota, nema melodije. tek po koji zvučni efekat. ma, suvo do zla boga.

mislim, pokušaj da uradiš grafički dizajn u Paint-u. otprilike taj nivo tehnološke sofisticiranosti je prisutan. najprimitivnija moguća on-line drum mašina

tek u zadnje vrijem (posljednjih par stvari) pokušavam da uvežem duži ritam.

pomenuta stvar i jeste ravna (nalik rege ritmu, koliko sam mogao da mu se približim.
nema pikova. tek blago ubrzavanje ritma.

a ako oćeš da čuješ kakvu-takvu priču s kulminacijom. poslušaj - Rave Against The Machine.


e ne smeta meni ovde kratk ritam nego prečesta promjena ritma i neusklađenost neka dva skucesivna ritma..
pa mi se činilo da to najbolje dočaravam kad kažem nema priče..
moje uho bi da čuje značajno duže ponavljanje istog ritma pa onda uvođenje promjene sa nekom namjerom.. imitacija nekog osjećaja, neke jelda, emocije, tj. priče..
ne znam dočaravam li šta htjedoh..
suvo je a po meni drum solo uopšte ne mora da bude suv.. pa jel pokojni kako se bješe zvao dizao ljudima moral na maratonu upravo drum soloom.. kakvo suvo..
nego nemoj šta zamjerit.. zavidim na hobiju, kod mene je i dalje hobi držanje glave nad vodom

docsumann docsumann 13:00 17.04.2023

Re: mrvaona production

e ne smeta meni ovde kratk ritam nego prečesta promjena ritma i neusklađenost neka dva skucesivna ritma..


dešavaju se greške (mada sam je ponovo preslušao i čini mi se da je sve ok. kraj je najmjerno malo pokidan)

nego, jesi li poslušala RATM? rekao bih da to odgovara tvom (poželjnom) opisu


EDIT: kako izgleda d-mašina koju koristim - LINK

EDIT2: ako neko poželi da iskucaka neki ritam i da ga objavi, moraće da ga konvertuje u MP4 format (ima gomila on-line programa za to na netu), a onda može da ga okači na net preko KAPWING-a ili neke druge platforme
panta panta 14:40 17.04.2023

Re: mrvaona production

newimprovedtadejus
docsumann
meni djeluje da u ovome nema priče.. da je samo ritam, ritam, ritam, al nema nekog buildupa pa neke kulminacije.. priče neke..


pa, naravno da je samo ritam u pitanju. o ritam mašini se i radi.
nema nota, nema melodije. tek po koji zvučni efekat. ma, suvo do zla boga.

mislim, pokušaj da uradiš grafički dizajn u Paint-u. otprilike taj nivo tehnološke sofisticiranosti je prisutan. najprimitivnija moguća on-line drum mašina

tek u zadnje vrijem (posljednjih par stvari) pokušavam da uvežem duži ritam.

pomenuta stvar i jeste ravna (nalik rege ritmu, koliko sam mogao da mu se približim.
nema pikova. tek blago ubrzavanje ritma.

a ako oćeš da čuješ kakvu-takvu priču s kulminacijom. poslušaj - Rave Against The Machine.


e ne smeta meni ovde kratk ritam nego prečesta promjena ritma i neusklađenost neka dva skucesivna ritma..
pa mi se činilo da to najbolje dočaravam kad kažem nema priče..
moje uho bi da čuje značajno duže ponavljanje istog ritma pa onda uvođenje promjene sa nekom namjerom.. imitacija nekog osjećaja, neke jelda, emocije, tj. priče..
ne znam dočaravam li šta htjedoh..
suvo je a po meni drum solo uopšte ne mora da bude suv.. pa jel pokojni kako se bješe zvao dizao ljudima moral na maratonu upravo drum soloom.. kakvo suvo..
nego nemoj šta zamjerit.. zavidim na hobiju, kod mene je i dalje hobi držanje glave nad vodom


Ja nisam ni slušao to doksumanutovo.
Verujem tebi da je bez veze.
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 15:12 17.04.2023

Re: mrvaona production

docsumann
e ne smeta meni ovde kratk ritam nego prečesta promjena ritma i neusklađenost neka dva skucesivna ritma..


dešavaju se greške (mada sam je ponovo preslušao i čini mi se da je sve ok. kraj je najmjerno malo pokidan)

nego, jesi li poslušala RATM? rekao bih da to odgovara tvom (poželjnom) opisu


EDIT: kako izgleda d-mašina koju koristim - LINK

EDIT2: ako neko poželi da iskucaka neki ritam i da ga objavi, moraće da ga konvertuje u MP4 format (ima gomila on-line programa za to na netu), a onda može da ga okači na net preko KAPWING-a ili neke druge platforme


pogledaću, hvala, djeca u školi koriste bandlab al se slabo primaju.. kad stignem pogledaću s ovim svojim srednjim lupadžijom..
ratm nije moj cup of tea
maksa83 maksa83 16:08 17.04.2023

Re: mrvaona production

nema nota, nema melodije.


E, Dejv Grol kaže drukše. On gitaru kapira kao set bubnjeva.

docsumann docsumann 16:45 17.04.2023

Re: mrvaona production

ratm nije moj cup of tea


jbg, DM je dušu (mašina, pa dušu, al ok) dala za techno-house produkciju. tu je najjača štobiserklo.

lično, brljam sa žanrovima, vođen svojim eklektičkim neukusom (maksa ©) pa se oprobavam u svemu pomalo. od funka, preko breakbeata, electro, techna, šta već ispadne dok tražim pravi zvuk.

takođe, možeš mjenjati boju zvuka. postoji čitava paleta već podešenih setova.
mada meni ono što sugeriše ime drum seta (Blues, Soul, Hard Rock, Tecno...) povuče u sasvim drugu stranu.
pa tako recimo rege (nazovi rege) pravim na Abstract Hip Hop drum garnituri.
crossover crossover 17:48 17.04.2023

Re: mrvaona production

newimprovedtadejus
pa bi na primjer priča išla bili treba i baja i zagledali se al bila neka peripetija pa muka živa al na kraju se ipak uzeše..
ratm nije moj cup of tea


Stiže... jer je slušateljka iz Londona to tražila: Lounge Against The Machine.
docsumann docsumann 20:30 17.04.2023

Re: mrvaona production

tadejus, probaj ovu. skockah je imajući u obzir tvoje primjedbe.


mrvi, mrvi

Milan Novković Milan Novković 21:39 17.04.2023

Re: mrvaona production

maksa83
nema nota, nema melodije.


E, Dejv Grol kaže drukše. On gitaru kapira kao set bubnjeva.



Zbunjuje orkestar



Neverovatan je mozak - bilo je i na blogu davno primer, nadam se da se bar otprilike dobro sećam - dal neki high functioning asperger, ini autizam, šta li bejaše gde lik vadi neko kvadrilionito korenje iz brojeva sa kvadrilionima cifara, i pitaju ga kako?!

Kaže pa prosto je, sve predstaviš kao brda, doline i boje
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 09:51 18.04.2023

Re: mrvaona production

docsumann
tadejus, probaj ovu. skockah je imajući u obzir tvoje primjedbe.


mrvi, mrvi



e do pola minuta razumijem, ovo je mujo pokucao fati na vrata u gluvo doba noći i tu stadoše da nešto ćućore.. na oko 20 sekundi upade nana i poečeše da se prepiru međutim oko pola minuta je izgleda cijelo selo grunulo unutra i onda više se tu nije znalo ko pije ko plaća..
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 10:33 18.04.2023

Re: mrvaona production

newimprovedtadejus
docsumann
tadejus, probaj ovu. skockah je imajući u obzir tvoje primjedbe.


mrvi, mrvi



e do pola minuta razumijem, ovo je mujo pokucao fati na vrata u gluvo doba noći i tu stadoše da nešto ćućore.. na oko 20 sekundi upade nana i poečeše da se prepiru međutim oko pola minuta je izgleda cijelo selo grunulo unutra i onda više se tu nije znalo ko pije ko plaća..



E, ako smem da se umesam. Na ovo sam gore mislio kad sam pomenuo da ne bi smetalo da je onaj uvodni ritam u Knocking On-u ostao da nosi glavnu liniju neko vreme.

Steve Reich je bio majstor u tim ritmicnim metamorfozama (i Philip Glass naravno ali na neki drugi nacin).

Krene sekvenca n1...n40, pa se kod n9 ukljuci sekvenca m1...m30, kod n20/m12 krece k1...k50 itd. pa onda u medjuvremenu nestane sekvenca m, pa onda i n a nosilac postane sekvenca l i tako Mujo poceo zadevku i jedno vreme vodio glavnu rec pa zamandalio vrata a drugi ostali da se dalje zadevaju u glas i protiv glasa.


Ali i ovo tvoje je meni interesantno.
docsumann docsumann 18:25 18.04.2023

Re: mrvaona production

odkad sam provalio rege ritam (od prije 1 dan), samo to furam

inače, ne bih da zvuči kao izvlačenje, al teško je izvesti pravi drum solo na mašini, bez ukucavanja u realnom vremenu ( ato nije ova sprava) ili semplovanja
ovako imaš 16 bita i okvir je digitalizovan.
mašina je pravljena za prateći ritam. ovo (mrvi, mrvi) je turiranje mašine preko nominalnog broja obrtaja.

EDIT: daa, definitivno je "solo" mogao biti upola krači
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 22:38 18.04.2023

Re: mrvaona production

inače, ne bih da zvuči kao izvlačenje, al teško je izvesti pravi drum solo na mašini, bez ukucavanja u realnom vremenu ( ato nije ova sprava) ili semplovanja
ovako imaš 16 bita i okvir je digitalizovan.


Sigurno. Daleko lakse direktno rukama odnosno prstima. Darbuka, djembe, daf, berimbao... ritam izlazi iz prstiju i saka.


Necu okaciti Cavaleru ali moram makar dve kompozicije od velikog Okay Temiza:





kamilo_emericki kamilo_emericki 13:14 17.04.2023

Bez sluha i osjećaja za ritam

javljam se prvenstveno da čestitam bocveni izdavanje knjige i da joj poželim mnogo čitaoca. Nadam se, i želim, da će uskoro objaviti izdavanje nove knjige.
Da me je priroda, kao što nije, obdarila malecnim mužičkim talentom, saksofon mi ne bi izlazio iz ruke.
angie01 angie01 13:39 17.04.2023

Re: Bez sluha i osjećaja za ritam

Tina tarner i Dzo Koker uvek imaju sjajne saksofoniste, koji su pored njih i pantera bek vokala, obicno zvezde veceri,...imala sam srecu da cujem oba uzivo,



docsumann docsumann 14:34 17.04.2023

Re: Bez sluha i osjećaja za ritam

nešto malo drugačiji zvuk...

Joh Zorn je izabrao saksofon kao matični instrument (mada svira i 20-tak drugih) zato što je shvatio da njime može da izbaci najviše nota u jedinici vremena.

to mu je valjda bilo bitno za ekstremne muzičke forme koje je, između ostalih, upražnjvao



(neko je spopinjao iznutrice?)
nikvet pn nikvet pn 16:20 17.04.2023

Re: Bez sluha i osjećaja za ritam

kamilo_emericki
čestitam bocveni izdavanje knjige i da joj poželim mnogo čitaoca. Nadam se, i želim, da će uskoro objaviti izdavanje nove knjige


+1
docsumann docsumann 08:28 18.04.2023

Thinking outside The (Beat) Box


tessa1 tessa1 08:48 18.04.2023

Re: Thinking outside The (Beat) Box

docsumann docsumann 14:25 18.04.2023

moj prvi pravi rege

uz to sam provalio da imam efekte na mašini


First Step Back
docsumann docsumann 16:55 18.04.2023

Re: moj DRUGI pravi rege

kick68 kick68 19:06 18.04.2023

Ovaj blog

postade mish mash svega i svačega. Pitam se, pitam se docs, da li možeš da otvoriš novu temu o ishrani i da se svi komentari na tu temu prebace tamo. Interesantno je i korisno a pogubiće se, neće niko moći da ih nađe.

Merci
Thanks
Danke
Xièxiè
tessa1 tessa1 21:04 18.04.2023

Re: Ovaj blog

Da, dobar prijedlog.
docsumann docsumann 05:23 19.04.2023

Re: Ovaj blog

nek neko napiše uvodnih par rečenica, pa ću okačit...ili da otvorimo na prazan stomak?

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana