Eksperimenti u blogovanju| Hobi| Muzika| Zabava

DUB PUB: Harry Up Slowly

docsumann RSS / 28.08.2023. u 11:01

Posvećeno blogerima koji su zabrinuti zbog hiperporukcije postova s ove adrese, a koja neumitno dovodi do erozije kvaliteta, diverziteta, introspektiviciteta i drugih vedeta bloga B92.

 

v9izk3w.png

 

 A fino piše u kategorijama - eksperiment u blogovanju

 (eksperiment može da znači iskoraku vezi forme, sadržaja, pa i pravila bloga)

Ovo su "neredovni" , polu-blogovi, više ko audio pauza između normalnih tekstova, nego fullsadržajni post.

Ko hoće - svrati da posluša i produži dalje. Ko neće, samo odmah produži dalje. Easy as that...Ko džuboks blog. A ujedno posluži i kao terapija za one koji uvijek imaju ništa da kažu, a najmanje na samu temu... Njima je ionako svejedno o čemu je post. Univerzalni troleri

 

 

Toliko o tome (i ovo je previše. neplanirano ipak  ispade tematski blog ;)  ).

Idemo odmah s onim zbog čega smo tu:

 

 

Harry Up, Slowly 

 

 

I got to harry up

Harry up, slowly

 

There ain't nobody

To wait on me 

 

Tagovi



Komentari (273)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

maksa83 maksa83 11:14 01.09.2023

Re: Журкааааааа!!!

Ali je američka žestoko napadana od Koreje, preko Vijetnama, do današnjih dana svud u svetu.

Ne znam zašto to pominješ pošto to niko nije napisao, ali ti jesi napisao da su Rusi napali Ukrajinu jer su im ovi ugrožavali nejač, što je kremljanska propaganda. Ta "nejač" je prvo otcepila delove ukrajinske teritorije u organizaciji Rusije, onaj Girkin koji je to radio čak ispričao celu priču. Istu stvar su uradili bar tri puta pre toga sa drugim državama sa kojima se graniče pa tako imaš i onu fantomsku Transnjistriju ili kako se već zove koja nije nikakva država nego ruska vojna baza.
predatortz predatortz 11:17 01.09.2023

Re: Журкааааааа!!!

maksa83
Ali je američka žestoko napadana od Koreje, preko Vijetnama, do današnjih dana svud u svetu.

Ne znam zašto to pominješ pošto to niko nije napisao, ali ti jesi napisao da su Rusi napali Ukrajinu jer su im ovi ugrožavali nejač, što je kremljanska propaganda. Ta "nejač" je prvo otcepila delove ukrajinske teritorije u organizaciji Rusije, onaj Girkin koji je to radio čak ispričao celu priču.


Ma, bilo je nešto i pre tog otcepljenja. Kao što je i sad u toku nasrtaj na jezik, kulturu, veru, tamo gde se nejač nije "otcepila".
maksa83 maksa83 11:24 01.09.2023

Re: Журкааааааа!!!

Ma, bilo je nešto i pre tog otcepljenja. Kao što je i sad u toku nasrtaj na jezik, kulturu, veru, tamo gde se nejač nije "odcepila".

Mislim da treba da pogledaš šta je Prigožin ispričao o tome, sedam minuta traje, kakva se pljačka odvijala o Donbasu od 2014. i ko ih je sve i kako pljačkao (hint - nisu Ukrajinci) i kako je ministarstvo odbrane lagalo da se tamo desila neka bezumna agresija koja je izazvala ruski napad u februaru. Na žalost nema na jućubu osim u nekom francuskom prilogu koji nije titlovan, moraš da potražiš drugde.

Dakle batali kremljansku propagandu, dok god budeš jurio neki high moral ground kojim ćeš opravdati to što navijaš za veliku zemlju koja tlači manju udaraćeš u takve budalaštine. Nema toga kad su imperije u pitanju.


predatortz predatortz 11:30 01.09.2023

Re: Журкааааааа!!!


Dakle batali kremljansku propagandu, dok god budeš jurio neki high moral ground kojim ćeš opravdati to što navijaš za veliku zemlju koja tlači manju udaraćeš u takve budalaštine. Nema toga kad su imperije u pitanju.


Onda ti mene ne čitaš pažljivo.
Ja napisah da je Putin samo prepisao ovo što radi - od silovanja međunarodnog prava, do upotrebe pasa rata za činjenje zločina.

Uzgred, Prigožin je toliko menjao izjave o ratu u Ukrajini, da ga uz svu volju da ti udovoljim, ne mogu smatrati kredibilnim izvorom.
maksa83 maksa83 11:33 01.09.2023

Re: Журкааааааа!!!

Onda ti mene ne čitaš pažljivo.
Ja napisah da je Putin samo prepisao ovo što radi - od silovanja međunarodnog prava, do upotrebe pasa rata za činjenje zločina.

Ne, čitao sam pažljivo i pišeš da je Rusija napala Ukrajinu da zaštiti svoje ugroženo stanovništvo. Tako je mogla i Albanija da napadne Srbiju da zaštiti svoje ugroženo stanovništvo. Sfataš?

Uzgred, Prigožin je toliko menjao izjave o ratu u Ukrajini, da ga uz svu volju da ti udovoljim, ne mogu smatrati kredibilnim izvorom.

Dobro onda nađi Strelkova, on je celu stvar organizovao. Sad je malo od pre mesec dana u zatvoru jer Putin ne voli samostalne hardlajnere koji mnogo brbljaju.
predatortz predatortz 11:37 01.09.2023

Re: Журкааааааа!!!

Ne, čitao sam pažljivo i pišeš da je Rusija napala Ukrajinu da zaštiti svoje ugroženo stanovništvo.


Ne, Rusija je napala Ukrajinu jer ne želi jak uticaj neprijateljske sile u svom regionu. Šta o tome misle Ukrajinci, boli ih kurac! Otprilike onako kao što Amerika brani "američki način života" svud po svetu.

Sfataš?


Aludiraš da sam nepismen? Glup?


Dobro onda nađi Strelkova, on je celu stvar organizovao. Sad je malo od pre mesec dana u zatvoru jer Putin ne voli samostalne hardlajnere koji mnogo brbljaju.


Ista potrošna roba. Takvi majmuni posluže svrsi, pa ih likvidiraš ako si pametan.
angie01 angie01 11:45 01.09.2023

Re: Журкааааааа!!!

čitao sam pažljivo i pišeš da je Rusija napala Ukrajinu da zaštiti svoje ugroženo stanovništvo. Tako je mogla i Albanija da napadne Srbiju da zaštiti svoje ugroženo stanovništvo. Sfataš?


maxo, ti ne shvatas,..na sta ti lici to sto pokusavas da objasnis,...kako je moguce da svi koji brane rat u ex YU, brane napade ruja u Ukraini,..a sa istim opravdanjem....pri cemu su svi desnicarski nastorjeni, mrze komunjare, i navodno isto tako jednoumlje i kontrolu, pljacku- jer cetnici-sto je vec, samo po sebi smesno- a Ruja ladno komunjarska kagbe oligarhija.
gedza.73 gedza.73 12:43 01.09.2023

Re: Журкааааааа!!!

predatortz
Rusija je napala Ukrajinu jer ne želi jak uticaj neprijateljske sile u svom regionu.

To i ja kažem. Ko šiša Ukrajince i njihovu želju da žive kao ostatak Evrope (u najgorem slučaju Bugari) bitno je da Moskva drži pod monopolom trnaport energenata tako da sve bivše ex-sssr republike moraju da zavise od Kremlja.
Onda će Kremlj da se osili, krene sa pričom kako njihovim 'Sašama' (naziv za Ruse) po Baltiku ugrožavaju ljudska prava, pa onda Poljska, Češka, Slovačka i sreće radosti naše da stignu u Beograd.
Jedino im računicu pokvarila ruska tajna služba i veliki strateg Putin koji su tvrdili kako osvajaju Ukrajinu za 'tri dana' i kako ih rusko jezičko (na stranu što taj novoruski nije staroruski koji se govorio po Ukrajini i koji je carska rusija zabranjivala u 19.veku) stanovništvo (dobrim delom naseljeno dvadesetih) dočekuje cvećem
Takvi majmuni posluže svrsi, pa ih likvidiraš ako si pametan.

Jedan od tih 'majmuna' u jeku rata krenuo tenkom na Moskvu. Velesila koja treba navodno da bude primer imala jednodnevni građanski rat sa helikopterima i tenkovima.
Pa posle Putin nije Staljin. Kao u onoj pesmici o gusarima. 'imalo ih sto, jedan ispao kroz prozor, jedan se oklizao, jednom pao avion, jedan nestao'

Toliko hvaljen Surovikin a kod nas nema konsenzusa jel' izdajnik ili patriota. jel' trebao da bude smenjen ili da on bude glavnokomandujući. Da li privatna vojska stvorena protivno ruskom ustavu može biti nacionalizovana?

gedza.73 gedza.73 12:55 01.09.2023

Re: Журкааааааа!!!

Pojednostavljen prikaz. Ukrajina je višeetnička država sa jakom ruskom i ruskojezičkom zajednicom. Ako brutalno kreneš na tu zajednicu, onda si naivan ako misliš da će Moskva da žmuri na to.

Predo, oni su prvo tvrdili kako su Ukrajinci nacisti a pored Putina stajao Utkin sa nacističkim tetovažama. Koliko ia tih nacista u Ukrajini kad do danas ruska čuvena profesionalna armada ne može da ih pobedi. Ko se danas bori u Ukrajini ako nema naroda koji se opire ruskoj okupaciji?
Što se tiče ovih jadnih Rusa po Donbasu bolje da ih nisu branili. nisu srbi za džabe izmislili 'teško onom koga Rus brani'.
Sve im porušeno, uništeno, narod raseljen a za par godina ti Rusi će petama u dupe da bacaju ruski i uzimaju ukrajinski pasoš.
Osim toga imaš snimke gde Rusi, Moskovljani kažu kako nikad sa Ukrajincima nisu imali problema. Putin je dao izjavu kako nema problema sa Ukrajinom. A onda daj da pošaljemo 'male zelene' na Krim za koje nemamo pojma ko su ali ćemo ipak u Kremlju da ih odlikujemo pa ćemo sa istom ekipom pod kapuljačama da izazovemo nerede po Donbasu i da kažemo kako je naš narod ugrožen od satanista i Zlatne milijarde.
Povrh svega moskovske komunjare tvrde kako su Ukrajinci izdali pravoslavlje a sve istorijske činjenice govore obrnuto.

Demistifikovan je i čuveni The Three-rocket minut Problem (ako sam ga dobro skrpio) jer je Finska bliža kao država sa dužom granicom dok Ukrajina pod uslovom da izgubi donbas može parkirati rakete na samu novu granicu

predatortz predatortz 13:12 01.09.2023

Re: Журкааааааа!!!

To i ja kažem. Ko šiša Ukrajince i njihovu želju da žive kao ostatak Evrope (u najgorem slučaju Bugari) bitno je da Moskva drži pod


Koji ostatak Evrope?
Onaj u EU, faktički kolonijalno ovisan o Americi?

Ukrajinci su izabrali da budu poligin za proxy rat NATO i Rusije i to je to.
Mislim na vlast, ne ma narod.
Zašto je to ukrajinska vlast učinila?
Pa, jer je dokazano najkorumpiranija. Neko je maznuo kintu za to, narod će to platiti sinovima. Imaće ljudi za još pola godine, do godinu rata. Posle će mlad mušksrac biti retkost na ulici. Zapadna hegemonija će oslabiti, jer će na primeru Ukrajine biti jasno kako prolaze oni koji se u to uzdaju.

Rusi su skoro godinu pre rata pošteno rekli - nama planeta bez Rusije ne treba!
Da prevedem, to znači sledeće:
Ako u tome treba da zgazimo neku Ukrajinu, ubijemo nekog opozicionara na sisi raznih fondova, nema frke!
Ako budete baš, baš uporni da ovladate onim što vas zaista u Rusiji zanima, a to nisu ni demokratija, ni ljudska prava, neće biti ni vas ni nas.
Pa, izvolite!

Kako ta zapadna sloboda za nepodobne izgleda, mi Srbi gledamo i na Kosovu, i u BiH i u CG.
Voleo bih da smo u poziciji da odgovorimo, ali nismo
Putin jeste i ja mu želim svu sreću u suzbijanju moći i uticaja svih onih koji nas jašu duže od tri decenije.

I to je to!
gedza.73 gedza.73 13:34 01.09.2023

Re: Журкааааааа!!!

Onaj u EU, faktički kolonijalno ovisan o Americi?

Da. U odnosu na onaj faktički koji je bio kolonijalno ovisan o Rusiji. K'o što rekoh Moskva nikome sreću nije donela.
Rusi su skoro godinu pre rata pošteno rekli - nama planeta bez Rusije ne treba!

To su rekli upravo oni koji imaju nekretnine po Zapadu, čije žene sa decom žive po Amerikama ili imaju švajcarsko državljanstvo pa im ne bih baš verovao na reč.
Zapadna hegemonija će oslabiti, jer će na primeru Ukrajine biti jasno kako prolaze oni koji se u to uzdaju.

Ako bude primer Estonija koja je u NATO paktu onda može da se vidi. Za sad je Rusija grebala i rukama i nogama da dokaže kako nije njihova raketla pala u poljsko dvorište (i nije) a od Putinove pretnje od prošle godine kako će munjevito odgovoriti bilo kome ko se na bilo koji način umeša u sukob ostala samo



mi Srbi gledamo i na Kosovu

'ću se ugrizem za jezik.

gedza.73 gedza.73 13:40 01.09.2023

Re: Журкааааааа!!!

angie01
pri cemu su svi desnicarski nastorjeni, mrze komunjare, i navodno isto tako jednoumlje i kontrolu, pljacku- jer cetnici-sto je vec, samo po sebi smesno- a Ruja ladno komunjarska kagbe oligarhija.

Pa nisu baš svi.
predatortz predatortz 13:41 01.09.2023

Re: Журкааааааа!!!

Ako bude primer Estonija koja je u NATO paktu onda može da se vidi. Za sad je Rusija grebala i rukama i nogama da dokaže kako nije njihova raketla pala u poljsko dvorište (i nije) a od Putinove pretnje od prošle godine kako će munjevito odgovoriti bilo kome ko se na bilo koji način umeša u sukob ostala samo


I, šta bi bilo?
Napali bi Rusiju?
Bombardovali Moskvu k'o Beograd?
Ili govore da njihov donirani metak ne sme preći rusku granicu?
gedza.73 gedza.73 13:53 01.09.2023

Re: Журкааааааа!!!

I, šta bi bilo?
Napali bi Rusiju?

Ne znam šta bi bilo ali Rusija ne sme da napadne ni jednu članicu NATO pakta iako je Putin javno i izričito zapretio svakome ko se umeša u sukob.
Ili govore da njihov donirani metak ne sme preći rusku granicu?

Prešo.
Ruski izvori tvrde kako su zapadne službe umešane u granatiranje Krimskog mosta dok srpski analitičari imaju saznanja da su Prigožina ubili zapadni specijalci.
Ako nisu onda je Putin.
U prvom slučaju Rusija ne sme ništa da uradi. U drugom Rusija nastavlja staljnističku tradiciju (doduše ni caristička nije bila puno bolja)

p.s.
Rusija je već napadnuta. Unutrašnji sukobi među rukovodstvom nakon Prigožinovog desanta će samo vremenom eskalirati.
predatortz predatortz 14:14 01.09.2023

Re: Журкааааааа!!!

p.s.
Rusija je već napadnuta. Unutrašnji sukobi među rukovodstvom nakon Prigožinovog desanta će samo vremenom eskalirati.


Znam!
Putin boluje od tri karcinoma, privreda im propala, narod gladan baulja po ulicama...

Sve otišlo u kurac!

Pusti te priče, Gedžo!

predatortz predatortz 14:14 01.09.2023

Re: Журкааааааа!!!

p.s.
Rusija je već napadnuta. Unutrašnji sukobi među rukovodstvom nakon Prigožinovog desanta će samo vremenom eskalirati.


Znam!
Putin boluje od tri karcinoma, privreda im propala, narod gladan baulja po ulicama...

Sve otišlo u kurac!

Pusti te priče, Gedžo!

gedza.73 gedza.73 15:03 01.09.2023

Re: Журкааааааа!!!

Putin boluje od tri karcinoma, privreda im propala, narod gladan baulja po ulicama..

Nisam to rekao
Sve otišlo u kurac!
Pusti te priče, Gedžo!

Nisu priče da je deo vojnog vrha krenuo tenkovima na drugi deo vojnog vrha u Moskvi, da je došlo do oružanog sukoba između te dve grupe, neki izginuli u puču, neki helikopteri i avioni srušeni i da su komandanti prvi grupacije poginuli u nerazjašnjenoj (prošlo nekoliko dana a nema podataka iz crne ktuije, odbijen predlog Brazila da učestvuje u istrazi) avionskoj nesreći.

Znači trenutno imaš minimum dva klana koja su spremna da u toku 'nadnacionalne borbe protiv Hegemona' se sukobe oružjem i obračunaju međusobnim likvidacijama. Po tebi takva eskalacija vodi pomirenju ili novim sukobima koji će da tinjaju do trenutka eksplozije? A nije prvi put u ruskoj istoriji da se tako nešto dešava.

Ubedljivo najbolja priča je kad su im skembali komandni brod Crnomorske flote. Prvo je bilo da nije istina. Pa da je nepažnjom jedan mornar izazvao požar pa da im eksplodirala municija. A onda da su Rusi sami namerno potopuli svoj brod kako bi zaprečili prolaz NATO podmornicama i diverzantima što je ruska pobeda jer su izgubili samo jedan brod a sprečili desetine podmornica da ih napadnu iza leđa.

Mada je odlična priča borba protiv satanista (iz usta komunjare koji poredi komunizam sa hrišćanstvom) i Zlatne milijarde.

Sad ide najnovija da prosečni Rus živi bolje od prosečnog Italijana (koji ne živi baš bajno)
Što je potpuno tačno jer je svakome san da se iz Italije preseli u Rusiju


milisav68 milisav68 15:14 01.09.2023

Re: Журкааааааа!!!

maksa83
Mislim da treba da pogledaš šta je Prigožin ispričao o tome,

A sad je Prigožin gudgaj kome se veruje?

predatortz predatortz 15:28 01.09.2023

Re: Журкааааааа!!!

Nisu priče da je deo vojnog vrha krenuo tenkovima na drugi deo vojnog vrha u Moskvi, da je došlo do oružanog sukoba između te dve grupe, neki izginuli u puču, neki helikopteri i avioni srušeni i da su komandanti prvi grupacije poginuli u nerazjašnjenoj (prošlo nekoliko dana a nema podataka iz crne ktuije, odbijen predlog Brazila da učestvuje u istrazi) avionskoj nesreći.


Ne vojnog vrha, nego neki plaćenici krenuli. Psi rata!
Imali smo mi to u RS, razne Žuće, Repići, pokušavali da vode svoju igru. I neki zastavnik je u Banjaluci 1994. nešto srao.
To se reši na način na koji se inače rešava.

maksa83 maksa83 16:15 01.09.2023

Re: Журкааааааа!!!

A sad je Prigožin gudgaj kome se veruje?

Prigožin je dedgaj. O pokojniku sve najbolje.
gedza.73 gedza.73 16:23 01.09.2023

Re: Журкааааааа!!!

predatortz
Ne vojnog vrha, nego neki plaćenici krenuli. Psi rata!

Osnivača tih plaćenika je na tron doveo Putin svojom politikom i svojim odabirom kadrova. Prekršili su Ustav, opremili i opremali naoružanjem iz ili od državnih vojnih magacina te plaćenike koji su sedeli i donosili odluke sa najvišim ruskim vojnim rukovodiocima.
Da je privatna plaćenička vojska ne bi vojni vrh mogao sad da im postavi komandanta nakon što je stari pod nerazjašnjenim okolnostima poginuo.
To se reši na način na koji se inače rešava.



promoter promoter 17:01 01.09.2023

Re: Журкааааааа!!!

gedza.73
Putin boluje od tri karcinoma, privreda im propala, narod gladan baulja po ulicama..

Nisam to rekao
Sve otišlo u kurac!
Pusti te priče, Gedžo!

Nisu priče da je deo vojnog vrha krenuo tenkovima na drugi deo vojnog vrha u Moskvi, da je došlo do oružanog sukoba između te dve grupe, neki izginuli u puču, neki helikopteri i avioni srušeni i da su komandanti prvi grupacije poginuli u nerazjašnjenoj (prošlo nekoliko dana a nema podataka iz crne ktuije, odbijen predlog Brazila da učestvuje u istrazi) avionskoj nesreći.

Znači trenutno imaš minimum dva klana koji su spremni da u toku 'nadnacionalne borbe protiv Hegemona' se sukobe oružjem i obračunaju međusobnim likvidacijama. Po tebi takva eskalacija vodi pomirenju ili novim sukobima koji će da tinjaju do trenutka eksplozije? A nije prvi put u ruskoj istoriji da se tako nešto dešava.

Ubedljivo najbolja priča je kad su im skembali komandni brod Crnomorske flote. Prvo je bilo da nije istina. Pa da je nepažnjom jedan mornar izazvao požar pa da im eksplodirala municija. A onda da su Rusi sami namerno potopuli svoj brod kako bi zaprečili prolaz NATO podmornicama i diverzantima što je ruska pobeda jer su izgubili samo jedan brod a sprečili desetine podmornica da ih napadnu iza leđa.

Mada je odlična priča borba protiv satanista (iz usta komunjare koji poredi komunizam sa hrišćanstvom) i Zlatne milijarde.

Sad ide najnovija da prosečni Rus živi bolje od prosečnog Italijana (koji ne živi baš bajno)
Što je potpuno tačno jer je svakome san da se iz Italije preseli u Rusiju



Gedžo!
Odvadi malo!
Nije valjda da ti Rusima veruješ?
shmoo shmoo 20:41 01.09.2023

Re: Журкааааааа!!!

gedza.73

Kao prvo ti si krenuo sa Putinovom propagandom pominjući njegov rođendan i odbranu Beograda



Али Путин и ја заиста јесмо рођени на исти датум, 7. октобар. И на тај исти датум је, тако кажу, мајор Гавриловић одржао свој говор.

А ти си, Геџо начисто отупавео, тражећи и учећи на интернету толике силне будалаштине које искључиво и само подупиру твоја сопствена уверења која имаш од раније при чему уопште не пристајеш да макар саслушаш друге људе да би ти се можда отворила и понека нова синапса у том твом запуштеном мозгу.

Глуп си, брате, као ноћ.

(Познавао сам ја једног истог таквог као ти још док сам ишао у гимназију. Цела гимназија га звала Неша Курац. 'Ај погоди зашто...)

Толико си отупавео и толико у тој својој тупавости мрзиш сваког ко нема иста уверења као и ти да не умеш више да препознаш ни најобичније зезање него наступаш овде после моје зајебанције са 7. октобром као неки патетични моралиста задужен да брани националне светиње.

Све више ме подсећаш на оног Мапет Шоу америчког орла Сема.





milisav68 milisav68 21:39 01.09.2023

Re: Журкааааааа!!!

maksa83
A sad je Prigožin gudgaj kome se veruje?

Prigožin je dedgaj. O pokojniku sve najbolje.

Znači, njemu se veruje jer je mrtav?

Dobro :)

bene_geserit bene_geserit 05:25 02.09.2023

Re: Журкааааааа!!!

E sad se vidim neki prave ludi.
Rusko stanovništvo u Ukrajini su ugrozli narandžastom revolucijom i Majdanom.
2 puta im glasačka prava nisu poštovana, zakon nije poštovan, nego su silom instalirani neki predsednici protiv volje građana i pre svega protiv volje ruskog stanovništva.
Tek su posle toga Rusi uzeli Krim.
gedza.73 gedza.73 06:21 02.09.2023

Re: Журкааааааа!!!

Rusko stanovništvo u Ukrajini su ugrozli narandžastom revolucijom i Majdanom.

Ruski interesi su bili ugroženi ne samo Narandžastom revolucijom nego i Plišanom ('NATO se širi') a bogami i Petooktobarskom kod nas (mada smo se držali čvrsto kano klisurine bar deceniju a onda smo izdali i popustili pritiscima sa Zapada).
Onak'og čoveka da srušimo... Da je sreće pa da sve vratimo na stanje iz doba 8. sednice da i mi i Rusi danemo dušom. Ili na 1946.


Sad kad je Rusija konačno ojačala sa našim drugom Putinom na čelu vratiće se granice uticaja SSSR-a i poništiće se efekti svih tih 'revolucija'. Mi samo da izdržimo do tada.

gedza.73 gedza.73 08:28 02.09.2023

Re: Журкааааааа!!!

shmoo
А ти си, Геџо начисто отупавео, тражећи и учећи на интернету толике силне будалаштине које искључиво и само подупиру твоја сопствена уверења која имаш од раније при чему уопште не пристајеш да макар саслушаш друге људе да би ти се можда отворила и понека нова синапса у том твом запуштеном мозгу.

Da vidim dal' sam dobro razumeo. Ti koji nisi bio u Putinovoj Rusiji ni turistički van moskve, koji ne živiš u njegovoj Rusiji, nisi išao u države 'kolektivnog Zapada' kako ga zovu ovi analitičari pričaš meni kako na Zapadu pocrkaše od gladi, zime i da nemaju osnovne građanske slobode? Još sa usklikom 'Dogodine u Prizrenu' ali iz Beograda?
Глуп си, брате, као ноћ.

Ne demantujem.
Путин и ја заиста јесмо рођени на исти датум, 7. октобар

Rođen je i Keba Dragan Kojić i Hajnrih Himler.
И на тај исти датум је, тако кажу, мајор Гавриловић одржао свој говор.

Možda to 'lapljenje' ide s godinama pa ti neću zameriti zaboravnost samo pogledaj redosled i tvoje insistiranje otkud Đorđe Roš u celoj priči.
Ne znam odakle uopšte Putin u tvom rođendanu al' ajd. Sto luda, sto zanimacija. Ništa novo kod Putinovih, Staljinovih i Titovih Srba.






shmoo shmoo 09:51 02.09.2023

Re: Журкааааааа!!!

gedza.73

Путин и ја заиста јесмо рођени на исти датум, 7. октобар


Rođen je i Keba Dragan Kojić i Hajnrih Himler.


То ти кажем. На тај датум била и Битка код Лепанта 1571. године.

Ne znam odakle uopšte Putin u tvom rođendanu al' ajd. Sto luda, sto zanimacija. Ništa novo kod Putinovih, Staljinovih i Titovih Srba.


Ма једи бре говна, будалетино сујетна и умишљена.!

Ја сам сигурно излапео, не чуди ме то... С ким си, такав си.

Али када видим да ми се ти овде овако просераваш, шатро све бранећи "традиционалне српске вредности", а у ствари си типичан проивод Пинк културе у Србији у последњих 30 година...

Стварно ми онда дође да бацим пеглу на твоје коментаре на Блогу Б92.

Досадан си много, брате СРБИНЕ, за било какав разговор и смараш горе него реферати са некадашњих конгреса Савеза комуниста Југославије.

gedza.73 gedza.73 10:12 02.09.2023

Re: Журкааааааа!!!

а у ствари си типичан проивод Пинк културе у Србији у последњих 30 година...

Živ je Sloba, umro nije dok je Tase i Rusije.


shmoo shmoo 10:22 02.09.2023

Рецепт за лечење "четничке" Пинк анемије

gedza.73
а у ствари си типичан проивод Пинк културе у Србији у последњих 30 година...

Živ je Sloba, umro nije dok je Tase i Rusije.









Што би се рекло, засвирај и за појас задени.





promoter promoter 12:36 02.09.2023

Re: Журкааааааа!!!

bene_geserit
E sad se vidim neki prave ludi.
Rusko stanovništvo u Ukrajini su ugrozli narandžastom revolucijom i Majdanom.
2 puta im glasačka prava nisu poštovana, zakon nije poštovan, nego su silom instalirani neki predsednici protiv volje građana i pre svega protiv volje ruskog stanovništva.
Tek su posle toga Rusi uzeli Krim.

Nemoj Gedži da mutiš pogled.
Zapizdio ko Filip kada brani Titu.
Inače je za mene poštovani bloger.
Da se razumemo.
maksa83 maksa83 06:00 03.09.2023

Re: Журкааааааа!!!

milisav68
maksa83
A sad je Prigožin gudgaj kome se veruje?

Prigožin je dedgaj. O pokojniku sve najbolje.

Znači, njemu se veruje jer je mrtav?

Dobro :)


Prigožin je tačno tip koji bi recitovao NATO propagandu, to je poznato, ima istoriju laganja na tu stranu. Kad bi se gađali Šojguima...

Da se dogovorimo da mu se veruje kada tebi odgovara a da mu se ne veruje kada meni odgovara, ja mislim da je to fer. Isto i za Strelkova.

promoter promoter 14:06 01.09.2023

Eeee!

Sila su Rusi, bajo moj!
Sa njima nema zajebavanja.
Nisu to Srbi.
gedza.73 gedza.73 15:11 01.09.2023

Re: Eeee!

Sila su Rusi, bajo moj!
Sa njima nema zajebavanja.

Ono jes. Bugari nisu onomad dozvolili Lavrovu prelet avionom koliko sa Rusima nema zajebancije.
milisav68 milisav68 15:15 01.09.2023

Re: Eeee!

gedza.73
Ono jes. Bugari nisu onomad dozvolili Lavrovu prelet avionom koliko sa Rusima nema zajebancije.

A Lavrovu baš zapelo da dođe u Srbiju?
gedza.73 gedza.73 15:21 01.09.2023

Re: Eeee!

A Lavrovu baš zapelo da dođe u Srbiju?

Pa baš jeste. Jer je posle kulovski prebacivao kako je nama ograničen suverenitet a ne njemu kome su Bugari zabranili prelet.

Čak se i Zahrova oglasila ali ne rečima da njih zajebavaju i njihovom avionu zabranjuju prelet nego da su Srbiji okolne zemlje zatvorile prostor.
Kao kad babe preko ograde zapodevaju svađu.
milisav68 milisav68 15:40 01.09.2023

Re: Eeee!

gedza.73
Pa baš jeste. Jer je posle kulovski prebacivao kako je nama ograničen suverenitet a ne njemu kome su Bugari zabranili prelet.

A baš Bugari zabranili prelet?

Ne, nije njemu zapelo ništa, nego je dokazao da je NATO preuzeo granice do Ukrajine.
Čak se i Zahrova oglasila ali ne rečima da njih zajebavaju i njihovom avionu zabranjuju prelet nego da su Srbiji okolne zemlje zatvorile prostor.

Da ti prevedem - Srbija je pod okupacijom NATO.
maksa83 maksa83 16:23 01.09.2023

Re: Eeee!

Da ti prevedem - Srbija je pod okupacijom NATO.

To je stvar perspektive. Evo recimo zaštitili su nas od posete Lavrova, dakle nije sve tako crno.


P.S. Cika vriska plač Zrba što im nije dalo gazdi da dođe da ih zapiša je bila ... pa prelepa.

gedza.73 gedza.73 16:31 01.09.2023

Re: Eeee!

milisav68
A baš Bugari zabranili prelet?

A baš Lavrov smeo da preleti Bugarsku? Ako ti već ništa ne govori o odnosu i uticaju velikih sila, odnosno o našem geostrateškom položaju.
nego je dokazao da je NATO preuzeo granice do Ukrajine.


Ma ne vi ste stvarno cirkus. Ali ako je Lavrov time što su ga Bugari zajebavali dokazao kako je NATO preuzeo istočnu Evropu vama koji to niste znali onda je ipak neka vajdičica. I šta je Moskva smela da uradi tim povodom s obzirom da je navodno podržava 80 posto 'slobodnog' sveta?

Da ti prevedem - Srbija je pod okupacijom NATO.

Ti meni u Šumadiji prevodiš reči Zaharove? Pa jel' smo dotle došli druže iz ruskog politbiroa?
predatortz predatortz 16:34 01.09.2023

Re: Eeee!


P.S. Cika vriska plač Zrba što im nije dalo gazdi da dođe da ih zapiša je bila ... pa prelepa.


Čekaj, zar nas ne zapišava svaki dan?
Američki ambasador?
Ko mu zabranio da dođe, šta sam preskočio?
maksa83 maksa83 16:55 01.09.2023

Re: Eeee!

predatortz

P.S. Cika vriska plač Zrba što im nije dalo gazdi da dođe da ih zapiša je bila ... pa prelepa.


Čekaj, zar nas ne zapišava svaki dan?
Američki ambasador?
Ko mu zabranio da dođe, šta sam preskočio?

Pre-le-pa.
promoter promoter 17:04 01.09.2023

Re: Eeee!

gedza.73
Sila su Rusi, bajo moj!
Sa njima nema zajebavanja.

Ono jes. Bugari nisu onomad dozvolili Lavrovu prelet avionom koliko sa Rusima nema zajebancije.

Jeste!
Da nije trebalo da ih zbog toga bombarduju?
Misliš da Rusi misle da su to Bugari sami smislili?
Jebote!
Rusi su doktorirali propagandni rat.
Znaju oni da Bugare neko nešto pita isto koliko i, npr. Litvance ili Estonce.
Ili Čehe ili Slovake?
Ili ... nastavi niz.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 17:14 01.09.2023

Re: Eeee!

promoter
gedza.73
Sila su Rusi, bajo moj!
Sa njima nema zajebavanja.

Ono jes. Bugari nisu onomad dozvolili Lavrovu prelet avionom koliko sa Rusima nema zajebancije.

Jeste!
Da nije trebalo da ih zbog toga bombarduju?
Misliš da Rusi misle da su to Bugari sami smislili?
Jebote!
Rusi su doktorirali propagandni rat.
Znaj oni da Bugare neko nešto pita isto koliko i, npr. Litvance ili Estonce.
Ili Čehe ili Slovake?
Ili ... nastavi niz.


Da pretpostavimo da je tacno da ih/nas niko nista ne pita. Onda je relevantno pitanje: kako neko uspe da to 'niko te nista ne pita' bolje proda a neko losije?

Baltik, Cesi i Slovaci ocigledno to umeju daleko bolje nego ovi nasi. Ovi nasi se ubise da se prodaju i Amerima i Rusima i Kinezima a rezultat katastrofa.
predatortz predatortz 17:17 01.09.2023

Re: Eeee!

Znaj oni da Bugare neko nešto pita isto koliko i, npr. Litvance ili Estonce.
Ili Čehe ili Slovake?
Ili ... nastavi niz.


To je najbolje definisao jedan američki general, koji je oficirima iz NATO i pridruženih zemalja, polaznicima štabne škole u Estoniji koju je moj paša pohađao, rekao sledeće:

Nama (Americi) trebaju samo vaše zastave na jarbolima!

Otprilike, svi ste vi go qratz i tu ste da slušate i aportujete uz nogu.

Jedini koji je stisnuo muda i pobunio se bio je jedan pukovnik iz Turske. Rekao mu da mu oficirska čast više ne dozvoljava da ga pozdravlja jer je on uvredio njegovu zemlju i njegovu vojsku.
predatortz predatortz 17:18 01.09.2023

Re: Eeee!

Neues aus der Nachbarschaft
promoter
gedza.73
Sila su Rusi, bajo moj!
Sa njima nema zajebavanja.

Ono jes. Bugari nisu onomad dozvolili Lavrovu prelet avionom koliko sa Rusima nema zajebancije.

Jeste!
Da nije trebalo da ih zbog toga bombarduju?
Misliš da Rusi misle da su to Bugari sami smislili?
Jebote!
Rusi su doktorirali propagandni rat.
Znaj oni da Bugare neko nešto pita isto koliko i, npr. Litvance ili Estonce.
Ili Čehe ili Slovake?
Ili ... nastavi niz.


Da pretpostavimo da je tacno da ih/nas niko nista ne pita. Onda je relevantno pitanje: kako neko uspe da to 'niko te nista ne pita' bolje proda a neko losije?

Baltik, Cesi i Slovaci ocigledno to umeju daleko bolje nego ovi nasi. Ovi nasi se ubise da se prodaju i Amerima i Rusima i Kinezima a rezultat katastrofa.


Veće iskustvo u davanju dupeta.
maksa83 maksa83 17:29 01.09.2023

Re: Eeee!

Veće iskustvo u davanju dupeta.

Obzirom da smo pomagali Turcima da sobale Konstantinopolj (a i u raznim drugim opsadama od Budimpešte pa do osvajanja grčkih ostrva) što je jedan od najznačajnijih događaja evropske istorije genealno ne bih glumio nedavača dupeta.

P.S. Heroj odbrane Konstantinopolja je bio katolik iz Đenove a mi smo za to vreme kopali tunele da mu srušimo zidove.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 17:30 01.09.2023

Re: Eeee!

predatortz
Neues aus der Nachbarschaft
promoter
gedza.73
Sila su Rusi, bajo moj!
Sa njima nema zajebavanja.

Ono jes. Bugari nisu onomad dozvolili Lavrovu prelet avionom koliko sa Rusima nema zajebancije.

Jeste!
Da nije trebalo da ih zbog toga bombarduju?
Misliš da Rusi misle da su to Bugari sami smislili?
Jebote!
Rusi su doktorirali propagandni rat.
Znaj oni da Bugare neko nešto pita isto koliko i, npr. Litvance ili Estonce.
Ili Čehe ili Slovake?
Ili ... nastavi niz.



Da pretpostavimo da je tacno da ih/nas niko nista ne pita. Onda je relevantno pitanje: kako neko uspe da to 'niko te nista ne pita' bolje proda a neko losije?

Baltik, Cesi i Slovaci ocigledno to umeju daleko bolje nego ovi nasi. Ovi nasi se ubise da se prodaju i Amerima i Rusima i Kinezima a rezultat katastrofa.


Veće iskustvo u davanju dupeta.


Posebno su Cesi poznati po tome.

Covek moze uvek nesim da se tesi.
promoter promoter 17:46 01.09.2023

Re: Eeee!

Neues aus der Nachbarschaft
promoter
gedza.73
Sila su Rusi, bajo moj!
Sa njima nema zajebavanja.

Ono jes. Bugari nisu onomad dozvolili Lavrovu prelet avionom koliko sa Rusima nema zajebancije.

Jeste!
Da nije trebalo da ih zbog toga bombarduju?
Misliš da Rusi misle da su to Bugari sami smislili?
Jebote!
Rusi su doktorirali propagandni rat.
Znaj oni da Bugare neko nešto pita isto koliko i, npr. Litvance ili Estonce.
Ili Čehe ili Slovake?
Ili ... nastavi niz.


Da pretpostavimo da je tacno da ih/nas niko nista ne pita. Onda je relevantno pitanje: kako neko uspe da to 'niko te nista ne pita' bolje proda a neko losije?

Baltik, Cesi i Slovaci ocigledno to umeju daleko bolje nego ovi nasi. Ovi nasi se ubise da se prodaju i Amerima i Rusima i Kinezima a rezultat katastrofa.

Pa naši su, kako je to odavno poznato, veoma loši trgovci.
I zato mi stalno plaćamo glavama.
Svojim.
No, to je jedan, iako tužan, segment priče.
A drugi je da oni koji bolje trguju i dalje nisu ništa manja govna.
U suštini, teško je tu biti pametan - da li je bolje biti mi ili je bolje biti ti drugi?
Jebem li ga!
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 18:08 01.09.2023

Re: Eeee!

promoter
Neues aus der Nachbarschaft
promoter
gedza.73
Sila su Rusi, bajo moj!
Sa njima nema zajebavanja.

Ono jes. Bugari nisu onomad dozvolili Lavrovu prelet avionom koliko sa Rusima nema zajebancije.

Jeste!
Da nije trebalo da ih zbog toga bombarduju?
Misliš da Rusi misle da su to Bugari sami smislili?
Jebote!
Rusi su doktorirali propagandni rat.
Znaj oni da Bugare neko nešto pita isto koliko i, npr. Litvance ili Estonce.
Ili Čehe ili Slovake?
Ili ... nastavi niz.


Da pretpostavimo da je tacno da ih/nas niko nista ne pita. Onda je relevantno pitanje: kako neko uspe da to 'niko te nista ne pita' bolje proda a neko losije?

Baltik, Cesi i Slovaci ocigledno to umeju daleko bolje nego ovi nasi. Ovi nasi se ubise da se prodaju i Amerima i Rusima i Kinezima a rezultat katastrofa.

Pa naši su, kako je to odavno poznato, veoma loši trgovci.
I zato mi stalno plaćamo glavama.
Svojim.
No, to je jedan, iako tužan, segment priče.
A drugi je da oni koji bolje trguju i dalje nisu ništa manja govna.
U suštini, teško je tu biti pametan - da li je bolje biti mi ili je bolje biti ti drugi?
Jebem li ga!


Ne bi trebalo da ima dileme ako je pretpostavka da i jedni i drugi trguju. Onda je bolje biti onaj koji bolje nego onaj koji losije trguje i onda se na sve druge ljuti.
milisav68 milisav68 21:51 01.09.2023

Re: Eeee!

maksa83

To je stvar perspektive. Evo recimo zaštitili su nas od posete Lavrova, dakle nije sve tako crno.


P.S. Cika vriska plač Zrba što im nije dalo gazdi da dođe da ih zapiša je bila ... pa prelepa.

Pojasni :)

Mislim, ako može ugrubo, čime su to Rusi gazde ovde?

milisav68 milisav68 21:58 01.09.2023

Re: Eeee!

gedza.73

Ma ne vi ste stvarno cirkus. Ali ako je Lavrov time što su ga Bugari zajebavali dokazao kako je NATO preuzeo istočnu Evropu vama koji to niste znali onda je ipak neka vajdičica.

Dobro :)

A od kog bugarskog aviona se uplašio Lavrov :)
maksa83 maksa83 22:01 01.09.2023

Re: Eeee!

Mislim, ako može ugrubo, čime su to Rusi gazde ovde?

Nije "čime" nego "kome".

Armiji ovdašnjih debila sa ruskom zastavom i slovom Z na tviter/fejsbuk/štagod proflu.
gvozden1 gvozden1 22:09 01.09.2023

Re: Eeee!

maksa83
Mislim, ako može ugrubo, čime su to Rusi gazde ovde?

Nije "čime" nego "kome".

Armiji ovdašnjih debila sa ruskom zastavom i slovom Z na tviter/fejsbuk/štagod proflu.

Kolika je ta armija?
Ako bi mogao u procentima.
emilia emilia 03:32 02.09.2023

Basara, Pravoslavni NATO

Slobo Georgiev se u poslednjem broju magazina Vreme naljutio na američkog ambasadora Hila i u znak protesta odsekao qwrz. Ne ambasadorov, nego svoj. Na sreću, samo figurativno.


Pisati o politici a nemati pojma o politici sasvim je logično u zemlji u kojoj je ne samo moguće nego i vrlo unosno baviti se politikom a nemati pojma o politici. Retkima u Srbiji koji imaju pojma o politici jasno je ko dan da, za razliku od Georgieva i „nekoliko desetina odsto građana koji veruju da je Srbiji mesto na Zapadu“, ambasador Hil misli da je Srbiji mesto upravo tamo gde jeste, sa Pinkom kakav jeste.

Nije to Hilovo lično mišljenje. To je politika Stejt departmenta.


@


Nema zemlje osim Srbije - možda bi se neka mogla naći u Podsaharskoj Africi - u kojoj političari mogu najozbiljnijim tonom izvaliti najfantastičniju glupost, posle toga ostati u politici kao da se ništa nije dogodilo i dalje biti tretirani kao ozbiljan politički faktor, privući i određen broj simpatizera, pa čak malčice i avanzovati.


Srbija je, štaviše, zemlja u kojoj se glupost isplati. Uzmimo nedavni primer Nebojše Zelenovića, ex-lordmera šabačkog, koji se odao tzv. visokoj politici i koji je onomad - ne dajući pet sitnih para što je Srbija kontinentalna zemlja - javnosti podastro detaljan plan za formiranje ratne mornarice Srbije.


Kad je jedva nekolicina komentatora - među njima i moja malenkost - stisnula muda da Zelenovićev plan baci u sprdnju, Zelenović nije ustuknuo, ostao je pri stavu da je mornarica zemlje koja:
1. nema izlaz na more,
2. nema flotu,
3. nema vojnopomorsku akademiju baš dobra ideja, koja bi povećala ugled Srbije u svetu i doprinela borbi protiv terorizma.


Ne krivim Zelenovića - pravo na lupetanje je jedno od osnovnih ljudskih prava - krivicu svaljujem na beslovesni srpski novindžiluk, vazda spreman ko zapeta puška da na sva zvona razglasi svaku budalaštinu (i budalu) za koju osnovano posumnja da će podići malo medijske prašine.


I - šta? Zelenović i dalje blista na političkoj sceni, čak je proširio delatnost, uortačio se s Lutovcem i generalom Ponošem, koji bi očas posla mogao položiti diferencijalne ispite i prekvalifikovati se u admirala. Lutovac će, pretpostavljam, obnašati dužnost malog od palube.


Nije Zelenovićeva flota čestito ni potonula na dno okeana ovdašnje gluposti, a na scenu je stupio Boškić Obradović, koji je tonom ozbiljnijim od Zelenovićevog izneo predlog o stvaranju „saveza pravoslavnih zemalja“, s ciljem „sprečavanja stvaranja ‘velike Albanije’ i očuvanja našeg Kosova“.


Za razliku od Zelenovićeve mornarice, koja je ipak bačena u sprdnju, Boškićev pravoslavni savez je izazvao ozbiljnu društvenu raspravu na stranicama Danasa, u kojoj su učesnici najozbiljnije poricali ostvarivost i svrsishodnost takvog saveza. Stvar je donekle relativizovana time što su učesnici rasprave - imena i prezimena poznata redakciji - listom neozbiljni ljudi, koji, doduše, sebe shvataju preozbiljno. Svejedno. Sama po sebi glupost nije opasna - često je i zabavna - opasna je kad se ozbiljno shvati.


Kako ući u antialbanski vojni savez s državama od kojih su sve članice NATO pakta - čija baza Bondstil garantuje kosovsku otcepljenost - a od kojih su dve - Makedonija i Crna Gora - priznale Republiku Kosovo, Boškić, naravno, ne elaborira. Za njega je bitno da su sve (većinski) pravoslavne i da bi - ako pravoslavni savez zaživi - Zelenovićeva flota mogla dobiti bazu u Crnoj Gori. Gde bi nam posle bio kraj? Bio bi blizu. Već smo pri kraju.


@


U sredu predveče po vaseljeni se munjevito raširila vest da je u (predvidivoj) avionskoj nesreći poginuo Putinov bivši kuvar, bivši šef (najverovatnije bivše) paravojne formacije Vagner.


Čim sam čuo vest, znao sam s verovatnoćom od 99,7% da će Rotopalanka biti poslednji medij na svetu koji će objaviti da je Prigožin (predvidivo) premetnuo svetom. Pokazalo se da sam bio u pravu, bar što se tiče Srbije, nisam proveravao medije ostatka sveta. Ali nije to bila moja vidovitost, nego Rotopalankina predvidivost. Trebalo je najpre proveriti da li je za „najviše mesto“ vest da je Prigožin zamakao dobra ili loša, pa je tek onda objaviti.



Da li zbog razlike između julijanskog i gregorijanskog vremena, da li zbog lenjosti, da li zbog dupeuvlakačke anksioznosti, kako god, gloduri srbskih mainstrem medija (svih vremena i boja) vesti o spektakularnim političkim ubistvima objavljuju tek kad se ubijeni - što reko naš narod - oladi.



Vratimo se mi na Prigožina. Neposredno nakon Vagnerovog operetskog marša na Moskvu, dobri poznavaoci kremaljskih običaja su Prigožinu savetovali da se kloni blizine prozora, što je kuvar verovatno i činio, ali je izgleda zaboravio da i avioni imaju prozore.



Najbolji poznavalac Kremlja - ime i prezime poznato redakciji - Prigožinov Life Expectancy je procenio na šest meseci, ali se pokazalo da je bio optimista. Naravno, kako to već ide u takvim situacijama, ubrzo su se pojavili i neprejebivci koji su ustvrdili da je Elvis - pardon, Jevgenij - živ i da je pad aviona nameštaljka. (Možda je i proprigožinovski deo srbskih rusodupeljubaca pomislio „zna drug Prigožin šta radi“.)



Nije manjkalo ni optimista koji su lansirali vest da je ČVK Vagner ponovo krenuo na Moskvu, u šta čisto sumnjam, jer ako Vagner negde ide, onda je to ropotarnica istorije, a ne na Moskvu, koja je u izvesnom smislu takođe ropotarnica istorije.



Zvanični Beograd ni mukajet. Zvanična Moskva jedva malo više od mukajeta. Istraga je, kaže, u toku. Nagađam da će u izveštaju Rosavijacije pisati: avion reg. br taj i taj je iz nepoznatih razloga skrenuo u levu saobraćajnu traku i sudario se sa šleperom.
promoter promoter 08:22 02.09.2023

Re: Eeee!

Neues aus der Nachbarschaft
promoter
Neues aus der Nachbarschaft
promoter
gedza.73
Sila su Rusi, bajo moj!
Sa njima nema zajebavanja.

Ono jes. Bugari nisu onomad dozvolili Lavrovu prelet avionom koliko sa Rusima nema zajebancije.

Jeste!
Da nije trebalo da ih zbog toga bombarduju?
Misliš da Rusi misle da su to Bugari sami smislili?
Jebote!
Rusi su doktorirali propagandni rat.
Znaj oni da Bugare neko nešto pita isto koliko i, npr. Litvance ili Estonce.
Ili Čehe ili Slovake?
Ili ... nastavi niz.


Da pretpostavimo da je tacno da ih/nas niko nista ne pita. Onda je relevantno pitanje: kako neko uspe da to 'niko te nista ne pita' bolje proda a neko losije?

Baltik, Cesi i Slovaci ocigledno to umeju daleko bolje nego ovi nasi. Ovi nasi se ubise da se prodaju i Amerima i Rusima i Kinezima a rezultat katastrofa.

Pa naši su, kako je to odavno poznato, veoma loši trgovci.
I zato mi stalno plaćamo glavama.
Svojim.
No, to je jedan, iako tužan, segment priče.
A drugi je da oni koji bolje trguju i dalje nisu ništa manja govna.
U suštini, teško je tu biti pametan - da li je bolje biti mi ili je bolje biti ti drugi?
Jebem li ga!


Ne bi trebalo da ima dileme ako je pretpostavka da i jedni i drugi trguju. Onda je bolje biti onaj koji bolje nego onaj koji losije trguje i onda se na sve druge ljuti.

Mudro!
milisav68 milisav68 10:17 02.09.2023

Re: Eeee!

maksa83

Nije "čime" nego "kome".

Armiji ovdašnjih debila sa ruskom zastavom i slovom Z na tviter/fejsbuk/štagod proflu.

Dobro :)
promoter promoter 12:38 02.09.2023

Re: Eeee!

predatortz

P.S. Cika vriska plač Zrba što im nije dalo gazdi da dođe da ih zapiša je bila ... pa prelepa.


Čekaj, zar nas ne zapišava svaki dan?
Američki ambasador?
Ko mu zabranio da dođe, šta sam preskočio?

Hil ne vadi!
Mnogo bolji bio onaj prethodni američki guverner Srbije koji je samo krkao pljeskavice.
Kako li se zvaše?
maksa83 maksa83 05:51 03.09.2023

Re: Eeee!

milisav68
maksa83

Nije "čime" nego "kome".

Armiji ovdašnjih debila sa ruskom zastavom i slovom Z na tviter/fejsbuk/štagod proflu.

Dobro :)

Šta dobro pa isprati nit rasprave, nije teško.
milisav68 milisav68 18:58 03.09.2023

Re: Eeee!

maksa83
Šta dobro pa isprati nit rasprave, nije teško.

Nije teško da se prati, ali je teško da se dobije odgovor na postavljeno pitanje.

Lepo sam te pitao čime to upravljaju Rusi (sem NIS-a naravno)?

Jel su oni doveli kartel na vlast ili zapad?

Jel nam zapad reorganizovao vojsku po NATO standardu, i sa njima smo imali mnogo više vežbi nego sa ruskom vojskom?

Ko nam kontroliše finansije, i koliko ima zapadnih banki, koliko ruskih, a koliko domaćih?

Čiji su veliki trgovinski lanci?

Čija je roba po tim lancima?

Čije su fabrike?

Najveći izvoznik u EU su nam Kinezi sa robom prljavih tehologija, kao i Rusi, a uvozimo hranu sa svih strana, jer nam se poljoprivreda sistematski uništava.

Naterali su nas da potpišemo OPen Balkan i sve u vezi Kosova, ostalo samo da ga faktički priznamo.

I sad su budale sa Z majcama problem - dobro.


angie01 angie01 19:31 03.09.2023

Re: Eeee!

sem NIS-a naravno)


i spcom,...i svima onima koji idu tamo po instrukcije...
I sad su budale sa Z majcama problem


pa jesu, jer koji moj?!
milisav68 milisav68 20:25 03.09.2023

Re: Eeee!

angie01
i spcom,...i svima onima koji idu tamo po instrukcije...

Jel ti SPC određuje cene u Maxiju, Idei, Lidlu...?
angie01 angie01 20:55 03.09.2023

Re: Eeee!

Jel ti SPC određuje cene u Maxiju, Idei, Lidlu...?


ne znam ko odredjuje cenu- znaci, najskuplja nam je hrana u regionu, a i sire- al je spc aktivni ucesnik u svemu sto nam se dogadja,...a ne znam, kakve sad veze sa pitanjem imaju Lidl i maxi,...ti uvek imas ta racvanja u raznim iznenadnim pravcima:)
milisav68 milisav68 21:28 03.09.2023

Re: Eeee!

angie01
ne znam ko odredjuje cenu- znaci, najskuplja nam je hrana u regionu, a i sire- al je spc aktivni ucesnik u svemu sto nam se dogadja,...a ne znam, kakve sad veze sa pitanjem imaju Lidl i maxi,...ti uvek imas ta racvanja u raznim iznenadnim pravcima:)

Šta nam se događa?

Svi nas pljačkaju.Kartel na vlasti tu uzima samo mrvice.

Jel hoćeš uređenu državu?

E pa to košta, ali ne u parama, nego u mudima da kažeš kolonijalnim silama - NE.

I da si učila istoriju, onda bi znala da smo to uradili 1901. godine, i da smo popili sankcije.Ali tada Austrija i Francuska nisu bile u istoj ekipi, pa smo se izvukli preko Francuza (izvozili i uvozili robu bez velikih uslovljavanja).

Pa je Austrija samo tražila povod za rat, koji smo dobili 1914.Pa su nam satrli trećinu stanovništva.

Ono što nam se desilo sa Titom je samo splet okolnosti koji više nikada neće da nam se ponovi, jer su granice pomerene daleko dalje.

Isti je princip, samo su nijanse drugačije.
angie01 angie01 21:43 03.09.2023

Re: Eeee!

Svi nas pljačkaju.Kartel na vlasti tu uzima samo mrvice.


kraj vitcza!


I da si učila istoriju,


kaze milisav, koji tvrdi kako su bila veca useljavanja u Srbiju do 1914. pa onda da primer Dositeja, kao dokaz:))))

, koji smo dobili 1914.


koji rat smo dobili 1914.?


jer su granice pomerene daleko dalje.

Isti je princip, samo su nijanse drugačije.


ovo ni ti ne znas sta si rekao.

a ono sto je bitno,..pa kako mislis da se oslobodis kineza i ruja- kgb komunistickih oligarha- da imas neke normalne parametre, pa i za cenu hrane i ostalih potrepstina, ako ne udjes u EU?...i zasto mislis da vlast to opstruira?

i da li znas sta su to kompradori?
gvozden1 gvozden1 22:19 03.09.2023

Re: Eeee!


koji rat smo dobili 1914.?

Prvi i drugi Balkanski.
1912 i 1913.

Pročitala jadna negde nešto, pa se razmeće "znanjem"
angie01 angie01 22:25 03.09.2023

Re: Eeee!

Prvi i drugi Balkanski.
1912 i 1913.


sta lupas,...balkanski ratovi se nisu zavrsili 1914.-tada je poceo Prvi sv rat.

Balkanski su se zavrsili u avgustu 1913.
milisav68 milisav68 22:32 03.09.2023

Re: Eeee!

angie01
koji rat smo dobili 1914.?

Dobili smo rat koji nismo želeli.
gvozden1 gvozden1 22:35 03.09.2023

Re: Eeee!

sta lupas,...balkanski ratovi se nisu zavrsili 1914.-tada je poceo Prvi sv rat.

Balkanski su se zavrsili u avgustu 1913

Gugl tako kaže.
Volim te preciznosti, avgust 1913.

E mučenice.
angie01 angie01 22:48 03.09.2023

Re: Eeee!

Dobili smo rat koji nismo želeli.


koji?


Gugl tako kaže.
Volim te preciznosti, avgust 1913.

E mučenice.



pa ti mozda moras da guglas- i bolje da si, umesto sto lupetas.

a preciznost je-prvo, sto smo to ucili u skoli, a drugo, jer je trajao od juna do avgusta, pa je to bilo prilicnoo specifino.

...ti si ekstremno smesan- da ne kazem nesto drugo, jer je sustinski groteskno- u situacijama gde lupetas najstrasnije i onda, pazi, mator covek, okreces pricu, kao da je onaj drugi nesto pogresio,..onaj koji te je jos ispravio,..i tako svaki put:)))...je l to neka fora iz Robaja,..evo, ja sve normalne ljude koje poznajem, ne bih mogla da zamislim u takvom skecu,..prvo, ne bi pritracavali sa glupostima, ako vec ne znaju, a drugo, izvinili bi se za gresku i zahvalili na ispravci...ili bi bar cutali- ako vec ne mogu da savladaju ego.
milisav68 milisav68 22:55 03.09.2023

Re: Eeee!

angie01
koji?

Ma nije bitno.
angie01 angie01 23:06 03.09.2023

Re: Eeee!

Ma nije bitno.



gvozden1 gvozden1 23:16 03.09.2023

Re: Eeee!

-prvo, sto smo to ucili u skoli,

I ti se sećaš da je baš u avgustu završen rat koji je vođen pre više od sto godina?

Mučenice.
angie01 angie01 23:30 03.09.2023

Re: Eeee!

I ti se sećaš da je baš u avgustu završen rat koji je vođen pre više od sto godina?


sto se ne bih secala?...to je istorija moje zemlje.

a oko mucenistva,..pa ne znam, meni je pre mucenistvo sto se trudis da budes pametan, a nisi, da glupim stosevima pokrivas svoje neznanje,...a najvece mi je, sto za vreme Tita-nisi znao, onda si bio SRO,..al si posle progledao, kada su postale in druge mantre:)))

dobro je huci,..i mnogo smesno.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana