Budućnost| Društvo| Politika

Šta smo imali ovde...

maksa83 RSS / 20.12.2023. u 06:30

Da vidimo otpr. 

SPN postigao najbolji rezultat opozicije od 2004. Zapravo prilično dobro, pogotovo imajuć iu vidu kakva ekipa heterogenih što amatera što šalabajzera ih predstavlja i poslovičnu agresivnu stigmatizaciju Đilasa koja ih je pratila. Proizvoljna baba u prozvoljnoj tačci Srbije koja gleda TV ili dođe do nekih "novina" nepogrešivo "zna" da postoje neki Đilas i Šolak (uvek u paru, Arsen i Gabi, Soni i Šer, Vlada i Bajka, Đilas i Šolak, nastavite niz) koji rade Srbiji o glavi pošto su opljačkali SVE.

SPS najzad NAJZAD u strelovitom padu, popišana tužna lica Dačića i Antića su melem za oči. (Tvrdim da dok SPS ne nestane u Srbiji sreće biti neće, samo je pitanje koliko dugo i u kojoj koncentraciji će da ih drži ruski lifeline.)

SNS Izvukao maksimum maksimuma koji će ikad moći da dobije. Rekao bih "odavde im je samo nizbrdo" ali to zvuči previše optimistički a nema baš nikakvog razloga za optimizam.

Deda Šaman sa Jućuba (i Hepija i Pinka, da ne preskočimo) okrunio frindž desnicu tako da je ova propala kroz rešetke u slivnik taman toliko da se sami zadrže. Meni lično su njegovi rezultati neuverljivi ali posle sve reklame koju je imao cult following od 6% ne zvuči naučnofantastično. 

Novi DSS - ne mnogo bombastičani i ignorisan - je što se mene tiče pobednik izbora, koliko god ne verovao u njihovu filozofiju i viđenje sveta i sistem vednosti dobro je što je neka civilizovana desnica (građanska, da ne kažem gradska, jer je to dirty word, fuj grad, fuj sa sve zlim Krugom Dojke i EKV-om) i - ovo je mislim važno - zajebala projekcije koje su je stavljale ispod frindž desnice ("desnice za debile" dakle svi Boškoi, Zavetnici i ostali Vacići i precvali Šešelji). 

Ko god je zasnovao kampanju na NEDAMOKOSOVO je prs'o ili se razmrskao u sudaranju sa ostalima kojima je to bila centralna tema. Kosovo je mnogo manja tema u narodu i uz punu svest o tome kakvo ovo popižđenje može da proizvede rekao bih da je narod uveliko umoran od Kosova uprkos konstantnom pumpanju. Baš umoran. Pričam o većinskom narodu, ne bučnoj nekolicini koja se loži.

Šešelj D7 potopljen falimtebože, mada će da izviri na gradu gde se zalepio za Kartel kao riba-pilot za Veliku Belu. Glasači su im što pomrli što se pretopili u SNS i propale frindž desnice. 

Oportunistički krindž tipa Radule + Davidimkućusad Tadić + Neverne Bebe se pridružili bratu frindžu postradalom od Nestorovića. Prirodnoj publici koju je Radulo okupio u poslednjih 5 godina Tadić deluje sumnjivo, a Tadićevoj prirodnoj publici Radule deluje problematično pa su obojica izgubili po otpr. pola svojih glasača a možda i više i desio se neumitni 2 + 2 = 1. (Ovo je otpr. jedina stvar koju sam predvideo relativno dobro.)

Ono što je neprijatna prećutavana realnost je da dobar deo učesnika nije stvarno skupilo potpise za kandidaturu nego ih je namaklo u procesu koji ćemo nazvati "Hari Poter i Potpisi za Kandidaturu". Otud toliko šarenih rezultata i promašenih predviđanja, ne kandiduju se više stranke pošto je preostala skoro samo jedna nego neke adhoc sakupljene ekipe koje nemaju kapacitet da ubede 10000 ljudi da oni treba da se pojave na izborima uopšte.

Ovo reklo bi se nikome ne smeta, svi se prave blesavi, navikli smo uveliko da je sve poluispravno i neispravno, pa se tako i sledstvena krađa i prekrađa izbora proguta lako ko jutarnja rakijica - zzzk. 

Za sve arbitrarnosti i netačnosti u gornjem tekstu obratite se na šalteru pravo niz hodnik pa desno kroz staklena vrata e tu malo napred gde će vam biti vraćene pare koje ste dali za ovu predstavu, tražite Milanku iz računovodstva ako nije tu sedite sačekajte, sa' će ona.

 



Komentari (1051)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

maksa83 maksa83 19:59 26.12.2023

Re: ovaj austijanac uporan jbt

e do qurca
ovo je 1000.

Nema veze, nemoj da patiš, ovo je MOJ blog a u MOM svemiru okrugao broj je 1024.

Sad počni da nišaniš.
predatortz predatortz 20:03 26.12.2023

Re: ovaj austijanac uporan jbt

A a o misliš da je to neki kolektivni trip koji 2023. godine zaslužuje neko specijalno uvažavanje vratiću te na činjenicu da je Vučić kuvajući žabu uradio sve osim formalnog priznanja Kosova.


E sad si mi stvarno sve objasnio!

Čoveče, zbog toga su ga i doveli, zbog toga ga drže na vlasti i jedino što ga u ovom trenutku može skinuti je da tu počne nešto da vrda i izvlači se.

A ti, jbga, odluči se...

Ili je ruski igrač, ili onih čije zahteve, step by step, ispunjava?

Ne moraš odmah...
gvozden1 gvozden1 20:10 26.12.2023

Re: ovaj austijanac uporan jbt

maksa83
Žrtvovanje za svoju zemlju.

Ti si, kao i Ković, ipak opsednut žrtvovanjem drugih za tvoju zemlju.

A kako si mene i Kovića izabrao da se s nama sprdaš, što si Zelendskog izuzeo?
I on poziva druge da ginu, on neće da gine.
maksa83 maksa83 20:12 26.12.2023

Re: ovaj austijanac uporan jbt

Čoveče, zbog toga su ga i doveli, zbog toga ga drže na vlasti i jedino što ga u ovom trenutku može skinuti je da tu počne nešto da vrda i izvlači se.

A ti, jbga, odluči se...

Ili je ruski igrač, ili onih čije zahteve, step by step, ispunjava?

On je igrač najboljeg ponuđača. Trenutno će ga Amerikanci pustiti na miru ako ne bude zatezao oko kosovskih faktičkih elemenata državnosti i ako počisti sve tragove Srbije odande. Rusi će ga tetošiti ako bude držao zemlju izvan NATO - i EU naravno.

A mi smo između.
maksa83 maksa83 20:15 26.12.2023

Re: ovaj austijanac uporan jbt

A kako si mene i Kovića izabrao da se s nama sprdaš, što si Zelendskog izuzeo?
I on poziva druge da ginu, on neće da gine.

Kad ti je zemlja napadnuta to ti je što kažu i posao.

Važno je da si ti prežalio poginutog Vladimira Putina.

Sa tobom ću da se sprdam jer zaslužuješ, kao i svi mlatitelji gloginja tuđim kurcem.
vrabac_onaj vrabac_onaj 20:17 26.12.2023

Re: ovaj austijanac uporan jbt

maksa83

Evo odslušao sam taj produženi segment.(čak i on nije ceo nego je isečen pre vremena), i ja potpuno razumem kako Ković može nekog da opčini ali on ipak kaže to što kaže, možemo da širimo klip u oba smera koliko hoćeš. To je NJEGOVA opsesija, kapiraš? Možda je i tvoja (nije, ali ostani sa mnom) ali nije moja. Nije ni Žikina, a ni Perina. Ne možeš da tražiš od Žike i Pere da poginu za tvoju opsesiju, ne sada - 2023. godine.

Imam osećaj da smo već bili ovde i da nigde nismo stigli.


Ja samo mogu da ponovim da je ovo bezobrazna manipulacija izgovorenim.

Ovo je priča o vrednostima. Jebeš život ako nisi spreman da ga žrtvuješ za nešto (ne mora biti Kosovo, pa čak ni država onako apstraktno).
Takav život nije vredan ni pišljivog boba.

Ako je to ta njegova "opsesija", onda se slažem, jeste i moja opsesija. Samo bih ja to nazvao uverenjem.

A manipulacija je očigledna, vadi se više od 2 godine star snimak i razgovor nekim drugim povodom i dovovodi u kontekst dešavanja u Banjskoj tih dana.
Informer u svom punom sjaju.

vrabac_onaj vrabac_onaj 20:27 26.12.2023

Re: ovaj austijanac uporan jbt

Ovo je priča o vrednostima. Jebeš život ako nisi spreman da ga žrtvuješ za nešto (ne mora biti Kosovo, pa čak ni država onako apstraktno).
Takav život nije vredan ni pišljivog boba.


I još nešto, ja i svoje dete vaspitavam tako od malih nogu, svestan rizika koje takvo vaspitanje nosi. I ako je žensko dete. U ostalom kakvo veze ima da li je muško ili žensko.

Jebiga, nije svaki život vredan življenja.
maksa83 maksa83 20:30 26.12.2023

Re: ovaj austijanac uporan jbt

A manipulacija je očigledna, vadi se više od 2 godine star snimak i razgovor nekim drugim povodom i dovovodi u kontekst dešavanja u Banjskoj tih dana.

Eto vidiš ja to nisam primetio pošto znam za snimak od pre Banjske, ali mislim da je to od-li-čan kontekst.

Ona trojica što su poginula, je l' o tome Ković priča? Je l' to bilo to Kovićevo vedro veselo epsko lirsko pooogni ili neko glupo besmisleno pogini? Poginuli ljudi na Kosovu, sa oružjem u rukama. Kako čovek da zna razliku?
promoter promoter 20:32 26.12.2023

Re: ovaj austijanac uporan jbt

vrabac_onaj
Ovo je priča o vrednostima. Jebeš život ako nisi spreman da ga žrtvuješ za nešto (ne mora biti Kosovo, pa čak ni država onako apstraktno).
Takav život nije vredan ni pišljivog boba.


I još nešto, ja i svoje dete vaspitavam tako od malih nogu, svestan rizika koje takvo vaspitanje nosi. I ako je žensko dete. U ostalom kakvo veze ima da li je muško ili žensko.

Jebiga, nije svaki život vredan življenja.

Svojoj deci sam govorio, i govorim, nekoliko stvari.
1. Gde bolje, tu duže.
2. Nikada ne zaboravite odakle ste potekli.
3. Niko ne sme da vas maltretira.
4. Uvek imate gde da se vratite.

Ne, ti preimenjuješ ispravan metod vaspitanja.
Biti hrabar nosi rizik, ali mnogo manji nego biti kukavica.
Vidiš to po ovim likovima na blogu.
vrabac_onaj vrabac_onaj 20:33 26.12.2023

Re: ovaj austijanac uporan jbt

maksa83

Ona trojica što su poginula, je l' o tome Ković priča? Je l' to bilo to Kovićevo vedro veselo epsko lirsko pooogni ili neko glupo besmisleno pogini? Poginuli ljudi na Kosovu, sa oružjem u rukama. Kako čovek da zna razliku?


Ako pogledaš ono na Novoj, on kaže da je to besmislena pogibija.
maksa83 maksa83 20:34 26.12.2023

Re: ovaj austijanac uporan jbt

Jebiga, nije svaki život vredan življenja.

Tu se slažem, samo to - da taj život nije vredan življenja- svako treba da može da izabere za sebe.

Zato sam ja recimo za uvođenje dobrovoljne eutanazije.
maksa83 maksa83 20:36 26.12.2023

Re: ovaj austijanac uporan jbt

Ako pogledaš ono na Novoj, on kaže da je to besmislena pogibija.

To sam video još onomad, i stvarno ne vidim šta bi drugo mogao da kaže.

A je l on vidi vezu između tog i njegovog POGINI to samo on zna, što kažu to je između njega i Boga (ko voli).
vrabac_onaj vrabac_onaj 20:40 26.12.2023

Re: ovaj austijanac uporan jbt

maksa83

To sam video još onomad, i stvarno ne vidim šta bi drugo mogao da kaže.

A je l on vidi vezu između tog i njegovog POGINI to samo on zna, što kažu to je između njega i Boga (ko voli).


A veza je koja? Misliš da su ta trojica uopšte znala ko je Miloš Ković?
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 20:40 26.12.2023

Re: ovaj austijanac uporan jbt

Ti si napisao da Srbi iz Hrvatske nisu dolazili na glasanje. Crta je rekla da jesu i oni.
Eto, činjenica radi.

Ne, ja sam napisao da Vucic nema dil sa Pupovcem kakav ima sa Dodikom. Ni sa udruzenjem Srba u Madjarskoj. Cinjenice radi.

A vise puta napisah i da je nebitno za pricu da su glasaci iz RSa. Cak u istom komentaru to pise. Zahteva elemenatarnu sposobnost citanja.
gedza.73 gedza.73 20:43 26.12.2023

Re: ovaj austijanac uporan jbt

Ona trojica što su poginula, je l' o tome Ković priča?

Ima snimak gde u bežaniji ovi 'naši' ladno eskiviraju ranjenog u nogu. Ležerno ga brzim hodom zaobiđu dok ćopa za njima. A posle drže monaha na nišanu.

Izgleda kako je najveći domet 'pogini' za većinu mrmljanje u bradu šefu iza leđa.

Dobre epizode DP o vojnom roku i kad se baba posvađala sa Beograđanima u Grčkoj.


p.s. Izgleda kako nije Beograđanin nego Šumadinac


maksa83 maksa83 20:43 26.12.2023

Re: ovaj austijanac uporan jbt


I da - kako da mi - običan svet koji nije Ković - napravimo razliku između njegovog potpuno smislenog POGINI i njihovog besmislenog pogini, ako je krajnji rezultat isti?
maksa83 maksa83 20:45 26.12.2023

Re: ovaj austijanac uporan jbt

A veza je koja? Misliš da su ta trojica uopšte znala ko je Miloš Ković?

Apsolutno nisu znali ko je Miloš Ković, a pošto pričamo o njemu ja se (ali malo pošto me to ne zanima baš strašno) pitam kako Ković razlikuje svoje smisleno POGINI od njihove besmislene pogibije?
gedza.73 gedza.73 20:46 26.12.2023

Re: ovaj austijanac uporan jbt

promoter
Biti hrabar nosi rizik, ali mnogo manji nego biti kukavica.
Vidiš to po ovim likovima na blogu.

Na blogu, Čarli. I u igricama neki voze reli bolje nego profi vozači.
predatortz predatortz 20:48 26.12.2023

Re: ovaj austijanac uporan jbt

Zahteva elemenatarnu sposobnost citanja.


Majstore, zahteva samo letimične poglede da se skonta da si ti nepogrešivo u top five komentatora na ovom mestu kada treba opljunuti po RS.

Misliš da to vešto prikrivaš formulacijom rečenica, ali grešiš veruj mi.

Uostalom, čime tebe Dodik toliko dotiče?
Koliki je tačno njegov uticaj na tvoj život?
Mnogo si mi nešto informisan o njemu da bi to bilo iz radoznalosti i zarad opšte informisanisti.
A njegov uticaj na tvoj život nula...

Idi, begaj!

Kažeš, elementarnu sposobnost?
vrabac_onaj vrabac_onaj 20:49 26.12.2023

Re: ovaj austijanac uporan jbt

maksa83

I da - kako da mi - običan svet koji nije Ković - napravimo razliku između njegovog potpuno smislenog POGINI i njihovog besmislenog pogini, ako je krajnji rezultat isti?


Pa Bog ("ko voli", što ti kažeš) ti dao moć rasuđivanja. Svako odlučuje po svojoj svesti i savesti.
Ković priča o načelima, nije vojni pozivar koji te spakuje na front.

I ta načela jesu bila do skoro načela evropske civilizacije.
ecce-florian ecce-florian 20:50 26.12.2023

Re: ovaj austijanac uporan jbt

maksa83
e do qurca
ovo je 1000.

Nema veze, nemoj da patiš, ovo je MOJ blog a u MOM svemiru okrugao broj je 1024.

Sad počni da nišaniš.


fala na ponudi ali stvarno ne mogu. podno sam dosada sve, čak i ono da je prirodni priraštaj u Beogradu( pretpostavljam naročito u centralnim) bio impozantan, kao i ovo da će srbi iz republike srpske ići da odbrane Kosovo i vrate ga u maticu ( ponovo ćeš biti cela) samo da se prvo vlast konsoliduje i odbrani od udaraca pete kolone finansirane od zapada

peretpostavljam na čelu sa slobodarskim miletom ( junaci za mnom)i zaposlenim u njegovoj gradjevinskoj, poljoprivrednoj i drugoj operativi u vojvodini i šire, i onima koji bi to hteli da postanu

jedva čekam da oslobode kosovo, po bilo koju cenu pa da imamo stabilnu i prosperitetnu državu možda ne baš kao republika srpska, ali bar sa željom da i to budemo jednog dana


gvozden1 gvozden1 20:50 26.12.2023

Re: ovaj austijanac uporan jbt


Kad ti je zemlja napadnuta to ti je što kažu i posao.

Aha, znači kad bi Vučić pozvao, ti ne bi imao ništa protiv, ali Koviću to zameraš,
Sad mi je jasno.
promoter promoter 20:51 26.12.2023

Re: ovaj austijanac uporan jbt

gedza.73
promoter
Biti hrabar nosi rizik, ali mnogo manji nego biti kukavica.
Vidiš to po ovim likovima na blogu.

Na blogu, Čarli. I u igricama neki voze reli bolje nego profi vozači.

Gedžo, nisam ti ja, baš, podoban za aproksimacije te vrste.
predatortz predatortz 20:52 26.12.2023

Re: ovaj austijanac uporan jbt


I ta načela jesu bila do skoro načela evropske civilizacije.


Zar i sad nisu?
Kažu da se Evropa i svet brane u Ukrajini.

Šalju oružje, šalju lovu, municiju, specijaliste, ali šalju i kompletne čete i bstaljone poljske vojske, šatro dobrovoljce uz idi pogini...

maksa83 maksa83 20:54 26.12.2023

Re: ovaj austijanac uporan jbt

Aha, znači kad bi Vučić pozvao, ti ne bi imao ništa protiv, ali Koviću to zameraš,

Kad bi Vučić pozvao to bih svakako oberučke prihvatio, jer vile su vile, ali 7.62 je 7.62.
predatortz predatortz 20:54 26.12.2023

Re: ovaj austijanac uporan jbt

ne baš kao republika srpska, ali bar sa željom da i to budemo jednog dana


Niste vi od tog materijala, izvini ali ste pičkice za tako nešto.


gedza.73 gedza.73 20:56 26.12.2023

Re: ovaj austijanac uporan jbt

promoter
Gedžo, nisam ti ja, baš, podoban za aproksimacije te vrste.

Ako si po komentarima procenio koliko su hrabri onda vidi gde su u praksi na Kosovu. Bilo je nekoliko kriza i svi ti 'junaci' jedino 'ginu' na blogu.

Više 'izginuli' onomad kad je skočila rata kreditima u švajcarcima.
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 20:57 26.12.2023

Re: ovaj austijanac uporan jbt

vrabac_onaj
Ovo je priča o vrednostima. Jebeš život ako nisi spreman da ga žrtvuješ za nešto (ne mora biti Kosovo, pa čak ni država onako apstraktno).
Takav život nije vredan ni pišljivog boba.


I još nešto, ja i svoje dete vaspitavam tako od malih nogu, svestan rizika koje takvo vaspitanje nosi. I ako je žensko dete. U ostalom kakvo veze ima da li je muško ili žensko.

Jebiga, nije svaki život vredan življenja.


auuuuuuuuuuu ne seeeeeeeeeeeeeeeri..
ti dijete odgajaš od malih nogu da misli da život treba da ima smisla?
au..
kakva mudrost..
još si joj prenjeo i da su neke stvari vrijedne žrtve?
pa ne vje ro vat no..
ko bi se toga sjetio..
a ti, jesi to od kovića naučio ili si i sam znao od prije?

pa mislim jbt jel može gluplje?
il je taj ković rekao nešto smisleno zbog čega izgiboste kad neko proba da kaže da je tip budala..
il nije rekao ništa nego, kako reče dole, evropske vrijednosti, život treba da ima smisla..
ne mere da oprostiš oboje..
ili može..
al onda niste tupi nego brate.. ne znam.. treba oštre predmete definitivno da sklone od vas..
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 20:59 26.12.2023

Re: ovaj austijanac uporan jbt

vrabac_onaj
maksa83

I da - kako da mi - običan svet koji nije Ković - napravimo razliku između njegovog potpuno smislenog POGINI i njihovog besmislenog pogini, ako je krajnji rezultat isti?


Pa Bog ("ko voli", što ti kažeš) ti dao moć rasuđivanja. Svako odlučuje po svojoj svesti i savesti.
Ković priča o načelima, nije vojni pozivar koji te spakuje na front.

I ta načela jesu bila do skoro načela evropske civilizacije.


e to..
načela evropske civilizacije bogati a oni našli s time da se sprdaju..

vrabac_onaj vrabac_onaj 21:00 26.12.2023

Re: ovaj austijanac uporan jbt

newimprovedtadejus



drugi put ti kažem. zaobiđi me.
gvozden1 gvozden1 21:00 26.12.2023

Re: ovaj austijanac uporan jbt

maksa83
Aha, znači kad bi Vučić pozvao, ti ne bi imao ništa protiv, ali Koviću to zameraš,

Kad bi Vučić pozvao to bih svakako oberučke prihvatio, jer vile su vile, ali 7.62 je 7.62.

Pa to mu je posao, kao i Zelenskom, kakve sad vile pominješ?

Nisi ih pominjao kad si o Ukrajini pričao, naprotiv, dalo se zaključiti da je odbrana Ukrajine poželjna, da je razumeš i opravdavaš.

predatortz predatortz 21:01 26.12.2023

Re: ovaj austijanac uporan jbt

vrabac_onaj
newimprovedtadejus



drugi put ti kažem. zaobiđi me.



Nema šanse, druže!

Ne nadaj se!
promoter promoter 21:02 26.12.2023

Re: ovaj austijanac uporan jbt

gedza.73
promoter
Gedžo, nisam ti ja, baš, podoban za aproksimacije te vrste.

Ako si po komentarima procenio koliko su hrabri onda vidi gde su u praksi na Kosovu. Bilo je nekoliko kriza i svi ti 'junaci' kako si ih procenio jedino 'ginu' na blogu.

Više 'izginuli' onomad kad je skočila rata kreditima u švajcarcima.

Ja sam pričao o drugim kukavicama, a ti pričaš o nekim drugim.
Ali, što bi rekli naši stari, nema smisla da se nastavljamo kada se ne razumemo.
gedza.73 gedza.73 21:07 26.12.2023

Re: ovaj austijanac uporan jbt


promoter
Ja sam pričao o drugim kukavicama, a ti pričaš o nekim drugim.

Moja greška.
Da ne pišem u novom komentaru
Srpski intelektualci uputili pismo podrške Aleksandru Duginu!
Tragedija koja ga je zadesila teška je i bremenita, takve stvari menjaju čovjeka. Gubitak kćerke koju je neizmerno volio i kojoj se nesebično posvećivao nenadoknadiv je i u svakom pogledu bolan.
...
Prof. dr Miloš Ković
...

Kud li nestadoše ideali, svete zemlje, žrtve, 'pogini'?
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 21:09 26.12.2023

Re: ovaj austijanac uporan jbt

predatortz
vrabac_onaj
newimprovedtadejus



drugi put ti kažem. zaobiđi me.



Nema šanse, druže!

Ne nadaj se!


a zar bi trebalo da bude?
vi bi da deklamujete al da ženski svijet valjda ne smije da vam odgovori, dobro osim ako bi da kaže joj kak si pošten i hrabar.. baš si pravi as..
brate jel nije blam malo tražiti da neko na tvoje mudrosti ne ostavlja komentare..
i to nakon što ih ti napišeš 150..
ajde da je jednu svtar rekao al brate sere danima al kao ne smije da mu se odgovara je će onda valjda da mu pukne film pa će da psuje..
ma mislim..
get over yourself što bi rekli drugovi.. da sad ne kažem koji


maksa83 maksa83 21:10 26.12.2023

Re: ovaj austijanac uporan jbt

Nisi ih pominjao kad si o Ukrajini pričao, naprotiv, dalo se zaključiti da je odbrana Ukrajine poželjna, da je razumeš i opravdavaš.

Dalo se zaključiti da si ti po običaju pun govana i da izmišljaš, a to svaki Ukrajinac mora da vidi sa sobom, nema tu šta ja da mu odobravam i opravdavam.

Meni je savest svakako čistija nego tebi koji si im poželeo da ih samelju što brže i što žešće jer si TI utripovao da je to dobro za tebe (tj. srpski nacionalni interes kako ga ti zamišljaš) jer ćeš onda zahvaljujući tome TI nekim fenomenalno suludim Rube Goldberg mehanizmom da dobiješ Kosovo, da bi se ispostavilo da bi ti to Kosovo zapravo istrgovao za Republiku Srpsku. Kupuješ, prodaješ, oduzimaš i dodaješ ljude i živote i smrti sve ne mrdnuvši iz Valjeva. Alal vera domaćine.

predatortz predatortz 21:12 26.12.2023

Re: ovaj austijanac uporan jbt

vi bi da deklamujete al da ženski svijet valjda ne smije da vam odgovori, dobro osim ako bi da kaže joj kak si pošten i hrabar.. baš si pravi as..


Idi u kurac, vrabac!

Sad će danima da sere o ugroženosti žena i njoj kao Rozi Luksemburg!

A to je smornije i od Anđinih nekrologa...
vrabac_onaj vrabac_onaj 21:18 26.12.2023

Re: ovaj austijanac uporan jbt

predatortz





Mnogo je toksično ovo mesto.
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 21:18 26.12.2023

Re: ovaj austijanac uporan jbt

predatortz
vi bi da deklamujete al da ženski svijet valjda ne smije da vam odgovori, dobro osim ako bi da kaže joj kak si pošten i hrabar.. baš si pravi as..


Idi u kurac, vrabac!

Sad će danima da sere o ugroženosti žena i njoj kao Rozi Luksemburg!

A to je smornije i od Anđinih nekrologa...


ali roza ali luksemburg i ugroženost žena..
braaaaaateeeeeeeeeeee..

newimprovedtadejus newimprovedtadejus 21:19 26.12.2023

Re: ovaj austijanac uporan jbt

vrabac_onaj
predatortz





Mnogo je toksično ovo mesto.


da znaš..
samo si zabo ko prstom u govno odakle toksičnost polazi
predatortz predatortz 21:20 26.12.2023

Re: ovaj austijanac uporan jbt

vrabac_onaj
predatortz





Mnogo je toksično ovo mesto.


Nemoj samo da se zajebeš da joj kažeš nešto o tvojoj struci!
Kad tu krene da ti objašnjava sve što si mislio da znaš dok nju nisi upoznao, najebo si!
gvozden1 gvozden1 21:22 26.12.2023

Re: ovaj austijanac uporan jbt

Meni je savest svakako čistija nego tebi koji si im poželeo da ih samelju što brže i što žešće

Pa i samleli bi ih da su se sprdali sa POGINI, kao ti što se sprdaš.

Ovo ostalo, Kosovo za Srpsku, sve si ti to po običaju pobrkao, jednom, ako budeš dobar, ću ti to objasniti, ali sad nije tema..
Dakle, ti Koviću (i meni) zameraš na POGINI, dobro, i na Vučića bi vilama, al te jebe Vučićev 7,62, a Ukrajincima ne zameraš što ginu.

Sve principijelno, nema šta.
maksa83 maksa83 21:29 26.12.2023

Re: ovaj austijanac uporan jbt

Pa i samleli bi ih da su se sprdali sa POGINI, kao ti što se sprdaš.

Ja mislim da bi ih samleli da ih Zapad nije naoružao i obučio bolje nego gruzijsko lovačko društvo koje su Rusi skrljali za jedno popodne.
gedza.73 gedza.73 21:32 26.12.2023

Re: ovaj austijanac uporan jbt

da ih Zapad nije naoružao i obučio bolje

бригадни генерал Дучић од 2015. до 2016. био стациониран у Јавориву, где је обучавао украјинске трупе и пренео им западне војне тактике.

„Имам пријатеље међу украјинским војницима. Срцепарајуће је, али они живе под бруталним руским нападом. Понудио сам њима и њиховим породицама моју кућу у САД”, рекао је Дучић

„Помогли смо да се успостави нова култура међу украјинским војницима, који раније нису мрднули руком без наређења”, објаснио је Дучић.


gvozden1 gvozden1 21:33 26.12.2023

Re: ovaj austijanac uporan jbt

maksa83
Pa i samleli bi ih da su se sprdali sa POGINI, kao ti što se sprdaš.

Ja mislim da bi ih samleli da ih Zapad nije naoružao i obučio bolje nego gruzijsko lovačko društvo koje su Rusi skrljali za jedno popodne.

Ma samleveni su i ovako, ne baš brzo kako bih ja i Rusi voleli, ali mlevenju se u zube ne gleda.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 22:10 26.12.2023

Re: ovaj austijanac uporan jbt

predatortz
Zahteva elemenatarnu sposobnost citanja.


Majstore, zahteva samo letimične poglede da se skonta da si ti nepogrešivo u top five komentatora na ovom mestu kada treba opljunuti po RS.

Misliš da to vešto prikrivaš formulacijom rečenica, ali grešiš veruj mi.

Uostalom, čime tebe Dodik toliko dotiče?
Koliki je tačno njegov uticaj na tvoj život?
Mnogo si mi nešto informisan o njemu da bi to bilo iz radoznalosti i zarad opšte informisanisti.
A njegov uticaj na tvoj život nula...

Idi, begaj!

Kažeš, elementarnu sposobnost?

Dobro, u tvom slucaju postoji i otezavajuca okolnost citanja sa 'viskom smisla'. Kod tebe uvek postoje neke tajne informacije sa kojima su neki vrlo bitni ljudi koje ti slucajno znas upoznati pa kod tebe i recenica 'Nebo plavo je' dobija najneocekivanije citanje. Zapravo folirancija i ucitavanje svojih wishful thinking-a.

A sad uvodimo u pricu i uslov da ako dogadjaja iks ne utice na tvoj zivot a ti ga komentarises tu ima ne-ce-ga sumnjivog. Fala bogu Dodik ni Vucic ne uticu na moj zivot direktno - toga sam sam sebe postedeo. Sto opet ne znaci da me ne zanima kako razbijaju drustvo i zemlju u kojoj sam rodjen. A ovaj los pokusaj da mi Vucicev i Dodikov fan zapusi usta jeftinim uaaa-izdajnik forama sam mislio da si prerastao. Valjda te ponela atmosfera.
ecce-florian ecce-florian 13:16 25.12.2023

kad sam već mračan

( ako moće Heraklit, što ne bi mogo i ja da mu budem barem sledbenik i poštovalac)

Svima koji danas slave četitam Božić ( samo da podsetim da je i ovaj praznik darivanja - "....podvig je darivanje bolesnih, siromašnih, prognanih i potrebitih."



Oko 28.000 dece palo je ispod granice apsolutnog siromaštva u Srbiji tokom 2022, pokazao je izveštaj UNICEF-a i Saveza ekonomista Srbije, koji se bavio projekcijom siromaštva usled ekonomske krize izazvane ratom u Ukrajini koji traje 15 meseci.

To znači da prošle godine ukupno 122.518 dece nije moglo da zadovolji osnovne životne potrebe, odnosno živeli su u domaćinstvu čija su primanja manja od 12.695 dinara mesečno, koliki je prag apsolutnog siromaštva u zemlji.


U narodnim kuhinjama Crvenog krsta Srbije više od 30.000 ljudi u preko 70 gradova i opština dobije topao obrok. Svaki treći korisnik je dete.
Ljubomir Miladinović ( 04.01.2022.)



shmoo shmoo 23:40 25.12.2023

Re: kad sam već mračan

ecce-florian

Oko 28.000 dece palo je ispod granice apsolutnog siromaštva u Srbiji tokom 2022



Пратимо глобалне трендове.

У САД 11 милиона. (ЛИНК)


У Великој Британији 4,3 милиона. (ЛИНК)


У Русији не знамо тачан број деце, али међу скоро 16 милиона Руса који живе испод границе сиромаштва, сигурно има скоро четвртина деце најмање. (ЛИНК)


Код Кинеза је та цифра гледано у процентима у опадању из године у годину али је то због броја становника и даље толико људи и деце да ја не умем ни да кажем тај број. (ЛИНК)


Ето, коначно да и Србија у нечему иде раме уз раме са светом. (ЛИНК)


У Србији имамо око пола милиона деце узраста за основну школу и око 400 хиљада деце узраста средње школе/гимназије.

Дакле, ових 28 хиљада малих мученика који живе испод границе апсолутног сиромаштва у Србији чини 3,11% од укупног броја деце.

Много.

У Србији у којој све што бациш у земљу, израсте...

То је много.

Као што је много и 30 хиљада људи који добијају топли оброк преко Црвеног крста.

То је 0,43% становништва Србије.

И то је много.

У овој Србији оваквој каква је, која може да храни много више људи него што има становника, то је много.

Како је то говорио мој покојни ћале:"Све могу да разумем... И да немамо аутомобиле и да немамо неки луксуз,... Али да у овој Србији макар један једини човек буде гладан, то је велика срамота за Србију. Велика срамота..."


П.С. - На основној школи "Јосиф Панчић" на Бановом брду клинци исписали графит:

"Не рат међу народима.
Рат међу класама."





solo solo 19:16 25.12.2023

Šta smo imali ovde...






ecce-florian ecce-florian 13:24 26.12.2023

ljudi dajte se koncertrirati

ovde imamo prelivanje i rasipanje komwntara na dva posta. jeste da je ovde minimum 800 glypih, besmislenih , zlonamernih ( tano zasada cca 300) alu vreme nam istce. ako se malo ne potrudite dodatno ja necu overiti 1000 komentar ( glup naravno) i tako ga pridodati umoju lustu trofeja sa ivog bloga

zato ljudi vas molim, dajte jos malo od sebe, post twk sto nije automatski zakljucan

hvala

ps da bi podstakao evo moj mali doprinos. buduci da ivde nije neophodno navoditi iyvor:


prema nekim izvorima u autobusima, minibusima, peivatnim kolima nije bilo vise od 30000 maksimum 32746 lica tog 17.12.
ecce-florian ecce-florian 17:54 26.12.2023

statistika priraštaj beograd

ne mogu da nadjem na brzaka podatke zavoda za statistiku za 2005 živorodjeni i umrli ( oni koji ove godine pune 18 godina)

evo podataka za 2009 2010 umesto toga



Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana